[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 94 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Nou, dat was een heel fijn potje...
Met 9-0 klop gekregen.

Divisie 10, en iemand is gewoon letterlijk door het veld aan het swingen terwijl ik er helemaal niet aan te pas kom.
Had zelfs 20-0 kunnen worden als die me niet probeerde te vernederen met trucjes.

Of ik ben slechter dat ik had verwacht, of dit was echt geen divisie 10.
Echt een wereld van verschil met mijn eerdere tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 14:03
Anoniem: 338166 schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:12:
Nou, dat was een heel fijn potje...
Met 9-0 klop gekregen.

Divisie 10, en iemand is gewoon letterlijk door het veld aan het swingen terwijl ik er helemaal niet aan te pas kom.
Had zelfs 20-0 kunnen worden als die me niet probeerde te vernederen met trucjes.

Of ik ben slechter dat ik had verwacht, of dit was echt geen divisie 10.
Echt een wereld van verschil met mijn eerdere tegenstander.
Denk dat in div 10 de meeste tegenstanders wel makkelijker zullen zijn. Verder krijg je ook spelerspakketten als rewards voor Rivals (ook bv als je een x aantal rivals potjes gespeeld of gewonnen hebt) - daarmee kun je je team dan weer verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:53
Ja, je kan tegenwoordig al redelijk snel je team upgraden. Maar ik zal niet ontkennen dat je het regelmatig ook in div. 10 lastig zal hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ok, en nu gepromoveerd naar Divisie 9... :+

3 potjes achter elkaar gewonnen.
(Ok, gewonnen is een groot woord, 3 keer is de tegenstander weg gegaan nadat ik 3x binnen 20 minutes op 3-0 stond.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Anoniem: 338166 schreef op maandag 17 april 2023 @ 16:11:
Ok, en nu gepromoveerd naar Divisie 9... :+

3 potjes achter elkaar gewonnen.
(Ok, gewonnen is een groot woord, 3 keer is de tegenstander weg gegaan nadat ik 3x binnen 20 minutes op 3-0 stond.)
Ja, dat is helaas ook Fifa tegenwoordig. Je speelt soms maar weinig volledige potten.
Maar goed vooralsnog was die grote nederlaag dus een incident ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moody2204 schreef op maandag 17 april 2023 @ 16:36:
[...]

Ja, dat is helaas ook Fifa tegenwoordig. Je speelt soms maar weinig volledige potten.
Maar goed vooralsnog was die grote nederlaag dus een incident ;)
Merk dat ik kwa verdedigen gewoon nog erg onzeker ben.
Vooral tegen snelle, behendige spelers.

Ik blijf maar achteruitlopen om hun proberen een fout te laten maken.
Maar, dat gebeurd niet altijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:57
Okey moet gezegd worden Rivals speelt echt heerlijk vanmiddag. Heerlijk tiki taka aan het spelen _/-\o_ skill moves voelen mega soepel en snel aan.

Weet alleen nog niet zo goed wat ik van Raul moet vinden. Vind zijn positie kiezen niet echt best. Hierdoor komt hij amper in schot kans. Hij voetbalt wel echt veel beter mee dan voller. Hierdoor rendeert mbappe weer veel beter. #mixedfeelings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:28
Traeces schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:01:
Okey moet gezegd worden Rivals speelt echt heerlijk vanmiddag. Heerlijk tiki taka aan het spelen _/-\o_ skill moves voelen mega soepel en snel aan.

Weet alleen nog niet zo goed wat ik van Raul moet vinden. Vind zijn positie kiezen niet echt best. Hierdoor komt hij amper in schot kans. Hij voetbalt wel echt veel beter mee dan voller. Hierdoor rendeert mbappe weer veel beter. #mixedfeelings.
Hij Finessed vrijwel alles wel binnen zolang je maar voor de verre hoek gaat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 14:32
Anoniem: 338166 schreef op maandag 17 april 2023 @ 16:52:
[...]

Merk dat ik kwa verdedigen gewoon nog erg onzeker ben.
Vooral tegen snelle, behendige spelers.

Ik blijf maar achteruitlopen om hun proberen een fout te laten maken.
Maar, dat gebeurd niet altijd. :+
Waar ik helemaal gek van werd was dat er naar de achterlijn werd gehold en daar een pass naar het midden en boem, doelpunt.
Nu heb ik geleerd dat dubbel tik op rb en vasthouden werkt. Dan gaan er twee spelers twee spelers dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JonnyTheG schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:10:
[...]

Waar ik helemaal gek van werd was dat er naar de achterlijn werd gehold en daar een pass naar het midden en boem, doelpunt.
Nu heb ik geleerd dat dubbel tik op rb en vasthouden werkt. Dan gaan er twee spelers twee spelers dekken.
Tot nu toe word ik voornamelijk gek van mijzelf.
Geef zo vaak stomme passen die worden onderschept.

Divisie 8 nu. :D
Ik heb zo'n vermoeden dat ik heel snel ergens in terecht aan het komen ben waar ik gigantisch hard op mijn bek ga. (alweer) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:14:
[...]

Hij Finessed vrijwel alles wel binnen zolang je maar voor de verre hoek gaat.
Heb hem aan de praat snap nu hoe hij loopt :) hij draait echt mega snel weg ook bij ze tegenstander en schiet dan zo genadeloos hard :9~ en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Traeces schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:41:
[...]

Heb hem aan de praat snap nu hoe hij loopt :) hij draait echt mega snel weg ook bij ze tegenstander en schiet dan zo genadeloos hard :9~ en
Hij en mbappe schieten nu echt alles aan gort. Eigenlijk is die gouden mbappe kaart zo OP dat moeten eigenlijk niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Traeces schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:52:
[...]

Hij en mbappe schieten nu echt alles aan gort. Eigenlijk is die gouden mbappe kaart zo OP dat moeten eigenlijk niet kunnen.
En hij blijft maar in waarde dalen. Straks kom je hem overal tegen. Zucht. Hij past helaas niet in mijn team. Misschien moet ik maar een team om hem heen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:52:
[...]

Die gouden mbappe heb ik al tijden untradeable maar nog nooit geprobeerd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:58:
[...]

Zou zeggen probeer hem een keer :P man is niet te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dat vind ik ook al aardig irritant, ja.

Heb bijvoorbeeld
- 89 Dudek
- 88 Haaland
- 88 Ter Stegen

Die ik wel zou willen verkopen, maar kan niet. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zag een filmpje voorbij komen van Danny Aarons, die aangaf dat ze eigenlijk een gamemode zonder Mbappe, Owairan en Jairzinho moeten verzinnen :+

Toch moet ik zeggen dat ik liever deze 3 tegen krijg in WL dan een op het oog "simpel" team, om vervolgens er dik af te gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Anoniem: 338166 schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:22:
[...]

Dat vind ik ook al aardig irritant, ja.

Heb bijvoorbeeld
- 89 Dudek
- 88 Haaland
- 88 Ter Stegen

Die ik wel zou willen verkopen, maar kan niet. :|
Ik vind vooral al die loan spelers irritant, geef dan minimaal een optie om ze weg te filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bossie schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:31:
[...]

Ik vind vooral al die loan spelers irritant, geef dan minimaal een optie om ze weg te filteren.
Ja, ik zit nu met

94 Fernando Torres (7 wedstrijden)
94 Eder Militao (7 wedstrijden)
94 Nesta (7 wedstrijden)
94 Bergkamp (7 wedstrijden)
92 Zanetti (20 wedstrijden)
90 C.Ronaldo (20 Wedstrijden)
90 Xabi Alonso (7 wedstrijden)

En, nog een aantal andere onder de 90.
Kan hier wel een monsterteam van maken voor een aantal wedstrijden, maar daar schiet ik uiteindelijk niets mee op omdat ik ze toch zo kwijt ben.

Gebruik nu wel 88 Diego Forlan die ik voor 99 wedstrijden heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:35

Oxigeon

En zo is dat!

Anoniem: 338166 schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:38:
[...]

Ja, ik zit nu met

94 Fernando Torres (7 wedstrijden)
94 Eder Militao (7 wedstrijden)
94 Nesta (7 wedstrijden)
94 Bergkamp (7 wedstrijden)
92 Zanetti (20 wedstrijden)
90 C.Ronaldo (20 Wedstrijden)
90 Xabi Alonso (7 wedstrijden)

En, nog een aantal andere onder de 90.
Kan hier wel een monsterteam van maken voor een aantal wedstrijden, maar daar schiet ik uiteindelijk niets mee op omdat ik ze toch zo kwijt ben.

Gebruik nu wel 88 Diego Forlan die ik voor 99 wedstrijden heb gekregen.
Zijn leuke spelers om mee te spelen. Je moet er echter wel aan denken dat je teamgeest eigenlijk rond het maximale moet zijn wil je het maximale uit elke speler halen. Dus zomaar alle spelers in een team gooien gaat helaas niet werken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Oxigeon schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:41:
[...]

Zijn leuke spelers om mee te spelen. Je moet er echter wel aan denken dat je teamgeest eigenlijk rond het maximale moet zijn wil je het maximale uit elke speler halen. Dus zomaar alle spelers in een team gooien gaat helaas niet werken.
Dat doe ik dan dus ook niet.
Om die reden, maar ook omdat ik liever deze tijd gebruik om aan een vast elftal te wennen.

Ik ben wel van 33 teamgeest naar 30 gegaan omdat ik Modric eruit heb gehaald en LA Galaxy Chiellini daar nu heb neergezet. (Van CAM naar CM getraind)
En, het is allemaal net een klein stukje stabieler daardoor.

Heb nog wel een goede CV nodig met een redelijke snelheid.
Heb er nu iemand staan met 64 pace, en dat is toch net iets te weinig als je Mpappé tegen komt. :P

Maar, toch uiteindelijk een lekkere middag gehad.
13 potjes gespeeld
9 Gewonnen
3 Verloren
1 Gelijk

Van de 9 gewonnen potjes daadwerkelijk 2 kunnen afmaken vanwege quits.
Halverwege Divisie 8 nu, en kijken waar ik morgen kan eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:21
@Anoniem: 338166 wel leuk om te lezen dat je zo actief aan de slag bent gegaan.

En idd lekker Rivals spelen is wel het beste. Maakt je een betere spelers al kan het soms frustraties opleveren…

(Ik kan het weten, vraag maar na hier ;) _O- )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhain
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i9ejTQX5-OKg0HkdqKM0ddx-aOQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qB2nVPUUriCMMnyvxSEn5f9b.png?f=fotoalbum_large

M'n pack luck is eindelijk op gang gekomen denk ik..

Vanaf release tot medio december (ongeveer) had ik niks, totdat Eusebio uit een icon pack kwam lopen.. Ontzetten blij mee (360 wedstrijden - 310 goals).

Tot een paar weken geleden Bernardo Silva en m'n eerste icon (Desailly) ever uit een normale pack kwamen..

Nu net kon ik er David Ginola aan toevoegen.. krijg nu al zin om te spelen!

Tradable nog steeds geen klapper(tje) meegemaakt, maar mij hoor je dit seizoen niet meer klagen :D

Oja, Dudek gaat er natuulijk uit.. Iemand nog suggesties? Donna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:51

Mauz1978

Console War Veteran

Kreeg gisteren deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lA7NPitjJ3Jjzpd57Bhoby5-PJ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RCPRYwlVT8RkaCwzHLdukM0y.jpg?f=user_large

In welke wereld stond Chiellini ooit op een aanvallende positie?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:52
In een fifa wereld waarin er elke week weer een nieuwe promo moet zijn. Zo zijn er wel meer van dat soort onrealistische kaarten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Sleehond schreef op maandag 17 april 2023 @ 19:55:
@Anoniem: 338166 wel leuk om te lezen dat je zo actief aan de slag bent gegaan.

En idd lekker Rivals spelen is wel het beste. Maakt je een betere spelers al kan het soms frustraties opleveren…

(Ik kan het weten, vraag maar na hier ;) _O- )
Go big or go Home, right? :P
Ongeslagen van Tier 8 naar 7 gegaan nu.

Begin het verdedigen langzaam onder de knie te krijgen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Anoniem: 338166 schreef op maandag 17 april 2023 @ 20:57:
[...]

Go big or go Home, right? :P
Ongeslagen van Tier 8 naar 7 gegaan nu.

Begin het verdedigen langzaam onder de knie te krijgen. :+
Belangrijkste is L1/L2 goed onder controle krijgen. Zo kan je goed mee keren met wendbare aanvallers :) stapje verder is Jocky switchen, dan kan je heel snel schakelen naar een andere speler :) maar ben een redelijk ervaren speler en zelf ik zit soms nog mis qua speler schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Traeces schreef op maandag 17 april 2023 @ 21:33:
[...]

Belangrijkste is L1/L2 goed onder controle krijgen. Zo kan je goed mee keren met wendbare aanvallers :) stapje verder is Jocky switchen, dan kan je heel snel schakelen naar een andere speler :) maar ben een redelijk ervaren speler en zelf ik zit soms nog mis qua speler schakelen.
Ik krijg vaak genoeg de verkeerde speler toegewezen, ja..
Daar eventjes mee oefenen ook de komende dagen.
Maar, genoeg voor vandaag geweest.

Nog 2 rondjes gedaan op Divisie 7 en dat waren een 2-4 nederlaag en 2-2 gelijkspel.
2-4 nederlaag zat veel meer in, maar hij had 3 gozertjes met pace rond de 95 staan dus vrijwel elke counter was gevaarlijk.
Daar in tegen schoot ik zelf 2 keer op de paal, miste een penalty en genoeg 1 op 1 kansen gehad die
ik maar niet benut.

Overall, een goede eerste dag.
Zal vast en zeker snel veel moeilijker worden zodra ik de divisies omhoog kruip.
(Merkte in divisie 7 al dat mijn trucje van wegkappen en passes al veel minder werkte en dat de tegenstanders beter waren.)

Wat is in jullie optiek de divisie waar je echt de goede spelers tegenkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25

Oekol

waka waka hey hey

Vanaf divisie 4 moet je wel je best beginnen te doen wat mij betreft

Daar bedoel ik mee dat alles er onder je vrij goed casual kan gamen voor plezier. Lekker als vader zijnde potje doen. Daar boven is alles try hard, irriteren, draaien, rennen tot achterlijn of mensen die daadwerkelijk trucjes kunnen gebruiken voor hun spel.

Er boven kan ook plezier zijn, maar dan moet je net even wat fanatieker spelen. Soms heb je daar gewoon geen zin in.

[ Voor 73% gewijzigd door Oekol op 17-04-2023 22:01 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Bij mij is divisie 5 moeilijk al. Verschilt wel heel erg per persoon denk ik. Ik heb ook tijd lang moeite gehad met 6, maar nu lijk ik dat met 5 te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
Tot of tot en met divisie 3 red ik het nog wel. Vanaf 2 heb ik het wel lastiger.

Doe zelf eigenlijk weinig trucjes, maar maak wel veel gebruik van mijn medespelers naar mij toe laten komen of juist de diepte in te sturen.

Bij hogere divisies merk je ook dat ze steeds vaker de glitch van het moment gebruiken. Zoals power shot vanuit een corner, achterlijn dribbelen en terugleggen etc. Daar stopt dan voor mij ook de lol. De 5* acrobatenshow vind ik echt niks om tegen te spelen. Lijkt niet eens meer op voetbal.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:26
Ieder jaar stop ik rond deze tijd met FUT. Puur omdat de promo spelers allemaal al een minimale rating hebben van 90. Ik was eerlijk gezegd skeptisch over de hoeveelheid icon sbc's er dit jaar kon worden gedaan. Hierdoor zijn de promo spelers weinig tot niks waard. Althans, ze volgen de TOTW promo's. Iets waar je niet meer naar uitkijkt en het als high fodder ziet. Hierdoor kom je ook alleen maar icon teams tegen.

Maar juist door de icon sbc's, blijft het voor mij nog even boeiend om ieder week de WL te spelen. Altijd een gamble wanneer je de icon sbc hebt voldaan en je wacht op een volwaardige WW speler met hoge waarde. Ieder jaar met FUT kreeg ik altijd shit uit mijn icon sbc's. Dit jaar is het een compleet ander verhaal. Ik mag dit jaar echt totaal niet klagen. Nu maar wachten totdat de volgende 90+ Icon sbc weer beschikbaar is.

Mijn Icon SBC team, allemaal first owner. In principe heb ik genoeg fodder om prime Carlos Alberto sbc binnen te halen. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Even kijken of mijn geluk nog aanwezig is bij de volgende icon sbc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U892z064kaIW1HkWiHFBrrTzfSQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6yJJqbyGt9LD5HeiLVgy8qxg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 18-04-2023 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valandil schreef op maandag 17 april 2023 @ 23:36:
Bij hogere divisies merk je ook dat ze steeds vaker de glitch van het moment gebruiken. Zoals power shot vanuit een corner, achterlijn dribbelen en terugleggen etc. Daar stopt dan voor mij ook de lol. De 5* acrobatenshow vind ik echt niks om tegen te spelen. Lijkt niet eens meer op voetbal.
Hier heb ik in Divisie 7 ook al last van...

2 Wedstrijden achter elkaar met die Corner.
Powershots uit elke mogelijke stand en afstand.

En, ook echt 2 wedstrijden waarbij ik dacht tegen een circus te spelen op momenten.
(Maar, het moment dat ik voor kwam gingen ze schoppen, dus... tsjaah...)

Ook 1 wedstrijd in divisie 8 waarbij de tegenstander een heel team met Icons had...
(En, ook allemaal 90+...)
Was doodsbenauwd, maar stond binnen 20 minuten met 4-0 voor en hij eindigde de wedstrijd uiteindelijk met 10 gele kaarten en 3 rode kaarten en einduitslag 8-0. :+
(duidelijk iemand die pappa's creditcard had gestolen^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonnyTheG
Je moet voor de gein de vriendschappelijke wedstrijden gaan spelen. Vooral die van eigen bodem. Alsof daar geen rekening word gehouden in welke div. je zit. Om gek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-05 14:04
Lashrom schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 00:05:
Ieder jaar stop ik rond deze tijd met FUT. Puur omdat de promo spelers allemaal al een minimale rating hebben van 90. Ik was eerlijk gezegd skeptisch over de hoeveelheid icon sbc's er dit jaar kon worden gedaan. Hierdoor zijn de promo spelers weinig tot niks waard. Althans, ze volgen de TOTW promo's. Iets waar je niet meer naar uitkijkt en het als high fodder ziet. Hierdoor kom je ook alleen maar icon teams tegen.

Maar juist door de icon sbc's, blijft het voor mij nog even boeiend om ieder week de WL te spelen. Altijd een gamble wanneer je de icon sbc hebt voldaan en je wacht op een volwaardige WW speler met hoge waarde. Ieder jaar met FUT kreeg ik altijd shit uit mijn icon sbc's. Dit jaar is het een compleet ander verhaal. Ik mag dit jaar echt totaal niet klagen. Nu maar wachten totdat de volgende 90+ Icon sbc weer beschikbaar is.

Mijn Icon SBC team, allemaal first owner. In principe heb ik genoeg fodder om prime Carlos Alberto sbc binnen te halen. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Even kijken of mijn geluk nog aanwezig is bij de volgende icon sbc.

[Afbeelding]
Ik vind de TOTW 9 van de 10 keer zo saai en slecht. Net als deze week zit er toch geen speler in die je zou willen hebben?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:10
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 00:12:
[...]

En, ook echt 2 wedstrijden waarbij ik dacht tegen een circus te spelen op momenten.

Ook 1 wedstrijd in divisie 8 waarbij de tegenstander een heel team met Icons had...
Was doodsbenauwd, maar stond binnen 20 minuten met 4-0 voor en hij eindigde de wedstrijd uiteindelijk met 10 gele kaarten en 3 rode kaarten en einduitslag 8-0. :+
Daarbij moet ik wel zeggen dat lang niet alle icons goed zijn (meeste zelfs helemaal niet en daardoor super goedkoop) en door de sbc en promo het geen uitdaging is om een full icon team te hebben.

Als ik iets heb geleerd de afgelopen jaren is het dat stats helemaal niks zeggen (wel helpen) maar dat er veel meer factoren invloed hebben op het goed zijn van een kaartje. Staar je dus niet blind op een rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:52
JonnyTheG schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:09:
Je moet voor de gein de vriendschappelijke wedstrijden gaan spelen. Vooral die van eigen bodem. Alsof daar geen rekening word gehouden in welke div. je zit. Om gek van te worden.
Lijkt er inderdaad op dat alleen de fanatiekelingen dat spelen, 7 wins uit 12 wedstrijden schrikt de casual speler ook af omdat dat niet te doen is.
Ze hadden er niet zo'n harde limiet met een max aantal wedstrijden op moeten zetten, nu ligt het niveau daar hoger dan rivals en champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

JonnyTheG schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 08:09:
Dir speel ik gewoon echt niet. Wordt werkelijk waar elke match keihard afgeschoten. Die houden volgens mij geen rekening met je nivo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Zonde man! Is echt zo'n overpowerde kaart. Ik had 'm al vrij in het begin van deze Fifa gepackt en heb daarna zo'n dikke 2000 wedstrijden met hem gespeeld. Momenteel past hij niet echt meer in mijn team i.v.m. chemistry, maar ik heb 951 goals met hem gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:55
Nou, dan met je die friendlies eens gaan doen in elite/div 1 dan is het helemaal feest. Als ik ze met een vriend speel op div 4 dan is het echt simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 00:12:
[...]

Als "nieuweling" zou ik zeker de icon objectives in squadbattles meepakken tussendoor.
Ook al ga je niet voor de maximale kaart, alles wat er tussen zit is lekker voor SBC's en hetzelfde geld voor de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bossie schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:31:
[...]

Als "nieuweling" zou ik zeker de icon objectives in squadbattles meepakken tussendoor.
Ook al ga je niet voor de maximale kaart, alles wat er tussen zit is lekker voor SBC's en hetzelfde geld voor de rewards.
Niu die 15 potjes spelen voor de 92? Kaart van Bergkamp is ook nog wel te doen. Enigste nadeel is dat je 6 Nederlanders moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Oxigeon schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:51:
[...]

Niu die 15 potjes spelen voor de 92? Kaart van Bergkamp is ook nog wel te doen. Enigste nadeel is dat je 6 Nederlanders moet hebben
Klopt, maar ik denk dat er vrijwel geen enkele speler voor de titan kaartjes gaat voor Bergkamp/Lampard ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb de Titan kaart van Bergkamp, m’n zoontje heeft het zware werk gedaan. Alleen de kaart is het echt niet waard. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45
Wat een bagger gameplay heeft die Trophy Titans club. Alsof je met een bronzen team speelt. Echt niet te geloven dat EA dit nog steeds niet voor elkaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Iemand investment tips voor de upcoming TOTS? :> }:O
E.g. lage of hoge fodder kopen?

EDIT: eerste keer dat ik het zolang volhou, dus geen idee van de SBC's die er zo uitkomen tijdens TOTS

[ Voor 61% gewijzigd door forzaracing op 18-04-2023 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Nou, vandaag is goed begonnen.

0-5
3-7
0-6
1-5

Ik word gewoon helemaal scheel getikt, niet normaal.
Heb nog niet de kans om een bal aan te nemen voordat ik hem alweer kwijt ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Bossie schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:01:
[...]

Klopt, maar ik denk dat er vrijwel geen enkele speler voor de titan kaartjes gaat voor Bergkamp/Lampard ?
Ik doe m wel, gewoon de wekelijkse Rivals potjes afwerken met dit team (en af en toe een win weggeven om niet te promoveren O-))

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dyyJMikktPRJpzgETQRzzNcZ72Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EVCMMkQvt4Z410qGSIweggnL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Robbio85 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:52:
[...]

Ik doe m wel, gewoon de wekelijkse Rivals potjes afwerken met dit team (en af en toe een win weggeven om niet te promoveren O-))

[Afbeelding]
Juist ik doe het zelfde. Ik zit comfortabel in divisie 5 en zo lang ik niet promoveer win ik gemiddeld 80+% en kan ik lekker comfortabel mijn wekelijkse 8 wins halen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwljgYuVesN5xpQuVY7gim1B2Kg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Zchp1WM5jAtJ1z8y4eTATwiS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7lpANs7sYdqhpfTeTINf5GGDZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6CQWJTUdox8xSeYwZZpLFWYx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Robbio85 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:52:
[...]

[Afbeelding]
Ah dan gaat het automatisch idd, ik speel Serie-a dus misschien dat ze nog hetzelfde doen voor een niet-meta italiaan (Vieiri ofzo).

Het idee zelf is wel top, hoop dat dit niet juist aan deze promo is gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Bossie schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:22:
[...]

Ah dan gaat het automatisch idd, ik speel Serie-a dus misschien dat ze nog hetzelfde doen voor een niet-meta italiaan (Vieiri ofzo).

Het idee zelf is wel top, hoop dat dit niet juist aan deze promo is gekoppeld.
Ben bang van wel aangezien dit een specifieke hero/icon promo is. Maar zou mooi zijn als ze dit doorzetten. De rewards voor die deelobjectives zijn leuk en de icons die je krijgt, nou ja, in ieder geval goede fodder :+

Dacht net even laatste win binnen te halen in Rivals, 4x op rij verloren. Nota bene van teams met gouden Haaland, gouden KDB, etc. Mijn spelers reageren alsof ze in drijfzand staan. Ik zit dan in zo'n negatieve spiraal en raak alle creativiteit kwijt. Even wegleggen en vanavond laat of morgen nog eens proberen voordat ik de controller door het raam gooi >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Robbio85 op 18-04-2023 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbio85 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 13:47:
[...]

Ben bang van wel aangezien dit een specifieke hero/icon promo is. Maar zou mooi zijn als ze dit doorzetten. De rewards voor die deelobjectives zijn leuk en de icons die je krijgt, nou ja, in ieder geval goede fodder :+

Dacht net even laatste win binnen te halen in Rivals, 4x op rij verloren. Nota bene van teams met gouden Haaland, gouden KDB, etc. Mijn spelers reageren alsof ze in drijfzand staan. Ik zit dan in zo'n negatieve spiraal en raak alle creativiteit kwijt. Even wegleggen en vanavond laat of morgen nog eens proberen voordat ik de controller door het raam gooi >:)
Ik kom juist de volgende voorhoedes continue tegen.
- R9
- Mpappe
- Van Basten

Lijkt wel alsof mijn verdediging pace 10 heeft, want 1 bal en ze zijn weg.
Heck, zelfs Marco van Basten, tussen 2 verdedigers in maakt een hat-trick met kopgoals...

En, de spelers waar ik tegen kwam te spelen, nee... geloof voor geen seconde dat dat gewoon maar Divisie 7 spelers zijn, no way.

Misschien ook gewoon stom van mij geweest om zo snel te promoveren gisteren.
Had misschien nog wat langer in Divisie 9 of 8 moeten blijven om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:00:
[...]

Ik kom juist de volgende voorhoedes continue tegen.
- R9
- Mpappe
- Van Basten

Lijkt wel alsof mijn verdediging pace 10 heeft, want 1 bal en ze zijn weg.
Heck, zelfs Marco van Basten, tussen 2 verdedigers in maakt een hat-trick met kopgoals...

En, de spelers waar ik tegen kwam te spelen, nee... geloof voor geen seconde dat dat gewoon maar Divisie 7 spelers zijn, no way.

Misschien ook gewoon stom van mij geweest om zo snel te promoveren gisteren.
Had misschien nog wat langer in Divisie 9 of 8 moeten blijven om te oefenen.
Beetje oefenen in 8/9 is lastig, want als je wint pak je toch gewoon de punten, dus je promoveert vanzelf. Ik denk dat je het niveau van 8/9 dus al ontstegen bent, maar dat je gewoon even moet wennen aan 7 en jezelf de tijd geven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Sleehond schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:16:
[...]

Beetje oefenen in 8/9 is lastig, want als je wint pak je toch gewoon de punten, dus je promoveert vanzelf. Ik denk dat je het niveau van 8/9 dus al ontstegen bent, maar dat je gewoon even moet wennen aan 7 en jezelf de tijd geven!
Ik vind het niet erg om te verliezen (Njaah, ok... wel een beetje, maar het hoort erbij.)
Ik verlies en stuur je een berichtje met "Good game!"

Maar, als ik met 0-7 op mij klote krijg, en 9 wedstrijden op deze manier pak slaag krijg.
Terwijl ik gisteren ongeslagen op mijn gemakje divisie 8 doorliep...

Dan is of de scaling heel erg krom in de matchmaking.
Of, ik had gisteren zeer veel geluk.

Nee, dan is de plezier er heel snel vanaf.
Ook omdat het elke wedstrijd op dezelfde manier gaat.
- Schoten rond de hoek van de 16 die in de bovenhoek worden geramd.
- Vloeiende counters met 95 pace spelers die ik niet kan bijbenen.
- Trucjes/skillmoves waarbij ik er al helemaal niet aan te pas kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 26-05 21:27
Zijn er overigens meer mensen die helemaal gek worden van omhaal glitch tijdens corners.
Die sweats bij me in de Elite divisie doen niet anders meer de afgelopen 2 weken.

Je kunt er echt niks tegen doen, zodra die animatie start winnen ze het duel altijd en 99% van de ballen gaan ook het netje in..

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Sleehond schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:16:
[...]

Je kunt gewoon een Rivals potje starten, eigen goal maken en dan vertrekken. Dan ga je weer een plekje terug in je divisie. Je kunt echter niet degraderen. Maar het Fifa jaar is opgedeeld in een aantal seizoenen die elk een x aantal weken duren. Elke dag promoveren er weer mensen en wordt de divisie in theorie "makkelijker" Dus na verloop van tijd ga je vanzelf weer winnen. Bij de start van een nieuw seizoen wordt iedereen 2 divisies terug gezet dus dan kun je in jouw geval weer in 9 terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Robbio85 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 15:26:
[...]

Je kunt gewoon een Rivals potje starten, eigen goal maken en dan vertrekken. Dan ga je weer een plekje terug in je divisie. Je kunt echter niet degraderen. Maar het Fifa jaar is opgedeeld in een aantal seizoenen die elk een x aantal weken duren. Elke dag promoveren er weer mensen en wordt de divisie in theorie "makkelijker" Dus na verloop van tijd ga je vanzelf weer winnen. Bij de start van een nieuw seizoen wordt iedereen 2 divisies terug gezet dus dan kun je in jouw geval weer in 9 terecht.
Je hebt gelijk, was me ontschoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Saekerhett schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 11:55:
Wat een bagger gameplay heeft die Trophy Titans club. Alsof je met een bronzen team speelt. Echt niet te geloven dat EA dit nog steeds niet voor elkaar heeft.
Ja, speelde het net ook. Maar die matchmaking is niet goed ofzo. Lijkt wel of ik alleen maar tegen profs speel. En ook echt elke wedstrijd he? Moeilijker dan de WL. Ben er eigenlijk wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 19:53:
[...]

Ja, speelde het net ook. Maar die matchmaking is niet goed ofzo. Lijkt wel of ik alleen maar tegen profs speel. En ook echt elke wedstrijd he? Moeilijker dan de WL. Ben er eigenlijk wel klaar mee.
Gister speelde het normaal maar vandaag is extreem slecht. En alleen maar van dat kut voetbal spelen. Keihard steekballen geven op r9 of van die achterlijke corners proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:15:
[...]

Gister speelde het normaal maar vandaag is extreem slecht. En alleen maar van dat kut voetbal spelen. Keihard steekballen geven op r9 of van die achterlijke corners proberen.
Waarom is dat in dit soort objectives altijd zo extreem? Alleen voor die paar rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfs tegen de CPU verlies ik nu. :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:01:
[...]

Waarom is dat in dit soort objectives altijd zo extreem? Alleen voor die paar rewards?
Ja echt bizar. Enige leuke van de avond was de Hero player pick :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2q9c7D3jbrYmhIGbYCkA7lKajI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4oyj9OjIpLd2kUBpvbzGpVTf.png?f=fotoalbum_large

Is toch mooi 1,5 miljoen :) Had gelukkig nog geen spitsen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Nevermind

[ Voor 98% gewijzigd door Moody2204 op 18-04-2023 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 21:21:
[...]

Ja echt bizar. Enige leuke van de avond was de Hero player pick :

[Afbeelding]

Is toch mooi 1,5 miljoen :) Had gelukkig nog geen spitsen haha.
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 14:44:
[...]

Ik vind het niet erg om te verliezen (Njaah, ok... wel een beetje, maar het hoort erbij.)
Ik verlies en stuur je een berichtje met "Good game!"

Maar, als ik met 0-7 op mij klote krijg, en 9 wedstrijden op deze manier pak slaag krijg.
Terwijl ik gisteren ongeslagen op mijn gemakje divisie 8 doorliep...

Dan is of de scaling heel erg krom in de matchmaking.
Of, ik had gisteren zeer veel geluk.

Nee, dan is de plezier er heel snel vanaf.
Ook omdat het elke wedstrijd op dezelfde manier gaat.
- Schoten rond de hoek van de 16 die in de bovenhoek worden geramd.
- Vloeiende counters met 95 pace spelers die ik niet kan bijbenen.
- Trucjes/skillmoves waarbij ik er al helemaal niet aan te pas kom.
Over 8 dagen is het seizoen in fifa voorbij. Dan wordt je een aantal divisies terug geplaatst. Misschien kan het zijn dat je net tegen deze figuren moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Pfff voor het eerst sinds lange tijd gewoon niet kunnen kwalificeren met m'n miljoenen team. 3 winst 7 verlies. 2 Avonden geprobeerd, maar kwam iedere keer tegenstanders tegen die gevoelsmatig uit div1 of elite kwamen. Normaal gesproken als je een paar keer verlies worden je tegenstanders makkelijker, maar dat was nu absoluut niet het geval. En met Mbappe FC maar sleep bewegingen maken, kappen, draaien in de 16, zoekende voor die ene opening pff. Ook met dubbele dekking er op gewoon de bal niet af kunnen pakken.

O ja, en dan eigen spelers die nergens te bekennen zijn.
Switch ik even naar rivals, dan schiet ik mezelf eenvoudig door naar div4.

Ben in staat om een gouden team op te stellen, want het haalt schijnbaar toch niks uit :(

Meestal stop ik rond deze periode. Misschien is dat wel wijzer ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 19-04-2023 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
Rhain schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:53:
Pfff voor het eerst sinds lange tijd gewoon niet kunnen kwalificeren met m'n miljoenen team. 3 winst 7 verlies. 2 Avonden geprobeerd, maar kwam iedere keer tegenstanders tegen die gevoelsmatig uit div1 of elite kwamen. Normaal gesproken als je een paar keer verlies worden je tegenstanders makkelijker, maar dat was nu absoluut niet het geval. En met Mbappe FC maar sleep bewegingen maken, kappen, draaien in de 16, zoekende voor die ene opening pff. Ook met dubbele dekking er op gewoon de bal niet af kunnen pakken.

O ja, en dan eigen spelers die nergens te bekennen zijn.
Switch ik even naar rivals, dan schiet ik mezelf eenvoudig door naar div4.

Ben in staat om een gouden team op te stellen, want het haalt schijnbaar toch niks uit :(

Meestal stop ik rond deze periode. Misschien is dat wel wijzer ook.
Ik lees het echt vaker en heb het zelf ook voor - momenten dat het gewoon vlotjes loopt en dan weer voor geen meter. Ben er me zeker van bewust dat er veel betere spelers zijn maar zoals je zegt, alles valt goed voor hen en eigen spelers zijn nergens te bekennen en maken geen loopacties (het gevoel dat je aanvallers de bal al krijgen op 30 meter van de goal). Heb zelf altijd geloofd in scripting door EA maar dit is gewoon in volledige matchen, denk eventueel dat skill based match making niet accuraat werkt (ook al heb ik dit ook voor binnen dezelfde divisie in Rivals) maar denk vooral dat het ook aan de servers ligt en jouw acties gewoon minder goed registreert en je een vertraging hebt tov tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
forzaracing schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:50:
[...]
Ik lees het echt vaker en heb het zelf ook voor - momenten dat het gewoon vlotjes loopt en dan weer voor geen meter. Ben er me zeker van bewust dat er veel betere spelers zijn maar zoals je zegt, alles valt goed voor hen en eigen spelers zijn nergens te bekennen en maken geen loopacties (het gevoel dat je aanvallers de bal al krijgen op 30 meter van de goal). Heb zelf altijd geloofd in scripting door EA maar dit is gewoon in volledige matchen, denk eventueel dat skill based match making niet accuraat werkt (ook al heb ik dit ook voor binnen dezelfde divisie in Rivals) maar denk vooral dat het ook aan de servers ligt en jouw acties gewoon minder goed registreert en je een vertraging hebt tov tegenstander.
Dan kunnen wij elkaar i.i.g. de hand schudden, want ik deel deze mening volkomen. Gisteren avond was er ook gewoon bijna iedere wedstrijd weer een delay. De simpele acties als overspelen, wegdraaien, steekpass gaat gewoon net niet vlot. Terwijl alle seinen op groen staan v.w.b. verbinding.
Heb het lang kunnen handelen deze editie, maar ben er nu echt klaar mee. En nee, squad battles zal je mij niet zien doen (hooguit voor een objective).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 12:25:
Nou, vandaag is goed begonnen.

0-5
3-7
0-6
1-5

Ik word gewoon helemaal scheel getikt, niet normaal.
Heb nog niet de kans om een bal aan te nemen voordat ik hem alweer kwijt ben.
Rustig blijven oefenen.
Niet te snel instappen met je CV, maar probeer zo lang mogelijk met je CVM te verdedigen.
Tricks is ook soms gewoon een kwestie van blijven staan en niet happen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Sinds vorige week donderdag speelt het bij mij ongelofelijk snel en soepel. Ik weet niet wat er ineens veranderd is maar het is deze hele FIFA bij mij nog niet zo fijn spelen geweest als de afgelopen week.

Gisteren met 2 vingers in de neus kwalificatie van Champions en die elftal van eigenbodem doorgekomen. Eens kijken of we dit weekend met dit soepele spel misschien 14 wins kunnen halen in plaats van continue alleen maar die 11/12…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Valandil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:53:
[...]

Rustig blijven oefenen.
Niet te snel instappen met je CV, maar probeer zo lang mogelijk met je CVM te verdedigen.
Tricks is ook soms gewoon een kwestie van blijven staan en niet happen.
Maar, hoe langer je wacht, hoe dichterbij ze bij het doelgebied komen.
En, vooral met die Mpappe, R9 figuren... zelfs in Divsie 7 is het kappen, draaien, kappen, draaien, steekbal... goal..
Ik speelde met een 4-1-2-1-2 tactiek, maar heb deze nu toch veranderd naar een 4-3-2-1 tactiek.
Waarbij ik mijn backs vertel om altijd achterin te blijven, en mijn middelste middenvelder ook.

Lijkt nu toch wel iets vaster te staan, maar wel eventjes wennen.
Ik ga tot de reset lekker tegen de CPU oefenen en alle mechanics een beetje meer onder de knie proberen te krijgen.
Tijdens een Rivals match heb ik geen tijd om dingen uit te proberen en zit ik continue 100% in de focus.
Waarbij ik tegen CPU toch iets kan oefenen met alles.

Wel wat geluk gehad met een aantal pakketjes die ik gisteren heb open gemaakt.
88 - Michael Owen
94 - Stephen Gerrard

Ben nu aan het sparen voor een Virgil van Dijk in mijn verdediging.
Wil mijn team helemaal op orde hebben en er comfortabel mee zijn voordat ik mij weer aan de MP waag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:12:
[...]

Maar, hoe langer je wacht, hoe dichterbij ze bij het doelgebied komen.
En, vooral met die Mpappe, R9 figuren... zelfs in Divsie 7 is het kappen, draaien, kappen, draaien, steekbal... goal..
Ik speelde met een 4-1-2-1-2 tactiek, maar heb deze nu toch veranderd naar een 4-3-2-1 tactiek.
Waarbij ik mijn backs vertel om altijd achterin te blijven, en mijn middelste middenvelder ook.

Lijkt nu toch wel iets vaster te staan, maar wel eventjes wennen.
Ik ga tot de reset lekker tegen de CPU oefenen en alle mechanics een beetje meer onder de knie proberen te krijgen.
Tijdens een Rivals match heb ik geen tijd om dingen uit te proberen en zit ik continue 100% in de focus.
Waarbij ik tegen CPU toch iets kan oefenen met alles.

Wel wat geluk gehad met een aantal pakketjes die ik gisteren heb open gemaakt.
88 - Michael Owen
94 - Stephen Gerrard

Ben nu aan het sparen voor een Virgil van Dijk in mijn verdediging.
Wil mijn team helemaal op orde hebben en er comfortabel mee zijn voordat ik mij weer aan de MP waag
Klopt, maar je CV's blokkeren nagenoeg het schot van afstand.
Door te vroeg om te stappen, maak je jezelf enorm kwetsbaar. Een truukje of simpele 1-2tje en de spits staat vrij voor de keeper.

Nu ben ik zelf geen fan van 41212. Wel 4-1-2-1-2 small.

Zet altijd minimaal 1 sterk verdedigende middenvelder op "stay back"
Je backs ook op "stay back". Ingame kan je ze eventueel nog via ingame tactiek laten opstomen als je achter staat.`

Oefen daarnaast vooral juist online. De mechanics van de CPU zijn voorspelbaar en niet vergelijkbaar met online spelers. Zelfs op het enehoogste niveau in bijvoorbeeld Squad Battles.

Als je het lastig blijft vinden, speel dan met 3 CV's. Dan staat het verdedigend wat sterker. Je vleugelmiddenvelders laat je terugkomen bij verdedigen. Zo sta je zonder balbezit van met 5 achterin ipv 4.

De 4321 zou je dan kunnen vervangen voor 3421.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Valandil schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:17:
[...]

Klopt, maar je CV's blokkeren nagenoeg het schot van afstand.
Door te vroeg om te stappen, maak je jezelf enorm kwetsbaar. Een truukje of simpele 1-2tje en de spits staat vrij voor de keeper.

Nu ben ik zelf geen fan van 41212. Wel 4-1-2-1-2 small.

Zet altijd minimaal 1 sterk verdedigende middenvelder op "stay back"
Je backs ook op "stay back". Ingame kan je ze eventueel nog via ingame tactiek laten opstomen als je achter staat.`

Oefen daarnaast vooral juist online. De mechanics van de CPU zijn voorspelbaar en niet vergelijkbaar met online spelers. Zelfs op het enehoogste niveau in bijvoorbeeld Squad Battles.

Als je het lastig blijft vinden, speel dan met 3 CV's. Dan staat het verdedigend wat sterker. Je vleugelmiddenvelders laat je terugkomen bij verdedigen. Zo sta je zonder balbezit van met 5 achterin ipv 4.

De 4321 zou je dan kunnen vervangen voor 3421.
Het is niet echt mijn bedoeling om mijzelf te trainen voor tegen de tegenstanders, maar vooral om mijzelf te trainen bij looplijnen van verdedigers, corners voor en tegen, het verdedigen met L2 en etc.

Ik ben hierin gestapt na 5/6 jaar geen fifa te hebben gespeeld, en alhoewel het de eerste dag fantastisch ging met promotie van 10 naar 7.
Merk ik nog steeds dat ik geen flauw benul heb van de meeste dingen. :P

Dus, ik wil eerst een klein beetje meer comfortabel voelen met de gameplay voordat ik het weer ga proberen.

En, ook al is de CPU geen goede graadmeter in sommige opzichten. (Ik heb het over World Class / Ultimate.)
Wanneer ze aanvallen met het tiki taka kan ik juist wel wennen aan hoe ik het beste de bal kan afpakken en looplijnen afschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, vraagje...

Iemand zei eerder dat niet alle Icons het waard zijn.
Maar, omdat ik nu toch met Squad battle bezig ben.

Bergkamp en Lampard?
Zijn die het een beetje waard als ze compleet zijn?
(voordat ik aan de objective begin)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 19-04-2023 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-03 18:03
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:53:
Hmm, vraagje...

Bergkamp en Lampard?
Ligt een beetje aan je team. Ik heb Bergkamp wel gedaan. Maar die zit inmiddels op de bank omdat ik voorin spelers heb die ik fijner vind. Moet wel zeggen dat ik het echt een lange grind vond, en ik speel al eigenlijk voornamelijk Squad battles ;)

Overigens krijg je er ook prima packs mee, en de lagere versies van Bergkamp die je krijgt zijn ook prima fodder :)

[ Voor 9% gewijzigd door rcsnellink op 19-04-2023 16:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Hmm, vraagje...

Bergkamp en Lampard?
In principe zijn ze niet echt geweldig, maar als je toch SB doet kun je net zo goed 7 Nederlanders in je team gooien voor die Bergkamp objective. Je kunt in totaal 3 Bergkamp kaarten krijgen, base icon, prime icon en die speciale versie. Op het einde kun je ze eventueel inleveren in een SBC. Toch high rated fodder zoals ze dat noemen.

Als je nog een beginner team hebt kan die 93 Bergkamp trouwens best een upgrade zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 19-04-2023 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robbio85 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:06:
[...]

In principe zijn ze niet echt geweldig, maar als je toch SB doet kun je net zo goed 7 Nederlanders in je team gooien voor die Bergkamp objective. Je kunt in totaal 3 Bergkamp kaarten krijgen, base icon, prime icon en die speciale versie. Op het einde kun je ze eventueel inleveren in een SBC. Toch high rated fodder zoals ze dat noemen.

Als je nog een beginner team hebt kan die 93 Bergkamp trouwens best een upgrade zijn.
rcsnellink schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:06:
[...]

Ligt een beetje aan je team. Ik heb Bergkamp wel gedaan. Maar die zit inmiddels op de bank omdat ik voorin spelers heb die ik fijner vind. Moet wel zeggen dat ik het echt een lange grind vond, en ik speel al eigenlijk voornamelijk Squad battles ;)

Overigens krijg je er ook prima packs mee, en de lagere versies van Bergkamp die je krijgt zijn ook prima fodder :)
Thanks voor de reacties!
Zit nu zelf een beetje aan de volgende voorhoede te denken (4-3-2-1)

CM : Gerrard
CM : Lampard (Nog niet in bezit, is objective)
CM: De Bruyne
CF : Bergkamp (Nog niet in bezit, is objective)
CF : Owen
ST : Klose

Op doel heb ik Courtois staan, dus daar zit het vast en zeker wel goed mee.
Alleen de achterhoede is een beetje een mengelmoes.
Nu aan het sparen voor Van Dijk, en die zal ik er vanavond wel in kunnen zetten verwacht ik.

Dan zou ik kunnen gaan voor
LB : Malacia
CB : De Ligt
CB : Van Dijk
RB : Dumfries

Maar, Malacia is wel erg duur met 200K

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 19-04-2023 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Iemand ervaring met rttf fofana ? Krijg hem net uit de nieuwe pick sbc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Die Trophy Titans Cup. Wat een hel! Helemaal klaar mee. Van de 15 pogingen 3x gewonnen. Snap nog steeds niet hoe je bij deze objective zulke extreem goede tegenstanders krijgt. WL is een eitje vergeleken bij deze objective. Dat moet toch beter kunnen EA!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Denk dat mijn team bijna compleet is! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzKKWPsPc7xe93oaY_skcgJkl3U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qD0hGBtm1Cp3EPXjN1fqA6tJ.jpg?f=fotoalbum_large

Heb een aantal spelers verkocht die ik niet zo fijn vond.
En, veel geluk gehad met 2 pakketjes waarbij ik de spelers voor zo'n 350K kon verkopen in totaal.
Daarvan vrijwel mijn hele achterhoede kunnen kopen. (+ wat ik al gespaard had)

Ik ga toch niet voor de Lampard Icon, omdat mijn middelste middenvelder de extra verdediger is.
En, ik denk dat ik daar toch beter iemand fysiek sterk kan neer zetten.
Wou gaan sparen voor een Gatusso/Veron de komende dagen, maar in een pakketje die ik voor de Bergkamp challenge deed zat Kante.
Geen perfecte optie, denk ik. Maar, goed genoeg voor nu.

Heeft iemand eventueel een goede suggestie voor mijn middelste middenvelder?

(Let niet op mijn wisselspelers, al die speciale zijn huurspelers voor 99 wedstrijden die je krijgt met de objective. Lijken mij de perfecte wisselspelers zodat ik daar geen contracten aan besteed.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Hmm, vraagje...

Bergkamp en Lampard?
Pfff the grind and the suffering :X

Ja het zijn “gratis” bruikbare spelers, maar voor mij echt teveel werk voor spelers die de basis niet gaan halen. Wel goed dat EA icons op deze manier beschikbaar maakt, echter voor mij niet goed genoeg om zoveel Squad battles te doen.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Anoniem: 338166 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 23:39:

[Afbeelding]

En, veel geluk gehad met 2 pakketjes waarbij ik de spelers voor zo'n 350K kon verkopen in totaal.

Ik ga toch niet voor de Lampard Icon, omdat mijn middelste middenvelder de extra verdediger is.
Wou gaan sparen voor een Gatusso/Veron de komende dagen, maar in een pakketje die ik voor de Bergkamp challenge deed zat Kante.

(Let niet op mijn wisselspelers, al die speciale zijn huurspelers voor 99 wedstrijden die je krijgt met de objective. Lijken mij de perfecte wisselspelers zodat ik daar geen contracten aan besteed.)
Grutjes, voor iemand die dit spel pas speelt is dit al een aardig team. Of had je ook al veel SB gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Oxigeon schreef op woensdag 19 april 2023 @ 23:52:
[...]

Grutjes, voor iemand die dit spel pas speelt is dit al een aardig team. Of had je ook al veel SB gespeeld?
Ik denk dat ik heel erg veel geluk heb met mijn pakketjes, tot nu toe.
Had ook 4600 Fifa punten met deze editie, dus best wel leuke dingen daarvan kunnen halen.
(Owen, Klose, Gerrard, Bruyne, Kante, Ter Stegen allemaal uit mijn pakketjes)
Had eigenlijk ook nog een compleet tweede Spaans team met o.a Xavi en Torres, maar deze heb ik ook verkocht om mijn nieuwe selectie van de kunnen bekostigen)

Daarbij besteed ik mijn coins niet aan pakketjes.
Ik zoek gewoon wat ik nodig heb op de markt.
(ook ben ik de laatste 3 dagen aardig aan het no-lifen geweest :P )

En, ja... zo'n 25 Squad battles gedaan, vandaag. :+ (zit nu in Elite 1, wat dat betreft)
Nu ben ik wel op het bekende punt beland... het punt waar je geen coins meer over heb en geen packs. :+
Het sparen/farmen gaat beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:10
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 23:59:
[...]

Ik denk dat ik heel erg veel geluk heb met mijn pakketjes, tot nu toe.
Had ook 4600 Fifa punten met deze editie, dus best wel leuke dingen daarvan kunnen halen.
(Owen, Klose, Gerrard, Bruyne, Kante, Ter Stegen allemaal uit mijn pakketjes)
Had eigenlijk ook nog een compleet tweede Spaans team met o.a Xavi en Torres, maar deze heb ik ook verkocht om mijn nieuwe selectie van de kunnen bekostigen)

En, ja... zo'n 25 Squad battles gedaan, vandaag. :+ (zit nu in Elite 1, wat dat betreft)
Nu ben ik wel op het bekende punt beland... het punt waar je geen coins meer over heb en geen packs. :+
Het sparen/farmen gaat beginnen.
25 sb op 1 dag, wtf respect 😂

Ik ben nu een 352 tactiek is wat aan t uitproberen. Loopt als een trein eerlijk gezegt 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85

[Afbeelding]

Dat is idd een aardig team voor zo'n korte tijd. Maarja die grind is dan nog niet zo vermoeiend. Herinner me nog dat ik FUT ontdekte tijdens die corona lockdown. Uren in die menu's kijken en objiectives combineren. En toen had je nog die icon swaps. Ik super blij met een prime Deco 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Anoniem: 338166 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 23:59:
[...]

Dit is trouwens het beste advies voor elke beginnende speler. Die pakketten zijn een scam. Verder kun je op de markt ook gouden fodder kaarten kopen als ze laag staan en weer verkopen als ze hoog staan. Vooral die 84 t/m 89 rated kaarten fluctueren in prijs tussen weekend en doordeweeks (rewards weekend league) en bij het uitkomen van bepaalde SBC's (vooral gok icon/hero SBC's).

Hier kun je die prijzen een beetje volgen: https://www.futbin.com/stc/cheapest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink

[Afbeelding]

Net team hoor! Ik zou voor nu niet teveel dure spelers kopen (100k+), omdat er met TOTS om de hoek waarschijnlijk wel een crash aan zit te komen. Waarschijnlijk morgen TOTS warm-up en de week erna de eerste TOTS teams. Een speler als Malacia zal dan echt wel een stuk lager komen te staan. Wel fijne speler trouwens, heb hem al een hele tijd in m'n team.

Ik zou trouwens ook kijken of je je kunt focussen op max 1/2 leagues OF een bepaald land voor nu. Dan kom je ook niet in de knel qua chemistry, wat al snel is met Icons (omdat die alleen voor land chem meetellen).

Met die achterhoede die je nu hebt zou je bijv alleen een NL team + nog 2/3 icons uit een ander land kunnen doen. In het middenveld zou je dan kunnen kijken voor De Jong en Wijnaldum TOTW.

Ik denk anders met de hoeveelheid icons die je nu hebt dat je misschien wel het moet beperken tot 1 league (bijv prem).

Een focus is ook wel fijner met alle SBC's die telkens uitkomen. Anders krijg je veel teveel FOMO. :)

Bij mij staat het nu trouwens zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJ34dpEeTsHMPRhq027yNHLSrHM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zSyfXA3GSAFN9MBRR0sGpbZd.jpg?f=fotoalbum_large

Voornamelijk NL team. Van Basten kreeg ik uit het laatste pakje van de Bergkamp milestone. Wel fijne speler moet ik zeggen!

[ Voor 10% gewijzigd door rcsnellink op 20-04-2023 09:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Bewaren jullie nu de packs allemaal voor TOTS?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Heb de afgelopen 2 dagen die Trophy Titans cup geprobeerd.

Wat. de. fuck.

Ik haal regelmatig 11 wins in champs, maar ik heb in 10 potten TT Cup maar 2 potjes gewonnen? Ik weet niet waar ik allemaal tegen speel, maar het is alleen maar player-locks, die sideways heel-to-heel, kick-off glitches. Holy shit wat een niveau. In rivals knal ik makkelijk 8 wins in een uurtje of anderhalf erin, div3. Maar deze 'friendlies', echt bizar. Nog nooit zo'n sweaty mode gespeeld, ik wist niet wat ik zag joh. En natuurlijk iedereen gooit griddy's, pauzeert 3x om je te laten quitten, stuurt berichten waarin ze eisen dat ik leave en weet ik allemaal wat.

Het was een eh, ervaring. Gaan we dus niet meer weer doen. Wat is die matchmaking lachwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
Rhain schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:23:
[...]

Dan kunnen wij elkaar i.i.g. de hand schudden, want ik deel deze mening volkomen. Gisteren avond was er ook gewoon bijna iedere wedstrijd weer een delay. De simpele acties als overspelen, wegdraaien, steekpass gaat gewoon net niet vlot. Terwijl alle seinen op groen staan v.w.b. verbinding.
Heb het lang kunnen handelen deze editie, maar ben er nu echt klaar mee. En nee, squad battles zal je mij niet zien doen (hooguit voor een objective).
Deze ochtend weer van hetzelfde - gisterenavond makkelijk alles aan het winnen - de ochtend 1 zege op 7 matchen. Op bepaald moment stond ik alleen met Rooney voor de goal, druk bolletje en duurde meer dan een second voor hij tot uitvoering over ging (met 94 reactions) waardoor ie natuurlijk niet scoort. Veel open kansen ook die gewoon langsgeschoten worden etc - heel erg ergerlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 22-05 07:57

DutchDevil79

I race, therfore I am

Sleehond schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:03:
Bewaren jullie nu de packs allemaal voor TOTS?
Ik niet, de Titan Icons zijn best goed vertegenwoordigd in de pakketjes nu. Vorige week al Casillas (93), Klose (93), Lahm (92) en Ferran Tores (86) gekregen.
En deze week is het echt idioot met die 7x 84+ sbc van Basten (95), Vieira (93), Blanc (93) en Owen (88).

Zeker met Vieira erg blij.🥳

Dit is nu mijn main team voor WL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mjm4sIg5qaKSZmjsBjYYkXvb8s8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/278L1RX9Eo0EB1XQP5hxuGqm.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:22:
Heb de afgelopen 2 dagen die Trophy Titans cup geprobeerd.

Wat. de. fuck.

Ik haal regelmatig 11 wins in champs, maar ik heb in 10 potten TT Cup maar 2 potjes gewonnen? Ik weet niet waar ik allemaal tegen speel, maar het is alleen maar player-locks, die sideways heel-to-heel, kick-off glitches. Holy shit wat een niveau. In rivals knal ik makkelijk 8 wins in een uurtje of anderhalf erin, div3. Maar deze 'friendlies', echt bizar. Nog nooit zo'n sweaty mode gespeeld, ik wist niet wat ik zag joh. En natuurlijk iedereen gooit griddy's, pauzeert 3x om je te laten quitten, stuurt berichten waarin ze eisen dat ik leave en weet ik allemaal wat.

Het was een eh, ervaring. Gaan we dus niet meer weer doen. Wat is die matchmaking lachwekkend.
Ik ben gelukkig niet de enige die het zo ervaart dus. Ja, ik vond/vind het ook een hel. Maar wat ik dan echt niet snap: hoe kan dit?

Bij Rivals en zelfs in de WL krijg ik niet zulke sterke tegenstanders! Is dan inderdaad die matchmaking zo dat je alleen tegen Elite niveau speelt (althans dat denk ik)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timk10
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06-2024
Moody2204 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:43:
[...]

Ik ben gelukkig niet de enige die het zo ervaart dus. Ja, ik vond/vind het ook een hel. Maar wat ik dan echt niet snap: hoe kan dit?

Bij Rivals en zelfs in de WL krijg ik niet zulke sterke tegenstanders! Is dan inderdaad die matchmaking zo dat je alleen tegen Elite niveau speelt (althans dat denk ik)?
Friendly matchmaking is gekoppeld aan je Rivals-status, heb ik gehoord. Maar dat houdt in dat je -2 en +2 divisie-spelers kan krijgen. Ben je divisie 3, zoals ik, kan je dus div 1 tot div 5-tegenstanders krijgen. Aangezien die TT-cup veel high rated fodder oplevert en voor de casual speler misschien een beetje teveel tijd kosten, zijn de div1 spelers daar in grote getalen aanwezig en zul je dus veel daar tegen spelen, vermoed ik. Totaal achterlijk systeem, omdat het hele idee van random friendlies daarmee de deur uit is en er dus geen enkele manier meer is om lekker casual te spelen, want elke mode wordt sweaty als maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 26-05 21:27
Moody2204 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:43:
[...]

Ja die cups zijn vreselijk.
Van het weekend ook 16-0 gedaan met WL.

Daarna even titans cup doen.. maximaal zweten haha.
Gameplay vindt ik compleet anders in die vriendschappelijke wedstrijden.

Mensen spelen nog meer "sweaty"dan normaal.

Vindt sowieso dat ze wel wat "leuker / eerlijker" zouden kunnen maken.

- Squad vereisten ook op de bank
- geen leenspelers

Nu gooit iedereen paar random spelers erin, gaan vervolgens 5x wisselen met Mbappe's , Ronaldo's , Pele's die ze allemaal als leenspelers bewaren hiervoor..

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
DutchDevil79 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:34:
[...]

Ik niet, de Titan Icons zijn best goed vertegenwoordigd in de pakketjes nu. Vorige week al Casillas (93), Klose (93), Lahm (92) en Ferran Tores (86) gekregen.
En deze week is het echt idioot met die 7x 84+ sbc van Basten (95), Vieira (93), Blanc (93) en Owen (88).

Zeker met Vieira erg blij.🥳

Dit is nu mijn main team voor WL.

[Afbeelding]
Wow dat zijn zieke pulls, vooral die Vieira. Ik waag het er niet op en bewaar vanaf deze week alle 50k+ packs (incl die 84+, 85+ etc) voor TOTS. Ik ga er niet vanuit dat EA mij ook zo'n Vieira gunt, en de rest van die icons zit ik toch niet echt op te wachten.

Tijdens TOTS is de packweight meestal best goed, alleen jammer dat het nog extreem lang duurt voordat ultimate TOTS begint... :O

[ Voor 6% gewijzigd door Robbio85 op 20-04-2023 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Timk10 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:49:
[...]

Friendly matchmaking is gekoppeld aan je Rivals-status, heb ik gehoord. Maar dat houdt in dat je -2 en +2 divisie-spelers kan krijgen. Ben je divisie 3, zoals ik, kan je dus div 1 tot div 5-tegenstanders krijgen. Aangezien die TT-cup veel high rated fodder oplevert en voor de casual speler misschien een beetje teveel tijd kosten, zijn de div1 spelers daar in grote getalen aanwezig en zul je dus veel daar tegen spelen, vermoed ik. Totaal achterlijk systeem, omdat het hele idee van random friendlies daarmee de deur uit is en er dus geen enkele manier meer is om lekker casual te spelen, want elke mode wordt sweaty als maar kan.
Klinkt heel aannemelijk inderdaad. Maar daardoor inderdaad waardeloos om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
ZicoDon schreef op donderdag 20 april 2023 @ 10:50:
[...]

Ja die cups zijn vreselijk.
Van het weekend ook 16-0 gedaan met WL.

Daarna even titans cup doen.. maximaal zweten haha.
Gameplay vindt ik compleet anders in die vriendschappelijke wedstrijden.

Mensen spelen nog meer "sweaty"dan normaal.

Vindt sowieso dat ze wel wat "leuker / eerlijker" zouden kunnen maken.

- Squad vereisten ook op de bank
- geen leenspelers

Nu gooit iedereen paar random spelers erin, gaan vervolgens 5x wisselen met Mbappe's , Ronaldo's , Pele's die ze allemaal als leenspelers bewaren hiervoor..
Ja dat blijft wat mij betreft ook een ergernis: leenspelers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

rcsnellink schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:26:
[...]

Net team hoor! Ik zou voor nu niet teveel dure spelers kopen (100k+), omdat er met TOTS om de hoek waarschijnlijk wel een crash aan zit te komen. Waarschijnlijk morgen TOTS warm-up en de week erna de eerste TOTS teams. Een speler als Malacia zal dan echt wel een stuk lager komen te staan. Wel fijne speler trouwens, heb hem al een hele tijd in m'n team.

Ik zou trouwens ook kijken of je je kunt focussen op max 1/2 leagues OF een bepaald land voor nu. Dan kom je ook niet in de knel qua chemistry, wat al snel is met Icons (omdat die alleen voor land chem meetellen).

Met die achterhoede die je nu hebt zou je bijv alleen een NL team + nog 2/3 icons uit een ander land kunnen doen. In het middenveld zou je dan kunnen kijken voor De Jong en Wijnaldum TOTW.

Ik denk anders met de hoeveelheid icons die je nu hebt dat je misschien wel het moet beperken tot 1 league (bijv prem).

Een focus is ook wel fijner met alle SBC's die telkens uitkomen. Anders krijg je veel teveel FOMO. :)

Bij mij staat het nu trouwens zo:

[Afbeelding]

Voornamelijk NL team. Van Basten kreeg ik uit het laatste pakje van de Bergkamp milestone. Wel fijne speler moet ik zeggen!
Ik zal eventjes naar een Wijnaldum en De Jong gaan kijken.

Op termijn wil ik ook Owen uit mijn team zetten en daarvoor in de plaats een Nederlandse (oud) topper neergooien.
Maar, tenzij ik erg veel geluk ga krijgen met de pakketjes vandaag, zal dat niet snel gaan gebeuren.
(Neem ook genoegen met een Pele, R9 :P ) :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sleehond
WHAA!

Van Basten!

Dacht, fuck it toch maar nu de packs van Rivals openen!

Ben zeer tevreden over m’n aanval en middenveld nu met Van Basten, Benrahma, Bernardo Silva en Gatusso.

Nu nadenken over een vervanger van Walcott die net wat beter is (wel pijlsnel en behendig, ik denk aan Isak van 92, maar dan heb ik nog circa 200k extra coins nodig) en een snelle CV (iemand een tip als snelle CV vervanger met hoog defense workrate als vervanger van Shaw?)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tieURHl2Uzd0rhgdmJYbg5yHwuA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Z2WBvzEj55nXJ1AnXiP2Pnhn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OdUpJv6Mix9mRyLLo40i_myaj4g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nIlHQwqNeYbT5EO7wzlUZUsq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 20-04-2023 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
Anoniem: 338166 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 11:40:
[...]

Ik zal eventjes naar een Wijnaldum en De Jong gaan kijken.

Op termijn wil ik ook Owen uit mijn team zetten en daarvoor in de plaats een Nederlandse (oud) topper neergooien.
Maar, tenzij ik erg veel geluk ga krijgen met de pakketjes vandaag, zal dat niet snel gaan gebeuren.
(Neem ook genoegen met een Pele, R9 :P ) :+
Haha ach dat is toch ook de lol joh, telkens proberen weer een iets beter team te krijgen :)

Er zullen bij de nieuwe promo ook wel vast weer wat betaalbare NL spelers komen (Ake bijv). Dus ook wel iets om naar uit te kijken :)
Pagina: 1 ... 94 ... 120 Laatste