[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 65 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Augy schreef op zondag 15 januari 2023 @ 14:11:
Vandaag laatste checkpoint bereikt naar div3. Daarna gelijk geen wedstrijd meer gewonnen 😂😂 word echt afgemaakt door meest bizarre teams.

Vanmiddag kwam ik potm odegaard een aantal keer tegen. Die kaart is niet te stoppen zeg, Jezus niet normaal
Ziet er wel tot uit dat kaartje maar past absoluut niet in mijn team.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Vandaag laatste checkpoint bereikt naar div3. Daarna gelijk geen wedstrijd meer gewonnen 😂😂 word echt afgemaakt door meest bizarre teams.

Vanmiddag kwam ik potm odegaard een aantal keer tegen. Die kaart is niet te stoppen zeg, Jezus niet normaal
Die ga je straks wel meer zien, hij en Haaland TOTY wordt straks een veel gezinde duo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 17:38
fifanoob schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Ik doe het ook wel eens met 2 vrienden. Dan spelen we dus met ze 3.
Hun zijn dan idd ingelogd op hun eigen account met de controller. Weet niet of dat perse nodig is, denk het wel.
Thanks! het werkt inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Prosac schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:29:
Geen zin in wÊÊr een mislukte showdown of upgrade speler (zie mijn WK-geluk :') ) en dus zowel Origi als Miki gedaan. :7
Dat wordt dus gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

vandaag voor het eerst een cheater tegengekomen. had geen indicator boven het hoofd, en had een super slecht team (denk 78-79 rating). Maar die bal ging toch snel rond, en de goals waren echt te goed. blijkbaar speelt ultimate AI dan voor de tegenstander.

crossplay uitzetten zou het verhelpen volgens reddit.

[ Voor 9% gewijzigd door two op 15-01-2023 14:48 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16-09 18:59

Heb nu het punt bereikt in de WL dat me team duidelijk niet goed genoeg is. 7-1 ging ik, nu krijg ik gelijkwaardige tegenstanders met echt veel betere teams. Die Jairzinho vind ik nu ook wel iritant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
POTM odegard gedaan, geen spijt van.
3 potjes Rivals gewonnen met hem op CM.

Wauw wat een speler/kaart oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:40

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:17:

Mis je verdedigend dan niet teveel? Heb KDB en wijnaldum op cm nu, kan wellicht 4321 gaan spelen met hem als cam en dan kdb en wijnaldum als cms. Kaartje ziet er tempting uit behalve de 3sterren weak foot. Ben daar beetje allergisch voor >:)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xiX6CW44jJdHhwfAGM8o1h3b_8E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OcXXByuO2TFA2ieffiw0jFXG.jpg?f=fotoalbum_large

Een keer behoorlijke picks van de wl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ea is gul vandaag.

50k pakket : coman
Totw : talisca
125k : if parejo, If lazovic, vini en muller :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:31
Hier EXACT hetzelfde.....

:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Oekol schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:31:
[...]

Mis je verdedigend dan niet teveel? Heb KDB en wijnaldum op cm nu, kan wellicht 4321 gaan spelen met hem als cam en dan kdb en wijnaldum als cms. Kaartje ziet er tempting uit behalve de 3sterren weak foot. Ben daar beetje allergisch voor >:)
Heb nu een 4-3-3 (2) met Thiago Rulebreakers Odegard POTM en Casemiro TOTW. Casemiro verdedigend, Thiago gebalanceerd en Odegaard aanvallender.

Helemaal prima d:)b

En ja wat je zegt het is wel jammer 3 star WF, maar kan er wel goed mee omgaan en ben echt te spreken over de kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Ik pack hem (Casemiro) serieus ook net 10 minuten geleden oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWn7w25mw-EzxoWWF6FfssQpzgY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RAXpxj2GtgcSEtA48iG76ybX.png?f=fotoalbum_large

Thiago, Koulibaly en Butland verhandelbaar.

Iemand nog leuke suggestie?
Denk zelf aan een vervanger van Son of een beest van een CV (een snelle en wendbare?)

[ Voor 35% gewijzigd door Sleehond op 15-01-2023 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:35
Moody2204 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:35:
[...]

Hier EXACT hetzelfde.....

:X
Even 'snel' afgemaakt op de PS4 ipv PS5 haha 8 wins weer in de tas.

Blijft tog een enorm verschil hoor tussen beide consoles.

Miss dat ik odegaard nog ga doen, tijd genoeg gelukkig. Die mahrez kaart vind ik zo bizar goed dat ik tog meer naar de PL ga denk.. al kan k nog geen afscheid nemen van Correa, Acuna, kroos en Morientes WC.

Blij dat ik Cuadrado en Di Maria weer terug heb in de basis. En die Szczesny Centurion kaart pakt echt alles voor me (met glove)

https://www.futbin.com/23/squad/2674596

[ Voor 40% gewijzigd door Augy op 15-01-2023 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:31
Augy schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:47:
[...]

Even 'snel' afgemaakt op de PS4 ipv PS5 haha 8 wins weer in de tas.

Blijft tog een enorm verschil hoor tussen beide consoles
Misschien moet ik dat hier ook eens doen.
Aan de andere kant vind ik het ook wel.prima eigenlijk. Heb ook geen zin om in een hogere divisie er helemaal niet meer aan te pas te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:52:
[...]

Misschien moet ik dat hier ook eens doen.
Aan de andere kant vind ik het ook wel.prima eigenlijk. Heb ook geen zin om in een hogere divisie er helemaal niet meer aan te pas te komen.
Ook alles behalve ambitie om weer naar 3 te gaan, te sweaty daar.

Pak echt de 8 wins en meer tijd besteed ik er eigenlijk niet meer aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Sleehond schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:17:

Jaaa die heb ik ook gedaan. Heerlijke kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Heeft iemand ervaring met Kuyt 88 en Berghuis? Heb nu Berghuis op de rechterflank staan, maar loopt toch niet helemaal naar tevredenheid. Zou Kuyt daar beter kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Speculaes schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:58:
Heeft iemand ervaring met Kuyt 88 en Berghuis? Heb nu Berghuis op de rechterflank staan, maar loopt toch niet helemaal naar tevredenheid. Zou Kuyt daar beter kunnen?
Jep. Heb ze beiden. Berghuis eerst op cam gehad maar de weak foot was irritant. Nu Kuyt op rechts buiten en valt niet echt op. Berghuis wat fijner imho. Kuyt is stuk beter op cm, ga nu proberen in 4321 te spelen met een middenveld van kdb, wijnaldum en Kuyt. Als dat niks is gaat Kuyt er uit voor Dumfries en gaat wijnaldum op rcm.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Oekol schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:03:
[...]

Jep. Heb ze beiden. Berghuis eerst op cam gehad maar de weak foot was irritant. Nu Kuyt op rechts buiten en valt niet echt op. Berghuis wat fijner imho. Kuyt is stuk beter op cm, ga nu proberen in 4321 te soepel met een middenveld van kdb, wijnaldum en Kuyt. Als dat niks is gaat Kuyt er uit voor Dumfries en gaat wijnaldum op rcm.
Op het middenveld heb ik Rijkaard 90, Seedorf 91 en De Jong 90. Dat staat echt als een huis op dit moment.

Rijkaard kwam erin voor Wijnaldum en die zit echt overal tussen met die uitschuif benen. Dat icm kopkracht. Heel blij mee.

Seedorf ook trouwens, had eerst Seedorf mid en die was best prima, zou beter moeten zijn dan de prime volgens Futbin, maar op de cam is dat een beest.

[ Voor 20% gewijzigd door Speculaes op 15-01-2023 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Speculaes schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:09:
[...]

Op het middenveld heb ik Rijkaard 90, Seedorf 91 en De Jong 90. Dat staat echt als een huis op dit moment
Rijkaard als cvm? Ik vind 'm veel beter als CB in mijn team. Ake is naar de bank, kreeg Rijkaard niet aan de praat op cvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Oekol schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:10:
[...]

Rijkaard als cvm? Ik vind 'm veel beter als CB in mijn team. Ake is naar de bank, kreeg Rijkaard niet aan de praat op cvm
Ik had Rijkaard mid eerst ook achterin staan met Van Dijk, was een topduo! Nu Rijkaard prime naar voren gehaald en De Ligt otw achterin erbij. Die is ook ijzersterk namelijk.

Had eerst Wijnaldum als cvm staan, was prima, maar Rijkaard werkt veel beter voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Speculaes schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:13:
[...]

Ik had Rijkaard mid eerst ook achterin staan met Van Dijk, was een topduo! Nu Rijkaard prime naar voren gehaald en De Ligt otw achterin erbij. Die is ook ijzersterk namelijk.

Had eerst Wijnaldum als cvm staan, was prima, maar Rijkaard werkt veel beter voor me
Kan 't wel weer eens proberen. Heb wel Rijkaard 88, maar dat mag de pret niet drukken. Een middenveld met KDB 93, Rijkaard 88 en wijnaldum
88 klinkt niet per se verkeerd. De OTW van de ligt is niet verkeerd inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Oekol schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:18:
[...]

Kan 't wel weer eens proberen. Heb wel Rijkaard 88, maar dat mag de pret niet drukken. Een middenveld met KDB 93, Rijkaard 88 en wijnaldum
88 klinkt niet per se verkeerd. De OTW van de ligt is niet verkeerd inderdaad.
Heb Rijkaard dan op stay back, De Jong in mijn geval mag dan lekker voor en achter spelen, dat zou Wijnaldum bij jou ook kunnen. De Bruyne dan in de vrije rol, of als CAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Speculaes schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:58:
Buiten mijn persoonlijk mening over berghuis :r vind ik hem en Dirk echt totaal geen buitenspelers.

Daar moet je echt zo’n gladde snelle glibber aal hebben als Neymar, mahrez, vini etc. Maar dat is ook persoonlijk mening qua spel in fifa.

Ik hou echt van die lean spelers met 5* skills als buiten spelers. Die hebben die extra’s om een kansen te creÃĢeren.

Pele uit die Hero sbc , kon beter maar prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 15-01-2023 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Brolin base, Kohler base en Campos wc hero. Top ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9KcAJQmA9Z7THUOe-f8rGIlDYI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JDGrSIqnFz4iL1MzY5VinmYX.png?f=fotoalbum_large

Me elftal flink geÃŧpgrade, na de flinke inkomsten van vandaag :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
_Uploader_ schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:47:
Brolin base, Kohler base en Campos wc hero. Top ...
ik heb hem hierom juist geskipped, het moet wel een heel vette pull zijn mocht daar nu nog een upgrade uit komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Bossie schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:53:
[...]

ik heb hem hierom juist geskipped, het moet wel een heel vette pull zijn mocht daar nu nog een upgrade uit komen.
Lucio, Al Owairan en Voller leken mij wel wat, maar het liep wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
_Uploader_ schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:55:
[...]

Ik had een paar jaar terug mid-eusebio, sindsdien doe ik vrijwel altijd een gokje :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Pele uiteindelijk er 'helaas' uit

Ongeveer gelijk aan de waarde dus kan veel slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
_Uploader_ schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:55:
[...]

Altijd een gokje laatst keer kreeg ik wc Hero voller. Nu base Hero Pele, ook niet slecht maar hoopte indd ook op Lucio of capdevilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Augy schreef op zondag 15 januari 2023 @ 20:11:
Pele uiteindelijk er 'helaas' uit

Ongeveer gelijk aan de waarde dus kan veel slechter.
Vond hem vorig jaar echt goed, hopen dat hij nu ook bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Traeces schreef op zondag 15 januari 2023 @ 19:25:
[...]

Buiten mijn persoonlijk mening over berghuis :r vind ik hem en Dirk echt totaal geen buitenspelers.

Daar moet je echt zo’n gladde snelle glibber aal hebben als Neymar, mahrez, vini etc. Maar dat is ook persoonlijk mening qua spel in fifa.

Ik hou echt van die lean spelers met 5* skills als buiten spelers. Die hebben die extra’s om een kansen te creÃĢeren.

Pele uit die Hero sbc , kon beter maar prima :)
Ja die Nederlanders zijn er helaas niet, heb mezelf redelijk beperkt in m’n keuzes. Misschien eens naar een uitbreiding kijken.

Belgen misschien. Origi en Saelemakers zien er top uit. Heb ik ook een excuus om De Bruyne WW te gaan halen. Heb het bedrag bijna

[ Voor 9% gewijzigd door Speculaes op 15-01-2023 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Marchisio held uit de pp, iemand ervaring met hem? Ga hem testen ipv baby Mattheus die vind ik toch wat tegenvallen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Base Campos
Base Gomez
Base Cole

|:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Markmaas schreef op zondag 15 januari 2023 @ 20:30:
Marchisio held uit de pp, iemand ervaring met hem? Ga hem testen ipv baby Mattheus die vind ik toch wat tegenvallen ingame.
Normale of wc ? Beide zijn geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Traeces schreef op zondag 15 januari 2023 @ 20:45:
[...]

Normale of wc ? Beide zijn geweldig :)
Normale maar ik hoor er idd positieve verhalen over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Markmaas schreef op zondag 15 januari 2023 @ 20:51:
[...]

Normale maar ik hoor er idd positieve verhalen over :)
Mattheus kan altijd nog CDM/CB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-09 18:06
Toch gezwicht voor de Hero sbc
Marquez wc (,heb ik al)
Cole hero ( heb ik al)
Milito hero van 35k was de 3e keuze đŸ˜Ŧ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Laatst online: 16-09 13:50
Wat een toxic mensen toch eigenlijk. Al 7 wedstrijden op rij dat de tegenstander de bal uit schiet en weggaat na de aftrap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
WC KÃļhler
Base Okocha
Base Cordoba

Cordoba gaat kennelijk voor 270k, dus daar maar voor gegaan. Krijg alleen altijd CBs uit deze SBC, heb Mascherano, Carvalho en nu Cordoba. Daar kan er maar ÊÊn van spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:49
Ik zie het al, een sbc om over te slaan met mijn packluck 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Had 7 wedstrijden over voor twee wins.... Je raad het al de aller fucking laatste wedstrijd nodig gehad voor 45+ punten. Acuna, casemiro en ndidi uit de player picks. Ga die casemiro wel eens even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Mesque schreef op zondag 15 januari 2023 @ 22:24:
WC KÃļhler
Base Okocha
Base Cordoba

Cordoba gaat kennelijk voor 270k, dus daar maar voor gegaan. Krijg alleen altijd CBs uit deze SBC, heb Mascherano, Carvalho en nu Cordoba. Daar kan er maar ÊÊn van spelen..
Cordoba is wel echt een beest. Enige nadeel is zijn lengte. Maar goed, zet er een lange CB naast en dat probleem is opgelost. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vWEp-8FPRPRhYlNBmogzhiJnkc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rUCWn8a6cnbbnu1iNvGYlLJr.jpg?f=fotoalbum_large

Na aardig wat grinden was het gisteren eindelijk zo ver. Nu kan ik het weer even wat rustiger aan doen de komende tijd haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Bossie schreef op zondag 15 januari 2023 @ 20:59:
[...]

Mattheus kan altijd nog CDM/CB :)
Mattheus verkocht voor 620 k en Lucio gekocht.
Maldini naar de LB postie gedaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rnt-fTE7gPUGMdkLGzJodjBHb-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EOWF2wKRAVzqyxTzsLIodvoU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Markmaas schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:57:
[...]

Mattheus verkocht voor 620 k en Lucio gekocht.
Maldini naar de LB postie gedaan

[Afbeelding]
Maldini is een betere CV dan LB door zijn lage dribbling, dan zou ik eerder een andere back halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
dutchgio schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:14:
[...]

Maldini is een betere CV dan LB door zijn lage dribbling, dan zou ik eerder een andere back halen.
Dat wordt moeilijk met 3k ;-) Maar het is natuurlijk ook zo dat ik niet weet hoe hij zijn backs gebruikt: als het gaat om Stay back en alleen goed in kunnen spelen dan kan hij best handig zijn met zijn 4* weak foot. Zelf heb ik net alle tradeables verkocht in de hoop op prijsdalingen. Ruim 2,7m op de bank nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Bozzel1987 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:33:
[...]

Dat wordt moeilijk met 3k ;-) Maar het is natuurlijk ook zo dat ik niet weet hoe hij zijn backs gebruikt: als het gaat om Stay back en alleen goed in kunnen spelen dan kan hij best handig zijn met zijn 4* weak foot. Zelf heb ik net alle tradeables verkocht in de hoop op prijsdalingen. Ruim 2,7m op de bank nu
Ja dat moet ik nog ondervinden of dat zo is betreft Maldini maar heb held Capdevila nog op de bank dus kan evt hem erin zetten. Maldini is weer te goed voor de bank en ik speel toch met stay backs dus die dribbeling is geen pre, liever dat hij goed verdedigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Geloven jullie in de theory dat first owner untradeable spelers anders presteren / aanvoelen, dan wanneer je diezelfde speler gekocht zou hebben op de markt?

Het gekke is dat ik in het begin een tradeable Maignan had die er helemaal niets van bakte. Laatst heb ik een WL met een untradeable Maignan gespeeld en die pakte letterlijk alles wat los en vast zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

SterqVerhael schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:13:
Geloven jullie in de theory dat first owner untradeable spelers anders presteren / aanvoelen, dan wanneer je diezelfde speler gekocht zou hebben op de markt?

Het gekke is dat ik in het begin een tradeable Maignan had die er helemaal niets van bakte. Laatst heb ik een WL met een untradeable Maignan gespeeld en die pakte letterlijk alles wat los en vast zat.
Nee dat is eerder een andere formatie of settings in je tacktiek die daar invloed op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Laatst online: 16-09 16:30
SterqVerhael schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:13:

Zou wel diep zijn als het zo ver gaat, in dat geval zouden spelers dan ook slechter spelen als hun contract er bijna op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Eiland schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:20:
[...]

Zou wel diep zijn als het zo ver gaat, in dat geval zouden spelers dan ook slechter spelen als hun contract er bijna op zit?
Dat is wel grappig dat je het zegt. Soms speelt een speler echt gewoon ruk en als ik dan weer terug kom in het basis scherm heeft hij nieuwe contracten nodig..... maar ik geloof er niet in en zeg tegen mezelf dat het tussen m'n oren zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Nope de gameplay is gewoon heel erg inconsistent en dat ligt meer aan de slechte servers dan aan (un)tradeable of contracten.

Als het al zo zou werken zou het juist eerder in het belang van van EA zijn om tradeable spelers beter te maken, en niet andersom.

[ Voor 34% gewijzigd door dutchgio op 16-01-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
De theorie is, maar dat is inderdaad vergezocht, dat EA ook op die manier probeert coins weg te pakken. Door gekochte spelers in het begin slechter te laten 'presteren', zodat de verleiding groot is om ze snel weer te verkopen en daardoor bijv. al een tax-loss te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeJogan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
WC Al Jaber
Base nakata
Base Papin

Gegokt en wederom verloren:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 18-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HieMvZBPsdWB6jOLRlLf9CWxEu0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HLjyURALcsRVLTY2HObQ6xMi.png?f=fotoalbum_large

Iemand die me kan helpen hoe ik deze kan behalen?

Ik speel in een 433 met 3 aanvallers (lva, st, RVA) en toch haal ik hem niet na een gewonnen wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Oekol schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:31:
[...]

Dat is wel grappig dat je het zegt. Soms speelt een speler echt gewoon ruk en als ik dan weer terug kom in het basis scherm heeft hij nieuwe contracten nodig..... maar ik geloof er niet in en zeg tegen mezelf dat het tussen m'n oren zit.
waarom hebben mijn spelers sowieso contracten nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Gelukkig met untradeables gedaan. Triest triester triestst.đŸ¤ŖđŸ¤ŖAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lvdNEDo3EOuctheo6jXVD74JgfM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5MbzXqhf5rf5FYj5EOHfo2Sh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Nic1993 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:41:
[Afbeelding]

Ik speel in een 433 met 3 aanvallers (lva, st, RVA) en toch haal ik hem niet na een gewonnen wedstrijd?
Misschien heb je voor 1 van je spelers voorin de verkeerde positie ingesteld (hij heeft dan ook geen chemistry). Je kunt dit dan fixen met een position modifier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
Dani05 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:14:
Gelukkig met untradeables gedaan. Triest triester triestst.đŸ¤ŖđŸ¤Ŗ[Afbeelding]
Soooowwww baas boven baas.. Ik wou net mijn rijtje post
- Marquez
- Kohler WC
- Ljunberg WC

[ Voor 9% gewijzigd door Rhain op 16-01-2023 13:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
Rhain schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:20:
[...]

Soooowwww baas boven baas.. Ik wou net mijn rijtje post
- Marquez
- Kohler WC
- Ljunberg WC

Soms denk ik wel eens.. het feit dat het een repeatable SBC is.. is al een teken aan de wand..
Die gok SBC's zijn meestal shit, bedoeld om fodder en coins uit clubs te trekken zodat mensen meer fifa points kopen. Ik bewaar mijn fodder liever voor een gerichte SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Hmm ja. Ik ben allang blij dat je niet meer met conditie kaarten of 2e team aan de slag moet.
Dat was een partij irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Robbio85 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:23:
[...]

Die gok SBC's zijn meestal shit, bedoeld om fodder en coins uit clubs te trekken zodat mensen meer fifa points kopen. Ik bewaar mijn fodder liever voor een gerichte SBC.
Klopt zeker, maar vind het toch juist het leuke van her spel die gokjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhain
  • Laatst online: 05-05 16:37
[...]
Klopt en tegen beter weten in met m'n packluck wil ik ze toch meestal doen.. Er is 1x baby Vieira uit gelopen (vorige maand) en daar was ik dan toch weer heel blij mee. En vind het leuk om stat-reveal te doen, gooi ik een fleecedeken over m'n tv en dan voorzicht stats voor stats bekijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Om packs te vullen, precies om die reden hadden we ook fitness kaarten.
Nu is daar de stadion meuk voor terug.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 16-01-2023 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Anderzijds is het de manier om aan goede spelers te komen die je anders nooit zou kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[Afbeelding]

Zorg dat het echt aanvallers zijn dus geen LM die er staat maar een LW etc. Dat lukt 't volgens mij wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Rhain schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:32:
[...]

Klopt en tegen beter weten in met m'n packluck wil ik ze toch meestal doen.. Er is 1x baby Vieira uit gelopen (vorige maand) en daar was ik dan toch weer heel blij mee. En vind het leuk om stat-reveal te doen, gooi ik een fleecedeken over m'n tv en dan voorzicht stats voor stats bekijken :9
hahaha ik zie je dit al voor mij doen haha prachtig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
Ik snap het wel hoor, het is natuurlijk geweldig als je een keer geluk hebt en een Vieira of Cruijff oid krijgt. Maar ipv die gok SBC's heb ik bijvoorbeeld Keane, Stoichkov en Jairzinho gedaan. Dan weet je zeker dat je een top speler krijgt. Als ik op een gegeven moment duplicates begin te krijgen dan gooi ik ze ook in een gok SBC. Heb er deze fifa 1 gedaan, daar kwam mid Drogba uit. Leuk voor de bank 8)

Wilde eigenlijk ook die hero pp doen, maar toen zag ik dat ze 3 squads vragen. Heb bijna geen 84/85/86 meer dus dan skip ik m toch maar.

[ Voor 14% gewijzigd door Robbio85 op 16-01-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Iemand die met Zanetti Prime speelt? Zou hem in-game op CM/CDM positie willen zetten naast Brozovic.
Ben beetje op zoek naar iemand met ervaring met hem - zien jullie hem renderen op deze positie? Speel momenteel met Clauss WW op deze positie maar die steekt wat tegen met WF & lage rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
Oekol schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:43:
[...]

Zorg dat het echt aanvallers zijn dus geen LM die er staat maar een LW etc. Dat lukt 't volgens mij wel
Ik speel met onderstaand team zojuist weer een wedstrijd en win hem in Squad battles maar wederom niet gehaald.. speel overigens op legendarisch maar dat is hoger dan prof..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CHRWdR2ScxvUGG0H8_aOCpPovUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ons2pnL0gzI3my4iB5D9ZVev.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
[...]

Omdat ze de packs ergens mee moeten padden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben wel klaar met Ginola, die speelt sinds een paar weken echt wel matig, sloom en clunky

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
[...]

Je bent geen filantropische instelling, maar een keiharde topclub! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nic1993 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:15:
[...]

Ik speel met onderstaand team zojuist weer een wedstrijd en win hem in Squad battles maar wederom niet gehaald.. speel overigens op legendarisch maar dat is hoger dan prof..

[Afbeelding]
Zou gewoon moeten werken op deze manier. Maar goed, niets is EA vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nic1993
Prosac schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:30:
[...]

Zou gewoon moeten werken op deze manier. Maar goed, niets is EA vreemd.
Nee inderdaad, tips wat ik hier nu mee zou kunnen doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:33
[Afbeelding]

Is een vertaalfout van EA. In het Engels is het dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMIucpc283P__alZfvVyFtKWRd4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZIYUkYteY8Bk9DCjjNmtuMPt.png?f=fotoalbum_large

Je moet drie CM's hebben, niet drie aanvallers.
Alleen daarom al speel ik altijd in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nic1993 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:35:
[...]

Nee inderdaad, tips wat ik hier nu mee zou kunnen doen?
Stug volhouden.
Of 4-2-4 spelen.

Soms werkt het niet omdat je een van origine LM heb veranderd naar LVA, maar dat is hier ook niet het geval met Rashford en Moura.

Dan registreert het spel het gewoonweg niet goed of de omschrijving is verkeerd.

edit: of de vertaling verkeerd idd. :')

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 16-01-2023 14:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Partypooper
Hier een gelukje gehad uit de 87+ hero pick. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k48FLYe3wK2DjI0TVYnJSRhB0kQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gi9cfCb4BNPrFuQd5DQx07QG.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Rhain schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:32:
[...]

Haha zo herkenbaar ik doe dat ook en laatst had ik eusebio baby uit de pp dus kwam er wel even een dansje uit haha. Om vervolgens daarna bij de volgende icon sbc Roy Keane te krijgen. Ach soms zit het mee en meestal zit het tegen :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
Partypooper schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:41:
Hier een gelukje gehad uit de 87+ hero pick. :)

[Afbeelding]
Heb hem al heel lang en hij speelt zo fijn, zijn dribbels zijn fantastisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
Partypooper schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:53:
[...]

Cordoba is wel echt een beest. Enige nadeel is zijn lengte. Maar goed, zet er een lange CB naast en dat probleem is opgelost. :)
Hij staat naast Ake (180cm) en KoundÊ (181cm) dus lekker een ini mini verdediging. Misschien toch maar KoundÊ en Dumfries omdraaien zodat er in elk geval ÊÊn lange CB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:35:
[...]

Om packs te vullen, precies om die reden hadden we ook fitness kaarten.
Nu is daar de stadion meuk voor terug.
Misschien heb ik dan liever fitness kaarten, het stadion meuk is echt zwaar overbodig (die stadion liedjes ok, maar al die banners, kleurtjes etc of misschien is dat wel gewoon een dingetje dat EA populair wil maken zodat ze later de echte stadiums etc kunnen droppen want duur (licensies + development).

@Mesque Hoe is dumfries, want ik kan door Lucio/perisic eenvouding een driehoekje maken met Brozovic/dumbfries ?

Het gaat vooral om Brozo maar ik lees dat dumbfries ook niet verkeerd is (maar als het goed en goedkoop is, dan zou je het toch vaker moeten zien?)

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 16-01-2023 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
Bossie schreef op maandag 16 januari 2023 @ 17:09:
[...]

@Mesque Hoe is dumfries, want ik kan door Lucio/perisic eenvouding een driehoekje maken met Brozovic/dumbfries ?
Echt een beest, maar heb hem tot nu toe vooral als CB gebruikt. Was mijn beste CB in game, beter dan Ake en Carvalho. Heeft alles: snel, sterk, prima aan de bal, groot. Absolute aanrader als hem als CB in kan passen. Gaat om de 87 versie overigens, ik heb hem in de startopstelling als RM ingezet zodat ik een echte RB op RB kon neerzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nic1993
Markmaas schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:42:
[...]

Heb hem al heel lang en hij speelt zo fijn, zijn dribbels zijn fantastisch
Wat vinden jullie van deze kaart, die heb ik van de sbc:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wldA_9WyQi02nmR3TiTsEj2Fm9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H3LveSSoOtwS9ZuRT6jhfm2L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nic1993 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:05:
[...]

[Afbeelding]
W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
[...]

[Afbeelding]
Toch wel een W. Vond het een hele fijne kaart. :) Het is wel een box to box speler. Dus niet echt een cdm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Pfoe die Okocha is wel vies. Super blij mee. :)

Speel nu met dit team:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zVCuCek1Sx7tyzk4d454bPOk5_Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AFrgt3NRjrspi7LcpjMujE6d.jpg?f=fotoalbum_large

Alles met een vinkje is untradable. Ingame speel ik 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2(2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lL6IJE97bzkDQfCq1obJ2dTxfI0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YKh5zZsuECvdFwvtod74agdd.png?f=fotoalbum_large

Net Marchisio uit die Hero SBC gehaald. Past perfect in het team dus een dikke W voor mij. Paar gebruikt in Draft en daar speelde hij heel goed.

Denk dat ik voor aankomend weekend Donnarumma en die rechtsback Amavi maar even ga kopen zodat mijn team op volledige chem staat.

Met nog zo’n 700k op de bank en een hoop goede packs wel redelijk klaar voor TOTY denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Wie is beter als spits een 4321 formatie met butra als rechter CA en gakpo als linker CA.

Haaland gouden kaart of Nunez OTW?

Heb nu klose icon die ik packte laatst maar wil eigenlijk wel weer wat anders. Wellicht Luuk de Jong 86 weer in de spits zetten. Loopt nog altijd 1 op 1 na 250 wedstrijden.

[ Voor 40% gewijzigd door Oekol op 16-01-2023 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Nunez OTW, Haaland gold is inmiddels toch wel wat achterhaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Oekol schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:45:
Wie is beter als spits een 4321 formatie met butra als rechter CA en gakpo als linker CA.

Haaland gouden kaart of Nunez OTW?

Heb nu klose icon die ik packte laatst maar wil eigenlijk wel weer wat anders. Wellicht Luuk de Jong 86 weer in de spits zetten. Loopt nog altijd 1 op 1 na 250 wedstrijden.
Butra altijd in de punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Zou kunnen. Gakpo links en Butra spits en nunez rechts bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Oekol schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:30:
[...]

Zou kunnen. Gakpo links en Butra spits en nunez rechts bedoel je?
Geen idee, maar ik zou butra altijd als diepste spits gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:30:
[...]

Geen idee, maar ik zou butra altijd als diepste spits gebruiken.
Snap ik en vanwege de weak foot moet die eigenlijk ook daar staan. Even gecheckt en ze kunnen alle drie ca en sp. Dus doe wel gakpo links butra diepe spits en nunez rechts. Ben benieuwd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
[...]

[Afbeelding]
Absolute W ik had hem ook en ben er over te spreken. Voelt goed aan ingame en dankzij hem kan ik Politano ook in me team zetten op full chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Markmaas schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:47:
[...]

Absolute W ik had hem ook en ben er over te spreken. Voelt goed aan ingame en dankzij hem kan ik Politano ook in me team zetten op full chem.
Wâ€Ļ.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Pagina: 1 ... 65 ... 120 Laatste