[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
_Uploader_ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:10:
[...]

Dank je wel! ik zal dit gaan uitproberen met hem en ook de pirouette meer oefenen.
Formatie en custom tactic doet ook enorm veel met een individuele speler! Laatst 2-0 achter en met 3 kleine aanpassingen in m'n custom tactic walste ik zo over hem heen. Wat voor formatie speel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Robonnl schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:35:
[...]

Formatie en custom tactic doet ook enorm veel met een individuele speler! Laatst 2-0 achter en met 3 kleine aanpassingen in m'n custom tactic walste ik zo over hem heen. Wat voor formatie speel je?
Precies dit!
Zoveel op het oog kleine dingen kunnen een groot verschil uitmaken in de uitvoering.

De tegenstander zal wel gedacht hebben. Ik sta 2-0 voor hij drukt op pauze en opeens doen mijn spelers niks meer, verlies ik opeens alle duels en verlies uiteraard de wedstrijd ook nog.

Ik herken het wel hier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:59
_Uploader_ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:32:
[...]

Toevallig heb ik mijn team gisteren omgegooid en o.a. Kane TOTT gekocht en na vijf WL quali potjes (allen winst) ben ik zeer enthousiast over hem!

Aanpassingen team (omdat ik weer eens wat nieuws wou proberen):
Al Owairan en Brozovic verkocht en Di Maria op de bank gezet. Kane en Perisic gekocht en Sancho (untradable) erin gezet. Ook ben ik van mijn 41212 narrow afgestapt en ben 433(4) gaan spelen. Perisic en Jairzinho op de vleugels en Sancho op CAM.

Kane: Als instructies heb ik heb alleen op "get in behind" gezet, verder alles gebalanceerd. Heb hem gekocht met een hunter (speel op old gen) en tot zover scoort hij erg gemakkelijk, super sterk aan de bal en zijn kopkracht vind ik erg prettig. Door zijn goede positioning staat hij vaak op de juiste plek. Ik ben geen skiller, maar zijn stepovers werken voor mij goed. Ook over the top trough balls op hem werken prima door zijn kracht.

Perisic en Sancho: Perisic heb ik gekocht vanwege de links en ik speel hem met een engine chem style. 5* WF net als Kane trouwens, maar wat heb ik een plezier aan hem! Fysiek erg sterk, maar kan goed genoeg dribbelen. ZIjn passing is uitmuntend en daarom raadt ik hem van harte aan. Ook kan je hem op veel plekken kwijt in je team. Sancho WW (met hunter) had ik nog niet eerder geprobeerd, maar doet het ook prima. Zijn passing is goed genoeg met een hunter chem.

Jairzinho: Dit is voor mij de meest terleurstellende kaart van dit jaar en ik heb er spijt van dat ik deze SBC gedaan heb. Het enige wat hij voor mij wel kan is de ballen die Perisic voorzet binnenkoppen. Qua afmaken, kracht en dribbelen valt hij voor mij zeer tegen. Ik heb hunter en hawk geprobeert, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Misschien kom het doordat ik geen skiller ben en soms ligt een kaart je gewoon niet. Heeft iemand tips om hem als een RVA te gebruiken?

Qua team heb ik het nu zo staan en speel ook zo ingame:
[Afbeelding]
Mijn gedachte ongeveer, heb de komende twee/drie weken vrijwel geen tijd dus heb Drogbeast al verkocht en zie wel met TOTY of ik hem terughaal of niet.

Ik denk dat drogbeast beter is als pure spits, maar Kane waarschijnlijk iets zwakker is maar dan weer sterker voetballend etc. Er zit echter 450k prijsverschil tussen beide :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:09
Robonnl schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:35:
[...]

Ik gebruikte hem eerst in een 41212 narrow als RS met hawk of hunter met "stay foward" ivm workrates en "get in behind". Nu in de 433(4) gebruik ik hem met hawk en alleen de instructie "free roam".

Formatie, tactieken en instructies:

433(4);

Tactieken:
Verdedigend: gebalanceerd, 45 en 50.
Aanvallend: slow build up en balbezit, 60 wijd. 5, 1 en 1

Instructies:
GK: comes for crosses, sweeper keeper
CB's: standaard
LA en RA: stay back en overlap
CM's: Standaard
CAM: Standaard en alleen comes for crosses
LB en RB: free roam, verder standaard
ST: get in behind, stay central.

Ik heb deze op https://www.aoeah.com/new...433-4-formation-in-fut-23 gevonden en voor mij werkt dit erg goed. Eerder vorig en dit jaar heb ik verschillende 433 tactieken zonder resultaat gebruikt, nu eindelijk eentje die voor mij wel naar behoren werkt.

Misschien moet ik de free roam eens van Jair afhalen en ook even testen hoe dit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bossie schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Mijn gedachte ongeveer, heb de komende twee/drie weken vrijwel geen tijd dus heb Drogbeast al verkocht en zie wel met TOTY of ik hem terughaal of niet.

Ik denk dat drogbeast beter is als pure spits, maar Kane waarschijnlijk iets zwakker is maar dan weer sterker voetballend etc. Er zit echter 450k prijsverschil tussen beide :)
Drogba heb ik nog niet geprobeerd, Morientes, Eto'o 87 en Voller WC hero zijn wat de fysiekere spitsen die ik wel geprobeerd heb naast spelers als Al Owairan, Correa, Jairzinho e.v.a.. Voor minder dan 200K is Kane een goedkoper fysieke spits en een grote aanrader. Drogba heb ik ook naar gekeken en zijn stats zien er ook goed uit. Een paar potjes tegen hem gespeeld en je wilt geen corner tegen krijgen met hem. Hoe was hij verder voor jou? Ik ben benieuwd hoe Kane jou bevalt.

Zelf wacht ik een paar weken na TOTY als de prijzen wat gedaald zijn, TOTY Benz staat op mijn lijstje met 1,7 mil coins beschikbaar. Ondertussen maar even kijken waar in nu ga investeren. Fodder is nu weer vrij hoog en die heb ik eergisteren goed kunnen verkopen. Ik denk dat ik eens de goedkope totw handel uitprobeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Ik ben wel benieuwd wat jullie advies is: Ik heb Drogba uit de 88+ SBC maar moet nog wat wennen aan zijn logge bewegingen. Schieten is wel top, daar niet van. Hoe komt zo'n ietwat logge spits die goed schiet het beste tot zijn recht qua tactics? Als single spits? En dan "get in behind" en "stay forward"? Of anders?

Ik heb wel gemerkt dat ik dit niet teveel trage spelers om hem heen moet zetten, want dan wordt het wel heel stroperig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
there was a problem connecting to the servers...please check your connection...

waarom maken ze zo'n foutmelding uberhaupt....

ik kan de website toch benaderen.....waarom moet ik mijn verbinding controleren...

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Heerlik dit. Wachten op Fifa update. Dan wachten op PS5 OS update. Vervolgens opnieuw moeten inloggen op PS. Als klap op de vuurpijl error bij het starten van FUT :+

Neem aan dat het onderhoud aan de FUT servers nog aan de gang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Het zou oorspronkelijk tot 14u duren, maar het is nu zelfs verlengd tot 16u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
SR8 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:53:
Het zou oorspronkelijk tot 14u duren, maar het is nu zelfs verlengd tot 16u.

[Twitter]
ah daarom doet de webapp dus raar, hoop wel dat ik hierdoor niet de icon-sbc mis.

@_Uploader_ een paar potjes mee gespeeld, hij scoorde wel in elk potje. Had hem vooral genomen omdat WC Butra steeds de grote verdedigers aan hem had kleven (desondanks scoorde hij wel veel). Maar met TOTY wil niet opeens sterk verliezen op dit soort spelers.

Speel ondertussen alleen ff voor de objectives in draft voor SBC fodder.

[ Voor 30% gewijzigd door Bossie op 12-01-2023 13:57 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:19
Rhain schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:00:
Vwb packluck bij anderen.. als ik zie wat ik bij first owner modus tegen krijg en dan heb ik het niet over geleende spelers.. Dan heeft bijna iedereen wel een Mbappe of Al-Owairan.. snap dat niet
Owairan kreeg ik als pre-order beloning via een Hero-pack. Echter toen ik hem packte, was lenghty nog een ding en was hij niet zo populair. Toen Lengthy eruit ging en pure snelheid weer belangrijk, is hij pas waardevol geworden en bij iedereen in het team verschenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:25
Lengthy is er nooit uitgegaan en is nog steeds een ding

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Prosac schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:57:
[...]

Owairan kreeg ik als pre-order beloning via een Hero-pack. Echter toen ik hem packte, was lenghty nog een ding en was hij niet zo populair. Toen Lengthy eruit ging en pure snelheid weer belangrijk, is hij pas waardevol geworden en bij iedereen in het team verschenen.
Mwah die was altijd al wel 500k+, het is meer dat vrijwel niemand dat aan het begin kan betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Onderhoud is weer klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Veron 88 uit de SBC, hoewel dat een L is, is het tenminste nog wel een bruikbare speler :)
Sommige van de vorige zijn direct weer in een andere SBC gegaan (persie, Kluivert, scholes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat zijn de belangrijkste veranderingen qua gameplay? Of zijn die niet echt merkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
saert schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 16:43:
Wat zijn de belangrijkste veranderingen qua gameplay? Of zijn die niet echt merkbaar?
patch notes zijn te vinden op https://t.co/ZhgOjlMfBW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrieknarrie123
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 19:52
Klopt het dat er nog geen rivals rewards beschikbaar zijn?
Meestal op donderdag 09:00 zijn die beschikbaar dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Arrieknarrie123 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:15:
heb ze al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:09
Kunnen jullie ook geen sbc inleveren? Continu foutmeldingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:46
Arrieknarrie123 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:15:
Zijn al binnen hier.

Overigens waardeloos, gouden Sule als beste kaart _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
Sleehond schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:09:
[...]

Zijn al binnen hier.

Hier prime r9 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Hahaha hou op hoor

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Traeces
Was een grap vent }) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Sleehond schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:09:
[...]

Zijn al binnen hier.

Jesus Navas, Volland en de rest kan je dan ook wel raden :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:41
Mijn allereerste icon uit een normale pakket (Top Gouden Spelerspakket).

De Maestro! Maar zijn stats zijn echt een schande. Zijn rating voor schoten mogen van mij veel beter. Hebben ze hem nog nooit zien spelen ofzo?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7JBVGRGZxo_l1VV9wRhPCGmxqgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Szt4qxEwaJEWgEH2kq5b3uJE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:13

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vandaag een goede reeks gezet en van div 9 naar 7 gegaan in Rivals. Daarna had ik genoeg punten om de fut champions westrijden te spelen. Hier eens een wedstrijdje in geprobeerd. Werd meteen met 6-0 van de kaart geveegd.

Speel nu met het volgende team met een custom tactiek. De heren met een groen V zijn tradeble.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v3pz_-IkN9VP2I8Ac7f89gVXjkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xz16cNBFM3dViuiQsuIJkKis.jpg?f=fotoalbum_large

Wanneer iemand een suggestie heeft hoor ik dat graag. Heb nu ongeveer 60k om uit te geven

[ Voor 14% gewijzigd door Oxigeon op 13-01-2023 00:54 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteren toch was packs die eigenlijk voor TOTY waren opengemaakt. Niet de hele goede, maar ik wilde wat fodder hebben. Die missie slaagde deels, want in een van de packs kwam opeens deze naar voren wandelen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53w2apoVZ0WCzdx6WCFRNxsNW2Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X4o2vUC8HScdnkIltR4YDp2w.png?f=user_large

Kun je natuurlijk geen fodder noemen :+
Na Baby R9 en Baby Mattheus in de afgelopen icon player picks, is dit ook een welkome versterking. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
EA wil ook dat ik weer ga spelen, en liefst met een Ligue 1 team. Had al Mbappe (2x :D) gepackt eind vorig jaar. Nu recent ook Ginola en Centurions Kimp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Deze spelers wil ik sowieso in mijn elftal. Allemaal untradeable. Waarschijnlijk komt daar nog SBC Icon Jairzinho bij.
Heb 300k op de 'bank'. Heb daarnaast nog SBC Kroos, OTW Tchuameni, WC Aké, WW Payet en WW Bailly als opties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7W3sZOIEKComsBO71-xFY3FGzgw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1UApoCkF3c3tGAO1RBnFVCgY.png?f=fotoalbum_large

Suggesties welkom ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:25
baby r9 er uit, je hele bank terug zetten, courtois erin en een vleugel speler?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier vandaag nog de Match Marques gedaan. Eindelijk eens wat meer packluck vandaag. Gouden Courtois, TOTW Lazovic en een stuk of 4 84 spelers. Dus mag niet klagen deze week. Inmiddels ongeveer een 100k op de bank. Gisteren ook de 100 Centurios voltooid en dus redelijk wat fodder klaarzitten voor een goede SBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het lijkt erop dat er een Centurion Zlatan komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:41
Oxigeon schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 00:52:
Hier vandaag een goede reeks gezet en van div 9 naar 7 gegaan in Rivals. Daarna had ik genoeg punten om de fut champions westrijden te spelen. Hier eens een wedstrijdje in geprobeerd. Werd meteen met 6-0 van de kaart geveegd.

Speel nu met het volgende team met een custom tactiek. De heren met een groen V zijn tradeble.
[Afbeelding]

Wanneer iemand een suggestie heeft hoor ik dat graag. Heb nu ongeveer 60k om uit te geven
Zou toch eens kijken of je niet wat meer defensieve kracht kan toevoegen aan je middenveld.
Lahm als enige verdedigende middenvelder, die ook nog eens een lage fysiek heeft, daar ga je het op hoger niveau niet mee redden.

Je kan Martinez op de plek zetten, maar mijn persoonlijke voorkeur is toch een sterke en wat langere CDM met een goede box-2-box ernaast.

60k is niet veel, maar wellicht Kalvin Philips?
Best gaat verloren op CAM positie. Is veel meer een winger of spits.

Ik zelf speel met Kessie OTW als CDM. Kroos Winter Wildcard en Zidane mid icon ernaast, waarbij Zidane op balanced staat en Kroos op stayback om zo verdedigend wat meer ondersteuning te bieden.

Best heb ik ook, fijne speler, maar zit wel op de bank. :P

https://www.ea.com/fifa/u...fId=bGCChEGpbXV0:FFA23PS5

Dit is de startopstelling, maar staat ingame eigenlijk hetzelfde bij 41212 (2)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Speculaes schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:26:
Mijn beste packs zijn Messi (2x achter elkaar ook nog, dupetheorie?) en Van Dijk. Beiden gewoon goud.

Alle speciale kaarten waren de slechtste uit de line up. Toevallig deze week Sorloth totw te pakken. Niet de slechtste uit het rijtje
En Alexander Arnold Centurion tradeable! Gelijk op de transferlijst ermee, 180k :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:50
Valandil schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:29:
[...]

Zou toch eens kijken of je niet wat meer defensieve kracht kan toevoegen aan je middenveld.
Lahm als enige verdedigende middenvelder, die ook nog eens een lage fysiek heeft, daar ga je het op hoger niveau niet mee redden.

Je kan Martinez op de plek zetten, maar mijn persoonlijke voorkeur is toch een sterke en wat langere CDM met een goede box-2-box ernaast.

Ik zelf speel met Kessie OTW als CDM. Kroos Winter Wildcard en Zidane mid icon ernaast, waarbij Zidane op balanced staat en Kroos op stayback om zo verdedigend wat meer ondersteuning te bieden.

Merk je niet bij deze opstelling dat je in een soort trechter loopt in het midden? Ik speel ook graag met drie middenvelders maar merk dan dat de flanken vrij leeg zijn en het midden helemaal volloopt. Of heb je dat opgelost met bepaalde instructies?

Om bovenstaande speel ik namelijk vooral 4231/4222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Augy schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:32:
[...]

Merk je niet bij deze opstelling dat je in een soort trechter loopt in het midden? Ik speel ook graag met drie middenvelders maar merk dan dat de flanken vrij leeg zijn en het midden helemaal volloopt. Of heb je dat opgelost met bepaalde instructies?

Precies hetzelfde hier. Speel meestal 4222, maar vorige Fifa's vond ik 41212(2) ook fijn. Dat is fijner voor kort combineren, maar ik mis dan de passing opties aan de buitenkant die de LAM/RAM in een 4222 bieden.

Ik kan dan de backs laten opkomen, maar dan ben ik te kwetsbaar bij balverlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 12-09 11:46
Zo, met dit team vanavond en morgen maar de weekend league weer wegspelen.
Rivals al 2 weken niet gespeeld.

Vorig weekend 16-4, een record, maar slechtste rewards ooit gekregen. ;(
Meestal stop ik gewoon bij 11 wins, dan ben ik er wel klaar mee vaak. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c4hFKeOh0qlSjwOF3tTeRhkeY6o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FN6F4uSMuVJreyt7lmmHh6Ii.png?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Augy schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:32:
[...]

Bij de 41212 (2) heb ik de linker middenvelder gewoon balanced staan en cover wing. Dat doet deze dan indien nodig.

Bij 4222 alleen de 2 CVM op cover centre staan.

Een trechter krijg je toch vaak wel automatisch, maar ligt meer aan de speelstijl van de tegenstander omdat die naar het centrum trekt qua spel.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Valandil schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:29:
[...]

Bedankt voor de informatie. Echter als ik Kalvin en Lahm langs elkaar zet in Futbin is dit maar bar weinig verschil. Echter zet ik een Casemiro erlang heeft Lahm ook vrijwel alleen maar betere stats op de Physic na. Best heeft er in mijn potjes nog geen goaltje ingeprikt. Ben er nog niet over uit of ik hem moet laten staan of moet vervangen. Indien ik hem vervang dan het liefst voor een goede cam die ook goede vrije trappen kan nemen.

EDIT: Misschien Kevin de Bruyne? Die levert alleen op snelheid in
EDIT2: Inmiddels 140k om uit te geven
EDIT3: Odegaard SBC online. Dalijk eens kijken of dat een juiste cam is

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 13-01-2023 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oxigeon schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:20:
[...]

Bedankt voor de informatie. Echter als ik Kalvin en Lahm langs elkaar zet in Futbin is dit maar bar weinig verschil. Echter zet ik een Casemiro erlang heeft Lahm ook vrijwel alleen maar betere stats op de Physic na. Best heeft er in mijn potjes nog geen goaltje ingeprikt. Ben er nog niet over uit of ik hem moet laten staan of moet vervangen. Indien ik hem vervang dan het liefst voor een goede cam die ook goede vrije trappen kan nemen.

EDIT: Misschien Kevin de Bruyne? Die levert alleen op snelheid in
EDIT2: Inmiddels 140k om uit te geven
Ow wacht, ik vergeleek hem met Lahm 87 :)

Cahill eruit, Best in de spits

Als CAM, ligt een beetje aan je speelstijl.
Foden champions league, maar die 3* weak foot is weer een beetje jammer, maar verder een fijne speler.
Lucas Paquetá zou kunnen. (special card)

edit: zie inderdaad ook net Odegaard zijn SBC voorbij komen. Ziet er niet slecht uit.
Juiste workrates, explosive, lean body type. Wel 3* weakfoot, maar ook outside footshot trait.

[ Voor 10% gewijzigd door Valandil op 13-01-2023 12:39 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Valandil schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:34:
[...]

Ow wacht, ik vergeleek hem met Lahm 87 :)

Cahill eruit, Best in de spits

Als CAM, ligt een beetje aan je speelstijl.
Foden champions league, maar die 3* weak foot is weer een beetje jammer, maar verder een fijne speler.
Lucas Paquetá zou kunnen. (special card)

edit: zie inderdaad ook net Odegaard zijn SBC voorbij komen. Ziet er niet slecht uit.
Juiste workrates, explosive, lean body type. Wel 3* weakfoot, maar ook outside footshot trait.
Hmmm, begin nu dan te twijfelen. Wat matches gespeeld met Best. Maar kwam niet echt uit de verf als CAM. Kan niet naar de spits toe of moet starten in een andere opstelling.

Wat betreft mijn cam ben ik aan het twijfelen tussen Paqueta (Special 87) en Odegaard (SBC). Zit ongeveer 30k verschil in coins tussen beide heren. Odegaard zou het goedkoopste zijn. Maar zijn Physic is ook een stuk lager dan die van Paqueta. Sjeezus wat kun je toch voor lastige dilemmas komen te staan in een game :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Welke tactiek spelen jullie? Heb zelf het idee dat 442 na de nieuwe update niet meer fijn werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21
Ik heb heel veel succes vandaag met 4231, alles op balanced. Veel 1-2tjes, speelt heerlijk. Heb in weken niet zulke goede resultaten gehaald op de vrijdag in champions :)
Tot nu toe ben ik wel te spreken over die patch!

[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-01-2023 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:25
saert schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 16:12:
Welke tactiek spelen jullie? Heb zelf het idee dat 442 na de nieuwe update niet meer fijn werkt.
Al bijna heel deze Fifa editie met 4-2-2-2. Ik ken die opstelling nu op mijn duimpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Die Zlatan is een gedowngrade versie van de winterwildcard van vorig jaar.
Aantal stats net een klein beetje minder.
Weet nog wel dat het een goede kaart was, maar als je wat delay had dan was het net een vrachtwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Was vorig jaar echt een goede kaart idd. Ik zou mooi even wachten met kopen tot eind toty. Dat scheelt een hoop coins :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Nachtapotheker schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 21:07:
Was vorig jaar echt een goede kaart idd. Ik zou mooi even wachten met kopen tot eind toty. Dat scheelt een hoop coins :+
Is nu 4 miljoen. Dat is hij echt niet waard.
Neem dan prime cantona, die is echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
cubert20 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 21:28:
[...]

Is nu 4 miljoen. Dat is hij echt niet waard.
Neem dan prime cantona, die is echt veel beter.
Ik speel nu met mid Cantona voorin, die speelt ook geweldig, op de meeste stats ook beter dan Ibra. 4 miljoen is echt belachelijk, komt ook door het aanbod. Er worden nauwelijks packs geopend voor mijn idee, iedereen spaart ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18:06
Wat een schande die nieuwe update
Komt geen bal meer aan
Iedereeen druk zetten als een gek
Aftrap goal is terug
Als je zelf aftrapt ben je de bal al kwijt voordat je hem aan kan nemen
Elk schot vliegt erin
Hele dag al toxic lui die met elke beweging en aanname skill move doen
Mannetjes wisselen zo traag en iedere keer de verkeerde
1e x ooit denk ik dat ik 36 punten ga halen in de WL
EA je moet je schamen echt waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Oxigeon schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:46:
[...]

Hmmm, begin nu dan te twijfelen. Wat matches gespeeld met Best. Maar kwam niet echt uit de verf als CAM. Kan niet naar de spits toe of moet starten in een andere opstelling.

Wat betreft mijn cam ben ik aan het twijfelen tussen Paqueta (Special 87) en Odegaard (SBC). Zit ongeveer 30k verschil in coins tussen beide heren. Odegaard zou het goedkoopste zijn. Maar zijn Physic is ook een stuk lager dan die van Paqueta. Sjeezus wat kun je toch voor lastige dilemmas komen te staan in een game :?
Andere startopstelling is toch geen probleem? Ingame switcht iedereen weer naar zijn favoriete tactics.

Paqueta kan je kopen en als hij niet bevalt weer verkopen. Geldt ook voor odegaard maar dan zijn 88 versie. Geeft je alvast een redelijke indruk.

wijze woorden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• saert
Markvd1984 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:17:
Komt geen bal meer aan
Aftrap goal is terug
Elk schot vliegt erin
Was dit overigens bij alleen Duitsers of willekeurige tegenstanders? Puur voor m’n eigen onderzoek hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Komt geen bal meer aan
Aftrap goal is terug
Elk schot vliegt erin
4 potjes gespeeld 3 gewonnen, ervaarde 0 problemen

Moet zeggen dat ik ben geswitcht van systeem naar 4-2-2-2.

4-2-3-1 werd me echt te saaaai kwa opbouw ofzo 😴

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQPaNbHm19JPaydllxPvvbNDOzw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qgymsLHwhIKR5NnsTLCiSCEt.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Augy op 14-01-2023 07:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Komt geen bal meer aan
Aftrap goal is terug
Elk schot vliegt erin
Dat is niet nieuw met deze patch, maar WL in het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oxigeon schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:46:
[...]

Wat Valandil zegt, zet Best in de spits. Ik heb hem ook in de spits staan samen met Baby Del Piero en dat draait echt lekker voorin met die twee.

Paqueta vind ik meer een b2b cm. Odegaard zou stats wise beter op cam passen. Maar zeg ook eerlijk, heb nooit met een kaart van hem gespeeld.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
saert schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 03:44:
[...]

Was dit overigens bij alleen Duitsers of willekeurige tegenstanders? Puur voor m’n eigen onderzoek hoor.
Eerlijk sinds ik crossplsy uit heb had ik voor de patch geen shit meer met rare dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Bossie schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 07:32:
[...]

Dat is niet nieuw met deze patch, maar WL in het algemeen?
Die laatste punten met toxic uit klopt
Maar daadwerkelijk niks kwam aan
Was echt een schietschijf op goal
Cpu deed alles wat ik niet wou

Vrijdag wl spelen is iets wat ik niet meer ga doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Komt geen bal meer aan
Aftrap goal is terug
Elk schot vliegt erin
Erg herkenbaar dit weekend.
Moest steeds onder volle druk uit zien te voetballen. Meeste duels kwam de bal toch weer in de voeten van de tegenstander. Kickoff goal weer heel herkenbaar, maar dan met name in mijn voordeel.

Begon WL met 0-5 |:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Volgens mij is dit die nieuwe tactiek die iedereen nu maar speelt. gewoon zelf achteruit hangen en 2 a 3 man voorin houden om lange ballen op te pompen. Iemand die niet zo heel goed is, speel je dan makkelijker weg. Niet proberen passend eruit te komen. Dat werkt inderdaad totaal niet.
Heb ik nu ook inderdaad, heb al naar de instellingen gekeken, maar het wisselen van speler is echt bizar slecht momenteel. Ben soms wel 3 of 4 keer aan het wisselen en dan lopen ze vervolgens alsnog bij de man met bal weg.

Gelukkig al wat potjes gespeeld en er achter gekomen dat ik eerst ff de nieuwe mechanics en rare wijzigingen moet leren. Dus geen WL voor mij nu.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• fifanoob
Ik vind het een prima patch, ze hebben juist het druk zetten moeilijker gemaakt voor de druk zettende partij.
STamina is aangepast als je dat gebruikt etc.

kickof glitch? Ik weet niet hoor maar die kom ik echt vrijwel nooit tegen. Zie het ook niet zo heel veel gebeuren bij pro's. Misschien ligt het ook aan de skills hier bij sommigen.
Want kickof glitch altijd tegen maar als je zelf aftrap hebt dan heeft EA het opeens uit de game gehaald?
Of is het gewoon dat jou tegenstander door heeft dat jij fout staat bij een aftrap en hij daarvan profiteert en jullie het niet zien?

Heb het idee dat er nog al veel mensen altijd alles maar afschuiven op de game. Prima hoor, dat mag van mij iedereen doen. Maar sommige die blijven jaren en jaren daarin zitten en komen geen niveau hoger. Ook dat vind ik prima hoor, maar gaat er dan geen belletje bij jullie zelf rinkelen?

En nee ik zeg niet dat de game perfect is. Maar dat is het voor je tegenstander ook niet. Maar hier is het vaak. De tegenstander krijgt alles mee van de game en ik alles tegen. Iedereen is hier ruim volwassen, maar af en toe heb ik het idee dat ik naar kinderen van 8 zit te luisteren die niet tegen hun verlies kunnen.
Niemand hoeft dit persoonlijk op te vatten. Het is gewoon hoe ik over het "geklaag "denk.

The most important point in these listings is certainly the further nerf for constant pressure, pressing after ball loss and pressure after mistakes. These settings were already addressed once in a previous title update, but the pressing was still too strong. The pressure will still be high, but you can now only play these instructions for a few minutes ingame because players now lose significantly more stamina than before.

[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 14-01-2023 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
fifanoob schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:42:
Ik vind het een prima patch, ze hebben juist het druk zetten moeilijker gemaakt voor de druk zettende partij.

kickof glitch? Ik weet niet hoor maar die kom ik echt vrijwel nooit tegen. Zie het ook niet zo heel veel gebeuren bij pro's. Misschien ligt het ook aan de skills hier bij sommigen.
Want kickof glitch altijd tegen maar als je zelf aftrap hebt dan heeft EA het opeens uit de game gehaald?
Of is het gewoon dat jou tegenstander door heeft dat jij fout staat bij een aftrap en hij daarvan profiteert en jullie het niet zien?

Heb het idee dat er nog al veel mensen altijd alles maar afschuiven op de game. Prima hoor, dat mag van mij iedereen doen. Maar sommige die blijven jaren en jaren daarin zitten en komen geen niveau hoger. Ook dat vind ik prima hoor, maar gaat er dan geen belletje bij jullie zelf rinkelen?

En nee ik zeg niet dat de game perfect is. Maar dat is het voor je tegenstander ook niet. Maar hier is het vaak. De tegenstander krijgt alles mee van de game en ik alles tegen. Iedereen is hier ruim volwassen, maar af en toe heb ik het idee dat ik naar kinderen van 8 zit te luisteren die niet tegen hun verlies kunnen.
Niemand hoeft dit persoonlijk op te vatten. Het is gewoon hoe ik over het "geklaag "denk.

The most important point in these listings is certainly the further nerf for constant pressure, pressing after ball loss and pressure after mistakes. These settings were already addressed once in a previous title update, but the pressing was still too strong. The pressure will still be high, but you can now only play these instructions for a few minutes ingame because players now lose significantly more stamina than before.
Die “kickoff” is prima te verdedigen. Ik stel me speler ook al handmatig op in de loop baan diende meeste nemen. Als ik er 1 tegen krijg is 100% me eigen schuld of me tegenstander speelt het geweldig uit. Dan credits voor hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Traeces schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Die “kickoff” is prima te verdedigen. Ik stel me speler ook al handmatig op in de loop baan diende meeste nemen. Als ik er 1 tegen krijg is 100% me eigen schuld of me tegenstander speelt het geweldig uit. Dan credits voor hem.
Ik doe vaak gewoon 1 a 2 keer offside trap als de tegenstander de aftrap heeft. Is inderdaad prima te doen om dat te verdedigen. :)

Vaak weet de tegenstander van gekkigheid niet waar hij de bal kwijt moet en heb je hem vaak zo terug. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:42:

Ik heb nog niet gespeeld sinds de patch en heb waarschijnlijk de komende 2/3 weken ook niet voldoende tijd om een WL mee te pakken helaas :)

De kick-off glitch is wel zeker een dingetje, maar dat werkt twee kanten op. Vooral in brede formaties zonder CDM’s zie je dat het team (icm hoge lijn) na de aftrap meteen opschuift waardoor een slimme speler redelijk eenvouding een 1:1 met een cb kan creeren :) (zorg altijd dat je iemand in positie hebt).

Stamina aanpassingen klinken prima, vaak word er een poging gedaan om met veel druk de tegenstander te overlopen, maar in de tweede helft is het de tegenstander vaak dood en is het simpelweg zaak om de eerste helft met zo weinig mogelijk tegengoals door te komen. Ik verwacht dat ook meer spelers hierdoor balanced gaan spelen ipv 45minuten volle back en dan de tweede helft overleven/counter mbv wissels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik heb regelmatig commentaar op de gameplay, maar dit weekend loopt het heerlijk, geen last van gekke dingen of delay.
Ik ben wel blij met die patch, merk dat er veel minder constant pressure wordt gespeeld. Ik gebruik het zelf enkel om iets forceren, maar ik merk wel dat er meer gaten vallen (stond ook in de release notes, ai gaat minder snel terug in positie). Dus OP is het niet echt meer.
Wat voor mij dit weekend ook erg helpt is het gebruik van de coop camera. Ik heb nu veel meer overzicht, zowel aanvallend als verdedigend erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
Pfoe ik weet niet wat het is maar vanochtend al voor het eerst op het nippertje gekwalificeerd en nu ga ik 0-5. Zo slecht is het nog nooit gegaan.

Morgen maar kijken of ik nog iets kan herstellen dit gaat nergens over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:47
Ik heb wel last van delay, ondanks een Ping van rond de 14ms… Ik snap er even niks meer van, gisteravond gekwalificeerd met 7-3, alles verliep vlekkeloos. Spelers reageerde heerlijk en dan vandaag…. Geen bal komt aan, spelers hebben een draaicirkel van een vrachtwagen.

Morgen weer een dag….. ik ben er wel even klaar mee

[ Voor 10% gewijzigd door CrazyFool op 14-01-2023 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit x vaker een tegenstander van ver weg match of het zijn meer wifi spelers. want heel vaak dat ik in de lobby kom en de ping op 45+ staat.. Dan weer naar 20 en dan weer naar 58.. Ja dan zoek ik wel opnieuw.
verder prima begin gemaakt, 9-1, ja ik verdeel mijn potten meestal 10 op zaterdag en 10 op zondag. Merk wel dat een aantal lui volle druk zetten vanaf minuut 1, scoor ik 2x binnen 10min ingame en die quitten dan ook meteen. Die lui spelen gewoon letterlijk alles of niks.
En zowaar een free win gekregen,hij aftrapt en trapt hem in eigengoal en quit, heb hem maar een berichtje gestuurd. Dat was al lang niet meer gebeurd.
Mensen ook maar eens een complimentje sturen als ze iets liefs doen ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Voor mij is de game niet te doen vandaag. Ik speel op vrijdagavond meestel 5 potjes dan op zaterdag stuk of 8 en de rest op zondag.

Gisteravond speelde de game soepel en stopte ik bij 4 om 1. Nu sta ik 7 om 6. Ik ontzettende last van delay. Spel is niet vooruit te branden.

Het vervelende is dat je het allemaal ziet gebeuren. Dan denk ik na een onterechte verliespartij (steeds met 1 goal verschil verloren) dat het volgende potje vast wel soepel loopt. Natuurlijk moet ik dan ook weer alle zeilen bijzetten om mn team in beweging
te krijgen. Ik wil alleen niet eerde stoppen omdat ik dan zondag zoveel potten moet spelen. Ik ga altijd voor de 11 wins maar dat wordt weer zweten dit weekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Zoveel spelers aan het discarded ook high rated, alles maar in mahrez gegooid. Vind dat altijd wel lekker spelertje. Gaat ww Jezus naar de spits in de tweede helft en mahrez op rw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Hier ook geswitcht naar een hoge druk tactiek. Verloor afgelopen week bijna alles... Maar sinds ik op 100 diepte, druk zetten na balverlies en snelle aanval heb aangezet gaat het weer goed!

Wel veel korfbal uitslagen.. had net een weekend League potje gewonnen met 9-8 haha

Speel nu met veel lengthy spelers en dat bevalt me prima. Past beter bij me dan de dribbelaars.

Dit is mijn team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=cIvZvVVbbYOG:FFA23PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:55:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dit x vaker een tegenstander van ver weg match of het zijn meer wifi spelers. want heel vaak dat ik in de lobby kom en de ping op 45+ staat.. Dan weer naar 20 en dan weer naar 58.. Ja dan zoek ik wel opnieuw.
verder prima begin gemaakt, 9-1, ja ik verdeel mijn potten meestal 10 op zaterdag en 10 op zondag. Merk wel dat een aantal lui volle druk zetten vanaf minuut 1, scoor ik 2x binnen 10min ingame en die quitten dan ook meteen. Die lui spelen gewoon letterlijk alles of niks.
En zowaar een free win gekregen,hij aftrapt en trapt hem in eigengoal en quit, heb hem maar een berichtje gestuurd. Dat was al lang niet meer gebeurd.
Mensen ook maar eens een complimentje sturen als ze iets liefs doen ;>
Ik had afgelopen zondag 4/5 die vanaf de aftrap naar hun eigen keeper trappen en dan vervolgens de bal over de achterlijn naast de goal dribbelen en dan quitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:25:
[...]

Ik had afgelopen zondag 4/5 die vanaf de aftrap naar hun eigen keeper trappen en dan vervolgens de bal over de achterlijn naast de goal dribbelen en dan quitten :/
haha ja de community is toxic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Zit zwaar te twijfelen om lucio 89 te verkopen. Zwaar tevreden van maar zal droppen tijdens en na toty. Nog 1,1 miljoen beschikbaar dus bij verkoop heb ik ongv 1,7. 100k verlies kan ik nog aanvaarden, maar zal meer zakken. Wat denken jullie of zouden jullie doen?

[ Voor 43% gewijzigd door Thibaut1234 op 14-01-2023 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Thibaut1234 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:20:
Zit zwaar te twijfelen om lucio 89 te verkopen. Zwaar tevreden van maar zal droppen tijdens en na toty. Nog 1,1 miljoen beschikbaar dus bij verkoop heb ik ongv 1,7. 100k verlies kan ik nog aanvaarden, maar zal meer zakken. Wat denken jullie of zouden jullie doen?
Ik ben aan het verkopen waarvan ik 100% zeker weet dat ik ze niet meer ga gebruiken of ze niet wil houden uit nostalgische gevoelens.
Ik heb bv gouden Lewandowski en Messi te koop staan, want ik heb er niks mee. Messi is met een mazzeltje omdat iemand hem perse wilde al weg voor een ton.

Denk tegen TOTY zo'n 1,8 miljoen beschikbaar te hebben. Misschien meer. Open nu ook alle tradeable packs om maar meer coins te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Thibaut1234 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:20:
Ik denk dat als dadelijk de power-curve nog verder omhoog gaat, de "gok' SBC/Packs ook meegaan.
Hierdoor zullen zeker de heros steeds verder in prijs dalen.

Mbt tot Lucio/TOTY, ik heb mijn Drogba al verkocht aangezien ik de komende 2/3 weken 'sweekends geen WL tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
Bossie schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:26:
[...]

Ik denk dat als dadelijk de power-curve nog verder omhoog gaat, de "gok' SBC/Packs ook meegaan.
Hierdoor zullen zeker de heros steeds verder in prijs dalen.

Mbt tot Lucio/TOTY, ik heb mijn Drogba al verkocht aangezien ik de komende 2/3 weken 'sweekends geen WL tijd heb.
Besloten te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik heb juist nu TOTT Gekocht omdat ik toch even een paar potjes wilde spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Wulfric92 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:10:
Hier ook geswitcht naar een hoge druk tactiek. Verloor afgelopen week bijna alles... Maar sinds ik op 100 diepte, druk zetten na balverlies en snelle aanval heb aangezet gaat het weer goed!

Wel veel korfbal uitslagen.. had net een weekend League potje gewonnen met 9-8 haha

Speel nu met veel lengthy spelers en dat bevalt me prima. Past beter bij me dan de dribbelaars.

Dit is mijn team:
Kan je de tactiek hier eens delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
saert schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 23:06:
[...]

Kan je de tactiek hier eens delen?
Zeker!

4222
40 breedte
100 diepte
Pressure after heavy touch

Aanval
50 breedte
6 van 10 spelers in de 16
Forward runs

Backs op overlap (niet op stay back)
Één cdm op stay back
Beide op cover center

De twee cams op get into the box
Spitsen op het in behind.(niet op stay central zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:25
CrazyFool schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:49:
Ik heb wel last van delay, ondanks een Ping van rond de 14ms… Ik snap er even niks meer van, gisteravond gekwalificeerd met 7-3, alles verliep vlekkeloos. Spelers reageerde heerlijk en dan vandaag…. Geen bal komt aan, spelers hebben een draaicirkel van een vrachtwagen.

Morgen weer een dag….. ik ben er wel even klaar mee
Ja, dat is Fifa. Afgelopen week won ik heel veel op maandag t/m woensdag. Vanaf donderdag was het weer klaar, terwijl ik toen eigenlijk veel beter speelde dan aan het begin van de week. Die verliespotten voelden dan ook zwaar onterecht aan. Waar dat aan ligt? Tja, zeg het maar...

De kickoff glitch heb ik nog niet meegemaakt sinds de laatste patch. Daarvoor er zelf wel een keer gruwelijk misbruik van gemaakt: ik kon vanaf de aftrap met mijn linksback nota bene (Capdevilla) het hele veld oversteken en toen ik schuin het strafschopgebied in dook scoorde ik nog ook. Dat was duidelijk de kickoff glitch, maar wel in mijn voordeel! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdBurn89
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-07 13:36
Is het het waard om Jairzinho SBC te doen of wachten op Toty sbc's?

AMD Ryzen 7700X | Asus Rog Strix B650E-F | NZXT H7 Flow | NZXT Kraken X73 | AMD Radeon XFX 7900XT 310 Merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
ColdBurn89 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 23:36:
Dat is eigenlijk niet te voorspellen. Jairzinho is een heel irritante speler om tegen te komen. Sterk en behendig.

Maar over toty sbc's is nu nog koffiedik kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

Sinds FIFA 13 geen FUT meer gespeeld, en al 5-6 jaar geen nieuwe FIFA’s meer gekocht. 2 weken geleden gekocht, en ik ben echt positief verrast!

Zo veel kansen op gratis packs, veel leuke speciale kaarten, meer creativiteit mogelijk in teams. Ik ben erg tevreden. Momenteel speel ik in divisie 5.

Dit weekend eerste keer WL gedaan, 10 wins. Was echt verbaasd over hoeveel dat oplevert, kon er gelijk ronaldo van kopen.

Ik merkte dit weekend wel dat het spel voor mijn gevoel heel anders speelde. Het spel lijkt trager te spelen. Maar ik lees hier dat ik niet de enige ben die er ‘last’ van heeft blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WsYLVzxQMqnmXsIsBKe80Vfd9oI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wMLzcLNfvbVMBl8aQpqSsDam.png?f=fotoalbum_large

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ColdBurn89 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 23:36:
Denk dat wachten voornamelijk verstanding is als je veel kaarten moet kopen om de SBC’s te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Mega vroeg wakker omdat ik gister avond in slaap was gevallen. De tandjes wat spelen die servers nu bizar lekker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
Wulfric92 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 23:18:
[...]

Zeker!

4222
40 breedte
100 diepte
Pressure after heavy touch

Aanval
50 breedte
6 van 10 spelers in de 16
Forward runs

Backs op overlap (niet op stay back)
Één cdm op stay back
Beide op cover center

De twee cams op get into the box
Spitsen op het in behind.(niet op stay central zetten)
En de opbouw gewoon op gebalanceerd? Of snelle / langzame opbouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Had toch eerder die Centurion Mahrez kaart moeten doen. Precies mijn type speler op de flank, snel , wendbaar , goede passing en 5* skills. Kan nog op 10 spelen ook als het moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Laatst online: 13-09 17:38
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik ben niet zo heel actief hier, maar ik wist even niet waar ik het anders het beste kan vragen.

Mijn zoontje speelt FIFA 23 op de PS5 op mijn account, Hij speelt FUT.
Nu leek het mij leuk om met hem online te spelen tegen andere echte spelers in FUT in Division Rivals.
Maar kan dit wel? Ik weet dat hij een x tegen iemand moest die waren met z'n 2en, maar bij ons lukt het niet.
We zagen een x de optie staan net voor dat het potje begint, de optie Gast Toevogen en dan moesten we driehoekje drukken maar dan komt er niks.

Doen we iets fouts? of kan er enkel samen gespeeld worden in online friendlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:44:
Had toch eerder die Centurion Mahrez kaart moeten doen. Precies mijn type speler op de flank, snel , wendbaar , goede passing en 5* skills. Kan nog op 10 spelen ook als het moet :)
En dan te bedenken dat 'ie nog beter is op CAM. Wat een heerlijke dribbels en geweldige positioning heeft deze kaart zeg :D Speelt bij mij in een 4-1-2-1-2 (2) achter TOTT Kane en Centurions Vardy. :)
Traeces schreef op zondag 15 januari 2023 @ 07:54:
Mega vroeg wakker omdat ik gister avond in slaap was gevallen. De tandjes wat spelen die servers nu bizar lekker >:)
Ik was vannacht wat langer wakker omdat de kleine steeds wakker schrok van de hoosbuien. Zat dus om 1:00/1:30 uur nog te spelen. Toen voelde het spel ook zo enorm soepel aan. Bizar hoe spelers dan ineens wél doen wat ze moeten doen en dat je wingbacks eindelijk ook mee naar voren gaan. Het was echt dag en nacht verschil met overdag/vroeg in de avond spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door allstarted1 op 15-01-2023 10:09 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
saert schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:17:
[...]

En de opbouw gewoon op gebalanceerd? Of snelle / langzame opbouw?
Gebalanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Leenart schreef op zondag 15 januari 2023 @ 09:53:
Hallo,

Ik heb een vraagje, ik ben niet zo heel actief hier, maar ik wist even niet waar ik het anders het beste kan vragen.

Mijn zoontje speelt FIFA 23 op de PS5 op mijn account, Hij speelt FUT.
Nu leek het mij leuk om met hem online te spelen tegen andere echte spelers in FUT in Division Rivals.
Maar kan dit wel? Ik weet dat hij een x tegen iemand moest die waren met z'n 2en, maar bij ons lukt het niet.
We zagen een x de optie staan net voor dat het potje begint, de optie Gast Toevogen en dan moesten we driehoekje drukken maar dan komt er niks.

Doen we iets fouts? of kan er enkel samen gespeeld worden in online friendlies?
In rivals kan dat wel wat je wilt. Voordat je op doorgaan klikt in de lobby waar je dus de Ping ziet staan. Daar kan je idd gast toevoegen. Die andere moet dan op zijn controller driehoekje klikken. Dus niet op de hoofdcontroller maar de 2e controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Laatst online: 13-09 17:38
fifanoob schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:17:
[...]

In rivals kan dat wel wat je wilt. Voordat je op doorgaan klikt in de lobby waar je dus de Ping ziet staan. Daar kan je idd gast toevoegen. Die andere moet dan op zijn controller driehoekje klikken. Dus niet op de hoofdcontroller maar de 2e controller.
Bedankt voor je reactie
Ja dat lukte dus niet helaas.
We spelen samen op dezelfde PS5 (local dus) maar speel ik dan als gast? of moet ik ook echt een account hiervoor aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Wulfric92 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 18:10:

Dit is mijn team:
Ga je taktiek ook is gebruiken mss werkt het om veld compacter te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Leenart schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:21:
[...]

Bedankt voor je reactie
Ja dat lukte dus niet helaas.
We spelen samen op dezelfde PS5 (local dus) maar speel ik dan als gast? of moet ik ook echt een account hiervoor aanmaken?
Ik doe het ook wel eens met 2 vrienden. Dan spelen we dus met ze 3.
Hun zijn dan idd ingelogd op hun eigen account met de controller. Weet niet of dat perse nodig is, denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geen zin in wéér een mislukte showdown of upgrade speler (zie mijn WK-geluk :') ) en dus zowel Origi als Miki gedaan. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
allstarted1 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:05:
[...]

En dan te bedenken dat 'ie nog beter is op CAM. Wat een heerlijke dribbels en geweldige positioning heeft deze kaart zeg :D Speelt bij mij in een 4-1-2-1-2 (2) achter TOTT Kane en Centurions Vardy. :)

[...]

Ik was vannacht wat langer wakker omdat de kleine steeds wakker schrok van de hoosbuien. Zat dus om 1:00/1:30 uur nog te spelen. Toen voelde het spel ook zo enorm soepel aan. Bizar hoe spelers dan ineens wél doen wat ze moeten doen en dat je wingbacks eindelijk ook mee naar voren gaan. Het was echt dag en nacht verschil met overdag/vroeg in de avond spelen.
Zal hem eens proberen op 10 als ik een voorsprong moet verdedigen. Ze passing is er goed genoeg voor. Hoe is zijn afstand schot ?

Ja bizar hoe soepel het dan is ipv overdag. Kon bizar snel skill moves achter elkaar combineren.
Echt heel zieke doelpunten gemaakt ook daar door haha. Park de bus was nu ook totaal geen probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 18:00

allstarted1

WTRFTS

Traeces schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:31:
[...]

Zal hem eens proberen op 10 als ik een voorsprong moet verdedigen. Ze passing is er goed genoeg voor. Hoe is zijn afstand schot ?

Ja bizar hoe soepel het dan is ipv overdag. Kon bizar snel skill moves achter elkaar combineren.
Echt heel zieke doelpunten gemaakt ook daar door haha. Park de bus was nu ook totaal geen probleem :P
Van afstand nog niet echt geprobeerd - ik vind het vooral opvallend dat hij precies op het juiste moment tussen m'n spitsen de zestien binnen dribbelt. Vanaf daar is het meestal een koud kunstje als de tegenstander geen negenmans-dropback doet :P

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kA88KBBupBjid897QTwLoXVUd_o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0fQGqLIzSLSSLogiptwBGP5q.jpg?f=fotoalbum_large
Keer een leuke preview pakket

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:11

Oekol

waka waka hey hey

Dank voor de reminder, had 'm nog niet gedaan. Gewoon stabiel een 76 rated zimmerman in als hoogste :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Vandaag laatste checkpoint bereikt naar div3. Daarna gelijk geen wedstrijd meer gewonnen 😂😂 word echt afgemaakt door meest bizarre teams.

Vanmiddag kwam ik potm odegaard een aantal keer tegen. Die kaart is niet te stoppen zeg, Jezus niet normaal

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 15-01-2023 14:12 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 120 Laatste