Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
boyetval schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:31:
[...]

Same here. Op 7-10 besteld, hopelijk klopt het nu deze keer.
Hier zelfde datum, maar nog steeds op verzamelen 😢

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathijst
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 17:10
rolfie23 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:03:
[...]

Hier zelfde datum, maar nog steeds op verzamelen 😢
Ik heb ook dezelfde status. Blijven refreshen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayfano
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb een Track & Trace van Belsimpel ontvangen. Als het goed is wordt de Pixel 7 Pro zwart 128gb morgen geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-10-2022
De track & trace link heb ik dus nog niet, ondanks de leverdatum van morgen… de rest al wel, of nog niet iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 12:44
Nee ik ook nog niet. Status staat op: Je bestelling wordt verzameld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 11-09 11:37
poostmaekr schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:41:
De track & trace link heb ik dus nog niet, ondanks de leverdatum van morgen… de rest al wel, of nog niet iedereen?
Zojuist ook binnen! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Pro zwart 256gb toch? Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
Mijn status is “Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door T-Mobile”. Dat klinkt niet helemaal als waar de status zou moeten zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolfie23 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:12:
[...]

Pro zwart 256gb toch? Wanneer besteld?
Klopt ja, 10 oktober!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
poostmaekr schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:19:
Mijn status is “Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door T-Mobile”. Dat klinkt niet helemaal als waar de status zou moeten zijn…
Heeft er bij mij ook bijna de hele dag opgestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Apart, verzenden gebeurt dus niet op besteldatum 😅 Naja ze verzenden tot 23:30.... Afwachten maar, ze zijn er in ieder geval dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 12:44
Net ook track en trace gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolfie23 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 18:49:
[...]

Apart, verzenden gebeurt dus niet op besteldatum 😅 Naja ze verzenden tot 23:30.... Afwachten maar, ze zijn er in ieder geval dus!
Wat is jouw status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
"Je bestelling is klaar om verzameld te worden" al sinds vanochtend. 7 oktober besteld.

Nu: "Je bestelling wordt verzameld" 🥳

[ Voor 9% gewijzigd door rolfie23 op 25-10-2022 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-09 09:19
ik heb een e-mail gekregen van belsimpel dat mijn bestelling is verzonden en morgen wordt bezorgd.

Mijn google pixel 7 pro 256GB zwarte uitvoering is eindelijk onderweg naar mijn huisje.
🥳🥳🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrohead
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 26-10-2022
victor1701 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:52:
ik heb een e-mail gekregen van belsimpel dat mijn bestelling is verzonden en morgen wordt bezorgd.

Mijn google pixel 7 pro 256GB zwarte uitvoering is eindelijk onderweg naar mijn huisje.
🥳🥳🥳
Congrats! Nu mijn groene nog. 🥴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De groene pro 128GB is in ieder geval 1 stuks onderweg naar mij.

Geloofde het toch echt pas toen ik de Track & Trace in PostNL app met tijd zag. Vaak genoeg gehad dat er nog 1 of 2 dagen bleef staan dat hij enkel was aangemeld.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
Yeey 🎉🎊🥳 mijn pro 7 256GB zwart is ook onderweg! Stond al in de PostNL app voordat ik een mail kreeg 🤣 is PostNL toch eens snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
Ik heb nog steeds geen mail (ook niks in de PostNL app, al durf ik nog wel een beetje te hopen gezien de bezorgdatum nog steeds op morgen staat. I’ve been hurt before though 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrohead
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 26-10-2022
rolfie23 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:18:
Yeey 🎉🎊🥳 mijn pro 7 256GB zwart is ook onderweg! Stond al in de PostNL app voordat ik een mail kreeg 🤣 is PostNL toch eens snel.
Gefeliciteerd!

👍🎊🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:36
Ik heb veel gelezen hier en ben niet wijzer geworden. Welke acties lopen waar op dit moment? Ik zie alleen de cashback bij Belsimpel. Duitsland lijkt geen acties meer te hebben. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:56
Sjaakie NL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:56:
Zag zojuist dat de Pixel 7 weer op voorraad is bij Belsimpel. Dacht bestel hem nu met verlenging met abonnement. Hebben ze de toestel bijbetaling verhoogd met €50... Exact zelfde abbonement als ik gisteren wilde selecteren. Alleen moet ik nu dus €50 meer bijbetalen.

Contact gehad met Belsimpel en ze geven aan dat ze werken met 'dagprijzen' en wat de concurrentie doet.. lekker dan
Ja wtf ik moet ruim 80 euro meer bij betalen dan het gisteren was. Heb eigenlijk de neiging om nu niet meer te bestellen en andere opties te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
Nou, gisteren geen PostNL link gehad ondanks alle anderen die hem wel kregen, want "T-Mobile heeft meer tijd nodig". Had op de 21e besteld, dus weet niet waarom ze meer tijd nodig zouden hebben. Best frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Steefmeister schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:27:
[...]

Ja wtf ik moet ruim 80 euro meer bij betalen dan het gisteren was. Heb eigenlijk de neiging om nu niet meer te bestellen en andere opties te pakken.
Belsimpel is flink aan het verhogen de laatste tijd. Zat toevallig een beetje de boel in de gaten te houden de afgelopen 2 weken, maar de prijzen zijn denk ik gemiddeld tussen de 100-150 euro hoger voor de Pixel 7 en 7 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:54
J0YR1D3R schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:11:
[...]

Belsimpel is flink aan het verhogen de laatste tijd. Zat toevallig een beetje de boel in de gaten te houden de afgelopen 2 weken, maar de prijzen zijn denk ik gemiddeld tussen de 100-150 euro hoger zijn voor de Pixel 7 en 7 Pro.
En nu is die weer €50 duurder geworden.. €100 duurder in 2 dagen.. ik bestel hem niet echt wacht wel tot die goedkoper gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
J0YR1D3R schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:11:
[...]

Belsimpel is flink aan het verhogen de laatste tijd. Zat toevallig een beetje de boel in de gaten te houden de afgelopen 2 weken, maar de prijzen zijn denk ik gemiddeld tussen de 100-150 euro hoger zijn voor de Pixel 7 en 7 Pro.
Ja en nu weer duurde zoals hieronder omschreven. Dan misschien toch in Duitsland bestellen met de gratis Buds Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Sjaakie NL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:31:
[...]

En nu is die weer €50 duurder geworden.. €100 duurder in 2 dagen.. ik bestel hem niet echt wacht wel tot die goedkoper gaat worden...
Zal straks wel zakken met de 7 ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 12:36

Wihakayda

Dracarys

Sjaakie NL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

Ja en nu weer duurde zoals hieronder omschreven. Dan misschien toch in Duitsland bestellen met de gratis Buds Pro
Waar zie je hem met de buds in Duitsland dan?

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nou hij is binnen hoor.

Wel jammer dat er geen sim pin inzit, nu moet ik weer gaan zoeken naar iets om hem open te krijgen.
Ach FWP telefoon lekker in gaan stellen en snel een hoesje bestellen want wil geen schade.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
Wihakayda schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:39:
[...]

Waar zie je hem met de buds in Duitsland dan?
Bij de MediaMarkt in Duitsland
Wel een Duits afleveradres hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:14
Rubman schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:35:
Nou hij is binnen hoor.

Wel jammer dat er geen sim pin inzit, nu moet ik weer gaan zoeken naar iets om hem open te krijgen.
Ach FWP telefoon lekker in gaan stellen en snel een hoesje bestellen want wil geen schade.
Huh, die zit bij mij gewoon aan de achterkant van het boekje. Hij is klein, misschien goed weggestopt?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

Sjaakie NL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:37:
[...]

Aah ja. Wel de gewone niet bij de Pro lijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 22:34
Ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
Sjaakie NL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

Waar is deze in Duitsland nog geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
Sjaakie NL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:37:
[...]

De pro heeft geen actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda

Wihakayda

Dracarys

@heval , zie de reacties net boven je vraag ;)

Mediamarkt DE en idd, niet de pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poostmaekr
EINDELIJK, na tich pogingen en annuleringen en klantenservice chats, heb ik een PostNL link ontvangen. Eerdere bestellingen. Krijg morgen eindelijk mijn mooie Hazel Pixel 7 Pro 128gb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Tot hoe laat kan je een track & trace van Belsimpel verwachten?

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst voor een P7P 128GB en een glazen protector rond 11 uur in de ochtend. Einde middag kreeg ik een mail dat de screen protector vertraagd was en pas 12 november wordt geleverd.

Deze ochtend gebeld en het blijkt dat mijn P7P tegelijk werd verzonden met de screen protector (12 november dus). Mevrouw heeft de order nu gesplitst omdat de Pixel voor mij klaar ligt, maar tot op heden is het akelig stil in mijn mailbox.

Ook als ik bij mijn bestelling kijk zie ik dat de status blijft op "je bestelling wordt verzameld".

Heb nog een stille hoop dat het pakketje morgen binnen kan komen..

Edit: zojuist een mail gekregen dat mijn pakketje onderweg is :)

[ Voor 9% gewijzigd door Knamix op 27-10-2022 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poostmaekr
Knamix schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:10:
Tot hoe laat kan je een track & trace van Belsimpel verwachten?

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst voor een P7P 128GB en een glazen protector rond 11 uur in de ochtend. Einde middag kreeg ik een mail dat de screen protector vertraagd was en pas 12 november wordt geleverd.

Deze ochtend gebeld en het blijkt dat mijn P7P tegelijk werd verzonden met de screen protector (12 november dus). Mevrouw heeft de order nu gesplitst omdat de Pixel voor mij klaar ligt, maar tot op heden is het akelig stil in mijn mailbox.

Ook als ik bij mijn bestelling kijk zie ik dat de status blijft op "je bestelling wordt verzameld".

Heb nog een stille hoop dat het pakketje morgen binnen kan komen..
Ik zag gisteren mensen tot een uurtje of 8-9 zeggen dat ze een link hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:02
Wat is nou de beste deal voor de pixel 7 pro? Weekje wachten en hopen op lagere prijzen?

Bij de providers zie je trouwens betere deals dan belsimpel heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Dat is pas sinds kort. Een paar weken terug had Belsimpel de beste deals. Met de geruchten van de Ultra serie (en normaal de a-serie) gaan er altijd betere deals komen, hoe langer wacht hoe goedkoper. Dat is altijd hoe het werkt. Ik denk dat het niet makkelijk is om te voorspellen hoe het 'over een weekje is'. De pre-order deals/periode is net voorbij dus misschien nu even steady voordat de daling inzet?
AMARONE schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:55:
Wat is nou de beste deal voor de pixel 7 pro? Weekje wachten en hopen op lagere prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iszotoch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:10
Helaas staat er geen leverdatum meer op de website van tele2 / t-mobile voor de 256gb varianten. Na contact opgenomen te hebben kreeg ik te horen dat zij een levering op 7 november verwachten. In de Google store staat geen datum en belsimpel staat op 7 weken. Mocht ik 7 november niks vernomen hebben dan annuleer ik mijn bestelling en wacht ik wel op de ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:56

pdavie2311

Live life to the fullest..

iszotoch schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:06:
Helaas staat er geen leverdatum meer op de website van tele2 / t-mobile voor de 256gb varianten. Na contact opgenomen te hebben kreeg ik te horen dat zij een levering op 7 november verwachten. In de Google store staat geen datum en belsimpel staat op 7 weken. Mocht ik 7 november niks vernomen hebben dan annuleer ik mijn bestelling en wacht ik wel op de ultra.
Wie zegt dat die Ultra er überhaupt komt?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_veijer
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 21:11
12 oktober de Pixel 7 Pro 256 GB besteld bij Belsimpel met Vodafone abonnement. Na een aantal keer een gewijzigde leverdatum nu helemaal geen leverdatum meer. Contact gezocht met Belsimpel, er werd mij geadviseerd om maar de 128 GB variant te nemen. Maar die is ondertussen duurder dan de 256 GB....

Toen ik vroeg hoe het verder zou gaan met de cashback, kreeg ik onderstaand antwoord;
Begrijpelijk! Aangezien je de telefoon ruim op tijd besteld hebt, ga je de cashback ook sowieso krijgen, ook al wordt het te laat geleverd om het te kunnen claimen. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken! We gaan de bestelling voor je monitoren en op het moment dat het verzonden is, nemen we contact op over de afhandeling van de cashback.
Iemand anders die op de 12e of later besteld heeft al wel de telefoon ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

henry_veijer schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:24:
12 oktober de Pixel 7 Pro 256 GB besteld bij Belsimpel met Vodafone abonnement. Na een aantal keer een gewijzigde leverdatum nu helemaal geen leverdatum meer. Contact gezocht met Belsimpel, er werd mij geadviseerd om maar de 128 GB variant te nemen. Maar die is ondertussen duurder dan de 256 GB....

Toen ik vroeg hoe het verder zou gaan met de cashback, kreeg ik onderstaand antwoord;

[...]

Iemand anders die op de 12e of later besteld heeft al wel de telefoon ontvangen?
Je kan het ook als een voordeel zien: je kan de Black Friday en Cyber Monday acties nog even afwachten :P . mocht daar nog iets leuks tussen zitten dan kan je deze preorder met cashback altijd nog annuleren. Mochten die tegenvallen, dan laat je deze doorgaan B-)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:38
Vandaag de laatste dag om bij Belsimpel met cashback te kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 10-09 16:13
De Pixel 7 Pro 256GB in Hazel en Zwart weer te bestellen in de google store.

Levertijd van mijn witte is weer van 14-21 nov naar 8-14 veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImreJan
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-07 12:28

[...]

Ik heb hem op de 13e besteld en sta er precies hetzelfde voor. Je kunt de cashback al innen met alleen je ordernummer en contactgegevens. Voorlopig maar rustig afwachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik heb de cashback ook aangevraagd, ook een bevestiging per email ontvangen. Echter nergens wordt er gevraagd voor het invullen van een rekeningnummer. Hoe ga je de cashback dan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek93
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 12:09
Heeft iemand de link waar ik de cashback via Belsimpel kan aanvragen? Ik kan hem online of op de website van Belsimpel niet meer vinden. Thaanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Freek93 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:23:
Heeft iemand de link waar ik de cashback via Belsimpel kan aanvragen? Ik kan hem online of op de website van Belsimpel niet meer vinden. Thaanks :)
Alstu: https://claimpromo.com/google-pixel-cashback-actie-nl/

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:35
Vrijdag belsimpel gemaild of ik mijn order van de pixel 7 256 GB kon omzetten naar een 128 GB omdat deze wel leverbaar is. Vandaag netjes terug gebeld door belsimpel maar als ik mijn bestelling omzet gaan de abbo kosten met 2 euro omhoog en de 128 GB is bijna net zo duur als wat ik nu voor de 256 GB betaal.

Belsimpel geeft aan dat hun hier niks aan kunnen doen omdat dit door Vodafone wordt bepaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aspellinside
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-09 10:52

aspellinside

Out Of Control

* link was al gepost *

[ Voor 89% gewijzigd door aspellinside op 31-10-2022 11:52 ]

LG OLED C9 | Denon AVR-S650H | Nvidia Shield Pro 2019 | VU+ Ultimo 4K | Xbox One | Playstation 4 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aspellinside
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11-09 10:52

aspellinside

Out Of Control

zunrob schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:18:
Ik heb de cashback ook aangevraagd, ook een bevestiging per email ontvangen. Echter nergens wordt er gevraagd voor het invullen van een rekeningnummer. Hoe ga je de cashback dan ontvangen?
Volgens mij is die site gewoon van Belsimpel, dus via het ordernummer hebben ze je gegevens al.

LG OLED C9 | Denon AVR-S650H | Nvidia Shield Pro 2019 | VU+ Ultimo 4K | Xbox One | Playstation 4 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
Yay, mijn Pixel 7 Pro 256GB Wit + Pixel Watch LTE zijn zojuist verzonden! Zou rond 3-4 november bij Mailboxde moeten aankomen. _/-\o_
KillaRR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:57:
Samenvatting (for future reference):

2022.10.06 - pro+watch besteld op google DE naar mailboxDE met Paypal NL adres (leverdatum 13-14 okt.)
2022.10.08 - bestelling gecanceld: betalingsgegevens niet ok (waarschijnlijk paypal adres vs. leveradres)
2022.10.08 - pro+watch+lader+case google DE naar mailboxDE met CC NL adres (leverdatum 14-17 okt.)
2022.10.11 - google DE: klaar voor verzending
2022.10.13 - google DE: verzonden
2022.10.13 - DHL: Waalwijk, NL
2022.10.14 - DHL: Zaltbommel, NL
2022.10.14 - DHL: Dorsten, DE
2022.10.15 - DHL: Ottendorf, DE
2022.10.17 - DHL: Zittau, DE
2022.10.17 - email van MailboxDE: pakket aangekomen; binnen 10 min. betaald en doorgestuurd met GLS
2022.10.17 - MailboxDE: klaar voor verzending
2022.10.17 - GLS: Jihlava, CZ
2022.10.18 - GLS: Neuenstein, DE
2022.10.19 - GLS: Utrecht, NL
2022.10.20 - Pakketje ontvangen

Route (totale transitduur ~7 dagen):

[Afbeelding]

Daar zijn ze dan! :)

[Afbeelding]
Klopt het dat €12,46 het saldo is wat je nodig hebt voor doorsturen met GLS? Dan zorg ik dat dat alvast op mijn mailbox account staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Laatst online: 01-09 18:48
Nou dat viel me ook op. Daarom heb ik deze keer tegen de gewoonte in met Ideal betaald en niet met bv Klarna. Ik wist niet goed wat er dan van de cashback terecht zou komen namelijk.
zunrob schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:18:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_veijer
  • Laatst online: 18-07 21:11
Yellowneck schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:13:
[...]

Je kan het ook als een voordeel zien: je kan de Black Friday en Cyber Monday acties nog even afwachten :P . mocht daar nog iets leuks tussen zitten dan kan je deze preorder met cashback altijd nog annuleren. Mochten die tegenvallen, dan laat je deze doorgaan B-)
Als ik de oplopende prijzen zo zie, denk ik niet dat het toestel met BF of CM goedkoper zal zijn. Met de cashback meegenomen ben ik ongeveer 650 euro kwijt voor 7 Pro 256 GB.

De cashback ga ik ook dan maar alvast aanvragen, en dan hopen dat de telefoon nog voor de jaarwisseling geleverd wordt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

henry_veijer schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:54:
[...]

Als ik de oplopende prijzen zo zie, denk ik niet dat het toestel met BF of CM goedkoper zal zijn. Met de cashback meegenomen ben ik ongeveer 650 euro kwijt voor 7 Pro 256 GB.

De cashback ga ik ook dan maar alvast aanvragen, en dan hopen dat de telefoon nog voor de jaarwisseling geleverd wordt. 8)7
Ik heb voor de zekerheid op de laatste dag (dus 30 oktober) ook maar gewoon de P7P 256GB besteld, dan heb ik in ieder geval nog de cashback achter de hand.

Ik denk inderdaad niet dat er met BF of CM nog betere acties gaan komen, maar stiekem hoop ik toch dat Google zo gek is om in NL dezelfde actie te doen als Duitsland die had met de preorders: dus een gratis Pixel Watch erbij :+. Volgens een klantenservice medewerker van Google waren ze immers hiermee bezig of aan het bekijken wat de opties waren: vLoon in "[Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen" :9 , maar zal wel valse hoop zijn.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-08 07:47
ivo001 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:58:
Yay, mijn Pixel 7 Pro 256GB Wit + Pixel Watch LTE zijn zojuist verzonden! Zou rond 3-4 november bij Mailboxde moeten aankomen. _/-\o_
[...]
Klopt het dat €12,46 het saldo is wat je nodig hebt voor doorsturen met GLS? Dan zorg ik dat dat alvast op mijn mailbox account staat.
Voor mij kostte het 12.46 om het pakketje naar Utrecht te laten sturen. Dat kun je met PayPal direct op de account laden als het daar aangekomen is en je precies weet wat het gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
pdavie2311 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:12:
[...]

Wie zegt dat die Ultra er überhaupt komt?
Blijft de vraag idd, softwarecode zit erin gebakken, maar pixel 7 pro kan al snel uit het spel worden gezet door de nieuwe telefoons die er binnenkort al aankomen met de 1". Zal me niet verbazen als Google een model extra achter de hand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendaryNr14
  • Laatst online: 05-04 00:30
AMARONE schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:55:

Voor mij was de beste deal de p7p bij tele2 voor 840 euro met gratis buds pro. Kreeg 40 euro terug van cachbackxl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegendaryNr14
  • Laatst online: 05-04 00:30
Ferio schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:51:
[...]

Blijft de vraag idd, softwarecode zit erin gebakken, maar pixel 7 pro kan al snel uit het spel worden gezet door de nieuwe telefoons die er binnenkort al aankomen met de 1". Zal me niet verbazen als Google een model extra achter de hand heeft.
Yup, de 7a en misschien een pixel fold maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik zie ze bij de Duitse MediaMarkt op voorraad. Misschien dat ik dat wel doe. Het standaard hoesje lijkt me niks, geen ruimte voor pasjes. Bijzonder dat de prijs in Duitsland hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Ferio schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:51:
[...]

Kun je misschien toelichten wat je bedoelt met 1"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferio
GunnardePunnar schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:19:
[...]

Kun je misschien toelichten wat je bedoelt met 1"?
Camera sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Mijn P7P 256GB Wit + LTE Watch die maandagavond rond 18u verzonden was, is inmiddels gearriveerd bij MailboxDE :)
Gelijk de doorstuur order gedaan, heel benieuwd wanneer die er zou kunnen zijn:
Transit time: 3 working days (MO - FR), currently shipped at 12:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:01
Heeft iemand de afgelopen dagen nog een pixel 7 256gb ontvangen van Belsimpel?
Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn toestel pas in december ontvang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kawingchin
  • Laatst online: 15-12-2023
Naast de cashback actie is er nog een andere actie van Belsimpel. Als je een review achterlaat, ontvang je een Google Chromecast met Google TV Wit.
Actievoorwaarden
Een foutje in de pdf: Reviews die na de actieperiode worden geschreven maken geen aanspraak op de Huawei speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocktail
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-09 00:05

[...]

Pixel 7 pro 256GB wit op 21 oktober besteld bij BelSimpel zonder abonnement (zou toen op voorraad zijn aldus de website van BelSimpel). Dag erna werd aangegeven dat de telefoon een week later kwam. Daarna nog een update met 12 November als leverdatum en vandaag is de leverdatum veranderd naar 'binnenkort'.

Nog even wachten dan maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Ik heb Belsimpel ook overwogen vandaag (los toestel). Zwart was volgens mij niet op voorraad maar de rest wel. Kleur boeit toch niet omdat er een hoesje om komt maar ik vertrouw het niet. MediaMarkt in Lingen (D) is een half uur rijden, misschien is dat een betere optie. Geen extra's dan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Zie dat de Pixel 7 pro in de Google storen op voorraad is. Nu bestellen is 8-9 ontvangen.

Twijfel om hem direct te bestellen. 9 nov kan ik mijn abonnement verlengen echter heb ik een simonly. Bij tmobile zeiden ze dat ik misschien korting kan krijgen op het toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjaeuhm
Dat zag ik ook, ik heb sim only bij kpn en heb zo'n combivoordeel abbo dus ga daar niet weg. En kpn heeft hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
kawingchin schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:23:
Naast de cashback actie is er nog een andere actie van Belsimpel. Als je een review achterlaat, ontvang je een Google Chromecast met Google TV Wit.
Actievoorwaarden
Een foutje in de pdf: Reviews die na de actieperiode worden geschreven maken geen aanspraak op de Huawei speaker.
Goed gevonden! Die was ik nog niet tegengekomen. Is me wel onduidelijk wat de actieperiode is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
tjaeuhm schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:10:
Dat zag ik ook, ik heb sim only bij kpn en heb zo'n combivoordeel abbo dus ga daar niet weg. En kpn heeft hem niet.
Goeie! Woensdag het aanbod. Wil wel de oortjes erbij hebben.

Had ook zo'n soort deal bij mij S21 ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Wat is er woensdag?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Alle Pixel 7's 256GB versies (Pro en non-Pro) zijn nu in de Nederlandse Google Store weer op voorraad in alle kleuren. Leverdatum verschillen van 14-18 november.

[ Voor 6% gewijzigd door Yellowneck op 06-11-2022 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:56

pdavie2311

Live life to the fullest..

Yellowneck schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:43:
Alle Pixel 7 Pro's 256GB versies zijn nu in de Nederlandse Google Store weer op voorraad in alle kleuren. Leverdatum verschillen van 14-18 november.
Goed om te horen in ieder geval. Maar zie net dat ik nog een 93GB beschikbaar heb van de 128GB. Alle foto's e.d. gelijk uploaden naar Google Foto's werkt als een tiet. Meer dan genoeg de 128GB voor mij..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-09 11:58
@Yellowneck Bedankt. Bestelling is gedaan.

Nog even wachten en dan gaat mijn Samsung z fold 3 de deur uit.
Wat een (voor mij) bagger telefoon is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Yellowneck schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:43:
Alle Pixel 7's 256GB versies (Pro en non-Pro) zijn nu in de Nederlandse Google Store weer op voorraad in alle kleuren. Leverdatum verschillen van 14-18 november.
Dankje! Hier helaas levering weekje later. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LPELavYDqGLpO0ZrAZKHbKxvGnc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FJkFevCcWHKImNa3iqEDoWBl.jpg?f=fotoalbum_large

Woensdag contract aanbod van Tmobile, ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

N0EL schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:58:
@Yellowneck Bedankt. Bestelling is gedaan.

Nog even wachten en dan gaat mijn Samsung z fold 3 de deur uit.
Wat een (voor mij) bagger telefoon is dat!
Dit voegt echt iets toe.
Zelfde als je zegt de bananen gooi ik weg ik ga appels kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-09 11:58
Verwijderd schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:26:
[...]

Dit voegt echt iets toe.
Zelfde als je zegt de bananen gooi ik weg ik ga appels kopen.
Was inderdaad niet echt inhoudelijk.

Probleem met de Samsung fold 3 (voor mij) is dat deze als hij dicht is veel te smal is, en ik met mijn dike vingers heel vaak de verkeerde toets aanraak op het smalle scherm.

Oké. Ik kan de telefoon openen en het grote scherm gebruiken, maar dat is als je snel een berichtje terug moet sturen (bv via Whatsapp) heel onhandig.

Telefoon zelf werkt prima overigens!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tjaeuhm
By far the most compelling US Google Store deals set to be made available during the search giant's undoubtedly extended Black Friday 2022 sale will see the Pixel 7 and 7 Pro drop to lower-than-ever prices of $499 and $799 respectively.
https://www.phonearena.co...-7-pro-discounts_id143560

[ Voor 53% gewijzigd door tjaeuhm op 08-11-2022 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Iemand de cashback van Belsimpel al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
dedominee schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:34:
Nee daar heb ik niks van gehoord in de mail of gezien op de bankrekening.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
dedominee schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:34:
Van de cashback pagina: Als je de cashback claimt vóór 17 oktober, wordt het geld rond 28 november 2022 op je rekening teruggestort. Als je 17 oktober en 20 november claimt, wordt het geld rond 11 december 2022 teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Zijn er uberhaupt in de afgelopen twee tot drie weken nog Pixel 7 Pro's van 256GB uitgeleverd bij Belsimpel? Die levertijd staat al weken vast op 7 weken en in mijn order staat ook nog steeds dat er geen leverdatum bekend is.

Had gehoopt dat hier deze week verandering in zou komen, omdat de Google Store blijkbaar wel een flinke voorraad heeft van 256GB modellen, dus wellicht dat Belsimpel ook nog wat ontvangen heeft. Maargoed, de week is nog jong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:01
Yellowneck schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:17:
Zijn er uberhaupt in de afgelopen twee tot drie weken nog Pixel 7 Pro's van 256GB uitgeleverd bij Belsimpel? Die levertijd staat al weken vast op 7 weken en in mijn order staat ook nog steeds dat er geen leverdatum bekend is.

Had gehoopt dat hier deze week verandering in zou komen, omdat de Google Store blijkbaar wel een flinke voorraad heeft van 256GB modellen, dus wellicht dat Belsimpel ook nog wat ontvangen heeft. Maargoed, de week is nog jong :P
Ik heb mn p7 20 okt besteld maar nog geen bericht ontvangen ☹️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

tjaeuhm schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 04:39:
By far the most compelling US Google Store deals set to be made available during the search giant's undoubtedly extended Black Friday 2022 sale will see the Pixel 7 and 7 Pro drop to lower-than-ever prices of $499 and $799 respectively.
https://www.phonearena.co...-7-pro-discounts_id143560
Het is misschien nog voorbarig, maar het zou mij niet verbazen dat Nederland weer naast de pot pist wat betreft deze actie :+. Op alle Google Stores is de Black Friday landing page live, behalve die van Nederland (store.google.de, store.google.co.uk, .it etc) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Net de 128GB besteld bij tmobile en morgen al de levering, dikke prima!

Zie nog geen watch maar dat is nog niet nodig. Laatst de nieuwste smart watch van Samsung gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
Yellowneck schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:00:
[...]

Het is misschien nog voorbarig, maar het zou mij niet verbazen dat Nederland weer naast de pot pist wat betreft deze actie :+. Op alle Google Stores is de Black Friday landing page live, behalve die van Nederland (store.google.de, store.google.co.uk, .it etc) :w
dan ga ik naar duitsland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Ik zie dat de Chromecast actie van Belsimpel ook alweer verdwenen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MEbbers
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 20:56
Yellowneck schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:17:

ik heb op 14 oktober een p7 pro zwart 256gb besteld bij ze. Sinds vorige week staat de bestelling op:

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 18-11-2022. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 21:54
Ik zie dat de Chromecast actie van Belsimpel ook alweer verdwenen is.
Ja, en ik zoek ook al even naar hoe ik die 75 cashback moet krijgen. Telefoon half oktober besteld, levering is gepland voor 18-11. Zonder telefoon in mijn handen is het lastig om een review te schrijven....

Beetje vaag dat die actie al weer verdwenen lijkt te zijn.

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
BartS12 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:58:
[...]

Ja, en ik zoek ook al even naar hoe ik die 75 cashback moet krijgen. Telefoon half oktober besteld, levering is gepland voor 18-11. Zonder telefoon in mijn handen is het lastig om een review te schrijven....

Beetje vaag dat die actie al weer verdwenen lijkt te zijn.
De cashback kan hier worden aangevraagd: https://claimpromo.com/google-pixel-cashback-actie-nl/. Volgens de pagina kan je dit tot en met 11 december claimen.

• tjaeuhm
Wat rommelig bij Belsimpel. Ik wacht op een black friday actie en lukt dat niet dan haal ik hem gewoon wel uit de winkel. Ik verwacht niks van de Google Store. De Duitse is ook .de en de Nederlandse .com. Waarschijnlijk alleen een vertaling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

tjaeuhm schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:12:
Wat rommelig bij Belsimpel. Ik wacht op een black friday actie en lukt dat niet dan haal ik hem gewoon wel uit de winkel. Ik verwacht niks van de Google Store. De Duitse is ook .de en de Nederlandse .com. Waarschijnlijk alleen een vertaling.
Dat laatste dat klopt inderdaad. Voorraad voor Duitsland, is dezelfde voorraad voor Nederland; allemaal hetzelfde magazijn. Denk daarom dat het ook zo dramatisch is met de levertijden. Tweakers die tijdens de preorder acties hun telefoons in de Duitse Google Store hebben besteld, zagen ook middels de track en trace dat hun telefoon uit Nederland werd verstuurd. Ook zijn de voorraadstatussen voor alle producten voor beiden shops altijd precies hetzelfde.

Eergisteren was het Pixel 7 Pro Hazel hoesje kortstondig op voorraad in de Duitse store, ben toen snel naar de Nederlandse store gegaan en ook daar was die op voorraad. Was er maar eentje op voorraad want kon er maar één in de winkelwagen doen. Daarna ging de status weer op uitverkocht, zowel in de Duitse als Nederlandse store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

De 100 euro cashback op een Pixel 7 Pro en 75 euro cashback op de Pixel 7 is weer terug bij Belsimpel. Dit keer echter alleen geldig op de 128GB modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Laatst online: 05-05 21:07
Yellowneck schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:13:
De 100 euro cashback op een Pixel 7 Pro en 75 euro cashback op de Pixel 7 is weer terug bij Belsimpel. Dit keer echter alleen geldig op de 128GB modellen.
Nu toeslaan of black Friday afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
rauwst schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:59:
[...]

Zo te zien is dit al de Black Friday actie van Belsimpel. De vraag is dus of andere leveranciers met een beter aanbod komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimeWaster
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 08-09 22:05
rauwst schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:59:
[...]

De normale 7 heeft nu een levertijd van twee weken. Ik denk dat Black Friday afwachten dan geen kwaad kan.
Ik meende dat de Google Stores aankomende donderdag al bekend zou maken wat de kortingen worden.
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires