Pff zie hier allemaal mails dat hun bestelling al is verzonden van Google Duitsland hier nog niet 😅
Ik heb een status update.qwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:52:
[...]
Welke datum heb jij het ook alweer besteld. Ik 7 oktober om 21:30 en status nog steeds op "nog niet verzonden"
Besteld –
Wordt 14 okt. - 15 okt. geleverd staat erbij.
Status is nu "klaar voor verzending"
Staat hier ook op klaar voor verzenden 12-13 oktober leverenqwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:21:
[...]
Ik heb een status update.
Heb de Pixel 7 Pro groen besteld by T-mobile, Heb de airbuds als het goed is der bij. Die watch is wel nice maar geen zin om een forwarder te gebruiken. Heb toch al de apple watch 7 serie
Je zit in het verkeerde topic, zie: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussieSmerte schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:57:
Wat zijn voor de meesten de redenen om voor de Pixel serie te gaan t.o.v. de concurrentie?
Ik was al tijden op zoek naar een vervanger voor mijn Huawei P30 Pro, zeker nu er sinds kort een barst in het scherm zit.
Voor mij zijn de twee belangrijke redenen om voor deze phone te gaan:
- Schappelijke prijs t.o.v. concurrentie (moet ook wel, met hun doelstelling om marktaandeel te gaan winnen)
- Combinatie ultrawide - main camera - en specifiek degelijke zoomcamera. Veel concurrenten hebben die laatste niet.
Benieuwd of de beloofde 13e als leverdatum gehaald gaat worden. Ik heb hem zondag besteld bij Belsimpel.
Daar gaan we weer boys
net als vorig jaar, ze liggen al in Nederland > naar Duitsland> en weer terug. Tja..... INDUSTRIEWEG, 98, WAALWYK, Netherlands
Vreemd dat ze dan allemaal wat anders zeggen bij Belsimpel. Vandaag ook gebeld en kon mij niets zeggen over mijn bestelling van de zwarte 256 GB. Het klopt dat die inderdaad op langere levering staat momenteel, dat staat ook op de site. Maar met al lopende bestellingen waar 13 oktober stond, zeggen ze niets, ook niet dat het langer duurt..b00ster schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:06:
Ondertussen gebeld met Bel Simpel. Daarna besloten om voor de Pixel 7 256GB - Zwart te gaan i.c.m. een overstap naar Vodafone (2 jaar, Unlimited 5G + bel/sms a 25 euro p.m. Zit nu bij Tele 2 met 4G + bel/sms onbeperkt voor 25 p.m.
Ze gaan er nu vanuit dat de zwarte Pixel 7 variant 256GB inderdaad pas later geleverd kan worden dan de overige modellen... Uiteindelijk toch voor zwart gekozen omdat ik (denk ik) spijt krijg van een ander kleur model, dan maar iets langer wachten...daarnaast is 256GB een must voor mij.
Wat betreft de garantie van levering (andere modellen), was mevrouw aan de lijn best terughoudend opgesteld...
Houd er a.u.b. dus rekening mee dat het anders kan gaan uitpakken (ik hoop het echter niet voor alle mede tweakers die besteld hebben bij Bel Simpel, i'm just saying...)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Bij de zwarte 256GB variant stond, vreemd genoeg, ook nog 13 oktober vermeld...pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:06:
[...]
Vreemd dat ze dan allemaal wat anders zeggen bij Belsimpel. Vandaag ook gebeld en kon mij niets zeggen over mijn bestelling van de zwarte 256 GB. Het klopt dat die inderdaad op langere levering staat momenteel, dat staat ook op de site. Maar met al lopende bestellingen waar 13 oktober stond, zeggen ze niets, ook niet dat het langer duurt..
Anyway: ik vind dit soort garanties altijd een beetje "gevaarlijk", dacht ga gewoon even polsen nu ik ze toch aan de lijn heb..
Dat ze allemaal een ander verhaal vertellen is inderdaad wel vreemd, magoed linksom of rechtsom zijn ze hoe dan ook afhankelijk van de leverancier(s).
Ik heb mij hierover bevraagd en volgens FNAC belgië niet. Worden aangeleverd door FNAC Frankrijk maar verkocht door Fnac België, enkel online trouwens omdat ze hier officiëel niet uitkomen.Sergeant_BoB schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:37:
Ik heb nu in belgie de Pixel 7 pro besteld via Fnac, deze importeren deze dus ook wel uit het buitenland. Benieuwd of ik ook een claim kan maken op de watch/buds.
Dat kloptb00ster schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:15:
[...]
Bij de zwarte 256GB variant stond, vreemd genoeg, ook nog 13 oktober vermeld...
Anyway: ik vind dit soort garanties altijd een beetje "gevaarlijk", dacht ga gewoon even polsen nu ik ze toch aan de lijn heb..![]()
Dat ze allemaal een ander verhaal vertellen is inderdaad wel vreemd, magoed linksom of rechtsom zijn ze hoe dan ook afhankelijk van de leverancier(s).
Ik nam ook contact met hun op aangezien op 8 Oktober in de middag bij mijn Pixel 7 256GB "2 tot 4 werkdagen" levertijd stond en "gegarandeerd 13 oktober in huis"
Dat laatste neem ik als een korrel zout, maar ik was er benieuwd naar of ze überhaupt wat info erover hebben.
Kreeg niet veel nuttigs te horen, eerst zei men "de levertijd is 3 weken voor het 256GB toestel" en toen ik daarop het bovenstaande had vermeld was het antwoord "sorry ik kan er verder niks over zeggen".
Prima zo, als ik 3 weken moet wachten dan doe ik dat wel alleen ermee blij zijn is een ander verhaal, die 3 weken levertijd was pas ruim 24 uur na mijn bestelling op hun website vermeld.
Geduldig afwachten, ik heb geen haast gelukkig.
Volgens mij heeft Belsimpel al enkele modellen binnengekregen:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qVWQiwlJ3LwocnNybX90JL8o.jpg?f=user_large)
[ Voor 76% gewijzigd door injectx op 11-10-2022 15:08 ]
Hmm oké dan, bij mij staat erqwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:21:
[...]
Ik heb een status update.
"Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan. "
Op de bestelpagina staat nog wel dat het de 13e afgeleverd zal worden, dus ben benieuwd.
Ik heb nu ook een p30 pro. Mijn overweging om over te stappen is vooral dat ik af en toe wat nieuws wel leuk vind en voor enige camera upgrade vooral voor bewegende objecten (kinderen ;-) ) . Ben eigenlijk verder nog wel tevreden over de p30 pro namelijk.Smerte schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:57:
Wat zijn voor de meesten de redenen om voor de Pixel serie te gaan t.o.v. de concurrentie?
Ik was al tijden op zoek naar een vervanger voor mijn Huawei P30 Pro, zeker nu er sinds kort een barst in het scherm zit.
Voor mij zijn de twee belangrijke redenen om voor deze phone te gaan:
- Schappelijke prijs t.o.v. concurrentie (moet ook wel, met hun doelstelling om marktaandeel te gaan winnen)
- Combinatie ultrawide - main camera - en specifiek degelijke zoomcamera. Veel concurrenten hebben die laatste niet.
Benieuwd of de beloofde 13e als leverdatum gehaald gaat worden. Ik heb hem zondag besteld bij Belsimpel.
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Ik vind het een bedrag hoor! Zeker voor een eerste smartwatch van hun. Als je het icm de Pro kan krijgen doen natuurlijk, topdeal, maar ik ben voor de 7 gegaan. Dan is een extra 300/400 flink. Eerst maar eens ervaringen, evt toekomstige deals of de opvolger afwachten.
Nou, minder fijn nieuws.. avond van de lancering besteld (los toestel) en dit staat er nu bij Belsimpel. Tot zover dus hun 'garantie'. Beetje jammer dat ze dat zo adverteren..én omdat dit nog steeds op de website staat: Actie: 13 oktober in huis!
Wanneer je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro bij Belsimpel pre-ordered, heb je deze op 13 oktober in huis.
Dus daar heb ik ze toch even over bericht
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 28-10-2022. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.
Wanneer je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro bij Belsimpel pre-ordered, heb je deze op 13 oktober in huis.
Dus daar heb ik ze toch even over bericht

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 28-10-2022. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Pietje7 op 11-10-2022 16:06 ]
Hier ook eentje op weg momenteel naar m'n "Duitse vriend". Nogmaals hulde voor dit mooie gebaarMaxuseant schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
Ik woon zelf in Duitsland in verband met studie/werk, zou dit wel voor je willen doen. Stuur maar PM als je interesse hebt.
Edit: inmiddels hebben vrij veel geïnteresseerden zich gemeld. Ik zie het niet zitten om het voor al te veel mensen te doen aangezien het toch wel wat regelwerk is en ik met dit soort prijzige artikelen graag zorgvuldig om wil gaan. Gelieve niet meer aanvragen te sturen
Ja ik zou even aankijken waar ze mee komen en dan gewoon doorvragen waarom ze het wel als actie verkondigen en niet op tijd leveren. Er komt vast een mooie smoes. Die 100 euro korting is eind oktober wel 150 euro waard met alle prijsstijgingenPietje7 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:04:
Nou, minder fijn nieuws.. avond van de lancering besteld (los toestel) en dit staat er nu bij Belsimpel. Tot zover dus hun 'garantie'. Beetje jammer dat ze dat zo adverteren..én omdat dit nog steeds op de website staat: Actie: 13 oktober in huis!
Dus daar heb ik ze toch even over bericht![]()
![]()
Hmm ik heb via Twitter gevraagd naar de levertijd: heb ook de bij launch een pre-order gedaan en ze vertellen dit: "Als je het toestel gepre-ordered hebt, verwachten we dat je deze 14 oktober in huis hebt! Op de site staat op dit moment ook 2-4 werkdagen, dat komt dus met elkaar overeen. We houden je op de hoogte per e-mail"Pietje7 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:04:
![]()
Hmmm. Dat is erg vervelend. Mijn status is nog steeds hetzelfde. Ik heb dan wel verlengd met Vodafone ik weet niet of dat wat uitmaakt? Hoop toch echt niet op einde maand, dan haal ik hem los uit DE ergens vandaan.Pietje7 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:04:
![]()
Verwijderd
Jammer om te horen, maar welk model had je exact besteld?Pietje7 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:04:
![]()
Ik gok de 256GB, daar staat nu levertijd 2 weken. Hufters.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:56:
[...]
Jammer om te horen, maar welk model had je exact besteld?
Ik de Pixel 7 128Gb zwart, staat nu ook ineens op de 28e. Heb ze via Twitter even bericht, kijken wat ze zeggenbarrymossel schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:09:
[...]
Ik gok de 256GB, daar staat nu levertijd 2 weken. Hufters.
https://powershellisfun.com
Gewone Pixel 7 zwart 128gb
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:56:
[...]
Jammer om te horen, maar welk model had je exact besteld?
Heb ook op de avond van de lancering de P7P 256Gb besteld icm kpn abbo.. Met de garantie van de levering op de 13e... Daarna ging de levering van 2-4 dagen naar 3 weken..Zou het kunnen dat dat is aangepast omdat ze maar een beperkt aantal op voorraad hebben (krijgen) en dus dat die allemaal zijn besteld en dat daardoor de levertijd is aangepast? Dus dat degene die vroeg besteld hebben er wel alsnog een krijgen?
Lekker transparant dit weer... Benieuwd hoe de webshop reviews er de komende tijd gaan uitzien, aantal sterren zal wel dalen 😏😏
Lekker transparant dit weer... Benieuwd hoe de webshop reviews er de komende tijd gaan uitzien, aantal sterren zal wel dalen 😏😏
Verwijderd
Ja ik had vanmiddag pas de 7 128GB zwart besteld dus dan kan ik beter gelijk maar annuleren, jammer hoorTags NL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:12:
[...]
Ik de Pixel 7 128Gb zwart, staat nu ook ineens op de 28e. Heb ze via Twitter even bericht, kijken wat ze zeggen
Had hem de 6e besteld, gelijk toen ik mail kreeg van Belsimpel omdat ik mij al had opgegeven voor info wanneer beschikbaar...Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:15:
[...]
Ja ik had vanmiddag pas de 7 128GB zwart besteld dus dan kan ik beter gelijk maar annuleren, jammer hoor
Belsimpel stond gisteren op 14 oktober gegarandeerd, maar vandaag weer terug naar 13 oktober. In ieder geval voor de Pixel 7 128GB Zwart. Ik ben heel benieuwd, bij mijn bestelling staat levertijd onbekend.
Weet iemand trouwens of de cashback van Belsimpel ook geldt als hij bij een abonnement is gekocht? Ik heb hem direct helemaal betaald zodat ik daar geen maandelijks bedrag voor hoef te betalen.
Weet iemand trouwens of de cashback van Belsimpel ook geldt als hij bij een abonnement is gekocht? Ik heb hem direct helemaal betaald zodat ik daar geen maandelijks bedrag voor hoef te betalen.
Verwijderd
Dan zou je bijna kunnen stellen dat ze doelbewust misleiding hebben uitgeoefend...Tags NL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:18:
[...]
Had hem de 6e besteld, gelijk toen ik mail kreeg van Belsimpel omdat ik mij al had opgegeven voor info wanneer beschikbaar...
Want als je woorden als gegarandeerd gaat gebruiken dan moet je voorkennis hebben van een grote voorraad, hele zuivere en stabiele voorkennis. En die voorkennis hebben ze dus helemaal niet gehad als ze de eerste orders van 6 oktober niet eens kunnen leveren, dus dan lijkt het mij op doelbewuste misleiding.
Zelfs zonder het woord gegarandeerd was het not-done, maar hoe ze het hebben verwoord is echt beneden peil voor zo'n groot bedrijf.
Valt mij ook tegen, wacht nog op antwoord via hun Twitter pagina en anders maar morgen eens bellen...Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:22:
[...]
Dan zou je bijna kunnen stellen dat ze doelbewust misleiding hebben uitgeoefend...
Want als je woorden als gegarandeerd gaat gebruiken dan moet je voorkennis hebben van een grote voorraad, hele zuivere en stabiele voorkennis. En die voorkennis hebben ze dus helemaal niet gehad als ze de eerste orders van 6 oktober niet eens kunnen leveren, dus dan lijkt het mij op doelbewuste misleiding.
Zelfs zonder het woord gegarandeerd was het not-done, maar hoe ze het hebben verwoord is echt beneden peil voor zo'n groot bedrijf.
Hier ook de Pixel 7 128 zwart op 6 oktober besteld. Inmiddels melden ze 28 oktober binnenkomst product.
Op de productpagina staat nog steeds de 13 oktober in huis aktie...
Waar kan je die datum van 28 oktober terugvinden dan?
Ik heb nergens een datum, alleen dat hij nog "wacht op levering van leverantier"
Ik heb nergens een datum, alleen dat hij nog "wacht op levering van leverantier"
Waar staat die verwachte binnenkomst dan precies?DurQ schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:29:
Hier ook de Pixel 7 128 zwart op 6 oktober besteld. Inmiddels melden ze 28 oktober binnenkomst product.
Niet een beetje overdreven om dan direct te annuleren als blijkt dat ie misschien ietsje later geleverd gaat worden?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:16:
[...]
Zelfde hier besteld, maar vanmiddag pas. Ik ga hem nu direct annuleren, ik kan uit principe niet zulke misleiding tolereren zonder m'n principes uit de deur te gooien. Ik blijf dan nog even bij mn 13 mini en wacht op een aanbieding.

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Ik heb het formulier voor de cashback al ingevuld. Lijkt me sterk dat dit niet geldt i.c.m. een abbonement...JoepD schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:20:
Belsimpel stond gisteren op 14 oktober gegarandeerd, maar vandaag weer terug naar 13 oktober. In ieder geval voor de Pixel 7 128GB Zwart. Ik ben heel benieuwd, bij mijn bestelling staat levertijd onbekend.
DurQ schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:29:

Ja maar alleen bij de 128GB 7 Pro modellen, ze hebben het verwijderd als je nu een 256GB selecteert.
Niks bekend voor mij nu, staat alleen dat "ze op de leverancier wachten".
Bij mij (zelfde telefoon) staat het volgende in m’n bestelling:
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Exact hetzelfde hier (7 Pro 256Gb Zwart)barrymossel schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:43:
[...]
Bij mij (zelfde telefoon) staat het volgende in m’n bestelling:
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Verwijderd
Ik snap je berichtje niet zo goed, wat maakt mijn beslissing overdreven?blueman85 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:38:
[...]
Niet een beetje overdreven om dan direct te annuleren als blijkt dat ie misschien ietsje later geleverd gaat worden?
Ik krijg helemaal weer een beetje het iPhone 4 gevoel.
Bestellen, wachten, forum over levertijd bijhouden, stressen over leverdatum.... Heerlijk.
Ik verwacht morgen gewoon bericht te krijgen dat hij verzonden is.
Maar ik ben dan ook een rasoptimist.
Bestellen, wachten, forum over levertijd bijhouden, stressen over leverdatum.... Heerlijk.
Ik verwacht morgen gewoon bericht te krijgen dat hij verzonden is.
Maar ik ben dan ook een rasoptimist.
Ik snap het heel goed. Gaat niet (alleen) om ongeduldig zijn, maar om het feit dat ze bewust adverteren met gegarandeerd de 13 in huis. En nu nog steeds. Als ze zich daar niet aan houden, dan voelt dat als misleiding en daar kan ik ook wel pissig van worden.blueman85 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:38:
[...]
Niet een beetje overdreven om dan direct te annuleren als blijkt dat ie misschien ietsje later geleverd gaat worden?
Ondertussen een mail dat het 29 oktober wordt... Echt 😩Tags NL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:25:
[...]
Valt mij ook tegen, wacht nog op antwoord via hun Twitter pagina en anders maar morgen eens bellen...
Dit is precies hoe het met de 6 Pro 256 GB ook ging.
De 256GB komen pas later op goed voorraad dan de 128GB versies.
Verwijderd
Bizar echt bizar, enige wat je hiertegen kan doen is ze te gaan vermijden. Dit soort praktijken kan je alleen met je portemonnee bestrijden.Tags NL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:09:
[...]
Ondertussen een mail dat het 29 oktober wordt... Echt 😩
Ik hoop dat mobiel[punt]nl met een leuke deal komt, ik verwacht dat die vrijdag hun Pixel aanbod online gaan zetten.
Bij hun kan je via een cashback site nog 25EUR extra terug krijgen + 35EUR via de ING puntenwinkel, en dan nog hopen dat ze iets daarboven op doen vergelijkbaar met de belsimpel cashback actie.
Als zou de korting lager zijn en de levertijd nog langer dan ga ik alsnog voor Mobiel[punt]nl, anders bevorder ik toekomstige misleiding bij Belsimpel.
Zwart 128gb van Belsimpel staat hier nog op 'wachten op een of meer producten.' Donderdag om 20.55 uur besteld.
Edit: eens overigens, als ze hem vertragen annuleer ik hem. Dan maar doppen ipv cashback. Ik houd niet van false advertising en zeker omdat ik de 29ste op vakantie ben.
Edit 2: nu net vertraagd tot 29 oktober. Daag Belsimpel; het was een eerste keer samen, maar van korte duur.
Edit: eens overigens, als ze hem vertragen annuleer ik hem. Dan maar doppen ipv cashback. Ik houd niet van false advertising en zeker omdat ik de 29ste op vakantie ben.
Edit 2: nu net vertraagd tot 29 oktober. Daag Belsimpel; het was een eerste keer samen, maar van korte duur.
[ Voor 59% gewijzigd door Currry op 11-10-2022 18:22 ]
Verwijderd
128GB exact hetzelfde, er zijn hier mensen die hem de 6e al besteld hadden en dus ook vertraagd hebben gekregen tot de 29eCRXed schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:13:
Dit is precies hoe het met de 6 Pro 256 GB ook ging.
Welke versie dan en wanneer precies besteld?Tags NL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:09:
[...]
Echt? Nu zijn ze iedereen aan het mailen? Wat een aanfluiting!Tags NL schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:09:
[...]
Slechte zaak hoor. Ik heb de zwart e128gb donderdag om 17:26 besteld. Nog geen bericht ontvangen omtrent vertraging maar als dat gebeurt annuleer ik ook.Currry schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:15:
Zwart 128gb van Belsimpel staat hier nog op 'wachten op een of meer producten.' Donderdag om 20.55 uur besteld.
Hier ook. Hoop hem echt te krijgen donderdag of vrijdag..Mizgala28 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:44:
[...]
Exact hetzelfde hier (7 Pro 256Gb Zwart)
Hier de pro 256gb zwart besteld op de 6e, nog geen mail over vertraging gehad maar ik ga er wel vanuit dat dit gaat gebeuren. Ik ga ook annuleren als ze hun belofte niet nakomen.
Leverdatum van de zwarte Pixel 7 128gb hier ook uitgesteld
Ook mail van Belsimpel dat het 29 okt gaat worden, pixel7 black 128... Pfff
Ik heb de 256GB besteld maar is 128GB ook te doen als je alles in Google foto’s ofzo gooit, in de cloud? Of kom je echt te kort met een 128GB 7 pro…
Îk heb de 6e om 18.51 de pixel 7 128GB besteld bij belsimpel en net een mail ontvangen dat ze verwachten deze pas de 29 te verzenden.
Hier ook de 7 128GB zwart besteld op de 6e aan het eind van de middag. Zodat mail ontvangen dat het de 29e wordt. M'n huidige toestel heeft een gebarsten scherm dat met tape aan elkaar hangt, dus ik kan eigenlijk niet twee weken wachten. Even kijken waar ik het toestel wel op tijd kan krijgen en dan annuleer ik bij Belsimpel.
Nu ik dit lees durf ik mijn mailbox niet meer in de gaten te houden.. Ik heb de 7 pro icm tele2 verlenging besteld op de 6e om 20.22 bij Belsimpel. Maar nog niks gehoord qua levertijd..... Terwijl ze op Twitter zeggen de 14e in huis (via DM), maar op de website zeggen de 13e.....
Vandaag een email van Belsimpel ontvangen:
Hoezo wat later ... 16 dagen later is niet wat later ..... het is veel later.
En Belsimpel verwacht het 29 oktober 2022 te kunnen leveren, dus onder voorbehoud.
Tjonge, ik vind dit wel wat sukkelig ....Je ontvangt je telefoon wat later.
De levering van je Google Pixel 7 128GB Zwart met ordernummer ******** heeft vertraging opgelopen. Onze excuses voor het ongemak. We verwachten je telefoon te kunnen leveren op zaterdag 29 oktober 2022.
Hoezo wat later ... 16 dagen later is niet wat later ..... het is veel later.
En Belsimpel verwacht het 29 oktober 2022 te kunnen leveren, dus onder voorbehoud.
[ Voor 18% gewijzigd door Xfile op 11-10-2022 19:06 ]
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Ik zou persoonlijk niet gewoon annuleren. Mocht ik de mail ook krijgen, dan ga ik gewoon bellen en kijken wat er te halen valt.
Ik heb geen haast en kan desnoods wel wat langer wachten voor die 75 euro cashback, maar dan moet Belsimpel mij maar een goed aanbod doen die de gebroken belofte waard is.
Ik heb geen haast en kan desnoods wel wat langer wachten voor die 75 euro cashback, maar dan moet Belsimpel mij maar een goed aanbod doen die de gebroken belofte waard is.
Ik lees hier alleen uitstel van de zwarte. Ben benieuwd of dit ook voor de witte of groene geldt?
Belsimpel bestelling gedaan op 6 okt. 2022 19:55. (Pixel 7 128gb zwart)
Vandaag een mail
We verwachten je telefoon te kunnen leveren op zaterdag 29 oktober 2022.
Mijn vrouw heeft de Pixel 7 128GB Wit maar die heeft nog geen mail gehad met vertraging. Ik ben benieuwd of het alleen de zwarte modellen zijn.
Volgens mij hebben we nu wel recht op een extra vergoeding aangezien ze aangeven dat ze leveren bij release.....?
Vandaag een mail
Mijn vrouw heeft de Pixel 7 128GB Wit maar die heeft nog geen mail gehad met vertraging. Ik ben benieuwd of het alleen de zwarte modellen zijn.
Volgens mij hebben we nu wel recht op een extra vergoeding aangezien ze aangeven dat ze leveren bij release.....?
En ondertussen heeft Belsimpel nog steeds bij de 128GB zwart een garantie op de website staan. Haal die garantie eerst even weg voor je mensen gaat mailen...

PSN: Redrafted
Ze adverteren nog steeds met de 13e in huis op de websitemedxion schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:04:
Vandaag een mail

/f/image/DmcgW1a0CMuoeoWYsMvgznkt.png?f=fotoalbum_large)
Dat lijkt me sterk. Ze zullen het wel op onvoorzienbare omstandigheden gooien.medxion schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:04:
Misschien veel vraag en te weinig aanvoer.Ruffzz schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:06:
[...]
Dat lijkt me sterk. Ze zullen het wel op onvoorzienbare omstandigheden gooien.
Klopt hebben de meeste webwinkels wel, maar door de wanprestatie kan je wel de overeenkomst ontbinden. Meestal zullen ze wel een voucher geven o.i.d. als compensatie. Althans dat is het beleid bij de webwinkel waar ik werk.Ruffzz schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:06:
[...]
Dat lijkt me sterk. Ze zullen het wel op onvoorzienbare omstandigheden gooien.
Erg jammer voor iedereen die bij Belsimpel heeft besteld. Benieuwd of de Pixel 7 128gb zwart wel morgen/overmorgen bij de Mediamarkt op te halen is. Ik heb 7 oktober besteld in de ochtend.
Wellicht heeft Google de vraag via eigen webshop onderschat en zegt nu tegen Belsimpel: we leveren je maar de helft uit want de andere helft hebben we zelf nodig.
Ik heb de Pixel 7 ook om 6 oktober besteld, ruim op tijd dus.medxion schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:04:
Vandaag een mail
Net gebeld met Belsimpel. Zwart is door de leverancier uitgesteld tot 28 oktober bij hun. Wit en groen zijn ook uitgesteld naar 2-4 werkdagen, maar kan dus ook 28/10 worden. Omzetten van kleur kan, maar dan kom je onderaan op de lijst qua uitlevering. Ze heeft een aantekening gemaakt dat ik een compensatie krijg na levering van mijn zwarte.
Ik denk dus dat ik de groene dubbel ga bestellen en wie het eerst is wint.
Slechte zaak dit en de site wordt zsm aangepast gaf ze aan.
Verwijderd
Adverteren 13 oct garandeert in huis is ook leveren op die dag, vraag me af of juridisch wel mag vals adverteren als ze niet aan houden.
Lijkt mij niet, maar of het juridisch wel/niet mag, is het sowieso niet netjes om als groot bedrijf iets te beloven, laat staan garanderen wat je niet waar kan maken.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:17:
Adverteren 13 oct garandeert in huis is ook leveren op die dag, vraag me af of juridisch wel mag vals adverteren als ze niet aan houden.
Wat het nog meer schrijnend maakt is het feit dat ze al lang op de hoogte zijn van de vertraging maar geen moeite nemen om deze tekst te verwijderen. Je zou toch zeggen dat dit het eerste is wat je gaat doen ?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:17:
Op dit moment wordt deze actie nog steeds vermeld.
Geldt dat voor alle zwarte? Rare zaak.. Anders bel en annuleer ik mijne ook..Currry schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:14:
Net gebeld met Belsimpel. Zwart is door de leverancier uitgesteld tot 28 oktober bij hun. Wit en groen zijn ook uitgesteld naar 2-4 werkdagen, maar kan dus ook 28/10 worden. Omzetten van kleur kan, maar dan kom je onderaan op de lijst qua uitlevering. Ze heeft een aantekening gemaakt dat ik een compensatie krijg na levering van mijn zwarte.
Vanmorgen heb ik telefonisch een medewerker van Belsimpel gesproken. Ik belde voor iets anders, maar vroeg tussendoor hoe het stond met de verwachte levertijd van mijn Pixel 7 Pro. Daar deed hij al heel geheimzinnig over. Zei dat ze dat niet kunnen zien (yeah right). Hij kon en mocht er verder geen uitspraken over doen. Met de wetenschap van nu begrijp ik dat wel. Slechte zaak hoor.Ruffzz schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:23:
[...]
Wat het nog meer schrijnend maakt is het feit dat ze al lang op de hoogte zijn van de vertraging maar geen moeite nemen om deze tekst te verwijderen. Je zou toch zeggen dat dit het eerste is wat je gaat doen ?
Op dit moment wordt deze actie nog steeds vermeld.
-1 social credit voor Belsimpel.
Dit dus... 1000km verderop krijgt men kruisraketten op het dak, hier winden we ons op omdat ons nieuwe speeltje een paar dagen later komtblueman85 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:38:
[...]

Get a life.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Volgens de klantenservice voor alle zwarten tot 28/10, maar wil je zekerheid dan kun je ook bellen of de mail afwachten. Ik zou alleen niet veel hoop houden, ze was redelijk duidelijk in haar antwoord.pdavie2311 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:24:
[...]
Geldt dat voor alle zwarte? Rare zaak.. Anders bel en annuleer ik mijne ook..
Alles in het leven is relatief.alexbl69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:27:
[...]
Dit dus... 1000km verderop krijgt men kruisraketten op het dak, hier winden we ons op omdat ons nieuwe speeltje een paar dagen later komt.
Get a life.
Lekker vergelijk ook wat totaal nergens op slaat.alexbl69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:27:
[...]
Dit dus... 1000km verderop krijgt men kruisraketten op het dak, hier winden we ons op omdat ons nieuwe speeltje een paar dagen later komt.
Get a life.
Wat doe jij aan de situatie “ 1000km “ verderop?
Verwijderd
Is het gezellig op het Belsimpel kantoor? Doe ze de groeten van alle gedupeerde.alexbl69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:27:
[...]
Get a life.
Als ik op Google Store Nederland kijk, de Pixel 7 zwart: Wordt 14 okt. - 18 okt. geleverd naar **** **.
Dus misschien leveringsproblemen.
Zou ook best een slechte zaak zijn vanuit Google t.o.v. de partners. Zelf wel de komende dagen uitleveren en de partners laten zitten en het maar te laten oplossen. Zou dan niet snel meer partneren met zo’n partij…Xfile schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:30:
Als ik op Google Store Nederland kijk, de Pixel 7 zwart: Wordt 14 okt. - 18 okt. geleverd naar **** **.
Blij dat ik al backup nog een witte Pro 128GB heb besteld bij de MM in DE. Alleen twijfel ik aan de opslag, hoewel ik alle foto’s in de cloud doe etc..Deze staat nog op donderdag ophalen. Helaas wel de volle mep betalen dan en geen korting icm Vodafone via Belsimpel..
Gg Google.Xfile schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:30:
Dus omdat er 1000km verderop een oorlog plaatsvindt mogen wij niet meer teleurgesteld zijn?alexbl69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:27:
[...]
Get a life.
Wat een ongelofelijk misplaatste reactie zeg

Typische reactie van een moraal narcist inderdaad, met kijk mee eens deugen.Ruffzz schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:36:
[...]
Dus omdat er 1000km verderop een oorlog plaats vind mogen wij niet meer teleurgesteld zijn?
Wat een ongelofelijk misplaatste reactie zeg
Maar aan de ene kant... Als jullie annuleren... Dan krijg ik hem misschien eerder 😅
Mijn order bij google store DE was nog steeds niet zichtbaar in mijn account, en na 3 dagen hadden ze nog niets met mijn support ticket gedaan.
Net via de chat support ze te pakken gekregen, en het probleem zou zijn dat er een bug in het systeem was door een server overload. Mijn order zou gewoon door moeten gaan en uiterlijk donderdag zichtbaar zijn in mijn account.
Dus nog kleine hoop dat mijn 256gb pro zwarte met lte watch via google store en mailboxde goed komt.
Net via de chat support ze te pakken gekregen, en het probleem zou zijn dat er een bug in het systeem was door een server overload. Mijn order zou gewoon door moeten gaan en uiterlijk donderdag zichtbaar zijn in mijn account.
Dus nog kleine hoop dat mijn 256gb pro zwarte met lte watch via google store en mailboxde goed komt.
Ik heb hem besteld en wacht gewoon tot hij komt.
Wanneer zien we wel.
Zal vast nog wel deze maand zijn. Uiteraard liever donderdag maar ik leef wel door tot hij komt.
Wanneer zien we wel.
Zal vast nog wel deze maand zijn. Uiteraard liever donderdag maar ik leef wel door tot hij komt.
Zijn er ook mensen die meerdere telefoons hebben besteld via de Duitse Google Store?
We hebben een adresje in Duitsland via een kennis van me, alleen willen we z'n vieren ook 4 telefoons bestellen.
Iemand hier ervaring mee?
We hebben een adresje in Duitsland via een kennis van me, alleen willen we z'n vieren ook 4 telefoons bestellen.
Iemand hier ervaring mee?
Als men van jouw zienswijze uitgaat, dan mag niemand zich meer opwinden. Aangezien elke dag op deze aarde wel ergens een natuurramp plaatsvindt, een oorlog aan de gang is, mensen sterven door hongersnood, mensen die aan een ongeneeslijke ziekte overlijden, et cetera.alexbl69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:27:
[...]
Get a life.
Ook een mail gekregen van Belsimpel over mijn Pixel 7 black 128GB. Dik 2 weken uitstel.
Compleet onacceptabel natuurlijk, zeker gezien hun communicatie (tot op heden!). Ga vanaf donderdag zeer actief andere verkooppunten checken, hopelijk vind ik er eentje zodat ik kan annuleren bij deze partij.
Zeer matig.
Compleet onacceptabel natuurlijk, zeker gezien hun communicatie (tot op heden!). Ga vanaf donderdag zeer actief andere verkooppunten checken, hopelijk vind ik er eentje zodat ik kan annuleren bij deze partij.
Zeer matig.
Belsimpel kan simpelweg hun belofte niet nakomen.dedominee schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:49:
Ook een mail gekregen van Belsimpel over mijn Pixel 7 black 128GB. Dik 2 weken uitstel.
Zeer matig.
Maar goed, het is niet anders. Ik ga maar afwachten.
Als ik bij Google Store Deutschland de Pixel 7 ga bestellen, dan gaat het via Huifkar. En dat zal in totaal, denk ik, ook zo'n 2 weken duren.
[ Voor 17% gewijzigd door Xfile op 11-10-2022 20:00 ]
Een Google Store Deutschand gecheckt: Geschätztes Lieferdatum: 14. Okt. – 18. Okt. nach 48531.dedominee schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:49:
Zeer matig.
Zou mij niet verbazen dat Google inderdaad niet kan voldoen aan de vraag. Vorig jaar waren er volgens mij ook lever problemen.
Mensen,
Ik snap heel goed dat het niet goed is als er bepaalde "garanties" worden gegeven op levertijden, maar houd altijd een slag om de arm.... We hebben namelijk nog steeds met leveranciers te maken (externe factoren) waarom een winkel nou helaas soms later kan leveren.
Juist daarom is het zo belangrijk om nog een reserve telefoon in de lade te hebben liggen als blijkt dat je huidige telefoon kapot is/dreigt te gaan....
Wellicht zal Belsimpel voor de gedupeerden een compensatie geven, maar volgens mij hoeven ze dat niet!
Ik vind dan ook sommige uitspraken hier in dit topic lichtelijk overdreven.... Als dan gelijk een order moet worden geannuleerd, geeft dus ook aan dat diegene geen geduld heeft en blijkbaar die telefoon het belangrijkste is wat bestaat....
Ik ben het dus ook totaal met @alexbl69 eens
Fijne avond
Ik snap heel goed dat het niet goed is als er bepaalde "garanties" worden gegeven op levertijden, maar houd altijd een slag om de arm.... We hebben namelijk nog steeds met leveranciers te maken (externe factoren) waarom een winkel nou helaas soms later kan leveren.
Juist daarom is het zo belangrijk om nog een reserve telefoon in de lade te hebben liggen als blijkt dat je huidige telefoon kapot is/dreigt te gaan....
Wellicht zal Belsimpel voor de gedupeerden een compensatie geven, maar volgens mij hoeven ze dat niet!
Ik vind dan ook sommige uitspraken hier in dit topic lichtelijk overdreven.... Als dan gelijk een order moet worden geannuleerd, geeft dus ook aan dat diegene geen geduld heeft en blijkbaar die telefoon het belangrijkste is wat bestaat....
Fijne avond
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
En nu Belsimpel officieel de Pixel 7 in Nederland levert, is het voor iedereen makkelijker te bestellen.springfield89 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:58:
Zou mij niet verbazen dat Google inderdaad niet kan voldoen aan de vraag. Vorig jaar waren er volgens mij ook lever problemen.
Niet via via meer.
Ga lekker bij Alex op de koffie dan zou ik zeggen. Kunnen jullie het er even fijn over hebben. Fijne avond! ;-)blueman85 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:02:
Mensen,
Fijne avond
Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires