PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Daarom beter vandaag al wat potjes spelen. Of later dit weekend.Markmaas schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 09:34:
Ben benieuwd of de servers het vanavond vanaf 19:00 aankunnen, heb weer een voorgevoel...😅
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
2 uur na de content. Maar schijnt wel door te lopen tot woensdag....Mars18 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:16:
Heb ik nu eens tijd voor WL , begint het pas vanavond?
Dus vanaf 21.00 pas? Waar slaat zoiets op?LukeSpangas schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 13:03:
[...]
2 uur na de content. Maar schijnt wel door te lopen tot woensdag....
Geeft ze 2 uur speling om erachter te komen of ze weer eens een blunder hebben begaan bij content release...
Omdat de nieuwe rewards TOTS spelers zijn. En die zijn pas vanaf vanavond 19:00 uur in packs. En aangezien iedereen en zijn buurvrouw vanavond om 19:00 uur online gaat zijn om alles te bekijken, beginnen ze twee uur later met de Weekend League, want anders vallen er zo twee van de vijf hamsters dood neer.
Ik open alles, behalve specifieke league packs, als er weer een 90+ icon SBC komt o.i.d.. Anders zit je straks met allemaal untradeable duplicates.saert schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:54:
Bewaren jullie de packs of openen jullie vanavond alles al? Twijfel zelf enigszins, vooral omdat er tijdens TOTS ook eenvoudig veel goede packs te maken zijn.
Daarnaast - het speelt weer alsof mijn spelers moe zijn vanaf het begin - alles zo sloom - urhggg
Je hebt potverdorie nog gelijk ook, geen doelstellingen meer als brons, zilver en gouden weekly'sMoody2204 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:27:
[...]
Dat is leuk, maar EA zou EA niet zijn als er toch niet weer iets is waardoor het weer tricky wordt want kijk maar eens bij objectives: allerlei objectives waar je leuk xp punten mee kon verdienen zijn weg.
Heb nu 3 potjes gespeeld, en normaal zat je dan al op level 3 of 4. Nu zit ik nog niet eens op 1.

EA kennende kan het ook nog een fuckup zijn en komt het later nog.Prosac schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:04:
[...]
Je hebt potverdorie nog gelijk ook, geen doelstellingen meer als brons, zilver en gouden weekly's
TOTS team slaat ook nergens op, zoals verwacht.
Slaat inderdaad helemaal nergens op... Zowieso Feyenoord dit seizoen en ook al vorig seizoen. Compleet genegeerd qua ratings en speciale kaartjes.Traeces schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 18:41:
Ea maakt er weer een mooi potje van qua ratings. Kokcu 89, Veerman 88 - bergwijn -91heeft natuurlijk een geweldig seizoen gehad haha
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Wat een lage rating voor de beste speler uit de eredivisie. En Bergwijn en Tadic 91 en 92!?
Ik pack overigens Kokcu net uit mijn eerste untradable pack en keek er uit naar deze kaart. Maar M/M workrates en deze stats , gaat bij de basis niet halen. Echt zonde, hij verdiende veel beter dan dit als je kijkt naar zijn spel dit seizoen.
Lachwekkend

wijze woorden
Die m/m workrates zijn echt lachwekkend ook.Valandil schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:36:
OMG Kokcu 89???![]()
Wat een lage rating voor de beste speler uit de eredivisie. En Bergwijn en Tadic 91 en 92!?
Ik pack overigens Kokcu net uit mijn eerste untradable pack en keek er uit naar deze kaart. Maar M/M workrates en deze stats , gaat bij de basis niet halen. Echt zonde, hij verdiende veel beter dan dit als je kijkt naar zijn spel dit seizoen.
Lachwekkend
Had een serieuze lading aan packs.
Tots thuram en Pavlidis.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 23% gewijzigd door Moody2204 op 28-04-2023 19:53 ]
88 goud Modric
86 goud Milenkovic savic
86 goud Thiago Silva
86 goud Bruno Fernandes
85 goud Pogba
85 goud Gerard Moreno
Paar spelers van 84
Tja….

Ligt er natuurlijk aan wat voor packs het zijn. Of had je verwacht dat je uit 30 packs de een na de andere TOTS voorbij ziet komen?Sleehond schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 22:19:
30 packs geopend…
88 goud Modric
86 goud Milenkovic savic
86 goud Thiago Silva
86 goud Bruno Fernandes
85 goud Pogba
85 goud Gerard Moreno
Paar spelers van 84
Tja….
Oh zeker niet, had er natuurlijk wel 1 GEHOOPT, niet verwachtSolotov schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 23:48:
[...]
L
Ligt er natuurlijk aan wat voor packs het zijn. Of had je verwacht dat je uit 30 packs de een na de andere TOTS voorbij ziet komen?
Het loopt soepel. Drie van de vijf gewonnen tot nu toe. Die andere twee stomme fouten gemaakt, had ik moeten winnen. Veel verdedegingsfouten, balverlies achterin en daardoor tegen doelpunten. Voor mijn gevoel dus makkelijker.saert schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 06:23:
Hoe is jullie WL tot nu toe? Juist makkelijker of moeilijker dan anders?
[ Voor 99% gewijzigd door JonnyTheG op 29-04-2023 08:20 ]
Is iedereen deze week weer gekwalificeerd? Ben behoorlijk druk geweest de afgelopen weken met een nieuwe baan, dus 's avonds niet veel FIFA gespeeldJonnyTheG schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 08:15:
[...]
Het loopt soepel. Drie van de vijf gewonnen tot nu toe. Die andere twee stomme fouten gemaakt, had ik moeten winnen. Veel verdedegingsfouten, balverlies achterin en daardoor tegen doelpunten. Voor mijn gevoel dus makkelijker.
Heb alleen die daily SBC's gedaan en gisteravond even wat potten om Hancko binnen te halen. Plus een 90+ Icon Pack waar Prime Puskas uit kwam wandelen. Araujo ook maar gedaan met fodders
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Je had me getagd? Wat stond hier?
Moet nog beginnen, loopt tot dinsdag dus rustig aan 😇saert schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 06:23:
Hoe is jullie WL tot nu toe? Juist makkelijker of moeilijker dan anders?
Ook veel te lekker weer om er te lang achter te zitten
Ik had hem vorig weekend niet gedaan. Was toen druk bezig.allstarted1 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 08:22:
[...]
Is iedereen deze week weer gekwalificeerd? Ben behoorlijk druk geweest de afgelopen weken met een nieuwe baan, dus 's avonds niet veel FIFA gespeeld![]()
Heb alleen die daily SBC's gedaan en gisteravond even wat potten om Hancko binnen te halen. Plus een 90+ Icon Pack waar Prime Puskas uit kwam wandelen. Araujo ook maar gedaan met foddersIk moet weer even de knop omzetten dat je in dit deel van FIFA afscheid neemt van clublegendes!
Ik dacht dat ik Vieri in mijn basis had maar dat was niet zo. Ik was in de was met Vidic. Vidic staat al een tijd bij mij in de basis. Vieri heeft maar 70 potjes meegedaan, 48 doelpunten gemaakt. Ik kan het nog niet over mijn hard krijgen om hem in een sbc te stoppen.
Hmm oké. Ja Vidic kom ik vaak tegen wel, volgens mij prima kracht! Vieri en die ander die ik gepackt heb gaan absoluut direct in een SBC. Niet eens teleurgesteld of zo. Toch hoop je op een Gullit of bruikbare middenvelder / aanvallerJonnyTheG schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 09:21:
[...]
Ik dacht dat ik Vieri in mijn basis had maar dat was niet zo. Ik was in de was met Vidic. Vidic staat al een tijd bij mij in de basis. Vieri heeft maar 70 potjes meegedaan, 48 doelpunten gemaakt. Ik kan het nog niet over mijn hard krijgen om hem in een sbc te stoppen.
Oeh ben wel benieuwd! Twijfel tussen hem en BergwijnSleehond schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 10:47:
Dochterlief van 3 mocht een pakje open maken. Als Ajacied zeg ik dat ze het goed gedaan heeft haha!
Heb een PL team dus kan er helaas niet veel mee, ga hem wel even testen
[Afbeelding]
Ben benieuwd of hij Casillas kan vervangen namelijk, scheelt mooi wat coins
Tots Thuram wat een bulldozer die vent
Niet best maar niet slecht?????buurman3 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:00:
Uit 33 opgespaarde packs.... niet best maar ook niet slecht.
[Afbeelding]
Ik had uit 30 packs precies NIKS.
Lol….
Hier precies omgekeerd, kom alleen maar ultradefensieve trucendozen tegen die alleen maar lange ballen spelen op POTM Mbappe of vergelijkbaar. Het zijn de eerste 5 potjes, dus hoop dat het straks wat leuker wordt weer. Nauwelijks kansen en ga zelf uit ellende ook maar vol achteruit hangen omdat het anders niet te doen is.Saekerhett schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:04:
WL hier nu 4-1. Gameplay weer ouderwets ruk, maar ik kwam niet al te moeilijke tegenstanders tegen. Vier ragequits en mijn verloren potje was 5-4 die ik ook had kunnen winnen, maar ik miste teveel kansen. Morgen maar eens verder.
Sorry, maar dit is echt een kul argument.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 01:02:
[...]
Als er een speciale Women only modus komt, of bepaalde leagues/cups waar je alleen maar met vrouwen kan spelen.
Dan heb ik er geen enkel probleem mee.
Maar, als je straks een 98 Haaland met 97 Pace en 99 Shot heb.
En, daarnaast een Sam Kerr met 97 Pace en 96 Shot.
Nee, dat zou ik compleet absurd vinden.
Maar, het zal vast en zeker wel gebeuren onder het idee van gelijkheid.
Als ik EA was, zou ik het juist heel veilig spelen nu ze van de FIFA naam afstappen en even een jaar of 2 aan de vaste formule vast houden.
Of vind je een Al Owairan (die in het echt vrijwel geen noemenswaardige speler is geweest) 90 rated niet absurd? Of het feit dat je met spelers die al overleden zijn of dik in de 50 kan spelen, is niet absurd? Een overleden Pele is de beste speler in het spel, nota bene. Kom op man.
Gaan we nu opeens realisme belangrijk vinden terwijl we dat letterlijk nooit hebben afgevraagd omdat het om mannen gaat.
EDIT omdat het niet in een nieuwe post hoeft:
Voor de Feyenoorders die wel erg verbolgen zijn en een beetje in de calimero rol kruipen, men is weer erg kortzichtig. Er komt nog een Bijlow, je hebt ook Geertruida die beestachtig is én zelfs een Hancko in objectives. Volgens mij wordt heus wel duidelijk dat Feyenoord de meeste invloed heeft gehad in de Nederlandse competitie. Je kunt zeggen dat Gimenez er nog eentje verdiende. Voor de rest vind ik ook niet dat er bij Feyenoord TOTS-kaarten bij zouden moeten. Lijkt me een prima balans, 4 TOTS in een TOTS die maar 11 of 12 kaarten totaal heeft. Kom op mensen.
Het is veel onzinniger dat spelers als Tananne en Sahraoui compleet genegeerd worden want geen grote club.
[ Voor 27% gewijzigd door Timk10 op 29-04-2023 13:06 ]
Of een Pepi van Groningen, de vlag op de modderschuit.Timk10 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 13:01:
[...]
Het is veel onzinniger dat spelers als Tananne en Sahraoui compleet genegeerd worden want geen grote club.
Ik snap dat EA packs moet verkopen, dus dan is herkenbare spelers beter. Maar ik zie elk jaar weer dezelfde spelers danwel clubs topkaarten krijgen. ff een nieuw kaartontwerp eronder en klaar. Het is een klacht die je veel hoort, op een gegeven moment krijg je generieke teams. Dat is jammer. In FIFA21 wilde ik met een Serie A team spelen, maar het duurde heel lang voordat die een beetje mee konden in de curve, dus had ik op een gegeven moment een bundesliga-team, dat net aan mee kon met de beesten van Premier League/Liga Santander.
Ja, dat is op zich realistisch, maar eigenlijk is het leuker als je hele verschillende teams kunt samenstellen zonder je zorgen te maken dat je met de Eredivisie verdedigers een Mbappe / Benzema tegen komt.
Het is gewoon hoe het werkt bij EA. Commerciele organisatie die bezig is om de winst te maximaliseren. Die doen gewoon onderzoekjes naar populariteit van bepaalde spelers en die zullen voorrang krijgen. Beetje raar om daar verbolgen over te zijn, dat is toch al jááren zo?Prosac schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 13:13:
[...]
Of een Pepi van Groningen, de vlag op de modderschuit.
Ik snap dat EA packs moet verkopen, dus dan is herkenbare spelers beter. Maar ik zie elk jaar weer dezelfde spelers danwel clubs topkaarten krijgen. ff een nieuw kaartontwerp eronder en klaar. Het is een klacht die je veel hoort, op een gegeven moment krijg je generieke teams. Dat is jammer. In FIFA21 wilde ik met een Serie A team spelen, maar het duurde heel lang voordat die een beetje mee konden in de curve, dus had ik op een gegeven moment een bundesliga-team, dat net aan mee kon met de beesten van Premier League/Liga Santander.
Ja, dat is op zich realistisch, maar eigenlijk is het leuker als je hele verschillende teams kunt samenstellen zonder je zorgen te maken dat je met de Eredivisie verdedigers een Mbappe / Benzema tegen komt.
Valt toch wel mee hoe Calimero het is ? Zie vooral verontwaardiging over de ratings. Kokcu 89 is natuurlijk echt belachelijk. Zeker als je ziet dat Bergwijn een 91 kaart voor dat geweldige seizoen van hem……..Timk10 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 13:01:
[...]
Sorry, maar dit is echt een kul argument.
Of vind je een Al Owairan (die in het echt vrijwel geen noemenswaardige speler is geweest) 90 rated niet absurd? Of het feit dat je met spelers die al overleden zijn of dik in de 50 kan spelen, is niet absurd? Een overleden Pele is de beste speler in het spel, nota bene. Kom op man.
Gaan we nu opeens realisme belangrijk vinden terwijl we dat letterlijk nooit hebben afgevraagd omdat het om mannen gaat.
EDIT omdat het niet in een nieuwe post hoeft:
Voor de Feyenoorders die wel erg verbolgen zijn en een beetje in de calimero rol kruipen, men is weer erg kortzichtig. Er komt nog een Bijlow, je hebt ook Geertruida die beestachtig is én zelfs een Hancko in objectives. Volgens mij wordt heus wel duidelijk dat Feyenoord de meeste invloed heeft gehad in de Nederlandse competitie. Je kunt zeggen dat Gimenez er nog eentje verdiende. Voor de rest vind ik ook niet dat er bij Feyenoord TOTS-kaarten bij zouden moeten. Lijkt me een prima balans, 4 TOTS in een TOTS die maar 11 of 12 kaarten totaal heeft. Kom op mensen.
Santi hoeft van mij ook geen kaart. In de comp pas half seizoen basis. Vind dat kaarten die nu zijn uitgekomen van Feyenoord behalve de rating gewoon goed.
Bijlow een kaart zou ik ook niet terecht vinden. Olij en unnerstall waren gewoon beter.
Ik weet niet hoe veel waarde je hecht aan die ratings, maar die zou ik toch echt loslaten. Zegt echt helemaal niks. Een Rodri is 87 rated maar heeft niet eens een face card stat boven de 85Traeces schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:11:
[...]
Valt toch wel mee hoe Calimero het is ? Zie vooral verontwaardiging over de ratings. Kokcu 89 is natuurlijk echt belachelijk. Zeker als je ziet dat Bergwijn een 91 kaart voor dat geweldige seizoen van hem……..
Santi hoeft van mij ook geen kaart. In de comp pas half seizoen basis. Vind dat kaarten die nu zijn uitgekomen van Feyenoord behalve de rating gewoon goed.
Bijlow een kaart zou ik ook niet terecht vinden. Olij en unnerstall waren gewoon beter.
Dus ik snap dat gestaar naar die ratings niet. Kokcu heeft een geweldige card, kan je enorm veel kanten mee op. Ja, er staat 89. En bij Bergwijn staat er 91. Oke. Hoe spelen ze in game? Traits? Weakfoots?
Tadic heeft een 92 rated card maar is in alle opzichten een minder bruikbare card dan Kokcu. Tenzij je misschien heel veel skilled. Dus ik snap de ophef over ratings nooit.
[ Voor 8% gewijzigd door Timk10 op 29-04-2023 14:16 ]
Ik snap wel hoe het werkt, maar dan kan ik er toch nog wel verbolgen over zijn? Hoe leuk is het nou uiteindelijk dat elk jaar iedereen weer met Messi/Mbappe/Neymar wil spelen? Of Van Dijk die elk jaar een topkaart krijgt. Spelers die matig presteren of al langdurig geblesseerd zijn, krijgen toch een kaart, want het stond nou eenmaal op het programma. Ik noem een Skriniar Fantasy.Timk10 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:10:
[...]
Het is gewoon hoe het werkt bij EA. Commerciele organisatie die bezig is om de winst te maximaliseren. Die doen gewoon onderzoekjes naar populariteit van bepaalde spelers en die zullen voorrang krijgen. Beetje raar om daar verbolgen over te zijn, dat is toch al jááren zo?

De enige leuke afwisseling is een Future Stars, omdat daar nog wel eens iets onbekends in zit of de silver stars.
[ Voor 7% gewijzigd door Prosac op 29-04-2023 14:32 ]
Ben niet zozeer een Feyenoorder, maar komop. Kokcu steekt het hele seizoen met kop en schouders bovenuit en is gewoon minder dan een Bergwijn die het hele seizoen als een natte krant speelt.Timk10 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 13:01:
[...]
…EDIT omdat het niet in een nieuwe post hoeft:
Met 89 rating en M/M workrates doen ze deze speler zwaar tekort. Kan je vinden van niet, maar dan kijk je zelf door een gekleurde bril.
Dit had , wellicht met Simons, de beste kaart uit de eredivisie moeten zijn.
wijze woorden
Kokcu komt qua kwaliteit en talent echt nog niet bijna in de buurt van Simons hoor. Leuk dat hij met Feyenoord kampioen gaat worden, maar is niet meer dan een goede voetballer voor de eredivisie, daar waar Simons in potentie wereldtop is.Valandil schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:45:
[...]
Ben niet zozeer een Feyenoorder, maar komop. Kokcu steekt het hele seizoen met kop en schouders bovenuit en is gewoon minder dan een Bergwijn die het hele seizoen als een natte krant speelt.
Met 89 rating en M/M workrates doen ze deze speler zwaar tekort. Kan je vinden van niet, maar dan kijk je zelf door een gekleurde bril.
M/M is inderdaad bullshit, maar kom op, EA en accuraat zijn met workrates is natuurlijk altijd al lachwekkend dus dat mag toch geen verrassing zijn.Valandil schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:45:
[...]
Ben niet zozeer een Feyenoorder, maar komop. Kokcu steekt het hele seizoen met kop en schouders bovenuit en is gewoon minder dan een Bergwijn die het hele seizoen als een natte krant speelt.
Daarnaast, misschien nog even mijn reactie hierboven lezen over ratings.
Ja ik snap dus niet zo hoe je verbolgen kan zijn over iets dat je al mijlenver, jarenlang ziet aankomen. Wat maakt je dan nog verbolgen? Ik kijk daar absoluut niet meer van op. Zo is FIFA al jaar in, jaar uit. Ik ben dan wel weer verbolgen dat men dus verwacht dat het anders zou worden.Prosac schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:31:
[...]
Ik snap wel hoe het werkt, maar dan kan ik er toch nog wel verbolgen over zijn? Hoe leuk is het nou uiteindelijk dat elk jaar iedereen weer met Messi/Mbappe/Neymar wil spelen? Of Van Dijk die elk jaar een topkaart krijgt. Spelers die matig presteren of al langdurig geblesseerd zijn, krijgen toch een kaart, want het stond nou eenmaal op het programma. Ik noem een Skriniar Fantasy.
De enige leuke afwisseling is een Future Stars, omdat daar nog wel eens iets onbekends in zit of de silver stars.
Ik mag toch wel meer verwachten van een spel, beetje afwisseling, beetje verandering. Maar je hebt ook wel gelijk, je hoeft van EA niets te verwachten dat mogelijk verkoop van packs kan kosten.Timk10 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:53:
[...]
Ja ik snap dus niet zo hoe je verbolgen kan zijn over iets dat je al mijlenver, jarenlang ziet aankomen. Wat maakt je dan nog verbolgen? Ik kijk daar absoluut niet meer van op. Zo is FIFA al jaar in, jaar uit. Ik ben dan wel weer verbolgen dat men dus verwacht dat het anders zou worden.
kom nu trouwens wel leuke teams tegen in de WL.
Dat orkun geen speler voor real is prima. Maar nu doe je hem wel echt te kort.Mesque schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:50:
[...]
Kokcu komt qua kwaliteit en talent echt nog niet bijna in de buurt van Simons hoor. Leuk dat hij met Feyenoord kampioen gaat worden, maar is niet meer dan een goede voetballer voor de eredivisie, daar waar Simons in potentie wereldtop is.
Ze schelen slechts 3 jaar. Kokcu is pas 22. Neemt iedere week Feyenoord op sleeptouw. Kwartfinale Europa League, mogelijk landskampioen van Nederland en ook nog eens aanvoerder.Mesque schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 14:50:
[...]
Kokcu komt qua kwaliteit en talent echt nog niet bijna in de buurt van Simons hoor. Leuk dat hij met Feyenoord kampioen gaat worden, maar is niet meer dan een goede voetballer voor de eredivisie, daar waar Simons in potentie wereldtop is.
Geen diskwalificatie voor Simons, maar Kokcu had beter mogen zijn dan Tadic en helemaal Bergwijn.
wijze woorden
mProsac schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:45:
[...]
Ik mag toch wel meer verwachten van een spel, beetje afwisseling, beetje verandering. Maar je hebt ook wel gelijk, je hoeft van EA niets te verwachten dat mogelijk verkoop van packs kan kosten.![]()
kom nu trouwens wel leuke teams tegen in de WL.
Oh zeker, begrijp me niet verkeerd, ik verwacht ook veel meer van EA. Ik wil ook meer variaties, niet elk jaar dezelfde Nkunku-promo’s bijvoorbeeld. Maar ik weet gewoon dat het niet gaat gebeuren want EA.
Misschien is onze hoop dat komende editie geen FIFA meer wordt, maar EA FC. En dat daarmee grote veranderingen komen. Maar ik betwijfel het.
Nee. Wel gepackt gisteren maar direct in een icon sbc gedaan. Las negatieve reviews op futbin dus direct gedacht het proberen niet waardAugy schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:46:
Iemand toevallig al met De gea gespeeld, zn gold vond ik altijd wel erg goed.
Ben benieuwd of hij Casillas kan vervangen namelijk, scheelt mooi wat coins
Ach waarom ook niet. Royston hebben jullie ook aan real gesleten. Hoog inzetten.Traeces schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 15:46:
[...]
Dat orkun geen speler voor real is prima. Maar nu doe je hem wel echt te kort.
Goeie tip. Grootheden Geertruida en Kokcu opgepikt voor een schijntje!allstarted1 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:46:
Wooaaah, lekkere crash van de NL-TOTS-markt door die nieuwe SBC. Bergwijn, Geertruida en Aké opgepikt voor de prijs van Aké voor 19:00 uur.
[Afbeelding]
Die is wel lekker ja. Nog geen ton uitgegeven en Veerman, Kokcu en Geertruida binnen.allstarted1 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:46:
Wooaaah, lekkere crash van de NL-TOTS-markt door die nieuwe SBC. Bergwijn, Geertruida en Aké opgepikt voor de prijs van Aké voor 19:00 uur.
Morgen geen tijd vanwege de bekerfinale, als ik terug ben kan ik wellicht niet meer lopen, laat staan gamen. Maar 20 wedstrijden op maandag doen is ook niks. Hoop op 10 maandag en 10 dinsdag.
Ja daar heb je wel een punt haha.Oekol schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:45:
[...]
Ach waarom ook niet. Royston hebben jullie ook aan real gesleten. Hoog inzetten.
Zullen deze spelers nog weer stijgen? Ik durf het namelijk echt niet te zeggen dit jaar qua markt.allstarted1 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:46:
[Afbeelding]
Alles gaat zakken, maar ik wil nu spelen.saert schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 21:00:
[...]
Zullen deze spelers nog weer stijgen? Ik durf het namelijk echt niet te zeggen dit jaar qua markt.
M'n first owner tradeable Llorente FF is bijvoorbeeld ook van 1,6 miljoen naar 720K gezakt. Kan ik lang moeilijk over doen, maar ik stel liever een leuk team samen dan aan het einde van de cycle met miljoenen coins zitten of de laatste SBC's doen en vervolgens max. 10 potten met een 99 Haaland spelen voor FUT24 begint.
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Waren wel een aantal 84+ en 86+ sbc packs...Sleehond schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:30:
[...]
Niet best maar niet slecht?????
Ik had uit 30 packs precies NIKS.
Lol….
Speel nu ook met Veerman, Kudus, Ake en Geertruida en allemaal best wel upgrades voor mijn hoofd team! Blij mee, kan alleen kokcu niet kwijt qua Chem.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hoe is raul?Traeces schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 22:07:
[Afbeelding]
Zo morgen maar eens aan de WL beginnen
Geweldig , heb ook ff Hero Di Natale maar vind Raul veel beter. Zijn afronding is echt buitenaards, helemaal hoe hard hij buitenkant schoen schiet.
https://www.futbin.com/23/squad/76583
Je zou eens Benrahma op CAM moeten proberen! Ik heb hem ook van LM naar CAM gehaald enige tijd terug en vond hem daar echt veel beter!Chief-Commander schreef op zondag 30 april 2023 @ 02:58:
Zojuist Bergwijn en Tadic gehaald, moet alleen nog een 90+ Serie A speler kunnen vinden die mijn Bale gaat vervangen. Iemand enig idee waar je de volgorde van de TOTS competities kunt vinden, welke nog uit moeten komen.
https://www.futbin.com/23/squad/76583
Is 700k betaalbaar?rcsnellink schreef op zondag 30 april 2023 @ 06:41:
Iemand al met Xavi Simons gespeeld? Twijfel om hem te halen, is nu wel betaalbaar geworden.
Something under the bed is drooling
[ Voor 99% gewijzigd door Sleehond op 30-04-2023 11:16 ]
Is ook mijn ervaring, komt na de vakantie en transformatie weer in het team.Traeces schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 23:14:
[...]
Geweldig , heb ook ff Hero Di Natale maar vind Raul veel beter. Zijn afronding is echt buitenaards, helemaal hoe hard hij buitenkant schoen schiet.
Zit aan zoiets te denken.
:strip_exif()/f/image/kBKYHlsFzgePiiE8NYyQlgq0.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb nog ruim 8 mil over hierna 😅
Ik wil later wellicht TOTY messi nog inpassen en VVD TOTY terug halen. Beetje afhankelijk van wat er verder nog in de tots teams komt. Of full dutch gaan, is ook leuk. Gullit er nog bij ofzo.
[ Voor 48% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-04-2023 11:52 ]
Dutch team is wel leuk. Heb momenteel veel plezier met me “Feyenoord” team. Tenminste niet standaard teams wat je tegen komt.Nachtapotheker schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:48:
[...]
Is ook mijn ervaring, komt na de vakantie en transformatie weer in het team.
Zit aan zoiets te denken.
[Afbeelding]
Heb nog ruim 8 mil over hierna 😅
Ik wil later wellicht TOTY messi nog inpassen en VVD TOTY terug halen. Beetje afhankelijk van wat er verder nog in de tots teams komt. Of full dutch gaan, is ook leuk. Gullit er nog bij ofzo.
Raul zie ik ook amper terwijl het zo’n bizar goede spits is
En kokcu is geweldig , dit zijn de stats allemaal ik rivals of wl.
:strip_exif()/f/image/kQ3Wm5pporrj6ceO083qNX3s.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Traeces op 30-04-2023 12:04 ]
Yes, vooral de eerste maanden veel verdiend. Ik packte in week 2 een tradable icon van 800k, dat was het startkapitaal.JonnyTheG schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:59:
Hoe kom je aan zoveel coins? Veel op de handelsmarkt?
In het begin zijn er nog weinig coins in omloop en stijgt alles wat een beetje meta is na verloop van tijd. Heel veel verdiend met Hero’s (bijv meerdere Capdevilla’s gekocht voor 250k) en TOTY’s (Benzema voor 1.7mil) en fodder fluctuaties. Laatste maanden weinig meer gehandeld en gewerkt met een nagenoeg full untradable team.
Ohja wat ook helpt, geen gok sbc’s doen met tradable kaarten
[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 30-04-2023 12:08 ]
Geertruida is letterlijk in alle opzichten een betere card. Beste voorbeeld van Premier League tax.
Momenteel 7-3 (was zelfs 7-2) in WL. Doe het kalm aan, aangezien we zoveel tijd hebben. Bij elke loss stop ik gewoon. Hopelijk blijft het zo en eindig ik op 14 wins. Probeer m'n spel wel echt wat meer bij te schaven. Probeer nu vooral die L1 heel-to-heel, die is zó overpowered in de zestien. Meer stepovers voor speedboosts ook. Verdedigend is het gewoon 65-depth vol erop knallen, het is toch soms een loterij, ook als je voorzichtig wil verdedigen dus dan kan ik er net zo goed vol opklappen. Levert me vaak hele periodes van balbezit terugwinnen voor de middenlijn en dus veel druk op, wat vaak resulteert in goals omdat de tegenstander gewoon niet van de helft afkomt.
En daarmee ook de liefde voor 3-5-2 weer terug. Beetje improvisatie met Depay op RM, maar het werkt haha. Als een tegenstander goed is om onder mijn druk uit te komen, ligt er wel heel veel ruimte. Daar heb ik dan weer J Timber en Carlos Alberto 93 (packte hem uit die 90+ icon, dus doei 90 Alberto) voor die zo verschrikkelijk veel kunnen dichtlopen haha. Denk dat ik momenteel het beste team heb staan dat ik ooit heb gehad. En dan heb ik 93 Matthaus eruit gehaald haha.
[ Voor 21% gewijzigd door Timk10 op 30-04-2023 12:30 ]
Ik probeer ook coins te genereren op de handelsmarkt. Zit momenteel op zo een 4,5 mil aan winst. Momenteel 700k op de bank. In het verleden kocht ik veel bronzen rare kaarten en verkocht ik die goed, maar dat valt nu weer tegen. Nu koop ik door de week positie kaarten. Ik vind het lastig om de juiste spelers te kopen. Maar zo een verkoopbare icon van 800k in het begin helpt inderdaad wel.Nachtapotheker schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:05:
[...]
Yes, vooral de eerste maanden veel verdiend. Ik packte in week 2 een tradable icon van 800k, dat was het startkapitaal.
In het begin zijn er nog weinig coins in omloop en stijgt alles wat een beetje meta is na verloop van tijd. Heel veel verdiend met Hero’s (bijv meerdere Capdevilla’s gekocht voor 250k) en TOTY’s (Benzema voor 1.7mil) en fodder fluctuaties. Laatste maanden weinig meer gehandeld en gewerkt met een nagenoeg full untradable team.
Ohja wat ook helpt, geen gok sbc’s doen met tradable kaarten
Tja dat is nou eenmaal veel makkelijker een elftal bij elkaar te linken, niet eens zozeer de PL tax.Timk10 schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:29:
Hilarisch hoeveel goedkoper die Geertruida is ten opzichte van Ake.
Geertruida is letterlijk in alle opzichten een betere card. Beste voorbeeld van Premier League tax.
Momenteel 7-3 (was zelfs 7-2) in WL. Doe het kalm aan, aangezien we zoveel tijd hebben. Bij elke loss stop ik gewoon. Hopelijk blijft het zo en eindig ik op 14 wins. Probeer m'n spel wel echt wat meer bij te schaven. Probeer nu vooral die L1 heel-to-heel, die is zó overpowered in de zestien. Meer stepovers voor speedboosts ook. Verdedigend is het gewoon 65-depth vol erop knallen, het is toch soms een loterij, ook als je voorzichtig wil verdedigen dus dan kan ik er net zo goed vol opklappen. Levert me vaak hele periodes van balbezit terugwinnen voor de middenlijn en dus veel druk op, wat vaak resulteert in goals omdat de tegenstander gewoon niet van de helft afkomt.
En daarmee ook de liefde voor 3-5-2 weer terug. Beetje improvisatie met Depay op RM, maar het werkt haha. Als een tegenstander goed is om onder mijn druk uit te komen, ligt er wel heel veel ruimte. Daar heb ik dan weer J Timber en Carlos Alberto 93 (packte hem uit die 90+ icon, dus doei 90 Alberto) voor die zo verschrikkelijk veel kunnen dichtlopen haha. Denk dat ik momenteel het beste team heb staan dat ik ooit heb gehad. En dan heb ik 93 Matthaus eruit gehaald haha.
En bovendien is Ake lengthy.