Ik heb nu een paar potjes gespeeld met Kokcu, maar als CDM met een shadow is hij wel lekker hoor.
Bergwijn en Tadic zijn beide echt goede kaarten. Jammer dat ze lastig te linken zijn.
Hij speelt bij mij op RAM of LM en voldoet daar eigenlijk wel prima. Wel kan hij wat onbeholpen overkomen, maar fysiek is hij wel wat sterker. Hmm, misschien moet ik hem toch eens met engine proberen. Zijn 5*WF is natuurlijk wel een pre. Zou ik hem opnieuw doen in deze tots tijd? Nee ik denk het niet, want hij is best prijzig. Heb je zijn loan al gedaan?JonnyTheG schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:01:
Heeft iemand ervaring met Rivaldo Birthday icon?
Edit: ik speel hem met Hunter op ps4
[ Voor 3% gewijzigd door _Uploader_ op 30-04-2023 13:42 ]
Goeie. Ik kan die loan wel gaan doen inderdaad. Hij is namelijk wel prijzig inderdaad. Ik vind het leuk om een full icon team te hebben. Ik speel op de xbox series x._Uploader_ schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:41:
[...]
Hij speelt bij mij op RAM of LM en voldoet daar eigenlijk wel prima. Wel kan hij wat onbeholpen overkomen, maar fysiek is hij wel wat sterker. Hmm, misschien moet ik hem toch eens met engine proberen. Zijn 5*WF is natuurlijk wel een pre. Zou ik hem opnieuw doen in deze tots tijd? Nee ik denk het niet, want hij is best prijzig. Heb je zijn loan al gedaan?
Edit: ik speel hem met Hunter op ps4
Pack net bennacer uit de 5x85 ipv reyna. Iemand die met hem speelt? Waard om team om te gooien?
Nu:
:strip_exif()/f/image/nuOeXeonPTfplM8WDRdBSXpa.jpg?f=fotoalbum_large)
Word dan:
:strip_exif()/f/image/AFlSzynaQb6yYEQfWs8ywe5X.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind de WL vrij pittig en sweaty deze keer trouwens, ga nu 4-4 met weinig leuke, aanvallende potjes. Hangen weer veel mensen in de eigen 16
Nu:
:strip_exif()/f/image/nuOeXeonPTfplM8WDRdBSXpa.jpg?f=fotoalbum_large)
Word dan:
:strip_exif()/f/image/AFlSzynaQb6yYEQfWs8ywe5X.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind de WL vrij pittig en sweaty deze keer trouwens, ga nu 4-4 met weinig leuke, aanvallende potjes. Hangen weer veel mensen in de eigen 16
[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 30-04-2023 15:57 ]
Wat is dat toch dat een compleet uitgeputte Icon toch gewoon wegrent bij een verse back.
Ik zou mijn team ervoor omgooien, Bennacer is zo compleet en zwaar hinderlijk om tegen te spelen.Augy schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:55:
Pack net bennacer uit de 5x85 ipv reyna. Iemand die met hem speelt? Waard om team om te gooien?
Nu:
[Afbeelding]
Word dan:
[Afbeelding]
Coins opgemaakt!
TOTS Aké gekocht
Fantasie Isak gekocht
Aké al 2 potjes gespeeld, dat is voor mij persoonlijk gewoon een snellere en wendbaardere versie van goud Van Dijk, heerlijk. Isak net gekocht moet ik nog een gaan testen. Maar ik zocht een snelle spits om diep te sturen, bij Van Basten heeft dat geen nut.
Vandaag ook gepacked / rewards WL (2e van FIFA 23 voor mij)
- TOTS Danilo 89
- TOTS Kudus 90
- Player pick De Gea 90
- Player pick Kokcu 89
- TOTW Paqueta 88
- Goud De Bruyne 91
- Goud Casemiro 89
- Goud Fabinho 87
- Goud TAA 87
Allemaal erg lekker voor de fodder club
Zeer content met mijn team
TOTS Aké gekocht
Fantasie Isak gekocht

Aké al 2 potjes gespeeld, dat is voor mij persoonlijk gewoon een snellere en wendbaardere versie van goud Van Dijk, heerlijk. Isak net gekocht moet ik nog een gaan testen. Maar ik zocht een snelle spits om diep te sturen, bij Van Basten heeft dat geen nut.
Vandaag ook gepacked / rewards WL (2e van FIFA 23 voor mij)
- TOTS Danilo 89
- TOTS Kudus 90
- Player pick De Gea 90
- Player pick Kokcu 89
- TOTW Paqueta 88
- Goud De Bruyne 91
- Goud Casemiro 89
- Goud Fabinho 87
- Goud TAA 87
Allemaal erg lekker voor de fodder club

Zeer content met mijn team

:strip_exif()/f/image/fKc0p2jZvQIntEPWePeqDVMt.jpg?f=fotoalbum_large)
Valt mij ook op idd. Haal normaal met gemak 11 winst met soms uitschieters naar 14 winst. Momenteel met pijn en moeite 8-8. Hopelijk kan ik er nog 11-9 van maken.Augy schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:55:
Nu:
[Afbeelding]
Word dan:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/K5EGahJB1pvdCabn7PRyA9Ve.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier staat het nu zo.
- Geertruida: top! lekker snel en fysiek
- Hancko: OK voor een gratis speler, maar gaat wel snel vervangen worden door (hopelijk) een TOTS De Ligt
- Ake: vond de vorige kaart van hem al fijn, deze is ook weer top
- Bergwijn: heerlijke dribbel en ook best fysiek. Blijft er nog wel even in
- Kudus: Meh meh om eerlijk te zijn. Had eerst shadow op hem en vond toen z'n dribbeling niet echt top. Nu met Marksman wel beter, maar defensief doet hij niet heel veel. Wil hem uiteindelijk vervangen voor Simons.
- Kokcu: Actiever op het veld dan z'n medium/medium doet vermoeden. Ook goed agressief vind ik
Uiteindelijk hoop ik nog de komende weken op De Ligt / Frenkie de Jong / Frimpong voor het team.
Een lekkere WL gehad hier, maar zoals iedere week 1 punt tekort voor de volgende rang. In dit geval 59 punten.... 
Wel Thuram als player pick. Daar mag ik niet over klagen.
Wel Thuram als player pick. Daar mag ik niet over klagen.
[ Voor 20% gewijzigd door Moody2204 op 30-04-2023 17:54 ]
Ik had gisteren beter door kunnen gaan. Vandaag 4 potjes, allemaal kansloos verloren. Kom steeds binnen 30 minuten met 3-0/4-0 achter om in de 2e helft dan nog wel tot 1 goal verschil te komen en dan schakelen ze weer een tandje bij lijkt het. Overal te laat en passing echt dramatisch.
Qua elftalsamenstelling wel leuke tegenstanders.
Ik zie eigenlijk in geen enkel team bonucci terwijl hij bizar goed uit de reviews komt.
Erg benieuwd naar de reden waarom
benieuwd naar jullie feedback
Erg benieuwd naar de reden waarom
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 30-04-2023 18:11 ]
Herkenbaar, zo liep mijn ochtend ook idd!Prosac schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:07:
Ik had gisteren beter door kunnen gaan. Vandaag 4 potjes, allemaal kansloos verloren. Kom steeds binnen 30 minuten met 3-0/4-0 achter om in de 2e helft dan nog wel tot 1 goal verschil te komen en dan schakelen ze weer een tandje bij lijkt het. Overal te laat en passing echt dramatisch.
67 punten binnen nog 2 wedstrijden over. Nu ook maar voor die 72 gaan
Zeer blij mee nog nooit 67 punten gehaald en complimenten naar ea. Servers spelen echt geweldig dit weekend
Zeer blij mee nog nooit 67 punten gehaald en complimenten naar ea. Servers spelen echt geweldig dit weekend
Moet zeggen. Heb 1 van de cvm als val tussen verdedigers gezet. Heb geen 1 Gore counter goal door het midden tegen gekregen vandaagTraeces schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:17:
67 punten binnen nog 2 wedstrijden over. Nu ook maar voor die 72 gaan![]()
Ik heb hem wel, maar met het huidige WL elftal niet echt lekker te linken. Wel heerlijk mee gespeeld dit weekend in de 3 potjes Serie A voor de objectives.Augy schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:11:
Ik zie eigenlijk in geen enkel team bonucci terwijl hij bizar goed uit de reviews komt.
Erg benieuwd naar de reden waarombenieuwd naar jullie feedback
Met Van Dijk en Carlos Alberto staat het centrum ook wel prima.
Beste wl dit jaar gedraaid met 67 punten, dus zeer tevreden over.
Rewards waren weer om te janken…..
Rewards waren weer om te janken…..
Doet hier niet onder voor Ramos!Augy schreef op zondag 30 april 2023 @ 18:11:
Erg benieuwd naar de reden waarombenieuwd naar jullie feedback
Die Bennacer lijkt me ook een geweldenaar.Augy schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:58:
[...]
Team maar omgegooid. Vanavond hier de WL mee afmaken
[Afbeelding]
Thuram binnen bij die 10x85 pack! Jammer dat ik hem niet op chem krijg op dit moment.
Daarna met dubbele die heroes pick gedaan en daar kwam WC Capdevilla uitlopen, maar die had ik al untradeable. :[
Daarna met dubbele die heroes pick gedaan en daar kwam WC Capdevilla uitlopen, maar die had ik al untradeable. :[
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Danilo uit een pick. Fijn.
Verder dramatische dag. Liep van geen meter. Net aan 50 punten gehaald. Laatste twee potjes dicht bij elkaar, maar 2x in de laatste minuut verloren omdat ik dacht een bal te blocken en dat die er toch gewoon in geschoten wordt.
Verder dramatische dag. Liep van geen meter. Net aan 50 punten gehaald. Laatste twee potjes dicht bij elkaar, maar 2x in de laatste minuut verloren omdat ik dacht een bal te blocken en dat die er toch gewoon in geschoten wordt.
Hier ook op 50 punten gestrand, was een bizar avondje fifa zeg maar haha
Team speelt wel verrot lekker en die bennacer is echt een top kaartje
De gea uit de PP, leuke link Ramos als spanjaard
[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 30-04-2023 23:25 ]
Wat is het verschil met de ake red en de blauwe? Ik heb net ook een red gekregen. Hij staat nu in mijn basis, lekkere speler, zit er goed tussen en is erg wendbaar.ZicoDon schreef op zondag 30 april 2023 @ 22:54:
Zo, Luuk is ook binnen.
Lekker kaartje hoor!
De Ajacieden houdt ik uit protest uit het team 😜
Hopelijk komt er nog een mooie moments kaart van een Feyenoorder bij.
Heb Ake als red gekregen, erg blij mee.
Bank is sowieso wel goed bij mij..
[
[Afbeelding] [Afbeelding]
Niks behalve de kleur, Reds krijg je alleen in de WLJonnyTheG schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:21:
[...]
Wat is het verschil met de ake red en de blauwe? Ik heb net ook een red gekregen. Hij staat nu in mijn basis, lekkere speler, zit er goed tussen en is erg wendbaar.
WL uiteindelijk rang V geeindigd door helaas 4x een cheater te matchen (onzichtbare spelers bij tegenstander). Zonde, want rang IV was anders zeker haalbaar. Rewards waren om te janken, 2x de keuze uit de allerslechtste spelers van de Community TOTS en uit de packs ook helemaal niks.
Speel je op console en zoja, heb je crossplay nog niet uitgezet?Solotov schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:27:
WL uiteindelijk rang V geeindigd door helaas 4x een cheater te matchen (onzichtbare spelers bij tegenstander). Zonde, want rang IV was anders zeker haalbaar. Rewards waren om te janken, 2x de keuze uit de allerslechtste spelers van de Community TOTS en uit de packs ook helemaal niks.
Speel op PC en speel met crossplay aan.Mesque schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:15:
[...]
Speel je op console en zoja, heb je crossplay nog niet uitgezet?
Ik ben nu tots one leugue cup aan het doen en ik kom alleen maar 'spelers' tegen die een stiekje of iets om de stick doen en dan de wedstrijd zo uit te spelen. Waarom doen ze dat? Er is toch geen andere objective om in de leugue one cup te spelen? De overwinningen zijn makkelijk binnen te halen zo, maar het is zo saai
Klopt (naja er is een doelstelling "Play 5"), er zijn nou eenmaal zat mensen die het leuk vinden vervelend te doen..Prins32 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:42:
Ik ben nu tots one leugue cup aan het doen en ik kom alleen maar 'spelers' tegen die een stiekje of iets om de stick doen en dan de wedstrijd zo uit te spelen. Waarom doen ze dat? Er is toch geen andere objective om in de leugue one cup te spelen? De overwinningen zijn makkelijk binnen te halen zo, maar het is zo saai

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Erg irritant is het ja. Maar ik snap het niet. Je moet 10x winnen. Dan heb je automatisch toch ook gewoon 5x gespeeld?ZicoDon schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:50:
[...]
Klopt (naja er is een doelstelling "Play 5"), er zijn nou eenmaal zat mensen die het leuk vinden vervelend te doen..
Ik wil graag Fifa punten kopen. Waar kan ik deze voordelig aanschaffen?
JupPrins32 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 13:54:
[...]
Erg irritant is het ja. Maar ik snap het niet. Je moet 10x winnen. Dan heb je automatisch toch ook gewoon 5x gespeeld?

Dat bedoel ik :-) Maar ze zijn zo duur. Was benieuwd of jullie een legit webshop kennen die ze voor iets goedkoper verkoopt.
Laten we daar op het forum maar niet aan beginnen
[ Voor 89% gewijzigd door BM op 01-05-2023 20:26 ]
Mijn zoon vindt Bennacer ook erg sterk. Zit te twijfelen om een middenveld met hem en Thuram (die ik uit mijn WL playerpicks had) te maken. Maar dan moet ik Keane en Barella opofferen wat ook niet de minsten zijn. Dus twijfel, twijfel, twijfel...Augy schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:20:
Hier ook op 50 punten gestrand, was een bizar avondje fifa zeg maar haha
Beviel Bonucci nog trouwens?
Bonucci meer als prima, vooral ivm Blanc 93. Beide enorm sterkte verdedigers alleen worden ze er soms uitgerend maar dat hou je tog met de Mbappe en owairans van deze tijdMoody2204 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 17:22:
[...]
Mijn zoon vind Bennacer ook erg sterk. Zit te twijfelen om een middenveld met hem en Thuram (die ik uit mijn WL playerpicks had) te maken. Maar dan moet ik Keane en Barella opofferen wat ook niet de minsten zijn. Dus twijfel, twijfel, twijfel...
Beviel Bonucci nog trouwens?
Weet iemand hier of er nog meer tots spelers komen van de eredivisie? Aangezien er nog geen compleet elftal is.
Echt gister speelde het bizar goed. Vandaag weer precies het tegenover gestelde, spelers zijn niet vooruit te branden.
Wat kiezen jullie bij het behalen van lvl 10? Payet of die 10x 85 spelerspakket?
Zou voor Payet gaan. Die ww card van hem was al bizar op.theman36 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:19:
Wat kiezen jullie bij het behalen van lvl 10? Payet of die 10x 85 spelerspakket?
Ben zo dom geweest om die 10x 85 te nemen. Met Ruben dias al hoogste
10x 85 gekozen. En bewaren voor TOTS Bundesliga of Serie A.theman36 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:19:
Payet zou fodder zijn.
Ik ga er vast spijt van krijg maar ga voor de 10x85. Payet zou opvulling van de bank worden en die heb ik al genoeg hahatheman36 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:19:
Heb ook 10x 85 gedaan. Heb een full PL team en zou hem niet actief gaan gebruiken.
Dus zag hem helaas toch als fodder materiaal. Niet echt pech gehad denk ik want ik pack Lewandowski 91 en daarnaast 3x een 87 en 3x een 86.
Dat levert me dus betere fodder op!
Dus zag hem helaas toch als fodder materiaal. Niet echt pech gehad denk ik want ik pack Lewandowski 91 en daarnaast 3x een 87 en 3x een 86.
Hier wel Payet gedaan, mede omdat ik ook Thuram in wilde passen. Maar nog te weinig mee gespeeld om een goed oordeel te geven. Maar meestal zijn die Payet kaartjes wel goed.
Kwam hem al tegen gisterenavond, inderdaad zoals je zegt altijd een goed kaartje, dus als je hem kan inpassen is het een no-brainer denk ikMoody2204 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 08:58:
Hier wel Payet gedaan, mede omdat ik ook Thuram in wilde passen. Maar nog te weinig mee gespeeld om een goed oordeel te geven. Maar meestal zijn die Payet kaartjes wel goed.
Eerste WL van deze Fifa gespeeld.. rank 6
Moest 1 win uit 2 potjes zien te slepen voor rank 5, maarja dat lukte net niet. Uit de red pick allemaal rotzooi. Jammer dat die nep TOTS kaarten daar ook in zitten.
Die Payet is wel fijn, geen spijt van. Verder al aardig wat TOTS gehaald uit de gespaarde packs, maar nog geen echte klapper. Denk dat ik die Thuram op de markt koop om FS Thuram te vervangen.
Moest 1 win uit 2 potjes zien te slepen voor rank 5, maarja dat lukte net niet. Uit de red pick allemaal rotzooi. Jammer dat die nep TOTS kaarten daar ook in zitten.
Die Payet is wel fijn, geen spijt van. Verder al aardig wat TOTS gehaald uit de gespaarde packs, maar nog geen echte klapper. Denk dat ik die Thuram op de markt koop om FS Thuram te vervangen.
Zag wel dat er een aantal traits zijn afgehaald tov zijn wildcardMoody2204 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 08:58:
Niet beter tot vrijdag kunnen bewaren dan? PL TOTS kaarten in packs.....Sleehond schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 08:21:
Heb ook 10x 85 gedaan. Heb een full PL team en zou hem niet actief gaan gebruiken.
Hancko binnen, Luuk de Jong ook gemaakt. Bergwijn uit de Eredivisie TOTS pack. Begint toch een mooi eredivisie elftal te worden. Alleen Wijndal en Kasanwirjo vallen inmiddels uit de toon.
Dan is Fifa toch realistischer dan je denktProsac schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:00:
Alleen Wijndal en Kasanwirjo vallen inmiddels uit de toon.
85x10 was wel heel erg verdrietig 😂😂😂
Ik verlies echt bizar veel in divisie 4 terwijl ik in 2 gemakkelijk mee kwam, bijzonder 🙃
Vind rivals ook bijna vervelend om te spelen zo toxic
Ik verlies echt bizar veel in divisie 4 terwijl ik in 2 gemakkelijk mee kwam, bijzonder 🙃
Misschien omdat het weer aan begin van het seizoen zit, dan moet alles zich nog wat settelen denk ik in de divisies.Augy schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:28:
85x10 was wel heel erg verdrietig 😂😂😂
Alleen divisie 2 ging me erg makkelijk af.Sleehond schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:32:
[...]
Misschien omdat het weer aan begin van het seizoen zit, dan moet alles zich nog wat settelen denk ik in de divisies.
Denk ook dat er ivm tots miss weer wat goede spelers die eerder zijn afgehaakt weer terug zijn
Hier precies hetzelfde gevoel gisteren. Ik ga weer even weekje afstand nemen.Augy schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:28:
Iemand hier?saert schreef op maandag 1 mei 2023 @ 23:15:
Weet iemand de exacte tijden van de WL voor dit weekend? Start deze weer pas vrijdagavond 21:00?
Als ik het goed begrijp van vrijdag 21:00 tot woensdag 9:00.
Volgende week nog steeds Eredivisie TOTS in de WL rewards - en dus in de pakjes, neem ik aan? Dan heb ik nog hoop dat Xavi Simons een stukje goedkoper wordt...
Ik heb Geertruida als RB ingezet en J. Timber als CB. Alleen voor de linkerkant nog geen oplossing. Mijn Q. Timber is een middenvelder, nu staat Hancko CB en Wijndal LB. Een mooie LB/CB zou nog welkom zijn idd.Prosac schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:00:
Hancko binnen, Luuk de Jong ook gemaakt. Bergwijn uit de Eredivisie TOTS pack. Begint toch een mooi eredivisie elftal te worden. Alleen Wijndal en Kasanwirjo vallen inmiddels uit de toon.
Ik kan Q Timber ook LB zetten en dan heb ik alleen RB nog een probleem. Want alleen Maxim Gullit blijft dan ook als CB. J. Timber is namelijk niet te vinden op de markt (PC).Er!k schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:46:
[...]
Ik heb Geertruida als RB ingezet en J. Timber als CB. Alleen voor de linkerkant nog geen oplossing. Mijn Q. Timber is een middenvelder, nu staat Hancko CB en Wijndal LB. Een mooie LB/CB zou nog welkom zijn idd.
Vanaf vrijdag komt de Premier League toch? Lijkt me dat de Eredivisie dan niet meer in packs zit.heron schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:13:
Volgende week nog steeds Eredivisie TOTS in de WL rewards - en dus in de pakjes, neem ik aan? Dan heb ik nog hoop dat Xavi Simons een stukje goedkoper wordt...
Volgens de tabel in de link die hierboven gepost werd, wel. Zowel week 1 als week 2 de Eredivise als minor league: https://www.ea.com/games/.../tots/mode-reward-changessaert schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:57:
[...]
Vanaf vrijdag komt de Premier League toch? Lijkt me dat de Eredivisie dan niet meer in packs zit.
Klopt, daarom is WL ook aangepast.saert schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 14:57:
[...]
Vanaf vrijdag komt de Premier League toch? Lijkt me dat de Eredivisie dan niet meer in packs zit.
Nieuwe TOTS elke vrijdag 19:00 (packs en rewards)
Weekend league start 21:00.
EDIT: ohja NL is natuurlijk minor league.
dus 2 weken in packs, Veerman nu al 5x gehad dus kan die andere 5 er nog wel bij komende week.
[ Voor 17% gewijzigd door ZicoDon op 02-05-2023 15:01 ]
Zou dat alleen voor de rewards gelden? Of ook nog een week in de packs? Zo ja, dan moet ik die Simons rap verkopen 
Gezien het zo weinig spelers zijn, zou er natuurlijk ook gewoon een team 2 kunnen komen en dat deze uit de packs gaan.
Gezien het zo weinig spelers zijn, zou er natuurlijk ook gewoon een team 2 kunnen komen en dat deze uit de packs gaan.
[ Voor 34% gewijzigd door Nachtapotheker op 02-05-2023 16:21 ]
Zal me ook niks verbazen. Je mist een keeper , backs. Zal me niks verbazen als ze timber etc in dat team duwen voor extra salesNachtapotheker schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:18:
Zou dat alleen voor de rewards gelden? Of ook nog een week in de packs? Zo ja, dan moet ik die Simons rap verkopen
Normaal komt toch Liga nos na eredivisie ?
Volgens mij is vrijdag PL en dan komt zondag Championship erbij.
Wel bijzonder dat het maar een half team is, de Eredivisie krijgt maar weinig aandacht op deze manier.
Wel bijzonder dat het maar een half team is, de Eredivisie krijgt maar weinig aandacht op deze manier.
Vind dat de Eredivisie toch best veel speciale kaarten heeft gekregen. Jammer dat de TOTS geen volledig elftal is, maar ik snap het weldutchgio schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:18:
Volgens mij is vrijdag PL en dan komt zondag Championship erbij.
Heb de 8 wins binnen maar vraag niet hoe 😂naNs schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:03:
[...]
Hier precies hetzelfde gevoel gisteren. Ik ga weer even weekje afstand nemen.
Daarintegen 1 potje kwalificaties en dan win je 8-3, lijkt echt een megaverschil in te zitten kwa tegenstand. Ik kwam er in rivals gewoon echt niet aan te pas (al gaat de frustratie op een bepaald moment flink meetellen haha)
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 02-05-2023 17:29 ]
Traeces schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:30:
[...]
Bijlow natuurlijk ook gelijk gedaantwijfel over die tots eredivisie challenge. Echt een veerman generator….
:strip_exif()/f/image/lQZxZuVwcJPPBvr12qRxbt6Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Ga hem maar niet doen. Verwacht ook veerman en met de heren uit Amsterdam speel ik niet
Kokcu heb ik al onverhandelbaar
Ik had de Griekse spits van az, en veerman uit een ander pakket 😅
Kwalificaties weer binnen met nog 4 potjes te gaan, stuk soepeler als rivals deze week.
Blijf erbij, rivals is zo toxic als de pest op t moment
Kwalificaties weer binnen met nog 4 potjes te gaan, stuk soepeler als rivals deze week.
Blijf erbij, rivals is zo toxic als de pest op t moment
[ Voor 52% gewijzigd door Augy op 02-05-2023 20:54 ]
Hier Pavlidis natuurlijjk en die had ik al untradeable.Traeces schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:30:
[...]
Bijlow natuurlijk ook gelijk gedaantwijfel over die tots eredivisie challenge. Echt een veerman generator….
Kokcu dubbel

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als mensen dachten dat de WL toxic was afgelopen week, komend weekend waarschijnlijk objectives voor de Premier League. Dat wordt de hel.
Vanavond de laatste drie potjes gespeeld voor 93 Bergkamp.. twijfel of ik voor Lampard ga, deels al gedaan, maar 25+ potjes squad battles/rivals in een week nog.

Vond WL echt wel meevallen. Ja competetief maar dat hoort hij te wezen. Er word iig gevoetbald en op een redelijk leuke manier gestreden. Rivals daarintegen is gewoon niet meer leukProsac schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 23:55:
[...]
Als mensen dachten dat de WL toxic was afgelopen week, komend weekend waarschijnlijk objectives voor de Premier League. Dat wordt de hel.
Vanavond de laatste drie potjes gespeeld voor 93 Bergkamp.. twijfel of ik voor Lampard ga, deels al gedaan, maar 25+ potjes squad battles/rivals in een week nog.
Dapper dat je voor die objectives gaat haha, die heb k laten schieten 🙈
Ga wel de word warm oid nog even afronden aangezien k rivals en kwalificaties al gedaan heb, even wat puntjes sprokkelen in SB 😅
Ik heb er alweer 36 potjes met Lampard 93 opzitten 🫣Prosac schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 23:55:
[...]
:strip_exif()/f/image/VqK7U6oSFcSTxcoSBJhfixFv.jpg?f=fotoalbum_large)
Is die SBC Bijlow het waard? Ik heb nu De Gea, maar kan nergens reviews over Bijlow vinden. Heb gisteren Geertruida gepulled en hancko gemaakt dus dat is al 9 teamgeest bij elkaar en werken goed samen.
Iemand hier die m heeft en een oordeel erover heeft?
Iemand hier die m heeft en een oordeel erover heeft?
[ Voor 12% gewijzigd door Mauz1978 op 03-05-2023 07:51 ]
Something under the bed is drooling
77 reactions, dus dat valt wat tegen.
Maar wel de beste Eredivisie keeper die je nu kan hebben. Dus heb hem wel "voor de leuk" gedaan.
Maar wel de beste Eredivisie keeper die je nu kan hebben. Dus heb hem wel "voor de leuk" gedaan.
Gisteren WL kwali gedaan met 3 eredivise spelers er in om ondertussen die Hancko vrij te spelen. Ging uiteindelijk 8-2.
Geertruida is wel een beest op RB dus Lahm/Zambrotta zijn hun plaatsje kwijt. Alleen nog even kijken hoe ik hem gelinkt ga krijgen maar denk dat dat wel goed moet komen met Cruyff en Bergwijn.
Op een of andere manier krijg ik bijna altijd wel 1 of 2 walkouts als ik maar tot de 20 punten speel en alles hoger moet ik het doen met 82 rated spelers…
Geertruida is wel een beest op RB dus Lahm/Zambrotta zijn hun plaatsje kwijt. Alleen nog even kijken hoe ik hem gelinkt ga krijgen maar denk dat dat wel goed moet komen met Cruyff en Bergwijn.
Op een of andere manier krijg ik bijna altijd wel 1 of 2 walkouts als ik maar tot de 20 punten speel en alles hoger moet ik het doen met 82 rated spelers…
Als je weet hoe goed luuk was begin van t seizoen en dan nu die TOTS kaart... Wellicht toch weer wat NLse bloed in m'n team doen. Is alleen zo moeilijk linken met icons. Gezeik.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zoveel goede packs en zo weinig geluk. Nog geen enkele TOTS gepacked en open toch veel leuke packs zoals de 85+ x 10 en de 85+ x 5. Uit de guaranteed Veerman 88 en de heropick Cole 90. Voordeel is dat er veel fodder beschikbaar is.
Via Reddit:Traeces schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:38:
[...]
Ga hem maar niet doen. Verwacht ook veerman en met de heren uit Amsterdam speel ik niet![]()
Kokcu heb ik al onverhandelbaar
Costs 30k.
2 cards below 25k - Veerman/Kokcu
2 cards 30k - Kudus/Pavlidis
2 cards 60k - Geertruida/Bergwijn
1 card 110k - Tadic
1 card 800k - Simons
Qua waarde is het het dus wel waard, en aangezien je bij toekomstige SBCs waarschijnlijk TOTS kaarten moet inleveren is het ook geen verkeerde manier voor fodder of om van dubbele kaarten af te komen.
Eerder een Kokcu generator. Mijn zoon heeft hem al 7x (!) gepackt...Traeces schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:30:
[...]
Heb nu een 2e team gemaakt, met vooral eredivisie spelers (aangevuld met Keane, v. Dijk gold en Capdevilla). Maar Tadic, Bergwijn, Geertruida en Hancko vind ik wel echt goed. Kudus is een twijfelgeval. Kokcu degelijk op het middenveld. Bijlow weet ik nog niet (pas 1x mee gespeeld).
[ Voor 31% gewijzigd door Moody2204 op 03-05-2023 11:13 ]
Ik had gister... Veerman! nummer 6..Moody2204 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:07:
[...]
Eerder een Kokcu generator. Mijn zoon heeft hem al 7x (!) gepackt...
Hier 5 Pavlidissen
Zelfs als ik een duplicae Pavlidis in een SBC gooi, komt er weer een verse Pavlidis uit
Zelfs als ik een duplicae Pavlidis in een SBC gooi, komt er weer een verse Pavlidis uit
Dit weekend eindelijk eens rank 5 kunnen halen in finals - rewards natuurlijk kut (voor mij, want Robertson erin, maar heb ik niks aan).
Speelde met Xavi Simons, De Jong, Bergwijn, Tadic en Geertruida. Had ook Vidic TOTY gekocht voor Tadic.
Bergwijn heeft 1 lekkere pot gemaakt maar viel me vooral op dat hij heel "sloom" speelt. Vidic vond ik totaal niks (moest Ramos er voor uithalen), paar goeie tussenkomsten maar ook paar keer totaal de mist in. Tadic speelt heel leuk, super stats maar chemie is brak (tenzij dan met Ajax & Servier). Hoop een beetje dat er nog een Ajax SBC komt.
Voor komende weekend league ga ik Simons, De Jong en Geertruida behouden en ga ik Mbappe (voel me slecht om ermee te spelen maar hij is gewoon te goed) en Blanc Thophy toevoegen en dan Ramos er ook terug in zetten. Denk dat ik zo ermee wel terug voor Rank 5 kan gaan.
Speelde met Xavi Simons, De Jong, Bergwijn, Tadic en Geertruida. Had ook Vidic TOTY gekocht voor Tadic.
Bergwijn heeft 1 lekkere pot gemaakt maar viel me vooral op dat hij heel "sloom" speelt. Vidic vond ik totaal niks (moest Ramos er voor uithalen), paar goeie tussenkomsten maar ook paar keer totaal de mist in. Tadic speelt heel leuk, super stats maar chemie is brak (tenzij dan met Ajax & Servier). Hoop een beetje dat er nog een Ajax SBC komt.
Voor komende weekend league ga ik Simons, De Jong en Geertruida behouden en ga ik Mbappe (voel me slecht om ermee te spelen maar hij is gewoon te goed) en Blanc Thophy toevoegen en dan Ramos er ook terug in zetten. Denk dat ik zo ermee wel terug voor Rank 5 kan gaan.
Gisteren weer eens geprobeerd een WL kwalificatie te spelen. Kom nog te kort voor dit niveau: wat een hoop mensen die na elke balaanname eerst een rondje moeten draaien, truukje doen, extra R1 dribbeltje, etc. Als een stelletje fidgetspinners op t veld... En dan zal het wel aan mijn 40+ liggen, maar ik krijg ze dan ook niet onderschept 
Die Xavi Simons met zijn witte haren is echt goed, en niet te grijpen voor me - snap wel dat die nu nog 800k+ is. Uiteindelijk heb ik 3 keer weten te winnen - want natuurlijk ook nog 2x iemand getroffen die de verbinding verbrak toen ik na achterstand de overhand kreeg en de wedstrijd gelijk wist te maken. Zwaar frustrerend.
Ik ga wel weer Rivals spelen - maar eerst vanavond die Joelington objective maar eens doen, rustig in squad battles met een filmpje op de achtergrond.
Die Xavi Simons met zijn witte haren is echt goed, en niet te grijpen voor me - snap wel dat die nu nog 800k+ is. Uiteindelijk heb ik 3 keer weten te winnen - want natuurlijk ook nog 2x iemand getroffen die de verbinding verbrak toen ik na achterstand de overhand kreeg en de wedstrijd gelijk wist te maken. Zwaar frustrerend.
Ik ga wel weer Rivals spelen - maar eerst vanavond die Joelington objective maar eens doen, rustig in squad battles met een filmpje op de achtergrond.
Vind dat hele moments sowieso een grote bullshit.Traeces schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:58:
Doe toch de eredivisie sbc , je verwacht het niet![]()
[Afbeelding]
Benieuwd of vanavond/morgen in de community tots sbc die momenten kaarten zitten. Dat zou ik opzicht redelijk smerig vinden….. verwacht eindelijk van wel ea kennende.
Waar zijn die kaarten op gebaseerd? En krijgen we nu bij elke competitie elke keer een paar moments kaarten waar je geen klote aan hebt.