lord_fh schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:58:
Baal er een beetje van dat iedereen die extended look mega analyseert op foutjes haha en dan bedoel ik, ik had het liever niet geweten haha, bijvoorbeeld:
spoiler:
Als Jason in de cabrio rijd en de bocht neemt, draait hij zijn stuur niet

Als hij instapt, en de deur dichttrekt van de auto, raakt zijn hand de deurhendel niet

:+
Analyses gaan altijd 2 kanten op, als je ene kant zegt 'graphics zijn van ongekende detail', tja.. andere kant van de scope
spoiler:
doet hij de koelkast open en *poef* fles in zijn hand
Zie veel van zulke 'analyse' video's ook gewoon 'om de views', positief of negatief, de game heeft giga-mega-turbo veel aandacht, iedereen die maar iets van content maakt, zal gewoon iets moeten bedenken dat het bekeken wordt. En of dit straks nu wel/niet waar is, niemand die dan nog nadenkt... ooh die video/opmerking van jou klopt niet. Weet je nog in GTA5 (en Cyberpunk), werd er gezegd dat elke NPC een start/eind punt had, dagelijks routine hebben, tot iemand later ze echt ging volgen.. 99% spawnt/despawnt afhankelijk waar je bent, die 1% die je ging volgen, bleef gewoon in rondjes rijden. Ook de manier van spawnen van auto's, politie etc, blijft geweldige game, maar heeft ook gewoon zijn technische limitaties.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:27
Megupe schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:16:
ik krijg eigenlijk wel weer zin om San Andreas te gaan spelen. Na GTA 2 en 3 toch wel mijn favoriete GTA.

Alleen hoop ik ook dat gym en eten inderdaad niet essentieel zijn bij 6.
Ik ga vanavond met GTA 3 beginnen nadat ik jongstleden San Andreas (opnieuw) heb uitgespeeld en Vice City gisteren. Moet wel eerlijk bekennen dat van die drie, San Andreas het beste oud is geworden en nog steeds tijdloos aanvoelt. 3 en Vice City zijn alsnog hele goeie games en ze spelen lekker weg, maar specifiek die twee voelen gewoon echt oud aan, zelfs in de Definitive Edition.

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:13
KapitanKrazy schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:25:
[...]

Ik ga vanavond met GTA 3 beginnen nadat ik jongstleden San Andreas (opnieuw) heb uitgespeeld en Vice City gisteren. Moet wel eerlijk bekennen dat van die drie, San Andreas het beste oud is geworden en nog steeds tijdloos aanvoelt. 3 en Vice City zijn alsnog hele goeie games en ze spelen lekker weg, maar specifiek die twee voelen gewoon echt oud aan, zelfs in de Definitive Edition.
Ben zelf begonnen met GTA IV. Dat is ook een leuke 👍🏼

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
Milan1NL schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 09:57:
[...]

Ben zelf begonnen met GTA IV. Dat is ook een leuke 👍🏼
Is die nowadays wel goed te spelen op pc?...ik heb het nooit kunnen spelen toen het voor de pc uitkwam.

Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

• KapitanKrazy
WeirdScience schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:03:
[...]

Is die nowadays wel goed te spelen op pc?...ik heb het nooit kunnen spelen toen het voor de pc uitkwam.
Tegenwoordig heb je de FusionFix mod voor GTA IV, heel makkelijk te installeren. Soort van all-in-one fix (lost een heleboel op, weet niet precies wat) die de game gewoon prima laat draaien.

• WeirdScience
  • Niet online
KapitanKrazy schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:07:
[...]

Tegenwoordig heb je de FusionFix mod voor GTA IV, heel makkelijk te installeren. Soort van all-in-one fix (lost een heleboel op, weet niet precies wat) die de game gewoon prima laat draaien.
Zéér schandalig dat Rockstar dit nooit zelf heeft opgelost. Hiermede heb ik nooit GTA4 kunnen spelen. Echt bagger.
Excuus voor het offtopic.

[ Voor 3% gewijzigd door WeirdScience op 31-08-2026 10:10 ]

Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Er zitten geen kinderen in de game als het goed is. Hebben ze dat gedaan omdat ze kinderen afschieten "te ver" vinden gaan?

• WeirdScience
  • Niet online
ColeJ schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:12:
Er zitten geen kinderen in de game als het goed is. Hebben ze dat gedaan omdat ze kinderen afschieten "te ver" vinden gaan?
Wat vindt nou je zelf? -O-

Hebben er nooit in gezeten, buiten misschien een cutscene, is altijd hun basisregel geweest.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:36

lord_fh

Môge!

Weer een interessante video van TGG over hoe geld werkt in het spel!

YouTube: GTA 6: Robberies, Economy & How Money Works Now | Exclusive Deep Dive

PS5 Pro + AOC U32G4U

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:32
Het is een heel eenvoudige beslissing om geen kinderen op te nemen in dit soort games.

• KapitanKrazy
WeirdScience schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:09:
[...]

Zéér schandalig dat Rockstar dit nooit zelf heeft opgelost. Hiermede heb ik nooit GTA4 kunnen spelen. Echt bagger.
Excuus voor het offtopic.
Helemaal mee eens. Sowieso is de ontwikkeling van GTA IV heel stroef verlopen, op Youtube zijn verschillende docu's hierover te vinden zie deze hier in het bijzonder.

Rockstar had heel erg veel moeite met de overgang van de PS2 generatie naar de PS3 generatie en bovendien hadden ze natuurlijk ten tijde van GTA IV ook net de RAGE engine ontwikkeld. Een hele lange tijd tijdens de ontwikkeling van GTA IV kwam de game niet eens boven de 10 FPS uit.

Toen de game uiteindelijk daadwerkelijk uit kwam draaide deze nog steeds bagger slecht op zowel de Xbox 360 als op de PS3, maar op de PS3 draaide het echt uitzonderlijk slecht omdat de CELL processor heel lastig te begrijpen was voor de ontwikkelaars. Gooi hier een PC port bovenop van een game die al bij elkaar hangt met duct tape en het product wat wij hedendaags kennen is wat je overhoud...

• ntzv
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:22
Echt goeie Youtuber / Streamer TGG. echter ik zit met zijn laatste rijtje video's een beetje in dubio met mezelf. Ik wil het aan de ene kant echt graag kijken, en heb dat ook al wel met een aantal gedaan, maar aan de andere kant zijn dat soort dingen ook leuk om zelf te ontdekken / uitvogelen tijdens een eerste playtrough.

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:13
KapitanKrazy schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 10:07:
[...]

Idd. Fusion fix is een van de minimale tweaks wat je geïnstalleerd wilt hebben voor GTA 4. Eigenlijk een soort van must have fix

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
lord_fh schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 08:58:
Baal er een beetje van dat iedereen die extended look mega analyseert op foutjes haha en dan bedoel ik, ik had het liever niet geweten haha, bijvoorbeeld:
spoiler:
Als Jason in de cabrio rijd en de bocht neemt, draait hij zijn stuur niet

Als hij instapt, en de deur dichttrekt van de auto, raakt zijn hand de deurhendel niet

:+
Volgens mij is het plusjessysteem offline :?

Maar inderdaad, hebben ze letterlijk onbeperkt geld, tijd en mankracht en zit de hele game vol met dingen die al 20 jaar opgelost waren…

Denk dat de gemiddelde fan die roept dat het de meest realistische game tot nu toe gaat worden geen game meer heeft gespeeld de afgelopen 13 jaar :P

Toppunt voor mij was die koelkast die je biertjes in je hand laat spawnen… _O-

Maar je gaat mij niet vertellen dat Rockstar hier niet van af weet. Verwacht dus zeker voor de pc-versie wel een gigantische upgrade ten opzichte van de console-versies.

All your base are belong to us

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Joh, het was gewoon een normale vraag zonder dat ik daar zelf een mening of oordeel aan verbond.
Pagina: 1 ... 49 50 Laatste

Let op:
GEEN PS5 vs PS5 pro VS Xbox series X of S discussie.
Samenvatting: De trailer is gedaan met een Base PS5, ja er komt een PS5 PRO enhanced versie en nee niemand weet op dit moment wat de verschillen gaan zijn.

LET OP: Er worden momenteel helaas heel veel spoilers gelekt door leakers. Om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, het verzoek om deze zo min mogelijk te delen, en zo veel mogelijk de spoiler tag te gebruiken. Op deze manier houden we het zo leuk mogelijk voor iedereen.

Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld

Countdown Timer