[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 95 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

rcsnellink schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:03:
[...]

Haha ach dat is toch ook de lol joh, telkens proberen weer een iets beter team te krijgen :)

Er zullen bij de nieuwe promo ook wel vast weer wat betaalbare NL spelers komen (Ake bijv). Dus ook wel iets om naar uit te kijken :)
Hmm, ik heb genoeg coins om het volgende te kopen.
- 88 Wijnaldum
- 89 De Jong
- 89 Van Persie

Dit zou mijn chemistry weer naar 33 zetten.
Dan heb ik denk ik een solide team en hoef ik alleen nog maar te denken aan verbeteren op termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-03 18:03
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:18:
[...]

Hmm, ik heb genoeg coins om het volgende te kopen.
- 88 Wijnaldum
- 89 De Jong
- 89 Van Persie

Dit zou mijn chemistry weer naar 33 zetten.
Dan heb ik denk ik een solide team en hoef ik alleen nog maar te denken aan verbeteren op termijn.
Ik zou dan alleen Wijnaldum en De Jong doen voor nu. Ik zou niet van persie nemen maar eerst Gakpo 88 of Malen. Gakpo is wat groter en fysieker, Malen is wat wendbaarder. Allebei heel fijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
Wijnaldum heeft trouwens 2 88 versies. Je moet de TOTW versie hebben, die is net beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Indien iemand hier geintereseerd zou zijn (en ik hier beetje reclame mag maken) - heb 2x vouchercode gewonnen, elk voor 12.000 FIFA punten.
v&a aangeboden: 2 x 12.000 FIFA Punten voor Playstation accounts

EDIT: Woon in Belgie, werken hier helaas niet :'(
EDIT2: Eentje verkocht hier - nog eentje over!

[ Voor 14% gewijzigd door forzaracing op 20-04-2023 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:29
Blanc wc Titan uit een PP, iemand ervaring met de beste man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02:57
Zouden jullie mij Ashley Cole SBC aanraden als linksback en dan Joao Cancelo verkopen (tradable dus). Die levert nog circa 80/90k op en kom ik daarmee op ongeveer 175/180k coins en kan ik misschien richting een nieuwe CV/SP toewerken…?

Als ik compare doe op Futbin...

Dan heeft Cole betere agressie, jumping, strength, def awareness, standing tackle, sliding tackle, interceptions, agility, balance, acceleration en sprint speed

En dan heeft Joao Cancelo vooral op vlak van passing, shooting...

Kortom, volgens mij geef ik nu zelf het antwoord al wel... :+
Het is immers eerste taak verdedigen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVvna815_lmR4K-uElhtbEpf1kU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kED1mXWNFYPbRRzwQSIKDSSJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Sleehond op 20-04-2023 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:38
Augy schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:47:
Blanc wc Titan uit een PP, iemand ervaring met de beste man?
Gezien wc blanc echt een monster is. Verwacht ik dat deze nog een stuk beter is :)

Hij is niet de snelste. Maar enorm goede positie kiezen en verliest qua kracht totaal geen duels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:26
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:57:
Zouden jullie mij Ashley Cole SBC aanraden als linksback en dan Joao Cancelo verkopen (tradable dus). Die levert nog circa 80/90k op en kom ik daarmee op ongeveer 175/180k coins en kan ik misschien richting een nieuwe CV/SP toewerken…?

Dan heeft Cole betere agressie, jumping, strength, def awareness, standing tackle, sliding tackle, interceptions, agility, balance, acceleration en sprint speed

[Afbeelding]
Ja doen, dat is een mooie upgrade.
Let wel op dat je ook +-340k aan kaarten nodig hebt om in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Keuze voor deze wl keuze spitsen wordt echt moeilijk. Heb gold mbappe, wc voller, ff Hero di natale en titan Raul pfff keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Traeces schreef op donderdag 20 april 2023 @ 20:55:
Keuze voor deze wl keuze spitsen wordt echt moeilijk. Heb gold mbappe, wc voller, ff Hero di natale en titan Raul pfff keuzes keuzes
Nee hoor, de vraag is alleen met welke je begint en welke je naar 60m gaat inbrengen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:10:
[...]

Nee hoor, de vraag is alleen met welke je begint en welke je naar 60m gaat inbrengen.
Haha jawel hoor. Mbappe blijft standaard staan moet een 5* skiller hebben. Twijfel tussen Raul en di natale. Beide hun voordelen.

Di natele is meer wendbaarder. Raul betere afmaker. Voller wordt me wissel spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Traeces schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:55:
[...]

Haha jawel hoor. Mbappe blijft standaard staan moet een 5* skiller hebben. Twijfel tussen Raul en di natale. Beide hun voordelen.

Di natele is meer wendbaarder. Raul betere afmaker. Voller wordt me wissel spits.
Di Natale as sub, met zijn loopacties tegen een vermoeide verdediging komt er altijd wel een kans.
Dit baseer ik op zijn “base” hero kaartje die ik nog steeds regelmatig gebruik icm Politano.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Heerlijke dag gisteren!

Van Basten uit Rivals rewards en eenvoudig Cole SBC met fodder kunnen doen.

2 potjes Rivals gisterenavond gedaan om beide spelers even te testen. Cole was verdedigend erg sterk en kon in ieder geval een Best 94 goed tegenhouden. Van Basten in beide wedstrijden 1 goal gemaakt. Vond hem niet heel aanwezig ofzo maar afronden was natuurlijk uitstekend van hem.

Zit nu te denken aan Jota of Isak als spits en neig eigenlijk naar Isak. Qua coins gaat het goede kant op alleen weet ik niet of je nog zoveel moet uitgeven aan hem nu in deze periode van het spel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jnuS4RhyGqjNubjvSC8G5vx_HZU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6bMuNxaMGxirV8BRq0gWmXrS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhondtjes
  • Laatst online: 23-09-2024
Dit is mijn huidige team. Enkel Van Basten en Schmeichel zijn tradeable.
Wat zijn hiervoor nog goede versterkingen volgens jullie ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cba_0KcofAYMyh-KevJw-YNAZc0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AAOMyAjykqkf2So1CUAfqANH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32

Mauz1978

Console War Veteran

Jullie hebben vaak dezelfde opstelling. Is dat de meta nu 4-1-2-1-2?

[ Voor 7% gewijzigd door Mauz1978 op 21-04-2023 08:57 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

Sevyx

Facta non verba!

Nee volgens mij is 4-2-2-2 de Meta.

Overigens staar je niet te veel blind op de meta. Ik speel zelf in DIV/elite met gewoon 4-4-2

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13
Meer een kwestie wat je prettig vindt voor jezelf. Toevallig speel ik zelf al vrijwel deze hele editie 4-2-2-2. Voordeel daarvan is dat ik precies weet waar iedereen loopt. Speel het al zolang, dan ken je het op je duimpje op een gegeven moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Snap die filmpjes nooit zo. Ik heb nog nooit een tactiek van zoiets overgenomen.

Je weet zelf hoe je graag speelt, dus je weet zelf wel hoe je je team tactisch wil neerzetten denk ik altijd. Als je tactiek van iemand anders gaat overnemen en jij heel anders speelt, kan je net zo goed helemaal geen tactiek instellen, want dan gaat het toch nooit werken.

Er zal altijd een meta zijn, maar dat betekent niet dat andere dingen niet werken.

Unpopular opinion; altijd maar de meta volgen maakt je een slechtere speler. Omdat je niet meer beter wordt, maar alleen maar de exploits van de game opzoekt. Er is geen enkele incentive om te leren, je volgt gewoon blind wat overal op reddit/youtube staat. De challenge is juist om steeds beter te willen worden, steeds meer te schaven aan jouw opvatting hoe je wil spelen in deze game.

[ Voor 40% gewijzigd door Timk10 op 21-04-2023 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timk10 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 10:22:
Snap die filmpjes nooit zo. Ik heb nog nooit een tactiek van zoiets overgenomen.

Je weet zelf hoe je graag speelt, dus je weet zelf wel hoe je je team tactisch wil neerzetten denk ik altijd. Als je tactiek van iemand anders gaat overnemen en jij heel anders speelt, kan je net zo goed helemaal geen tactiek instellen, want dan gaat het toch nooit werken.

Er zal altijd een meta zijn, maar dat betekent niet dat andere dingen niet werken.

Unpopular opinion; altijd maar de meta volgen maakt je een slechtere speler. Omdat je niet meer beter wordt, maar alleen maar de exploits van de game opzoekt. Er is geen enkele incentive om te leren, je volgt gewoon blind wat overal op reddit/youtube staat. De challenge is juist om steeds beter te willen worden, steeds meer te schaven aan jouw opvatting hoe je wil spelen in deze game.
Mee eens,

Ik begon vorige week zelf met een 4-1-2-1-2 omdat dat volgens vele 1 van de betere tactieken zou zijn.
Maar, ik voelde met er totaal niet comfortabel bij.
Overgestapt naar een 4-3-2-1, en alles voelt meteen een stuk prettiger aan en mijn veldbezetting is vele malen beter.

Beetje fine-tunen met de persoonlijke instructies, en nu speel ik de CPU zelfs op Ultimate weg met 3/4-0

Ik moet vandaag nog 5 Squad Battles doen om de Bergkamp challenge af te ronden.
En, daarna ga ik eventjes de SBC induiken.
Heb zoveel gouden plaatjes die ik niet ga gebruiken maar niet kan verkopen, even kijken of ik hier iets moois kan uitkrijgen.

Zoek nog steeds een goede CM om Wijnaldum te vervangen.
Hij is niet slecht, verre van zelfs... maar, ik wil toch een echt fysiek blok/stofzuiger daar neerzetten. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:01
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 10:37:
[...]

....

Hij is niet slecht, verre van zelfs... maar, ik wil toch een echt fysiek blok/stofzuiger daar neerzetten. :)
De oplossing staat klaar : Roy Keane icon SBC !

Dat is echt een beest op het middenveld. Zeer agressief, snel en onderschept zoveel op het middenveld.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Toch mis ik dat je zelf een formatie zoals in PES dat kon kan neerzetten. Dat je zelf precies de plek en de rol (RM, of RW etc) kan bepalen. Ik speel nu gewoon 4-4-2 en wil spelers die ik leuk vind in mn team hebben en niet per se de beste zijn (op die plek). Een mbape, messi of ronaldo zal nooit in mn team komen.

Des te leuker vind ik het om een 93 gemiddeld team met al die sterren weg te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
Moody2204 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 10:01:
Meer een kwestie wat je prettig vindt voor jezelf. Toevallig speel ik zelf al vrijwel deze hele editie 4-2-2-2. Voordeel daarvan is dat ik precies weet waar iedereen loopt. Speel het al zolang, dan ken je het op je duimpje op een gegeven moment.
Same here. Volgens mij is het beter om vooral te wennen aan een opstelling ipv steeds de laatste meta toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Deze Weekend League gaat alles behalve voortvarend. Ga 1-5 waar ik normaal met gemak 11 wins haal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

saert schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 11:07:
Deze Weekend League gaat alles behalve voortvarend. Ga 1-5 waar ik normaal met gemak 11 wins haal..
Wat is de weekend league en waar kan ik het vinden? Ik vind het soms zo onoverzichtelijk waar ik alles kan vinden in het spel. Ik speel het ook pas sinds 2-3 weken (na jaaaaren PES waarbij ik nu vooral moet wennen aan de omgedraaide schiet en pass buttons haha).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
Mauz1978 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 11:32:
[...]

Wat is de weekend league en waar kan ik het vinden? Ik vind het soms zo onoverzichtelijk waar ik alles kan vinden in het spel. Ik speel het ook pas sinds 2-3 weken (na jaaaaren PES waarbij ik nu vooral moet wennen aan de omgedraaide schiet en pass buttons haha).
Naast Rivals en Squad Battles. Wel even kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

saert schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 11:37:
[...]

Naast Rivals en Squad Battles. Wel even kwalificeren.
Thanks. Wat ik ook nog niet snap: als ik bv naar de objective kijk om bergkamp te unlocked, staat er dat ik een match met een base bergkamp moet spelen. Moet ik die base bergkamp dan via een transfer kopen of (ultra) lucky zijn met een pack? Of kan ik die ergens anders unlocken?

En ik snap al helemaal niks van die birthday tokens. Gelukkig vind ik het spel wel lekker spelen, beetje hoe PES vroeger was ;)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
Mauz1978 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 11:54:
[...]

Thanks. Wat ik ook nog niet snap: als ik bv naar de objective kijk om bergkamp te unlocked, staat er dat ik een match met een base bergkamp moet spelen. Moet ik die base bergkamp dan via een transfer kopen of (ultra) lucky zijn met een pack? Of kan ik die ergens anders unlocken?

En ik snap al helemaal niks van die birthday tokens. Gelukkig vind ik het spel wel lekker spelen, beetje hoe PES vroeger was ;)..
Volgens mij moet je eerst wedstrijden spelen met minimaal X Nederlandse spelers in je team. Dan krijg je base bergkamp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
En die tokens kun je nu niet meer krijgen. Waarschijnlijk binnenkort bij de TOTS promo dat je weer tokens kunt verzamelen. Die krijg je dan door bijv. bepaalde objectives te doen en dan kun je voor X tokens rewards krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 23:34
[...]

Als ik het goed heb kan je dit aanpassen bij je controller settings. Dan moet je het op alternate zetten. Dacht ik hoor, speel zelf ook op alternate omdat ik dat van vroeger nog gewend ben, maar weet niet of dit specifiek met PES te maken heeft

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 10:37:
[...]

Mee eens,

Ik begon vorige week zelf met een 4-1-2-1-2 omdat dat volgens vele 1 van de betere tactieken zou zijn.
Maar, ik voelde met er totaal niet comfortabel bij.
Overgestapt naar een 4-3-2-1, en alles voelt meteen een stuk prettiger aan en mijn veldbezetting is vele malen beter.

Beetje fine-tunen met de persoonlijke instructies, en nu speel ik de CPU zelfs op Ultimate weg met 3/4-0

Ik moet vandaag nog 5 Squad Battles doen om de Bergkamp challenge af te ronden.
En, daarna ga ik eventjes de SBC induiken.
Heb zoveel gouden plaatjes die ik niet ga gebruiken maar niet kan verkopen, even kijken of ik hier iets moois kan uitkrijgen.

Zelf ook wel een aantal geprobeerd waaronder 4222. Moet zeggen dat ik de veldbezetting in 4321 super prettig vind. Aangezien ik de rca (nkunku) op come back heb staan en de ra op balanced varier ik echt ingame tussen 343/442/4321 en soms ook 334 afhankelijk van de positie keuze. Vooral deze variatie maakt het onvoorspelbaar voor de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Gebruikt iemand de Playstation Edge als controller toevallig? Of een andere met extra back buttons? Zo ja, werkt dat lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
[...]

Dan pas je je controls toch ff aan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ja dat deed ik eerst op de versie van de switch van mn zoon, maar dat resette elke keer. Nu heb ik het mezelf maar andersom aangeleerd net als bevestigen en cancel net omgedraaid is tussen de switch en ps haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Gisteren Van Basten uit een pakje en Cole SBC afgerond.

Vandaag eens in m’n fodder gekeken en dacht, heb eigenlijk behoorlijk wat over.

Toen naar Keane SBC gekeken en kon ook deze eenvoudig voltooien *O*

Oké, fodder is nu wel wat kariger aan het worden.

Keane vervangt Jorginho. 2 potjes net gespeeld Rivals 5 en beide wedstrijden scoort ie 1 goal en merk dat ik mij defensief heel sterk voel met Cole, Gatusso, Keane en Ederson. Mijn manko is altijd een beetje de verdediging, maar die wordt steeds sterker zo.

190k coins, eens kijken hoe snel ik naar een vervanger van Walcott kan toewerken :*)

Ben wel echt heel tevreden over mijn team eerlijk gezegd. Zonder fifa points, zonder WL (1tje maar gedaan in heel 23) en zonder traden (geen tijd/zin voor). Maakt dat ik wel heel blij ben nu dit team te hebben.

Oh en had ik al gezegd dat Benrahma op CAM echt ZIEK goed is? Ben echt verbaast dat ie zo weinig voorbij komt hier maar ook online bij tegenstanders. En stiekem heb ik hoop op zijn 92 upgrade nog!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XC8XF8mFO9bd1wj1-Y28Ph6KhtI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wjm3v2V7kPtau98nEwOwU0D2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 21-04-2023 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn hemel..
Nu eventjes met Draft bezig, en wat is R9 toch een cheat-code..

Voor de eerste keer dat ik nu met hem speel, maar het is gewoon niet eerlijk meer. :+
Ik speel op Ultimate gewoon iedereen voorbij en win met dubbele cijfers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 16:13
Sleehond schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:51:

Keane vervangt Jorginho. 2 potjes net gespeeld Rivals 5 en beide wedstrijden scoort ie 1 goal en merk dat ik mij defensief heel sterk voel met Cole, Gatusso, Keane en Ederson. Mijn manko is altijd een beetje de verdediging, maar die wordt steeds sterker zo.

190k coins, eens kijken hoe snel ik naar een vervanger van Walcott kan toewerken :*)

Ben wel echt heel tevreden over mijn team eerlijk gezegd. Zonder fifa points, zonder WL (1tje maar gedaan in heel 23) en zonder traden (geen tijd/zin voor). Maakt dat ik wel heel blij ben nu dit team te hebben.

Oh en had ik al gezegd dat Benrahma op CAM echt ZIEK goed is? Ben echt verbaast dat ie zo weinig voorbij komt hier maar ook online bij tegenstanders. En stiekem heb ik hoop op zijn 92 upgrade nog!

[Afbeelding]
Volgende week begint Team of the Season en de Premier League is altijd als een van de eersten aan de beurt. Grote kans dat jij hier wel een geschikte opvolger voor Walcott kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Sleehond schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:51:

[Afbeelding]
Je zegt zonder fifa punten maar in die screenshot van je team zie ik rechtsboven toch echt 100 fifa punten staan…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sossage23 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:14:
[...]

Je zegt zonder fifa punten maar in die screenshot van je team zie ik rechtsboven toch echt 100 fifa punten staan…..
Vast Ultimate Edition 👌

Wat een sweatfest is divisie 2 de afgelopen dagen zeg, WL is bijna leuker om te spelen 😂

Nog 1 win vanaaf, Miss dat ik de WL dan nog even aan slinger. Heb dr eigenlijk weinig zin zin

[ Voor 26% gewijzigd door Augy op 21-04-2023 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valandil schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 10:55:
[...]

De oplossing staat klaar : Roy Keane icon SBC !

Dat is echt een beest op het middenveld. Zeer agressief, snel en onderschept zoveel op het middenveld.
Ik ben uiteindelijk gegaan voor Juan Sebastián Verón (92)
Heeft een beetje alles wat ik zoek.

Ik ben nu ondertussen best wel tevreden met mijn elftal.
Alhoewel ik toch heel graag Xavi/De Jong ook wil vervangen met een fysieke opbouwer (Rijkaard, bijvoorbeeld.)
Dan schuif ik Veron naar Xavi/De Jong zijn plek, en word Rijkaard mijn stopper op het middenveld.

Alleen, hij kost zo'n 130.000 muntjes, en heb er nu nog maar 40.000 over, dus dat zit er eventjes niet in. :+

Ook een hele harde les geleerd.
Kaartje verkocht die normaliter voor zo'n 100K gaat.
Had de buy now gezet op 95K... maar, ik was vergeten de start price te veranderen...en deze stond nog op 20K :'( (Hij werd uiteindelijk verkocht voor... 21K...)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 21-04-2023 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Augy schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:54:
[...]

Vast Ultimate Edition 👌

Wat een sweatfest is divisie 2 de afgelopen dagen zeg, WL is bijna leuker om te spelen 😂

Nog 1 win vanaaf, Miss dat ik de WL dan nog even aan slinger. Heb dr eigenlijk weinig zin zin
Niet te doen Hé? De meest bizarre teams..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Sossage23 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:14:
[...]

Zal de Ultimate Edition zijn inderdaad. Als je daar je punten uitgeeft op de meest logische manier hou je er inderdaad 100 over. Die een beetje nutteloos zijn. Dus heb maar de Alisha Lehmann tifo gedaan, dat was precies 100 punten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Open jullie gewoon packs of bewaren jullie deze tot TOTS?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

saert schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 19:07:
Of mijn hart nou vandaag word gebroken of volgende week.. zie het verschil niet zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Volgens mij zit er alleen maar gold in op dit moment. Dan wacht k wel tot vrijdag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
Ik bewaar ze wel tot TOTS. Er zit nu niets in packs en er zijn ook geen SBCs die ik wil doen. Dus dan kan ik net zo goed wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Geen nieuwe promo, maar ook geen tijd om ff de live kaartjes up te daten blijkbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ok, ik ben tevreden. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSSHcJWZ5zdChyDghrXPF5WAQh8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gz5rEAGw4QUOv5sTh2EBtTZG.jpg?f=fotoalbum_large

Velon toch weer verkocht en daarvan Rijkaard (90) en Seedorf (88) gehaald.
Ik denk dat dit team wel goed genoeg is om Rivals weer te proberen na de reset. :)

Enigste wens zou zijn een R9 or Mbappe, maar kan natuurlijk niet alles hebben^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
saert schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 18:50:
[...]

Niet te doen Hé? De meest bizarre teams..
Laatste win gehaald en snel de PS uit, was er wel klaar mee. ik ga lekker een serie kijken ipv zweten in de WL 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 20:19:

[Afbeelding]

Ik denk dat dit team wel goed genoeg is om Rivals weer te proberen na de reset. :)

De ligt otw :p

Enne heb je er geen last van dat je voorhoede te langzaam/agile is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Augy schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 21:20:
[...]

De ligt otw :p

Enne heb je er geen last van dat je voorhoede te langzaam/agile is?
Allemaal rond de 90 Pace, dus niet absurd langzaam.
Nee, het zijn geen Mbappe's, maar nog steeds wel oke. :)

Ik kan voor een betere de Ligt kijken, ja.
Maar, ik spaar liever voor een Mbappe^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 21:49:
[...]

Allemaal rond de 90 Pace, dus niet absurd langzaam.
Nee, het zijn geen Mbappe's, maar nog steeds wel oke. :)

Ik kan voor een betere de Ligt kijken, ja.
Maar, ik spaar liever voor een Mbappe^^
Wat hij bedoelt is dat het niet per se hele wendbare aanvallers zijn. Door lengte of door de dribbeling stats. Zeker als je online gaat spelen en ook met lag te maken krijgt zijn snelle dribbelaars heel fijn. Maar ik zou eerst gewoon ff proberen hoe dit gaat en dan merk je wel of je er mee kunt werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
Ik zou trouwens gewoon lekker beginnen met rivals en niet verder aan je team bouwen om jezelf voor te bereiden. :) Rivals speelt gewoon zo anders dan Squad battles, dat je gewoon moet veel moet gaan oefenen online. (Tenminste, als je uiteindelijke doel ook is online spelen ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
rcsnellink schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 07:00:
[...]

Wat hij bedoelt is dat het niet per se hele wendbare aanvallers zijn. Door lengte of door de dribbeling stats. Zeker als je online gaat spelen en ook met lag te maken krijgt zijn snelle dribbelaars heel fijn. Maar ik zou eerst gewoon ff proberen hoe dit gaat en dan merk je wel of je er mee kunt werken :)
Hier speel ik met Bergkamp als 'valse spits' en Van Basten als diepe spits (achter de linies kruipen). Op de een of andere manier werkt dat voor mij heel goed. Ik ben ook geen skiller. Maar op die manier loopt het voor mij regelmatig als een tierelier. Heb dan op de vleugels wel wat meer wendbare spelers (Ljungberg en Garrincha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Ben dat spelen tegen AI in WL ook echt zat.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
Moody2204 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 08:10:
[...]

Hier speel ik met Bergkamp als 'valse spits' en Van Basten als diepe spits (achter de linies kruipen). Op de een of andere manier werkt dat voor mij heel goed. Ik ben ook geen skiller. Maar op die manier loopt het voor mij regelmatig als een tierelier. Heb dan op de vleugels wel wat meer wendbare spelers (Ljungberg en Garrincha).
Moet ook zeggen dat ik Van Basten heel erg vind meevallen qua dribbelen. Ben ook heel blij met ‘m! (Ben ook geen skiller)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
rcsnellink schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:41:
[...]

Moet ook zeggen dat ik Van Basten heel erg vind meevallen qua dribbelen. Ben ook heel blij met ‘m! (Ben ook geen skiller)
Als je eenmaal een beetje doorkrijgt hoe je 'm het beste kan bedienen knalt-ie alles er in! Maar met Bergkamp als een soort zwervende spits bij hem in de buurt werkt dus heel goed voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Welke tactiek spelen jullie mee? Wissel zelf met 4 af, maar niets lijkt meer te werken in Div 2.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:50
Hèhè, eindelijk weer eens iets leuks :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EDJzWtIZeAPymUtRCJRw85sLZf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wqCJXhUIfmC7BOErllfM8hQs.jpg?f=fotoalbum_large

Heb het nu zo staan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7mXtW9H7yYZuK8F4N2UjkYNtpY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eg0T9hIiBjQDTncdr4hfS69F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door lwd-kevin op 22-04-2023 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Iemand die Bonucci kaart al gebruikt ? Na ff Hero di natale te hebben gepackt, nu uit die 750 punten pakket rttf Chiesa. Door Bonucci kan ik alles mooi linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Wat denken jullie van de Abraham 92 kaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Traeces schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 14:42:
Iemand die Bonucci kaart al gebruikt ? Na ff Hero di natale te hebben gepackt, nu uit die 750 punten pakket rttf Chiesa. Door Bonucci kan ik alles mooi linken :)
Schijnt echt een beest te zijn, net onder niveau Ramos wat k online zo lees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 14:42:
Hier een centrum met Bonucci en Ramos. Ja prima duo inderdaad. Ramos blijft voor mij wel de beste cv hoor, dat wel. Maar Bonucci bevalt mij in ieder geval ook wel. Is ook niet zo'n dure sbc, dus je kan je er ook niet echt een buil aan vallen.

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 22-04-2023 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 16:17:
[...]

Schijnt echt een beest te zijn, net onder niveau Ramos wat k online zo lees
Ga deze maar doen. Serieus spijt van dat ik die Ramos kaart niet heb gedaan. Ook qua links.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Sleehond schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 15:31:
Als je er een engine op gooit goede targetmen. Roma kan zomaar het toernooi winnen dan wordt het toch wel een serieus goede kaart.

Kuch hoop het het niet want vind Roma een vervelende club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
saert schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 10:55:
Welke tactiek spelen jullie mee? Wissel zelf met 4 af, maar niets lijkt meer te werken in Div 2.
Zoals ik al eerder schreef ben ik bijna heel deze Fifa 1 tactiek trouw gebleven. Namelijk de 4-2-2-2. Hier en daar een beetje finetunen, maar ik ken deze tactiek op mijn duimpje nu. Wat niet wegneemt dat ik soms ook hele series verlies hoor. Maar je kan toch vaak terugvallen op vaste patronen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:34:
[...]

Als je er een engine op gooit goede targetmen. Roma kan zomaar het toernooi winnen dan wordt het toch wel een serieus goede kaart.

Kuch hoop het het niet want vind Roma een vervelende club :)
Vooral 'The special one' (?) is erg vervelend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:29

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 15:31:
Wordt gek van die Abraham, is toch best 'n goeie kaart. Scoort veel met hoofd tegen me en rent Maldini prime + Alberto Carlos er ook uit

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:36:
[...]

Vooral 'The special one' (?) is erg vervelend.
Dat vooral , zeer asociale man :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Oekol schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 17:48:
[...]

Wordt gek van die Abraham, is toch best 'n goeie kaart. Scoort veel met hoofd tegen me en rent Maldini prime + Alberto Carlos er ook uit
Oftewel, als Serie-a speler gewoon ff meepakken?

Marvel Hero Lucio gepacked als upgrade voor Hero Lucio :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:01:
[...]

Oftewel, als Serie-a speler gewoon ff meepakken?

Marvel Hero Lucio gepacked als upgrade voor Hero Lucio :9
Ik zou 't doen! Wil niet zeggen dat als 't goed is tegen mij dat het dan een goeie speler is. Zo goed ben ik nou ook weer niet maar vond 'm rete irritant want stond steeds goed om te scoren of deed een goeie loopactie om 1 op 1 op de keeper te komen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Sleehond schreef op donderdag 20 april 2023 @ 19:57:

[Afbeelding]
Ik heb toevallig Cole gedaan omdat ik full icon wil gaan. Wat een beest op LA, denk dat de dives into tackles trait enorm helpt! Tot op heden houd hij capdevilla wc uit de basis (minimaal verschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Augy schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 22:48:
[...]

Ik heb toevallig Cole gedaan omdat ik full icon wil gaan. Wat een beest op LA, denk dat de dives into tackles trait enorm helpt! Tot op heden houd hij capdevilla wc uit de basis (minimaal verschil)
Klopt, ik ben er ook zeer blij mee, echt een ontzettend goede kaart!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Oekol schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:49:
[...]

Ik zou 't doen! Wil niet zeggen dat als 't goed is tegen mij dat het dan een goeie speler is. Zo goed ben ik nou ook weer niet maar vond 'm rete irritant want stond steeds goed om te scoren of deed een goeie loopactie om 1 op 1 op de keeper te komen.
Abraham en Bonucci beide gedaan.

Met 3ATB speel ik met 88 Maldini, 93 Keane en 90 Lucio achterin dus dat word nog ff puzzelen :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

I'll take it.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlgnbC-PWVJ4cK6kCAETILlzQC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gsa3ywMR0V8AJel1eUslgKls.jpg?f=fotoalbum_large

Als vervanger van Toure 87 proberen. Wellicht hoef ik dan Makelele niet terug te kopen en dan wellicht toch VVD TOTY of een leuke spits kopen van m'n coins.

[ Voor 16% gewijzigd door Oekol op 23-04-2023 11:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op zondag 23 april 2023 @ 11:11:
I'll take it.

[Afbeelding]

Als vervanger van Toure 87 proberen. Wellicht hoef ik dan Makelele niet terug te kopen en dan wellicht toch VVD TOTY of een leuke spits kopen van m'n coins.
Vind der lothar echt de irritantste middenvelder om tegen te spelen. Zo compleet.

Ga je veel plezier van hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
WL heel makkelijk 51 punten gehaald in record tijd. Veel wedstrijden gestopt omdat me tegenstander weigerde te voetballen.

Griezmann, Vela uit red picks. Vela uit totw pakket en kdb uit de pick. Helemaal prima :)

Packs bewaren we lekker voor tots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kak, Benrahma vandaag niet gescoord of een goal. Nu nog 1 kans op goal of assist voor z’n 92 upgrade…

Tegen Liverpool :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op zondag 23 april 2023 @ 12:12:
[...]

Vind der lothar echt de irritantste middenvelder om tegen te spelen. Zo compleet.

Ga je veel plezier van hebben :)
Was inderdaad niet verkeerd. Blijkbaar is Zidane ook gedegradeerd tot 2e vrijetrap nemer nu matthaus er is. Moest gisteren nog 5 potjes doen maar had in de middag wat bier gehad vanwege voetbalwedstrijd, ging nog verrassend goed. 4 gewonnen vd 5. Op 10 wins uitgekomen.

Die 4e win had ik niet nodig dat was de 10e zeg maar. Stond 4-1 voor en wilde de win aan die ander gunnen en naar bed. Keeper voor doel en dan lukte 't 'm nog niet. Dus ik maak eigen goals.... En disconnect bij 4-4. Even weer vergeten dat 3x disconnect is vanwege vele eigen doelpunten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:19
Oekol schreef op maandag 24 april 2023 @ 07:05:
[...]

Was inderdaad niet verkeerd. Blijkbaar is Zidane ook gedegradeerd tot 2e vrijetrap nemer nu matthaus er is. Moest gisteren nog 5 potjes doen maar had in de middag wat bier gehad vanwege voetbalwedstrijd, ging nog verrassend goed. 4 gewonnen vd 5. Op 10 wins uitgekomen.

Die 4e win had ik niet nodig dat was de 10e zeg maar. Stond 4-1 voor en wilde de win aan die ander gunnen en naar bed. Keeper voor doel en dan lukte 't 'm nog niet. Dus ik maak eigen goals.... En disconnect bij 4-4. Even weer vergeten dat 3x disconnect is vanwege vele eigen doelpunten. 8)7
Je moet toch 11 wins halen voor de volgende rang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-06 17:13
Traeces schreef op zondag 23 april 2023 @ 19:27:
WL heel makkelijk 51 punten gehaald in record tijd. Veel wedstrijden gestopt omdat me tegenstander weigerde te voetballen.

Griezmann, Vela uit red picks. Vela uit totw pakket en kdb uit de pick. Helemaal prima :)

Packs bewaren we lekker voor tots.
Die TOTW pakket kan je toch bewaren voor een andere TOTW? ik heb hem namelijk nog staan, maar wacht op een betere TOTW (hoogste waarde van deze TOTW is 50k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Laan1988 schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:05:
[...]

Die TOTW pakket kan je toch bewaren voor een andere TOTW? ik heb hem namelijk nog staan, maar wacht op een betere TOTW (hoogste waarde van deze TOTW is 50k)
Komen tots in de packs vanaf vrijdag. Dus dat heeft geen nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Beavbusi schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:02:
[...]

Je moet toch 11 wins halen voor de volgende rang?
Ik was dus geëindigd met 9 wins en stond 4-1 voor en dat zou mijn 10e win zijn.
Echter wilde ik hem die dus gunnen, kan hij weer een hogere reward halen betere spelers etc.

Moet zeggen dat ik er goed op ga, met het geven van overwinningen op het einde. Krijg soms echt leuke berichten. Dus dat was het idee. Ik dacht (maar er zat wat bier in) dat ik pas op twee eigen goals zat, maar hij miste een kans om te scoren en die liep ik er alsnog zelf in. Dus toen disconnect bij 4-4 en kreeg hij z'n win niet.

Weet iemand trouwens hoe je op de Xbox Series X een bericht stuurt naar diegene waar je op dat moment tegen aan het spelen bent? Het lukt me nooit en die naam helemaal overtypen is toch irritant? Mij weten ze altijd wel super snel een berichtje te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Wat voor pakjes kan je nou het beste bewaren? Ik moet zeggen dat ik er nog niet veel van snap al die verschillen ertussen.

En inmiddels in divisie 6 tegen een muur gekomen. Alleen maar 92+ teams met uiteraard gasten die weten wat ze doen, dan wordt het echt afleggen (ik heb gemiddeld 87 met 1 icon van 90) of de hele wedstrijd 110% spelen om te winnen (wat ook voorkomt). Ook in alle andere modi ook, zoals SBC’s (eerste eigenaars feestje), etc… het wordt wat ergerlijk dan. Ook al weet ik dat ik heel wat te verbeteren heb (qua eigen spel, en qua team), maar toch, iets gelijkwaardiger is iets leuker…

[ Voor 14% gewijzigd door Mauz1978 op 24-04-2023 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Mauz1978 schreef op maandag 24 april 2023 @ 12:40:
Wat voor pakjes kan je nou het beste bewaren? Ik moet zeggen dat ik er nog niet veel van snap al die verschillen ertussen.

En inmiddels in divisie 6 tegen een muur gekomen. Alleen maar 92+ teams met uiteraard gasten die weten wat ze doen, dan wordt het echt afleggen (ik heb gemiddeld 87 met 1 icon van 90) of de hele wedstrijd 110% spelen om te winnen (wat ook voorkomt). Ook in alle andere modi ook, zoals SBC’s (eerste eigenaars feestje), etc… het wordt wat ergerlijk dan. Ook al weet ik dat ik heel wat te verbeteren heb (qua eigen spel, en qua team), maar toch, iets gelijkwaardiger is iets leuker…
Ik bewaar momenteel alle 10x 83 , 5x 85 paketten etc waar meer waarde in zit qua tots. Ook 50, 100 en 125k paketten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Traeces schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:29:
[...]

Ik bewaar momenteel alle 10x 83 , 5x 85 paketten etc waar meer waarde in zit qua tots. Ook 50, 100 en 125k paketten :)
Deze week kan je eigenlijk beter alles bewaren zit toch niks in packs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 20:19:

[Afbeelding]

Misschien beetje ongevraagd advies maar ik zou toch echt even naar je chemstyles kijken. Hunter op Van Basten is echt een waste omdat z'n shooting al absurd is. Een engine zou veel meer geschikt zijn. Zelfde geldt eigenlijk voor Kluivert. Zonder engine vond ik ze maar erg hoekig en traag. Verder zou ik shadows op je centrale overwegen en ook Rijkaard is met een powerhouse niet echt optimaal. Zeker in rivals ga je dat merken, hij mist dan toch echt pace en ook wel agility om op het middenveld mee te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:22

Oxigeon

En zo is dat!

Hmm, ik weet niet echt wat ik moet. Heb nu ongeveer 75k om uit te geven en zou om te beginnen echt niet weten waar ik moet beginnen. Ik gok dat ik aan het einde van de week de 92 versie van Bergkamp wel binnen heb. Verder denk ik dat George Best de eerste is die ik moet vervangen? Ik heb werkelijk geen idee. Of zouden jullie eerder een CV wijzigen?

EDIT: Ipv Ferdinand kan ik Rijkaard nog terug zetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NHVnm4hzVPPVDnEfXYRYg7BhErA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BIErbd6LWkgO7OfOBcVlO9me.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 24-04-2023 16:12 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Geluk proberen te krijgen met gok sbcs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Beavbusi schreef op maandag 24 april 2023 @ 16:12:
Wat zijn gok sbcs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Walcott vervangen voor Jota!

Walcott nu een lekkere sub om eventueel in te brengen met z’n dikke pace.

Volgend project is Shaw vervangen, al is dat ook nog niet eens zo makkelijk. Die nieuwe SBC van White ben ik ook niet eens heel kapot van… of zouden jullie dat 100% zien als verbetering van Shaw?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OsIl21nei_W8JJA8h6m851_4MOI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CPlmxN5ulcosZ9Hf1Uoh6rvf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:26
Verwacht gezien de vorm van City en Arsenal geen upgrade, dus die zou ik niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Icon packs/ hero sbc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oxigeon schreef op maandag 24 april 2023 @ 16:10:
Hmm, ik weet niet echt wat ik moet. Heb nu ongeveer 75k om uit te geven en zou om te beginnen echt niet weten waar ik moet beginnen. Ik gok dat ik aan het einde van de week de 92 versie van Bergkamp wel binnen heb. Verder denk ik dat George Best de eerste is die ik moet vervangen? Ik heb werkelijk geen idee. Of zouden jullie eerder een CV wijzigen?

EDIT: Ipv Ferdinand kan ik Rijkaard nog terug zetten.

[Afbeelding]
Zou wachten tots komt er aan. Dan kan je veel sneller upgraden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:37
Sleehond schreef op maandag 24 april 2023 @ 16:17:
Walcott vervangen voor Jota!

Walcott nu een lekkere sub om eventueel in te brengen met z’n dikke pace.

Volgend project is Shaw vervangen, al is dat ook nog niet eens zo makkelijk. Die nieuwe SBC van White ben ik ook niet eens heel kapot van… of zouden jullie dat 100% zien als verbetering van Shaw?

[Afbeelding]
Hoe bevalt Van Basten jou tot nu toe? Bij mij houdt hij Cruyff 91, Isak FF, Sanchez FF en Felix FS op de bank.
Niet normaal hoe gemakkelijk hij scoort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
_Uploader_ schreef op maandag 24 april 2023 @ 16:48:
[...]

Hoe bevalt Van Basten jou tot nu toe? Bij mij houdt hij Cruyff 91, Isak FF, Sanchez FF en Felix FS op de bank.
Niet normaal hoe gemakkelijk hij scoort.
Scoren is echt helemaal top. Heb er een engine op (PS4) en dan speelt ie best fijn. Niet perse heel snel of heel erg aanwezig (soms voelt ie wat afwezig, misschien door med/med?) 15 wedstrijden en 9 goals, netjes maar niet mega outstanding. Maar voor mij echt een blijvertje hoor. De bewegelijkheid eromheen van Benrahma, Silva en nu Jota erbij is top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Bedoel je dan pakje kopen en gokken of er wat in zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Oekol schreef op maandag 24 april 2023 @ 11:01:
[...]
Weet iemand trouwens hoe je op de Xbox Series X een bericht stuurt naar diegene waar je op dat moment tegen aan het spelen bent? Het lukt me nooit en die naam helemaal overtypen is toch irritant? Mij weten ze altijd wel super snel een berichtje te sturen.
Pauze. X gamertag A drukken. Bekijk gamerkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:22

Oxigeon

En zo is dat!

Beavbusi schreef op maandag 24 april 2023 @ 16:12:
Gegokt en verloren. Al denk ik dat hij weghorst wel kan vervangen....

Niet dus. Ik kan weghorst laten staan maar ik hoef de SB van Bergkamp niet af te maken. Van Persie schijnt beter te zijn dan Bergkamp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xPqy0ZRSndGyDYecJLwy6khZibU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nLqG4NZsUvgPHCK5T97IMd2P.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 24-04-2023 18:39 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Echt deze community , net een team tegen van +/- 30 miljoen. De hoogte r9, ginola etc. Gewoon park de bus spelen :r die figuren verdienen dat soort ras voetballers echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ben zo hard aan het twijfelen om de icon sbc nog een keer te doen. Echter moet ik nu wel 1 speler kopen sowieso, dus alsnog valt 'twel mee. Wil de pakjes die ik heb pas vrijdag openen en dan is de icon sbc al afgelopen.

Echter elke keer als ik de sbc deed gedeeltelijk met een gekochte speler (niet 1 IF maar bijv een 90 rated of zo) dan kreeg ik echt slechte spelers. Vandaar de twijfel maar vind 't opzich wel weer spannend. Achja, bijna elke week is er wel een icon sbc, kan ook weer verder wachten natuurlijk..

Pagina: 1 ... 95 ... 120 Laatste