Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 18:18
tvanlaarhoven schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:46:
[...]

Welke verzendservice heb je destijds gebruikt? Heb ~5 jaar geleden mijn Pixel 2 besteld bij mediamarkt.de en via Huifkar laten verzenden. Wil dat eigenlijk nu ook gaan proberen met de Pixel 7 pro + watch maar als dat een no-go is misschien toch maar voor de 100 euro cashback van belsimpel gaan :?
Huifkar staat bij Google geregistreerd als verzendadres.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tvanlaarhoven
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Xfile schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:17:
[...]

Huifkar staat bij Google geregistreerd als verzendadres.
Oke goed om te weten, dat wordt dus waarschijnlijk bestellen via Belsimpel met karige cashback |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
tvanlaarhoven schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:26:
[...]

Oke goed om te weten, dat wordt dus waarschijnlijk bestellen via Belsimpel met karige cashback |:(
Dit meldde Google vorig jaar:
Wir haben schlechte Nachrichten!

leider sind Sie nicht zur Teilnahme an dieser Aktion berechtigt. Dies ist auf folgende Gründe zurückzuführen:
Es wird ausdrücklich darauf hingewiesen, dass die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) für diese Werbeaktion untersagt ist und Prämien im Fall der Nutzung dieser Dienste verloren gehen.
Um an der Aktion teilnehmen zu können, müssen Sie zwischen dem 19. Oktober 2021 und dem 27. Oktober 2021 bei einem teilnehmenden Händler ein Google Pixel 6 oder Pixel 6 Pro vorbestellt haben. Anträge mit einem entsprechenden Kaufnachweis müssen zwischen dem 14. und dem 45. Tag nach Ihrem Kauf eingereicht werden.
Dit was echt een teleurstelling .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
tvanlaarhoven schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:26:
[...]

100 euro cashback vs een horloge twv 439 euro.. tsja het is niet anders. Wel weer teleurstellend van Google. En ik ken helaas niemand in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Bij Mediamarkt Duitsland de Pixel 7 bestellen en net over grens afhalen.
Bijvoorbeeld Media Markt Nordhorn, net over de grens bij Enschede.
https://www.mediamarkt.de/de/campaign/google-neuheiten

[ Voor 7% gewijzigd door Xfile op 06-10-2022 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:10
Xfile schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:47:
Bij Mediamarkt Duitsland de Pixel 7 bestellen en net over grens afhalen.
Bijvoorbeeld Media Markt Nordhorn, net over de grens bij Enschede.
https://www.mediamarkt.de/de/campaign/google-neuheiten
En wat dan? :)

Je geschenk wordt nagestuurd en daarvoor heb je alsnog een Duits adres nodig.

²Beim Kauf eines Google Pixel 7 kannst du dir Google Pixel Buds Pro als Geschenk sichern (vorbehaltlich der jeweiligen Verfügbarkeit). Das Angebot gilt nur bei Einhaltung der Aktionsbedingungen im Aktionszeitraum vom 06.10.2022 ab 16:45 Uhr MESZ bis zum 17.10.2022 um 23:59 Uhr MESZ . Die vollständigen Aktionsbedingungen findest du unter https://promo-rewards.com/2022launch/de-DE. Die Einlösung erfordert einen Antrag gemäß der Aktionsbedingungen. Teilnahme ab 18 Jahren. Teilnehmer müssen eine Lieferadresse in Deutschland angeben. Die Verwendung von Nachsendeadressen (und ähnlichen Diensten) ist ausgeschlossen.

[ Voor 43% gewijzigd door Th1x4nG op 06-10-2022 20:53 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Th1x4nG schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:52:
[...]

En wat dan? :)

Je geschenk wordt nagestuurd en daarvoor heb je alsnog een Duits adres nodig.
Oo, 8)7

Weet je het zeker? Vorig jaar hadden enkele forumleden de Pixel 6 bij Fnac France besteld en kwamen in aanmerking voor de Bose koptelefoon.

De voorwaarde is dat men geen verzendservice mag gebruiken en dat men de Pixel bij een Duitse winkel moet kopen.

[ Voor 36% gewijzigd door Xfile op 06-10-2022 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06 14:42
Homeland schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:46:
Ik zou alleen van die Duitse optie gebruik maken als je een betrouwbaar adres in Duitsland hebt, familie, een collega etc. Anders zou ik er niet aan beginnen en voor de zekerheid kiezen door in Nederland te bestellen.
Dat snap ik, maar ik woon in België, dus ik heb sowieso niets. Kan alleen maar proberen. En anders moet ik op zoek naar iemand in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ekfad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:10:
[...]

Dat snap ik, maar ik woon in België, dus ik heb sowieso niets. Kan alleen maar proberen. En anders moet ik op zoek naar iemand in Duitsland.
Ja als Belg heb je sowieso niks te verliezen in dezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02
Even checken - als ik via google op betrouwbaar Frans thuisadres bestel krijg ik geen gedoe icm mijn NL creditcard en NL billing address?

En ten overvloede. Er is geen verschil in telefoon versie neem ik aan? Tov de telefoon in NL / bands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
KillaRR schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:59:
[...]

2 bevestigingen binnen; de phone+watch zijn samen 1 pakket en een inlever-verzend-kit is een 2e pakket, gewoon mailboxde adres gebruikt idd.
Zou de optie van het invullen van een 00000000 postcode en je buitenlands adres in de adresregels nog werken? Anders probeer ik de store ook even. Amazon is een pre order dus nog niet afgehouden van de creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:25
Ekfad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:26:
[...]

Zou de optie van het invullen van een 00000000 postcode en je buitenlands adres in de adresregels nog werken? Anders probeer ik de store ook even. Amazon is een pre order dus nog niet afgehouden van de creditcard
Dat adres zag ik bij mij ook nog staan van de vorige keer dat ik de Duitse Google Store bezocht, maar dit werd bij de Pixel 5 al tegengehouden als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphire
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-06 01:14
tvanlaarhoven schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:46:
[...]

Welke verzendservice heb je destijds gebruikt? Heb ~5 jaar geleden mijn Pixel 2 besteld bij mediamarkt.de en via Huifkar laten verzenden. Wil dat eigenlijk nu ook gaan proberen met de Pixel 7 pro + watch maar als dat een no-go is misschien toch maar voor de 100 euro cashback van belsimpel gaan :?
Mailboxde, ik had echter wel het postbus nr erbij gezet wat blijkbaar niet slim was. Dus je kan het zonder proberen, maar zelf waag ik me er niet meer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raphire
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-06 01:14
Orfu schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:21:
Even checken - als ik via google op betrouwbaar Frans thuisadres bestel krijg ik geen gedoe icm mijn NL creditcard en NL billing address?

En ten overvloede. Er is geen verschil in telefoon versie neem ik aan? Tov de telefoon in NL / bands?
De google store zelf is heel picky hierin, als je een frans adres hebt voor de actie kun je wss het beste fnac proberen. Fnac verstuurd direct naar NL/België voor de telefoon zelf. (Dit was iig het geval voor de pixel 6). Als je dan een frans adres hebt voor de actie zit je helemaal goed!

[ Voor 5% gewijzigd door Raphire op 06-10-2022 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 12:01
Ekfad schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:26:
[...]

Neen, heb ook postcode 00000 met NL adres geprobeerd, lukte niet. Daarna gewoon volledige adres mailboxde gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
Raphire schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:40:
[...]

De google store zelf is heel picky hierin, als je een frans adres hebt voor de actie kun je wss het beste fnac proberen. Fnac verstuurd direct naar NL/België voor de telefoon zelf. (Dit was iig het geval voor de pixel 6). Als je dan een frans adres hebt voor de actie zit je helemaal goed!
Tsja, alleen verschil is dan dat ik achteraf nog die watch moet claimen. En dan maar moet afwachten of ik m krijg 😅. Google levert meteen alles mee. Enfin. We zien het wel. Frans telnummer, Frans adres etc. Fingers crossed.

Blijft vreemd dat die preorder bonus zo verschilt per land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-06 10:14
Orfu schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:51:
[...]

Tsja, alleen verschil is dan dat ik achteraf nog die watch moet claimen. En dan maar moet afwachten of ik m krijg 😅. Google levert meteen alles mee. Enfin. We zien het wel. Frans telnummer, Frans adres etc. Fingers crossed.

Blijft vreemd dat die preorder bonus zo verschilt per land.
Als je een Frans adres hebt, ik dacht dat Boulanger ook de watch ineens mee levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Bedankt. Ik heb zojuist de Pixel 7 Pro besteld met een gratis Pixel Watch LTE via Google Store DE. Laten bezorgen bij een vriend van me die net over de grens woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:00
Via Rebuy kan ik m'n Pixel 5 voor een leuk bedrag verkopen. Dan 75 euro cashback bij Belsimpel voor de gewone 7. Uiteindelijk zou ik dan 300-370 euro betalen. Lijkt me een goede deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
qwasd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:55:
[...]

Bedankt. Ik heb zojuist de Pixel 7 Pro besteld met een gratis Pixel Watch LTE via Google Store DE. Laten bezorgen bij een vriend van me die net over de grens woont.
Hoe heb je de betaling gedaan? Als ik Paypal of CC wil toevoegen wordt er om adres gevraagd en daar staat Duitsland hardcoded. Dat gaat niet overeenkomen met mijn Paypal of CC natuurlijk.
Paypal van de vriend wordt for some reason geweigerd en hij heeft zelf geen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:10
springfield89 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:52:
[...]

Als je een Frans adres hebt, ik dacht dat Boulanger ook de watch ineens mee levert.
Goede tip. Je kan daar ook gaan afhalen. Dit is nog een optie voor de Belgen onder ons. :)

Bij Boulanger is het wel enkel de watch met WiFi die je krijgt, ongeacht of het de 128 of 256 is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5P0PxIBrvcaAmS7Dy4f6_oNIyc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0CBVfDID5RWiE5KnpTm0qqjx.png?f=fotoalbum_large

Ik moet er geloof ik eerst nog een nachtje over slapen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:47
Bij Belsimpel kom ik voor de pixel 7 pro op een toestelprijs van 674 euro als ik bij Vodafone verleng met 2 jaar + 10GB data + Ziggo korting. Volgens mij gaat daar 100 euro cashback nog overheen. Niet gek voor zo'n toestel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 09:16
Eigenlijk is het wel bizarre we in deze tijden van open Europese markt en grenzen, je bij de Duitse Google Store bij de 7 pro én 300e inruil krijg voor pixel 6 128gb én een watch twv 379e of buds van 299e en in NL Google Store niks. Alleen bij Belsimpel 75e cashback. Dat verschil is wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Th1x4nG schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:06:
[...]

Goede tip. Je kan daar ook gaan afhalen. Dit is nog een optie voor de Belgen onder ons. :)

Bij Boulanger is het wel enkel de watch met WiFi die je krijgt, ongeacht of het de 128 of 256 is.

[Afbeelding]

Ik moet er geloof ik eerst nog een nachtje over slapen.
Wel enkel af te halen, wordt niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 15:59
En als je fatsoenlijk gebruik wil maken van de wireless charging mogelijkheden moet je nog de Pixel Stand kopen voor €75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 09:42
Ah shit hij wordt weer nagestuurd. Ik dacht wellicht omdat dit een Google product is worden ze wel tegelijk verzonden.... Ga hem denk ik annuleren want gaat toch niet lukken met mailboxde....zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ivo001 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:17:
En als je fatsoenlijk gebruik wil maken van de wireless charging mogelijkheden moet je nog de Pixel Stand kopen voor €75?
Je kan daarvoor ook andere draadloze laders gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Ik zie het ook. Ik dacht altijd dat een abonnement duurder was (qua toestelprijs) dan los kopen, maar dat blijkt in dit geval (zelfs zonder cashback) niet het geval te zijn. Ik ben alleen bang dat mijn Klantvoordeel bij T-Mobile in de war wordt geschopt, omdat de korting op internet (15e per maand) gebaseerd is op een oud tarievenstelsel.. 8)7 :?
PcFer schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:08:
Bij Belsimpel kom ik voor de pixel 7 pro op een toestelprijs van 674 euro als ik bij Vodafone verleng met 2 jaar + 10GB data + Ziggo korting. Volgens mij gaat daar 100 euro cashback nog overheen. Niet gek voor zo'n toestel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwasd
  • Nu online
Gytax schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:03:
[...]

Hoe heb je de betaling gedaan? Als ik Paypal of CC wil toevoegen wordt er om adres gevraagd en daar staat Duitsland hardcoded. Dat gaat niet overeenkomen met mijn Paypal of CC natuurlijk.
Paypal van de vriend wordt for some reason geweigerd en hij heeft zelf geen CC.
CC kreeg ik een foutmelding want ik probeerde eerst als gast te bestellen. Daarna ingelogd met mijn Google account en via paypal besteld en het adres (Duitsland) van een vriend van mij ingevuld toen er om werd gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gytax
qwasd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:45:
[...]

CC kreeg ik een foutmelding want ik probeerde eerst als gast te bestellen. Daarna ingelogd met mijn Google account en via paypal besteld en het adres (Duitsland) van een vriend van mij ingevuld toen er om werd gevraagd.
Interessant, eens even zien of mij dat ook lukt dan. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
masterrobo schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:24:
Ah shit hij wordt weer nagestuurd. Ik dacht wellicht omdat dit een Google product is worden ze wel tegelijk verzonden.... Ga hem denk ik annuleren want gaat toch niet lukken met mailboxde....zuur
Wat wordt nagestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Via Belsimpel de Pixel 7 besteld met 75 euro cash-back, officieel hoesje gehaald via Google Store voor 30 euro. Kom vanaf OnePlus Nord, veel OnePlus gehad afgelopen jaren vanaf 3T maar weer terug naar Pixel (Had Nexus modellen eerst) voor de camera en het OS plus features

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 09:42
De pixel watch volgens mij. Er was al zo'n claim pagina gedeeld ergens in deze thread.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gytax
qwasd schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:45:
[...]

Grappig, ik heb zojuist kunnen bestellen door in incognito modus als gast af te rekenen met mijn eigen CC en het adres van de vriend in Duitsland. Nog geen bevestiging binnen, maar het lijkt goed te zijn gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Nu online
Gytax schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:35:
[...]

Grappig, ik heb zojuist kunnen bestellen door in incognito modus als gast af te rekenen met mijn eigen CC en het adres van de vriend in Duitsland. Nog geen bevestiging binnen, maar het lijkt goed te zijn gegaan!
Dat probeerde ik dus eerst ook. Toen kreeg ik echter een error code. Ingelogd en paypal werkte gelijk. Ik heb nu wel 2 betalingsprofielen in mijn Google account staan, maar die gooi ik na ontvangst wel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-06 17:41
Voor mij na vele jaren OnePlus (en daarvoor Samsung) ben ik totaal ontevreden over de stabiliteit van de OnePlus roms, de snelheid van de updates en de vele bugs (o.a. gestures die niet geregistreerd worden), is het toch tijd voor de Pixel. 100 euro cashback en 390 euro terug van mijn werkgever, dus de pro was erg aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 14:26
Ik zit even te kijken naar de inruil op de Duitse Google Store. Heb nog een oude XCover 4s liggen die in goede staat is. Doet daar nog 115 euro qua inruil. Alleen kun je alleen voor de 64GB variant kiezen, maar die is nooit uitgebracht. Alleen 32GB. ou dat wat gaan uitmaken?

Want dan is het 835 euro voor de 7 Pro 128GB met oplader en TPU case en de Pixel Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
Iemand die besteld heeft in Franse (of evt Duitse) Google store? Voor diegene(n): hoe lang duurde het voor je een bevestigingsmail had? Ik heb gisteravond besteld als gast in Franse store. Wel het hele proces doorgekomen, kan op de Google site ook mijn bestelling vinden als 'being processed' met bestelnummer+ email, maar heb nog geen mail. Zie ook nog geen reservering op mijn cc.. vrees toch dat ik opnieuw moet bestellen met een PayPal account of idd bij Boulanger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 29-06 11:59
De Pixel 7 Pro 256Gb besteld bij Belsimpel nu kan het wachten beginnen. Wel raar de Pixel 6 Pro 256Gb is maar €10 goedkoper na cashback aftrek.
Dit wordt m'n eerste Google foon na jaren Oneplus te hebben gebruikt. Denk dat ik de alert slider wel ga missen. Maar qua camera ga ik een reuze stap vooruit maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:33
Ik wil de GP 7 nu gaan bestellen bij MediaMarkt Aachen zodat ik het daar kan ophalen en de GP Buds Pro kan laten opsturen naar een familieadres in Duitsland: https://www.mediamarkt.de...ass-dual-sim-2834252.html

1. Kan ik deze op mijn naam bestellen (Nederlands) maar de GP Buds Pro laten bezorgen op een ander adres (DE)?
2. Ik gebruik de telefoon zakelijk 75%. Kan ik hier nog een voordeel uithalen of mis ik deze nu aangezien ik het in Duitsland koop?

[ Voor 193% gewijzigd door EvertonPride op 07-10-2022 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-06 21:44
Zou je niet kunnen voorbestellen bij de mediamarkt in aachen en dat je de GP buds pro gelijk mee krijgt?
Ik ga ze sowieso verkopen. Maar ze leveren meer op dan de 75 euro van belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
GP Buds Pro moet je via Google geloof ik aanvragen en niet via de MM in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19:49

greatgonzo

schit-te-rend!

EvertonPride schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:11:
Ik wil de GP 7 nu gaan bestellen bij MediaMarkt Aachen zodat ik het daar kan ophalen en de GP Buds Pro kan laten opsturen naar een familieadres in Duitsland: https://www.mediamarkt.de...ass-dual-sim-2834252.html

1. Kan ik deze op mijn naam bestellen (Nederlands) maar de GP Buds Pro laten bezorgen op een ander adres (DE)?
2. Ik gebruik de telefoon zakelijk 75%. Kan ik hier nog een voordeel uithalen of mis ik deze nu aangezien ik het in Duitsland koop?
ik zit er niet helemaal in, maar ik gok dat je hem niet kunt aftekken tbv de BTW, omdat je de BTW in DLD betaald, en niet in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Cabrinii schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:30:
[...]

Alleen bij T-Mobile. Bij Belsimpel krijg je korting. Of je moet in DE/FR een adres hebben, dan zijn er wel opties.
575,00 voor de Pixel5 bij Belsimpel, dat is niet onaardig. Ik dacht dat die ear buds veel duurder waren, of was dat juist de watch?
Schopje naar prijzen en levertijden.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 07-10-2022 17:00 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:43

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Toch maar voor de zekerheid vragen:

Heb een P7P besteld bij de Saturn, om aldaar af te halen, en kan dan in November de Pixel Watch LTE aanvragen, kan ik die niet ook gewoon laten bezorgen bij de Saturn, net als de foon, is toch een Duits adres ?
Anders ga ik t denk ik maar laten en m'n P6P houden.....

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:50
Saturn gebruiken als postadres lijkt me geen succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
robotjoek schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:35:

Heb een P7P besteld bij de Saturn, om aldaar af te halen, en kan dan in November de Pixel Watch LTE aanvragen, kan ik die niet ook gewoon laten bezorgen bij de Saturn, net als de foon, is toch een Duits adres ?
het horloge moet naar een "huis"adres. Misschien dat een pakketpunt nog zou kunnen.

De telefoon bestel je bij saturn en haal je op in de winkel, het horloge gaat dus anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Laatst online: 23:11
Ik zat te kijken naar een DHL Packstation en dan direct bij Google DE bestellen. Even ophalen over de grens is geen probleem. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 09:05
Heeft iemand ervaring met de vorige present-actie bij de Google P6? Hoe werd de hoofdtelefoon verzonden in Duitsland, met DHL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
catchingfire schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:56:
Heeft iemand ervaring met de vorige present-actie bij de Google P6? Hoe werd de hoofdtelefoon verzonden in Duitsland, met DHL?
Die werden verzonden door DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-06 16:29
In de voorwaarden in Duitsland bij de niet Google Store staat dat je het horloge binnen 90 dagen na aanvraag ontvangt. Het kan dus zijn dat je het horloge pas begin volgend jaar krijgt. Dit was met een draadloze lader actie bij mijn OnePlus ook het geval. Toestel in April gekregen en lader in Juli

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
robotjoek schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:35:

Nee, dit is geen optie. Dat gaat niet goed komen met de aflevering. Ik meende dat iemand dat eens gedaan heeft en uiteindelijk niets had omdat het pakketje weer retour ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
Loen schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:40:
Ik zat te kijken naar een DHL Packstation en dan direct bij Google DE bestellen. Even ophalen over de grens is geen probleem. Iemand ervaring?
Wisselende verhalen over gehoord. Via een Packstation ging het bij de een goed, bij de ander werd de order geannuleerd.
Mijn kennis in Duitsland was niet thuis toen mijn Pixels binnenkwamen. Die moest toen naar zo'n Packstation en dat was best nog en gedoe om hem daar uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:02
Loen schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:40:
Doe dit zo vaak werkt prima, woon aan de duitse grens. Je kunt t ook gewoon naar een een dhl ophaal punt sturen. Meestal zijn dit lotto/boekwinkels in duitsland. Je id laten zien en je krijgt je pakketje mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
EvertonPride schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:24:
GP Buds Pro moet je via Google geloof ik aanvragen en niet via de MM in dit geval.
GP7 net besteld bij Mediamarkt in Aachen. GP Buds Pro (dus ook de Watch vermoed ik) kun je pas vanaf 1 november bij Google dan aanvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
EvertonPride schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:11:

Als je de btw gaat aftrekken en de telefoon wil gaan afschrijven van de winst zou ik hem gewoon lekker zakelijk bestellen bij belsimpel.

Je moet daar de telefoon tenminste 10% van de tijd zakelijk voor gebruiken. Dat haal jij zo te lezen makkelijk (iedere ondernemer eigenlijk wel).

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 07-10-2022 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
outlandos schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:37:
[...]

Als je de btw gaat aftrekken en de telefoon wil gaan afschrijven van de winst zou ik hem gewoon lekker zakelijk bestellen bij belsimpel.

Je moet daar de telefoon tenminste 10% van de tijd zakelijk voor gebruiken. Dat haal jij zo te lezen makkelijk (iedere ondernemer eigenlijk wel).
Yes, alleen toch al privé betaald nu via DE. Dan heb ik die Buds Pro ook uiteindelijk twv 200.
Ik doe wel 75% van mijn maandelijks telefoonabbonement verekenen bij de telefoonkosten. Echter stelt dit nu niks meer voor aangezien mijn abbonement op € 10,0 per maand ligt (Simpel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunfong
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 29-08-2024
Wat ik niet begrijp is waarom er bij Belsimpel geen lader word geleverd, terwijl je het bij T-Mobile er wel bij krijgt.

Beetje jammer : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:14
Yunfong schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:49:
Wat ik niet begrijp is waarom er bij Belsimpel geen lader word geleverd, terwijl je het bij T-Mobile er wel bij krijgt.

Beetje jammer : (
Waar zie je dat? Ik heb de mijne bij T-mobile besteld, maar zie nergens staan dat er een lader wordt meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunfong
Knul schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:51:
[...]

Waar zie je dat? Ik heb de mijne bij T-mobile besteld, maar zie nergens staan dat er een lader wordt meegeleverd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/evWGBDT-DPJldaNGLo3R71bIK-M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NPZv5nAedKq8hsfevNde9tEq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Nou ik durf de gok wel te nemen, dat dat gewoon verkeerde info is hoor :) Gewoon vinkje teveel aangeklikt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:50
Google levert hem zonder, de kans dat T-Mobile er zelf iets bij levert lijkt me ook niet echt groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 13:33
Of vergissing met de usb-c / usb-a adapter die er wel bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunfong
Dus het is beter als je niet van plan bent om de pixel buds te gebruiken, om voor de belsimpel optie te gaan voor de cash back aangezien je dus toch geen lader er bij krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:33
Offtopic, dus weg, deze vraag is niet gelieerd aan de Pixel 7

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 07-10-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
De interessantste optie voor wie een Pixel 7 Pro zoekt is naar mijn mening overigens, een Tele2 maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten.
Zo kost de Pixel 7 Pro je ongeveer 870 euro (dat is al een klein beetje korting), maar krijg je wél de Buds Pro erbij. Na een maand zeg je het abonnement op.

Ik was trouwens gisteren bij het persmoment, en daar gaf de T-Mobile dude aan dat er volgende week donderdag speciale acties zijn in de nieuwe T-Mobile shop in Rotterdam. Iets met gratis Google producten bij aanschaf toestel. Hij gaf echter niet aan wat precies en voor welke prijs.

[ Voor 32% gewijzigd door Richh op 07-10-2022 10:09 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:14
@Richh Vermoedelijk is het een Google home speaker, die krijg je tegenwoordig bij een pakje boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdr82
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-01-2024
CyberJohn schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:50:
Aldus de voorwaarden van Belsimpel;
Google Pixel 6a €50,-
Google Pixel 7, 128GB €75,-
Google Pixel 7, 256GB €75,-
Google Pixel 7 Pro, 128GB €100,-
Google Pixel 7 Pro, 256GB €100,-

Nog andere promo's via https://claimpromo.com/
Pixel 6a was een paar dagen terug nog 440 euro. Nu ineens 460 en dan 50 euro cashback.
Eigenlijk is het dus 30 euro cashback. Maar toch leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:18

Sandyman538

SandstorM [148839]

Richh schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:07:
De interessantste optie voor wie een Pixel 7 Pro zoekt is naar mijn mening overigens, een Tele2 maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten.
Zo kost de Pixel 7 Pro je ongeveer 870 euro (dat is al een klein beetje korting), maar krijg je wél de Buds Pro erbij. Na een maand zeg je het abonnement op.
Deze variant had ik inderdaad ook net bedacht. Alleen nu een beetje twijfel of die buds pro echt nuttig zijn.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23
Sandyman538 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:12:
[...]

Deze variant had ik inderdaad ook net bedacht. Alleen nu een beetje twijfel of die buds pro echt nuttig zijn.
Zet je ze op V&A :P ze leveren meer dan de 100 euro cashback op zou ik zeggen, en sowieso bespaar je door de toestel+abo korting al een paar tientjes.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:07:
Ik was trouwens gisteren bij het persmoment, en daar gaf de T-Mobile dude aan dat er volgende week donderdag speciale acties zijn in de nieuwe T-Mobile shop in Rotterdam. Iets met gratis Google producten bij aanschaf toestel. Hij gaf echter niet aan wat precies en voor welke prijs.
Persbericht zegt daarover het volgende. Denk veel buzz en weinig goodies eerlijk gezegd, maar ieder z'n ding:
"De vernieuwde T-Mobile Shop van Nederland aan de Lijnbaan in Rotterdam houdt daarom donderdag 13 oktober een speciale actie. De winkel opent om 10.00 uur de deuren. Voor de eerste klanten zijn er veel mooie extra’s en Google-accessoires. Zo geeft T-Mobile aan de eerste klanten een aantal Google Nest-producten cadeau. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35
7 128 zwart bij Belsimpel besteld. Die 75 kun je niet laten liggen :) Net als medebestellers erg benieuwd naar de levertijd. Google Store zegt 13/14-10. Belsimpel zegt op site twee dingen:
Verwachte levertijd: 2-4 dagen
en dan in de bestelling:
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben. De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend. Ook onze klantenservice weet deze niet en ziet precies dezelfde informatie als hier in je orderstatus. Zodra er een datum bekend is komt hij hier direct te staan.
Ik ga maar uit van Google, dus 13 of 14 oktober. Lekker na 7 jaar iPhone weer eens naar stock Android. Benieuwd!

[ Voor 6% gewijzigd door Doane op 07-10-2022 11:14 ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 26-06 14:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wel erg jammer dat ik pas eind november kan verlengen en dus niet gebruik kan maken van de actie van Belsimpel. Denk dat ik hem dan maar direct via T-Mobile verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-06 20:29
Zojuist via Belsimpel Vodafone verlengd met Pixel 7 128GB Zwart en het toestel kost volledig via abonnement slechts € 408 (24*17 pm) afbetalen. Ik heb echter een deel direct betaald om het maandbedrag te verlagen, dan kost de Pixel € 416 vreemd genoeg. Krijg ik dan ook nog de € 75 cashback? Dan hoef ik niet eens buds of een watch te hebben!

Ik kom van een HTC U11 die 5 jaar lang (!) uitstekend heeft gewerkt, dus dit zal een enorme verbetering zijn 8) (hopelijk ook met accuduur...). Hoesje nog niet gekozen, wel een 30W oplader met 2 poorten meebesteld.

[ Voor 24% gewijzigd door Omnivore op 07-10-2022 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finnie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12-2024
Iemand met Duitse vrienden/familie die het ziet zitten om mijn bestelling (2x .. eerst de pixel en daarna de watch) door te sturen naar België? Uiteraard betaal ik voor de verzending en geef ik een extraatje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maxuseant
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-06 11:35
Finnie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:50:
Iemand met Duitse vrienden/familie die het ziet zitten om mijn bestelling (2x .. eerst de pixel en daarna de watch) door te sturen naar België? Uiteraard betaal ik voor de verzending en geef ik een extraatje.
Ik woon zelf in Duitsland in verband met studie/werk, zou dit wel voor je willen doen. Stuur maar PM als je interesse hebt.

Edit: inmiddels hebben vrij veel geïnteresseerden zich gemeld. Ik zie het niet zitten om het voor al te veel mensen te doen aangezien het toch wel wat regelwerk is en ik met dit soort prijzige artikelen graag zorgvuldig om wil gaan. Gelieve niet meer aanvragen te sturen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Maxuseant op 07-10-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Maxuseant schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

Ik woon zelf in Duitsland in verband met studie/werk, zou dit wel voor je willen doen. Stuur maar PM als je interesse hebt.
Heel mooi gebaar! We moeten elkaar helpen tegen de grillen van Google. Ik heb de voorwaarden er niet op nagekeken maar vorig jaar was het zo dat je maar maximaal 2 gratis dingen op 1 adres mag laten binnenkomen. Of ze het controleren weer ik niet, maar misschien wel iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finnie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12-2024
Binnetie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:09:
[...]

Heel mooi gebaar! We moeten elkaar helpen tegen de grillen van Google. Ik heb de voorwaarden er niet op nagekeken maar vorig jaar was het zo dat je maar maximaal 2 gratis dingen op 1 adres mag laten binnenkomen. Of ze het controleren weer ik niet, maar misschien wel iets om rekening mee te houden.
Voor deze actie geldt maximaal 2 per huishouden, inderdaad !

En een super gebaar, hulde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxuseant
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-06 11:35
Binnetie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:09:
[...]

Goed om te weten. Niet dat dat me heel veel tegen gaat houden ben ik bang, genoeg vrienden in de omgeving... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Meer mensen hier met familie in Duitsland waar ik mijn Watch eventueel zou kunnen laten bezorgen en kan ophalen, als t niet te ver in Duitsland is uiteraard.....?
Maxuseant schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Maxuseant schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:14:
[...]

Goed om te weten. Niet dat dat me heel veel tegen gaat houden ben ik bang, genoeg vrienden in de omgeving... :)
Haha heel goed, wilde het alleen even aangeven. Samen staan we sterk tegen Google!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek

robotjoek

Begrijp ik hieruit dat ik je ook een PM zou kunnen sturen ?
Maxuseant schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:14:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabrinii
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-06 19:01
CLB schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:27:
[...]

Persbericht zegt daarover het volgende. Denk veel buzz en weinig goodies eerlijk gezegd, maar ieder z'n ding:
"De vernieuwde T-Mobile Shop van Nederland aan de Lijnbaan in Rotterdam houdt daarom donderdag 13 oktober een speciale actie. De winkel opent om 10.00 uur de deuren. Voor de eerste klanten zijn er veel mooie extra’s en Google-accessoires. Zo geeft T-Mobile aan de eerste klanten een aantal Google Nest-producten cadeau. "
Waar heb je dat persbericht gevonden?
Ik werk in Rotterdam en ben dan toch op kantoor. Wellicht de moeite om 10:00 daar even langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cabrinii schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:17:
Waar heb je dat persbericht gevonden?
In m'n mailbox... Zie 'm online nergens staan zo snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 15:59
Omnivore schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:42:
Zojuist via Belsimpel Vodafone verlengd met Pixel 7 128GB Zwart en het toestel kost volledig via abonnement slechts € 408 (24*17 pm) afbetalen. Ik heb echter een deel direct betaald om het maandbedrag te verlagen, dan kost de Pixel € 416 vreemd genoeg. Krijg ik dan ook nog de € 75 cashback? Dan hoef ik niet eens buds of een watch te hebben!

Ik kom van een HTC U11 die 5 jaar lang (!) uitstekend heeft gewerkt, dus dit zal een enorme verbetering zijn 8) (hopelijk ook met accuduur...). Hoesje nog niet gekozen, wel een 30W oplader met 2 poorten meebesteld.
Als ik het goed begrijp betaal je in totaal over 2 jaar nu 24*17 = 408+ 416 = €824?
En dan €75 cashback eraf?

Ik ben zelf aan het kijken naar de 256gb versie. Heb nu een prima maandelijks opzegbaar abonnement bij Simyo van 400 min/sms en 12GB (4G wel) voor €9 per maand.
Opties die ik tegen kwam zijn:
2 jaar KPN 150 min/sms + onbeperkt internet voor 24*50 + 25 = €1225
2 jaar Vodafone onbeperkt bellen/sms + 50GB voor 24*49 + 11 = €1187
1 jaar Vodafone onbeperkt bellen/sms + 50GB voor 12*30 + 546 = €906 en dan over een jaar weer een nieuw abonnement afsluiten.
Andere optie is gewoon telefoon voor €749 en mijn abonnement houden, dan zit ik op €857 voor 1j of €965 voor 2j.
Of een vergelijkbaar abonnement met 4G bij 50+ mobiel van 10GB + 150 min/sms voor 12*€10 + €673 = €793 voor 1j.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArendJanvH
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:06
Finnie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:50:
Ik woon ook in Duitsland, dus kan ook voor 2 mensen wat doorsturen (of ophalen in Friedrichshafen).

[ Voor 0% gewijzigd door ArendJanvH op 07-10-2022 15:30 . Reden: 2 mensen hebben al contact opgenomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 19:05
Belsimpel heeft inmiddels alleen nog de zwarte op 13 oktober staan, groen en wit op 4 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:37

KoensSocialL

Mezelf.

catchingfire schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:56:
Die koptelefoon was dikke miserie vorig jaar. Had het willen verzenden naar een DHL packstation (met eigen persoonlijk postnummer) en dat hadden ze aanvaard. Toen bleek het te werden verzonden door DPD en die leveren niet in een DHL packstation. Heel veel op en naar liggen mailen. Gevraagd naar een tracking code die ik te laat kreeg waardoor ik niet naar een DPD afhaalpunt kon corrigeren. Naar een DPD punt rechtstreeks wilde ze niet verzenden, DHL packstation ook niet meer terwijl dat het adres is wat ze hadden aanvaard.. Dus ik heb de koptelefoon nooit aangekregen... |:( Dus toch bijna 300 euro aan waarde gemist.

Daarom dat het ook een pak interssanter is om rechtstraaks bij Google Store (DE) te bestellen. Vorig jaar maakte dat niet uit of je de Pixel 6 kocht in de Google Store of de Media Markt zoals mij. Je moest de koptelefoon sowieso aanvragen. Maar nu dit jaar omdat het de Buds Pro of Pixel Watch is, krijg je het er rechtstreeks bij i.p.v. dat je dat nog extra moet aanvragen.

Had gisteren al eens zelf even gekeken of de Google Store DE zelf stuurt naar een DHL packstation (i.p.v. de befaamde adres truc die ik had gebruikt om de Pixel 4 rechtstreeks in huis te krijgen). Maar dat doen ze blijkbaar niet ;(

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Als je een student kent kan je via student beans ook nog een 10% korting code gebruiken in de Google store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-06 20:29
ivo001 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:34:
[...]

Als ik het goed begrijp betaal je in totaal over 2 jaar nu 24*17 = 408+ 416 = €824?
En dan €75 cashback eraf?
Nee het is € 416 totaal bij deels nu betalen en deels via het abonnement (VF Red) afbetalen. Anders zou het een idiote prijs zijn natuurlijk. Ik vraag me alleen af of daar nog de cash back vanaf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
springfield89 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:17:
Als je een student kent kan je via student beans ook nog een 10% korting code gebruiken in de Google store.
Mijn vriendin is student. Maar weet je het zeker? Ik kom wel de Apple store tegen maar niet die van Google. Heb je eventueel een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• springfield89
Binnetie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:20:
[...]

Mijn vriendin is student. Maar weet je het zeker? Ik kom wel de Apple store tegen maar niet die van Google. Heb je eventueel een linkje?
Sowieso voor de Duitse store. Nederlandse weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraXon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 23:33
Pixel 7, pixel 7pro en 2 (gratis) Lte pixel watches besteld bij Google Store De.

Via mailboxde. Kijken of hef werkt!

Rond de 1800 euro samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
De Duitse zie ik ook net. Maar eens kijken als mijn vriendin een account daar aanmaakt of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:17
Is bij Belsimpel de €100 cashback op de Pixel 7 Pro niet geldig als je hem zakelijk besteld?

In de voorwaarden staat:
Deelname aan de actie is alleen mogelijk voor consumenten met een vaste woon- en verblijfplaats in Nederland.

Ik heb hem net namelijk zakelijk besteld en ik zie in de bevestiging niets over de cashback, anders maar weer annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieck
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 16:20
FraXon schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:27:
Pixel 7, pixel 7pro en 2 (gratis) Lte pixel watches besteld bij Google Store De.

Via mailboxde. Kijken of hef werkt!

Rond de 1800 euro samen.
De Pixel Watch is niet gratis bij een gewone Pixel 7, je betaalt dan nog 160-210 euro bij voor de Watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:01
Newday schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:40:
Is bij Belsimpel de €100 cashback op de Pixel 7 Pro niet geldig als je hem zakelijk besteld?

In de voorwaarden staat:
Deelname aan de actie is alleen mogelijk voor consumenten met een vaste woon- en verblijfplaats in Nederland.

Ik heb hem net namelijk zakelijk besteld en ik zie in de bevestiging niets over de cashback, anders maar weer annuleren.
Ik heb hem besteld als particulier en in de bestelbevestiging wordt ook niks verteld over een cashback. Maar meestal gelden dit soort acties wel alleen voor particulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-06 20:28
FraXon schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:27:
Pixel 7pro en 1(gratis) pixel watch besteld bij Google Store De.

Via mailboxde. Kijken of het werkt!
Hier ook ben benieuwd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-06 16:00

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Heeft iemand dit al geprobeerd: https://www.dhl.de/de/pri...00711320468259113465d9e84

Mocht je bij de grens wonen dat is dit misschien een optie
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Let op:
Het enkel melden dat een toestel is besteld of een bestelling is verzonden is niet toegestaan. Zulke reacties worden verwijderd.

Discussies over de toestellen en ervaringen worden besproken in: [Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie
Berichten over accessoires horen thuis in: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires