Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-05 15:53
Zó clear is die case dus..! :P
ivo001 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:32:
Hey, dat doosje met de case is leeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-04 08:57
Steeffoon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:32:
[...]

Bij T-Mobile. Heb hem toch echt voor me liggen ;-)
Dan ben je 1 van de gelukkige die hem wel heeft gekregen. Of je er blij mee moet zijn is een 2e. Er gaat een gerucht nu rond dat de batch is terug geroepen voor mogelijk productiefout. Maar lijkt mij dat de andere 256 gb kleuren er dan ook last van moeten hebben maar die waren wel gewoon uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53
rolfie23 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:45:
[...]

Dan ben je 1 van de gelukkige die hem wel heeft gekregen. Of je er blij mee moet zijn is een 2e. Er gaat een gerucht nu rond dat de batch is terug geroepen voor mogelijk productiefout. Maar lijkt mij dat de andere 256 gb kleuren er dan ook last van moeten hebben maar die waren wel gewoon uitgeleverd.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Was nog even aan het twijfelen tussen grootte, ook door de berichten over kleur van koper die niet goed was bij sommige maar net besteld de 128GB Hazel 7 Pro.

128Gb moet genoeg zijn lijkt mij, kom wel van een 256GB Huawei P40 Pro af.
Ben heel benieuwd naar de verschillen in Camera en algehele feel. Het niet hoeven stoeien met Google apps is dan wel weer meteen fijn denk ik.

Bij bevestiging van Belsimpel staat er levering 22-10, met kanttekening dat ze afhankelijk zijn van leveranciers maar dat ze wel morgen een levering verwachten.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Een Google chat groep. Zit ik vanwege andere items in maar is dit nu een hot issue. Daarom dus ook geruchten niets bevestigd helaas. Zal ook nooit gedaan worden waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:15

Steeffoon

Smartphone-nerd

rolfie23 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:45:
[...]

Interessant, ben wel benieuwd wat de reden is dan. Wat is die productiefout? Ben wel benieuwd naar meer informatie daarover dan :)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-05 23:17
Steeffoon schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:36:
[...]

Interessant, ben wel benieuwd wat de reden is dan. Wat is die productiefout? Ben wel benieuwd naar meer informatie daarover dan :)
Ik ben hier ook erg benieuwd naar! Ik vraag me ook af of het niet iets is dat iemand heeft bedacht als mogelijke reden en wat nu rondgaat als gerucht. Het zou in mijn ogen vreemd zijn als slechts een kleur betroffen is, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

zunrob schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:55:
[...]

Ik ben hier ook erg benieuwd naar! Ik vraag me ook af of het niet iets is dat iemand heeft bedacht als mogelijke reden en wat nu rondgaat als gerucht. Het zou in mijn ogen vreemd zijn als slechts een kleur betroffen is, niet?
Helemaal mee eens. Want 'in een chat iets zeggen' is niet bepaald een betrouwbare bron.
Al kan ik er zelf ergens wel bij, gezien meerdere kleuren een lange levertijd hebben. Als het echt alleen de zwarte betreft, kan het nog met de kleur te maken hebben. Zo had Samsung ooit met de Galaxy S3 problemen met de blauwe kleur, en was alleen de witte verkrijgbaar, maar voor nu een verhaal met een korreltje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Steeffoon schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:11:
[...]

Helemaal mee eens. Want 'in een chat iets zeggen' is niet bepaald een betrouwbare bron.
Al kan ik er zelf ergens wel bij, gezien meerdere kleuren een lange levertijd hebben. Als het echt alleen de zwarte betreft, kan het nog met de kleur te maken hebben. Zo had Samsung ooit met de Galaxy S3 problemen met de blauwe kleur, en was alleen de witte verkrijgbaar, maar voor nu een verhaal met een korreltje zout.
Daarom ook een gerucht. Is iemand met iets meer contact met Google en het verhaal lijkt mij mogelijk. Vandaar dat ik het is plaatste, misschien kan die Google werknemer hier op het forum iets bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
De witte 256 GB is bij Belsimpel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-04 15:23
zunrob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:41:
Zwarte ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
128GB ja.... Witte 256 is ook regelmatig op voorraad. Betreft de zwarte 256gb. Die is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
rolfie23 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

128GB ja.... Witte 256 is ook regelmatig op voorraad. Betreft de zwarte 256gb. Die is er niet.
De pro idd niet. Zo juist de pixel 7 256GB in het zwart bestel.
Nu nog kijken voor een fatsoenlijk hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-10-2022
Heb de 128gb Pro in groen maar besteld bij Belsimpel, als hij echt morgen binnen is is dat mooi en dan cancel ik mijn 256gb order wel, mocht de levering toch nog uitgesteld worden kan ik er altijd voor kiezen om de 128gb versie te alsnog cancelen en te wachten. We gaan het zien.

EDIT: Let wel, dit staat er nu bij mijn bestelling:

"Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 21-10-2022. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan."

Ze hebben de telefoon dus nog niet werkelijk op voorraad, het gaat om een verwachte levering morgen. Fingers crossed...

[ Voor 55% gewijzigd door poostmaekr op 21-10-2022 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
poostmaekr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:11:
Heb de 128gb Pro in groen maar besteld bij Belsimpel, als hij echt morgen binnen is is dat mooi en dan cancel ik mijn 256gb order wel, mocht de levering toch nog uitgesteld worden kan ik er altijd voor kiezen om de 128gb versie te alsnog cancelen en te wachten. We gaan het zien.

"Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 21-10-2022. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan."

Ze hebben de telefoon dus nog niet werkelijk op voorraad, het gaat om een verwachte levering morgen. Fingers crossed...
Gister daar de zwarte 128gb pro besteld en heb exact dezelfde tekst.
Ben benieuwd maar ik ga er niet van uit dat ik hem morgen al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
poostmaekr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:11:

Er komt inderdaad vandaag een levering Google telefoons, daarom switchte de datum telkens bij de Pro 256gb zwart. Maar die zit er als het goed is niet bij. De rest wel zoals aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
rolfie23 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:35:
[...]

Er komt inderdaad vandaag een levering Google telefoons, daarom switchte de datum telkens bij de Pro 256gb zwart. Maar die zit er als het goed is niet bij. De rest wel zoals aangegeven.
Uit interesse, hoe weet je dat precies? Geeft hoop, maar ik wil niet weer teleurgesteld raken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 01-05 21:23
Bij mij stond de text 21-10 voor de zwarte 128GB Pro, nu is het weer een week verschoven. Gaat nergens meer over dit :(

Vertrouw de indicatie op de Belsimpel site NIET, klopt al sinds het begin geen zak van.

[ Voor 27% gewijzigd door mister_S op 21-10-2022 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
poostmaekr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:52:
[...]

Uit interesse, hoe weet je dat precies? Geeft hoop, maar ik wil niet weer teleurgesteld raken 8)7
Contact gehad, gezien de vele wisselende datums. geautomatiseerd systeem en stond op de lijst. Datum van de pro 256gb zwart is overigens weer naar 28 oktober gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firehawk86
Firehawk86 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:26:
[...]

Gister daar de zwarte 128gb pro besteld en heb exact dezelfde tekst.
Ben benieuwd maar ik ga er niet van uit dat ik hem morgen al heb.
En ja hoor. Tekst is net veranderd van 21-10 naar 28-10. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poostmaekr
Firehawk86 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:07:
[...]

En ja hoor. Tekst is net veranderd van 21-10 naar 28-10. :D
Zucht... ik wil gewoon een Pixel |:(

edit: verwachte levertijd als je de 128gb pro groen opzoekt is nu 2 weken :+

[ Voor 15% gewijzigd door poostmaekr op 21-10-2022 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

poostmaekr schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:09:
[...]

Zucht... ik wil gewoon een Pixel |:(

edit: verwachte levertijd als je de 128gb pro groen opzoekt is nu 2 weken :+
Dat was het gisteren ook en bij bestellen kreeg ik doodleuk de 22ste te zien omdat er vandaag nieuwe voorraad kwam.
Dat is inmiddels verschoven naar de 28ste.

Houd dan voor de zekerheid gewoon die w weken aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
zunrob schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:41:
Ik bedoelde inderdaad de Pro. Nu zo te zien niet meer op voorraad, 2-4 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 25-03 23:17
rolfie23 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:03:
[...]

Contact gehad, gezien de vele wisselende datums. geautomatiseerd systeem en stond op de lijst. Datum van de pro 256gb zwart is overigens weer naar 28 oktober gegaan.
Yep hier ook de 28e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05 23:36
Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd want wie garandeerd mij dat ze eind november wel kunnen leveren en bovendien kom ik dan toch niet meer in aanmerking voor de buds actie.

Trouwens wel vaag die annulering. Ik heb een bevestigingsemail gekregen maar daarin staat enkel dat mijn bestelling is geannuleerd. Je kan daar dus verder niet uit afleiden om welke bestelling het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
Vanochtend de pixel 7 256 GB besteld.
Op de site van belsimpel was deze in voorraad en kon hem zelf in de winkel ophalen.
Je raad het al, het is verplaatst naar de 28e. Ik heb op zich geen haast maar beloof als belsimpel zijnde geen dingen die je niet waar kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-04 21:24
Wat ik mij afvraag, hoe kan het zijn dat Google Store bepaalde modellen wel op voorraad heeft?
Maar de levering via 'partner' Belsimpel kan wel 2/3 week duren?

Zoals de Pixel 7 Limegrass 128GB is leverbaar vanuit Google Store maar bij Belsimpel moet je 2 week wachten. Je zou verwachten dat ze dan snel kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:07
semaj schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:01:
[...]

De pro idd niet. Zo juist de pixel 7 256GB in het zwart bestel.
Nu nog kijken voor een fatsoenlijk hoesje :)
Officiële hoesje is een aanrader wat mij betreft.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rayfano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-12-2024
16-10 heb ik de Pixel 7 Pro 128GB zwart besteld bij Belsimpel. 18-10 zou die geleverd worden maar is verzet naar 22-10.

Vandaag bericht gehad dat het verschoven is naar 28-10, maar vooralsnog vertrouw ik daar ook nog niet echt op...

Wat mij het meeste stoort is dat ze nog steeds levertijd 2-4 dagen op de website hebben staan. Als je dit niet kan waarmaken, verander het dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
kwiebus schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:45:
Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd want wie garandeerd mij dat ze eind november wel kunnen leveren en bovendien kom ik dan toch niet meer in aanmerking voor de buds actie.
Je brengt hier een goed punt aan. Ik ga morgen even bellen met TMobile. Het lijkt me vooralsnog sterk als de buds pro actie aan mijn neus voorbij zou gaan buiten mijn schuld om.

Ik heb de Hazel 7 Pro 256GB besteld via T-Mobile op 12 oktober. De site toonde toen nog 13 oktober als leverdatum (of ik vergis me in kleur/opslag).
Maar inmiddels heb ik al meerdere smsjes gehad dat de levertijd vertraagd was:

13 okt: Beste klant, helaas kan je bestelling niet voor de afgesproken datum geleverd worden. Tussen 7 november en 9 november kun je een e-mail van onze bezorgdienst verwachten over de bezorging van je toestel. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T- Mobile

20 okt: Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je toestel niet haalbaar. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw toestel kunt ophalen. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T-Mobile

Behoorlijk vaag wat ik kan verwachten dus.. 1 ding weet ik wel; het gaat nog behoorlijk lang duren 😥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05 23:36
GunnardePunnar schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:46:
[...]

Je brengt hier een goed punt aan. Ik ga morgen even bellen met TMobile. Het lijkt me vooralsnog sterk als de buds pro actie aan mijn neus voorbij zou gaan buiten mijn schuld om.

Ik heb de Hazel 7 Pro 256GB besteld via T-Mobile op 12 oktober. De site toonde toen nog 13 oktober als leverdatum (of ik vergis me in kleur/opslag).
Maar inmiddels heb ik al meerdere smsjes gehad dat de levertijd vertraagd was:
Ik heb hetzelfde model op 10 oktober besteld en dezelfde SMS berichten als jou ontvangen.

In het laatste SMS bericht heeft T-Mobile helemaal geen datum gecommuniceerd dus het is volstrekt onduidelijk wanneer er geleverd gaat worden.

Onderstaande zijn de door T-Mobile tot nu toe aangegeven levertijden: (onder voorbehoud van binnenkomst en vanaf het moment van bestelling)

11 oktober - leverbaar vanaf 13 oktober
14 oktober - leverbaar vanaf 7 november
20 oktober - leverbaar vanaf 28 november

Het staat ook duidelijk in de actievoorwaarden dat de actie geldt zolang de voorraad strekt en Google is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de deelnemende modellen bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
Slaapje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 21:21:
[...]

Officiële hoesje is een aanrader wat mij betreft.
Helaas nog moeilijk verkrijgbaar net als de telefoon zelf. Heb even een goedkope bij amazon besteld zodat ik er in ieder geval een case om heb. (laat mijn telefoon wel eens vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 11:19
Hoe zit het met de Pixel 7 Pro (256GB heeft een levertijd van 4 weken bij Belsimpel) en gebruik maken van de cashbackactie?

Het kan zomaar zijn dat het toestel ondermaats presteert voor mij (accu), maar dat kan ik pas testen over 4 weken (wellicht langer).

Vraag één: Hoe doet Belsimpel dit? Heb je 30 dagen de tijd voor retour als het toestel binnen is of bij aanschaf? Als de levertijd 4 weken is wordt het wat lastig...

Vraag twee: Zit er een tijdslimiet voor de cashback actie? Nogmaals als de telefoon pas over 4 weken leverbaar is en ik besluit het toestel te houden... Kan ik het dan nog claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijbro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-04 13:11
Bestelling (Pixel 7 Pro 128GB zwart) geannuleerd vanwege de levertijd problemen. Wordt een beetje simpel van dat Belsimpel. 😏
Kan nog wel een paar maanden wachten, m'n huidige Pixel (4a 5G) werkt nog prima, dus zo hoog is de nood hier nu ook weer niet.
Hopelijk gaat het terugboeken van de betaling niet volgens dezelfde methode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
@Knamix cashback kun je meteen claimen, er wordt alleen om een ordernummer gevraagd. Op zich vreemd natuurlijk alleen een ordernummer. Ik heb al de bevestiging dat die van mij 26 november wordt betaald.
Retourperiode begint vanaf ontvangst product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
Bij mij is de soap weer verder gegaan bij Belsimpel.

Verloop:
17-10
28-10
17-10
21-10
18-11
21-10
11-11
21-10
22-10
23-10

En zowaar kreeg ik vannacht een bevestiging dat hij is verstuurd via PostNL. Komt vandaag binnen tussen 14:00 en 16:00.

Hoor veel verschillende dingen over de Pixel 7 Pro zowel positief als negatief. Een groot punt wat ik op internet lees is dat het scherm in het midden een beetje hol 'klinkt' als je typt. Dat het niet solide aanvoelt. Ben benieuwd strak of ik dat ook ervaar want dat is iets waar ik mij aan ga ergeren.

Gaat om de Pixel 7 Pro 256GB zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:13:

Verloop:
17-10
28-10
17-10
21-10
18-11
21-10
11-11
21-10
22-10
23-10

En zowaar kreeg ik vannacht een bevestiging dat hij is verstuurd via PostNL. Komt vandaag binnen tussen 14:00 en 16:00.

Hoor veel verschillende dingen over de Pixel 7 Pro zowel positief als negatief. Een groot punt wat ik op internet lees is dat het scherm in het midden een beetje hol 'klinkt' als je typt. Dat het niet solide aanvoelt. Ben benieuwd strak of ik dat ook ervaar want dat is iets waar ik mij aan ga ergeren.

Wanneer had je ook alweer besteld? Want hier nog niets van levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 22:19
mister_S schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:15:
@Knamix cashback kun je meteen claimen, er wordt alleen om een ordernummer gevraagd. Op zich vreemd natuurlijk alleen een ordernummer. Ik heb al de bevestiging dat die van mij 26 november wordt betaald.
Retourperiode begint vanaf ontvangst product.
Hmm ik heb nog helemaal geen bevestiging gehad. Wel een screenshot genomen als bewijs.

Meer mensen hier besteld bij belsimpel die nog geen bevestiging hebben ontvangen inzake de cashback aanvraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:32:
[...]

Wanneer had je ook alweer besteld? Want hier nog niets van levering.
13-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
outlandos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:54:
[...]

Hmm ik heb nog helemaal geen bevestiging gehad. Wel een screenshot genomen als bewijs.

Meer mensen hier besteld bij belsimpel die nog geen bevestiging hebben ontvangen inzake de cashback aanvraag?
Ik heb alleen een mail gehad van claimpromo, een dag naar indienen, met een bevestiging. Niet wanneer het uitbetaald wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb 10-10 besteld, ook een zwarte 256GB en staat nog steeds op 28-10 als datum -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
outlandos schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:54:
[...]

Excuus, mijn post was onduidelijk. Omdat ik twee telefoons heb besteld heb ik aan de klantenservice gevraagd hoe het met de cashback zit, gezien ik maar één ordernummer heb. Tijdens deze communicatie heb ik ook gelijk een bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Upbeat schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:10:
[...]

Ik heb 10-10 besteld, ook een zwarte 256GB en staat nog steeds op 28-10 als datum -O-
Ik heb 7 oktober besteld, en nog niet binnen. Maar ik weet niet wat ik aan zijn verhaal moet geloven. Meneer heeft ook compensatie gekregen ivm de gegarandeerde levering op de 13e, maar heeft pas op de 13e besteld. Niemand krijgt telefoons binnen maar 2 vrienden wel van hem, nu krijg hij hem ook in ene binnen terwijl er andere eerder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:17:
[...]

Ik heb 7 oktober besteld, en nog niet binnen. Maar ik weet niet wat ik aan zijn verhaal moet geloven. Meneer heeft ook compensatie gekregen ivm de gegarandeerde levering op de 13e, maar heeft pas op de 13e besteld. Niemand krijgt telefoons binnen maar 2 vrienden wel van hem, nu krijg hij hem ook in ene binnen terwijl er andere eerder zijn.
Beste 'meneer',

Die 2 vrienden hebben toestel geleverd gekregen vanuit T-Mobile, beiden een zwarte Pixel 7 Pro 256GB.

Als vanmiddag mijn toestel binnen is vanuit Belsimpel zal ik even voor jou speciaal een foto maken omdat jij kennelijk een mede tweaker niet geloofd.

En als 'meneer' even mijn posts terug leest, heb ik het toestel op 13-10 besteld (telefonisch) met als gegarandeerde levering van 17-10. Dat werd niet gehaald en daarom krijg ik compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolfie23 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:17:
[...]

Ik heb ook Belsimpel gewezen op het feit dat ze gegarandeerd de 13e leveren op hadden staan terwijl bovenin het scherm al stond over 3 weken voorraad. Maar daar zijn ze niet op ingegaan.
Zou raar zijn als ze mensen gaan voortrekken. Dan hebben ze het bij mij zeker verpest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
Upbeat schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:28:
[...]

Ik heb ook Belsimpel gewezen op het feit dat ze gegarandeerd de 13e leveren op hadden staan terwijl bovenin het scherm al stond over 3 weken voorraad. Maar daar zijn ze niet op ingegaan.
Zou raar zijn als ze mensen gaan voortrekken. Dan hebben ze het bij mij zeker verpest!
Dit is ook mijn laatste bestelling bij Belsimpel geweest hoor. Hele proces gaat gewoon verkeerd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:26:
[...]

Beste 'meneer',

Die 2 vrienden hebben toestel geleverd gekregen vanuit T-Mobile, beiden een zwarte Pixel 7 Pro 256GB.

Als vanmiddag mijn toestel binnen is vanuit Belsimpel zal ik even voor jou speciaal een foto maken omdat jij kennelijk een mede tweaker niet geloofd.

En als 'meneer' even mijn posts terug leest, heb ik het toestel op 13-10 besteld (telefonisch) met als gegarandeerde levering van 17-10. Dat werd niet gehaald en daarom krijg ik compensatie.
Apart dat je dan compensatie krijgt, want voor de 13e was de gegarandeerde levering al verdwenen. Lijkt me dus niet dat ze nogmaals de fout maken en je de 17e "garanderen" terwijl eind van de maand minimaal al bekend was.
Ik vind de verhalen gewoon niet bij elkaar kloppen, dat mag als mede tweaker. Je hebt je factuur al binnen, die komt tijdens verzenden. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:32:
[...]

Apart dat je dan compensatie krijgt, want voor de 13e was de gegarandeerde levering al verdwenen. Lijkt me dus niet dat ze nogmaals de fout maken en je de 17e "garanderen" terwijl eind van de maand minimaal al bekend was.
Ik vind de verhalen gewoon niet bij elkaar kloppen, dat mag als mede tweaker. Je hebt je factuur al binnen, die komt tijdens verzenden. Ben benieuwd!
Factuur met IMEI en EAN is inderdaad binnen en zat bij de mail van Belsimpel met trac&trace nummer via PostNL. Het verhaal is zoals ik hier in het topic ook steeds heb verteld. Juist omdat het zo 'raar' gaat bij Belsimpel houd ik jullie op de hoogte.

Wat de compensatie inhoudt hoor ik pas na levering van het toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door Step-han op 23-10-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Step-han schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:29:
[...]

Dit is ook mijn laatste bestelling bij Belsimpel geweest hoor. Hele proces gaat gewoon verkeerd daar.
Ik ben sowieso benieuwd of ze deze datum gaan halen plus het beloofde tarief voor mijn Vodafone abonnement verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:38:
[...]

Factuur met IMEI en EAN is inderdaad binnen en zat bij de mail van Belsimpel met trac&trace nummer via PostNL. Het verhaal is zoals ik hier in het topic ook steeds heb verteld. Juist omdat het zo 'raar' gaat bij Belsimpel houd ik jullie op de hoogte.

Wat de compensatie inhoudt hoor ik pas na levering van het toestel.
Graag zie ik bewijs, dan ga ik in de telefoon klimmen namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Step-han schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 11:13:

Verloop:
17-10
28-10
17-10
21-10
18-11
21-10
11-11
21-10
22-10
23-10

Geniet ervan!
Scherm klinkt inderdaad wel iets hol, maar vind dat totaal niet storend. Hebben wel meer toestellen, ook in het high-end segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:42:
[...]

Graag zie ik bewijs, dan ga ik in de telefoon klimmen namelijk!
Volgens de PostNL-app komt 'ie nu tussen 14:05 en 16:05. Zodra die binnen is zal ik hier wel even een foto'tje plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
Steeffoon schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:42:
[...]

Geniet ervan!
Scherm klinkt inderdaad wel iets hol, maar vind dat totaal niet storend. Hebben wel meer toestellen, ook in het high-end segment.
Ben benieuwd, hoop dat ik dat ook niet storend ga vinden. Dat is een van de punten die ik nu tegen kom op het internet waarvan ik denk dat ik dat niet fijn ga vinden. Maar zelf ervaren is natuurlijk het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:44:
[...]

Volgens de PostNL-app komt 'ie nu tussen 14:05 en 16:05. Zodra die binnen is zal ik hier wel even een foto'tje plaatsen.
Kan je nu offerte (afgeschermd) delen? Vanmiddag geen tijd om te bellen namelijk.

Mag in PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:07
Zwarte Pixel 7 Pro 256GB weer te bestellen in de Google Store. Geschatte levering 7-14 november.

Ik heb via de support chat nog geprobeerd of ik mijn bestelling met de gratis watch nog van wit naar zwart kon wijzigen, maar dat kon helaas niet, ondanks dat de verwachte levertijd hetzelfde zou zijn helaas.
Bij mijn bestelling is de datum weer van 3-10 naar 7-14 november gewijzigd.

[ Voor 63% gewijzigd door ivo001 op 23-10-2022 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Step-han
Hij is binnen.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/63553f4311737/63553f430b821-Pixel.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Ook een foto dat het de 256GB is? Want dan bel ik vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
rolfie23 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:20:
[...]

Ook een foto dat het de 256GB is? Want dan bel ik vanavond!
Neem nou maar van mij aan dat het de 256GB is. Wat een argwaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Step-han schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:49:
[...]

Neem nou maar van mij aan dat het de 256GB is. Wat een argwaan.
Knip, en hier stopt het 'achterdocht spelletje'. Het is je goed recht anderen niet op hun woord te vertrouwen, maar het wordt nu een soort van vervelend met vragen om facturen, foto's, ed. Bellen en jezelf als een ander voordoen is al helemaal uit den boze.

[ Voor 54% gewijzigd door 13art op 23-10-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
rolfie23 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:01:
[...]

[Mbr]Knip, en hier stopt het 'achterdocht spelletje'. Het is je goed recht anderen niet op hun woord te vertrouwen, maar het wordt nu een soort van vervelend met vragen om facturen, foto's, ed. Bellen en jezelf als een ander voordoen is al helemaal uit den boze.[/]
Ik heb nooit gemeld dat ik me zou voordoen als een ander. Rare knip! Vraag alleen maar om bewijs maar prima, ik bel gewoon en hoor het wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 23:16
Vat het volgende niet verkeerd op

Het is ronduit *** als Belsimpel dan zo handelt, er zijn mensen die op de launch daar een order hebben geplaatst en (nog steeds) geen toestel of compensatie hebben gekregen.

Nou geef ik jouw daar niet de schuld van, jij besteld het toestel en Belsimpel is dan diegene die zo heeft gehandeld, het is mooi voor jouw dat het toestel al binnen is, maar zuur voor wie nog steeds wacht ook al was zo iemand eerder met hun order.

Ik zelf heb mijn order geannuleerd, ik vond dat constant wisselen van datum gewoon niet fijn, zeker aangezien ik een forse aanbetaling had gedaan zodat mijn maandelijkse abonnement kosten wat lager zijn.

Ook vind ik het uitermate oneerlijk dan dat Belsimpel de ene persoon wel een "compensatie" geeft (of wat het ook moge wezen in hun ogen) en de ander niet, in de beide keren dat ik hun belde was het antwoord "daar doen wij nooit aan"

Nou maak ik je niet uit voor een leugenaar, want ik weet donders goed dat je soms 10 medewerkers hetzelfde kunt vragen, en dan 10 totaal verschillende antwoorden kunt terug krijgt.

Maar het blijft zuur wat Belsimpel dan hier doet, persoonlijk had ik het een stuk fijner gevonden als ze volledig transparant hierover waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09:33
Een medewerker die een compensatie toezegd en een compensatie krijgen zijn 2 totaal verschillende dingen.
Het zou wel op zijn plaats zijn door de niet gehaalde belofte op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 23:16
rnldhfmmm schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:31:
Een medewerker die een compensatie toezegd en een compensatie krijgen zijn 2 totaal verschillende dingen.
Het zou wel op zijn plaats zijn door de niet gehaalde belofte op de website.
Ik ben dan ook enorm benieuwd naar wat die compensatie is, als die werkelijk wordt uitgegeven.

Want het kan net zo goed zijn dat het loze woorden waren, dat had mijn moeder paar jaar terug ook met Belsimpel.

Het is ook niet zo dat Belsimpel een slechte winkel is, ze doen veel goed en op deze keer na heb ik zelf nog nooit klachten met hun gehad.

Maar ik weet dat er klachten over hun bestaan bestaan, en ik vind ze over het algemeen allemaal onacceptabel, want als ze blunderen doen ze dat "goed".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Upbeat
Mizgala28 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:27:
[...]

Vat het volgende niet verkeerd op

Het is ronduit *** als Belsimpel dan zo handelt, er zijn mensen die op de launch daar een order hebben geplaatst en (nog steeds) geen toestel of compensatie hebben gekregen.

Nou geef ik jouw daar niet de schuld van, jij besteld het toestel en Belsimpel is dan diegene die zo heeft gehandeld, het is mooi voor jouw dat het toestel al binnen is, maar zuur voor wie nog steeds wacht ook al was zo iemand eerder met hun order.

Ik zelf heb mijn order geannuleerd, ik vond dat constant wisselen van datum gewoon niet fijn, zeker aangezien ik een forse aanbetaling had gedaan zodat mijn maandelijkse abonnement kosten wat lager zijn.

Ook vind ik het uitermate oneerlijk dan dat Belsimpel de ene persoon wel een "compensatie" geeft (of wat het ook moge wezen in hun ogen) en de ander niet, in de beide keren dat ik hun belde was het antwoord "daar doen wij nooit aan"

Nou maak ik je niet uit voor een leugenaar, want ik weet donders goed dat je soms 10 medewerkers hetzelfde kunt vragen, en dan 10 totaal verschillende antwoorden kunt terug krijgt.

Maar het blijft zuur wat Belsimpel dan hier doet, persoonlijk had ik het een stuk fijner gevonden als ze volledig transparant hierover waren.
Ook dat iemand een telefoon eerder krijgt door gewoon flink te klagen! Ik hou persoonlijk niet van zulke praktijken, ik heb zelf jarenlang in de telecom branche gewerkt en ik weet dat leveringen en het uitstellen ervan flink wat koppijn kunnen bezorgen, zeker bij releases. Maar dit vind ik gewoon onprofessioneel van Belsimpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Upbeat schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:07:
[...]

Ook dat iemand een telefoon eerder krijgt door gewoon flink te klagen! Ik hou persoonlijk niet van zulke praktijken, ik heb zelf jarenlang in de telecom branche gewerkt en ik weet dat leveringen en het uitstellen ervan flink wat koppijn kunnen bezorgen, zeker bij releases. Maar dit vind ik gewoon onprofessioneel van Belsimpel!
Daar mag je hier ook niet voor informatie over vragen. Ik twijfel ook of het klopt, en het zou echt belachelijk zijn inderdaad! 13e besteld en al binnen, 7e besteld en nog niet binnen. De compensatie heb ik zwart op wit, dit was inderdaad om die gegarandeerd 13 oktober voor mij. Daarom is het appart dat hij voor iets anders ook word gegeven. Maar nogmaals, eerlijke informatie krijg je hier niet en mag niet gevraagd worden om Belsimpel terecht te wijzen er worden juist woorden verdraait. Dus ik kap er wel mee.

[ Voor 4% gewijzigd door rolfie23 op 23-10-2022 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijst
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-04 09:11
Okay.. Dit had ik even niet verwacht van Belsimpel.. Bij mijn telefonisch contact met hun is aangegeven dat op volgorde van bestelling verstuurd zou worden. Eigen bestelling is geplaatst op 12-10, maar nog niets binnen.

Ben nu wel benieuwd hoe nu verder. Is deze lever-batch reeds toegezegd en dienen we te wachten op de volgende, of zijn we nu te ongeduldig en krijgen we spoedig ook de melding van verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
mathijst schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:25:
Okay.. Dit had ik even niet verwacht van Belsimpel.. Bij mijn telefonisch contact met hun is aangegeven dat op volgorde van bestelling verstuurd zou worden. Eigen bestelling is geplaatst op 12-10, maar nog niets binnen.

Ben nu wel benieuwd hoe nu verder. Is deze lever-batch reeds toegezegd en dienen we te wachten op de volgende, of zijn we nu te ongeduldig en krijgen we spoedig ook de melding van verzending?
Er zitten hier mensen die eerder dan 12-10 hebben besteld en ook niks hebben vernomen.
Bij mij staat er nog steeds 28-10 als leverdatum.

Edit: bij mij is de datum zojuist naar 11-11 gegaan... Werkelijk :X

[ Voor 5% gewijzigd door Upbeat op 24-10-2022 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijst
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-04 09:11
Upbeat schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:46:
[...]

Er zitten hier mensen die eerder dan 12-10 hebben besteld en ook niks hebben vernomen.

Same here.. :F Denk niet dat de Pro 256 zwart daar reeds voorradig is geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door mathijst op 24-10-2022 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Hier staat de groen 128GB nog steeds op 28-10.

Heb tot nu 0 info of updates gehad behalve eerste bestel bevestiging waar vrolijk 22-10 stond.

Ben benieuwd of het nog gaat veranderen of dat het 28-10 blijft.
Duurt het te lang ga ik wel ff contacten want moet wel gebruik kunnen maken van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rubman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:21:
Hier staat de groen 128GB nog steeds op 28-10.

Heb tot nu 0 info of updates gehad behalve eerste bestel bevestiging waar vrolijk 22-10 stond.

Ben benieuwd of het nog gaat veranderen of dat het 28-10 blijft.
Duurt het te lang ga ik wel ff contacten want moet wel gebruik kunnen maken van de actie.
Als je de cashback bedoelt dan kan je die al indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-05 17:25
Ik heb mn p7 op 20-10 besteld. Op dat moment stond er 8 weken levertijd.
Na het bestellen stond er dat ie 22-geleverd zal worden, dus ik heel blij. Helaas verschoof de datum afgelopen zaterdag naar 28-10.
En vandaag naar 16-12 ☹️.

Besteld bij belsimpel

[ Voor 3% gewijzigd door Jmtpes op 24-10-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Upbeat schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:27:
[...]

Als je de cashback bedoelt dan kan je die al indienen.
Zolang je geen IMEI hebt kon je nog niets indienen dacht ik en die krijg je pas bij verzending.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rayfano
Rubman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:09:
[...]

Zolang je geen IMEI hebt kon je nog niets indienen dacht ik en die krijg je pas bij verzending.
Nee je kan al wel aanmelden. Je hebt alleen je ordernummer van Belsimpel nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

rayfano schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:10:
[...]

Nee je kan al wel aanmelden. Je hebt alleen je ordernummer van Belsimpel nodig.
Dan ga ik meteen even aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
Heb ook maar eens gekeken naar die cashback.
Staat wel in de voorwaarde:

De promotie kun je tot uiterlijk 20 november 2022 claimen op deze pagina.

Net gedaan en staat bij dat het gelukt is, maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Ik las ergens dat iemand al bericht had dat zijn cashback op een bepaalde datum overgemaakt gaat worden. Ik heb de bevestigingsmail (of ja, kopie van inzending), maar bovenstaande niet. Anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Pietje7 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:13:
Ik las ergens dat iemand al bericht had dat zijn cashback op een bepaalde datum overgemaakt gaat worden. Ik heb de bevestigingsmail (of ja, kopie van inzending), maar bovenstaande niet. Anderen?
helemaal niets gehad. alleen op de site zelf een bevestiging dat het gelukt is. geen mails oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:28
Megupe schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:24:
[...]

helemaal niets gehad. alleen op de site zelf een bevestiging dat het gelukt is. geen mails oid.
Ik heb direct een mail gekregen van claimpromo met als onderwerp 'inzending formulier belsimpel', inhoud is een kopietje van wat ik heb ingevuld op de site.

Verder nog geen communicatie gehad. Misschien toch even je spam dubbel checken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Bevestiging ik. Ging mij om de.mail die @mister_S heeft gehad: de bevestiging dat die van mij 26 november wordt betaald.
gtrNL schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:14:
[...]

Ik heb direct een mail gekregen van claimpromo met als onderwerp 'inzending formulier belsimpel', inhoud is een kopietje van wat ik heb ingevuld op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-04 15:58
Pietje7 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:13:
Punt 4 op de cashback pagina:

Als je de cashback claimt vóór 17 oktober, wordt het geld rond 28 november 2022 op je rekening teruggestort. Als je na 17 oktober claimt, wordt het geld rond 11 december 2022 teruggestort.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
gtrNL schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:14:
[...]

Spam is leeg, heb 5x ingediend en 5x helemaal niks terug. Nu maar afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
Megupe schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:48:
[...]

Spam is leeg, heb 5x ingediend en 5x helemaal niks terug. Nu maar afwachten...
De eerste keer had ik ook niks, de tweede keer indienen (omdat ik zag dat mensen een bevestiging hadden gekregen) kreeg ik wel een email van bevestiging direct erna

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolfie23
Upbeat schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:46:
[...]

Belsimpel heeft gereageerd, dat ze echt met een wachtlijst werken! Er is dus wel 1 uitzondering, sommige providers hebben een eigen voorraad buiten de losse verkoop voorraad. Telefoon was dus waarschijnlijk samen met een abonnement gekocht, en aangezien T-Mobile als enige een paar telefoons heeft uitgeleverd zal het een T-Mobile abonnement gaan. Dit is in America ook bij t-mobile gebeurd, maar dan met early release telefoons voor de 256gb zwart. Winacties van Google die uitleveren worden nu zijn ook early release versies.

Het verschepen gaat nu echt gebeuren gaan ze van uit, Google Store heeft namelijk ook weer eventjes open gestaan voor bestellingen. Levertijd 11-11 moeten we dus wel aanhouden, als de datum weer eerder wordt komt dat omdat hij dan op een vrachtbrief vermeld wordt, wat niet betekend dat ze geleverd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
rolfie23 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

Belsimpel heeft gereageerd, dat ze echt met een wachtlijst werken! Er is dus wel 1 uitzondering, sommige providers hebben een eigen voorraad buiten de losse verkoop voorraad. Telefoon was dus waarschijnlijk samen met een abonnement gekocht, en aangezien T-Mobile als enige een paar telefoons heeft uitgeleverd zal het een T-Mobile abonnement gaan. Dit is in America ook bij t-mobile gebeurd, maar dan met early release telefoons voor de 256gb zwart. Winacties van Google die uitleveren worden nu zijn ook early release versies.

Het verschepen gaat nu echt gebeuren gaan ze van uit, Google Store heeft namelijk ook weer eventjes open gestaan voor bestellingen. Levertijd 11-11 moeten we dus wel aanhouden, als de datum weer eerder wordt komt dat omdat hij dan op een vrachtbrief vermeld wordt, wat niet betekend dat ze geleverd worden!
Mijn bezorgmoment staat nog steeds op 29-10, dus hoop dat dat hem wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vLoon
  • Laatst online: 22-04 21:27
Via mailboxde heb ik inmiddels mijn Google Pixel 7 met Pixel Buds Pro (gratis erbij) binnen. Op 12 oktober besteld en vandaag binnengekomen.

Viel mij wel op dat het de inhoud in het pakket niet zo strak verpakt zat. De kleine Google doosjes zitten los in een kleine doos. Erg handig wanneer de GLS bezorger hem ook in de lift gooit... Desondanks alles heel, maar voor een volgende keer zet ik er mooi bij dat ze het iets strakker moeten verpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolfie23 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

Ze mogen ook eens reageren op mijn mail van vorige week donderdag over of ze de korting op het Vodafone abonnement waar kunnen maken en dat ik het zwart op wit wil dat het na 30 oktober niet zal wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
rayfano schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:24:
[...]

Mijn bezorgmoment staat nog steeds op 29-10, dus hoop dat dat hem wordt...
Dat zal niet de 256GB 7 pro zwart zijn dan.... Daar gaat de 11-11 over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
Upbeat schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:35:
[...]

Ze mogen ook eens reageren op mijn mail van vorige week donderdag over of ze de korting op het Vodafone abonnement waar kunnen maken en dat ik het zwart op wit wil dat het na 30 oktober niet zal wijzigen.
Ik kreeg bij de terugkoppeling ook een oudere mail beantwoord in ene van tijdje terug. Was ik al vergeten 😱 het is er druk denk.... ;) Heb wel gemerkt, bellen is menselijker en beter dingen af te handelen. Mail is nooit het antwoord wat je verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door rolfie23 op 24-10-2022 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
rolfie23 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:51:
[...]

Dat zal niet de 256GB 7 pro zwart zijn dan.... Daar gaat de 11-11 over.
Je hebt gelijk. Betreft bij mij inderdaad de 7 Pro 128gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 11:07
Mijn bestelling van een witte Pixel 7 Pro 256GB bij Google store DE was van 3-10 november veranderd naar 7-14 november. Kreeg gisteren nog een mail over de aangepaste levertijd. Kijk ik nu in mijn bestelling overzicht, is het veranderd in 14-21 november :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
Zag net bij de status van Belsimpel dat mn 128gb zwarte Pixel 7 Pro binnen is en morgen wordt geleverd. Heb nog geen Track&Trace dus nog even afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolfie23
rayfano schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:27:
Zag net bij de status van Belsimpel dat mn 128gb zwarte Pixel 7 Pro binnen is en morgen wordt geleverd. Heb nog geen Track&Trace dus nog even afwachten.
Pro 7 256gb zwart is de tekst van niet op voorraad nu bij mijn order ook weg. Klaar om verzameld te worden is nu de status, zal het dan toch?

Bezorgdatum staat nu ook op morgen, eerst maar wachten op een track and trace.

[ Voor 9% gewijzigd door rolfie23 op 25-10-2022 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Hier ook de groen met leverdatum op 26-10 gezet ipv 29-10
Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firehawk86
rayfano schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:27:
Klopt hier hetzelfde. 128gb zwarte Pixel 7 Pro.
Verwachte bezorging: 26-10-2022 (morgen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimkees
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-07-2023
Ter info voor degene die besteld hebben bij T-Mobile, zelf na enig achteraan bellen eindelijk duidelijkheid over de levertijd.

Bij T-Mobile bevestigen ze deze levertijden: https://community.t-mobil...af-24-oktober-2022-224670

Voor mijn pixel 7 pro 265 hazel (besteld op 17-10) helaas dus pas 28 november.

Ze konden echter geen uitspraak doen over de pixel buds actie, aangezien deze afloopt op 20 november. Ze adviseerden om hierover contact op te nemen met google, omdat de actie via hun loopt.

Na contact met google heb ik de bevestiging dat het mogelijk is om ze ook na 20 november nog te bestellen (zolang de bestel datum voor 20 november ligt)

Blijft frustrerend dat de levering zo op zich laat wachten, maar het lijkt er dus op dat dit geen consequenties heeft voor de pixel buds actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-04 11:03
Bij mij geeft belsimpel vandaag aan dat mijn bestelling (pixel pro 256GB, Zwart) klaar staat om verzameld te worden en verwachte levering 26-10-22 is. terwijl in mijn laatste e-mail staat dat levering op 19-11-22.

even duimpjes draaien en hopen dat dit correcte informatie is. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hier ook!

Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Laatst online: 01-04 21:24
Zag zojuist dat de Pixel 7 weer op voorraad is bij Belsimpel. Dacht bestel hem nu met verlenging met abonnement. Hebben ze de toestel bijbetaling verhoogd met €50... Exact zelfde abbonement als ik gisteren wilde selecteren. Alleen moet ik nu dus €50 meer bijbetalen.

Contact gehad met Belsimpel en ze geven aan dat ze werken met 'dagprijzen' en wat de concurrentie doet.. lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Laatst online: 27-10-2023
victor1701 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:07:
Bij mij geeft belsimpel vandaag aan dat mijn bestelling (pixel pro 256GB, Zwart) klaar staat om verzameld te worden en verwachte levering 26-10-22 is. terwijl in mijn laatste e-mail staat dat levering op 19-11-22.

even duimpjes draaien en hopen dat dit correcte informatie is. 🙂
Same here. Op 7-10 besteld, hopelijk klopt het nu deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrohead
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 26-10-2022
Belsimpel P7P 256 Groen, besteld 12/10:

Nieuwe status op hun website:

Levertijd onbekend. U ontvangt bericht zodra de leverdatum bekend is.

Goed dat er nu duidelijkheid is, zo weet ik waar ik aan toe ben. Beter dan al die wisselende data.
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires