Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
:strip_exif()/f/image/w4UulvatUZfv3wHcyTgfLYvT.png?f=user_large)
Waren al deze iconen zichtbaar in de leaks?
Ik kan camera, duo(?) en wapen niet herrineren.
Indien op gewone PS5 toont het gewoon aan de de pro voor de die hards is die geld over hebben. Want dat is het niet waard vr de gewone gamer met PS6 die niet zover af meer is.Vis schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 08:56:
[...]
Whut?
Je hebt toch gezien dat het speelbaar is via de Extended Look? En zeer goed ook. Als dit alleen maar de base PS5 is dan maak je borst maar nat voor de Pro versie.
Dit gaat echt een pareltje worden waar de huidige Playstation zijn ware aard kan laten zien, en dan heeft de Pro streepjes voor vanwege PSSR en de sterkere GPU.
Ja en dan zie je dus hoe zeer Sony zichzelf genept heeft met al zijn GaaS games die zijn gecanceld waardoor er niet is ontwikkelt op waar Sony echt sterk in is (single player adventure games a la Horizon, Uncharted, Last of Us etc.). Er zijn wat dat betreft totaal geen (exclusieve) system sellers geweest.Vis schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 08:56:
[...]
Whut?
Je hebt toch gezien dat het speelbaar is via de Extended Look? En zeer goed ook. Als dit alleen maar de base PS5 is dan maak je borst maar nat voor de Pro versie.
Dit gaat echt een pareltje worden waar de huidige Playstation zijn ware aard kan laten zien, en dan heeft de Pro streepjes voor vanwege PSSR en de sterkere GPU.
En nu pas na 6 jaar zie je pas de echte kracht van de PS5 door nota bene een externe ontwikkelaar. Dat is natuurlijk wel zorgerlijk.
Maar goed dat is offtopic. Ontopic: ik heb de trailer nog eens 2 keer bekeken en ik moet zeggen dat ik toch echt onder de indruk ben ook met bovenstaande toevoegingen van wat er allemaal in zit/ mogelijk gaat zijn. Je kunt zeggen wat je wilt en kritiek hebben op dat het GTA is zoals het altijd is maar dit is echt wel next level. Ik snap ook wel dat R* een budget heeft dat echt niemand verder heeft maar dan nog.
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Altijd fijn als anderen iemand wat misgunnenJB schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 08:26:
[...]
Ik denk het ook… ik denk zelfs dat het niet speelbaar is op een gewone 5 en X series
Ik lach me helemaal kapot als een paar nerds hier straks zitten met een Pro zonder toegevoegde waarde
Als je goed hebt opgelet zie je aan het einde dat de footage van een PS5 was. Dus eerst alles netjes afkijken voordat je gaat zitten roeptoeteren
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |
Ben dan wel benieuwd wat er gebeurt als je NPC de hele map door blijft volgen of dan de accu een keer leeg is-tom-562 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:01:
Blablabla, kan dat geneuzel over wel of geen Pro stoppen? We weten het gewoon nog niet, nobody cares.
[...]
EV charging, vet
Nice!ArthurMorgan schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:09:
Youtuber TGG is uitgenodigd door rockstar om een 3 uur durende freeroam sessie bij te wonen afgelopen juli. Hij zegt dat het op een base PS5 is, 4k op 30 FPS. Hij heeft geen info over de PS5 pro.
Ik zie fast travel met taxi en bus. Nog niks gelezen over de metro/trein, terwijl ik het wel gezien heb. Benieuwd.
All I had to do was follow the damn train.
zoiets hebben ze niet laten zien nee, maar er is meer gok ik dat we nog niet gezien hebben maar dat er wel in zit. er moet iets aan de verbeelding overblijven he qua mechanics-CJ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:37:
Ik zag trouwens in de gelekte beelden aan wijziging dat er getankt moest worden en dat een auto schade kon hebben maar dat zag ik niet meer in de extended view, of heb ik er overheen gekeken?
En wellicht komt er nog een preview trailer ergens down the road naar 19 nov.
[ Voor 25% gewijzigd door lord_fh op 28-08-2026 09:39 ]
PS5 Pro + AOC U32G4U
Fuel is geconfirmed door TGG. YouTube: I Saw 3 Hours of GTA 6 at Rockstar North - First Impressions (Exclus...-CJ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:37:
Ik zag trouwens in de gelekte beelden aan wijziging dat er getankt moest worden en dat een auto schade kon hebben maar dat zag ik niet meer in de extended view, of heb ik er overheen gekeken?
Cash can be lost after death/arrest and must be stored physically
Dit is dan wel echt next level hoor. Hier moet je dus constant over nadenken, niet teveel cash op zak hebben als je gaat free roamen etc.
Wellicht kun je wel een grote stack in je auto opbergen als je even per voet verder gaat. Maar moet je dan wel je auto afsluiten enzo? Je zult vast op de minimap je auto terugvinden.
Maar wat een details waar je over na moet denken, bizar realistisch.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dat verklaard dan ook meteen waarom we een bank heist krijgen. Met die benzineprijzen van tegenwoordig is dat allemaal niet meer te betalen.JDdeV1992 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:41:
[...]
Fuel is geconfirmed door TGG. YouTube: I Saw 3 Hours of GTA 6 at Rockstar North - First Impressions (Exclus...
Is dit de 4K versie?Falcon Heavy schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 08:23:
[...]
Mijn browser flipte alle kanten op met die rare inbrowser download link.
Dit is de directe link:
https://media-rockstargam...TAVI_An_Extended_Look.mp4
ja bij de overvall in de shopChristoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:04:
[Afbeelding]
Waren al deze iconen zichtbaar in de leaks?
Ik kan camera, duo(?) en wapen niet herrineren.
PS5 Pro + AOC U32G4U
:strip_exif()/f/image/LkvYOIbBnjLVNRhjlghL7prM.png?f=user_large)
Na de overval zie ik alleen deze, of zit in een andere leak. Duo zal wel betekenen dat zowel Jason als Lucia signalementen signalementen bekend zijn.
Ik kijk niet naar leaks, maar wat ik bedoelde is dat het in de Rockstar trailer van gisteren zat in de shop als ze een overvall doen.Christoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:53:
[...]
[Afbeelding]
Na de overval zie ik alleen deze, of zit in een andere leak. Duo zal wel betekenen dat zowel Jason als Lucia signalementen signalementen bekend zijn.
Duo is inderdaad allebei (dus dat je met partner gezien bent), camera is CCTV gespot, auto is dat ze je auto kennen, kleding hanger dat je kleding bekend is bij politie etc.
als ze in de Rockstar trailer de auto met een molotov laten ontploffen, is het auto logo ook weg bijvoorbeeld.
[ Voor 20% gewijzigd door lord_fh op 28-08-2026 10:00 ]
PS5 Pro + AOC U32G4U
Ja, video res is 4k
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ja I know, en mijn punt was dat er meer iconen te zien waren, dan in de leaks.lord_fh schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 09:59:
[...]
Ik kijk niet naar leaks, maar wat ik bedoelde is dat het in de Rockstar trailer van gisteren zat in de shop als ze een overvall doen.
De beelden van de leak is waarschijnlijk een veel oudere build.Christoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:11:
[...]
Ja I know, en mijn punt was dat er meer iconen te zien waren, dan in de leaks.
Ja dus nieuwe informatie.Jumpman schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:15:
[...]
De beelden van de leak is waarschijnlijk een veel oudere build.
Maar zat net de leak nog te kijken, wapen icoontje springt er wel eventjes tussen en verdwijnt dan.
Camera niet, maar wellicht hebben niet alle shops camera's, of was dat gedeelte nog niet af.
wat boeit het ? het zijn leaks...Christoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:23:
[...]
Ja dus nieuwe informatie.
Maar zat net de leak nog te kijken, wapen icoontje springt er wel eventjes tussen en verdwijnt dan.
Camera niet, maar wellicht hebben niet alle shops camera's, of was dat gedeelte nog niet af.
k vind de TGG_ video op youtube mega interessant over waar hij verteld wat hij heeft gezien toen hij 3 uur bij rockstar zat. veel ins en outs, dat je kan focussen op zwakke plekken van autos met schieten (tank, motor etc.) en dat autos trackers kunnen hebben en dat je die trackers er uit moet laten halen ergens als je die auto wil blijven gebruiken (eerst die mogelijkheid vrijspelen). Politie raak je ook niet meer kwijt door gewoon in een steegje te gaan staan .
Ook hadden ze verteld dat als jij iemand uit zn auto rost, dat mega opvalt uiteraard etc, en dat het veel slimmer is stiekem een geparkeerde auto te jatten (en daar weer, hoe ouder de auto hoe makkelijker) , wat beter is voor je criminal profile. Dus je gaat dan wellicht ook sneller dat doen dan blind overal een auto gappen op de weg
Dit spel gaat zo immersive zijn, bizar!
[ Voor 53% gewijzigd door lord_fh op 28-08-2026 10:30 ]
PS5 Pro + AOC U32G4U
In de podcast van Kinda Funny hebben ze dit bevestigd. Sommige shops hebben geen camera. Sommige hebben wel een camera. Dan kan je naar achter lopen om de beelden te verwijderen. Tenzij de winkel een camera heeft die de beelden naar de cloud stuurt. Dan ben je fucked.Christoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:23:
[...]
Ja dus nieuwe informatie.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Het blijft GTA 6 en is dus nieuwe informatie voor de vele die de leaks wel hebben gevolgd.
Je hoeft niet te reageren als het je niet boeit.
Het lijkt erop dat dit gestopt is. IGN heeft een artikel waarin verteld wordt dat hij (ze, als het een groep hackers is) ongeveer 270.000 dollar heeft gecasht uit zijn coinscam:EvertonPride schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 23:56:
Heeft de leaker nog wat geleaket.
Haha wat een verschil in beleving.
https://nl.ign.com/grand-theft-auto-vi/166680/gta-6-leaker-heeft-uitgecasht-en-zou-volgens-fans-ongeveer-270000-dollar-hebben-verdiend
Zou wel fijn zijn als dit soort acties stoppen (nu nog al die AI shit van het internet halen graag
Weinig geld voor deze heist en veel risico.huiz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:31:
[...]
Het lijkt erop dat dit gestopt is. IGN heeft een artikel waarin verteld wordt dat hij (ze, als het een groep hackers is) ongeveer 270.000 dollar heeft gecasht uit zijn coinscam:
https://nl.ign.com/grand-theft-auto-vi/166680/gta-6-leaker-heeft-uitgecasht-en-zou-volgens-fans-ongeveer-270000-dollar-hebben-verdiend
Zou wel fijn zijn als dit soort acties stoppen (nu nog al die AI shit van het internet halen graag)
Vanaf de eerste seconde word ik opgezogen in een compleet andere wereld die er zo realistisch en gedetailleerd uit ziet... Ik ben verkocht
PSN: Von_Smallhausn
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vanochtend de uncompressed versie weer bekeken op de 77" OLED in de woonkamer. Man man man..Vis schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 07:53:
[...]
Pfff niet normaal, net nog eens bekeken. Dit gaat zo mega dik worden op de OLED tv in de woonkamer
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aan de ene kant wel goed, om de grafische sprong duidelijk te laten zienRivanov schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:47:
Rockstar being Rockstar.
Locatie uit RDR 2 is te zien in de Extended look.
~[Afbeelding]
~[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door RobinNL op 28-08-2026 11:54 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Dit kwam uit de reclamespot van die hamburger, dus dat kan best uit het gebied van RDR2 komen toch? Qua scenery past het ook niet in ViceCity/Everglades lijkt meRivanov schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:47:
Rockstar being Rockstar.
Locatie uit RDR 2 is te zien in de Extended look.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Je krijgt de SME Fuel Tank Pass en moet dan ook aan de caissiere vragen of die de NFC chip uit kan zetten bij de pin terminal zodat je je pincode en aantal km's kunt invullen, dit kan met L2 en dan het context menu begreep ik uit IGN's artikel.RednasXCIII schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:50:
Komt er nog een Deluxe Edition waar een tankpas zit inbegrepen? Als de benzineprijzen een afspiegeling worden van de werkelijkheid mag je wel eerst een paar juwelieren overvallen om 1 tankbeurt te kunnen betalen.
Ja was in de reclamespot, las elders dat R* dit vaker heeft gedaan, IV content in reclame spots voor GTAV, en zelfs SA in IV.Vince22 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:54:
[...]
Dit kwam uit de reclamespot van die hamburger, dus dat kan best uit het gebied van RDR2 komen toch? Qua scenery past het ook niet in ViceCity/Everglades lijkt me
Eerlijk gezegd: het eerste wat ik dacht toen ik gisteren op Netflix keek en de stem van Jason hoorde was: wat een slechte voice acting en wat past die stem totaal niet bij het karakter. En toen had ik nog geen enkele reactie gelezen. Dus het is zeker niet alleen maar "napraterij". Er zijn gewoon veel mensen die dezelfde mening zijn toegedaan.Mog schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 08:33:
[...]
Heel veel Ajax fans beweren dat ze de beste zijn. Wilt niet zeggen dat dat zo is natuurlijk
Ik herken me er ook wel in. Ik vind het niet per se een slechte stem. Maar zijn energie matched niet ofzo, alsof hij heel moe is. Maar wellicht heeft dat met het verhaal te maken.Mr Magic schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:50:
[...]
Eerlijk gezegd: het eerste wat ik dacht toen ik gisteren op Netflix keek en de stem van Jason hoorde was: wat een slechte voice acting en wat past die stem totaal niet bij het karakter. En toen had ik nog geen enkele reactie gelezen. Dus het is zeker niet alleen maar "napraterij". Er zijn gewoon veel mensen die dezelfde mening zijn toegedaan.
Jason wants an easy life, but things just keep getting harder.
Jason grew up around grifters and crooks. After a stint in the Army trying to shake off his troubled teens, he found himself in the Keys doing what he knows best, working for local drug runners. It might be time to try something new.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Persoonlijk vind ik het wel bij zijn personage lijken te passen. Lucia wat meer gepassioneerd en het hart op de tong, Jason veel meer down to earth.
(Als je kijkt naar de scene met de kleding... dat is zijn karakter, en volgens mij past zijn stem daar precies bij.)
Inderdaad, en dit blijft persoonlijk. Zelf vind ik bij RDR2 Arthur een goede match (stem vs persona), echter John vind ik daar minder passen. Doorgaans heeft Rockstar het wel goed voor elkaar. Bij de Mafia-serie ligt dat gevoelsmatig verder uit elkaar. Maar dit natuurlijk bepaald door persoonlijke associatie etc.ArthurMorgan schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:56:
Hij is een voormalig militair. En zo vind ik hem ook klinken. Beetje verveeld, weinig emotie.
Persoonlijk vind ik het wel bij zijn personage lijken te passen. Lucia wat meer gepassioneerd en het hart op de tong, Jason veel meer down to earth.
(Als je kijkt naar de scene met de kleding... dat is zijn karakter, en volgens mij past zijn stem daar precies bij.)
Of lekker veel refunds zoals toen met Cyberpunklaurens0619 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:10:
[...]
Briljant! maar denk dat je gelijk hebt ja
Nu tricken dat het gaat performen, dan komt de sales binnen voor gta, en daarna (met comissie denk ik ook wel) een extra sales voor de ps5 pro
Zoveel toffe dingen gezien, dak van je cabrio open kunnen doen, de drukte in de club, geen auto-lock op hoofden meer met je wapen maar zelf moeten richten. en heel de mechanics over gezocht worden, outfit en auto change. Zal je daardoor iets beter na moeten denken wat je waar en wanneer gaat uitspoken.
De bron zijn de mensen die uitgenodigd zijn om een uitgebreide freeroam sessie te bekijken bij RockStar zelf.laurens0619 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:15:
[...]
Als het zo duidelijk is, waarom is er dan discussie over?
Heb je een bron voor je statements? Ik heb het chatgpt gevraagd en die zegt ook "Nee, niet automatisch. Als een game-/trailervideo is opgenomen op een PS5, kan dat zowel een gewone PS5 (Base) als een PS5 Pro zijn."
TGG bijvoorbeeld. Maar er is er nog een waar ik de naam van vergeten ben.
Ga je eens inlezen in de toegevoegde waarde van de PS5 Pro als je wil, daarbij zijn er genoeg videos te vinden waarin de verschillen tussen de base en de pro visueel uitgelegd worden bij testen van hedendaagse nieuwe games.laurens0619 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:24:
[...]
ow voor mij is het niet zo moelijk. Ik heb nooit die driehoekjes en vierkantjes van een playstation begreep, veels te complex voor mij.
Ik zit in Xbox kamp dus heb dit geneuzel niet. Hij doet het op mijn Xbox series X en thats it
Verschil is best groot in prestaties. Dus zeggen dat de base en pro precies hetzelfde presteert is echt klinkklare onzin.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
We gaan hier niet verwijten héVis schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:31:
[...]
Ga je eens inlezen in de toegevoegde waarde van de PS5 Pro als je wil, daarbij zijn er genoeg videos te vinden waarin de verschillen tussen de base en de pro visueel uitgelegd worden bij testen van hedendaagse nieuwe games.
Verschil is best groot in prestaties. Dus zeggen dat de base en pro precies hetzelfde presteert is echt klinkklare onzin.
Mijn boefje is liev!
Zoals al eerder gezegd in dit topic er zijn influencers die 3 uur lang naar 30 FPS gameplay hebben lopen kijken op een base PS5.
Mocht dat niet het geval zijn dan snijdt Rockstar zich in de vingers en alle journalistiek platformen ook... Zeker Rockstar zal zich daar niet aan wagen.
Goed kunnen we het dan nu weer hebben over de toffe Extended Review, leaks en nieuwe info over de game?
Ga lekker penisgrootte (base PS5 vs PS5 pro) vergelijken in andere topics.
Ja helemaal eens dat zijn feiten dus snap ook niet dat mensen dat anders zien, ik iig niet.ArthurMorgan schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:36:
Rockstar en Sony hebben aangegeven dat de PS5 Pro een betere prestatie geeft dan de normale PS5. Dat gaat verder dan alleen de hardware. Er zijn softwarematige verbeteringen. Dat is 'PS5 Pro enhanced'. Daar kun je niet over van mening verschillen. Dat is namelijk gewoon een feit dat dit rockstar en Sony is vemeld.
@JDdeV1992 hear hear
Om weer ontopic te gaan: Ik heb eerder deze week de pre-order gedaan, niet voor de ultimate versie maar de normale. Heb paar maanden geleden speciaal hiervoor een Xbox Series X gekocht en als ik de trailers zie dan vind ik dat nu al een goede investering
CISSP! Drop your encryption keys!
[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 28-08-2026 12:54 ]
Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
@Chaoss
[ Voor 8% gewijzigd door WeirdScience op 28-08-2026 12:54 ]
Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
Enige waar ik nu nog op wacht is hoe lang na release "Online" online komt. Dan kan ik een beetje gaan plannen wanneer ik in ieder geval de story uit wil hebben.
https://untappd.com/user/OzzBier
Ik zei gister precies hetzelfde tegen mijn vriendin, toen we de trailer bekeken. Een soort Paul Walker of Channing Tatum-vibe. Klinkt wat dommig en met weinig emotie, maar het zal wellicht heel goed bij zijn personage passen.Mr Magic schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 11:50:
[...]
Eerlijk gezegd: het eerste wat ik dacht toen ik gisteren op Netflix keek en de stem van Jason hoorde was: wat een slechte voice acting en wat past die stem totaal niet bij het karakter. En toen had ik nog geen enkele reactie gelezen. Dus het is zeker niet alleen maar "napraterij". Er zijn gewoon veel mensen die dezelfde mening zijn toegedaan.
Do { Ping } while ( LOL )
Nee juist blij dat het minder arcade wordtShadow_Agent schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:04:
Zijn jullie niet bang dat het arcade spelelement teveel op de achtergrond komt en te veel een sim wordt? Dat vond ik bij RDR2 al wel een dingetje en ik vrees dat dit met GTA6 nog wel meer gaat worden?
Volgens mij hadden ze zelf al gezegd in een interview (gister?) dat het niet zo erg wordt als RDR2, maar wel meer dan GTA5.Shadow_Agent schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:04:
Zijn jullie niet bang dat het arcade spelelement teveel op de achtergrond komt en te veel een sim wordt? Dat vond ik bij RDR2 al wel een dingetje en ik vrees dat dit met GTA6 nog wel meer gaat worden?
Zelf wel blij mee, vind dat extreem arcade ook niet meer leuk.
[ Voor 7% gewijzigd door Daan0s op 28-08-2026 13:07 ]
Volgens de mensen die bij rockstar zijn wezen kijken is het vooral een keuze. Er kan veel van dat sim gedoe, maar het heeft geen enorm grote invloed. Her zal zo af en toe kleine voordeeltjes geven, maar het blijft zeer goed speelbaar zonder.Shadow_Agent schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:04:
Ik vind de stem juist wel passen bij de stoïcijnse houding. Zeker het contrast met een heet gebakerde latina maakt mij enthousiast. We zullen het zien!Joeridev schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:55:
[...]
Ik zei gister precies hetzelfde tegen mijn vriendin, toen we de trailer bekeken. Een soort Paul Walker of Channing Tatum-vibe. Klinkt wat dommig en met weinig emotie, maar het zal wellicht heel goed bij zijn personage passen.
Voor de liefhebbers TGG heeft een nieuwe video gepost waarin hij nog wat meer toelichting geeft op wat we zagen in de gameplay en aanvult met info die hij heeft verkregen tijdens zijn R* bezoek. YouTube: GTA 6 EXTENDED LOOK - FULL BREAKDOWN
- groepje kinderen op bikes die in zij straatjes spelend hard wegfietsen
- tijdens een moment van actie liep hij langs een monitor met 4 bewakings streams waarop je kan zien waar iets gebeurd en keuzes kan maken
- Groepje mannen waren aan het chillen bij een verkeersbord, en hadden interactie met dit bord (heen en weer bewegen)
- Vogel geluidjes bij parkeerplaatsen met bosjes en palmbomen, zoals je dit ook in het echt hoor
- Ik vind de belichting en schaduwen sowieso zeer aantrekkelijk. Het was soms zeer realistisch
- Mensen in auto's die vanuit hun auto met hun mobiel gaan filmen als er iets gebeurd
- Zweet zichtbaar als er flinke actie is
- Soms heel veel karakters op 1 plek en voelt gewoon zoals het is. Ze bewegen niet houterig en zijn daar gewoon en doen hun eigen ding. Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als je lekker wat geks doet op dat moment
- Als zonlicht op de ramen schijnt zie je vingerafdrukken
- Auto's gebruiken hun knipperlicht op de snelweg als ze van baan verwisselen
- Soms schrikken auto's zichtbaar als je ze inhaal
- De kleine cutscenes overal zijn natuurlijk om van te smullen
- Tijdens achtervolgingen ontploft niet iedere auto in een grote vuurzee, maar gaat dat best spectaculair en lijkt het niet scripted. Het interact gewoon met de omgeving.
- Ik zag een straat vol met cafeetjes en iedereen buitenzit wat vast een drukke plek is met veel personen
- Er vliegen vliegtuigen bij op grote hoogte die zo een 'contrail' achterlaten
- Een discotheek is crowded, zag er geweldig uit. Hier zie ik ook weer leuke dingen voor me die alleen in GTA kan om het helemaal op zijn kop te zetten (als dat kan)
- Phill Collins als wachtmuziek in de lift
- Sowieso heerlijke 'Miami Vice' achtige tunes
- Haar reageert heel natuurlijk, knap gedaan
- Zo ontzettend veel kleine levendige details.
Dat tanken, de tracker, herkenning enzo lijkt me wel vet. Normaal was het in GTA vrij makkelijk om te ontsnappen met een 5 star wanted level. Stel je steelt een wagen om te kunnen ontsnappen aan de politie, dan merk je opeens dat de tank vrij snel leeg is (geen idee of je dit regelmatig gaat meemaken). Van die twists dat je opeens iets anders moet bedenken lijkt me wel leuk!Shadow_Agent schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:04:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb nu al zin om in GTA VI te gaan doomscrollen*phone is a bigger part of the game, has social media platforms that you can browse to see what other NPCs are posting
Denk dat je `contrail` bedoeld. En anders imho is dit niet echt de plek voor complot theorieënRoyK schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:13:
Leuke kleinigheden die mij opvielen in de trailer. Misschien was dit ook in GTA V zo, en ben ik het vergeten:Ik kan zo genieten van GTA, en dat deed ik ook in V. Ik was vaker mijn eigen ding aan het doen en pas veel later het verhaal gaan spelen. Helaas nog lang wachten voor de PC
- tijdens een moment van actie liep hij langs een monitor met 4 bewakings streams waarop je kan zien waar iets gebeurd en keuzes kan maken
- Groepje mannen waren aan het chillen bij een verkeersbord, en hadden interactie met dit bord (heen en weer bewegen)
- Vogel geluidjes bij parkeerplaatsen met bosjes en palmbomen, zoals je dit ook in het echt hoor
- Ik vind de belichting en schaduwen sowieso zeer aantrekkelijk. Het was soms zeer realistisch
- Mensen in auto's die vanuit hun auto met hun mobiel gaan filmen als er iets gebeurd
- Zweet zichtbaar als er flinke actie is
- Soms heel veel karakters op 1 plek en voelt gewoon zoals het is. Ze bewegen niet houterig en zijn daar gewoon en doen hun eigen ding. Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als je lekker wat geks doet op dat moment
- Als zonlicht op de ramen schijnt zie je vingerafdrukken
- Auto's gebruiken hun knipperlicht op de snelweg als ze van baan verwisselen
- Soms schrikken auto's zichtbaar als je ze inhaal
- De kleine cutscenes overal zijn natuurlijk om van te smullen
- Tijdens achtervolgingen ontploft niet iedere auto in een grote vuurzee, maar gaat dat best spectaculair en lijkt het niet scripted. Het interact gewoon met de omgeving.
- Ik zag een straat vol met cafeetjes en iedereen buitenzit wat vast een drukke plek is met veel personen
- Er vliegen vliegtuigen bij op grote hoogte die zo een 'chemtrail' achterlaten
- Een discotheek is crowded, zag er geweldig uit. Hier zie ik ook weer leuke dingen voor me die alleen in GTA kan om het helemaal op zijn kop te zetten (als dat kan)
- Phill Collins als wachtmuziek in de lift
- Sowieso heerlijke 'Miami Vice' achtige tunes
- Haar reageert heel natuurlijk, knap gedaan
- Zo ontzettend veel kleine levendige details.
Ik vond sommige ontploffingen dan wel beetje overdreven in voertuigen, en ook ergens in het eerste gebouwd, dat iemand dwars door een betonnen muur werd geduwt.
Maar leuke details die je deelt, er zit zeker heel veel detail in de game, dat is nice!
Ik heb ivm kinderen erg weinig tijd om te spelen, dus zit totaal niet te wachten op meer sim. Ben dan ook blij om te lezen dat er veel kán, maar dat het geen must is en ook niet enorm veel invloed heeft.Daan0s schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:06:
[...]
Volgens mij hadden ze zelf al gezegd in een interview (gister?) dat het niet zo erg wordt als RDR2, maar wel meer dan GTA5.
Zelf wel blij mee, vind dat extreem arcade ook niet meer leuk.
[ Voor 95% gewijzigd door Linksquest op 28-08-2026 14:10 ]
Shit. Ik ga naar de helRoyK schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:13:
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 3TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Thanks, aangepastChristoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:18:
[...]
Denk dat je `contrail` bedoeld. En anders imho is dit niet echt de plek voor complot theorieën
Ik vond sommige ontploffingen dan wel beetje overdreven in voertuigen, en ook ergens in het eerste gebouwd, dat iemand dwars door een betonnen muur werd geduwt.
Maar leuke details die je deelt, er zit zeker heel veel detail in de game, dat is nice!
Ik heb ook kinderen, maar hier vind ik t juist wel tof om wat meer sim te hebben. Hoeft voor mij ook niet zo extreem als RDR, maar denk dat ze mooie tussenweg hebben gevonden.praliwi schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:19:
[...]
Ik heb ivm kinderen erg weinig tijd om te spelen, dus zit totaal niet te wachten op meer sim. Ben dan ook blij om te lezen dat er veel kán, maar dat het geen must is en ook niet enorm veel invloed heeft.
Zo denk ik er ook over inderdaad. Kan rr toch 10 jaar over doen tot gta 7 dus heb de tijd hahaDaan0s schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:40:
[...]
Ik heb ook kinderen, maar hier vind ik t juist wel tof om wat meer sim te hebben. Hoeft voor mij ook niet zo extreem als RDR, maar denk dat ze mooie tussenweg hebben gevonden.
PS5 Pro + AOC U32G4U
Dat was natuurlijk geen betonnen muur…Christoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:18:
[...]
Denk dat je `contrail` bedoeld. En anders imho is dit niet echt de plek voor complot theorieën
Ik heb het vermoeden dat het juist bijdraagt aan de spelervaring. Wanneer iemand emotioneel vlak/monotoon is of overkomt, zal het des te krachtiger zijn als daar een keer uitschieters in zijn. Ik vermoed dat het wel in balans zal zijn.Joeridev schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:55:
[...]
Ik zei gister precies hetzelfde tegen mijn vriendin, toen we de trailer bekeken. Een soort Paul Walker of Channing Tatum-vibe. Klinkt wat dommig en met weinig emotie, maar het zal wellicht heel goed bij zijn personage passen.
Fallout | TES | CIV | Lego | PS5 | Switch
Zou gezien de in-game geschiedenis misschien niet eens zo gek zijn, wanneer dat ter sprake komt. Vraag maar Trevor en z'n vage kennissen kring uit GTA VChristoxz schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 13:18:
[...]
Maar de serie kent een lange geschiedenis met complot theorieën en het compleet belachelijk maken er van.
[ Voor 15% gewijzigd door TIGER1125 op 28-08-2026 14:05 ]
Ja, penis- en testikelgrootte vergelijken doen we in RDR2, niet in GTA6JDdeV1992 schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 12:37:
Ga lekker penisgrootte (base PS5 vs PS5 pro) vergelijken in andere topics.
All your base are belong to us
GEEN PS5 vs PS5 pro VS Xbox series X of S discussie.
Samenvatting:
De trailer is gedaan met een Base PS5, ja er komt een PS5 PRO enhanced versie en nee niemand weet op dit moment wat de verschillen gaan zijn.
LET OP: Er worden momenteel helaas heel veel spoilers gelekt door leakers. Om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, het verzoek om deze zo min mogelijk te delen, en zo veel mogelijk de spoiler tag te gebruiken. Op deze manier houden we het zo leuk mogelijk voor iedereen.
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer
/f/image/LzmJjuebUa6vXuH9tmzUnk9D.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LVUhvmKmInuK2zgGuK3FhH9V.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oVVrqqpHivepPVpM3FT9vkJZ.png?f=fotoalbum_large)