Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Steeffoon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:48:
[...]

Ja, dat is mogelijk! In Rotterdam althans wel :)
Bedankt! Goed om te weten, dan zo even hier in de buurt kijken (en hopelijk trekt dat mijn vriendin ook over de streep en hebben we dit weekend 2 Pixels in huis).

Eigenlijk 3, een van de poezen heet Pixel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:49
Zo, gelijk de cashback van Belsimpel aangevraagd.
Dat is hier aan te vragen: https://claimpromo.com/

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:36
pannekoek141 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:16:
Als je de pixel 7 pro via saturn op haalt of via een mailbox bestelt, geld dan de actie voor het horloge wel?
Bij de actie staat namelijk dit aangegeven op deze website https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE

Redemption requires a request in accordance with the terms of the promotion. Participation from 18 years. Participants must provide a delivery address in Germany. The use of forwarding addresses (and similar services) is excluded.
Als je de telefoon afhaalt wel. De Watch claim je met een formulier dat vanaf 1 november beschikbaar komt. Je hebt dan wel een "echt" adres in Duitsland nodig waar ze de watch naartoe sturen (idd geen doorstuuradres!). Dan moet het goed gaan want je voldoet aan de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 20:36
Op 09-10 een P7P 256GB Black besteld bij Belsimpel.

Vandaag is de status van 28-10 naar 17-10 gegaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-06 19:51
Upbeat schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:55:

Ik heb hem vanmorgen besteld bij Belsimpel. Stond ook op 28-10, net even gecheckt, staat ook op 17-10.

Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 00:18
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:16:
Wel bijzonder, gisteravond keek ik nog en als ik bij Mediamarkt DE zou bestellen dan kon ik hem vandaag ophalen in Nordhorn. Maar het lijkt erop dat er dus nog geen voorraad is.
vorig jaar kon je de claim opnieuw indienen als ie afgewezen was & je kon mailcontact met ze zoeken en een ander adres doorgeven in DE. Een afwijzing was dus niet meteen het einde van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 14:00
pc01 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:01:
[...]

vorig jaar kon je de claim opnieuw indienen als ie afgewezen was & je kon mailcontact met ze zoeken en een ander adres doorgeven in DE. Een afwijzing was dus niet meteen het einde van het verhaal.
Ik heb ook verhalen gelezen dat dit lang niet altijd lukte. Dat het echt aan degene lag die de beoordeling deed.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Zoooooooooo wat ben ik pissig zeg!
Mijn P7P 256GB Groen van Belsimpel werd verzonden via DHL. Krijg ik op m'n telefoon een melding dat de bezorger mij heeft gemist, zie ik hem voor de deur in zijn auto zitten.

Ik naar beneden rennen, rijdt hij net weg. Ik de sleutels halen, auto in, achteraan racen en zie hem staan.
Spreek hem aan, zegt hij wel 3 keer aangebeld te hebben en een briefje in de bus te hebben gedaan. Hij wordt ook direct boos op mij dat ik een leugenaar ben.

Al met al: Pakketje ontvangen en nu mijn nieuwe telefoon maar even instellen. :)
Zo wat een adrenaline... O-)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-06 00:08
spit7y schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:41:
Iemand hier een idee hoe ik de earbuds kan verkrijgen bij t mobile volgens de winkel moest ik die ergens claimen

//Edit:
Gevonden: https://promoties.t-mobile.nl/pixelbuds
Ze vragen om een aankoopbewijs

Het eenigste wat ik heb is het mobiele contact, dus heb dat er maar bij gedaan.
Ben benieuwd of dit goedgekeurd wordt.

Wat heb jij als aankoopbewijs toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
jay enmo schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:23:
[...]

Je hebt geen aankoopbewijs van je gloednieuwe telefoon?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:16
Voor de teleurgestelde wachtenden, heel toevallig ontving ik het volgende toepasselijk filmpje in mijn YouTube recommendations. YouTube: When you never get your product - Delayed Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 14:53

Aid

jay enmo schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:23:
[...]

Ik heb toevallig net het aankoopbewijs ontvangen van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
Homeland schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:28:
[...]

Je hebt geen aankoopbewijs van je gloednieuwe telefoon?...
Zojuist via de mail ontvangen van TELE2, had gisteravond mijn mobile contract waar het toestel ook op genoemd werd als bewijs toegevoegd. Net voor de zekerheid nog maals het formulier ingevuld met het aankoopbewijs hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay enmo
Aid schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:42:
[...]

Ik heb toevallig net het aankoopbewijs ontvangen van T-mobile.
Hier ook zojuist via de mail het aankoopbewijs ontvangen van TELE2, had gisteravond mijn mobile contract waar het toestel ook op genoemd werd als bewijs toegevoegd.

Net voor de zekerheid nog maals het formulier ingevuld met het aankoopbewijs hardware

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Mijn horror bestel ervaring lijkt nu goed te gaan. De order bij de Duitse Google Store is nu klaar voor verzending. Ik ben heel erg benieuwd.
Mag ook wel een keer, na al het gedoe met geblokkeerde betaalmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-06 23:20
Binnetie schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:51:
Mijn horror bestel ervaring lijkt nu goed te gaan. De order bij de Duitse Google Store is nu klaar voor verzending. Ik ben heel erg benieuwd.
Mag ook wel een keer, na al het gedoe met geblokkeerde betaalmogelijkheden.
welke forwarder heb jij gebruikt, ik had me geregistreerd bij https://mygermany.com/ maar lees daar geen goede verhalen over...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:45
nurk schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:28:
[...]

welke forwarder heb jij gebruikt, ik had me geregistreerd bij https://mygermany.com/ maar lees daar geen goede verhalen over...
Waarom niet mailboxde? Ik denk dat de meesten deze gebruiken en dit toch altijd goed loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
nurk schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:28:
[...]

Een adres bij een kennis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-06 16:10
Mocht ik ooit weer werkloos worden, kan ik altijd bij Wondershare gaan werken...die zullen voorlopig nog wel goed blijven draaien op mensen die van iOS naar iets anders willen.... _/-\o_

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-06 19:51
Upbeat schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:55:

Mijne is van 17-10 naar 21-10 gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 20:39
Step-han schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:40:
[...]

Mijne is van 17-10 naar 21-10 gegaan
Bij mij is het inmiddels van 13de naar 15de gegaan, dan naar 28ste, gister middag naar 17de en vandaag naar 21ste.

Echt waar Belsimpel, het is dat Vodafone de Pixel 7 Pro niet zelf verkoopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:27
Voor diegenen die hem via de Google Store in Duitsland besteld hebben en met DHL geleverd wordt, wat waren de verschillende leveringsupdates?

Ik kreeg te zien dat het pakket vertrokken was in Waalwijk, maar dan ineens veranderde de status terug naar: Shipment not yet received or processed

Gaat dit om een tussenstap, of loopt er hier iets mis?

Ik heb DHL ook al gecontacteerd via email, maar dat kan even duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:29
SonnyBBQ schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:22:
Voor diegenen die hem via de Google Store in Duitsland besteld hebben en met DHL geleverd wordt, wat waren de verschillende leveringsupdates?

Ik kreeg te zien dat het pakket vertrokken was in Waalwijk, maar dan ineens veranderde de status terug naar: Shipment not yet received or processed

De volgende dag stond er bij mij dat ie in land van bestemming was afgeleverd. Van Nederland gaat het naar Duitsland. Op de Duitse site van DHL zie ik ook meer info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 19:56
Ik zag op https://my.dhlexpress.nl/home/shipments/incoming meer informatie (ook het aflever adres van mailboxde)

Mijn pakket wordt vandaag via GLS verstuurd door mailboxde.

[ Voor 7% gewijzigd door inTIMidate op 14-10-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Bedankt allebei. Vreemd, maar via de verschillende sites krijg ik inderdaad verschillende statussen te zien. Het pakket zou nu in Duitsland zijn om te sorteren voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
SonnyBBQ schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:22:

Ik heb identieke ervaring als jij helaas... Benieuwd wanneer er weer wat voortgang in komt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3xNf__cNVJNLnMj13o4VpmL92o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HoIK5jfdVnZApFxe0eJl4WUr.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn status momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
SonnyBBQ schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:28:
Bedankt allebei. Vreemd, maar via de verschillende sites krijg ik inderdaad verschillende statussen te zien. Het pakket zou nu in Duitsland zijn om te sorteren voor levering.
Via welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
Razer schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:48:
[...]

Ik heb identieke ervaring als jij helaas... Benieuwd wanneer er weer wat voortgang in komt.
[Afbeelding]

Dit is mijn status momenteel...
Dit had ik ook. Kijk eens op de Duitse website van DHL. https://www.dhl.de/de/privatkunden.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
qwasd schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:51:
[...]

Dit had ik ook. Kijk eens op de Duitse website van DHL. https://www.dhl.de/de/privatkunden.html
Helaas, komt op hetzelfde neer volgens mij. Lijkt er op dat mijn pakketje nog niet in Duitsland aangekomen is of gescand is. Dit laat de Duitse DHL site momenteel zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6WY3TZHU2vAgkE0Mwkf5FOk3zgU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q4sdtszRASRZOzrAuHHUkacS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Ik had het ook via deze site bekeken -> https://my.dhlexpress.nl/home/shipments/incoming

De status lijkt dus inderdaad alsof het in Nederland vertrokken is, maar nog niet in Duitsland aangekomen. Voor mij in ieder geval logischer dan 'Shipment not yet received or processed'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 07:57
Vanochtend vroeg het cashback formulier ingevuld, geen email ontvangen. Zojuist opnieuw gedaan, en direct een bevestiging gehad per email.
Ik zou iedereen die geen bevestiging heeft ontvangen adviseren het formulier nogmaals in te vullen!

Schopje naar Levertijden en Prijzen.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 14-10-2022 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:04
chielmi schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:00:
Vanochtend vroeg het cashback formulier ingevuld, geen email ontvangen. Zojuist opnieuw gedaan, en direct een bevestiging gehad per email.
Ik zou iedereen die geen bevestiging heeft ontvangen adviseren het formulier nogmaals in te vullen!
Dat had ik dus ook al gedaan vanmorgen, maar wederom geen email binnen... Gek systeem.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:00
chielmi schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:00:
Zonet nog een keer gedaan, nog steeds geen e-mail :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:42
Ik heb het formulier net opnieuw ingevuld maar inderdaad ook opnieuw geen bevestiging gekregen van de cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
Razer schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

Helaas, komt op hetzelfde neer volgens mij. Lijkt er op dat mijn pakketje nog niet in Duitsland aangekomen is of gescand is. Dit laat de Duitse DHL site momenteel zien:
[Afbeelding]
Dit had ik gisteren ook en vanmorgen was dit bijgewerkt. Waarschijnlijk toch een dagje wachten. Het is nu niet zo vandaag verzonden morgen in huis zoals we gewend zijn.

Ik kreeg van Google 12-10 een verzendbevestiging en 13-10 vertrokken vanuit Nederland. Vandaag (14-10) is de levering. Bezorger is momenteel onderweg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9eXOQkQhrscMXpPz7LfJWfeOkk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HJznErw0wzRd0lru9WExyo50.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door qwasd op 14-10-2022 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Krijg ik nou een bevestiging mail als ik 100E cashback claim van belsimpel ? iemand daar al een mail over gehad?

edit: nu 3e achterelkaar ingevoerd dan pas e-mail zou sterk adviseren weer in te vullen je krijgt een e-mail van info@claimpromo.com dan
Zie ook dat meerdere last hebben van storing nu, gewoon blijven proberen.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 211516 op 14-10-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
qwasd schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:07:
[...]

Dit had ik gisteren ook en vanmorgen was dit bijgewerkt. Waarschijnlijk toch een dagje wachten. Het is nu niet zo vandaag verzonden morgen in huis zoals we gewend zijn.

Ik kreeg van Google 12-10 een verzendbevestiging en 13-10 vertrokken vanuit Nederland. Vandaag (14-10) is de levering. Bezorger is momenteel onderweg.

[Afbeelding]
Misschien nog even geduld hebben, maar toch vreemd. Alles volgt bij mij dezelfde dagen als bij jou. Behalve dat het niet deze morgen aangekomen is in Duitsland en vertrokken voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Anoniem: 211516 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:23:
Krijg ik nou een bevestiging mail als ik 100E cashback claim van belsimpel ? iemand daar al een mail over gehad?
dat verschilt dus van persoon tot persoon. sommigen hebben het na een 2e poging wel ontvangen.
ik heb nu 2x ingevuld en niets ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:04
Anoniem: 211516 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:23:
Kijk even een paar berichten boven je

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Megupe schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

dat verschilt dus van persoon tot persoon. sommigen hebben het na een 2e poging wel ontvangen.
3e poging hier
viel me ook al op dat verbinding niet beveiligd was tot ik pagina 2e keer refresh pagina heeft dus duidelijk wat problemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 211516 op 14-10-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-06 13:08
Mijn pakje is ook bij mailboxde aangekomen.
Nu wachten op het terugsturen.

De mensen die gisteren of eergisteren hun pakje bij mailboxde met gls hebben laten versturen, zit er een beetje schot in de zaak of is gls langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
menzo schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:17:

De mensen die gisteren of eergisteren hun pakje bij mailboxde met gls hebben laten versturen, zit er een beetje schot in de zaak of is gls langzaam?
Langzaam.
13/10/2022 23:15
The parcel has reached the parcel center.

Czech Republic

13/10/2022 23:15
The parcel was handed over to GLS.

Czech Republic

13/10/2022 13:08
The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.

Czech Republic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06 16:01
Kan hem ook afhalen bij Saturn Bocholt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Mizgala28 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:03:
[...]

Bij mij is het inmiddels van 13de naar 15de gegaan, dan naar 28ste, gister middag naar 17de en vandaag naar 21ste.

Echt waar Belsimpel, het is dat Vodafone de Pixel 7 Pro niet zelf verkoopt |:(
Yep bij mij ook! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:25
Mediamarkt Aachen nog eens gebeld. Bij hen nog niks bekend. Zou eigenlijk gisteren beschikbaar zijn. Er is nu een kans dat de factuurdatum later wordt dan 17-10-22, wat betekent dat ik geen recht meer heb op de Google Buds Pro t.w.v. €200. Mocht morgenvroeg nog niks bekend zijn dan bel ik ze weer op.

UPDATE: net mail ontvangen, mag de telefoon ophalen. :D

[ Voor 9% gewijzigd door EvertonPride op 14-10-2022 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
SonnyBBQ schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:56:
Ik had het ook via deze site bekeken -> https://my.dhlexpress.nl/home/shipments/incoming

De status lijkt dus inderdaad alsof het in Nederland vertrokken is, maar nog niet in Duitsland aangekomen. Voor mij in ieder geval logischer dan 'Shipment not yet received or processed'
Neem aan dat mailboxde toch wel aangeeft als ze het binnen hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 19:56
Fly-guy schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:03:
[...]

Ik had het mailtje van mailboxde paar uur eerder voordat bij DHL de status op bezorgd stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Fly-guy schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:03:
[...]

Het wordt verstuurd naar een kennis in Duitsland. Daarmee is het dus wel fijn als ik kan aangeven wanneer het pakketje geleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
EvertonPride schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:21:
Mediamarkt Aachen nog eens gebeld. Bij hen nog niks bekend. Zou eigenlijk gisteren beschikbaar zijn. Er is nu een kans dat de factuurdatum later wordt dan 17-10-22, wat betekent dat ik geen recht meer heb op de Google Buds Pro t.w.v. €200. Mocht morgenvroeg nog niks bekend zijn dan bel ik ze weer op.

UPDATE: net mail ontvangen, mag de telefoon ophalen. :D
Heb je de Pixel bij Mediamarkt Duitsland besteld?

Wordt er bij de actie niet van de aankoopdatum uitgegaan? En niet van de factuurdatum?
Dat was vorige jaar zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Xfile op 14-10-2022 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
Megupe schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

De 2de keer een mail van Claimpromo.com ontvangen.
Voorletters
xxx

Achternaam
xxxxx

Email
xxxx@txxxx.nl

Gekochte toestel
Google Pixel 7, 128GB

Gekocht bij
Belsimpel

Aankoopdatum (dd-mm-jjjj)
06-10-2022

Belsimpel ordernummer (11 cijfers, beginnend met 3)
xxxxxxxxx

Algemene voorwaarden
Ik ga akkoord met de actievoorwaarden en ik ben op de hoogte van de Privacyverklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 24-06 22:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik zit ernaar te kijken om de Pixel 7 bij de Duitse Google Store te bestellen, maar ik wil graag wel mijn Nederlandse factuuradres invullen omdat ik deze zakelijk aan wil kopen. Ik zie echter niet dat ik een factuuradres buiten Duitsland in kan vullen terwijl ik in dit topic wel heb gelezen dat anderen dat gedaan hebben. Mijn vraag is dus: hoe hebben jullie dat gedaan ...?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 09:42
menzo schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:17:

13.10.2022 23:28 The parcel has reached the parcel center. Czech Republic

mwa, denk dat ie zo op een vliegtuig naar NL komt.

Dus dan is de reis als volgt: Nederland > Duitsland > Tsjechië > Nederland
Mijn Pixel heeft half Europa gezien en komt binnenkort weer terug van vakantie. :>

[ Voor 17% gewijzigd door masterrobo op 14-10-2022 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Laatst online: 23:25
Xfile schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:52:
[...]

Heb je de Pixel bij Mediamarkt Duitsland besteld?

Wordt er bij de actie niet van de aankoopdatum uitgegaan? En niet van de factuurdatum?
Dat was vorige jaar zo.
Klopt je hebt gelijk, ik zei het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
inTIMidate schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:11:
Mijn google store DE besteld op vrijdag 7 oktober is binnengekomen bij mailboxde.

Had dit als adres gebruikt:
code:
1
2
3
4
<naam> - Mailboxde.com GmbH -
ID 123456 Äußere Weberstraße 57
02763 ZITTAU
DE
Dit gaat toch wel heel soepel. Gisteren besteld bij de google store de, betaald via PP (CC erachter). Nu verzonden naar mailboxde incl Watch LTE.

Het doorsturen doe ik overigens sowieso met UPS ipv GLS. Kost wat meer maar gaat via Keulen zo de grens over. Vaak slechts 1 max 2 werkdagen. GLS gaat via Oost europe meestal Tsjechië. Al ligt Zittau wel heel diep in zuid-oost duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
gday schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:10:
Ik zit ernaar te kijken om de Pixel 7 bij de Duitse Google Store te bestellen, maar ik wil graag wel mijn Nederlandse factuuradres invullen omdat ik deze zakelijk aan wil kopen. Ik zie echter niet dat ik een factuuradres buiten Duitsland in kan vullen terwijl ik in dit topic wel heb gelezen dat anderen dat gedaan hebben. Mijn vraag is dus: hoe hebben jullie dat gedaan ...?
Waarom die moeite? Ik zou hem zakelijk toch gewoon in NL bestellen. Privé scheelt het een hoop geld maar zakelijk maakt dat toch niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
jvang schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:38:
[...]
Het doorsturen doe ik overigens sowieso met UPS ipv GLS. Kost wat meer maar gaat via Keulen zo de grens over. Vaak slechts 1 max 2 werkdagen. GLS gaat via Oost europe meestal Tsjechië. Al ligt Zittau wel heel diep in zuid-oost duitsland.
Heb je het dan over mailboxde zelf? Want zoals ik het zie versturen ze het gewoon zelf vanuit Tsjechië. Ik vermoed voor UPS ook dan of is je ervaring dat ze voor UPS wel vanuit Duitsland versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
springfield89 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:13:
[...]

Heb je het dan over mailboxde zelf? Want zoals ik het zie versturen ze het gewoon zelf vanuit Tsjechië. Ik vermoed voor UPS ook dan of is je ervaring dat ze voor UPS wel vanuit Duitsland versturen?
Mijn mailboxde verzending gaat via UPS en is uit Bautzen, Duitsland verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 18:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ondanks mijn zeer slechte ervaring met mijn Pixel 6 Pro toch maar voor de 7 Pro + watch + inruil gegaan in de hoop dat de 7 Pro misschien wel een GSM gesprek kan voeren in de auto (in 2022).

Als het nu weer net zo'n drama is als de 6 is het toch mijn eigen schuld dat ik weer in ben getrapt maar zie eigenlijk geen echte alternatieven. Samsung OS vind ik niks, Oneplus is niet meer wat het was en Nothing maakte het ook niet waar.

Kom op Google, breng een telefoon uit die kan bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ace schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:47:
Ondanks mijn zeer slechte ervaring met mijn Pixel 6 Pro toch maar voor de 7 Pro + watch + inruil gegaan in de hoop dat de 7 Pro misschien wel een GSM gesprek kan voeren in de auto (in 2022).

Als het nu weer net zo'n drama is als de 6 is het toch mijn eigen schuld dat ik weer in ben getrapt maar zie eigenlijk geen echte alternatieven. Samsung OS vind ik niks, Oneplus is niet meer wat het was en Nothing maakte het ook niet waar.

Heb geen enkel probleem met bellen of het ontvangst. Ook volgens de vele reddit-topics en reviews is het modem van de Pixel 7 Pro duidelijk veel beter dan bij de 6.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-06 18:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Steeffoon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 18:02:
[...]

Heb geen enkel probleem met bellen of het ontvangst. Ook volgens de vele reddit-topics en reviews is het modem van de Pixel 7 Pro duidelijk veel beter dan bij de 6.
Vandaar ook mijn beslissing om het er toch maar op te wagen, zeer goede reviews over het algemeen en op reddit waar meer aandacht werd besteed aan de modem ook overwegend positief.

Veel slechter kon het dan ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
Nee met m'n paypall oo ander adres van vriend in Duitsland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 11:52

Simkin

Bzzzzz

Ace schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:47:

Ik heb drie weken geleden een gloednieuwe Pixel 6 Pro ontvangen vanwege mijn modem problemen. Dit werd erkend als een bekend probleem waar slechts een klein deel last van had. De pixel 7 heeft een andere modem, je kan redelijk verwachten dat het vorige HW probleem stilzwijgend is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Pffff. Gisteren bericht van dhl dat de telefoon in het verkeerde sorteercentrum lag. Nu krijg ik net bericht. We hebben u gemist. Hoe dan, ben gewoon thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Nu online
ecm.smits schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:43:
Pffff. Gisteren bericht van dhl dat de telefoon in het verkeerde sorteercentrum lag. Nu krijg ik net bericht. We hebben u gemist. Hoe dan, ben gewoon thuis.
Nou, gewoon in de auto zitten, scannen en zeggen dat je niet thuis bent. Wel een trend van DHL, gebeurde gister bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
Xerox schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:45:
[...]

Nou, gewoon in de auto zitten, scannen en zeggen dat je niet thuis bent. Wel een trend van DHL, gebeurde gister bij mij...
Ja dat had ik gelezen. Maar bij jou zijn ze nog in de straat geweest. Hier helemaal niet. Maar goed. Weer een dagje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Nu online
ecm.smits schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:46:
[...]

Ja dat had ik gelezen. Maar bij jou zijn ze nog in de straat geweest. Hier helemaal niet. Maar goed. Weer een dagje wachten
Mogelijk een straat achter jouw huis, zodat de GPS tracker van hun auto nog wel in de aanwezigheid is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
Xerox schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 19:47:
[...]

Mogelijk een straat achter jouw huis, zodat de GPS tracker van hun auto nog wel in de aanwezigheid is geweest.
Zou kunnen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 19:15
Hoe werkt de cashback van Belsimpel als je twee toestellen bestelt? Nu heb ik maar één ordernummer. Ook na twee keer invullen van die pagina krijg ik eenmaal een mail. Kan ik aannemen dat degene die het beoordeeld dit wel snapt (dus 2 x 100 euro)? Morgen even langsgaan denk ik.
Ik heb trouwens besteld met voorraad in de winkel, dus morgen afhalen. Na afronden bestelling staat er echter 19 oktober. Nu maakt het mij niet uit, maar wel erg slordig dat je dit pas ná bestelling ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
springfield89 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:13:
[...]

Mailboxde idd. Heb daar 2 opties, gls of ups. Gls gaat over Tsjechië en ups vermoed ik gewoon Keulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
Belsimpel heeft mijn 7 pro groen 256gb die ik afgelopen dinsdag voor mijn vriendin heb besteld zojuist opgestuurd.

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 14-10-2022 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
outlandos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:12:
Belsimpel heeft mijn 7 pro groen 256gb die ik afgelopen dinsdag voor mijn vriendin heb besteld zojuist opgestuurd.
Iemand die ik online ken kreeg ook een bevestiging dat zijn zwarte 7 Pro 256gb verzonden is door Belsimpel (bestelling afgelopen woensdag)

Zit ik hier met mijn bestelling van zaterdag met de melding "verwachte bezorging 22-10" :|

Morgen weer een dag I guess...

Veel plezier met het toestel trouwens d:)b

Edit:

Miscommunicatie :F

Showed diegene de foto van zijn Pixel blijkt dat ding wit te zijn en niet zwart.

Hij wou een zwarte, maar blijkbaar was er eventjes de witte 7 Pro 256gb op voorraad bij Belsimpel woensdag (zelf niet gezien)

Heisa om niks, ik geloofde het bijna ook nog dat Belsimpel zoiets zou doen.

de onzekerheid wanneer je toestel binnenkomt is meer het probleem hier, dat steeds wijzigen van leverdatum helpt ook niet

[ Voor 34% gewijzigd door Mizgala28 op 15-10-2022 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
2x (voor mijzelf en mijn vriendin) de Pixel 7 in Snow besteld bij Belsimpel, blijken ze er nog maar 1 op voorraad te hebben dus worden ze nu beiden pas op woensdag bezorgd -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

jvang schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:40:
[...]

Waarom die moeite? Ik zou hem zakelijk toch gewoon in NL bestellen. Privé scheelt het een hoop geld maar zakelijk maakt dat toch niet zoveel uit.
Als het teveel moeite is bestel ik ‘m wel in Nederland ja, dus ik twijfel nog. Ik jaag er in de laatste weken van het jaar echter traditioneel nogal wat doorheen met upgrades (ben app developer voor zowel iOS als Android dus heb net geüpgraded naar een 14 Pro Max en Watch en de iPad Pro komt er ook weer aan) en ik ben wel zo braaf om eventueel zelf aangekochte Pixel Buds Pro niet zakelijk op te voeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
jvang schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 15:40:
[...]
Wat een vreemde redenering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Mizgala28 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:38:
[...]

Iemand die ik online ken kreeg ook een bevestiging dat zijn zwarte 7 Pro 256gb verzonden is door Belsimpel (bestelling afgelopen woensdag)

Zit ik hier met mijn bestelling van zaterdag met de melding "verwachte bezorging 22-10" :|

Dat is vreemd, zelf ook vorig weekend besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Laatst online: 23-06 00:16
Mizgala28 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:38:
[...]

Eerst zien, dan geloven... Zal wel een andere versie zijn ofzo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-06 22:22
Ik ben van plan mn OnePlus 8 pro in te wisselen voor een Pixel 7 Pro. Zijn er nog leuke deals bekend?

Schopje naar prijzen en levertijden waar deze vraag hoort. Wat ook te lezen was in de topic waarschuwing.

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 15-10-2022 08:57 ]

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
jvang schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:00:
[...]

Mailboxde idd. Heb daar 2 opties, gls of ups. Gls gaat over Tsjechië en ups vermoed ik gewoon Keulen.
Mijn pakket via GLS is gisteren nog in België (ben een Belg ook) toegekomen. Dus levering is gewoon binnen 2 werkdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Laatst online: 24-06 22:46
springfield89 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:18:
[...]

Mijn pakket via GLS is gisteren nog in België (ben een Belg ook) toegekomen. Dus levering is gewoon binnen 2 werkdagen.
Via UPS gaat niet sneller. Donderdag verstuurd met verwachte levering op maandag. Krijg nu een bericht dat er vertraging is, dus dat gaat dinsdag worden 4 werkdagen). Ik zou GLS nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
wjnieuw schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:38:
[...]
Via UPS gaat niet sneller. Donderdag verstuurd met verwachte levering op maandag. Krijg nu een bericht dat er vertraging is, dus dat gaat dinsdag worden 4 werkdagen). Ik zou GLS nemen.
Dinsdag is toch 3 werkdagen? Zaterdag is geen werkdag voor UPS en GLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Ruimzicht schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 01:50:
[...]

Wat een vreemde redenering...
Hoezo? Het gedoe om correcte facturen te krijgen, netjes op naam etc en correct te boeken kost doorgaans intern meer tijd en geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:28
Heeft iemand anders ook problemen met het bezoeken van die claimpromo website?
De site heeft geen geldig SSL certificaat, en ik moet Eset uitzetten om toegang te krijgen.

Dat lijkt mij voor je persoonsgegevens en algemene veiligheid toch niet echt veilig.
Ik wil graag die cashback, maar niet ten koste van veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
John767 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:06:
Heeft iemand anders ook problemen met het bezoeken van die claimpromo website?
De site heeft geen geldig SSL certificaat, en ik moet Eset uitzetten om toegang te krijgen.

Dat lijkt mij voor je persoonsgegevens en algemene veiligheid toch niet echt veilig.
Ik wil graag die cashback, maar niet ten koste van veiligheid.
Ik kreeg wel een waarschuwing in FireFox

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/oEYLBbqSx1Ye64lUZyF5oMFy.jpg

Maar niet in Edge en Safari

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/g3EYuoYY1htIKfSpS1mdFBo3.jpg

Chrome niet getest, oude telefoon niet bij de hand nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:47

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Is het nu al duidelijk of de bestellingen via de Google Store (DE) en Mailbox direct met de watch erbij komen of dat ook dit een nalevering is.

Twijfel enorm of ik via Mailbox of een kennis/tweaker moet gaan bestellen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
Rubman schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 13:57:
Is het nu al duidelijk of de bestellingen via de Google Store (DE) en Mailbox direct met de watch erbij komen of dat ook dit een nalevering is.

Twijfel enorm of ik via Mailbox of een kennis/tweaker moet gaan bestellen.
Is gewoon één pakket.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 09:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_p6Z09b6JiJrOPCVJRJnDjOzEnw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IqVB9s2VOcBWiAEumMU7mVP3.jpg?f=fotoalbum_large

De reis van mijn pixel 7 pro & watch LTE. Start in Nederland. Hopelijk hebben ze het naar hun zin gehad. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 00:18
Watch en Pixel 7 pro opgehaald bij Boulanger in Annemasse. Netjes op tijd beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
masterrobo schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:17:
[Afbeelding]

De reis van mijn pixel 7 pro & watch LTE. Start in Nederland. Hopelijk hebben ze het naar hun zin gehad. :>
Nu nog een retour indienen en hij gaat ook nog heel europa door om in Polen (Sękocin Stary) uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:23
Kunnen de links naar de andere topics in de topic warning?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruimzicht
jvang schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

Hoezo? Het gedoe om correcte facturen te krijgen, netjes op naam etc en correct te boeken kost doorgaans intern meer tijd en geld.
Dat ben ik met je eens. Ik doelde op jouw stelling dat het privé veel geld scheelt, maar dat dat zakelijk niets uitmaakt. Maar misschien begreep ik je niet goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Ruimzicht op 16-10-2022 08:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 24-06 22:21
Witte pro 256gb weer beschikbaar bij google store de nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:35

13art

Moderator Mobile
StecaGrid schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:52:
Kunnen de links naar de andere topics in de topic warning?
Dat kan, zal ze er in zetten.

ps, volgende keer is het beter om even een report aan te maken. Toevallig dat ik dit nu lees, maar we kunnen onmogelijk alle brichten in alle topics lezen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ruimzicht schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:49:
[...]

Dat ben ik met je eens. Ik doelde op jouw stelling dat het privé veel geld scheelt, maar dat dat zakelijk niets uitmaakt. Maar misschien begreep ik je niet goed.
In dit geval betaal ik het als zzp’er gewoon uit eigen zak dus als het goedkoper kan, kan ik weer een paar kuub extra stoken komende winter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:47

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nu is de watch niet meer op voorraad.

Dat is wel balen, want had net alles rond om te bestellen. Soms gaat het leven even door met 2 kleine kinderen en duurt het wat langer.

[ Voor 50% gewijzigd door Rubman op 16-10-2022 14:58 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
Voor de mensen die besteld hebben bij belsimpel, vergeet de cashback niet. Vandaag de laatste dag voor snelle afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
outlandos schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 15:39:
Voor de mensen die besteld hebben bij belsimpel, vergeet de cashback niet. Vandaag de laatste dag voor snelle afhandeling.
Net een 5e poging gedaan, weer geen bevestiging ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:41
Heeft iemand het aangedurfd om de Pixel pro bij Mediamarkt Duitsland te bestellen met de Watch erbij?
Kan vandaag nog maar ben bang dat mijn afleveradres niet geaccepteerd word.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DurQ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:31
Megupe schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:12:
[...]

Net een 5e poging gedaan, weer geen bevestiging ontvangen...
De website gaf mij na invullen een bevestiging dat het indienen gelukt was. Verder geen bevestiging via E-mail of iets dergelijks gehad. Hopelijk gaat het goed, maar heel professioneel komt het niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
DurQ schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 21:42:
[...]

De website gaf mij na invullen een bevestiging dat het indienen gelukt was. Verder geen bevestiging via E-mail of iets dergelijks gehad. Hopelijk gaat het goed, maar heel professioneel komt het niet over.
Hier alleen een email van een soort samenvatting van claimpromo.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Laatst online: 21:56
Heb gisteren de pixel 7 pro besteld bij Saturn in Dld. Kan hem donderdag halen... had een orderbevestiging verwacht, maar heb een simpele mail gekregen met overzicht bestelling. Zou dat voldoende zijn om de pixel watch te claimen? (heb een adres in Dld waar hij naartoe gezonden kan worden)
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires