Zakelijk heb je al 21% korting toch?Newday schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:40:
Is bij Belsimpel de €100 cashback op de Pixel 7 Pro niet geldig als je hem zakelijk besteld?
In de voorwaarden staat:
Deelname aan de actie is alleen mogelijk voor consumenten met een vaste woon- en verblijfplaats in Nederland.
Ik heb hem net namelijk zakelijk besteld en ik zie in de bevestiging niets over de cashback, anders maar weer annuleren.
Of je bestelt hem 2 maal. Eentje zakelijk en eentje particulier. Dan stuur je die particulier retour (uiteraard in volledige nieuwstaat), maar dan heb je wel nog steeds de factuur in je mail die je naar Google kan sturen voor je cashback verzoekNewday schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:40:
Is bij Belsimpel de €100 cashback op de Pixel 7 Pro niet geldig als je hem zakelijk besteld?
In de voorwaarden staat:
Deelname aan de actie is alleen mogelijk voor consumenten met een vaste woon- en verblijfplaats in Nederland.
Ik heb hem net namelijk zakelijk besteld en ik zie in de bevestiging niets over de cashback, anders maar weer annuleren.
[ Voor 30% gewijzigd door outlandos op 07-10-2022 13:45 ]
Mijn Bose QC45 werd toen verzonden met GLS en dat ging niet van een leien dakje.catchingfire schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:56:
Heeft iemand ervaring met de vorige present-actie bij de Google P6? Hoe werd de hoofdtelefoon verzonden in Duitsland, met DHL?
Ik had de Pixel 6 Pro op mijn eigen naam besteld en afgehaald bij de mediamarkt. Daarna de koptelefoon uiteindelijk ook op mijn naam aangevraagd. Dat was de enige mogelijkheid na 2 eerdere afkeuringen waarbij ik de naam van de Duitse bewoner had ingevuld.
Bij de levering ging het in eerste instantie mis omdat de naam bij de deur dus niet overeen kwam met mijn naam op het pakket. Daar let de Duitse pakketdienst blijkbaar op. Het werd zonder aan te bellen weer teruggebracht naar het magazijn. De Duitse bewoner heeft vervolgens telefonisch contact gelegd met GLS en zij hebben het pakket overgezet op zijn naam, waardoor het de dag erna alsnog gewoon bezorgd kon worden.
Je IMEI nummer moet je vast opgeven, dan wordt het of niet gestart of je dupeert een volgende particulier.outlandos schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:36:
[...]
Of je bestelt hem 2 maal. Eentje zakelijk en eentje particulier. Dan stuur je die particulier retour (uiteraard in volledige nieuwstaat), maar dan heb je wel nog steeds de factuur in je mail die je naar Google kan sturen voor je cashback verzoeken de zakelijke factuur gaat door naar de boekhouder. Win-win.
Kan toch gewoon het IMEI nummer gebruiken van de telefoon die je houdt? Dan dupeer je toch nooit een particulier?Megupe schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:51:
[...]
Je IMEI nummer moet je vast opgeven, dan wordt het of niet gestart of je dupeert een volgende particulier.
Kreeg je meteen een bevestigingsmail van je bestelling vanuit google? Ik heb in de FR store besteld op Frans adres, maar na 9 uur nog geen bevestigingsmail (wel een mailtje van Google Pay algemene voorwaarden omdat ik met CC had besteld). Ik kan mn bestelling wel vinden met mailadres + bestelnummer (being processed). Is ook nog niets van mijn CC afgeschreven.. maak me zorgen of ie wel is doorgegaan ivm Nederlands adres dat aan mn CC gekoppeld is.FraXon schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:27:
Pixel 7, pixel 7pro en 2 (gratis) Lte pixel watches besteld bij Google Store De.
Via mailboxde. Kijken of hef werkt!
Rond de 1800 euro samen.
Houd er rekening mee dat je als zakelijke koper niet beschermt wordt door WKOA en ze dus kunnen zeggen dat je je order niet kunt annuleren of terugsturen (of enkel tegen het betalen van een bepaald "boete" percentage).Newday schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:40:
In de voorwaarden staat:
Daarom bestel ik als ZZPer altijd bijna alles als consument, aangezien ik als ZZPer het bedrijf zelf ben. Volgens mijn accountant geen enkel probleem als de bedrijfsnaam niet op de factuur staat, zolang mijn eigen naam er maar wel op staat. Zo heb je de consumentenvoordelen van WKOA maar ook de zakelijke voordelen.
Bedankt, daar heb ik iets aan, tot nu toe heb ik het ook altijd zo gedaan, nu maar weer zo doen dan inderdaad.Hatsjoe schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:08:
[...]
Houd er rekening mee dat je als zakelijke koper niet beschermt wordt door WKOA en ze dus kunnen zeggen dat je je order niet kunt annuleren of terugsturen (of enkel tegen het betalen van een bepaald "boete" percentage).
Daarom bestel ik als ZZPer altijd bijna alles als consument, aangezien ik als ZZPer het bedrijf zelf ben. Volgens mijn accountant geen enkel probleem als de bedrijfsnaam niet op de factuur staat, zolang mijn eigen naam er maar wel op staat. Zo heb je de consumentenvoordelen van WKOA maar ook de zakelijke voordelen.
Order had ik trouwens al zonder probleem geannuleerd.
Als ik vragen mag. Ben je eenmanszaak of een bv met 1 werknemer? Ben namelijk benieuwd of die retoriek ook opgaat voor BV met 1 werknemer, wat feitelijk ook neerkomt op zzp.Hatsjoe schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:08:
[...]
Houd er rekening mee dat je als zakelijke koper niet beschermt wordt door WKOA en ze dus kunnen zeggen dat je je order niet kunt annuleren of terugsturen (of enkel tegen het betalen van een bepaald "boete" percentage).
Ik kreeg meteen een bevestiging per mail, en ook per CC betaald. Status staat op besteld (ik heb dus in Duitsland besteld)Orfu schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:01:
[...]
Kreeg je meteen een bevestigingsmail van je bestelling vanuit google? Ik heb in de FR store besteld op Frans adres, maar na 9 uur nog geen bevestigingsmail (wel een mailtje van Google Pay algemene voorwaarden omdat ik met CC had besteld). Ik kan mn bestelling wel vinden met mailadres + bestelnummer (being processed). Is ook nog niets van mijn CC afgeschreven.. maak me zorgen of ie wel is doorgegaan ivm Nederlands adres dat aan mn CC gekoppeld is.
Nee, die vlieger gaat niet op voor een dga.outlandos schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:20:
[...]
Als ik vragen mag. Ben je eenmanszaak of een bv met 1 werknemer? Ben namelijk benieuwd of die retoriek ook opgaat voor BV met 1 werknemer, wat feitelijk ook neerkomt op zzp.
[ Voor 13% gewijzigd door 6pack15 op 07-10-2022 14:35 ]
Bij mij geen bevestiging, wel 0.0 euro reservering op CC en bestelling staat op 'besteld'zxr king schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:21:
[...]
Ik kreeg meteen een bevestiging per mail, en ook per CC betaald. Status staat op besteld (ik heb dus in Duitsland besteld)
Ik hoop dat KPN ook Pixel 7 gaat verkopen ik heb een KPN kortingscode via mijn werk. Tot op heden zie ik nog niks staan. Misschien volgende week zodra ze ook beschikbaar zijn?
When the pink is snookered, Go for the brown
Eenmanszaak, dit gaat inderdaad niet op voor een BV waar de BV zelf als rechtspersoon op de factuur moet staan. Bij mij staat ZZP synoniem aan een eenmanszaak maar dat is natuurlijk niet correct, had dit beter moeten specificerenoutlandos schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:20:
[...]
Als ik vragen mag. Ben je eenmanszaak of een bv met 1 werknemer? Ben namelijk benieuwd of die retoriek ook opgaat voor BV met 1 werknemer, wat feitelijk ook neerkomt op zzp.
Nou, ik heb de Pixel 7 toch maar besteld met cashback. Ik heb op zich wel een adres in Duitsland, maar geen zin om die Buds te verkopen (gedoe) en de Pro vind ik echt te groot.
Nu m’n Pixel 5 maar eens terug gaan sturen.
Nu m’n Pixel 5 maar eens terug gaan sturen.
Niet via KPN zelf, T-Mobile en Belsimpel zijn exclusief.Cruzer schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:48:
Ik hoop dat KPN ook Pixel 7 gaat verkopen
Je kunt wel via Belsimpel KPN'en, maar denk zonder code dan.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zie hier met name de zoektocht richting het online bestellen vanuit Duitsland. Is/was hier al het lokaal ergens ophalen van de 7'ens icm Pixel watch uitgezocht? Uurtje rijden is voor mij toch minder grote hoepels dan allerlei online hoepels waar ik doorheen moet. Of is het enkel en alleen nog pre order achtige bestellingen en liggen die dingen inclusief de acties pas over een tijdje in de schappen?
Gisteren via Twitter gevraagd. Ze gaan hem niet verkopenCruzer schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:48:
Ik hoop dat KPN ook Pixel 7 gaat verkopen ik heb een KPN kortingscode via mijn werk. Tot op heden zie ik nog niks staan. Misschien volgende week zodra ze ook beschikbaar zijn?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Als je pakketpunten ingeeft tijdens het orderprocess krijg je de melding dat er niet verzonden kan worden naar dit adres.cellkuh schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:33:
Heeft iemand dit al geprobeerd: https://www.dhl.de/de/pri...00711320468259113465d9e84
Mocht je bij de grens wonen dat is dit misschien een optie
P7p + watch in een keer alleen via google website. Anders wordt de watch op Duits adres geleverd.Dirrukje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:21:
Zie hier met name de zoektocht richting het online bestellen vanuit Duitsland. Is/was hier al het lokaal ergens ophalen van de 7'ens icm Pixel watch uitgezocht? Uurtje rijden is voor mij toch minder grote hoepels dan allerlei online hoepels waar ik doorheen moet. Of is het enkel en alleen nog pre order achtige bestellingen en liggen die dingen inclusief de acties pas over een tijdje in de schappen?
Geen andere mogelijkheden.
Google en KPN is sowieso niet zo'n gelukkige combi.Golf2vr6 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:21:
[...]
Gisteren via Twitter gevraagd. Ze gaan hem niet verkopen
Ik ga het meemaken. Via Belsimpel gisteren de pro besteld in combi met KPN verlenging.outlandos schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:24:
[...]
Google en KPN is sowieso niet zo'n gelukkige combi.
Inmiddels staat er bij Belsimpel bij bijna alle modellen van de 7/7pro 2 tot 4 dagen levertijd
Ik heb gister besteld dus morgen aan de deur? 🤡
Euh ik had de Hazel groen pro 256 besteld, maar die staat nu op 3 weken....rnldhfmmm schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:40:
Inmiddels staat er bij Belsimpel bij bijna alle modellen van de 7/7pro 2 tot 4 dagen levertijd
En er staat werkdagen! Dus vanaf dinsdag 11 tot donderdag 13 verwacht.
Er staat ook nog eens: Wanneer je de Google Pixel 7 of Google Pixel 7 Pro bij Belsimpel pre-ordered, heb je deze op 13 oktober gegarandeerd in huis.
Reken dus maar gewoon op 13 Oktober.
[ Voor 27% gewijzigd door Golf2vr6 op 07-10-2022 15:55 ]
Nope geen IMEI nodigMegupe schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:51:
[...]
Je IMEI nummer moet je vast opgeven, dan wordt het of niet gestart of je dupeert een volgende particulier.
https://claimpromo.com/google-pixel-cashback-actie-nl/
Er staat ook bij ieder toestel dat wanneer je em pre-ordered, je deze gegarandeerd op release datum ontvangt
.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Moet zeggen dat ik ook wel gecharmeerd ben van de cashback actie. Mijn Pixel 6 komt uit een Mediamarkt in Duitsland, mijn Pixel 4 XL via amazon.de dus ik ben "blij" dat het nu ook kan via een Nederlandse winkel als Belsimpel. Garantie technisch maakt het overigens weinig uit is mijn idee. Toevallig kan/mag ik ook mijn abonnement verlengen en krijg ik daarbij ook wat korting op het toestel wat het nog wat interessanter maakt. Met een vrijwel "gesloten" portemonnee en een iets kleinere Pixel 7 in plaats van 6 is het wel een optie om over te gaan. Wel heb ik wat twijfels bij de batterijduur, de accu van de 6 is wel een flink stuk groter dan die van de 7...
Toch maar bestellen in Duitsland met de Smartwatch en deze dan verkopen de nederlandse deals zijn vrij teleurstellend of alleen met abbonement.
[ Voor 89% gewijzigd door Jason069 op 07-10-2022 17:28 ]
Dat is toch niet hoe het werkt hoor. Zelfde verhaal als vorig jaar. Ik heb die van mij via de Franse Fnac besteld, maar waarschijnlijk gaat de uitleg in het Engels je beter afKoensSocialL schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:40:
[...]
Maar nu dit jaar omdat het de Buds Pro of Pixel Watch is, krijg je het er rechtstreeks bij i.p.v. dat je dat nog extra moet aanvragen.
https://promo-rewards.com/2022launch/en-GB
- Bestellen tussen 6 en 17 oktober.
- 14 Dagen wachten.
- Je cadeau aanvragen (Watch of Buds) tussen 1 en 30 november.
- Binnen de 60 dagen na aanvaarding je cadeau ontvangen.
Ze doen dit om te vermijden dat je gebruik maakt van je retour recht en het cadeau houdt.
Ik heb bovenstaande bestelling (gast) gecanceld en een nieuw google account aangemaakt op het Duitse adres van een kennis. PayPal account gekoppeld en besteld.grotegok schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:39:
[...]
Bij mij geen bevestiging, wel 0.0 euro reservering op CC en bestelling staat op 'besteld'
Nu wel bevestiging gehad en geld is reeds via PayPal van mijn CC afgehaald.
Vanmiddag de 7 Pro met Watch LTE besteld op de Duitse Google store en laat hem bezorgen bij een vriend in Duitsland. Bij de 4a en de Pixel buds A series (eerste keer via 0000 truc gelukt, bij de vervanging geen succes) ook gedaan en dat is prima bevallen. Levertijd staat nu voor 13/14 oktober, maar dat mag best later worden want op de verwachte dagen is hij toch niet thuis.
Heb de 7 Pro besteld voor de Watch. Was verbaasd dat bij de 128-variant ook de Watch LTE gratis is. Dacht gelezen te hebben dat dat alleen voor de variant met de dubbele opslagruimte gold. Aan de LTE heb ik nu waarschijnlijk niks in Nederland, maar als het toch niks extra kost. Pro 7 lijkt me een geweldig toestel, maar naast de flinke prijs voor mij vooral heel te groot. Hoop op een 7a met een formaat in de buurt van de 4a.
Heb de 7 Pro besteld voor de Watch. Was verbaasd dat bij de 128-variant ook de Watch LTE gratis is. Dacht gelezen te hebben dat dat alleen voor de variant met de dubbele opslagruimte gold. Aan de LTE heb ik nu waarschijnlijk niks in Nederland, maar als het toch niks extra kost. Pro 7 lijkt me een geweldig toestel, maar naast de flinke prijs voor mij vooral heel te groot. Hoop op een 7a met een formaat in de buurt van de 4a.
Ben zelf ook aan het kijken voor de P7Pro met de Watch via de Duitse Google Store. Werkt de LTE ook gewoon zoals de WIFI versie als je er geen e-sim opzet? (Dus via wifi/bluetooth) Ben namelijk bang dat je er anders vrij weinig aan hebt in Nederland.zkmkmmr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:24:
Vanmiddag de 7 Pro met Watch LTE besteld op de Duitse Google store en laat hem bezorgen bij een vriend in Duitsland. Bij de 4a en de Pixel buds A series (eerste keer via 0000 truc gelukt, bij de vervanging geen succes) ook gedaan en dat is prima bevallen. Levertijd staat nu voor 13/14 oktober, maar dat mag best later worden want op de verwachte dagen is hij toch niet thuis.
Edit: Snap namelijk niet helemaal waarom er eigenlijk een keuze is als de LTE versie gewoon hetzelfde is met de extra dat je eventueel e-sim kan.
[ Voor 5% gewijzigd door Jason069 op 07-10-2022 18:32 ]
Dat heb ik voor de verandering niet helemaal uitgezocht. De vraag kwam ook kort in mij op, maar vond de situatie wanneer dat niet zo zou zijn zo absurd, dat ik er maar op vertrouw. En anders kan 'ie altijd retour.Jason069 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:28:
[...]
Ben zelf ook aan het kijken voor de P7Pro met de Watch via de Duitse Google Store. Werkt de LTE ook gewoon zoals de WIFI versie als je er geen e-sim opzet? (Dus via wifi/bluetooth) Ben namelijk bang dat je er anders vrij weinig aan hebt in Nederland.
Edit: Snap namelijk niet helemaal waarom er eigenlijk een keuze is als de LTE versie gewoon hetzelfde is met de extra dat je eventueel e-sim kan.
Snap niet helemaal wat je bedoelt met je opmerking in de edit. De keuze voor de reguliere klant, of specifiek voor de Pro7 bestellers die hem gratis kunnen krijgen? De eerste ljkt me evident, bij de tweede optie denk ik dat Google hoopt dat mensen alsnog de goedkopere optie kiezen.
Via Belsimpel de Pixel Pro 256GB besteld. Levering 13 oktober. Verlenging Vodafone en met cashback kost mij de Pixel dan nog maar 640,- euro. Had de Watch al besteld bij de MM in DE. Ook volgende week halen. Ben benieuwd.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Waarom heb je niks aan de LTE in Nederland?zkmkmmr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:24:
Ik heb in de duitse google store besteld met paypal. Duits adres van een vriend. Ik heb een mail gehad van paypal (zie onderstaande) en van Google heb ik ook een bestelbevestiging.
Gaat dit wel goed? Paypal is van mij op Nederlands adres en gekoppeld aan een normale bankrekening. Dus geen Creditcard.U hebt een betaling van €899,00 EUR aan Google Payment Limited (noreply+support@google.com) geautoriseerd.
Deze aankoop wordt weergegeven als transactie in behandeling totdat Google Payment Limited uw bestelling verwerkt. Log in op uw PayPal-rekening om de volledige transactiegegevens te bekijken. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat deze transactie wordt weergegeven. Bedankt dat u voor PayPal hebt gekozen.
[ Voor 3% gewijzigd door qwasd op 07-10-2022 20:15 ]
Ja dat heb ik ook. Vorige keer deden ze bij mij ook eerst een autorisatie en dan als de verzend datum nadert schrijven ze het af. Of je hoort dat je bestelling is geannuleerd.qwasd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:15:
Ik heb in de duitse google store besteld met paypal. Duits adres van een vriend. Ik heb een mail gehad van paypal (zie onderstaande) en van Google heb ik ook een bestelbevestiging.
[...]
Gaat dit wel goed? Paypal is van mij op Nederlands adres en gekoppeld aan een normale bankrekening. Dus geen Creditcard.
De Pixel 7 Pro uit de Duitse Google Store kost mij met oplader, TPU case en inruil van een XCover 4s €835,-
Mogelijk dat mijn vriendin nog 10% korting kan krijgen omdat ze student is. Dat zou nog mooier zijn.
Heeft iemand ervaring met de inruil van een telefoon via de Google Store? Ik zag dat dit laatst ook kon bij een weekend actie in de store.
Anders zou ik nog 2 telefoons via Rebuy kunnen verkopen, die geven momenteel best veel voor een tweedehands exemplaar: Mijn Mi 9T Pro moet nog 151 euro doen ongeveer. Als dat zo is dan kost de Pro mij €684,- en eventueel nog goedkoper als ik de Pixel Watch verkoop.
Mogelijk dat mijn vriendin nog 10% korting kan krijgen omdat ze student is. Dat zou nog mooier zijn.
Heeft iemand ervaring met de inruil van een telefoon via de Google Store? Ik zag dat dit laatst ook kon bij een weekend actie in de store.
Anders zou ik nog 2 telefoons via Rebuy kunnen verkopen, die geven momenteel best veel voor een tweedehands exemplaar: Mijn Mi 9T Pro moet nog 151 euro doen ongeveer. Als dat zo is dan kost de Pro mij €684,- en eventueel nog goedkoper als ik de Pixel Watch verkoop.
Verwijderd
Net besteld via belsimpel, ik wordt alleen maar wel para omdat er soms wel eens problemen voorkomen omdat huisnummer met toevoeging heb, en dan vul je correct in maar gaat hij na bv huis nummer 2 ipv 2-2
Hopelijk levering via dhl.
Hopelijk levering via dhl.
Dus ik kan het nog annuleren zonder dat ze incasseren? En bij sommigen is het bedrag er wel al afm hoe zit dat? Kan ik dan niet beter een google account aanmaken op duits adres op naam van een vriend van me. Niet dat ik straks de actie misloop..masterrobo schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:20:
[...]
Ja dat heb ik ook. Vorige keer deden ze bij mij ook eerst een autorisatie en dan als de verzend datum nadert schrijven ze het af. Of je hoort dat je bestelling is geannuleerd.
Ik blijf twijfelen, als Belg, wat te doen.
Heb de Pro in voorbestelling bij Amazon, wou de Watch en aanvragen en laten versturen naar een afhaalpunt maar dat zal, naar wat ik hier lees duidelijk niet lukken.
Optie is nog op zoek te gaan naar iemand in Duitsland die hem tegen een kleine vergoeding in ontvangst neemt maar zal men dan niet vallen over het feit dat de naam op de factuur niet overeenkomt met de naam op het afleveradres?
Andere optie is om met forwarding adres hem samen met de Watch te bestellen in de Google store. Dan moet ik het wel doen met de 128GB versie en wil eigenlijk 256GB.
Andere optie is om bij Boulanger te bestellen en hem na een rit van 2u (200km) op te halen met uurwerk net over de Franse grens. Maar dan moet ik nu wel het volle pond reeds betalen en wordt het een lange uitstap.
Laatste optie is om mijn verlies te nemen en het gewoon bij Amazon te houden. Toch wel jammer dat ze bij Google vergeten zijn dat Europa groter is dan de paar landen waar ze nu officieel worden gedistribueerd
Edit: Krijg net mail binnen dat FNAC België de toestellen ook zal aanbieden. Weliswaar zonder enige actie/korting
Heb de Pro in voorbestelling bij Amazon, wou de Watch en aanvragen en laten versturen naar een afhaalpunt maar dat zal, naar wat ik hier lees duidelijk niet lukken.
Optie is nog op zoek te gaan naar iemand in Duitsland die hem tegen een kleine vergoeding in ontvangst neemt maar zal men dan niet vallen over het feit dat de naam op de factuur niet overeenkomt met de naam op het afleveradres?
Andere optie is om met forwarding adres hem samen met de Watch te bestellen in de Google store. Dan moet ik het wel doen met de 128GB versie en wil eigenlijk 256GB.
Andere optie is om bij Boulanger te bestellen en hem na een rit van 2u (200km) op te halen met uurwerk net over de Franse grens. Maar dan moet ik nu wel het volle pond reeds betalen en wordt het een lange uitstap.
Laatste optie is om mijn verlies te nemen en het gewoon bij Amazon te houden. Toch wel jammer dat ze bij Google vergeten zijn dat Europa groter is dan de paar landen waar ze nu officieel worden gedistribueerd
Edit: Krijg net mail binnen dat FNAC België de toestellen ook zal aanbieden. Weliswaar zonder enige actie/korting
[ Voor 5% gewijzigd door Ekfad op 07-10-2022 21:05 ]
Je hebt me denk ik iets verkeerd begrepen of ik heb de uitleg niet compleet gemaakt:bbc schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:42:
[...]
Dat is toch niet hoe het werkt hoor. Zelfde verhaal als vorig jaar. Ik heb die van mij via de Franse Fnac besteld, maar waarschijnlijk gaat de uitleg in het Engels je beter af![]()
https://promo-rewards.com/2022launch/en-GB
- Bestellen tussen 6 en 17 oktober.
- 14 Dagen wachten.
- Je cadeau aanvragen (Watch of Buds) tussen 1 en 30 november.
- Binnen de 60 dagen na aanvaarding je cadeau ontvangen.
Ze doen dit om te vermijden dat je gebruik maakt van je retour recht en het cadeau houdt.
Als je het via de Google Store besteld is het dus interssanter omdat de watch of buds pro meteen erbij zijn. Bestel je het via een externe partner zoals Fnac of Media Markt, dan moet je het inderdaad net zoals vorig jaar met die koptelefoon aanvragen.KoensSocialL schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:40:
Daarom dat het ook een pak interssanter is om rechtstraaks bij Google Store (DE) te bestellen. Vorig jaar maakte dat niet uit of je de Pixel 6 kocht in de Google Store of de Media Markt zoals mij. Je moest de koptelefoon sowieso aanvragen. Maar nu dit jaar omdat het de Buds Pro of Pixel Watch is, krijg je het er rechtstreeks bij i.p.v. dat je dat nog extra moet aanvragen.
K.W.
Iemand die het gelukt is om de watch via Duitsland mee te bestellen? Ik ben op zoek naar de LTE versie met Hazel band (als dat een optie is, anders gewoon de zwarte band). Ik ben bereid een zeer redelijke prijs te betalen. Voel je vrij mij een DM te sturen. Alleen lange termijn Tweakers, dus scammers bespaar je de moeite.
Bedankt voor de tip! Ik had hem al besteld, maar via studentbeans krijg je inderdaad 10% korting, dus snel geannuleerd en een met korting besteld scheelt toch weer 90 euro. Het werkt ook nog i.c.m. de Watch!Binnetie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:24:
De Pixel 7 Pro uit de Duitse Google Store kost mij met oplader, TPU case en inruil van een XCover 4s €835,-
Je hebt gelijk. Wist niet dat dit veranderd was.KoensSocialL schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:14:
[...]
Je hebt me denk ik iets verkeerd begrepen of ik heb de uitleg niet compleet gemaakt:
[...]
Als je het via de Google Store besteld is het dus interssanter omdat de watch of buds pro meteen erbij zijn. Bestel je het via een externe partner zoals Fnac of Media Markt, dan moet je het inderdaad net zoals vorig jaar met die koptelefoon aanvragen.
Achetez Pixel 7 Pro et obtenez une Google Pixel Watch ou des Pixel Buds Pro offerts. Jusqu'à épuisement des stocks. Offre valable du 10/06/2022 à 16h45 CEST et se terminant le 17/10/2022 à 23h59 CEST (sous réserve de disponibilité). Une Google Pixel Watch ou des Pixel Buds Pro pour l’achat d’un Pixel 7 Pro. Disponible uniquement si l'utilisateur a 18 ans ou plus et fournit une adresse de livraison en France. Tous les produits doivent être ajoutés à votre panier pour recevoir l'offre groupée. Si vous retournez le Pixel 7 Pro sans la Google Pixel Watch ou les Pixel Buds Pro, des frais de 429 €, 379 € (PDSF de Google Pixel Watch LTE, Wi-Fi) ou 219 € (PDSF de Google Pixel Buds Pro) peuvent vous être facturés. L'offre ne peut être combinée à aucun code promotionnel ou à d'autres offres groupées en cours en même temps. L'achat doit être effectué sur Google Store France. L'offre n'est pas transférable et n'est pas valable contre des espèces ou des équivalents d'espèces. Des frais de livraison peuvent s'appliquer lors du paiement. Nul là où interdit.
Mooie samenvatting. Ik sta voor dezelfde keuze.Ekfad schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:52:
Ondertussen op amazon.de de 256 GB hazel enkel via wachtlijst.
De horloge via boulanger is wel enkel wifi en geen lte.
Iemand ervaring met boulanger? Lijkt me de beste optie. Ik zou vrijdag 14 kunnen rijden.
Mag ik vragen welke gegevens ze willen hebben van je als je een account aanmaakt? Want m'n vriendin geeft aan dat ze die site niet helemaal vertrouwd. Alleen dan bedenk ik me dat ik ook onder haar naam moet bestellen met mijn PayPal gegevens?Jason069 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:35:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik had hem al besteld, maar via studentbeans krijg je inderdaad 10% korting, dus snel geannuleerd en een met korting besteld scheelt toch weer 90 euro. Het werkt ook nog i.c.m. de Watch!
Ik heb dit net ook gedaan. Ik had de kleur Obsidian besteld en paypal bleef in wacht op authorisaie status staan dus maar geannuleerd.grotegok schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:24:
[...]
Ik heb bovenstaande bestelling (gast) gecanceld en een nieuw google account aangemaakt op het Duitse adres van een kennis. PayPal account gekoppeld en besteld.
Nu wel bevestiging gehad en geld is reeds via PayPal van mijn CC afgehaald.
Nieuwe bestelling geplaatst. Dit keer de kleur Hazel met nieuw aangemaakt Google account en mijn paypal van mezelf gekoppeld. Ik heb een mail met "bestellung bestatigt" ontvangen maar nog niks voorbij zien komen op mijn paypal. Voor de zekerheid op Paypal mijn CC gekoppeld i.p.v. bankrekening.
Hoe lang duurde dat bij jou?
UPDATE: 14 minuten. Het bedrag is inmiddels afgetrokken.
[ Voor 20% gewijzigd door qwasd op 07-10-2022 21:53 ]
Studentbeans vraagt alleen om je studenten e-mail als verificatie, hier sturen ze een verificatie mail naar om te controleren of je echt deze student bent. Verder ben ik gewoon geregistreerd/ingelogd via een Google Account die ik voor allerlei onbelangrijke dingen gebruik.Binnetie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
Mag ik vragen welke gegevens ze willen hebben van je als je een account aanmaakt? Want m'n vriendin geeft aan dat ze die site niet helemaal vertrouwd. Alleen dan bedenk ik me dat ik ook onder haar naam moet bestellen met mijn PayPal gegevens?
Vervolgens is het zo simpel als gewoon op een knop klikken (Ik heb het gedaan via de Duitse site van Studentbeans) voor een coupon die je voor de betaling kan gebruiken in de Google Store. Google krijgt denk ik verder niet deze gegevens, dus ik denk dat je gewoon je eigen PayPal kan gebruiken.
Tsja verhuizen?Ekfad schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:52:
Ik ga haar proberen te overtuigen haha. Dankjewel. Met die 10% wordt het nog interessanter.Jason069 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:52:
[...]
Studentbeans vraagt alleen om je studenten e-mail als verificatie, hier sturen ze een verificatie mail naar om te controleren of je echt deze student bent. Verder ben ik gewoon geregistreerd/ingelogd via een Google Account die ik voor allerlei onbelangrijke dingen gebruik.
Vervolgens is het zo simpel als gewoon op een knop klikken (Ik heb het gedaan via de Duitse site van Studentbeans) voor een coupon die je voor de betaling kan gebruiken in de Google Store. Google krijgt denk ik verder niet deze gegevens, dus ik denk dat je gewoon je eigen PayPal kan gebruiken.
Hier ook geen ervaring. Bovendien zou ik graag een zakelijke factuur willen en is het onduidelijk of dat mogelijk is daar.Ansdeblauwe schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:39:
[...]
Mooie samenvatting. Ik sta voor dezelfde keuze.
Ondertussen op amazon.de de 256 GB hazel enkel via wachtlijst.
De horloge via boulanger is wel enkel wifi en geen lte.
Iemand ervaring met boulanger? Lijkt me de beste optie. Ik zou vrijdag 14 kunnen rijden.
Zijn er al mensen bij wie de betaling is voldaan? Dus van autorisatie gehaald, PayPal zonder cc
Het bedrag is van mijn rekening af maar in Paypal staat het nog op "autorisatie in behandeling". Ik heb het via een nieuw google account gedaan. Zie hiermasterrobo schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:10:
Zijn er al mensen bij wie de betaling is voldaan? Dus van autorisatie gehaald, PayPal zonder cc
[ Voor 18% gewijzigd door qwasd op 07-10-2022 23:14 ]
Dat is jammer.. Vraag mij toch af waarom? Snap de exclusiviteit wel maar KPN is wel een grote speler.Golf2vr6 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:21:
[...]
Gisteren via Twitter gevraagd. Ze gaan hem niet verkopen
When the pink is snookered, Go for the brown
Dafke, elke factuur met btw is zakelijk.Ekfad schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:57:
[...]
Hier ook geen ervaring. Bovendien zou ik graag een zakelijke factuur willen en is het onduidelijk of dat mogelijk is daar.
Ja maar voor de mensen die hun bankrekening gekoppeld hebben dus geen creditcard.qwasd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:12:
[...]
Het bedrag is van mijn rekening af maar in Paypal staat het nog op "autorisatie in behandeling". Ik heb het via een nieuw google account gedaan. Zie hier
Dat zou ik niet weten. Ik heb het gewijzigd in Paypal van bankrekening naar CC namelijk. Ik zie het wel. Leveradres is Duitsland dus zal vast wel goed gaan lijkt me.masterrobo schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:16:
[...]
Ja maar voor de mensen die hun bankrekening gekoppeld hebben dus geen creditcard.
Is het bevestigd dat Boulanger de watch en de 7 pro samen levert ? Of is het alsnog na bestellen via het claim formulier van Google. Ik woon namelijk in zwitserland en kan makkelijk de bestelling in Frankrijk gaan ophalen; maar ik heb geen Frans bezorgadrs (daarom valt Fnac af).
thx
thx
Ja, maar krijg je er een mee bij afhalen? Je moet vooraf betalen en ik vind het niet terug op hun website.barrymossel schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:16:
[...]
Dafke, elke factuur met btw is zakelijk.
Vodafone verlengd bij Belsimpel. Abbonement van 19 euro met 30gb per maand. Voor €422 de pixel 7 erbij en afbetaald, en nog 75 euro cashback. Lijkt me een goede deal. Heb nog een galaxy watch 4 dus wacht liever op de pixels watch 2. Hopelijk meer plezier van dan mijn iets te grote OnePlus 8 pro.
Als je alles in je mandje doet staat er gewoon 999 (256gb) en beide artikelen 13 oktober af halen.... Zit er sterk aan te denken even naar Boulanger Leers te rijden, vlak over de grens. Het werkt in de winkelmand alleen voor de wifi versie trouwens.pc01 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:29:
Is het bevestigd dat Boulanger de watch en de 7 pro samen levert ? Of is het alsnog na bestellen via het claim formulier van Google. Ik woon namelijk in zwitserland en kan makkelijk de bestelling in Frankrijk gaan ophalen; maar ik heb geen Frans bezorgadrs (daarom valt Fnac af).
thx
Volgens mij moet een bon/factuur altijd btw vermelden. En anders kun je er om vragen.Ekfad schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:37:
[...]
Ja, maar krijg je er een mee bij afhalen? Je moet vooraf betalen en ik vind het niet terug op hun website.
Ik denk aan Tourcoing, aangezien ik dan zo goed als enkel autostrade kan rijden. Maar zoals het er naar uit ziet krijg je daar idd het uurwerk mee.Loen schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 07:34:
[...]
Als je alles in je mandje doet staat er gewoon 999 (256gb) en beide artikelen 13 oktober af halen.... Zit er sterk aan te denken even naar Boulanger Leers te rijden, vlak over de grens. Het werkt in de winkelmand alleen voor de wifi versie trouwens.
Het enige wat mij tegen houdt momenteel is de voorafbetaling. Betalen bij ophalen kan niet. Anderzijds kan je wel met Paypal betalen, heb je een kleine vorm van kopersbescherming.
[ Voor 14% gewijzigd door Ekfad op 08-10-2022 08:06 ]
Heeft u geluk. Ga de 11de weg en vis er dus net naastferrywijn schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:06:
Belsimpel garandeert nu een levering op 13 oktober. Precies wat ik wil, want op 14 oktober ga ik op vakantie!
@ferrywijn bij belsimpel geen recht op gratis buds? Hebben ze daarom die €75 korting...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja, klopt! Ik had geen interesse in de Buds, dus daarom via Belsimpel.Amaze86 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:08:
@ferrywijn bij belsimpel geen recht op gratis buds? Hebben ze daarom die €75 korting...
Wil je ze wel, dan is T-Mobile in Nederland de enige optie.
Wel. Je kan een product voorschieten met je persoonlijke rekening en dit netjes verwerken later met de fiscus door een terugbetaling vanuit de BV naar jezelf als natuurlijk persoon6pack15 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:35:
[...]
Nee, die vlieger gaat niet op voor een dga.
21% korting op BTW, dan 28% aftrek via KIA en dan nog eens je belastindruk% aftrek over 5 jaar. Een pixel 7 pro 256gb kost dan nog maar 537€ als een BV hebt in de hoogste belastingschijfred bull schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:34:
[...]
Zakelijk heb je al 21% korting toch?en je kunt hem bruto betalen...
TL;DR: Zou de Google Store wel werken met een doorstuurservice? De voorwaarden daar vermelden nergens dat het niet kan.
Hier ook nog de twijfel wat ik ga doen - zo balen dat de Pixel nu wel in Nederland leverbaar is maar zonder de watch
Het meest logische is natuurlijk een Duits adres, maar heb helaas alleen 'verre kennissen' in die Heimat. Voordat ik één van die verre kennissen vraag, eerst even op een rijtje wat de andere opties zijn.
Doorstuurservice
- De voorwaarden op de Pixel Promo website geven duidelijk aan dat een doorstuuradres niet gaat werken: 'Es wird ausdrücklich darauf hingewiesen, dass die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) für diese Werbeaktion untersagt ist und kein Anspruch auf eine Prämie im Fall der Nutzung solcher Dienste besteht.'
- De Google Store valt echter niet onder de Pixel Promo voorwaarden, zo lijkt het. Nergens een linkje naar de Pixel Promo website en je hoeft ook niet een claim in te dienen om je Watch te krijgen - je krijgt 'm direct in de bestelling mee. De Duitse Google Store vermeldt ook nergens dat een doorstuurservice niet mag? Het enige dat ik kan vinden over de actie is wat erop de bestelpagina van de Pixel 7 Pro staat - zie hieronder. Zou een doorstuurservice voor de Google Store dan toch werken?
- In Duitsland kun je de Telefoon+Watch nergens ophalen bij een winkel. Zo te zien doen alle winkels mee aan de Pixel Promo voorwaarden waarbij je de Watch later opgestuurd krijgt.
- De Watch laten bezorgen bij een DHL Packstation zou kunnen als de Watch met DHL verzonden wordt. Maar wie weet of DHL de Watch gaat versturen en niet een partij als GLS?
- In Frankrijk kun je Telefoon+Watch zo te zien wel bij Boulanger ophalen (zie voorwaarden). Maar dat is best een stukkie rijden.
Of zie ik nog een mogelijkheid over het hoofd? Jammer ook dat Duitsland geen Boulanger heeft waarbij je de telefoon+watch meteen in een fysieke winkel kunt meenemen.
Hier ook nog de twijfel wat ik ga doen - zo balen dat de Pixel nu wel in Nederland leverbaar is maar zonder de watch

Het meest logische is natuurlijk een Duits adres, maar heb helaas alleen 'verre kennissen' in die Heimat. Voordat ik één van die verre kennissen vraag, eerst even op een rijtje wat de andere opties zijn.
Doorstuurservice
- De voorwaarden op de Pixel Promo website geven duidelijk aan dat een doorstuuradres niet gaat werken: 'Es wird ausdrücklich darauf hingewiesen, dass die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) für diese Werbeaktion untersagt ist und kein Anspruch auf eine Prämie im Fall der Nutzung solcher Dienste besteht.'
- De Google Store valt echter niet onder de Pixel Promo voorwaarden, zo lijkt het. Nergens een linkje naar de Pixel Promo website en je hoeft ook niet een claim in te dienen om je Watch te krijgen - je krijgt 'm direct in de bestelling mee. De Duitse Google Store vermeldt ook nergens dat een doorstuurservice niet mag? Het enige dat ik kan vinden over de actie is wat erop de bestelpagina van de Pixel 7 Pro staat - zie hieronder. Zou een doorstuurservice voor de Google Store dan toch werken?
Ophalen^Beim Kauf eines Google Pixel 7 Pro zwischen dem 06.10.2022, ab 16:45 Uhr MESZ und dem 17.10.2022, um 23:59 Uhr MESZ kannst du Google Pixel Watch oder Google Pixel Buds Pro als Geschenk erhalten (je nach Verfügbarkeit und solange der Vorrat reicht; nur eine Zugabe pro Kauf). Füge einfach beide Artikel deinem Einkaufswagen hinzu. Das Angebot gilt nur für Personen ab 18 Jahren mit einer Versandadresse in Deutschland. Damit du das Paketangebot in Anspruch nehmen kannst, müssen sich beide Produkte im Einkaufswagen befinden. Wenn du den qualifizierenden Artikel ohne die Zugabe zurückgibst, bekommst du für diesen eine Rückerstattung, wobei der Wert der Zugabe abgezogen wird. Der Wert der Zugabe bestimmt sich nach dem eigentlichen Verkaufspreis der Zugabe: 219 € für die Pixel Buds Pro; 379 € für die Pixel Watch Wifi oder 429 € für die Pixel Watch LTE. Das Angebot kann nicht mit Gutscheincodes oder mit anderen Paketangeboten kombiniert werden, die im selben Zeitraum gelten. Es ist nicht übertragbar und kann nicht gegen Bargeld oder ein gleichwertiges Zahlungsmittel eingetauscht werden. Der Kauf muss im Google Store Deutschland erfolgen. Nur solange der Vorrat reicht. Eventuelle Versandkosten werden an der Kasse ausgewiesen.
- In Duitsland kun je de Telefoon+Watch nergens ophalen bij een winkel. Zo te zien doen alle winkels mee aan de Pixel Promo voorwaarden waarbij je de Watch later opgestuurd krijgt.
- De Watch laten bezorgen bij een DHL Packstation zou kunnen als de Watch met DHL verzonden wordt. Maar wie weet of DHL de Watch gaat versturen en niet een partij als GLS?
- In Frankrijk kun je Telefoon+Watch zo te zien wel bij Boulanger ophalen (zie voorwaarden). Maar dat is best een stukkie rijden.
Of zie ik nog een mogelijkheid over het hoofd? Jammer ook dat Duitsland geen Boulanger heeft waarbij je de telefoon+watch meteen in een fysieke winkel kunt meenemen.
Maar kan ik de telefoon dan ook als particulier bij belsimpel bestellen? Gaat de fiscus daar niet moeilijk over doen? Ik heb een bv in oprichting.hollandje schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:29:
[...]
Wel. Je kan een product voorschieten met je persoonlijke rekening en dit netjes verwerken later met de fiscus door een terugbetaling vanuit de BV naar jezelf als natuurlijk persoon
[ Voor 15% gewijzigd door outlandos op 08-10-2022 11:41 ]
Ikzelf heb tot op heden geen moeilijkheden ondervonden en meermaals zelf wat voorgeschoten en het via mijn BV terugbetaalt. Mijn accountant doet mijn boekhouding en zegt dat als bewijs je de originele factuur geeft, een overzicht van de transactie op jouw eigen rekening (degene die vooruitbetaald) en dan een overzicht van de transactie van je zakelijke rekening waar je ziet dat het hele bedrag incl. BTW wordt overgemaakt naar je persoonlijke rekening. Dat de bedrijfsnaam op de factuur moet staan is onzin want als je uit eten gaat en een bonnetje krijgt staat er ook geen bedrijfsnaam of BTW nummer op. Handig is het wel, verplicht niet.outlandos schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:37:
[...]
Maar kan ik de telefoon dan ook als particulier bij belsimpel bestellen? Gaat de fiscus daar niet moeilijk over doen?
Ik kan toch ook iets particulier kopen en dan op m’n werk declareren. Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Zolang de factuur maar btw vermeld.outlandos schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:37:
[...]
Maar kan ik de telefoon dan ook als particulier bij belsimpel bestellen? Gaat de fiscus daar niet moeilijk over doen? Ik heb een bv in oprichting.
@hollandje @barrymossel dank. Lijkt mij idd ook logisch maar is wel het tegenovergestelde van wat hier eerder werd beweerd.
Ik denk het zelfs soms ook aan het juiste eind te hebben maar blijk het toch net verkeerd te hebben, kan gebeuren.outlandos schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:59:
@hollandje @barrymossel dank. Lijkt mij idd ook logisch maar is wel het tegenovergestelde van wat hier eerder werd beweerd.
Maar in dit geval ben ik er wel erg zeker over want ik doe het al 2 jaar en krijg altijd mijn BTW terug en anders kan ik een nieuwe accountant zoeken
Belsimpel
Pixel Pro 128 zwart 599,-
I.c.m. Vodafone unlimited 25,- p.m.
Vond ik eigenlijk een best goede deal.
Nu is het wachten, en dat valt niet mee😅
Pixel Pro 128 zwart 599,-
I.c.m. Vodafone unlimited 25,- p.m.
Vond ik eigenlijk een best goede deal.
Nu is het wachten, en dat valt niet mee😅
Ik zie even nergens waar je de google watch lte als kado kunt krijgen ? ALs ik in de duitse store de pro met 256gb selecteer zie ik alleen de wifi watch. Wat mis ik ?
Moet je wel de Pixel 7 Pro bestellen.pc01 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:16:
Ik zie even nergens waar je de google watch lte als kado kunt krijgen ? ALs ik in de duitse store de pro met 256gb selecteer zie ik alleen de wifi watch. Wat mis ik ?
/f/image/l10LKE7QUku9PrIqKTjoJSfu.png?f=fotoalbum_large)
Kies je hier de LTE is het ook nog gratis.
[ Voor 3% gewijzigd door qwasd op 08-10-2022 12:27 ]
top; ik had niet doorgeklikt. Nu wachten tot de 256 gb weer beschikbaar is.
Ik heb nu de 6pro met 256gb; en 180 of zo is gevuld...
Die LTE versie is dan toch wel weer interesanter dan alleen wifi via boulanger.
Plus via de google store zou ik een pixel 4a nog kunnen lozen voor 150.
In de voorwaardes van de google store de mbt het kado staat ook niks over verzendservices. Dus wellicht is dat de loophole.
Ik heb nu de 6pro met 256gb; en 180 of zo is gevuld...
Die LTE versie is dan toch wel weer interesanter dan alleen wifi via boulanger.
Plus via de google store zou ik een pixel 4a nog kunnen lozen voor 150.
In de voorwaardes van de google store de mbt het kado staat ook niks over verzendservices. Dus wellicht is dat de loophole.
[ Voor 51% gewijzigd door pc01 op 08-10-2022 12:40 ]
Zijn er al Belsimpel winkels die de 7 en 7 Pro al hebben liggen om te bekijken? Ben straks in de buurt van een winkel maar moet dan wel de hele stad door.
Yes, neem aan in elke, maar dat weet ik niet 100% zeker
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Groningen heeft ze al in ieder geval, daar heb ik ze gisteren bekeken.Binnetie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:55:
Zijn er al Belsimpel winkels die de 7 en 7 Pro al hebben liggen om te bekijken? Ben straks in de buurt van een winkel maar moet dan wel de hele stad door.
Mijn Google store Duitsland bestelling staat nu op klaar voor verzending.
In Tilburg ligt ie ook gewoon, zowel de 7 als de Pro. Mooi toestel! Geen spijt ervan dat ik hem (de 7) besteld heb in ieder geval 👍
Mooi scherm, formaat valt me mee (nu een Pixel 5), erg fijne haptische feedback. Verder draaide ie op een demo modus, dus kon bijvoorbeeld de fingerprint sensor niet testen.
Mooi scherm, formaat valt me mee (nu een Pixel 5), erg fijne haptische feedback. Verder draaide ie op een demo modus, dus kon bijvoorbeeld de fingerprint sensor niet testen.
En Tele 2. Voordeel bij tele 2 is dat je een goedkoop abonnement kunt afsluiten en dat je aan kunt vinken dat je maandelijks wilt kunnen opzeggen. Waarbij je dus maar 1 maand een abonnement nodig hebt.ferrywijn schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:12:
[...]
Ja, klopt! Ik had geen interesse in de Buds, dus daarom via Belsimpel.
Wil je ze wel, dan is T-Mobile in Nederland de enige optie.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
In Zwolle liggen ze ook bij de Belsimpel
Ik ben in Utrecht geweest en daar kun je ze beide proberen.
Mooie telefoons. Wat me opviel is dat de 7 Pro na een poosje schermen wisselen (ik gebruikte niet eens een app, alleen de camera) dat hij best warm aanvoelde. Dacht eerst dat het aan de beveiliging achterop lag. Maar dat was niet zo zei de verkoper. Maar er zat wel een stevige sticker op voor die beveiliging, misschien dat hij daardoor wat minder z'n warmte kwijt kon.
Mooie telefoons. Wat me opviel is dat de 7 Pro na een poosje schermen wisselen (ik gebruikte niet eens een app, alleen de camera) dat hij best warm aanvoelde. Dacht eerst dat het aan de beveiliging achterop lag. Maar dat was niet zo zei de verkoper. Maar er zat wel een stevige sticker op voor die beveiliging, misschien dat hij daardoor wat minder z'n warmte kwijt kon.
Die van mij naar Mailbox ook. Zou het dan toch lukken?springfield89 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:28:
Mijn Google store Duitsland bestelling staat nu op klaar voor verzending.
Jep, die van mij ook (ben benieuwd 😬)wjnieuw schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:37:
[...]
Die van mij naar Mailbox ook. Zou het dan toch lukken?
Mij lukte het vorig jaar met de Pixel 6 via de Huifkar verzendservice, maar de Bose koptelefoon werd geweigerd omdat het verzendadres betrof.wjnieuw schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:37:
[...]
Die van mij naar Mailbox ook. Zou het dan toch lukken?
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Verschil is natuurlijk dat de Bose koptelefoon een nazending was en dit jaar de gift ook direct van Google in de bestelling komt?Xfile schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:00:
[...]
Mij lukte het vorig jaar met de Pixel 6 via de Huifkar verzendservice, maar de Bose koptelefoon werd geweigerd omdat het verzendadres betrof.
Ben bang van niet, Tensor is erg energie inefficiënt, dit komt er dan als warmte weer uit.Binnetie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:28:
Ik ben in Utrecht geweest en daar kun je ze beide proberen.
Dus de gift wordt samen met de Pixel telefoon verzonden?roel-online schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:03:
[...]
Verschil is natuurlijk dat de Bose koptelefoon een nazending was en dit jaar de gift ook direct van Google in de bestelling komt?
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Net zelf de 7 pro besteld bij Boulanger met een gratis watch en kon gewoon netjes op de zaak met bedrijfsnaam. Volgende week dan maar eventjes met de auto naar Frankrijk voor een dagje uit
Dit jaar is de gift toch ook gewoon een nazending? Moet hem apart aanvragen en wordt een x aantal weken later pas verzonden.roel-online schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:03:
[...]
Verschil is natuurlijk dat de Bose koptelefoon een nazending was en dit jaar de gift ook direct van Google in de bestelling komt?
Ik hoop het van harte voor jullie hoor! Bij mij in het verleden inderdaad geweigerd, dus nu maar via Belsimpel besteld.
Zit erg in dubio wat te doen. Nooit een pixel gehad, altijd willen hebben maar op het moment dat de vorige versies uitkwamen kwam er net (of iets later) een beter toestel uit. Momenteel gaat dat niet meer zo hard. Abonnement loopt 10 oktober af (kpn) dus kan dan verlengen via belsimpel.
Maar de aanbieding in Duitsland met de watch is wel heel nice. Maar helaas geen kennissen in Duitsland 😔 Mailbox.de klinkt dan verleidelijk maar is dat betrouwbaar? Wat is het risico dat het fout gaat en je de 899 'gewoon' kwijt bent? 🤔
Maar de aanbieding in Duitsland met de watch is wel heel nice. Maar helaas geen kennissen in Duitsland 😔 Mailbox.de klinkt dan verleidelijk maar is dat betrouwbaar? Wat is het risico dat het fout gaat en je de 899 'gewoon' kwijt bent? 🤔
Dat geld ben je niet kwijt natuurlijk. Dat wordt dan gewoon teruggestort.Leona1981 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:28:
Zit erg in dubio wat te doen. Nooit een pixel gehad, altijd willen hebben maar op het moment dat de vorige versies uitkwamen kwam er net (of iets later) een beter toestel uit. Momenteel gaat dat niet meer zo hard. Abonnement loopt 10 oktober af (kpn) dus kan dan verlengen via belsimpel.
Bij de Google Store hoef je 'm dus niet apart aan te vragen. Je voegt de Watch meteen toe aan je bestelling.FabianNL schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:27:
[...]
Dit jaar is de gift toch ook gewoon een nazending? Moet hem apart aanvragen en wordt een x aantal weken later pas verzonden.
Het zou natuurlijk kunnen dat Google alsnog twee zendingen doet. Maar aangezien beide producten uit de Google Store komen zou het toch logisch zijn dat ze in één pakket komen?
Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.
Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires