[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-08 08:51
Prosac schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:46:
Leukste youtuber vwb FIFA.
Deze ook weer, hardop lachen zo slecht

[YouTube: 11x Tinder Girls Decide My FIFA 23 Team!]
Danny aarons, way een baas haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
Augy schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:49:
[...]

Danny aarons, way een baas haha
Beste fifa youtube die ik dit jaar gezien heb, al het andere is toch voornamelijk clickbait rinse en repeat videos :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:00
Je merkt duidelijk in drafts dat er wat op het spel staat. Lijkt wel wl voor die gratis packs.

Draft servers zijn ook echt dramatisch, mijn Cruijff draaide langzamer dan gouden sidnei, fucking gouden sidnei haha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op maandag 2 januari 2023 @ 20:41:
Je merkt duidelijk in drafts dat er wat op het spel staat. Lijkt wel wl voor die gratis packs.

Draft servers zijn ook echt dramatisch, mijn Cruijff draaide langzamer dan gouden sidnei, fucking gouden sidnei haha _O-
Ik doe ze gewoon offline terwijl ik tussendoor wat anders doe, zo pak ik wel de sbc fodder kaartjes maar bespaar ik me de online grind.

Denk ik de WW cup ook maar ff oversla

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:29:
[...]

Ik doe ze gewoon offline terwijl ik tussendoor wat anders doe, zo pak ik wel de sbc fodder kaartjes maar bespaar ik me de online grind.

Denk ik de WW cup ook maar ff oversla
Wou ff die free 84+ pack hebben zeker aangezien ik een tijd niet heb gespeeld. Die ww cup is niet spannend in 3 dagen gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Traeces schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:37:
[...]

Wou ff die free 84+ pack hebben zeker aangezien ik een tijd niet heb gespeeld. Die ww cup is niet spannend in 3 dagen gehaald :)
Dan ga ik daar nog even mee aan de slag.

Inmiddels mijn derde woud weghorst gepacked deze promo :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:48:
[...]

Dan ga ik daar nog even mee aan de slag.

Inmiddels mijn derde woud weghorst gepacked deze promo :X
Ik net me tweede :P en tweede Pépé en tweede Herrera _O- je kan niet zeggen dat ea gierig is met de packs deze promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Kwam gisteren in een draft prime Xavi tegen. Die was met bal aan de voet een partij snel. Bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ben ik trouwens de enige die niet heel enthousiast is over Maldini baby van de SBC? Of zijn mijn verwachtingen te hoog? Nauwelijks aanwezig, spelers lopen door hem heen, net niet snel genoeg in veel situaties... Ligt dat dan toch aan z'n 66 aggression?
Vind het echt zonde, maar zit er echt aan te denken om hem naar de bank te verbannen.

Hoe bevalt bij jullie Bailly?

[ Voor 4% gewijzigd door Rhain op 03-01-2023 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-08 15:17
Heb in draft gespeeld met Voller en Brolin, met name de laatste is wel erg lekker glibberig. Maar ik hou teveel van Vlahovic en vind Brolin echt een verschrikkelijke babyface hebben. Dus doe het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 24-07 00:01
Rhain schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:01:
Ben ik trouwens de enige die niet heel enthousiast is over Maldini baby van de SBC? Of zijn mijn verwachtingen te hoog? Nauwelijks aanwezig, spelers lopen door hem heen, net niet snel genoeg in veel situaties... Ligt dat dan toch aan z'n 66 aggression?
Vind het echt zonde, maar zit er echt aan te denken om hem naar de bank te verbannen.

Hoe bevalt bij jullie Bailly?
Van dijk gold doet hetzelfde, is goedkoper.
Snap ook niet dat men die sbc's doet maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
fifanoob schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:15:
[...]

Van dijk gold doet hetzelfde, is goedkoper.
Snap ook niet dat men die sbc's doet maar goed.
Omdat je op een gegeven moment niets anders dan untradable fodder heb. Maldini was zodoende "gratis". Niet iedereen bewaard z'n packs tot ToTY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Rhain schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:22:
[...]

Omdat je op een gegeven moment niets anders dan untradable fodder heb. Maldini was zodoende "gratis". Niet iedereen bewaard z'n packs tot ToTY ;)
En nu zit je met een kaart waar je niks aan hebt..
Die UT fodder kan je ook in andere sbc's gooien? Geen idee of je bij rewards voor tradeable of UT kiest. Maar ik zelf kies altijd voor tradeable. Ik heb die 85+ sbc's gedaan, zodat ik die pack weer kan bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik doe vrijwel alle SBC's "gratis"
Denk dat ik slechts af en toe een 84 of 85 koop omdat ik niet van een bepaalde speler af wil ivm met mogelijke challenges.
Maldini is sec. niet veel beter dan wat ik heb (Klostermann, Gvardiol, Tomori, Upamecano), maar staat wel beter en is gewoon een coole speler om te hebben. Een Lothar Matthaus zou ik ook voor gaan.

Silas en Kenny heb ik bv helemaal niet perse nodig, maar zijn wel Bundesliga spelers. En ik had weer eens wat dubbele untradeable 86's. Dan ga ik die niet discarden. Nu open ik eerst toch geen packs, wil Kimmich, maar de kans erop is klein en zie geen SBC's meer die ik wil doen met de dubbelen.

Op zich hoef je helemaal geen/niet veel spelers te kopen om SBC's te voltooien, zeker met de huidige hoeveelheid packs die je kunt vrijspelen dankzij Winter Swaps. Maar je moet wel kritisch zijn en niet zoals de klagende youtubers zijn die alles willen hebben of continu alle dure gok-SBC's als iconpacks of promo-picks willen doen.

Ik heb dit jaar 1 gok-SBC gedaan en toen kwam er fodder uit. Dan steek ik mijn spelers liever in zekerheid of als straks het spel voorbij is, in de repeatable SBC's waar je alle topspelers uit kunt halen.

Zijn er van die playerpicks (75+ etc) waar je je untradable golds in kunt steken, dan kies ik altijd voor untradeable packs. Zijn die er niet, dan ga ik voor tradeable packs. Om maar te voorkomen dat ik veel moet discarden.

[ Voor 8% gewijzigd door Prosac op 03-01-2023 11:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:59
Ben de laatste dagen behoorlijk aan het experimenteren geweest, ook in friendlies zodat ik wat dure loan spelers wat langer kon testen. En draft. Hierbij wat bevindingen.
Achterin heb ik me vooral geconcentreerd op de CV’s. Allerlei spelers geprobeerd, maar kon steeds moeilijk een antwoord vinden op de “nieuwe meta” tik tik naar mbappe en rennen. Het was met die CV’s vaak goede verdedigende ai, maar te traag of precies andersom.
Zo vond ik Aguerd, Marquez wc, van Dijk qua AI en commitment echt top, maar niet vlot genoeg.
Bailly ook getest die is wel vlot, maar z’n AI is niet je van het.
Het beste duo wat ik heb kunnen vinden is Tomori/Varane. Van Varane heb ik al de wwc (zoals Inception ook aangeeft, echt een hele goede kaart!), van Tomori nog gold (die is al zo goed), daar haal ik de wwc nog wel van als de prijs goed is.
Clauss beviel me overigens wel als gratis RB, maar verdedigend geen topper. Op links is Hernandez voor mij een openbaring (ook nog gold) tijden lang gespeeld met Capdevilla WC en base, die was erg goed, maar Theo is echt nog beter voor mij. Die WC kaart van Theo is me alleen nog te duur :P.

Op het middenveld veel gespeeld met Amrabat en de Paul, allebei erg goed. En Tonali er ook bij, die is ook erg goed.

Voorin veel getest (speel 433(4)) met de flanken en de cam. Payet getest, ik vind het geen topper, di Maria WC is beter. Daarnaast ook Mbappe weer eens getest met Neymar en Messi WC. Neymar speelt wel veel fijner als pre patch net als Mbappe. Maar ik blijf Morientes effectiever vinden in de punt. Messi is wel echt een geweldige kaart geworden met die H/L workrates. Helaas is hij erg duur :o.

In draft ook gespeeld met prime Gerd Muller, die vent is ziek consistent met z’n schot, wat een heerlijke spits.

Tot zover deze weinig onderbouwde review :+
Op basis van het bovenstaande ben ik het wel met @fifanoob de meeste van die sbc’s voegen niet veel toe. Ik heb echt behoefte aan een topper als SBC.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-01-2023 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
fifanoob schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:38:
[...]

En nu zit je met een kaart waar je niks aan hebt..
Die UT fodder kan je ook in andere sbc's gooien? Geen idee of je bij rewards voor tradeable of UT kiest. Maar ik zelf kies altijd voor tradeable. Ik heb die 85+ sbc's gedaan, zodat ik die pack weer kan bewaren.
Als EA eens zo lief zou zijn om het simpelweg toe te laten om dubbele kaarten te hebben …

Mbt de game zelf, ik had gisteren een tegenstander die me kapot speelde door daadwerkelijk voetbal te spelen, heel verfrissend :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:56:
Ben de laatste dagen behoorlijk aan het experimenteren geweest, ook in friendlies zodat ik wat dure loan spelers wat langer kon testen. En draft. Hierbij wat bevindingen.
Achterin heb ik me vooral geconcentreerd op de CV’s. Allerlei spelers geprobeerd, maar kon steeds moeilijk een antwoord vinden op de “nieuwe meta” tik tik naar mbappe en rennen. Het was met die CV’s vaak goede verdedigende ai, maar te traag of precies andersom.
Zo vond ik Aguerd, Marquez wc, van Dijk qua AI en commitment echt top, maar niet vlot genoeg.
Het beste duo wat ik heb kunnen vinden is Tomori/Varane. Van Varane heb ik al de wwc (zoals Inception ook aangeeft, echt een hele goede kaart!), van Tomori nog gold (die is al zo goed), daar haal ik de wwc nog wel van als de prijs goed is.
Clauss beviel me overigens wel als gratis RB, maar verdedigend geen topper. Op links is Hernandez voor mij een openbaring (ook nog gold) tijden lang gespeeld met Capdevilla WC en base, die was erg goed, maar Theo is echt nog beter voor mij. Die WC kaart van Theo is me alleen nog te duur :P.

Op het middenveld veel gespeeld met Amrabat en de Paul, allebei erg goed. En Tonali er ook bij, die is ook erg goed.

Voorin veel getest (speel 433(4)) met de flanken en de cam. Payet getest, ik vind het geen topper, di Maria WC is beter. Daarnaast ook Mbappe weer eens getest met Neymar en Messi WC. Neymar speelt wel veel fijner als pre patch net als Mbappe. Maar ik blijf Morientes effectiever vinden in de punt. Messi is wel echt een geweldige kaart geworden met die H/L workrates. Helaas is hij erg duur :o.

In draft ook gespeeld met prime Gerd Muller, die vent is ziek consistent met z’n schot, wat een heerlijke spits.

Tot zover deze weinig onderbouwde review :+
Op basis van het bovenstaande ben ik het wel met @fifanoob de meeste van die sbc’s voegen niet veel toe. Ik heb echt behoefte aan een topper als SBC.
Ik ga ook niet beginnen aan sbc's als Bailly, Moet je fodder induwen en vind Varane, Militiao, Rudiger gold gewoon prima spelen en kosten amper coins.

Payet wel gedaan omdat ik een Franse speler nodig had uit de L1 om alles te linken. Vind hem opzicht okey spelen maar of hij in hogere divisie meekomt weet ik niet.

Als je een goede afmaker zoekt, Rudi Voller _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Wat een monsterachtig schot en AI positie kiezen heeft die man. Jammer alleen van zijn 3 star skills.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Daar is ie hoor… zit wel wat moois bij :)

spoiler:
Zlatan 👍 Pogba 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rYFKo-cGtFXrMcpAWcbh6G6EtE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G6gHr7K8NmyqgCfx31m7iuz2.jpg?f=fotoalbum_large
Hopelijk worden de stats nog wat opgejuiced, die Zlatan van vorig jaar was fenomenaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-01-2023 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Wat spelen die Rivals server een partij beroer. Neymar, vini en Jesus kijken wel tanks.

Laatste pot win ik maar leek wel comedy , meest achterlijke dingen gebeurde er. Icon Keane die vini op volle snelheid bijhaalde, op de 5 meter staan keeper al uitgespeeld , Payet weigert om te schieten nog geen doelpunt. Probeer het nog ff en anders stop ik er lekker mee voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Hoe kan ik ook alweer een snelle verkoop herstellen op mijn ps5 console. Of kan dit alleen in de web app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Kanters85 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:42:
Hoe kan ik ook alweer een snelle verkoop herstellen op mijn ps5 console. Of kan dit alleen in de web app?
Volgens mij alleen via web/mobile app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-08 12:28
Net Adama Traore uit de gratis Winter wildcard pack.

Leuk, maar dat is de zoveelste aanvaller voor mijn team. Ga hem wel proberen als sub, maar ga mijn team er niet voor omgooien.

Open nu ook even geen packs meer.
Transferlijst staat op 99, club met meer dan 1200 spelers (inclusief de worldcup kaarten). Dus kans op dubbele die vaak untradable zijn , is te groot.

Zelfs een solksjaer 86 bij objectives klaar staan, maar die heb ik al untradable :|

[ Voor 43% gewijzigd door Valandil op 03-01-2023 19:37 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:56:

Ik heb echt behoefte aan een topper als SBC.
Puyol d:)b

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Pato uit de Winter Wildcards.

Was 1 van de 2 die ik al had. :')

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-07 11:48
Prosac schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:03:
Pato uit de Winter Wildcards.

Was 1 van de 2 die ik al had. :')
Ik had Boateng en niks uit de 10x83 dus met fodder maar de icon pp gedaan had er geen verwachtingen van tot ik dit zag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5J6d1MK1jYLr3t5WeUPyvJtdes=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWy9ml8jygOdXzXdJhBn5Ead.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk Socrates in me club :+ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:54

Oekol

waka waka hey hey

Markmaas schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:18:
[...]

Ik had Boateng en niks uit de 10x83 dus met fodder maar de icon pp gedaan had er geen verwachtingen van tot ik dit zag:
[Afbeelding]

Eindelijk Socrates in me club :+ ;)
Gullit gangggggg, leuk! :p

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
Oekol schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:20:
[...]

Gullit gangggggg, leuk! :p
Eusebio joh :p

Ben er overigens wel een beetje klaar mee tot nu toe, hoe ik ook het ook instel het merendeel van de potjes word ik simpelweg kapot-gepressed waarbij het het wisselvallige passing de tegenstanders precies in de kaart speelt.

Volgens mij stond ik bij vrijwel elk potje binnen 10-15 minuten steeds met 0-2 achter waarbij ik vanaf de eerste pass bij mijn eigen aftrap al in de problemen ben of de tegenstander zelf scoort vanaf de aftrap.

Zelf scoren lijkt vrijwel onmogelijk, ik moet gewoon blijkbaar iets fout doen want zelfs met de kleinste tikjes op de controller ramt Ronaldo of Ronaldinho de ballen steeds hoog over :?

Tegenstanders rammen vrijwel elke kans gewoon vast in de bovenhoek, zodra de bal vrij is gaat deze vanaf minimaal 20 meter er gewoon in :P

Of is dit simpelweg normaal en is vrijwel elk potje er eentje met een grote uitslag deze jaargang?

[ Voor 73% gewijzigd door Bossie op 03-01-2023 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-08 00:36
Wat doen jullie met de dubbele untreadables? Nu heb ik er toevallig weer 3 staan (jorginho 85, schlotterbeck otw 86 en koulibaly 86) waardoor ik geen packs kan openen. Kan ze in een sbc gooien, maar welke voegt nu wat toe op dit moment? Maldini had ik al gedaan, rest vind ik weinig toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Lijkt me te traag? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
theman36 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:51:
Wat doen jullie met de dubbele untreadables? Nu heb ik er toevallig weer 3 staan (jorginho 85, schlotterbeck otw 86 en koulibaly 86) waardoor ik geen packs kan openen. Kan ze in een sbc gooien, maar welke voegt nu wat toe op dit moment? Maldini had ik al gedaan, rest vind ik weinig toevoegen.
Ff geen packs openen, of in de upgrade sbc van vanavond gooien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Ach, ik discard zo dan gewoon. Wat is het waard? 20k ofzo? Nou boeie hoor ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Wacht meestal op een SBC van spelers uit de divisies waar ik mee speel of gooi hem in zo'n 84x5 SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
fifanoob schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:03:
[...]

Ach, ik discard zo dan gewoon. Wat is het waard? 20k ofzo? Nou boeie hoor ;p
Als het nou eens eenmalig is denk ik dat ook. Maar dit gebeurt me eigenlijk te vaak, waardoor ik er eigenlijk nu pas over na begin te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07 08:19
Ik heb ook een dupe 88 en 91 staan nu, geen idee wat er mee te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
theman36 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:07:
[...]

Als het nou eens eenmalig is denk ik dat ook. Maar dit gebeurt me eigenlijk te vaak, waardoor ik er eigenlijk nu pas over na begin te denken :P
gooi het in die 84+ sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ja die zag ik zojuist naar aanleiding van de reacties dus ga die zo maar eens misbruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Zijn AI en positionering is echt waanzinnig goed.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Valandil schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:23:
[...]

Zijn AI en positionering is echt waanzinnig goed.
Ja dat heb ik wel gemerkt, vind hem vervelend om tegen te spelen :)

Wc versie gok ik?

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-01-2023 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Nachtapotheker schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:23:
[...]

Ja dat heb ik wel gemerkt, vind hem vervelend om tegen te spelen :)

Wc versie gok ik?
Ja de WC versie.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
check regelmatig je instellingen. Die van mij waren vandaag weer eens gereset, zelfs mijn camera instellingen etc ik heb zelfs weer opeens muziek in de game aanstaan. Wtf doet ea allemaal joh..

[ Voor 25% gewijzigd door fifanoob op 03-01-2023 23:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9EQ9HBf62z_BEaZNorQdyIas9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1gjjMrpYGX0Ce8L0toH6KrZ0.jpg?f=fotoalbum_large

Jairzinho in de pocket. Met al die extra packs die we de laatste tijd krijgen heb ik deze SBC redelijk snel en 'gratis' kunnen voltooien. Ik heb ook een aantal upgrade SBCs gedaan en het zat niet tegen. Binnen een paar dagen gelukt. Steeds een onderdeel per keer en dan weer nieuwe packs openen om de kans op dubbele (discarden) te voorkomen.

M'n club is nu wel erg leeg. Ben ook blij als morgen al de WC kaarten er eindelijk uit gaan. Maakt het weer een stuk overzichtelijker.

Alle packs die nu gaan komen laat ik staan tot TotY. Ben wel benieuwd of we nou idd al die packs van de WC krijgen morgen of alleen de laatste. Ik heb lvl 10 bereikt met bijna 900 spelers.

Jairzinho nu 4 potjes gebruikt. 4 goals en 2 assists. De eerste wedstrijd ging heel slecht. Ik had hem als RVA in een 424 opstelling. Hij speelde erg lastig en voegde niets toe. Verloor alleen steeds de bal. Ik was even bang dat het een hele dure vergissing was maar in mijn 2e wedstrijd wisselde ik hem ingame van RVA naar rechter spits. Toen kwam hij los en speelt hij erg lekker. Het zal jij wel even duren voordat ik hem helemaal onder de knie heb.

M'n team is wel een beetje klaar. Voorlopig speel ik per week alleen nog een paar potten Rivals, WL en de silver challenges. Even gas terug in het nieuwe jaar. Net als andere jaren ga ik vanaf januari een beetje afbouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
je krijgt alle packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Laatst online: 21-07 16:38
Neem aan dat je bedoelt op basis van die verzamelde rood/roze kaarten? Wanneer kunnen we die verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:02:
Neem aan dat je bedoelt op basis van die verzamelde rood/roze kaarten? Wanneer kunnen we die verwachten?

[...]
De timer voor het verzamelen van kaarten loopt vanavond af dus ik verwacht dat we daarna de packs krijgen die je hebt vrijgespeeld.

Ik verwacht weinig van de packs want ze waren vrij simpel vrij te spelen. Maargoed, gratis packs is altijd goed. Ik laat ze staan tot toty net als alle andere packs die ik tot die tijd krijg. Centurion promo die binnenkort start laat ik aan me voorbij gaan omdat ik niet denk dat het nog wat aan mijn team zal toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:02:

[...]
19:00 vanavond denk ik. Dan verdwijnen al die spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 31-07 13:03
Draft sbc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:26:
[...]

19:00 vanavond denk ik. Dan verdwijnen al die spelers.
Eindelijk die rommel weg die elke keer verschijnt bij squad builder voor SBCs enzo _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Laatst online: 21-07 16:38
Helemaal mee eens, heel irritant inderdaad! :(
Gurbuh schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:44:
[...]

Eindelijk die rommel weg die elke keer verschijnt bij squad builder voor SBCs enzo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gurbuh schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:44:
[...]

Ik vind het alleen jammer dat niet-loan Mbappe nu uit mijn club weg gaat, verder irriteren me die rode kaartjes al weken. Inderdaad bij SBC's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
YES, I LOVE ICONS!

dit is mijn huidige team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSFObXQMK8HPKvSw4evNPE-z5lk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlxvTu7ywuaejeVfVvcgGz5E.jpg?f=fotoalbum_large

In game switch ik dan naar dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBO92t1rL12LZmgEojniTf_7ViM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ag6bXxsn9Lzv07s1e4OvOUMz.jpg?f=fotoalbum_large

Viera blijft achter en helpt de verdedigers. Hem wil je niet voor de goal hebben want hij mist te vaak. Als verdediger echter is het echt een blok waar de tegenstander maar lastig voorbij komt.

Kroos heeft een vrije rol als spelverdeler en komt wel voor de goal. Vrijwel al zijn passes komen aan, is goed aan de bal en heeft een erg goed schot. Powershots zitten bijna altijd

Stoichkov is lekker snel langs de zijlijn. Haalt vaak de achterlijn om terug te leggen. Zijn linkerbeen is ook dodelijk. Blij dat ik die sbc heb gedaan.

Saint Maximin moet ik nog erg aan wennen. Hij is erg behendig maar bij mij komt het er niet echt uit. Pakt af en toe wel goals mee maar is veel dribbelen en draaien zonder resultaat.

Dalglish is gewoon King Kenny. Een hele goede spits. Beetje klein en niet de allersnelste maar scoort wel heel veel goals. Hij is tradeable.

Jairzinho is heerlijk voor de goal. Als buitenspeler werkte hij niet voor mij maar voor de goal staat hij vaak op de goede plek. Draait makkelijk van z'n verdedigers weg.

Zambrotta kreeg ik een paar dagen terug uit de base icon SBC. Echt een topspeler op die plek. Heel veel snelheid en zit overal tussen maar is met name ook voorin gevaarlijk. Hij haalt vaak de achterlijn om dan een assistent te geven.

Moore kreeg ik tradeable uit een weekend league reward pack. Mijn allereerste icon die ik uit een gewone pack kreeg. Was eerst teleurgesteld dat het Moore was maar deze WC editie is fantastisch.

Ferdinand heb ik gekocht om naast Moore te zetten. Zijn samen een solide blok voor de goal.

Mendy is gewoon top. Linkt ook met kroos en courtois.

Courtois is een prima keeper. Zou hem graag op 3 chem hebben. Zou eigenlijk niet weten wie ik daar beter neer zou kunnen zetten.

Op de bank heb ik ook nog wel wat aardige invallers.
Base icon Makelele. Prima middenvelder box to box.
WC Hero Marquez. Prima wissel voor Viera.
WW Traore. Leuk omnin de laatste 10 minuten als stormram inbte brengen en is dan vaak onhoudbaar voor de vermoeide tegenstanders.
PTG Pulisic. Leuk om deze snelle dribbelen vanaf de 70ste minuut in te brengen. Draait verdedigers helemaal dol.
UCL Foden. Lange tijd vaste waarde geweest maar nu moeilijk in team te passen. Hele goede kaart.
Gouden Neymar. Untradeable gekregen en goed om in te brengen later in de wedstrijd. Als hij start ipv Saint Maximin is hij vaak onzichtbaar.
OTW Slotterbeck heb ik net gekregen en nog niet mee gespeeld maar lijkt mij prima om als back up te houden voor het geval 1 van mijn verdedigers een rode kaart pakt.

Ben benieuwd wat toty gaat brengen. Tot die tijd blijft dit team ongewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Weet iemand of de daily login sbc vandaag nog doorloopt? Ik heb die op oudjaarsdag gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:17
fifanoob schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:56:
check regelmatig je instellingen. Die van mij waren vandaag weer eens gereset, zelfs mijn camera instellingen etc ik heb zelfs weer opeens muziek in de game aanstaan. Wtf doet ea allemaal joh..
Ja, dat is onderhand elke dag iets wat je moet checken.

Laatst had die ineens ipv player relative geswitched naar ball relative waardoor het right stick switching echt voor geen meter meer werkte. De Camera settings die blijven gek genoeg wel staan zoals ik het heb ingesteld.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:27
SterqVerhael schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:21:
Weet iemand of de daily login sbc vandaag nog doorloopt? Ik heb die op oudjaarsdag gemist.
Volgens mij wel, om juist dit te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Echt jammer dat ik er vandaag pas achter kom dat je de eerste 5 overwinningen voor de Draft doelstelling ook in offline modus kunt halen.
Wat een hel is draft toch als je niet zo goed bent. Eerste potje wil ik nog wel eens winnen, maar de 2e kom ik altijd tegen wel iemand die elk trucje kent en vrij eenvoudig zich door mijn defensie heen truct.

En dan maar je tot quitten proberen te vernederen he. :+

Wel zin in draft als de spelcyclus voorbij is. Heb bijna een jaar lang alleen maar draft gespeeld in FIFA21 nadat 22 uit kwam. Heerlijk. Lekker met gelijkwaardigen strijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Volgens mij krijg je alleen de packs van de rang/level waar je in geëindigd bent?

Net zoals bv rivals/wl rewards. Daar krijg je ook niet de packs van alle rangs tot de rang die je gehaald hebt.

Of ik begrijp het allemaal niet zo goed, dat is ook heel goed mogelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:11
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:51:
Echt jammer dat ik er vandaag pas achter kom dat je de eerste 5 overwinningen voor de Draft doelstelling ook in offline modus kunt halen.
Wat een hel is draft toch als je niet zo goed bent. Eerste potje wil ik nog wel eens winnen, maar de 2e kom ik altijd tegen wel iemand die elk trucje kent en vrij eenvoudig zich door mijn defensie heen truct.

Wel zin in draft als de spelcyclus voorbij is. Heb bijna een jaar lang alleen maar draft gespeeld in FIFA21 nadat 22 uit kwam. Heerlijk. Lekker met gelijkwaardigen strijden. ;)
Heel herkenbaar 👍🏻
Precies zelfde ervaring met online draft hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mesque
  • Laatst online: 25-07 08:19
fifanoob schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:55:
[...]

Volgens mij krijg je alleen de packs van de rang/level waar je in geëindigd bent?

Net zoals bv rivals/wl rewards. Daar krijg je ook niet de packs van alle rangs tot de rang die je gehaald hebt.

Nee, alle packs tm je rang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
[...]

Je begrijpt het niet zo goed. :+

Er staat dat je ALLE 10 beloningsniveaus zult verdienen als je voldoende spelers verzameld.

En bij mij staat er nu: Gefeliciteerd je hebt ALLE beloningen ontgrendeld.

Lijkt me niet dat ik alleen een 3x 85+ krijg.

[ Voor 10% gewijzigd door Prosac op 04-01-2023 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 16:24
Volgens mij krijg je de beloningen van alle levels die je hebt gehaald ipv alleen je hoogste level. Dit geven verschillende ingewijden aan, net zoals degenen hierboven.

Redelijk inactief geweest afgelopen weken, maar toch nog een hoop fodder binnengehaald en Jairzinho gedaan.

Eens kijken of ik Rijkaard, Gosens en Savic kan vervangen in de komende weken. Rijkaard en Gosens beginnen een beetje outdated te worden en Savic krijg ik niet verder dan 2 chem :+

Alles untradeable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AH18uZDVIDF0haN6AJ6ZYuEVJfk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3M7xopBn0SOnJpsPwpMpf2sN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Robbio85 op 04-01-2023 13:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-07 11:48
Robbio85 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:09:
Redelijk inactief geweest afgelopen weken, maar toch nog een hoop fodder binnengehaald en Jairzinho gedaan.

Eens kijken of ik Rijkaard, Gosens en Savic kan vervangen in de komende weken. Rijkaard en Gosens beginnen een beetje outdated te worden en Savic krijg ik niet verder dan 2 chem :+

Alles untradeable.

[Afbeelding]
Mooi team heb je man en die Di Maria is een verschrikking om tegen te spelen die krijg je niet van de bal en is dodelijk voor de goal.
Nadat ik gisteren dus Eusebio heb toegevoegd aan mijn team staat het zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_sbyKc-w5A6LroNrBbbovUReox8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tRoMQX7dsXsacAqzTaqaaNeF.jpg?f=fotoalbum_large

Twijfel nog om of Okocha of Owairan in de spits te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Nope, er staat bij dat je alle rewards krijgt van de levels die je hebt behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:51:

Volgens mij heeft draft geen matchmaking en is het dus allesbehalve tegen gelijkwaardigen maar moet je vooral mazzel hebben dat je niet een veel te goede speler tegen je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:20

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel nu met het volgende team. Heb ongeveer 100k om uit te geven. Wat raden jullie dan aan? Over ongeveer 3 draft wedstrijden krijg ik Solskjaer. Aubamayang is aan vervanging toe. Is solksjaer dan een goede vervanger? En wat zou ik eventueel anders moeten doen? Varane vervangen door van Dijk?

Note: zo start ik. Indien dit niet werkt schakel ik ingame over naar 4222

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LZu677lBRBG_bCXqswx7oSq_EwE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w7BhoEdtXR7TxY3qDVGIAH6F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 04-01-2023 13:47 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Oxigeon schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:47:
Ik speel nu met het volgende team. Heb ongeveer 100k om uit te geven. Wat raden jullie dan aan? Over ongeveer 3 draft wedstrijden krijg ik Solskjaer. Aubamayang is aan vervanging toe. Is solksjaer dan een goede vervanger? En wat zou ik eventueel anders moeten doen? Varane vervangen door van Dijk?

Note: zo start ik. Indien dit niet werkt schakel ik ingame over naar 4222

[Afbeelding]
Solskjaer kan er dan voor nu inderdaad in voor Auba.
Van Dijk schijnt erg goed te zijn, maar dat is Varane ook.
Ik zou eerder je linksback proberen te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 31-07 13:03
Robbio85 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:09:
Volgens mij krijg je de beloningen van alle levels die je hebt gehaald ipv alleen je hoogste level. Dit geven verschillende ingewijden aan, net zoals degenen hierboven.

Alles untradeable.

[Afbeelding]
Ook op zoek naar een vervanger voor gosens. Goede speler maar de laatste tijd laat hij hier en daar steekjes vallen. Roberto Carlos wil ik graag maar 400k is in mijn ogen al overdreven voor een la.

Wie zijn de beste backs in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Laatst online: 29-07 14:07
fifanoob schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:56:
Ja echt hopeloos. Overkomt me heel vaak. Daarbij nog alle andere bugs zoals gezichten die niet overeenkomen, verdwijnende radar, geen snelle spelhervatting etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Thibaut1234 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:05:
[...]

Ook op zoek naar een vervanger voor gosens. Goede speler maar de laatste tijd laat hij hier en daar steekjes vallen. Roberto Carlos wil ik graag maar 400k is in mijn ogen al overdreven voor een la.

Wie zijn de beste backs in de game?
Gosens en Raum. ;)

Voor een back is snelheid belangrijk om die buitenspelers te kunnen counteren, beetje defensieve positionering is ook wel handig. Passing is meegenomen.

Je wilt ook niet teveel betalen.
(IF) João Cancelo
Baby Cole, Baby Lahm
Jonjoe Kenny (SBC)

Maar uiteindelijk zijn er voor de lagere prijzen niet beduidend betere LB's dan wat je hebt in Gosens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Speculaes schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:06:
[...]

Ja echt hopeloos. Overkomt me heel vaak. Daarbij nog alle andere bugs zoals gezichten die niet overeenkomen, verdwijnende radar, geen snelle spelhervatting etc etc.
Snelle spelhervatting is mij echt nog nooit gelukt. Welke knop ik ook druk, spel wil niet snel doorspelen.
Tegenstander is het ook nog nooit gelukt voor zover ik me herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

dutchgio schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:02:
[...]

Solskjaer kan er dan voor nu inderdaad in voor Auba.
Van Dijk schijnt erg goed te zijn, maar dat is Varane ook.
Ik zou eerder je linksback proberen te upgraden.
Bedankt. Misschien dan eens kijken of ik 105k kwijt kan aan totw Cancelo. Die lijkt net wat beter te zijn dan een baby Cole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 16:24
Voor wat betreft het vervangen van Gosens, ik houd mijn coins lekker op de bank. Ik zie in de komende promo's wel of er iemand op mijn pad komt. Nu komt Gosens nog goed uit qua chem omdat ik Kroos (Duits) en Dumfries (Inter) in de basis heb.

Die Dumfries kaart is trouwens wel echt geweldig. Heb m op balanced staan en staat zowel verdedigend (het belangrijkste) als aanvallend zijn mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:09:
[...]

Gosens en Raum. ;)

Voor een back is snelheid belangrijk om die buitenspelers te kunnen counteren, beetje defensieve positionering is ook wel handig. Passing is meegenomen.

Je wilt ook niet teveel betalen.
(IF) João Cancelo
Baby Cole, Baby Lahm
Jonjoe Kenny (SBC)

Maar uiteindelijk zijn er voor de lagere prijzen niet beduidend betere LB's dan wat je hebt in Gosens.
+/- 80K extra voor de minimale upgrade aan stats t.o.v. Cancelo zijn goude kaartje? Daar zou ik dus niet aan beginnen, merk je niks van.

Mendy en Theo Hernandez zijn ook prima opties. Die baby icons zijn echt heel duur voor een simpele positie als backs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik speel al een tijdje met WC Dallot op RB/RWB, echter heb ik de afgelopen week ook Walker/Cancelo untradeable gepacked.

Is dit een speler om te houden, of is een van deze bovenstaande voldoende (vooral als RWB), daarnaast zou ik eventueel ook Trippier kunnen halen. Dallot gaat momenteel voor 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:45:
Ik speel al een tijdje met WC Dallot op RB/RWB, echter heb ik de afgelopen week ook Walker/Cancelo untradeable gepacked.

Is dit een speler om te houden, of is een van deze bovenstaande voldoende (vooral als RWB), daarnaast zou ik eventueel ook Trippier kunnen halen. Dallot gaat momenteel voor 150k.
Walker vind ik verdedigend in deze fase nog heel goed, Cancelo kan wat beter voetballen en dribbelen. Ik vond Dalot zelf niet bijzonder tov deze andere 2. Dus ik zou het gewoon proberen en als die goedkopere ook bevallen die Dalot listen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-08 23:18
Bossie schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:45:

Nachtapotheker schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:47:
[...]

Walker vind ik verdedigend in deze fase nog heel goed, Cancelo kan wat beter voetballen en dribbelen. Ik vond Dalot zelf niet bijzonder tov deze andere 2. Dus ik zou het gewoon proberen en als die goedkopere ook bevallen die Dalot listen :)
Inderdaad Dalot lekker verkopen. Walker behoort nog steeds tot de gouden Meta spelers, dus die zou je nog goed kunnen gebruiken. Cancelo vind ik wat minder, maar de inform variant is wel iets beter.

Trippier WW is ook een beest. Hij doet alles wat Walker kan maar met betere passing. Walker is fysiek wel iets beter, maar Trippier is vanwege zijn body build leniger en dit versterkt zijn soepelheid van het jockey verdedigen (L2). Komt in ieder geval voor mij nauwelijks te kort.

[ Voor 19% gewijzigd door Lashrom op 04-01-2023 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:23:
[...]

+/- 80K extra voor de minimale upgrade aan stats t.o.v. Cancelo zijn goude kaartje? Daar zou ik dus niet aan beginnen, merk je niks van.

Mendy en Theo Hernandez zijn ook prima opties. Die baby icons zijn echt heel duur voor een simpele positie als backs.
Persoonlijk vind ik 80k niet zo heel veel. Maar goed, ik zit dan ook op 1,2 miljoen coins en geen zin om ze uit te geven aan Kimmich, terwijl ik die graag wil. Maar het is geen uitzonderlijke upgrade voor mijn elftal die 600k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
1,2m coins haha. ik ben al blij als ik eindelijk op de 250k zit.
hoe komen jullie in godsnaam aan zulke hoeveelheden aan coins?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
seadogg schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:47:
1,2m coins haha. ik ben al blij als ik eindelijk op de 250k zit.
hoe komen jullie in godsnaam aan zulke hoeveelheden aan coins?
Sparen en weinig spelers kopen. Alleen als het een echte upgrade is of je hem heel graag wilt.
En als je een 800+ spelers in je club hebt, alleen nog maar tradeable packs nemen als dat kan.

En niks qua verkoopbaar snel verkopen, gewoon op de markt zetten. Levert je bij de lage rated spelers gemiddeld 100/150 coins meer op.
Ik handel niet. Dure dubbelen bewaar ik liever voor een dure SBC.
Als een SBC bepaalde spelers vereist, dan verkoop ik die ook nog wel uit de club, als ik ze zelf niet (meer) nodig heb.
Overbodige spelers bewaar ik ook qua verkoop voor SBC's waar ik niks mee ga doen. De iconpacks of picks bv.

Uit wedstrijden heb ik 450k gehaald, uit verkoop van spelers 1,9 miljoen.

[ Voor 20% gewijzigd door Prosac op 04-01-2023 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:08:
[...]

Sparen en weinig spelers kopen. Alleen als het een echte upgrade is of je hem heel graag wilt.
En als je een 800+ spelers in je club hebt, alleen nog maar tradeable packs nemen als dat kan.

En niks qua verkoopbaar snel verkopen, gewoon op de markt zetten. Levert je bij de lage rated spelers gemiddeld 100/150 coins meer op.
Ik handel nauwelijks. Dure dubbelen bewaar ik liever voor een dure SBC.
Aah. Je kiest dus eigenlijk bewust untradeble pakjes omdat je 9 van de 10 keer dan meer pakjes krijgt. Zo krijg je meer spelers voor sbc. Indien voldoende spelers pak je juist wel tradeble om centjes te maken.

Slimme tactiek:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:10:
[...]

Snelle spelhervatting is mij echt nog nooit gelukt. Welke knop ik ook druk, spel wil niet snel doorspelen.
L1+R1? Druk ik na een goal in om de celebrations en herhaling te skippen of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oxigeon schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:10:
[...]

Aah. Je kiest dus eigenlijk bewust untradeble pakjes omdat je 9 van de 10 keer dan meer pakjes krijgt. Zo krijg je meer spelers voor sbc. Indien voldoende spelers pak je juist wel tradeble om centjes te maken.

Slimme tactiek:)
Juist.

Ik kies untradebles in het begin van het spel om de club te vullen en als er repeatable SBC's zijn. Toen die 75+ playerpick er was, koos ik untradeable omdat ik dubbelen in die 75+ kon gooien. Alleen untradeables trouwens, verkoop = verkoop.
Nu er geen interessante SBC's zijn, kies ik tradeable. Ik vind het vreselijk om spelers te discarden. Vaak open ik bij een nieuwe promo ook pas op zondag/maandag de packs als er extra SBC's zijn en extra promo-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
ZodiacBomber schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:13:
[...]

L1+R1? Druk ik na een goal in om de celebrations en herhaling te skippen of bedoel je dat niet?
Ik dacht bij een vrij trap direct de bal spelen ipv wachten tot iedereen weer in positie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ik speel niet voor niets nog steeds met Gosens/Raum op linksback omdat er gewoonweg voor mijn team nog geen overduidelijke verbetering op die positie is. Tenzij ik echt met geld ga gooien voor een icon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandil
spoiler:
Mid Zidane mogelijk als sbc tijdens centurion
Fodder bewaren dus

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Valandil schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:50:
spoiler:
Mid Zidane mogelijk als sbc tijdens centurion
Fodder bewaren dus
Die gaat duuuuur worden. Ik verwacht een 90 rated elftal erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:16
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:10:
[...]

Nee dat is ook een bug, het lukte met de eerdere versies wel, maar me 23 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:17:
[...]

Ik dacht bij een vrij trap direct de bal spelen ipv wachten tot iedereen weer in positie is.
Ja dat kan inderdaad niet, vanaf release nog altijd niet gefixed.
Zo'n grote studio maar zo incompetent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:05:
[...]

Die gaat duuuuur worden. Ik verwacht een 90 rated elftal erbij.
Denk het ook. Zal rond de miljoen worden.
Maar met de WC packs straks.

Of bewaren voor toty :S

Keuzes keuzes

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:14:
[...]

Ja dat kan inderdaad niet, vanaf release nog altijd niet gefixed.
Zo'n grote studio maar zo incompetent...
Een simpele counter zoals je WL ratio is al te moeilijk :D

Dag drie zonder overwinningen in rivals, moet blijkbaar nog steeds op schietcursus want ik blijf maar opgelegde kansen over schieten |:(

Timed finishing staat uit, er is geen dubbel-tap etc meer toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Lashrom schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:19:
[...]

[...]

Inderdaad Dalot lekker verkopen. Walker behoort nog steeds tot de gouden Meta spelers, dus die zou je nog goed kunnen gebruiken. Cancelo vind ik wat minder, maar de inform variant is wel iets beter.

Trippier WW is ook een beest. Hij doet alles wat Walker kan maar met betere passing. Walker is fysiek wel iets beter, maar Trippier is vanwege zijn body build leniger en dit versterkt zijn soepelheid van het jockey verdedigen (L2). Komt in ieder geval voor mij nauwelijks te kort.
Dan ga ik daar nog even 2 tokens aan spenderen :)

Hier met het oog op toty en hopelijk een Zlatan kaart 😬 ongeveer 4 miljoen klaar staan (als al mn fodder verkocht is) Ik handel veel, maar het valt qua winst in het niet met vorig jaar. Door het nieuwe chem systeem is er met sbc fodder significant minder te verdienen. Vorig jaar had ik 11 miljoen bij elkaar gehandeld in deze fase van het spel.

[ Voor 20% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-01-2023 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Speculaes schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:06:
[...]

Ismaily WW?
Edit moest op de post van @Thibaut1234 zijn

[ Voor 7% gewijzigd door theman36 op 04-01-2023 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben dus aan het kijken om mijn LA te wijzigen. Heb daar nu estupinan staan.

Ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik er joao cancelo 89 of martinez 86 wil hebben. Volgens futbin schelen ze niet veel in stats. Qua prijs schelen ze ongeveer 50k in het voordeel van Martinez. Zouden jullie ondanks de iets mindere stats voor Martinez gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:37:
[...]

Dan ga ik daar nog even 2 tokens aan spenderen :)

Hier met het oog op toty en hopelijk een Zlatan kaart 😬 ongeveer 4 miljoen klaar staan (als al mn fodder verkocht is) Ik handel veel, maar het valt qua winst in het niet met vorig jaar. Door het nieuwe chem systeem is er met sbc fodder significant minder te verdienen. Vorig jaar had ik 11 miljoen bij elkaar gehandeld in deze fase van het spel.
in FIFA21 handelde ik nog wel wat, altijd in dezelfde spelers. Ik kocht maandenlang elke ochtend Mazraoui's voor 500 coins en verkocht ze 's avonds rond 19:00 voor 1500 per stuk. Elke dag een stuk of 75, mooie handel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
+11 zag ik staan bij de worldcupsectie, dus ik vermoed dat ik alles gekregen heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
2 spelerskeuzes uit de worldcup. Alleen maar 84's _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Vini uit die spelers keuze , prima die had ik verhandelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Oxigeon schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:00:
Ben dus aan het kijken om mijn LA te wijzigen. Heb daar nu estupinan staan.

Ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik er joao cancelo 89 of martinez 86 wil hebben. Volgens futbin schelen ze niet veel in stats. Qua prijs schelen ze ongeveer 50k in het voordeel van Martinez. Zouden jullie ondanks de iets mindere stats voor Martinez gaan?
Ja, aangezien Cancelo rechtsbenig is. Als je je backs ook laten opkomen, kijk dan ook eens naar Perisic 87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Geen idee wat er in de zilver modus gaande is, maar moest gewoonweg 8 potjes spelen omdat iedereen na de 1-0 opgaf.

En die winterwildcard cup begint irritatie te worden, sta al sinds maandag op 9 wins, maar verlies sindsdien alles met 1 goal verschil. Steevast verlies ik van de tactiek om me met 6 a 7 man compleet vast te zetten op eigen helft, geen doorkomen aan, alleen maar lange ballen naar voren peren. Kom ik er door, dan hebben ze al weer 9 man achter de bal. Iemand enig idee welke nieuwe tactiek dat is?

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 04-01-2023 21:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 21:45:
Geen idee wat er in de zilver modus gaande is, maar moest gewoonweg 8 potjes spelen omdat iedereen na de 1-0 opgaf.

En die winterwildcard cup begint irritatie te worden, sta al sinds maandag op 9 wins, maar verlies sindsdien alles met 1 goal verschil. Steevast verlies ik van de tactiek om me met 6 a 7 man compleet vast te zetten op eigen helft, geen doorkomen aan, alleen maar lange ballen naar voren peren. Kom ik er door, dan hebben ze al weer 9 man achter de bal. Iemand enig idee welke nieuwe tactiek dat is?
Dit is het enige wat ik sinds de afgelopen WL online been tegengekomen. Bijzonder frustrerend en het voelt als de dropback/counter meta van een paar jaar terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bossie schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:38:
[...]

Ja, aangezien Cancelo rechtsbenig is. Als je je backs ook laten opkomen, kijk dan ook eens naar Perisic 87
Perisic kun je helaas niet als LA inzetten

Gisteren op het einde van mijn avond nog maar de base icon sbc gedaan. Had de keuze uit Best, Ferdinand en Makelele. Heb voor Best gekozen. Denk dat ik die maar inzet ipv gouden Bruno Fernandes

[ Voor 26% gewijzigd door Oxigeon op 05-01-2023 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Uhm.. even stom vraagje denk.. Gisteren hebben we (automatisch via webapp) de rewards gekregen voor het aantal WC-spelers. Moet je ze nu met de hand verwijderen? Ze zitten nog steeds heel irritant in m'n club..
Pagina: 1 ... 60 ... 120 Laatste