Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Boulanger is verzonden. Heb tracking. Morgen bezorgd in Frankrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:35
Post NL was er op tijd bij deze ochtend. Zojuist m'n Pixel 7 in wit ontvangen via Belsimpel. Vorige week donderdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
springfield89 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:45:
[...]

Hier hetzelfde.

Wel een vreemde route. Zit nu helemaal bovenaan in Duitsland terwijl het terug naar beneden moet.
Dat viel mij ook al op. Hij is nu onderweg met de chauffeur.

October, 13 2022
08:06 Local time
The shipment has been loaded to the van

Germany - Ottendorf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Misschien een domme vraag maar waarom zie ik zoveel bestellingen van mede-tweakers in Frankrijk, Belgie en Duitsland? Is dat zoveel aantrekkelijker? Is daar een model dat hier niet leverbaar is? Ik begrijp alle "moeite" niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
b00ster schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:04:
Misschien een domme vraag maar waarom zie ik zoveel bestellingen van mede-tweakers in Frankrijk, Belgie en Duitsland? Is dat zoveel aantrekkelijker? Is daar een model dat hier niet leverbaar is? Ik begrijp alle "moeite" niet zo ;)
Voor Duitsland weet ik dat je de Pixel watch 'gratis' erbij kreeg. Verder weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDminer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 16:37
Betere combideals. Gratis buds pro bij de 7 en gratis pixel watch bij de 7 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik1987
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-03-2023
Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:21:
Mijn blokkade op m'n Google account is weer opgeheven. Later werd m'n order geannuleerd.

Ik ga dus maar bestellen bij de MediaMarkt. Hoe doen jullie dat met het adres? Vullen jullie je eigen adres in als jullie afhalen?
Vorig jaar heb ik het laten afleveren bij een kennis in Duitsland. Toen heb ik zijn adres en naam gebruikt.

Met name bij het aanvragen van de gratis spullen, hierin moet je ook een adres opgeven van iemand uit Duitsland en ik weet niet of ze dat controleren.
Hoe heb jij dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:22

WCA

WCA schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 08:50:
Mijn bestelling bij Belsimpel is geannuleerd ineens? Heb niet eens bericht gekregen, log net in en er staat gewoon geannuleerd...

128GB Zwart
Net gebeld, is inderdaad geannuleerd. Omwille van de privacy mogen ze niet vertellen waarom, en bij de vraag "wiens privacy" krijg ik het antwoord "de privacy van de gegevens". Oh ja en als je opnieuw bestelt wordt ie waarschijnlijk weer geannuleerd, dat weten we nu al.

Wtf is dat voor raar onzin antwoord...

Hebben ze niet gewoon leverplicht? Toestel is op voorraad en ze kunnen leveren, maar ze annuleren ineens eenzijdig

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:51
Hoe bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik1987
Of je inmiddels besteld hebt en hoe?
Op welke naam etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 10:23
WCA schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:08:
[...]

Net gebeld, is inderdaad geannuleerd. Omwille van de privacy mogen ze niet vertellen waarom, en bij de vraag "wiens privacy" krijg ik het antwoord "de privacy van de gegevens". Oh ja en als je opnieuw bestelt wordt ie waarschijnlijk weer geannuleerd, dat weten we nu al.

Hebben ze niet gewoon leverplicht? Toestel is op voorraad en ze kunnen leveren, maar ze annuleren ineens eenzijdig
Toestel los besteld of met abonnement?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hendrik1987 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:11:
[...]

Of je inmiddels besteld hebt en hoe?
Op welke naam etc.
Ik denk dat ik maar de aanpak doe van vorig jaar:

- bestellen bij Saturn via Igraal.de voor 2,5% cashback (nieuwe accounts krijgen 5 euro bonus)
- order op naam en adres van mijn kennis in Duitsland (heb meerdere adressen, daarbij waren er vorig jaar verhalen dat de postbode de naam op het adres bekijkt en anders pakketje retour neemt). Dus echt op adres van je contactpersoon in Duitsland.
- betalen met PayPal of creditcard (beide ging goed, niets aanpassen aan je adresgegevens).

Als de telefoons binnen zijn doe ik de claim voor de watch etc. Let op: vorig jaar was het 2 claims op 1 adres. Hier vul ik weer exacte dezelfde gegevens als de order van de telefoon in. Dus van je contactpersoon in Duitsland.

Edit:
Ik doe ook nog een order bij Google gewoon om te proberen. Kijken of dit wel goed gaat. Ik rommel niet met adresgegevens in m'n account en zie vanzelf wel goed het gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Binnetie op 13-10-2022 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
ObserveSecurity schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:23:
Mijn pakket is weer onderweg richting mailboxde. Jouw pakket ook? @masterrobo

03:23 Local time
The shipment has been processed at sorting center
Germany - Ottendorf
Yesss!
Dit is mijn laatste update:

October, 13 2022
08:21 Local time
The shipment has been loaded to the van

Germany - Ottendorf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDminer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 16:37
[...]

Zuur dat het zo loopt. Denk alleen niet dat ze een leverplicht hebben. Mijn bedrijfje heeft ook geen leverplicht en ik kan/mag orders annuleren, zelfs na betaling. Ik mag zelf weten aan wie ik wel of niet wat verkoop, zolang ik maar niet discrimineer.

Mogelijk is ophalen in een Belsimpel winkel en cash afrekenen een optie ipv online proberen?

[ Voor 8% gewijzigd door AMDminer op 13-10-2022 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik1987
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:19:
[...]

Ik denk dat ik maar de aanpak doe van vorig jaar:

- bestellen bij Saturn via Igraal.de voor 2,5% cashback (nieuwe accounts krijgen 5 euro bonus)
- order op naam en adres van mijn kennis in Duitsland (heb meerdere adressen, daarbij waren er vorig jaar verhalen dat de postbode de naam op het adres bekijkt en anders pakketje retour neemt). Dus echt op adres van je contactpersoon in Duitsland.
- betalen met PayPal of creditcard (beide ging goed, niets aanpassen aan je adresgegevens).

Als de telefoons binnen zijn doe ik de claim voor de watch etc. Let op: vorig jaar was het 2 claims op 1 adres. Hier vul ik weer exacte dezelfde gegevens als de order van de telefoon in. Dus van je contactpersoon in Duitsland.

Edit:
Ik doe ook nog een order bij Google gewoon om te proberen. Kijken of dit wel goed gaat. Ik rommel niet met adresgegevens in m'n account en zie vanzelf wel goed het gaat.
Weet je hoe het zit met die claim (toestel kopen bij MM en aanvraag voor Pixel Watch) als je bijvoorbeeld ook al via Google 2 keer hebt besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41
[...]

Zomaar, een los toestel zonder abonnement? Dat is heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Hier komt het toestel ook binnen via Postnl. Besteld bij T-mobile. Opvallend dat T-mobile zelf geen updates verstrekt. Niet eens een mailtje gehad, met de melding dat het toestel is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hendrik1987 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:24:
[...]

Weet je hoe het zit met die claim (toestel kopen bij MM en aanvraag voor Pixel Watch) als je bijvoorbeeld ook al via Google 2 keer hebt besteld?
Nee dat weet ik niet. Ik denk dat ze het wel registreren bij de firma die de claims behandeld. Dus als er vaker hetzelfde adres ingevuld wordt dat ze dat wel zien. Aan de andere kant, de mensen die via doorstuuradressen bestellen en ook daar op hun Watch of Buds laten leveren kunnen nog wel eens tegen problemen aanlopen. Vorig jaren waren er mensen waar het goed ging, maar ook een aantal waar de claim werd afgewezen. Via de firma die de claims behandeld kon je dan in enkele gevallen een alternatief Duits adres opgeven.

Hoe heb jij besteld via de Google Store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrik1987
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:32:
[...]

Nee dat weet ik niet. Ik denk dat ze het wel registreren bij de firma die de claims behandeld. Dus als er vaker hetzelfde adres ingevuld wordt dat ze dat wel zien. Aan de andere kant, de mensen die via doorstuuradressen bestellen en ook daar op hun Watch of Buds laten leveren kunnen nog wel eens tegen problemen aanlopen. Vorig jaren waren er mensen waar het goed ging, maar ook een aantal waar de claim werd afgewezen. Via de firma die de claims behandeld kon je dan in enkele gevallen een alternatief Duits adres opgeven.

Hoe heb jij besteld via de Google Store?
Nieuw google account op naam van kennis + paypal van mezelf via cc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Hendrik1987 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:34:
[...]

Nieuw google account op naam van kennis + paypal van mezelf via cc
Ga ik ook maar eens proberen. Kijken wat ze doen, misschien ligt het er ook wel aan dat ik meerdere telefoons had. Dat het order bedrag wat te hoog is.

[ Voor 17% gewijzigd door Binnetie op 13-10-2022 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Pixel watch of pixel buds pro daar als pre order bonus op los toestel. Met een waarde (lte watch) van 410 eu. Dat is wat aantrekkelijker dan de 100 euro cashback bij Belsimpel.

Beste wat je in NL kunt krijgen imho is via tele2 met maandelijks opzegbaar abbo icm pixel buds pro.

Daarbij is de pixel watch niet direct te verkrijgen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Hmm, zit er ook aan te twijfelen om het te doen via iets als Boulanger. Ook na best wel wat positieve (tot nu toe) ervaringen hier, maar vind het best veel geld om het risico mee te lopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:55

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Het jeukt toch wel om deze te bestellen, maar zou dan wel via DE willen bestellen (ook al woon ik in Noord-Holland) omdat er dan een watch bij zit ipv "slechts" €100 cashback.

Nu ken ik niet snel iemand in DE die hem kan doorsturen, wat is nu de mogelijkheid om het goed te kunnen bestellen zonder dat je de watch uiteindelijk niet krijgt.

Werkt MailboxDE nu goed of is huifkar een optie?

En hoe kan ik dan het bestel bestellen, via een VPN inloggen op de Google.de store en daar bestellen?

[ Voor 11% gewijzigd door Rubman op 13-10-2022 10:03 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

SMS gehad dat de gisteren bestelde Pixel 7 Pro 256GB klaarligt in de T-Mobile winkel.

Hup de trein in.

[ Voor 4% gewijzigd door Steeffoon op 13-10-2022 10:04 ]

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fungho
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:36
Mijn bestelling bij de Duitse Google Store is onderweg naar mijn halfbroertje in Duitsland. Hij gaat het voor mij doorsturen.

Opmerkelijk is dat het pakket vanuit Nederland komt, volgens mij heb ik dit ook al eerder gelezen hier op het forum. Ik heb geen gedoe met 'claimen' van je bonus (Watch/Buds).. Ik heb de watch toegevoegd aan mijn shopping cart en alles in één keer afgerekend. Bij de Pixel 7 kreeg ik gewoonweg 219 euro korting, ongeacht je gift. In mijn geval een Pixel watch LTE voor ca. de helft van de prijs.. Maar ik kon ook de watch zonder LTE kiezen, of de Pixel Buds Pro bijvoorbeeld.

Hoe het zit met 'claimen' begrijp ik dus niet zo goed, misschien is dat bij bestellingen bij Saturn/MediaMarkt?!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jc8JjKtnd32BpzuOym-uu3fJf7A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S4TQ8TEEPYCmHUQNPs47RCzF.png?f=fotoalbum_large

i7 4790k @ stock w. Scythe Mugen 3 PCGH edition // ASUS Sabertooth Z87 // Corsair Vengeance LP 16 GB ddr3 // Gigabyte Aorus RTX 2080 Super @ stock // Samsung 840 120GB // Seagate Barracuda 7.2k 3TB // Corsair TX750M // Corsair Carbide 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fungho
Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:02:
Het jeukt toch wel om deze te bestellen, maar zou dan wel via DE willen bestellen (ook al woon ik in Noord-Holland) omdat er dan een watch bij zit ipv "slechts" €100 cashback.

Nu ken ik niet snel iemand in DE die hem kan doorsturen, wat is nu de mogelijkheid om het goed te kunnen bestellen zonder dat je de watch uiteindelijk niet krijgt.

Werkt MailboxDE nu goed of is huifkar een optie?

En hoe kan ik dan het bestel bestellen, via een VPN inloggen op de Google.de store en daar bestellen?
Je kunt als je naar store.google.nl gaat gewoon een andere location kiezen op de website. ;-)

Ik heb lang getwijfeld over die doorstuur boxen, maar las ook verhalen op dit forum, maar ook op Trustpilot die minder positief waren.. Mijn risico is ca. 1.000 Euro en dat durfde ik niet aan. Ik heb een halfbroertje in Duitsland, hij stuurt het door naar mij.

i7 4790k @ stock w. Scythe Mugen 3 PCGH edition // ASUS Sabertooth Z87 // Corsair Vengeance LP 16 GB ddr3 // Gigabyte Aorus RTX 2080 Super @ stock // Samsung 840 120GB // Seagate Barracuda 7.2k 3TB // Corsair TX750M // Corsair Carbide 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

fungho schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:09:
Mijn bestelling bij de Duitse Google Store is onderweg naar mijn halfbroertje in Duitsland. Hij gaat het voor mij doorsturen.

Opmerkelijk is dat het pakket vanuit Nederland komt, volgens mij heb ik dit ook al eerder gelezen hier op het forum. Ik heb geen gedoe met 'claimen' van je bonus (Watch/Buds).. Ik heb de watch toegevoegd aan mijn shopping cart en alles in één keer afgerekend. Bij de Pixel 7 kreeg ik gewoonweg 219 euro korting, ongeacht je gift. In mijn geval een Pixel watch LTE voor ca. de helft van de prijs.. Maar ik kon ook de watch zonder LTE kiezen, of de Pixel Buds Pro bijvoorbeeld.

Hoe het zit met 'claimen' begrijp ik dus niet zo goed, misschien is dat bij bestellingen bij Saturn/MediaMarkt?!

[Afbeelding]
Ja maar dan heb je dus gewoon de watch betaald? Of wordt deze gratis als je hem samen besteld met een 7 Pro?

Ga maar eens wat stoeien in de google store en dan nog even bedenken of ik hem echt wil bestellen.

Mijn P40 Pro gaat me toch wat tegen staan met betrekking tot GMS maar de camera is zo goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fungho
Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:18:
[...]

Ja maar dan heb je dus gewoon de watch betaald? Of wordt deze gratis als je hem samen besteld met een 7 Pro?

Ga maar eens wat stoeien in de google store en dan nog even bedenken of ik hem echt wil bestellen.

Mijn P40 Pro gaat me toch wat tegen staan met betrekking tot GMS maar de camera is zo goed
Sorry, misschien was ik niet helemaal duidelijk. Ik heb 219 euro korting op mijn Watch LTE ;) In Duitsland kost die 429, dus ik heb ongeveer de helft 'gratis'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:18:
[...]

Die is gratis als je hem besteld met een 7 Pro.

Ik heb ook net weer een bestelling gedaan. Nieuwe google account op naam van mijn ontvanger. Via PayPal en dan gekoppeld met mijn creditcard. Maar op mijn PayPal account staat voldoende saldo.
Na 5 min een mail dat ik even mijn betalingsmogelijkheid in mijn Google account moet updaten. Ik kon niets updaten. Maar in Google was alles ineens juist. Het blijft dus wachten weer.

En anders ga ik de boel mooi bij de Duitse Mediamarkt betellen, nadeel is dat ik dan achteraf de Watch moet claimen. Via de Google Store krijg je deze er direct bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fungho
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:22:
[...]

Ik heb ook net weer een bestelling gedaan. Nieuwe google account op naam van mijn ontvanger. Via PayPal en dan gekoppeld met mijn creditcard. Maar op mijn PayPal account staat voldoende saldo.
Na 5 min een mail dat ik even mijn betalingsmogelijkheid in mijn Google account moet updaten. Ik kon niets updaten. Maar in Google was alles ineens juist. Het blijft dus wachten weer.

En anders ga ik de boel mooi bij de Duitse Mediamarkt betellen, nadeel is dat ik dan achteraf de Watch moet claimen. Via de Google Store krijg je deze er direct bij.
Waar ik overigens nog wel over heb getwijfeld zijn mijn betalingsgegevens. Ik heb besteld met mijn eigen Google account en betaald met mijn creditcard. De creditcard staat uiteraard mijn eigen NL'se adres. Ik twijfelde om dit aan te passen naar het adres van mijn broertje, maar ik heb het zo gelaten en tot dusver gaat het allemaal goed. De bestelling is iig onderweg met de DHL-bezorgers..

Mooi is ook dat als ik nu naar de NL'se Google Store ga, dat ik mijn bestelling zie alsook mijn eerdere bestellingen die ik daar heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
fungho schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:28:
[...]

Waar ik overigens nog wel over heb getwijfeld zijn mijn betalingsgegevens. Ik heb besteld met mijn eigen Google account en betaald met mijn creditcard. De creditcard staat uiteraard mijn eigen NL'se adres. Ik twijfelde om dit aan te passen naar het adres van mijn broertje, maar ik heb het zo gelaten en tot dusver gaat het allemaal goed. De bestelling is iig onderweg met de DHL-bezorgers..

Mooi is ook dat als ik nu naar de NL'se Google Store ga, dat ik mijn bestelling zie alsook mijn eerdere bestellingen die ik daar heb gedaan.
Als hij onderweg is dan komt het wel goed. Ik denk dat ik ondertussen een onder het vergrootglas lig bij Google. We gaan het weer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:22:
[...]

Maar wat heb je gebruikt om het vanuit DE naar NL te krijgen, Google zal geen nederlands adres accepteren want ja je besteld in DE.
wordt een Huifkar of MailboxDE ook geaccepteerd of zal ik op zoek moeten naar een Tweaker/kennis die hem voor mij wil doorsturen als totaalpakket?

Nu nog even de vrouw des huizes lekker maken dat ik echt niet meer kan met mijn telefoon en niet moet wachten tot december om KPN te verlengen (waar ik niet eens rechtstreeks de telefoon kan bestellen) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fungho
Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:35:
[...]

Maar wat heb je gebruikt om het vanuit DE naar NL te krijgen, Google zal geen nederlands adres accepteren want ja je besteld in DE.
wordt een Huifkar of MailboxDE ook geaccepteerd of zal ik op zoek moeten naar een Tweaker/kennis die hem voor mij wil doorsturen als totaalpakket?

Nu nog even de vrouw des huizes lekker maken dat ik echt niet meer kan met mijn telefoon en niet moet wachten tot december om KPN te verlengen (waar ik niet eens rechtstreeks de telefoon kan bestellen) :+
Mijn broertje woont in Duitsland en stuurt het pakketje door naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Niet online
@masterrobo

Mijn pakket is afgeleverd bij MailboxDE. Ondanks dat de status bij DHL ongewijzigd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:35:
[...]

Ik heb een adres gebruikt van een kennis in Duitsland. Veel mensen hebben dit gedaan of besteld met een CC met Nederlands registratie van adres en Huifkar of MailboxDE gebruikt. Het zijn alleen geen garanties allemaal, vorig jaar gingen er veel leveringen mis. Vooral toen met de Bose koptelefoon die je toen gratis kon krijgen. Die werden veelal niet verzonden naar doorstuuradressen waardoor veel mensen uiteindelijk de koptelefoon niet gekregen hebben. Hoe dat dit jaar gaat weet niemand.

Als je rechtstreeks uit de Google Store besteld dan zit de Watch of de Buds er direct bij. Via Mediamarkt Duitsland gaat makkelijker als je besteld met een Duits afleveradres en een PayPal of Creditcard die in NL is geregistreerd (heb ik zo vaak gedaan). Nadeel is dat je dan achteraf moet gaan claimen.

PM me anders even indien je nog een Duits adres zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:23
Heeft iemand toevallig besteld bij de Duitse Google Store en ervoor gekozen om je oude telefoon in te wisselen? Ik ben benieuwd of het pakket voor het inwisselen van je telefoon ook in de doos zit of dat dit apart verstuurd wordt.

Mijn pakket ligt nu namelijk bij MailboxDE en ik kan ervoor kiezen om alles tegelijkertijd te laten versturen naar NL. Maar is het dan verstandig om te wachten of kan ik hem direct doorsturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Puntje-NL schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:42:
Heeft iemand toevallig besteld bij de Duitse Google Store en ervoor gekozen om je oude telefoon in te wisselen? Ik ben benieuwd of het pakket voor het inwisselen van je telefoon ook in de doos zit of dat dit apart verstuurd wordt.

Mijn pakket ligt nu namelijk bij MailboxDE en ik kan ervoor kiezen om alles tegelijkertijd te laten versturen naar NL. Maar is het dan verstandig om te wachten of kan ik hem direct doorsturen..
Wat ik begrepen heb is dat deze apart wordt opgestuurd door het inruil bedrijf. Ik zag overigens dat je via Rebuy vaak een hogere inruilwaarde krijgt. En die zitten in NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Net de Pixel 7 binnengekregen. Uiteindelijk 365 euro voor betaald, heel blij met deze deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 18:50
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Ik heb een adres gebruikt van een kennis in Duitsland. Veel mensen hebben dit gedaan of besteld met een CC met Nederlands registratie van adres en Huifkar of MailboxDE gebruikt. Het zijn alleen geen garanties allemaal, vorig jaar gingen er veel leveringen mis. Vooral toen met de Bose koptelefoon die je toen gratis kon krijgen. Die werden veelal niet verzonden naar doorstuuradressen waardoor veel mensen uiteindelijk de koptelefoon niet gekregen hebben. Hoe dat dit jaar gaat weet niemand.

Als je rechtstreeks uit de Google Store besteld dan zit de Watch of de Buds er direct bij. Via Mediamarkt Duitsland gaat makkelijker als je besteld met een Duits afleveradres en een PayPal of Creditcard die in NL is geregistreerd (heb ik zo vaak gedaan). Nadeel is dat je dan achteraf moet gaan claimen.

PM me anders even indien je nog een Duits adres zoekt.
Het is met de pre order bonus dat het misliep omdat een doorstuur service gewoon niet toegelaten was volgens de voorwaarden en dat was geweten. Bestellen op de google store zelf kan perfect met een doorstuur service, al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntje-NL
  • Laatst online: 11-09 16:23
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:43:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat deze apart wordt opgestuurd door het inruil bedrijf. Ik zag overigens dat je via Rebuy vaak een hogere inruilwaarde krijgt. En die zitten in NL.
Ah oke, check! Iemand ervaring met Rebuy? Ik lees positieve en negatieve reacties namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:57
Als iemand nog een Pixel 7 Pro in de kleur Hazel nodig heeft wil ik deze wel versturen inclusief Pixel Watch LTE Zwart. Ik heb 2 besteld bij Google Store DE en komen zaterdag aan. Ook kan ik vandaag nog 1 ophalen bij de Mediamarkt dus heb er dan 3 in totaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 00:58
qwasd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:57:
Als iemand nog een Pixel 7 Pro in de kleur Hazel nodig heeft wil ik deze wel versturen inclusief Pixel Watch LTE Zwart. Ik heb 2 besteld bij Google Store DE en komen zaterdag aan. Ook kan ik vandaag nog 1 ophalen bij de Mediamarkt dus heb er dan 3 in totaal.
Haha, spreid je winkansen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
geeMc schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:00:
[...]

Haha ik was in de veronderstelling dat ze geannuleerd zouden worden. Kan ze ook gewoon terugsturen maar help dan liever iemand. Ik heb er immers zelf maar 1 nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
ObserveSecurity schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:38:
@masterrobo

Mijn pakket is afgeleverd bij MailboxDE. Ondanks dat de status bij DHL ongewijzigd is.
Ik heb nog geen melding van mailboxde, en status van DHL is ook nog hetzelfde bij mij. Maar goed nieuws voor jou igg, top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
Voor degene die de Pixel bij de Belsimpel Utrecht gaan afhalen. Een paar dagen in oktober is de winkel gesloten, zag ik op de website.
Woensdag 26 oktober
Maandag 17, 24 en 31 oktober
Je kunt dan je bestelling niet afhalen.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
geeMc schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:00:
[...]

Ik kost wat euro's, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-09 20:54
Zijn er al mensen met afhaalbevestigingen voor de Saturn en Mediamarkt in Duitsland? Ik heb zelf nog niks gehoord. Ben overigens ook benieuwd of er al watches in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 16:22

WCA

Golf2vr6 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:15:
[...]

Toestel los besteld of met abonnement?
Los besteld. Ik heb m gewoon opnieuw besteld, ik zie wel

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
mitchellK schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:06:
Zijn er al mensen met afhaalbevestigingen voor de Saturn en Mediamarkt in Duitsland? Ik heb zelf nog niks gehoord. Ben overigens ook benieuwd of er al watches in de winkel liggen.
Ja ik kan al afhalen bij de Mediamarkt. Besteld en 15 minuten later had ik een afhaalbevestiging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Als je hem besteld/ophaalt bij T-Mobile aan de Lijnbaan in Rotterdam, krijg je er een extra goodiebag bij. Ik zal even verklappen wat het is: een Nest Hub en een Nest Cam. Uiteraard kun je ook de Pixel Buds Pro nog claimen (in het geval van een Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:43:
[...]

Ga ik ook maar eens proberen. Kijken wat ze doen, misschien ligt het er ook wel aan dat ik meerdere telefoons had. Dat het order bedrag wat te hoog is.
Nou mijn order voor 4 telefoons is betaald. Wat een gedoe, maar de truc voor mij is dus ook om een google account te maken op naam van de kennis in Duitsland + voldoende saldo op mijn PayPal account te hebben. Want nu is mijn order betaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Iemand die bij belsimpel heeft besteld met afhalen in belsimpel winkel en al bericht gehad dat die vandaag al ter plaatste geleverd is en dus kan worden opgehaald?

Ik heb gisteren bericht gehad dat die vandaag daar geleverd zou worden, maar vandaag nog geen update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
Jeej, reclame van Belsimpel voor de 7 en 7 Pro.... Bestel nu! Allang gedaan, maar helaas. Voorlopig pas 28 oktober binnen, maar dit was eerst al 14 oktober. Nu heb ik helemaal nog geen berichten gezien van mensen die de 7 Pro 256gb zwart binnen hebben gekregen of een verzendbevestiging van belsimpel. Nu begin ik dus te denken dat de eerdere mailtjes naar de mensen van de 128gb versie met uitstel tot 28 oktober dus al voor de 256gb telefoons waren, maar dat Belsimpel gewoon een grote fout heeft gemaakt.

Ik begin onderhand spijt te krijgen dat ik hem niet alsnog via Duitsland heb besteld, maar lijkt mij echt veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansdeblauwe
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Loen schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:24:
Zojuist bericht gehad dat mijn bestelling klaar ligt bij Boulanger Roncq
Nog geen bericht voor Valenciennes, besteld op 7 oktober.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
Nou die van mij is ook aangekomen bij mailboxde, meteen geforward met GLS voor 12 euro (verzekerd tot €1000). Top service wel hoor. @ObserveSecurity

Bij huifkar zou ik in totaal 75 euro kwijt zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door masterrobo op 13-10-2022 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohantech
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-08-2023
qwasd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:57:
Ik heb P7P hazel besteld maar levering is pas 17 november :'( :'(
Hoeveel GB is die van jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Gohantech schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:48:
[...]

Ik heb P7P hazel besteld maar levering is pas 17 november :'( :'(
Hoeveel GB is die van jou ?
128 GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-07 20:34
Megupe schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:26:
Iemand die bij belsimpel heeft besteld met afhalen in belsimpel winkel en al bericht gehad dat die vandaag al ter plaatste geleverd is en dus kan worden opgehaald?

Ik heb gisteren bericht gehad dat die vandaag daar geleverd zou worden, maar vandaag nog geen update.
Zit in dezelfde situatie. Gister een mail en sms ontvangen dat de telefoon (7 pro/256/hazel) verstuurd is. Nog geen bevestiging voor ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54
Steeffoon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 10:04:
SMS gehad dat de gisteren bestelde Pixel 7 Pro 256GB klaarligt in de T-Mobile winkel.

Hup de trein in.
Bijzonder, ik heb onderstaande SMS ontvangen: :(
Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 7 november en 9 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile
Welke kleur heb jij, ik had de Hazel besteld voor afhaling in een winkel?

[ Voor 6% gewijzigd door kwiebus op 13-10-2022 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:18
scandalous schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:08:
[...]

Zit in dezelfde situatie. Gister een mail en sms ontvangen dat de telefoon (7 pro/256/hazel) verstuurd is. Nog geen bevestiging voor ophalen.
Ik ben vanochtend wel langs de Belsimpel winkel geweest (Tilburg) maar gaven aan ook nog geen Pixel's ontvangen te hebben. Zou pas in de loop van de dag zijn... Kreeg (uiteraard) het advies om te wachten op de SMS met bevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Niet online
masterrobo schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:44:
Nou die van mij is ook aangekomen bij mailboxde, meteen geforward met GLS voor 12 euro (verzekerd tot €1000). Top service wel hoor. @ObserveSecurity

Bij huifkar zou ik in totaal 75 euro kwijt zijn.
Fijn om te horen! ben benieuwd of we hem deze week nog ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelPeeman
  • Laatst online: 10-09 07:18
Mijn ervaring met Belsimpel... Deze klacht heb ik ingediend, zullen ze niks mee doen, maar wellicht kan ik anderen behoeden in de toekomst.

Mijn telefoon raakte defect en ik was dus al een tijdje opzoek naar een goede vervanger. Toen ik vrijdag 7-10 zag dat er een nieuwe Google Pixel (7 Pro) aankwam, ging ik opzoek naar een aanbieder. Al snel kwam ik bij Belsimpel uit omdat zij een cashback actie hadden en omdat er bij de telefoon aangegeven stond dat deze 'gegarandeerd de 13e geleverd' zou worden. De telefoon kwam uit op de 13e, dus helemaal top! Ik plaatste mijn bestelling op de 9e in de ochtend.

Tussendoor meermaals op de website gekeken naar de telefoon en nog altijd stond hier dat deze op de 13e uitgeleverd ging worden als er nu besteld werd. Op de 12e keek ik bij de status van mijn eigen bestelling en toen stond er dat deze de 15e geleverd zou worden. Oké, ook prima. Intussen stond er op de bestelpagina ook dat nieuwe bestellingen 2-4 werkdagen gingen duren. Een aantal uur later kreeg ik een mail dat mijn toestel vertraagd was...; naar de 29e! Mijn gegarandeerde levering op 13 oktober werd even ruim 2 weken opgeschoven. Dat is toch wel zeer merkwaardig te noemen, omdat ik meerdere dagen voordat de levertijd verschoof besteld had (met de gegarandeerde levering op 13 oktober).

Intussen was mijn oude toestel dusdanig defect geraakt dat deze onbruikbaar is. Gebeld met Belsimpel en daar werd, uiteraard, de schuld doorgeschoven naar de 'toeleverancier'. Is het niet personeelstekort, is het wel de keten. Hier werd ook gezegd dat er mogelijk iemand was die net het laatste toestel voor mijn neus weggekaapt had. Lijkt me sterk, omdat er nog meerdere dagen na mijn bestelling leveringsgarantie op de 13e werd gegeven.

Na het lezen van meerdere klachten over eerdere pre-orders (ook van iPhone 14) is mijn enige conclusie dat Belsimpel een heel vies spelletje speelt en zoveel mogelijk klanten naar zich toe lokt met leveringsbeloftes die zij weten dat ze niet waar kunnen maken, zodat de klant niet naar een concurrent gaat met zijn/ haar bestelling. Geld is in dezen dus vele malen belangrijker dan de klant.

Totale misselijkmakende misleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
MaikelPeeman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:27:
Mijn ervaring met Belsimpel... Deze klacht heb ik ingediend, zullen ze niks mee doen, maar wellicht kan ik anderen behoeden in de toekomst.

Mijn telefoon raakte defect en ik was dus al een tijdje opzoek naar een goede vervanger. Toen ik vrijdag 7-10 zag dat er een nieuwe Google Pixel (7 Pro) aankwam, ging ik opzoek naar een aanbieder. Al snel kwam ik bij Belsimpel uit omdat zij een cashback actie hadden en omdat er bij de telefoon aangegeven stond dat deze 'gegarandeerd de 13e geleverd' zou worden. De telefoon kwam uit op de 13e, dus helemaal top! Ik plaatste mijn bestelling op de 9e in de ochtend.

Tussendoor meermaals op de website gekeken naar de telefoon en nog altijd stond hier dat deze op de 13e uitgeleverd ging worden als er nu besteld werd. Op de 12e keek ik bij de status van mijn eigen bestelling en toen stond er dat deze de 15e geleverd zou worden. Oké, ook prima. Intussen stond er op de bestelpagina ook dat nieuwe bestellingen 2-4 werkdagen gingen duren. Een aantal uur later kreeg ik een mail dat mijn toestel vertraagd was...; naar de 29e! Mijn gegarandeerde levering op 13 oktober werd even ruim 2 weken opgeschoven. Dat is toch wel zeer merkwaardig te noemen, omdat ik meerdere dagen voordat de levertijd verschoof besteld had (met de gegarandeerde levering op 13 oktober).

Intussen was mijn oude toestel dusdanig defect geraakt dat deze onbruikbaar is. Gebeld met Belsimpel en daar werd, uiteraard, de schuld doorgeschoven naar de 'toeleverancier'. Is het niet personeelstekort, is het wel de keten. Hier werd ook gezegd dat er mogelijk iemand was die net het laatste toestel voor mijn neus weggekaapt had. Lijkt me sterk, omdat er nog meerdere dagen na mijn bestelling leveringsgarantie op de 13e werd gegeven.

Na het lezen van meerdere klachten over eerdere pre-orders (ook van iPhone 14) is mijn enige conclusie dat Belsimpel een heel vies spelletje speelt en zoveel mogelijk klanten naar zich toe lokt met leveringsbeloftes die zij weten dat ze niet waar kunnen maken, zodat de klant niet naar een concurrent gaat met zijn/ haar bestelling. Geld is in dezen dus vele malen belangrijker dan de klant.

Totale misselijkmakende misleiding.
Tja hetzelfde gevoel, maar toch dat Belsimpel er iets minder aan kan doen. De 256GB versies zijn overal slecht verkrijgbaar, zelfs de Google Store zelf. Het gegarandeerd 13e geleverd is alleen een hele domme fout geweest van hun! Ik heb hier mijn beklag over gedaan en krijg compensatie. De 128GB versies worden vandaag gewoon uitgeleverd via Belsimpel. Nederland staat als klein landje gewoon nog achteraan voor uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Steeffoon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:13:
Als je hem besteld/ophaalt bij T-Mobile aan de Lijnbaan in Rotterdam, krijg je er een extra goodiebag bij. Ik zal even verklappen wat het is: een Nest Hub en een Nest Cam. Uiteraard kun je ook de Pixel Buds Pro nog claimen (in het geval van een Pro)
klinkt goed, hopelijk doen ze dit in meerdere steden... weet jij toevallig of je ook een los toestel kan kopen ipv 1tje met abbo? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelPeeman
  • Laatst online: 10-09 07:18
rolfie23 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:38:
[...]

Tja hetzelfde gevoel, maar toch dat Belsimpel er iets minder aan kan doen. De 256GB versies zijn overal slecht verkrijgbaar, zelfs de Google Store zelf. Het gegarandeerd 13e geleverd is alleen een hele domme fout geweest van hun! Ik heb hier mijn beklag over gedaan en krijg compensatie. De 128GB versies worden vandaag gewoon uitgeleverd via Belsimpel. Nederland staat als klein landje gewoon nog achteraan voor uitlevering.
Maar is het een domme fout of sluw marketing werk? Ongeacht de reden, zal ik wachten tot de 29e. Aan de telefoon gaf ze aan dat ook die datum niet gegarandeerd is. Ik zal enkel hopen...

Als ik van tevoren wist dat de leverdatum naar de 29e ging had ik elders besteld, maar wellicht met dezelfde uitkomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slammer2016
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02 00:13
Megupe schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:26:

Ik heb net een SMS gekregen van de Belsimpel winkel in Utrecht dat ik hem kan komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Laatst online: 06-07 15:54
rolfie23 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:38:
[...]

Ze moeten die levergarantie gewoon niet op hun website zetten, dat scheelt al een hoop gezeur. Want ze weten ook dat niet ieder model volledig leverbaar is etc. Misschien worden ze zelf ook misleid door Google/distributeur, maar dat kun je ook zien aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

Slammer2016 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:44:
[...]

Ik heb net een SMS gekregen van de Belsimpel winkel in Utrecht dat ik hem kan komen ophalen.
Ik heb hem daar net afgehaald, inclusief goodie bag (paraplu, waterflex, ben, pepermuntjes, chocoladereep) #teampixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
MaikelPeeman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:41:
[...]

Maar is het een domme fout of sluw marketing werk? Ongeacht de reden, zal ik wachten tot de 29e. Aan de telefoon gaf ze aan dat ook die datum niet gegarandeerd is. Ik zal enkel hopen...

Als ik van tevoren wist dat de leverdatum naar de 29e ging had ik elders besteld, maar wellicht met dezelfde uitkomst.
Tja, als we dat toch eens wisten, maar ik vermoed dat ze gewoon gekort zijn op hun levering door Google. Het wazige gedoe zorgt inderdaad wel voor verdenkingen voor sluw marketing werk, maar ik mag hopen dat een groot bedrijf hun naam hiervoor niet in het negatieve willen brengen.

Bij de 6 waren de 128gb niet aan te slepen, ik denk dat Google daar nu op in heeft gezet maar gezien de markt en geen uitbreidingsmogelijkheden gaan meerdere mensen naar de 256GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
Ik zit zelf in de logistiek en werk met vrijwel alle grote vervoerders. Als belsimpel gegarandeerd levering op een dag of tijdstip beloven is echt vragen om problemen omdat het van teveel factoren af hangt. Blijft mensen werk. Wij geven nu in benelux 2 werkdagen aan maar 95% wordt binnen 1 werkdag geleverd en zorgt voor erg blije klanten.

under promise over deliver is een veel betere strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
JoepD schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:51:
[...]

Ze moeten die levergarantie gewoon niet op hun website zetten, dat scheelt al een hoop gezeur. Want ze weten ook dat niet ieder model volledig leverbaar is etc. Misschien worden ze zelf ook misleid door Google/distributeur, maar dat kun je ook zien aankomen.
Mag hopen dat ze er ook wel van geleerd hebben, maarja als Google een garantie gaf voor bijvoorbeeld 100 toestellen, en er uiteindelijk maar 10 komen vanuit Belsimpel is het natuurlijk een doorgeschoven probleem, maarja als ze dan open communiceren maakt het de situatie vele malen makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammer2016
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-02 00:13
red bull schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:52:
[...]

Ik heb hem daar net afgehaald, inclusief goodie bag (paraplu, waterflex, ben, pepermuntjes, chocoladereep) #teampixel
Ik hoop dat ze tegen de tijd dat ik er ben ze nog steeds hebben!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ferrywijn
  • Laatst online: 28-03 00:36
jvang schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:53:
Ik zit zelf in de logistiek en werk met vrijwel alle grote vervoerders. Als belsimpel gegarandeerd levering op een dag of tijdstip beloven is echt vragen om problemen omdat het van teveel factoren af hangt. Blijft mensen werk. Wij geven nu in benelux 2 werkdagen aan maar 95% wordt binnen 1 werkdag geleverd en zorgt voor erg blije klanten.

under promise over deliver is een veel betere strategie.
Precies dit.

M'n telefoon zou uiterlijk 12.20 geleverd worden door PostNL. Dat is nu drie kwartier geleden. Helaas nog geen Pixel... PostNL zegt dat ze hun best gaan doen om hem alsnog vandaag te leveren, maarja... gaat dat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Net sms ontvangen dat ik mijn pixel ook vandaag bij belsimpel kan afhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Ik heb zojuist toch de knoop doorgehakt en een Pixel 7 Pro 256GB besteld bij Belsimpel. Staat nu levertijd 3 weken.

Wachten rustig af. Komt vanzelf wel binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spit7y
  • Laatst online: 13-10-2022
Lees hier veel over Belsimpel iemand ervaringen met T-Mobile? De winkel hier zegt dat ze geen idee hebben wanneer ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchellK
  • Laatst online: 11-09 20:54
Zijn er al mensen met een Saturn reservering in Kleve die 'm mogen halen? Het blijft nog redelijk stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 11-09 15:57
spit7y schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:21:
Lees hier veel over Belsimpel iemand ervaringen met T-Mobile? De winkel hier zegt dat ze geen idee hebben wanneer ze komen.
Ik heb toevallig gebeld met T-Mobile, aan de telefoon gaven ze aan dat ze de zwarte 256gb in de tweede week van november (pas) verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Pixel 7 black 128GB zojuist ontvangen van PostNL. Besteld bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Heb nu pixel 6. Kwam van OP pro 7 maar was echt afgeknapt op het curved display dus vorig jaar maar voor de normale 6 gegaan al vind ik het grotere scherm wel lekkerder. Nu lijkt de 7pro minder curved te zijn maar kan dit nog niet goed vinden in reviews op YT etc.

Zat nog even bij Fnac te kijken. Franse store krijg je google watch kado (alleen bij frans adres) en 4 maanden deezer en fnac belgië.... niks, nada. Blijft toch bizarre van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 14:50
Pixel 7 snow Pro 256GB zojuist ontvangen van PostNL. Besteld bij Belsimpel 06-10 rond 19:00

[ Voor 3% gewijzigd door kwondoo op 13-10-2022 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

kwiebus schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:10:
[...]

Bijzonder, ik heb onderstaande SMS ontvangen: :(

[...]

Welke kleur heb jij, ik had de Hazel besteld voor afhaling in een winkel?
Oh zonde joh! Heb de zwarte gekozen.
nurk schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:38:
[...]

klinkt goed, hopelijk doen ze dit in meerdere steden... weet jij toevallig of je ook een los toestel kan kopen ipv 1tje met abbo? _/-\o_
Was helaas enkel voor Rotterdam Lijnbaan.
Nee, helaas is los kopen niet mogelijk, kreeg ik te horen.
spit7y schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:21:
Yes, hier. Gisteren besteld. Vanmorgen opgehaald. Ik weet uit betrouwbare bron dat Gouda er net nog eentje had liggen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Mijn google store DE besteld op vrijdag 7 oktober is binnengekomen bij mailboxde.

Had dit als adres gebruikt:
code:
1
2
3
4
<naam> - Mailboxde.com GmbH -
ID 123456 Äußere Weberstraße 57
02763 ZITTAU
DE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 18:50
inTIMidate schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:11:
Mijn google store DE besteld op vrijdag 7 oktober is binnengekomen bij mailboxde.

code:
1
2
3
4
02763 ZITTAU
DE
Mijne was ook vanmorgen toegekomen en meteen ook laten doorsturen met GLS dus ik vermoed maandag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:34
mitchellK schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:32:
Zijn er al mensen met een Saturn reservering in Kleve die 'm mogen halen? Het blijft nog redelijk stil :(
Saturn Bocholt ook nog geen bevestiging helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:26
mitchellK schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:32:
Gisteravond meldden ze dat hij onderweg was van het magazijn naar de ophaallocatie (=Kleve). Daarna niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Als je de pixel 7 pro via saturn op haalt of via een mailbox bestelt, geld dan de actie voor het horloge wel?
Bij de actie staat namelijk dit aangegeven op deze website https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE

Redemption requires a request in accordance with the terms of the promotion. Participation from 18 years. Participants must provide a delivery address in Germany. The use of forwarding addresses (and similar services) is excluded.

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Wel bijzonder, gisteravond keek ik nog en als ik bij Mediamarkt DE zou bestellen dan kon ik hem vandaag ophalen in Nordhorn. Maar het lijkt erop dat er dus nog geen voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
pannekoek141 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:16:
Als je de pixel 7 pro via saturn op haalt of via een mailbox bestelt, geld dan de actie voor het horloge wel?
Bij de actie staat namelijk dit aangegeven op deze website https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE

Redemption requires a request in accordance with the terms of the promotion. Participation from 18 years. Participants must provide a delivery address in Germany. The use of forwarding addresses (and similar services) is excluded.
Bij de een gaat het goed en bij de ander niet. In het Pixel 6 levertijden topic waren er allemaal verschillende ervaringen. De 1 had geluk en bij de ander werd de claim afgewezen. Uiteindelijk waren er dus mensen die niet hun Bose koptelefoon kregen (die je toen gratis kreeg bij de Pixel 6).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvang
inTIMidate schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:11:

code:
1
2
3
4
02763 ZITTAU
DE
Ga dit ook proberen voor 7Pro 128GB. Als dit lukt dan is het met verkoop vd pixel 6 128gb en de pixel watch wel te verantwoorden. Uiteindelijk dan tussen 100 a 200 kwijt voor de overstap. :D

Laatste bestelling in de google store was the Nexus 5x in 2016!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

pannekoek141 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:16:

Dit is precies mijn vraag

@Binnetie het enige verschil hiermee is denk ik dat nu de Watch direct mee gestuurd wordt, zoals ik het nu hier voorbij zie komen en de koptelefoon destijds altijd nagestuurd werd waardoor Google er een extra controle op los kon laten tussendoor waar het nu gewoon geaccepteerd wordt door het systeem zonder controle of het wel klopt.

Dan nog kan het mis gaan als ze net even een trigger hebben gehad of er iemand oplet of het wel klopt tijdens het bestelproces.

Ik heb wel besloten dat als de missus overtuigd wordt dat ik niet maandelijks ga betalen maar nu ff €1000 af kan tikken ik zsm de pixel met (gratis) watch ga kopen via DE.

[ Voor 8% gewijzigd door Rubman op 13-10-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Laatst online: 22-09-2023
Rubman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:33:
[...]

Dit is precies mijn vraag

@Binnetie het enige verschil hiermee is denk ik dat nu de Watch direct mee gestuurd wordt, zoals ik het nu hier voorbij zie komen en de koptelefoon destijds altijd nagestuurd werd waardoor Google er een extra controle op los kon laten tussendoor waar het nu gewoon geaccepteerd wordt door het systeem zonder controle of het wel klopt.

Dan nog kan het mis gaan als ze net even een trigger hebben gehad of er iemand oplet of het wel klopt tijdens het bestelproces.

Ik heb wel besloten dat als de missus overtuigd wordt dat ik niet maandelijks ga betalen maar nu ff €1000 af kan tikken ik zsm de pixel met (gratis) watch ga kopen via DE.
Als ik de website die ik had gelinkt goed lees is dit dus niet het geval. Je koopt het toestel, er wordt gecontroleerd of je wel een duits adres hebt, en dan wordt ie opgestuurd

Suh dude

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
Vanochtend de Pixel 7 bij Belsimpel Utrecht afgehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binnetie
@Rubman als je bij de Google Store in Duitsland zelf besteld dan zit de Watch of de Buds direct bij.
Bestel je via Saturn of Mediamarkt dan moet je hem achteraf claimen bij Promo Rewards, gebruik je een doorstuuradres dan kan Promo Rewards de claim afwijzen en heb je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Laatst online: 07-09 19:00
Nog geen bericht van MM Aachen. Hopelijk morgen (Google Pixel 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Belsimpel pro 256gb zwart is de levertijd van 14, naar 28 veranderd maar nu staat er:
Jouw product komt binnen op 17-10-2022
Ze zijn wel heel wispelturig qua datum. Mag hopen dat hij nu niet meer verder gezet word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 20:18
Prijsdaling zet al snel in... Voor wie in Duitsland kan laten leveren, via Saturn/MM kun je nu de Pixel 7 + Buds voor €599 krijgen, Pixel 7 Pro + Watch voor €849. Klik

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spit7y
  • Laatst online: 13-10-2022
Iemand hier een idee hoe ik de earbuds kan verkrijgen bij t mobile volgens de winkel moest ik die ergens claimen

//Edit:
Gevonden: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds

[ Voor 23% gewijzigd door spit7y op 13-10-2022 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet iemand hier of de telefoons te zien/proberen zijn in de T-Mobile winkels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Homeland schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:40:
Weet iemand hier of de telefoons te zien/proberen zijn in de T-Mobile winkels?
Ja, dat is mogelijk! In Rotterdam althans wel :)

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires