[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 57 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
tukkerterror90 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:36:
Die Payet SBC is wel echt een aanrader. Speel hem in een 4222 systeem met een hunter erop. Dus voor de mensen wie nog twijfelen zeg ik doen👍
Speel je hem in de spits of op CAM? Heb nog wel een spits nodig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Hoe speelt iedereen overigens hier?

Het lijkt wel alsof ik elke game compleet word overrompeld/kapot-gepressed, maar ik heb ook weinig zin om met mijn elftal de bus te parkeren om te hopen op omschakelmomenten.

Hoewel het wel vaak voelt alsof ook met bussen speel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJmA-hgZzKNex8b-HcYs2kFc0As=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Ds3aRtMtuULkujS9opsap4qf.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qKX40jGGG3g-73xL4EirlZRWQpc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/PJhsyjUAbmH7MhKkbrTnsARd.png?f=fotoalbum_tile

Hoe kan ik nou het beste mijn team versterken?

Coins: 270k (afgerond)

Tradable: Phillips, De Bruyne, Van Dijk, Butland, Mané en Koulibaly

Ik denk zelf aan de 2 CM’s anders invullen. Heb het idee dat beide spelers alweer achterhaald zijn. Maar doe ik er dan verstandig aan 1 extreem goede te halen of 2 gewoon goede?

Cancelo OOP, Guimarares WCPTG, Thiago Rulebreakers, Casemiro WCTOTT, Kuyt WCH, Zakaria WCPTG,

Of…. Spits vervangen?

Haaland vervangen voor Kane WCTOTT?

Of…. CV vervangen?

Van Dijk voor Konaté UCLWTTK, Carvalho WCH, Kehrer WCF,

En dan heb ik de LA, RA positie nog…

Iets met bomen en bos…. Help?

Wie heeft de gouden tip, van een speler waarvan je zegt die zou ik zonder twijfel zsm inpassen en zal een gamechanger voor je zijn…?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-09 23:45
Reyad schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 21:29:
[...]

Speel je hem in de spits of op CAM? Heb nog wel een spits nodig namelijk.
Speel met hem in de spits. In een 2 spitsen systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:18
Sleehond schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 23:20:
[Afbeelding][Afbeelding]

Ik denk zelf aan de 2 CM’s anders invullen. Heb het idee dat beide spelers alweer achterhaald zijn. Maar doe ik er dan verstandig aan 1 extreem goede te halen of 2 gewoon goede?

Cancelo OOP, Guimarares WCPTG, Thiago Rulebreakers, Casemiro WCTOTT, Kuyt WCH, Zakaria WCPTG,

Of…. Spits vervangen?

Of…. CV vervangen?

Wie heeft de gouden tip, van een speler waarvan je zegt die zou ik zonder twijfel zsm inpassen en zal een gamechanger voor je zijn…?
Waar liggen in je spel de ‘zwaktes’?
Bedoel: als jij nog uit de voeten kunt met deze 4 aanvallers dan zou ik ze zo houden, ik denk dat je eerder kunt kijken naar je 2 CM’s en nog een CV in plaats van Pavard.

Ik zou kiezen voor Kehrer CV en Zakaria (special) en Lucas Paqueta (special) als opties. Kost je wel 310k dus nog even sparen. (Koulibaly en Mane verkopen kom je er.)

Zakaria als je stay back middenvelder en Paqueta met ‘n shadow als box to box.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
Bossie schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 22:49:

Het lijkt wel alsof ik elke game compleet word overrompeld/kapot-gepressed, maar ik heb ook weinig zin om met mijn elftal de bus te parkeren om te hopen op omschakelmomenten.

Over het algeheel 4231, ga nu wat nieuws proberen in de 4321. Basis van mn formaties is eig altijd 65 depth 45 width en mn defence op stay back tegen de counters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:07
Sleehond schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 23:20:
[Afbeelding][Afbeelding]

Of…. Spits vervangen?

Of…. CV vervangen?

Ik zou het denk ik als volgt neerzetten, Di Maria is voor mij een super speler die in verhouding erg goedkoop is. Met wat meer coins kan je Wijnaldum inwisselen voor Brozovic, een super cdm! Als je echt een PL middenvelder zoekt, is Perisic ook een erg goedkope en goede optie.

https://www.futbin.com/23/squad/2617714

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23

41212(2) speel ik. Deze past bij mij het beste qua het spel wat ik wil spelen. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G936TaSudma9pPoRTW3tStWxGLM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QTJoI7m3pp0hquAFaoIKjPXb.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Partypooper schreef op woensdag 28 december 2022 @ 08:37:
[...]

41212(2) speel ik. Deze past bij mij het beste qua het spel wat ik wil spelen. :)

[Afbeelding]
Ik probeer hem nu even zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QdUT7cRgOCIGE_ortveJl6DqPi4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NPRnQncBE0rz36EKxRlwVGqr.jpg?f=fotoalbum_large

'normaal' gesproken speel ik 4231 met onderstaand team
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fE25ztHhOSYDfMAcs7vOq7NPnEQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZXyDFXVBCfD4z0ZrFGO6Fe2s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:52

allstarted1

WTRFTS

Hier gisteren mijn Premier League-team even opgeschud. Speelde eerst 4-4-2 (2), maar vond de aansluiting vanaf het middenveld niet lekker. In plaats van de vleugels (Perisic TOTT en Salah Gold) Mac Allister en Casemiro ingepast. De tactiek heb ik gekopieerd van m'n La Liga-team (4-1-2-1-2 (2)) hierop toegepast en het werkt nóg beter. Zelfs Dalot begon consequent te scoren. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8aSOi5SWfu50Nz78r9ghMXar0ak=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uWa6EQPNbJ0hZaigIOdPDVyc.jpg?f=fotoalbum_large

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:57
Ik speel meestal 4231 of 41212, hier mijn team. Op Theo en Foden na is alles untradable:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VnUfXnq3yAOrU1iAZvVkMDqOVb4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SY5YpfDTDbsgws0nFRQNA6BR.png?f=fotoalbum_large

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51

4-3-1-2, omschakelend naar 4-2-4 en 4-2-2-2, maar ik snap precies wat je bedoelt. Heb het gevoel steeds tegen een overmacht te spelen en alsof veel spelers met 3-2-5 ofzo spelen en constante druk én overload waar de bal is, moeilijk onderuit te komen.
Ik kan niet achterhalen welke tactiek het precies is. Wel is het dan handig om gewoon steeds die bal naar voren te rammen, want ze staan vaak met nog maar 2 of 3 verdedigers achterin.

Nadat ik had gezegd gisteren hoe lekker mijn passing team speelde met Vlahovic, liep het 's avonds ook van geen meter. Rare passes, keepers die naar de grond/hoek teleporteren en tegenstanders die continu de klutsballen zo voor de voeten kregen.
En Vlahovic die ballen eerst uitgebreid gaat aannemen ipv op doel te schieten zoals ik aangeeft. :D

Soms.. :( ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Prosac schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:30:
[...]

4-3-1-2, omschakelend naar 4-2-4 en 4-2-2-2, maar ik snap precies wat je bedoelt. Heb het gevoel steeds tegen een overmacht te spelen en alsof veel spelers met 3-2-5 ofzo spelen en constante druk én overload waar de bal is, moeilijk onderuit te komen.
Ik kan niet achterhalen welke tactiek het precies is. Wel is het dan handig om gewoon steeds die bal naar voren te rammen, want ze staan vaak met nog maar 2 of 3 verdedigers achterin.

Nadat ik had gezegd gisteren hoe lekker mijn passing team speelde met Vlahovic, liep het 's avonds ook van geen meter. Rare passes, keepers die naar de grond/hoek teleporteren en tegenstanders die continu de klutsballen zo voor de voeten kregen.
En Vlahovic die ballen eerst uitgebreid gaat aannemen ipv op doel te schieten zoals ik aangeeft. :D

Soms.. :( ;)
Dit dus, speelsessie in de middag was prima maar in de avond precies wat jij omschrijft.
Ik was de middag ook geëindigd met een promotie dus had sowieso verwacht dat het s’avonds wat lastiger zou zijn.

Ondertussen wel geswitched naar 4231 maar nog wel steeds zoekende naar iets wat stabiel//gebalanceerd aanvoelt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Op het moment speel ik zo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/031NCMoObFSEmn98B_wDqEDJr0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKtDbkFkkWWldCAFLzdU11a1.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wil dus graag foden en henderson inruilen... zal het een toegevoegde waarde zijn om op d'r volgende manier te starten en dan naar 4222 te gaan? Of zijn salah en damsgaard daar niet goed voor. Dan krijg je dus dit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4wocBY6QmZ4izG4pGuQrP6kgpBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRGrQoPSWVLOSoCxPk2UKfgV.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Bedankt voor de reacties, maar ik ben vooral benieuwd naar de tactics icm de formaties, dat iedereen inmiddels een goed team staan heeft snap ik wel :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
Bossie schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:16:
Bedankt voor de reacties, maar ik ben vooral benieuwd naar de tactics icm de formaties, dat iedereen inmiddels een goed team staan heeft snap ik wel :)
Ik speel dus wel enigszins met de bus geparkeerd als wapen tegen het l1/r1 dribbelen. Het werkt aardig goed, Bergwijn en Son met Berghuis in de counters zijn dodelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xuIsdC104-HRIWeBly7ZfOXA4Ng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MZz7xy1AviK5hQDwSv0Tqxas.jpg?f=fotoalbum_large

In de start opstelling is iedereen 3 chem behalve de keeper. Iedereen behalve Park en Dumfries zijn untradable.

Custom tactics zijn niet negatief, het zijn vooral de instructies die het achterin goed dicht houden. Vanuit achter kan iedereen ook wat met de bal waardoor snel opbouwen goed werkt.

Tactics: normal, 45 width, 55 depth, normal, long ball, 6 streepjes spelers naar voor, corners en vrije trappen 2 streepjes.

Instructies: wingbacks op overlap + normal attack, Wijnaldum en Park op stay back while attacking + cover Center, berghuis op go forward, Son en Bergwijn op stay forward + get in behind.

Tot slot: Bergwijn is echt een cheat code.

[ Voor 4% gewijzigd door Mesque op 28-12-2022 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RhzmrjktdMAq0pEin2AwhFyxhQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6X4761L6D7tKsRdP3SpTv3kC.jpg?f=fotoalbum_large

Ik speel 4-4-2 en ingame speel zijn Modric en Kroos cvm. Ik heb nu Carassco als LM maar wissel weleens met Orsic en Gakpo. Heb vanmorgen Kroos voltooid omdat ik er toch veel positieve reacties over lees, straks maar eens testen hoe hij ingame aanvoelt. Ik zou graag die Militao(88 rated)nog willen toevoegen, maar dat word nog even sparen qua muntjes haha. Oh ja me RA is Cafu maar in de app zie je zijn design niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:04
De teller in de weekend league playoffs doet het eindelijk weer! Hij houdt daadwerkelijk bij hoeveel je hebt gewonnen, duurt een paar maanden maar toch. (Nog een edit: helaas loopt het nu toch weer scheef 😅)

Nu alleen nog fixen dat je instellingen niet telkens gereset worden, zoals timed finishing

Edit:

Ik speel in de weekend league opeens tegen een ultimate AI Ipv een speler. ‘Toevallig’tegen een pc speler met een random naam

[ Voor 28% gewijzigd door Speculaes op 28-12-2022 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:13
wc hero kewell. Achja leuke sub wellicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
Onlangs mijn team maar een make over gegeven.

De Paul en Kroos sbc gedaan.
Andere opstelling namelijk 4312 (afwisselend met 4222 en 4231)

Nu alleen een bank waar je U tegen zegt met oa Messi, Stoichkov, Park, Baggio, di Maria en Puyol. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FO8ITzGsAQyFhhKxerrc0o3_2GE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uFKcwzwYikvBWOhDZ1dUJExO.jpg?f=fotoalbum_large

De bank
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JzyZGmsbP19hEx-C6LXIO7UG4AQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eF4M8DvbiXZIL76NkBjFcfHa.jpg?f=fotoalbum_large

Reserves
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DmSIcoGpiqE9q60HTbZSUXOiDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O45aSOkHqL66XurUBybB7zeR.jpg?f=fotoalbum_large

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Valandil schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:55:
Onlangs mijn team maar een make over gegeven.

De Paul en Kroos sbc gedaan.
Andere opstelling namelijk 4312 (afwisselend met 4222 en 4231)

Nu alleen een bank waar je U tegen zegt met oa Messi, Stoichkov, Park, Baggio, di Maria en Puyol. [Afbeelding]

De bank
[Afbeelding]

Reserves
[Afbeelding]
Hoe speelt dauglish deze fifa?
,en stoichkov?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:16:
4231
45 width, 65 depth. Druk na fout tegenstander

Lange bal, direct passen 55 width
Sp: achter de linies en voorin blijven.
RCAM/LCAM: naar de zestien bij voorzet
Cvm: achterin blijven en pass afschermen, cover center, andere cover center.
Backs: stay back overlap

Meest stabiel tot op heden in zowel verdediging als aanval

Edit. Wat is het spel op de PS4 onspeelbaar zeg als je normaal wilt voetballen. Renjerot 2.0

[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 28-12-2022 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Augy schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:14:
[...]

4231
45 width, 65 depth. Druk na fout tegenstander

Lange bal, direct passen 55 width
Sp: achter de linies en voorin blijven.
RCAM/LCAM: naar de zestien bij voorzet
Cvm: achterin blijven en pass afschermen, cover center, andere cover center.
Backs: stay back overlap

Meest stabiel tot op heden in zowel verdediging als aanval

Edit. Wat is het spel op de PS4 onspeelbaar zeg als je normaal wilt voetballen. Renjerot 2.0
Eigenlijk vergelijkbaar met wat ik speel, hoewel ik iet minder hoog sta :)

Mbt je edit, hetzelfde op de ps5 maar ik begrijp nadat ik een paar youtube video’s hebben gekeken dat dit simpelweg de huidige meta na de patch met de fix oor explosive players. Tenzij ik iets mis, is voor mij de combinatie van explosive/dribbeling en-of skills vrijwel onmogelijk te verdedigen.

Ik ga simpelweg weer verder met dingen testen en kijken wat blijft hangen. 4321/41212 dadelijk maar eens oppakken. 4231/442 zijn formaties die ik veel in voorgaande jaren heb gespeeld waarbij ik merk dat de automatismen nog steeds aanwezig zijn.

Tot nu toe denk ik dat mijn fout is dat ik vrijwel elk potje minimaal 2x zoveel passes heb als de tegenstander en dat terwijl ik niet eens traag possession speel. Maar het probleem is dat passing zwaar onbetrouwbaar/wisselvalig is waardoor ik veel potjes tegen mezelf en tegenstander speel :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 16:02
Markvd1984 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:04:
[...]

Hoe speelt dauglish deze fifa?
,en stoichkov?
Dalglish is verrassend goed.
Snel, wendbaar en redelijk agressief

Stoichkov is ook prima, maar Dalglish heeft toch de voorkeur. De medium medium workrates maken stoichkov minder geschikt als spits maar wel goed als r/c/l cam

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Wat is er overigens met die belachelijke goals van buiten de 16 ?

Ik soms potjes waarbij tegenstanders niet eens de box in gaan en van "onmogelijke" schieten en dan toch met regelmaat scoren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Bossie schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:55:
Wat is er overigens met die belachelijke goals van buiten de 16 ?

Ik soms potjes waarbij tegenstanders niet eens de box in gaan en van "onmogelijke" schieten en dan toch met regelmaat scoren.
Het is een kunst. Ik heb het voor vanmiddag maar weer opgegeven, want sommige spelers krijgen echt continu de bal weer voor de voeten geklutst. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:42
Ik heb inmiddels 12 winter wildcard tokens verzamelt waar gaan jullie zoal voor? Twijfel tussen de 3x 25 packs, of de 15 en 5 tokens player picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Prosac schreef op woensdag 28 december 2022 @ 15:06:
[...]

Het is een kunst. Ik heb het voor vanmiddag maar weer opgegeven, want sommige spelers krijgen echt continu de bal weer voor de voeten geklutst. 8)7
idd, het is bizar hoe het gaat idd :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Prosac schreef op woensdag 28 december 2022 @ 15:06:
[...]

Ze willen inderdaad de schietspellen alla cod etc gaan verbieden omdat dit geweld in de hand helpt. Maar op bovenstaande manier de goals om de oren krijgen zorgt er bij mij voor dat als dit om 24.00uur gebeurd zoiets het hele huis wakker is. Ik word daar zoveel meer agressief van dan dat ik 20x in een potje cod wordt afgeschoten haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:22
Dani05 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 15:52:
Ik heb inmiddels 12 winter wildcard tokens verzamelt waar gaan jullie zoal voor? Twijfel tussen de 3x 25 packs, of de 15 en 5 tokens player picks.
Heb alleen Trippier genomen voor 2 tokens en verder weet ik het ook nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Oxigeon schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:18:
[...]

Ze willen inderdaad de schietspellen alla cod etc gaan verbieden omdat dit geweld in de hand helpt. Maar op bovenstaande manier de goals om de oren krijgen zorgt er bij mij voor dat als dit om 24.00uur gebeurd zoiets het hele huis wakker is. Ik word daar zoveel meer agressief van dan dat ik 20x in een potje cod wordt afgeschoten haha
Dat was idd de voornaamste reden dat ik FUT een tijdje links heb laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Nu online
Als er vanavond 1 komt heb ik er 15 ga voor 10x 85+ wil stoicskov hebben met de Fodder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markvd1984 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 17:00:
[...]

Als er vanavond 1 komt heb ik er 15 ga voor 10x 85+ wil stoicskov hebben met de Fodder
ontnuchterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Ingewisseld voor 83x25 en 81x11 omdat ik kroos wilde voltooien.

Pak denk de 3x 84 en evt trippier er nog bij

Misschien dat ik payet ook nog wel doe, wat een hel om tegen te spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 28-12-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Augy schreef op woensdag 28 december 2022 @ 17:07:
[...]

Ingewisseld voor 83x25 en 81x11 omdat ik kroos wilde voltooien.

Pak denk de 3x 84 en evt trippier er nog bij

Misschien dat ik payet ook nog wel doe, wat een hel om tegen te spelen
Zo blijf je bezig, kun je beter steeds een tradeable icon oppikken ipv allerlei untradables op te pakken en je in een rare hybrid te wringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 28 december 2022 @ 17:17:
[...]

Zo blijf je bezig, kun je beter steeds een tradeable icon oppikken ipv allerlei untradables op te pakken en je in een rare hybrid te wringen.
Je hebt gelijk haha fear of missing out ofzo haha

Speel nu met dit team. Die montiel is echt een monster op RA, komt denk door de dives into tackle trait oid

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlpWpVjV5s0JNXtiAkjB5mi7hNQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G9evzoyulilugVa115e2rBZ9.jpg?f=fotoalbum_large

Vanavond even uittesten wat smolarek (ipv morientes) voorin doet, middenveld speelt iig heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Augy schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:26:
[...]

Je hebt gelijk haha fear of missing out ofzo haha

Speel nu met dit team. Die montiel is echt een monster op RA, komt denk door de dives into tackle trait oid

[Afbeelding]

Vanavond even uittesten wat smolarek (ipv morientes) voorin doet, middenveld speelt iig heerlijk
Ik heb ook genoeg te testen, denk dat ik Martinez erbij haal en dan gewoon 51212 blijf spelen.
Wel redelijk wat muntjes nu omdat ik Lucio (niet wc) uit de Season review pack had en WC Nakata uit de SBC.

Hierdoor bijvoorbeeld Moore wat toch een mijn sterkhouder was achterin verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Weer geen token? Of heeft EA 'm wederom erg goed verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
Moody2204 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:54:
Weer geen token? Of heeft EA 'm wederom erg goed verstopt?
Ja bij Silver stars deze keer ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:05
Gewoon ff Eto'o 92 pakken uit een 50k pack.
1,7 miljoen muntjes rijker.
Mijn dag kan niet meer stuk 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Nu online
dutchgio schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:10:
[...]

Ja bij Silver stars deze keer ;)
Ach natuurlijk, daar doe ik nooit wat mee...
Wel irritant dat ze die tokens zo goed verstoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
Niet normaal die Jairzinho SBC, 1 miljoen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Heb 13 tokens van die vorige promo. Kwam er door tijd helaas niet aan toe wilde voor de 20 tokens gaan en dan 3x 84 pakketten.

Heb een Nederlands getint team, waar ik vast Ake in kan stoppen. Echter twijfel of ik Ake moet pakken en dan 5 tokens niet besteed. Of voor 10 tokens 1 pakketje met 84+ spelers moet pakken

Wat zouden jullie doen? Dit is 't team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=bjNF2hE1bLHo:FFA23XSX

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldDutch
Oekol schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:36:
Heb 13 tokens van die vorige promo. Kwam er door tijd helaas niet aan toe wilde voor de 20 tokens gaan en dan 3x 84 pakketten.

Heb een Nederlands getint team, waar ik vast Ake in kan stoppen. Echter twijfel of ik Ake moet pakken en dan 5 tokens niet besteed. Of voor 10 tokens 1 pakketje met 84+ spelers moet pakken

Wat zouden jullie doen? Dit is 't team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=bjNF2hE1bLHo:FFA23XSX
100% Ake pakken, heb je zekerheid ipv zeer grote kans op saus uit een 84+ pack. Die man speelt zo onwijs fijn.
Weet niet of je Militao of Mendy fijner vindt spelen maar Ake speelt ook heerlijk op LB. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

GoldDutch schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:42:
[...]

100% Ake pakken, heb je zekerheid ipv zeer grote kans op saus uit een 84+ pack. Die man speelt zo onwijs fijn.
Weet niet of je Militao of Mendy fijner vindt spelen maar Ake speelt ook heerlijk op RB. :*)
Top! Ja met Ake ipv eder Militao spelen courtois carvajal en Mendy op 2 chem ipv 3. Wellicht dan toch nieuwe RB, LB en keeper bedenken. Maar courtois is echt geweldig....

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldDutch
Oekol schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:43:
[...]

Top! Ja met Ake ipv eder Militao spelen courtois carvajal en Mendy op 2 chem ipv 3. Wellicht dan toch nieuwe RB, LB en keeper bedenken. Maar courtois is echt geweldig....
Mooi je team helemaal Nederlands maken op Courtois na? Die keept op 0 chem ook nog dikke prima, heb je de rest op 3 chem.
Dumfries zijn nieuwe kaart op RB en dan kan je kiezen voor OTW de Ligt of Rijkaard naast Virgil. :Y

Edit; en dan Frenkie op de plek waar Dumfries nu staat.

[ Voor 5% gewijzigd door GoldDutch op 28-12-2022 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

GoldDutch schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:50:
[...]

Mooi je team helemaal Nederlands maken op Courtois na? Die keept op 0 chem ook nog dikke prima, heb je de rest op 3 chem.
Dumfries zijn nieuwe kaart op RB en dan kan je kiezen voor OTW de Ligt of Rijkaard naast Virgil. :Y
Wacht ff. Speel jij met Ake op LB?
Ik zat zelf te denken aan frenkie op cdm voor Dumfries, wijnaldum er uit voor ji sung Park. Walker schijnt mega goed te zijn op RB. Ake ipv eder. Moet ik alleen nog goeie keeper en LB. De keeper kon pope zijn, kwam ik veel tegen maar zie dat de sbc voorbij is dus dat is dan nog ff zoeken.

Edit: ik zie een dikke kaart van butland. Wellicht proberen waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 28-12-2022 21:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
Oekol schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:52:
[...]

Ik zat zelf te denken aan frenkie op cdm voor Dumfries, wijnaldum er uit voor ji sung Park. Walker schijnt mega goed te zijn op RB. Ake ipv eder. Moet ik alleen nog goeie keeper en LB. De keeper kon pope zijn, kwam ik veel tegen maar zie dat de sbc voorbij is dus dat is dan nog ff zoeken.

Ik heb Ake op linksback. Werkt prima, centraal Rijkaard en Van Dijk, met De Ligt otw nog achter de hand. Middenveld van Seedorf, Wijnaldum en Frenkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldDutch
Oekol schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:52:
[...]

Jep, bij mij staat het precies zoals bij Engelen87 hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Allright. Ga even kijken wat de opties zijn. Tripper ziet er ook heel lekker uit voor twee 'gratis' tokens op de RB. Met Butland op doel voor 30k alleen nog een goede LB nodig, of Ake daar neerzetten en dan een goede CB voor naast VVD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Oekol schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:06:
Allright. Ga even kijken wat de opties zijn. Tripper ziet er ook heel lekker uit voor twee 'gratis' tokens op de RB. Met Butland op doel voor 30k alleen nog een goede LB nodig, of Ake daar neerzetten en dan een goede CB voor naast VVD.
Lisandro Martinez kan je op zowel LB/CB zetten, die kleine kan wel naast VVD :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

@Speculaes @GoldDutch welke versie van Rijkaard? De 90?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldDutch
88 nu nog, ff sparen voor de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Kan het kloppen dat die winter cards token niet te vinden zijn? Zojuist weer 1 via doelstelling binnengehaald, zie ze niet in m'n club.

Edit: gelukt met handmatig zoeken. Sorteren op wildcards is brak en de wildcards token naam staat er niet tussen bij sortering.

Trippier ook binnen nu. Morgen maar eens verder kijken en prijs 90 Rijkaard in de gaten houden.

[ Voor 48% gewijzigd door Oekol op 28-12-2022 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Net meest bizarre Rivals wedstrijd van 2022 op de valreep gespeeld….

18 minuten sta ik al 4-0 achter

Rust is het 6-4 voor tegenstander (BIJ RUST!)

2e helft eindigt in 8-8 oOo

Ik geloof niet dat ik het zo bizar heb gehad… OOIT _O- 7(8)7

Kijk de statistieken ook… beide 9 schoten en ik 100% nauwkeurigheid en nog eens veel hoger succesvolle dribbels en pass nauwkeurigheid. Tevens meer dan dubbele passes.

Bizar. Potje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/loI-QDx2WmlF3jezzDSqVzay7VY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iQldLFqB1E1jhhvXuAeOofNW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7wevMkOuxw7obvMfALYe_5HeuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZkmPX1d6nfaXofjpimq5ynh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Sleehond schreef op woensdag 28 december 2022 @ 23:12:
Net meest bizarre Rivals wedstrijd van 2022 op de valreep gespeeld….

18 minuten sta ik al 4-0 achter

Rust is het 6-4 voor tegenstander (BIJ RUST!)

2e helft eindigt in 8-8 oOo

Ik geloof niet dat ik het zo bizar heb gehad… OOIT _O- 7(8)7

Kijk de statistieken ook… beide 9 schoten en ik 100% nauwkeurigheid en nog eens veel hoger succesvolle dribbels en pass nauwkeurigheid. Tevens meer dan dubbele passes.

Bizar. Potje.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het gaat hier de hele avond al zo maar 8-8 is bizar inderdaad, heb wel een paar maal 6-3/6-4 gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAVBr2pa0YGw37qOG4LqxA-_xpA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hu2uRf9JpL1hK0PktgHSW0Ju.jpg?f=fotoalbum_large

Is Guimares beter dan frenkie ptg? In game stats lijken te zeggen van wel. Iemand ervaring met beide?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
GoldDutch schreef op woensdag 28 december 2022 @ 22:31:
[...]

88 nu nog, ff sparen voor de upgrade.
Ik denk dat je met de 88 best goed zit. De prime is echt een stuk duurder maar meerwaarde is minimaal. Bij Seedorf is het zelfs omgedraaid.

Allemaal weer centjes die je goed kan gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Oekol schreef op donderdag 29 december 2022 @ 07:00:
[Afbeelding]

Is Guimares beter dan frenkie ptg? In game stats lijken te zeggen van wel. Iemand ervaring met beide?
Met beide gespeeld. Maar Frenkie >>>>>>>>>>>> Guimares voor mij.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Laatst online: 18-09 10:49

DutchDevil79

I race, therfore I am

Rival rewards was weer 3x niks. Hoogste speler 84 rated Oyarzabal.

Ah ja gelukkig wel nog gisteren even al mijn CONMEBOL spelers nagelopen die ik tradeble had. Toch 80K mee kunnen halen van de markt. Aangezien de bronzen en zilveren spelers voor 2000 tot 3000 verkocht kunnen worden op de markt.

iRacing Profiel

• rcsnellink
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:36
Oekol schreef op donderdag 29 december 2022 @ 07:00:
[Afbeelding]

Hoe is Kuyt dan? Ik ben op zoek naar een fijne CAM voor m’n NL only team en twijfel tussen Kuyt, Bergkamp en Seedorf. (Budget rond de 320k)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldDutch
rcsnellink schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:52:
[...]

Hoe is Kuyt dan? Ik ben op zoek naar een fijne CAM voor m’n NL only team en twijfel tussen Kuyt, Bergkamp en Seedorf. (Budget rond de 320k)
Ik heb met alle drie gespeeld en vind Seedorf veruit het beste spelen op CAM.

• Augy
  • Nu online
[...]

Vond Kuyt niet heel best, wel erg aanwezig maar zn WF vond k echt een drama om mee te werken

• rcsnellink
Ah bedankt voor de reacties! Jullie zeggen dus mid Seedorf? Hij stond qua stats voor mij op de 3e plek, maarja stats zeggen ook niet alles :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
rcsnellink schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:47:
Ah bedankt voor de reacties! Jullie zeggen dus mid Seedorf? Hij stond qua stats voor mij op de 3e plek, maarja stats zeggen ook niet alles :)
Wat verwacht jij van je cam? Krijgt die een vrije rol? Speel je met 1 cam? Of met 2? Speel je met 1 of meerdere verdedigende middenvelders?
Seedorf is goede box to box speler. Redelijk allround. Bergkamp is goed achter de spitsen maar rond de middenlijn heb je er niet zoveel aan.

Het ligt meer aan jou speelstyle en wie zijn je overige middenvelders. Als jij bv al met een Wijnaldum en een Frenkie op het middenveld speelt en je zoekt daar nog een cam bij dan zou ik eerder voor bergkamp kiezen dan voor Seedorf in een 433 opstelling.

Misschien heb je opstelling hier al wel gedeeld en heb ik daar over heen gelezen hoor.
Maar om te zeggen die is beter dan die, hangt van zoveel meer factoren af.

• rcsnellink
fifanoob schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:14:
[...]

Wat verwacht jij van je cam? Krijgt die een vrije rol? Speel je met 1 cam? Of met 2? Speel je met 1 of meerdere verdedigende middenvelders?
Seedorf is goede box to box speler. Redelijk allround. Bergkamp is goed achter de spitsen maar rond de middenlijn heb je er niet zoveel aan.

Het ligt meer aan jou speelstyle en wie zijn je overige middenvelders. Als jij bv al met een Wijnaldum en een Frenkie op het middenveld speelt en je zoekt daar nog een cam bij dan zou ik eerder voor bergkamp kiezen dan voor Seedorf in een 433 opstelling.

Misschien heb je opstelling hier al wel gedeeld en heb ik daar over heen gelezen hoor.
Maar om te zeggen die is beter dan die, hangt van zoveel meer factoren af.
Ja klopt natuurlijk. Ik speel meestal 4-2-2-2 of anders 4-2-3-1.

Frenkie en Wijnaldum als CDM (Wijnaldum stay back). Nu staat Depay als CAM naast Berghuis. Ik denk dat mijn voorkeur wel zou gaan naar een echt goed aanvallende CAM. Verdedigend is wel echt minder belangrijk voor me.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gU3oCh_u6nji2OPcwAjNEBjpNOs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7i5rHyKrUTDa0HIv1u4rcGtd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door rcsnellink op 29-12-2022 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
rcsnellink schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:22:
[...]

Ja klopt natuurlijk. Ik speel meestal 4-2-2-2 of anders 4-2-3-1.

Frenkie en Wijnaldum als CDM (Wijnaldum stay back). Nu staat Depay als CAM naast Berghuis. Ik denk dat mijn voorkeur wel zou gaan naar een echt goed aanvallende CAM. Verdedigend is wel echt minder belangrijk voor me.

[Afbeelding]
Ik denk dat ik in jouw situatie je team zo gelaten had. Seedorf is te traag voor cam in een 4222 opstelling.
Je wilt daar toch wel een beetje snelheid hebben. Dan zou ik denk voor Depay en Berghuis kiezen.
Door sparen zou ik zeggen.

• Bossie
  • Nu online
@fifanoob Hoe zou jij overigens onderstand team versterken/balanceren?

Ik speel wisselend formaties omdat ik nog naar balans zoek (ik scoor mijn goals wel, maar verdedigend hoe ik regelmatig niet bij). Momenteel bezig met 4321, maar ook vaak 5212/4231.

https://www.futbin.com/23/squad/1727455

Heb 500k voor versterkingen, maar anders laat ik het gewoon rusten tot TOTY en/of de bijbehorende crash (hoewel WC Dalglish,Butra er prima uitzien).
Ronaldinho is untradeable maar duidelijk geen winger, als CAM/CF komt hij wel los.

Voor mijn Fifa break koos ik vaak random een formatie op youtube en stopte ik altijd op G3, dit was vooral voor de uitdaging variatie, maar ik zit momenteel nog ver van dat niveau (tenzij WL gameplay > rivals).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:43:

Ik speel wisselend formaties omdat ik nog naar balans zoek (ik scoor mijn goals wel, maar verdedigend hoe ik regelmatig niet bij). Momenteel bezig met 4321, maar ook vaak 5212/4231.

Heb 500k voor versterkingen, maar anders laat ik het gewoon rusten tot TOTY en/of de bijbehorende crash (hoewel WC Dalglish,Butra er prima uitzien).
Ronaldinho is untradeable maar duidelijk geen winger, als CAM/CF komt hij wel los.

Voor mijn Fifa break koos ik vaak random een formatie op youtube en stopte ik altijd op G3, dit was vooral voor de uitdaging variatie, maar ik zit momenteel nog ver van dat niveau (tenzij WL gameplay > rivals).
Lastig, ik denk dat ik eerder 4231 zou spelen. En Ronnie in de spits. Echt verbeteringen zie ik niet. Ja natuurlijk zijn die er wel maar kost je meteen heel veel meer. Zou als ik jou was ook even TOTY afwachten.

Wat betreft de WL niveau verschillen. Dat kan je niet meer vergelijken. Ik speelde in die tijd altijd goud1, elite3 had ik nog nooit gehaald was altijd een dingetje voor mij. Ik zou dat allemaal loslaten.

Vermoedelijk is het voor jou gewoon focussen op verdedigen, dit bedoel ik niet negatief hoor, maar omdat je dit zelf ook aangeeft.
Verdedig je bv al met de L2 knop ipv rondje? En hoe switch jij van spelers? Doe je dit met de sticks of met de l1 knop?
switchen met de sticks is moeilijk en kost echt wel meerdere jaren omdat goed onder de knie te krijgen. Maar hoe beter je dat kan, hoe makkelijker verdedigen wordt. Dit omdat je zelf al vaak weet waar je tegenstander de bal heen speelt, maar de game je toch eerst een andere verdediger laat zijn en dan moet je nog een x switchen en dan ben je al te laat.

Welke divisie in rivals speel je nu?

• Bossie
  • Nu online
fifanoob schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:33:
[...]

Lastig, ik denk dat ik eerder 4231 zou spelen. En Ronnie in de spits. Echt verbeteringen zie ik niet. Ja natuurlijk zijn die er wel maar kost je meteen heel veel meer. Zou als ik jou was ook even TOTY afwachten.

Wat betreft de WL niveau verschillen. Dat kan je niet meer vergelijken. Ik speelde in die tijd altijd goud1, elite3 had ik nog nooit gehaald was altijd een dingetje voor mij. Ik zou dat allemaal loslaten.

Vermoedelijk is het voor jou gewoon focussen op verdedigen, dit bedoel ik niet negatief hoor, maar omdat je dit zelf ook aangeeft.
Verdedig je bv al met de L2 knop ipv rondje? En hoe switch jij van spelers? Doe je dit met de sticks of met de l1 knop?
switchen met de sticks is moeilijk en kost echt wel meerdere jaren omdat goed onder de knie te krijgen. Maar hoe beter je dat kan, hoe makkelijker verdedigen wordt. Dit omdat je zelf al vaak weet waar je tegenstander de bal heen speelt, maar de game je toch eerst een andere verdediger laat zijn en dan moet je nog een x switchen en dan ben je al te laat.

Welke divisie in rivals speel je nu?
Zit nu net in zeven en begin weerstand te krijgen.Twee weken terug in een weekend van 10 naar 6 gegaan en na de reset deze week weer verder gegaan.

Er zijn soms potjes waarbij aanvallers echt niet te grijpen zijn (Mbappe die gisteren de bal kreeg bij een corner van mij en in eenmaal doorsprint naar mijn 16, Dembele/Payet/Govu, Saudi’s etc zijn sommige potjes prima te bespelen en andere potjes totaal onhoudbaar.

Switchen hetzelfde, het ene potje gaat het prima met de stick andere potjes ben ik standaard te laat, vandaar dat ik met 5212/4231-wide ook juist in het begin met extra zekerheid achterin ben gaan spelen waarbij deze formaties altijd de mogelijheid geven om de diepe of cross-pass onder druk te geven.

Eerder deze week een avond 4231 gespeeld met Ronnie in de spits en baby Del Piero/Kaka als side-cams. Ging leuk, maar waarschijnlijk geven Son/Salah etc me meer in die posities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:46:
[...]

Zit nu net in zeven en begin weerstand te krijgen.Twee weken terug in een weekend van 10 naar 6 gegaan en na de reset deze week weer verder gegaan.

Er zijn soms potjes waarbij aanvallers echt niet te grijpen zijn (Mbappe die gisteren de bal kreeg bij een corner van mij en in eenmaal doorsprint naar mijn 16, Dembele/Payet/Govu, Saudi’s etc zijn sommige potjes prima te bespelen en andere potjes totaal onhoudbaar.

Switchen hetzelfde, het ene potje gaat het prima met de stick andere potjes ben ik standaard te laat, vandaar dat ik met 5212/4231-wide ook juist in het begin met extra zekerheid achterin ben gaan spelen waarbij deze formaties altijd de mogelijheid geven om de diepe of cross-pass onder druk te geven.

Eerder deze week een avond 4231 gespeeld met Ronnie in de spits en baby Del Piero/Kaka als side-cams. Ging leuk, maar waarschijnlijk geven Son/Salah etc me meer in die posities.
Hm ja snap wel wat je bedoeld. Dat zo'n mbappe er soms helemaal door heen loopt hou je ook wel een beetje hoor. Overkomt mij ook vaak genoeg. Soms is het ook gewoon een soort van kwaliteit van je tegenstander. Die herkent zo'n moment dan net iets sneller dan jij en past dan zijn truucje toe.
Wat ik vaak nog wel doe is de gameplay snel opnemen bij zulke tegengoals. Zodat ik de hele aanval van mijn tegenstander nog ff kan terugkijken. Met de nieuwe generatie consoles kan dat vrij snel.
In begin zul je misschien niet zoveel dingen zien/herkennen. Maar hoe vaker je dat doet hoe eerder je dingen wel beginnen op te vallen. Dingen waarvan jij in begin dacht dat het niet daar aan zou liggen. Bv had ik eerder mijn centrale verdediger moeten selecteren om uit te stappen?
Of juist niet en had je bv beter met een verdedigende middenvelder kunnen uitstappen?
Ik zelf selecteer best vaak mijn centrale verdediger al als ik zie dat de tegenstander de spits gaat aanspelen. Daarmee kan ik of meteen druk zetten of ik onderschep de bal. Wel erg risicovol want als je dan mis zit met de verdediger is het meteen helemaal open achterin.
De goede spelers profiteren daar heel makkelijk van tegen mij. De wat mindere spelers verwachten niet dat ik zo snel met een speler op hun zit en zelfs de bal onderschep. Die zijn niet zo gewend dat men zo agressief spelen met hun centrale verdedigers.
Ik moet wel zeggen ik speel met diepte op 75 :D
En in de combinatie dus met handmatig selecteren van spelers kan ik daardoor veel druk zetten op tegenstanders. Sommige lui denken ook echt dat ik continu hoge druk aan heb staan maar dat heb ik niet. Komt gewoon door mijn manier van spelen.
Waarbij ik dus ook echt moet zeggen dat niet iedereen zo moet spelen hoor of dat dit de juiste manier is. Het is gewoon mijn manier, maar ik leg het vaak genoeg af tegen goede spelers, want die herkennen mijn manier van druk zetten met mijn centrale verdediger.
Ik heb ook best wel vaak korfbal uitslagen als 8-6 en dat soort shit, puur omdat ik zo aanvallend, bijna 1 op 1 achterin speel, maar zit ik er naast dan is het ook 90% meteen een doelpunt tegen.

Overigens hoe ik jou mij herinner in de potjes dat wij tegen elkaar gespeeld hebben in het verleden. Moet div5 voor jou ook wel te halen zijn. 4 ook nog wel. Daarna wordt het wel pittig en is het echt afhankelijk van hoeveel tijd je er in stopt.
Div 3,2 en 1 zijn sowieso pittig, daar zitten de meeste spelers in die nog wel de intentie hebben om elite te bereiken en dus trhard to the max.
Ik vind het in rivals ook leuker spelen in elite dan in div 1 of 2.

[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 29-12-2022 15:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Is prima voor box to box. Zou hem met 3* weak foot niet op cam gebruiken eerlijk gezegd.
Partypooper schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:18:
[...]

Met beide gespeeld. Maar Frenkie >>>>>>>>>>>> Guimares voor mij.
Prijzen stijgen ineens weer sterk! Guimaraes bijna 15k er bij frenkie was rond 300k laatst nu al weer bijna 350k.

Heb ruim 800k te besteden maar zit nog na te denken of ik Rijkaard 88 of 90 doe. Aangezien ik eigenlijk ook geld wil houden om te blijven investeren.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 13:43:

Hoe is Butland? Heb 'm al wel gekocht maar nog niet mee gespeeld, ben wel benieuwd! Team nog niet helemaal compleet. Denk dat ik maar Rijkaard 88 halen ga voor de zekerheid en eerst nog even met Dumfries blijf spelen voordat ik frenkie ptg of Guimaraes ga halen.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
In het oude systeem zat ik meestal op goud2 of goud 3.
Nu haal ik eigenlijk altijd wel 45 punten en de strijd is voor die 51 punten (11 wins haal ik eigenlijk meestal net niet)
Divisies zat ik in 4 en na de reset in 6, vooral niet te snel door de divisies heen gaan. Had geen ambitie om naar 3 te gaan, moet je echt superhard gaan strijden voor 3 of 8 wins.

Ons spelniveau is denk ik wel vergelijkbaar, al zal onze speelstijl wel iets verschillen. Maar dat is een beetje mijn plafond en daarna wordt het voor mij in ieder geval heel try hard.
Bossie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:46:
[...]

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 01:13
cubert20 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:08:
In het oude systeem zat ik meestal op goud2 of goud 3.
Nu haal ik eigenlijk altijd wel 45 punten en de strijd is voor die 51 punten (11 wins haal ik eigenlijk meestal net niet)
[...]
Lijkt dus wel wat op het oude systeem qua resultaat. Ik zat daar altijd op g1-elite 3/2 en hier nu meestal rond de 14 wins.

• fifanoob
Er zit ook nog een verschil in of je op next gen speelt en of op de oude en ook of je xbox speelde of playstation.
Playstation niveau was vorig jaar zwaarder bv, zeker de next gen.

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 29-12-2022 16:54 ]

• Bossie
  • Nu online
Oekol schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:53:
[...]

Hoe is Butland? Heb 'm al wel gekocht maar nog niet mee gespeeld, ben wel benieuwd! Team nog niet helemaal compleet. Denk dat ik maar Rijkaard 88 halen ga voor de zekerheid en eerst nog even met Dumfries blijf spelen voordat ik frenkie ptg of Guimaraes ga halen.
Het is een keeper, denk dat er weinig verschil tussen de verschillende opties zit mbt tot de premier league.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bossie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:43:
[...]

Het is een keeper, denk dat er weinig verschil tussen de verschillende opties zit mbt tot de premier league.
Fair enough. Ik merkte wel dat keepers een verschil kunnen maken. Had wat opties die klungelen toen ter stegen genomen. Uiteindelijk Courtois die echt by far de beste was van allen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Dacht een zweterig dagje/avondje om de WL kwalificatie te spelen. Maar nu 5 gespeeld, 5 gewonnen. Loopt echt bizar lekker vanmiddag.
Soepel spel, passes komen aan.

En eerlijk is eerlijk, ik heb nu eindelijk ook klutsballen die voor de voeten van mijn spits vallen. :+

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
Ja dat is exact wat ik bedoel met inconsistentie, het werkt beide kanten op. Maar het spel hoort gewoon stabiel te werken…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Nachtapotheker schreef op donderdag 29 december 2022 @ 18:20:
Ja dat is exact wat ik bedoel met inconsistentie, het werkt beide kanten op. Maar het spel hoort gewoon stabiel te werken…
Vorige week won k letterlijk alles, vandaag ga ik er compleet af 🙈

• Augy
  • Nu online
fifanoob schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:22:
[...]

Hm ja snap wel wat je bedoeld. Dat zo'n mbappe er soms helemaal door heen loopt hou je ook wel een beetje hoor. Overkomt mij ook vaak genoeg. Soms is het ook gewoon een soort van kwaliteit van je tegenstander. Die herkent zo'n moment dan net iets sneller dan jij en past dan zijn truucje toe.
Wat ik vaak nog wel doe is de gameplay snel opnemen bij zulke tegengoals. Zodat ik de hele aanval van mijn tegenstander nog ff kan terugkijken. Met de nieuwe generatie consoles kan dat vrij snel.
In begin zul je misschien niet zoveel dingen zien/herkennen. Maar hoe vaker je dat doet hoe eerder je dingen wel beginnen op te vallen. Dingen waarvan jij in begin dacht dat het niet daar aan zou liggen. Bv had ik eerder mijn centrale verdediger moeten selecteren om uit te stappen?
Of juist niet en had je bv beter met een verdedigende middenvelder kunnen uitstappen?
Ik zelf selecteer best vaak mijn centrale verdediger al als ik zie dat de tegenstander de spits gaat aanspelen. Daarmee kan ik of meteen druk zetten of ik onderschep de bal. Wel erg risicovol want als je dan mis zit met de verdediger is het meteen helemaal open achterin.
De goede spelers profiteren daar heel makkelijk van tegen mij. De wat mindere spelers verwachten niet dat ik zo snel met een speler op hun zit en zelfs de bal onderschep. Die zijn niet zo gewend dat men zo agressief spelen met hun centrale verdedigers.
Ik moet wel zeggen ik speel met diepte op 75 :D
En in de combinatie dus met handmatig selecteren van spelers kan ik daardoor veel druk zetten op tegenstanders. Sommige lui denken ook echt dat ik continu hoge druk aan heb staan maar dat heb ik niet. Komt gewoon door mijn manier van spelen.
Waarbij ik dus ook echt moet zeggen dat niet iedereen zo moet spelen hoor of dat dit de juiste manier is. Het is gewoon mijn manier, maar ik leg het vaak genoeg af tegen goede spelers, want die herkennen mijn manier van druk zetten met mijn centrale verdediger.
Ik heb ook best wel vaak korfbal uitslagen als 8-6 en dat soort shit, puur omdat ik zo aanvallend, bijna 1 op 1 achterin speel, maar zit ik er naast dan is het ook 90% meteen een doelpunt tegen.

Overigens hoe ik jou mij herinner in de potjes dat wij tegen elkaar gespeeld hebben in het verleden. Moet div5 voor jou ook wel te halen zijn. 4 ook nog wel. Daarna wordt het wel pittig en is het echt afhankelijk van hoeveel tijd je er in stopt.
Div 3,2 en 1 zijn sowieso pittig, daar zitten de meeste spelers in die nog wel de intentie hebben om elite te bereiken en dus trhard to the max.
Ik vind het in rivals ook leuker spelen in elite dan in div 1 of 2.
Vind div4 op t moment echt heel heftig om te spelen, nivo ligt bizar hoog. Wordt gelukkig vanzelf minder naar gelang einde seizoen

• theman36
  • Laatst online: 17:13
Hier even die first owner objective voltooid, maar manman wat een teams ben ik daar tegen gekomen. Pele, Ronaldo (r9), Ronaldinho, ginola mbappe noem het allemaal maar op. Nu snap ik wel waarom ik die spelers niet pack, die hebben zij allemaal al :P

• Moody2204
  • Nu online
En weer de vraag van vandaag: Waar zit de token nu weer verstopt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Moody2204 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:12:
En weer de vraag van vandaag: Waar zit de token nu weer verstopt?
Marquee duels bij Villareal- Valencia

Maxime Gullit sbc gedaan geinig kaartje en voor de mensen onder ons die NL team hebben kan een leuke speler voor op het middenveld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Nu online
Markmaas schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:18:
[...]

Thx!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Markmaas schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:18:
[...]

Maxime Gullit sbc gedaan geinig kaartje en voor de mensen onder ons die NL team hebben kan een leuke speler voor op het middenveld zijn.
Heeft gewoon dezelfde stats als baby Gullit. Ook maar doen voor zekerheid dan

• Bossie
  • Nu online
Oekol schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:49:
[...]

Heeft gewoon dezelfde stats als baby Gullit. Ook maar doen voor zekerheid dan
Is dat meteen de beste eredivisie kaart, heb hem ook maar even meegepakt.

Wel sneaky van EA om een Icon SBC toe te voegen van een meta-verdediger die ook meteen Tonali ook full-chem zet :P

• Speculaes
Net Seedorf gekocht komen ze met baby gullit!

• theman36
Maldini sbc ook live. Kost ongeveer 370k en ook als cb te positioneren. 66 agressie vind ik alleen een beetje laag..

• Augy
  • Nu online
theman36 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:17:
Maldini sbc ook live. Kost ongeveer 370k en ook als cb te positioneren. 66 agressie vind ik alleen een beetje laag..
Aangezien ik alleen maar alles dubbel had staan maar voltooid. Futbin was erg positief dus we gaan t zien :)

Team is ingame nu als volgt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWmo5w0iBee8nNF29hj-PfLiyjE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uYjrODdL2cUEv3Jl1bgG6omp.jpg?f=fotoalbum_large

• theman36
Augy schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:30:
[...]

Aangezien ik alleen maar alles dubbel had staan maar voltooid. Futbin was erg positief dus we gaan t zien :)

Team is ingame nu als volgt.
[Afbeelding]
Ben benieuwd naar jouw ervaring met hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024

• Markvd1984
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
theman36 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:41:
[...]

Ben benieuwd naar jouw ervaring met hem.
WAT EEN BEEST! Samen met zambrotta alaba en Acuna zit alles potdicht. 5 wedstrijden, 4 wins. En dat na alles praktisch verloren te hebben de afgelopen dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Augy schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:44:
[...]

WAT EEN BEEST! Samen met zambrotta alaba en Acuna zit alles potdicht. 5 wedstrijden, 4 wins. En dat na alles praktisch verloren te hebben de afgelopen dagen.
Wacht ook even morgen en overmorgen af voordat je een conclusie trekt :)
Hoewel Maldini elk jaar top natuurlijk is.

Ik ben na een avondje puzzelen terug waar ik was voordat ik begon te puzzelen deze week (4231W en Div6).

Perisic terug echter nu op links (zijn 86 was rechts ..., waardoor Son op de bank blijft), rechts opgevuld nu met Nedved.

Ronaldinho even op de bank voor nu ivm lage stamina en med/low. Desondankts heeft hij een positieve ratio mbt goals/assists. Paqueta is vooral een test maar zou qua stats een perfect in deze rol passen.

• Prosac
Of er moet al een geweldige pull bijkomen, maar hiermee gaan we maar weer de weekend league in. Verde passt echt heerlijk en is zo'n vervelend klein dribbelaartje.

https://www.futbin.com/23/squad-builder/view/2649272

In game is het 4-3-1-2, Chiesa naar de spits, Di Maria op het middenveld.
Bij 4-2-4 gaan Verde en Di Maria de flank bespelen vanwege hun passing. Chiesa en Vlahovic in de spits.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gullit is best leuk. Was aan 't twijfelen of ik wijnaldum naar achteren ging halen als cdm en dan Gullit (zoon) als linekr cm of als invaller.. Nou dat wordt invaller! Ik had wat doelstellingen gehaald en daar kreeg je player picks voor. Haal ik uit de laatste KDB 93. Die staat nu linker cm begrijpen jullie. Morgen mee spelen en kijken of 't wat is. De tering!!!

Oh en niet ontevreden over Rijkaard. Die blijft wel denk ik! En Ake is ook heerlijk!

Dit is het team nu:

https://www.ea.com/fifa/u...fId=fispQNdBbMAd:FFA23XSX

[ Voor 21% gewijzigd door Oekol op 29-12-2022 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hoe kom je er achter wat er nu in pakketten zit? Wil speculeren dat ze meer waard worden als ze uit de packs gaan maar op futbin staat nog steeds dat oude totw als laatste alsof in packs zitten.

Handelde in gakpo die laatste, maar die is nu 35k meer waard geworden dat ik het haast niet meer aan durf. Heb 1 miljoen om te investeren

Edit: Kon mezelf weer 'ns niet inhouden. Alles in gakpo gestopt. We gaan 't wel zien. Onder 't mom van: heb vrijwel alles aan dat kaartje te danken dus als ik nu mis gok is 't prima.

[ Voor 21% gewijzigd door Oekol op 30-12-2022 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Oekol schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 07:08:
Hoe kom je er achter wat er nu in pakketten zit? Wil speculeren dat ze meer waard worden als ze uit de packs gaan maar op futbin staat nog steeds dat oude totw als laatste alsof in packs zitten.

Handelde in gakpo die laatste, maar die is nu 35k meer waard geworden dat ik het haast niet meer aan durf. Heb 1 miljoen om te investeren

Edit: Kon mezelf weer 'ns niet inhouden. Alles in gakpo gestopt. We gaan 't wel zien. Onder 't mom van: heb vrijwel alles aan dat kaartje te danken dus als ik nu mis gok is 't prima.
Stond gakpo begin van de week niet op discard prijs van 30k 🙈

Ben benieuwd op basis waarvan je de keuze voor gakpo maakt. Heb geen leaks gezien vwb Nederlandse (top)spelers of eredivisie spelers. Vermoed juist dat de prijs gestegen is ivm gullit

Ik hoop voor jou dat de keuze de juiste is gebleken :)
Pagina: 1 ... 57 ... 120 Laatste