[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 63 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:30
Icon Packs zitten niet mee tot nu toe. Socrates, Suker en nu Baggio Moments. Laatstgenoemde toch maar ff proberen. Je hoopt toch altijd op een grote pull ;w

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Heb genoeg 89's en 88's, maar onvoldoende 87 en 85, ga mijn geluk wederom niet wagen. Die dubbele Veratti wacht maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11:27
Laudrup wc 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Vandaag voor het eerst gespeeld in divisie 1, pittig hoor. Voelt een beetje als het niveau 12/14 wins fut champs. Kom nu vaak Zidane tegen (sbc) als iemand er mee uit de voeten kan echt een hel om tegen te spelen. Draait zo makkelijk en elke pass komt perfect aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Hunter erop en gaan, prima speler zeker mbt dribbelen etc :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
Soms snap je echt helemaal niks van FUT…
WL ging best prima dit weekend, gewoon zoals normaal. Daarna ging rivals en de WL classificatie echt onwijs slecht, alles zat tegen.

Vervolgens lukten vanmorgen in een keer echt alles. 8 potjes WL classificatie achter elkaar glansrijk gewonnen. Alle ballen kwamen aan, alle schoten waren raak, alle spelers liepen goed. Snap je toch niks van? 7(8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 15:34

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

fifanoob schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:05:
Mid/WC icon 88+ sbc hmmmm
Mid gullit zou wel leuk zijn ;D
Jup, Gullit is het geworden >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15

Meneer iCy

swarma

Helaas deze keer wat minder geluk, vorige mid/wc icon sbc kreeg ik mid eusebio.

Kreeg nu Desailly 88. Ook welkom, kan helaas Capita baby naar de bank of ik moet met maar 1 cvm ga spelen in een trant van 5122 ofzo. Speel nu ingame 4231. Spits Eusebio, LCAM Di Natale CCAM Zidane RCAM Payet. Rest kan je zelf wel invullen.

Dit is mijn team en Roberto Carlos is de enige tradeable. Ik hoop dat vrijdag pogba in team 2 zit en anders ga ik kroos vervangen voor Sissoko of guendozi. Andere tips ook welkom, heb nog 1M :-)

https://www.futbin.com/23/squad/481459

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Heb die Mid-WC icon SBC niet gedaan. Als het geen player pick is heb ik toch het gevoel dat de kans dat je echt wat goeds eruit haalt minimaal is.

De Icon player pick van afgelopen week wel gedaan. De vorige keer had ik Baby Mattheus en deze keer was het nog beter: https://www.futbin.com/23/player/266/ronaldo

Team staat voor nu even zo. Witsel wilde ik uitproberen, omdat ik die in een Draft had. Bevalt goed tot nu toe. Als echte CDM. Witsel en Courtois zijn verhandelbaar. De rest is allemaal untradeable. Speel op het moment 4-2-3-1 narrow. Wil met name op de flanken wat veranderingen doorvoeren. Bijna klaar met de Jairzinho sbc, dus die vervangt dan Salah. Iemand suggesties voor de linkerflank?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJB4I02UzkVPO5a5yn6lJr5WXvA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AJwD1iEpRXgd9B2UEydSWYvr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door SterqVerhael op 10-01-2023 08:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Na Jairzinho ben ik helemaal leeg. En uit m'n laatste player pick kwam baby Vieira, dan mag ik ook niet klagen. Over klagen gesproken, als ik een WC icon pak dan irriteer ik me kapot wanneer het geen echt gezicht is.. Dus laat 'm dit keer gaan.

Na een compleet mislukt WL ben ik wel ff klaar met m'n competitieve instelling en gekozen om wat relaxter rivals te spelen in "slechts" DIV6. Er voor gekozen om prime Vieri op te nemen in m'n elftal, m'n jeugdheld. Gisteren avond dankzij een hattrick van hem met 3-2 gewonnen. Uit zulke dingen haal je dan weer wel het plezier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Rhain schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:02:
Na Jairzinho ben ik helemaal leeg. En uit m'n laatste player pick kwam baby Vieira, dan mag ik ook niet klagen. Over klagen gesproken, als ik een WC icon pak dan irriteer ik me kapot wanneer het geen echt gezicht is.. Dus laat 'm dit keer gaan.

Na een compleet mislukt WL ben ik wel ff klaar met m'n competitieve instelling en gekozen om wat relaxter rivals te spelen in "slechts" DIV6. Er voor gekozen om prime Vieri op te nemen in m'n elftal, m'n jeugdheld. Gisteren avond dankzij een hattrick van hem met 3-2 gewonnen. Uit zulke dingen haal je dan weer wel het plezier.
De WC gezichten zijn gefixed enkele dagen geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Bozzel1987 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:18:
[...]
De WC gezichten zijn gefixed enkele dagen geleden
O joh, beter, valt niet tegen na zoveel weken :P. Maar goed, tis gefixt. Dan maar even kijken of ik nog wat kan handelen en daarna een gokje kan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
SterqVerhael schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:53:
Heb die Mid-WC icon SBC niet gedaan. Als het geen player pick is heb ik toch het gevoel dat de kans dat je echt wat goeds eruit haalt minimaal is.

De Icon player pick van afgelopen week wel gedaan. De vorige keer had ik Baby Mattheus en deze keer was het nog beter: https://www.futbin.com/23/player/266/ronaldo

Team staat voor nu even zo. Witsel wilde ik uitproberen, omdat ik die in een Draft had. Bevalt goed tot nu toe. Als echte CDM. Witsel en Courtois zijn verhandelbaar. De rest is allemaal untradeable. Speel op het moment 4-2-3-1 narrow. Wil met name op de flanken wat veranderingen doorvoeren. Bijna klaar met de Jairzinho sbc, dus die vervangt dan Salah. Iemand suggesties voor de linkerflank?

[Afbeelding]
Leuk team met de combi's die je gedaan hebt. Jij hebt Mathheus als cv hoe bevalt ie jou? Heb hem nu als CM maar ben benieuwd hoe die ingame is. Heb het nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9D_yr61cvIClUWVCHYL0-bPXIQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cuOtLdtL08x2LBpBZHNrmQDn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:10
Voor de 2e keer dit jaar de playoffs niet in 1x gehaald :o
Moest nog 1 win en toen kwam ik tegen een speler met Mbappe, Ginola, rode Nkunku en Al Owairan en hij was nog goed ook, dus had geen schijn van kans.
Normaal speel ik de playoffs altijd vanaf dinsdag, maar was voor 1x op zondag al begonnen, slecht plan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Markmaas schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:57:
[...]

Leuk team met de combi's die je gedaan hebt. Jij hebt Mathheus als cv hoe bevalt ie jou? Heb hem nu als CM maar ben benieuwd hoe die ingame is. Heb het nu zo staan:

[Afbeelding]
Thanks!

Hij bevalt mij wel goed. Heeft natuurlijk niet veel lengte, maar dat is tot nu toe nog niet als een merkbaar nadeel naar voren gekomen. Snel, wendbaar, agressief. Allemaal zaken die ik wel prettig vind voor een CV. Ik speel vrij hoog en wil vooral met veel druk snel de bal terug veroveren. Daar is hij zeker qua ai positionering een meester in. Speel je echt drop back en hang je naar achteren, dan is hij denk ik minder geschikt. Dan heb je meer aan een type Virgil Van Dijk.

Welke opstelling speel je met jouw team? Die Al-Owairan is nog een die wel op mijn wensenlijst staat. Puur vanwege de snelheid op de flank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
[quote]SterqVerhael schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:51:
[...]

Thanks!

Hij bevalt mij wel goed. Heeft natuurlijk niet veel lengte, maar dat is tot nu toe nog niet als een merkbaar nadeel naar voren gekomen. Snel, wendbaar, agressief. Allemaal zaken die ik wel prettig vind voor een CV. Ik speel vrij hoog en wil vooral met veel druk snel de bal terug veroveren. Daar is hij zeker qua ai positionering een meester in. Speel je echt drop back en hang je naar achteren, dan is hij denk ik minder geschikt. Dan heb je meer aan een type Virgil Van Dijk.

Welke opstelling speel je met jouw team? Die Al-Owairan is nog een die wel op mijn wensenlijst staat. Puur vanwege de snelheid op de flank.
Ingame zijn Kroos en Mattheus cvm de rest is zoals het staat. Wil nu nog Ljungberg en Capdevila vervangen maar moet eerst coins sparen en hopen op packluck.
Owairan is idd pure snelheid had hem eerst als spits maar toen had ik Eusebio uit de icon pp dus moest ie verhuizen naar de rechterflank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:43:
Voor de 2e keer dit jaar de playoffs niet in 1x gehaald :o
Moest nog 1 win en toen kwam ik tegen een speler met Mbappe, Ginola, rode Nkunku en Al Owairan en hij was nog goed ook, dus had geen schijn van kans.
Normaal speel ik de playoffs altijd vanaf dinsdag, maar was voor 1x op zondag al begonnen, slecht plan :+
Genoeg tijd om die punten weer bij elkaar te fixen en later in de week nog een x te proberen ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Markmaas schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:00:
[quote]SterqVerhael schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:51:
[...]

Thanks!

Ingame zijn Kroos en Mattheus cvm de rest is zoals het staat. Wil nu nog Ljungberg en Capdevila vervangen maar moet eerst coins sparen en hopen op packluck.
Owairan is idd pure snelheid had hem eerst als spits maar toen had ik Eusebio uit de icon pp dus moest ie verhuizen naar de rechterflank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:01:
[...]

Genoeg tijd om die punten weer bij elkaar te fixen en later in de week nog een x te proberen ;>
Ja klopt, in mijn huidige divisie 200 per win, zit alweer op 650 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:05:
[...]

Ja klopt, in mijn huidige divisie 200 per win, zit alweer op 650 :+
ik weet oprecht niet wat ik per win krijg :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:07:
[...]

ik weet oprecht niet wat ik per win krijg :o
Ik ook niet, 9 van de 10x hoef ik geen rivals te spelen om aan de 1250 punten te komen :D behalve nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Nachtapotheker schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:09:
[...]

Ik ook niet, 9 van de 10x hoef ik geen rivals te spelen om aan de 1250 punten te komen :D behalve nu :+
is het geen 1500 of 2000 meer? Dat was het toch altijd? Ik kan mij alleen in begin het nog herinneren maar volgens mij was dat toch echt iets van 2000 punten ofzo, schoot in begin in elk geval niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
fifanoob schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:12:
[...]

is het geen 1500 of 2000 meer? Dat was het toch altijd? Ik kan mij alleen in begin het nog herinneren maar volgens mij was dat toch echt iets van 2000 punten ofzo, schoot in begin in elk geval niet op.
Vanaf deze Fifa is het als goed is vanaf begin af aan 1250 punten geweest. De vorige Fifa's moest je meer punten halen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 12:12:
[...]

Het is 1250 geworden idd. Vanaf div4 krijg je pas 200+ per win, in het begin zit je in de lagere divisies, dan schiet het idd niet op :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Toch de gok gewaagd met de 88+ icon upgrade. Nog nooit met hem gespeeld, maar ziet er wel tof uit. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l3TxtIUzBopyFJhCV93ygPF-uIs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DFeF8kwY5Xd6Qizb0l9cjEdg.png?f=user_large

Welke chem style zouden jullie aanraden?

[ Voor 6% gewijzigd door rcsnellink op 10-01-2023 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
rcsnellink schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:36:
Toch de gok gewaagd met de 88+ icon upgrade. Nog nooit met hem gespeeld, maar ziet er wel tof uit. :)

[Afbeelding]

Hunter of als je ook veel van afstand schiet Hawk. Hier offer je iets aan speed op en krijg je daarvoor +8 long shots (en max strength)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohammed1
  • Laatst online: 09-09 12:49
rcsnellink schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:36:

[Afbeelding]

Ik zou hem een engine geven, schieten kan hij al, dus ik zou iets doen aan zn dribble, pace en passen. Toch wel een lekkere pull zo uit die SBC man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Hoe zorgen jullie er voor dat je kansen er meer in gaan?
Ik heb vandaag ff weer drie potjes gespeeld en raak er vreselijk gefrustreerd van. Speel in draft en creer voldoende goede kansen, maar waar mijn Oblak of Courtois niet uitzonderlijk keepen, keept die 80 gold van de tegenstander weer geweldig.
Laatste potje was 18 tegen 10 schoten, en toch verlies ik 2-7.
Waarbij het echt totaal niet uitmaakt wat ik doe. Kort tikje zou een laag ("low driven") schot moeten zijn, maar dat lukt ook vaak niet. Meer finesse gebruiken ook niet. Ik mik daadwerkelijk in een hoek. Zelfs bij vrij voor de goal staan levert regelmatig een bizarre reflex op van een matige keeper.

Ik heb het in de WL en rivals ook, kansen zat, maar moeite er goals van te maken. Verlies daardoor ook vaak. Echt geen idee wat ik verkeerd doe ten opzichte van de anderen die wel uit elke stand en hoek goals weten te maken. Ik heb echt het gevoel dat FIFA me regelmatig naait als ik mijn kansen vergelijk met hoe tegenstanders soms dan vervolgens na 3 a 4 kansen van mij, de eerste vergelijkbare kans wél erin ramt.. Je voelt het vaak ook wel aankomen. "Oh, zal je zien dat hij nu wel op deze manier scoort".

Iemand tips? Of wél een zinnige youtube tutorial?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozzel1987
Prosac schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:57:
Hoe zorgen jullie er voor dat je kansen er meer in gaan?
Ik heb vandaag ff weer drie potjes gespeeld en raak er vreselijk gefrustreerd van. Speel in draft en creer voldoende goede kansen, maar waar mijn Oblak of Courtois niet uitzonderlijk keepen, keept die 80 gold van de tegenstander weer geweldig.
Laatste potje was 18 tegen 10 schoten, en toch verlies ik 2-7.
Waarbij het echt totaal niet uitmaakt wat ik doe. Kort tikje zou een laag ("low driven") schot moeten zijn, maar dat lukt ook vaak niet. Meer finesse gebruiken ook niet. Ik mik daadwerkelijk in een hoek. Zelfs bij vrij voor de goal staan levert regelmatig een bizarre reflex op van een matige keeper.

Ik heb het in de WL en rivals ook, kansen zat, maar moeite er goals van te maken. Verlies daardoor ook vaak. Echt geen idee wat ik verkeerd doe ten opzichte van de anderen die wel uit elke stand en hoek goals weten te maken. Ik heb echt het gevoel dat FIFA me regelmatig naait als ik mijn kansen vergelijk met hoe tegenstanders soms dan vervolgens na 3 a 4 kansen van mij, de eerste vergelijkbare kans wél erin ramt.. Je voelt het vaak ook wel aankomen. "Oh, zal je zien dat hij nu wel op deze manier scoort".

Iemand tips? Of wél een zinnige youtube tutorial?
Ik gebruik het zelf niet, maar ik geloof dat timed finishing meer consistentie zou moeten geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bozzel1987 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:11:
[...]

Ik gebruik het zelf niet, maar ik geloof dat timed finishing meer consistentie zou moeten geven
Ik denk dat het probleem "dieper" ligt. Als je zoveel kansen hebt moet je er echt wel meer ( kunnen ) maken.
Lastig te zeggen waar het overigens wel aan ligt. Ik zou daarvoor echt zijn gameplay moeten zien.
@Prosac speel je op ps5?
Als je weer zo'n pot gespeeld hebt, klik dan vervolgens op shareplay en sla je gameplay van afgelopen 15 a 30 min op.
Opslaan en naar youtube uploaden ( is kwestie van account koppelen ) en dan hier ff droppen. Dan kunnen we je een beter antwoord geven.
Het is ook voor jezelf goed, dan kan je nog eens rustig al je kansen eens terug zien en misschien zie je dan achteraf wel zelf al wat je beter had kunnen doen.

Ik gebruik timed afmaken wel, maar dat doe ik pas bij 2 goals verschil, ben er veel te slecht in en dus kies ik voor zekerheid ( in mijn geval dan ) met een normaal schot.
Ook ligt het er aan wat de tegenstander doet, door bv heel simpel gewoon met je linkerstick alleen te dribbelen naar de goal toe, met bv in een schuine lijn richting de goal dat een tegestander dan zijn keeper gaat moven. Als ie dat doet schiet jij natuurlijk in de andere hoek.

Het is ook een skill om de tegenstander op het verkeerde been te zetten en daarop te anticiperen.
Misschien dat het in jouw geval heel duidelijk is in welke hoek jij gaat schieten en je bv niet door hebt dat de tegenstander keeper movement doet.
Zijn allemaal dingen waar je rekening mee moet houden.

[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 10-01-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:21:
[...]

Het is ook een skill om de tegenstander op het verkeerde been te zetten en daarop te anticiperen.
Misschien dat het in jouw geval heel duidelijk is in welke hoek jij gaat schieten en je bv niet door hebt dat de tegenstander keeper movement doet.
Zijn allemaal dingen waar je rekening mee moet houden.
Keepermovement heb ik wel door en ik ben bar slecht in dan last minute daarop anticiperen, ben ook heel slecht in 1 op 1's. Lukt me zelden om dan een goede lob te doen of er langs te gaan. Daar heb ik het dan ook niet over, dat gaat echt om zelf beter opletten of dat meer oefenen.

Het gaat mij met name om de kansen in de 16, dat je de bal terugtrekt of opzij legt en dat de keeper de bal dan toch heeft. Omdat iedereen zo achteruit speelt, kun je nauwelijks wat doen met voorzetten van de zijkant, dus ik speel uiteindelijk iemand in de 16 vrij.
Maar te vaak zet ik iemand prima voor de keeper en kies de hoek en toch een megareflex.

En ik stoor me er aan dat ik wil dat een speler die bal direct op doel schiet (en dus op de schietknop druk), maar te vaak toch nog even aanneemt en dan is de kans ook voorbij omdat de keeper in positie kan komen of een verdediger ervoor.
Is dat pure delay op de knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Dat is niet geschikt voor het niveau waarop ik speel, dan moet je inderdaad op doel mikken, voor mij is het echt handiger om alleen een hoek te kiezen en niet 2x op een knop te moeten drukken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Prosac schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:31:
[...]

Is dat pure delay op de knoppen?
Ja deels wel, maar op te lossen door nog eerder te schieten.

Maar voor de rest, sry man ik zou echt beelden van je moeten zien. Puur omdat je misschien zelf wel ( onbewust hoor ) iets mist en dat niet tegen ons nu zegt ( omdat je het dus niet door hebt ) wat eventueel wel cruciaal kan zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door fifanoob op 10-01-2023 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-09 11:33
[...]

Je kan ook de FIFA trainer aanzetten voor die timed shots

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Traeces
  • Laatst online: 17:17
6x de 81+ upgrade. Haaland, kroos, rodri en grealish. Prima opbrengst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Previewpack met Kroos én Skriniar erin, die 7500 munten wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kom maar op met de eerste special/TOTW voor Joao Felix in de Premier League :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Gestemd: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6L07BiNQFKtFob7BsppGo-z48cU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9YeP1hdAzvvk3kqwzkiseNCG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gewoon puur eigen belang gestemd met alleen maar Bundesliga en Serie A stemmen.

Hoop op TOTY Milinkovic-Savic zodat die weer in het elftal terecht komt. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ze zouden het community team of the year moeten noemen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:40
Opsich wel een van de beste Ajacieden van 2022. In die zin dus niet heel gek.
Anderzijds, past hij tussen de andere namen... tja?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Icon 88+ gedaan, ja daar kwam die..... 88 Kluivert
Mijn god

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ter nuance: ik heb gestemd op de spelers waarvan ik vind dat ze individueel goed hebben gepresteerd, of waarvan ik ze graag in Fifa met een speciale kaart zou zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Team flink uitgebreid en de club is nu zo goed als leeg.
Genoeg pakketjes staan klaar voor TOTY.
Komende weken spelen met het volgende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDd4tN2YsB6ePfAAl77EJeCl1Jo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VEx4Pp6p8gpmZBHjIOrCLboh.png?f=fotoalbum_large

De spits is Stoichkov WC die ik 2 uur voor het einde nog even snel gedaan heb met m'n overige fodder.
Nog niet heel veel met het team kunnen spelen maar de potjes die ik gespeeld heb gingen niet vanzelf. Ik speel in Div2 en haal in WL meestal 11 of 14 winsten.
Ben echt op zoek naar een goede tactiek en opstelling voor dit team.
Op de bank zit nog Hagi WC, die wissel ik er vaak in als ik switch naar 4-1-2-1-2 om hem op 10 te zetten.
Mijn startopstelling is meestal 4-2-2-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
Haha idd hoezo dat dan :F
Ook gestemd op basis van laliga

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3bgxlUwN6XbfzlkvDgPRtaZUCa0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MaPdKQGInqOAf7xyTJUVWH3K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
[quote]Markmaas schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:22:
[...]

Haha idd hoezo dat dan :F
Ook gestemd op basis van laliga en Frimpong als Nederlander erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
gullit 90 voor 2,6 mil dat is echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkonsjon123
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05-2023
Hallo Allemaal,

Ik ben momenteel bezig met de Zidane SBC. Ik moet nog 3 squads. de 88 2x en de 89. Nu heb ik nog 450K op de bank. Ik speel elk weekend wel WL en haal of de 45 punten of net de 51. Wat is verstandig om te doen met mijn rivals rewards. Ik zit momenteel in DIV 3. Zal ik de niet verhandelbare packs nemen? Ook kan ik de 2 88 squads kopen van mijn coins alleen dan zit ik nog vast op de duurste squad. Of is het verstandig om te wachten tot TOTY zodat de markt zakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
De markt zakt nu al. En ik zou dan gaan voor zoveel mogelijk packs om je kans op high rated te vergroten.
Echter, je hebt nog bijna een maand om Zidane te voltooien en er komen voldoende mogelijkheden op packs nog.

Tenzij je hem gewoon graag wilt en niet perse coins voor andere spelers, dan lekker kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
darkonsjon123 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 12:37:
Hallo Allemaal,

Ik ben momenteel bezig met de Zidane SBC. Ik moet nog 3 squads. de 88 2x en de 89. Nu heb ik nog 450K op de bank. Ik speel elk weekend wel WL en haal of de 45 punten of net de 51. Wat is verstandig om te doen met mijn rivals rewards. Ik zit momenteel in DIV 3. Zal ik de niet verhandelbare packs nemen? Ook kan ik de 2 88 squads kopen van mijn coins alleen dan zit ik nog vast op de duurste squad. Of is het verstandig om te wachten tot TOTY zodat de markt zakt?
Fodder staat nu weer aan iets hogere kant - deze zal hopelijk wat zakken als er even geen leuke SBC meer aan komen, hopelijk in de aanloop naar TOTY. Ik heb mijn investment fodder de deur uitgedaan en hopelijk in komende week weer 85'ers aankopen aan 11k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
.

[ Voor 99% gewijzigd door Nachtapotheker op 11-01-2023 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fifanoob schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:01:
[...]

Nu waren 5 wedstrijden genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohammed1
  • Laatst online: 09-09 12:49
Is er hier iemand die ervaring heeft met de centurion kaart van Trent? Ik heb nu Walker 85 en wil deze gaan upgraden. De PTG Walker is mij iets te duur met een prijskaartje van 600K. Ik denk zelf aan Centurion Trent, maar ik sta open voor alles.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=bBVwSCgubW4x:FFA23PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
Net de icon SBC voltooid. Casillas 91 gepackt. Best prima volgens mij.
Alleen wel nog maar 31/33 chem. Geen idee waar ik voor moet sparen om mijn team nog beter te maken.

Sinds vandaag ook eindelijk div 5 gekomen, maar nu verlies ik echt vrijwel alles :x

https://www.ea.com/fifa/u...fId=htnOD9iFbW6N:FFA23XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
mohammed1 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:55:
Is er hier iemand die ervaring heeft met de centurion kaart van Trent? Ik heb nu Walker 85 en wil deze gaan upgraden. De PTG Walker is mij iets te duur met een prijskaartje van 600K. Ik denk zelf aan Centurion Trent, maar ik sta open voor alles.

Heb je nog swap tokens? Dan zou ik Trippier doen, echt een hele goede kaart voor die 2 tokens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speculaes
Haha in de nieuwste patch notes:

In some cases, a quick free kick could not be taken and transitioned to a traditional free kick.

Some cases inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Iemand die met TOTT Kane speelt?

Ik denk eraan om Drogba to verkopen en vervolgens Kane als "sterke" spits te pakken, vervolgens kan in TOTY altijd nog wel weer terug als er niets leuks langskomt (of terugkopen voor minder).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Nachtapotheker schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:01:
[...]

Heb je nog swap tokens? Dan zou ik Trippier doen, echt een hele goede kaart voor die 2 tokens.
Ik vond die Trippier echt niks. Dan kun je net zo goed Walker gebruiken. Maar goed, dat is mijn mening. Kan ook aan mij gelegen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
mohammed1 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:55:

Trent heb ik zelf geen ervaring mee. Ik speel sinds kort met tott Dalot en die bevalt me tot zover wel goed. Die kun jij denk ik ook chemmen gezien je Cancelo gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Ze mogen de Hero’s en icons van mij wel weer wat specialer maken volgend jaar. Jezus in die first owner game mode alleen maar icons en Hero’s. Soms haast complete teams.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Weet niet wat voor dagen het zijn. Maar gisteren Kroos en Skriniar in een preview pack. Vandaag Messi :D

En dan haal ik uit een tradeable kleine gouden spelerspakket een Toni Kroos en in een 81+ zit TOTW Sorloth :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Partypooper schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:28:
[...]

Trent heb ik zelf geen ervaring mee. Ik speel sinds kort met tott Dalot en die bevalt me tot zover wel goed. Die kun jij denk ik ook chemmen gezien je Cancelo gebruikt. :)
Grappig, ik vond die Dalot juist niets bijzonders, heb daar Walker toen weer voor in de plaats gezet :D
Het is best persoonlijk wat je fijn vind spelen blijkt maar weer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Partypooper
Nachtapotheker schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:01:
[...]

Grappig, ik vond die Dalot juist niets bijzonders, heb daar Walker toen weer voor in de plaats gezet :D
Het is best persoonlijk wat je fijn vind spelen blijkt maar weer :)
Haha, zo zie je maar weer dat smaken verschillen inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Mocht je nog centjes willen verdienen: de 85-spelers gaan voor hoge prijzen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Speculaes schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:31:
Mocht je nog centjes willen verdienen: de 85-spelers gaan voor hoge prijzen
Thanks, had er nog een aantal tradeable die normaal voor discard zouden gaan. _O_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zd59ob44Zo2kdWz4V6cbMt3qGps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UchE7eK96SlwjMomeyAkMstI.jpg?f=fotoalbum_large

Uit een simpel pakketje even prime iker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21

Oekol

waka waka hey hey

Traeces schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:50:
[Afbeelding]

Uit een simpel pakketje even prime iker _/-\o_
Je bent wel aardig aan 't packen sinds je terug bent niet? :D

offtopic:
of herinner ik het me verkeerd dat jij even fifa achter je had gelaten?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:52:
[...]

offtopic:
Heb niks te klagen nee :+ eerder al totw kane en na deze nog totw danilo :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Een tijdje niet spelen zorgt voor betere packluck. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:52:
[...]

offtopic:
Klopt , maar om de wereld uit te helpen dat je goede packs krijgt als je even stopt. Heb de jaren ervoor ook echt hele zieke spelers gepackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:56:
[...]

Klopt , maar om de wereld uit te helpen dat je goede packs krijgt als je even stopt. Heb de jaren ervoor ook echt hele zieke spelers gepackt.
Gun het je van harte hoor maar ik heb sinds FIFA 13 (!!) nog nooit een icon gepacked of laat staan een speler gepacked die meer dan 150k waard was op de TL -O-

Net ook weer een jumbo pack en 83+ speler pack. Krijg ik een of andere gare centurion speler van 85 die ik niet eens ken en een TOTW Newcastle verdediger met 60 snelheid _O-

[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 11-01-2023 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Sleehond schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:03:
[...]

Gun het je van harte hoor maar ik heb sinds FIFA 13 (!!) nog nooit een icon gepacked of laat staan een speler gepacked die meer dan 150k waard was op de TL -O-

Net ook weer een jumbo pack en 83+ speler pack. Krijg ik een of andere gare centurion speler van 85 die ik niet eens ken en een TOTW Newcastle verdediger met 60 snelheid _O-
Ik knal er ook wel wat fifa punten in hoor, maar….

Duurste heb ik allemaal uit “gratis pakketjes”. Ik krijg ook echt genoeg troep hoor.

Tots Messi, fantasy dembele ( 5 miljoen bij packe) , totgs salah. Nu dan Iker uit een simpel pakketje.

Ik speel ook enorm veel pakketjes vrij , dus doe er ook echt wel wat voor. Vanavond 7x toevallig gewonnen in de first owners cup, daar kwam Iker
Uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Sleehond schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:03:
[...]

Serieus? Kan het bijna niet geloven. In 10 jaar tijd nog nooit een speler gepackt die meer dan 150k waard was?
Ik pack bijna elk jaar wel een icon.. Dit jaar volgens mij nog niet gelukt dus die verwacht ik nog wel :D

Vorig jaar packte ik TOTS mbappe untradeable en Petit mid, bergkamp mid,
Iedereen packt toch wel meerdere spelers die meer dan 150k waard zijn?
Ik had net nog uit een gouden spelers pakket, centurion Trend alexander die rechtsback. Toch weer 190k coins.

[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 11-01-2023 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:15:
[...]

Serieus? Kan het bijna niet geloven. In 10 jaar tijd nog nooit een speler gepackt die meer dan 150k waard was?
Ik pack bijna elk jaar wel een icon.. Dit jaar volgens mij nog niet gelukt dus die verwacht ik nog wel :D

Vorig jaar packte ik TOTS mbappe untradeable en Petit mid, bergkamp mid,
Iedereen packt toch wel meerdere spelers die meer dan 150k waard zijn?
Ik had net nog uit een gouden spelers pakket, centurion Trend alexander die rechtsback. Toch weer 190k coins.
Geen icons hier, maar 88/89+ is echt niet bijzonder meer dit jaar. Packweight in untradables is voor mijn gevoel erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:28:
[...]

Geen icons hier, maar 88/89+ is echt niet bijzonder meer dit jaar. Packweight in untradables is voor mijn gevoel erg hoog.
Ja dit jaar, maar hij heeft het over sinds 2013.. In begin was het ook meer tradeable en hogere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@fifanoob

Meen het oprecht, of ik moet snoeihard 1 speler vergeten, maar dan is het ook echt 1…

Maakt het wel frustrerend om hier mee te kijken maar goed ;-)

Overigens lekker avondje Rivals, 8 potjes waarvan 7 gewonnen en 1 verloren.

Thiago RB op CM … _/-\o_
Wat een speler zeg, zo lekker in de combinatie!

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 12-01-2023 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Bossie schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:28:
[...]

Zeker weten, kijk alleen maar hoe vaak je de de duurdere icons als r9 gullit etc tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
De packweight is dit jaar zeker hoger. Meestal heb ik 1 klapper per jaar qua waardevolle pulls. Dit jaar had ik Best in week 2 tradable (800k destijds), vorig jaar had ik Renato Sanches SS (800k). Het jaar daarvoor had ik Mane TOTY (2.8mil).
Jaren daarvoor (vanaf 2014) was het significant minder, alleen een keer een mid Hernandez, verder weinig boeiends. Ik denk dat we de laatste jaren meer packs krijgen, oa door de objectives enzo en daardoor ook meer packen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Nachtapotheker schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:47:
De packweight is dit jaar zeker hoger. Meestal heb ik 1 klapper per jaar qua waardevolle pulls. Dit jaar had ik Best in week 2 tradable (800k destijds), vorig jaar had ik Renato Sanches SS (800k). Het jaar daarvoor had ik Mane TOTY (2.8mil).
Jaren daarvoor (vanaf 2014) was het significant minder, alleen een keer een mid Hernandez, verder weinig boeiends. Ik denk dat we de laatste jaren meer packs krijgen, oa door de objectives enzo en daardoor ook meer packen :)
Het aantal specials/promo’s etc gaat ook elk jaar omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21

Oekol

waka waka hey hey

Zijn de ea companion app servers ook bij jullie down?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Nachtapotheker schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:47:
Zoals eerder gepost gaat het speciale van de icons wel af momenteel. Vind het echt veel te veel worden.

Ik ben dan haast 2 maanden gestopt met spelen en als je ziet wat voor team ik alweer heb van scratch. Temminste met 100 euro fifa punten dat wel.

packs dit jaar gaat ook nergens meer over :

- OTW Mane
- WC Hero Voller
- WC Bruno Guimarius
- Prime Iker
- Icon pack deze week WC Blanc ( heerlijke cv, wat een bulldozer ).

Wel 1 duidelijke lijn in alles, allemaal on-verhandelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Oekol schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:05:
yes bij mij deed hij het ook niet vanochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:09
Onderhoud die zo'n 8 uur duurt

[ Voor 5% gewijzigd door _Uploader_ op 12-01-2023 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
Gisteren Centurions Kimpembe gekocht voor 420k. Hopelijk komt er binnenkort een POTM Mbappe of anders TOTY PSG spelers die de prijs wat omhoog duwen. Iig als de prijs niet eerst nog hard gaat zakken. Kijken of het gokje wat oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Traeces schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:10:
[...]

Zoals eerder gepost gaat het speciale van de icons wel af momenteel. Vind het echt veel te veel worden.

Ik ben dan haast 2 maanden gestopt met spelen en als je ziet wat voor team ik alweer heb van scratch. Temminste met 100 euro fifa punten dat wel.

packs dit jaar gaat ook nergens meer over :

- OTW Mane
- WC Hero Voller
- WC Bruno Guimarius
- Prime Iker
- Icon pack deze week WC Blanc ( heerlijke cv, wat een bulldozer ).

Wel 1 duidelijke lijn in alles, allemaal on-verhandelbaar.
Zo dat zijn beste pulls, ik heb buiten George Best weinig boeiends gepacked (alleen Kuyt nog UT uit de eerste WC hero upgrade, die staat er nog steeds in). Hopelijk wordt mijn packluck opgespaard tot TOTY :+

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-01-2023 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Vwb packluck bij anderen.. als ik zie wat ik bij first owner modus tegen krijg en dan heb ik het niet over geleende spelers.. Dan heeft bijna iedereen wel een Mbappe of Al-Owairan.. snap dat niet

[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 12-01-2023 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Rhain schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:00:
Vwb packluck bij anderen.. als ik zie wat ik bij first owner modus tegen krijg en dan heb ik het niet over geleende spelers.. Dan heeft bijna iedereen wel een Mbappe of Al-Owairan.. snap dat niet
Meerdere (WC)Hero SBC's en gratis packs gehad bij pre orders. Opzich niet zo raar dat de kans er in zit je een goede pull packed. Ik heb hieruit 1.8m WC Marchisio gepacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-09 18:26
_Uploader_ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:10:
[...]

Onderhoud die zo'n 8 uur duurt
8u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01:13
Ik heb heel veel van de packs die je via SBCs, WL etc krijgt geopend en alleen RTFWC Son als speler van 200k+ gepackt. Ook uit Icon SBCs spelers als Keane, Gerrard en uit de hero SBCs alle meuk + Carvalho/Mascherano…

Son is 600k waard waardoor ik me genoodzaakt voel om hem te gebruiken, maar vind hem helemaal niet zo geweldig eigenlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
Mesque schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:19:
Ik heb heel veel van de packs die je via SBCs, WL etc krijgt geopend en alleen RTFWC Son als speler van 200k+ gepackt. Ook uit Icon SBCs spelers als Keane, Gerrard en uit de hero SBCs alle meuk + Carvalho/Mascherano…

Son is 600k waard waardoor ik me genoodzaakt voel om hem te gebruiken, maar vind hem helemaal niet zo geweldig eigenlijk. :+
Die overvloed van SBC's, untradeables en promo's is een beetje het nieuwe verdienmodel van FIFA. Door al deze untradeables proberen ze je te ontdoen van je liquide coins om met een betere promo je weer te verleiden geld te spenderen aan packs aangezien je al je geld in untradeables zit. Typical EA :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
Mijn beste packs zijn Messi (2x achter elkaar ook nog, dupetheorie?) en Van Dijk. Beiden gewoon goud.

Alle speciale kaarten waren de slechtste uit de line up. Toevallig deze week Sorloth totw te pakken. Niet de slechtste uit het rijtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Spelen hier ook mensen Sorare btw? Vind dat de laatste tijd wel leuk om te doen, en het heeft wel een beetje overlap met FUT qua kaarten verzamelen maar dan niet ermee spelen maar inzetten in een soort fantasy leagues. Er is ook een topic voor maar die is deaud.

(als je wilt aanmelden, stuur me een PM voor een referral linkje :D natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Bossie schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:49:
Iemand die met TOTT Kane speelt?

Ik denk eraan om Drogba to verkopen en vervolgens Kane als "sterke" spits te pakken, vervolgens kan in TOTY altijd nog wel weer terug als er niets leuks langskomt (of terugkopen voor minder).
Toevallig heb ik mijn team gisteren omgegooid en o.a. Kane TOTT gekocht en na vijf WL quali potjes (allen winst) ben ik zeer enthousiast over hem!

Aanpassingen team (omdat ik weer eens wat nieuws wou proberen):
Al Owairan en Brozovic verkocht en Di Maria op de bank gezet. Kane en Perisic gekocht en Sancho (untradable) erin gezet. Ook ben ik van mijn 41212 narrow afgestapt en ben 433(4) gaan spelen. Perisic en Jairzinho op de vleugels en Sancho op CAM.

Kane: Als instructies heb ik heb alleen op "get in behind" gezet, verder alles gebalanceerd. Heb hem gekocht met een hunter (speel op old gen) en tot zover scoort hij erg gemakkelijk, super sterk aan de bal en zijn kopkracht vind ik erg prettig. Door zijn goede positioning staat hij vaak op de juiste plek. Ik ben geen skiller, maar zijn stepovers werken voor mij goed. Ook over the top trough balls op hem werken prima door zijn kracht.

Perisic en Sancho: Perisic heb ik gekocht vanwege de links en ik speel hem met een engine chem style. 5* WF net als Kane trouwens, maar wat heb ik een plezier aan hem! Fysiek erg sterk, maar kan goed genoeg dribbelen. ZIjn passing is uitmuntend en daarom raadt ik hem van harte aan. Ook kan je hem op veel plekken kwijt in je team. Sancho WW (met hunter) had ik nog niet eerder geprobeerd, maar doet het ook prima. Zijn passing is goed genoeg met een hunter chem.

Jairzinho: Dit is voor mij de meest terleurstellende kaart van dit jaar en ik heb er spijt van dat ik deze SBC gedaan heb. Het enige wat hij voor mij wel kan is de ballen die Perisic voorzet binnenkoppen. Qua afmaken, kracht en dribbelen valt hij voor mij zeer tegen. Ik heb hunter en hawk geprobeert, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Misschien kom het doordat ik geen skiller ben en soms ligt een kaart je gewoon niet. Heeft iemand tips om hem als een RVA te gebruiken?

Qua team heb ik het nu zo staan en speel ook zo ingame:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtYpySZScJmnF4gMkRC5JaAKvUg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nHDKrsr0bzkusdW9KOgEFv8e.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
_Uploader_ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:32:
[...]

Toevallig heb ik mijn team gisteren omgegooid en o.a. Kane TOTT gekocht en na vijf WL quali potjes (allen winst) ben ik zeer enthousiast over hem!

Aanpassingen team (omdat ik weer eens wat nieuws wou proberen):
Al Owairan en Brozovic verkocht en Di Maria op de bank gezet. Kane en Perisic gekocht en Sancho (untradable) erin gezet. Ook ben ik van mijn 41212 narrow afgestapt en ben 433(4) gaan spelen. Perisic en Jairzinho op de vleugels en Sancho op CAM.

Kane: Als instructies heb ik heb alleen op "get in behind" gezet, verder alles gebalanceerd. Heb hem gekocht met een hunter (speel op old gen) en tot zover scoort hij erg gemakkelijk, super sterk aan de bal en zijn kopkracht vind ik erg prettig. Door zijn goede positioning staat hij vaak op de juiste plek. Ik ben geen skiller, maar zijn stepovers werken voor mij goed. Ook over the top trough balls op hem werken prima door zijn kracht.

Perisic en Sancho: Perisic heb ik gekocht vanwege de links en ik speel hem met een engine chem style. 5* WF net als Kane trouwens, maar wat heb ik een plezier aan hem! Fysiek erg sterk, maar kan goed genoeg dribbelen. ZIjn passing is uitmuntend en daarom raadt ik hem van harte aan. Ook kan je hem op veel plekken kwijt in je team. Sancho WW (met hunter) had ik nog niet eerder geprobeerd, maar doet het ook prima. Zijn passing is goed genoeg met een hunter chem.

Jairzinho: Dit is voor mij de meest terleurstellende kaart van dit jaar en ik heb er spijt van dat ik deze SBC gedaan heb. Het enige wat hij voor mij wel kan is de ballen die Perisic voorzet binnenkoppen. Qua afmaken, kracht en dribbelen valt hij voor mij zeer tegen. Ik heb hunter en hawk geprobeert, maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Misschien kom het doordat ik geen skiller ben en soms ligt een kaart je gewoon niet. Heeft iemand tips om hem als een RVA te gebruiken?

Qua team heb ik het nu zo staan en speel ook zo ingame:
[Afbeelding]
Jair is voor mij echt de beste SBC geweest op mijn RW positie. Probeer eens R1/L1 dribbling uit met hem. Echt de bal zit met kauwgom aan z'n voet vastgeplakt bij mij. Ik speel hem ook met hawk en gebruik voornamelijk meer de standaard skills (ball roll, pirouette, croquetta, heel to ball roll, rainbow flick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Ja, als ik het goed interpreteer is het van 06:00 tot 14:00 NL tijd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ASKcgsS_7eD4Fbh019fizqAX-uU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QRZSZC5q9WmpF11RL9GrRxJW.png?f=user_large

Edit: patch notes zijn te vinden op https://t.co/ZhgOjlMfBW

[ Voor 14% gewijzigd door _Uploader_ op 12-01-2023 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Laatst online: 16:26
Robbio85 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 08:16:
Gisteren Centurions Kimpembe gekocht voor 420k. Hopelijk komt er binnenkort een POTM Mbappe of anders TOTY PSG spelers die de prijs wat omhoog duwen. Iig als de prijs niet eerst nog hard gaat zakken. Kijken of het gokje wat oplevert...
Waarschijnlijk komt er een potm Mbappe, maar ik denk niet dat die prijs van Kimpembe gaat stijgen eigenlijk. Zijn zat andere opties en die opties zullen alleen maar toenemen. Daarbij is Kimpembe niet zo OP als vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
theman36 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:48:
[...]

Waarschijnlijk komt er een potm Mbappe, maar ik denk niet dat die prijs van Kimpembe gaat stijgen eigenlijk. Zijn zat andere opties en die opties zullen alleen maar toenemen. Daarbij is Kimpembe niet zo OP als vorig jaar.
Zit ook te twijfelen wat ik ermee aan moet. Zijn rating is slechts 86, maar de ingame stats zijn erg goed. Misschien verkoop ik hem als hij na vrijdag uit packs gaat. Eerdere vergelijkbare gokjes pakten goed uit, als deze minder uitpakt kan ik ermee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Robonnl schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:36:
[...]

Jair is voor mij echt de beste SBC geweest op mijn RW positie. Probeer eens R1/L1 dribbling uit met hem. Echt de bal zit met kauwgom aan z'n voet vastgeplakt bij mij. Ik speel hem ook met hawk en gebruik voornamelijk meer de standaard skills (ball roll, pirouette, croquetta, heel to ball roll, rainbow flick).
Dank je wel! ik zal dit gaan uitproberen met hem en ook de pirouette meer oefenen.
Pagina: 1 ... 63 ... 120 Laatste