Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De dubbele link, zowel Nederlands als EDOekol schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:34:
[...]
Klopt. Toen had ik er ook al alles op ingezet en meerdere keren ingekocht + verkocht. Ben van 3 ton naar ruim 1 mln gegaan. Zou raar zijn als die voor Gullit stijgt wmb, hij is totaal niet nodig voor de sbc.
Ben benieuwd, hoop dat je weer verdubbeld
Maar is niet nodig voor de sbc. Heb zelf gisteren Dumfries voor 800 coins ingeleverd. Heb nu 17 x gakpo TOTT gekocht. Hij zit volgens mij niet meer in pakjes en gisteren is er ineens iets gebeurd waardoor die flink ging stijgen. In het slechtste geval moet ik ze voor 30k verkopen en dan heb ik nog steeds meer dan voordat ik met gakpo TOTT begon.Augy schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:41:
[...]
De dubbele link, zowel Nederlands als ED
Ben benieuwd, hoop dat je weer verdubbeld
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Mensen willen Gullit in hun team zetten, daarom willen ze Gakpo, zodat hij te linken is in het team.Oekol schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:30:
[...]
Maar is niet nodig voor de sbc. Heb zelf gisteren Dumfries voor 800 coins ingeleverd. Heb nu 17 x gakpo TOTT gekocht. Hij zit volgens mij niet meer in pakjes en gisteren is er ineens iets gebeurd waardoor die flink ging stijgen. In het slechtste geval moet ik ze voor 30k verkopen en dan heb ik nog steeds meer dan voordat ik met gakpo TOTT begon.
Optie 2 TOTW Dembele is fijn met 5 star SM en WF.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:26:
Hoe zouden jullie spelen opstelling 1 of 2
En iemand nog tips
Heb oa rijkaard 88 en Salah nog
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lahm is denk ik verdedigend beter als Mendy.
Uit principe zou ik Rijkaard ipv Phillips doen. Geen idee hoe hij speelt, maar ja Oranje Boven!Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:26:
En iemand nog tips
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik het lijkt om het even, maar Dembele is wel bloedirritant om tegen te spelen. Misschien toch met hem.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:26:
En iemand nog tips
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dit ook ingame zo? Want ik opteer zelf altijd voor 2 spitsen om meer afspeelmogelijjkheden te hebben.
Ik speel ook 4231 of 4222 met Dembele op linksProsac schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:52:
[...]
Ik het lijkt om het even, maar Dembele is wel bloedirritant om tegen te spelen. Misschien toch met hem.
Is dit ook ingame zo? Want ik opteer zelf altijd voor 2 spitsen om meer afspeelmogelijjkheden te hebben.
Klopt ik kan dan de bruyne niet opstellen ivm ChemSpeculaes schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:44:
[...]
Uit principe zou ik Rijkaard ipv Phillips doen. Geen idee hoe hij speelt, maar ja Oranje Boven!
Welke opstelling zou je dan doenSpeculaes schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:44:
[...]
Uit principe zou ik Rijkaard ipv Phillips doen. Geen idee hoe hij speelt, maar ja Oranje Boven!
Rijkaard kan alleen cdm of cm en de bruyne alleen op cm of cam en Figo ook cam
Geen idee welke opstelling ik dan zou kunnen doen
Alleen nog even bedenken of ik hem op CB zet of gewoon CM/CDM ga spelen. Beide werkte opzich prima gisterenavond. Heb het nu zo staan:
:strip_exif()/f/image/Wp6LrazswuGCqHa8P22Liisa.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan evt Tonali eruit doen, Gullit op die plek neerzetten en dan voor een andere CB gaan. Tomori IF, Bonucci RB of Cordoba zou kunnen, voor laatst genoemde moet ik nog wel iets sparen. Heb nog 290k te besteden.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Oh zo had ik er nog niet over nagedacht. Dom!Mesque schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:09:
[...]
Mensen willen Gullit in hun team zetten, daarom willen ze Gakpo, zodat hij te linken is in het team.
Enfin, das mooi. Dan zie ik 'm niet snel naar 30k dalen.

Je ziet vaak ook wel aan de manier waarop mensen beginnen, dat ze afsluiten zodra je dan 2-0 of 3-0 voor komt. Op een of andere manier zie je "de heethoofd" in de manier van spelen, weinig geduld.
Ik exit eigenlijk nooit (behalve als dat in challenges gebruikelijk is), zelfs niet als men poogt je te vernederen naar een vroegtijdige exit.
Overigens lijkt deze week bij veel spelers wel dat het devies, beginnen ultra-aanvallend met hoge druk en hopen snel een hoge voorsprong te krijgen om je tot stoppen te dwingen.
Als tegenstoot begin ik maar ultradefensief en zie wel hoe het zich ontwikkelt en of ik wat aanvallender kan gaan spelen.
Herkenbaar. Ik vraag mij trouwens af of mensen een melding krijgen dat ik hun DM's niet ontvang, Heb die functie namelijk uitgeschakeld dat wildvreemden mij op PSN niet kunnen messagen. Maar merk soms dat die heethoofden al hun pauses gebruiken om waarschijnlijk een heel betoog met verwensingen naar mij toe te schrijven, zou zonde zijn xDProsac schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:34:
Het is toch ook wel erg lekker om tegen een trucendoos te spelen die veel trucjes kan, maar er weinig effectief mee om gaat en dus nauwelijks kansen krijgt. En dat je uit 4 tegenstoten met slechts een paar passjes en 0 trucjes 3-0 de rust in gaat.
Je ziet vaak ook wel aan de manier waarop mensen beginnen, dat ze afsluiten zodra je dan 2-0 of 3-0 voor komt. Op een of andere manier zie je "de heethoofd" in de manier van spelen, weinig geduld.
Ik exit eigenlijk nooit (behalve als dat in challenges gebruikelijk is), zelfs niet als men poogt je te vernederen naar een vroegtijdige exit.
Overigens lijkt deze week bij veel spelers wel dat het devies, beginnen ultra-aanvallend met hoge druk en hopen snel een hoge voorsprong te krijgen om je tot stoppen te dwingen.
Als tegenstoot begin ik maar ultradefensief en zie wel hoe het zich ontwikkelt en of ik wat aanvallender kan gaan spelen.
Haha ja heel herkenbaar. Net als het quitten, daarom dat veel spelers dat ook snel andere proberen te irriteren. Er is gewoon een behoorlijk aantal mensen die daar heel snel aangebrand van wordt en of slecht gaat spelen of het opgeeft.Prosac schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:34:
Het is toch ook wel erg lekker om tegen een trucendoos te spelen die veel trucjes kan, maar er weinig effectief mee om gaat en dus nauwelijks kansen krijgt. En dat je uit 4 tegenstoten met slechts een paar passjes en 0 trucjes 3-0 de rust in gaat.
Daarom dat zoveel mensen ook altijd zo toxic zijn in de game. Het wordt vaak genoeg beloond.
haha ja krijg je melding van. Dat je bericht namelijk niet verstuurd kan worden omdat die gene dat uit heeft staan.Bpow schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:43:
[...]
Herkenbaar. Ik vraag mij trouwens af of mensen een melding krijgen dat ik hun DM's niet ontvang, Heb die functie namelijk uitgeschakeld dat wildvreemden mij op PSN niet kunnen messagen. Maar merk soms dat die heethoofden al hun pauses gebruiken om waarschijnlijk een heel betoog met verwensingen naar mij toe te schrijven, zou zonde zijn xD
Vaak genoeg dat ik nog wel eens iemand een berichtje wil sturen maar het niet kan.
Mij stoort vooral de momenten dat je door het spel (/de delay) genaaid lijkt te worden, dat de tegenstander het engeltje op de schouder lijkt te hebben.
Dat je bij een schot in de weg staat en een bizarre penalty tegen krijgt of de bal afpakt en tóch die penalty tegen. Dat soort dingen.
Ik krijg overigens op de PC ook altijd vriendschapsuitnodigingen na zo'n boze afhaak.
[ Voor 23% gewijzigd door Prosac op 30-12-2022 13:01 ]
Dit dus, delay icm de high pressure of pressing tactics waar online 90% mee speelt zorgt ervoor dat er een groot aantal games zijn waarin je dus zeer beperkt invloed kan hebben.Prosac schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:59:
Mij stoort vooral de momenten dat je door het spel (/de delay) genaaid lijkt te worden, dat de tegenstander het engeltje op de schouder lijkt te hebben.
Dat je bij een schot in de weg staat en een bizarre penalty tegen krijgt of de bal afpakt en tóch die penalty tegen. Dat soort dingen.
Dit zorgt er ook vaak voor dat spelers switchen tussen deze tactics om hier voordeel uit te halen, of dat spelers juist super verdedigend gaan spelen om zich hiertegen te beschermen naar mijn inziens.
Ik vraag me af dat de zogenaamde fifa community wel zo toxic is als vaak word opgemerkt of dat dat simpelweg een symptoom is van dit onderliggende probleem

Voor mijn gevoel word de content sowieso elk jaar beter, maar de gameplay blijft helaas 95% hetzelfde met een aantal tweaks/nieuwe features. Maar Fifa blijft het enige spel waarbij in verschillende games dezelfde input tot verschillende output leid …
Dat gezegd hebbende, ben benieuwd welke kaartjes er vanavond in de tweede ronde van deze promo zitten
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verliezen naja kan natuurlijk, maar zij tikten zo snel met die spelers die nog niet eens 80 passing hebben??? Het ging zo snel dat ik het met mijn hoofd nauwelijks kon volgen en ook nog nooit gezien heb bij die pro spelers. Krijg het gevoel dat dit één of andere hack/cheat is omdat zij pc speelden. Anderen dit ook eens ervaren?
Telkens zie ik wat mijn tegenstander gaat doen maar ik krijg geen mogelijkheid om hier op te anticiperen puur doordat alles te laat registreert.
Vorige week speelt alles soepel en ga je 9-1 en nu gewoon 3-5. Het is echt een schande dat een bedrijf als EA wat miljarden verdiend niet eens normale servers kan onderhouden.
Ik heb zoiets ook wel eens gehad maar dat was dan na de rust. Leek wel als ik tegen de CPU speelde op ultimate. Ik stond gelukkig al 6-3 voor, maar toen het 6-5 werd begon ik hem wel te knijpen.theman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:08:
60 punten gehaald vandaag in de WL maar wat mij de laatste 2 potten is overkomen snap ik echt helemaal niks van. 2x verloren van een team met alleen maar 82 rated spelers, geen symbool bij de tegenstander aanwezig om te zien welke speler hij selecteert, pc spelers (1 had de naam sc leipzig, die andere geen idee meer).
Verliezen naja kan natuurlijk, maar zij tikten zo snel met die spelers die nog niet eens 80 passing hebben??? Het ging zo snel dat ik het met mijn hoofd nauwelijks kon volgen en ook nog nooit gezien heb bij die pro spelers. Krijg het gevoel dat dit één of andere hack/cheat is omdat zij pc speelden. Anderen dit ook eens ervaren?
Volgens mij is dit iets wat pc spelers kunnen glitchen. Heb er wel eens iets over gehoord maar weet niet meer precies hoe dat zat.
Duitse badge zegt genoeg 😂theman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:08:
60 punten gehaald vandaag in de WL maar wat mij de laatste 2 potten is overkomen snap ik echt helemaal niks van. 2x verloren van een team met alleen maar 82 rated spelers, geen symbool bij de tegenstander aanwezig om te zien welke speler hij selecteert, pc spelers (1 had de naam sc leipzig, die andere geen idee meer).
Heb idd iets gehoord over lag beïnvloeden kom even niet op de naam maar dat dit mogelijk is dat tegenstanders lag toepassen
Was volgens mij ook pc gamers idd
Maldini/zambrotta nog steeds gouden combi, 8 wins weer binnen
Nu rustig toeleven naar en genieten van O&N.
Vast een fijne jaarwisseling toppers
[ Voor 8% gewijzigd door Augy op 30-12-2022 17:36 ]
Ik probeer erg hard Maldini niet te doenAugy schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:33:
PC schijnt idd de AI op ultimate te kunnen aanzetten. Denk dat we/je beste gewoon wedstrijd kan rapporteren
Maldini/zambrotta nog steeds gouden combi, 8 wins weer binnenoverigens bizarre delay in rivals zeg, abnormaal
Nu rustig toeleven naar en genieten van O&N.
Vast een fijne jaarwisseling toppers
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als je de munten/fodder hebt is het een aanrader
Ik kan de 88 sbc compleet met fodder doen, maar heb al een untradeable hero Lucio, Capdevilla en WC Carvalho.roland_otto schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:44:
[...]
Als je de munten/fodder hebt is het een aanrader
Het zou puur zijn om Tonali toe te voegen wat ik wel als versterking zie
Lucio gebruiken en fodder sparenBossie schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:47:
[...]
Ik kan de 88 sbc compleet met fodder doen, maar heb al een untradeable hero Lucio, Capdevilla en WC Carvalho.
Het zou puur zijn om Tonali toe te voegen wat ik wel als versterking zie
Geen zin man, je kan alleen berichten rapporteren of een naamtheman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:35:
Hoe kan ik dat rapporten doen? Nooit gedaan namelijk. Edit: ja er was ook redelijke lagg aanwezig aan mijn kant. Zijn kant niks van te merken, zo snel ging dat
Zo slim zijn ze wel weer en levert ze geen geld op voor hun
Als ze nu een keer provocerend gedrag ik games aanpakken die mensen bannen zal plezier ten goede doen
Vervelende berichten rapporteer ik standaard.Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:54:
[...]
Geen zin man, je kan alleen berichten rapporteren of een naam
Zo slim zijn ze wel weer en levert ze geen geld op voor hun
Als ze nu een keer provocerend gedrag ik games aanpakken die mensen bannen zal plezier ten goede doen
Bij meerdere keren komt de ban vanzelf, daar weet jij alles van 😋
Beste wat je kan doen is crossplay uitzetten tot het gefixed is, op console heb je die exploit niet.theman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:35:
Hoe kan ik dat rapporten doen? Nooit gedaan namelijk. Edit: ja er was ook redelijke lagg aanwezig aan mijn kant. Zijn kant niks van te merken, zo snel ging dat
2e helft bleek hij er geen reet van te kunnen en win ik 6-4.
Yup hier ook uitgezet nadat ik ze twee keer tegen kwam.dutchgio schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:59:
[...]
Beste wat je kan doen is crossplay uitzetten tot het gefixed is, op console heb je die exploit niet.
😂😂😂ToucheAugy schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:58:
[...]
Vervelende berichten rapporteer ik standaard.
Bij meerdere keren komt de ban vanzelf, daar weet jij alles van 😋
Ik bedoel je kunt ze niet op voorhand rapporteren op basis van hoe ze in de game doen etc dat is jammer
Heb alleen keuze stress…
310k te besteden…
Behendige spits ipv Nunez (die ligt me beter dan Haaland)
Betere CVM dan Phillips?
Betere CV dan Koulibaly?
Betere box to bod dan KDB?
De keuze voelt een beetje tussen deze 4 voor mij.
Of is zelfs 2 betere spelers van 150k een haalbaar?
Ik heb het hier al gevraagd maar ik kom er gewoon niet uit
Beetje bang om een verkeerde investering te doen…

Ik kom uit op spelers als:
- Thiago
- Romero
- Okocha
- Casemiro
- Kuyt
- Carvalho
- Guimaraes
- Zakaria
En toen….

/f/image/ZWIIzi3PI7CMVdbvlei5hHwH.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Sleehond op 30-12-2022 19:32 ]
Dat je je eerste drie verliest betekent nog niks..Ik verloren de afgelopen 2x de eerste 6. Daarna begint het wel te lopen vaak.
Welkom terugTraeces schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:40:
Het heeft even geduurd…… maar helaas toch weer gaan spelen
Nou die matchmaking is stuk vandaagProsac schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:33:
Je krijgt naar mate je verliest slechtere tegenstanders in de WL. Beste kun je op de middagen spelen.
Dat je je eerste drie verliest betekent nog niks..Ik verloren de afgelopen 2x de eerste 6. Daarna begint het wel te lopen vaak.
ging 7-2 op een gegeven moment en ik komt altijd 10/11 wins uit.
Iemand die ook een Nederlands team heeft en twijfelt om Weghorst te gaan proberen op CB?
Voor 15k toch wel hele mooie stats, workrates en power header.
Twijfel om hem naast VVD te gaan proberen ipv Rijkaard 88…
25x 83 pack genomen voor mijn swap tokens, dusdanig veel high rated duplicates dat ik alsnog het 88 team voor maldini heb gesubmit.
Uitstekende keuzeBossie schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:24:
[...]
25x 83 pack genomen voor mijn swap tokens, dusdanig veel high rated duplicates dat ik alsnog het 88 team voor maldini heb gesubmit.
Geen enkele Winter Card.
Blijkbaar heel moeilijk om een paar stats in te vullen en het kaartje een ander kleurtje geven.
Wat een prutsers werken er dit jaar bij EA zeg.
Kante als cdm of guimaraesSleehond schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:28:
1e keer in 23 finale WL gehaald. Eerste 3 potjes alle 3 verloren met slechts 1 goal verschil, super balen…
Heb alleen keuze stress…
310k te besteden…
Behendige spits ipv Nunez (die ligt me beter dan Haaland)
Betere CVM dan Phillips?
Betere CV dan Koulibaly?
Betere box to bod dan KDB?
De keuze voelt een beetje tussen deze 4 voor mij.
Of is zelfs 2 betere spelers van 150k een haalbaar?
Ik heb het hier al gevraagd maar ik kom er gewoon niet uit!
Beetje bang om een verkeerde investering te doen…![]()
Ik kom uit op spelers als:
- Thiago
- Romero
- Okocha
- Casemiro
- Kuyt
- Carvalho
- Guimaraes
- Zakaria
En toen….?
[Afbeelding]
Iemand tips
Squad?Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 21:14:
Speel 4222 maar krijg er zo ongelofelijke veel regen niet normaal
Iemand tips
Het is trouwens heel makkelijk om er achter te komen of het de AI is, gewoon ff 10 minuten achterin rondtikken, ze doen geen enkele poging tot het veroveren van de bal. Het principe is die bal veroveren en dan je scheel tikken.
Hoe staan je tactics?Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 21:14:
Iemand tips
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Budget 850 k, alleen lucio en bale verkoopbaar.
https://www.futbin.com/23/squad/2126498
Voor 15k mag ie ook gewoon op de bank. En hij heeft spits als alternative position!GoldDutch schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:01:
Zitten weer een paar mooie nieuwe Winter Wildcards bij de serie die net live is gegaan.![]()
Iemand die ook een Nederlands team heeft en twijfelt om Weghorst te gaan proberen op CB?
Als jij dat eens even probeert en tefugkoppeld hier In 't forum?GoldDutch schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:01:
Zitten weer een paar mooie nieuwe Winter Wildcards bij de serie die net live is gegaan.![]()
Ben zeer benieuwd. Lengthy en 197cm. 15k is koopje. Alleen hele slechte passing.
Wat een weergaloze kaart was dat vorig jaar
Jep zo gaat dat.. en dan krijg je opeens betere tegenstanders en verlies je een paar keer achter elkaar. Ik sta nu ook 8-1 maar weet dat ik hoe dan ook tussen de 11-14 wins ga uitkomen.cubert20 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:48:
[...]
Nou die matchmaking is stuk vandaag
ging 7-2 op een gegeven moment en ik komt altijd 10/11 wins uit.
De middenvelders en aanvallers zijn untreadable en heb totaal 1miljoen munten maar om dat nu volledig aan verdedigers te spenderen is ook wat te gek
Van Dijk en Claus (of was die RB?) oppakken en je muntjes op zak houden tot TOTY.theman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:23:
Mensen die ideeën hebben over mijn verdediging? Speel nu met militao , koulibaly en Ismaily WW achterin maar wordt helemaal gek van mijn centrale duo. Jullie tips? https://www.futbin.com//23/squad/2667722 (maldini bijna voltooid).
De middenvelders en aanvallers zijn untreadable en heb totaal 1miljoen munten maar om dat nu volledig aan verdedigers te spenderen is ook wat te gek
Carlvalho al geprobeerd? Ake uit de swaps is ook geweldig, maar waarschijnlijk heb je al wat anders met je swap tokens gedaan?theman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:23:
Mensen die ideeën hebben over mijn verdediging? Speel nu met militao , koulibaly en Ismaily WW achterin maar wordt helemaal gek van mijn centrale duo. Jullie tips? https://www.futbin.com//23/squad/2667722 (maldini bijna voltooid).
Claus al te pakken maar dat is een rb idd. Is van dijk niet wat te traag qua draaien en op de eerste meters?Bossie schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:29:
[...]
Van Dijk en Claus (of was die RB?) oppakken en je muntjes op zak houden tot TOTY.
Carvalho 89 nog niet geprobeerd. Is dat iemand die het verschil achterin maakt? Voor de swaps al vieira en een pack gehaald dus die zijn al op.Mesque schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:29:
[...]
Carlvalho al geprobeerd? Ake uit de swaps is ook geweldig, maar waarschijnlijk heb je al wat anders met je swap tokens gedaan?
Het verschil niet per se, maar doet het gewoon goed. Het verschil als CBS maken voor mij Dumfries en Ake, allebei erg sterk, snel en prima aan de bal.theman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:32:
[...]
Carvalho 89 nog niet geprobeerd. Is dat iemand die het verschil achterin maakt? Voor de swaps al vieira en een pack gehaald dus die zijn al op.
Daar gaan weMesque schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:13:
[...]
Jep zo gaat dat.. en dan krijg je opeens betere tegenstanders en verlies je een paar keer achter elkaar. Ik sta nu ook 8-1 maar weet dat ik hoe dan ook tussen de 11-14 wins ga uitkomen.
Ik speel met Carvalho en vind him een echte ballwinner, WC Moore is ook top zeker naast een physiek sterke verdediger.theman36 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:32:
[...]
Carvalho 89 nog niet geprobeerd. Is dat iemand die het verschil achterin maakt? Voor de swaps al vieira en een pack gehaald dus die zijn al op.
Ik heb lang met Moore gespeeld maar vorige week verkocht aangezien ik Lucio uit de pack of sbc had.
Daarnaast is Moore ook prima in de opbouw.
Zoals hierboven, probeer WC Moore eens naast Maldini en Tielemans 88 ipv Philips.
Hierdoor combineer je voeg je meteen ook wat extra voetballende kwaliteiten toe aan beide linies ipv puur voor “slopers” te gaan.
Edit: Lahm is met Shadow toch vrijwel 99 pace, als dat te langzaam is gaan er andere dingen mis.
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 31-12-2022 00:06 ]
Inmiddels 11-2, snelste keer dat ik de 11 bereikt heb tot nu toe. De potjes zijn nu wel echt ongelofelijk tight, de laatste wedstrijd tegen een enorme skiller waarbij ik eigenlijk alleen maar heb tegengehouden en met een paar mooie uitbraken nipt kon winnen.Mesque schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:58:
[...]
Daar gaan wetot 9-1 gekomen, maar nu toch de verliespartij. Dat worden er waarschijnlijk een paar achter elkaar nu.
Morgen verder. De WL plus picks zijn wel fijn - Neymar en 88 Sule als picks hier
Is Moore niet te langzaam kan ik dan niet. Beter van dijk nemenBossie schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:05:
[...]
Zoals hierboven, probeer WC Moore eens naast Maldini en Tielemans 88 ipv Philips.
Hierdoor combineer je voeg je meteen ook wat extra voetballende kwaliteiten toe aan beide linies ipv puur voor “slopers” te gaan.
Edit: Lahm is met Shadow toch vrijwel 99 pace, als dat te langzaam is gaan er andere dingen mis.
En kan tielemans nog?
En welke opstelling wil liefst stoicskov spits alleen weet geen lb/lm
Ik heb hem een aantal wedstrijden gebruikt! Voorzetten werken prima! Maar meevoetballen is lastiger. Een beetje kaatsen werkt. Maar veel meer moet je ook niet doenNachtapotheker schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:03:
Ik had wel graag weer zo’n weghorst gezien: https://www.futhead.com/22/players/21185/wout-weghorst/
Wat een weergaloze kaart was dat vorig jaar
Haha, ik vond hem nog best beweeglijk voor zn lengte. Ik speel graag met fysieke spitsen, de Neymars enzo kan ik niet zo heel veel meeWulfric92 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:39:
[...]
Ik heb hem een aantal wedstrijden gebruikt! Voorzetten werken prima! Maar meevoetballen is lastiger. Een beetje kaatsen werkt. Maar veel meer moet je ook niet doen
Dat moet je toch echt voor jezelf gaan uitvinden hoe je wilt gaan spelen.Markvd1984 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:36:
[...]
Is Moore niet te langzaam kan ik dan niet. Beter van dijk nemen
En kan tielemans nog?
En welke opstelling wil liefst stoicskov spits alleen weet geen lb/lm
Moore heeft 80 pace zonder chemstyle.
Lahm zit hem denk niet in de pace maar agressie en strenght. Ik speel met acuna die trager is maar nagenoeg nooit voorbij gerend word aangezien die er wel in 'kleunt'Markvd1984 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:03:
[...]
[Afbeelding]
Speel 4222 soms 4231 maar morientes met 1 spts werkt voor mij niet echt
Desailly is redelijk lomp soms
En lqhm mist soms snelheid als lb
Heb sallah en bruyne if nog
Baggio 91 ook maar kan ook niet mee uit de voeten
Desailly kan je vervangen voor bijna iedere CV, misschien canavarro? Die is beweeglijker maar fysiek minder sterk. Net wat je zoekt. (Rijkaard naar CV?)
Kwa middenveld speel je met 2 CDM, miss 1 van beide vervangen voor een CM zoals een type valverde/KDB. 4231 werkt voor mij top maar ik speel zonder echte Cdm ( kroos en De Paul met Messi ervoor)
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
Verder natuurlijk geen idee hoe je speelt kwa depth en wiidth
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 31-12-2022 06:43 ]
Paraplu?Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 21:14:
Iemand tips
Netjes, ik had hier gisteren uit eindelijk 8 wins, net 1 te weinig voor een 84+ spelers pakket. Wel een paar wedstrijden weg gegeven na snelle achterstand omdat ik alleen gisteren tijd had om te spelen dit weekend.Mesque schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:09:
[...]
Inmiddels 11-2, snelste keer dat ik de 11 bereikt heb tot nu toe. De potjes zijn nu wel echt ongelofelijk tight, de laatste wedstrijd tegen een enorme skiller waarbij ik eigenlijk alleen maar heb tegengehouden en met een paar mooie uitbraken nipt kon winnen.
Morgen verder. De WL plus picks zijn wel fijn - Neymar en 88 Sule als picks hier
Uit eindelijk niet eens verkeerde rewards want uit het Jumbo players pack kwam WW Saint Maxim gelopen. Nog kunnen verkopen voor 700k.

Zie dat hij nu al op 620 staat, denk goede keuze meteen erop te zetten. Denk niet dat die veel hoger word. Zag er voor mij niet heel speciaal uit. Zou niet weten waarom hij zo duur is. Behalve dat hij elk jaar een fan favorit is.
WL plus picks leverde mij niet veel op jammer genoeg. Brozovic gold als hoogste
Nu over 1 mil credits is kijken wat ik daar mee ga doen.
Klopt ik heb best veel buitenspelers en vind het vaak zonde om die niet opstellen en pas mijn opstelling daar op aan zoals Dembele Salah Di maria etc die hebben geen centrale 2e positieAugy schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 06:41:
[...]
Lahm zit hem denk niet in de pace maar agressie en strenght. Ik speel met acuna die trager is maar nagenoeg nooit voorbij gerend word aangezien die er wel in 'kleunt'
Desailly kan je vervangen voor bijna iedere CV, misschien canavarro? Die is beweeglijker maar fysiek minder sterk. Net wat je zoekt. (Rijkaard naar CV?)
Kwa middenveld speel je met 2 CDM, miss 1 van beide vervangen voor een CM zoals een type valverde/KDB. 4231 werkt voor mij top maar ik speel zonder echte Cdm ( kroos en De Paul met Messi ervoor)
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
Verder natuurlijk geen idee hoe je speelt kwa depth en wiidth
Miss moet ik daar een keer vanaf stappen
Heb jij niet dat je middenveld te aanvallend is zonder echte cdm? En speel je ingame ook 4231?
Rijkaard lang op cv gehad alleen workrates m/m zag ik soms teveel terug
/f/image/qrIORzqdbNoiN91rMgg7uSLN.png?f=fotoalbum_large)
Beetje gek misschien Gullit als CAM met hunter, maar het was een experiment en het werkt wel lekker eigenlijk. Hij is niet de snelste, maar hij beweegt wel lekker. En de 5* WF werkt ook wel fijn mee.
Heb even nog geprobeerd of hij Frenkie of Wijnaldum kon vervangen, maar die vond ik toch allebei beter als CVM. Hij is wel goed als CM, maar Frenkie is gewoon beter vind ik.
Ook nog even 4-3-3 geprobeerd met Frenkie en Gullit als CM. Maar dan sneakt Frenkie voor mij te vaak de 16 in, en dat hoeft niet voor mij. Die kaart is geniaal in veel opzichten, maar schieten is echt waardeloos 😂
Ook de Ligt eruit voor Weghorst. Iets betere stats maar vooral goedkoper (door de links waarschijnlijk). Laat nog wel weten hoe hij bevalt.
Ik zou Campos weg doen, kaart ziet er leuk uit maar een keeper van 1.70 is vragen om problemen.Markvd1984 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:03:
[...]
[Afbeelding]
Speel 4222 soms 4231 maar morientes met 1 spts werkt voor mij niet echt
Desailly is redelijk lomp soms
En lqhm mist soms snelheid als lb
Heb sallah en bruyne if nog
Baggio 91 ook maar kan ook niet mee uit de voeten
Hoe vind je Wijnaldum? Voor zijn prijs is het echt een bizarre speler als CDM. Zit overal tussen en enorm wendbaar.rcsnellink schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:31:
Ik heb het nu zo staan:
[Afbeelding]
Beetje gek misschien Gullit als CAM met hunter, maar het was een experiment en het werkt wel lekker eigenlijk. Hij is niet de snelste, maar hij beweegt wel lekker. En de 5* WF werkt ook wel fijn mee.
Heb even nog geprobeerd of hij Frenkie of Wijnaldum kon vervangen, maar die vond ik toch allebei beter als CVM. Hij is wel goed als CM, maar Frenkie is gewoon beter vind ik.
Ook nog even 4-3-3 geprobeerd met Frenkie en Gullit als CM. Maar dan sneakt Frenkie voor mij te vaak de 16 in, en dat hoeft niet voor mij. Die kaart is geniaal in veel opzichten, maar schieten is echt waardeloos 😂
Ook de Ligt eruit voor Weghorst. Iets betere stats maar vooral goedkoper (door de links waarschijnlijk). Laat nog wel weten hoe hij bevalt.
Ja echt top. Echt niets negatiefs op aan te merken. Heb hem wel te duur gekocht (130k) maar vind hem elke cent waard.Mesque schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:36:
[...]
Hoe vind je Wijnaldum? Voor zijn prijs is het echt een bizarre speler als CDM. Zit overal tussen en enorm wendbaar.
Oja enige negatieve aan Gullit vind ik z’n stamina. Na 65-70 mins is hij echt wel op.
Dat met Campos heb ik gemerkt, heeft geweldige saves maar verliest in de lucht alles wat ook niet gek is. De WL vammorgen begonnen maar wil nog niet lukken 1-5 maja zal ook wel met die extra player picks te maken hebben die je nu krijgt.dutchgio schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:32:
[...]
Ik zou Campos weg doen, kaart ziet er leuk uit maar een keeper van 1.70 is vragen om problemen.
Zijn loop acties zijn zo geweldig. Merk wel dat ik serieus me middenveld moet versterken. Gouden Bernardo Silva en lemar werkt niet zo goed
:strip_exif()/f/image/ZYNqPNqviRCfqYnqRfYbMi23.jpg?f=fotoalbum_large)
Adama en Guimaraes aangeschaft… ben benieuwd!
Hopelijk werkt het goed dat Adama de wat beweeglijkere spits is en Nunez de afmaker en de man om diep te sturen.
Teven benieuwd naar Guimaraes…
[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 31-12-2022 11:33 ]
Ik start 433 (full chem) en ga dan idd naar 4231 zoals hierboven.Markvd1984 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:17:
[...]
Klopt ik heb best veel buitenspelers en vind het vaak zonde om die niet opstellen en pas mijn opstelling daar op aan zoals Dembele Salah Di maria etc die hebben geen centrale 2e positie
Miss moet ik daar een keer vanaf stappen
Heb jij niet dat je middenveld te aanvallend is zonder echte cdm? En speel je ingame ook 4231?
Rijkaard lang op cv gehad alleen workrates m/m zag ik soms teveel terug
Nee geen last van, kroos en de paul staan er prima, komen goed terug (staan op stay back maar komen verassend veel op, vooral De Paul) en mn volledige achterhoede staat op stayback om alles op te vangen en (anders vliegen de backs continu naar voren haha) Ik vind t juist heerlijk 2 voetballers op t middenveld die t spel verdelen
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 31-12-2022 11:51 ]
Dit ook idd, die kost je echt wedstrijdendutchgio schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 10:32:
[...]
Ik zou Campos weg doen, kaart ziet er leuk uit maar een keeper van 1.70 is vragen om problemen.
Nou… ik vond het geen succes. Speelt opzich prima maar kan niet op tegen de onderscheppingen van Rijkaard.Oekol schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:00:
[...]
Als jij dat eens even probeert en tefugkoppeld hier In 't forum?
Ben zeer benieuwd. Lengthy en 197cm. 15k is koopje. Alleen hele slechte passing.
Maar zoals Engelen87 zegt, prima voor op de bank als invalbeurt
En btw: Gullit Jr. kan in mijn ogen ook niet op tegen Wijnaldum zijn special kaart op CM.
[ Voor 9% gewijzigd door GoldDutch op 31-12-2022 12:47 ]
Hij gaat voor mij Luuk de Jong vervangen denk ik. Moet de stats nog even goed bekijken, maar dat werkte echt als stormram. Alles hoog en die gozer kopt alles binnenGoldDutch schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:44:
[...]
Nou… ik vond het geen succes. Speelt opzich prima maar kan niet op tegen de onderscheppingen van Rijkaard.
crossplay uitzetten, mits je op de playstation zit dan. Xbox en pc spelers lopen bij vaak ook het meest te kloten. Of die AI krijg je, of ze quitten bij gelijke stand, EA fixt het niet, dan wil ik geen crossplay.Mesque schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:46:
Leuk, een wedstrijdje tegen de AI op ultimate in FUT Champs. Echt te bizar voor woorden dat cheaters dit kunnen fixen, tegen die AI is ook echt niet te spelen.
Maldini is het codewoord.Moody2204 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:03:
Iemand Bailly al geprobeerd? Ben nieuwsgierig naar die kaart.
Ja, misschien moet ik daar wel voor gaan inderdaad. Was die kaart alweer vergeten haha!
Past wel slecht in mijn team qua chem. zie ik op futbin. Maar voor Bailly moe tik ook wat wijzigingen doorvoeren. Ben er nog niet uit dus.
[ Voor 23% gewijzigd door Moody2204 op 31-12-2022 13:31 ]
YouTube: FIFA 23 - The ONLY TUTORIAL you need to FIX your defending (Post Patch)Markvd1984 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 21:14:
Iemand tips
Check deze eens. Hielp mij van de week goed om weer even naar de basis te gaan 😁
Heb nu normale de ligt als vervanger voor van dijk, koop deze kaart wel ff voor de bank diep in de tweede helft. Kan nooit minder zijn dan een van dijk die nog 60% stamina heeft.GoldDutch schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:44:
[...]
Nou… ik vond het geen succes. Speelt opzich prima maar kan niet op tegen de onderscheppingen van Rijkaard.
En btw: Gullit Jr. kan in mijn ogen ook niet op tegen Wijnaldum zijn special kaart op CM.