[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 56 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:04
Moody2204 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 16:49:
Goede voornemen voor 2023:

Nooit meer WL spelen.

Ik ben die toxic mindfuck van EA meer dan zat.
Dat jullie er nog aan beginnen. Met klotsende oksels een game mode spelen waarbij het plezier ver te zoeken is en veel te competetief wordt gespeeld pas ik sws al voor de laatste tijd. 7(8)7

Moet wel een btje leuk blijven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
Markvd1984 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 17:26:
[...]

Haha goed voornemen
Wat bedoel je met die laatste zin?
Vast weer die Duitsers 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:29
Augy schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 17:35:
[...]

Vast weer die Duitsers 🙈
😂😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:51
Win een potje door een Koopmeiners/Weghorst goal, om het volgende potje te verliezen omdat de keeper de bal in eigen goal slaat nadat ik op de lijn de bal red met een verdediger. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:18
Augy schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 17:35:
[...]

Dat jullie er nog aan beginnen. Met klotsende oksels een game mode spelen waarbij het plezier ver te zoeken is en veel te competetief wordt gespeeld pas ik sws al voor de laatste tijd. 7(8)7

Moet wel een btje leuk blijven
Ja, tot die conclusie ben ik nu ook gekomen. Had sowieso al een paar weken geen WL gespeeld maar had nog wel een deelname tegoed. Maar ben meteen weer genezen. Zo anders dan Rivals. Daar hou ik het nu ook lekker bij. Dat vind ik toch een stuk relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
ga 6-0 in de WL. Heb er ook prima plezier in. Vind het de leukste mode die er is, tenminste beetje spanning ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:16:
ga 6-0 in de WL. Heb er ook prima plezier in. Vind het de leukste mode die er is, tenminste beetje spanning ;>
Het gaat zo vaak tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in bij de WL, dat heb ik bij Rivals veel minder. Lijkt wel of je 2 verschillende voetbalspellen speelt als je Rivals en de WL vergelijkt. Daarnaast speel je vooral tegen gasten die volgens mij 24/7 Fifa spelen. Nee, mij niet meer gezien. Moet er wel lol in blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:04
Iemand al toevallig Gravenberch te pakken? Weet niet echt of hij iets toevoegt tov Klaassen, De Jong, Wijnaldum. Zie wel dat ie krankzinnig duur is 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Soortemet van League SBC's en direct zie je weer hetzelfde. In 1 sectie moet je uit NL of Frankrijk 11 spelers van dezelfde club hebben.

Wat is er gebeurd? Geen enkele speler van League 1 of de Eredivisie is voor normale prijzen te kopen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Moody2204 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:33:
[...]

Het gaat zo vaak tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in bij de WL, dat heb ik bij Rivals veel minder. Lijkt wel of je 2 verschillende voetbalspellen speelt als je Rivals en de WL vergelijkt. Daarnaast speel je vooral tegen gasten die volgens mij 24/7 Fifa spelen. Nee, mij niet meer gezien. Moet er wel lol in blijven houden.
Het niveau is in de wl vaak gewoon wat hoger, die lui weten de glitches vaak wel te vinden, meer tryharders die idd 24/7 spelen. Maar ik accepteer gewoon dat ik meestal een pot of 5 verlies. De rest domineer ik vrijwel allemaal wel. Daardoor kan ik ook vaak mijn eigen spelletje blijven spelen en zo hou ik het plezier er ook wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:37:
Soortemet van League SBC's en direct zie je weer hetzelfde. In 1 sectie moet je uit NL of Frankrijk 11 spelers van dezelfde club hebben.

Wat is er gebeurd? Geen enkele speler van League 1 of de Eredivisie is voor normale prijzen te kopen. _O-
Had wat uit gegeven om er 1 te voltooien. Daarna mn geld dubbel terugverdiend met de verkoop van 2 eredivisie spelers haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:41:
[...]

Had wat uit gegeven om er 1 te voltooien. Daarna mn geld dubbel terugverdiend met de verkoop van 2 eredivisie spelers haha
Had 10 Nice spelers, dus alleen ff een speler er bij kunnen halen voor 2500.

En dan nu ook maar de lul uithangen en alle tradeable eredivisie-spelers voor behoorlijk wat geld te koop gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
Vind zelf ook de WL veel leuker. In rivals is het vaak (in ieder geval in de hogere divisies) of constant pressure (maakt toch niet uit als je verliest) of mega verdedigend en dan rennen als al jouw spelers op de middenlijn staan.

In de WL kan je dat niet doen. Speel je de hele pot constant pressure, dan tik je ze 2e helft helemaal zoek. Mega verdedigend en counteren kom je wel tegen uiteraard.
Het meest storende vind ik de delay, ongeacht de game modus. Vanavond weer ff gespeeld, ging natuurlijk als een speer, iedereen is kerst aan het vieren. Nogmaals een bevestiging dat het gewoon capaciteit issues zijn. Schandalig als je honderden miljoenen binnen harkt elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
fifanoob schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 19:39:
[...]

Het niveau is in de wl vaak gewoon wat hoger, die lui weten de glitches vaak wel te vinden, meer tryharders die idd 24/7 spelen. Maar ik accepteer gewoon dat ik meestal een pot of 5 verlies. De rest domineer ik vrijwel allemaal wel. Daardoor kan ik ook vaak mijn eigen spelletje blijven spelen en zo hou ik het plezier er ook wel in.
Precies de reden waarom ik de WL links ga laten liggen. Ik heb gewoon geen zin meer om met klotsende oksels potjes te moeten spelen tegen spelers die alle glitches kennen. Ik wil gewoon normale potjes voetbal spelen. Ik kan ook helemaal niet zo berekenend spelen. Ik ga voor de leuke combi's en mooie doelpunten. Daar red je het niet mee in de WL.
Daarbij haal ik overigens gek genoeg bij lange na niet mijn niveau van Fifa 22. Dat vind ik wel gek, want theoretisch gezien zou deze Fifa mij beter moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Tip bij dat soort sbc`s die bepaalde spelers nodig hebben.
Eerst je dure spelers verkopen en dan wachten tot die sbc bijna is afgelopen, de spelers worden altijd goedkoper in de loop van de tijd.
Ik heb sowieso geen haast om ze af te maken, ga eens proberen packs te sparen tot toty. Club zit sowieso vol met fodder, dus superveel kans op dubbele hoge.
En de meeste winter wildcards spelers zijn snel weer vervangen door betere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Tog wel redelijk eenvoudig Randolph, clauss en Reinier binnen gehaald. Altijd leuk gratis kaartjes en die clauss is niet eens heel gek volgens mij. Uit de packs nog Rüdiger en Courtois en voor de zekerheid wat fodder ingekocht voor een evt sbc. 88 rated staat tog relatief laag

Overigens tel ik al 12 tokens waarvan ik alleen de Silver stars nog moet. In dit tempo komen er tog veel meer als 25 uit vermoed ik

[ Voor 18% gewijzigd door Augy op 24-12-2022 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Bronzen en zilveren Ligue1 spelers _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Ze hebben de packweight naar beneden gegooid met die nieuwe SBC's he?
Ik krijg nauwelijks meer walkouts. Echt bizar.

30 packs geopend, 2 walkouts. Slechts eentje 84+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fifanoob
YouTube: FIFA 23

Wat een pass van Zidane en daarna stuur ik Van dijk + de keeper het bos in EN dit allemaal tegen een duitser die daarna quitte :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:49
Ik speel weinig momenteel, maar toch een gokje gewaagd met de icon pack.

89 Ronaldinho, dadelijk toch maar ff weer aan de slag :P

Had Dallot gehaald (en 87 Perisic maar Ronaldinho staat daar nu), maar twijfel nu toch om Crespo/Dallot weer te laten gaan en baby Butra te halen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 22:28:
Tog wel redelijk eenvoudig Randolph, clauss en Reinier binnen gehaald. Altijd leuk gratis kaartjes en die clauss is niet eens heel gek volgens mij. Uit de packs nog Rüdiger en Courtois en voor de zekerheid wat fodder ingekocht voor een evt sbc. 88 rated staat tog relatief laag

Overigens tel ik al 12 tokens waarvan ik alleen de Silver stars nog moet. In dit tempo komen er tog veel meer als 25 uit vermoed ik
Ik kan Clauss niet vinden of kijk ik scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
Moody2204 schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:42:
[...]

Ik kan Clauss niet vinden of kijk ik scheel?
Zijn de 'verborgen' objectives in de tweede winter objectives. 3x assist geven met een rechtsback voor Clauss, 3x een clean sheet houden voor Randolph. Kan ik elke willekeurige modus ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Maurice079 schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:50:
[...]

Zijn de 'verborgen' objectives in de tweede winter objectives. 3x assist geven met een rechtsback voor Clauss, 3x een clean sheet houden voor Randolph. Kan ik elke willekeurige modus ;)
Oké thx! Zocht me een breuk. Leuke 'grap' weer van EA om het zo te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Maurice079 schreef op zondag 25 december 2022 @ 13:50:
[...]

Is Clauss die "de kerstman" opdracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
Markvd1984 schreef op zondag 25 december 2022 @ 14:45:
[...]

Is Clauss die "de kerstman" opdracht
Ja

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Laatst online: 17:13
Wat gaat alles traag in de WL. Geen enkele pass lijkt normaal te gaan, alles en iedereen blijft maar dom staan en zodra je een pass heeft of gaat sprinten lijkt er een enorme vertraging in te zitten... meer mensen dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik kon uit de beschrijving niet uit halen dat ik 3 assist met een rb moest geven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
theman36 schreef op zondag 25 december 2022 @ 15:09:
Wat gaat alles traag in de WL. Geen enkele pass lijkt normaal te gaan, alles en iedereen blijft maar dom staan en zodra je een pass heeft of gaat sprinten lijkt er een enorme vertraging in te zitten... meer mensen dit ?
Klopt idd net of elke speler niveautje Heerenveen hebben

[ Voor 20% gewijzigd door BM op 26-12-2022 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09

Oekol

waka waka hey hey

Wat de fuck met die Chong trouwens.... 12k en 99 shooting.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 25 december 2022 @ 15:18:
Wat de fuck met die Chong trouwens.... 12k en 99 shooting.
Speelde gisteren tegen hem
Wel goede speler moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09

Oekol

waka waka hey hey

Markvd1984 schreef op zondag 25 december 2022 @ 15:26:
[...]

Speelde gisteren tegen hem
Wel goede speler moet ik zeggen
Ja nogal. Speelde tegen 'm en verloor door goals van hem. Toen op futbin gekeken en hij is cheap. Wedstrijd er na 1-0 achter, Chong er in oa en 1-2 gewonnen. Beide goals Chong......... Vind ik heel irritant wil gewoon m'n eigen' leuke' team

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op zondag 25 december 2022 @ 15:31:
[...]

Ja nogal. Speelde tegen 'm en verloor door goals van hem. Toen op futbin gekeken en hij is cheap. Wedstrijd er na 1-0 achter, Chong er in oa en 1-2 gewonnen. Beide goals Chong......... Vind ik heel irritant wil gewoon m'n eigen' leuke' team
Moeilijk te linken kwa competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:42
Toch baal ik zelf ook als ik weer een Bayern logo zie. Bijvoorbeeld als je een ingooi krijgt. 9 van de10 keer zijn ze dan voor mijn gevoel veel feller met afdekken dan andere tegenstanders 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Dani05 schreef op zondag 25 december 2022 @ 18:13:
Toch baal ik zelf ook als ik weer een Bayern logo zie. Bijvoorbeeld als je een ingooi krijgt. 9 van de10 keer zijn ze dan voor mijn gevoel veel feller met afdekken dan andere tegenstanders 😬
Ik denk dat vaak dat de gameplay minder soepel is met duidelijk Duitse/Engelse tegenstanders simpelweg omdat ze verder weg zijn (meer ping/latency) dan tegen Nederlanders.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb een lichte gevoelsmatige afkeer jegens Fransen. Zij feesten vaak uitgebreid na een doelpunt, zelfs als jij 2-1 voorstaat en beide doelpunten niet had gevierd. Ik vermoed dat het vieren van een doelpunt per cultuur anders wordt beleefd. In hun cultuur wordt het misschien gezien als een kwajongensstreekje ipv onbeleefdheid. Of misschien willen ze je expres boos krijgen zodat je je normale spel niet kan spelen. Ik weet het niet. Maar het valt me vaak op dat het Franse spelers zijn. Bij Duitsers heb ik eerlijk gezegd nooit wat gemerkt. Ik ben ook opgevoed met Duitse series als Knight Rider, misschien speelt dat onbewust mee in mijn oordeelsvorming. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Capsaicin schreef op zondag 25 december 2022 @ 18:26:
Ik heb een lichte gevoelsmatige afkeer jegens Fransen. Zij feesten vaak uitgebreid na een doelpunt, zelfs als jij 2-1 voorstaat en beide doelpunten niet had gevierd. Ik vermoed dat het vieren van een doelpunt per cultuur anders wordt beleefd. In hun cultuur wordt het misschien gezien als een kwajongensstreekje ipv onbeleefdheid. Of misschien willen ze je expres boos krijgen zodat je je normale spel niet kan spelen. Ik weet het niet. Maar het valt me vaak op dat het Franse spelers zijn. Bij Duitsers heb ik eerlijk gezegd nooit wat gemerkt. Ik ben ook opgevoed met Duitse series als Knight Rider, misschien speelt dat onbewust mee in mijn oordeelsvorming. >:)
knight rider duits???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op zondag 25 december 2022 @ 18:26:
[...]

Ik denk dat vaak dat de gameplay minder soepel is met duidelijk Duitse/Engelse tegenstanders simpelweg omdat ze verder weg zijn (meer ping/latency) dan tegen Nederlanders.
Zou het??? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hahahaha, ik ontdek nu dat het Amerikaans was. :P Ik bekeek het op het Duitse RTL. David Hasselhoff heeft ook een typisch Duits hoofd en achternaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
85+ sbc geeft volgens mij specials uit. Sule rttk & tchouameni OTW. Laatste ben ik erg blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op zondag 25 december 2022 @ 19:25:
85+ sbc geeft volgens mij specials uit. Sule rttk & tchouameni OTW. Laatste ben ik erg blij mee
Ik kreeg 2 normale kaarten, Trent en Lautaro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op zondag 25 december 2022 @ 19:28:
[...]
Ik kreeg 2 normale kaarten, Trent en Lautaro
Las dit op Twitter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKsoPYujRs-VAnPCWIdiRscDjOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n2VTcSkjl7AciZ61t4whDWSf.jpg?f=fotoalbum_large

Vies dikke crash in de markt weer trouwens 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 25-12-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Augy schreef op zondag 25 december 2022 @ 19:29:
[...]

Las dit op Twitter
[Afbeelding]

Vies dikke crash in de markt weer trouwens 8)7
EA heeft weer eens geblunderd, het 500k pakje hoorde onverhandelbaar te zijn (dit stond bij de beschrijving), maar was wel verhandelbaar. Nu is dat pakje uit de winkel gehaald.

En er schijnt nog wel meer mis te zijn met dat pakje: https://www.reddit.com/r/...winter_special_pack_500k/

[ Voor 9% gewijzigd door Capsaicin op 25-12-2022 20:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:05
Capsaicin schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:21:
[...]
EA heeft weer eens geblunderd, het 500k pakje hoorde onverhandelbaar te zijn (dit stond bij de beschrijving), maar was wel verhandelbaar. Nu is dat pakje uit de winkel gehaald.

En er schijnt nog wel meer mis te zijn met dat pakje: https://www.reddit.com/r/...winter_special_pack_500k/
het wordt wel heel erg Pay to win zo.
De diehards zitten al klaar om 19.00 en spenderen 30 Euro en krijgen het nog verhandelbaar ook.
De casual zitten lekker te eten en mogen straks een onverhandelbaar pakket kopen.
Lekker eerlijk ook.

Niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Verleden keer ook al met een hero pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
joenes30 schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:59:
[...]
De diehards zitten al klaar om 19.00 en spenderen 30 Euro en krijgen het nog verhandelbaar ook.
De casual zitten lekker te eten en mogen straks een onverhandelbaar pakket kopen.
Lekker eerlijk ook.

Echt bizar hoe vaak ze wat fout doen met die packs en ondertussen voel je je genaaid als je niet klokslag 19:00 inlogt en snel iets koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
je mist echt niks met die packs hoor. Als je er meer dan 100k uithaalt mag je blij zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:05
Prosac schreef op zondag 25 december 2022 @ 21:09:
[...]

Echt bizar hoe vaak ze wat fout doen met die packs en ondertussen voel je je genaaid als je niet klokslag 19:00 inlogt en snel iets koopt.
het voelt wel heel oneerlijk zo.
En dan die bugs.
Maldini face als je met Pogba speelt.
Squads niet te zien als je squad battle speelt.
Elke keer weer een naam moeten invoeren als je naar een speler zoekt en je gaat terug moet je alles weer opnieuw invoeren.
Dit kan men toch makkelijk oplossen?
Prima spel maar wat een blunders maken ze dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
[...]
Lekker eerlijk ook.

Het is nog erger want iedereen die m snel gekocht heeft krijgt ook nog eens de pack zoals die zou moeten zijn als compensatie er bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
update mbt team:

https://www.futbin.com/23/squad/1727455

start altijd met 433-2 met als plan b 51212 (Morientes/Butra als spitsen met de ouwe krijgen Ronaldinho als CAM) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Je zal je goed genaaid voelen als je 1 van die dik gedropte spelers had of erin geïnvesteerd had…
Ik heb zelf door al die paniek en fluctuaties wel goed kunnen verdienen vanavond :) en weer nieuw fodder ingeslagen voor weinig.

[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 25-12-2022 22:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bossie
Nachtapotheker schreef op zondag 25 december 2022 @ 22:35:
Je zal je goed genaaid voelen als je 1 van die dik gedropte spelers had of erin geïnvesteerd had…
Voel me meer genaaid dat ik deze game gekocht heb, wil je ff een paar potjes met je versterking doen en dan voelt de game als alle spelers 30kg rugzakken op hebben gedaan.

De content zuigt je steeds weer in de game en de gameplay zorgt er steeds voor dat je er weer een tijdje vandaan blijft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op zondag 25 december 2022 @ 23:07:
[...]

Voel me meer genaaid dat ik deze game gekocht heb, wil je ff een paar potjes met je versterking doen en dan voelt de game als alle spelers 30kg rugzakken op hebben gedaan.

De content zuigt je steeds weer in de game en de gameplay zorgt er steeds voor dat je er weer een tijdje vandaan blijft.
Eens! Vandaag speelde het als dikke stront door een trechter en heuvel op.... echt drama hoe de gameplay soms is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
44 punten gescoord in de WL, was onderweg naar de 47 met 3-0 voor in mijn laatste game.
Vervolgens liep FIFA vast. :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Speculaes
Ik speel altijd met spelers die ik zelf leuk vind en nooit in de meta richting. Nu had ik bij de online draft Al Owairan, Mbappe en Vinicius Junior. Mijn God wat een cheatcodes zijn dat. Daar is echt alle lol af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Capsaicin schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:21:
[...]

Moet zeggen dat de markt zich weer aardig snel heeft hersteld...

Geen compensatie gelukkig, dat zou echt schandalig zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Kan WC Hero Marquez nog een beetje mee komen? VVD komt er dan naast te staan. Die heb ik untradable.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Speculaes schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:10:
Ik speel altijd met spelers die ik zelf leuk vind en nooit in de meta richting. Nu had ik bij de online draft Al Owairan, Mbappe en Vinicius Junior. Mijn God wat een cheatcodes zijn dat. Daar is echt alle lol af
Klopt, ik heb zelf Owairan en Okocha maar kan me voorstellen dat tegenstanders er aan irriteren ze glitchen er soms op onverklaarbare wijzes doorheen.
Heeft iemand met Rodrygo WCF gespeeld? Ga hem testem ipv Totw Dembele ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Partypooper schreef op maandag 26 december 2022 @ 12:49:
Kan WC Hero Marquez nog een beetje mee komen? VVD komt er dan naast te staan. Die heb ik untradable.
Ik speel toevallig nu met zelfde duo
Had VVD en desailly 87 maar speel nu net marquez, speelt niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Hier 60 punten bij elkaar gesprokkeld in de WL. Hebben jullie de packs gewoon geopend of wachten jullie op een andere promo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Mensen trouwens payet sbc gedaan? Stats met engine lijken redelijk goed te zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speculaes
Het is inmiddels echt logischer dat het 6-6 wordt dan een zwaarbevochten 2-0 🥲. Wat een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Markvd1984 schreef op maandag 26 december 2022 @ 13:55:
[...]

Ik speel toevallig nu met zelfde duo
Had VVD en desailly 87 maar speel nu net marquez, speelt niet verkeerd
Net gekocht. :)

Straks maar eens even proberen. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
16-4 gehaald in de WL, ging weer prima. Wel merkte ik ook voor het eerst wat traagheid. Maar goed dat komt denk ik doordat er wat minder mensen spelen en je daardoor nu wat sneller mensen matcht van ver buiten Nederland. Heb tegen 2 Italianen gespeeld en kwam ook al een spanjaard tegen. Dus dat het dan niet helemaal soepel loopt vind ik wel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat is bij de SBC Winter Wildcard precies de doelstelling De Kerstman? Je moet een raadsel oplossen in een willekeurige sbc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
saert schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:05:
Wat is bij de SBC Winter Wildcard precies de doelstelling De Kerstman? Je moet een raadsel oplossen in een willekeurige sbc?
3 assist met een rechts back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Wat vinden jullie van de Kroos WW sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
[...]
Lekker eerlijk ook.

Weten dat EA regelmatig blundert en daarop anticiperen is meer slimmigheid dan 'pay to win' me dunkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Markmaas schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:52:
Prijzig, maar ik had nog 40 packs en een dubbele Casimero en Mendy, dus maar een start gemaakt. In combinatie met de 75+ heb ik Kroos zelfs voltooid. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nijg ernaar hem te completen, gewoon omdat t kroos is.. maar ben er nog niet over uit. Middenveld kroos - Busquets/tchou - De Paul lijkt me erg lekker.

Denk dat ik hem afmaak bij 20 tokens en ook stiekem afwacht op de rest van de sbc die nog komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:46
saert schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:05:
Je moet in een willekeurig speltype 3 assist geven met je rechtsback. Dan krijg je als beloning WW Clauss van Marseille.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkerterror90
Wel redelijke stats. Vind alleen mid-mid workrates voor een middenvelder niet fijn.

Die champions League kaart van Valverde is dan bijvoorbeeld veel beter en kan je ook nog is verkopen als je wat anders wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gurbuh schreef op maandag 26 december 2022 @ 21:56:
[...]

Weten dat EA regelmatig blundert en daarop anticiperen is meer slimmigheid dan 'pay to win' me dunkt..
Moet je wel 500k hebben liggen voor een gokje met een pack in de store...
Niet voor niets dat die naar verhouding met fifa points veel goedkoper was dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik heb al mijn untradeables in de Ronaldo SBC gestopt en hij stelt niet teleur :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag geen potten kunnen breken. Ik geloof dat ik 6 potjes ben gestart en 5 ervan een RQ heb gegeven.

Het liep vandaag voor geen meter bij mij. Eigenlijk moet ik dan gewoon slim zijn en na 3 potjes gewoon afsluiten en een andere keer weer proberen. Als je je dag niet hebt gewoon kappen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Laat TOTY maar komen, wil mijn packs openen. Heb omgerekend in euro's nu ruim voor 350 euro aan packs staan.
15x 100k pack 2 ultimate packs. Dat is al 350 eu waard, dan heb ik nog een stuk of 5x een 50k pack en nog wat gouden spelers pakketten.

Niet dat ik wat pack ik met toty maar ach, scheelt mij weer fifapunten ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
fifanoob schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:37:
Laat TOTY maar komen, wil mijn packs openen. Heb omgerekend in euro's nu ruim voor 350 euro aan packs staan.
15x 100k pack 2 ultimate packs. Dat is al 350 eu waard, dan heb ik nog een stuk of 5x een 50k pack en nog wat gouden spelers pakketten.

Respect! Ik kan dat packs bewaren echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:37:

Ik bewaar alleen mijn 84x packs. Verder open ik gewoon alles. Zeker met die repeatable sbc van nu.
Die 75+ heeft me al een hoop mooie fodder èn Verde opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Augy schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:41:
[...]

Is een lastige inderdaad, alles wat je packt wat geen TOTY is is minder waard dan wanneer je dat eerder zou openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Augy schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 10:41:
[...]

Het scheelt dat ik mijn team wel aardig heb zoals ik het wil hebben. Elke upgrade die ik nu zou willen doen kost al gauw een miljoen of meer of ze voegen niks toe. TOTY kaartjes zijn vaak goede kaarten dus daar spaar ik nu ook mijn coins alvast voor op. Die wintercards zijn voor mij geen toevoeging voor mijn team. Dus die hoef ik niet te packen, ik focus mij op TOTY kaarten en op het einde voor de TOTS kaarten. Al het andere tussendoor vind ik vaak om het even en niet zoveel toevoegen.
Dat maakt het packs opsparen ook wel makkelijker. Tuurlijk wil ik ze graag openen, maar het heeft voor mij nu weinig zin en dus kan ik prima wachten ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
dutchgio schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:16:
[...]

Is een lastige inderdaad, alles wat je packt wat geen TOTY is is minder waard dan wanneer je dat eerder zou openen
Mwa, dat weet ik nog niet zo. Fodder gaat wat op en neer qua prijzen. Dus de 88 kunnen nu bv laag staan ( weet ik niet, volg het niet ) maar eind januari bij TOTY wel weer hoog zijn vanwege een icon sbc ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Dat is wel een goede instelling inderdaad, op zich hoef ik momenteel ook weinig verbetering. Ik ga voor de coole spelers of om wat meer te kunnen spelen. En alleen wat past in mijn Bundesliga/Serie A team (of Duitsers/Italianen)
Of er moet al een flashback Robben komen.

Toni Kroos is er dus wel bij gekomen. Klostermann toch maar gekocht.
Eigenlijk hoop ik vooral op een verbeterde Milinkovic-Savic en een goede special Serie A/Bundesliga keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
Dat er nog mensen zijn die die CR7 Flashback overpriced vinden... Heb er nu 2 WL's + kwali's + rivals mee gespeeld en die man scoort altijd, ongeacht hoe goed de tegenstander is. Hij is simpelweg niet te stoppen.
Verder inmiddels Ronaldinho baby nu ingepast, maar die valt me nog klein beetje tegen. Is af en toe wat slap, terwijl dat in het verleden nooit bij de Ronnie kaartjes was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Solotov schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 13:04:
Dat er nog mensen zijn die die CR7 Flashback overpriced vinden... Heb er nu 2 WL's + kwali's + rivals mee gespeeld en die man scoort altijd, ongeacht hoe goed de tegenstander is. Hij is simpelweg niet te stoppen.
Verder inmiddels Ronaldinho baby nu ingepast, maar die valt me nog klein beetje tegen. Is af en toe wat slap, terwijl dat in het verleden nooit bij de Ronnie kaartjes was.
Ik heb Baby Ronaldinho ook (sbc), maar hij valt vooral negatief op terwijl zijn wedstrijd stats altijd wel prima zijn.

Gebruik hem als LW/CAM, maar had daarvoor Perisic/Laudrup wat totaal andere spelers waren. SBC Ronaldo is gewoon een cheatcode idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
https://www.ea.com/fifa/u...fId=jv29F8GrbKwG:FFA23PS5

Iemand ideeen hoe ik dit team kan verbeteren? Zit aan Seedorf te denken ipv Klaassen.

Budget is nu 200k.

[ Voor 6% gewijzigd door Speculaes op 27-12-2022 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zit met een klein dilemma. Gisterem heb ik Gouden Salah gepackt (untradeble). Nu speel ik het het volgende team:
https://www.futbin.com/23/squad/2365102

Ik ben al een tijdje niet zo tevreden over Foden. Is het dan verstandig om Salah een positiewijziging te geven naar RM? Eventueel Damsgaard kopen en die op de LM plek zetten van Foden?

Dus eigenlijk starten met damsgaard en salah op de lm en rm plek. Dan ingame wijzigen naar de 4222? Dus dan kan Henderson ook eruit. Moet ik alleen kijken wie ik dan op de plek van Henderson laat spelen. Maar dan heb ik in elk geval wat meer snelheid op de flanken.

Heb nu ongeveer 35k. Heb flink wat verloren met de match marques. Zat geen goede speler tussen. Had eigenlijk gehoopt dat ik wat meer geld kon harken zodat ik aubamayang kon vervangen.

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 27-12-2022 15:25 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoldDutch
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 08-01-2024
Speculaes schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 14:21:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=jv29F8GrbKwG:FFA23PS5

Iemand ideeen hoe ik dit team kan verbeteren? Zit aan Seedorf te denken ipv Klaassen.

Budget is nu 200k.
Frimpong zijn special kaart op Dumfries zijn plek en idd Seedorf op Klaassen zijn plek. Ik vind Seedorf btw beter spelen op CAM dan op CM maar toch ook dikke prima op CM. Als je geduld hebt en ff wilt sparen zou ik voor Gullit zijn baby gaan op Klaassen zijn plek. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
Die Payet SBC is wel echt een aanrader. Speel hem in een 4222 systeem met een hunter erop. Dus voor de mensen wie nog twijfelen zeg ik doen👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
GoldDutch schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:23:
[...]

Frimpong zijn special kaart op Dumfries zijn plek en idd Seedorf op Klaassen zijn plek. Ik vind Seedorf btw beter spelen op CAM dan op CM maar toch ook dikke prima op CM. Als je geduld hebt en ff wilt sparen zou ik voor Gullit zijn baby gaan op Klaassen zijn plek. :P
Ga Frimpong eens proberen.

Wel fijn. M’n hele fifa is gereset, alle instellingen. Moest bij op starten ook weer naar zo’n oefenduel etc

Loopt ook voor geen meter nu, weet niet meer hoe ik alles had staan….

M’n camerastandpunt is weg, controls zijn weer standaard, top

[ Voor 5% gewijzigd door Speculaes op 27-12-2022 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
tukkerterror90 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:36:
Die Payet SBC is wel echt een aanrader. Speel hem in een 4222 systeem met een hunter erop. Dus voor de mensen wie nog twijfelen zeg ik doen👍
Al mijn laatste fodder in Kroos gedaan :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Smolarek uit de Hero sbc. Als ik hem tegen me heb sloopt hij me altijd volledig dus wel blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 19:48:
Smolarek uit de Hero sbc. Als ik hem tegen me heb sloopt hij me altijd volledig dus wel blij mee
Twijfel om die sbc te doen. Ik vind denk ik het risico iets te groot op een dubbele of onbruikbare hero. Aan de andere kant: af en toe een gokje wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Park dubbel. Gegokt en verloren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Moody2204 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 19:53:
[...]

Twijfel om die sbc te doen. Ik vind denk ik het risico iets te groot op een dubbele of onbruikbare hero. Aan de andere kant: af en toe een gokje wagen...
Ik twijfelde ook heel erg. Denk een mazzeltje gehad.. had wel de keuze uit smolarek en.... Smolarek haha

Daarbij verwacht ik binnen een paar dagen de 20 tokens te hitten voor de 3x 83+ (waar zit de token van vandaag?) Dus stroom mn club vol voldoende fodder voor kroos

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 27-12-2022 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Valandil schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 19:05:
[...]

Al mijn laatste fodder in Kroos gedaan :)
Kroos is echt fijn en met voldoende duiterse in het elftal EN een Duitse coach kreeg ik hem nog op 3 chemistry ook. Wat een beest is dat.
Echt een pass-elftal heb ik nu, gecombineerd met Vlahovic die ze echt vanuit elke hoek op doel krijgt _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:14
Kohler WC of Al Jaber ... Weer net niet. Ieder jaar komt er altijd een middelmatige speler uit de SBC's. Nog nooit een WW Icon of Hero speler gepackt. Begin nu wel erg te geloven dat mijn account gewoon rigged is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Augy schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 20:05:
[...]

Ik twijfelde ook heel erg. Denk een mazzeltje gehad.. had wel de keuze uit smolarek en.... Smolarek haha

Daarbij verwacht ik binnen een paar dagen de 20 tokens te hitten voor de 3x 83+ (waar zit de token van vandaag?) Dus stroom mn club vol voldoende fodder voor kroos
Ja, vandaag zie ik ook geen token!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik heb erg rare potjes vanavond, of ik kan helemaal niets omdat alles aan mijn kant super traag gaat qua beweging en kan passes/schoten geen richting/kracht geven waardoor ik steeds kansloos ten onder ga.

Of ik heb precies het omgekeerde en win met grote uitslagen.

Nog geen normaal potje/uitslag gehad…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Moody2204 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 20:30:
[...]

Ja, vandaag zie ik ook geen token!
Volgens mij is de First Owner Fiesta objective gereset en zit daar ook een token bij voor 1 keer winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier was het ook weer niks, base Carvalho of base Kewell. Vorige keer had ik Marquez al dubbel. Maar niet meer doen. Zonde van de fodder, helaas was er ook niks anders wat mij past om het in te duwen. Het wordt tijd dat er weer een echte knaller komt. Zoals Keane bij de WC hero’s. Of Varane vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
Ik had Dudek die ik al untradable had en Campos zijn base heroes.

Pagina: 1 ... 56 ... 120 Laatste