Kom op zeg, niet zo moeilijk doen, het speelt zich in Amerika af, daar is het doodschieten van kinderen toch gewoon een dagelijks iets.

Hoho, pas als de kinderen geboren zijn!Albinoraptor schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 15:51:
Kom op zeg, niet zo moeilijk doen, het speelt zich in Amerika af, daar is het doodschieten van kinderen toch gewoon een dagelijks iets.![]()
Steam ID = Ackerfiets
Albinoraptor schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 15:51:
Kom op zeg, niet zo moeilijk doen, het speelt zich in Amerika af, daar is het doodschieten van kinderen toch gewoon een dagelijks iets.![]()
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat lijkt me wel ver gezocht... ten eerste omdat Rockstar de media aandacht niet echt nodig heeft. En ten tweede zaten er un RDR2 ook al kinderen.Martinspire schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:30:
Het zal mij niet verbazen als ze expres kinderen toevoegen, puur om wat meer media-aandacht te krijgen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij staat vast op mijn Wish List, van het weekend toegevoegd via de ps5
Ja, nu dat ik erover nadenk: ik ken geen enkel Grand Theft Auto-spel waarin kinderen voorkomen.Martinspire schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 20:30:
Het zal mij niet verbazen als ze expres kinderen toevoegen, puur om wat meer media-aandacht te krijgen.
Verder zou het ook best kunnen dat kinderen alleen in cutscenes zijn of alleen op bepaalde afstand in de verte.
Oh jazeker wel. In de nacht onder de brug 2x toeteren en het gebeurde.markwiering schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:27:
[...]
...alsof er al minimaal 18 jaar en 9 maanden niemand met elkaar jeweetwel heeft gedaan!
Steam ID = Ackerfiets
In Gta V zit wel een "Universiteit" in Los Santos. Mooi terrein als ik het me goed herinner!markwiering schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:27:
[...]
...
Er zijn ook geen scholen (noch basis, noch middelbaar, noch hoger onderwijs), geen peuterspeelzalen, geen universiteiten... Niks.
...
Hot CoffeeFamily Guy schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:05:
[...]
Oh jazeker wel. In de nacht onder de brug 2x toeteren en het gebeurde.![]()
[ Voor 88% gewijzigd door Mog op 01-06-2025 22:47 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Mog op 01-06-2025 22:46 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Mog op 01-06-2025 22:46 ]
In vice city stories is een baby te zien in cutscenesmarkwiering schreef op maandag 26 mei 2025 @ 22:27:
[...]
Ja, nu dat ik erover nadenk: ik ken geen enkel Grand Theft Auto-spel waarin kinderen voorkomen.
Geen enkele missie, geen enkel filmpje, niet op straat... Nergens. Jij ziet nooit een vrouw met een wieg of kinderwagen, ziet nooit een vrouw borstvoeding geven aan haar kindje, ziet nooit spelende kinderen, ziet niet eens personages die op kinderen lijken...
Er zijn ook geen scholen (noch basis, noch middelbaar, noch hoger onderwijs), geen peuterspeelzalen, geen universiteiten... Niks.
Grand Theft Auto IV heeft wel speeltuinen, maar daar speelt niemand in. Ook weer geen kinderen...
Zéér eigenaardig inderdaad: een universum met nul kinderen, alsof er al minimaal 18 jaar en 9 maanden niemand met elkaar jeweetwel heeft gedaan!
Voor mij zal het langer dan een jaar zijn, de PC versie komt ongeveer een jaar na console release.
Denken weToonen1988 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 12:02:
de PC versie komt ongeveer een jaar na console release.
GTA 3:
[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 03-07-2025 12:49 ]
Daar heeft het weinig mee te maken denk ik.Ricmaniac schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:01:
Ik hoop toch echt met het gegroeide aantal PC gamers in de laatste 10 jaar en de development van ook meer dan 10 jaar het toch wel lukt om het eerder dan een jaar te laten zijn![]()
Kunnen niks anders dan hopen
Het is een keus geweest van Rockstar, met een team van 3000+ lijkt het me toch geen probleem om de game op alle platformen uit te brengen (Switch uitgezonderd). Dit is een weloverwogen beslissing.Ricmaniac schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:01:
Ik hoop toch echt met het gegroeide aantal PC gamers in de laatste 10 jaar en de development van ook meer dan 10 jaar het toch wel lukt om het eerder dan een jaar te laten zijn![]()
De PS5pro staat hier klaar met één redenPvt.Zaitsev schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:25:
Ik hoop ook snel op een PC versie, maar ik ga toch echt een console aanschaffen om eerder te kunnen spelen.
XXXVI
Tis natuurlijk niet alleen technisch, het is ook vanuit verkoop oogpunt omdat zodat hij op PC uit komt de piraten schepen met GTA6 ook uitvaren, wat anders potentiele klanten op consoles afpakt.Ricmaniac schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:01:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Wat een fanatisme, dit!Pvt.Zaitsev schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 13:25:
Ik hoop ook snel op een PC versie, maar ik ga toch echt een console aanschaffen om eerder te kunnen spelen.
Haha, ik ga gewoon hetzelfde doen als bij GTA5.markwiering schreef op maandag 7 juli 2025 @ 01:36:
[...]
Wat een fanatisme, dit!![]()
Het boeit toch niet of jij GTA 6 meteen speelt nadat het is uitgekomen of een jaar later?![]()
Sterker nog, jij kunt beter een jaar wachten. Dan zijn veel fouten in het spel die kort na het uitgeven ontdekt zijn gedicht én dan zijn alle recensies over het spel binnen. Dan kun jij jouzelf ook inlezen om te zien of dit spel jouw geld wel waard is of niet.
Hij doet toch lekker wat hij zelf wil, en GTA is zeker wel een game om een jaar eerder te spelen ipv te wachtenmarkwiering schreef op maandag 7 juli 2025 @ 01:36:
[...]
Wat een fanatisme, dit!![]()
Het boeit toch niet of jij GTA 6 meteen speelt nadat het is uitgekomen of een jaar later?![]()
Sterker nog, jij kunt beter een jaar wachten. Dan zijn veel fouten in het spel die kort na het uitgeven ontdekt zijn gedicht én dan zijn alle recensies over het spel binnen. Dan kun jij jouzelf ook inlezen om te zien of dit spel jouw geld wel waard is of niet.
Oneens. Rockstar Games speelt samen met fabrikanten van spelcomputers een spelletje om consumenten zoals jij financieel uit te melken. Door grote speltitels eerst uit te brengen voor spelcomputers...Chelseamarre123 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 12:08:
[...]
Hij doet toch lekker wat hij zelf wil, en GTA is zeker wel een game om een jaar eerder te spelen ipv te wachten
Nou nou, gelukkig ben jij helemaal wakker en hebt het allemaal door.markwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:43:
[...]
Oneens. Rockstar Games speelt samen met fabrikanten van spelcomputers een spelletje om consumenten zoals jij financieel uit te melken. Door grote speltitels eerst uit te brengen voor spelcomputers...
1. Kopen mensen zoals jij speciaal een Xbox of PlayStation, om de nieuwste titel maar te kunnen spelen. Hierdoor incasseren producenten van spelcomputers meer winst.
2. Kopen mensen het uitgegeven spel dubbel (eerst voor de spelcomputer, dan voor de gewone computer), waardoor Rockstar ook extra geld incasseert.
Het is een overduidelijke vorm van uitpersing. Fanatieke spelers zoals jij trappen hier met open ogen in. Het is ook schadelijk om erin te blijven trappen, want juist door mensen zoals jij blijft Rockstar Games dit doen.
Als niemand in deze truc zou trappen en iedereen gewoon de normale versie van het spel zou afwachten, zou Rockstar dit trucje niet meer flikken. Het haalt dan toch niks meer uit.
Sorry hoor, maar wat maakt het uit of iemand de game 1x of vaker koopt? Die persoon moet gewoon lekker doen wat ie wil met z'n geld. Stel je bent helemaal fan van de serie, wat maakt het dan uit of je de game vaker koopt?markwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:43:
[...]
Oneens. Rockstar Games speelt samen met fabrikanten van spelcomputers een spelletje om consumenten zoals jij financieel uit te melken. Door grote speltitels eerst uit te brengen voor spelcomputers...
1. Kopen mensen zoals jij speciaal een Xbox of PlayStation, om de nieuwste titel maar te kunnen spelen. Hierdoor incasseren producenten van spelcomputers meer winst.
2. Kopen mensen het uitgegeven spel dubbel (eerst voor de spelcomputer, dan voor de gewone computer), waardoor Rockstar ook extra geld incasseert.
Het is een overduidelijke vorm van uitpersing. Fanatieke spelers zoals jij trappen hier met open ogen in. Het is ook schadelijk om erin te blijven trappen, want juist door mensen zoals jij blijft Rockstar Games dit doen.
Als niemand in deze truc zou trappen en iedereen gewoon de normale versie van het spel zou afwachten, zou Rockstar dit trucje niet meer flikken. Het haalt dan toch niks meer uit.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Als jij graag dubbel betaalt voor hetzelfde spel + een spelcomputer die jij niet nodig hebt, dan moet jij dat inderdaad doen.Donstil schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:47:
[...]
Nou nou, gelukkig ben jij helemaal wakker en hebt het allemaal door.
Dan trap ik (maar ook “wij”) er met liefde met open ogen in! is het al mei
1. Het is zonde van jouw geld om hetzelfde spel meerdere keren te kopen, zeker aangezien het spel duur is. Het zijn niet twee identieke exemplaren die jij voor een extra euro koopt bij de rommelmarkt.RobinNL schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:49:
[...]
Sorry hoor, maar wat maakt het uit of iemand de game 1x of vaker koopt? Die persoon moet gewoon lekker doen wat ie wil met z'n geld. Stel je bent helemaal fan van de serie, wat maakt het dan uit of je de game vaker koopt?
Met GTA V heb ik het ook gedaan. Eerst op de PS3. Veel op gespeeld. Later gekocht voor de PC en de uren er goed uit gehaald.
Ik denk dat je kritischer mag zijn op uitgevers die hun game lanceren voordat deze af is / terwijl dez vol met bugs zit. Rockstar komt tenminste met een blockbuster waar anderen van kunnen leren.
Daar blijf ik bij. Als jij even geduld hebt, merk jij vanzelf of een spel jouw geld waard is of niet. Dan komen de recensies en speelvideo's binnen. Dan blijkt of het spel vol met fouten zit, of dat het wel stabiel is.Sterker nog, jij kunt beter een jaar wachten. Dan zijn veel fouten in het spel die kort na het uitgeven ontdekt zijn gedicht én dan zijn alle recensies over het spel binnen. Dan kun jij jouzelf ook inlezen om te zien of dit spel jouw geld wel waard is of niet.
Dat kan. Ik heb GTAV ook op 4 platformen inmiddels gehaald en gespeeld. Spek ik de maker, vast. Haal ik er plezier uit dat het die paar tientjes waard is, zeker weten! We zijn nu 10+ jaar verder sinds release, er komen nog steeds nieuwe updates en ik speel het nog steeds (al is het minder fanatiek als vroeger).markwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:28:
[...]
1. Het is zonde van jouw geld om hetzelfde spel meerdere keren te kopen, zeker aangezien het spel duur is. Het zijn niet twee identieke exemplaren die jij voor een extra euro koopt bij de rommelmarkt.
Ja, het is jouw geld. Ja, jij mag doen met jouw geld wat jij wilt. Jij mag ook jouw reet ermee afvegen en jouw geld daarna door de W.C. spoelen.
2. Ook als jij onbeperkt geld zou hebben, zou ik er bezwaar bij hebben om een hebberige gigant te spekken met geld. Een bedrijf komt met een overduidelijk uitperstruc om dubbel of driedubbel te incasseren met hetzelfde spel - en jij trapt erin.
Zulk gedrag zou ik nooit en te nimmer belonen.
3. Ik ben ermee bekend dat moderne spellen vaak in "vroege toegang" vrijgegeven worden en heel lang in die fase blijven zitten, vol met fouten en andere elementen die het spel onspeelbaar maken. Ik ben ook bekend met gevallen waarbij een bedrijf een spel op de markt bracht (niet de "vroege toegang") dat vol met fouten zat en daarna een jaar lang bijgetimmerd moest worden om het een beetje stabiel te maken.
Dat is PRECIES het punt dat ik eerder opnoemde. Mijzelf citerend:
[...]
Daar blijf ik bij. Als jij even geduld hebt, merk jij vanzelf of een spel jouw geld waard is of niet. Dan komen de recensies en speelvideo's binnen. Dan blijkt of het spel vol met fouten zit, of dat het wel stabiel is.
Zucht...
Precies ik heb gta5 ook op de ps3 gekocht, op de ps4, op de pc eens in de actie.SgtElPotato schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:49:
[...]
Dat kan. Ik heb GTAV ook op 4 platformen inmiddels gehaald en gespeeld. Spek ik de maker, vast. Haal ik er plezier uit dat het die paar tientjes waard is, zeker weten! We zijn nu 10+ jaar verder sinds release, er komen nog steeds nieuwe updates en ik speel het nog steeds (al is het minder fanatiek als vroeger).
Zou het met GTAVI weer doen. Ik spek de maker, zij belonen mij met een geweldige game die ik 'kapot' speel!
Absoluut, voor een studio als R* heb ik dat zeker over.markwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 21:17:
[...]
Als jij graag dubbel betaalt voor hetzelfde spel + een spelcomputer die jij niet nodig hebt, dan moet jij dat inderdaad doen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb GTA 5 dus voor 30 euro gekocht op Steam, maar het was een miskoop.Jumpman schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:07:
GTA V op release voor de PS3 gekocht (€55,00), daarna op release voor PS4 (€45,00), toen voor €10,00 ge-upgrade naar de PS5 versie. De PC versie heb ik gratis gekregen. Heb ik genoten? Jazeker, heb ik genoten.
GTA VI lijkt in personages dan wellicht wat beter, maar de omgeving meer over the top.markwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:32:
[...]
Ik heb GTA 5 dus voor 30 euro gekocht op Steam, maar het was een miskoop.
Na het succes van GTA 4 dacht ik dat GTA 5 nog epischer zou worden. Het tegendeel bleek waar. Autorealisme weg. Botsrealisme weg. Specifieke autoschade weg. Vigilante missies weg. Jij kunt geen voorwerpen meer oppakken. Het verhaallijn was ook dommer geworden, met Trevor die zonder reden mensen vermoordt, terwijl GTA 4 tenminste nog een personage had met diepgang, die worstelde met zijn verleden en die met zijn neef moest zien te overleven in een stad geteisterd door criminelen en maffiabendes.
Juist omdat GTA 5 een miskoop bleek te zijn, neem ik met deel 6 een afwachtende houding aan. Ik kijk wel eerst de kat uit de boom voordat ik opnieuw een miskoop doe.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Gta 5 een miskoop noemenmarkwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:32:
[...]
Na het succes van GTA 4 dacht ik dat GTA 5 nog epischer zou worden. Het tegendeel bleek waar. Autorealisme weg. Botsrealisme weg. Specifieke autoschade weg. Vigilante missies weg. Jij kunt geen voorwerpen meer oppakken. Het verhaallijn was ook dommer geworden, met Trevor die zonder reden mensen vermoordt, terwijl GTA 4 tenminste nog een personage had met diepgang, die worstelde met zijn verleden en die met zijn neef moest zien te overleven in een stad geteisterd door criminelen en maffiabendes.
Juist omdat GTA 5 een miskoop bleek te zijn, neem ik met deel 6 een afwachtende houding aan. Ik kijk wel eerst de kat uit de boom voordat ik opnieuw een miskoop doe.
Ja, want dat is het. Ik heb spijt van het kopen van GTA 5.
Rockstar Games is een bedrijf dat actief jacht maakt op fans die modificaties maken voor GTA-spellen, door deze met juridische dreigementen en misbruik van de Amerikaanse DMCA-wet overal te laten verwijderen.Donstil schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:06:
[...]
Absoluut, voor een studio als R* heb ik dat zeker over.
Volgens mij heb jij een beetje last van het FOMO gevoel.markwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:32:
[...]
Het is geen frustratie, maar verbazing. Ik was oprecht verbaasd toen ik las dat iemand speciaal een PlayStation 5 ging aanschaffen om GTA 6 een jaartje eerder te kunnen spelen, om daarna GTA 6 opnieuw te kopen, maar dan voor de computer.Marcade schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 02:45:
[...]
Volgens mij heb jij een beetje last van het FOMO gevoel.Jij hebt een minder goede ervaring met GTA en je wilt liever geen geld uit geven en wachten tot de PC versie .. maar je bent een beetje gefrustreerd dat andere mensen wel een PS5 aan gaan schaffen, specifiek om GTA6 een jaartje eerder te kunnen spelen.
[ Voor 15% gewijzigd door Mog op 09-07-2025 19:50 ]
Maar dit is toch een zinlose discussie? Zo kan je ook een mening hebben dat @Donstil ieder jaar de nieuwste iPhone haalt (en met hem vele anderen). Maar dat maakt toch niet uit? Voor jou is het onzin, voor een ander is het vermaak en plezier en het geld dubbel en dwars waard.markwiering schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 03:16:
[...]
Het is geen frustratie, maar verbazing. Ik was oprecht verbaasd toen ik las dat iemand speciaal een PlayStation 5 ging aanschaffen om GTA 6 een jaartje eerder te kunnen spelen, om daarna GTA 6 opnieuw te kopen, maar dan voor de computer.
Qua zuinigheid doet mij dat denken aan die aflevering van Spongebob Squarepants waarin Spongebob een grote televisie kocht, alleen maar om daarna in de doos te kunnen spelen.
Zucht...
Red Dead Redemption 2 veegt nog steeds met 90% van de spellen de vloer aan op de dag van vandaag, dat spel blijft zooo goed! Ben om die reden ook heel erg nieuwschierig naar Grand Theft Auto 6Chaoss schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:39:
Gewoon 99 euro voor neerleggen op release, geen probleem. De verwachtingen zijn hoog, RDR2 was een fantastische open wereld, als dit nog beter gaat worden dan is het episch.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Qua openwereld game is RDR2 denk ik nog steeds ongeëvenaard. Het is zo immersive, levendig en dynamisch. Dat doet echt geen enkele game RDR2 na. Het was mij allemaal iets te traag wat voor mij het plezier weg nam. Wil de game best nog eens helemaal opnieuw beleven, maar dan wel graag in 60fps. Ooit komt die versie er wel.G_Dragon schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:41:
[...]
Red Dead Redemption 2 veegt nog steeds met 90% van de spellen de vloer aan op de dag van vandaag, dat spel blijft zooo goed! Ben om die reden ook heel erg nieuwschierig naar Grand Theft Auto 6
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Het gaat geen 99 euro wordenChaoss schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 22:39:
Gewoon 99 euro voor neerleggen op release, geen probleem. De verwachtingen zijn hoog, RDR2 was een fantastische open wereld, als dit nog beter gaat worden dan is het episch.
Die versie is er, gewoon een pc kopen.Hulleman schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:11:
[...]
Qua openwereld game is RDR2 denk ik nog steeds ongeëvenaard. Het is zo immersive, levendig en dynamisch. Dat doet echt geen enkele game RDR2 na. Het was mij allemaal iets te traag wat voor mij het plezier weg nam. Wil de game best nog eens helemaal opnieuw beleven, maar dan wel graag in 60fps. Ooit komt die versie er wel.
[ Voor 3% gewijzigd door James Pond op 09-07-2025 10:17 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Op PC zijn games van Rockstar alles behalve gepolished. GTA IV presteerde dramatisch, met RDR2 was ook van alles mis.James Pond schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:15:
[...]
De games van Rockstar zijn dan ook zodanig gepolished dat ze het ook prima waard zijn. Mensen die hier zeggen ja na een jaar zijn de grootste fouten er wel uit zijn gehaald, sorry maar welke fouten.
Dat is de kwaliteit van Rockstar, en daarom ga ik niet zeuren over double dip.
Tja, als jij afhankelijk wil zijn van publishers die voor jou bepalen of je wel of niet je spel op 60fps kan spelen, dan be my guest.
Nee, want ik wil geen game pc. Anders had ik er wel één gehad he.James Pond schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:20:
[...]
Tja, als jij afhankelijk wil zijn van publishers die voor jou bepalen of je wel of niet je spel op 60fps kan spelen, dan be my guest.
Ik wil die keuze graag zelf kunnen maken.
Daarom snap ik de instelling niet van 'oja ik hoop echt dat er een 60fps patch komt'. Als je het zo graag op 60 wil spelen dan haal je een pc.
Oke dude, jij bent de expert op gebied van pc gamingHulleman schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:32:
[...]
Daar heb je het ook over een game. Als GTA VI voor 1/5 van de prijs wordt verkocht is het niet legaal.
Bijna! En dan te bedenken dat de game statistisch gezien nog een keer uitgesteld gaat worden 😢
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 09-07-2025 10:45 ]
Yes! Onwijs veel zin in, ben ook benieuwd wanneer de pre-orders live gaan en wat de collectors editie gaat zijn.Donstil schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:45:
[...]
Bijna! En dan te bedenken dat de game statistisch gezien nog een keer uitgesteld gaat worden 😢
So close yet so far
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
[ Voor 30% gewijzigd door Mog op 09-07-2025 19:50 ]
Heb je enig idee hoe lang we moeten wachten op de Hot Coffee mod.Orangelights23 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 18:33:
Reactie op verwijderd bericht. Nog minder dan een jaar! Zo voorbij, en voor je het weer ben je weer aan het klagen dat het alweer 10 jaar geleden is dat GTA VI uitkwam
[ Voor 16% gewijzigd door Mog op 09-07-2025 19:50 ]
Zucht...
Ik zou rustig ademhalen. Het gaat om een computerspelletje van een paar tientjes. Wat maakt het uit dat je die een paar keer koopt joh.markwiering schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 20:43:
[...]
Het winst model van Rockstar is allang verschoven naar hun Shark Cards voor de online.giantgiantus schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:37:
[...]
Ik zou rustig ademhalen. Het gaat om een computerspelletje van een paar tientjes. Wat maakt het uit dat je die een paar keer koopt joh.
PSN
Een paar tientjes... Ik denk dat GTA 6 heel wat meer gaat kosten dan 20 euro.giantgiantus schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:37:
[...]
Ik zou rustig ademhalen. Het gaat om een computerspelletje van een paar tientjes. Wat maakt het uit dat je die een paar keer koopt joh.
Heerlijke Tweakers-reactiemarkwiering schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 19:27:
[...]
Een paar tientjes... Ik denk dat GTA 6 heel wat meer gaat kosten dan 20 euro.
Steam ID = Ackerfiets
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat is een van de eerste, zo niet het eerste spel wat boven de 100€ zou gaan kosten.. Nou is EFT / Tarkov ook gigantisch duur maar totaal niet te vergelijken.Mog schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:22:
Als we de (oude) geruchten mogen geloven en GTA VI wordt inderdaad $99, dan moeten we in Europa rekening houden met €109 of €119 lijkt me.
Dat is me het nog steeds dubbel en dwars waard. Maar wel serieus geld.
Zucht...
Echt niet, als GTA6 niet minstens net zo goed is, dan zal niemand dat pikkenDonstil schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:09:
Poeh RDR2 hè, dit jaar opnieuw gespeeld en was weer fantastisch.
Als GTA6 de helft zo goed wordt dan zitten we al geramd.
Ik heb in 2013 de collectors edition nog overwogen. Die was destijds 150 euro... was me uiteindelijk iets te veel. Is de special edition van 80 euro geworden. Ik geloof dat ik in het topic destijds veel mensen met hetzelfde dilemma heb gezien.Donstil schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:43:
Vraag mij af waar de grens voor de “massa” zal liggen. Ik schat zo in dat €100/$100 wel eens een grens zou kunnen zijn.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit is een nulargument, want ik heb nooit beweerd dat het verboden is om een spel meerdere keren te kopen.Family Guy schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 09:49:
En als je dat niet wil, doe je dat niet. Maar we leven (nog) in een vrij land en daarin mag iedereen voor zichzelf bepalen of hij spel één, twee of nul keer koopt. Of drie keer. Doe eens gek.
Je presenteert meningen als feiten. Wie bepaalt dat het geldverspilling is? Ik heb GTA V ook 3x gekocht (Xbox 360, PS4 en PS5, nooit voor de hoofdprijs) en heb me er iedere keer weer mee vermaakt.markwiering schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 23:25:
[...]
Dit is een nulargument, want ik heb nooit beweerd dat het verboden is om een spel meerdere keren te kopen.
Ik heb alleen aangegeven dat dit:
1. Geldverspilling is.
2. Jij hiermee een hebberige gigant die een overduidelijke uitperstruc toepast beloont met extra geld.
Beiden zijn gewoon toegestaan. Jij mág jouw eigen geld over de balk smijten. Jij mág hebberige giganten spekken. Jij mág in overduidelijke uitpersingstrucs trappen.
Goed punt. Dat had ik niet moeten doen. Ik had moeten schrijven: ik vind dit geldverspilling.
Als jij het op die manier bekijkt, is het inderdaad géén geldverspilling. Jij hebt jou daadwerkelijk vermaakt met al jouw aankopen. Ik ben blij dat ervan genoten hebt!Wie bepaalt dat het geldverspilling is? Ik heb GTA V ook 3x gekocht (Xbox 360, PS4 en PS5, nooit voor de hoofdprijs) en heb me er iedere keer weer mee vermaakt.
Geldverspilling is geld uitgeven aan iets dat je niet gebruikt.
Hoezo zou het dan als nog geldverspilling zijn, dat ik gta5 op de ps3 heb gekocht. en later op de ps4 is dus geldverspilling?.markwiering schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 23:25:
[...]
Dit is een nulargument, want ik heb nooit beweerd dat het verboden is om een spel meerdere keren te kopen.
Ik heb alleen aangegeven dat dit:
1. Geldverspilling is.
2. Jij hiermee een hebberige gigant die een overduidelijke uitperstruc toepast beloont met extra geld.
Beiden zijn gewoon toegestaan. Jij mág jouw eigen geld over de balk smijten. Jij mág hebberige giganten spekken. Jij mág in overduidelijke uitpersingstrucs trappen.
Echt hè, kende helemaal niks meeOrangelights23 schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 08:43:
Ik snap dat het nog lang wachten is, maar mensen… kom op. Ga deze zinloze discussie lekker in DM’s voeren.
Ik gooi nooit een computer weg als hij nog werkt. Ik heb in de schuur zelfs nog een computer staan uit 1999 en een computer uit 2001 die het allebei nog prima doen. Ideaal om RedCat of A2 Racer op te spelen!Carlos0_0 schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 08:29:
[...]
Ik ga echt niet mijn consoles bewaren voor een spel, al mijn consoles gaan de deur uit als de opvolger er is.
Welke geruchten? Er zijn nooit geruchten geweestMog schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:22:
Als we de (oude) geruchten mogen geloven en GTA VI wordt inderdaad $99, dan moeten we in Europa rekening houden met €109 of €119 lijkt me.
Dat is me het nog steeds dubbel en dwars waard. Maar wel serieus geld.
[ Voor 6% gewijzigd door James Pond op 14-07-2025 16:30 ]
Dit wist ik niet. Ik las inderdaad de berichten van die outlets. Een goede nuance, thanks.James Pond schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:29:
[...]
Er is 0,0 maar dan ook nul noppes nada indicatie dat het spel 100$\€ gaat kosten, dat is puur iets wat een onafhankelijke analist heeft lopen verkondigden.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Np, maar gezien hoeveel mensen ik heb zien zeggen dat ze 100€ ook wel prima zouden vinden zou het me ook niet verbazen als Rockstar zegt ja oké doen we dat tochMog schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:35:
[...]
Dit wist ik niet. Ik las inderdaad de berichten van die outlets. Een goede nuance, thanks.
Enige wat ik weet is dat het 'officiele' vanuit Rockstar was 'dat mensen er vast wel 70eu voor betalen':James Pond schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:49:
[...]
Np, maar gezien hoeveel mensen ik heb zien zeggen dat ze 100€ ook wel prima zouden vinden zou het me ook niet verbazen als Rockstar zegt ja oké doen we dat toch
En ja ik verwacht eigenlijk gewoon 70€, want dan pakken ze de meeste mensen ook voor Online. Hoe goedkoper de base game goe sneller mensen daarin stromen.
Al kan het goed zijn dat er een standalone versie komt, maar ik verwacht niet bij launch.
https://eloboss.net/blog/...ta-6-cost-price-explainedAccording to Strauss Zelnick, CEO of Take-Two Interactive (Rockstar's parent company), they believe in providing a high-value proposition compared to the hours of gameplay on offer. He cited the example that if you can pay $150 for a two-hour concert, you can surely pay $70 for games spanning hundreds of hours, such as Red Dead Redemption 2 and GTA V. This indicates that GTA 6 would also be released for $70 providing a tremendous value proposition to its fans.
PSN
[ Voor 106% gewijzigd door Bart ® op 15-07-2025 10:05 ]
Cunning linguist.
Als kost het 150 euro. Je weer wat je ervoor krijgt. Instant buy ook voor nijSgtElPotato schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 10:40:
[...]
Dat is een van de eerste, zo niet het eerste spel wat boven de 100€ zou gaan kosten.. Nou is EFT / Tarkov ook gigantisch duur maar totaal niet te vergelijken.
Het is nog steeds een instant buy hoor, maar wel duur
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Jawel hoor, er zijn namelijk geen schaalbare alternatieven. Dit soort dingen doen ze al jaren (heb vaak met ze on de tafel gezeten), nu is het toevallig in de gameindustrie.markwiering schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:58:
In zo een beetje alle gemeenschappen die ik bezoek (Tweakers, Feesboek, meerdere kletsplekken op Discord, YouTube enzovoort) zie ik alleen maar woede en verontwaardiging tegenover het besluit van Visa en Mastercard. Er is dusdanig veel tegengas dat ik denk dat Visa en Mastercard ofwel overstag zullen gaan, of er komt een nieuwe, alternatieve betaaldienst die Visa en Mastercard inhaalt qua populariteit.
Hoe dan ook: Visa en Mastercard komen hier niet mee weg!
Allemaal momentopnames, ene jaar is het X, jaar erop Y, nu weer de route 'adult content', volgend jaar rond deze tijd zullen ze weer nieuwe munitie hebben gevonden om zulke games 'aan te vallen'. En hey, misschien in een ironische twist wordt de game achter een 18+ ID check gegooid, die hebben we op dit moment natuurlijk ook nog rondhuppelenmarkwiering schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:58:
In zo een beetje alle gemeenschappen die ik bezoek (Tweakers, Feesboek, meerdere kletsplekken op Discord, YouTube enzovoort) zie ik alleen maar woede en verontwaardiging tegenover het besluit van Visa en Mastercard. Er is dusdanig veel tegengas dat ik denk dat Visa en Mastercard ofwel overstag zullen gaan, of er komt een nieuwe, alternatieve betaaldienst die Visa en Mastercard inhaalt qua populariteit.
Hoe dan ook: Visa en Mastercard komen hier niet mee weg!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq