[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 59 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-05 10:18
fifanoob schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:56:
[...]

crossplay uitzetten, mits je op de playstation zit dan. Xbox en pc spelers lopen bij vaak ook het meest te kloten. Of die AI krijg je, of ze quitten bij gelijke stand, EA fixt het niet, dan wil ik geen crossplay.
Heb ik inderdaad maar eens gedaan, thanks. Valt me op dat ik nu opeens vaker thuis speel ook.

WL over hier, van 11-2 naar 13-7 gegaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:55

Oekol

waka waka hey hey

Ik blijf spelers van trabsonsporr kopen maar blijft dezelfde foutmelding. Het zijn er toch echt 11 van dezelfde club of ben ik blind?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Sc4aBKBqG3cZUcOm-2CrUeWKq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KN4avtavS9ZsKH6Xb5RZTX7C.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:21
Oekol schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 15:10:
Ik blijf spelers van trabsonsporr kopen maar blijft dezelfde foutmelding. Het zijn er toch echt 11 van dezelfde club of ben ik blind?

[Afbeelding]
Je mag juist max 1 speler van dezelfde club hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Nachtapotheker schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 15:40:
[...]

Je mag juist max 1 speler van dezelfde club hebben.
Hahahahaha. Jezus. Die champagne lunch was toch niet zo'n goed idee.

Zie 't al. Bij die libertadores / sudamericana moet je wel 11 uit zelfde ploeg. Daar begon ik mee en lukte niet dus dacht dat t bij allemaal zo was.

[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 31-12-2022 15:52 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-05 12:32
Mesque schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 14:15:
[...]

Heb ik inderdaad maar eens gedaan, thanks. Valt me op dat ik nu opeens vaker thuis speel ook.

WL over hier, van 11-2 naar 13-7 gegaan. 8)7
Haha zoals je al voorspelde maar 13 wins is dikke prima man 59 punten haal ik van me lang zal ze leven niet. Ga nu 4-6 even een break nou heb net ook WW beker gespeeld dat is net zo toxic als de wl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sinds ik KDB 93 heb gepulled loopt het niet meer. Dacht als cm komt hij niet tot z'n recht dus doe een 433 (4) met cam. Loopt nog niet. Denk omdat ik dan kuyt er in wil houden en de balans dan weg is.

Hoe zouden jullie spelen met KDB, in welke formatie? Dit is het team nu met op de bank Dumfries 85 (CDM), Luuk de Jong 86, Gullit junior 86, Savio 87. De wissels boeien me niet zo, vind Gullit interessant en Dumfries is defensief best een pilaar. Dus zou eventueel ipv kuyt naast wijnaldum kunnen. En dan kuyt als invaller of zo.

Sta open om een nieuwe formatie te ontdekken. Alleen nog maar gespeeld met 433 (5), verder 4222 ingesteld maar niet handig nu met KDB merk ik. Help(!) :)

Oh en BTW, ja bergwijn mag naar de bank en gakpo terug naar links. Als dat helpt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SC23mVuN_QRiZBiDvIoK83a8iA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lftxn2FZ5cYd5lZs2DiLS7rm.jpg?f=fotoalbum_large

Zou dit iets zijn? Kan ik Kuyt toch nog gebruiken met z'n slappe voet (3*).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mo-HVjQ8yqmrRGUDloZpZP0reAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4zUcl7ykCj2AOAx2GrPcQI9F.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 31-12-2022 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:17
Oekol schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:43:
Sinds ik KDB 93 heb gepulled loopt het niet meer. Dacht als cm komt hij niet tot z'n recht dus doe een 433 (4) met cam. Loopt nog niet. Denk omdat ik dan kuyt er in wil houden en de balans dan weg is.

Hoe zouden jullie spelen met KDB, in welke formatie? Dit is het team nu met op de bank Dumfries 85 (CDM), Luuk de Jong 86, Gullit junior 86, Savio 87. De wissels boeien me niet zo, vind Gullit interessant en Dumfries is defensief best een pilaar. Dus zou eventueel ipv kuyt naast wijnaldum kunnen. En dan kuyt als invaller of zo.

Sta open om een nieuwe formatie te ontdekken. Alleen nog maar gespeeld met 433 (5), verder 4222 ingesteld maar niet handig nu met KDB merk ik. Help(!) :)

Oh en BTW, ja bergwijn mag naar de bank en gakpo terug naar links. Als dat helpt.

[Afbeelding]

Zou dit iets zijn? Kan ik Kuyt toch nog gebruiken met z'n slappe voet (3*).

[Afbeelding]
Ik heb kdb momenteel op de bank, maar ik speel hem vaak als CM of playmaker CDM. Mijn reguliere versie heeft iets van 50 games en 25G/25A. Eventueel als CCAM in 4231 zou ook nog kunnen met hunter.

Zou dirk er gewoon uitgooien :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:55
Tijd lang flink wat geld laten staan en dit weekend maar weer eens FUT Champs op de planning staan en dus besloten om maar te investeren. Onderstaand team is eruit gekomen. Di Natale, Zambrotta en Nunez zijn tradeable. De rest is first owner:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dERud-UHcmRQ5rgkE0rEHbkJ4po=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1YR2FWwwTvIFlmPYt7t7iitJ.jpg?f=fotoalbum_large

Voor degenen die nog twijfelen over Maldini: ik kan hem echt van harte aanraden. De man heerst achterin en is echt goud waard _/-\o_

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 17:30:
[...]

Ik heb kdb momenteel op de bank, maar ik speel hem vaak als CM of playmaker CDM. Mijn reguliere versie heeft iets van 50 games en 25G/25A. Eventueel als CCAM in 4231 zou ook nog kunnen met hunter.

Zou dirk er gewoon uitgooien :+
Ja wellicht is dat een optie maar denk dat ik eerder bergwijn wil ruimen dan hem.

Heb nu een 4231 ingesteld met berghuis kuyt en KDB als cam en ook een 41212 waar ik ingame naar kan switchen met wijnaldum links, kuyt rechts en Dumfries cdm. Berghuis en gakpo in de spits met kdb er achter.

Overigens.... een speler packen (untradable) van miljoen+ en dan niet aan de praat krijgen :X lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:45
Blij dat ik Payet heb gedaan, echt een hele fijne cam. Sterk, goede passing en redelijk wendbaar en snel :) en pikt ook lekker zijn doelpunten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Hoe verdedig je overigens dat bizarre L1? gedribbel rondom de 16?
Het lijk alsof de AI erdoor alle kanten opgaat behalve simpelweg verdedigend in positie te blijven

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Weghorst uit de dagelijkse aanmeld sbc :) gelijk een kop sterke spits er bij :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Traeces
Bossie schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:44:
Hoe verdedig je overigens dat bizarre L1? gedribbel rondom de 16?
Het lijk alsof de AI erdoor alle kanten opgaat behalve simpelweg verdedigend in positie te blijven
Gebruik meestal gewoon l2 zonder sprinten. Als nodig is en zie dat open kan liggen, laat ik een tweede verdediger er handmatig bij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 14:20
Augy schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 11:47:
[...]

Ik start 433 (full chem) en ga dan idd naar 4231 zoals hierboven.

Nee geen last van, kroos en de paul staan er prima, komen goed terug (staan op stay back maar komen verassend veel op, vooral De Paul) en mn volledige achterhoede staat op stayback om alles op te vangen en (anders vliegen de backs continu naar voren haha) Ik vind t juist heerlijk 2 voetballers op t middenveld die t spel verdelen
Thnx voor advies de Paul gedaan en de bruyne erbij in 4231
Begon 3_7 in wl
Vandaag 8-2 😀😀😀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Markvd1984
Happy new year iedereeen
Hopen op mooie sbc's goede Gameplay en weinig Duitse spelers 😀😀😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:32
Ik ben nu hier op uit gekomen, en ik moet zeggen dat het tot dusver goed loopt. Ingame speel ik meestal 4-2-2-2. Payet is wel echt een fijne kaart. Lacazette erbij gepakt. Eerste keer dat ik daar de bal mee raakte was meteen een schitterende goal!
Maldini, Bailly is een leuk centraal duo. Voor mijn gevoel heb ik een goede balans in mijn team gevonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dm8PPOj8CsvyeluUx8-q6OjZCAg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7YCfmEXKljcWcWXp3oMPmlGD.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens: allemaal de beste wensen voor 2023!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-05 22:02
Beste wensen iedereen. Payet op cm/cam is aanrader maar niet als sp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:33
Nooit meer WL voor mij.

8 wedstrijden gespeeld, 0 gewonnen.

Ben er niet goed genoeg voor.

Anderzijds is het wel vreemd dat ik ALLE 8 wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren heb. En ik elke wedstrijd meer kansen heb en ballen op de paal/lat heb. Maar toch beslist EA blijkbaar dat ik dan maar telkens aan het kortste eind moet trekken.

Spelers zijn rete traag, ik trek het pookje bijna uit de controller. En dan met Antony en Adama etc, ze staan aan de grond vastgenageld.

Ik ga de rest van de wedstrijden maar opgeven en lekker gewoon Rivals spelen. Rivals speelt hier wel prima laatste weken…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Sleehond schreef op zondag 1 januari 2023 @ 11:50:
Nooit meer WL voor mij.

8 wedstrijden gespeeld, 0 gewonnen.

Ben er niet goed genoeg voor.

Anderzijds is het wel vreemd dat ik ALLE 8 wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren heb. En ik elke wedstrijd meer kansen heb en ballen op de paal/lat heb. Maar toch beslist EA blijkbaar dat ik dan maar telkens aan het kortste eind moet trekken.

Spelers zijn rete traag, ik trek het pookje bijna uit de controller. En dan met Antony en Adama etc, ze staan aan de grond vastgenageld.

Ik ga de rest van de wedstrijden maar opgeven en lekker gewoon Rivals spelen. Rivals speelt hier wel prima laatste weken…
4-0 hier en het zijn allemaal minimale nederlagen.
Maar ik het herken het helemaal, het team staat vast in de modder en is niet vooruit te branden en de tegenstanders flitsen. Het meest irritante is niet het gevoel te hebben dingen in eenmaal te kunnen doen maar dat alles een seconde langer moet duren en dan is de kans weg, het duel verloren of de richting/kracht van pass/schot weer mis.

Mijn irritatie is overigens vooral met de kick-off goals en spelers die vanaf de 80e minuut gaan L1 dribbelen omdat ze het spel dood willen maken (lukt prima, vrijwel niets tegen te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:45
Zaterdagmiddag en zondagmiddag/avond zijn de beste momenten om te spelen. Gisteren echt mooie potjes, zonet niet zo heel denderend.

twee spelers tegengekomen die niet alleen speelden, echt bloedirritant.
Kwam na 30 minuten 5-0 achter tegen een team met Ronaldo, Lucio, Jairzinho, Zidane, Mbappe. Niet tegen te houden, elke tackle behielden ze gewoon de bal.
Na de 3-0 en 5-0 op pauze. De eerste waarschijnlijk in de hoop dat ik zou stoppen, de 2e werd er gewisseld van speler, want ik kom terug tot 5-6 in minuut 70. Daarna spel weer op pauze en ik word 10-6 weggetikt. :')

Je kan er niks tegen doen, ook niet als EA, maar het is wel ultra-sad al je het zo moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:23:
Zaterdagmiddag en zondagmiddag/avond zijn de beste momenten om te spelen. Gisteren echt mooie potjes, zonet niet zo heel denderend.

Kwam na 30 minuten 5-0 achter tegen een team met Ronaldo, Lucio, Jairzinho, Zidane, Mbappe. Niet tegen te houden, elke tackle behielden ze gewoon de bal.
Na de 3-0 en 5-0 op pauze. De eerste waarschijnlijk in de hoop dat ik zou stoppen, de 2e werd er gewisseld van speler, want ik kom terug tot 5-6 in minuut 70. Daarna spel weer op pauze en ik word 10-6 weggetikt. :')

Je kan er niks tegen doen, ook niet als EA, maar het is wel ultra-sad al je het zo moet doen.
Het is een beetje Argentinie in Qatar :+

Vind veel tegenstanders eigenlijk helemaal niet zo goed, het is vooral het constant herhalen en opzetten van bepaalde mechanismes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:38
Bossie schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:42:
[...]

Het is een beetje Argentinie in Qatar :+

Vind veel tegenstanders eigenlijk helemaal niet zo goed, het is vooral het constant herhalen en opzetten van bepaalde mechanismes.
Heb is vooral zeer compact verdedigen wat ik tegenkom.

Moet zeggen dat vaak de cross pass naar de andere kant het veld weer aardig open legt.

Weet niet of het een PtB gevolg is of gewoon de gameplay van 23 maar continu zoeken naar gaatjes via de zijkanten lijkt goed te werken. Kom veel 433/4312 en 41212 tegen waardoor het middenveld continu ramvol staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:51:
[...]

Heb is vooral zeer compact verdedigen wat ik tegenkom.

Moet zeggen dat vaak de cross pass naar de andere kant het veld weer aardig open legt.

Weet niet of het een PtB gevolg is of gewoon de gameplay van 23 maar continu zoeken naar gaatjes via de zijkanten lijkt goed te werken. Kom veel 433/4312 en 41212 tegen waardoor het middenveld continu ramvol staat
Idd, het voelt als de PTB meta van een paar jaar terug icm 2-3 verschillende methodes om zelf te scoren. Dat zijn er meer methodes dan toen, dus we gaan vooruit :D

Vanmiddag weer verder met een andere tactiek, blijven puzzelen :D
442 speelt overigens tot nu redelijk stabiel, 41212-wide is verdedigend iets minder en 4231 is vooral saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Iedereen staat met 5 a 6 man in het centrum, ik merk dat wanneer ik gewoon heen en weer tik bij de 16 en geduld betracht, soms toch zomaar ineens Di Maria of Chiesa op de flank ineens vrij staan en dan ram ik hem in de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Prosac schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:15:
Iedereen staat met 5 a 6 man in het centrum, ik merk dat wanneer ik gewoon heen en weer tik bij de 16 en geduld betracht, soms toch zomaar ineens Di Maria of Chiesa op de flank ineens vrij staan en dan ram ik hem in de hoek.
Ik snap dus echt niet waarom dat soort schoten van 16-20m er zovaak invliegen, maar snap wel waarom veel spelers simpelweg van afstand schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

WL gaat heerlijk. Speel alleen maar tegen dikke icon teams en 'al 99 pace whore' hoe die ook maar heet. Ga nu 1-3 heb al 8 puntjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:26
Beste wensen vrinden!

Wat doen jullie met players / icons die niet de moeite waard zijn?
Ik heb een paar prachtige kaarten, maar allemaal useless.

WW weghorst, icon hagi, beckham, wright. Totw casemiro, fut hero fernando morientes en gomez…

Allemaal prima maar zinloos en untradeble.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
seadogg schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:54:
Beste wensen vrinden!

Wat doen jullie met players / icons die niet de moeite waard zijn?
Ik heb een paar prachtige kaarten, maar allemaal useless.

WW weghorst, icon hagi, beckham, wright. Totw casemiro, fut hero fernando morientes en gomez…

Allemaal prima maar zinloos en untradeble.
Die ww weghorst kan je prima als storm ram
Gebruiken als je iets moet forceren in de laatste minuten van de wedstrijd.

Rest zou ik gewoon lekker in sbcs duwen als je ze niet gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Geëindigd op 47 en pack 90 Emilio butragueno.... Nice. Denk gakpo weer terug naar links en we hebben een nieuwe spits!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14:07
8-0 ga ik nu. Vind de servers gewoon zoals hoe ik altijd ervaar, dikke prima. Ik denk dat ik niet zo gevoelig ben voor delay. Want ik merk bijna nooit dat de servers brak zijn maar als ik hier lees heeft iedereen er altijd last van..

[ Voor 70% gewijzigd door fifanoob op 01-01-2023 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 12:17
fifanoob schreef op zondag 1 januari 2023 @ 15:06:
8-0 ga ik nu. Vind de servers gewoon zoals hoe ik altijd ervaar, dikke prima. Ik denk dat ik niet zo gevoelig ben voor delay. Want ik merk bijna nooit dat de servers brak zijn maar als ik hier lees heeft iedereen er altijd last van..
Hier ook geen last. Merk geen verschil kwa gameplay tussen WL en rivals.
Volgens mij hebben sommigen hier gewoon wat moeite met het niveau in de WL en raken daardoor wat gefrustreerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

fifanoob schreef op zondag 1 januari 2023 @ 15:06:
Ik heb in twintig wedstrijden 1 keer het rode symbooltje gezien op 't begin. Zelf vrijwel nooit last van idd. Internet bekabeld en gaan. Heb 1000/1000 glasvezel, de ping die ik altijd zie is rond de 16ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Hier ook nagenoeg nooit last, toevallig gisteren paar potjes.

Verder altijd soepel :)

Ping meestal richting 20 met 100 Mb bekabeld

[ Voor 21% gewijzigd door Augy op 01-01-2023 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:32
Hier zit het met de verbinding ook wel goed. Eigenlijk ook vrijwel nooit problemen.

Waar ik nog wel steeds wat moeite mee heb: gisteren 8x gewonnen en iedereen op een hoop gespeeld. Dan weet je eigenlijk al: de dag daarna kom je weer in een verliesreeks. Nog niks gewonnen in 2023 dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Moody2204 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 16:03:
Hier zit het met de verbinding ook wel goed. Eigenlijk ook vrijwel nooit problemen.

Waar ik nog wel steeds wat moeite mee heb: gisteren 8x gewonnen en iedereen op een hoop gespeeld. Dan weet je eigenlijk al: de dag daarna kom je weer in een verliesreeks. Nog niks gewonnen in 2023 dus...
Het speelt hier ook prima, leerzame middag tot nu toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-YlHw80CP-oSS7bwA6xm9M5eQv0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/t552LgaJuowpUAHb4ndh7uhl.png?f=fotoalbum_large

Toch al weer een leuk team gemaakt binnen 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Heb het team door butra op de kop gedaan. Berghuis bankt voorlopig ter faveure van Kuyt. Wellicht dat ik dat nog omwissel.

Ik begin in 4141:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BeCwuKdfKgTeP_3YxvdlHciSLmQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s0Al4WxzjznLelLzZNGTLmIH.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna switch ik naar 4231 of 41212:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awJJQ5WujpDNNrFcz20y0cF-hJc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yc8NkeK3Nhaj86J5prPlbXDW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_79vkV1ryV3jGRu-2mM1RczXc8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAde4aOxXbsy5IMYsPWlfkQ0.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vfe_JzvHxDTq0Kdf1pSOp0AwtNY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJtsjvGOEKq9vGofz5guCKUF.jpg?f=fotoalbum_large

Nieuw jaar! Nieuwe kansen, dus mijn hele team omgegooid, heb Van Dijk nog op de bank zitten, maar ik kon het niet laten om de kroos sbc te doen. En dat was dan ook direct maar het startschot om alles om te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:52
Beste wensen iedereen!

Maldini kunnen doen met de fodder van de club. Theo gewisseld voor Cancelo en Paqueta eruit voor Brozovic. :) Ingame speel ik 4-2-2-2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YMBVnnvAQ3tJTX3ErFHFjuGci8s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3gfISYsU88nPopQHt4IREB4b.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
50 punten in de WL. Beetje zure nederlaag in de laatste pot om nog op 53 uit te kunnen komen. Gold Giroud (42 pace) als Jozef door de rode zee in de 90e minuut :')

nadat ik van 4-2 naar 4-4 teruggekomen was.

Picks waren niks, allemaal 84's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Traeces
Ondertussen terug gezakt naar div 8 in Rivals, door het een tijd niet gespeeld te hebben. Daar zit ook echt geen uitdaging in :X echt mensen met bizarre teams maar wandel er gewoon soms met 8-0 tot meer overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Traeces schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:11:
Ondertussen terug gezakt naar div 8 in Rivals, door het een tijd niet gespeeld te hebben. Daar zit ook echt geen uitdaging in :X echt mensen met bizarre teams maar wandel er gewoon soms met 8-0 tot meer overheen :P
Houdt het op zich wel leuk, al is continu 8-0 winnen ook niet leuk. Zit nu div 6 en gaat op en neer qua resultaten. Dat is oke. Kon naar 5 promoveren, maar ff bewust wat verliezen gepakt, want ik win nog niet té gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05 14:33
Prosac schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:23:

Hoezo sad? ik speel UT samen met mijn broertje omdat we allebei niet zoveel tijd hebben. Dan spelen we ook weel eens samen WL op de bank en gaat de controller naar de ander als je 2-0 achter komt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Beavbusi schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:25:
[...]

Hoezo sad? ik speel UT samen met mijn broertje omdat we allebei niet zoveel tijd hebben. Dan spelen we ook weel eens samen WL op de bank en gaat de controller naar de ander als je 2-0 achter komt oid.
Ik vind dat gewoon triest, wins pakken omdat je het zelf overduidelijk niet -tegen mij- kan.
En dat zeg ik vooral omdat ik ook niet zo heel goed ben en het dan heel vervelend is om dat soort spelers tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
Prosac schreef op zondag 1 januari 2023 @ 18:24:
[...]

Houdt het op zich wel leuk, al is continu 8-0 winnen ook niet leuk. Zit nu div 6 en gaat op en neer qua resultaten. Dat is oke. Kon naar 5 promoveren, maar ff bewust wat verliezen gepakt, want ik win nog niet té gemakkelijk.
Wat meer uitdaging vind ik niet erg dit is niks :P twijfel over me volgende upgrade, vind dembele 3x niks. Maar zijn vrij weinig goede rw‘s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
35 punten gehaald :P

Mijn probleem is vooral de zogenaamde overload tegenstanders, als ik eenmaal vastzit is het vaak wachten totdat het op een stomme manier misgaat waarbij elke fout vaak direct een tegengoal is.

Mbt zelf scoren verbaast het me wel hoeveel simpele of vrijgespeelde kansen resulteren in of een losse fodder of een komeet die het stadion uitvliegt.

Veel moeite om uiteindelijk met Wout Weghorst als resultaat, wel Neymar uit mijn zilver 3 squad-battles rewards :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
CrazyFool schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:18:
[Afbeelding]

Nieuw jaar! Nieuwe kansen, dus mijn hele team omgegooid, heb Van Dijk nog op de bank zitten, maar ik kon het niet laten om de kroos sbc te doen. En dat was dan ook direct maar het startschot om alles om te gooien.
Hoe is amavi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Bevalt mij goed, maar ik had hiervoor Walker Gold op die positie en die heeft qua bodytype en positioning toch een beter gevoel dan amavi. Alleen die krijg in deze opstelling niet goed gelinkt. Maar ik heb ook nog maar 4 potjes gespeeld met deze opstelling. Dus geheel objectief kijken lukt nog niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Iemand nog icon sbc doen?
Hoopte al op een icon pp alleen is het een base 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Markvd1984 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 19:27:
Moeite waard, kijk even op YouTube voor andere picks.

Heb zelf Best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-05 18:51
Kreeg George Best uit de pick.
Packte onlangs ook Jairzinho base icon

Beetje volle voorhoede nu met :
Best base icon
Dalglish mid icon
Jairzinho base icon
van Persie WC icon
Stoichkov WC icon
Owairan WC Hero
Messi potm
di Maria SBC
Payet SBC
Baggio WC icon

Teveel spelers en teveel keus.
Ga Best eens proberen ipv Dalglish , die overigens goed bevalt.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik kon kiezen uit Trezeguet, Shevchenko en RVP 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:33
44 punten gehaald in WL, valt me niet eens tegen!

En toen het resultaat:

85 goud Jorginho uit de 2 keuze pakjes waaruit je een speler moet kiezen als beste keuze… -O-

Daarna nog 2 pakjes gekregen en daarin was het resultaat Cancelo goud en Vinicius goud… -O-

Ik zei het vandaag eerder al, maar voor mij geen WL meer. Als dit je resultaat is van 20 wedstrijden… en dan heb ik 8 van 20 wedstrijden ook nog eens slechte verbindings icons gehad in beeld…

Niet. Te. Doen.

Volledig Rivals maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
Toch een gokje gewaagd met de base icon pick. Kreeg baby Best eruit dus mag niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Partypooper schreef op zondag 1 januari 2023 @ 20:26:
Toch een gokje gewaagd met de base icon pick. Kreeg baby Best eruit dus mag niet klagen. :)
Desailly als beste. Mja met maldine en alaba zit ik wel goed. Wel eindelijk een CV als sub 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Augy schreef op zondag 1 januari 2023 @ 20:32:
[...]

Desailly als beste. Mja met maldine en alaba zit ik wel goed. Wel eindelijk een CV als sub 🙈
Desailly is wel echt een beest. Zou dan Alaba eruit halen en hem er neer zetten. Maar goed, dat ben ik.

[ Voor 0% gewijzigd door Partypooper op 01-01-2023 20:55 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Klein crashje, door die icon sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Augy schreef op zondag 1 januari 2023 @ 20:32:
[...]

of CVM/CDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:21
Vanavond Lucio eens getest, maar dat vond ik geen onverdeeld succes. Heb Aguerd maar weer terug gezet, die staat veel beter in positie voor mijn spel 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tGnG65T2Ri6Li0_UC6eR2ruXZ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d3kjlJP650Xyb2pgsCuKygtY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

En nu?

Heb 'm ook maar gedaan kon stoikov, Roberto Carlos of cech. Welkom robertooooooo. Ake kan dan naar CB toe en dan mid Rijkaard verkopen (denk ik). Nog ff testen!

Wat heet: Dumfries bankie. Rijkaard op cdm en Ake lcb. Zo heeft iedereen weer full chem. Hoe butra trouwens drie chem heeft snap ik niet. De chemistry met icons was toch raar dit jaar? Lijkt heel makkelijk nu, of futbin moet 't fout hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Oekol op 01-01-2023 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-05 10:18
Oekol schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:25:
[...]

En nu?

Heb 'm ook maar gedaan kon stoikov, Roberto Carlos of cech. Welkom robertooooooo. Ake kan dan naar CB toe en dan mid Rijkaard verkopen (denk ik). Nog ff testen!

Wat heet: Dumfries bankie. Rijkaard op cdm en Ake lcb. Zo heeft iedereen weer full chem. Hoe butra trouwens drie chem heeft snap ik niet. De chemistry met icons was toch raar dit jaar? Lijkt heel makkelijk nu, of futbin moet 't fout hebben.
Icons zelf hebben wel altijd 3, maar de chem is niet meer zo voordelig voor de andere spelers zoals het in het “oude” chem systeem was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeJogan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8wEo3tMVOdLWVSspqViwo0O4zI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VYfY7FfVwG2Wyweu4c6QzC23.jpg?f=fotoalbum_large

Prachtige keuze heb ik gekregen haha, tjonge jonge

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fifanoob
16-4, prima WL. Had ook wel rare matchmaking. Kwam nog een compleet gouden team tegen toen ik 14-2 ging. Een team van ik denk max 100k. Najah prima. Die winter fut champ plus is ook binnen. Die pack bewaar ik mooi voor Toty.
Playerpick niks bijzonder wel een 85 WW kaart, herrera ofzo, rotzooi maar daar speel ik ook niet voor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQMCrbM04HWTmZf90VMGBSQhK3Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w13NgGvOKLKziMMN9UuxW7Kl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door fifanoob op 01-01-2023 23:19 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Traeces
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z_yV_6WRFUs354ujmrZclu6Fg9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dP2Gi2QLahtjl5ShugDSJ1oN.jpg?f=fotoalbum_large

500 assists 100k pakketje, me rechts buiten is binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:50
Kon kiezen tussen Dalglish of Del Piero, uiteindelijk toch Dalglish gekozen. Helaas is hij niet meer echt speelbaar vanwege de snellere en sterke CV's. Dan maar lekker op de bank beginnen ...

Tot zover een aardig team, ondanks dat ik sinds begin november niet veel Rivals wedstrijden heb gespeeld en alleen voor de wekelijkse beloningen ben gegaan. Alleen Capdevila en Ljungberg zijn tradeable. Voor de rest staan alle linies sterk. Ik zat eerder te twijfelen om IF Cancelo te halen voor Capdevila en Voller WC Hero kopen en wisselen voor Hernandez. Maar die Capdevila is echt een fraude van een speler. Daarnaast doet Hernandez ook zijn ding, vergelijkbaar net als Ben Yedder de vorige FIFA's.

Nu mag EA mijn pack luck nog verbeteren ... Al een paar weken echt niks uit de WL en Rivals rewards gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-I5RytW5THXWljLLesHDNoUHFf4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IeqKpUwnHUS0L8qSt5hyGGd9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hoe zit dat met 33 Chem maar niet alle bolletjes bij spelers zijn drie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik zag de eerste 2 keuzes verschijnen en vreesde voor een slechte icon pick, maar de derde in de rij was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glapItpOA7CwlxGNauWts3TB5RE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/A9ynDsCo0e9N9cZgsEGOrUZb.png?f=user_large

https://www.futbin.com/23/player/178/lothar-matth%C3%A4us

Helemaal niet verkeerd. :)

[ Voor 31% gewijzigd door SterqVerhael op 02-01-2023 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:11
Oekol schreef op maandag 2 januari 2023 @ 07:29:
[...]

Hoe zit dat met 33 Chem maar niet alle bolletjes bij spelers zijn drie?
Is een bug in de app, heroes staan altijd op 3 maar niet in de app. Nog altijd niet gefixed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
dutchgio schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:03:
[...]

Is een bug in de app, heroes staan altijd op 3 maar niet in de app. Nog altijd niet gefixed...
Lang leve EA die wel €10 meer durft te vragen maar de simpelste dingen nog niet eens kan fixen :+ ... Net als de win/loss counter in WL :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Robonnl schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:05:
[...]

Lang leve EA die wel €10 meer durft te vragen maar de simpelste dingen nog niet eens kan fixen :+ ... Net als de win/loss counter in WL :+ :+
Het zou leuk zijn als je stats in Rivals en WL etc. worden bijgehouden in de 'club' sectie van Ultimate Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

dutchgio schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:03:
[...]

En Salah en je CDM dan? Dan zou je op 31 uit moeten komen of krijgen die door de 3 chem van de heroes ook volledige 3 chem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:11
Oekol schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:29:
[...]

En Salah en je CDM dan? Dan zou je op 31 uit moeten komen of krijgen die door de 3 chem van de heroes ook volledige 3 chem?
Ja de 33/33 klopt wel, dus die zouden met de chem van de heroes ook op 3 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:16

Oxigeon

En zo is dat!

Misschien een somme vraag. Maar zit het oranje shirt van ons elftal niet in de game? Vind het niet bij de herenteams. En met de 59th method kom ik hem ook niet tegen. Vind enkel het zwarte en blauwe tenue

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
EA en dingen fixen.. Zag ik nou echt Drogba WC icon tegen mij scoren met een Maldini(?) skin!? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Rhain op 02-01-2023 09:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Rhain schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:59:
EA en dingen fixen.. Zag ik nou echt Drogba WC icon tegen mij scoren met een Maldini(?) skin!? :+
Ja of Čech die eruit ziet als Schmeichel of spelers opeens kaal worden (Nuñez, Antony 8)7 )...

Het is niet een kwestie van kunnen fixen maar willen fixen. EA is alleen gefocused op de €€€ en daar irriteer ik me mateloos aan tegenwoordig dat dit soort bedrijven een release first, patch later mentaliteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-05 21:18
Oxigeon schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:32:
Misschien een somme vraag. Maar zit het oranje shirt van ons elftal niet in de game? Vind het niet bij de herenteams. En met de 59th method kom ik hem ook niet tegen. Vind enkel het zwarte en blauwe tenue
Ik heb er wel al een paar keer tegen gespeeld, maar inderdaad niet te vinden op de markt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-03 18:03
Laan1988 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:37:
[...]

Ik heb er wel al een paar keer tegen gespeeld, maar inderdaad niet te vinden op de markt. |:(
Is dit hem niet?

Stonden er 2 op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W9KV_dri5147CFDBxcdaSkKeCgY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LRvuGYOMWMwLPSTe0mi3Wut6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
Iemand ervaring met Stoichkov 91 WC Icon?
Kan hem morgen doen met fodder.
In het slechtste geval nog klein beetje bijbetalen.
Maar, ik kan ook gaan voor Jairzinho.
Dan moet ik nog 4 a 5 ton bijleggen denk ik wat ik overigens wel heb.
Voordeel Stoichkov.
Op alle posities voorin inzetbaar.
Voordeel Jairzinho
Hij is iets beter dan Stoichkov op de flank denk ik.
De speler komt op de flank of in met 2 spitsen.
Ik switch weleens inname.
Voorhoede bestaat verder uit Di Maria en Ginola.
Twijfels 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
joenes30 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:19:
Voordeel Stoichkov.
Voordeel Jairzinho
Twijfels 😁
Ik heb Stoichkov 91 WC icon.
Het is een fijne speler om mee te spelen, maar ik had hem wel iets explosiever verwacht, zeker met de hoge agressie. Ik denk dat het komt door de M/M workrates en controlled body type. Maargoed dat heeft Jairzinho ook.

wellicht moet ik Stoichkov een andere chemistry geven. Dat maakt hem wel explosive.

Jarzinho heb ik de base icon. Deze is meer wendbaar dan Stoichkov, maar ook weer veel makkelijker van de bal te zetten.

Het hangt van je speelstijl af. Als je een skiller ben met veel aan de bal dribbelen, ga dan voor Jairzinho met 5* skillmoves. Heb je voorkeur voor een sterkere speler die duel wint met een geweldig schot, ga dan voor Stoichkov.

Stoichkov kan inderdaad op meerdere posities uit de voeten. Zeker op L/C/R/ CAM positie. Zeker omdat hij veel betere passingskills heeft.

Ze zijn eigenlijk niet vergelijkbaar, totaal andere type spelers.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
joenes30 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:19:
Voordeel Stoichkov.
Voordeel Jairzinho
Twijfels 😁
optie 3, haal baby Garrincha ipv Jairzinho waardoor je ook niet vast zit aan een untradable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
zo`n relatief dure sbc moet je allen doen als je denk dat je er nog wel 4 maanden mee in de basis speelt. Denk dat er genoeg andere opties zijn en met de nationaliteit worden je opties voor de rest van je team ook niet makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Ik persoonlijk zou niet zo snel een "basis" aanvaller van een sbc doen. Er komen zoveel nieuwe kaarten continu op de markt, zeker wat aanvallers betreft. Ik vind dat echt zonde van je kaarten. Ik zelf zou hoogtens een verdediger/keeper sbc doen voor de basis. En af en toe een goedkope sbc die handig kan zijn als sub.
Maar gebruik je coins voor aanvallers en dus tradeable spelers, althans zo denk ik er over.
Ieder zo zijn ding natuurlijk. En er is hier ook niet echt een goed of fout in, het is voor een ieder verschillend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
fifanoob schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:47:
Ik persoonlijk zou niet zo snel een "basis" aanvaller van een sbc doen. Er komen zoveel nieuwe kaarten continu op de markt, zeker wat aanvallers betreft. Ik vind dat echt zonde van je kaarten. Ik zelf zou hoogtens een verdediger/keeper sbc doen voor de basis. En af en toe een goedkope sbc die handig kan zijn als sub.
Maar gebruik je coins voor aanvallers en dus tradeable spelers, althans zo denk ik er over.
Ieder zo zijn ding natuurlijk. En er is hier ook niet echt een goed of fout in, het is voor een ieder verschillend.
Ik doe gewoon SBC's van spelers die ik leuk vind of als het een tof kaartje is.
Bruikbaarheid maakt me niet zoveel uit. Komen iedere week wel weer beter kaarten uit.
Gewoon een kiezen die je bevalt, paar maanden / weken mee spelen en dan weer upgraden naar een andere speler.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:50
Oekol schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:29:
[...]

Inderdaad een bug van de app, wat gek genoeg nog steeds niet is verholpen. De meest simpele functies die nog steeds niet naar behoren werken. That's EA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
Mensen, bedankt voor de goede info.
Ga voor Stoichkov.
Kost me weinig tot geen coins deze SBC.
Ik steek m'n andere coins wel in verhandelbare spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-05 21:18
En wat zijn jouw zoekcriteria dan? want bij Landenteams staat NL er niet tussen en bij speciale competitie vind hij niks van geen enkel land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 31-05 16:50
Hoe pakken jullie draft aan m.b.t. keepers? Ik heb altijd een keeper met maximaal 83 rating... vaak 81 zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
theman36 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:45:
Hoe pakken jullie draft aan m.b.t. keepers? Ik heb altijd een keeper met maximaal 83 rating... vaak 81 zelfs
Iemand kiezen die linkt? Bij de 2e keuze de beste of juist andersom. Rating zegt niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac

Dit is een beetje mijn picks elke keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-03 18:03
Laan1988 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:37:
[...]

En wat zijn jouw zoekcriteria dan? want bij Landenteams staat NL er niet tussen en bij speciale competitie vind hij niks van geen enkel land.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XapXiOAhc4LWCq-x6DZNpXxxiDk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/u53wkK2i987FDPtsMey9sNLv.png?f=fotoalbum_large

Bij Club kun je Nederland kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 31-05 16:50
saert schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:01:
[...]

Iemand kiezen die linkt? Bij de 2e keuze de beste of juist andersom. Rating zegt niets
Nou een baumann op goal.van 83 of Emerson van 89 maakt wel een wezenlijk verschil... ik heb nooit die keuze uit zo'n keeper namelijk. Maakt het nog uit of je begint bij de keepers of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik moet zeggen dat ik een prima Weekend league heb gehad. Ik had 14-6. Meestal haal ik 11 of 12 wins dus het viel mij alles mee aangezien ik had verwacht dat iedereen met het mes tussen de tanden zou spelen vanwege de extra rewards. Volgende week nog wel even 2 potjes winnen om alle rewards te unlocken maar dat komt wel goed. Deze week geen enkele pot cadeau gekregen dus ben ik erg tevreden.

Zelf had ik ook een pot waarbij ik snel 2-0 achter kwam. ik drukte op pauze om te quiten maar bedacht me en kwam daarna snel op 1-2. Hij benutte de aftrap glitch goed want het was echt een goede skiller/speler en zo stond ik direct weer op 1-3. Ik denk dat omdat ik niet quitte hij steeds meer begon te skillen en toen ging hij ook nog eens met veel pressie en slidings spelen..oepsie, hij kreeg een rode kaart en dat bood mij ruimte en mogelijkheden. Ik dribbel de 16 in en kom ongelukkig met zijn verdediger in aanraking. Penalty en rode kaart. Boem 2-3 en we leven weer. Na de rust zet ik wat meer aanvallers op het middenveld en kom ik vrij snel op 3-3. M'n tegenstander gaat dan achterin rondtikken om de tijd vol te maken maar we hebben nog ongeveer 35min speeltijd dus ik weet dat ik nog wel een kans kan krijgen als ik zelf scherp blijf. Hij gaat met z'n keeper staan hooghouden maar rekent niet op de snelheid van Stoichkov die de bal met een sliding van hem afpikt en binnenschiet. Nu sta ik voor en gaat hij ineens wel voetballen maar omdat hij al veel pressie heeft gespeeld zijn zijn spelers moe en kan ik hem met 2 spelers meer makkelijk uitspelen. Ik maak 5-3 en mijn tegenstander quit. Ik krijg nog een leuk berichtje via de messenger.. echt genieten man!

Ik heb uit mijn player picks (untradelable) WW Adama Traore en WW Saint Maximin gekregen. Omdat ze niet tradebale zijn ga ik eens kijken wat ik er mee kan. In het eerste potje rivals scoorde Maximin direct 3x.
Ik kreeg ook nog de tewee laagste WW kaarten en die waren dan wel weer tradeable dus die heb ik weg gedaan. Daarnaast met alle extra packs veel fodder binnengehaald waardoor ik de helft van Jairzinho nu al gedaank heb. Moet nog 2x86 en 1x89 maar ik heb nog wat fodder over. Ik hoop deze week met alle extra packs daar ook weer wat verder in te komen.

Ik heb voor de verandering wel weer eens een leuk weekend gehad met prima gameplay. Om de rest van de week ook het sweaty gevoel te houden heeft EA gelukkig de Wildcards Beker georganiseerd. Iedere dag weer 4 potten keihard sweaten voor 1 of 2 wins.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
dubbele fodder, toch even de base icon gedaan.

Keuze is nu cannavaro of beckham.
Beckham gaat Xavi mid vervangen.
Cannavaro vervangt Marquez of Moore (tradeable).

https://www.futbin.com/23/squad/2715889

Ingame
https://www.futbin.com/23/squad/2715964

Welke icon pick zouden jullie doen?
En nog tips voor een gamechanger, budget max 2 miljoen als ik Moore verkoop.

[ Voor 28% gewijzigd door cubert20 op 02-01-2023 16:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
ZodiacBomber schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:19:
Ik heb uit mijn player picks (untradelable) WW Adama Traore en WW Saint Maximin gekregen.
Oei, blijkbaar was afgelopen weekend het weekend om een paar staatsloten te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
oh ja... gisteren ook even de base icon SBC gedaan. Ik had de keuze uit Bergkamp, Hiero en ...Zambrotta.
Even snel op Futbin gekeken maar eigenlijk was al duidelijk dat ik Zambrotta zou nemen want de andere 2 zijn echt heel slecht. Ik kende Zambrotta alleen nog niet eigenlijk. Ik speel al jaren maar deze nog nooit geprobeerd.

Ik heb Walker nu vervangen door Zambrotta en het is al duidelijk dat dat een hele goede versterking is voor mijn team. wat een power, wat een snelheid en door zijn hoge aanvallende instelling ook steeds gevaarlijk in de aanval. heeft in 4 wedstrijden nu al 4 assists en 2 goals...voor een Rechtsback!

Verdedigend doet hij ook goed zijn werk dus deze blijft voorlopig nog wel even in de basis.

Het is meestal een erg goed teken wanneer de Base versie duurder is dan de Mid. Ik had een topweekend.
Base Zambrotta, WW Sain Maximin en WW Adama Traore. Het zit eens mee... (mag niet klagen dit jaar hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:54
@cubert20 Over welke speler ben je het minst tevreden? is dat een verdediger of Xavi? Jou CV koppel lijkt mij een goed duo, een die wat behendiger is en een fysiekere verdediger.

Afgelopen WL ging niet zoals gepland en rond de 45 punten geeindigd terwijl de WL daarvoor stukker beter ging en hoog in de 50 behaald heb. De rewards waren niet het te vermelden waard jammer genoeg.

Wel nog een paar icons gescoord, Base Zambrotta en Base Cafu uit de pick. Cafu staat nu in de basis en voldoet prima, maar Zambrotta is waarschijnlijk ook een goede RB.

In Rivals ben ik nu beland in DIV 4 en speel niet zoveel potjes. Nu eindelijk komt Jairzinho wat tot leven en scoort hij nu aan de lopende band. In de eerste 20 potjes scoorde hij erg slecht, maar dat zal wel gewenning zijn. Wel fijn dat hij nu beter aanvoelt, anders was het een miskoop met de waarde van 1 mil.... 8)7

Spelers genoeg en mijn team ziet er nu zo uit: https://www.ea.com/fifa/u...fId=knyJhqWlbPog:FFA23PS4
Ingame speel ik voornamelijk 41212 smal en Al Owairan, Brozovic en Courtois zijn tradable.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KiL5Zx3hyDkdjTaoyOb4z8JAJkg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ruwE9kqNexD68qkH7Q2k4Mj.png?f=fotoalbum_large

Verder vandaag aan 900k aan fodder geinversteerd, deze moeten toch een keer goed stijgen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16-05 18:12
cubert20 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:28:
dubbele fodder, toch even de base icon gedaan.

Keuze is nu cannavaro of beckham.
Beckham gaat Xavi mid vervangen.
Cannavaro vervangt Marquez of Moore (tradeable).

https://www.futbin.com/23/squad/2715889

Ingame
https://www.futbin.com/23/squad/2715964

Welke icon pick zouden jullie doen?
En nog tips voor een gamechanger, budget max 2 miljoen als ik Moore verkoop.
Nieuwe spits?Muller prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
theman36 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:45:
Altijd iemand die linkt. Minst belangrijke speler van de hele 11.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prosac
Leukste youtuber vwb FIFA.
Deze ook weer, hardop lachen zo slecht

Pagina: 1 ... 59 ... 120 Laatste