[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 61 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Verdwijnen vanzelf.

Ik heb de WC rewards gelijk open gemaakt. Packweight is nu nog beter (met TOTW en WW), maar enkel een duplicate WW gehad. De rest was allemaal high rated gold fodder, als het al een walkout was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 16:10
Rhain schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 08:13:
Uhm.. even stom vraagje denk.. Gisteren hebben we (automatisch via webapp) de rewards gekregen voor het aantal WC-spelers. Moet je ze nu met de hand verwijderen? Ze zitten nog steeds heel irritant in m'n club..
Zullen in de loop van de komende dagen vanzelf verdwijnen.

EA kennende gaat dat vast weer halfbakken.
Hopelijk verandert mijn rode Mbappe in een gold ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
SterqVerhael schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 08:14:
Verdwijnen vanzelf.

Ik heb de WC rewards gelijk open gemaakt. Packweight is nu nog beter (met TOTW en WW), maar enkel een duplicate WW gehad. De rest was allemaal high rated gold fodder, als het al een walkout was.
Ik heb 11 packs open gemaakt. De packs met veel spelers of die waar alleen de high rated uit komen laat ik nog even dicht.
Maar ik had weinig soeps, ja, 2 TOTW’s in 1 pack. Borini en Mendez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik laat alle packs dicht tot TotY. Ik heb niet de illusie dat er wat bijzonders in deze packs zit. Meestal is de packweight bij dit soort packs erg laag. Ben gewoon benieuwd hoeveel packs ik kan sparen tot die tijd.

De spelers in de huidige TotW vind ik sowieso om te huilen dus daar mis ik weinig aan. De spelers in m'n huidige team zijn beter dan elke kaart in de TotW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Ben normaal gesproken ook niet zo'n spaarder qua packs, maar vanaf nu toch maar gewoon sparen voor TOTY... Die World Cup rewards nog niet geopend, stuk of 17 van die Wild Card tokens over, dus daar ook maar wat packs van kopen. Heb afgelopen week zoveel untradable hoge fodder gekregen.... (Lewa, Neymar, Kroos, Trent) dat ik gewoon bang ben ze nogmaals te packen....

Afgelopen week al veel 83 en 84 duplicates... Waardoor ik me genoodzaakt voelde om die Oxford sbc maar te doen, (want Bundesliga team dus wil alleen inzetten op deze league en ver weg blijven van de gok sbc's)

Mn team loopt ook voor geen meter meer nadat ik na afgelopen seizoen terug gezet was van div 6 naar 8. Dacht wel ff makkelijk terug te komen, maar valt nog niet helemaal mee.... Moet ik er wel bij zeggen, dat ik eigenlijk altijd onder invloed van alcoholische versnapering als ik speel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik probeer juist het aantal packs wat te beperken, heb ooit 80 packs gespaard voor TOTY en na een paar uur openen was ik vooral gefrustreerd. :P
Bewaar die 25x packs e.d.

Voor de TOTW packs hoef je geen WL te spelen deze week idd. Op zich wel jammer dat nog niet alle competities begonnen waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:03
Rhain schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 08:13:
Uhm.. even stom vraagje denk.. Gisteren hebben we (automatisch via webapp) de rewards gekregen voor het aantal WC-spelers. Moet je ze nu met de hand verwijderen? Ze zitten nog steeds heel irritant in m'n club..
Ze staan er indd nog steeds zal wel een fout zijn van ea. De grap is dat de rode mbappe geen klokje meer heeft in me selectie. De rest in me club wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02:19
Jesus wat de game play slecht
Elke bal schiet van de voet
Keepers houden daadwerkelijk niks tegen
Tegenstanders als ze 2-0 voor staan rond tikken achterin na 30 min al
Wat is er met dat spelers, speel gewoon lekker een wedstrijdje klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Snap niet dat je daar soort lui niet kan rapporteren voor spel bederf, ja het mag hoe ze spelen
Maar voor normale casuals gamers is dit niet leuk lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:19:
[...]

Ze staan er indd nog steeds zal wel een fout zijn van ea. De grap is dat de rode mbappe geen klokje meer heeft in me selectie. De rest in me club wel
Net even gekeken, bij mij is De Bruyne niet langer voorzien van een klokje _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:55
LukeSpangas schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:12:
Ben normaal gesproken ook niet zo'n spaarder qua packs, maar vanaf nu toch maar gewoon sparen voor TOTY... Die World Cup rewards nog niet geopend, stuk of 17 van die Wild Card tokens over, dus daar ook maar wat packs van kopen. Heb afgelopen week zoveel untradable hoge fodder gekregen.... (Lewa, Neymar, Kroos, Trent) dat ik gewoon bang ben ze nogmaals te packen....

Afgelopen week al veel 83 en 84 duplicates... Waardoor ik me genoodzaakt voelde om die Oxford sbc maar te doen, (want Bundesliga team dus wil alleen inzetten op deze league en ver weg blijven van de gok sbc's)
TOTY is toch binnen een paar weken normaalgesproken ?

Maar ik verwacht nog een paar dikke SBC's etc, EA doet altijd een paar dingen om players te trainen voordat dit soort promos losgaan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:33:
[...]

Zou mooi zijn een gratis Mbappe cadeau :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-04 08:38
Nou hier gewoon alles klokje hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:02:
[...]

Zou mooi zijn een gratis Mbappe cadeau :+
Heb het niet gezien, maar het zou een leuk foutje zijn als die kaartjes opeens in SBC’s kunnen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Prosac schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:33:
[...]

Maar kun je hem nog gebruiken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Als je packs spaart zou ik die mooi vrijdag met het begin van de Centurions promo openen. Kan niet anders dat hier hele toffe spelers bij zitten; Zlatan, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Valandil schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:50:
spoiler:
Mid Zidane mogelijk als sbc tijdens centurion
Fodder bewaren dus
Ik denk dat dit best eens waar zou kunnen zijn. EA doet er normaal alles aan om iedereen z'n club te laten legen voor de TotY zodat ze meer packs kunnen verkopen.

Met een SBC voor zo'n gewilde speler zullen een hoop spelers er voor gaan. Deze speler kost 1,8 mln op de markt dus zal de SBC voor ongeveer 1,5 gaan kosten. Is ook een end game speler.

Voor mij niet haalbaar. M'n club is leeg, coins heb ik bijna niet en spelers verkopen kan ik wel maar wilnik eigenlijk niet. Hiermee zou ik wel zo'n 700K kunnen verdienen maar ik speel te graag met deze spelers.

Komt bij dat Fifa voor mij al in de eindfase zit. Meestal begin ik in januari interesse te verliezen en stop ik op 1 maart met spelen tot het in september weer gaat kriebelen.
Ik ga dus niet al teveel moeite meer doen in het grinden, traden en spelen. Vanaf nu heel casual spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
LukeSpangas schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:12:

Mn team loopt ook voor geen meter meer nadat ik na afgelopen seizoen terug gezet was van div 6 naar 8. Dacht wel ff makkelijk terug te komen, maar valt nog niet helemaal mee.... Moet ik er wel bij zeggen, dat ik eigenlijk altijd onder invloed van alcoholische versnapering als ik speel....
Vergeet niet dat alle andere spelers waarmee je in div 6 zat samen met jou zijn terug gezet naar div.8

Ik zat vorig seizoen in div 3 en werd terug gezet naar div 5. Daar zit ik nu nog steeds. Komt met name omdat ik elke week alleen voor de 8 wins ga en ik me elke week wel kwalificeer voor de WL en daar dan weer voldoende kwalificatiepunten heb voor de volgende WL.

Enige nadeel van de lagere divisies is dat je minder kwalificatiepunten krijgt en misschien meer moet spelen voor de WL. (Als je daar aan mee wilt doen)
De packs en rewards zijn in elke divisie k*'t, daar mis je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik zal na januari ook wel steeds meer casual gaan spelen. Ik vind het lastig om afscheid te nemen van bepaalde spelers. Ik kan een Vlahovic inmiddels echt wel vervangen voor een betere speler en had veel eerder afscheid moeten nemen van Milinkovic (hoop op een TOTY versie). Als spits lijkt die Hahn een betere voor mijn elftal dan Vlahovic, maar toch…

Denk dat ik dit jaar weer hetzelfde ga doen als FIFA21, ik sla “ FIFA24” lekker over. Weer een jaartje supercasual wat potjes spelen als ik zin heb en niet die verslavende drang steeds weer in te loggen voor de SBC’s of de grind voor spelers/fodder.

Ben ook blij dat die Milestone spelers straks verdwijnen. Ik heb alleen de spelers van de Eredivisie gedaan. Ik kan me er niet toe zetten nog 20 potjes te spelen voor de overgebleven spelers van Turkije, Championship en de MLS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-DoqKboKB8LevXHWK9iD3KWIjY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wvtx7dcfISe3HLYH8iXraj5R.png?f=fotoalbum_large

Dafck?! Sinds wanneer kan er een gold(?!) ToTW uit een Bronze pack van de store komen? Zit al dagen lang bronze packs te verhandelen, krijg ik deze ineens.. nice O-)

edit: oke, 79 is dus per definitie niet goud, maar kan ook brons zijn, vooruit. Alsnog een mooi W uit een bronze pack.

[ Voor 12% gewijzigd door Rhain op 05-01-2023 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Rhain schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:36:
[Afbeelding]

Dafck?! Sinds wanneer kan er een gold(?!) ToTW uit een Bronze pack van de store komen? Zit al dagen lang bronze packs te verhandelen, krijg ik deze ineens.. nice O-)

edit: oke, 79 is dus per definitie niet goud, maar kan ook brons zijn, vooruit. Alsnog een mooi W uit een bronze pack.
75+ rating is goud toch? Wat voor plugin is dat die je gebruikt over de web-app? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Jammer er staat weer een klokje bij mijn Mbappe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
Robonnl schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:47:
[...]
75+ rating is goud toch? Wat voor plugin is dat die je gebruikt over de web-app? :D
Fut Trade Enhancer. Een script dat je moet installeren via Tampermonkey (Chrome) extension :Y) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Rhain schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:00:
[...]

Fut Trade Enhancer. Een script dat je moet installeren via Tampermonkey (Chrome) extension :Y) .
Ahh, ben wel bekend met Tampermonkey. Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeJogan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jmkr2TmWFYD6xDFZu19WpzHgoQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/glgYddzUGCwhTZFoJOBDN8yW.jpg?f=fotoalbum_large ea is gul met de tijd voor alle cups etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
ZodiacBomber schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 13:50:
[...]

Ik denk dat dit best eens waar zou kunnen zijn. EA doet er normaal alles aan om iedereen z'n club te laten legen voor de TotY zodat ze meer packs kunnen verkopen.

Met een SBC voor zo'n gewilde speler zullen een hoop spelers er voor gaan. Deze speler kost 1,8 mln op de markt dus zal de SBC voor ongeveer 1,5 gaan kosten. Is ook een end game speler.
Ik zat er niet ver naast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01:18
1.4 miljoen, mij niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:05
Ik pas ook even, bergen met fodder maar 88 en 89 squad word wel een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
pffft, besluit ik Tonali te negeren, komt Politana :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:48
Zo, als je nog verhandelbare spelers van FC Twente of Emmen in je club hebt, is dit het moment om ze te verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Laatst online: 01-05 13:24
Haha ik had voor de zekerheid wat Bordeaux spelers ingekocht voor 150 ivm Zidane. Gaan er nu al vijf weg voor 10.000 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Moody2204 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:05:
Zo, als je nog verhandelbare spelers van FC Twente of Emmen in je club hebt, is dit het moment om ze te verkopen!
Thanks! Dat was een snelle 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
theman36 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:32:
[...]

Thanks! Dat was een snelle 100k
Altijd lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:03:
Pato uit de Winter Wildcards.

Was 1 van de 2 die ik al had. :')
10 wins in Winter Wildcards cup, dus Winter Wildcard pakket.

Toljan.

De andere die ik al had. EA :') :') :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Rhain schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:36:
[Afbeelding]

79 is wel goud.
Het gaat om zijn normale kaart, dat is een bronzen kaart en dus krijg je deze in bronze packs. Zo werkt het met speciale kaarten ook.

Ze hebben vanaf nu de TOTW kaarten aangepast zodat ze grotere boosts krijgen, de rest van de TOTW kaarten hebben ook een hogere rating dan normaal.
Daarom gaat deze van brons ineens naar goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Heb er vast wat gemist, maar heb nu 18 van die groene kaartjes.
Met 20 heb ik 3x25 zeldzame spelers pakket.
Ik moet die sbc van emmen-twente nog doen, dan kom ik op 19.
Jullie weten natuurlijk niet welke ik wel of niet heb gedaan, maar misschien is er een site waar alle opties op staan.
Kan ik checken welke nu nog open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
cubert20 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 00:53:
Jullie weten natuurlijk niet welke ik wel of niet heb gedaan, maar misschien is er een site waar alle opties op staan.
Winter wild card token tracker intypen bij Google en voillaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:07
https://fifaforums.easpor...ker-26-25-30-%EF%B8%8F/p1

Hier allemaal op een rij.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Ga er morgen eens naar kijken.
Wat een lieve mensen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
cubert20 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 01:32:
Maar met 2 seconden zoekwerk en ietsjes moeite had je dit zelf gekund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Het lijkt erop dat de Centurion promo toch wat mooie spelers gaat bevatten: Neymar, Kimpembe, Rebiç, Hero Ledley King.

Het lijkt er trouwens ook op dat het 0,0 zin heeft om packs te sparen voor de TOTY promo. In deze video komt rond minuut 21 een screenshot voorbij waaruit blijkt dat iemand van EA help aangeeft dat je met saved packs geen TOTY kan packen. Dit kan alleen met packs die je tijdens de TOTY promo koopt (met points dus) of packs die je tijdens de promo hebt verkregen (via sbc's, rewards, etc.). Maar geen idee of het waar is, Nate lijkt er zelf aan te twijfelen.

https://www.youtube.com/watch?v=VhjEAlAc8WU&t=2s

[ Voor 75% gewijzigd door SterqVerhael op 06-01-2023 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04 16:26
Deze site is ook heel overzichtelijk, je kunt direct zien welke tokens nog beschikbaar zijn:
https://morefut.com/trackers/winter-wildcards-swaps/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbio85
cubert20 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 01:32:
Ik denk dat we op dit forum een beetje compenseren voor de extreme giftigheid ingame ;)

Had van de week de objectives voor de WW Cup en zo'n andere "friendly" cup voltooid met nog een paar games over. Heb die gewoon weggegeven zoals men dat in champs ook soms doet. Lijkt me toch handig voor mensen die te laat zijn of gewoon niet aan voldoende wins komen. Volgens mij was ik de enige idioot die dit deed...

[ Voor 38% gewijzigd door Robbio85 op 06-01-2023 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
SterqVerhael schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:51:
Het lijkt erop dat de Centurion promo toch wat mooie spelers gaat bevatten: Neymar, Kimpembe, Rebiç, Hero Ledley King.

Het lijkt er trouwens ook op dat het 0,0 zin heeft om packs te sparen voor de TOTY promo. In deze video komt rond minuut 21 een screenshot voorbij waaruit blijkt dat iemand van EA help aangeeft dat je met saved packs geen TOTY kan packen. Dit kan alleen met packs die je tijdens de TOTY promo koopt (met points dus) of packs die je tijdens de promo hebt verkregen (via sbc's, rewards, etc.). Maar geen idee of het waar is, Nate lijkt er zelf aan te twijfelen.

Lijkt me toch wel sterk ? Zou het overigens wel schandalig vinden van EA als ze dat flikken. Maar het blijft EA dus het zal me ook weer niks verbazen :)
Robbio85 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat we op dit forum een beetje compenseren voor de extreme giftigheid ingame ;)

Had van de week de objectives voor de WW Cup en zo'n andere "friendly" cup voltooid met nog een paar games over. Heb die gewoon weggegeven zoals men dat in champs ook soms doet. Lijkt me toch handig voor mensen die te laat zijn of gewoon niet aan voldoende wins komen. Volgens mij was ik de enige idioot die dit deed...
Die friendly cup is ook een partijtje toxic niet normaal. Gister iemand 88 min gespeeld, ik maak gelijk leaved hij.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Traeces schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:37:
[...]

Die friendly cup is ook een partijtje toxic niet normaal. Gister iemand 88 min gespeeld, ik maak gelijk leaved hij.............
Ja, die zijn echt dodelijk. Ze halen alles uit de kast. Ik was blij dat ik alle objectives kon voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Robbio85 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:41:
[...]

Ja, die zijn echt dodelijk. Ze halen alles uit de kast. Ik was blij dat ik alle objectives kon voltooien.
Kreeg ook echt de meeste bizarre teams tegen :+ Squad vol met icons en hero's :P Dan ook niet van die pauper icons maar gewoon WC R9 etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:48:
[...]

Kreeg ook echt de meeste bizarre teams tegen :+ Squad vol met icons en hero's :P Dan ook niet van die pauper icons maar gewoon WC R9 etc :P
Ik heb een pauper WC Butra; elke wedstrijd zouden er 1-2 verdedigers na afloop meteen door naar de gevangenis kunnen als je kijkt naar de overtredingen.

Ik zie dat overigens sneller gebeuren dan dat er eens kaart valt :+

WC Drogba lijkt misschien beter in deze game, met L1 etc maakt het bodymodel van speler sowieso weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:00:
[...]

Ik heb een pauper WC Butra; elke wedstrijd zouden er 1-2 verdedigers na afloop meteen door naar de gevangenis kunnen als je kijkt naar de overtredingen.

Ik zie dat overigens sneller gebeuren dan dat er eens kaart valt :+

WC Drogba lijkt misschien beter in deze game, met L1 etc maakt het bodymodel van speler sowieso weinig uit.
Zie soms inderdaad wel overtredingen dat ik denk hmmmm, dat is wel een kaartje. Nee gewoon door spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
Traeces schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:37:
Lijkt me toch wel sterk ? Zou het overigens wel schandalig vinden van EA als ze dat flikken. Maar het blijft EA dus het zal me ook weer niks verbazen :)
Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Toch maakt het eigenlijk ook niet zo heel veel uit, want of je nu 100 of 300 packs opspaart. De kans dat je een TOTY packt is net zo groot als de Eindejaarsloterij winnen volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 20:45
Ben mijn club aan het legen voor Zidane.
Zoveel high rated spelers die ik kon lozen. Nog 2 88 en een 86 te gaan, maar ben nu wel door al mijn fodder heen. Kan alleen geen WC icon submitten in de SBC via de app.

Heb een wc baggio die ik niet gebruik, maar kan hem niet in een sbc doen :|

Vanavond maar eens via de console proberen

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-03 22:34
Iemand nog tips om te sparen voor een nieuwe speler?
Ik heb op dit moment 200k munten en heb weinig tot geen spelers die ik kan verkopen.
wel heb ik nog een hoop pakketjes en aanstaande Rewards die daar nog bij komen. Heb het idee dat dit team op de een of andere manier niet echt lekker loopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W3Up4kQP5M-t_MdAWFx5IIManfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uoZPahxoDRQLfnZ1i1dbMKPm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kkzUgJynCPihyBGcIfYlfz5FwF4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZTZhU8ZIkbPExneMd4UGVQlL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKsq02idMnadtsSZ93LcVQJnmQo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2VtjUKxKpm2SI97vWEFSVaJA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Nu online
SterqVerhael schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:12:
[...]

Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk. Toch maakt het eigenlijk ook niet zo heel veel uit, want of je nu 100 of 300 packs opspaart. De kans dat je een TOTY packt is net zo groot als de Eindejaarsloterij winnen volgens mij :+
Vorig jaar denk packs gespaard ter waarde van 300 eu. En vorig jaar 3 toty spelers gepackt. Waarvan 2 zo in de basis konden.

Wat ik niet snap, ik hoef toch niet uit te leggen hoe kans berekening werkt? Tuurlijk heb je altijd meer kans als je packs bewaard. Vind dat altijd zo'n rare stelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Ik heb in alle Fifa's die ik heb gespeeld en dat zijn er flink wat, nog nooit een TOTY gepackt.

Als de pack weight 0,01% op een TOTY is (ervan uitgaande dat het voor iedere pack hetzelfde is, wat niet zo is, maar soit) en je bewaard 300 packs. Dan heb je 300x0,01% kans op een TOTY en dat is meer dan wanneer je die packs niet hebt. Dus ja, je hebt een grotere kans, maar de kans is nog steeds klein.

Als ik meer kans wil op de eindejaarsloterij kan ik ook 3 straten kopen ipv 2 halve loten. Dan heb ik een grotere kans om te winnen inderdaad, maar de kans blijft nog steeds klein. :+

[ Voor 71% gewijzigd door SterqVerhael op 06-01-2023 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
SterqVerhael schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:14:
Ik heb in alle Fifa's die ik heb gespeeld en dat zijn er flink wat, nog nooit een TOTY gepackt.
Ja en ik pack elk jaar minimaal wel 2 TOTY. Het is maar net hoeveel packs je opent en hoeveel geluk je hebt, maar open je heel weinig is de kans dat je geluk hebt natuurlijk ook kleiner. Bewaar je packs heb je dus ook MEER kans op geluk dat zijn gewoon feiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
SterqVerhael schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:51:

Dit klopt dus niet maar dat legt hij in de video ook goed uit. Dat jij zegt dat het 0,0 zin heeft is idd een sterk verhaal.

Ik spaar vaak een paar weken voor toty mijn packs op en in fifa 21 wierp dat zn vruchten af. Ik packte toen Van Dijk en Allison. Vorig jaar had ik helemaal niks.

Ik heb wel vaker een weekje packs opgespaard en die dan op vrijdagavond met de nieuwe promo geopend. Ik had toch af en toe geluk en packte een nieuwe kaart. Dat zou dan volgens die theorie ook niet moeten kunnen.

Ik heb wel eens het idee dat de packweight op untradeable packs hoger is dan tradeable. Afgelopen weekend heb ik veel packs te openen tijdens de winter wildcard promo. Op de untradeables packte ik Saint Maximin en Adama Traore. Samen goed voor een kleine 700K op de markt toen. In mijn tradeables packte ik ook wat WW cards maar dan de lage kaarten ala weghorst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
fifanoob schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:19:
[...]

Ja en ik pack elk jaar minimaal wel 2 TOTY. Het is maar net hoeveel packs je opent en hoeveel geluk je hebt, maar open je heel weinig is de kans dat je geluk hebt natuurlijk ook kleiner. Bewaar je packs heb je dus ook MEER kans op geluk dat zijn gewoon feiten.
Succes met je packs. Hopelijk heb je veel geluk. ;)

De confirmation bias is wel erg groot bij sommigen.

[ Voor 5% gewijzigd door SterqVerhael op 06-01-2023 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
3e jaar FUT, 0 TOTY. Vorig jaar heel veel packs gespaard voor TOTY, maar tevergeefs. Maarja dit is natuurlijk puur mijn eigen ervaring, zegt niets over de miljoenen andere FUT spelers.

De TOTY packweight is volgens mij wel gewoon minder tov andere promo's. Dit kun je checken bij pack probabilities in de store.

Je kunt er zomaar 3 packen als je veel packs spaart, maar de kans is groter dat je er 0 packt.

Ik denk dat ik gewoon al die packs van de afgelopen weken spaar en ze open als er een dikke SBC komt. Ongeacht of de TOTY promo al loopt of een andere.

Zidane sla ik over. Is mij te log / langzaam als aanvaller en verdedigend te beperkt als CM/CDM (in 4-2-2-2). Heb inmiddels de meeste dure SBC's gedaan: Keane, Stoichkov, Jairzinho. Bevallen allemaal heel goed 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Robbio85 op 06-01-2023 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-05 18:12
Robbio85 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:47:
3e jaar FUT, 0 TOTY. Vorig jaar heel veel packs gespaard voor TOTY, maar tevergeefs. Maarja dit is natuurlijk puur mijn eigen ervaring, zegt niets over de miljoenen andere FUT spelers.

De TOTY packweight is volgens mij wel gewoon minder tov andere promo's. Dit kun je checken bij pack probabilities in de store.

Je kunt er zomaar 3 packen als je veel packs spaart, maar de kans is groter dat je er 0 packt.

Ik denk dat ik gewoon al die packs van de afgelopen weken spaar en ze open als er een dikke SBC komt. Ongeacht of de TOTY promo al loopt of een andere.

Zidane sla ik over. Is mij te log / langzaam als aanvaller en verdedigend te beperkt als CM/CDM (in 4-2-2-2).
Moet je nagaan hoe laag dat wel niet moet zijn. Ik heb amper promo spelers gepacked huidige FIFA. Zelfs Libertadores animatie zie ik amper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
chengbondkwok schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:50:
[...]

Moet je nagaan hoe laag dat wel niet moet zijn. Ik heb amper promo spelers gepacked huidige FIFA. Zelfs Libertadores animatie zie ik amper.
Bij mij was het in het begin heel treurig, maar later werd het beter. Heb wel veel tijd gestoken in het unlocken van packs via objectives en swaps. Vooral uit die swaps packs komen vaak promo kaarten. 9 van de 10 keer wel de nutteloze discard kaarten :+

Oh ja en die ene keer dat ik er 50 euro aan fifa points tegenaan gooide. Ik open de eerste 50k pack, komt daar Ginola uit. Met die coins doe ik nu nog steeds. Vaak wat fodder laag inkopen en hoog verkopen als die gok SBC's uitkomen. Maar de balance begint aardig te slinken....

[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 06-01-2023 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik spaar nooit packs eigenlijk. Toch vorig jaar Kevin de Bruyne toty gepackt. It's all about luck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Moody2204 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:00:
Ik spaar nooit packs eigenlijk. Toch vorig jaar Kevin de Bruyne toty gepackt. It's all about luck.
En hoe vergroot je die luck? Precies door meer packs te openen.

Men spaart packs op, maar wat voor packs? Alle gouden top spelers packs bewaar ik al niet eens. Ik heb alleen maar packs staan die minimaal 1000 fifapunten kosten, de meesten 2000. Ik heb nu meer dan 15 100k packs en 3 ultimate packs. stuk of 5 85+ stuk of 5 84+ dan nog 85+ x 10 etc.

Je kan wel heel veel gouden packs sparen maar dat schiet vaak niet op. Vandaar dat ik altijd mijn opgespaarde packs omreken in euros/fifapunten. Op dit moment zit ik al ruim boven de 400 euro.

Ik verzeker mij daarmee niet met een toty maar ik vergroot wel zeker de kansen ermee door ze op te sparen.

Het is gewoon allemaal kansberekeningen, op welke manier heb je de meeste kansen. Geen garantie, maar meer kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
De rode spelers zijn verdwenen _O_

En het zou EA niet zijn als er niet iets mis ging, er zijn spelers die melden dat andere gold-spelers ook weg zijn of dat bepaalde spelers die ze alleen rood hadden, ze nu als gold hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
fifanoob schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:13:
[...]

En hoe vergroot je die luck? Precies door meer packs te openen.

Men spaart packs op, maar wat voor packs? Alle gouden top spelers packs bewaar ik al niet eens. Ik heb alleen maar packs staan die minimaal 1000 fifapunten kosten, de meesten 2000. Ik heb nu meer dan 15 100k packs en 3 ultimate packs. stuk of 5 85+ stuk of 5 84+ dan nog 85+ x 10 etc.

Je kan wel heel veel gouden packs sparen maar dat schiet vaak niet op. Vandaar dat ik altijd mijn opgespaarde packs omreken in euros/fifapunten. Op dit moment zit ik al ruim boven de 400 euro.

Ik verzeker mij daarmee niet met een toty maar ik vergroot wel zeker de kansen ermee door ze op te sparen.

Het is gewoon allemaal kansberekeningen, op welke manier heb je de meeste kansen. Geen garantie, maar meer kans.
Klopt helemaal, je gaat geen gold packs bewaren voor TOTY 8)

Maar dat neemt niet weg dat de packweight het tijdens TOTY aflegt tegen andere promo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb al mijn packs opgemaakt om Zidane te compleaten. Moest nog ongeveer 400k bijleggen dus best tevreden mee, maar goed ik geef dan alleen om Icons en niet om TOTY ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Robbio85 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:16:
[...]

Klopt helemaal, je gaat geen gold packs bewaren voor TOTY 8)

Maar dat neemt niet weg dat de packweight het tijdens TOTY aflegt tegen andere promo's.
Eens hoor. De kansen blijven nog altijd klein, zeker waar. Maar zeker met al die upgrade sbc's die er ook aan gaan komen en Ik heb vorig jaar zelfs 2 TOTY moeten discarden omdat ik ze dubbel had, ga ik er stiekem wel weer vanuit dat ik er minimaal 1 pack.
Ik doe het ook voor mij zelf puur om te behouden dat ik fifapunten ga kopen. Als ik straks alles geopend hebt en geen toty heb gekregen, dan weet ik voor mijzelf ook weer van kijk, nu kost het mijn geen geld, anders had ik 250 eu aan fifapunten gekocht etc.

[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 06-01-2023 12:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozzel1987
  • Laatst online: 12-08-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lV4VdDlzzP4ibvigOm-H-dC4ovU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YCEGKPYcDMKsgZr4xWKIPlv9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6T5rG1kfZmxNOQul2d9XlnebM0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m7h43LDcP34inQyKYmx1Rs1F.png?f=fotoalbum_large

Dit is nu trouwens mijn team. Alleen Vieira en Blanc zijn tradeable, maar ik moet nog eens een icon GK ergens op de kop tikken en mijn verdediging verbeteren. IG speel ik 4231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
ZodiacBomber schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:28:
[...]
Ik heb wel eens het idee dat de packweight op untradeable packs hoger is dan tradeable. Afgelopen weekend heb ik veel packs te openen tijdens de winter wildcard promo. Op de untradeables packte ik Saint Maximin en Adama Traore. Samen goed voor een kleine 700K op de markt toen. In mijn tradeables packte ik ook wat WW cardioloog maar dan de lage kaarten ala weghorst.
Eens, ik heb de afgelopen twee weken bijvoorbeeld Salah en Neymar gepacked en mijn club zit vol met 85-87’s. Navas/Dias komen ook regelmatig voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Bozzel1987 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:25:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dit is nu trouwens mijn team. Alleen Vieira en Blanc zijn tradeable, maar ik moet nog eens een icon GK ergens op de kop tikken en mijn verdediging verbeteren. IG speel ik 4231
Ziet er nice uit zo'n (bijna) full icon team. Die Donnarumma stoort me wel.... :+

Weet niet hoe je coin balance eruit ziet, maar voor 280k haal je baby vd Sar binnen. Heb vorig jaar met zijn mid en prime gespeeld, die bevielen erg goed. Zie trouwens op Futbin dat zijn prijs nogal fluctueert. Rond kerst was die 200k. Dus misschien toch ff wachten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Robbio85 op 06-01-2023 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Bozzel1987 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:25:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

euros in zitten of?
Leuk team wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik heb nog wel wat gewone spelers pakketten, maar ik heb geen SBC's waar ik dubbelen in kan stoppen. Had genoeg fodder voor Politano.

Mogelijk open ik dit weekend weer wat van die pakketten, maar ik laat de 11x 81+, 20x 84+, 5x84+, 2x85+ en 10x83+ pakketten zoveel mogelijk dicht.

Eigenlijk wil ik Zidane wel, maar die is er nog wel een maand. Dus kan gaandeweg ook zijn SBC voltooien en stiekem hoop ik eigenlijk op een Matthaus binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-04 10:22
fifanoob schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:19:
[...]

Ja maar jij bent een whale :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-05 11:43
Moody2204 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:05:
Mooi klaar mee, geen Tukker of Emmenaar in m'n club en met mijn handelingssnelheid niet te koop. Zou ik vanavond, wanneer mensen om 19:00 uur weer packs gaan openen, iets meer kans maken denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
naNs schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:05:
[...]

Mooi klaar mee, geen Tukker of Emmenaar in m'n club en met mijn handelingssnelheid niet te koop. Zou ik vanavond, wanneer mensen om 19:00 uur weer packs gaan openen, iets meer kans maken denken jullie?
Ja en anders later deze week wel waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Idd, in of na het weekend zullen die weer goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
[...]

Wat hierboven al staat, ze worden wel weer goedkoper.

Verder hier mijn team toch wat omgegooid voor Politano. Dat is wel een erg lekkere kaart moet ik zeggen. Om te linken Di Natale erbij gedaan en Donnarumma IF. Maar die laatste valt mij erg tegen in vergelijking tot WC Cech (aka Schmeichel). Maar aangezien ik ook zo'n autist ben die alles op 3 chem wil hebben kon ik niet om Donnarumma heen (omdat die ook linkt met Mbappe die anders weer op 2 komt). Dus dat vind ik wel een nadeel dat icons nu minder goed linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
[...]

I feel your pain... ik heb er ook geen. Geprobeerd er 1 te snipen maar ben niet snel genoeg. Ik wacht wel tot later in de week.
Wildcard token is voor mij niet belangrijk. Ik heb ze gisteren ingewisseld dus heb er nu 0 en de goedkoopste die ik nog kan doen is 5 tokens dus dat ga ik sowieso niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Moody2204 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:28:
[...]

Wat hierboven al staat, ze worden wel weer goedkoper.

Verder hier mijn team toch wat omgegooid voor Politano. Dat is wel een erg lekkere kaart moet ik zeggen. Om te linken Di Natale erbij gedaan en Donnarumma IF. Maar die laatste valt mij erg tegen in vergelijking tot WC Cech (aka Schmeichel). Maar aangezien ik ook zo'n autist ben die alles op 3 chem wil hebben kon ik niet om Donnarumma heen (omdat die ook linkt met Mbappe die anders weer op 2 komt). Dus dat vind ik wel een nadeel dat icons nu minder goed linken.
Hoe speelt hij ? Lijkt me indd een ziek irritante kaart om tegen te spelen. Klein wendbaar en snel. Nog heel veel traits ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohammed1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15-01 18:10
Traeces schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:22:
[...]

Hoe speelt hij ? Lijkt me indd een ziek irritante kaart om tegen te spelen. Klein wendbaar en snel. Nog heel veel traits ook.
Die Politano speelt echt lekker, helemaal als je met 2 spitsen speelt. Politano is linksbenig en is een killer op LS. Maakt goede loopacties en is erg wendbaar inderdaad. Zeker waard om te doen als hij in je team past. Kost ook relatief weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
mohammed1 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:38:
[...]

Die Politano speelt echt lekker, helemaal als je met 2 spitsen speelt. Politano is linksbenig en is een killer op LS. Maakt goede loopacties en is erg wendbaar inderdaad. Zeker waard om te doen als hij in je team past. Kost ook relatief weinig.
Thx ! Komt als super sub , heb momenteel niks. Zeker niet als ik naar een 2 spitsen systeem schakel met buitenspelers.

Wacht vanavond nog ff af qua sbcs, heb heel veel hoge fodder. Moest al 2x een 88 discarde
Beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-03 23:17
Weekend League weer achter de rug 59 punten alleen speelde ik 4* tegen een gold team 4* helemaal gek gemaakt (ros) Ook 2* achter elkaar tegen hetzelfde team. Volgens mij speel je dan tegen de computer oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
mohammed1 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:38:
[...]

Speelt bij mij achter Vlahovic en Chiesa. Heerlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Traeces schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:22:
[...]

Ja echt een lekker kaartje
Snel en wendbaar, altijd lekker in Fifa ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:05
Zal politano ook nog even doen aangezien hij zo goed blijkt te zijn, heb nog een dubbele VVD in mn recovery zitten.. Politano en di Maria op de flanken klinkt wel fijn met smolarek en morientes ervoor (die morientes blijft ze er maar injagen, belachelijk)

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 06-01-2023 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-05 15:35
Wat doen jullie met leen spelers? Ik zit op dit moment met 30 leen spelers en gebruik ze eigenlijk nooit...

De enige reden waarom ik ze bewaar is vanwege icon swaps. Maar tegenwoordig mag je ze niet meer gebruiken daarin.

Bewaren of wegdoen?

Edit: of maar één leen speler. Maar ben vooral benieuwd of jullie ze bewaren.

[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 06-01-2023 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Valandil schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:34:
Ben mijn club aan het legen voor Zidane.
Zoveel high rated spelers die ik kon lozen. Nog 2 88 en een 86 te gaan, maar ben nu wel door al mijn fodder heen. Kan alleen geen WC icon submitten in de SBC via de app.

Heb een wc baggio die ik niet gebruik, maar kan hem niet in een sbc doen :|

Vanavond maar eens via de console proberen
Hier hetzelfde, had geen packs meer geopend vanwege de hoeveelheid dubbelen die ik kreeg.

Maar daardoor ook aan Zidane begonnen. Moet zelf nog een 85, 86, 87, 88 rated team inleveren. Maar heb nu 40 packs staan die ik straks open dus hoop twee teams te kunnen inleveren de andere twee komen vanzelf wel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bossie
baby Puskas uit de SBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Dit moet wel een van de slechtste promo teams ooit zijn... In januari spelers met zo'n lage rating.

Heb er trouwens uit de 44 packs welgeteld 0 gepacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Wulfric92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:38:
Dit moet wel een van de slechtste promo teams ooit zijn... In januari spelers met zo'n lage rating.

is het ook, daarom wachten op TOTY.
Alleen neymar is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
fifanoob schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:48:
[...]

is het ook, daarom wachten op TOTY.
Alleen neymar is leuk.
Tja en dan heb je nog minder kans op een promo speler ;) normaal gesproken open ik alles gelijk, maar mijn club zat te vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Nu online
Wulfric92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:02:
[...]

Tja en dan heb je nog minder kans op een promo speler ;) normaal gesproken open ik alles gelijk, maar mijn club zat te vol.
Mjah dan zit er in elk geval wat zinnigs in packs. nu is het gewoon meuk.
Vage stats ook bij die kaarten. Pace van trent arnold bv, 90 en 90, toch heeft ie 86 pace.
Vardy heeft dat ook. Beetje apart allemaal. Maar goed echt geen enkele kaart zou bij mij in de basis komen op neymar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:04:
[...]

Mjah dan zit er in elk geval wat zinnigs in packs. nu is het gewoon meuk.
Vage stats ook bij die kaarten. Pace van trent arnold bv, 90 en 90, toch heeft ie 86 pace.
Vardy heeft dat ook. Beetje apart allemaal. Maar goed echt geen enkele kaart zou bij mij in de basis komen op neymar na.
Dan is er ook nog een Mahrez voor 280k :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Rvp hier niet waar je op hoopt, maar was een fan van de voetballer rvp dus prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Wordt van geen enkele speler in deze promo warm eerlijk gezegd. Geen enkele gamechanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Packte hem vorige week echt super fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 13:27
Vraagje... Ik gebruik veel futbin om te kijken welke spelers het beste zijn. Nu kijk ik bijv. naar een LB voor mijn PL team. Die Milner 86 scoort erg hoog op IGS, zelfs beter dan Cancello if 89. Je zou dus zeggen dat hij dan beter is?

https://www.futbin.com/pl...&sort=TotalIGS&order=desc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
Er!k schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:39:
Vraagje... Ik gebruik veel futbin om te kijken welke spelers het beste zijn. Nu kijk ik bijv. naar een LB voor mijn PL team. Die Milner 86 scoort erg hoog op IGS, zelfs beter dan Cancello if 89. Je zou dus zeggen dat hij dan beter is?

https://www.futbin.com/pl...&sort=TotalIGS&order=desc
Hangt er vanaf hoe je speelt, maar backs moeten in de ruimte verdedigen tegen snelle vleugels.
Milner komt dan wel wat snelheid tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:21:
[...]

Rvp hier niet waar je op hoopt, maar was een fan van de voetballer rvp dus prima :)
Die heb ik al gehad :+

Maar heb inmiddels zoveel aanvallers op deze manier dat ik vrijwel alleen maar 424 kan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Wulfric92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:38:

Snap dan niet helemaal je behoefte om tijdens de slechtste promo ooit (volgens jezelf) 44 packs te openen... Of had je er een goede reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
LukeSpangas schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:12:
[...]

Snap dan niet helemaal je behoefte om tijdens de slechtste promo ooit (volgens jezelf) 44 packs te openen... Of had je er een goede reden voor?
Nja, je hebt geluk wanneer je geluk hebt. En van de ww kaarten had ik de lage rated kaarten al en gouden hoge had ik ook. Heb ze nu geopend om een kans te maken op nieuwe kaarten maar vooral om Zidane te voltooien. Hoef nu nog maar een 85 en een 87 rated team in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wulfric92 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:14:
[...]

Nja, je hebt geluk wanneer je geluk hebt. En van de ww kaarten had ik de lage rated kaarten al en gouden hoge had ik ook. Heb ze nu geopend om een kans te maken op nieuwe kaarten maar vooral om Zidane te voltooien. Hoef nu nog maar een 85 en een 87 rated team in te leveren.
Heeft de Zidane SBC overlap met TOTY overigens?

Pagina: 1 ... 61 ... 120 Laatste