Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:28:
[...]

Ik denk dat het weer eens om een maffe aanbieding gaat bij Belsimpel die nergens vermeld staat, doet mij eraan denken toen mijn zus begin dit jaar een iPhone SE 2022 met een abonnement nam met 27 euro bijbetaling en 10 euro toestelkosten per maand, terwijl dat ding pas 2 weken op de markt was en voor niet minder dan 500 euro los te koop was.

In mijn geval ben ik voor een Pixel 7 Pro 256GB verlenging gegaan bij Vodafone, 25 euro toestelkosten per maand + 186 euro.

600 + 186 - 100 = €686 euro, terwijl deze los €999 is.

Het viel mij ook op dat alleen met Vodafone dit het geval is, pak ik T-Mobile en ik kreeg met hetzelfde toestelkosten meteen 297 euro bijbetalen.

[...]

Ik ben benieuwd of mijn 7 Pro 256Gb dan de 13de binnen is, gisteren besteld en tot vroeg in de ochtend aan toe stond er "2 tot 4 werkdagen" qua levertijd ervoor.
Zelfde ik had de zwarte besteld omdat witte niet direct leverbaar was op 13 oct inmiddels staat er niet meer garandeert in huis op de 13, ik heb op de 7e besteld toen nog levertijd 2-4 dagen was.
Ben ook benieuwd wanneer de eerste telefoons belsimpel verlaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
ferrywijn schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:47:
Weet je wat ik trouwens raar vind? Ik heb m'n Pixel 7 bij Belsimpel besteld in combinatie met een Vodafone abonnement. Ik heb € 0 voor m'n Pixel van te voren betaald. Ik neem dus het hele toestel op krediet met een maandbedrag van € 17 voor 24 maanden. € 17 x 24 = 408.
Terwijl de adviesprijs € 649 is.
Hoe kan dat?
En dan heb ik ook nog € 75 cashback.
Dus dan betaal ik netto maar € 333 voor de Pixel 7. Dat kan toch bijna niet kloppen?
Het abonnement zelf is ook duurder dan Sim Only. Althans; het abonnement wat ik wil. Zo heb ik nu Sim Only Vodafone, 19 euro per maand, 30 gb internet en onbeperkt bellen. Zonder contract; maar ik kan verlengen voor datzelfde bedrag (dus die 19 euro per maand, 30 gb internet, onbeperkt bellen).
Als ik nu een abonnement afsluit, betaal ik 24 euro per maand, voor 15 gb internet en onbeperkt bellen.
Het abonnement zelf is dus ook 5 euro duurder en ik krijg er minder GB voor..
Dus zoals iemand anders al opmerkte; hou ook rekening met dat soort 'verschillen'. Althans, dat doe ik voor mezelf ;) ik berekenen het voor mijzelf dus zo, ik betaal nu 19 per maand, straks 24+17=41 euro per maand, dus dat is 22 euro per maand meer dan nu, x 24 maanden = 528. En dan gaat de cashback er dus nog af. Alsnog nette prijs :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Dacht snel te zijn met het bestellen van m'n P7P bij Belsimpel slechts een paar uur na de release... Zag er goed uit 2-4 dagen levertijd, maar toch iig gegarandeerd op de 13e in huis.... Nu staat er 3 weken en is de gegarandeerde levering ook weg... Benieuwd of dat vanaf nu is of dat het ook geldt voor de eerdere bestellingen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
Florine schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

Het abonnement zelf is ook duurder dan Sim Only. Althans; het abonnement wat ik wil. Zo heb ik nu Sim Only Vodafone, 19 euro per maand, 30 gb internet en onbeperkt bellen. Zonder contract; maar ik kan verlengen voor datzelfde bedrag (dus die 19 euro per maand, 30 gb internet, onbeperkt bellen).
Als ik nu een abonnement afsluit, betaal ik 24 euro per maand, voor 15 gb internet en onbeperkt bellen.
Dus zoals iemand anders al opmerkte; hou ook rekening met dat soort 'verschillen'. Althans, dat doe ik voor mezelf ;) ik berekenen het voor mijzelf dus zo, ik betaal nu 19 per maand, straks 24+17=41 euro per maand, dus dat is 22 euro per maand meer dan nu, x 24 maanden = 528. En dan gaat de cashback er dus nog af. Alsnog nette prijs :-)
Heb je de combinatiekorting wel aanstaan? Voor zover ik kan zien mis je de verdubbeling in data (15->30GB) en de €5,- korting (24->19).
Dan zou het wel hetzelfde abonnement met (goedkopere) telefoon zijn.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Xerox schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:15:
[...]

Heb je de combinatiekorting wel aanstaan? Voor zover ik kan zien mis je de verdubbeling in data (15->30GB) en de €5,- korting (24->19).
Dan zou het wel hetzelfde abonnement met (goedkopere) telefoon zijn.
Ah, wellicht is dat het verschil. Ik heb nu geen Ziggo meer :| dus geen combinatiekorting meer. Maar, alsnog de voordeligste optie. T-mobile en Tele2 waren beiden stuk duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
wari42 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:10:
Dacht snel te zijn met het bestellen van m'n P7P bij Belsimpel slechts een paar uur na de release... Zag er goed uit 2-4 dagen levertijd, maar toch iig gegarandeerd op de 13e in huis.... Nu staat er 3 weken en is de gegarandeerde levering ook weg... Benieuwd of dat vanaf nu is of dat het ook geldt voor de eerdere bestellingen ...
Kijk je op de productpagina of bij je bestelling? Lijkt me dat bij die laatste de juiste informatie over jouw order staat.

Oh, daar staat geen levertijd bij.

[ Voor 3% gewijzigd door barrymossel op 10-10-2022 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-09 09:02
Ruimzicht schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:19:
[...]

Yep, dat had ik ook gedaan maar het afleveradres (in Dtsl) vormde het probleem. Nu haal ik hem af, ga proberen om ter plekke een factuur te laten maken met afleveradres NL zodat ook duidelijk is dat hij is uitgevoerd. Was meer tipje om rekening mee te houden.
Gek, heb meermaals besteld in het buitenland en ook met een buitenlands bezorgadres maar nooit problemen mee gehad bij de fiscus. Heb altijd netjes mijn BTW teruggekregen. We zullen het zien over 4 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Vorige week mijn sim-only verlengd bij Vodafone, maar toch maar even geannuleerd.
Nu bij Belsimpel verlengd met Pixel 7 128GB, toestelbetaling op 0 euro per maand gezet en 440 euro bijbetaald. Geen idee of je die cashback dan ook nog krijgt, maar in ieder geval een goede prijs. Abonnementskosten zijn verder gelijk gebleven (Smart L; 13,50 p/m). Goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:03
Zijn er nog meer mensen waarbij de google store bestelling nog niet op "staat klaar voor verzending" staat?

Ik zie de bui al hangen dat door het gedoe met afgekeurde betaling en een nieuwe betaalmethode de bestelling aan het vertragen/gaat geannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
Maar tot de 17e kun je bestellen met de gratis spullen, dan heb je nog tijd genoeg. Of wil je hem persee de 13e hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arieck
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-08 19:43
menzo schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:09:
Zijn er nog meer mensen waarbij de google store bestelling nog niet op "staat klaar voor verzending" staat?

Ik zie de bui al hangen dat door het gedoe met afgekeurde betaling en een nieuwe betaalmethode de bestelling aan het vertragen/gaat geannuleerd worden.
Mijn geannuleerde bestelling (wegens niet kunnen verifiëren betaalmethode) heeft het nooit gered tot "klaar voor verzending". Daarna een nieuwe bestelling met andere betaalmethode gedaan (CC) en die stond dezelfde dag nog op "klaar voor verzending". Helaas was de kleur Watch die ik wilde toen wel al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JoepD schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:48:
Vorige week mijn sim-only verlengd bij Vodafone, maar toch maar even geannuleerd.
Nu bij Belsimpel verlengd met Pixel 7 128GB, toestelbetaling op 0 euro per maand gezet en 440 euro bijbetaald. Geen idee of je die cashback dan ook nog krijgt, maar in ieder geval een goede prijs. Abonnementskosten zijn verder gelijk gebleven (Smart L; 13,50 p/m). Goede deal!
Dat is een geweldige deal ja, bij T-Mobile (unlimited) betaal je helaas bijna de volledige prijs. Blijft wel apart die verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:03
arieck schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:18:
[...]

Mijn geannuleerde bestelling (wegens niet kunnen verifiëren betaalmethode) heeft het nooit gered tot "klaar voor verzending". Daarna een nieuwe bestelling met andere betaalmethode gedaan (CC) en die stond dezelfde dag nog op "klaar voor verzending". Helaas was de kleur Watch die ik wilde toen wel al uitverkocht.
Oke, ik kreeg 7 dagen om een nieuwe creditcard in te vullen, het geld is afgeschreven van mijn N26. Ik geef het nog wel een dag en ga anders misschien maar annuleren en opnieuw bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
Exocet schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:33:
[...]

Dat is een geweldige deal ja, bij T-Mobile (unlimited) betaal je helaas bijna de volledige prijs. Blijft wel apart die verschillen.
Ja inderdaad, vraag me of dat wel klopt. Ik heb dus nu een Pixel 7 voor 440 euro of zelfs 365 euro als de cashback hiervoor ook geldt. Voor dezelfde maandelijkse prijs als mijn voormalige sim-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Was het trouwens ook niet zo dat je de vorig jaar met de Pixel 6 serie en het aanvragen van de koptelefoon ook de factuur moest uploaden? Als je kiest voor afhalen en later de watch in Duitsland wilt laten afleveren moesten dan die adresgegevens niet overeenkomen?
Vorig jaar liet ik zowel de telefoon als de koptelefoon op hetzelfde adres afleveren. Misschien iets om rekening mee te houden, of hebben andere mensen een andere ervaring. Dus wel eigen adres in NL op de factuur en de koptelefoon op een Duits adres laten afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 16:13
menzo schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:09:

Ik heb nooit mijn bestelbevestiging gekregen, en zie hem ook niet in mijn orderoverzicht terug.
Het enige wat ik heb is een screenshot van de voltooide order met bestelnummer. Heb gisteren maar een mailtje in het duits gestuurd.
Heb wel 2 reserveringen van €0,00 op mijn creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-09 09:02
Zonet voor de zekerheid maar even gebeld met Boulanger om te bevestigen dat de order goed is gegaan en mij werd verteld dat die netjes klaar zal liggen op donderdag en daarna zag ik dat het geld al was geboekt op mijn creditcard. Lijkt een goede beslissing geweest te zijn om hem in Frankrijk te bestellen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraXon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:26
Besteld via German Google Store
Betaald via PayPal, gekoppeld aan bank
Adres mailboxde

Status:

Klaar voor verzending –
Wordt 12 okt. - 13 okt. geleverd
Nog niet verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-03 00:36
Florine schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

Ah, slim! Ik heb deze vergelijking inderdaad niet gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpcCwb
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 21:12
Vanwege de problemen met leveringen aan doorstuurservices heb ik ook mijn bestelling bij Mediamarkt.de geannuleerd. Telefoon zou via Mygermany wel geleverd zijn denk ik maar de Watch via de actiewebsite waarschijnlijk niet. Annuleren ging erg eenvoudig met een vriendelijke medewerkster aan de telefoon. Geld op PayPal binnen 15 min terug.

Toen even in de winkel bij Belsimpel gekeken (eigenlijk om er een met abo verlenging te bestellen). Daar vielen de 7 en 7 pro me toch een beetje tegen. Heb nu de Pixel 5 en daarmee vergeleken zijn ze én heel groot én minder mooi ontworpen. De ongelijke bezels op de 7 en die (kleine) waterval bezels van de pro vind ik goedkoop staan. Bouwkwaliteit is goed maar is in die prijscategorie ook te verwachten.

Kortom, niet gekocht. Mocht de camera in reviews écht heel veel beter zijn, overweeg ik het nog eens. Voor nu bespaar ik me nog even een paar honderd euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Zaterdag de Pixel 7 pro besteld bij Belsimpel, er stond gegarandeerd de 12e in huis. Op de belsimpel website staat er nu de 14e gegarandeerd in huis. Maar hopen dat Belsimpel hun woord houdt en ik de telefoon woensdag in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:48

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ben hier ook wel benieuwd naar, ga mijn P7P als t goed is vrijdag ophalen bij Saturn Kleve, maar begrijp ik t nu goed dat ik dan alsnog achter t net vis voor de Pixel Watch, waar ik wel een Duits adres voor heb ?
Binnetie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:55:
Was het trouwens ook niet zo dat je de vorig jaar met de Pixel 6 serie en het aanvragen van de koptelefoon ook de factuur moest uploaden? Als je kiest voor afhalen en later de watch in Duitsland wilt laten afleveren moesten dan die adresgegevens niet overeenkomen?
Vorig jaar liet ik zowel de telefoon als de koptelefoon op hetzelfde adres afleveren. Misschien iets om rekening mee te houden, of hebben andere mensen een andere ervaring. Dus wel eigen adres in NL op de factuur en de koptelefoon op een Duits adres laten afleveren?

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

maurits187 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:47:
Zaterdag de Pixel 7 pro besteld bij Belsimpel, er stond gegarandeerd de 12e in huis. Op de belsimpel website staat er nu de 14e gegarandeerd in huis. Maar hopen dat Belsimpel hun woord houdt en ik de telefoon woensdag in huis heb.
Gegarandeerd de 13e in huis bedoel je. Nu inderdaad de 14e staat er. Ik heb er een hard hoofd in. Toen ik besteld stond er ook de 13e en als je nu kijkt in besteloverzicht staat bij de Pixel, niet op voorraad.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Ze zeggen 'gegarandeerd', maar wat nu als hij niet komt op de 13e? Beroepen ze zich op 'ongekend populair', post langzaam, personeels tekort, oorlog in Oekraïne, bij 15 graden buiten gaat het magazijn dicht om gas te besparen of krijg je nog eens 100 euro korting?
Ze krijgen er een aantal binnen, maar niet iedereen zal hem direct krijgen.

De Belsimpel medewerker had niet echt een antwoord en begon over een goodie bag als ik hem nu bestelde in de winkel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieDie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 14:39
Afgelopen zaterdag heb ik via Google Store DE een 7 besteld als volgt:
- in incognito als gast besteld
- ING CC als betaalmethode
- verzendadres van een kennis in DL

Vreemd genoeg kreeg ik geen bevestiging per mail, ook al stond er wel in de storepage dat alles goed was gegaan. Gisteravond gaf Google via support aan dat de order op 'processing' stond en dat ik moest uitgaan van verzending tussen 13-15 oktober. Maar helaas vanmiddag een mail met annulering omdat de betalingsinformatie niet geverifieerd kon worden. Vreemd verhaal wel.

Heeft iemand tips om het met een tweede poging wél tot een goed einde te brengen (qua verificatie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die hem al onderweg hebben besteld via belsimpel ? zo ja wanneer besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:36:
Zijn er al mensen die hem al onderweg hebben besteld via belsimpel ? zo ja wanneer besteld ?
Belsimpel gaf vanaf het begin 13 oktober aan.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 18:50
Golf2vr6 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:42:
[...]

Belsimpel gaf vanaf het begin 13 oktober aan.
13 oktober is inderdaad de wereldwijde release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
pdavie2311 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:58:
[...]

Gegarandeerd de 13e in huis bedoel je. Nu inderdaad de 14e staat er. Ik heb er een hard hoofd in. Toen ik besteld stond er ook de 13e en als je nu kijkt in besteloverzicht staat bij de Pixel, niet op voorraad.
Ik meende de 12e, maar dan zal het idd wel de 13e zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Ik hoor denk (hoop) ik bij vroege vogels, donderdag om 19u besteld dus niet lang na release... Maar nog niks gehoord van Belsimpel 😔.. Mss als ze er aantal hebben dat het op volgorde van bestellen gaat dat ik geluk heb maar veel vertrouwen heb ik er nog niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
Vrijdag de zwarte 7 Pro 256gb besteld bij Belsimpel. Staat nu nog geen leverdatum bij, alleen 'Niet op voorraad'. Vermoed dat ik even moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:10
Heb zelf een Pixel 7 256GB Zwart besteld, maar deze staat inmiddels ook niet meer op 2-4 dagen levertijd. Dus het aantal toestellen begint wel minder te worden bij Belsimpel.

De meeste Pro's stonden al eerder op langere levertijd.

En ja, Belsimpel gaf al vanaf het begin aan 13 oktober in huis :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:13
Ik heb donderdag 6 oktober einde middag besteld een Pixel 7 besteld bij Belsimpel. Huidige status van de bestelling:
De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers

[ Voor 4% gewijzigd door hutch op 10-10-2022 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
Binnetie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:08:
Ze zeggen 'gegarandeerd', maar wat nu als hij niet komt op de 13e? Beroepen ze zich op 'ongekend populair', post langzaam, personeels tekort, oorlog in Oekraïne, bij 15 graden buiten gaat het magazijn dicht om gas te besparen of krijg je nog eens 100 euro korting?

De Belsimpel medewerker had niet echt een antwoord en begon over een goodie bag als ik hem nu bestelde in de winkel :D
Mag hopen dat ze weten hoeveel er binnenkomen en dit afzetten tegen het aantal bestellingen. Maar het zou me inderdaad niks verbazen als dit niet zo is. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
En voor de mensen die in combi met een abo besteld hebben. Je contract moet eerst goedgekeurd zijn voordat ze de telefoon opsturen. Dit gaat meestal heel snel als alles goed aangeleverd is. Dit doen ze als ze de telefoon binnen hebben. Als je dus een bericht krijgt dat je abo aanvraag goedgekeurd is kun je er ook van uit gaan dat je telefoon die dag verzonden gaat worden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
JoepD schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:49:
[...]

Mag hopen dat ze weten hoeveel er binnenkomen en dit afzetten tegen het aantal bestellingen. Maar het zou me inderdaad niks verbazen als dit niet zo is. :+
Nee dit is niet zo. Want gaat met vrijwel elk model telefoon mis. En heb heb het idee dat het vaak ook is om mensen over te halen om een order te doen.

Even wat anders. Als men nu geld stort op het PayPal account en daarmee de betaling doet. Zal de kans op annulering dan niet kleiner zijn? Dan worden de adresgegevens van de creditcard in elk geval niet gedeeld.
Vorig jaar met het bestellen van de Pixel 6 ging dat goed. Eigenlijk gaat het altijd goed (mijn adres is die nog bij mijn ouders).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Ruimzicht schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:56:
[...]

Bij mij vorige keer niet gelukt omdat ik mijn Pixel 4 via Huifkar liet bezorgen (dus afleveradres volgens de Saturn factuur in Duitsland en dus BTW teruggave afgewezen). Nu bij Saturn besteld en ga hem ophalen in Kleve. Daar dan een BTW factuur vragen, ben beniewd.
Maar ook dan heb je een verzendadres in Duitsland nodig voor de watch. En niet van een doorstuurservice, staat expliciet in de voorwaarden.
Binnetie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:08:

Heb je meer info over die goodiebag?

[ Voor 42% gewijzigd door zunrob op 10-10-2022 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
zunrob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:07:
[...]

Maar ook dan heb je een verzendadres in Duitsland nodig voor de watch. En niet van een doorstuurservice, staat expliciet in de voorwaarden.

[...]

Nee daar wilde hij niks over vertellen. Ik verwacht niet dat er een cadeaubon van 100 euro in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Hopelijk kan jij mij, en meerdere, ons van een antwoord voorzien, voor zover dat mogelijk is....
Ik ga vrijdag mijn P7P ophalen in Kleve (Saturn), en ga/wil m'n watch laten bezorgen op een Duits adres bij een kennis, gaat dit dan goed denk je met t ⌚ actie, omdat de adres gegevens dan verschillen ?
[...]

[...]

[ Voor 5% gewijzigd door robotjoek op 10-10-2022 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraXon
Binnetie schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:57:
[...]

Nee dit is niet zo. Want gaat met vrijwel elk model telefoon mis. En heb heb het idee dat het vaak ook is om mensen over te halen om een order te doen.

Even wat anders. Als men nu geld stort op het PayPal account en daarmee de betaling doet. Zal de kans op annulering dan niet kleiner zijn? Dan worden de adresgegevens van de creditcard in elk geval niet gedeeld.
Vorig jaar met het bestellen van de Pixel 6 ging dat goed. Eigenlijk gaat het altijd goed (mijn adres is die nog bij mijn ouders).
Dat zou nog weleens kunnen kloppen! Heb het nu via gekoppelde bank gedaan ipv cc. So far so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
robotjoek schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:26:
Hopelijk kan jij mij, en meerdere, ons van een antwoord voorzien, voor zover dat mogelijk is....
Ik ga vrijdag mijn P7P ophalen in Kleve (Saturn), en ga/wil m'n watch laten bezorgen op een Duits adres bij een kennis, gaat dit dan goed denk je met t ⌚ actie, omdat de adres gegevens dan verschillen ?

[...]
Ik werk niet voor Google of Saturn dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar als ik de voorwaarden bekijk (van Google, doorgeklikt via Saturn) staat daar expliciet in dat het een Duits verzendadres moer zijn en geen doorstuurservice. Adres van een vriend lijkt me ok. Echter gezien de overige berichten hier in het topic mbt annuleringen vanuit Google zelf (zij versturen je de watch) zou ik ook het adres van je vriend al bij Saturn opgeven. Dan is het iig gelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door zunrob op 10-10-2022 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Ok, ik denk dat ik t volgende ga doen:

Zodra ik de afhaal bevestiging heb gehad, ga ik m'n adres gegevens veranderen in dat van die kennis, en als ik dan de foon ga halen staan die gegevens op de bon, of denken jullie dat dat niet goed gaat bij afhalen ?
zunrob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:33:
[...]

Ik werk niet voor Google of Saturn dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar als ik de voorwaarden bekijk (van Google, doorgeklikt via Saturn) staat daar expliciet in dat het een Duits verzendadres moer zijn en geen doorstuurservice. Adres van een vriend lijkt me ok. Echter gezien de overige berichten hier in het topic mbt annuleringen vanuit Google zelf (zij versturen je de watch) zou ik ook het adres van je vriend al bij Saturn opgeven. Dan is het iig gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Laatst online: 09:57
Mijn bestelling staat nog steeds op nog niet verzonden. (nieuw google account op naam van vriend, duits adres en betaald via paypal en achterliggende CC. Geld is al van rekening). Ik denk dat ik ook een mailtje ga krijgen van bestelling geannuleerd, omdat adres en paypal dus niet overeenkomen.

Ik zit te twijfelen om te annuleren en gewoon via een Mediamarkt te bestellen in Duitsland op naam en adres van een vriend van me via mijn eigen emailadres. Hoe zit het dan eigenlijk met ophalen? Moet je je dan identificeren? De Pixel watch kan ik dan alsnog achteraf laten bezorgen op het adres van hem met de actie https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE

@masterrobo heb jij nog wat vernomen van je bestelling via de Google store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-09 11:58
qwasd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:02:
Mijn bestelling staat nog steeds op nog niet verzonden. (nieuw google account op naam van vriend, duits adres en betaald via paypal en achterliggende CC. Geld is al van rekening). Ik denk dat ik ook een mailtje ga krijgen van bestelling geannuleerd, omdat adres en paypal dus niet overeenkomen.

Ik zit te twijfelen om te annuleren en gewoon via een Mediamarkt te bestellen in Duitsland op naam en adres van een vriend van me via mijn eigen emailadres. Hoe zit het dan eigenlijk met ophalen? Moet je je dan identificeren? De Pixel watch kan ik dan alsnog achteraf laten bezorgen op het adres van hem met de actie https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE

@masterrobo heb jij nog wat vernomen van je bestelling via de Google store?
Nee nog steeds dezelfde status: klaar voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
FraXon schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:27:
[...]

Dat zou nog weleens kunnen kloppen! Heb het nu via gekoppelde bank gedaan ipv cc. So far so good.
Je bedoeld via je bankrekeningnummer ipv je creditcard?
Zo zat ik ook te denken. Enige nadeel is dat ik de 'aankoopverzekering' op de creditcard mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54
Wel handig dat je bij T-Mobile als je sim only hebt kunt verlengen met toestel ongeacht de resterende looptijd van het contract. Ik heb nu mijn nog 10 maanden lopend contract bij t-mobile naar 24 maanden verlengt onder ongeveer dezelfde voorwaarden als mijn oude contract (nu 2GB meer data en een €1 hogere maandprijs) Het toestel betaal ik gewoon in één keer en de Pixel Pro 256GB komt daarmee op € 944,83.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vLoon
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 14:14
Ik dacht, laat ik toch eens even de domme Nederlander uithangen en even vragen hoe dit nou zit. Zojuist dit Support gesprek achter de rug na via de Google Play store contact te hebben gezocht met support.

Het lijkt erop dat we misschien met zijn allen iets te snel zijn en simpelweg nog even moeten wachten voor de promotie in de Nederlandse store. Of dat echt zo zal zijn, zullen we zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yn9z6-rRAsO33sRalMEK-cbKIKQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EF0mUaze4aJtuBnlMlP2edEa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Kijk dat zijn de betere berichten !!!

Hebben ze nou uitgelegd hoe je je moet aanmelden voor die marketing mail, om een mail te ontvangen als r updates is voor t product, want dat is niet te lezen op je screenshot ?

Ben benieuwd over welke termijn we t dan hebben......
vLoon schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:20:
Ik dacht, laat ik toch eens even de domme Nederlander uithangen en even vragen hoe dit nou zit. Zojuist dit Support gesprek achter de rug na via de Google Play store contact te hebben gezocht met support.

Het lijkt erop dat we misschien met zijn allen iets te snel zijn en simpelweg nog even moeten wachten voor de promotie in de Nederlandse store. Of dat echt zo zal zijn, zullen we zien.

[Afbeelding]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwasd

[Afbeelding]
Lijkt me meer een standaard antwoord en ik ga er niet vanuit dat ze na release alsnog die gratis pixel watch gaan weggeven. Misschien volgens jaar als ze je feedback hebben bewaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
qwasd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:48:
[...]

Lijkt me meer een standaard antwoord en ik ga er niet vanuit dat ze na release alsnog die gratis pixel watch gaan weggeven. Misschien volgens jaar als ze je feedback hebben bewaard.
Dit vermoed ik ook. Ze zullen echt wel na hebben gedacht over waar ze welke promotie doen. Waarschijnlijk dachten ze "die Nederlanders zijn al zo blij dat ze ons product direct kunnen kopen dus we kunnen toe met een mindere promotie". ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

[Afbeelding]
Zou natuurlijk wel een leuke Black Friday actie kunnen zijn 😇🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vLoon
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 14:14
robotjoek schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:34:
Kijk dat zijn de betere berichten !!!

Hebben ze nou uitgelegd hoe je je moet aanmelden voor die marketing mail, om een mail te ontvangen als r updates is voor t product, want dat is niet te lezen op je screenshot ?

Ben benieuwd over welke termijn we t dan hebben......

[...]
Op de Google store rechtsboven op je profielfoto klikken > Instellingen > E-mailvoorkeuren en dan Nieuws en updates en Gepersonaliseerde e-mails aanzetten. Dat werd mij verteld.
qwasd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:48:
[...]

Die kans bestaat, echter het we're working on it en daarna het noemen van een specifiek team doet mij vermoeden dat het meer is dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:26
De mij is verzonden en onderweg inclusief track trace. Besteld bij Google store Duitsland 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 18:44
zxr king schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 06:00:
De mij is verzonden en onderweg inclusief track trace. Besteld bij Google store Duitsland 🥳
Bij mij ook verzonden, besteld met een nieuw aangemaakt Google account op naam en adres in Duitsland.
Betaald met Paypal, status nog op bedrag 'gereserveerd' op mijn gekoppelde creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Mijn bestelling bij Google Duitsland is ook onderweg naar mijn Mailbox DE adres. Lijkt erop dat de Pixel watch met hetzelfde pakket wordt verstuurd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZuOmwVNDlTCP05_f22VmeSMaFHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYmfQ1bLyYEVaO9I2RlBXz4y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Laatst online: 06:48
ObserveSecurity schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 06:36:
Mijn bestelling bij Google Duitsland is ook onderweg naar mijn Mailbox DE adres. Lijkt erop dat de Pixel watch met hetzelfde pakket wordt verstuurd.

[Afbeelding]
Hoer ook. Nu begint het wachten op de koerier :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Iemand al wat gehoord van pre order Belsimpel? Morgen pas denk ik als ze donderdag willen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:11:
Iemand al wat gehoord van pre order Belsimpel? Morgen pas denk ik als ze donderdag willen leveren?
Nope, maar inmiddels staat in hun webshop bij de de Pixel 7 "gegarandeerd 14 oktober in huis".

Ik vind het wel een gewaagde belofte, je bent immers afhankelijk van PostNL. Een dagje marge zou wel fair zijn dan (dus ik verwacht hem morgen al in huis, anders slaat dat 'gegarandeerd' nergens op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Stevie_ schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:20:
[...]

Nope, maar inmiddels staat in hun webshop bij de de Pixel 7 "gegarandeerd 14 oktober in huis".

Ik vind het wel een gewaagde belofte, je bent immers afhankelijk van PostNL. Een dagje marge zou wel fair zijn dan (dus ik verwacht hem morgen al in huis, anders slaat dat 'gegarandeerd' nergens op).
Er stond eerst gegarandeerd 13 oktober. Ik verwacht hem dus niet eerder dan 13 oktober... donderdag. waarom zou je hem 12 oktober verwachten als er gegarandeerd 13 oktober stond en nu zelfs 14 oktober?

Zoals je hierboven kunt zien geeft Google (de) zelf ook aan dat ze 13/14 oktober leveren.

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 11-10-2022 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

Toen ik hem bestelde stond er gegarandeerd de 13e..Maar als je belt kunnen ze niks zeggen.
Zet dan zoiets niet op de website? :? Maar, als ik hem donderdag heb, krijgen ze ook een dikke pluim. Dat dan weer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super Sjefke
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:36
De Google Watch LTE is trouwens weer in de Google Duitsland store te krijgen sinds vanochtend. Voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:52
Als je een abonnement of verlenging erbij hebt genomen is er nog een klein risico op extra vertraging, hoewel je wel erg pech moet hebben wil dit een dag schelen denk ik.

Als je toestel op voorraad is, pakt ons Team Abonnementen je abonnementsaanvraag tot 23:30 uur in de avond op. Indien je toestel niet voorradig is, dan wordt de verwerking van je abonnementsaanvraag opgepakt, zodra je toestel bij ons binnen is!

Als je Vodafone-abonnement aangesloten is, neemt Team Verzenden & Bezorgen het over. Zij halen je bestelling uit het magazijn en pakken 'm zorgvuldig in. Vervolgens sturen ze je bestelling naar je toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik neig nu toch weer naar de Pixel Watch icm de Pixel 7 Pro. Had het idee om een Watch 5 Pro van Samsung te kopen maar dat niet alle functies werken omdat ik geen Samsung telefoon heb, staat me tegen.
Weet nog steeds niet of ik de Pixel Watch wel wat vind, haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
Nou ik heb de mail binnen hoor! Hij is zojuist verzonden jeeeeey! *O* (Google store DE) De Google watch zit in hetzelfde pakket.

[ Voor 29% gewijzigd door masterrobo op 11-10-2022 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 15:35
Besteld bij 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Houdt iedereen de Watch hier? Heb een LTE besteld bij MM in DE, maar als iemand hem hier niet wil mag je mij altijd een PB sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
masterrobo schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:16:
Nou ik heb de mail binnen hoor! Hij is zojuist verzonden jeeeeey! *O* (Google store DE) De Google watch zit in hetzelfde pakket.
Welke datum heb jij het ook alweer besteld. Ik 7 oktober om 21:30 en status nog steeds op "nog niet verzonden"

Besteld –
Wordt 14 okt. - 15 okt. geleverd staat erbij.

[ Voor 8% gewijzigd door qwasd op 11-10-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
qwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:52:
[...]

Welke datum heb jij het ook alweer besteld. Ik 7 oktober om 21:30 en status nog steeds op "nog niet verzonden"
6 oktober rond 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:45
Ik heb de 7 Pro via Amazon.de besteld (zakelijk, dus meteen excl btw) en naar een NL adres laten versturen. Zou dit problemen geven met de Watch claim later (ik heb hier een mede tweaker voor met een DE adres).

Verzenddatum staat daar trouwens op 18-19 okt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:34:
[...]

Toen ik hem bestelde stond er gegarandeerd de 13e..Maar als je belt kunnen ze niks zeggen.
Zet dan zoiets niet op de website? :? Maar, als ik hem donderdag heb, krijgen ze ook een dikke pluim. Dat dan weer wel!
Tot gisteren stond er 'gegarandeerd de 13e' (toen bestelde ik de Pixel 7).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
De mijne, besteld op 7 oktober is onderweg, net verstuur bericht gehad :)

Besteld via store.google.de met een Duits huisadres :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Golf2vr6 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:33:
[...]

Er stond eerst gegarandeerd 13 oktober. Ik verwacht hem dus niet eerder dan 13 oktober... donderdag. waarom zou je hem 12 oktober verwachten als er gegarandeerd 13 oktober stond en nu zelfs 14 oktober?

Zoals je hierboven kunt zien geeft Google (de) zelf ook aan dat ze 13/14 oktober leveren.
Daar heb je gelijk in hoor ;-). Ik vind het alleen een gewaagde belofte, 'gegarandeerd'. Terwijl ze afhankelijk zijn van minstens een tweede partij (bv. PostNL of een andere koeriersdienst).

Als je iets 'garandeert' kan je straks niet de schuld leggen bij PostNL als zij vertraging hebben. Dan had je het niet moeten garanderen. Vandaar zou een dagje marge reëel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Laatst online: 07-09 19:00
Ik mag donderdag mijn GP7 bij de Media Markt ophalen in Aachen. Mijn vriendin is morgen daar in de buurt dus die doet al een poging. Op haar naam ook aangeschaft.

- Klopt het dat ik de Google Buds Pro pas kan aanvragen bij Google vanaf 01-11-22?
- Welke oplader worden er geadviseerd? Ik wil graag een draadloze oplader en een normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
EvertonPride schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:38:
Ik mag donderdag mijn GP7 bij de Media Markt ophalen in Aachen. Mijn vriendin is morgen daar in de buurt dus die doet al een poging. Op haar naam ook aangeschaft.

- Klopt het dat ik de Google Buds Pro pas kan aanvragen bij Google vanaf 01-11-22?
Ja
- Welke oplader worden er geadviseerd? Ik wil graag een draadloze oplader en een normale.
https://www.belsimpel.nl/...-pixel-stand-2e-generatie
https://www.belsimpel.nl/...e-usb-c-snellader-30w-wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
edumertz schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:23:
De mijne, besteld op 7 oktober is onderweg, net verstuur bericht gehad :)

Besteld via store.google.de met een Duits huisadres :+
Heb je met iemand anders zijn/haar google account besteld, en ook betaald? mijn gastbestelling met ing creditcard met een duitse kennis als postadres is helaas geannuleerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FraXon
Mijn bestelling is ook verzonden. Pixel 7 Pro, gewone pixel en 2x Pixel watch Lte.

Besteld bij Google DE store. Met mijn eigen NL Google account, betaald met PayPal, gekoppeld aan Rabobank (dus geen CC).

Laten verzenden naar mailboxde.
Nu hopen dat het laatste stukje ook nog goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
[...]

Dat zei ik dus ook. Maar een tegemoetkoming daar komen ze niet mee als ze het niet na kunnen komen. Dus het is gewoon een loze belofte! Net als ik een goede review zou geven als ze op tijd leveren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

EvertonPride schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:38:

Heb je al bericht dat je hem kunt halen vanuit MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:03:
[...]

Heb je al bericht dat je hem kunt halen vanuit MM?
Nee en ook geen bevestiging in de mail dat het donderdag kan worden opgehaald. Dat stond op de bestelpagina alleen. Poging wagen morgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergeant_BoB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 07:49
Ik heb nu in belgie de Pixel 7 pro besteld via Fnac, deze importeren deze dus ook wel uit het buitenland. Benieuwd of ik ook een claim kan maken op de watch/buds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 15:31
Golf2vr6 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:33:
[...]

Er stond eerst gegarandeerd 13 oktober.
Nu staat dat er weer (gisteren stond er ineens 14 oktober)

Maar alleen voor de 128GB modellen qua 7 Pro, dus ik ben benieuwd wanneer mijn 256GB komt (besteld toen deze nog "binnen 2 tot 4 werkdagen" geleverd zou worden)

Ze zijn daar bij Belsimpel wel een beetje raar bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDminer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:54
Stevie_ schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:16:
[...]

Tot gisteren stond er 'gegarandeerd de 13e' (toen bestelde ik de Pixel 7).
Net weer even gekeken. Er staat nu weer: Actie: 13 oktober in huis op de productpagina's.
Gegarandeerd is weg, maar in ieder geval de 13e weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 15:31
AMDminer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Net weer even gekeken. Er staat nu weer: Actie: 13 oktober in huis op de productpagina's.
Gegarandeerd is weg, maar in ieder geval de 13e weer terug.
Hebben ze het weer aangepast dan.

"Wanneer je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro bij Belsimpel pre-ordered, heb je deze op 13 oktober in huis."

Ondanks dat de claim in feite hetzelfde is (je hebt deze de 13de in huis), "gegarandeerd" weg halen uit de tekst was iets wat ze sowieso meteen hadden moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackr
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-02-2024
Zojuist de Pixel 7 besteld bij Belsimpel.
Kijken of hij de 13e wordt geleverd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 21:26
[...]
Klopt, ik gebruik een leveradres voor de watch in D. De watch heeft geen invloed op de BTW want: "gratis". Ik zag verder geen voorwaarde dat de watch wordt geannuleerd als je factuuradres in Nederland is trouwens, maar geloof het pas als ik hem om heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Weet iemand toevallig hoe het zit met overstappen naar een andere provider via Bel Simpel?
Wordt dit pas in gang gezet als het toestel is/wordt verstuurd? Of wordt dit al eerder gedaan?
Hoe soepel is zo'n overgang? I.v.m. werk is het van belang dat ik mobiel bereikbaar ben/blijf. :)

Ik zie de 256 Pixel 7 Zwart op 2 weken staan, iemand toevallig al contact gehad met Bel Simpel of dit wel klopt? De rest is 2-3 werkdagen!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik1987
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-03-2023
qwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:52:
[...]

Besteld –
Wordt 14 okt. - 15 okt. geleverd staat erbij.
Ik heb hetzelfde.
Lijkt erop dat er iets mis gaat als ik kijk naar anderen hier.
Daar wordt de status gelijk aangepast naar wordt verwerkt.

@b00ster Waarschijnlijk 1 maand later voeren ze het nummerbehoud door i.v.m. opzegtermijn huidige provider. Zo werd het de vorige keer bij mij wel uitgevoerd iig. Je krijgt je toestel dan eerder en blijft dan tot die tijd gebruik maken van je huidige provider. Na omzetting nummerbehoud ga je dus volledig over.

[ Voor 45% gewijzigd door Hendrik1987 op 11-10-2022 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b00ster
Hendrik1987 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

Ik heb hetzelfde...

@b00ster Waarschijnlijk 1 maand later voeren ze het nummerbehoud door i.v.m. opzegtermijn huidige provider. Zo werd het de vorige keer bij mij wel uitgevoerd iig. Je krijgt je toestel dan eerder en blijft dan tot die tijd gebruik maken van je huidige provider. Na omzetting nummerbehoud ga je dus volledig over.
Duidelijk en ook logisch (duh), bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Ik heb ook vrijdag 7 oktober besteld om 12:41. Nog niet verzonden, staat ook nog steeds op "nog niet verzonden" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik1987
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-03-2023
inTIMidate schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:46:
Ik heb ook vrijdag 7 oktober besteld om 12:41. Nog niet verzonden, staat ook nog steeds op "nog niet verzonden" .
Dat vind ik dus zo vreemd.
Ik heb precies hetzelfde en het bedrag is er ook al afgetrokken.
Betaling via Paypal en Creditcard op eigen naam en adres.
Nieuw aangemaakt google account op naam en adres van een kennis Duitsland.

Ik zie hier bestellingen voorbij komen die later zijn gedaan en wel een status update hebben gehad.

Wat staat er bij jou als leverdatum?

[ Voor 3% gewijzigd door Hendrik1987 op 11-10-2022 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smerte
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-03-2024
Wat zijn voor de meesten de redenen om voor de Pixel serie te gaan t.o.v. de concurrentie?

Ik was al tijden op zoek naar een vervanger voor mijn Huawei P30 Pro, zeker nu er sinds kort een barst in het scherm zit.

Voor mij zijn de twee belangrijke redenen om voor deze phone te gaan:
- Schappelijke prijs t.o.v. concurrentie (moet ook wel, met hun doelstelling om marktaandeel te gaan winnen)
- Combinatie ultrawide - main camera - en specifiek degelijke zoomcamera. Veel concurrenten hebben die laatste niet.

Benieuwd of de beloofde 13e als leverdatum gehaald gaat worden. Ik heb hem zondag besteld bij Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Hendrik1987 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:49:
[...]

Dat vind ik dus zo vreemd.
Ik heb precies hetzelfde en het bedrag is er ook al afgetrokken.
Betaling via Paypal en Creditcard op eigen naam en adres.
Nieuw aangemaakt google account op naam en adres van een kennis Duitsland.

Ik zie hier bestellingen voorbij komen die later zijn gedaan en wel een status update hebben gehad.

Wat staat er bij jou als leverdatum?
Hier hetzelfde. Op 7 oktober om 14.45 een P7P en P7 besteld met toebehoren in de Duitse Google Store met Paypal betaalmethode (gekoppeld aan me bankrek) en adres van een Duitse collega. Maar ook hier nog tot op heden alleen status 'Besteld'.

Vorig jaar met de P6 serie hetzelfde principe gehanteerd en ging vlekkeloos.

We wachten maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Arshedes schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:05:
[...]

Hier hetzelfde. Op 7 oktober om 14.45 een P7P en P7 besteld met toebehoren in de Duitse Google Store met Paypal betaalmethode (gekoppeld aan me bankrek) en adres van een Duitse collega. Maar ook hier nog tot op heden alleen status 'Besteld'.

Vorig jaar met de P6 serie hetzelfde principe gehanteerd en ging vlekkeloos.

We wachten maar af.
Misschien ligt het nog aan de kleur of grote van het geheugen of de combi met welke gratis gadget etc. Dit kan allemaal invloed hebben op de volgorde van verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Golf2vr6 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:10:
[...]

Misschien ligt het nog aan de kleur of grote van het geheugen of de combi met welke gratis gadget etc. Dit kan allemaal invloed hebben op de volgorde van verzending.
Heb je zeker gelijk in. Daarom maak ik me ook niet heel erg druk om wat dat betreft. Het is in ieder geval (nog) niet geannuleerd. Dus dat geeft vertrouwen dat het wel goed zal komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54
Ik ben benieuwd wanneer de gisterenavond door mij bestelde Pixel 7 Pro geleverd gaat worden. Ik kreeg vanochtend een SMS van T-Mobile dat het toestel niet op voorraad is en voor mij is besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 00:58
Wellicht dat het stukje 'gegarandeerd' nu weg is gehaald omdat ze nu zeker zijn dat ze door de initiële voorraad zijn maar het toch aantrekkelijk willen houden voor meer mensen om te pre-orderen bij belsimpel? Ik ben erg benieuwd of die van mij werkelijk optijd komt, ik had de 'garantie' wel, maar die neem ik maar met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
geeMc schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:58:
Wellicht dat het stukje 'gegarandeerd' nu weg is gehaald omdat ze nu zeker zijn dat ze door de initiële voorraad zijn maar het toch aantrekkelijk willen houden voor meer mensen om te pre-orderen bij belsimpel? Ik ben erg benieuwd of die van mij werkelijk optijd komt, ik had de 'garantie' wel, maar die neem ik maar met een korrel zout.
Ik ben niet heel bekend met Belsimpel dus ik weet niet of ze het 'gegarandeerd' label vaker gebruiken. Ik had enkele dagen geleden 'gegarandeerd' erbij staan maar nam het ook met een korreltje zout.

[ Voor 3% gewijzigd door injectx op 11-10-2022 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
Ondertussen gebeld met Bel Simpel. Daarna besloten om voor de Pixel 7 256GB - Zwart te gaan i.c.m. een overstap naar Vodafone (2 jaar, Unlimited 5G + bel/sms a 25 euro p.m. Zit nu bij Tele 2 met 4G + bel/sms onbeperkt voor 25 p.m.

Ze gaan er nu vanuit dat de zwarte Pixel 7 variant 256GB inderdaad pas later geleverd kan worden dan de overige modellen... Uiteindelijk toch voor zwart gekozen omdat ik (denk ik) spijt krijg van een ander kleur model, dan maar iets langer wachten... ;) daarnaast is 256GB een must voor mij.

Wat betreft de garantie van levering (andere modellen), was mevrouw aan de lijn best terughoudend opgesteld...
Houd er a.u.b. dus rekening mee dat het anders kan gaan uitpakken (ik hoop het echter niet voor alle mede tweakers die besteld hebben bij Bel Simpel, i'm just saying... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
b00ster schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:06:

Ze gaan er nu vanuit dat de zwarte Pixel 7 variant 256GB inderdaad pas later geleverd kan worden
Ik heb de 256GB ook nog geen enkele keer beschikbaar gezien in de Duitse Store :/
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires