The best is yet to come
https://direct.playstation.com/nl-nl/latest?
Via die pagina is het mij wel gelukt nunooh schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:45:
Artikel stond bij mij op deze pagina maar is inmiddels weggehaald:
Latin capital letter y with diaeresis
Thanks, bij mij zo ook gelukt (de zwarte)!nooh schreef op donderdag 10 september 2026 @ 10:45:
Artikel stond bij mij op deze pagina maar is inmiddels weggehaald:
The best is yet to come
Niet op Pre-order nu drukken dan kom je in de Queue.( daar sta ik al een uur in de gepauzeerde rij) iets naar beneden scrollen daar zie je de witte en zwarte controler staan en kan je daar kiezen pre-orderen en hoppa hij zit in je winkelmand. dan even betalen en klaar.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Super, dankjewel. Ik moest wel mijn geschiedenis wissen voordat ik hem zag.Dark Angel schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:31:
ik heb zojuist een zwarte kunnen bestellen Via https://direct.playstation.com/nl-nl/latest
Niet op Pre-order nu drukken dan kom je in de Queue.( daar sta ik al een uur in de gepauzeerde rij) iets naar beneden scrollen daar zie je de witte en zwarte controler staan en kan je daar kiezen pre-orderen en hoppa hij zit in je winkelmand. dan even betalen en klaar.
Yes, thanks. Hier ook gelukt, wel in een incognito tabblad ja.Dark Angel schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:31:
ik heb zojuist een zwarte kunnen bestellen Via https://direct.playstation.com/nl-nl/latest
Althans de witte variant.
2 Maal een Zwarte GTA 6 controller, en 2 maal een Witte.
De 2 zwarte en 1 witte via Playstation direct, en 1 witte via Coolblue.
Zometeen een blij jochie uit school halen :-)
we only make way for the man who boldly pushes past us
Die disc drive had je voor GTA dan ook niet nodig gehadJoosie200 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:58:
Ben er nu ook klaar voor. PS5 pro, disc drive, zwarte controller via Sony vanochtend. En met tegoedbon van de MM voor 60 euro een code in da box. Vind die 40 euro voor de ultimate edition de extra goodies niet waard. Is toch al een halve controller terugverdiend.
The best is yet to come
Zullen zeker scalpers zijn, zie ze ook al verschijnen her en der. Maar ik had ze veel eerder uitverkocht verwacht eerlijk gezegd. Ze zijn ruim 2.5 uur op voorraad geweest uiteindelijk.WiseGuy! schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:06:
Pfff die zwarte is al niet meer te krijgen. Helaasss, scalpers galore
The best is yet to come
Nu wel weerWiseGuy! schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:06:
Pfff die zwarte is al niet meer te krijgen. Helaasss, scalpers galore
Nee. Maar wel voor mijn eigen backlog aan God of War, Horizon Zero Dawn, GTA V etc etc. Ja ik ben zo'n eentje die graag discs verzameld, uitspeelt, via marktplaats iets nieuws haalt. Maar goed Red Dead Redemption 2 had ik ook digitaal en uren lang lol uit gehaald. Dat gaat met VI ook gebeuren gezien vice city toch wel mijn favoriet is qua gta die ik gespeeld heb.Dean Martin schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:31:
[...]
Die disc drive had je voor GTA dan ook niet nodig gehad
En ik weet welke richting Sony gekozen heeft. Maar dan wil ik dus toch nog graag mijn eigen backlog wegwerken. En gta VI verkopen kan dan toch niet. Maar zolang ik met korting de standaard code kan scoren doe ik dat liever. Had wel graag een fysieke map erbij gekregen maarja zal wel niet gebeuren dit keer. Niet zoals met gta 3, San Adreas etc.
Wel nog bij Coolblue: LiNKWiz_Kid schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:57:
De witte versie is verkrijgbaar bij Bol!
Inmiddels uitverkocht...
[ Voor 86% gewijzigd door Sipio op 10-09-2026 15:00 ]
Wat heb je voor GTA aan de disc drive? En wat is de meerwaarde van de controller behalve hem kopen als belegging? En dan niet de Ultimate Edition kopen...Joosie200 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:58:
Ben er nu ook klaar voor. PS5 pro, disc drive, zwarte controller via Sony vanochtend. En met tegoedbon van de MM voor 60 euro een code in da box. Vind die 40 euro voor de ultimate edition de extra goodies niet waard. Is toch al een halve controller terugverdiend.
Ik snap de keuzes niet
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Nah, eens. Ik vind de iridescent finish wel wat hebben, maar het logo en de palm leaves wat minder. Ah well. Misschien verkoop ik hem weldawg schreef op donderdag 10 september 2026 @ 15:55:
Zo bijzonder vind ik de GTAVI controller niet, ik vind de camo nog altijd het mooist. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Ik speel straks gewoon GTA VI op de "standaard" PS5.Joosie200 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:58:
Eerst dacht ik nog te upgraden door mijn huidige PS5 te verkopen en dan voor een PS5 Pro te gaan, maar dat is eigenlijk gewoon geld weggooien.
Gezien de geruchten dat de PS5 PRO ook gewoon op 30FPS blijft draaien, zie ik er echt geen meerwaarde in. (nee ik start geen discussie haha)
Maar ik heb last van FoMo en wil alles hebben als een klein kind.
Als ik verstandig was, dan wacht ik op de PC release, omdat ik dan echt volledig kan genieten van de game en niet gefrustreerd raak door mijn controller skills en hardware beperkingen.
Waarschijnlijk gaat het wel goed komen, want GTA Vice City, San Andreas heb ik paar keer uitgespeeld op PS2. GTA IV en V op een Xbox en PS4.
Meeste uren zitten toch wel in de PC versie.
Angelo NL / Global Cargo VTC
En dan lekker 4 dagen lang no-lifen
Hier 2 uur in de digitale wachtrij gestaan. Heel vaak in de pauze gezet. Had niet verwacht dat het nog zou lukken. Maar ik liet de pagina toch maar open staan. Uiteindelijk toch gelukt rond 12:30 ofzo. Tijdje later waren ze uitverkocht.WiseGuy! schreef op donderdag 10 september 2026 @ 15:18:
Vraag me niet hoe maar heb er net 1 besteld in zwart bij playstation direct
Je moet er wat voor overhebben.
Hoezo ‘op de gok’? Is toch ondertussen wel bekend dat hij gewoon op 19 nov. om 00:00 te spelen is?KapitanKrazy schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:33:
Op de gok toch maar de 19e en 20e van november vrij genomen met de hoop dat de launch prima gaat gezien we al de 12e van die maand kunnen gaan pre-loaden.
Op de gok als in, hopen dat PSN niet plat gaat en je game ontgrendeld/gespeeld kan worden.Wootism schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:58:
[...]
Hoezo ‘op de gok’? Is toch ondertussen wel bekend dat hij gewoon op 19 nov. om 00:00 te spelen is?
Lijkt me niet aangezien het geen multiplayer-game is en ‘Offline Play’ ook bevestigd is. Het unlocken van de game lijkt me geen gigantische belasting op de servers.KapitanKrazy schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 12:06:
[...]
Op de gok als in, hopen dat PSN niet plat gaat en je game ontgrendeld/gespeeld kan worden.
Als ik op 19 november om 06:00 uit mijn bed rol mag ik hopen dat ze dat binnen die 6 uur wel gefixt hebben haha.
[ Voor 13% gewijzigd door Wootism op 11-09-2026 12:21 ]
Officieel niet vanaf 00:00 in Nederland…Wootism schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:58:
[...]
Hoezo ‘op de gok’? Is toch ondertussen wel bekend dat hij gewoon op 19 nov. om 00:00 te spelen is?
19 november heb ik nog een vakbeurs tot 17:00u en daarna is het snel spullen pakken en naar huis.KapitanKrazy schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:33:
Op de gok toch maar de 19e en 20e van november vrij genomen met de hoop dat de launch prima gaat gezien we al de 12e van die maand kunnen gaan pre-loaden.
20 November heb ik vrij genomen en heel misschien moet ik eventjes werken, maar kan ook zijn dat ik even nachtje doorhaal haha
Weekend is verder ook lekker vrij gelaten om no-life door te kunnen gaan.
Als ze een licentiecheck doen bij PSN kan dit inderdaad problemen geven op prime times.Wootism schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 12:20:
[...]
Lijkt me niet aangezien het geen multiplayer-game is en ‘Offline Play’ ook bevestigd is. Het unlocken van de game lijkt me geen gigantische belasting op de servers.
Als ik op 19 november om 06:00 uit mijn bed rol mag ik hopen dat ze dat binnen die 6 uur wel gefixt hebben haha.
Gok maar dat tussen 19u en 22u de meeste spelers tegelijk spelen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
En dan vanaf 19 november ready to game on! Let's go all! 🎉🎉🎉 wie heeft nog meer zin in deze game?! Hop hop gas d'r op 🥳🥳🥳
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
En de game komt uit op Internationale Mannendag! Mooier kan gewoon niet.Milan1NL schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:03:
Pooaaah komop eeeey! Nog maar 67 dagen, nog die aantal dagen knallen, hard werken, dingen doen wat je bezig houd, het huus doen, auto poetsen, de vrouw gelukkig maken,
En dan vanaf 19 november ready to game on! Let's go all! 🎉🎉🎉 wie heeft nog meer zin in deze game?! Hop hop gas d'r op 🥳🥳🥳
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Spoilers en leaks tussen de spoilertags! Story-spoilers met duidelijke waarschuwing, maar liever helemaal niet, om het voor iedereen leuk te houden.
Voorkom steeds herhalende discussies, lees de TS of zoek in het topic. Er is al veel over gesproken, en met uitgesproken meningen ga je elkaar niet meer overtuigen. Houd het vriendelijk en volwassen, zoals onze huisregels voorschrijven. Denk na over het nut van posten over bijvoorbeeld:
• '30 fps is onspeelbaar'.
• de waarde van standaard t.o.v. luxere edities.
• discussies over digital only of de prijzen van games, die horen thuis in [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
• discussies over de Playstation 5 Pro en de prijs.
Countdown Timer