Nee joh, das toch gewoon een Morata/Rice generator?Traeces schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:58:
Doe toch de eredivisie sbc , je verwacht het niet![]()
[Afbeelding]
Benieuwd of vanavond/morgen in de community tots sbc die momenten kaarten zitten. Dat zou ik opzicht redelijk smerig vinden….. verwacht eindelijk van wel ea kennende.
Verwacht eerder dan dat al die moments er uit komen.Prosac schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:37:
[...]
Nee joh, das toch gewoon een Morata/Rice generator?
Heb eigenlijk maar 1x iets goed uit die tots sbcs gehad. 2 jaar geleden die tots kaart van varane, wat een monster kaart was dat.
Maar misschien pak ik wel een Rodrygo dit keer
Gewoon packs vullen met extra troep. Kaarten zijn gewoon pure fodder.Sossage23 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:02:
[...]
Vind dat hele moments sowieso een grote bullshit.
Waar zijn die kaarten op gebaseerd? En krijgen we nu bij elke competitie elke keer een paar moments kaarten waar je geen klote aan hebt.
Ik wil heel graag Aké, die komt dan mooi centraal naast Lucio, dan kan Carlos Alberto weer naar rechts voor Cafu en dan kan ik Bernardo Silva inpassen als box to box in plaats van 94 Zidane. Ben een beetje klaar met Zidane, bevalt niet echt.
Ito uit die community pack. Had ik natuurlijk kunnen weten, altijd beter dan Morata😅
Haha ik kim min jae. En geertruida uit de Nederlandse packs, 85x5 was helaas niks behalve fodderSossage23 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 19:09:
Ito uit die community pack. Had ik natuurlijk kunnen weten, altijd beter dan Morata😅
Huh? Cafu vervangen? Heb ook een luxe probleem. Wil Ake ook wel, krijgt kdb meer chem en wellicht even kijken hoeveel chem ik luuk kan krijgen. Echter, heb nu base Roberto Carlos, prime Carlos Alberto, prime Maldini, prime cafu en prime zambrotta.Saekerhett schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 18:52:
Ik wil heel graag Aké, die komt dan mooi centraal naast Lucio, dan kan Carlos Alberto weer naar rechts voor Cafu en dan kan ik Bernardo Silva inpassen als box to box in plaats van 94 Zidane. Ben een beetje klaar met Zidane, bevalt niet echt.
Cafu is toch beter dan Carlos Alberto lijkt me?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hier Bensebaini...Augy schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 19:14:
[...]
Haha ik kim min jae. En geertruida uit de Nederlandse packs, 85x5 was helaas niks behalve fodder

En Kokcu, die ik al.had, uit de Nederlandse.
[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 03-05-2023 19:41 ]
Community tots sbc.... Rice. Top.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hier ook….. die leverde ik verdomme in.Moody2204 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 19:41:
[...]
Hier Bensebaini...
En Kokcu, die ik al.had, uit de Nederlandse.
Emotionele rollercoaster hier vanavond als het op packs aankomt 
Community TOTS
Morata in -> Morata out
Eredivisie TOTS
Tadic! En die had ik lekker cheap gekocht tijdens de crash van de week.
Random untradeable pack
Dupe Vieira Prime - natuurlijk had ik die al untradeable....
Met hem maar de 88+ Pick gedaan....
Community TOTS
Morata in -> Morata out
Eredivisie TOTS
Tadic! En die had ik lekker cheap gekocht tijdens de crash van de week.
Random untradeable pack
Dupe Vieira Prime - natuurlijk had ik die al untradeable....
Met hem maar de 88+ Pick gedaan....
:strip_exif()/f/image/HwvkjL7t3ZmFYHLMZPNM1Oik.jpg?f=fotoalbum_large)
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Thuram uit de Community SBC. Mooie kaart, maar past totaal niet in het team. Dan maar op de bank en wachten op bijpassende kaartjes.
Tja ze leren het nooit bij ea, continu die mega slordige fouten.Sossage23 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:18:
[Afbeelding]
Degene die een moments speler uit hun community pack heeft gekregen krijgt dus een nieuw pakket. Mij hoor je niet klagen omdat ik Ito kreeg maar het is toch ongelofelijk dat ik nu een gratis 89 speler heb en dat mensen die wel een Community TOTS kregen geen nieuw pakket krijgen.
Ik krijg dus inderdaad het pakket opnieuw , had ook een moments kaart.
Vanochtend in de rewards wat leuk speelgoed.
Prime Yasmin
Tots de Gea
Weer lekkere hoge rated fodder er bij
Het loont echt om snel die SBC's te doen, zo vaak dat er fouten in zitten en ze de boel weer moeten dichten met compensatie.
Echt zoveel fouten dit jaar met packs en SBC's. En vrijwel elke fout heb ik gemist. Behalve dan die recente keer dat ik steeds weer nieuwe packs kreeg omdat een objective niet updatetedutchgio schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:47:
Het loont echt om snel die SBC's te doen, zo vaak dat er fouten in zitten en ze de boel weer moeten dichten met compensatie.
Zijn er meer die niet op de fut web app kunnen inloggen? Ik lees nergens dat er iets van onderhoud is ofzo
Hier ook niet inderdaad. Denk dat ze die foute Community TOTS pack aan het invoeren zijn😅SuperCrisz schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:23:
Zijn er meer die niet op de fut web app kunnen inloggen? Ik lees nergens dat er iets van onderhoud is ofzo
Ja, ik kom er ook niet meer op.SuperCrisz schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:23:
Hier ook niet, zowel op PC als op telefoon niet.
Telefoon blijft idd de Companion app op een wit scherm
Op de PS5 kom ik nu ook niet in Ultimate Team.
Vraagje voor de ps5 gebruikers welke van de ps4 afkomen dit jaar. Zit er veel verschil in hoe het speelt ?
Morgen als goed is eindelijk de ps5 !
Ja, ik vind er toch wel vrij veel verschil in zitten. Op de PS4 lijkt het een stuk sneller te gaan dan op de PS5. Maar daar is het grafisch ook wel weer mooier.Traeces schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 17:36:
Vraagje voor de ps5 gebruikers welke van de ps4 afkomen dit jaar. Zit er veel verschil in hoe het speelt ?
Oh ik vind het op mijn PS4 juist altijd zo intens stroef en stroperig. Zowel gameplay als menu´s etc.Moody2204 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 17:50:
[...]
Ja, ik vind er toch wel vrij veel verschil in zitten. Op de PS4 lijkt het een stuk sneller te gaan dan op de PS5. Maar daar is het grafisch ook wel weer mooier.
Het kan dus NOG slomer...?

Misschien komt het wel doordat ik de PS4 versie van Fifa gespeeld heb op de PS5?Sleehond schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 17:52:
[...]
Oh ik vind het op mijn PS4 juist altijd zo intens stroef en stroperig. Zowel gameplay als menu´s etc.
Het kan dus NOG slomer...?
Je kan toch gewoon indd nu met je huidige ps4 (versie) team spelen op de ps5 ?Moody2204 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:03:
[...]
Misschien komt het wel doordat ik de PS4 versie van Fifa gespeeld heb op de PS5?
Volgens mij wel, maar ik ben er niet 100% zeker van. Je kan in ieder geval wel zowel de PS4 als PS5 versie spelen.Traeces schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:36:
[...]
Je kan toch gewoon indd nu met je huidige ps4 (versie) team spelen op de ps5 ?
Kan nog steeds niet spelen op ps5? Mensen die er al wel in kunnen?
Ja al sinds 18.00.tukkerterror90 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 20:19:
Kan nog steeds niet spelen op ps5? Mensen die er al wel in kunnen?
Something under the bed is drooling
Ik heb zoveel fodder en nog 13x 83+, 17x 84+, 16x 85+, 10x 86+ packs in spelers liggen.
Wat moet ik hiermee aanvangen? Maw komen er eigenlijk nog wel goede SBCs? alle leaks zijn voor mij teleurstellend (Laporte, Saint Maximin, ...).
Vandaag terug die goedkope hero pick waarvan pack weight suckt.
Iemand ervaring met vorige TOTS - komen er nog dikke SBCs (e.g. Vieira Prime, Ronaldinho, ...)
Wat moet ik hiermee aanvangen? Maw komen er eigenlijk nog wel goede SBCs? alle leaks zijn voor mij teleurstellend (Laporte, Saint Maximin, ...).
Iemand ervaring met vorige TOTS - komen er nog dikke SBCs (e.g. Vieira Prime, Ronaldinho, ...)
MIsschien wat in de 5x85+ doen voor de gok als er een voor jou goed TOTS team komt?forzaracing schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:04:
Ik heb zoveel fodder en nog 13x 83+, 17x 84+, 16x 85+, 10x 86+ packs in spelers liggen.
Ik spaar het gewoon wat op en blijf de 85x5 en gegarandeerde tots doen (ook voor de dubbele). wie weet komt er een keer wat leuks en bruikbaars uit tot er een sbc komt die ik echt ga doen.forzaracing schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:04:
Hier een kleine 25 packs klaarliggen voor vanavond, ben benieuwd
Saint is normaal echt een hele goede kaart in fifaforzaracing schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:04:
Wellicht is de vraag al eerder gesteld maar als je net als ik alleen Fifa 23 speelt, heeft het dan zin om van een Xbox One over te stappen naar een Xbox Serie S? Is er veel verschil in graphics en gameplay etc?
De console staat aangesloten op een Philips 55OLED804 100Hz Ultra HD tv.
Speel al een tijdje niet meer. En dacht laat ik mijn laatste fodder eens in de hero pick gooien.
Mag niet klagen.
:strip_exif()/f/image/rlhJsUsZt044SDSe3oxlTaDa.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb nu Prime Zambrotta, Toty hm Cancelo, Centurions TAA. Capdevilla ga ik sowieso gebruiken. Wie van bovenstaande wordt mijn rechtsback?
Mag niet klagen.
:strip_exif()/f/image/rlhJsUsZt044SDSe3oxlTaDa.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb nu Prime Zambrotta, Toty hm Cancelo, Centurions TAA. Capdevilla ga ik sowieso gebruiken. Wie van bovenstaande wordt mijn rechtsback?
[ Voor 12% gewijzigd door Partypooper op 05-05-2023 13:54 ]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Voor de snelheid moet je het eigenlijk al doen. Ikzelf heb een series x, daar heb ik dan ook de fifa 23 series versie op draaien. Mijn zoon heeft vorige week een series s gekregen. Hiervoor de orginele xbox one, geen fifa op omdat we die alleen de series versie hadden. Dus of fifa nu beter is op de series weet ik niet. Het laden gaat in ieder geval velen malen sneller. Verder lees ik dat de graphics beter zijn, wat logisch is, en dat er meer animaties zijn op de series versie. Daarnaast is crossplay mogelijk.Pino_Helmond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:19:
Wellicht is de vraag al eerder gesteld maar als je net als ik alleen Fifa 23 speelt, heeft het dan zin om van een Xbox One over te stappen naar een Xbox Serie S? Is er veel verschil in graphics en gameplay etc?
:strip_exif()/f/image/ax5E3AmxXzUXYvvkI3Vwaf8R.jpg?f=fotoalbum_large)
Die Cancelo heb ik niet gebruikt dus daar kan ik niet over oordelen maar ik zou zeker gaan voor Zambrotta. Heeft tot afgelopen weekend in m’n team gestaan omdat ik dit weekend Geertruida eens wil proberen maar als dat niks is gaat hij weer terug de basis in.Partypooper schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:52:
Speel al een tijdje niet meer. En dacht laat ik mijn laatste fodder eens in de hero pick gooien.
Mag niet klagen.
[Afbeelding]
Zou Zambrotta op rechts zetten tenzij je een van de andere 2 echt voor de chemistry nodig hebtPartypooper schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:52:
Mag niet klagen.
[Afbeelding]
Ik snap er helemaal niks van..WL speel ik me makkelijk naar 10 wins, rivals is normaal fluitend in divisie 2 maar ik kom me een partij tekort in divisie 4 van heb k jou daar. Word echt continu overlopen 🤪
Oh wacht. NL eredivisie zit er nu nog in? Was in de war, dacht er is nu toch zo'n tweede league ding.
Casemiro TOTS gepacked overigens in een 5x 85+ pack.
[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 05-05-2023 19:08 ]
Ik saka gepackt, niet gek haha
Alleen geen prem spelers 🙈
Alleen geen prem spelers 🙈
[ Voor 35% gewijzigd door Augy op 05-05-2023 19:27 ]
20 packs geopend, helaas geen TOTS hier.
Nouja… weer aan de slag
Nouja… weer aan de slag
Kon vanmiddag kiezen voor Payet (past niet in het team) of 10 x 85.
Gekozen voor het laatste en daar kwam Xavi Simons uit en Geertruida.
Nu dus maar mijn team omgegooid. Miste alleen nog een RB, dus Zambrotta sbc voltooid en Hancko objective gedaan.
Bijna full chemistry, maar een leuk team met voornamelijk eredivisie spelers
Nu dus maar mijn team omgegooid. Miste alleen nog een RB, dus Zambrotta sbc voltooid en Hancko objective gedaan.
:strip_exif()/f/image/IH6sslxqb5lnWZ1SVbLghsl3.jpg?f=fotoalbum_large)
wijze woorden
Heb ook Casemiro gepacked. Zal er weinig mee gaan spelen. Te sloomOekol schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 19:08:
[...]
Oh wacht. NL eredivisie zit er nu nog in? Was in de war, dacht er is nu toch zo'n tweede league ding.
Casemiro TOTS gepacked overigens in een 5x 85+ pack.
die S serie is top.Pino_Helmond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:19:
Kost geen drol, snelheid is super, je hoort hem niet en hij is klein.
Grafisch iets minder dan series X, maar ik zie niet super veel verschil op een standaard platte TV.
Alleen het geheugen is wat aan de krappe kant.
Desondanks kan je er toch nog wel een spel of 5 tot 8 erop zetten.
Voor mij prima.
Speel er toch vaak maar 3 a 4.
Fifa 23 op de ps5 speelt zo totaal anders. Kan er niks meer van. Ook echt iedere steek bal is raak en me spelers reageren heel anders dan op de ps4.
Herkenbaar. Ging met m'n Xbox series x van de tv beneden naar de pc monitor boven. Week lang moeten wennen. Eerst alllllles verloren.Traeces schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:28:
Fifa 23 op de ps5 speelt zo totaal anders. Kan er niks meer van. Ook echt iedere steek bal is raak en me spelers reageren heel anders dan op de ps4.
WL is niet is niet aan te raden nu. Toxic + wat een niveau. Vorige week op vrijdag 4-1, nu 1-4... 
Was ook wel te verwachten nu de PL er is. Maar goed we blijven het proberen.

Was ook wel te verwachten nu de PL er is. Maar goed we blijven het proberen.
[ Voor 28% gewijzigd door Moody2204 op 05-05-2023 22:49 ]
Ja zit nu toevallig ook nog op de tv, terwijl ik normaal op de monitor zit. Echt iedere steekbal is hangen. Normaal was verdedigen juist me sterke punt, nu even niet…Oekol schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:39:
[...]
Herkenbaar. Ging met m'n Xbox series x van de tv beneden naar de pc monitor boven. Week lang moeten wennen. Eerst alllllles verloren.
Same, ongeveer 25 stuks. Maar ik heb dan ook vooral niet de 82+/83+/84+ etc packs geopend. Die blijven 50/50 voor Serie A en Bundesliga.Sleehond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 19:31:
20 packs geopend, helaas geen TOTS hier.
Nouja… weer aan de slag
1e pot vandaag verloren dus had al meteen het gevoel dat dit niet mijn weekend ging worden, 2e pot ook al na 10 min 2-0 achter dus begon al aardig heet te worden omdat geen enkele bal aankwam, alles lijkt dan ook tegen te werken. Uiteindelijk 2e helft er goed overheen gegaan en dus wel gewonnen. Sta nu 8-2 dus mag toch niet klagen met dit zweet feest.
Doel is de normale 11 wins maar met een beetje geluk halen we weer eens de 14, zit er laatste weken toch wel tegen aan te hikken.
Doel is de normale 11 wins maar met een beetje geluk halen we weer eens de 14, zit er laatste weken toch wel tegen aan te hikken.
Na het vele verlies van de afgelopen weken en het packen van saka team maar is omgegooid en tactieken over een andere broeg. Nu 4231/4222
:strip_exif()/f/image/f2a15qr03clJzCplp8nvqAVG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Augy op 06-05-2023 07:11 ]
Nice! Ben benieuwd naar Simons, ga hem zelf ook proberen dit weekend.Valandil schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 19:34:
Kon vanmiddag kiezen voor Payet (past niet in het team) of 10 x 85.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8CFS58cl4TQjhdN4pu1UiRxo.jpg?f=fotoalbum_large)
Zit eraan te denken om Cruyff en/of Makelele na dit weekend te vervangen. Jammere is dat als Cruyff gaat, Simons maximaal nog maar 1 chem haalt..
Mooi team, heb zelf ook Cruyff vervangen, denk dat Raul iets meer impact heeft. Ben van plan dit te gaan maken:Mesque schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 09:01:
[...]
Nice! Ben benieuwd naar Simons, ga hem zelf ook proberen dit weekend.
[Afbeelding]
Zit eraan te denken om Cruyff en/of Makelele na dit weekend te vervangen. Jammere is dat als Cruyff gaat, Simons maximaal nog maar 1 chem haalt..
:strip_exif()/f/image/gZsli1boD1ZRJCX0TtB5lYsm.jpg?f=fotoalbum_large)
Morgen avond die 2 franse voorstoppers even oppikken voor minder dan nu en gaan
Is de WL dit keer ook weer tot woensdag ochtend? (Ben nog op vakantie dus geen console bij de hand
Yes, weer tot woensdagochtend. 👍Nachtapotheker schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 09:24:
[...]
Mooi team, heb zelf ook Cruyff vervangen, denk dat Raul iets meer impact heeft. Ben van plan dit te gaan maken:
[Afbeelding]
Morgen avond die 2 franse voorstoppers even oppikken voor minder dan nu en gaan
Is de WL dit keer ook weer tot woensdag ochtend? (Ben nog op vakantie dus geen console bij de hand)
Ok.. echt laatste PC versie voor mij. Van de 5 WL potten alweer 1 onzichtbaar team en een team waarbij Ulimate AI speelt ipv een persoon. Zucht.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
:strip_exif()/f/image/50XWCC3Z6tOQIoHO9rwReI6U.jpg?f=fotoalbum_large)
Fijn packje gisteravond! Paar potten mee gespeeld en is echt een auto-defender.
Ook Trippier en Ødegaard gepackt
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Wat heb ik een hekel aan pc cross play op de Xbox. Heb nu weer een idioot die zijn verbinding bevroren heeft, net voordat er pauze zou zijn terwijl hij 5-0 achter staat.
Sowieso stop ik nu minimaal weer een jaar. Beviel na FIFA21 ook goed. En scheelt tijd.hmr schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 09:29:
Ok.. echt laatste PC versie voor mij. Van de 5 WL potten alweer 1 onzichtbaar team en een team waarbij Ulimate AI speelt ipv een persoon. Zucht.
Edit: Het is wel heel ernstig vandaag ja. Net in de TOTS friendly compleet overlopen door een in mei opgericht bronzen/zilveren team dat blijkbaar allemaal 5* skillmoves had.

[ Voor 21% gewijzigd door Prosac op 06-05-2023 10:06 ]
Trippier voor Emerson. Had zijn WW versie al maar deze is ook echt top! Hij is heerlijk aanwezig op de gehele flank en voelt lekker vlot aan.
Besloten even met Joelington te spelen op middenveld. Daardoor is Keane naar CDM en Gatusso naar de bank.
Vandaag een potje Rivals 4-4 gespeeld…. Met 4 power shot goals van mij allemaal vanaf een meter of 20/30… power shots is nu met deze goede kaarten echt compleet overpowerd
Zeker Keane, Isak, van Basten en Joelington kunnen er wat van hoor
even dribbelen met Silva of Benrahma, klaarleggen voor 1 van deze en pats noem pegel door het net heen
Grappig m’n rechter flank is nu trouwens Newcastle… wie had dat ooit gedacht…
Besloten even met Joelington te spelen op middenveld. Daardoor is Keane naar CDM en Gatusso naar de bank.
Vandaag een potje Rivals 4-4 gespeeld…. Met 4 power shot goals van mij allemaal vanaf een meter of 20/30… power shots is nu met deze goede kaarten echt compleet overpowerd

Zeker Keane, Isak, van Basten en Joelington kunnen er wat van hoor
Grappig m’n rechter flank is nu trouwens Newcastle… wie had dat ooit gedacht…
:strip_exif()/f/image/xIKvE6kiA4FQwOE80f70mrB7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 06-05-2023 10:24 ]
En dan weer een gast in de WL die speelt met leenspelers Varane tots en leenspeler Ruben Dias tots (hoe komt hij daar aan?). Meteen gequit. Dan maar een loss.
Store pack die je kan kopen voor coins. Waarom zou je quitten.. je kan alsnog winnen toch?Moody2204 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:59:
En dan weer een gast in de WL die speelt met leenspelers Varane tots en leenspeler Ruben Dias tots (hoe komt hij daar aan?). Meteen gequit. Dan maar een loss.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom quit je? Die gastjes met allemaal leenspelers zijn over het algemeen niet zo goed, daarom hebben ze ook leenspelers. Dat zijn ook dezelfde types die vanaf begin volle druk spelen. Gewoon rustig spelen en dan de laatste twintig minuten tik je dat soort lui helemaal van de planeet.Moody2204 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:59:
Dit ervaar ik ook ja! Altijd de strijd aangaan want heel vaak (pak m beet 8 van de 10 keer) zijn dit soort teams helemaal niet zo sterk als dat ze doen vermoedenSaekerhett schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 12:05:
[...]
Waarom quit je? Die gastjes met allemaal leenspelers zijn over het algemeen niet zo goed, daarom hebben ze ook leenspelers. Dat zijn ook dezelfde types die vanaf begin volle druk spelen. Gewoon rustig spelen en dan de laatste twintig minuten tik je dat soort lui helemaal van de planeet.
Ik laat me persoonlijk niet meer door teams afschrikken. Vaak zijn die gasten heel slecht en wals je er zo overheen.Moody2204 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:59:
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ja ik had misschien gewoon kunnen spelen, maar ik raak al geïrriteerd als ik leenspelers zie. Dan begin je al slecht aan zo'n wedstrijd. Ik vind ook dat leenspelers niet zouden mogen in de competatieve gedeeltes.
Ik ben blij dat ik eindelijk beetje tegenstand kan bieden door tots, qua spelerssterkte dan!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Volgens mij is dit altijd de WL dat ik jaarlijks stop. Al die kut kaarten die 99 pace hebben die je er uit rennen kan je gewoon niks tegen doen. Plezier ebt dan zo snel weg. Heb nog 2.6 miljoen en geen idee wat ik er van doen ga. Tot nu toe 3 verloren en 0 gewonnen in WL.
Ging 9-0 in qualifiers, laatste pot tegen iemand die de WL al gespeeld had kennelijk met een roden KDB en Rashford. Helaas verloren.
Simons nu dus 10 potjes geprobeerd, vooralsnog echt een geweldige speler. Heb niet eerder met een speler zo snel en makkelijk kunnen draaien en versnellen.
Simons nu dus 10 potjes geprobeerd, vooralsnog echt een geweldige speler. Heb niet eerder met een speler zo snel en makkelijk kunnen draaien en versnellen.
Net begonnen eerste pot. Toty gullit ,toty makele, toty mbappe , toty van dijk, toty theo. Bizar gewoon wat je tegen komt.Oekol schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 14:25:
Volgens mij is dit altijd de WL dat ik jaarlijks stop. Al die kut kaarten die 99 pace hebben die je er uit rennen kan je gewoon niks tegen doen. Plezier ebt dan zo snel weg. Heb nog 2.6 miljoen en geen idee wat ik er van doen ga. Tot nu toe 3 verloren en 0 gewonnen in WL.
Die premier league upgrade sbc moet je doen voor doelstellingen maar die is nergens te vinden?
Dan komt ie nog…CryptoNL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:29:
Die premier league upgrade sbc moet je doen voor doelstellingen maar die is nergens te vinden?
Die mis ik ook. Die andere al bijna klaar 🙈CryptoNL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:29:
Hier Salah en Saka uit de WL rewards. Past alleen totaal niet in m’n team. Gisteren Saliba TOTS untradeable gepackt. Misschien dan toch maar richting een PL-team. WL speelde overigens fijn dit weekend

PSN: xMaurice93
In rivals speel ik alleen nog maar tegen Ronaldo en pele 🤪Traeces schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:19:
[...]
Net begonnen eerste pot. Toty gullit ,toty makele, toty mbappe , toty van dijk, toty theo. Bizar gewoon wat je tegen komt.
Divisie 4 kom k voorlopig niet uit op deze manier haha, nivo is veel hoger als 2 vorig seizoen 🙈
Niet klagen, maar vooral beter worden is het devies (nog 1 win te gaan)
Ben al een grotendeels TOTY team tegen gekomen. Inclusief Haaland, Rashford, Salah en DeBruyne.
Wel gewonnen, want zo goed speelde hij er nou ook weer niet mee. Speel ook geen WL overigens, schijnt niet zo leuk te zijn dit weekend.
Wel gewonnen, want zo goed speelde hij er nou ook weer niet mee. Speel ook geen WL overigens, schijnt niet zo leuk te zijn dit weekend.
Ga momenteel 7-2 nu ff pauze. Kan me niet meer concentreren. Die al owiaran aanvallen vreten energie.
Die tots kokcu kaart is echt een hiddengem. Wat een bizarre assist en buitenkant schoen balletjes levert die af.
Die tots kokcu kaart is echt een hiddengem. Wat een bizarre assist en buitenkant schoen balletjes levert die af.
Van 8-2 naar 11-7 gegaan. Ongelofelijk wat voor tegenstanders ik vanmiddag tegenkwam maar 11 wins was het doel dus prima. Uit 84 playerpicks Courtois en TOTS Kane gekregen. En de rode picks waren zoals verwacht het slechtste van het slechtste. Trippier en Zinchenko. Uit 50k pack toch nog tradeable Casemiro gekregen dus al met al prima.
Ben nu met die TOTS league cup bezig en ben er echt niet normaal snel doorheen gegaan. 9 potten potten gewonnen maar omdat ik er een startte om 18:55 telde die al mee voor de 5 wedstrijden van vandaag, zonde anders had ik er vandaag misschien al 10 gehad.
Ben nu met die TOTS league cup bezig en ben er echt niet normaal snel doorheen gegaan. 9 potten potten gewonnen maar omdat ik er een startte om 18:55 telde die al mee voor de 5 wedstrijden van vandaag, zonde anders had ik er vandaag misschien al 10 gehad.
Community-TOTS pakket nog gedaan om wat dubbelen weg te werken.
Ik heb 2 uit die serie, Morata en Danilo.
Natuurlijk kreeg ik Danilo
Ik heb 2 uit die serie, Morata en Danilo.
Natuurlijk kreeg ik Danilo
Iemand al compensatie gehad voor het krijgen van een moment kaart in de team of the community SBC?
Volgens mij ook, of die zouden dan vanaf vanavond er uit zijn.Augy schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 22:35:
Eredisivie tots zou nog in packs moeten zitten tog? Of zit er er nu naast?
[Afbeelding]
Erg transparant ook dat je dat nergens kunt zien...
Die is bang met penalty's te verliezen en gunt je de win nietsaert schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:41:
Een speler die in de 119(!) minuut de wedstrijd verlaat bij 1-1. Ik ga het nooit meer begrijpen....
En de blues:Mesque schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 23:39:
15-5 geëindigd, hele lekkere rewards. Nu eens passen en meten hoe we deze jongens erin gaan kunnen krijgen.![]()
3 player PL TOTS pack moet ik nog openen (even kijken waar ik de dupes in kwijt kan).
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/QW9748ZkS9PisgXPtvSPqEHB.jpg?f=fotoalbum_large)