[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 96 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:45
Oekol schreef op maandag 24 april 2023 @ 20:11:
Ben zo hard aan het twijfelen om de icon sbc nog een keer te doen. Echter moet ik nu wel 1 speler kopen sowieso, dus alsnog valt 'twel mee. Wil de pakjes die ik heb pas vrijdag openen en dan is de icon sbc al afgelopen.

Echter elke keer als ik de sbc deed gedeeltelijk met een gekochte speler (niet 1 IF maar bijv een 90 rated of zo) dan kreeg ik echt slechte spelers. Vandaar de twijfel maar vind 't opzich wel weer spannend. Achja, bijna elke week is er wel een icon sbc, kan ook weer verder wachten natuurlijk..
Begin echt niet meer aan die kut sbc. Laaste resultaten : Keane , Laudrup, Shearer en laatste zola. Zowat de slechte icons die er zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Ik had dus net van Persie erin zitten. Die gast is 100k waard. Moet er niet meer aan denken hoeveel K aan fodders erin is gestoken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09

Oekol

waka waka hey hey

Oxigeon schreef op maandag 24 april 2023 @ 22:04:
Ik had dus net van Persie erin zitten. Die gast is 100k waard. Moet er niet meer aan denken hoeveel K aan fodders erin is gestoken.
Tja in heb upamecano gekocht voor 730k. Is nu 180k waard. You win some.. You loose some..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:05
Volgens de geruchten komen er vrouwen in de nieuwe editie van Ultimate team.
Gemixt met mannen.
Ben ik de enige die dit niet ga trekken?
Dit kan ik echt niet opbrengen om het nog te spelen.
Na 14 jaar FUT vrees ik dat ik er dan klaar mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
joenes30 schreef op maandag 24 april 2023 @ 22:47:
Gemixt met mannen.
Evenals dat er waarschijnlijk geen transfermarkt is zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timk10 schreef op maandag 24 april 2023 @ 15:57:
[...]

Misschien beetje ongevraagd advies maar ik zou toch echt even naar je chemstyles kijken. Hunter op Van Basten is echt een waste omdat z'n shooting al absurd is. Een engine zou veel meer geschikt zijn. Zelfde geldt eigenlijk voor Kluivert. Zonder engine vond ik ze maar erg hoekig en traag. Verder zou ik shadows op je centrale overwegen en ook Rijkaard is met een powerhouse niet echt optimaal. Zeker in rivals ga je dat merken, hij mist dan toch echt pace en ook wel agility om op het middenveld mee te kunnen.
Ik heb vrijwel niets zelf gedaan kwa dat.

De meeste heb ik zo gekocht op de transfermarkt, en had een beetje de gedachte "ze zullen wel weten wat ze doen"

Laatste 2 dagen is het redelijk tot goed gegaan trouwens.
Ben opgestoomd naar divisie 4, maar dit word weer gereset naar 6 deze week, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Gemixt met mannen.
Bron…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemixt met mannen.
Als er een speciale Women only modus komt, of bepaalde leagues/cups waar je alleen maar met vrouwen kan spelen.
Dan heb ik er geen enkel probleem mee.

Maar, als je straks een 98 Haaland met 97 Pace en 99 Shot heb.
En, daarnaast een Sam Kerr met 97 Pace en 96 Shot.
Nee, dat zou ik compleet absurd vinden.

Maar, het zal vast en zeker wel gebeuren onder het idee van gelijkheid.

Als ik EA was, zou ik het juist heel veilig spelen nu ze van de FIFA naam afstappen en even een jaar of 2 aan de vaste formule vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
FUT sheriff op Facebook.
Maar ik heb al meerdere posts gezien vandaag.
Het wordt gemixt.
Meer weet ik niet.
Alleen dat ik het vreselijk kut ga vinden.
Ook de transfermarkt gaat verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 01:02:
[...]

Als er een speciale Women only modus komt, of bepaalde leagues/cups waar je alleen maar met vrouwen kan spelen.
Dan heb ik er geen enkel probleem mee.

Maar, als je straks een 98 Haaland met 97 Pace en 99 Shot heb.
En, daarnaast een Sam Kerr met 97 Pace en 96 Shot.
Nee, dat zou ik compleet absurd vinden.

Maar, het zal vast en zeker wel gebeuren onder het idee van gelijkheid.

Als ik EA was, zou ik het juist heel veilig spelen nu ze van de FIFA naam afstappen en even een jaar of 2 aan de vaste formule vast houden.
precies.
Is het nou gescheiden, prima.
Maar straks rivals spelen gemixt is voor mij een brug te ver.
Laat we het erop houden dat het risky is wat EA doet.
Het kan zomaar een flop worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Lijkt mij sterk. Het spel is namelijk gebaseerd op de echte wereld. Zolang er daar geen gemixte teams zijn zal het in het spel ook niet zo zijn, hooguit een game modus is vriendschappelijk ofzo. Plus bron facebook zegt natuurlijk ook al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
JonnyTheG schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:09:
Lijkt mij sterk. Het spel is namelijk gebaseerd op de echte wereld. Zolang er daar geen gemixte teams zijn zal het in het spel ook niet zo zijn, hooguit een game modus is vriendschappelijk ofzo. Plus bron facebook zegt natuurlijk ook al genoeg.
Tja als die bron het vaker goed heeft….?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mja ik weet het niet. Heb afgelopen jaar veel NHL op de ps5 gespeeld als ook HUT. De UT van het hockey. Hier is ook alles gemixt. Ik sta er dus niet van te kijken dat dit wel gaat gebeuren.

Qua stats doen de dames er niets onder van de heren. Het probleem is alleen dat de game er totaal ongeloofwaardig van gaat worden.
Een Miedema (betere spits in de PL) kan naar mijn idee nooit zo goed zijn dan een Haaland of Kane.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
Oxigeon schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:27:
[...]

Mja ik weet het niet. Heb afgelopen jaar veel NHL op de ps5 gespeeld als ook HUT. De UT van het hockey. Hier is ook alles gemixt. Ik sta er dus niet van te kijken dat dit wel gaat gebeuren.

Qua stats doen de dames er niets onder van de heren. Het probleem is alleen dat de game er totaal ongeloofwaardig van gaat worden.
Een Miedema (betere spits in de PL) kan naar mijn idee nooit zo goed zijn dan een Haaland of Kane.
Maar een team met zowel Pele als Frenkie de Jong is dan wel geloofwaardig?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:04
Geen transfermarkt zou voor mij eerder een dealbreaker zijn dan gemixt voetballen al kunnen rating naar mijn mening nooit gelijk zijn

Transfermarkt zouden ze alleen maar weghalen of meer FP te verkopen, des fifa dus.

Ik wacht de officiële berichten maar even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Ja en al starten die vrouwen met lagere ratings dan kun je er op wachten tot die ook flink geboost worden met promo kaarten.
Dat hoeft van mij ook niet.

Als er dan ook nog geen transfermarkt in zit kun je maar beter stoppen met FUT zodat ze het signaal krijgen dat dit niet de way to go is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:18
Sleehond schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:20:
[...]

Tja als die bron het vaker goed heeft….?
Mijn zoon had het er ook al over. Ik ben daar persoonlijk ook niet zo'n voorstander van. Icons vind ik een ander verhaal, want het is soms gewoon leuk om met je jeugdhelden te kunnen spelen. Maar met het vrouwenvoetbal heb ik verder niet zoveel. Maar inderdaad Fut Sheriff is wel vaker een betrouwbare bron gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
Transfermarkt verdwijnen zou ook voor mij een dealbreaker zijn. Ik verdien daar de meeste coins mee. Maar het zou me niets verbazen als EA dat gaat doen, ze zullen alleen maar meer packs verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mauz1978 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:45:
[...]

Maar een team met zowel Pele als Frenkie de Jong is dan wel geloofwaardig?
Daar heb ik minder moeite mee. Ze beginnen alles door je strot te duwen in deze wereld. Ik denk dat als je 100 fifa spelers vraagt of ze ook d'r dames erbij willen dat 98% aangeeft dit niet te willen.

Als je dezelfde vraag stelt over de vrouwelijke scheidsrechter krijg je hetzelfde antwoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:37
Als de transfermarkt verdwijnt is het voor mij klaar. Ik vind het sowieso nu al stukken minder leuk dan pakweg FUT 19 waar je nog een beetje kon grinden met de league SBC’s. Dat hebben ze ook allemaal verwijderd. Daarnaast veel te veel onverhandelbare pakketjes waardoor je dus wel SBC’s moet blijven doen om niet al je dubbele items te moeten wegflikkeren…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Om eerlijk te zijn lijkt het me wel verfrissend om met gemixte teams te spelen. Kijk er eigenlijk wel naar uit. :)

En je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om met een volledig herenelftal te blijven spelen he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
rcsnellink schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 11:18:

En je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om met een volledig herenelftal te blijven spelen he ;)
Maar wat als je dan Miedema toty ofzo packt? :P

[ Voor 17% gewijzigd door Moody2204 op 25-04-2023 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 15:23
Hancko als TOTS Moments eerste echt leak.

Nu al verbaasd dat de beste verdediger van Nederland dit seizoen niet in het normale TOTS team zit.

Eerste leaks die ik voorbij zie vliegen komen wel met Berghuis, Bergwijn, Veerman en Tadic. Zou mij toch behoorlijk verbazen en als Feyenoorder teleurstellen.

Ben misschien niet objectief, maar die hebben volgens mij niet echt behoorlijk gepresteerd.

Maar we gaan het zien vrijdag wat het echt wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjR0lWzjUIcQEiV9QI7eMcgcc2g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dlrkY2gGyKsUW8jHgl0HElD2.jpg?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ZicoDon schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:46:
Hancko als TOTS Moments eerste echt leak.

Nu al verbaasd dat de beste verdediger van Nederland dit seizoen niet in het normale TOTS team zit.

Eerste leaks die ik voorbij zie vliegen komen wel met Berghuis, Bergwijn, Veerman en Tadic. Zou mij toch behoorlijk verbazen en als Feyenoorder teleurstellen.

Ben misschien niet objectief, maar die hebben volgens mij niet echt behoorlijk gepresteerd.

Maar we gaan het zien vrijdag wat het echt wordt.

[Afbeelding]
Als ajax fan zou ik die keuze ook gek vinden. Ga er vanuit dat er een Gimenez of Kokcu komt.

Eventueel een Berghuis. Verder verdient bij Ajax niemand een tots denk ik (als Berghuis die überhaupt al verdiend.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
EA kijkt naar het eigen belang, Nederlandse spelers zullen meer opleveren dan een Mexicaanse of Turkse.
Tadic staat bovenaan met assists dus zou ook nog wel een logische keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
dutchgio schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:54:
EA kijkt naar het eigen belang, Nederlandse spelers zullen meer opleveren dan een Mexicaanse of Turkse.
Tadic staat bovenaan met assists dus zou ook nog wel een logische keuze zijn.
Ja eens, ergens verbaast het me ook zeker niet.
Gezien Ajax een grotere naam heeft Europees / in de wereld. Zullen waarschijnlijk de meeste spelers van TOTS daar wel uit gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Tadic zal wel krijgen, want goals, assists en kansen creëren valt niet te ontkennen dat die cijfers nog steeds top zijn.

Echter, als Ajacied, is het voor mij zo klaar als een klontje dat spelers als Kokcu en Gimenez wat mij betreft zo’n kaart mogen krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
ZicoDon schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:59:
[...]

Ja eens, ergens verbaast het me ook zeker niet.
Gezien Ajax een grotere naam heeft Europees / in de wereld. Zullen waarschijnlijk de meeste spelers van TOTS daar wel uit gehaald worden.
Het zou wel complete bullshit zijn als het daar op gebaseerd is ( wat ik overigens ook niet uitsluit ) maar het thema is Team Of The Season, en op basis daarvan verdiend het overgrote deel van Feyenoord in het team te staan. Ik als Ajacied zijnde zou het natuurlijk leuk vinden als er veel Ajax spelers in staan maar de enige die een TOTS kaart verdiend is Timber in mijn ogen. En inderdaad Tadic op basis van statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Sossage23 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:11:
[...]

Het zou wel complete bullshit zijn als het daar op gebaseerd is ( wat ik overigens ook niet uitsluit ) maar het thema is Team Of The Season, en op basis daarvan verdiend het overgrote deel van Feyenoord in het team te staan. Ik als Ajacied zijnde zou het natuurlijk leuk vinden als er veel Ajax spelers in staan maar de enige die een TOTS kaart verdiend is Timber in mijn ogen. En inderdaad Tadic op basis van statistieken.
Timber heeft met alle respect een waardeloos seizoen, zeg ik als Ajacied.

Maar goed we dwalen af zo… :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik wel verwacht dat Kokcu de speler van het seizoen word, neem ik ook wel aan dat hij een erg goede kaart gaat krijgen.

Simons zal ook wel een erg goede kaart krijgen, net zoals Tadic.
Maar een Bergwijn? Zou hij niet eerder een downgrade moeten krijgen na dit seizoen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Sleehond schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:12:
[...]

Timber heeft met alle respect een waardeloos seizoen, zeg ik als Ajacied.

Maar goed we dwalen af zo… :P
En dat zegt dus inderdaad genoeg over het seizoen van Ajax ;)

Maar als je er dan een moet kiezen vind ik wel dat hij hem het meeste verdiend

[ Voor 12% gewijzigd door Sossage23 op 25-04-2023 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:22
dutchgio schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 09:17:
Ja en al starten die vrouwen met lagere ratings dan kun je er op wachten tot die ook flink geboost worden met promo kaarten.
Dat hoeft van mij ook niet.
Als ze vrouwen niet gaan boosten zouden het allemaal max 65 rated kaarten worden en dan heeft het ook niet veel nut. Heb geen probleem met dat ze vrouwen toevoegen en tot het level van mannen gaan boosten, het enige waar ik bang voor ben dat ze bijv. door andere animaties/body types etc toch een wezenlijk verschil tussen mannelijke en vrouwelijke spelers willen maken en dan een van de 2 over powered gaat worden. Dan zul je dus uiteindelijk alleen maar teams zien met mannen of vrouwen maar niet mixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Fut Sherrif is zowat de grootste FUT bron/source die er is :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
laten we hopen dat je gelijk krijgt.
Ik weet verder niet of deze bron geloofwaardig is
Wel hebben ze het vaak bin het rechte eind welke spelers er voor de SBC verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
Oxigeon schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 07:27:
[...]

precies dit.
Een Pele in je team is ook fantasie maar dat was wel een man die dezelfde fysieke bouw had van mannen van nu.
Als je Pele, met zijn talent, nu in deze tijd had laten spelen zou het ook een ster zijn.
Daarom vindt ik icons wel leuk maar vrouwen erbij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Maichel schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 16:42:
[...]

Fut Sherrif is zowat de grootste FUT bron/source die er is :)
Het geen transfermarkt gerucht is ook meteen ontkracht, aldus FutSherrif.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Sleehond schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:11:
Tadic zal wel krijgen, want goals, assists en kansen creëren valt niet te ontkennen dat die cijfers nog steeds top zijn.

Echter, als Ajacied, is het voor mij zo klaar als een klontje dat spelers als Kokcu en Gimenez wat mij betreft zo’n kaart mogen krijgen!
Tadic snap ik zeker qua stats. Kokcu zeer zeker ook. Santi snap ik wel als ze die geen kaart geven , die staat pas een half seizoen in de basis.

Vind als Feyenoorder zijnde kokcu, hancko, Geertruida en eventueel Hartman terecht.

Zou als tots van de eredivisie zit wel een terecht elftal vinden :

Keeper : olij ( of hoe je het ook schrijft ) of unnerstall.

Rb : Geertruida
Cv,s : Hancko en timber/Alvarez
Lb : Hartman of small
Middenveld : kokcu , berghuis en Simons.
Linksbuiten : Tadic
Spits : douvicas
Rechtbuiten : geen idee misschien Simons en Alvarez op middenveld.

Zie bergwijn voorbij komen, dat zou weer de grap van het jaar zijn. Die komt nog geen doelpaal voorbij.

Edit :
En beter maakt ea ook kokcu ze workrates high high want die mid / mid is echt belachelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Traeces op 25-04-2023 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:13
Altijd naar die klote updates is het spel weer niet normaal te spelen. Alles gaat zo traag met enorme input lag. Waarom kunnen ze nou nooit eens de in-game prestaties verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
theman36 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 22:37:
Altijd naar die klote updates is het spel weer niet normaal te spelen. Alles gaat zo traag met enorme input lag. Waarom kunnen ze nou nooit eens de in-game prestaties verbeteren?
Vanavond ziekelijk slecht ja. Na 2 potjes dan ook maar gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Heb ff doorgezet voor me 8 rivals wins , maar het was indd echt om te janken.

Beloofd weer veel goeds voor de tots release / wl…….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traeces schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 19:12:
[...]

Tadic snap ik zeker qua stats. Kokcu zeer zeker ook. Santi snap ik wel als ze die geen kaart geven , die staat pas een half seizoen in de basis.

Vind als Feyenoorder zijnde kokcu, hancko, Geertruida en eventueel Hartman terecht.

Zou als tots van de eredivisie zit wel een terecht elftal vinden :

Keeper : olij ( of hoe je het ook schrijft ) of unnerstall.

Rb : Geertruida
Cv,s : Hancko en timber/Alvarez
Lb : Hartman of small
Middenveld : kokcu , berghuis en Simons.
Linksbuiten : Tadic
Spits : douvicas
Rechtbuiten : geen idee misschien Simons en Alvarez op middenveld.

Zie bergwijn voorbij komen, dat zou weer de grap van het jaar zijn. Die komt nog geen doelpaal voorbij.

Edit :
En beter maakt ea ook kokcu ze workrates high high want die mid / mid is echt belachelijk.
Ik verwacht

GK : Rulli (Niet terecht, maar ik zie niet een keeper van buiten de top 3 gekozen worden.)
RB : Geertruida
CB: Hancko
CB : Alvarez
LB : Smal
CM: Kokcu
CM: Wieffer
CM: Berghuis
LW: Simons
SP: Tadic
RW: Berghuis

En dan spelers zoals Unerstal, Trauner, Gimenez, Bergwijn, Luuk de Jong, Sangare, Karlson op de "bank"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2023 @ 00:32:
[...]

Ik verwacht

GK : Rulli (Niet terecht, maar ik zie niet een keeper van buiten de top 3 gekozen worden.)
RB : Geertruida
CB: Hancko
CB : Alvarez
LB : Smal
CM: Kokcu
CM: Wieffer
CM: Berghuis
LW: Simons
SP: Tadic
RW: Berghuis

En dan spelers zoals Unerstal, Trauner, Gimenez, Bergwijn, Luuk de Jong, Sangare, Karlson op de "bank"
Je bent vast niet voor Ajax of wel? Berghuis wel een goed jaar gedraaid zeg.... Dubbel zo goed als normaal of niet?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op woensdag 26 april 2023 @ 06:43:
[...]

Je bent vast niet voor Ajax of wel? Berghuis wel een goed jaar gedraaid zeg.... Dubbel zo goed als normaal of niet?
Niet gelijk zo gepikeerd joh, 2x Berghuis per ongeluk noteren wat een ramp zeg…

En Rulli als keeper, tja denk het niet. Wie wel heb ik overigens ook geen idee van hoor. Valt er een keeper van de top 3/4 überhaupt ECHT op dit jaar…?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bijlow als objective heb ik ergens voorbij zien komen. Maar ja, weet dus niet of dat waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Klopt, Bijlow komt als obj.
Logisch dat die niet in het TOTS team zit.

Leak 2 pas.. verwacht dat het de komende dagen wel
gaat lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jD6DaSffEaTosfWfUhOMYbt79TA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5U6mZAnAWVsD23saerebfBeV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
Sleehond schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:11:
[...]

En Rulli als keeper, tja denk het niet. Wie wel heb ik overigens ook geen idee van hoor. Valt er een keeper van de top 3/4 überhaupt ECHT op dit jaar…?
Poeh Rulli gaat het zeker niet worden, als we af moeten gaan op statistieken zal het waarschijnlijk Olij worden
Meeste clean sheets, samen met Unnerstal. Maar net iets hoger redding percentage (SPct)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQ1VM9nxk8ovUj375f8xDORedc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/He7BEC0HyDJf71jjkkXNcpPz.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door ZicoDon op 26-04-2023 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Olij was ook POTM op basis van statistieken, dus die zou het wel moeten zijn.
Vorig jaar was het toch ook Unnerstall? Kan dus zeker wel een keeper van buiten de top 3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nou dan is Olij helemaal prima wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:11:
[...]

Nee berghuis was een grapje. Maar dat je na dit seizoen nog bijna de helft aan ajacieden er in durft te zetten en diegene waarvan je strak 3-0 van verloren hebt nog 1 plekje inruimt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oekol schreef op woensdag 26 april 2023 @ 06:43:
[...]

Eerste keer in mijn leven dat iemand mij voor een Ajax supporter uitmaakt...
Nee, dat is de laatste club in de wereld die ik zal aanmoedigen.

Replace Berghuis met Sidney van Hooijdonk.(als die topscoorder word).

Wat betreft Rulli, ik wist niet dat zijn statistieken zo slecht waren.
Maar ik zie ze nog steeds niet voor een Olij gaan.
Dan waarschijnlijk Biljow of Benitez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:35:
[...]

Eerste keer in mijn leven dat iemand mij voor een Ajax supporter uitmaakt...
Nee, dat is de laatste club in de wereld die ik zal aanmoedigen.

Replace Berghuis met Sidney van Hooijdonk.(als die topscoorder word).

Wat betreft Rulli, ik wist niet dat zijn statistieken zo slecht waren.
Maar ik zie ze nog steeds niet voor een Olij gaan.
Dan waarschijnlijk Biljow of Benitez.
We gaan het zien, Vorig jaar was het Unnerstal. Ook niet een van de traditionele top 3.

Bijlow komt al als obj. dus dat wordt het ook niet.
We gaan het zien vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Noppert gewoon, beter seizoen gedraaid in half seizoen dan menig keeper die hele seizoen gespeeld heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 06:38
Hoi! Ik heb al heel veel gezocht op het internet omtrent crossplay tussen een PS4 en een PC. Dit schijnt niet mogelijk te zijn.

Echter kan ik sinds de laatste update wel een uitnodiging versturen naar een vriend die een PS4 heeft, dit kon voorheen helemaal niet.

Weet iemand of er op de een of andere manier een mogelijkheid bestaat om te kunnen gamen met een PS4 en PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
turkeyhakan schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:12:
Hoi! Ik heb al heel veel gezocht op het internet omtrent crossplay tussen een PS4 en een PC. Dit schijnt niet mogelijk te zijn.

Echter kan ik sinds de laatste update wel een uitnodiging versturen naar een vriend die een PS4 heeft, dit kon voorheen helemaal niet.

Weet iemand of er op de een of andere manier een mogelijkheid bestaat om te kunnen gamen met een PS4 en PC?
Nee gaat niet, PC is next-gen versie.
PS4 en Xbox One old-gen

Je kan alleen PS4 > XboxOne (Old-Gen)
PC > PS5 > XBSX/S (Next Gen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
De eerste voorspelling van een account wat het vaak bij het juiste eind heeft.

Al zou hancko volgens een SBC komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG3Pl0IAfL-U5XJNAPEnWhomxJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kc7nM7HeGCz4CADQ1jimL8Lm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door ZicoDon op 26-04-2023 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
ZicoDon schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:40:
[...]

Nee gaat niet, PC is next-gen versie.
PS4 en Xbox One old-gen

Je kan alleen PS4 > XboxOne (Old-Gen)
PC > PS5 > XBSX/S (Next Gen)
Dat heb ik ook gelezen inderdaad, maar is er echt geen mogelijkheid om met elkaar online te kunnen gamen? Waarom kan ik wel een uitnodiging versturen sinds vorige week? Dat kon voorheen helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Gimenez wel goede stats idd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
turkeyhakan schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:17:
[...]

Dat heb ik ook gelezen inderdaad, maar is er echt geen mogelijkheid om met elkaar online te kunnen gamen? Waarom kan ik wel een uitnodiging versturen sinds vorige week? Dat kon voorheen helemaal niet.
Ja geen idee, uitnodigingen gaan via het EA app onderliggend, daar kun je vrienden zien die allerlei games spelen.

Je kunt ze vast uitnodigen voor een game, of ze kunnen joinen is een 2de.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Simons 94 lijkt me ook wat overdreven. De namen zullen wel grotendeels kloppen maar de statistieken niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
dutchgio schreef op woensdag 26 april 2023 @ 12:20:
[...]

Simons 94 lijkt me ook wat overdreven. De namen zullen wel grotendeels kloppen maar de statistieken niet.
Klopt, is vaak zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.

En Simons met 85 PSY lijkt mij ook heel erg overdreven.
Niet om hem af te zeiken, omdat het een fantastische voetballer is. :)
Maar, bij een zuchtje wind rolt die over het veld.

Zelfs een hogere PSY dan Brenet, wat mij nogal absurd lijkt.
En maar een paar lager dan Kokcu, terwijl ik wel weet wie ik er op grond ligt als deze 2 tegen elkaar aanlopen. :P

Timber 92 vind ook helemaal nergens op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Tof om eens een mede Venlonaar (van Crooij) in TOTS te zien 8)

En zin om die Simons kaart uit te proberen. Kan een leuk NL team maken zo.

Jammer dat Feyenoord ondervertegenwoordigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Robbio85 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:17:
Tof om eens een mede Venlonaar (van Crooij) in TOTS te zien 8)

En zin om die Simons kaart uit te proberen. Kan een leuk NL team maken zo.

Jammer dat Feyenoord ondervertegenwoordigd is.
Als Geert geen kaart krijg zou echt belachelijk zijn. Hoop dat hij echt in community tots zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:46
Vorig jaar was Gravenberch met 95 OVR de hoogste speler uit de Eredivisie Tots. Dus een 94 Xavi Simons zou kunnen. Maar ik heb het idee dat EA karig gaat zijn met de ratings als ik naar de laatste paar promos kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:22
Bizar dat de aanstaand kampioen evenveel kaartjes heeft als de nummer 3. Mis inderdaad o.a. Geertruida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Er!k schreef op woensdag 26 april 2023 @ 13:32:
Bizar dat de aanstaand kampioen evenveel kaartjes heeft als de nummer 3. Mis inderdaad o.a. Geertruida
Eens Geertruida mag zeker!

[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 26-04-2023 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Kan alleen voor geen meter schieten met zijn 62 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ik heb een goede verdediger nodig! LA CV RA (alle 3)

Ik heb een team met een Franse nationaliteit maar die inmiddels is uitgeroeid tot o.a. Engeland. Iemand tips?

Ik heb 80k :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
turkeyhakan schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:35:
Ik heb een goede verdediger nodig! LA CV RA (alle 3)

Ik heb een team met een Franse nationaliteit maar die inmiddels is uitgeroeid tot o.a. Engeland. Iemand tips?

Ik heb 80k :D
Post anders even nu je huidige basis 11? Screenshotje o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Eerste confirms komen binnen via https://twitter.com/futsheriff
Maar dit zijn geen verassingen :)

Alleen statistieken zijn nog niet vastgesteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8p8LJITnrpfBYrpUz2k6X0RIlU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbM1zkuc09JYP8nqUA5Nyh02.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mh9rRZKiT6zGsABNs2buBb5fVLY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P1W2H0D8f8r7xqQTyrVOaqRw.jpg?f=fotoalbum_tile

Ook eerste Community TOTS zijn er:

- Gabriel Jesus
- Rodrygo
- Bernardo Sila
- Thuram
- Kim Min Jae
- Rice
- Bennacer
- Robbertson

[ Voor 9% gewijzigd door ZicoDon op 26-04-2023 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZicoDon schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:39:
Eerste confirms komen binnen!
Maar dit zijn geen verassingen :)

Alleen statistieken zijn nog niet vastgesteld.

[Afbeelding][Afbeelding]
Simons een beter schot dan Kokcu vind ik wel een klein beetje verrassend...
Heeft toch aardig wat goals gemaakt van buiten de 16, Kokcu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:41:
[...]

Daarom, "Stats are predcited" ;-) Zie https://twitter.com/futsheriff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Wel grappig om te zien hoe er hier over spelers van de "concurrent" wordt gepraat. Feyenoord was dit jaar heer en meester, maar dat hebben ze vooral bereikt door keihard als team te gaan. Absolute uitblinker was dan inderdaad Kokcu. Maar om nou dingen te gaan roepen als dat Simons bij ieder zuchtje gaat liggen, of dat Berghuis er niet bijhoort... Die hebben dit seizoen gewoon heel goed gespeeld, en Simons is veel sterker dan mensen hem beoordelen. Jochie is 1.68m en heeft schouder aan schouder duels met de sterkste verdedigers gewonnen zonder om te gaan. Dat Timber erin zou komen is hopelijk een grapje. Die was dit seizoen zo ontzettend matig, dan geef mij maar Geertruida of Pinto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Sleehond schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:37:
[...]

Post anders even nu je huidige basis 11? Screenshotje o.i.d.
Goeie! Ik ben absoluut niet tevreden over Pele en Kluivert. Pele is echt geen 96 snelheid. Ikone is super! Mijn verdediger heeft rood dus vandaar dat die even in de reserve staat. Mijn teamgeest zit normaliter rond de 27/28. Ik ben Oblak als keeper aan het proberen. Die andere ben ik niet zo te spreken over.

In principe moet er bij mij achterin wat gebeuren. Ik had Roberto Carlos als LA en dat was machtig. Zoiets zoek ik dus ook voor LA CV en RA.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uUgPKfn8dghM_4mYHKqz4dB8_Mo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QqY4uNP02NdL3e9TxOmW7Km3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QX2c7MYtWNoe_VHDswpORpDcxIo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HWcd45iqeUfGO2mA3MlaMlWa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/74rMHpVo90OZkyiJqbTaeRf6KR0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7mUYfXBg3sDpgLF6gMnCF2V.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door turkeyhakan op 26-04-2023 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:41:
[...]

Want Kokcu is topscoorder? Gaat toch niet alleen om afstandschoten? Daarbij is het pure speculatie want het is een leak met bedachte stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
@turkeyhakan Jordie Alba heb je als LA zo binnen via Objectives (ik dacht met squad battles), die kan je dan 99 wedstrijden als leen gebruiken (is 88).

[ Voor 5% gewijzigd door Mauz1978 op 26-04-2023 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mauz1978 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:04:
@turkeyhakan Jordie Alba heb je als LA zo binnen via Objectives (ik dacht met squad battles), die kan je dan 99 wedstrijden als leen gebruiken (is 88).
Ik heb Jordi Alba al! Zit ergens in de club. Maar vond ik niet fantastisch. Beveel je die aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

(jarig!)
turkeyhakan schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:06:
[...]

Ik heb Jordi Alba al! Zit ergens in de club. Maar vond ik niet fantastisch. Beveel je die aan?
Ik vind hem beter als Leibold (wat ook mn main LA was tot Jordi). Liefst wil ik Ashley Cole maar die is nog te duur voor mij. En jammer dat Chielini geen CB kan worden (wat wel hoort!), dat was echt een beest.

[ Voor 19% gewijzigd door Mauz1978 op 26-04-2023 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mauz1978 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:06:
[...]

Ik vind hem beter als Leibold (wat ook mn main LA was tot Jordi). Liefst wil ik Ashley Cole maar die is nog te duur voor mij. En jammer dat Chielini geen CB kan worden (wat wel hoort!), dat was echt een beest.
Ik heb Alba als 85. Blijkbaar is er nog een 88. Even kijken waar die zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
turkeyhakan schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:55:
[...]

Goeie! Ik ben absoluut niet tevreden over Pele en Kluivert. Pele is echt geen 96 snelheid. Ikone is super! Mijn verdediger heeft rood dus vandaar dat die even in de reserve staat. Mijn teamgeest zit normaliter rond de 27/28. Ik ben Oblak als keeper aan het proberen. Die andere ben ik niet zo te spreken over.

In principe moet er bij mij achterin wat gebeuren. Ik had Roberto Carlos als LA en dat was machtig. Zoiets zoek ik dus ook voor LA CV en RA.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wut Pele 96 in een starter team :o

Probeer dan bijvoorbeeld Bonucci te doen en in te passen, dan ga je achterin meteen flink omhoog in kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
dutchgio schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:08:
[...]

Wut Pele 96 in een starter team :o

Probeer dan bijvoorbeeld Bonucci te doen en in te passen, dan ga je achterin meteen flink omhoog in kwaliteit.
Geen idee waar die vandaan komt maar wel welkom :D Maar zo goed is die niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zit hier heel hard te duimen voor een goal of assist van Benrahma vanavond tegen Liverpool. Laatste kans op 92 upgrade maar ben er bang voor….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 10:56
Hebben jullie de nieuwe Silver stars objective al gezien. Die is super interessant. Ik baal namelijk altijd als ik Antiste tegenkom bij de tegenstander. Laatst zat die zelfs in een team bij rivals tegen mij. Wright is op papier stukken beter dan Antiste. Ik ga ervoor!! Niet in de basis, kan denk ik niet vol chem krijgen, maar word snel ingewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
JonnyTheG schreef op woensdag 26 april 2023 @ 22:52:
Hebben jullie de nieuwe Silver stars objective al gezien. Die is super interessant. Ik baal namelijk altijd als ik Antiste tegenkom bij de tegenstander. Laatst zat die zelfs in een team bij rivals tegen mij. Wright is op papier stukken beter dan Antiste. Ik ga ervoor!! Niet in de basis, kan denk ik niet vol chem krijgen, maar word snel ingewisseld.
In alles beter dan Antiste, ook offchem. Die zou ik gewoon basis zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Hij schijnt toch te komen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-z7J-o5L6LrXwiKQkZwOn6qBNY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KBQwlPI91RnG7Yc30VohYQIG.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Stel je voor dat alternative position met deze kaart CB wordt weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:55:
[...]

Stel je voor dat alternative position met deze kaart CB wordt weer.
Die wordt geweldig. Vond die special card van luts al echt geweldig in begin fifa. Je kan dit jaar echt leuk eredivisie / nl team maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op donderdag 27 april 2023 @ 09:11:
[...]

Die wordt geweldig. Vond die special card van luts al echt geweldig in begin fifa. Je kan dit jaar echt leuk eredivisie / nl team maken :)
Het hele jaar door ook echt al inderdaad. Ben begonnen met NL team en toen was een icon krijgen zo makkelijk dat ik alleen nog maar icons heb. Helaas door de chemistry kom je er bijna niet vanaf. Enige niet icon op dit moment is KDB 93 op middenveld op 1 chem. Is niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
Traeces schreef op donderdag 27 april 2023 @ 09:11:
[...]

Ik heb ook al een aardig Nederlands Elftal staan, probeer ook de redelijk betaalbare Eredivisie spelers steeds te halen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Wat een goede fodder rewards ditmaal met die TOTS Season Swaps (gewoon level-uppen zoals je normaal ook lvl 30 kunt worden in het seizoen).
• Level 5 - 🇺🇸 Moments Reyna óf 85+ x5 Upgrade

• Level 10 - 🇫🇷 Moments Payet óf 85x10 Upgrade

• Level 15 - 🇪🇨 Moments Caicedo óf 83+ x15 Upgrade

• Level 20 - 🇫🇷 FB Desailly óf 84+ x20

• Level 25 - 🇪🇸 Flashback Navas óf 85+ x5 Upgrade

• Level 30 - 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 FB Rooney óf 1 van 5 TOTS pick óf 84+ 30

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ziet er idd niet gek uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
AntraXxX schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:08:
Wat een goede fodder rewards ditmaal met die TOTS Season Swaps (gewoon level-uppen zoals je normaal ook lvl 30 kunt worden in het seizoen).

[...]
Dat is leuk, maar EA zou EA niet zijn als er toch niet weer iets is waardoor het weer tricky wordt want kijk maar eens bij objectives: allerlei objectives waar je leuk xp punten mee kon verdienen zijn weg.

Heb nu 3 potjes gespeeld, en normaal zat je dan al op level 3 of 4. Nu zit ik nog niet eens op 1.

[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 27-04-2023 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Moody2204 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:27:
[...]

Dat is leuk, maar EA zou EA niet zijn als er toch niet weer iets is waardoor het weer tricky wordt want kijk maar eens bij objectives: allerlei objectives waar je leuk xp punten mee kon verdienen zijn weg.
Zit ook echt veel vakantiedagen tussen waar wij jaarlijks weg met het gezin zijn. Die Rooney of 1 vd 5 tots gaat never nooit niet lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Oekol schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:27:
[...]

Zit ook echt veel vakantiedagen tussen waar wij jaarlijks weg met het gezin zijn. Die Rooney of 1 vd 5 tots gaat never nooit niet lukken.
Dat bedoel ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

Heb nu 3 potjes gespeeld, en normaal zat je dan al op level 3 of 4. Nu zit ik nog niet eens op 1.
Als je gewoon de normale wekelijkse meepakt ben je er einde seizoen wel tog. Ik heb er nooit veel moeite mee. Alleen die komen morgen pas. Tevens zijn de xp doelstellingen over de community ook richting de 10k

[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 27-04-2023 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Heb dit keer niet veel packs verzameld nog voor TOTS, stuk of 20. Gisteren nog gauw de bonus packs van de wins van Rivals af gemaakt en vanochtend kunnen innen. Zal geen zoden aan de dijk zetten, maar wie weet.

Hebben er mensen hier wel flink gestacked met packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:30:
Heb dit keer niet veel packs verzameld nog voor TOTS, stuk of 20. Gisteren nog gauw de bonus packs van de wins van Rivals af gemaakt en vanochtend kunnen innen. Zal geen zoden aan de dijk zetten, maar wie weet.

Ik ook maar heel weinig, wilde abraham voltooien dus nog wat packs geopend haha (gevalletje fomo)

Dus vooral daily login en van vanochtend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Ik denk dat er morgen wel weer objectives zijn of vanaf 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Sleehond schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:30:

Alleen de spelerspacks dicht gelaten. Gold packs en 2x 80+ packs gewoon open gemaakt om Abraham en wat andere SBC's te kunnen doen.
Ik denk dat ik niet eens packs ga openen verder, want ik verwacht dat TOTS weer over een paar weken uitgesmeerd gaan worden en ik ga niet in een PL / La Liga / League 1 week packs openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Die komen zoals altijd vanaf vrijdag wel weer elke week. Dat lijkt nu zo omdat het net een nieuw seizoen is.
Pagina: 1 ... 96 ... 120 Laatste