Snel bellen om een adreswijziging door te gevenMillert schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:11:
@PcFer en @Volkan1984 @GetaGrip Jullie quotes linken nog naar de originele afbeelding van @rnldhfmmm
Heeft waarschijnlijk met je cache geheugen te maken. Hij is echt wegbarrymossel schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:09:
[...]
Ik zie de gegevens via jouw quote nog steeds. @rnldhfmmm
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Mijn bestelling voor de 256GB Pro zwart zojuist omgezet naar de 128GB versie. Deze wordt morgen wel geleverd!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik heb een bestelling gedaan op de 6e.pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:31:
Mijn bestelling voor de 256GB Pro zwart zojuist omgezet naar de 128GB versie. Deze wordt morgen wel geleverd!
Een zwarte 256 pro en die staat nu ook op morgen leveren
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Vannacht update gekregen dat hij verzonden is!inTIMidate schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:46:
Ik heb ook vrijdag 7 oktober besteld om 12:41. Nog niet verzonden, staat ook nog steeds op "nog niet verzonden" .
Juist de 7 Pro (128) mogen ontvangen van de postbode.
10/10 besteld bij Fnac.
10/10 besteld bij Fnac.
De Pro 256GB zwart besteld met gegarandeerd 13 oktober in huis. Nu staat bij mijn bestelling dat hij 14 oktober op voorraad is. De klantenservice meld dit:
Heb dus maar gevraagd hoe het dan zit met de "gegarandeerde" levering en ze hier ook zeggen dat de datum bij bestellen geldt. Aangezien die hoe het nu zit bij mij niet gehaald gaat worden.Ook vraag je je af wat de levertijd van het toestel is. Voor de bestelling die je geplaatst hebt, geldt altijd de levertijd die op het moment van bestellen online stond. De drie weken levertijd die nu op onze website staat, geldt dus voor de klanten die op dit moment een bestelling voor het toestel plaatsen. Wel werken wij met verwachte leverdatums, waardoor deze altijd nog iets kunnen afwijken.
zat de smartwatch er al bij of komt die later?Alouatta schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:39:
Juist de 7 Pro (128) mogen ontvangen van de postbode.
10/10 besteld bij Fnac.
Zat er niet bij.Tinnman schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:41:
[...]
zat de smartwatch er al bij of komt die later?
Die zal ik later moeten laten leveren bij een kennis.
Ik heb gister een groene Pro 256gb besteld, toen stond er levertijd 3 weken.rolfie23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:40:
De Pro 256GB zwart besteld met gegarandeerd 13 oktober in huis. Nu staat bij mijn bestelling dat hij 14 oktober op voorraad is. De klantenservice meld dit:
[...]
Heb dus maar gevraagd hoe het dan zit met de "gegarandeerde" levering en ze hier ook zeggen dat de datum bij bestellen geldt. Aangezien die hoe het nu zit bij mij niet gehaald gaat worden.
Bij mn bestelling staat nu echter dat ze het product 14 oktober verwachten en 15 oktober thuis leveren.
14 verwacht zei de medewerker net tegen mij. Ook dat kon hij niet concreet maken. Toch maar voor zekerheid gekozen en de 128GB besteld. Google foto’s in de cloud meer dan genoeg eigenlijk die 128GB..rolfie23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:40:
[...]
Heb dus maar gevraagd hoe het dan zit met de "gegarandeerde" levering en ze hier ook zeggen dat de datum bij bestellen geldt. Aangezien die hoe het nu zit bij mij niet gehaald gaat worden.
Verwijderd
Je bestelling wordt verzameld nu via belsimpel besteld op 7 october, nog niks verzonden status pagina voelt beetje misleidend nu.
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2022 13:06 ]
Status bestelling: Je bestelling wordt verzameld
Verwachte bezorging: 13-10-2022 (morgen)
Is nu ook veranderd....
Is nu ook veranderd....
https://powershellisfun.com
Op de Duitse Google Store kun je ineens niet meer de Watch of Buds selecteren. Lijkt erop dat de voorraad op is.
Edit: nu wel weer. Je moet echt kiezen voor Uberspringen, anders gaat hij niet verder. Dat was eerst niet zo.
Edit: nu wel weer. Je moet echt kiezen voor Uberspringen, anders gaat hij niet verder. Dat was eerst niet zo.
[ Voor 33% gewijzigd door Binnetie op 12-10-2022 09:54 ]
Google Pixel 7 Pro 128GB Zwart
Besteldatum: 06-10-2022
Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
So far so good?
Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
So far so good?
Bij mijn Belsimpelbestelling staat nu dit:
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone
Poh, het zou wel echt heel lekker zijn als ik m'n 7 morgen ontvang. Kan ik hem vanaf vrijdag een week goed uittesten in de Ardennen. Ik ben echt benieuwd naar de videokwaliteit in de praktijk. Het enige nadeel van de 4a vond ik de videokwaliteit, zeker bij slecht licht.
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door Vodafone
Poh, het zou wel echt heel lekker zijn als ik m'n 7 morgen ontvang. Kan ik hem vanaf vrijdag een week goed uittesten in de Ardennen. Ik ben echt benieuwd naar de videokwaliteit in de praktijk. Het enige nadeel van de 4a vond ik de videokwaliteit, zeker bij slecht licht.
Gisteren via de Store besteld:
- Pixel 7 Pro Hazel 128 GB (helaas is de 256 GB al een tijdje niet op voorraad)
- Google Pixel Watch, Gehäuse in Polished Silver / Charcoal Sportarmband, LTE
Leverdatum 9. Nov. – 23. Nov.
Hoop dat ze dat naar voren trekken
- Pixel 7 Pro Hazel 128 GB (helaas is de 256 GB al een tijdje niet op voorraad)
- Google Pixel Watch, Gehäuse in Polished Silver / Charcoal Sportarmband, LTE
Leverdatum 9. Nov. – 23. Nov.
Hoop dat ze dat naar voren trekken
[ Voor 10% gewijzigd door Gohantech op 12-10-2022 10:01 ]
Zojuist een bestelling geplaatst met PayPal. Maar ik krijg helemaal geen betaalpagina om de betaling te doen. Klopt dat? Krijg wel een bevestiging van mijn bestelling.
Contract staat inmiddels op verlengd bij Vodafone.
Nu alleen nog wachten op de status "verzonden" en track and trace.
Belsimpel lijkt zich bij mij ieder geval prima aan de beloofde 13e te houden.
Nu alleen nog wachten op de status "verzonden" en track and trace.
Belsimpel lijkt zich bij mij ieder geval prima aan de beloofde 13e te houden.
Haha wel mooi om te lezen dat er gisteren hysterische berichten kwamen over boze mensen en Belsimpel. Alsof we 20 jaar geleden te laat waren met kaartjes voor een Backstreet Boys concert
Verzonden =D
Google Pixel 7 256 GB Zwart
Status bestelling: Je bestelling is verzonden!
Hier nu ineens ook de 7 128 zwart klaar om verzameld te worden.
Die email van gisteren slaat dus helemaal nergens op?
Die email van gisteren slaat dus helemaal nergens op?
Nice, mijn nieuwe contract met nummer over zetten van Tele 2 naar Vodafone is ook goedgekeurd.perfection schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:13:
Verzonden =D
Goede hoop dat mijn toestel morgen dus ook geleverd wordt!
Leuk toch, voel ik me op m'n 35e toch nog eventjes puber. Lang geleden dat ik enthousiast was voor een product, dus ik heb me lekker laten meevaren.Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:12:
Haha wel mooi om te lezen dat er gisteren hysterische berichten kwamen over boze mensen en Belsimpel. Alsof we 20 jaar geleden te laat waren met kaartjes voor een Backstreet Boys concert
Volgens belsimpel kan ik mijn Vodafone abonnement verlengen. (je voert gegevens in en er is een soort van controle?).
Maar mijn abonnement loopt pas december 2023 af.
Weten jullie hoe dit zit?
Heb je Belsimpel en/of Vodafone al gebeld?aalekss schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:49:
Volgens belsimpel kan ik mijn Vodafone abonnement verlengen. (je voert gegevens in en er is een soort van controle?).
Nee. Ik zag bij belsimpel dat ik alleen kon mailen (ok.. toch een nummer gevonden). Tweakers zijn in het algemeen een stuk sneller ;-)Mother_lepard schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Heb je Belsimpel en/of Vodafone al gebeld?
Maar inderdaad ik ga wel even bellen/mailen :-)
[ Voor 4% gewijzigd door aalekss op 12-10-2022 10:57 ]
Toen ik nog in een telefoon winkel werkte was het over het algemeen 3 maanden voor einde contracrdatum kon je extern bij toko's als belsimpel en noem maar op (dus niet rechtstreeks bij provider) al verlengen waarbij ingangsdatum verlening 1 dag na einddatum lopend contract is en rechtstreeks bij provider 4 maanden vooraf met ingangsdatum van verlenging 1 dag na einddatum lopen contract.aalekss schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:49:
Aanvulling mbt controle:
Wat betreft controle, tja als dealer/reseller kan je dus checks/aanvragen doen als je de correcte klantgegevens doorstuurt vanuit je geintegreerde omgeving naar de provider.
Waar dit vroeger voornamelijk in de winkel gebeurde kan dit dus nu ook online via een webshop zoals belsimpel.
[ Voor 18% gewijzigd door FongWan op 12-10-2022 11:12 ]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
.aalekss schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:49:
Abonnementen kan je vaak 3 maanden voor afloop al verlengen en soms al 4 maanden bij de provider zelf.
Lijkt me een fout, deze datum ligt namelijk wel heel erg ver in de toekomst. Je kunt bij Vodafone vier maanden van tevoren je abonnement verlengen. T-Mobile heeft nog iets als Early Renewal, waarmee je voor ongeveer €75 je abonnement eerder kunt verlengen, maar Vodafone heeft dit niet zover ik weet.aalekss schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:49:
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Besteld een Google Pixel 7 Pro bij Belsimpel op 6 oktober. De status staat nu al een paar uur op verwerking verlenging abo door Tele 2. Iemand een idee hoelang zo iets duurt 🤔
Mailtje gehad dat het verzonden is.FongWan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:45:
Ben benieuwd of Belsimpel morgen gaat leveren ... Heb een 7 Pro Wit 256GB besteld op 6 Okt. 17:25.
Op de website staat nu 2 weken levertijd dus hoop dat ik in een van de eerste batches zit die Belsimpel binnen krijgt.
De case en screen protector zijn al sinds maandag binnen.

Nu hopen dat postnl zijn werk doet.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Handig om te weten dat je bij T-Mobile trouwens kostenloos een lopend sim-only abonnement om kunt zetten in een (nieuw) abonnement met toestel ongeacht hoe lang je huidige contract nog loopt.Steeffoon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:15:
[...]
Lijkt me een fout, deze datum ligt namelijk wel heel erg ver in de toekomst. Je kunt bij Vodafone vier maanden van tevoren je abonnement verlengen. T-Mobile heeft nog iets als Early Renewal, waarmee je voor ongeveer €75 je abonnement eerder kunt verlengen, maar Vodafone heeft dit niet zover ik weet.
Er zijn kosten verbonden aan Early Renewal. (https://community.t-mobil...over-early-renewal-310064)geeMc schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:18:
[...]
Handig om te weten dat je bij T-Mobile trouwens kostenloos een lopend sim-only abonnement om kunt zetten in een (nieuw) abonnement met toestel ongeacht hoe lang je huidige contract nog loopt.
Edit: sorry, las nu dat je met toestel zei; dat is waar inderdaad!! Ik weet niet of dat echter ook bij Belsimpel gelijk overgenomen kan worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Steeffoon op 12-10-2022 11:19 ]
Dus niet als je een sim-only omzet naar een abonnement met telefoon. Afgelopen jaar nog gedaan, zaten geen kosten aan verbonden. Of het moet inmiddels veranderd zijn.Steeffoon schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:19:
[...]
Er zijn kosten verbonden aan Early Renewal. (https://community.t-mobil...over-early-renewal-310064)
Edit: zie je edit nu pas :-)
[ Voor 3% gewijzigd door geeMc op 12-10-2022 11:21 ]
Toestel: Google Pixel 7 PRO 256GB hazel
Winkel: Tele2
Bestelling geplaatst: 07-10-2022
Status bestelling: Mail gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken
Verwachte bezorging: Heb aangegeven dat ze morgen 13-10-2022 tussen 08:00 en 18:00 kunnen bezorgen. Had ook voor een tijdsslot van 2 uur kunnen kiezen
Bv tussen 08:00 en 10:00 maardat kost dan 7,95 extra. Ik werk morgen toch de hele dag thuis dus die 7,95 steek ik in mijn zak. Ik krijg een sms als de schaufeur onderweg is
Winkel: Tele2
Bestelling geplaatst: 07-10-2022
Status bestelling: Mail gehad van AMP om een bezorgafspraak te maken
Verwachte bezorging: Heb aangegeven dat ze morgen 13-10-2022 tussen 08:00 en 18:00 kunnen bezorgen. Had ook voor een tijdsslot van 2 uur kunnen kiezen
Bv tussen 08:00 en 10:00 maardat kost dan 7,95 extra. Ik werk morgen toch de hele dag thuis dus die 7,95 steek ik in mijn zak. Ik krijg een sms als de schaufeur onderweg is
Verwijderd
Voor iedereen die nu op de annulerende mensen een poepje willen doen, don't.
Met de communicatie van gisteren was het kraakhelder om te annuleren gezien ze doelbewust misleiding hebben begaan, dat het er nu op lijkt dat alle emails van gisteren ( dat alle orders naar het einde van de maand verplaatst werden ) niet verstuurd hadden moeten zijn neemt daar niks van weg. Dat is achteraf en dat is heel erg amateuristisch van Belsimpel.
Ik ga nu wel weer mijn bestelling terugplaatsen gezien mijn model morgen geleverd kan worden blijkbaar.
Met de communicatie van gisteren was het kraakhelder om te annuleren gezien ze doelbewust misleiding hebben begaan, dat het er nu op lijkt dat alle emails van gisteren ( dat alle orders naar het einde van de maand verplaatst werden ) niet verstuurd hadden moeten zijn neemt daar niks van weg. Dat is achteraf en dat is heel erg amateuristisch van Belsimpel.
Ik ga nu wel weer mijn bestelling terugplaatsen gezien mijn model morgen geleverd kan worden blijkbaar.
Mwa, ik ga op niemand poepen, maar sommige mensen kunnen ook wel wat meer geduld hebben hoorVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:31:
Voor iedereen die nu op de annulerende mensen een poepje willen doen, don't.
Precies, het is elke keer best spannend allemaal. Uitzoeken, bestellen en dan hopen. Net als kind met Sinterklaas of vrouwen met EasyToysgeeMc schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:38:
[...]
Mwa, ik ga op niemand poepen, maar sommige mensen kunnen ook wel wat meer geduld hebben hoor. Ik snap het overigens wel, ik kan ook ontzettend uitkijken naar releases en leveringen van producten als dit.
Verwijderd
Geduld voor wat bedoel je precies?geeMc schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:38:
[...]
Mwa, ik ga op niemand poepen, maar sommige mensen kunnen ook wel wat meer geduld hebben hoor. Ik snap het overigens wel, ik kan ook ontzettend uitkijken naar releases en leveringen van producten als dit.
Bedoel je dat we geduld zouden moeten hebben tot 28/29 oktober ( de data die ze communiceerde ) terwijl ze vals adverteerde met 13 oktober / 14 oktober?
Bedoel je dat we geduld zouden moeten hebben om te wachten op het meest onwaarschijnlijke wat er kon gebeuren, dat ze de emails van gisteren verkeerd verstuurd hadden?
En je laatste zin, ik spreek dan voor mijzelf in ieder geval maar waarschijnlijk ook voor andere, we hebben niet geannuleerd omdat ons nieuwe speeltje later aankomt, we hebben het gedaan omdat er vals geadverteerd word, om dan je order te behouden bevorder je dit soort praktijken, dat is waarom annulering de enige goede keuze was.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2022 11:47 ]
Mediamarkt Aachen gebeld. Wanneer je daar de GP(Pro) hebt besteld krijg je een mailtje wanneer je het kan ophalen. Heeft geen zin om naar de MM te gaan. Hopelijk krijgen we morgen een mailtje.pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:40:
[...]
Deel je dat even hier wat de status is? Hoe het werkt bij ze?
Zeg je nu dat wij mannen onze toys nooit bestellen bij EasyToys?Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:44:
[...]
Precies, het is elke keer best spannend allemaal. Uitzoeken, bestellen en dan hopen. Net als kind met Sinterklaas of vrouwen met EasyToys
Ik bedoel met name het tasten in het duister. Dat de leverdatum inderdaad wordt aangepast naar weken verder is inderdaad misleiding. Ik heb een aantal mensen gezien die te weinig beweging zagen in hun order, dat bedoel ik meer.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:45:
[...]
Geduld voor wat bedoel je precies?
Bedoel je dat we geduld zouden moeten hebben tot 28/29 oktober ( de data die ze communiceerde ) terwijl ze vals adverteerde met 13 oktober / 14 oktober?
Bedoel je dat we geduld zouden moeten hebben om te wachten op het meest onwaarschijnlijke wat er kon gebeuren, dat ze de emails van gisteren verkeerd verstuurd hadden?
En je laatste zin, ik spreek dan voor mijzelf in ieder geval maar waarschijnlijk ook voor andere, we hebben niet geannuleerd omdat ons nieuwe speeltje later aankomt, we hebben het gedaan omdat er vals geadverteerd word, om dan je order te behouden bevorder je dit soort praktijken, dat is waarom annulering de enige goede keuze was.
Helaas gaan pre-orders van telefoons nooit zonder slag en stoot. Ik bestel ze op die manier al denkende dat ik langer moet wachten dan de release date, dan kan het ook nooit teveel teleurstellen. Ik pre-order ook nooit zodra het kan, want het is wel vaker gebleken dat FIFO niet geldt bij pre-orders. Ik ben vreemd genoeg vaak een van de latere bestellers en krijg mijn telefoon vaak erg vlot.
[ Voor 3% gewijzigd door geeMc op 12-10-2022 11:58 ]
Mijn bestelling lijkt te wachten op het hoesje wat niet op voorraad is..
Toestel: Google Pixel 7 PRO 128GB Zwart
Winkel: Belsimpel
Bestelling geplaatst: 10-10-2022
Status bestelling: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers
Status bestelling: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers
doneGolf2vr6 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:06:
[...]
Geef ff info waar je besteld hebt. Nu zegt je post weinig voor anderen. Ik heb iig geen zin om na te kijken of je hier misschien gemeld hebt waar je je telefoon besteld hebt.
[ Voor 79% gewijzigd door vinpower op 12-10-2022 12:12 ]
Kan je ze niet bellen met de vraag om dit gescheiden te verzenden?vinpower schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:03:
Ben ik even blij dat het hoesje nog niet op de website stond toen ik mijn telefoon heb besteld. Heb die maar achteraf besteld zonder verzendkosten.
PSN: Redrafted
Geef ff info waar je besteld hebt. Nu zegt je post weinig voor anderen. Ik heb iig geen zin om na te kijken of je hier misschien gemeld hebt waar je je telefoon besteld hebt.vinpower schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:03:
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Besteld bij T-Mobile met verlening contract.
Google Pixel 7 Pro 128 GB Groen
Besteldatum: 07-10-2022
Status bestelling: Contact opgenomen met T-Mobile, telefoon ligt al klaar om verstuurd te worden. Wordt vandaag of morgen door Post NL contact opgenomen voor afspraak
Verwachte bezorging: Nog niet bekend
Google Pixel 7 Pro 128 GB Groen
Besteldatum: 07-10-2022
Status bestelling: Contact opgenomen met T-Mobile, telefoon ligt al klaar om verstuurd te worden. Wordt vandaag of morgen door Post NL contact opgenomen voor afspraak
Verwachte bezorging: Nog niet bekend
Misschien komt het hoesje vandaag wel binnen of verwachten ze dat. Verwachte bozorging staat op morgen.vinpower schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:03:
[...]
done
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
Iemand tips voor een day 1 hoesje en screen protector? Ik wil namelijk voor het officiele hoesje gaan maar die komt pas volgende week. En ik ben gewend aan iPhone waar ik altijd voor belkin screen protectors ging, ik zie nu nergens een normaal merk voor de Pixel.
Zie het [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires topicVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:21:
Iemand tips voor een day 1 hoesje en screen protector? Ik wil namelijk voor het officiele hoesje gaan maar die komt pas volgende week. En ik ben gewend aan iPhone waar ik altijd voor belkin screen protectors ging, ik zie nu nergens een normaal merk voor de Pixel.
Genoeg opties van normale en bekende merken.
Post van mij daar:
FongWan in "[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires"
[ Voor 3% gewijzigd door FongWan op 12-10-2022 12:27 ]
Toestel: Google Pixel 7 PRO 256GB Zwart (verlenging bij Vodafone)
Bestelling geplaatst: 08-10-2022
Verwachte bezorging: 15-10-2022
Er staat nu tenminste een datum erbij dus dat is "iets" (gelukkig heb ik de geduld wel)
Bestelling geplaatst: 08-10-2022
Verwachte bezorging: 15-10-2022
Er staat nu tenminste een datum erbij dus dat is "iets" (gelukkig heb ik de geduld wel)
Jaaaaaaaaa, verzendbevestiging van mijn 7 pro 128gb zwart bij Belsimpel.
. Gelukkig geen vertraging.

[ Voor 7% gewijzigd door Yunghui op 12-10-2022 12:37 ]
Vreemd genoeg een verzendbevestiging ontvangen van Belsimpel voor mijn P7 128GB Black, na gisteren een mailtje dat het eind Oktober zou worden.
Zojuist ook bericht van Google Store DE dat het is verzonden.qwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:16:
Haha sommige mensen ook. Een oorlog vergelijken met levertijden en geduld. Zullen we het maar gewoon over de levertijden hebben en aardig tegen elkaar blijven.
Mijn order in de Google Store (DE) staat op klaar voor verzending. Geschatte leverdatum 14-15 oktober. Ik ga er vanuit dat het goedkomt.
Jaloers!! De mijne komt als het goed is morgen binnen! Enjoy!bbc schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 13:17:
Fnac.fr delivers. Heb net de 256GB Pro ontvangen
[Afbeelding]
Belsimpel 128 Pro zwart met Abonnement kan ik morgen afhalen (PostNL)! Bestelling op 7-10 geplaatst.
[ Voor 4% gewijzigd door Bakkertje_01 op 12-10-2022 13:41 ]
Mijn 7 Pro groen 256GB van Belsimpel is inmiddels ook verzonden. 
Edit: besteld op 6 okt 21:00 uur.
Edit: besteld op 6 okt 21:00 uur.
[ Voor 25% gewijzigd door outlandos op 12-10-2022 13:44 ]
Verwijderd
Inmiddels is mijn bestelling verzonden 7 oktober besteld 20:00 vandaag verzonden en track en trace.
Pixel 7 pro 256 GB zwart.
Pixel 7 pro 256 GB zwart.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2022 13:49 ]
Heb de Pixel 7 256GB Zwart op zondag 9 oktober besteld, en is ook verstuurd.
Heel erg benieuwd hoe de upgrade vanaf de Oneplus 6 gaat worden na zoveel jaar
Heel erg benieuwd hoe de upgrade vanaf de Oneplus 6 gaat worden na zoveel jaar
Zojuist bij T-Mobile de Pixel 7 Pro zwart - 256GB besteld, na lang twijfelen.
Gekozen op advies van de klantenservice, voor ophalen in de winkel. Als het te lang duurt, kan ik nog annuleren. Nu hopen dat hij morgen gewoon klaar ligt.
Gekozen op advies van de klantenservice, voor ophalen in de winkel. Als het te lang duurt, kan ik nog annuleren. Nu hopen dat hij morgen gewoon klaar ligt.
Kun je bij de Google Store Duitsland meer dan 1 exemplaar bestellen? Ik kan nergens vinden of er een maximum aan zit.
Net mail van Saturn Bocholt dat mijn bestelling van de 7 Pro ook vertraagd is.
Geen datum wanneer ze het verwachten.
Mochten ze dit niet meer voor de 17e rond krijgen en je betaald bij afhalen, vis je dan achter het net mbt de free watch?B-Art schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:15:
Net mail van Saturn Bocholt dat mijn bestelling van de 7 Pro ook vertraagd is.
Lekker mijn bestelling pixel 7 pro zwart is ook verzonden bij Belsimpel
Geen idee eigenlijk.catchingfire schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:16:
[...]
Mochten ze dit niet meer voor de 17e rond krijgen en je betaald bij afhalen, vis je dan achter het net mbt de free watch?
Krijg net mail erachteraan dat de levering eind Week 41 verwacht wordt
Naja, hopen dat ze hem dan vrijdagmiddag binnen krijgen.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.qwasd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:15:
Kun je bij de Google Store Duitsland meer dan 1 exemplaar bestellen? Ik kan nergens vinden of er een maximum aan zit.
Ik had al een bestelling geplaatst en is vandaag verzonden.
Is het mogelijk nog een bestelling te plaatsen?
Waarom niet? Vorig jaar ook gedaan, ging prima
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, in principe heb je je koopt op een datum gedaan voor de 17e.catchingfire schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:16:
[...]
Mochten ze dit niet meer voor de 17e rond krijgen en je betaald bij afhalen, vis je dan achter het net mbt de free watch?
Ook niet in je portemonnee?Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:30:
[...]
Hier 4 stuks besteld. Tot nu toe geen pijn.
Hier nu ook een mailtje van Saturn (Kleve). En daarna nog een mailtje dat ze de bestelling eind week 41 verwachten te leveren. Zucht.... heb morgenmiddag vrij genomen om die kant op te rijden, balen!
Het rare is dat als je 'm nu zou bestellen op de website dat de levering morgen is, misschien moet het nog worden aangepast of zijn de mailtjes dus niet correct. Ik hou stiekem een beetje hoop.
Het rare is dat als je 'm nu zou bestellen op de website dat de levering morgen is, misschien moet het nog worden aangepast of zijn de mailtjes dus niet correct. Ik hou stiekem een beetje hoop.
[ Voor 33% gewijzigd door mitchellK op 12-10-2022 14:39 ]
Hier ook vanuit MM DE dat de Pixel vertraagd is. Wel had ik ook een Watch besteld, hoop dat deze wel op te halen is morgen. Hier nog geen bericht over gehad..
Tot nu toe is het allemaal virtueel. Het vreemde bij mij is dat geen betaalscherm kreeg van PayPal. Normaal moet je dan inloggen en 2FA etc. Maar nu hij gekoppeld is aan mijn Google account ging hij in 1x door. Dus ik hoop dat het goed gaat. Heb wel het bedrag gestort op mijn PayPal rekening, dat hij niet aan de creditcard of mijn bankrekening komt als er betaald moet worden en het niet werkt.
Heb je de Watch er los bijbesteld? Maar dan is hij toch niet gratis?pdavie2311 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:36:
Hier ook vanuit MM DE dat de Pixel vertraagd is. Wel had ik ook een Watch besteld, hoop dat deze wel op te halen is morgen. Hier nog geen bericht over gehad..
Ik betaal ook gewoon voor de watch. De Pixel 7 Pro komt nu via Belsimpel met verlenging abbo en korting. Bijna de watch gratis doordat ik het toestel in 1x betaal. Prima deal en ik heb de watch dan gelijk en niet pas november of december.Binnetie schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:37:
[...]
Heb je de Watch er los bijbesteld? Maar dan is hij toch niet gratis?
T-mobile verstuurt pas morgen:
Onze Google Pixel telefoons zijn leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres!
Onze Google Pixel telefoons zijn leverbaar vanaf 13 oktober. Dit betekent dat je bestelling de 13e wordt verwerkt en dan wordt verstuurd naar je thuisadres!
Net ontvangen, via Fnac BE Pixel Pro 7 256 zwart. besteld 10/10
Zojuist mail gehad dat ik hem morgen binnen krijg via PostNL. Bestelling gedaan via T-Mobile.Aid schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:48:
T-mobile verstuurt pas morgen:
Bij mij op boulanger staat de order nog steeds op enregistrée, hopelijk binnenkort een update dat de order voorbereid wordt
naja, dan kan dat bericht ook de prullenbak in. Wanneer heb jij trouwens besteld? Ik heb op 6-10 besteld, maar nog geen bericht.kaas91 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:06:
[...]
Zojuist mail gehad dat ik hem morgen binnen krijg via PostNL. Bestelling gedaan via T-Mobile.
En net mailtje dat ie verzonden is en morgen geleverd gaat worden, top!Rikkie8 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:54:
Ook mail van Belsimpel dat het 29 okt gaat worden, pixel7 black 128... Pfff
Hier komt de pixel 7 (zwart 128gb) ook morgen binnen, ondanks de mail van gister avond van belsimpel dat die vertraagd zou zijn
Bestelling gedaan op 9-10Aid schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:14:
[...]
naja, dan kan dat bericht ook de prullenbak in. Wanneer heb jij trouwens besteld? Ik heb op 6-10 besteld, maar nog geen bericht.
Geen mail van T-Mobile overigens. Alleen via PostNL dat er een pakket onderweg is.
[ Voor 13% gewijzigd door kaas91 op 12-10-2022 15:22 ]
Pro 256GB zwart besteld met gegarandeerd 13 oktober in huis, helaas ontvangen ze pas voorraad op de 14e dus heb ik hem hoogst waarschijnlijk de 15e pas in huis. Als hij in huis is neemt Belsimpel contact op voor een tegemoetkoming, bellen loont dus in dit geval.
Hier ook. Anderzijds op hun website staat pas vanaf 13 oktober en we zijn nog maar woensdaghollandje schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:10:
Bij mij op boulanger staat de order nog steeds op enregistrée, hopelijk binnenkort een update dat de order voorbereid wordt
Edit: waar haal jij hem op?
[ Voor 4% gewijzigd door Ekfad op 12-10-2022 15:31 ]
Ow?rolfie23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:24:
Als hij in huis is neemt Belsimpel contact op voor een tegemoetkoming, bellen loont dus in dit geval.
Ik had ze gisteren gebeld en weet van niks qua tegemoetkoming.
niet dat ik deze perse wil, maar mijn 7 Pro 256GB komt ook pas de 15de bij mij binnen volgens hun site
Hmm, ik zie bij mij dan DHL dit van het straat address van mailboxde heeft gemaakt:
Mailboxde.com GmbH
Voor achternaam, ID 202xxx Äussere Weberstr. 57
02763 ZITTAU
DE
Ik ben benieuwd of het DHL systeem dit snapt of dat hij retour afzender zal gaan.
Hoe ziet bij jullie het address er uit bij DHL?
Mailboxde.com GmbH
02763 ZITTAU
DE
Ik ben benieuwd of het DHL systeem dit snapt of dat hij retour afzender zal gaan.
Ik heb gisteren rond 1800 een tracking link ontvangen van Google de maar pakket zou nog steeds op dezelfde locatie in Eindhoven zijn. Meer mensen die dat hebben? Of maak ik me weer druk om niks 🙈
Ik heb vanmiddag gebeld, hangt een notitie/alarm aan mn order en hoor het vanzelf wel. Denk dat het gegarandeerd 13 oktober in huis tekstje ondertussen bekend is en ze instructies hebben gehad.Mizgala28 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:29:
[...]
Ow?
Ik had ze gisteren gebeld en weet van niks qua tegemoetkoming.
niet dat ik deze perse wil, maar mijn 7 Pro 256GB komt ook pas de 15de bij mij binnen volgens hun site
Ik gisteren aangezien de 8ste toen ik de bestelling plaatste die tekst er ook nog bij stond (zelfs nog de 9de in de ochtend).rolfie23 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:33:
[...]
Ik heb vanmiddag gebeld, hangt een notitie/alarm aan mn order en hoor het vanzelf wel. Denk dat het gegarandeerd 13 oktober in huis tekstje ondertussen bekend is en ze instructies hebben gehad.
Maar misschien ligt het daaraan en hebben ze pas vanaf vandaag die instructie.
Mediamarkt Aachen mail: einde week 41. Afwachten dus ..
nee ja klopt, vorig jaar ging dit wel goed. Nu begin ik zelf ook te twijfelen want mijn pakketje zit nog steeds vast, geen update meer sinds gisteren 18:00. @ObserveSecurity is dit bij jou ook het geval(adresregel enzo)? Even checken hoe het zit bij andere tweakers.menzo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:32:
Hmm, ik zie bij mij dan DHL dit van het straat address van mailboxde heeft gemaakt:
Mailboxde.com GmbH
02763 ZITTAU
DE
M'n Belsimpel bestelling staat al uren op "je bestelling wordt verzameld" hebben hele grote magazijnen bij Belsimpel vermoed ik 🤣🤣...
Maar de regel daaronder maakt me blij "bezorgdatum 13-10"
Morgen komt ook m'n nieuwe Garmin horloge aan bij dat PostNL punt. Nog nooit zo blij geweest om naar de Gamma te gaan 🤣🤣
Maar de regel daaronder maakt me blij "bezorgdatum 13-10"
Morgen komt ook m'n nieuwe Garmin horloge aan bij dat PostNL punt. Nog nooit zo blij geweest om naar de Gamma te gaan 🤣🤣
Ik heb zojuist van Belsimpel het bericht gekregen dat mijn Google Pixel 7 128GB Geel morgen bezorgd wordt. Tussen 11.15 en 13.45 uur is het feest!
Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires