@
cubert20 Over welke speler ben je het minst tevreden? is dat een verdediger of Xavi? Jou CV koppel lijkt mij een goed duo, een die wat behendiger is en een fysiekere verdediger.
Afgelopen WL ging niet zoals gepland en rond de 45 punten geeindigd terwijl de WL daarvoor stukker beter ging en hoog in de 50 behaald heb. De rewards waren niet het te vermelden waard jammer genoeg.
Wel nog een paar icons gescoord, Base Zambrotta en Base Cafu uit de pick. Cafu staat nu in de basis en voldoet prima, maar Zambrotta is waarschijnlijk ook een goede RB.
In Rivals ben ik nu beland in DIV 4 en speel niet zoveel potjes. Nu eindelijk komt Jairzinho wat tot leven en scoort hij nu aan de lopende band. In de eerste 20 potjes scoorde hij erg slecht, maar dat zal wel gewenning zijn. Wel fijn dat hij nu beter aanvoelt, anders was het een miskoop met de waarde van 1 mil....
Spelers genoeg en mijn team ziet er nu zo uit:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=knyJhqWlbPog:FFA23PS4
Ingame speel ik voornamelijk 41212 smal en Al Owairan, Brozovic en Courtois zijn tradable.
Verder vandaag aan 900k aan fodder geinversteerd, deze moeten toch een keer goed stijgen hoop ik.