Ja het is een zending. Heb 't ook via mailboxn.de gedaan. Staat hier nu ook op klaar voor verzending.Xfile schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:19:
[...]
Dus de gift wordt samen met de Pixel telefoon verzonden?
BTW verlegd?hollandje schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:21:
Net zelf de 7 pro besteld bij Boulanger met een gratis watch en kon gewoon netjes op de zaak met bedrijfsnaam. Volgende week dan maar eventjes met de auto naar Frankrijk voor een dagje uit
Excuses, je hebt gelijk! Dit jaar, als je direct bij Google besteld, lijkt het inderdaad anders te verlopen. Dan kan je inderdaad wel eens succes hebben!roel-online schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:39:
[...]
Bij de Google Store hoef je 'm dus niet apart aan te vragen. Je voegt de Watch meteen toe aan je bestelling.
Het zou natuurlijk kunnen dat Google alsnog twee zendingen doet. Maar aangezien beide producten uit de Google Store komen zou het toch logisch zijn dat ze in één pakket komen?
Nope gewoon de BTW betaald en die vraag ik eind dit kwartaal terug via de Nederlandse Belastindienst
Welk adres heb je bij Google Store Duitsland opgegeven?inTIMidate schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:41:
[...]
Ja het is een zending. Heb 't ook via mailboxn.de gedaan. Staat hier nu ook op klaar voor verzending.
De Pixel 5 die ik via Huifkar in Duitsland had gekocht, wou ik door Google Duitsland laten repareren. Toen werd er naar het adres in Duitsland gevraagd. Dat was het Huifkar adres, best wel ingewikkeld om het laten repareren. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Net besteld bij Boulanger, afhalen in Tourcoing net over de grens. Donderdag even lekker stukje rijden
Geen VAT, wel BTWalki schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:47:
[...]
Alles wat je koopt in de uk hoef je geen btw over te betalen
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Boulanger is een Franse winkel. Verder vroeg ik het mij af omdat het toch altijd gemakkelijker is als de btw gewoon niet aangerekend wordt ipv dat je dit zelf achteraf moet gaan terug vragen.alki schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:47:
[...]
Alles wat je koopt in de uk hoef je geen btw over te betalen
Betaling google store DE met mailboxde en betaling paypal gecanceld.
"Je betalingsgegevens kunnen niet worden geverifieerd"
Ik had bij de 2e popup na paypal betaling weer de mailboxde gegevens ingevoerd.. daar stond namelijk al 'Deutschland' voorafingevuld onderaan..
Waarschijnlijk gecanceld omdat die niet met m'n paypal adres overeen komen?
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik had bij de 2e popup na paypal betaling weer de mailboxde gegevens ingevoerd.. daar stond namelijk al 'Deutschland' voorafingevuld onderaan..
/f/image/fDzGBB8e7RD9xGx62Mb0Bny1.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door KillaRR op 08-10-2022 22:38 ]
Ik heb met een credit card betaald en niet met Paypal.KillaRR schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:58:
Betaling google store DE met mailboxde en betaling paypal gecanceld.
Ik had bij de 2e popup na paypal betaling weer de mailboxde gegevens ingevoerd.. daar stond namelijk al 'Deutschland voorafingevuld onderaan..
[Afbeelding]
Ik keek even naar wat voor mail ik vorig jaar kreeg:
Was ist passiert?
Hallo naam myGermany,
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da sie nicht unseren Verkaufsbedingungen entspricht.
Toen zag ie er zo uit. Heb nog niks vernomen, dus hopelijk lukt het..
Was ist passiert?
Hallo naam myGermany,
Wir mussten Ihre Bestellung stornieren, da sie nicht unseren Verkaufsbedingungen entspricht.
Toen zag ie er zo uit. Heb nog niks vernomen, dus hopelijk lukt het..
Misschien dat ik het ook maar probeer. In ieder geval een mailbox de account aangemaakt. Klopt het dat je daar dan saldo voor shipping op moet storten van te voren?
Kon op de DE store net even de zwarte pro 256gb toevoegen, maar kan de bestelling niet afronden omdat hij inmiddels weer op is.
Kon op de DE store net even de zwarte pro 256gb toevoegen, maar kan de bestelling niet afronden omdat hij inmiddels weer op is.
Is daar nog ergens een script voor ? Of zelf eindeloos refreshen dat er voorraad is?ivo001 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:45:
Misschien dat ik het ook maar probeer. In ieder geval een mailbox de account aangemaakt. Klopt het dat je daar dan saldo voor shipping op moet storten van te voren?
Bij mailboxde moet je inderdaad van te voren saldo storten (voor het verzenden althans, niet voor het ontvangen). De exacte verzendkosten kun je berekenen zodra je pakket daar binnen is. Dan staat het met gewicht en al op de site.
Bij de google store was mijn eerste betaling met cc afgeketst en ik kreeg tijd om mijn betaalmethode te updaten en met mijn N26 en dat lijkt goed gegaan te zijn. Kan alleen nergens zien of mijn bestelling nog on-hond staat. Maar even af wachten of de status verder naar klaar voor verzenden gaat.
Mijne staat ook op klaar voor verzending. Fingers crossed
De 256GB pro stond de hazel en witte op niet leverbaar, de zwarte eventjes wel. Daardoor had ik hem aan mijn winkelwagen kunnen toevoegen. De winkelwagen lijkt wel continu de voorraad te checken, wat er stond na een tijdje onder dat hij niet meer op voorraad was, maar dat die elke paar minuten bijgevuld kon worden. Er stond iets van probeer opnieuw over een paar minuten.pc01 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:18:
[...]
Is daar nog ergens een script voor ? Of zelf eindeloos refreshen dat er voorraad is?
Bij mailboxde moet je inderdaad van te voren saldo storten (voor het verzenden althans, niet voor het ontvangen). De exacte verzendkosten kun je berekenen zodra je pakket daar binnen is. Dan staat het met gewicht en al op de site.
Zojuist is het me gelukt om de bestelling te plaatsen. Kreeg wel een vage melding dat de betaling voor mijn creditcard geweigerd was, maar toen ik nog een keer op bestellen klikte pakte hij hem wel.
Echter heb ik de bevestigingsmail nog niet ontvangen, (zit daar vertraging in)? Zie de order ook niet terug in mijn account. In mijn ICS card app zie ik wel 2 reserveringen van €0,00 staan.
Thanks, heb nu de bestelling opnieuw gedaan met cc.wjnieuw schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:16:
[...]
Ik heb met een credit card betaald en niet met Paypal.
Was wel risky, na invullen van de cc gegevens met NL adres verdween de korting van de watch ineens, had bijna op betaal gedrukt..

Toen vorige naar mandje en weer volgende naar betalen en was de korting er wel weer met NL cc en mailboxde verzendadres..
De TPU screen protector was tijdens het bestellen ook ineens uitverkocht, en de standaard case ook. Begint steeds meer leeg te raken daar..
Ik heb bij mijn creditcard ook de naam en adresgegevens van mijn mailboxde account gebruikt, geeft dat problemen? Hij slikte mijn NL postcode namelijk niet toen ik het normaal wilde invullen.KillaRR schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:36:
[...]
Thanks, heb nu de bestelling opnieuw gedaan met cc.
Was wel risky, na invullen van de cc gegevens met NL adres verdween de korting van de watch ineens, had bijna op betaal gedrukt..![]()
Toen vorige naar mandje en weer volgende naar betalen en was de korting er wel weer met NL cc en mailboxde verzendadres..
De TPU screen protector was tijdens het bestellen ook ineens uitverkocht, en de standaard case ook. Begint steeds meer leeg te raken daar..
Hier nog even twijfel over de acties... Ik kan in Frankrijk bestellen en afhalen via Boulanger met het horloge. Of gewoon in NL met de 100 cashback.
Ik heb al een goede Garmin en heb niet echt nut aan zo'n Pixel Watch. Maar het zal vast meer dan 100 op kunnen leveren bij verkoop. Dan komt ie alleen wel uit Frankrijk, wat voor kopers misschien wel een ding is met garantie.
Nog even 1 nachtje over slapen...
Ik heb al een goede Garmin en heb niet echt nut aan zo'n Pixel Watch. Maar het zal vast meer dan 100 op kunnen leveren bij verkoop. Dan komt ie alleen wel uit Frankrijk, wat voor kopers misschien wel een ding is met garantie.
Nog even 1 nachtje over slapen...
Als je zakelijk koopt moet ie toch in de boekhouding. De meeste pakketten rekenen automatisch je BTW aangifte voor je uit en die moet je toch ieder kwartaal doen.springfield89 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:13:
[...]
Boulanger is een Franse winkel. Verder vroeg ik het mij af omdat het toch altijd gemakkelijker is als de btw gewoon niet aangerekend wordt ipv dat je dit zelf achteraf moet gaan terug vragen.
Mijn gast bestelling op het adres van een vriend in Duitsland, met mijn nederlandse CC is gecancelled door Google omdat de betaling niet geverifieerd kon worden, terwijl er wel een 0.00 reservering geplaatst was. Wat een onzin.
Dan toch maar proberen met een nieuw account, denk ik. Het lijkt erop dat dat wel goed zal gaan?
Dan toch maar proberen met een nieuw account, denk ik. Het lijkt erop dat dat wel goed zal gaan?
Stond die ook eerst klaar voor verzending? Of is ie dat nooit geweest bij jou?Gytax schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 01:24:
Mijn gast bestelling op het adres van een vriend in Duitsland, met mijn nederlandse CC is gecancelled door Google omdat de betaling niet geverifieerd kon worden, terwijl er wel een 0.00 reservering geplaatst was. Wat een onzin.
Voor zover ik weet heeft hij nooit op klaar voor verzending gestaan nee.masterrobo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 01:27:
[...]
Stond die ook eerst klaar voor verzending? Of is ie dat nooit geweest bij jou?
Heb ik wel zo gedaan. Het bedrag is van mijn bankrekening af (CC via Paypal met Nederlands adres) maar of het goed gaat is nog even afwachten.Gytax schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 01:24:
Paypal staat nog steeds op "autorisatie in behandeling" en de bestelling in de Google store op "Noch nicht verschickt". Hoe ik het anders zou moeten doen weet ik ook niet...
Is de status bij jou inmiddels aangepast in Paypal?masterrobo schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:20:
[...]
Ja dat heb ik ook. Vorige keer deden ze bij mij ook eerst een autorisatie en dan als de verzend datum nadert schrijven ze het af. Of je hoort dat je bestelling is geannuleerd.
Ik las namelijk dat je status in Google wel op "klaar voor verzending" staat?
[ Voor 10% gewijzigd door qwasd op 09-10-2022 02:34 ]
Verwijderd
Gaan deze phones volgende week ook gewoon bij de Nederlandse mediamarkt in de schappen liggen?
Zou ik niet van uitgaan.Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 03:00:
Gaan deze phones volgende week ook gewoon bij de Nederlandse mediamarkt in de schappen liggen?
Same hier voor Frankrijk. Heb nu net met Franse vpn een nieuw Gmail adres en nieuwe PayPal aangemaakt (met fr adres). Ben benieuwd of de betaling nu wel is gelukt. Status is wel meteen anders dan hiervoor. Zie alleen nog niks op CC . Als dit niet werkt ga ik voor Boulanger.Gytax schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 01:24:
Kun je een nieuw PayPal adres aanmaken met een creditcard die al gekoppeld is aan een ander account?
Mijn situatie is NL Google account met CC in Google account via de browser.
Bedoeling is dat ik ga bestellen en af laten leveren bij een vriend in Duitsland.
Mijn aanpak zou dan worden:
- incognito modus van browser met Duitse VPN naar Duitse Store
- als gast (dus niet inloggen meet Google account)
- bestelling voorbereiden (waarschijnlijk 2x 7 Pro en 1x 7) met 10% korting via Student beans
- adres van vriend opgeven
- betalen met creditcard
Of is het dan beter om via PayPal te doen, met daaraan m'n creditcard gekoppeld? Of zoals ik hierboven lees, een nieuw PayPal account te maken op dat afleveradres en daaraan de CC weer te koppelen?
Mijn situatie is NL Google account met CC in Google account via de browser.
Bedoeling is dat ik ga bestellen en af laten leveren bij een vriend in Duitsland.
Mijn aanpak zou dan worden:
- incognito modus van browser met Duitse VPN naar Duitse Store
- als gast (dus niet inloggen meet Google account)
- bestelling voorbereiden (waarschijnlijk 2x 7 Pro en 1x 7) met 10% korting via Student beans
- adres van vriend opgeven
- betalen met creditcard
Of is het dan beter om via PayPal te doen, met daaraan m'n creditcard gekoppeld? Of zoals ik hierboven lees, een nieuw PayPal account te maken op dat afleveradres en daaraan de CC weer te koppelen?
[ Voor 3% gewijzigd door Binnetie op 09-10-2022 07:53 ]
Staat nog steeds op autorisatie in mijn PayPal.qwasd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 02:26:
[...]
Is de status bij jou inmiddels aangepast in Paypal?
Ik las namelijk dat je status in Google wel op "klaar voor verzending" staat?
Ik lees op mydealz ook annulering van de google store Duitsland. Beetje onverklaarbaar waarom. Ligt dus precies niet aan het feit dat je vanuit Nederland bestelt.
Hoe heb je de betaling gedaan?inTIMidate schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:41:
[...]
Ja het is een zending. Heb 't ook via mailboxn.de gedaan. Staat hier nu ook op klaar voor verzending.
Ik heb hier ook een poging gewaagd:
- VPN via Duitsland
- Incognito browser window
- Besteld als Gast
- Verzendadres van Huifkar
- One-time virtual creditcard van Revolut
- Betalingsadres wel gewoon mijn Nederlandse adres - zodat de creditcard verificatie in ieder geval klopt? Hoe hebben jullie dit gedaan?
[ Voor 3% gewijzigd door roel-online op 09-10-2022 09:05 ]
Je zou denken dat dit gewoon goed moet gaan. Los van de Huifkar constructie.roel-online schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:04:
[...]
Hoe heb je de betaling gedaan?
- VPN via Duitsland
- Besteld als Gast
- Betalingsadres wel gewoon mijn Nederlandse adres - zodat de creditcard verificatie in ieder geval klopt? Hoe hebben jullie dit gedaan?
Iemand in Duitsland kan de bestelling ook doen, maar in Duitsland zelf worden ze ook geannuleerd. Dat is vreemd.
Een familielid/kennis of vriend kan de bestelling helemaal op z'n Duits doen, zelfs met eigen creditcard en dan nog kan het mis gaan.
Via PayPal, die zit aan mij bankrekening gekoppeld. Betaling was meteen in orde.roel-online schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:04:
[...]
Hoe heb je de betaling gedaan?
- VPN via Duitsland
- Besteld als Gast
Verder in normaal browser window gedaan zonder VPN.
<Naam> Mailboxde.com GmbHXfile schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:46:
[...]
Welk adres heb je bij Google Store Duitsland opgegeven?
De Pixel 5 die ik via Huifkar in Duitsland had gekocht, wou ik door Google Duitsland laten repareren. Toen werd er naar het adres in Duitsland gevraagd. Dat was het Huifkar adres, best wel ingewikkeld om het laten repareren. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan.
ID <mailboxde ID>
Äussere Weberstr. 57
02763 Zittau
Germany
[ Voor 30% gewijzigd door inTIMidate op 09-10-2022 10:21 ]
Ja dat gaat goed! Zelfs met Paypal betaald en staat nu verzendklaar.Gytax schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 01:24:
Gezien de problemen die naar boven komen met de doorstuur service heb ik mijn bestelling bij Amazon geannuleerd en zal Google store het voor mij ook niet worden.
Ik heb hem besteld bij Boulanger en we maken er volgend weekend een daguitstap van.
Voor diegenen die daar bestellen, let er wel op dat je het juiste ophaalpunten inzet. Bij mij was het uurwerk bij de afrekening opeens af te halen in een andere winkel. Heb ik manueel moeten aanpassen.
Voor de zakelijke klanten, weet dat de korting van het uurwerk verrekend wordt over de gsm en het uurwerk (2/3de gsm en 1/3de uurwerk). Je zal dus een factuur krijgen met daarop beide vermeld (en het uurwerk dus niet gratis)
Ik heb hem besteld bij Boulanger en we maken er volgend weekend een daguitstap van.
Voor diegenen die daar bestellen, let er wel op dat je het juiste ophaalpunten inzet. Bij mij was het uurwerk bij de afrekening opeens af te halen in een andere winkel. Heb ik manueel moeten aanpassen.
Voor de zakelijke klanten, weet dat de korting van het uurwerk verrekend wordt over de gsm en het uurwerk (2/3de gsm en 1/3de uurwerk). Je zal dus een factuur krijgen met daarop beide vermeld (en het uurwerk dus niet gratis)
Met nieuw account bedoelen jullie dan een nieuw Google account?grotegok schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
Ja dat gaat goed! Zelfs met Paypal betaald en staat nu verzendklaar.
Met Vodafone verlening bij Belsimpel met garantie op levering donderdag. 743,- minus 100,- cashback, 643,- voor de Pixel Pro 256GB. Dat lijkt mij een goede deal. Nu nog een goede Smartwatch erbij, de Pixel Watch is mij te klein..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hmm bij mij staat de bestelling bij Boulanger opeens op niet leverbaar. Vraag me af of dit impact heeft op de bestelling. Via de winkel is er gewoon voorraad
Edit: hierover geen email of iets in die richting gekregen, hopelijk een systeemfout

Edit: hierover geen email of iets in die richting gekregen, hopelijk een systeemfout
:strip_exif()/f/image/9xlfFsXZ8ntzIlfgtBELtRrY.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door hollandje op 09-10-2022 12:02 ]
Of voorlopig niet beschikbaar in de winkel. Bij bestelling stond er beschikbaar vanaf 13 oktober.hollandje schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:59:
Hmm bij mij staat de bestelling bij Boulanger opeens op niet leverbaar. Vraag me af of dit impact heeft op de bestelling. Via de winkel is er gewoon voorraad![]()
[Afbeelding]
Welke problemen met de doorstuur service?Ekfad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:30:
Gezien de problemen die naar boven komen met de doorstuur service heb ik mijn bestelling bij Amazon geannuleerd en zal Google store het voor mij ook niet worden.
Staat er bij jou ook 'niet beschikbaar'? Moet zeggen dat het hele bestelproces ook niet erg soepel verliep met constant dubbel checken of het juiste filiaal geselecteerd wasEkfad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:28:
[...]
Of voorlopig niet beschikbaar in de winkel. Bij bestelling stond er beschikbaar vanaf 13 oktober.

springfield89 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:03:
Ik lees op mydealz ook annulering van de google store Duitsland. Beetje onverklaarbaar waarom. Ligt dus precies niet aan het feit dat je vanuit Nederland bestelt.
Letterlijk een quote van jezelf hierboven…..springfield89 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:36:
[...]
Welke problemen met de doorstuur service?

Ja, lijkt mij ook logisch, anders zouden we hem kunnen ophalen.hollandje schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:39:
[...]
Staat er bij jou ook 'niet beschikbaar'? Moet zeggen dat het hele bestelproces ook niet erg soepel verliep met constant dubbel checken of het juiste filiaal geselecteerd was
Ah fair enough. Persoonlijk had ik het anders geformuleerd maar dit brengt me toch even wat meer rust. Bel misschien morgen voor de zekerheid toch eventjes de klantenserviceEkfad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:41:
[...]
Ja, lijkt mij ook logisch, anders zouden we hem kunnen ophalen.
Ja heeft dus niks met de doorstuur service te maken aangezien ze op Duitse fora ook annuleringen melden.Ekfad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:40:
[...]
[...]
Letterlijk een quote van jezelf hierboven…..
Slecht zeg...wellicht toch een voorraad probleem? Ik vind het maar vreemd.springfield89 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:44:
[...]
Ja heeft dus niks met de doorstuur service te maken aangezien ze op Duitse fora ook annuleringen melden.
In de Duitse Google store is de Pixel Watch LTE uitverkocht, mogelijk is dat de reden van alle annuleringen
Makes sense, nou dan zal ik mijn annulering ook wel spoedig tegemoet zienSuper Sjefke schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:59:
In de Duitse Google store is de Pixel Watch LTE uitverkocht, mogelijk is dat de reden van alle annuleringen
Ik zie het inderdaad. Hier ook besteld en bedrag is al van mijn rekening. Dat wordt dan automatisch gestorneerd neem ik aan. De wifi versie is er nog wel dus maar een nieuwe bestelling plaatsen zodra ik mijn geld terug heb.Super Sjefke schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:59:
Weet iemand hoe ik de Pixel (7 of 7 Pro met de Pixel Buds Pro) kan kopen? In Nederland zijn alleen maar cashbacks en T-mobile verkoopt de combinatie telefoon + Pixel Buds Pro alleen met abonnement.
Tips zeer welkom
Tips zeer welkom
Je kunt kijken naar een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2?vLoon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:38:
Weet iemand hoe ik de Pixel (7 of 7 Pro met de Pixel Buds Pro) kan kopen? In Nederland zijn alleen maar cashbacks en T-mobile verkoopt de combinatie telefoon + Pixel Buds Pro alleen met abonnement.
Tips zeer welkom
Weet je wat ik trouwens raar vind? Ik heb m'n Pixel 7 bij Belsimpel besteld in combinatie met een Vodafone abonnement. Ik heb € 0 voor m'n Pixel van te voren betaald. Ik neem dus het hele toestel op krediet met een maandbedrag van € 17 voor 24 maanden. € 17 x 24 = 408.
Terwijl de adviesprijs € 649 is.
Hoe kan dat?
En dan heb ik ook nog € 75 cashback.
Dus dan betaal ik netto maar € 333 voor de Pixel 7. Dat kan toch bijna niet kloppen?
Hoe kan dat?
Dus dan betaal ik netto maar € 333 voor de Pixel 7. Dat kan toch bijna niet kloppen?
Met 2 jarig abonnement? Dus klantje erbij.ferrywijn schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:47:
Weet je wat ik trouwens raar vind? Ik heb m'n Pixel 7 bij Belsimpel besteld in combinatie met een Vodafone abonnement. Ik heb € 0 voor m'n Pixel van te voren betaald. Ik neem dus het hele toestel op krediet met een maandbedrag van € 17 voor 24 maanden. € 17 x 24 = 408.
Hoe kan dat?
Lijken ze helaas niet te hebben. Alleen looptijden van 1 of 2 jaar op de pagina.barrymossel schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:44:
[...]
Je kunt kijken naar een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2?
Tele2…vLoon schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:54:
[...]
Lijken ze helaas niet te hebben. Alleen looptijden van 1 of 2 jaar op de pagina.
Je order stond toch al op gereed voor verzending? Dan zou het toch wel goed gaan.masterrobo schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:16:
[...]
Makes sense, nou dan zal ik mijn annulering ook wel spoedig tegemoet zien
Mijn order staat nog steeds op "nog niet verstuurd"
Ik denk dat het pas echt gegarandeerd is als er staat verzonden. Bij Google is het altijd een verassing.qwasd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:05:
[...]
Je order stond toch al op gereed voor verzending? Dan zou het toch wel goed gaan.
Mijn order staat nog steeds op "nog niet verstuurd"
Weet iemand hoe het zit met de stornering als ik de order cancel (die optie heb ik nog). Krijg ik het dan gelijk terug op mijn rekening? Betaling is gedaan via Paypal met CC van Bunq.
Is het al afgeschreven dan? Bij mij nog niet.qwasd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:13:
Weet iemand hoe het zit met de stornering als ik de order cancel (die optie heb ik nog). Krijg ik het dan gelijk terug op mijn rekening? Betaling is gedaan via Paypal met CC van Bunq.
Ik lees dat een aantal mensen de pixel watch in Duitsland bestelt en laat bezorgen. Ik heb er niet zoveel verstand van maar kun je de watch dan op Nederlandse taal zetten? Weet iemand dat? En is ie dan gewoon te gebruiken in Nederland? Met alle functionaliteiten?
In t accessoires topic is je vraag reeds beantwoord.....
rhjverstegen schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:39:
Ik lees dat een aantal mensen de pixel watch in Duitsland bestelt en laat bezorgen. Ik heb er niet zoveel verstand van maar kun je de watch dan op Nederlandse taal zetten? Weet iemand dat? En is ie dan gewoon te gebruiken in Nederland? Met alle functionaliteiten?
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
In mijn geval ja, gemaakt op naam van de bewoner in wonende in DuitslandBinnetie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:46:
[...]
Met nieuw account bedoelen jullie dan een nieuw Google account?
Ja bij mij wel (Paypal en achterliggende Creditcard)springfield89 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:21:
[...]
Is het al afgeschreven dan? Bij mij nog niet.
Sorry maar ben nieuw bij tweakers, ik kan ghet accessoires topic niet vinden, kun je me misschien helpen met een linkje?robotjoek schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:45:
In t accessoires topic is je vraag reeds beantwoord.....
[...]
rnldhfmmm in "[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires"rhjverstegen schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:59:
[...]
Sorry maar ben nieuw bij tweakers, ik kan ghet accessoires topic niet vinden, kun je me misschien helpen met een linkje?
Das best gek want je hebt daar dezelfde vraag gesteld namelijk......
rhjverstegen schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:59:
[...]
Sorry maar ben nieuw bij tweakers, ik kan ghet accessoires topic niet vinden, kun je me misschien helpen met een linkje?
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
ja sorry, ik had even niet door dat dat een ander topic was en hoe ik daar terug kwamrobotjoek schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 15:13:
Das best gek want je hebt daar dezelfde vraag gesteld namelijk......
[...]

My god wat een helse ervaring met de Google Store. Nu maar bij Boulanger besteld. Dat lijkt vooralsnog wel gelukt te zijn (betaling staat in authorisatie) en heb confirmation. Geen LTE watch dan alleen
.
Google leek besteld, alleen omdat ik een Franse PayPal had aangemaakt kwam het adres niet overeen met CC billing adres en werd de betaling waarschijnlijk om die reden geweigerd. Oke. Fair enough. Alleen vervolgens vraagt Google om screenshot van mijn PayPal account details, kopie ID bewijs etc. Te uploaden ivm 'verdachte activiteit', voordat ik weer kan betalen vanaf het aangemaakte Google account. Dat ga ik dus niet doen.
Voor anderen die het willen proberen. Waarschijnlijk kun je best een Franse PayPal aanmaken, alleen dan zorgen dat je funds in je wallet zet vanaf je bankrekening en daarmee betaalt. Dan heb je namelijk geen adres check op je cc bij bestelling. Ik heb nu alleen geen zin meer om wéér een PayPal en/of nieuwe Google account aan te maken om dit te gaan proberen.
Good luck voor diegenen die proberen. Snap niet dat ze NL en DE niet gewoon gelijktrekken qua pre order bonus.
Google leek besteld, alleen omdat ik een Franse PayPal had aangemaakt kwam het adres niet overeen met CC billing adres en werd de betaling waarschijnlijk om die reden geweigerd. Oke. Fair enough. Alleen vervolgens vraagt Google om screenshot van mijn PayPal account details, kopie ID bewijs etc. Te uploaden ivm 'verdachte activiteit', voordat ik weer kan betalen vanaf het aangemaakte Google account. Dat ga ik dus niet doen.
Voor anderen die het willen proberen. Waarschijnlijk kun je best een Franse PayPal aanmaken, alleen dan zorgen dat je funds in je wallet zet vanaf je bankrekening en daarmee betaalt. Dan heb je namelijk geen adres check op je cc bij bestelling. Ik heb nu alleen geen zin meer om wéér een PayPal en/of nieuwe Google account aan te maken om dit te gaan proberen.
Good luck voor diegenen die proberen. Snap niet dat ze NL en DE niet gewoon gelijktrekken qua pre order bonus.
Wel in het grijs beschikbaar nu. En de witte pro 256gbSuper Sjefke schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:59:
haha same here; ik kan hem zaterdag ophalen in Annemase samen met de wifi watch... Ik houd de google store wel nog even in de gaten voor het geval er weer voorraad komt en ik daar toch nog gratis de LTE versie kan scoren...Orfu schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:27:
My god wat een helse ervaring met de Google Store. Nu maar bij Boulanger besteld. Dat lijkt vooralsnog wel gelukt te zijn (betaling staat in authorisatie) en heb confirmation. Geen LTE watch dan alleen.
Ik heb een nieuw Google account op naam en adres van een vriend in Duitsland aangemaakt met mijn Paypal gekoppeld. Achterliggende CC van Bunq. Dit staat allebei op mijn naam en adres (NL). Als ik het goed begrijp werkt dit dus niet?Orfu schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 16:27:
My god wat een helse ervaring met de Google Store. Nu maar bij Boulanger besteld. Dat lijkt vooralsnog wel gelukt te zijn (betaling staat in authorisatie) en heb confirmation. Geen LTE watch dan alleen.
Ik kan die vodafone aanbieding niet vinden op Belsimpel.ferrywijn schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:47:
Hoe kan dat?
Ik denk dat die €17 voor het toestel is, daar moet nog het abonnement bij dan.Sunrise schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:31:
[...]
Ik kan die vodafone aanbieding niet vinden op Belsimpel.
Ik heb gewoon besteld met mijn Google account en mijn Paypal account. Alleen dan verzending naar het mailboxde en tot nu toe geen problemen. Staat nog steeds op klaar voor verzending. En zoals ik al meerdere keren gezegd heb zijn er gewoon Duitsers die ook al annuleringen hebben gehad vanwege de betaling zogezegd. Het blijft gissen waarom er sommige toch geannuleerd worden.qwasd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:08:
[...]
Ik heb een nieuw Google account op naam en adres van een vriend in Duitsland aangemaakt met mijn Paypal gekoppeld. Achterliggende CC van Bunq. Dit staat allebei op mijn naam en adres (NL). Als ik het goed begrijp werkt dit dus niet?
Al jaren heb ik Sim Only genomen, maar nu voor de Pixel 7 pro is die toch stuk goedkoper met een abonnement. Twijfel twijfel..
In dat geval heeft Sim Only toch helemaal geen meerwaarde? Gewoon lekker abonnement met telefoon doen dus!vinpower schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:39:
Al jaren heb ik Sim Only genomen, maar nu voor de Pixel 7 pro is die toch stuk goedkoper met een abonnement. Twijfel twijfel..
PSN: Redrafted
Behalve de bkr registratie dan.Xerox schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:08:
[...]
In dat geval heeft Sim Only toch helemaal geen meerwaarde? Gewoon lekker abonnement met telefoon doen dus!
Verwijderd
Alle 256 gb varianten hebben nu 2+ weken levertijd er staat nog wel dat garandeert 13 oktober in huis is bij de zwarte, hopelijk ontvang ik hem wel op 13 oktober
Als je de telefoon volledig betaald, dus niet per maand, heb je geen BKR registratie.
Klopt!rnldhfmmm schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:34:
[...]
Ik denk dat die €17 voor het toestel is, daar moet nog het abonnement bij dan.
Per maand kan ook nog hoor tot 10 euro per maand met een 2 jarig contract.Xerox schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:18:
[...]
Als je de telefoon volledig betaald, dus niet per maand, heb je geen BKR registratie.
Meer dan 250 euro wordt gezien als een krediet.
Klopt. Ik doelde er alleen op dat je op deze (er vanuit gaande dat iemand met Sim Only de losse telefoon altijd direct volledig betaald) specifieke manier geen BKR registratie hebt. Je hebt wel gelijk dat er dus meerdere manieren zijn om de telefoon te kunnen kopen en betalen zonder BKR.qwasd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:26:
[...]
Per maand kan ook nog hoor tot 10 euro per maand met een 2 jarig contract.
Meer dan 250 euro wordt gezien als een krediet.
Hier de gewone 7' witte 256 gb versie gekocht, en stond gewoon leverbaar 13 oktober.Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:16:
Alle 256 gb varianten hebben nu 2+ weken levertijd er staat nog wel dat garandeert 13 oktober in huis is bij de zwarte, hopelijk ontvang ik hem wel op 13 oktober
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Let dan wel even op je extras. Ik heb nog een oud kpn combi deal met Sim only. 150min, 10gb, voor 14,50pm want 5€ korting, internet en tv met gratis Spotify en espn pakket. Dat haal ik er nooit meer uit bij een overstap naar abbo van kpn of tmobile.vinpower schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:39:
Ik denk dat het weer eens om een maffe aanbieding gaat bij Belsimpel die nergens vermeld staat, doet mij eraan denken toen mijn zus begin dit jaar een iPhone SE 2022 met een abonnement nam met 27 euro bijbetaling en 10 euro toestelkosten per maand, terwijl dat ding pas 2 weken op de markt was en voor niet minder dan 500 euro los te koop was.ferrywijn schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:47:
Hoe kan dat?
In mijn geval ben ik voor een Pixel 7 Pro 256GB verlenging gegaan bij Vodafone, 25 euro toestelkosten per maand + 186 euro.
600 + 186 - 100 = €686 euro, terwijl deze los €999 is.
Het viel mij ook op dat alleen met Vodafone dit het geval is, pak ik T-Mobile en ik kreeg met hetzelfde toestelkosten meteen 297 euro bijbetalen.
Ik ben benieuwd of mijn 7 Pro 256Gb dan de 13de binnen is, gisteren besteld en tot vroeg in de ochtend aan toe stond er "2 tot 4 werkdagen" qua levertijd ervoor.Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:16:
Vorig jaar heb ik de Pixel 6 bij Google Store Deutschland met Paypal betaald, en het verzendadres was Huifkar. En dat werkteqwasd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 01:50:
[...]
Heb ik wel zo gedaan. Het bedrag is van mijn bankrekening af (CC via Paypal met Nederlands adres) maar of het goed gaat is nog even afwachten.
Paypal staat nog steeds op "autorisatie in behandeling" en de bestelling in de Google store op "Noch nicht verschickt". Hoe ik het anders zou moeten doen weet ik ook niet...
Ik lees op https://support.google.com/store/answer/6160267?hl=nl het volgende:
Het zou dus nu ook moeten werken.Verzendadres
Als je een apparaat in de Google Store koopt, moet je verzendadres zich in de regio van die Google Store bevinden. De lijst bekijken met landen/regio's waar we actief zijn
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Wat is jullie ervaring bij de fysieke belsimpel winkels. Liggen daar de echte telefoons in de winkel om te bekijken of liggen er dummies? Dus ondanks dat er geen winkelvoorraad is zou ik ze wel willen bekijken
Het zijn demo modellen waarvan meerdere functies afgeschermd zijn.StecaGrid schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:11:
Wat is jullie ervaring bij de fysieke belsimpel winkels. Liggen daar de echte telefoons in de winkel om te bekijken of liggen er dummies? Dus ondanks dat er geen winkelvoorraad is zou ik ze wel willen bekijken
Vanaf donderdag liggen ze ook bij t-mobile in de winkel.
Thanks, maar dus wel hardware matig identiek? Gewicht, scherm etcbarrymossel schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:30:
[...]
Het zijn demo modellen waarvan meerdere functies afgeschermd zijn.
Inderdaad. Gewoon dezelfde telefoon, alleen staan ze in een demo modus.StecaGrid schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:34:
[...]
Thanks, maar dus wel hardware matig identiek? Gewicht, scherm etc
Lijkt me wel. Ik zou niet weten waarom de hardware uitgekleed zou zijn.StecaGrid schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:34:
[...]
Thanks, maar dus wel hardware matig identiek? Gewicht, scherm etc
M'n bestelling van de 7 Pro 128GB + Watch LTE is helaas ook geannuleerd. De support kan trouwens niet veel meer dan herhalen wat er in het annuleringsmailtje staat 'ja, hij is geannuleerd, omdat ie niet aan de voorwaarden voldoet. Geen idee wat precies er niet voldoet. Probeer nog maar eens met een andere creditcard'roel-online schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:04:
[...]
- VPN via Duitsland
- Besteld als Gast

Waar ik benieuwd naar ben;
wat is (op basis van ervaringen vorige modellen) de verwachting qua ontwikkeling prijzen van Pixel telefoons?
Als in; zijn pre-sale acties al goed, of komen er vaak daarna betere aanbiedingen (of leukere extra's)?
wat is (op basis van ervaringen vorige modellen) de verwachting qua ontwikkeling prijzen van Pixel telefoons?
Als in; zijn pre-sale acties al goed, of komen er vaak daarna betere aanbiedingen (of leukere extra's)?
Bij mij vorige keer niet gelukt omdat ik mijn Pixel 4 via Huifkar liet bezorgen (dus afleveradres volgens de Saturn factuur in Duitsland en dus BTW teruggave afgewezen). Nu bij Saturn besteld en ga hem ophalen in Kleve. Daar dan een BTW factuur vragen, ben beniewd.hollandje schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:31:
[...]
Nope gewoon de BTW betaald en die vraag ik eind dit kwartaal terug via de Nederlandse Belastindienst
Ik ben ook benieuwd waar dit aan ligt. Zit er bijvoorbeeld een max op per adres (In dit geval huifkar) ? Of komt het, omdat de LTE pixel watch niet op voorraad is. Verschil adres en CC weet ik niet hoe ze daarmee omgaan.roel-online schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:03:
[...]
M'n bestelling van de 7 Pro 128GB + Watch LTE is helaas ook geannuleerd. De support kan trouwens niet veel meer dan herhalen wat er in het annuleringsmailtje staat 'ja, hij is geannuleerd, omdat ie niet aan de voorwaarden voldoet. Geen idee wat precies er niet voldoet. Probeer nog maar eens met een andere creditcard'
Hmm dat is balen. Ikzelf heb als factuuradres mijn bedrijfsadres hier in NL dus dat zal most likely geen probleem worden. Hopelijk lukt het bij jou ookRuimzicht schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:56:
[...]
Bij mij vorige keer niet gelukt omdat ik mijn Pixel 4 via Huifkar liet bezorgen (dus afleveradres volgens de Saturn factuur in Duitsland en dus BTW teruggave afgewezen). Nu bij Saturn besteld en ga hem ophalen in Kleve. Daar dan een BTW factuur vragen, ben beniewd.
Yep, dat had ik ook gedaan maar het afleveradres (in Dtsl) vormde het probleem. Nu haal ik hem af, ga proberen om ter plekke een factuur te laten maken met afleveradres NL zodat ook duidelijk is dat hij is uitgevoerd. Was meer tipje om rekening mee te houden.hollandje schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:59:
[...]
Hmm dat is balen. Ikzelf heb als factuuradres mijn bedrijfsadres hier in NL dus dat zal most likely geen probleem worden. Hopelijk lukt het bij jou ook
Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires