Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boomboom118
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:08
zunrob schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:14:
[...]

Zo te zien is dit al de Black Friday actie van Belsimpel. De vraag is dus of andere leveranciers met een beter aanbod komen.
De Pixel 7 is icm een abonnement van Vodafone verkrijgbaar voor € 432. Hier gaat daarna ook nog eens € 75 cashback vanaf. Dus een nieuwe Pixel 7 voor € 357. Ik kon hem niet laten liggen, hij komt vandaag binnen. Wit is overigens nog op voorraad

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Boomboom118 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:17:
[...]

De Pixel 7 is icm een abonnement van Vodafone verkrijgbaar voor € 432. Hier gaat daarna ook nog eens € 75 cashback vanaf. Dus een nieuwe Pixel 7 voor € 357. Ik kon hem niet laten liggen, hij komt vandaag binnen. Wit is overigens nog op voorraad
Ik zag die ook voorbij komen ja. Met een maandelijkse bijbetaling van 0 euro was de prijs (in mijn geval) rond de 450 euro. Hoe kan het dat ie dan ineens zo goedkoop is? Vgm wordt de telefoon niet eens vanuit Vodafone geleverd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomboom118
Aomi schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:37:
[...]

Ik zag die ook voorbij komen ja. Met een maandelijkse bijbetaling van 0 euro was de prijs (in mijn geval) rond de 450 euro. Hoe kan het dat ie dan ineens zo goedkoop is? Vgm wordt de telefoon niet eens vanuit Vodafone geleverd toch?
Word verzonden door MW BV uit Groningen. Dit is volgens mij gewoon BelSimpel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59
Boomboom118 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:41:
[...]

Word verzonden door MW BV uit Groningen. Dit is volgens mij gewoon BelSimpel.
Klopt, is Belsimpel

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-05 21:07
[...]

Hoe en waar bestel je die? Site van Vodafone of Belsimpel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boomboom118
rauwst schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:36:
[...]

Ik heb hem via Belsimpel besteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKzsm9HaqBBCeE6ChLxe41eIxWE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ie03XaKVsBhu1LXfSgBzwGuj.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
rauwst schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:36:
[...]

Via de Belsimpel site of winkel. Vodafone levert ze niet zelf. Belsimpel kan wel een Vodafone abonnement aanbieden met een Pixel uit hun eigen voorraad blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:55
[...]

Verlengen bij Vodafone is wel gewoon 480 euro helaas.. :?

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomboom118
Hartox schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:44:
[...]

Verlengen bij Vodafone is wel gewoon 480 euro helaas.. :?
Bij mij is het 24 * € 15 = € 360 voor 10000MB 5G. Is wel incl. korting omdat Internet en TV via Ziggo loopt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFqZsogJuzV7Rrt4a3qfDCAkv2U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/BNMfbZavDESLEMmjtgTRwRJI.png?f=fotoalbum_large

Ik heb ook Ziggo, maar moet 20x24 euro voor de 7 betalen ipv 18x24 bij een nieuw abonnement, helaas..

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rauwst
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQeI3bFCzEHSrdjwu8OfteHZpYs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z7p7cIwnxgChwWyNS8KAnqSQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kom uit op 18*24=432 voor het toestel. En dan dus nog 75eu cashback eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
thnx @rauwst

Dan heeft het er denk ik mee te maken dat mijn huidige abonnement nog niet is afgelopen. Ik kijk in december wel nog een keer.

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Hartox schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:19:
thnx @rauwst

Dan heeft het er denk ik mee te maken dat mijn huidige abonnement nog niet is afgelopen. Ik kijk in december wel nog een keer.
Ik kan al wel verlengen bij Vodafone maar toch, als bestaande klant verlengen kost het toestel me 489 euro en als ik als nieuwe klant bij Vodafone kom kost datzelfde toestel me maar 422 euro. Je zou zeggen dat ze er alles aan doen om je als bestaande klant binnen te houden...

edit: met een 30GB bundel wordt het nog leuker, nieuwe klant betaalt 398 euro en bestaande klant 464 euro. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Aomi op 15-11-2022 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
ik krijg van mn werkgever 350 euro telefoon vergoeding komt dit even goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Toch maar besteld, Pixel 7 128GB geel en een Pixel 6a 128GB groen voor 't vrouwtje.
Al met al nog geen 800 euro kwijt (waar nog 75 euro cashback vanaf gaat) voor 2 toestellen die normaal 1050 euro zouden kosten. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:38
Ik zie net in mijn Belsimpel account dat mijn 7 Pro 256 GB zwart klaar is om verzameld te worden. Levering staat op morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

zunrob schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:46:
Ik zie net in mijn Belsimpel account dat mijn 7 Pro 256 GB zwart klaar is om verzameld te worden. Levering staat op morgen!
Wanneer had je besteld en had je vantevoren al een indicatie gekregen in jouw account voor deze leverdatum of is deze van 'onbekend' naar 'klaar om te verzamelen' gegaan?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Yellowneck schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:49:
[...]

Wanneer had je besteld en had je vantevoren al een indicatie gekregen in jouw account voor deze leverdatum of is deze van 'onbekend' naar 'klaar om te verzamelen' gegaan?
Ik heb 30 oktober besteld, toen was de levertijd 7 weken. Enkele dagen geleden zag ik bij status "niet op voorraad bij leverancier" oid en eronder 19-11 als bezorgdatum. Of dat er al staat sinds bestelling weet ik niet. Aangezien er 7 weken stond heb ik eigenlijk vorige week pas gecheckt. Sinds vandaag is de status dus verandert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

zunrob schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 17:28:
[...]

Ik heb 30 oktober besteld, toen was de levertijd 7 weken. Enkele dagen geleden zag ik bij status "niet op voorraad bij leverancier" oid en eronder 19-11 als bezorgdatum. Of dat er al staat sinds bestelling weet ik niet. Aangezien er 7 weken stond heb ik eigenlijk vorige week pas gecheckt. Sinds vandaag is de status dus verandert.
Ah ok, dan is het wel lekker snel gegaan dan. Ik heb ook op 30 oktober besteld, maar dan de P7P 256GB in kleur Hazel, die lijkt toch wat langere levertijden te hebben. In mijn account stond tot vanmiddag nog onbekend / niet op voorraad bij leverancier zonder verwachte leverdatum, maar zie zojuist dat dat net is aangepast. Nu staat er een verwachte leverdatum van 02-12-2022. Zal mij benieuwen, opzich geen problemen mee, want dan kan ik ook nog even de Black Friday deals afwachten mochten die nog komen bij Google. :+

Overigens hebben ze wel een leuke aanbieding, als je in jouw besteloverzicht kijkt, zie je als het goed is een aanbod staan voor een telefoonverzekering. De eerste drie maanden zijn gratis en het is direct maandelijks opzegbaar. Je kan dus gewoon drie maanden gratis profiteren van de verzekering (er geldt wel een eigen risico van 40 euro bij schade en 110 euro bij diefstal), mocht je em al uit je handen laten vallen in de eerste paar maanden :X

[ Voor 18% gewijzigd door Yellowneck op 15-11-2022 22:18 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:35
Google store Duitsland heeft een countdown voor black Friday. NL store staat niks.
Lijkt erop dat Nederland weer overgeslagen gaat worden met aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
semaj schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:20:
Google store Duitsland heeft een countdown voor black Friday. NL store staat niks.
Lijkt erop dat Nederland weer overgeslagen gaat worden met aanbiedingen.
Is bovenstaande Belsimpel deal nog niet scherp genoeg voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
rauwst schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:56:
[...]

Is bovenstaande Belsimpel deal nog niet scherp genoeg voor je?
Dat weet ik nog niet omdat ik de blackfriday af wacht. Bij belsimpel betaal ik voor het verlengen van mijn Vodafone abbo op dit moment 2 euro meer als nu.
Wil maar met 1 jaar verlengen. Moet dus nog goed vergelijken wat gunstig is voor mij .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henry_veijer
  • Laatst online: 18-07 21:11
Mijn Pixel 7 Pro 256 GB is eindelijk binnen! Het heeft even mogen duren en ze maakten het gisteravond ook nog even extra spannend. Kreeg bericht van Belsimpel dat mijn abonnementsaanvraag niet verwerkt kon worden en dat ik een nieuw abonnement moest kiezen. Alleen dan wel onder veel slechtere voorwaarden. Achteraan gebeld, er waren al meer dezelfde vragen binnengekomen. Half uurtje later mail dat alles geregeld was en dat de telefoon vandaag bezorgd zou worden! 😁

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
Ik vraag mij met betrekking tot de chromecast actie af hoe het zit met de mensen die niet hebben geklaagd. Ik heb de review ook geplaatst daarvoor, maar ik heb het tot nu toe afgewacht..

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
MoonRaven schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:38:
Ik vraag mij met betrekking tot de chromecast actie af hoe het zit met de mensen die niet hebben geklaagd. Ik heb de review ook geplaatst daarvoor, maar ik heb het tot nu toe afgewacht..
Ik heb een mail gestuurd en kreeg te horen dat het goed komt, maar dat ze in principe niemand een bevestiging sturen.
Beetje vreemde gang van zaken, maar ja...

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:45

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik heb niet gemaild verder. Misschien toch doen ?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

henry_veijer schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:16:
Mijn Pixel 7 Pro 256 GB is eindelijk binnen! Het heeft even mogen duren en ze maakten het gisteravond ook nog even extra spannend. Kreeg bericht van Belsimpel dat mijn abonnementsaanvraag niet verwerkt kon worden en dat ik een nieuw abonnement moest kiezen. Alleen dan wel onder veel slechtere voorwaarden. Achteraan gebeld, er waren al meer dezelfde vragen binnengekomen. Half uurtje later mail dat alles geregeld was en dat de telefoon vandaag bezorgd zou worden! 😁
Dat telefoontje heb ik ook gekregen en vind ik eigenlijk wel een heel smerig spelletje van Belsimpel.

Ze vroeger eerst nog netjes of ik interesse had in de 128GB variant, omdat die gewoon voorradig is, maar toen ze al een beetje doorkregen dat ik niet echt heel enthousiast was, kwamen ze met achterbakse uitspraken/leugens als dat "het aanbod een bepaalde geldigheidsduur had" en dat ze "mogelijk een nieuw aanbod moeten" doen als het te lang duurt, om zo waarschijlijk toch nog klanten te doen overstappen naar de 128GB variant

Heb hun algemene voorwaarden eens nageslagen en ook mijn orderbevestiging, onzin natuurlijk. Nergens een geldigheidsduur vermeld van de koopovereenkomst, algemene voorwaarden vermeld verder:
  • Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  • Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    -deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    -de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
Ohja, zou er ook nog een gratis hoesje bijkrijgen als ik op het aanbod zou ingaan :+

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Heb ook maar Belsimpel gemaild betreft de review actie. Inmiddels bevestiging dat ze de Chromecast over ongeveer 5 weken zullen opsturen.

[ Voor 10% gewijzigd door Euphanasia op 17-11-2022 15:43 ]

Welcome to the League of Draven

• zunrob
Euphanasia schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:40:
Heb ook maar Belsimpel gemaild betreft de review actie. Inmiddels bevestiging dat ze de Chromecast over ongeveer 5 weken zullen opsturen.
Serieus? Wanneer heb je de review geplaatst?

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
zunrob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:53:
[...]

Serieus? Wanneer heb je de review geplaatst?
Ik kreeg op 9 november het bericht dat de review op de website was geplaatst, maar had hem volgens mij op 8 november geschreven.

Welcome to the League of Draven

• zunrob
Euphanasia schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:58:
[...]

Ik kreeg op 9 november het bericht dat de review op de website was geplaatst, maar had hem volgens mij op 8 november geschreven.
Hadden ze de actie toen nog online staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Laatst online: 21:58
Kreeg Woensdag bericht van DHL dat de Pixel Watch werd verzonden naar het duitse adres van m'n duitse kennis.

Donderdagochtend weer een mail met update m.b.t. verzending dat deze Vrijdag geleverd zou worden.
Donderdagmiddag om half 3 mail dat pakketje retour afzender gaat....

Bij m'n kennis is er geen DHL geweest :-(

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

In de Google Stores zijn inmiddels de Black Friday deals van start gegaan. Kortingen op de Pixel 6(a) serie, Nest, Chromecast etc, maar geen acties op de Pixel 7 telefoons. Alleen wat extra inruilpremies in sommige landen op de Pixel 7 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db_84
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-11-2022
Yellowneck schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:48:
In de Google Stores zijn inmiddels de Black Friday deals van start gegaan. Kortingen op de Pixel 6(a) serie, Nest, Chromecast etc, maar geen acties op de Pixel 7 telefoons. Alleen wat extra inruilpremies in sommige landen op de Pixel 7 serie.
In de US Google Store alleen $150 korting op de pixel 7 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
Wegens het uitblijven van een black friday actie van google de pixel 7 128 GB besteld bij belsimpel.
Komt vandaag binnen. Kan ik eindelijk aan de slag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:13
Ik heb bij navraag te horen gekregen dat ze gezien de onduidelijke communicatie hebben besloten om alle klanten die tussen 1-11 en 9-11 13.00 uur een review hebben geplaatst te voorzien van een Chromecast uit de reviewactie.

Het lijkt hier te gaan om het moment dat je 'm hebt ingestuurd, niet het moment dat hij daadwerkelijk geplaatst is. Maar dat weet ik niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rauwst
semaj schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:39:
Wegens het uitblijven van een black friday actie van google de pixel 7 128 GB besteld bij belsimpel.
Komt vandaag binnen. Kan ik eindelijk aan de slag :)
Ik denk dat ik ook maar overstag ga.

Welk bedrag ben je uiteindelijk op uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartS12
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 21:54
Al met al ben ik niet echt onder de indruk van het hele proces bij Belsimpel. Al op 17 oktober een pixel 7 zwart 256Gb besteld. Daarna tot drie keer toe een mail gehad dat de bestelling vertraging had opgelopen, en de leverdatum uiteindelijk 19 november zou worden.

Het is inmiddels 19 november, maar niks hoor. Geen verzending, geen mail, geen update. Bweh.

Ook zo'n review actie is knoeiwerk. Online gezet en weer ingetrokken, nog voordat bestellingen zijn uitgeleverd. Ik had graag mee gedaan, maar een echte review maken is lastig zonder telefoon in huis.

Nou ja, afwachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 10-09 19:51
Iemand hier die een Pixel heeft gekocht met de Black Friday actie?

Ik heb de cashback actie ingevoerd, maar tot op heden geen bevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhahyrion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:57
Nee, ik nog niet. Ik twijfelde tussen een S22 en een Pixel 7. Echter denk ik dat ik toch voor een Pixel 7 Pro ga.
Ik wil mijn KPN abonnement verlengen en merk een aanzienlijk prijsverschil op bij Belsimpel.

Toestelprijs voor een verlenging (met nummerbehoud) is circa 740 euro en zonder nummerbehoud is circa 620 euro. Abonnementskosten blijven hetzelfde.

De 620 euro en 100 euro cashback maken het wel een erg leuke optie.

Iemand succes gehad om bij een contractverlenging de goedkopere prijs te krijgen of is het gewoon afstraffen van loyale klanten met hetzelfde nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Rhahyrion schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:47:
Nee, ik nog niet. Ik twijfelde tussen een S22 en een Pixel 7. Echter denk ik dat ik toch voor een Pixel 7 Pro ga.
Ik wil mijn KPN abonnement verlengen en merk een aanzienlijk prijsverschil op bij Belsimpel.

Toestelprijs voor een verlenging (met nummerbehoud) is circa 740 euro en zonder nummerbehoud is circa 620 euro. Abonnementskosten blijven hetzelfde.

De 620 euro en 100 euro cashback maken het wel een erg leuke optie.

Iemand succes gehad om bij een contractverlenging de goedkopere prijs te krijgen of is het gewoon afstraffen van loyale klanten met hetzelfde nummer?
620 voor de pro en nog is 100 cashback?? Ik neem aan dat je wel maandelijks dan betaald voor het toestel?

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 21-11-2022 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhahyrion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:57
Ferio schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:07:
[...]

620 voor de pro en nog is 100 cashback?? Ik neem aan dat je wel maandelijks dan betaald voor het toestel?
Nee, zonder bijbetaling. Zie hieronder.

Als ik dus deze optie aanvink: Mijn eigen 06-nummer meenemen of verlengen kost het 120 euro extra.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hxYjrDS7igOCnri8LtPtR_exco0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NHQuRw8ZqzMYNvJcbBcM2dhZ.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT: helaas gaan ze niet mee bij het verlengen van je nummer. Gezien ze kortingen krijgen voor nieuwe klanten. Dat wordt dan geregeld via kpn.

Ik ga nog eens kijken of ik een balletje op kan gooien bij Kpn.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhahyrion op 22-11-2022 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Laatst online: 18:21
Knamix schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:30:
Iemand hier die een Pixel heeft gekocht met de Black Friday actie?

Ik heb de cashback actie ingevoerd, maar tot op heden geen bevestiging gekregen.
Ik heb de aanmelding gedaan voor de cashback via de genoemde site en kreeg daar een bevestiging op de site te zien. Echter nog geen bevestiging via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
rauwst schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 09:14:
[...]

Ik denk dat ik ook maar overstag ga.

Welk bedrag ben je uiteindelijk op uitgekomen?
Inc. verzending 530-75 cashback, dus 455 euro.
Vind ik een mooie prijs voor dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Weet iemand op welke site je de pixel buds kon reclammeren? Heb deze bij de mediamarkt in duitsland gekocht, maar zie het nergens meer staan...

EDIT:
https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE#09

[ Voor 16% gewijzigd door RielN op 21-11-2022 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

BartS12 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 10:06:
Al met al ben ik niet echt onder de indruk van het hele proces bij Belsimpel. Al op 17 oktober een pixel 7 zwart 256Gb besteld. Daarna tot drie keer toe een mail gehad dat de bestelling vertraging had opgelopen, en de leverdatum uiteindelijk 19 november zou worden.

Het is inmiddels 19 november, maar niks hoor. Geen verzending, geen mail, geen update. Bweh.

Ook zo'n review actie is knoeiwerk. Online gezet en weer ingetrokken, nog voordat bestellingen zijn uitgeleverd. Ik had graag mee gedaan, maar een echte review maken is lastig zonder telefoon in huis.

Nou ja, afwachten ;(
Lijkt er op dat ze weer iets van een voorraadlevering ontvangen hebben vandaag. Is die van jou toevallig ook binnengekomen bij Belsimpel?

Had zelf de Pixel 7 Pro 256GB in kleur Hazel op 30 oktober besteld.
Tot 15 november was de leverdatum onbekend (bij besteloverzicht), toen stond er ineens een datum: 02-12-2022. Deze is vervolgens een paar dagen later weer veranderd naar 28-11-2022.

Vandaag in de avond was de status wederom ineens veranderd en staat nu op "Je bestelling wordt verzameld" :) .

Edit: de witte Pixel 7 Pro 256GB is zelfs uit voorraad leverbaar nu. Dus alle backorders voor dat model zullen ook al wel verwerkt zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 22-11-2022 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik lees veel updates over Belsimpel bestellingen. Maar geen updates over bestellingen bij TMobile. Kunnen we hieruit opmaken dat die nog niet verzonden/geleverd zijn?

Ik was zaterdag 12 november bij een TMobile winkel in Utrecht Hoog Catharijne en daar zeiden ze dat de preorder backorder snel zouden worden verpakt en verzonden. Maar ook noemden ze dat week 50 pas de levering zou kunnen starten.

Ik heb zelf 12 oktober besteld vanwege de Buds Pro preorder deal, en heb nog geen sms gekregen met nieuwe leverdatum. De laatst ontvangen sms deed enkel uit de doeken dat er aan de eerder geschatte leverdatum niet voldaan zou kunnen worden.

[ Voor 15% gewijzigd door GunnardePunnar op 22-11-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartS12
Lijkt er op dat ze weer iets van een voorraadlevering ontvangen hebben vandaag. Is die van jou toevallig ook binnengekomen bij Belsimpel?
Nee, helaas. Ook geen update op de website. Ook geen reactie op mijn vraag of ze eigenlijk meer informatie hebben (anders dan het statement dat ze 'binnenkort iets verwachten'.). Gaat overigens over de Pixel 7, 256Gb, zwart.

Ik heb op 17 oktober besteld; en kort daarna de mail gekregen dat het 19 november ging worden. Daarna radio stilte. Hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-09 22:36
Zojuist Pixel 7 besteld op de website van Belsimpel. Levertijden op de website zijn misleidend.. "2-4 werkdagen
" pronkt op de website, maar bij na afronden van de bestelling: "Verwachte bezorging:03-12-2022". Zal wel nog later worden als ik de berichten hier lees..

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:59
Zo te horen nog niemand geld terug gehad van de cashback actie van Belsimpel?
Ik dacht dat je voor 28 november het geld zou krijgen meen ik mij te herinneren.
We komen daar al aardig in de buurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

rnldhfmmm schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:39:
Ik dacht dat je voor 28 november het geld zou krijgen meen ik mij te herinneren.
Er stond rond 28 november, niet voor 28 november ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroX_1990
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-08 07:51
Ik heb op 21 oktober ook een Pixel 7 256gb zwart besteld bij Belsimpel. Levertijd op de site destijds was 5-7 werkdagen.

Op 24 oktober kreeg ik een mailtje dat mijn telefoon vertraagd was, verwachte leverdatum: 19 november.

Op 3 november een mailtje ontvangen dat ze nog steeds verwachtten de telefoon binnenkort te leveren, maar de exacte leverdatum was nu onbekend.

Op 14 november een mailtje gestuurd met de vraag wat nou de leverdatum zou worden. Daar kreeg ik het volgende op terug:

Ik begrijp dat de levertijd steeds wordt uitgesteld en dat er niet iets bekend is. Ik kan me voorstellen dat je hier erg van baalt, dus ik kijk graag voor je mee.

Momenteel is er helaas niets bekend over de levertijd van dit toestel i.c.m. kleur en GB. We hebben een inschatting van 7 weken gemaakt, maar dit is niet zeker. Het kan ook eerder of later zijn. Hier heb ik dus geen extra informatie over.

En vervolgens nog dat de 128gb wel leverbaar was en ik mijn bestelling kon annuleren als ik niet zo lang wilde wachten.

Ik tast dus nog volledig in het duister over wanneer ik mijn telefoon ontvang. Daarnaast heb ik wel de cashbackaanvraag verstuurd. Nog geen geld ontvangen. Ik zit er over te denken om zodra ik het geld van de cashback ontvangen heb en de telefoon is nog niet binnen, de bestelling te annuleren en een 128gb te bestellen waarbij nu ook weer een nieuwe cashbackactie geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
rnldhfmmm schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:39:
Als je de cashback claimt vóór 17 oktober, wordt het geld rond 28 november 2022 op je rekening teruggestort. Als je 17 oktober en 20 november claimt, wordt het geld rond 11 december 2022 teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartS12
Momenteel is er helaas niets bekend over de levertijd van dit toestel i.c.m. kleur en GB. We hebben een inschatting van 7 weken gemaakt, maar dit is niet zeker. Het kan ook eerder of later zijn. Hier heb ik dus geen extra informatie over
Pfff... dit is toch wel, ehm, apart. Ze roepen dus maar wat. Die 2-4 dagen klopte dus niet, de 19 november klopte niet, en ook de huidige 7 weken 'kan meer of minder worden'. Ja, zucht. Zeg dan gewoon eerlijk op je website "we hebben geen flauw idee". Want daar komt het op neer.

Bovendien, als je 'geen flauw idee hebt', dan vind ik het bedenkelijk om wel gewoon even vele honderden euro's per klant te incasseren.

Ook nog apart - ze zijn kennelijk toch een soort exclusieve partner van google. Immers, ze zijn de enige winkel waar je ze kan krijgen (anders dan Google zelf). En dan nog heeft Google ze wel op voorraad (daar is de levertijd nu 3 dagen), maar belsimpel - is toch niet zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeroX_1990
  • Laatst online: 19-08 07:51
Ik heb mijn bestelling bij Belsimpel toch maar geannuleerd. Mijn geduld reikt helaas niet zo ver als Belsimpel vereist. Zelfs de cashback kan me gestolen worden ondertussen.

Heb de Pixel 7 256gb nu bij de Google Store besteld. Daar staat een levertijd van 3-6 werkdagen, dus fingers crossed. Met een beetje geluk is de administratie van de cashbackactie net zo slecht als de levertijdinschatting van Belsimpel en ontvang ik deze alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb de pixel 7 pro tijdens de preorder actie besteld bij Tele2 en daar zou je de pixel buds pro bij krijgen. Deze zouden binnen 6 weken geleverd worden. Deze week is het precies 6 weken geleden, krijg ik zojuist de melding van mijpostnl app dat er een pakket aangemeld is van stock today bv.

Ben benieuwd of dit het bedrijf is die de pixel buds uit leveren. Heb verder niks anders besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

indofk schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:08:
Heb de pixel 7 pro tijdens de preorder actie besteld bij Tele2 en daar zou je de pixel buds pro bij krijgen. Deze zouden binnen 6 weken geleverd worden. Deze week is het precies 6 weken geleden, krijg ik zojuist de melding van mijpostnl app dat er een pakket aangemeld is van stock today bv.

Ben benieuwd of dit het bedrijf is die de pixel buds uit leveren. Heb verder niks anders besteld.
Ja, dat is het bedrijf welke dat uitstuurt 😉

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

• FokschaapX
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10-09 21:05
Pixel 7 in het wit besteld bij bijsimpel, 2 dagen later netjes ontvangen

• Jmtpes
  • Laatst online: 22:01
FokschaapX schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:48:
Pixel 7 in het wit besteld bij bijsimpel, 2 dagen later netjes ontvangen
256gb?

• FokschaapX
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10-09 21:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik kreeg zojuist een sms'je van T-Mobile dat de Pixel 7 Pro 256 GB Zwart die ik op 18 oktober besteld had af te halen is.

• GunnardePunnar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik kreeg vanochtend 1130u een smsje van T-Mobile dat mijn Pixel 7 Pro 256GB Hazel klaar ligt in de winkel. Besteld op 12 okt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:56

Sandyman538

SandstorM [148839]

indofk schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:08:

Ja dat zijn ze. Hier vandaag geleverd, morgen zou week 6 voorbij zijn. Dus ze hebben voldaan aan 'binnen 6 weken geleverd' haha. Toen ik bestelde dacht ik dat dit meer een zoethouder was en ze er niet daadwerkelijk 6 weken over zouden doen :9

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:14
Vincentio schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:11:
Ik kreeg zojuist een sms'je van T-Mobile dat de Pixel 7 Pro 256 GB Zwart die ik op 18 oktober besteld had af te halen is.
Ik werd tot mijn grote verbazing gisterenmiddag gebeld dat een door mij op 10-10 bestelde 256GB Hazel klaar lag terwijl ik mijn order reeds een maand geleden geannuleerd had. Ik stond eigenlijk op het punt om genoegen te nemen met de 128GB versie en deze bij belsimpel te bestellen, maar heb nu dus toch nog de 256GB en ook nog voor een iets lagere prijs dan ik in eerste instantie zou betalen kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
M.b.t. de Chromecast actie. Betreft het de gewone of de 4K variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 09-09 22:36
Ik heb het gevoel dat er iets mis gaan bij de aanvraag van de cashback.
Als je op de algemene voorwaarden klinkt opent een pdf die verwijst naar "Sennheiser Sport True Wireless Zwart" cadeau ipv pixel cashback. Heb ook geen rekeningnummer hoeven invoeren, hoe krijg je dan je geld terug? Jullie wel rekeningnummer in hoeven voeren?

Nou dag he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
Anatidae schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:58:
Als je op de algemene voorwaarden klinkt opent een pdf die verwijst naar "Sennheiser Sport True Wireless Zwart" cadeau ipv pixel cashback. Heb ook geen rekeningnummer hoeven invoeren, hoe krijg je dan je geld terug? Jullie wel rekeningnummer in hoeven voeren?
Bij cashback hoefde ik ook geen rekeningnr in te vullen. Wel mn ordernr alleen ik heb mn p7 256gb heel nog niet ontvangen ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Anatidae schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:58:
De cashback site is van Belsimpel, dus het is als het goed is terug te vinden via het bestelnummer. Verder is de algemene voorwaarden link al een tijd verkeerd als je de link volgt, onder de checkbox van de algemeene voorwaarde zie je de juiste link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Benieuwd of vandaag de cashback daarwerkelijk wordt overgeboek, heb voor 17 oktober de cashback geclaimed dus was er vroeg bij! :)

Dan over de Pixel 7 256GB, fijn toestel. Zeker geen spijt van deze aanschaf en de overstap op Vodafone (had nog geen 5G). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Het lijkt erop dat Belsimpel weer een levering gaat krijgen voor de 7 Pro 256 GB in zwart en groen.

Weet niemand welk type Chromecast het betreft dat je van Belsimpel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
zunrob schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:50:
Het lijkt erop dat Belsimpel weer een levering gaat krijgen voor de 7 Pro 256 GB in zwart en groen.

Weet niemand welk type Chromecast het betreft dat je van Belsimpel krijgt?
Weet je of Belsimpel ook gele p7 256gb binnen gaat krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
Jmtpes schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:04:
[...]

Weet je of Belsimpel ook gele p7 256gb binnen gaat krijgen?
Ik heb geen idee, ik trok mijn conclusie op basis van het feit dat op hun website de levertijd aangepast is van 7 weken naar 2-4 werkdagen. Bij de gele 256 GB staat nog steeds 7 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
b00ster schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:21:
Benieuwd of vandaag de cashback daarwerkelijk wordt overgeboek, heb voor 17 oktober de cashback geclaimed dus was er vroeg bij! :)

Dan over de Pixel 7 256GB, fijn toestel. Zeker geen spijt van deze aanschaf en de overstap op Vodafone (had nog geen 5G). :)
Tot nu toe hier nog niks binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
Ik word geïrriteerd door Belsimpel. Op 20okt had ik een bestelling gedaan.

Aangezien niemand weet wanneer die gele P7 256gb binnenkomt wilde ik mijn gele P7 256gb laten vervangen door de witte p7 256gb. Want die witte hebben ze wel op voorraad.

Zegt Belsimpel heel doodleuk dat mn cashback van 75euro komt te vervallen omdat die aanbieding niet meer geld voor de 256gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Jmtpes schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:32:
Want die witte hebben ze wel op voorraad.
Dat is jammer zeg...ik heb net vorige week maandag mijn witte 128Gb in ontvangst genomen. Ik had weken geleden een witte 256Gb besteld, maar ze mailden mij dus dat ze niet wisten wanneer ze die binnen zouden krijgen. En aangezien mijn vriendin nu ook al bijna 3 maanden op een iPhone 14 Pro wacht, dat ik dat een 128Gb toch ook werkbaar moest zijn. Beetje jammer dat amper een week later blijkt dat ze die dingen alsnog binnen hebben gekregen...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
mphilipp schreef op maandag 28 november 2022 @ 14:12:
[...]

Dat is jammer zeg...ik heb net vorige week maandag mijn witte 128Gb in ontvangst genomen. Ik had weken geleden een witte 256Gb besteld, maar ze mailden mij dus dat ze niet wisten wanneer ze die binnen zouden krijgen. En aangezien mijn vriendin nu ook al bijna 3 maanden op een iPhone 14 Pro wacht, dat ik dat een 128Gb toch ook werkbaar moest zijn. Beetje jammer dat amper een week later blijkt dat ze die dingen alsnog binnen hebben gekregen...
Je hebt toch een ruiltermijn van 14d toch? En kan je toestel van 128gb teruggeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Iemand enig idee wie de cashback acties afhandeld? Neem aan dat dat Belsimpel zelf is gezien je bij registratie alleen een ordernummer moest doorgeven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
b00ster schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 12:00:
Iemand enig idee wie de cashback acties afhandeld? Neem aan dat dat Belsimpel zelf is gezien je bij registratie alleen een ordernummer moest doorgeven? :P
Lijkt me wel. In ieder geval zijn zij aanspreekpunt. Ben benieuwd of iemand geïnformeerd heeft hoe het ermee staat, want volgens mij heeft niemand het nog ontvangen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurQ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik heb nog geen cashback ontvangen. Bij het indienen ook geen bevestiging via email oid gekregen.

Heb gelukkig nog wel een screenshot met de 'succes' melding op de website na het indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Je hebt je toch aangemeld op die pagina? Nou, dat is de toko die het voor hen regelt. Ga er maar vanuit dat het goed komt, ook al sturen ze geen bevestiging. Gewoon geduld hebben.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 10:23
Beetje kansloze reactie van Belsimpel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dddJP5rt5hjHtMHGDeJXJbSPP8Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NenOuXq3o33avCKMxDD9DumL.png?f=fotoalbum_large

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Heel kansloos inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
Tegen mij zegt Belsimpel dat de leverancier de cashbacks uitbetalen en ze geen invloed op hebben😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Jmtpes schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:02:
Tegen mij zegt Belsimpel dat de leverancier de cashbacks uitbetalen en ze geen invloed op hebben😅
Meen je niet... Blijft altijd raar die cashback constructies. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:59
Jmtpes schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:02:
Ik heb toch echt bij Belsimpel die deal met cashback aangegaan en niet met een leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
rnldhfmmm schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:23:
[...]

Ik heb toch echt bij Belsimpel die deal met cashback aangegaan en niet met een leverancier.
Net als met die airbuds bij tmobile. Tmobile zegt dat het een actie is van de leverancier en probeert zichzelf goed te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Ik heb destijds het formulier op claimpromo.com ingevuld en daar ook een mail van ontvangen (onderwerp: Inzending formulier Belsimpel). Ik heb overigens zelf de cashback nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10
JoepD schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:35:
[...]

Ik heb destijds het formulier op claimpromo.com ingevuld en daar ook een mail van ontvangen (onderwerp: Inzending formulier Belsimpel). Ik heb overigens zelf de cashback nog niet ontvangen.
Ook ingevuld en ingestuurd, maar nooit een bevestigingsmail gehad. Wel screenshot gemaakt voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 06:41
Als je tussen 17 oktober en 20 november 2022 de cashback claimt, wordt de cashback rond 11 december 2022 teruggestort op je
rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-07 20:34
robbyboy schreef op donderdag 1 december 2022 @ 00:08:
Als je tussen 17 oktober en 20 november 2022 de cashback claimt, wordt de cashback rond 11 december 2022 teruggestort op je
rekening.
Als ik me niet vergis zag ik destijds toch echt staan dat het rond de 28ste gestort moest worden mits je de cashback voor 17 oktober claimt. Waar heb je deze informatie vandaan?

[ Voor 5% gewijzigd door scandalous op 01-12-2022 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
scandalous schreef op donderdag 1 december 2022 @ 00:19:
[...]

Als ik me niet vergis zag ik destijds toch echt staan dat het rond de 28ste gestort moest worden mits je de cashback voor 17 oktober claimt. Waar heb je deze informatie vandaan?
Klopt. Voor 17 oktober geclaimd is rond 28 november retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
ook nog niets ontvangen, maar iemand had al aangegeven dat Belsimpel rond de 28e niet ging halen ivm blackfriday drukte. Dus nog ff wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
scandalous schreef op donderdag 1 december 2022 @ 00:19:
[...]

In een van de e-mails die je van Belsimpel hebt gehad, zit een bijlage met informatie. Daar staat het volgende in:
Als je voor 17 oktober 2022 de cashback claimt, wordt de cashback rond 28 november 2022 teruggestort op je rekening. Als je tussen 17 oktober en 20 november 2022 de cashback claimt, wordt de cashback rond 11 december 2022 teruggestort op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-07 20:34
JoepD schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:16:
[...]

In een van de e-mails die je van Belsimpel hebt gehad, zit een bijlage met informatie. Daar staat het volgende in:

[...]
Dank u. Dit geeft inderdaad aan dat Belsimpel al te laat is met het terugstorten van het geld. Heeft iemand toevallig al contact met ze gehad hierover?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Rond 28 november... het is 1 december... Sommige mensen hier kunnen wel een chillpil gebruiken.
Geniet lekker van je toestel, die cashback komt eraan, mooi voor de feestdagen! Dubbel win!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:24
Het viel me ineens vanmiddag op, hoeveel goedkoper de Pixel 7 Pro toestellen bij abonnementen bij Belsimpel zijn geworden.
Waar de 7 Pro 256GB nog ruim 800-900 euro was bij een abonnement van bijv T-Mobile of Vodafone, is die bij Vodafone nu nog maar €625 en bij T-Mobile €675.

Ik had toevallig vorige week een sim-only bij Simyo afgesloten en los de Pixel in 128GB aangeschaft, maar ik heb toch maar ervoor gekozen om het toestel te retourneren, het abonnement te annuleren en opnieuw te bestellen met abonnement, en dan in 256GB. €50 goedkoper, meer opslag en hoef niet te wachten op de cashback.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
vandeven66 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 17:58:
Het viel me ineens vanmiddag op, hoeveel goedkoper de Pixel 7 Pro toestellen bij abonnementen bij Belsimpel zijn geworden.
Waar de 7 Pro 256GB nog ruim 800-900 euro was bij een abonnement van bijv T-Mobile of Vodafone, is die bij Vodafone nu nog maar €625 en bij T-Mobile €675.

Ik had toevallig vorige week een sim-only bij Simyo afgesloten en los de Pixel in 128GB aangeschaft, maar ik heb toch maar ervoor gekozen om het toestel te retourneren, het abonnement te annuleren en opnieuw te bestellen met abonnement, en dan in 256GB. €50 goedkoper, meer opslag en hoef niet te wachten op de cashback.
Viel mij ook op bij de Pixel 7 , 550 euro bij verlenging bij Tmobile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hier ook. Toestel gelukkig nog niet in gebruik genomen, maar wel geopend. Zag vandaag dat dezelfde combinatie ruim 160 euro scheelde (met de cashback meegerekend), dus ook de boel maar teruggestuurd en een nieuwe bestelling geplaatst.

Heb em wel dit keer zonder nummerbehoud aangevraagd, want dacht dat gaat niet goed als de vorige nummerbehoudaanvraag van de geretourneerde bestelling nog niet is verwerkt.

[ Voor 27% gewijzigd door Yellowneck op 01-12-2022 18:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:04
Ik krijg net bericht van Belsimpel dat mijn groene Pixel 7 Pro 256 GB morgen wordt bezorgd. Vorige week woensdag met een kpn abonnement besteld met een levertijd van 6 tot 8 weken, dat valt me dan alleszins mee.

Met KPN abonnement was ie 744 euro, met misschien nog cashback, dat was me erg onduidelijk. Op de bestelpagina stond het wel vermeld, maar in de voorwaarden staat alleen de 128 GB genoemd.

Mmz ik zie net dat ie nu nog maar 21 euro per maand kost ipv 31, dus 504 euro.... (Bij mijn gekozen abo van onbeperkt GB en 150 minuten). Dat scheelt een tientje per maand en 240 Euro! Maar ff achteraan morgen.

Mooi nep die black friday aanbieding dan achteraf. Inmiddels maar de nieuwe aanbieding ook besteld, morgen ff goed kijken welke van de 2 terug moet...

[ Voor 62% gewijzigd door jurjen_g op 01-12-2022 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Met die lage prijzen van de Pixel 7/7pro bij verlenging/abonnement zit ik toch ook sterk te neigen naar een Pixel, ik was alleen benieuwd of iemand hier een idee had hoelang deze aanbiedingen nog lopen gezien de einddatum van mijn contract.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires