Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -gekko-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
jurjen_g schreef op donderdag 1 december 2022 @ 18:47:
Ik krijg net bericht van Belsimpel dat mijn groene Pixel 7 Pro 256 GB morgen wordt bezorgd. Vorige week woensdag met een kpn abonnement besteld met een levertijd van 6 tot 8 weken, dat valt me dan alleszins mee.

Met KPN abonnement was ie 744 euro, met misschien nog cashback, dat was me erg onduidelijk. Op de bestelpagina stond het wel vermeld, maar in de voorwaarden staat alleen de 128 GB genoemd.

Mmz ik zie net dat ie nu nog maar 21 euro per maand kost ipv 31, dus 504 euro.... (Bij mijn gekozen abo van onbeperkt GB en 150 minuten). Dat scheelt een tientje per maand en 240 Euro! Maar ff achteraan morgen.

Mooi nep die black friday aanbieding dan achteraf. Inmiddels maar de nieuwe aanbieding ook besteld, morgen ff goed kijken welke van de 2 terug moet...
Hier dezelfde conclusie; maandag besteld i.c.m. KPN onbeperkt GB/bellen abonnement en toestel kostte bij volledige afbetaling €744 (excl. cashback van €100). Bij ditzelfde abonnement kost het toestel nu €576. Dat is toch wel een fors verschil, zit nu ook te twijfelen wat handig is. Heb Belsimpel wel gecontact wat er eventueel mogelijk is qua verrekening zonder retournering, maar verwacht daar niet zoveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
-gekko- schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 15:09:
[...]

Hier dezelfde conclusie; maandag besteld i.c.m. KPN onbeperkt GB/bellen abonnement en toestel kostte bij volledige afbetaling €744 (excl. cashback van €100). Bij ditzelfde abonnement kost het toestel nu €576. Dat is toch wel een fors verschil, zit nu ook te twijfelen wat handig is. Heb Belsimpel wel gecontact wat er eventueel mogelijk is qua verrekening zonder retournering, maar verwacht daar niet zoveel van.
Mijn ervaring hiermee is dat winkels erin mee gaan. Het terug sturen en opnieuw sturen kost immers geld, zorgt ervoor dat producten moeten worden geïnspecteerd en is ook slecht voor het milieu. Ze zullen hopelijk alleen weigeren als ze niet anders kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:32
MoonRaven schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 02:55:
[...]

Mijn ervaring hiermee is dat winkels erin mee gaan. Het terug sturen en opnieuw sturen kost immers geld, zorgt ervoor dat producten moeten worden geïnspecteerd en is ook slecht voor het milieu. Ze zullen hopelijk alleen weigeren als ze niet anders kunnen.
Toch gaf Belsimpel mij aan dat het helaas wel moet worden teruggestuurd, het verwerken van de annulering gaat anders niet goed. Voelde wel jammer, gisteravond de Pixel in huis en vanochtend alweer weggebracht naar PostNL... De nieuwe bestelling kan pas door als nummerbehoud reservering van de lopende bestelling af is, volgens Belsimpel kon dat pas na verwerking van de retour (wat tot 10 werkdagen kan duren), maar ik heb rechtstreeks bij KPN de reservering van het nummer laten opheffen bij de lopende bestelling. Ging niet heel makkelijk, maar uiteindelijk gelukt, dus ik hoop nu dat de nieuwe bestelling ergens volgende week kan komen (en dat ie niet nu weer uitverkocht is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
jurjen_g schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:45:
[...]

Toch gaf Belsimpel mij aan dat het helaas wel moet worden teruggestuurd, het verwerken van de annulering gaat anders niet goed. Voelde wel jammer, gisteravond de Pixel in huis en vanochtend alweer weggebracht naar PostNL... De nieuwe bestelling kan pas door als nummerbehoud reservering van de lopende bestelling af is, volgens Belsimpel kon dat pas na verwerking van de retour (wat tot 10 werkdagen kan duren), maar ik heb rechtstreeks bij KPN de reservering van het nummer laten opheffen bij de lopende bestelling. Ging niet heel makkelijk, maar uiteindelijk gelukt, dus ik hoop nu dat de nieuwe bestelling ergens volgende week kan komen (en dat ie niet nu weer uitverkocht is...)
Pff erg zonde dat ze daar geen proces voor (kunnen/mogen) hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerThomas
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-04-2024
Tot nu toe heb ik altijd losse telefoons i.c.m. een sim-only abonnement gehad. Belsimpel biedt nu voor €972 (€708 + 24*€11) de 7 pro aan i.c.m. een 2-jarig T-mobile abonnement i.p.v. €969 voor het losse toestel.

Klopt dit totaalbedrag of zie ik verborgen kosten over het hoofd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pf_QZBYSipPznZHxkHf7ZnAeeLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6TVZ95dObeUr5W5DZrOqm9ki.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
TweakerThomas schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:09:
Tot nu toe heb ik altijd losse telefoons i.c.m. een sim-only abonnement gehad. Belsimpel biedt nu voor €972 (€708 + 24*€11) de 7 pro aan i.c.m. een 2-jarig T-mobile abonnement i.p.v. €969 voor het losse toestel.

Klopt dit totaalbedrag of zie ik verborgen kosten over het hoofd?

[Afbeelding]
Duitse amazon kost ie 848 en je krijg nog 100 euro + inruilprijs voor je oude toestel. dus prijs is minimaal 748 maar kan meer zijn ligt eraan wat je nog voor je oude toestel krijgt

[ Voor 6% gewijzigd door alki op 05-12-2022 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-03 00:36
Nou, ik heb toch maar ook belsimpel een bericht gestuurd met de vraag waar het geld van de cashback blijft. Het is nu een week na de 28e. Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -gekko-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
Heb inmiddels reactie van Belsimpel op het prijsverschil. Verschil was in totaal 168 waar dan nog €100,- cashback op zit. Van het resterende verschil van €68 bieden ze een coupon van €40 als compensatie. Heb vorige week met enige pijn en moeite een screenprotector geplaatst dus ga hiermee akkoord. Die €28 is dan een les dat black-friday aanbiedingen niet altijd zijn wat het lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog steeds geen cashback ontvangen heb ruim optijd cashback geclaimt had al lang moeten hebben volgens belsimpel pdf die bij bestelling zat, heb ook bevestiging mail van 12 oktober

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:45

Mimiix

Professioneel Prutser

Via email te horen gekregen dat de cashback eind deze week uitgekeerd wordt.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Mimiix schreef op maandag 5 december 2022 @ 19:54:
Dat is mooi, ik heb ondertussen ook al contact gehad met Belsimpel en mijn ontevredenheid geuit. Hopelijk maken ze hun eigen opgestelde voorwaarden de volgende keer wel waar, komt een beetje knullig over zo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59
Yes hier ook, standaard mail dat ik binnen 5 werkdagen het geld heb.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zijn er meer mensen die hun Pixel Buds nog niet hebben ontvangen? Ik heb mijn Pixel 7 nu dik 7 weken maar nog niks vernomen van het bedrijf dat deze zou uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Slaapje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:33:
[...]

8)7 dan zou je toch denken dat iedereen een mail heeft gekregen, hier nog niks ontvangen... hopelijk valt mij registratie niet tussen wal en schip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:50
Slaapje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:33:
[...]

Idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurQ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 16:41
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Heb de Pixel 7 gekocht op Black Friday, maar nooit een bevestiging per mail gekregen (75 euro cashback actie)

Had fotos gemaakt, van de bevestiging op de site, maar dit maakte ik met mijn oude Motorola. Net gezocht naar de fotos, maar ik denk dat ze niet naar Google Photos zijn geüpload :(

Wat was de datum dat Belsimpel dit zou uitbetalen? En heeft iemand al een bevestiging ontvangen of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Knamix schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:21:
Heb de Pixel 7 gekocht op Black Friday, maar nooit een bevestiging per mail gekregen (75 euro cashback actie)

Had fotos gemaakt, van de bevestiging op de site, maar dit maakte ik met mijn oude Motorola. Net gezocht naar de fotos, maar ik denk dat ze niet naar Google Photos zijn geüpload :(

Wat was de datum dat Belsimpel dit zou uitbetalen? En heeft iemand al een bevestiging ontvangen of nog niet?
Oei, ik zou ff contact met hen opnemen.
Zie ook eerder in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:19
En @Slaapje en alle anderen die bericht hebben gehad: zaten jullie bij de eerste batch cashback? Ofwel die van de 28e november? Ik heb 30 oktober besteld, maar geen bericht mbt cashback.

[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 06-12-2022 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

zunrob schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 23:04:
[...]

En @Slaapje en alle anderen die bericht hebben gehad: zaten jullie bij de eerste batch cashback? Ofwel die van de 28e november? Ik heb 30 oktober besteld, maar geen bericht mbt cashback.
Ja. Ik zit bij de eerste batch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
zunrob schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 23:04:
[...]

Ja same, eerste batch.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:36

Sandyman538

SandstorM [148839]

Subz schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:42:
Zijn er meer mensen die hun Pixel Buds nog niet hebben ontvangen? Ik heb mijn Pixel 7 nu dik 7 weken maar nog niks vernomen van het bedrijf dat deze zou uitleveren.
Na aanmelden voor de buds kreeg ik enkele dagen later een email waarin stond dat binnen 6 weken de buds zouden arriveren. Dat is bij mij op de dag precies gelukt. Geen email gehad waar die 6 weken in stond? Staat dus los van aanschaf moment Pixel.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Ik heb inmiddels reactie van Tele2, de voorraad was op en daarom sturen ze de Buds pas later af. Had gehoopt dat ze iets pro-actiever hierover zouden communiceren. Maar goed, nu komen ze binnen 1 a 2 weken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
b00ster schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:36:
[...]

8)7 dan zou je toch denken dat iedereen een mail heeft gekregen, hier nog niks ontvangen... hopelijk valt mij registratie niet tussen wal en schip!
Ik heb ook geen bericht gehad, maar heb gelukkig wel de bevestiging van claimpromo, dus maak me niet zo druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Heeft iemand al de refund van Belsimpel binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
The_Admin schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:09:
[...]

Ik heb ook geen bericht gehad, maar heb gelukkig wel de bevestiging van claimpromo, dus maak me niet zo druk.
Ondertussen mail ontvangen en DM via Twitter dat ze het hebben overgeboekt. Heb wel uitgesproken dat ik de gang van zaken toch wel jammer vindt. Het is niet dat ik het geld perse nodig heb, maar kan erg slecht tegen bedrijven die hun eigen afspraken/voorwaarden niet nakomen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
zuukie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:56:
Serieus. Lees even de berichten boven je...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

zuukie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:56:
Graag even teruglezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Oeps 😇😇😇😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
alki schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:08:
[...]

Duitse amazon kost ie 848 en je krijg nog 100 euro + inruilprijs voor je oude toestel. dus prijs is minimaal 748 maar kan meer zijn ligt eraan wat je nog voor je oude toestel krijgt
gebaseerd op de prijs in het screenshot gaat het hierbij niet om de 128gb versie maar de 256gb. de 128gb 7 pro is icm abonnement slechts 624 euro op belsimpel op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijzz
  • Laatst online: 09-09 17:11
Vandaag belsimpel cashback gekregen in de vorm van -75 EUR op mijn creditcard - LOL. Nu al 20m in wachtrij via de telefoon om de afschrijving een bijschrijving te maken... iemand anders ook deze ervaring?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b00ster
Matthijzz schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:34:
Vandaag belsimpel cashback gekregen in de vorm van -75 EUR op mijn creditcard - LOL. Nu al 20m in wachtrij via de telefoon om de afschrijving een bijschrijving te maken... iemand anders ook deze ervaring?
8)7 meen je niet, wat een stumperts zeg. krijgen de IDEAL betalers straks een tikkie ofzo? 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 045Crew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-07 18:52
Tijdje geleden de vraag gesteld of ik recht had op de Chromecast omdat ik een review had geplaatst. Lang verhaal kort, ik heb er geen recht op.

Nu krijg ik zojuist een mail dat de Chromecast onderweg is. 😅. Nu de cashback nog, ondanks dat ik 17-10 de aanvraag de deur uit heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:35
045Crew schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:49:
Tijdje geleden de vraag gesteld of ik recht had op de Chromecast omdat ik een review had geplaatst. Lang verhaal kort, ik heb er geen recht op.

Nu krijg ik zojuist een mail dat de Chromecast onderweg is. 😅. Nu de cashback nog, ondanks dat ik 17-10 de aanvraag de deur uit heb gedaan.
Wilde net hetzelfde posten :+, leuke meevaller. Cashback is van de week per mail bevestigd dat deze wordt uitbetaald en nu een mail dat de Chromecast onderweg is.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Yes same here. Blij dat ze alles nu wel gewoon versturen/uitbetalen, maar de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maupie1967
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:07
Ach, zolang belsimpel zich aan de afspraken houdt, ik een mooie Pixel 7 heb met 75 euro korting en een Google TV wit hoor je mij niet klagen en kan ik iedereen belsimpel aanraden.

Kerst is vroeg begonnen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
Ik heb zelf geen mail gehad over de Chromecast, maar ik was wel erg snel erbij met de review. Hebben jullie er allemaal achteraan gemaild?

Edit: zelf niet gemaild maar vannacht wel de mail gehad dat het onderweg was.

[ Voor 22% gewijzigd door MoonRaven op 08-12-2022 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 17:35
@MoonRaven Nee, ik was er eerlijk gezegd niet vanuit gegaan dat ik er voor in aanmerking kwam. Pixel 7 besteld direct toen die beschikbaar kwam en een review geplaatst naar aanleiding van een post in dit topic.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maupie1967
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:07
Ik kreeg na eerste mail afwijzing met lang verhaal waarom ik niet in aanmerking zou komen, na het antwoord dat ik ze de voorwaarden kon mailen en ik aan alle gestelde eisen voldeed kreeg ik een mailtje dat ik bij uitzondering toch in aamerking kwam…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FLA NL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:21
Cashback ontvangen, +75 euro op mijn creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
7 oktober de P7P besteld en nog hier helaas nog geen Euro 100,- gestort gekregen.
Heb Belsimpel maar een mail gestuurd.
We wachten het af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Begin oktober telefoon gekocht bij Belsimpel.
Deze week mail gehad van de cashback, dat zal van de week gestort worden (geen mail gehad bij invullen cashback).
Eerder wel al mail gehad dat ik de Chromecast zou krijgen (nav review), maar op dit moment nog geen bericht over verzending gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
Yihaaa schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:03:
7 oktober de P7P besteld en nog hier helaas nog geen Euro 100,- gestort gekregen.
Heb Belsimpel maar een mail gestuurd.
We wachten het af....
Hier vanmiddag de mail gehad dat het geld binnen 5 dagen op mijn rekening staat.

Tevens half uur geleden mail ontvangen van de chromecast die mijn kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:10

itsoutthere

The Truth

Hier ook bevestiging dat de cashback eraan komt en dat de Chromecast wordt verzonden. Voor beiden wel eerder ook al mailcontact gehad omdat vanuit Belsimpel nergens een bevestigingsmail van ontvangen was.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier is vandaag de Chromecast bezorgd, is de 4K versie, had de HD versie verwacht dus dat is erg fijn!

Nu ook nog even wachten op de cashbacks, 2x de Pixel 7 en 2x aangemeld, benieuwd of dat in 1x goed zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

Vandaag zowel de cashback als Chromecast binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Mimiix schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:16:
Vandaag zowel de cashback als Chromecast binnen!
Ook de 4K?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
Hier was ik helaas niet thuis, maar de toegezonden ean code was van de 4K versie. Morgen uit pakket automaat vissen! HD versie hier al in huis, kan deze mooi de chromecast ultra vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
rolfie23 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:35:
[...]

Hier was ik helaas niet thuis, maar de toegezonden ean code was van de 4K versie. Morgen uit pakket automaat vissen! HD versie hier al in huis, kan deze mooi de chromecast ultra vervangen.
Hier ook de 4K variant inderdaad, dat scheelt toch weer.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Ondertussen hier ook de cashback terug op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:21
Zowel de cashback als de Chromecast inmiddels ook mogen ontvangen.

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Heeft iemand hier al een compensatie gekregen van Belsimpel voor het lange wachten van de pixel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Jmtpes schreef op donderdag 15 december 2022 @ 15:42:
Heeft iemand hier al een compensatie gekregen van Belsimpel voor het lange wachten van de pixel?
Ja kreeg een 10 euro accessoirevoucher. Overigens was dit mij nooit beloofd en kreeg ik dit 'uit het niets' aangeboden toen ik contact opnam voor iets anders gerelateerd aan dezelfde order d:)b.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolfie23
Jmtpes schreef op donderdag 15 december 2022 @ 15:42:
Er wordt naar de aantal dagen gekeken, hierop word een bedrag gebaseerd. Ik kreeg €20,-. Voor iets waar belsimpel weinig aan kan doen zeer schappelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
net met belsimpel gebeld en gevraagd hoe het zit met de black Friday cashback.

heb geen bevestiging of iets ontvangen.
maar het ging helemaal goed komen, ik zou het uiterlijk eind januari op mijn rekening moeten hebben.
en op de vraag of ik de bevestiging alsnog kon ontvangen was dat natuurlijk niet mogelijk.

echt belsimpel is geen beste winkel.
denk echt nog wel 2 keer na of ik daar nog iets zal bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix

Mimiix

Professioneel Prutser

sk1nny666 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:40:
net met belsimpel gebeld en gevraagd hoe het zit met de black Friday cashback.

heb geen bevestiging of iets ontvangen.
maar het ging helemaal goed komen, ik zou het uiterlijk eind januari op mijn rekening moeten hebben.
en op de vraag of ik de bevestiging alsnog kon ontvangen was dat natuurlijk niet mogelijk.

echt belsimpel is geen beste winkel.
denk echt nog wel 2 keer na of ik daar nog iets zal bestellen.
Kan je niet beter een shopreview schrijven :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Mimiix schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:55:
[...]

Kan je niet beter een shopreview schrijven :)?
ja moet ik maar eens doen inderdaad.

maar denk deel mijn verhaal ook even over de cash back actie met de info die ik had ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
De "tweede ronde" cashback van Belsimpel, voor de mensen die geclaimt hebben tussen 17 oktober en 20 november, zou rond 11 december 2022 uit worden betaald. Heeft iemand deze al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:14
Casback en chromecast ontvangen, niks te klagen over belsimpel. Tevreden klant :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Amaze86 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 09:43:
Casback en chromecast ontvangen, niks te klagen over belsimpel. Tevreden klant :)
Wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
zunrob schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:11:
De "tweede ronde" cashback van Belsimpel, voor de mensen die geclaimt hebben tussen 17 oktober en 20 november, zou rond 11 december 2022 uit worden betaald. Heeft iemand deze al ontvangen?
Nope, heb dus gisteren weer gemaild. Zat schijnbaar niet bij de eerste batch, maar kreeg per mail te horen dat ik inderdaad ook in de tweede ronde zat die op 10/12 werd betaald, maar tot op heden nog niks op rekening en/of CC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
The_Admin schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:21:
[...]

Nope, heb dus gisteren weer gemaild. Zat schijnbaar niet bij de eerste batch, maar kreeg per mail te horen dat ik inderdaad ook in de tweede ronde zat die op 10/12 werd betaald, maar tot op heden nog niks op rekening en/of CC.
Ik heb de cashback zojuist ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
zunrob schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:29:
[...]

Ik heb de cashback zojuist ontvangen!
Top! Hier nog niks en geen reactie op m'n mail van begin deze week |:(

Gaat me niet eens zozeer om dat ik die 75,- euro nou zo hard nodig heb, maar dit is inmiddels echt de slechts georganiseerde actie ooit, ook dat gestuntel met die Chromecasts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Gisteren nog even gereageerd op m'n eerdere mailwisseling met Belsimpel waarin ze aangaven dat ik in de batch van 10 december zat, vanochtend reactie:
Je krijgt deze e-mail omdat je eerder contact hebt gehad met de klantenservice over je bestelling met ordernummer 1337.

Onze excuses dat we nog niet direct een reactie hebben kunnen geven. We moesten navraag doen bij een andere afdeling over het uitkeren.

Op dit moment is duidelijk dat we proberen dit voor het einde van het jaar in orde te maken. Aangezien we te maken hebben met veel drukte en ziekte is het niet zeker of het gaat lukken.

Wel is duidelijk dat we dit binnenkort in orde gaan maken en we hiermee bezig gaan. Het staat dus op de planning om opgepakt te worden.

Hopelijk hebben we je zo voldoende geïnformeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Laatst online: 30-08 17:30
Inmiddels staan sommige pixel 7 modellen op een levertijd van 7 weken in combinatie met een abonnement bij Belsimpel, is het toestel zo populair dat ze de gealloceerde modellen icm abonnement al uitverkocht zijn?

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41
https://nl.pepper.com/aan...l-7-pixel-buds-pro-263252

Pixel buds pro gratis bij de Pixel 7 op Amazon DE. Geen idee of na ontvangst de buds te retourneren zijn, na bestellen iig niet. Dan zou de Pixel 7 ongeveer 485 euro kosten.

[ Voor 12% gewijzigd door JSTPS op 29-12-2022 18:10 ]

• MoonRaven
The_Admin schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:51:
[...]

Top! Hier nog niks en geen reactie op m'n mail van begin deze week |:(

Gaat me niet eens zozeer om dat ik die 75,- euro nou zo hard nodig heb, maar dit is inmiddels echt de slechts georganiseerde actie ooit, ook dat gestuntel met die Chromecasts :D
Och de chromecast heb ik nog niet. DHL zag dat de verpakking beschadigd was, dus het is retour gegaan. Het probleem is dat het nog steeds ergens ligt. Laatste statusupdate: "Klaar voor versturen naar het sorteercentrum 9 dec. 20:43". Kan Belsimpel echter ook weinig aan doen.

Ik kan bij Belsimpel een formulier invullen (uitprinten en met pen invullen), maar ik heb geen printer, dus ik kan het ook niet versnellen. Hopelijk komt het snel bij ze binnen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
JSTPS schreef op donderdag 29 december 2022 @ 01:40:

Pixel buds pro gratis bij de Pixel 7 op Amazon DE. Geen idee of na ontvangst de buds te retourneren zijn, na bestellen iig niet. Kan wel bij PlayStation 5 bundels met een extra spel. Dan is de Pixel 7 ongeveer 485 euro.
Achteraf te retourneren, dus uiteindelijk maar 485 euro voor de Pixel 7.

Als je een abonnement nodig hebt, zijn beide modellen heel voordelig bij Belsimpel nu icm een 50+ abonnement.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nA5YNpZ9xxyRa2cTU8a2h5sTdLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ey04mILpqB1HdIalVUdGTYz3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Ik twijfel om bovenstaande deal te nemen incl. 50+ abbo.
Zijn er al betere deals geweest?

2 jaars vergelijking:
Belsimpel aanschaf: 575,95
Abbo (ga ik gebruiken): 204
Totaal: 779,95

of

Pixel 7 Amazon & Buds pro
629
Buds pro marktplaats: 110 euro
SimOnly abbo: +-240 (10GB internet)
Totaal: 629 + 240 - 110 = 759

Onder aan de streep scheelt het 20 euro met de pro via belsimpel of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
JSTPS schreef op donderdag 29 december 2022 @ 01:40:

Pixel buds pro gratis bij de Pixel 7 op Amazon DE. Geen idee of na ontvangst de buds te retourneren zijn, na bestellen iig niet. Dan zou de Pixel 7 ongeveer 485 euro kosten.
Ja dat kan op de duitse pepper is t al gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Wyhi schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:01:
Ik twijfel om bovenstaande deal te nemen incl. 50+ abbo.
Zijn er al betere deals geweest?

2 jaars vergelijking:

of

Pixel 7 Amazon & Buds pro
629
Buds pro marktplaats: 110 euro
SimOnly abbo: +-240 (10GB internet)
Totaal: 629 + 240 - 110 = 759

Onder aan de streep scheelt het 20 euro met de pro via belsimpel of zie ik iets over het hoofd?
Bovenstaande deal is de 7 pro. Op Amazon gaat het om de 7. De buds zijn iig wel te retourneren, dus dan krijg je 145 euro terug. Als je het abonnement gaat gebruiken is de actie van Belsimpel natuurlijk een stuk beter.

[ Voor 6% gewijzigd door JSTPS op 30-12-2022 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
Mezelf toch maar een cadeautje gegeven, bye bye Xiaomi 9T pro na bijna 3,5 jaar trouwe dienst... :)

Pixel 7 Pro 128GB

[ Voor 3% gewijzigd door Wyhi op 31-12-2022 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeOnFilms
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 18:19
Wyhi schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:47:
Mezelf toch maar een cadeautje gegeven, bye bye Xiaomi 9T pro na bijna 3,5 jaar trouwe dienst... :)

Pixel 7 Pro 128GB
Voor welke abbo heb je gekozen?
Met die van 50+ kan je namelijk niet tegelijk bellen en internet gebruiken, beetje vreemd dus daarom voor een Ben abbo gekozen, paar tientjes meer over 2 jaar tijd maar in ieder geval wel normale service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
Ik lees het inderdaad, had ik niet eerder gezien (ook nooit bij stil gestaan).
Maar dit wetende had mijn keuze niet veranderd, voor die paar keer per jaar dat ik bel en dan ook nog in combinatie met internet komen vrijwel niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:04
Wyhi schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:47:

Pixel 7 Pro 128GB
Gefeliciteerd! Ik kom vanuit hetzelfde toestel maar ik twijfel nog over formaat dat het te groot is. Hoe bevalt dat ten opzichte van de al grote Xiaomi 9T pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
heval schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:17:
[...]

Gefeliciteerd! Ik kom vanuit hetzelfde toestel maar ik twijfel nog over formaat dat het te groot is. Hoe bevalt dat ten opzichte van de al grote Xiaomi 9T pro?
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen, persoonlijk zie ik geen issues met het formaat.
Elk nieuw toestel is even 2 dagen wennen en voelt daarna als gewoon.

Ik zal woensdag wat laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noil
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 13:32
Heb de pixel 7 op 21 -11 gekocht en cashback formulier ingevuld. Maar nog geen geld gezien op mijn rekening.
Iemand die rond die dat ook besteld heeft en zijn cashback al wel terug heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
noil schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:48:
Heb de pixel 7 op 21 -11 gekocht en cashback formulier ingevuld. Maar nog geen geld gezien op mijn rekening.
Iemand die rond die dat ook besteld heeft en zijn cashback al wel terug heeft?
kom net van de telefoon met belsimpel en die gaven aan dat ze een half uur geleden het geld naar mij overgemaakt hadden.

ik heb nog niks gezien maar wachten nog weer verder af.

-edit-

ik had tot op heden niks op de mail kunnen krijgen van een bevestiging dat alles goed is en het geld (vroeg of laat) mijn kant op zou komen.

maar de persoon die ik net gesproken had vroeg of ik graag een bevestiging wou hebben van ons gesprek per mail waarin ze aangeeft dat het geld overgemaakt zou zijn.

dus ze kunnen wel een bevestiging sturen vanuit de helpdesk (waar eerdere die ik gesproken had mij vertelde dat ze dat niet konden)

[ Voor 32% gewijzigd door sk1nny666 op 03-01-2023 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noil
sk1nny666 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:54:
[...]

kom net van de telefoon met belsimpel en die gaven aan dat ze een half uur geleden het geld naar mij overgemaakt hadden.

ik heb nog niks gezien maar wachten nog weer verder af.

-edit-

ik had tot op heden niks op de mail kunnen krijgen van een bevestiging dat alles goed is en het geld (vroeg of laat) mijn kant op zou komen.

maar de persoon die ik net gesproken had vroeg of ik graag een bevestiging wou hebben van ons gesprek per mail waarin ze aangeeft dat het geld overgemaakt zou zijn.

dus ze kunnen wel een bevestiging sturen vanuit de helpdesk (waar eerdere die ik gesproken had mij vertelde dat ze dat niet konden)
Geen goede klantenservice dan. Heb zelf ook belsimple gemaild met de vraag om bevestiging maar ze gaven aan dat het vanzelf mijn kant op komt zonder bevestiging komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
noil schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:21:
[...]

Geen goede klantenservice dan. Heb zelf ook belsimple gemaild met de vraag om bevestiging maar ze gaven aan dat het vanzelf mijn kant op komt zonder bevestiging komt.
klopt ik vind de klantenservice echt om te huilen.
volgens de mail die ik had hadden ze het vanmorgen om 11:11 naar mij overgemaakt maar ik heb nog niks ontvangen. ik wacht morgen nog even af maar volgens mij had ik het dan al wel bij mij op rekening moeten hebben.
het duurt tegenwoordig niet meer een dag voordat het geld is overgemaakt dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyhi
heval schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:17:
[...]

Hij bevalt prima, voor het verschil in grote hoef je hem niet te laten liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Inmiddels meer dan 10 weken verder en nog steeds niks ontvangen. Zeer matige actie van Tele2 en Google op deze manier. Had ik hem toch nog liever in duitsland gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
sk1nny666 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:17:
[...]

klopt ik vind de klantenservice echt om te huilen.
volgens de mail die ik had hadden ze het vanmorgen om 11:11 naar mij overgemaakt maar ik heb nog niks ontvangen. ik wacht morgen nog even af maar volgens mij had ik het dan al wel bij mij op rekening moeten hebben.
het duurt tegenwoordig niet meer een dag voordat het geld is overgemaakt dacht ik.
snelle update van mijn kant.
heb nog steeds niks op mijn rekening staan.
dus geloof er niks van dat ze gister om 11:11 geld naar mij hebben overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noil
noil schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 15:21:
[...]

Update: Zojuist mijn cashback refund ontvangen op mijn rekening. Beter laat dan nooit.

Gebrek aan communicatie is wel lastig en verbaasd me dat belsimpel niet meer te koop wil lopen dat je geld terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
gister avond heb ik het dan toch op mijn rekening ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-09 22:30
Heb mn cashback Belsimpel aanvraag 21 nov gedaan pixel 7 pro. Had geen bevestigingsmail gekregen maar wel scherm copy gemaakt van aanvraag is ontvangen. Daarna Belsimpel gemaild die zei stuur nog eens en dus 28 nov weer gedaan en weer geen bevestigings mail ontvangen.Enige reactie Belsimpel is kijk in je spam box... Als ik dit geweten had pffffff.. ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heval
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:04
Mis ik iets over het hoofd of is dit echt scherp geprijsd?
Bij KPN bijvoorbeeld betaal je 17,50 voor hetzelfde abbo en betaal flink meer voor toestel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSf4D-Ki5g90ywIguqZMJPIDULQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SXiNZuu1EflX3o201olRnAoi.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Scorpe999999 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:09:
Heb mn cashback Belsimpel aanvraag 21 nov gedaan pixel 7 pro. Had geen bevestigingsmail gekregen maar wel scherm copy gemaakt van aanvraag is ontvangen. Daarna Belsimpel gemaild die zei stuur nog eens en dus 28 nov weer gedaan en weer geen bevestigings mail ontvangen.Enige reactie Belsimpel is kijk in je spam box... Als ik dit geweten had pffffff.. ben ik de enige?
Hier ook rond dezelfde periode cashback aangevraagd. Ook geen bevestiging. Ook niet in de spam. Belsimpel mail gestuurd en krijg als reactie dat je 'meestal' een bevestiging van de aanvraag krijgt (niet dus) en dat ze bij een andere afdeling navraag gaan doen of ze mijn aanvraag heben ontvangen maar dat kan weer 5 werkdagen duren 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
Leona1981 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:08:
[...]

Hier ook rond dezelfde periode cashback aangevraagd. Ook geen bevestiging. Ook niet in de spam. Belsimpel mail gestuurd en krijg als reactie dat je 'meestal' een bevestiging van de aanvraag krijgt (niet dus) en dat ze bij een andere afdeling navraag gaan doen of ze mijn aanvraag heben ontvangen maar dat kan weer 5 werkdagen duren 🙄
Vandaag 1 uur aan het bellen geweest en na eindeloos wachten kreeg ik Er zijn geen wachtenden voor u. uiteindelijk maar verbroken en opnieuw gebeld zelfde probleem en toen met andere telefoon zelfde probleem... Ik word er ziek van zo'n service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
Scorpe999999 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:55:
[...]

Vandaag 1 uur aan het bellen geweest en na eindeloos wachten kreeg ik Er zijn geen wachtenden voor u. uiteindelijk maar verbroken en opnieuw gebeld zelfde probleem en toen met andere telefoon zelfde probleem... Ik word er ziek van zo'n service...
Wonder boven wonder... Kreeg vandaag bericht met excuses vanwege vertraagde uitkering dat het bedrag binnen 5 dagen overgemaakt zal worden. Dat is in ieder geval een positieve bevestiging waarop ik wachtte. Lijkt dus allemaal goed te komen. Top..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:54
heval schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:46:
Mis ik iets over het hoofd of is dit echt scherp geprijsd?
Bij KPN bijvoorbeeld betaal je 17,50 voor hetzelfde abbo en betaal flink meer voor toestel.

[Afbeelding]
Ik ben geen fan van Lebara, wel scherpe prijs volgens mij.
Twee weken geleden was de P7 (niet de Pro) i.c.m. 2 jaar nieuw, Onbeperkt data en bellen met Hussel-korting omgerekend 7 euro duurder per maand.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandY1981
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-09 12:09
Op 14 november heb ik mijn pixel 7 gekocht bij Belsimpel icm de cashback actie.

In de voorwarden stond dat deze cashback actie eind december 2022 uitbetaald zou worden. Tot op heden heb ik nog niks hiervan gezien. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Ik ben overigens wel heel erg blij met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Ik kreeg net dit van belsimpel. Weet niet of echt spontaan is of op basis van mijn mail naar ze. Meerdere mensen dit ontvangen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SXX0PLleVQFJmtFgBj6cqHbGOFU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y58TLj95CRTTDBhmIiBa5sF5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:19
Bij Tele2 nu een goede aanbieding. Pixel 7 (258GB) voor 534,-. Maandelijks opzegbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkJk9fIRr9QnOj60HlRPJOY1tkc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fwE2t8znQJ01Y3Gg99eW2ZOw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-08 10:40
Leona1981 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:45:
Ik kreeg net dit van belsimpel. Weet niet of echt spontaan is of op basis van mijn mail naar ze. Meerdere mensen dit ontvangen? [Afbeelding]
Had je tijdens Black Friday de Pixel 7 Pro gehaald bij Belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

ViTeX schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:43:
[...]

Had je tijdens Black Friday de Pixel 7 Pro gehaald bij Belsimpel?
Yes, tijdens Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpe999999
Leona1981 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:45:
Ik kreeg net dit van belsimpel. Weet niet of echt spontaan is of op basis van mijn mail naar ze. Meerdere mensen dit ontvangen? [Afbeelding]
Vandaag 100 cashback ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViTeX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-08 10:40
Er was tijdens Black Friday een cashback actie geweest bij Belsimpel. Mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phray
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 19:23
Subz schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:41:
[...]

Inmiddels meer dan 10 weken verder en nog steeds niks ontvangen. Zeer matige actie van Tele2 en Google op deze manier. Had ik hem toch nog liever in duitsland gekocht...
Zelfde verhaal hier meerder malen contact opgelegd elke keer horen dat er vertraging in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Het kostte tig mailtjes en een maand vertraging, maar gisteren dan toch de cashback van Belsimpel mogen ontvangen.

Hele traject heeft mijn mening over Belsimpel weinig goeds gedaan, eerst concrete data noemen voor cashback, dan zonder bericht daar van afwijken, dan beloven dat het eind december goed komt en dan met flauwe smoezen over bezetting nog 2 weken vertraging.
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires