Die van mij is ook nog in Zittau, misschien is de diesel van de trein opmasterrobo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:53:
[...]
nee ja klopt, vorig jaar ging dit wel goed. Nu begin ik zelf ook te twijfelen want mijn pakketje zit nog steeds vast, geen update meer sinds gisteren 18:00. @ObserveSecurity is dit bij jou ook het geval(adresregel enzo)? Even checken hoe het zit bij andere tweakers.
Ik vroeg aan de DHL medewerker in de chat naar een update en ze kon mij vertellen dat het vrijdag pas geleverd gaat worden. Geen reden ofzo opgegeven alleen excuus voor de vertraging. Hopelijk komt het goed fingers crossed
Mijn T-Mobile bestelde telefoon is vandaag verstuurd (net track and trace binnen), wordt morgen bezorgt.Aid schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:48:
T-mobile verstuurt pas morgen:
Onze Google Pixel telefoons zijn leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres!
Waar zie jij dit? Mijn pakketje is in ieder geval sinds gisteren avond ook niet meer geupdate (Dorsten Duitsland).menzo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:32:
Hmm, ik zie bij mij dan DHL dit van het straat address van mailboxde heeft gemaakt:
Mailboxde.com GmbH
Voor achternaam, ID 202xxx Äussere Weberstr. 57
02763 ZITTAU
DE
Ik ben benieuwd of het DHL systeem dit snapt of dat hij retour afzender zal gaan.
Hoe ziet bij jullie het address er uit bij DHL?
Op de website van DHL Nederland dhlparcel.nlspringfield89 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:15:
[...]
Waar zie jij dit? Mijn pakketje is in ieder geval sinds gisteren avond ook niet meer geupdate (Dorsten Duitsland).
Mijn pakje staat zelf nog op aangemeld en is nog niet onderweg.
Ik heb sinds 18:07 11/10 geen update meer gehad. Ik verwacht dat er vannacht wel weer beweging in komt. Ik heb dezelfde adresregel als menzo.masterrobo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:53:
[...]
nee ja klopt, vorig jaar ging dit wel goed. Nu begin ik zelf ook te twijfelen want mijn pakketje zit nog steeds vast, geen update meer sinds gisteren 18:00. @ObserveSecurity is dit bij jou ook het geval(adresregel enzo)? Even checken hoe het zit bij andere tweakers.
ik heb het gevonden via https://my.dhlparcel.nl/home/shipments/incomingspringfield89 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:15:
[...]
Waar zie jij dit? Mijn pakketje is in ieder geval sinds gisteren avond ook niet meer geupdate (Dorsten Duitsland).
Ja er stond bij mij dat die 13 Oktober om 8:30AM klaar zou liggen maar het kriebelt bij mij toch altijd een beetje of het wel of niet goed gaat ook vanwege het hele gedoe met brandstof daar en misschien hebben ze geen brandstof voor hun vrachtwagens. Ik zie helaas erg vaak beren op de weg die er helemaal niet zijnEkfad schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:29:
[...]
Hier ook. Anderzijds op hun website staat pas vanaf 13 oktober en we zijn nog maar woensdag
Edit: waar haal jij hem op?
Ik haal hem net over de grens met Belgie in Tourcoing.
Zojuist een SMS van T-Mobile...
"Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!"
Weet dat ik laat was door hem pas vanmiddag te bestellen, maar geef dan op z'n minst een betere indicatie...
Iemand een idee waar ik een zwarte 256GB Pixel 7 Pro eerder kan scoren?
"Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!"
Weet dat ik laat was door hem pas vanmiddag te bestellen, maar geef dan op z'n minst een betere indicatie...
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
En nu de Hazel pro 256....Pietje7 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:05:
Haha de lol van de pre-order is er zo wel af zo😉🤪🤣
[Afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
De zwarte 256GB Pro schijnen wat leveringsproblemen te hebben. Daarom ben ik voor de 128GB versie gegaan. Waarom per se 256 met cloud?Steeffoon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:28:
![]()
![]()
![]()
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik heb nog helemaal niets besteld, maar ben wel benieuwd wie morgen als eerste een “Ik heb hem” post.
Die is er al. Zie main topic.wjvh schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:31:
Ik heb nog helemaal niets besteld, maar ben wel benieuwd wie morgen als eerste een “Ik heb hem” post.
Voor mij geldt dat ik met grote regelmaat buiten het bereik van de cloud ben.
En ook dat er anders enorme hoeveelheden data verstuurd worden als ik geen wifi heb,
Audioboeken, films enz nemen nogal wat ruimte of data in beslag
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik had het op deze manier ingevuld, en zo staat het ook bij DHLspringfield89 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:15:
[...]
Bezorgadres
Donald Duck ID 2012345
Mailboxde.com GmbH Äussere Weberstrasse 57
02763 ZITTAU
DE
Bij Belsimpel staat nu weer Pixel 7 Pro zwart niet op voorraad
Verwijderd
En daarbij dat de sweet spot qua prijs toch echt in de 128GB pixel 7 zit, 75EUR cashback is op z'n hoogste percentage dan.pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:29:
[...]
De zwarte 256GB Pro schijnen wat leveringsproblemen te hebben. Daarom ben ik voor de 128GB versie gegaan. Waarom per se 256 met cloud?
Ik heb mijn KPN verlengd en hoef maar 480EUR te betalen minus 75EUR cashback, 405EUR voor de nieuwste Pixel. 37,6% korting op MSRP ( dan wel via KPN verlenging, varieert per deal/provider ).
En cloud is heel goedkoop als je het via een turkse vpn koopt ( google one 2tb is dan maar 16 euro per jaar ).
Terwijl de Pixel 7 256GB met dezelfde configuratie qua abbo op 549EUR uit voor het toestel, dus maar 26,8% korting op MSRP.
En het wordt als volgt als je naar de 7 Pro 128GB en 7 pro 256GB gaat kijken, namelijk 620EUR voor de 128GB ( 31,1% korting op MSRP ) en 740EUR voor de 256GB ( 26% korting op MSRP ).
Dus de 128GB Pixel 7 is veruit de beste deal.
Maar dat is allemaal irrelevant als je -echt- 256GB of de Pro nodig hebt uiteraard. Maar mochten mensen twijfelen dan is dit wel een leuke materie om door te nemen
Zojuist gebeld met T-Mobile. De medewerkster heeft wat rondgebeld, en volgens haar zou ik hem nog deze week kunnen verwachten bij de winkel in Rotterdam. Dus daar heb ik de order nu naartoe aangepast. Ben heel benieuwd... vind het wel wat gestuntel zo xDSteeffoon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:28:
![]()
![]()
![]()
Ik heb veel foto's, ook van andere toestellen, die ik graag in de buurt wil hebben. Hoef niet perse alles in de cloud, vandaar de keuze voor 256pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:29:
[...]
De zwarte 256GB Pro schijnen wat leveringsproblemen te hebben. Daarom ben ik voor de 128GB versie gegaan. Waarom per se 256 met cloud?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Kun je een link naar dat bericht plaatsen? Of precies zeggen welk topic en welke tijd? Het is lastig zoeken in die gigantische topics.
Ik heb besteld met een VPN naar Duitsland, met mijn eigen Google account met daaraan mijn PayPal gekoppeld. Als gast kun je niet met PayPal betalen.
Mogelijk dat het door het grote orderbedrag komt (2x Pixel 7 en 2x Pixel 7 Pro) maar het geld is aanwezig op mijn PayPal (dat heb ik vooraf even overgemaakt). Ik vond het al zo gek dat ik verder geen betaalschermen kreeg. Ik klikte tijdens mijn bestelling op het PayPal account en ineens was de bestelling een feit.
Nu heb ik net even mijn ID geupload en moest een screenshot maken van de accountsettings in PayPal... nu maar afwachten hoe verder. Ondertussen kan ik niks qua Google bestellingen enzo. Straks maar kijken of mijn huis er nog is.
En je bestelling is wel verstuurd?Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:45:
[...]
Ik heb besteld met een VPN naar Duitsland, met mijn eigen Google account met daaraan mijn PayPal gekoppeld. Als gast kun je niet met PayPal betalen.
Mogelijk dat het door het grote orderbedrag komt (2x Pixel 7 en 2x Pixel 7 Pro) maar het geld is aanwezig op mijn PayPal (dat heb ik vooraf even overgemaakt). Ik vond het al zo gek dat ik verder geen betaalschermen kreeg. Ik klikte tijdens mijn bestelling op het PayPal account en ineens was de bestelling een feit.
Nu heb ik net even mijn ID geupload en moest een screenshot maken van de accountsettings in PayPal... nu maar afwachten hoe verder. Ondertussen kan ik niks qua Google bestellingen enzo. Straks maar kijken of mijn huis er nog is.
My bad. Die post staat gewoon in dit draadje.wjvh schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
Kun je een link naar dat bericht plaatsen? Of precies zeggen welk topic en welke tijd? Het is lastig zoeken in die gigantische topics.
Hierbij de directe link:
bbc in "[Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen"
Nee geblokkeerd, daarom moest ik mijn betalingsmethode bevestigen en aangeven waarom er mogelijk verdachte activiteiten op mijn account gebeuren.
Heb gezegd dat ik voor een vriend in Duitsland bestelde omdat hij niet de beschikking heeft op de betaalmethoden die Google biedt.
Nu ben ik in afwachting van goedkeuring... en anders doen we een order bij de Mediamarkt via Igraal. Ook weer 2.5% cashback dat ik ook ruim 100 euro. Helaas hadden ze daar vorig jaar nog 5%.
En mijn datum weer een dag opgeschoven???zuukie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:42:
Bij Belsimpel staat nu weer Pixel 7 Pro zwart niet op voorraad
Stond vandaag op voor 23.59 besteld morgen in huis. Ben klaar met deze ballentent! Juist order aangepast hiervoor..
Als ik via belsimpel KPN verleng (2 jaar unlimeted) dan kom ik nog steeds op een toestelprijs van 576 euro? Hoe kom jij op 480 euro?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:43:
[...]
En daarbij dat de sweet spot qua prijs toch echt in de 128GB pixel 7 zit, 75EUR cashback is op z'n hoogste percentage dan.
Ik heb mijn KPN verlengd en hoef maar 480EUR te betalen minus 75EUR cashback, 405EUR voor de nieuwste Pixel. 37,6% korting op MSRP ( dan wel via KPN verlenging, varieert per deal/provider ).
En cloud is heel goedkoop als je het via een turkse vpn koopt ( google one 2tb is dan maar 16 euro per jaar ).
Terwijl de Pixel 7 256GB met dezelfde configuratie qua abbo op 549EUR uit voor het toestel, dus maar 26,8% korting op MSRP.
En het wordt als volgt als je naar de 7 Pro 128GB en 7 pro 256GB gaat kijken, namelijk 620EUR voor de 128GB ( 31,1% korting op MSRP ) en 740EUR voor de 256GB ( 26% korting op MSRP ).
Dus de 128GB Pixel 7 is veruit de beste deal.
Maar dat is allemaal irrelevant als je -echt- 256GB of de Pro nodig hebt uiteraard. Maar mochten mensen twijfelen dan is dit wel een leuke materie om door te nemen
Wat een k** grap Belsimpel.Mizgala28 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:28:
Toestel: Google Pixel 7 PRO 256GB Zwart (verlenging bij Vodafone)
Winkel: Belsimpel
Bestelling geplaatst: 08-10-2022
Status bestelling: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers
Verwachte bezorging: 15-10-2022
Er staat nu tenminste een datum erbij dus dat is "iets" (gelukkig heb ik de geduld wel)
Ineens een bericht dat het de 28ste gaat worden.
Verwijderd
Je hebt denk ik 1 jaar gekozen ipv 2 jaar, toch?wilbert11 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:00:
[...]
Als ik via belsimpel KPN verleng (2 jaar unlimeted) dan kom ik nog steeds op een toestelprijs van 576 euro? Hoe kom jij op 480 euro?
Hier hetzelfde! Welliswaar gister pas besteld, maar toch spijtig voor mijn vriendin.Mizgala28 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:01:
[...]
Wat een k** grap Belsimpel.
Ineens een bericht dat het de 28ste gaat worden.
Ik zie het al KPN nieuw abbo 2 jaar unlimited is 480 euro KPN verlengen abbo 2 jaar unlimited is 576 euro. Dus het behouden van bestaande klanten is blijkbaar minder relevant dan het binnen halen van nieuwe klanten.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:02:
[...]
Je hebt denk ik 1 jaar gekozen ipv 2 jaar, toch?
Wel vreemd dat jij bij een KPN verlenging dan wel "slechts"480 euro moet betalen i.p.v. 576 euro?
[ Voor 10% gewijzigd door wilbert11 op 12-10-2022 17:15 ]
Gisteren heb ik een zwarte Pixel 7 pro 128gb besteld bij belsimpel en is al verstuurd.
Dus die was wel op voorraad.
Dus die was wel op voorraad.
[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 12-10-2022 17:15 ]
Verwijderd
KPN geeft zelfs nieuwe klanten op hun eigen site bagger korting, ik denk dat deze kortingen gebaseerd zijn op de bonussen die Belsimpel van KPN ontvangt, dus waarschijnlijk krijgen ze het dubbele voor nieuwe klanten vergeleken met verlengingen.wilbert11 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:12:
[...]
Ik zie het al KPN nieuw abbo 2 jaar unlimited is 480 euro KPN verlengen abbo 2 jaar unlimited is 576 euro. Dus het behouden van bestaande klanten is blijkbaar minder relevant dan het binnen halen van nieuwe klanten.
Maar jij zegt dat je hem ook heb verlengd en slechts 480 euro hoeft te betalen? Heb je dan een "nieuw" abonnement afgesloten?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:14:
[...]
KPN geeft zelfs nieuwe klanten op hun eigen site bagger korting, ik denk dat deze kortingen gebaseerd zijn op de bonussen die Belsimpel van KPN ontvangt, dus waarschijnlijk krijgen ze het dubbele voor nieuwe klanten vergeleken met verlengingen.
Wanneer had je de Pixel besteld?ferrywijn schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:01:
Ik heb zojuist van Belsimpel het bericht gekregen dat mijn Google Pixel 7 128GB Geel morgen bezorgd wordt. Tussen 11.15 en 13.45 uur is het feest!
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Verwijderd
Yep ik sluit altijd een nieuwe abbo af, dat doe ik eigenlijk niet eens om die korting die je daarmee wint ( want kom er nu pas achter dat ze inderdaad je straffen voor verlenging vs nieuwe abbo ) maar dat doe ik uit privacy. Elk jaar of 2 jaar een nieuw nummer werkt naar mijn weten heel fijn als je online vaak je nummer moet delen met klanten.wilbert11 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:19:
[...]
Maar jij zegt dat je hem ook heb verlengd en slechts 480 euro hoeft te betalen? Heb je dan een "nieuw" abonnement afgesloten?
Ik vind het een heerlijke reset elke 1 of 2 jaar, en ik heb al 10+ jaar mijn 2FA ( en andere beveiligingen of prioriteiten die een stabiel nummer nodig hebben ) telefoonnummer op een prepaid sim staan in een prepaid telefoon.
Ieder zijn ding, zo vind ik h t juist fijn dat ik al meer dan 25 jaar hetzelfde nummer heb.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:22:
[...]
Yep ik sluit altijd een nieuwe abbo af, dat doe ik eigenlijk niet eens om die korting die je daarmee wint ( want kom er nu pas achter dat ze inderdaad je straffen voor verlenging vs nieuwe abbo ) maar dat doe ik uit privacy. Elk jaar of 2 jaar een nieuw nummer werkt naar mijn weten heel fijn als je online vaak je nummer moet delen met klanten.
Ik vind het een heerlijke reset elke 1 of 2 jaar, en ik heb al 10+ jaar mijn 2FA ( en andere beveiligingen of prioriteiten die een stabiel nummer nodig hebben ) telefoonnummer op een prepaid sim staan in een prepaid telefoon.
Ja , ik ben al zo oud!
Groen nog wel morgen maar die kleur..Is dat wat in het echt? Met goud?
Edit. Nu staat bezorging weer op morgen! Koekoek
[ Voor 27% gewijzigd door pdavie2311 op 12-10-2022 18:13 ]
Ik moet er ook niet aan denken om elke paar jaar mn nummer te wijzigen. Heb al 15 jaar hetzelfde mooie nummer en nog nooit problemen ondervonden.Golf2vr6 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:58:
[...]
Ieder zijn ding, zo vind ik h t juist fijn dat ik al meer dan 25 jaar hetzelfde nummer heb.
Ja , ik ben al zo oud!
Groen is met afstand de mooiste kleur die ertussen zit imo. Maar niets is zo smaak afhankelijk als dat. Overigens lijkt de 128gb in alle kleuren goed leverbaar. De tekorten zitten hem hij de 256gb.pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:05:
Groen nog wel morgen maar die kleur..Is dat wat in het echt? Met goud?
Hier de P7P 256GB zwart 9-10 besteld.
Eerst stond er de 15e, nu weer 28e
Eerst stond er de 15e, nu weer 28e

Nu een mail van Belsimpel met bevestiging dat ik mijn Pixel 7 Pro 256GB 29 oktober binnen is (mag ik gaan haasten met de cashback dan...)
Aan "sorry" heb ik weinig, ik had meer aan eerlijk zijn voordat ik de bestelling ging plaatsen.
Maar dan krijgt mijn partner die binnenkort ook mag verlengen net de mail "bestel nu de Pixel 7 Pro en ontvang deze morgen in huis!"
Die mail kwam binnen omdat volgens Belsimpel mijn partner mag verlengen, dat is niet zo maar pas over enkele weken (Belsimpel, waar zijn jullie mee bezig)
ik weet dat het maar een mail is, maar dit is gewoon ironisch
Aan "sorry" heb ik weinig, ik had meer aan eerlijk zijn voordat ik de bestelling ging plaatsen.
Maar dan krijgt mijn partner die binnenkort ook mag verlengen net de mail "bestel nu de Pixel 7 Pro en ontvang deze morgen in huis!"
Die mail kwam binnen omdat volgens Belsimpel mijn partner mag verlengen, dat is niet zo maar pas over enkele weken (Belsimpel, waar zijn jullie mee bezig)
[ Voor 8% gewijzigd door Mizgala28 op 12-10-2022 18:51 ]
Vanmiddag de Zwarte P7 128GB besteld bij Belsimpel. Hij word morgen geleverd 🥳🥳
Ik heb de 7 Pro op 8 Oktober besteld bij Belsimpel. Er stond toen bij dat deze gegarandeerd zou worden geleverd op 13 Oktober. (Zoals al in een boel reacties is besproken hier.) Vandaag krijg ik echter een mail dat de levering is uitgesteld tot 29 Okt...
Klantenservice gebeld, reactie: "nee, wij zetten eigenlijk nooit "gegarandeerd" op de website". Zucht. Helaas geen screenshot gemaakt. Heeft iemand die toevallig wel?
In ieder geval komen ze hun garanties dus niet na. Valse beloftes, uitermate trieste gang van zaken.
Edit: Zwart 256GB.
Klantenservice gebeld, reactie: "nee, wij zetten eigenlijk nooit "gegarandeerd" op de website". Zucht. Helaas geen screenshot gemaakt. Heeft iemand die toevallig wel?
In ieder geval komen ze hun garanties dus niet na. Valse beloftes, uitermate trieste gang van zaken.
In principe klopt de mail wel. Bij de Pro 128GB Groen en Zwart staat op de website dat je die morgen ontvangt. Dat jij de 256GB hebt en die vertraagd is, doet niet af aan het feit dat er in ieder geval één Pro morgen al binnen kan zijn.Mizgala28 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:50:
Nu een mail van Belsimpel met bevestiging dat ik mijn Pixel 7 Pro 256GB 29 oktober binnen is (mag ik gaan haasten met de cashback dan...)
N.b. Vervelend is het wel, dat ben ik met je eens!
PSN: Redrafted
Even zoeken in het topic naar foto's en ik heb deze voor je gevonden:Joop schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:52:
Ik heb de 7 Pro op 8 Oktober besteld bij Belsimpel. Er stond toen bij dat deze gegarandeerd zou worden geleverd op 13 Oktober. (Zoals al in een boel reacties is besproken hier.) Vandaag krijg ik echter een mail dat de levering is uitgesteld tot 29 Okt...
https://gathering.tweaker...message/73050392#73050392
PSN: Redrafted
Mijn telefoons en watches zijn vanmiddag afgeleverd bij Mailboxde, nu 19 euro betaald om het pakketje door te zetten naar mijn eigen adres. Als ik de complete bestelling krijg met watches veilig in mijn brievenbus, is de hele keten succesvol en ben ik er erg content mee.
Als de watches mijzelf of partner niet schikken, gooi ik ze in de verkoop.
Helaas geen screenshot en ook Waybackmachine hielp niet.Joop schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:52:
Maar Google heeft het wel onthouden blijkbaar, maar wat ik ook probeer je haalt die pagina niet terug op Belsimpel hun eigen site.

Dat is ook het eerste waar ik aan dacht, met "waar zijn ze mee bezig" was meer omdat mijn partner helemaal niet kan verlengen zoals hun beweren.Xerox schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:56:
[...]
In principe klopt de mail wel. Bij de Pro 128GB Groen en Zwart staat op de website dat je die morgen ontvangt. Dat jij de 256GB hebt en die vertraagd is, doet niet af aan het feit dat er in ieder geval één Pro morgen al binnen kan zijn.
N.b. Vervelend is het wel, dat ben ik met je eens!
Verwijderd
Met de zonet gepubliceerde Tweakers review lijkt het een extra goede keuze geweest te zijn om voor de standaard Pixel 7 gegaan te zijn gezien die 10-15% betere accu duur heeft dan de Pro.
Als iemand deze nodig had
:fill(white):strip_exif()/f/image/Em6XRrXiCGECftII2ptpYLxK.png?f=user_large)
Verwijderd
Nee dit is degene waar er niet ''gegarandeerd'' bij staat, maar Xerox heeft zonet al gelinkt naar een forum post waar de juiste staat gefotografeerd.
Tja, ik heb dan toch liever de pro specs, camera zoom etc ipv 10% meer batterij? Ik red er toch wel een dag mee ;-)Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:12:
Met de zonet gepubliceerde Tweakers review lijkt het een extra goede keuze geweest te zijn om voor de standaard Pixel 7 gegaan te zijn gezien die 10-15% betere accu duur heeft dan de Pro.
Nice, Hoe stond bij jou het address naar mailboxde in dhl? Met je naam en id in de straatnaam of had jij het anders ingevuld bij google?FraXon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:59:
Mijn telefoons en watches zijn vanmiddag afgeleverd bij Mailboxde, nu 19 euro betaald om het pakketje door te zetten naar mijn eigen adres. Als ik de complete bestelling krijg met watches veilig in mijn brievenbus, is de hele keten succesvol en ben ik er erg content mee.
Verwijderd
Uiteraard een functie zoals die camera zoom is extra waardevol als je er echt gebruik van maakt, ben wel benieuwd hoeveel mensen die functie nog veel gebruiken na de honeymoon phase.pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:26:
[...]
Tja, ik heb dan toch liever de pro specs, camera zoom etc ipv 10% meer batterij? Ik red er toch wel een dag mee ;-)
Ik betwijfel niet dat jij hem niet zal gebruiken maar in het algemeen denk ik dat veel van die upsell functies niet de 250EUR extra waard zijn
Saturn is ook lekker bezig. Krijg net een mailtje dat m'n telefoon toch onderweg is naar het afhaalpunt, ik had eerder een mailtje over vertraging
Heb liever het mooiere scherm en camera zoom.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:12:
Verwijderd
Camera zoom geef ik je groot gelijk, maar een edge scherm vind ik persoonlijk dan weer niet mooier dan een mooi vlak scherm. Maar ik ben blij dat je blij bent met je keuze, dat is het belangrijksteoutlandos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:39:
[...]
Heb liever het mooiere scherm en camera zoom.
Vandaag verzonden door Google Store Duitsland maar DHL geeft aan Shipment not yet received or processed, October, 12 2022 04:16 (UTC+02:00)
Ik koop zo goed als mijn telefoon om de camera! Iets met kids, natuurfoto’s etc. 😉Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:28:
[...]
Uiteraard een functie zoals die camera zoom is extra waardevol als je er echt gebruik van maakt, ben wel benieuwd hoeveel mensen die functie nog veel gebruiken na de honeymoon phase.
Ik betwijfel niet dat jij hem niet zal gebruiken maar in het algemeen denk ik dat veel van die upsell functies niet de 250EUR extra waard zijn
Beste allemaal,
Helaas is er geen Pixel Watch draadje op Tweakers maar vraag het hier. Is er iemand die al een bevestiging heeft dat de Pixel Watch klaar ligt bij de Mediamarkt in Duitsland? (Nordhorn bijvoorbeeld)
Helaas is er geen Pixel Watch draadje op Tweakers maar vraag het hier. Is er iemand die al een bevestiging heeft dat de Pixel Watch klaar ligt bij de Mediamarkt in Duitsland? (Nordhorn bijvoorbeeld)
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Wacht ik ook op. Heb ook ter afhaling.blueman85 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:02:
Beste allemaal,
Het lijkt erop dat mijn telefoon verzonden is door Belsimpel, echter helaas via DHL en tot nu toe alleen "aangemeld", maar nog geen verwachte tijd. Ik hoop wel dat 't morgen komt..
Ik heb hetzelfde maar dan met de Google Store DE. Maar wat ik heb begrepen komt dat ook uit Nederland.Florine schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:15:
Het lijkt erop dat mijn telefoon verzonden is door Belsimpel, echter helaas via DHL en tot nu toe alleen "aangemeld", maar nog geen verwachte tijd. Ik hoop wel dat 't morgen komt..
Nou ik kan je zeggen dat ik de telezoom mis op mijn huidige Samsung Flip 3. Vooral als ik van mijn jonge kids (4,5 en 1,5 jaar) een foto wil maken terwijl ze zelf aan het spelen zijn. Dan moet ik een stuk dichterbij komen om de foto te maken en dan zijn ze afgeleid/uit hun spel/focus gehaald. En zo zijn er genoeg situaties geweest waar ik een telezoom wel prettig had gevonden.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:28:
[...]
Uiteraard een functie zoals die camera zoom is extra waardevol als je er echt gebruik van maakt, ben wel benieuwd hoeveel mensen die functie nog veel gebruiken na de honeymoon phase.
Ja dat er geen telezoom op de Flip 3 zat wist ik wel toen ik hem kocht maar had niet verwacht dat ik het achteraf zo vaak zou missen.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Ik ben wel benieuwd welke kleur Pixel jullie allemaal besteld hebben?
Ik heb zelf de Google Pixel 7 Pro in de kleur hazel besteld. Een keer wat anders. Of ik toch spijt krijg gaan we de aankomende dagen zien...
https://strawpoll.com/polls/eJnv7lpJGgv
Ik heb zelf de Google Pixel 7 Pro in de kleur hazel besteld. Een keer wat anders. Of ik toch spijt krijg gaan we de aankomende dagen zien...
https://strawpoll.com/polls/eJnv7lpJGgv
[ Voor 12% gewijzigd door qwasd op 12-10-2022 20:31 ]
Bestelling klaar om verzameld te worden, levering morgen. Belsimpel. Ziet er goed uit nu…
Wow, dat is snel!
Ik heb net ook een bericht (SMS) ontvangen:
De levering is dus op tijd.
Ter controle in mijn Belsimpel account gekeken, en inderdaad het klopt.Je pakketje is onderweg naar Utrecht (Lange Elisabethstraat 35). We sturen je nog een sms als je pakket klaar ligt om afgehaald te worden! - Belsimpel
De levering is dus op tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Xfile op 12-10-2022 21:19 ]
Boulanger is nu 'en cours de preparation' (9okt besteld) en heb een tracking nummer gekregen. 7pro 128gb zwart en watch lijken zaterdag op Frans adres aan te komen. Dan nog wachten tot na de herfstvakantie voordat ie over is naar NL.. 🥲
Oh ik ook Belsimpel, maar dan via PostNL.. is er een reden dat ze verschillende diensten gebruiken of heeft dat met 'het pakket' te maken? Ik heb een los toestel.. wellicht icm een simkaart anders?
Florine schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:15:
menzo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:27:
[...]
Nice, Hoe stond bij jou het address naar mailboxde in dhl? Met je naam en id in de straatnaam of had jij het anders ingevuld bij google?
:strip_exif()/f/image/fhI9GmvR60pETxbTp6p2fs0u.jpg?f=fotoalbum_large)
Even een korte vraag, moet je een telefoon nog steeds perse zelf in ontvangst nemen, of kan iemand op het adres dat doen?
To dare is to do
Dit is wat ik gevonden heb.Pietje7 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:18:
Oh ik ook Belsimpel, maar dan via PostNL.. is er een reden dat ze verschillende diensten gebruiken of heeft dat met 'het pakket' te maken? Ik heb een los toestel.. wellicht icm een simkaart anders?
[...]
https://www.belsimpel.nl/klantenservice/partners
PostNL verzorgt de verzending van de pakketten voor Belsimpel in Nederland en België.
DHL verzorgt de avondlevering van de pakketten binnen Nederland voor Belsimpel.
Morgen via PostNL komt de 7Pro binnen met de Stand 2..Nice!!
128GB? Stand 2 komt hier ook morgen binnen, alleen voor 79 euro ipv 95pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:37:
Morgen via PostNL komt de 7Pro binnen met de Stand 2..Nice!!
Ah, het zou gunstig zijn als DHL morgen in de avond levert. Ben overdag namelijk niet thuis... Maar ik word wel zenuwachtig zolang het pakket alleen is aangemeld maar verder niets haha.Xfile schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:27:
[...]
Dit is wat ik gevonden heb.
https://www.belsimpel.nl/klantenservice/partners
[...]
[...]
Je kon aangeven of je overdag of avondlevering wilde bij mij.
Florine schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:41:
[...]
Ah, het zou gunstig zijn als DHL morgen in de avond levert. Ben overdag namelijk niet thuis... Maar ik word wel zenuwachtig zolang het pakket alleen is aangemeld maar verder niets haha.
Hier ookmitchellK schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:28:
Saturn is ook lekker bezig. Krijg net een mailtje dat m'n telefoon toch onderweg is naar het afhaalpunt, ik had eerder een mailtje over vertraging
Zal morgen wel klaar liggen
Yep! Ik zag hem ook op Amazon, maar vond het wel goed zo, haha!rolfie23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
128GB? Stand 2 komt hier ook morgen binnen, alleen voor 79 euro ipv 95
Amazon is 99 euro.... Zie nu op die website dat hij 82 euro is geworden. Google Store zegt dat de 30w oplader er ook bij zit, alle andere sites praten er niet over. Recensies weer wel, zal mij benieuwen.pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 21:58:
[...]
Yep! Ik zag hem ook op Amazon, maar vond het wel goed zo, haha!
Pixel watch kan ik morgen afhalen bij MM in DE!
Mijn blokkade op m'n Google account is weer opgeheven. Later werd m'n order geannuleerd.
Ik ga dus maar bestellen bij de MediaMarkt. Hoe doen jullie dat met het adres? Vullen jullie je eigen adres in als jullie afhalen?
Vorig jaar heb ik het laten afleveren bij een kennis in Duitsland. Toen heb ik zijn adres en naam gebruikt.
Met name bij het aanvragen van de gratis spullen, hierin moet je ook een adres opgeven van iemand uit Duitsland en ik weet niet of ze dat controleren.
Ik ga dus maar bestellen bij de MediaMarkt. Hoe doen jullie dat met het adres? Vullen jullie je eigen adres in als jullie afhalen?
Vorig jaar heb ik het laten afleveren bij een kennis in Duitsland. Toen heb ik zijn adres en naam gebruikt.
Met name bij het aanvragen van de gratis spullen, hierin moet je ook een adres opgeven van iemand uit Duitsland en ik weet niet of ze dat controleren.
Nog niets gewijzigd. Zou normaal morgen 13/10 moeten kunnen afhalen rond 12u, maar nog geen sms ontvangen en nog steeds "indisponible"...@Ansdeblauwe Hoe staat de status van beide toestellen bij jou? Ook nog steeds indisponible?
Hoe kun je ophalen als je onder naam van iemand anders de bestelling plaatst?Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:21:
Mijn blokkade op m'n Google account is weer opgeheven. Later werd m'n order geannuleerd.
Ik weet niet hoe dat gaat.qwasd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:36:
[...]
Hoe kun je ophalen als je onder naam van iemand anders de bestelling plaatst?
Ik heb 1x wat opgehaald in Nordhorn maar dat was een koffiemachine zonder actie en de vroegen me niet maar legitimatie ofzo. Alleen naar de afdruk van m'n bestelling.
Vandaar dat ik me afvroeg hoe anderen dat doen.
Idem hier maar nog geen wijziging in status bestelling. Ben eens benieuwd of het morgen iets wordt. Zou beide graag zaterdag ophalen, nog even weerstaan om hun klantenservice te contacteren….hollandje schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 16:26:
[...]
Ja er stond bij mij dat die 13 Oktober om 8:30AM klaar zou liggen maar het kriebelt bij mij toch altijd een beetje of het wel of niet goed gaat ook vanwege het hele gedoe met brandstof daar en misschien hebben ze geen brandstof voor hun vrachtwagens. Ik zie helaas erg vaak beren op de weg die er helemaal niet zijn![]()
Ik haal hem net over de grens met Belgie in Tourcoing.

Zou ik als Belg kunnen genieten van de cashback van Belsimpel?
In de kleine lettertjes is te lezen dat je in Nederland moet wonen. Wat als ik het laat leveren bij familie in Nederland.
Zouden ze dan nog moeilijk doen bij de terugstorting als ze zien dat het betaald is via een Belgische rekening?
In de kleine lettertjes is te lezen dat je in Nederland moet wonen. Wat als ik het laat leveren bij familie in Nederland.
Zouden ze dan nog moeilijk doen bij de terugstorting als ze zien dat het betaald is via een Belgische rekening?
Denk dat ik dit forum even voor gezien houd en meer verplaats naar het gebruikservaringen gebeuren want hij is onderweg... Wel benieuwd na 7 jaar OnePlus. Ga de alert switch wel missen ben ik bang
Toestel: Google Pixel 7 PRO 256GB hazel
Preorder actie: gratis Pixel Buds pro
Winkel: Tele2
Kosten toestel 942 €
Kosten toestel bij abonnement: 0,00€
Abbonement:Unlimited + 200 Bel/SMS 25€
Maandelijks opzegbaar 2€
Toestelkrediet 39€
Maandelijkse kosten 27€
totaal Maandelijkse kosten na 24 maanden 27,00
Bestelling geplaatst: 07-10-2022
Status bestelling: 12-10-2022 11:20 mail gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken
Verwachte bezorging: Heb aangegeven dat ze 13-10-2022 tussen 08:00 en 18:00 mogen bezorgen.
22:23 tijdvlak gekregen dat ie 13-10-2022 tussen 13:25 en 15:25 bezorgd word
Preorder actie: gratis Pixel Buds pro
Winkel: Tele2
Kosten toestel 942 €
Kosten toestel bij abonnement: 0,00€
Abbonement:Unlimited + 200 Bel/SMS 25€
Maandelijks opzegbaar 2€
Toestelkrediet 39€
Maandelijkse kosten 27€
totaal Maandelijkse kosten na 24 maanden 27,00
Bestelling geplaatst: 07-10-2022
Status bestelling: 12-10-2022 11:20 mail gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken
Verwachte bezorging: Heb aangegeven dat ze 13-10-2022 tussen 08:00 en 18:00 mogen bezorgen.
22:23 tijdvlak gekregen dat ie 13-10-2022 tussen 13:25 en 15:25 bezorgd word
[ Voor 6% gewijzigd door jay enmo op 13-10-2022 07:19 ]
Mijn pakket is weer onderweg richting mailboxde. Jouw pakket ook? @masterrobo
03:23 Local time
The shipment has been processed at sorting center
Germany - Ottendorf
Germany - Ottendorf
Net een mail vanuit dhl. Mijn pakket is verkeerd gesorteerd en kan vandaag niet bezorgd worden.
Hier hetzelfde.ObserveSecurity schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 07:23:
Mijn pakket is weer onderweg richting mailboxde. Jouw pakket ook? @masterrobo
Germany - Ottendorf
Wel een vreemde route. Zit nu helemaal bovenaan in Duitsland terwijl het terug naar beneden moet.
[ Voor 13% gewijzigd door springfield89 op 13-10-2022 07:54 ]
Ik probeer hem ook via de duitse store te bestellen (store.google.de). Maar als ik daar inlog met mijn google account dan krijg ik een redirect error (onafhankelijk van browser) en met een gast account kan ik alleen maar met google pay betalen. Hoe hebben jullie dat opgelost?
Die van mij ligt klaar voor afhaalEkfad schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:51:
[...]
Idem hier maar nog geen wijziging in status bestelling. Ben eens benieuwd of het morgen iets wordt. Zou beide graag zaterdag ophalen, nog even weerstaan om hun klantenservice te contacteren….
Idem hier, net bericht gekregen. Geduld is een mooi iets!
Mijn bestelling bij Belsimpel is geannuleerd ineens? Heb niet eens bericht gekregen, log net in en er staat gewoon geannuleerd...
128GB Zwart
128GB Zwart
[ Voor 5% gewijzigd door WCA op 13-10-2022 08:50 ]
Share and Enjoy!
Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires