Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:26
spacecrap schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:23:
Heb gisteren de pixel 7 pro besteld bij Saturn in Dld. Kan hem donderdag halen... had een orderbevestiging verwacht, maar heb een simpele mail gekregen met overzicht bestelling. Zou dat voldoende zijn om de pixel watch te claimen? (heb een adres in Dld waar hij naartoe gezonden kan worden)
Je krijgt ook nog een mail zodra hij klaar ligt in de winkel. Bij die mail zit ook de factuur én een QR code die ze in de winkel scannen bij het afhalen. Zit keurig een stickertje op de doos met je naam er op. 8)

Met die factuur én een Duits afleveradres zou je hem dan (vanaf 1 november) moeten kunnen claimen direct bij Google; die sturen hem dan op naar je Duitse afleveradres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:17
Ruimzicht schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:44:
[...]

Je krijgt ook nog een mail zodra hij klaar ligt in de winkel. Bij die mail zit ook de factuur én een QR code die ze in de winkel scannen bij het afhalen. Zit keurig een stickertje op de doos met je naam er op. 8)

Met die factuur én een Duits afleveradres zou je hem dan (vanaf 1 november) moeten kunnen claimen direct bij Google; die sturen hem dan op naar je Duitse afleveradres.
Ah, nice. Goed om te horen! :) ... begon me al lichtelijk zorgen te maken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SamOneElse1
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-08 16:18
Iemand hier toevallig hun pixel 7 pro(128gb hazel) via Tele2 besteld?

Heb hem 13 oktober besteld maar nog geen indicatie wanneer deze op voorraad is of überhaupt geleverd gaat worden.

Als je hem nu zou bestellen geeft de website 7 november aan als verwachte voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
masterrobo schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:17:
[Afbeelding]

De reis van mijn pixel 7 pro & watch LTE. Start in Nederland. Hopelijk hebben ze het naar hun zin gehad. :>
Ondanks de lange reis vanaf Waalwijk gaat het toch vrij soepel. Vrijdag besteld en verstuurd, vanochtend aangekomen bij mailboxde in Zittau. Nu GLS nog even aan het werk zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
jvang schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:45:
[...]

Ondanks de lange reis vanaf Waalwijk gaat het toch vrij soepel. Vrijdag besteld en verstuurd, vanochtend aangekomen bij mailboxde in Zittau. Nu GLS nog even aan het werk zetten.
Zeker! Ik mag ze zo in ontvangst nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:26
wjnieuw schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:38:
[...]
Via UPS gaat niet sneller. Donderdag verstuurd met verwachte levering op maandag. Krijg nu een bericht dat er vertraging is, dus dat gaat dinsdag worden 4 werkdagen). Ik zou GLS nemen.
De mijne is ook ook op donderdag verstuurd en zo juist binnengekomen (mailboxde-> ups).

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-10-2022
SamOneElse1 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:51:
Iemand hier toevallig hun pixel 7 pro(128gb hazel) via Tele2 besteld?

Heb hem 13 oktober besteld maar nog geen indicatie wanneer deze op voorraad is of überhaupt geleverd gaat worden.

Als je hem nu zou bestellen geeft de website 7 november aan als verwachte voorraad.
Zelfde schuitje hier (maar dan met de 256gb), geen update ontvangen en klantenservice houdt 7 november aan. Ik hoop toch wel eerder dan dat, mijn oude telefoon gaat namelijk naar mijn vriendin wiens telefoonscherm bijna niet meer functioneert. Zit dus een beetje urgentie achter :P

[ Voor 1% gewijzigd door poostmaekr op 17-10-2022 13:24 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik zit nog steeds te wachten tot de watch weer op voorraad is in de Google Store.

Anders misschien toch maar via MediaMarkt bestellen via Mailbox en dan de watch op een Duits adres van collega laten bezorgen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fungho
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:36
Kleine tip voor mensen die in Duitsland een Pixel product bestellen en laten leveren bij een adres aldaar:

Zorg ervoor dat de geadresseerde ook daadwerkelijk op het adres woont waar je het naartoe stuurt. De pakketdienst controleert (blijkbaar) de naam op het naambordje van het adres. Als dit niet overeenkomt, dan wordt het niet bezorgd en gaat het retour naar de afzender.

Dit is mij persoonlijk overkomen en moest daarom opnieuw bestellen..

Doe er je voordeel mee.

i7 4790k @ stock w. Scythe Mugen 3 PCGH edition // ASUS Sabertooth Z87 // Corsair Vengeance LP 16 GB ddr3 // Gigabyte Aorus RTX 2080 Super @ stock // Samsung 840 120GB // Seagate Barracuda 7.2k 3TB // Corsair TX750M // Corsair Carbide 500R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 21:54

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Rubman schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:21:
Ik zit nog steeds te wachten tot de watch weer op voorraad is in de Google Store.

Anders misschien toch maar via MediaMarkt bestellen via Mailbox en dan de watch op een Duits adres van collega laten bezorgen.
Je moet geluk en tijd hebben, maar als je beide hebt en de store constant ververst dan komt het af en toe voor dat er weer een Watch beschikbaar is. Het kan dan ook net zijn dat het niet de kleur of versie is die je eigenlijk wilt. Zo heb ik net nog een 7 Pro Obsidian met zwarte Watch WiFi (ik wil eigenlijk de LTE versie) in mijn winkelmand kunnen zetten en bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:48
zxr king schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

De mijne is ook ook op donderdag verstuurd en zo juist binnengekomen (mailboxde-> ups).

_/-\o_
Status sinds vrijdag: "Gebeurtenissen waar we geen controle over hebben, hebben de bezorging vertraagd. We passen de bezorgingsplanning zo snel mogelijk aan. Controleer de volgende werkdag opnieuw voor updates"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

MaakmeGek schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:43:
[...]

Je moet geluk en tijd hebben, maar als je beide hebt en de store constant ververst dan komt het af en toe voor dat er weer een Watch beschikbaar is. Het kan dan ook net zijn dat het niet de kleur of versie is die je eigenlijk wilt. Zo heb ik net nog een 7 Pro Obsidian met zwarte Watch WiFi (ik wil eigenlijk de LTE versie) in mijn winkelmand kunnen zetten en bestellen.
Heb het gevoel niets anders te doen dan de pagina verversen, maar komt geen verschil in status watch.
Had hen 1 keer maar bij het plaatsen in winkelmandje ging het als of mis.

Het is maar even blijven F5en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamOneElse1
poostmaekr schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:16:
[...]

Zelfde schuitje hier (maar dan met de 256gb), geen update ontvangen en klantenservice houdt 7 november aan. Ik hoop toch wel eerder dan dat, mijn oude telefoon gaat namelijk naar mijn vriendin wiens telefoonscherm bijna niet meer functioneert. Zit dus een beetje urgentie achter :P
Exact het zelfde verhaal. Ook mijn oude OnePlus 8 pro gaat naar m'n vriendin welke haar telefoon bijna het lootje legt, dus ook urgentie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
De 7 pro en watch LTE van mijn broertje zijn ook inmiddels aangekomen in Duitsland (mailboxde). Gaat wel snel zo.

GLS heeft volgens mij geen geen verschil in levertijd dan met UPS. Dus voor de mensen die twijfelen, gewoon voor GLS kiezen is goedkoper + verzekerd tot €1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 15:31
18-11 (verwacht) voor de Pixel 7 Pro 256GB Zwart bij Belsimpel voor mij.

Dat wordt annuleren (want ik had een groot deel bijbetaald), ik vind die constante datum wisselingen niet fijn (gebrek aan duidelijkheid)

Ik denk dus diep na of ik de Pixel 7 of 7 Pro dan wel neem, ik kijk in ieder geval wel verder naar andere merken binnen mijn budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
Mizgala28 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 14:25:
18-11 (verwacht) voor de Pixel 7 Pro 256GB Zwart bij Belsimpel voor mij.

Dat wordt annuleren (want ik had een groot deel bijbetaald), ik vind die constante datum wisselingen niet fijn (gebrek aan duidelijkheid)

Ik denk dus diep na of ik de Pixel 7 of 7 Pro dan wel neem, ik kijk in ieder geval wel verder naar andere merken binnen mijn budget.
Hier ook 18-11, en geen bezorg datum meer. Ben nu echt wel benieuwd wat voor compensatie ik zal krijgen, wordt inderdaad steeds erger! Snap dat Belsimpel hier buitenspel wordt gezet maar het is wel een ramp. Niet alleen Nederland zijn er leveringsproblemen. Ook maar meteen gevraagd hoe het nu met de cashback gaat. 18 november bij hun binnen, 20 november einde claim actie. Wel erg krap allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

rolfie23 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 14:45:
[...]
Ook maar meteen gevraagd hoe het nu met de cashback gaat. 18 november bij hun binnen, 20 november einde claim actie. Wel erg krap allemaal!
Ik had hierover telefonisch contact gehad met Belsimpel. Aangezien de meeste 256GB modellen niet op voorraad zijn en deze een dusdanige levertijd hebben dat de cashback actie waarschijnlijk al verlopen is wanneer deze geleverd zal worden, kreeg ik van de klantenservice de bevestiging\garantie dat je dan alsnog gewoon in aanmerking komt voor de cashback. Ze zouden daar coulant mee omgaan, gezien de cashback actie vanuit Belsimpel zelf komt. Zolang je besteldatum maar wel in de cashbackperiode is.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Bij mij is de zwarte Pixel 7 Pro 256GB ook naar 18-11 gegaan bij Belsimpel.

Je kunt de cashback actie al invullen, enige wat nodig is, is de besteldatum. Ik heb 'm ingevuld en al bevestiging via de mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:07:
Bij mij is de zwarte Pixel 7 Pro 256GB ook naar 18-11 gegaan bij Belsimpel.

Je kunt de cashback actie al invullen, enige wat nodig is, is de besteldatum. Ik heb 'm ingevuld en al bevestiging bia de mail gehad.
Ik had hem ook al ingevuld, nog niet gelezen dat je hem in huis moest hebben. Na mail contact werdt me al gemeld dat het goed moest komen, maar werd mij wel aangeraden om bij ontvangst nogmaals in te dienen. Nu dus wel goed geweest, als hij maar niet te vroeg wordt afgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Laatst online: 04-08 22:34
7 oktober besteld bij Belsimpel, levering eerst verplaats naar 29 oktober.
Net een bericht ontvangen dat het 19 november wordt :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 09:19
boyetval schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:18:
7 oktober besteld bij Belsimpel, levering eerst verplaats naar 29 oktober.
Net een bericht ontvangen dat het 19 november wordt :( |:(
Bij mij ook precies hetzelfde. Ik baal als een stekker. 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 11-09 11:37
victor1701 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:38:
[...]

Ik had eerst 18-10 gelezen dus was al helemaal happy, totdat ik jullie post heb gelezen... Wat een *#&@ :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Mijn bij Google Store DE gekochte Pixel 7 pro en Pixel Watch LTE is binnen reshipping is gedaan middels Mailbox DE en UPS. Hoop dat iedereen hier zo snel mogelijk hun Pixel telefoon krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e6ZS3Izc02lwsFD581urWZM7Q74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7JsujBvb8OXyAZUYwZEDFVOx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Laatst online: 09:57
ObserveSecurity schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:28:
Mijn bij Google Store DE gekochte Pixel 7 pro en Pixel Watch LTE is binnen via Mailbox DE en UPS. Hoop dat iedereen hier zo snel mogelijk hun Pixel telefoon krijgen.

[Afbeelding]
Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Laatst online: 04-08 22:34
victor1701 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 18:38:
[...]

Ik ga eind Oktober een paar dagen naar Parijs en zou een paar fotos met de P7P maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
ObserveSecurity schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:28:
Mijn bij Google Store DE gekochte Pixel 7 pro en Pixel Watch LTE is binnen reshipping is gedaan middels Mailbox DE en UPS. Hoop dat iedereen hier zo snel mogelijk hun Pixel telefoon krijgt.

[Afbeelding]
128 of 256GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
128GB model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Helaas net mis gegrepen met de watch actie. Gisteren en eergisteren hele dag niet meer op voorraad geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haarballetje
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-01 17:41
Hi all,

Mijn Pixel 7 pro 128 GB van Amazon is binnen, en ik lees dat ook de MailboxDE constructie goedgegaan is, dus die is ook onderweg.

Mocht ik iemand blij maken met de amazon deal, waarbij je 1 november via promosite ook het horloge kan aanvragen vind ik dat prima. Anders ga ik hem w.s. terugsturen naar amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:03
Mijn mailboxde pakje van gls is nog steeds in Tsjechië, hopen dat hij snel op de vrachtwagen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Zo lijkt het bij mij ook, gaat niet zo rap.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IhUyRuTkKy92nbfk2T5I46e9VM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SDsCgsUwzJ4P42jMJ6mACBmY.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Bij Belsimpel wilde ik een P7 kopen maar die had een levertijd van 2 weken. Er was wel nog een 'outlet' toestel die 30 euro goedkoper was. Waarschijnlijk getest en weer terug in doos. Ik dacht top, als daar nog eens cashback vanaf gaat maar die geldt blijkbaar niet voor outlet toestellen. Wat is dan de reden om nu voor een outlet toestel te gaan? Apart.

Edit: Belsimpel mailtje gestuurd.

[ Voor 4% gewijzigd door injectx op 18-10-2022 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35
injectx schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:58:
Bij Belsimpel wilde ik een P7 kopen maar die had een levertijd van 2 weken. Er was wel nog een 'outlet' toestel die 30 euro goedkoper was. Waarschijnlijk getest en weer terug in doos. Ik dacht top, als daar nog eens cashback vanaf gaat maar die geldt blijkbaar niet voor outlet toestellen. Wat is dan de reden om nu voor een outlet toestel te gaan? Apart.

Edit: Belsimpel mailtje gestuurd.
Tja, Google verleent die cashback aan jou, Belsimpel kan niet zomaar 100 euro eraf halen omdat jij geen cashback krijgt, dan maken ze verlies.
Mogelijk rekenen ze er op dat deze telefoon gewoon onverkocht blijft tot de cashback periode afgelopen is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
TheFes schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:10:
[...]

Tja, Google verleent die cashback aan jou, Belsimpel kan niet zomaar 100 euro eraf halen omdat jij geen cashback krijgt, dan maken ze verlies.
Mogelijk rekenen ze er op dat deze telefoon gewoon onverkocht blijft tot de cashback periode afgelopen is.
Zo had ik het nog niet bekeken, makes sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
inTIMidate schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:51:
[Afbeelding]
Ik gok dat er niet iedere dag een vrachtwagen deze kant op gaat vanaf daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
Is er trouwens uberhaupt iemand die hun toestel al heeft ontvangen van Tele2? Ik krijg de indruk (van de T-Mobile community) dat T-Mobile wel mondjesmaat aan orders kan voldoen, maar ik zie bij Tele2 nog niks dat daarop wijst. Voor zover ik weet delen zij wel dezelfde voorraad, maar ik weet niet hoe eerlijk die verdeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamOneElse1
poostmaekr schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:56:
Is er trouwens uberhaupt iemand die hun toestel al heeft ontvangen van Tele2? Ik krijg de indruk (van de T-Mobile community) dat T-Mobile wel mondjesmaat aan orders kan voldoen, maar ik zie bij Tele2 nog niks dat daarop wijst. Voor zover ik weet delen zij wel dezelfde voorraad, maar ik weet niet hoe eerlijk die verdeling is.
Via het forum van tele 2 gaf men aan dat degene die het eerst heeft besteld het eerst krijgt geleverd. Echter was er geen antwoord op de vraag of dat vanaf 7 november geld. Hoop echt dat er voor 7 november iets geleverd gaat worden. Tele2/t-mobile is niet bepaald transparant over hun verwachte leveringen voor degene die al besteld hebben voordat de datum naar 7 november is geschoven. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
Upbeat schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 21:01:
[...]

Ik had eerst 18-10 gelezen dus was al helemaal happy, totdat ik jullie post heb gelezen... Wat een *#&@ :X
Bij mij is de levering bij belsimpel voor de Pixel 7 Pro 256GB weer terug gegaan van 18-11 naar 21-10.

Volgens mij weten ze bij belsimpel ook niet hoe of wat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
SamOneElse1 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:07:
[...]

Via het forum van tele 2 gaf men aan dat degene die het eerst heeft besteld het eerst krijgt geleverd. Echter was er geen antwoord op de vraag of dat vanaf 7 november geld. Hoop echt dat er voor 7 november iets geleverd gaat worden. Tele2/t-mobile is niet bepaald transparant over hun verwachte leveringen voor degene die al besteld hebben voordat de datum naar 7 november is geschoven. :'(
2 vrienden van mij kregen zojuist een notificatie dat ze konden inplannen wanneer T-Mobile de Pixel 7 Pro 256GB komen uitleveren. Inplannen kan vanaf morgen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamOneElse1
Step-han schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:32:
[...]

2 vrienden van mij kregen zojuist een notificatie dat ze konden inplannen wanneer T-Mobile de Pixel 7 Pro 256GB komen uitleveren. Inplannen kan vanaf morgen al.
Dat geeft toch weer wat hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
inTIMidate schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:51:
[Afbeelding]
GLS is beetje anders en geven soms langer dan 24 uur geen scan / update. Code geeft aan dat hij in transit tussen depot is en dan kan wel 2/3 dagen rijden zijn van Tsjechie naar NL. Doorgaans klopt het leverschema wel van 3 a 4 werkdagen. Opeens is hij 's ochtends in NL paar uur later in uitlevering terwijl je bij UPS elke dag een scan / update ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
SamOneElse1 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:07:
[...]

Hehe klopt, die vraag op dat forum was van mij :+

Ze zijn er inderdaad niet erg transparant over. Logisch gezien zouden zij ook al wel aan sommige orders moeten kunnen voldoen, maar gevoelsmatig heb ik toch wat twijfels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
jvang schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:43:
[...]

GLS is beetje anders en geven soms langer dan 24 uur geen scan / update. Code geeft aan dat hij in transit tussen depot is en dan kan wel 2/3 dagen rijden zijn van Tsjechie naar NL. Doorgaans klopt het leverschema wel van 3 a 4 werkdagen. Opeens is hij 's ochtends in NL paar uur later in uitlevering terwijl je bij UPS elke dag een scan / update ziet.
Die van mij lijkt nog niet in transit te zijn of geven ze dat niet expliciet aan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9jFbJ3KJLldsy8pQlwCSprreunY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pwtCesK8dmg6TOnPGczdmqjN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
menzo schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:48:
[...]

Die van mij lijkt nog niet in transit te zijn of geven ze dat niet expliciet aan?

[Afbeelding]
4 dagen geen scan of update zou bij UPS etc al reden tot zorgen zijn. Maar denk idd dat hij wel tussen depots in zit. Ben wel eens op een depots geweest van PostNL, UPS en GLS en als ze daar 4 dagen niks weg sturen maar wel ontvangen loopt het helemaal de soep in. Ze bezorgen wellicht niet in het weekend maar de transit tussen de depots gaat gewoon 7 per week door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
jvang schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:55:
[...]

4 dagen geen scan of update zou bij UPS etc al reden tot zorgen zijn. Maar denk idd dat hij wel tussen depots in zit. Ben wel eens op een depots geweest van PostNL, UPS en GLS en als ze daar 4 dagen niks weg sturen maar wel ontvangen loopt het helemaal de soep in. Ze bezorgen wellicht niet in het weekend maar de transit tussen de depots gaat gewoon 7 per week door.
Laten we het maar hopen, dat ik niet de gene moet zijn die de garantie van 1000 moet gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
menzo schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:57:
[...]

Laten we het maar hopen, dat ik niet de gene moet zijn die de garantie van 1000 moet gaan gebruiken.
Daar zit nog wel een hoop stappen tussen hoor. Pas na een week geen scans gaan ze onderzoek starten (lees letterlijk fysiek het pakket zoeken) op de depots. Dan nog de stappen terug tracken vanaf mailboxde en dan pas over tot verzekering / uitkering.

Laten we hopen dat hij opeens in NL is en in uitlevering. Online bestellen en leveren is mega handig maar je draagt wel een stuk controle over waar je dan weer voor betaald en verzekerd bent. Maar misschien is dat een topic voor een ander draadje en forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamOneElse1
update gehad van tele 2 (wanneer je op hun website status van bestelling opvraagd). Mijn bestelling zou overgedragen zijn aan de koerier (AMP logistics) en zou binnen 3 werkdagen een mail moeten krijgen om afspraak te maken. betreft p7p 128gb hazel

zojuist ook een mail gehad van postnl. pakket wordt morgen geleverd. :*)

[ Voor 13% gewijzigd door SamOneElse1 op 18-10-2022 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolfie23
We krijgen wel een rollercoaster beleving cadeau zeg bij Belsimpel!

13 oktober, 29 oktober, 14 oktober, 22 oktober, 29 oktober, 22 oktober, 18 november, 22 oktober. Wereldwijd zijn er problemen met de levering van de p7p 256gb black, kan Belsimpel weinig aan doen maar dat datum switchen... Ga maar uit van november, kan het alleen maar meevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolfie23 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:55:

13 oktober, 29 oktober, 14 oktober, 22 oktober, 29 oktober, 22 oktober, 18 november, 22 oktober. Wereldwijd zijn er problemen met de levering van de p7p 256gb black, kan Belsimpel weinig aan doen maar dat datum switchen... Ga maar uit van november, kan het alleen maar meevallen!
Hier ook, ik ga voor de zekerheid toch maar hoesjes bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Upbeat schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:21:
[...]

Hier ook, ik ga voor de zekerheid toch maar hoesjes bestellen!
Haha hoesje, protector, stand 2, en extra oplader hier al in huis 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
SamOneElse1 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:24:
update gehad van tele 2 (wanneer je op hun website status van bestelling opvraagd). Mijn bestelling zou overgedragen zijn aan de koerier (AMP logistics) en zou binnen 3 werkdagen een mail moeten krijgen om afspraak te maken. betreft p7p 128gb hazel

zojuist ook een mail gehad van postnl. pakket wordt morgen geleverd. :*)
Op welke datum had jij besteld?

edit: 13 oktober zie ik. Ik op 9 oktober, dus hoop dat mijn 7 Pro Hazel 256gb snel geleverd word. De 256gb lijkt toch wat minder op voorraad te zijn, maar fingers crossed!

[ Voor 15% gewijzigd door poostmaekr op 18-10-2022 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54
Step-han schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:32:
[...]

Over welke kleur hebben we het dan en wanneer hebben ze besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• menzo
Mijn pakje heeft een update gehad en is nu in Neunstein, de 4 dagen radio stilte is dus verbroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
kwiebus schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:16:
[...]

Over welke kleur hebben we het dan en wanneer hebben ze besteld?
Zwart en 13-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrohead
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 26-10-2022
rolfie23 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:55:

Herken het sentiment. 😊 Zou fijn zijn als wij hem zaterdag ontvangen. Heb op 12/10 P7P Groen 256 besteld. Spannend, dat dan weer wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvang
menzo schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:23:
Mijn pakje heeft een update gehad en is nu in Neunstein, de 4 dagen radio stilte is dus verbroken.
Die van mij ook nadat mailboxde hem gisteren heeft doorgestuurd. Lijkt er dus toch op dat gls Duitsland/Tsjechië in het weekend weinig tot niks doen. Echter...

@masterrobo zijn zending was de 15e in neunstein en gisteren in huis. Ik zet in op donderdag in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
Hoe lang duurde het bij jullie dat een Google DE order werd afgeleverd op jullie Duitse adres?
Het gaat voor mijn gevoel echt langzaam.

Een order van Amazon is zonder express/Prime gedoe in 2 dagen in huis. Maar mijn Google DE orders doen er langer over. Waalwijk - Eindhoven - Brussel - Keulen - Greven. Op de 13e besteld, de 14e verzonden.
Andere order is op de 15e besteld, 17e verzonden maar nog niet opgehaald door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
Belsimpel is weer naar 11-11 gegaan.

Verloop nu:
28-10
17-10
21-10
18-11
21-10
11-11

Als ik dit had geweten had ik niet bij Belsimpel besteld. Had de keuze tussen T-Mobile en Belsimpel. Destijds met beide partijen even gebeld, Belsimpel gaf aan dat ze deze week zouden leveren, T-Mobile 7 november. Nu is het andersom.

Gaat om de Pixel 7 Pro zwart 256GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 10-09 16:13
Ik heb afgelopen zondag 19 oktober de Pixel 7 Pro 256GB met zwarte Pixel Watch LTE nog kunnen bestellen bij Google Store DE. Laat deze via Mailbox DE afhandelen.
Het lijkt er echter op dat ze daar ook met leverproblemen zitten. In mijn order bevestiging stond nog levereing tussen 24-29 oktober, maar inmiddels in mijn account al 5-12 november :(
Dus denk dat ik nog een maand moet wachten ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
Ik het een groot vermoeden dat de vraag een beetje is onderschat met de introductie in Nederland en de aanbieding met een gratis watch in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Step-han schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:33:

Verloop nu:
28-10
17-10
21-10
18-11
21-10
11-11

Als ik dit had geweten had ik niet bij Belsimpel besteld. Had de keuze tussen T-Mobile en Belsimpel. Destijds met beide partijen even gebeld, Belsimpel gaf aan dat ze deze week zouden leveren, T-Mobile 7 november. Nu is het andersom.

Pppff hier ook... :-(

Ik heb ook nog geen antwoord op mijn vraag van Belsimpel hoe het zit met de Vodafone Runners.

[ Voor 8% gewijzigd door Upbeat op 19-10-2022 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:33:

Verloop nu:
28-10
17-10
21-10
18-11
21-10
11-11

13-10 orginele gegarandeerde levering
28-10
14-10
21-10
28-10
21-10
18-11
21-10
11-11

Dan valt jou lijstje nog wel mee dus.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijst
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 17:10
Klopt het nu dat merendeel hier op de 256GB variant zitten te wachten of ervaren we bij de 128GB variant ook leverproblemen?

Zelf ook de 256GB zwart variant op 12-10 besteld bij Belsimpel en heb ook al veel verschillende leverdata voorbij zien komen..
Hou het hier nauwlettend in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:29:
[...]

13-10 orginele gegarandeerde levering
28-10
14-10
21-10
28-10
21-10
18-11
21-10
11-11

Dan valt jou lijstje nog wel mee dus.... ;)
Wanneer had jij besteld dan?

Nog contact opgenomen met Belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
mathijst schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:32:
Klopt het nu dat merendeel hier op de 256GB variant zitten te wachten of ervaren we bij de 128GB variant ook leverproblemen?

Zelf ook de 256GB zwart variant op 12-10 besteld bij Belsimpel en heb ook al veel verschillende leverdata voorbij zien komen..
Hou het hier nauwlettend in de gaten :)
256gb zwart heeft wereldwijd idd problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:36:
[...]

Wanneer had jij besteld dan?

Nog contact opgenomen met Belsimpel?
7 oktober, op berichten van dat ze beter 1 vaste dag kunnen kiezen komt geen reactie. Krijg overigens wel compensatie omdat de gegarandeerde datum niet gehaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijst
rolfie23 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:43:
[...]

7 oktober, op berichten van dat ze beter 1 vaste dag kunnen kiezen komt geen reactie. Krijg overigens wel compensatie omdat de gegarandeerde datum niet gehaald is.
Zijn ze concreet qua compensatie of is dit nog niet duidelijk? Ik ga ook maar eens bellen..

Ik heb hier trouwens via Belsimpel B2B besteld, ben benieuwd of dat nog uitmaakt.

[ Voor 10% gewijzigd door mathijst op 19-10-2022 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
Wat is zo fascinerend vind aan de 'verwachte' leverdatum bij Belsimpel dat dat zo enorm fluctueert, waar zou dat op gebaseerd zijn?

Is toch raar, zeker ook de lijstjes die je hierboven ziet, hoe dat tekeer gaat?

Ik ga denk ik ook maar is bellen ergens vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 11-09 19:38
Ik denk dat de verwachte levertijd bij Belsimpel nergens op gebaseerd is, misschien op hoop. Ik heb de 128GB versie besteld van de P7P, die verandert ook steeds. Nu is het 22-10 geworden. Bij bestellen was het volop in voorraad, was dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Mijn eerste order is weer in beweging. De andere order niet, ik had gedacht dat hij geannuleerd zou worden maar hij is toch doorgeschoten bij Google. Heb straks een 7 (zwart) met Buds Pro (wit) over, mocht iemand geïnteresseerd zijn stuur me even een berichtje.

Ook die enorme reizen die ze afmaken vind ik vreemd want je leest op DHL over klimaatneutraal etc maar dit lijkt me verre van klimaatneutraal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Step-han schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:50:
Wat is zo fascinerend vind aan de 'verwachte' leverdatum bij Belsimpel dat dat zo enorm fluctueert, waar zou dat op gebaseerd zijn?

Is toch raar, zeker ook de lijstjes die je hierboven ziet, hoe dat tekeer gaat?

Ik ga denk ik ook maar is bellen ergens vandaag..
Dat is de verwachte levertijd die zij weer van hun leveranciers krijgen (Google gok ik)

Ik denk ook dat het gewoon een geautomatiseerd systeem is die bij elke wijziging een nieuwe herbevestiging stuurt ongeacht of dit realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Rubman schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 11:11:
[...]

Dat is de verwachte levertijd die zij weer van hun leveranciers krijgen (Google gok ik)

Ik denk ook dat het gewoon een geautomatiseerd systeem is die bij elke wijziging een nieuwe herbevestiging stuurt ongeacht of dit realistisch is.
Exact, dat denk ik ook. Belsimpel is gewoon afhankelijk van hun leverancier.

Wat me alleen niet duidelijk is: als je deze maand (tot en met 30 oktober) nog besteld bij Belsimpel krijg je dan gegarandeerd de cashback? Of moet je het toestel echt voor 20 november binnen hebben? Gezien de wisselende levertijden is dit laatste een bijzondere eis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

zunrob schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:13:
[...]

Wat me alleen niet duidelijk is: als je deze maand (tot en met 30 oktober) nog besteld bij Belsimpel krijg je dan gegarandeerd de cashback? Of moet je het toestel echt voor 20 november binnen hebben? Gezien de wisselende levertijden is dit laatste een bijzondere eis...
Tsja leverproblemen zouden geen effect moeten hebben op de actie lijkt mij, al zal er wel ergens staan zolang de voorraad strekt oid.

Dat was hetzelfde met de Watch in de DE store. 16 & 16 oktober geen enkele voorraad en de 18e weer vollop voorraad van alle soorten watches. Dat is gewoon voorop gezet, de voorraad actie klokjes is op dus we zetten het even op stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
mathijst schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:45:
[...]

Zijn ze concreet qua compensatie of is dit nog niet duidelijk? Ik ga ook maar eens bellen..

Ik heb hier trouwens via Belsimpel B2B besteld, ben benieuwd of dat nog uitmaakt.
Wordt bepaald na ontvangst ivm onbekende duur levertijd.

B2B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
[...]

Google is erg wispelturig, ga maar uit van november. Maar de telefoon wordt elke keer op een vracht geplaatst en dan gecanceld.
Ik heb al vernomen dat de cashback gewoon geld, mijn directe vraag via de mail daarover is nog niet beantwoord. Ik heb hem daarintegen wel al aangevraagd waarvan Belsimpel op de hoogte is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:39

Steeffoon

Smartphone-nerd

[...]

Ja, die cashback krijg je. Indien na 20 november moet je even telefonisch contact opnemen als je het toestel binnen hebt.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijst
rolfie23 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:03:
[...]

Wordt bepaald na ontvangst ivm onbekende duur levertijd.

B2B?
Dat is de zakelijke afdeling van Belsimpel.

Ik heb zelf ook nog contact gehad en gevraagd of klanten gecompenseerd gaan worden voor de lange levertijden, maar het antwoord was een duidelijke nee. Geen compensatie naast de cashback, gezien ze zelf ook afhankelijk zijn van Google. Of er compensatie vanuit Google komt was de beste heer onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
Toch gek dat Belsimpel dan adverteert met bepaalde levertijden, dit ook bevestigen als je ze belt (heb T-mobile en Belsimpel beiden gebeld voordat ik heb besteld) en zich daar vervolgens niet aan (kunnen) houden?

Ik neem toch aan dat je als Belsimpel een bepaald contract aan gaat met google wat betreft de levering?

En dan met name de verwachte leverdatum, die zowat elke dag veranderd.. bizar.

T-mobile hield zich vast aan vanaf 7 november kunnen we leveren, maar die heeft het naar voren gehaald en is sinds vandaag begonnen met het uitleveren van de toestellen.

Dat lijkt mij een betere manier dan Belsimpel, zeggen dat je kunt leveren en vervolgens dat niet kunnen en met data ver in november aankomen..

[ Voor 28% gewijzigd door Step-han op 19-10-2022 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
mathijst schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:33:
[...]

Dat is de zakelijke afdeling van Belsimpel.

Ik heb zelf ook nog contact gehad en gevraagd of klanten gecompenseerd gaan worden voor de lange levertijden, maar het antwoord was een duidelijke nee. Geen compensatie naast de cashback, gezien ze zelf ook afhankelijk zijn van Google. Of er compensatie vanuit Google komt was de beste heer onbekend.
Aha oke,

Naja staat zwart op wit in de mail, en ook via telefoon gesprek. Zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Witte pixel 7 pro 256gb weer te bestellen in de google store. Geschatte levering tussen 15-30 nov.
https://store.google.com/...bIjEiLCJNalUyIl1dfQ%3D%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
ivo001 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:35:
Witte pixel 7 pro 256gb weer te bestellen in de google store. Geschatte levering tussen 15-30 nov.
https://store.google.com/...bIjEiLCJNalUyIl1dfQ%3D%3D
Ik zie in de Google Store nergens staan dat ze er (de komende tijd) ook Pixel Buds Pro bij doen. Weet iemand of die actie ergens anders staat vermeld, of is kopen bij de Google Store echt een stuk minder goede deal dan bij T-Mobile/Belsimpel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
boratnl schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:59:
[...]

Ik zie in de Google Store nergens staan dat ze er (de komende tijd) ook Pixel Buds Pro bij doen. Weet iemand of die actie ergens anders staat vermeld, of is kopen bij de Google Store echt een stuk minder goede deal dan bij T-Mobile/Belsimpel?
Google Store actie liep tot de 18e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
menzo schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:23:
Die van mij is in Utrecht aangekomen. Levering morgen tussen 08,30-11,30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
jvang schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:39:
[...]

Die van mij is in Utrecht aangekomen. Levering morgen tussen 08,30-11,30.
Die van mij komt een uur later bij mij thuis aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
Heb even gebeld met Belsimpel.

Belsimpel geeft aan dat de leverancier zich (niet, of gedeeltelijk) aan de afspraken houdt van levering. De datum met verwachte levering is daaraan gekoppeld (en veranderd steeds door informatie vanuit de leverancier).

Daarna doorverbonden naar een 'manager' en die geeft aan dat ik compensatie krijg, de hoogte daarvan wordt bepaald aan de exacte leverdatum. Ik word door deze manager terug gebeld na levering van het product.

Had ze ook uitgelegd dat ik 2 keuzes had om te bestellen, Belsimpel of T-Mobile, op de 13de beide partijen gebeld. T-Mobile gaf toen aan ik kan hem je leveren per 7-11, Belsimpel 17-10. Vind dus ook dat ik niet juist ben geïnformeerd door Belsimpel omdat ik de keuze heb gemaakt voor Belsimpel vanwege de leverdatum.

T-Mobile is de toestellen aan het uitleveren, een vriend van mij die op de 13de bij T-Mobile heeft besteld vanwege de Pixel Pro Buds heeft gister het toestel al ontvangen.

Ben van mening dat je beter een datum kunt noemen dat je hem zeker kunt leveren en dan eerder uitleveren dan andersom zoals Belsimpel kennelijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:45:
Heb even gebeld met Belsimpel.

Belsimpel geeft aan dat de leverancier zich (niet, of gedeeltelijk) aan de afspraken houdt van levering. De datum met verwachte levering is daaraan gekoppeld (en veranderd steeds door informatie vanuit de leverancier).

Daarna doorverbonden naar een 'manager' en die geeft aan dat ik compensatie krijg, de hoogte daarvan wordt bepaald aan de exacte leverdatum. Ik word door deze manager terug gebeld na levering van het product.

Had ze ook uitgelegd dat ik 2 keuzes had om te bestellen, Belsimpel of T-Mobile, op de 13de beide partijen gebeld. T-Mobile gaf toen aan ik kan hem je leveren per 7-11, Belsimpel 17-10. Vind dus ook dat ik niet juist ben geïnformeerd door Belsimpel omdat ik de keuze heb gemaakt voor Belsimpel vanwege de leverdatum.

T-Mobile is de toestellen aan het uitleveren, een vriend van mij die op de 13de bij T-Mobile heeft besteld vanwege de Pixel Pro Buds heeft gister het toestel al ontvangen.

Ben van mening dat je beter een datum kunt noemen dat je hem zeker kunt leveren en dan eerder uitleveren dan andersom zoals Belsimpel kennelijk doet.
Gelukkig, ben niet de enige dus met compensatie. Ik krijg ook achteraf een belletje.

Qua leverdatum vind ik het ook apart, algemeen bekend dat hij niet leverbaar is maar elke keer ging de datum terug. Het is mij uitgelegd agv automatisch systeem, maar zorg dan dat dat blokkeert ofzo.

T-Mobile uitleveren? De Pro 256GB zwart? Zit in een Google Chat en nog letterlijk niemand die de pron256 zwart heeft besteld heeft een uitlevering gehad. En deze chat is wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
Krijg per sms net het volgende van Tele2…

“ Beste klant, helaas lukt het niet om je telefoon voor de afgesproken datum te bezorgen. Onze bezorgdienst stuurt tussen 28 november en 30 november een e-mail over de bezorging van je telefoon. Sorry dat het iets langer duurt. We houden contact, Tele2”

Dat duurt dus nog echt flink lang… wat balen zeg. En ook gek dat ze dan nu al wel zo specifiek kunnen zijn over de data dat ze een e-mail sturen over bezorging.

Betreft overigens de 256gb P7 Pro in Hazel. Andere kleuren staan nu op ofwel 14 of nog steeds 7 november.

[ Voor 10% gewijzigd door poostmaekr op 20-10-2022 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:28:
[...]

Gelukkig, ben niet de enige dus met compensatie. Ik krijg ook achteraf een belletje.

Qua leverdatum vind ik het ook apart, algemeen bekend dat hij niet leverbaar is maar elke keer ging de datum terug. Het is mij uitgelegd agv automatisch systeem, maar zorg dan dat dat blokkeert ofzo.

T-Mobile uitleveren? De Pro 256GB zwart? Zit in een Google Chat en nog letterlijk niemand die de pron256 zwart heeft besteld heeft een uitlevering gehad. En deze chat is wereldwijd.
Twee vrienden van mij hebben bij T-Mobile de Pixel 7 Pro zwart 256GB besteld, ook op 13-10. Verwachte leverdatum was bij bestellen vanaf 7-11. Kregen ineens een sms en email van T-Mobile dat ze een uitleverdatum konden afspreken, vanaf 19-10.

Eentje heeft hem afgelopen woensdag laten bezorgen, die heeft hem dus al. De andere heeft hem gepland voor aanstaande zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54
Step-han schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:45:

Dat is dan wel afhankelijk van het model. Ik ontving vandaag een SMS dat 7 november niet gehaald gaat worden.

Als ik kijk naar de levertijden bij T-Mobile dan staat deze nu vanaf 28 november voor de Google Pixel 7 Pro 256GB groen.

Ik weet niet of ik daar zolang op ga zitten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Heb mijn Pixel 7 Pro op 13 oktober besteld, 14 oktober bij de winkel; een zwarte 256GB.

Levertijden lijken hard op te lopen. T-Mobile heeft het bij de zwarte 7 (niet-Pro) 256GB al over begin december, Belsimpel over 8 weken (dus 20 december).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:11:
[...]

Twee vrienden van mij hebben bij T-Mobile de Pixel 7 Pro zwart 256GB besteld, ook op 13-10. Verwachte leverdatum was bij bestellen vanaf 7-11. Kregen ineens een sms en email van T-Mobile dat ze een uitleverdatum konden afspreken, vanaf 19-10.

Eentje heeft hem afgelopen woensdag laten bezorgen, die heeft hem dus al. De andere heeft hem gepland voor aanstaande zaterdag.
Apart, die datum heeft ook tijdje bij Belsimpel gestaan. Dan zijn ze nu wel aan het uitleveren, iemand anders in een ander land kon ook een afspraak maken vandaag. Laten we hopen dat er toch wat binnenkomt stiekem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Steeffoon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:58:
Heb mijn Pixel 7 Pro op 13 oktober besteld, 14 oktober bij de winkel; een zwarte 256GB.

Levertijden lijken hard op te lopen. T-Mobile heeft het bij de zwarte 7 (niet-Pro) 256GB al over begin december, Belsimpel over 8 weken (dus 20 december).
Welke winkel? Want zover ik weet heeft geen elke winkel de 256 zwart pro op de 14e uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijst
rolfie23 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:28:
[...]

Ik vond het uiteraard een beetje vreemd dat er bij jullie wel toezegging is gedaan tot compensatie en in mijn geval niet, dus heb nogmaals contact gehad met de Belsimpel klantenservice en ook bij mij is er nu toezegging gedaan tot compensatie die achteraf bekend gemaakt wordt.

Qua leverdatum wordt nog altijd uit gegaan van 11-11. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:40:
[...]

Welke winkel? Want zover ik weet heeft geen elke winkel de 256 zwart pro op de 14e uitgeleverd.
Niet in een winkel, online besteld. Werd aan de deur afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:41:
[...]

Niet in een winkel, online besteld. Werd aan de deur afgeleverd.
Online is toch ook een winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hier is het nog wachten op een nalevering en dan kan ik ook eindelijk aan de slag met de 7 Pro. Heb besloten dat dat toch mijn opvolger moet worden. Het is alleen wennen aan de grootte ervan.

Mocht er nog iemand een nieuwe ongeopende Pixel 7 128GB zwart willen overnemen, dan hoor ik het graag.

Het pakketje van de nalevering heeft 4 dagen in NL rond gereden en is nu als het goed is de grens naar Duitsland over om afgeleverd te worden. Daar kan ik hem weer ophalen. Best omslachtig zo via de Duitse Google Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

rolfie23 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:40:
[...]

Bij T-Mobile. Heb hem toch echt voor me liggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik kreeg nogal een rare reactie vanuit Belsimpel betreft de actie van Vodafone die deze maand nog loopt :|
Je geeft echter aan dat je de actie van de Vodafone Runners zou mislopen. Dit is een actie die loopt vanuit Vodafone en niet vanuit Belsimpel. Het abonnement dat je hebt besteld zal qua kosten gelijk blijven. Je zult dus niet andere kosten krijgen voor het abonnement dat je afgesloten hebt. Mocht je toch aanspraak willen maken op de cashbackactie, dan zou je een bestelling moeten plaatsen direct bij Vodafone.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-08 07:47
Samenvatting (for future reference):

2022.10.06 - pro+watch besteld op google DE naar mailboxDE met Paypal NL adres (leverdatum 13-14 okt.)
2022.10.08 - bestelling gecanceld: betalingsgegevens niet ok (waarschijnlijk paypal adres vs. leveradres)
2022.10.08 - pro+watch+lader+case google DE naar mailboxDE met CC NL adres (leverdatum 14-17 okt.)
2022.10.11 - google DE: klaar voor verzending
2022.10.13 - google DE: verzonden
2022.10.13 - DHL: Waalwijk, NL
2022.10.14 - DHL: Zaltbommel, NL
2022.10.14 - DHL: Dorsten, DE
2022.10.15 - DHL: Ottendorf, DE
2022.10.17 - DHL: Zittau, DE
2022.10.17 - email van MailboxDE: pakket aangekomen; binnen 10 min. betaald en doorgestuurd met GLS
2022.10.17 - MailboxDE: klaar voor verzending
2022.10.17 - GLS: Jihlava, CZ
2022.10.18 - GLS: Neuenstein, DE
2022.10.19 - GLS: Utrecht, NL
2022.10.20 - Pakketje ontvangen

Route (totale transitduur ~7 dagen):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v2D9Z5A13yxxPM1NfBiJFxTbjUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nOkIRUScgXNcmZuFBJDdKhRg.png?f=fotoalbum_large

Daar zijn ze dan! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z9ZOR7oB3EWWm1fBMXa2Slj9YpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UAxjy8ZMSylp0L8PMAmzgno2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
KillaRR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:57:
Samenvatting (for future reference):

2022.10.06 - pro+watch besteld op google DE naar mailboxDE met Paypal NL adres (leverdatum 13-14 okt.)
2022.10.08 - bestelling gecanceld: betalingsgegevens niet ok (waarschijnlijk paypal adres vs. leveradres)
2022.10.08 - pro+watch+lader+case google DE naar mailboxDE met CC NL adres (leverdatum 14-17 okt.)
2022.10.08 - google DE: klaar voor verzending
2022.10.11 - google DE: klaar voor verzending
2022.10.13 - google DE: verzonden
2022.10.13 - DHL: Waalwijk, NL
2022.10.14 - DHL: Zaltbommel, NL
2022.10.14 - DHL: Dorsten, DE
2022.10.15 - DHL: Ottendorf, DE
2022.10.17 - DHL: Zittau, DE
2022.10.17 - email van MailboxDE: pakket aangekomen; binnen 10 min. betaald en doorgestuurd met GLS
2022.10.17 - MailboxDE: klaar voor verzending
2022.10.17 - GLS: Jihlava, CZ
2022.10.18 - GLS: Neuenstein, DE
2022.10.19 - GLS: Utrecht, NL
2022.10.20 - Pakketje ontvangen

Route (totale transitduur ~7 dagen):

[Afbeelding]

Daar zijn ze dan! :)

[Afbeelding]
Hey, dat doosje met de case is leeg 8)
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires