Denk het wel, 30 dagen geldig.Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:16:
[...]
Heeft de Zidane SBC overlap met TOTY overigens?
Ok. Fair enough... Dus puur voor de fodder... Ik ben persoonlijk ook op het punt aangekomen dat ik zoveel hoge untradable fodder in m'n club heb dat ik dus niet echt de behoefte heb om nu packs te openen, omdat ik voor mijn gevoel m'n Bundesliga team wel redelijk op orde heb... Afgelopen week vanwege dubbele untrable spelers maar de Silas en Oxford sbc gedaan...Wulfric92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:14:
[...]
Nja, je hebt geluk wanneer je geluk hebt. En van de ww kaarten had ik de lage rated kaarten al en gouden hoge had ik ook. Heb ze nu geopend om een kans te maken op nieuwe kaarten maar vooral om Zidane te voltooien. Hoef nu nog maar een 85 en een 87 rated team in te leveren.
Ik hoop dat ik het geduld op kan brengen op m'n packs te sparen tot TOTY....
:strip_exif()/f/image/bo0Tu1iHmp56TITl8JoK9avj.jpg?f=fotoalbum_large)
Het zijn prima spelers maar, voor mij in ieder geval, zouden ze (de ww sbc spelers) totaal geen toegevoegde waarde hebben.LukeSpangas schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:56:
[...]
Ok. Fair enough... Dus puur voor de fodder... Ik ben persoonlijk ook op het punt aangekomen dat ik zoveel hoge untradable fodder in m'n club heb dat ik dus niet echt de behoefte heb om nu packs te openen, omdat ik voor mijn gevoel m'n Bundesliga team wel redelijk op orde heb... Afgelopen week vanwege dubbele untrable spelers maar de Silas en Oxford sbc gedaan...
Ik hoop dat ik het geduld op kan brengen op m'n packs te sparen tot TOTY.... [Afbeelding]
Had een NL team tijdens het wk maar heb tussendoor zoveel goede spelers gepacked dat ik daar vanaf ben gestapt.
Dit is mijn team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=d6ESTZQxbTka:FFA23PS5
Wijnaldum gaat vervangen worden voor Zidane (wanneer ik hem heb
Maar dit is niet een heel bijzonder team, redelijk goedkoop. En zelf bij dit team hebben de centurion kaarten geen toegevoegde waarde.
Ja wel een beetje en ultimate edition helpt ook
Klopt en ik heb nu 1,1m en nog wat fodder wat ik ben aan het verkopen dus ik schat daarna ongeveer 1,5m in totaal dus kan m kopen en twijfel er idd over maar neig dan eerder naar zijn mid (ik heb beide in oktober gehad en toen merkte ik wel echt verschil). Al wil ik ook misschien petit of maldini upgraden en wil nog genoeg coins hebben om te handelenRobbio85 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:26:
[...]
Ziet er nice uit zo'n (bijna) full icon team. Die Donnarumma stoort me wel....
Weet niet hoe je coin balance eruit ziet, maar voor 280k haal je baby vd Sar binnen. Heb vorig jaar met zijn mid en prime gespeeld, die bevielen erg goed. Zie trouwens op Futbin dat zijn prijs nogal fluctueert. Rond kerst was die 200k. Dus misschien toch ff wachten
Ik zie in de futbin wildcard token tracker dat er nog 4 beschikbaar komen, maar de promo liep t/m gisteren. Komen deze dan nog beschikbaar of is het echt klaar met de promo?
Nee, promo is klaar. Bij de WC Swaps waren er ook 60 in futbin en maar 52 beschikbaar gekomen.Prins32 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:47:
Ik zie in de futbin wildcard token tracker dat er nog 4 beschikbaar komen, maar de promo liep t/m gisteren. Komen deze dan nog beschikbaar of is het echt klaar met de promo?
WL word duidelijk een probleem. Me team is nog veel te zwak, zeker gezien de teams die ik tegen krijg.
De Hero’s en icons zijn dit jaar echt veel te veel gepusht, je ziet echt niks anders meer.
De Hero’s en icons zijn dit jaar echt veel te veel gepusht, je ziet echt niks anders meer.
Ik heb hem ook gehaald, maar voornamelijk als sub.b.o.n.s schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:40:
Ik heb een engels gefocussed team en heb nu 33 chem. Is het nu 'onverstandig' om random die Politano uit de sbc te halen?
Puur voor de heb? Ik weet dat mijn chem zal zakken naar 30.
[Afbeelding]
@Traeces
Ik heb weinig moeite met de dikke teams, het zijn vooral de 2-3-5 pressure tactieken waar ik moeite mee heb. Als ik dan tegen zidane/vieira of kante/renato sanchez etc maakt me dan weinig uit
[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 07-01-2023 10:53 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die kaarten zitten dan wel in de database, maar EA heeft besloten om ze niet uit te brengen.Prins32 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:47:
De promo liep tot gisteren dus die gaan niet meer komen.
Je kunt ze goed gebruiken om wedstrijden over de streep te trekken.Wulfric92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 18:19:
Wat doen jullie met leen spelers? Ik zit op dit moment met 30 leen spelers en gebruik ze eigenlijk nooit...
De enige reden waarom ik ze bewaar is vanwege icon swaps. Maar tegenwoordig mag je ze niet meer gebruiken daarin.
Bewaren of wegdoen?
Edit: of maar één leen speler. Maar ben vooral benieuwd of jullie ze bewaren.
Als je ze vervolgens met 1 wedstrijd over bewaard, kun je ze in friendlies/moments blijven gebruiken als je net dat land nodig hebt.
Het levert niks op om ze weg te doen dus dan kan je ze net zo goed laten staan.
Wel EA being EA dat je ze nog altijd niet uit kan filteren bij het zoeken op spelers.
Ik heb nu al vijf keer Neuhaus centurion uit pakjes gekregen. Van prime packs tot simpele gold packs 😅. Sommige gezichten kan ik echt niet meer zisn
Mochten er mensen vervelen. Op twitch zijn veel fifa pro's nu aan het streamen ivm de FGS,1e eventuele kwalificatie mogelijkheid voor WK deelname.
Wordt lang niet altijd aanvallend voetbal gespeeld, maar wel hoog niveau.
Wordt lang niet altijd aanvallend voetbal gespeeld, maar wel hoog niveau.
Beste WL ooit, nog 4 potjes over en al op 49 punten. Bizar.
Gisteren en vandaag ook nog nooit zoveel op de paal en lat geschoten als eerder in het spel. Krijg redelijk wat kansen ook, omdat veel spelers die 3-2-5/2-2-6 tactiek lijken te spelen.
Maar kom er tot nu toe redelijk makkelijk onderuit door 2 spelers breed op de vleugel te zetten en de bal daarop te steken. Met Vlahovic en Politano die het centrum dan bemannen, kom ik redelijk in scoringspositie.
Wel heel veel moeite met de loan-Pele's, Ronaldo's en Jairzinho als ze goed zijn in hun trucjes. Zijn ook de spelers die steeds maar de bal voor de voeten krijgen als je de bal tegen houdt. Met als "hoogtepunt" iemand waarvan ik 4x de bal blockte en elke keer weer voor de voeten van de tegenstander.
En naast Al Owairan, subt iedereen nu ook Musa erin. Dus ben maar verder achteruit gaan staan met mijn defensie. Jammerdebammer.
Ook opvallend: Vooral verloren van voornamelijk gold-teams. Zodra ik een dik uitgerust elftal tegenkom (zoals ik zelf ook heb
) maak ik me direct al iets minder zorgen. En heel vaak blijkt dat dat terecht is.
Gisteren en vandaag ook nog nooit zoveel op de paal en lat geschoten als eerder in het spel. Krijg redelijk wat kansen ook, omdat veel spelers die 3-2-5/2-2-6 tactiek lijken te spelen.
Maar kom er tot nu toe redelijk makkelijk onderuit door 2 spelers breed op de vleugel te zetten en de bal daarop te steken. Met Vlahovic en Politano die het centrum dan bemannen, kom ik redelijk in scoringspositie.
Wel heel veel moeite met de loan-Pele's, Ronaldo's en Jairzinho als ze goed zijn in hun trucjes. Zijn ook de spelers die steeds maar de bal voor de voeten krijgen als je de bal tegen houdt. Met als "hoogtepunt" iemand waarvan ik 4x de bal blockte en elke keer weer voor de voeten van de tegenstander.

En naast Al Owairan, subt iedereen nu ook Musa erin. Dus ben maar verder achteruit gaan staan met mijn defensie. Jammerdebammer.
Ook opvallend: Vooral verloren van voornamelijk gold-teams. Zodra ik een dik uitgerust elftal tegenkom (zoals ik zelf ook heb
[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 07-01-2023 15:06 ]
https://www.ea.com/fifa/u...fId=h4UbEgFubTN4:FFA23PS5
Ik heb 480k liggen op het moment. Zit stiekem al een tijd te kijken naar Van der Sar. Maar is Koeman het bijvoorbeeld ook waard? Of een andere upgrade?
Del Piero staat erin om te testen. Die kreeg ik uit een sbc. Denk dat ik terug ga naar Berghuis
Ik heb 480k liggen op het moment. Zit stiekem al een tijd te kijken naar Van der Sar. Maar is Koeman het bijvoorbeeld ook waard? Of een andere upgrade?
Del Piero staat erin om te testen. Die kreeg ik uit een sbc. Denk dat ik terug ga naar Berghuis
[ Voor 17% gewijzigd door Speculaes op 07-01-2023 15:28 ]
Hoeveel fodder kaarten heb je? Zidane 94 is wel echt gruwelijk, zou mooi in jouw team passen om bv wijnaldum te upgraden.Speculaes schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:26:
Veel ga je niet merken qua niveau verschil in keepers.
Van dijk is dit jaar echt behoorlijk meta, denk niet dat koeman veel beter zou zijn. Wel iets beter dan rijkaard maar is denk minimaal
Baby Gullit ipv WijnaldumSpeculaes schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:26:
Niet genoeg om Zidane te doen vermoed ik, helaas. Zit er niet veel in qua keepers? Ik sta altijd mentaal met 3-0 achter als Van der Sar bij de tegenstander erin staat 😅. En bij Maignan krijg ik ook jeuk.fifanoob schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:30:
[...]
Hoeveel fodder kaarten heb je? Zidane 94 is wel echt gruwelijk, zou mooi in jouw team passen om bv wijnaldum te upgraden.
Veel ga je niet merken qua niveau verschil in keepers.
Van dijk is dit jaar echt behoorlijk meta, denk niet dat koeman veel beter zou zijn. Wel iets beter dan rijkaard maar is denk minimaal
Is die echt beter? Ben wel fan van Wijnaldum! Maxim Gullit is altijd wat sloom heb ik het idee
[ Voor 16% gewijzigd door Speculaes op 07-01-2023 15:40 ]
Lekker is dat he. Was het ook een type die na de 2-0 en 3-0 ging pauzeren en vervolgens irriteren, dan is het nóg lekkerder.fifanoob schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:18:
3-0 achter in 10 min ingame en dan toch 3-5 dan winnen, voelt goed. Gaan nu 7-0 in de wl
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Haha nee dat viel nog mee, dan zijn ze nog lekkerder iddProsac schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:52:
[...]
Lekker is dat he. Was het ook een type die na de 2-0 en 3-0 ging pauzeren en vervolgens irriteren, dan is het nóg lekkerder.![]()
Van der sar is wel 1 van de betere dat wel maar ik zou die coins eerder in een cm steken.Speculaes schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:38:
[...]
Niet genoeg om Zidane te doen vermoed ik, helaas. Zit er niet veel in qua keepers? Ik sta altijd mentaal met 3-0 achter als Van der Sar bij de tegenstander erin staat 😅. En bij Maignan krijg ik ook jeuk.
[...]
Is die echt beter? Ben wel fan van Wijnaldum! Maxim Gullit is altijd wat sloom heb ik het idee
Baby Gullit vind ik persoonlijk niet zo.
Bellingham vind ik ook wel goed maar ja ook iets te duur volgens mij.
Als jij gelijk in skill ben maakt zo’n dik team 100% gewoon verschil.Bossie schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 10:50:
[...]
Ik heb hem ook gehaald, maar voornamelijk als sub.
@Traeces
Ik heb weinig moeite met de dikke teams, het zijn vooral de 2-3-5 pressure tactieken waar ik moeite mee heb. Als ik dan tegen zidane/vieira of kante/renato sanchez etc maakt me dan weinig uit
Of je net zoals mij kante en Payet op heb midden veld. Tegen een wc vieira en mid Mattheus speelt.
Ik zie alleen maar icon / Hero teams voorbij komen. Ik heb nog simpele gouden spelers. Alleen mijn aanval is redelijk.
ik ben de WL nog niet gestart, maar als ik een gold team zie is dat vaak een red flagTraeces schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:14:
[...]
Als jij gelijk in skill ben maakt zo’n dik team 100% gewoon verschil.
Of je net zoals mij kante en Payet op heb midden veld. Tegen een wc vieira en mid Mattheus speelt.
Ik zie alleen maar icon / Hero teams voorbij komen. Ik heb nog simpele gouden spelers. Alleen mijn aanval is redelijk.
Maar idd, (base)icons en Heros is tegenwoordig het minimum, ren je rot tegen Mbappe, Voller en de Saudi's
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rang 5 gehaald. Hoogste dit jaar.
Voor de playerpicks hoef je het niet te doen.
Taremi, Horta en LaFont de hoogste Red Picks
. En nog Moreno en Oyarzabal uit de 84+ picks.
Voor de playerpicks hoef je het niet te doen.
Taremi, Horta en LaFont de hoogste Red Picks

Ik vind het echt een fantastische speler!Speculaes schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:38:
[...]
Niet genoeg om Zidane te doen vermoed ik, helaas. Zit er niet veel in qua keepers? Ik sta altijd mentaal met 3-0 achter als Van der Sar bij de tegenstander erin staat 😅. En bij Maignan krijg ik ook jeuk.
[...]
Zijn er hier mensen die gebruik maken van timed finish? Spel was in een keer gereset dus was even bezig met de instellingen.
Vraag me überhaupt af of die instellingen wat betreft CPU-hulp ed nou echt heel verschil maken.
Ja gebruik ik regelmatig. Net als powershots die probeer ik ook steeds vaker.GoldDutch schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:35:
[...]
Ik vind het echt een fantastische speler!
Zijn er hier mensen die gebruik maken van timed finish? Spel was in een keer gereset dus was even bezig met de instellingen.
Vraag me überhaupt af of die instellingen wat betreft CPU-hulp ed nou echt heel verschil maken.
Wat bedoel je met 3-5-2 en 2-2-6?Prosac schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:05:
Beste WL ooit, nog 4 potjes over en al op 49 punten. Bizar.
Ook opvallend: Vooral verloren van voornamelijk gold-teams. Zodra ik een dik uitgerust elftal tegenkom (zoals ik zelf ook heb) maak ik me direct al iets minder zorgen. En heel vaak blijkt dat dat terecht is.
Van die spelers die met 6 a 7 man rond je 16 hangen en waar je soms onmogelijk onderuit kunt voetballen behalve met een lange bal naar voren. Alsof ze constante druk aan hebben en spelersovertal waar de bal is. Erg lastig tegen een enigszins goede tegenstander, je komt nauwelijks je 16 uit.
Het lijkt dan op een 2-2-6/3-2-5 systeem. Of 2-0-8.
Van betere spelers verliezen prima. Net ook weer leek wel een Ping Pong wedstrijd. Bizarre lag, rode logotje en letterlijk hangende gameplay. Overigens gewonnen die pot, dus claim zeker niet dat ik er door verlies.Bossie schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:20:
[...]
ik ben de WL nog niet gestart, maar als ik een gold team zie is dat vaak een red flag
Maar idd, (base)icons en Heros is tegenwoordig het minimum, ren je rot tegen Mbappe, Voller en de Saudi's
Weet niet of dat ook is bij de ps5 editie. Maar die ps4 versie lijkt me echt mega slecht.
[ Voor 6% gewijzigd door Traeces op 07-01-2023 18:16 ]
Zijn er net als ik meer mensen die hun NL-only team aan het ombouwen zijn naar een meer divers team? Merk dat er qua SBC's en promo's weinig echt toffe NL spelers bij zitten de laatste tijd. Begint een beetje saai te worden.
Hele club ook vol met fodders waar ik niks mee kan (want de gok-sbc's hadden ook weinig nut, zonder echt hoge NL spelers in pakjes).
:strip_exif()/f/image/jgvuJjOJaOY20ZI6wHDJ45GJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Team is nu zo. Zou eigenlijk wel VVD en Ake in de verdediging willen houden. Bergwijn en Berghuis vind ik ook fijn, dus die zouden ook wel mogen blijven. (maar hoeft niet per se). Dus sowieso zit er al Premier League en eredivisie in. Ben een beetje aan het kijken wat evt een 3e league zou kunnen zijn met interessante spelers.
Vraag me een beetje af wat een goede strategie is. Ik heb best wat fodder liggen om SBC's te doen, dus dat zou een uitgangspunt kunnen zijn. Heeft 1 van jullie tips wat een leuke speler is om te doen en daar om heen te bouwen?
Zidane hoeft voor mij niet, ben niet zo van de Icons.
Als ik De Jong en Van der Sar en nog een paar zou verkopen kom ik sowieso rond de 1,1-1,2 mil coins. Dus kan best wel nog wat kopen. Alleen tja, wat dan he..
Heb verder niet echt heel veel interessants qua untradable, behalve Tomori (86) en wat keepers.
Mochten jullie ideeën hebben..
:strip_exif()/f/image/jgvuJjOJaOY20ZI6wHDJ45GJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Team is nu zo. Zou eigenlijk wel VVD en Ake in de verdediging willen houden. Bergwijn en Berghuis vind ik ook fijn, dus die zouden ook wel mogen blijven. (maar hoeft niet per se). Dus sowieso zit er al Premier League en eredivisie in. Ben een beetje aan het kijken wat evt een 3e league zou kunnen zijn met interessante spelers.
Vraag me een beetje af wat een goede strategie is. Ik heb best wat fodder liggen om SBC's te doen, dus dat zou een uitgangspunt kunnen zijn. Heeft 1 van jullie tips wat een leuke speler is om te doen en daar om heen te bouwen?
Als ik De Jong en Van der Sar en nog een paar zou verkopen kom ik sowieso rond de 1,1-1,2 mil coins. Dus kan best wel nog wat kopen. Alleen tja, wat dan he..
Heb verder niet echt heel veel interessants qua untradable, behalve Tomori (86) en wat keepers.
[ Voor 11% gewijzigd door rcsnellink op 07-01-2023 18:36 ]
Ja maar dan wel doordat ik wel wat uit die sbc icon pack kreeg. KDB kreeg ik ineens uit een nietszeggend pakje. Toen dus dit gemaakt.rcsnellink schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:35:
Zijn er net als ik meer mensen die hun NL-only team aan het ombouwen zijn naar een meer divers team? Merk dat er qua SBC's en promo's weinig echt toffe NL spelers bij zitten de laatste tijd. Begint een beetje saai te worden.Hele club ook vol met fodders waar ik niks mee kan (want de gok-sbc's hadden ook weinig nut, zonder echt hoge NL spelers in pakjes).
[Afbeelding]
Vraag me een beetje af wat een goede strategie is. Ik heb best wat fodder liggen om SBC's te doen, dus dat zou een uitgangspunt kunnen zijn. Heeft 1 van jullie tips wat een leuke speler is om te doen en daar om heen te bouwen?Zidane hoeft voor mij niet, ben niet zo van de Icons.
https://www.ea.com/fifa/u...fId=hfBZJ3HxbTWG:FFA23XSX
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Club qua fodder leeg en coins op. Maar Zidane is binnen. Kostte me uiteindelijk denk ik 120k en kreeg eigenlijk niks uit de sbc. Ja een Maignan.
Maargoed, team is voor nu wel even klaar.
https://www.ea.com/fifa/u...fId=x590XjBzbTW4:FFA23PS5
Maargoed, team is voor nu wel even klaar.
https://www.ea.com/fifa/u...fId=x590XjBzbTW4:FFA23PS5
wijze woorden
Die Terrier sbc is wel redelijk uniek. Met een marksman is hij lengthy maar met een lean bodytype! Ben benieuwd naar de reviews.
Ik heb precies het zelfde. Nederlands team gemaakt en door wat SBC’s deze wat aangepast. Doe eigenlijk alleen de Icon/Hero SBC’s.rcsnellink schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:35:
Zijn er net als ik meer mensen die hun NL-only team aan het ombouwen zijn naar een meer divers team? Merk dat er qua SBC's en promo's weinig echt toffe NL spelers bij zitten de laatste tijd. Begint een beetje saai te worden.Hele club ook vol met fodders waar ik niks mee kan (want de gok-sbc's hadden ook weinig nut, zonder echt hoge NL spelers in pakjes).
[Afbeelding]
Vraag me een beetje af wat een goede strategie is. Ik heb best wat fodder liggen om SBC's te doen, dus dat zou een uitgangspunt kunnen zijn. Heeft 1 van jullie tips wat een leuke speler is om te doen en daar om heen te bouwen?Zidane hoeft voor mij niet, ben niet zo van de Icons.
Team staat nu zo en speelt heerlijk:
:strip_exif()/f/image/minO0GM7JlZ2mO10mXng9VlJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Doet iemand trouwens die 100 players upgrade SBC?
Oeh nice! Ziet er netjes uit. Hoe bevalt Al-Owairan dan? Staat hier ook wel op het verlanglijstjeGoldDutch schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 19:45:
[...]
Ik heb precies het zelfde. Nederlands team gemaakt en door wat SBC’s deze wat aangepast. Doe eigenlijk alleen de Icon/Hero SBC’s.
Team staat nu zo en speelt heerlijk:
[Afbeelding]
Doet iemand trouwens die 100 players upgrade SBC?
@GoldDutch yep, ik hem mijn low-rated fodder ingeruild voor nieuwe low-rated fodder.
Er is altijd een kleine kans dat er iets leuks tussen zit zo niet krijg je je inleg ongeveer weer terug
Er is altijd een kleine kans dat er iets leuks tussen zit zo niet krijg je je inleg ongeveer weer terug
Nu een paar 100 spelers packs geopend zien worden, dat is geen 33 83+ spelers waard

Merk dat fifa langzaam weer wat begint te vervelen, sneller als voorgaande jaren haha..
Uit verveling Mahrez maar gedaan en wat gaan experimenteren met het team. Desailly is echt een monster en milner verrast me echt enorm al word hij straks wel ingeruild voor Bruno G.
https://www.futbin.com/23/squad/2674596
Plichtmatig de 8 wins weer binnengehaald, kijken hoe lang ik deze editie nog vol hou
Uit verveling Mahrez maar gedaan en wat gaan experimenteren met het team. Desailly is echt een monster en milner verrast me echt enorm al word hij straks wel ingeruild voor Bruno G.
Plichtmatig de 8 wins weer binnengehaald, kijken hoe lang ik deze editie nog vol hou
Goud! Heb hem zo ingesteld dat die aanvallend achter de linies komt en de 16 in trekt, komt vaker dus goed voor de goal.rcsnellink schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 19:55:
[...]
Oeh nice! Ziet er netjes uit. Hoe bevalt Al-Owairan dan? Staat hier ook wel op het verlanglijstje
Ik begon heerlijk met de kwalificatie met maar één verlies. Daarvan prima beloningen binnen gehaald.
Vervolgens met Champs bij de eerste 10 wedstrijden, 2 verloren. Is het ondertussen zaterdagnacht geworden, verlies ik de ene wedstrijd na de ander. Wat nog mooier is, de laatste 8 wedstrijden achter elkaar alleen maar Jairzinho tegen gekomen. Uhm? Was hij dan zo cheap? En de meeste wedstrijden ook tegen een 4231 opstelling met twee CAM's. Uiteindelijk rang 5 gehaald met een paar leuke high rated fodders als beloning.
Het valt mij op dat ik op de zaterdagnacht en op de zondag echt veel sterkere tegenstanders tegenkom. Het helpt ook niet als ik telkens tegen Mbappe, Eusebio, Jairzinho, Tomori, Maldini en v.d. Sar moet spelen. Al goed, ik heb er een paar fodders bij voor Zidane SBC.
Nu nog één token binnenhalen met Moments en dan lekker inwisselen voor 75x 83+ packs.
Vervolgens met Champs bij de eerste 10 wedstrijden, 2 verloren. Is het ondertussen zaterdagnacht geworden, verlies ik de ene wedstrijd na de ander. Wat nog mooier is, de laatste 8 wedstrijden achter elkaar alleen maar Jairzinho tegen gekomen. Uhm? Was hij dan zo cheap? En de meeste wedstrijden ook tegen een 4231 opstelling met twee CAM's. Uiteindelijk rang 5 gehaald met een paar leuke high rated fodders als beloning.
Het valt mij op dat ik op de zaterdagnacht en op de zondag echt veel sterkere tegenstanders tegenkom. Het helpt ook niet als ik telkens tegen Mbappe, Eusebio, Jairzinho, Tomori, Maldini en v.d. Sar moet spelen. Al goed, ik heb er een paar fodders bij voor Zidane SBC.
Nu nog één token binnenhalen met Moments en dan lekker inwisselen voor 75x 83+ packs.
Figo vervangen of 89 lucio voor defensie.Markvd1984 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:54:
[Afbeelding]
Iemand nog tips voor verbetering
Heb nog 900k
Wachten op TOTY en tussendoor nadenken of je Zidane niet wil.Markvd1984 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:54:
[Afbeelding]
Heb nog 900k
RTTK Valverde ipv De Paul? Die is iets meer als 500 k dacht ik.Markvd1984 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 11:54:
[Afbeelding]
Heb nog 900k
Zidane SBC afgerond, hele club is leeg, maar is het 100% zeker waard. Loopt als LCM 1 op 1 na 12 wedstrijden.
Powershots met hem zijn echt niet normaal goed. In voorgaande edities van FIFA nooit met Zidane kunnen spelen, dus dat maakt het ook extra leuk/uniek.
Powershots met hem zijn echt niet normaal goed. In voorgaande edities van FIFA nooit met Zidane kunnen spelen, dus dat maakt het ook extra leuk/uniek.
Ja Figo is fijn maar idd mss keer vervangenThibaut1234 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:13:
[...]
Figo vervangen of 89 lucio voor defensie.
Lucio naar gekeken alleen dan is Robertson 1 Chem
Heb btw desailly 87 ook nog op de bank en Rijkaard 88
De Paul heb ik me positief over verbaasd speel ingame 4231 wou mss eerder de bruyne vervangenMarkmaas schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:20:
[...]
RTTK Valverde ipv De Paul? Die is iets meer als 500 k dacht ik.
Heb valverve 86 nog wel op de bank
Neem aan dat je guimaraes bedoeld ? Vind hem echt tegen vallen zeker voor ze prijs. Hij voelt enorm lomp aan.Augy schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 21:28:
Merk dat fifa langzaam weer wat begint te vervelen, sneller als voorgaande jaren haha..
Wil hem het liefste vervangen voor rb thiago, maar twijfel over ze workrates.
Overigens toch met me laatste wedstrijd 53 punten binnengehaald. Zelfde als ik altijd haal, zeer tevreden zeker gezien me slechte start en me achterliggende elftal.Traeces schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:32:
[...]
Neem aan dat je guimaraes bedoeld ? Vind hem echt tegen vallen zeker voor ze prijs. Hij voelt enorm lomp aan.
Pp griezman, de rest van de packs helemaal niks.
Wat hebben jullie gedaan met die winter wildcard tokens?
Het was weer een weekend league vol ouderwetse frustratie.
Ik begon vrijdagavond en het liep gelijk gesmeerd. ik stopte uiteindelijk bij 8-3 wat voor mijn doen erg goed is. M'n spelers voelde heerlijk soepel aan. liepen in de ruimtes en scoorden aan de lopende band. zelfs ik was verbaasd dat sommige schoten keurig in het doel gingen. alles zat mee. Het was echter laat en ik werd moe en dus besloot in zaterdagmiddag verder te gaan.
GROTE FOUT!
M'n spelers liepen niet meer. ze werden door iedereen ingehaald. dikke vertraging in de knoppen waardoor het allemaal net niet lukte. Tegenstander leek er geen last van te hebben. Ballen op de paal en spelers met 90+ rating (jairzinho, Dalglish, Viera) die voor open doel missen. Als ik dan een keer scoorde kreeg ik vaak direct een kick-off glitch goal tegen....lichtelijk frustrerend. Noem het delay, noem het scripting, het maakt mij niet uit.
Omdat ik zondag vrijwel geen tijd zou hebben heb ik op zaterdag doorgespeeld terwijl het eigenlijk wedstrijd na wedstrijd oneerlijk voelde. Ik verloor van mindere tegenstanders en leek gewoonweg niet te kunnen scoren.
Ik eindigde met rank 5 en natuurlijk net 1 win tekort voor rank 4. het voelt gewoon oneerlijk want die ene win had ik makkelijk moeten halen.
Je moet er altijd rekening mee houden dat het gebeurt maar het maakt het spel niet leuker.
Na de frustratie nog even doorgespeeld in rivals. Geen problemen en heerlijke gameplay. Daarna nog even qualifier voor volgend weekend gespeeld. geen probleem. direct 5 wins op rij en m'n spelers spelen weer op hetzelfde niveau als eerder op zaterdag. Het lijkt hem dus echt specifiek in de champions WL te zitten.
Ik hoop dat het jullie beter verging. Ik heb alleen mijn player picks geopend. Die waren zo bedroevend dat ik ze niet eens meer weet. Heb ze ook direct in de 100 players SBC gegooid die ik dan weer met TotY open.
Ik begon vrijdagavond en het liep gelijk gesmeerd. ik stopte uiteindelijk bij 8-3 wat voor mijn doen erg goed is. M'n spelers voelde heerlijk soepel aan. liepen in de ruimtes en scoorden aan de lopende band. zelfs ik was verbaasd dat sommige schoten keurig in het doel gingen. alles zat mee. Het was echter laat en ik werd moe en dus besloot in zaterdagmiddag verder te gaan.
GROTE FOUT!
M'n spelers liepen niet meer. ze werden door iedereen ingehaald. dikke vertraging in de knoppen waardoor het allemaal net niet lukte. Tegenstander leek er geen last van te hebben. Ballen op de paal en spelers met 90+ rating (jairzinho, Dalglish, Viera) die voor open doel missen. Als ik dan een keer scoorde kreeg ik vaak direct een kick-off glitch goal tegen....lichtelijk frustrerend. Noem het delay, noem het scripting, het maakt mij niet uit.
Omdat ik zondag vrijwel geen tijd zou hebben heb ik op zaterdag doorgespeeld terwijl het eigenlijk wedstrijd na wedstrijd oneerlijk voelde. Ik verloor van mindere tegenstanders en leek gewoonweg niet te kunnen scoren.
Ik eindigde met rank 5 en natuurlijk net 1 win tekort voor rank 4. het voelt gewoon oneerlijk want die ene win had ik makkelijk moeten halen.
Je moet er altijd rekening mee houden dat het gebeurt maar het maakt het spel niet leuker.
Na de frustratie nog even doorgespeeld in rivals. Geen problemen en heerlijke gameplay. Daarna nog even qualifier voor volgend weekend gespeeld. geen probleem. direct 5 wins op rij en m'n spelers spelen weer op hetzelfde niveau als eerder op zaterdag. Het lijkt hem dus echt specifiek in de champions WL te zitten.
Ik hoop dat het jullie beter verging. Ik heb alleen mijn player picks geopend. Die waren zo bedroevend dat ik ze niet eens meer weet. Heb ze ook direct in de 100 players SBC gegooid die ik dan weer met TotY open.
Soortgelijke ervaring helaas omdat ik vanmiddag de WL heb afgemaakt terwijl vanavond het originele plan was. Zoveel open kansen gemist (of rollertjes of hoog over) maar vooral onbetrouwbaarheid in de passing en de verdedigende acties.ZodiacBomber schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:25:
Het was weer een weekend league vol ouderwetse frustratie.
Laatste potje waarbij ik tevens moest winnen om een rank verder te komen kwam ik met 2-0 voor om uiteindelijk met 3-5 nat te gaan. Toen Brolin de 2-2 maakte na driemaal de bal weer terug te krijgen had ik al een bepaald voorgevoel
Ik ga het ook geen delay/scripting noemen, maar het is toch duidelijk dat EA een capaciteitsprobleem heeft met hun servers? Aangezien je je moet kwalificeren voor Champions icm een paar jaar aan historische data is het mij in ieder geval duidelijk dat EA het wel prima vind aangezien ze alle middelen/data hebben om dit probleem op te lossen.
Zit ook nog te twijfelen, kan ook casemiro pakken als echte Cdm. Daarintegen voldoet milner eigenlijk prima.Traeces schreef op zondag 8 januari 2023 @ 14:32:
[...]
Neem aan dat je guimaraes bedoeld ? Vind hem echt tegen vallen zeker voor ze prijs. Hij voelt enorm lomp aan.
Ook kan ik cancelo op LB zetten (heb ik alleen liever een linkspoot) en De Paul WW (BAAS!) weer icm met kroos. Beide eigenlijk prima opties haha
Med - Med WR zijn overigens echt meer als prima dit jaar (itt vorig jaar) zowel een Busquets als Kroos voldoet echt enorm goed
75x 83+theman36 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:06:
Wat hebben jullie gedaan met die winter wildcard tokens?
Trippier
11x 81+
15-5 hier in de wl. Kennelijk stond mijn crossplay weer aan. 2x meteen bij aftrap dat ik tegen AI speelde, bij de ene even aangekeken hoe dat ging maar de AI is niet te houden. Vliegende tackels en weet ik veel wat.
Dus gequit en die andere meteen na aftrap gequit. Ja dat kost mij 2 verlies maar die lui krijgen in elk geval dan geen win. Ook meteen crossplay weer uit gezet, zielige lui. Zijn volgens mij pc spelers die dat als enige kunnen doen. Vraag mij af hoe dat bij hun zelf gaat, krijgen ze dan ook echt een win als de AI voor ze wint?
Zijn er pc spelers hier die dit kennen? Kunnen jullie mij wellicht wat meer er over vertellen?
En nee ik veroordeel je niet als je het een x geprobeerd hebt, ben gewoon nieuwsgierig hoe zoiets zit en waarom de andere zoiets zou doen. Dan zou het haast wel zo moeten zijn dat hij dan die win krijgt lijkt mij? Anders heeft het toch geen nut? Of zijn ze echt zo toxic?
Zou mij ook niet verbazen, deze game bestaat uit louter toxic lui die niet tegen hun verlies kunnen en daarom het voor andere maar verneuken. :x
edit:
De rewards zijn veranderd volgens mij? ik krijg nu 3x 1 van 3 84+ speler keuze en 3x 1 van de 5 fut champ speler + een 100k en een 125k pack + totw pack.
Volgens mij kreeg ik vorige week toen ik 16-4 ging veel minder?
Space ik hem nu of wat
edit 2: pack ik lucas vazquez van madrid zo'n speciale kaart. Oke leuke fodder
Dus gequit en die andere meteen na aftrap gequit. Ja dat kost mij 2 verlies maar die lui krijgen in elk geval dan geen win. Ook meteen crossplay weer uit gezet, zielige lui. Zijn volgens mij pc spelers die dat als enige kunnen doen. Vraag mij af hoe dat bij hun zelf gaat, krijgen ze dan ook echt een win als de AI voor ze wint?
Zijn er pc spelers hier die dit kennen? Kunnen jullie mij wellicht wat meer er over vertellen?
En nee ik veroordeel je niet als je het een x geprobeerd hebt, ben gewoon nieuwsgierig hoe zoiets zit en waarom de andere zoiets zou doen. Dan zou het haast wel zo moeten zijn dat hij dan die win krijgt lijkt mij? Anders heeft het toch geen nut? Of zijn ze echt zo toxic?
Zou mij ook niet verbazen, deze game bestaat uit louter toxic lui die niet tegen hun verlies kunnen en daarom het voor andere maar verneuken. :x
edit:
De rewards zijn veranderd volgens mij? ik krijg nu 3x 1 van 3 84+ speler keuze en 3x 1 van de 5 fut champ speler + een 100k en een 125k pack + totw pack.
Volgens mij kreeg ik vorige week toen ik 16-4 ging veel minder?
Space ik hem nu of wat
edit 2: pack ik lucas vazquez van madrid zo'n speciale kaart. Oke leuke fodder
[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 08-01-2023 19:28 ]
Ze krijgen een win inderdaad als ze winnen of jij quit op een achterstand.fifanoob schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:23:
Ook meteen crossplay weer uit gezet, zielige lui. Zijn volgens mij pc spelers die dat als enige kunnen doen. Vraag mij af hoe dat bij hun zelf gaat, krijgen ze dan ook echt een win als de AI voor ze wint?
Ik heb er op gezocht, maar kon het niet eens vinden. Niet omdat ik het wilde gebruiken, maar omdat ik er twee weken geleden voor het eerst van hoorde en wel eens benieuwd was hoe het dan werkt.Zijn er pc spelers hier die dit kennen? Kunnen jullie mij wellicht wat meer er over vertellen?
Ben het prompt vorige week tegen gekomen tijdens de WL, ook maar 1x. Daarna niet weer.
Het is trouwens niet iets unieks voor pc-spelers, ik heb begrepen dat er op de consoles ook mogelijkheden zijn om in elk geval te quitten zonder verlies te pakken. Of er ook win-quits zijn, geen idee eerlijk gezegd. Maar cheating is niet langer iets unieks voor de PC.
Voorheen was het als je je netwerkkabel uit je console haalde dan telde hij de pot niet mee en kon je dus nog een x.Prosac schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:31:
[...]
Ze krijgen een win inderdaad als ze winnen of jij quit op een achterstand.
[...]
Ik heb er op gezocht, maar kon het niet eens vinden. Niet omdat ik het wilde gebruiken, maar omdat ik er twee weken geleden voor het eerst van hoorde en wel eens benieuwd was hoe het dan werkt.
Ben het prompt vorige week tegen gekomen tijdens de WL, ook maar 1x. Daarna niet weer.
Het is trouwens niet iets unieks voor pc-spelers, ik heb begrepen dat er op de consoles ook mogelijkheden zijn om in elk geval te quitten zonder verlies te pakken. Of er ook win-quits zijn, geen idee eerlijk gezegd. Maar cheating is niet langer iets unieks voor de PC.
Maar volgens mij kan dat al een tijdje niet meer, geen idee eigenlijk. Mij te veel werk om telkens achter mijn ps5 te kruipen om zoiets te doen. Verliezen hoort er bij kan het prima handelen.
Maar als ze zo die win krijgen.. Pff irritant. Snap niet dat EA het niet voor elkaar krijgt omdat normaal te fixen. Net als dat quiten automatisch een lose is en dus een WIN voor de andere.
Trouwens die Vazquez is een rechtsback, ik dacht rechtsvoor, eigenlijk best wel een dikke kaart die in mijn basis kan ;>
[ Voor 7% gewijzigd door fifanoob op 08-01-2023 19:36 ]
Het gaat in dit geval om de bug waardoor je de AI. Voor je kan laten spelen, dat is wel alleen op PC.Prosac schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:31:
[...]
Ze krijgen een win inderdaad als ze winnen of jij quit op een achterstand.
[...]
Ik heb er op gezocht, maar kon het niet eens vinden. Niet omdat ik het wilde gebruiken, maar omdat ik er twee weken geleden voor het eerst van hoorde en wel eens benieuwd was hoe het dan werkt.
EA hoor je er niet over en een fix blijft uit.
Crossplay uitzetten is wel aan te raden.
100x 80+ sbc inleveren krijg je toch mooie pakketjes voor, ideaal om al mijn lage untrades in te leveren
Ik zie hie erg gave teams voorbij komen, complimenten! Heb dit jaar gekozen voor een Premier League team, en idt is nu de stand van zaken, heb nog ruim 450k te besteden:
/f/image/nzL9vP3Vs3ONrJWo4U0J7mxi.png?f=fotoalbum_large)
Iemand suggesties voor verbeteringen? Campos, Saka, James en Kane zijn tradable...
/f/image/nzL9vP3Vs3ONrJWo4U0J7mxi.png?f=fotoalbum_large)
Iemand suggesties voor verbeteringen? Campos, Saka, James en Kane zijn tradable...
[ Voor 3% gewijzigd door Er!k op 08-01-2023 20:28 ]
Campos instant vervangen, doel is veel te groot voor die beste man 🙈Er!k schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:27:
Ik zie hie erg gave teams voorbij komen, complimenten! Heb dit jaar gekozen voor een Premier League team, en idt is nu de stand van zaken, heb nog ruim 450k te besteden:
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 08-01-2023 20:52 ]
Heb Butland 89 nog en Ederson achter de handAugy schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:51:
[...]
Campos instant vervangen, doel is veel te groot voor die beste man 🙈
Carvajal is niets duurder (10k) en is beter qua stats (verdedigend, totale in vazquez voordeel door schieten). Heb 'm zelf uitgeprobeerd en die is heel agile. Super fijne RB.fifanoob schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:33:
[...]
Voorheen was het als je je netwerkkabel uit je console haalde dan telde hij de pot niet mee en kon je dus nog een x.
Maar volgens mij kan dat al een tijdje niet meer, geen idee eigenlijk. Mij te veel werk om telkens achter mijn ps5 te kruipen om zoiets te doen. Verliezen hoort er bij kan het prima handelen.
Maar als ze zo die win krijgen.. Pff irritant. Snap niet dat EA het niet voor elkaar krijgt omdat normaal te fixen. Net als dat quiten automatisch een lose is en dus een WIN voor de andere.
Trouwens die Vazquez is een rechtsback, ik dacht rechtsvoor, eigenlijk best wel een dikke kaart die in mijn basis kan ;>
[ Voor 3% gewijzigd door Oekol op 08-01-2023 21:56 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zojuist Zidane icon sbc afgerond met 450K coins. Hele glibberige speler, fysiek sterk, goede schoten en vooral een sterke pass. Alleen jammer dat zijn stamina wat minder is. Desondanks merk je het toch niet zoveel als je voorbij de 70 minuten bent.
Ik ben er blij mee!
Ik ben er blij mee!
Carvajal ziet er ook wel goed uit. Thanks voor de tip. Zat eerst ook aan Vazquez te denken, maar aangezien m'n rb/lb toch meestal achter blijven, heb ik aan shooting niet heel veel.Oekol schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:56:
[...]
Carvajal is niets duurder (10k) en is beter qua stats (verdedigend, totale in vazquez voordeel door schieten). Heb 'm zelf uitgeprobeerd en die is heel agile. Super fijne RB.
Team trouwens omgegooid nu.
/f/image/vwLNKvAqjgOY938jWHZnLJjU.png?f=fotoalbum_large)
Wil alleen dus een nieuwe RB binnenkort. (en CB, maar dat komt..) En ik twijfel nog een beetje over m'n middenveld nu. Heb nu Busquets als CDM en die bevalt wel goed. Beetje als Wijnaldum. Kroos bevalt ook goed, alleen weet ik nog niet zo goed wat ik qua positie met hem wil.
Het voelt net iets te defensief nu. Misschien toch een CAM ipv busquets en dan Frenke en Kroos als CDM die ook naar voren mogen? Alleen misschien zijn die weer niet sterk verdedigend genoeg. Keuzes keuzes.
Oja en Griez dus als spits. Bevalt goed tot nu toe, maar moet nog echt wat meer spelen voor een definitief oordeel. Wel super agile qua dribbelen iig.
[ Voor 5% gewijzigd door rcsnellink op 09-01-2023 09:04 ]
Of WL spelen op je 4G hotspot en dat ding eruit knallenfifanoob schreef op zondag 8 januari 2023 @ 19:33:
[...]
Voorheen was het als je je netwerkkabel uit je console haalde dan telde hij de pot niet mee en kon je dus nog een x.

Heb je politano sbc gedaan? Bij mij is hij supersub maar wat een fijne spits is dat zeg.Partypooper schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:18:
Uit de laatste base icon sbc Del Piero gekregen. Hierdoor besloten om het team weer om te gooien. Vanavond maar eens even proberen als ik thuis ben.
Ingame speel ik 4-2-2-2 of 4-1-2-1-2(2).
[Afbeelding]
Zit ook te denken aan Politano als sub. Maarja heb OOP Chiesa al op de bank, qua stats is die zeer vergelijkbaar...Markmaas schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:06:
[...]
Heb je politano sbc gedaan? Bij mij is hij supersub maar wat een fijne spits is dat zeg.
Nee, twijfel nog om die te doen. Is die zo goed?Markmaas schreef op maandag 9 januari 2023 @ 12:06:
[...]
Heb je politano sbc gedaan? Bij mij is hij supersub maar wat een fijne spits is dat zeg.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Politano is echt fantastisch.
Dodelijk trio met Vlahovic en Chiesa.
Vlahovic: 178 wedstrijden, 187 goals
Politano: 28 wedstrijden, 21 goals
Chiesa: 288 wedstrijden, 98 goals.
(Maar de meeste goals stammen van de omzet van middenvelder naar spits naast Vlahovic)
Volgens mij had ik zelfs in FIFA21 niet zo’n succesvolle spits als Vlahovic.
Dodelijk trio met Vlahovic en Chiesa.
Vlahovic: 178 wedstrijden, 187 goals
Politano: 28 wedstrijden, 21 goals
Chiesa: 288 wedstrijden, 98 goals.
(Maar de meeste goals stammen van de omzet van middenvelder naar spits naast Vlahovic)
Volgens mij had ik zelfs in FIFA21 niet zo’n succesvolle spits als Vlahovic.
Het hangt er een beetje van af hoe jij het liefst speelt, maar ik heb zelf het liefst een behendige spits staan. Kane heeft dat toch wat minder. Ik vind Di Natale wel echt geweldig in de spits man, dus voor mij persoonlijk zou dat de eerste verandering zijn.Er!k schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:27:
[Afbeelding]
Politano ook even snel gecomplete. Zit voor nu op de bank, maar ben benieuwd!
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Mbappe natuurlijkBeavbusi schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:52:
Ginola of Mbappe?
Mbappe, die man is niet te houdenBeavbusi schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:52:
Ginola of Mbappe?
Mid/WC icon 88+ sbc hmmmm
Mid gullit zou wel leuk zijn ;D
Bijna, mid Bergkamp is het gewordenfifanoob schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:05:

Helaas blanc gewordenfifanoob schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:05:
Als ik zo kijk naar de mogelijke mid icons is het haast zonde om te doen. Zoveel 2 a 3 ton en binnen handbereik. Dan kun je 't toch beter in je club laten tot toty en de promoties lijkt me?
Het blijft een gok, pack je r9 , Gullit, Cruijff etc heb je gewoon de jackpot.Oekol schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:22:
Als ik zo kijk naar de mogelijke mid icons is het haast zonde om te doen. Zoveel 2 a 3 ton en binnen handbereik. Dan kun je 't toch beter in je club laten tot toty en de promoties lijkt me?
Ach met alleen maar untradables wil ik nog wel eens een gokje wagen, maar meestal pakt dit soms niet goed uit. Fodder stijgt gelukkig wel als een malle. Modric etc voor 22k gekocht en is nu 30k.Oekol schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:22:
Dit zijn de gokjes die ik zelf nog wel neem dit omdat mijn club vol met spelers zit en ik ook nog heel veel packs heb staan wachten.Oekol schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:22:
Yashin gaat misschien ook nog wel in de basis bij mij. Ff kijken hoe die het doet, heb nu Edje maar die is tradeable.
Hier Kluivert gekregen. Ja goed, ik heb een volledig Nederlands team dus op zich wel blij mee. Vorig jaar speelde ik ook met dit soort spitsen en dat ging perfect. Kijken hoe ik hem inpas
Petit wc, niet de jackpot maar zeker een waardevolle cdm en meer als de prijs van de sbc.
Wel jammer dat ik mahrez niet meer kan linken nu. Dan 'maar' terug naar Messi op cam
Wel jammer dat ik mahrez niet meer kan linken nu. Dan 'maar' terug naar Messi op cam
Roy Keane helaas, maar na vorige week Eusebio mag ik komende tijd niet klagen.
Pele 95 uit de sbc gehaald. Heb ik toch nog een keer geluk
Hier Figo. Kon slechter, maar ook beter...
Ook maar eens proberen dan.
Aaargh. Kan mezelf haast niet tegen houden. Het is niet kiezen zoals laatst met de icons of wel?
Nope.Oekol schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:53:
Aaargh. Kan mezelf haast niet tegen houden. Het is niet kiezen zoals laatst met de icons of wel?
Heerlijke W 🇧🇷ThijsM schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:51:
Pele 95 uit de sbc gehaald. Heb ik toch nog een keer geluk
Klose......🤣
Butragueno is tradable. Even proberen en wellicht for time being vervangen dan maar.
Butragueno is tradable. Even proberen en wellicht for time being vervangen dan maar.
[ Voor 74% gewijzigd door Oekol op 09-01-2023 20:25 ]
Butra en Klose kun je niet met elkaar vergelijken. Butra is velen malen beter. Je hebt gegokt en dit keer helaas verloren. Ik weet niet of je Mid of WC versie hebt maar beiden zijn niet al te best en goedkoop op de markt verkrijgbaar. Dribbelen zal je nog tegenvallen als je Butra gewend bent.Oekol schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:19:
Klose......🤣
Butra draait en dribbelt soepel en Klose alles behalve dat. Butra heeft ook een 5* weakfoot en Klose 4*. dat ga je dus ook merken.
Misschien in een 2 spitsen opstelling naast elkaar zetten en dan Klose als aanspeelpunt/valse spits omdat hij traag en minder wendbaar is.
Berghuis in het TOTY kandidaten team.. Die wordt het toch niet maar wat een grap.
Ik wil TOTY NOPPERT
Ik wil TOTY NOPPERT
Butra is fantastisch als de gameplay goed is, maar het is vaak niet goed en dan kun je met Butra helaas niet meer de physieke duels ontwijken.ZodiacBomber schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:46:
[...]
Butra en Klose kun je niet met elkaar vergelijken. Butra is velen malen beter. Je hebt gegokt en dit keer helaas verloren. Ik weet niet of je Mid of WC versie hebt maar beiden zijn niet al te best en goedkoop op de markt verkrijgbaar. Dribbelen zal je nog tegenvallen als je Butra gewend bent.
Butra draait en dribbelt soepel en Klose alles behalve dat. Butra heeft ook een 5* weakfoot en Klose 4*. dat ga je dus ook merken.
Misschien in een 2 spitsen opstelling naast elkaar zetten en dan Klose als aanspeelpunt/valse spits omdat hij traag en minder wendbaar is.
Ik heb de mijne verkocht, ga nu voor de herkansing met Drogba (zou ze beide wel willen maar dat zit er niet in).
Kan wel inderdaad 442 proberen. Als klose niks is dan gaat die banken of zo. Of ik stop 'm in een volgende sbc. Butra is ook niet alles in een 4231 formatie. Denk fijner met twee spitsen vooropZodiacBomber schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:46:
[...]
Butra en Klose kun je niet met elkaar vergelijken. Butra is velen malen beter. Je hebt gegokt en dit keer helaas verloren. Ik weet niet of je Mid of WC versie hebt maar beiden zijn niet al te best en goedkoop op de markt verkrijgbaar. Dribbelen zal je nog tegenvallen als je Butra gewend bent.