Zelfde ik had de zwarte besteld omdat witte niet direct leverbaar was op 13 oct inmiddels staat er niet meer garandeert in huis op de 13, ik heb op de 7e besteld toen nog levertijd 2-4 dagen was.Mizgala28 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:28:
[...]
Ik denk dat het weer eens om een maffe aanbieding gaat bij Belsimpel die nergens vermeld staat, doet mij eraan denken toen mijn zus begin dit jaar een iPhone SE 2022 met een abonnement nam met 27 euro bijbetaling en 10 euro toestelkosten per maand, terwijl dat ding pas 2 weken op de markt was en voor niet minder dan 500 euro los te koop was.
In mijn geval ben ik voor een Pixel 7 Pro 256GB verlenging gegaan bij Vodafone, 25 euro toestelkosten per maand + 186 euro.
600 + 186 - 100 = €686 euro, terwijl deze los €999 is.
Het viel mij ook op dat alleen met Vodafone dit het geval is, pak ik T-Mobile en ik kreeg met hetzelfde toestelkosten meteen 297 euro bijbetalen.
[...]
Ik ben benieuwd of mijn 7 Pro 256Gb dan de 13de binnen is, gisteren besteld en tot vroeg in de ochtend aan toe stond er "2 tot 4 werkdagen" qua levertijd ervoor.
Ben ook benieuwd wanneer de eerste telefoons belsimpel verlaten.