Anyway, m'n PS5 Pro en ik zijn er 19 november helemaal klaar voor! Ik vond het er echt geweldig uitzien en kan niet wachten me onder te dompelen in de Leonida wereld.
Gamekings kan ik al jaren niet meer serieus nemen. Het zegt voldoende dat de heren en dame er een baan op na moeten houden om rond te komen. Geef het een week of 2 en Boris komt met een conspiracy theory over GTA VI en R*.superbassie schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:55:
Keek vanmiddag een stukje van Gamekings live...waren er twee een partijtje negatief over deze game. Dat over Jason (en de stem) kan ik nog een beetje inkomen maar de rest...
Anyway, m'n PS5 Pro en ik zijn er 19 november helemaal klaar voor! Ik vond het er echt geweldig uitzien en kan niet wachten me onder te dompelen in de Leonida wereld.
[ Voor 7% gewijzigd door JDdeV1992 op 28-08-2026 18:02 ]
Hun analyse van de first look duurt 80 minuten. (moet nog geüpload worden).Appie_1988 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:18:
De Digital Foundry analyze van de Extended look "The technology and artistry on display in this 26 minute video is off the charts"
GTA 6: An Extended Look Analysis - "Perhaps the Most Impressive Showcase We've Ever Seen in Real-Time Rendering" | Digital Foundry
Wat een inkomsten genereert deze game nu al voor streamers, bloggers, tiktokkers en merchandisers.
Ik ben momenteel in Iran en daar zijn PS5’s met bijbehorende case met diverse prints niet aan te slepen.

De Nederlandse markt is ook gewoon te klein om er een heel team op te kunnen draaienJDdeV1992 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:00:
[...]
Gamekings kan ik al jaren niet meer serieus nemen. Het zegt voldoende dat de heren en dame er een baan op na moeten houden om rond te komen. Geef het een week of 2 en Boris komt met een conspiracy theory over GTA VI en R*.
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
ScootmobielMilan1NL schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:43:
Zodra het mogelijk is wanneer ik de game kan gaan spelen: Volgas over het strand. Weet alleen nog niet met welke auto, vrachtwagen, of bus. Iemand een idee of suggesties?
PS5 Pro + AOC U32G4U
Deels eens. Soms Jelle en altijd Boris zijn moeilijk uitstaanbaar. Verder heb ik niet zo'n moeite met die mensen. Het heeft altijd wel een relaxte en ongedwongen sfeer.JDdeV1992 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:00:
[...]
Gamekings kan ik al jaren niet meer serieus nemen. Het zegt voldoende dat de heren en dame er een baan op na moeten houden om rond te komen. Geef het een week of 2 en Boris komt met een conspiracy theory over GTA VI en R*.
Trek dat maar over half Nederland, eat een negatief volk zijn wij geworden. Alleen maar klagen ipv de mooie dingen benoemen inderdaad.superbassie schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:55:
Keek vanmiddag een stukje van Gamekings live...waren er twee een partijtje negatief over deze game. Dat over Jason (en de stem) kan ik nog een beetje inkomen maar de rest...
Het voelt gelijk vertrouwd en zit de hele dag al in mijn hoofd; vanavond verder spelen! Het drinkt nog steeds niet door dat ik naar een trailer zat te kijken
Misschien had ik nog ergens lichte twijfel om een PS5 en GTA VI aan te schaffen maar ik ben om! Deze winter lekker veel speelplezier en uren vrij rond lopen in GTA
Kan de vrouw lekker serie kijken en de kids mooi op de Switch. Ik zit op zolder! JOE
©2004
Ach kom, Jelle en en die andere knakker hadden slechts 12 minuten gekeken (benoemen ze zelf). Los van marktgrootte, jezelf gamejournalist noemen en dan een extended look van de meest geanticipeerde game van de komende jaren niet volledig kijken maar wel het volledig afkraken, ze zouden zich moeten schamen.418O2 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:07:
[...]
De Nederlandse markt is ook gewoon te klein om er een heel team op te kunnen draaien
Dat ik ze niet serieus kan nemen heeft niets met de grootte van het platform of hun markt te maken maar alles met bovenstaand.
Het grootste kritieke punt is dat de protagonist saai zijn t.o.v. eerdere main characters... lijkt mij toch iets wat nog niet helemaal zo neergezet kan worden vanuit een journalist. Een verhaallijn en daarmee characters bouwt zich toch op? Lijkt mij dat je als journalist dan zorgen, een eerste mening uit of iets langs die lijn maar wel neutraal blijft in ieder geval.
[ Voor 4% gewijzigd door JDdeV1992 op 28-08-2026 19:07 ]
[ Voor 98% gewijzigd door JDdeV1992 op 28-08-2026 19:06 ]
Alleen nog maar base PS5 in de schappen ?baba420 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:01:
[...]
Hun analyse van de first look duurt 80 minuten. (moet nog geüpload worden).![]()
Wat een inkomsten genereert deze game nu al voor streamers, bloggers, tiktokkers en merchandisers.
Ik ben momenteel in Iran en daar zijn PS5’s met bijbehorende case met diverse prints niet aan te slepen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
I see what you did there
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik zat ook te kijken, en alhoewel ik de content van GameKings meestal wel leuk vind, maakte dit me idd razend. echt ongelofelijk raar hoe negatief die 2 waren. ik heb het gewoon uitgezet.superbassie schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:55:
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Ik denk dat niemand dat nog weet?Milan1NL schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:43:
Zodra het mogelijk is wanneer ik de game kan gaan spelen: Volgas over het strand. Weet alleen nog niet met welke auto, vrachtwagen, of bus. Iemand een idee of suggesties?
How bad is it on a scale from one to Spurs
YouTube: Grand Theft Auto 6 Extended Look: The Most Impressive Real-Time Game Graphics Yet?
[ Voor 30% gewijzigd door batumulia op 28-08-2026 20:08 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
GEEN PS5 vs PS5 pro VS Xbox series X of S discussie.
Samenvatting:
De trailer is gedaan met een Base PS5, ja er komt een PS5 PRO enhanced versie en nee niemand weet op dit moment wat de verschillen gaan zijn.
LET OP: Er worden momenteel helaas heel veel spoilers gelekt door leakers. Om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, het verzoek om deze zo min mogelijk te delen, en zo veel mogelijk de spoiler tag te gebruiken. Op deze manier houden we het zo leuk mogelijk voor iedereen.
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer