Opsich logisch, haha. Dank!
Krijgen jullie wat uit die 82+ upgrades? Hij kost niet heel veel, maar tot nu toe kom ik niet verder dan 82-ers en 83-ers..
Dit.Rhain schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:26:
Krijgen jullie wat uit die 82+ upgrades? Hij kost niet heel veel, maar tot nu toe kom ik niet verder dan 82-ers en 83-ers..
Het is weer een SBC die ik écht alleen inzet bij dubbelen en als ik erg veel dubbelen heb, doe ik liever even die league-SBC's.
Die ik ondertussen al wel 40 of 50x gedaan heb denk ik. Met als gevolg dat ik mede daardoor (naast het gelukje Messi in een previewpack) nu op 1,8 miljoen coins sta door extra verkoopbare spelers.
Ik heb zijn WC heroes bij een van die vorige heroes packs gekregen. Toen was ik echt superblij, maar bij mij staat hij inmiddels niet meer in de basis. Het lijkt een supergoede kaart, maar ik vind het allemaal net niet goed genoeg. Hij blinkt nergens echt in uit en dat is zelfs zijn Marvel versie. Ik vind de combo Guendouzi (Phenoms) en Bruno Guimaraes (Path to Glory) veel sterker.Nic1993 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:05:
[...]
Wat vinden jullie van deze kaart, die heb ik van de sbc:
[Afbeelding]
Iedereen die nog 85 rated spelers in de club heeft om te verhandelen, gewoon doen. Heel veel 85's zijn extinct.. gewoon niet te krijgen.
Kaka SBC, 617k
Vergeet trouwens niet vanaf vandaag de dagelijkse inlog SBC te doen.
Vergeet trouwens niet vanaf vandaag de dagelijkse inlog SBC te doen.
Ja zag het ook voorbij komen, weet niet wat ik daar van moet geloven en voorstellen maar ze zullen we prijzig zijn mocht het zo zijn.
Kan alleen maar hopen dat der Lothar er bij zitMarkmaas schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:08:
[...]
Ja zag het ook voorbij komen, weet niet wat ik daar van moet geloven en voorstellen maar ze zullen we prijzig zijn mocht het zo zijn.
Ik heb 5! Toni Kroos beschikbaar :’)
Hoe kan je er 5 hebben? Gekocht op de markt dan zeker? Want als je spelers op de transferlijst hebt staan en nog niks mee gedaan kan je geen packs meer openen toch, of weet ik een trucje niet?Prosac schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:16:
[...]
Kan alleen maar hopen dat der Lothar er bij zit
Ik heb 5! Toni Kroos beschikbaar :’)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hoe kom je er bij dat je transferlijst invloed heeft op je packs ?
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Zoals ik gisteren zei, heel vaak die league-SBC’s gedaan om maar fodder te krijgen. En alleen maar tradeable rewards kiezen.Oekol schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:24:
[...]
Hoe kan je er 5 hebben? Gekocht op de markt dan zeker? Want als je spelers op de transferlijst hebt staan en nog niks mee gedaan kan je geen packs meer openen toch, of weet ik een trucje niet?
De 83x10 en 81x11, 84+, 85+ packs laat ik allemaal dicht. Ik heb nog TOTW-packs die ik dicht laat tot er een interessantere TOTW is. Fodder gaat nu ook echt in die packs om meer van dat soort packs te verkrijgen = kansen vergroten met TOTY.
De andere packs met lagere packweight open ik allemaal om die SBC’s te openen (ook om te voorkomen dat ik straks 100+ packs moet openen)
Van tradeable zoveel mogelijk op de markt, maar de highrated dubbelen verkoop ik mondjesmaat. Messi en Lewa bv verkocht, maar ik heb nog een aantal 88’s niet in de verkoop op de TL staan. Sommige wel, maar allemaal wel wat verder boven de prijs waarvoor ze normaal gaan, beetje gokken op iemand die geen zin heeft om verder te zoeken (werkt ook nog wel eens) en andere kan ik ze zelf straks wel gebruiken. Messi bv 20k hoger verkocht dan zijn futbinprijs, waarschijnlijk omdat iemand geen geduld had.
Maar goed, ik heb dus geen Kroos-en gekocht, ik heb gewoon erg veel Kroos-en gezien als ik eindelijk weer eens een goede walk-out had.
Ik verwacht trouwens voor vrijdag nog maar weinig van TOTY, geen idee hoe ze het vorig jaar deden, maar in 21 begonnen ze toch eerst met alleen verdedigers, de week erna middenvelders en dan pas na 4 weken alles?
Of was het per league, ik herinner me het niet meer helemaal 100%.
Als dat het geval is, dan is het ergens wel zonde om die hogere packs direct al te openen.
[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 18-01-2023 10:09 ]
Je kan er zoveel als je wil op de transferlijst zetten mits ze tradeable zijn. Belemmert het openen van packs nietOekol schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:24:
[...]
Hoe kan je er 5 hebben? Gekocht op de markt dan zeker? Want als je spelers op de transferlijst hebt staan en nog niks mee gedaan kan je geen packs meer openen toch, of weet ik een trucje niet?
Niets toch? Je kan alleen geen packs meer openen als je untradeable dubbele spelers nog open hebt staan (ergo: niet gediscard).xavento schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:56:
Aanvullend, je kunt tradeable spelers gewoon (tot een max van 100) op de transferlijst zetten, zonder ze daadwerkelijk te koop te zetten. Gewoon verplaatsen.
Overigens ben ik ook al mijn grote hoeveelheden consumables aan het verkopen. Een positiewisseling levert ondanks die SBC nog altijd minimaal 750 coins op (750 lijkt een bot ze te kopen, 800 niet) En ik had er 100 te verkopen.
+5 blessures ook ongeveer 500 coins en de zeldzame teamgeest kaartjes ook nog wel zo’n 1500 tot 2000 coins.
[ Voor 44% gewijzigd door Prosac op 18-01-2023 10:19 ]
Volgens het internet is dit het TOTY release schema voor Fifa 23:Prosac schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:08:
[...]
Ik verwacht trouwens voor vrijdag nog maar weinig van TOTY, geen idee hoe ze het vorig jaar deden, maar in 21 begonnen ze toch eerst met alleen verdedigers, de week erna middenvelders en dan pas na 4 weken alles?
Of was het per league, ik herinner me het niet meer helemaal 100%.
Als dat het geval is, dan is het ergens wel zonde om die hogere packs direct al te openen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/paaXQdaAHpT8Qmkr2Bjb7Rdf.png?f=user_large)
Tegen beter weten in toch alweer packs aan het sparen (in die huidige promo zit niets interessants buiten Ibra). Ik wacht tot de 27e.
Overigens is Ibra flink aan het crashen, inmiddels 500k+ gezakt in prijs doordat EA weer eens een fuckup gemaakt lijkt te hebben.
Z'n stats zijn ineens flink aangepast:
Acceleration 85 to 86
Agility 85 to 76
Balance 82 to 58
Reactions 88 to 87
Ball Control 92 to 96
Dribbling 84 to 85
Composure 93 to 99
Jumping 92 to 99
Stamina 85 to 61
Strength 93 to 99
Aggression 88 to 99
Met name stamina en balance/agility maakt het ineens een stuk mindere kaart.
Gezien de lage stamina moet dat wel een fout zijn en zal het wel weer hersteld worden.
Acceleration 85 to 86
Agility 85 to 76
Balance 82 to 58
Reactions 88 to 87
Ball Control 92 to 96
Dribbling 84 to 85
Composure 93 to 99
Jumping 92 to 99
Stamina 85 to 61
Strength 93 to 99
Aggression 88 to 99
Gezien de lage stamina moet dat wel een fout zijn en zal het wel weer hersteld worden.
Misschien af en toe een grote pack openen om fodder te creëren, maar inderdaad, de beste packs maar bewaren voor de 27e.Robbio85 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:36:
[...]
Volgens het internet is dit het TOTY release schema voor Fifa 23:
[Afbeelding]
Tegen beter weten in toch alweer packs aan het sparen (in die huidige promo zit niets interessants buiten Ibra). Ik wacht tot de 27e.
Wanneer hebben ze die stats aangepast dan? Toch niet toen die al uit was?dutchgio schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:43:
Overigens is Ibra flink aan het crashen, inmiddels 500k+ gezakt in prijs doordat EA weer eens een fuckup gemaakt lijkt te hebben.
Acceleration 85 to 86
Agility 85 to 76
Balance 82 to 58
Reactions 88 to 87
Ball Control 92 to 96
Dribbling 84 to 85
Composure 93 to 99
Jumping 92 to 99
Stamina 85 to 61
Strength 93 to 99
Aggression 88 to 99
Zou wel lelijk zijn heb je die kaart gedaan en dan gaan ze zijn stats aanpassen..
Sorry, moest even snel typen en kwam niet op 't woord. Als je dubbele spelers hebt untradable en die staan in je to-do section kan je geen packs meer openen omdat je eerst dat moet oplossen. Dat bedoelde ik.xavento schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:56:
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb hem, prima speler maar gebruik voornamelijk Lucio (heb 3 untradable CB’s).Traeces schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:28:
Iemand ervaring met wc Hero Carvalho ? zoek een goede cv naast wc blanc
Zijn low/high is ook lekker als slot op de deur in 5ATB.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lucio is denk ik ook wel beter, maar daar is de prijs ook naar.Bossie schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:39:
[...]
Ik heb hem, prima speler maar gebruik voornamelijk Lucio (heb 3 untradable CB’s).
Zijn low/high is ook lekker als slot op de deur in 5ATB.
Heb hem samen met Maldini 88 in het centrum staan. Voldoet op zich prima (divisie 1/elite in rivals).Traeces schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:28:
Kun je dan niet (mits je het kan chemmen) net zo goed VVD kopen? Ik vond persoonlijk Carvalho niet beter dan VVD en het scheelt behoorlijk wat coins.Traeces schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:28:
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Ik had hero lucio uit een van de sbc’s, heb Carvelho hero and wctheman36 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:09:
[...]
Lucio is denk ik ook wel beter, maar daar is de prijs ook naar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik had ook packs gespaard, vandaag alle tradable packs maar geopend. Fodder staat zo hoog dat 20 pakjes me een ton of 3 heeft opgeleverd
(maar 5-6 goede packs zaten erbij, de rest waren allemaal van die jumbo goud pakketten)
Gezien de resultaten van afgelopen jaren, ga in toch geen toty packen
De UT packs heb ik uiteraard wel bewaard!
Gezien de resultaten van afgelopen jaren, ga in toch geen toty packen
De UT packs heb ik uiteraard wel bewaard!
[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-01-2023 13:42 ]
ik wacht tot de 83/84 inform kaartjes gaan stijgen, heb voor een miljoen ingekocht, max 11k per stuk. Zou leuk zijn als er door een paar gekke sbc's die weer richting de 25k stijgen ;>
Ik lees her en der dagelijks icon sbcs en ook toty icon sbcs. Daar zullen ze vast IF’s voor vragenfifanoob schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:44:
ik wacht tot de 83/84 inform kaartjes gaan stijgen, heb voor een miljoen ingekocht, max 11k per stuk. Zou leuk zijn als er door een paar gekke sbc's die weer richting de 25k stijgen ;>
Heb wel zin in TOTY. Heb nu dit team staan, speelt erg fijn (in game met 4231):
:strip_exif()/f/image/j4oVXaFaEjf681bElU4TDqCx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil sowieso TOTY Benzema erbij hebben. Hopelijk geven ze die nog workrates en wf upgrade. Ook wil ik graag Messi WC hebben, ben benieuwd of het allemaal haalbaar is.
In mn huidige team zijn alleen de verdedigers verhandelbaar. Dit wil ik ook niet kwijt (tenzij er nog een beest in toty zit die betaalbaar is
) want het zijn echt bazen die Varane en Tomori.
Die Biraghi kan ik ook aanraden, snap niet dat die zo goedkoop is. Hij doet bij mij niet onder voor hero WC Capdevilla van 4,5 ton.
:strip_exif()/f/image/j4oVXaFaEjf681bElU4TDqCx.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil sowieso TOTY Benzema erbij hebben. Hopelijk geven ze die nog workrates en wf upgrade. Ook wil ik graag Messi WC hebben, ben benieuwd of het allemaal haalbaar is.
In mn huidige team zijn alleen de verdedigers verhandelbaar. Dit wil ik ook niet kwijt (tenzij er nog een beest in toty zit die betaalbaar is
Die Biraghi kan ik ook aanraden, snap niet dat die zo goedkoop is. Hij doet bij mij niet onder voor hero WC Capdevilla van 4,5 ton.
[ Voor 15% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-01-2023 13:54 ]
Ja ik hoop het. Ff een klappertje maken. Daarna heb ik nog heel veel packs klaarstaan. Gullit90 gaat er binnen een week of 2 komenNachtapotheker schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:45:
[...]
Ik lees her en der dagelijks icon sbcs en ook toty icon sbcs. Daar zullen ze vast IF’s voor vragen
Van Dijk ? hoe dan ? die was niet eens de beste Nederlandse CB in de prem laat staan de beste CB.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
blijft het stom vinden dat je geen packs kan openen zolang je items moet toewijzen, ik wordt gek....4x ramos gepackt...ik blijf hem ook niet in sbcs stoppen...
EA kan het toch wel zo maken dat je maximaal 20 kaarten kan laten staan welke je moet toewijzen..
EA kan het toch wel zo maken dat je maximaal 20 kaarten kan laten staan welke je moet toewijzen..
Burp
Commercie. Zo werkt EA. Valt mij nog mee dat ze Neymar niet eens een TOTY kaartje hebben gegeven. Dan zal die nog wel een overpowerd flashback kaartje krijgen.xavento schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:48:
Van Dijk ? hoe dan ? die was niet eens de beste Nederlandse CB in de prem laat staan de beste CB.
De Bruyne 93 is al van 1 miljoen naar 900k gezakt. Hoeveel zal hij nog gaan zakken? 800 lijkt me ijdele hoop, ook al komt hij in de toty. Die 99 physical van de WW-kaart is wel bijzonder namelijk
Neymar krijgt vast wel een TOTY kaart voor aanvallers.
Bellingham is uit deze TOTY de enige interessante kaart voor mijn team, maar die zal wel weer achterlijk duur worden.
Bellingham is uit deze TOTY de enige interessante kaart voor mijn team, maar die zal wel weer achterlijk duur worden.
Ik hoop gewoon dat ik wat pack, zal mij mijn reet roesten welke kaartProsac schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:53:
Neymar krijgt vast wel een TOTY kaart voor aanvallers.
Die TOTY leak heeft alvast een positief effect op Kimpembe Centurions. Weet iemand wanneer de Ligue 1 POTM bekend wordt? Even kijken wanneer ik die Kimpembe moet verkopen.
Voting is al een tijdje gesloten dus ik had hem eigenlijk al verwacht. Ik zou Kimpembe nog even vasthouden, kans is vrij groot dat Mbappe gaat winnen en ik zie Kimpembe dan wel iets up gaan.Robbio85 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:24:
Die TOTY leak heeft alvast een positief effect op Kimpembe Centurions. Weet iemand wanneer de Ligue 1 POTM bekend wordt? Even kijken wanneer ik die Kimpembe moet verkopen.
Iemand een idee waarom WC Okocha ineens zo down is? Twijfel om hem te kopen
[ Voor 8% gewijzigd door Nipje op 18-01-2023 17:20 ]
Hoe zit het met OTW spelers. Bij een eventuele Toty kaart gaat die dan ook mee of alleen bij IFs?
Van die 99 physical merk je weinig van hoor. Het is niet dat hij spelers omver beukt gek genoeg.Speculaes schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:52:
De Bruyne 93 is al van 1 miljoen naar 900k gezakt. Hoeveel zal hij nog gaan zakken? 800 lijkt me ijdele hoop, ook al komt hij in de toty. Die 99 physical van de WW-kaart is wel bijzonder namelijk
Precies hoe ik er ook over denk. En daar dan lekker mee puzzelen.theman36 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:00:
[...]
Ik hoop gewoon dat ik wat pack, zal mij mijn reet roesten welke kaart
Hier overigens, denk ik, voor de 15e x dit seizoen de promotiewedstrijd naar div. 3 niet kunnen winnen. Al weet ik niet of ik daar echt rouwig om moet zijn.
Kan je de druk niet aan die je jezelf oplegt bij zo'n wedstrijd?Moody2204 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 20:00:
[...]
Precies hoe ik er ook over denk. En daar dan lekker mee puzzelen.
Hier overigens, denk ik, voor de 15e x dit seizoen de promotiewedstrijd naar div. 3 niet kunnen winnen. Al weet ik niet of ik daar echt rouwig om moet zijn.
Misschien. Maar het valt me op dat ik soms mensen helemaal van het kastje naar de muur speel en dat dat in die bewuste wedstrijd ineens niet meer lukt. Ik denk dus dat je dan ook een tegenstander van een hoger niveau krijgt in een promotiewedstrijd.fifanoob schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 20:32:
[...]
Kan je de druk niet aan die je jezelf oplegt bij zo'n wedstrijd?
Hier ook vaak last van hoor. Soms paar wedstrijden helemaal lekker in de flow en dan komt er een soort beslissing wedstrijd en dan liggen de rollen opeens volledig omgedraaid.Moody2204 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 20:41:
[...]
Misschien. Maar het valt me op dat ik soms mensen helemaal van het kastje naar de muur speel en dat dat in die bewuste wedstrijd ineens niet meer lukt. Ik denk dus dat je dan ook een tegenstander van een hoger niveau krijgt in een promotiewedstrijd.
Blijkbaar heeft het dan toch met wat druk te maken, want realiseer me inmiddels ook dat het niet elke keer toeval kan zijn...
Alleen IF en MOTM, zeker niet bij TOTY.Oekol schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:41:
Hoe zit het met OTW spelers. Bij een eventuele Toty kaart gaat die dan ook mee of alleen bij IFs?
Ja al ben ik er niet helemaal van overtuigd dat dat aan mezelf ligt. Ik denk echt dat je een sterkere tegenstander krijgt in die wedstrijden.Sleehond schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:00:
[...]
Hier ook vaak last van hoor. Soms paar wedstrijden helemaal lekker in de flow en dan komt er een soort beslissing wedstrijd en dan liggen de rollen opeens volledig omgedraaid.
Blijkbaar heeft het dan toch met wat druk te maken, want realiseer me inmiddels ook dat het niet elke keer toeval kan zijn...
Die sbc's met 3 verdedigers, middenvelders en aanvallers zijn redelijk overpriced... EA wil je spelers weer afpakken zo te zien. Die laat ik wel schieten
Ik hoef niet perse te promoveren, maar meestal ben ik in 1 wedstrijdje over.Moody2204 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:03:
[...]
Ja al ben ik er niet helemaal van overtuigd dat dat aan mezelf ligt. Ik denk echt dat je een sterkere tegenstander krijgt in die wedstrijden.
Dus denk wel dat het tussen je oren zit.
Nee, daar gebeurt het te vaak voor. Net ook weer: de wedstrijd er aan voorafgaand win ik met 2 vingers in de neus met 5-2. De wedstrijd om promotie weer kansloos. De wedstrijd daarna weer met 2 vingers in de neus. Het kan niet zo zijn dat je de hele avond echt lekker speelt, en die bewuste wedstrijd er niks meer van lijkt te kunnen. Dat is te toevallig.cubert20 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:45:
[...]
Ik hoef niet perse te promoveren, maar meestal ben ik in 1 wedstrijdje over.
Dus denk wel dat het tussen je oren zit.
Hoe jij het beschrijft is het dus precies dat.Moody2204 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:50:
[...]
Nee, daar gebeurt het te vaak voor. Net ook weer: de wedstrijd er aan voorafgaand win ik met 2 vingers in de neus met 5-2. De wedstrijd om promotie weer kansloos. De wedstrijd daarna weer met 2 vingers in de neus. Het kan niet zo zijn dat je de hele avond echt lekker speelt, en die bewuste wedstrijd er niks meer van lijkt te kunnen. Dat is te toevallig.
Het feit dat ik en andere mensen er geen last van hebben geeft aan dat er waarschijnlijk niet zoiets bestaat.
Dat jij elke keer bij die promotie wedstrijd verliest is best wel een sterk signaal dat het in jouw hoofd zit.
En toch ga ik daar niet in mee. Het verschil tussen wedstrijd A is daarvoor te groot met wedstrijd B.cubert20 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 21:55:
[...]
Hoe jij het beschrijft is het dus precies dat.
Het feit dat ik en andere mensen er geen last van hebben geeft aan dat er waarschijnlijk niet zoiets bestaat.
Dat jij elke keer bij die promotie wedstrijd verliest is best wel een sterk signaal dat het in jouw hoofd zit.
En na mijn laatste kans deze avond ben ik er helemaal van overtuigd dat het niet tussen de oren zit. Ik heb een keeper die ik vrijwel nooit tegenkom (Randolph) de meest onwaarschijnlijke reddingen zien verrichten, niet normaal. Mijn Donnarumma if daarentegen zag ik zeldzame blunders maken. Kan gewoon geen toeval meer zijn. Dit gebeurt te vaak.
[ Voor 25% gewijzigd door Moody2204 op 18-01-2023 22:27 ]
+2 dus voor Henrikh Mkhitaryan, Origi wordt fodder.
Jammer, had gehoopt op een upgrade voor Origi eigenlijk.Prosac schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:17:
+2 dus voor Henrikh Mkhitaryan, Origi wordt fodder.
Had ik ook liever gehad, maar goed, een 88 Miki moet ook wel in te passen zijn denk ik.Moody2204 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:27:
[...]
Jammer, had gehoopt op een upgrade voor Origi eigenlijk.
Vraag is denk ik: wie wordt nr. 12. Haaland of toch Neymar?henkjan101 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:45:
Redelijk standaard.. Toch ben ik teleurgesteld dat Haaland er niet bij zit
[Afbeelding]
Of het echt scripting is weet ik niet, dat mag je hier ook niet zeggen want dan worden de whales van EA wakker.Moody2204 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:06:
[...]
En toch ga ik daar niet in mee. Het verschil tussen wedstrijd A is daarvoor te groot met wedstrijd B.
En na mijn laatste kans deze avond ben ik er helemaal van overtuigd dat het niet tussen de oren zit. Ik heb een keeper die ik vrijwel nooit tegenkom (Randolph) de meest onwaarschijnlijke reddingen zien verrichten, niet normaal. Mijn Donnarumma if daarentegen zag ik zeldzame blunders maken. Kan gewoon geen toeval meer zijn. Dit gebeurt te vaak.
Maar het lijkt er wel op dat je tegen een tegenstander van de hogere divisie speelt, die wedstrijden zijn nooit leuk om te spelen en veel moeilijker dan die daarvoor.
Ik heb ook nooit last met die promotie potjes. Ik wil niet promoveren, dus ik verlies die laatste nu steeds expres
Ik gisteren de eerste wedstrijd om te promoveren naar divisie 3 gelijk gewonnen. Dus vermoed dat dit wel tussen je oren zit maar goed.
Zag dat vanmiddag die kaart van Ibrahimovic een nerf had gekregen? 🤔
En zie nu dat hij toch weer zijn oude stats terug heeft. Zou dit een foutje zijn geweest?
Nog niet eerder gezien iig dat ze een kaart een nerf geven. In mijn ogen ook wel oneerlijk als je de hoofdprijs voor een speler betaald en vervolgens zit EA doodleuk de stats aan te passen. Wat is jullie mening?
En zie nu dat hij toch weer zijn oude stats terug heeft. Zou dit een foutje zijn geweest?
Nog niet eerder gezien iig dat ze een kaart een nerf geven. In mijn ogen ook wel oneerlijk als je de hoofdprijs voor een speler betaald en vervolgens zit EA doodleuk de stats aan te passen. Wat is jullie mening?
Ik geloof er niet zo hard in dat een kaart generfd wordt.tukkerterror90 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 23:04:
Er gingen ook al verhalen rond dat die kaart van Di Maria generfd zou zijn maar daar merk ik anders toch niks van. Zoals hier boven al over die promotiewedstrijden naar een hogere divisie gesproken wordt, het zit denk ik meer tussen de oren.
Wanneer er een groepje mensen zegt dat een kaart ineens minder goed speelt kan dit allerlei factoren hebben. Zoals slechte servers of betere tegenstanders (waardoor je misschien sneller gefrustreerd raakt) en je daardoor zelf slechter begint te spelen.
Ik vind het dan zwak om meteen EA hierdoor als schuldige aan te wijzen.
Zo kijk ik er in ieder geval tegen aan.
Zijn stats en die van andere centurions zijn letterlijk omlaag gegaan. Dat kun je gewoon in game zien. Heeft niets met geloven of schuldigen aanwijzen in dit geval dus.Sossage23 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 23:59:
[...]
Ik geloof er niet zo hard in dat een kaart generfd wordt.
Er gingen ook al verhalen rond dat die kaart van Di Maria generfd zou zijn maar daar merk ik anders toch niks van. Zoals hier boven al over die promotiewedstrijden naar een hogere divisie gesproken wordt, het zit denk ik meer tussen de oren.
Wanneer er een groepje mensen zegt dat een kaart ineens minder goed speelt kan dit allerlei factoren hebben. Zoals slechte servers of betere tegenstanders (waardoor je misschien sneller gefrustreerd raakt) en je daardoor zelf slechter begint te spelen.
Ik vind het dan zwak om meteen EA hierdoor als schuldige aan te wijzen.
Zo kijk ik er in ieder geval tegen aan.
Voelen ze ook anders aan sinds ze dan zogenaamd omlaag zijn gegaan in stats?Mesque schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 00:09:
[...]
Zijn stats en die van andere centurions zijn letterlijk omlaag gegaan. Dat kun je gewoon in game zien. Heeft niets met geloven of schuldigen aanwijzen in dit geval dus.
En zou dat dan geen bug kunnen zijn denk je?
Met dat soort dingen f*cked EA de laatste wel meer dingen op.
Ik blijf er bij dat zolang mensen in-game geen verschil merken aan een kaart het allemaal bullshit is.
Oh.. is ie dan wel het bedrag waard? Of heb ik net zoveel aan de 92 versieOekol schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 19:42:
[...]
Van die 99 physical merk je weinig van hoor. Het is niet dat hij spelers omver beukt gek genoeg.
De stamina van Zlatan in game was van 91 naar 56 oid gegaan. Dat is een statistiek. Ik begrijp niet zo goed wat je daar ‘zogenaamd’ aan vindt.Sossage23 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 00:49:
[...]
Voelen ze ook anders aan sinds ze dan zogenaamd omlaag zijn gegaan in stats?
En zou dat dan geen bug kunnen zijn denk je?
Met dat soort dingen f*cked EA de laatste wel meer dingen op.
Ik blijf er bij dat zolang mensen in-game geen verschil merken aan een kaart het allemaal bullshit is.
De 92 heb ik nooit gehad dus kan niet vergelijken. Het is een hele fijne speler, maar ik denk dat als je wilt upgraden ik had gewacht tot de toty versie.Speculaes schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:10:
[...]
Oh.. is ie dan wel het bedrag waard? Of heb ik net zoveel aan de 92 versie
Het lijkt wel te bevestigen dat EA dat dus vaker doet om oudere kaarten minder te maken om zo de verkoop van packs voor nieuwe promo kaarten te boosten.tukkerterror90 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 23:04:
Een vrij grote misser dat het nu voor iedereen zichtbaar was.
Dat snap ik niet. Alle stats zijn toch beschikbaar op fut. Als je kaart andere stats heeft dan op fut is het toch super duidelijk? Heb dit nog nooit bij 1 van m'n spelers geziendutchgio schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:19:
[...]
Het lijkt wel te bevestigen dat EA dat dus vaker doet om oudere kaarten minder te maken om zo de verkoop van packs voor nieuwe promo kaarten te boosten.
Een vrij grote misser dat het nu voor iedereen zichtbaar was.
Je mag van mij alles zeggen hoor. Vind het alleen wel grappig dat die scripting altijd bij bepaalde personen aanwezig is en niet bij iedereen. Sommige zullen wel een andere game gekocht hebben dan OF misschien speel je wel steeds tegen een duitser, die krijgen ook voordeel van de game!dutchgio schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 22:50:
[...]
Of het echt scripting is weet ik niet, dat mag je hier ook niet zeggen want dan worden de whales van EA wakker.
Maar het lijkt er wel op dat je tegen een tegenstander van de hogere divisie speelt, die wedstrijden zijn nooit leuk om te spelen en veel moeilijker dan die daarvoor.
[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 19-01-2023 08:47 ]
Kun jij bevestigen dat hij dan tijdens een wedstrijd ook sneller vermoeid is/trager wordt etc.Mesque schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:13:
[...]
De stamina van Zlatan in game was van 91 naar 56 oid gegaan. Dat is een statistiek. Ik begrijp niet zo goed wat je daar ‘zogenaamd’ aan vindt.
EA heeft het alweer gefixt, volgens hen was het een visual issue only.
Scripting weet ik niet, maar RNG zeker. Dat is in iedere game aanwezig.
Rivals Rewards gekozen voor tradeable. IF Thiago Silva als beste. Not bad, toch weer 30k die ik kan gebruiken richting TOTY.
Rivals Rewards gekozen voor tradeable. IF Thiago Silva als beste. Not bad, toch weer 30k die ik kan gebruiken richting TOTY.
Haha grappigfifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:46:
[...]
Je mag van mij alles zeggen hoor. Vind het alleen wel grappig dat die scripting altijd bij bepaalde personen aanwezig is en niet bij iedereen. Sommige zullen wel een andere game gekocht hebben dan OF misschien speel je wel steeds tegen een duitser, die krijgen ook voordeel van de game!
Dus als het niet bij iedereen gebeurd is het niet zo, goed argument man top
Je kunt hem ook omdraaien bij sommige gebeurd het wel dus het is zo
Spel heeft gewoon heel veel fouten als je dat niet ziet moet je je roze ea bril afzetten
En Duitsers heb ik idd, kan toch dat ik het elke wed heb, mss stom toeval geen idee maar het gebeurd wel daadwerkelijk
En dat jij het niet hebt wil niet zeggen dat het onzin is
Ik hoor wat dingen over ICON TOTY spelers, special cards van icons. Iemand die daar al wat over gevonden heeft?
Yes:fifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:31:
Ik hoor wat dingen over ICON TOTY spelers, special cards van icons. Iemand die daar al wat over gevonden heeft?
spoiler:
Er schijnen in ieder geval een Ronaldinho en een Gullit te komen, met hogere stats als de prime versies.
Verder schijnt er een FB Ramos te komen
Een Honourable Gundogan als Objective
En een Rooney prime SBC
Verder schijnt er een FB Ramos te komen
Een Honourable Gundogan als Objective
En een Rooney prime SBC
[ Voor 12% gewijzigd door Nachtapotheker op 19-01-2023 12:35 ]
fifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:31:
:strip_exif()/f/image/RgZqEET52yR3jB5HLxfz4vi9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5qId6bpM6egNd66IGMsRwpyo.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo5ogW5ohEUPOSsrlJs9g4z.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/w5l10pTv5BsTM12r94DGvijS.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt deze zag ik voorbij komen. Wat er ook daadwerkelijk komt is afwachten.
Damn die designs zien er gelikt uit. Jammer dat die kaarten voor 99.9% van de spelers niet bereikbaar zijnMarkmaas schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Klopt deze zag ik voorbij komen. Wat er ook daadwerkelijk komt is afwachten.
Kaka, Torres en Gullit zijn designs.
Ronaldinho komt waarschijnlijk wel
Ronaldinho komt waarschijnlijk wel
Ik heb het niet over scripting gehad (daar geloof ik ook niet zo in). Alleen dat het me opvalt dat de promotiewedstrijd altijd lastiger is dan de 'gewone' wedstrijden. Dus ik vroeg me af of het dan klopt dat je dan in zo'n wedstrijd een sterkere tegenstander krijgt. Anders vind ik het raar dat je de 3 potjes daarvoor iedereen kapot speelt, dan de promotie wedstrijd kansloos verliest, en daarna weer makkelijk wint. En dat meerdere keren zodat het ook geen toeval meer is. Ik geloof zeker niet dat ik de enige ben die daar tegenaan loopt.fifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:46:
[...]
Je mag van mij alles zeggen hoor. Vind het alleen wel grappig dat die scripting altijd bij bepaalde personen aanwezig is en niet bij iedereen. Sommige zullen wel een andere game gekocht hebben dan OF misschien speel je wel steeds tegen een duitser, die krijgen ook voordeel van de game!
[ Voor 3% gewijzigd door Moody2204 op 19-01-2023 13:52 ]
Ik herken het verhaal ook wel deels. Afgelopen maandag tot 3x toe niet kunnen promoveren omdat ik de laatste wedstrijd verlies. Daarvoor alles gemakkelijk gewonnen.Moody2204 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:50:
[...]
Ik heb het niet over scripting gehad (daar geloof ik ook niet zo in). Alleen dat het me opvalt dat de promotiewedstrijd altijd lastiger is dan de 'gewone' wedstrijden. Dus ik vroeg me af of het dan klopt dat je dan in zo'n wedstrijd een sterkere tegenstander krijgt. Anders vind ik het raar dat je de 3 potjes daarvoor iedereen kapot speelt, dan de promotie wedstrijd kansloos verliest, en daarna weer makkelijk wint. En dat meerdere keren zodat het ook geen toeval meer is. Ik geloof zeker niet dat ik de enige ben die daar tegenaan loopt.
Overigens ook vaak genoeg gehad dat ik wel eenvoudig promoveerde, dus het kan ook desbetreffende divisie liggen.
Snap ik hoor. Zou ook heel goed kunnen, zou ik opzich ook niet eens zo gek systeem vinden.Moody2204 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:50:
[...]
Ik heb het niet over scripting gehad (daar geloof ik ook niet zo in). Alleen dat het me opvalt dat de promotiewedstrijd altijd lastiger is dan de 'gewone' wedstrijden. Dus ik vroeg me af of het dan klopt dat je dan in zo'n wedstrijd een sterkere tegenstander krijgt. Anders vind ik het raar dat je de 3 potjes daarvoor iedereen kapot speelt, dan de promotie wedstrijd kansloos verliest, en daarna weer makkelijk wint. En dat meerdere keren zodat het ook geen toeval meer is. Ik geloof zeker niet dat ik de enige ben die daar tegenaan loopt.
Ook doelde ook niet echt op jou in mijn scripting verhaal. Op niemand persoonlijk, ik gaf slechts mijn mening, misschien dat sommige zich aangesproken voelen maar hoeft van mij niet hoor. Ik ben ook gewoon maar een fifanoob ;d
Ik reageer enkel wat sarcastisch soms met als bijbedoeling om iemand een beetje te spiegelen. Misschien dat sommige dan wat inzien dat sommige theorieën nergens opslaan.
Juist dat jij nu verder begint te denken wat ook eventueel zou kunnen is juist goed. Je kan idd ook denken van scripting, maar jij denkt ook verder na. En zo kom je verder en in mijn beleving eerder bij een argument wat het zou kunnen zijn dan om maar te zeggen dat het scripting is.
Dan weet je zeker dat je nooit verder/beter wordt. Want je neemt aan dat het scripting is en legt je bij een bepaalde situatie neer, terwijl jij dat nu niet doet. Zoiets
[ Voor 23% gewijzigd door fifanoob op 19-01-2023 14:09 ]
Haha, geen probleem hoor. Ik vermaak me verder prima met Fifa verder. Al jaren ook. Dus zo schokkend is het ook allemaal niet. Ook ik heb die promotiewedstrijden regelmatig wel in 1x gehaald. Het ligt misschien ook aan wat @saert zegt, dat het aan de betreffende divisie ligt. Hoe hoger hoe moeilijker zeg maar. Want dat geloof ik wel: dat die wedstrijden moeilijker zijn.fifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:03:
[...]
Snap ik hoor. Zou ook heel goed kunnen, zou ik opzich ook niet eens zo gek systeem vinden.
Ook doelde ook niet echt op jou in mijn scripting verhaal. Op niemand persoonlijk, ik gaf slechts mijn mening, misschien dat sommige zich aangesproken voelen maar hoeft van mij niet hoor. Ik ben ook gewoon maar een fifanoob ;d
Ik reageer enkel wat sarcastisch soms met als bijbedoeling om iemand een beetje te spiegelen. Misschien dat sommige dan wat inzien dat sommige theorieën nergens opslaan.
Juist dat jij nu verder begint te denken wat ook eventueel zou kunnen is juist goed. Je kan idd ook denken van scripting, maar jij denkt ook verder na. En zo kom je verder
Heujj elite. Makkelijker dan 1 2 en 3 meestal haha. Soms een moeilijke dan weer een hele slechte. Rare divisie.
Jup is ook hetzelfde als vroeger met de WL. Dat men bv goud2 haalde maar elke x net een win te kort kwamen voor goud1 en dan ook dachten dat het aan de game lag. Maar ook toen maakten we een sommetje hoe het zat met je matchmaking qua tegenstanders, waardoor het meteen weer logisch was waarom het zoveel moeilijker is om dan juist 1 niveautje hoger te komen.Moody2204 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:09:
[...]
Haha, geen probleem hoor. Ik vermaak me verder prima met Fifa verder. Al jaren ook. Dus zo schokkend is het ook allemaal niet. Ook ik heb die promotiewedstrijden regelmatig wel in 1x gehaald. Het ligt misschien ook aan wat @saert zegt, dat het aan de betreffende divisie ligt. Hoe hoger hoe moeilijker zeg maar. Want dat geloof ik wel: dat die wedstrijden moeilijker zijn.
Maar mensen die in een visie zitten dat het altijd maar aan de game ligt komen niet tot zulke conclusies want die blijven in de visie hangen van het is scripting en dan word je ook niet beter.
Wie heeft je geholpen in CO-OP?Beavbusi schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:11:
Heujj elite. Makkelijker dan 1 2 en 3 meestal haha. Soms een moeilijke dan weer een hele slechte. Rare divisie.
Dan zijn we het eens inderdaad.fifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:12:
[...]
Jup is ook hetzelfde als vroeger met de WL. Dat men bv goud2 haalde maar elke x net een win te kort kwamen voor goud1 en dan ook dachten dat het aan de game lag. Maar ook toen maakten we een sommetje hoe het zat met je matchmaking qua tegenstanders, waardoor het meteen weer logisch was waarom het zoveel moeilijker is om dan juist 1 niveautje hoger te komen.
Maar mensen die in een visie zitten dat het altijd maar aan de game ligt komen niet tot zulke conclusies want die blijven in de visie hangen van het is scripting en dan word je ook niet beter.
Even wat anders: weet iemand wat er waar is van het gerucht dat je uit gespaarde packs GEEN toty kunt packen? Of is dat echt een gerucht wat niet waar is?
Slimste om nu tradable te kiezen of juist untradable bij de rivaal beloningen als je een hoop pakketten hebt op het moment?
Wil je meer coins; dan tradableNic1993 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:26:
Slimste om nu tradable te kiezen of juist untradable bij de rivaal beloningen als je een hoop pakketten hebt op het moment?
Wil je sbc fodder of sparen voor TOTY, dan untradable.
wijze woorden
Ik hoorde het laatst ook bij een streamer idd. Hoop toch niet dat het waar is..Moody2204 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:20:
[...]
Dan zijn we het eens inderdaad.
Even wat anders: weet iemand wat er waar is van het gerucht dat je uit gespaarde packs GEEN toty kunt packen? Of is dat echt een gerucht wat niet waar is?
Volgens anderen schijnt dit gerucht dus niet waar te zijn. Ook in gespaarde packs heb je 0,00001% kans op een TOTY.fifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:33:
[...]
Ik hoorde het laatst ook bij een streamer idd. Hoop toch niet dat het waar is..
Daar gaan we de 27e achter komenfifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:33:
[...]
Ik hoorde het laatst ook bij een streamer idd. Hoop toch niet dat het waar is..
Indeed, ik heb iets meer, vandaag ook weer 2 100k packs bij gekomen ;>theman36 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:40:
[...]
Daar gaan we de 27e achter komenHeb tot nu toe 30 packs staan, variërend van een zeldzaam spelers pakket (50k dacht ik) t/m ultimate pakket. Geen megapakketten etc, alleen maar spelers.
Zit nu al in de 20 100k packs 5 ultimate 5x85+ etc. Zit boven de 500 eu als ik het omreken.
Ga er stiekem toch wel vanuit dat ik er 1 pack.
Ik heb Dumfries 87 nu ook op CB naast VVD en Maldini op RB, inderdaad een erg goede oplossing en hij bevalt meer dan prima!Mesque schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:04:
[...]
Echt een beest, maar heb hem tot nu toe vooral als CB gebruikt. Was mijn beste CB in game, beter dan Ake en Carvalho. Heeft alles: snel, sterk, prima aan de bal, groot. Absolute aanrader als hem als CB in kan passen. Gaat om de 87 versie overigens, ik heb hem in de startopstelling als RM ingezet zodat ik een echte RB op RB kon neerzetten.
Ja die 5x 84+ en 10x 83+ en 5x 85+ en centurion pakketten komen daar nog allemaal bij. Zie wel dat ik veel untradeable pakketten heb, denk qua verhouding 60/40 dus dat zou dan wel weer jammer zijn. Maar goed, we gaan het meemakenfifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:42:
[...]
Indeed, ik heb iets meer, vandaag ook weer 2 100k packs bij gekomen ;>
Zit nu al in de 20 100k packs 5 ultimate 5x85+ etc. Zit boven de 500 eu als ik het omreken.
Ik hoop het niet eigenlijk . Gewoon bijstortenfifanoob schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:42:
[...]
Indeed, ik heb iets meer, vandaag ook weer 2 100k packs bij gekomen ;>
Beavbusi schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:23:
[...]
Ik hoop het niet eigenlijk . Gewoon bijstorten
Ik heb vandaag untradeable gedaan om nog ff wat league SBC's en 83+x packs te bouwen. Alle dubbelen eerst bekeken voor de verkoop.Nic1993 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:26:
Nu 1,9 miljoen in de oorlogskas voor TOTY en 30 packs van 25x83+ tot 2x85+
Finally luck
:strip_exif()/f/image/rQnol2VCVnMnMoyxfOV0WeHt.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste EVER icon uit een pakketje
De vraag is nu alleen… kan ik er wat mee?
Hij is ook “maar” 160.000 coins waard op de TL
Team nu is:
:strip_exif()/f/image/LN5Hm8lZTGP1OPeu42NoPz3V.jpg?f=fotoalbum_large)
Tradable is:
- Veron
- Thiago
- Koulibaly
- Butland
En dus 300.000 coins naast deze tradables.
Graag blijf ik spelen met:
- Nunez
- Antony
- Odegard
Rest maakt me minder uit.
Iemand een leuke suggestie over hoe Veron in te passen of verpatsen en een andere leuke toevoeging?
Opstelling is nu 4-3-3 maar heb ook lang 4-2-4 gespeeld maar Casemiro komt dan als CVM die niet CM kan worden er niet goed in…

:strip_exif()/f/image/rQnol2VCVnMnMoyxfOV0WeHt.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste EVER icon uit een pakketje

De vraag is nu alleen… kan ik er wat mee?
Hij is ook “maar” 160.000 coins waard op de TL
Team nu is:
:strip_exif()/f/image/LN5Hm8lZTGP1OPeu42NoPz3V.jpg?f=fotoalbum_large)
Tradable is:
- Veron
- Thiago
- Koulibaly
- Butland
En dus 300.000 coins naast deze tradables.
Graag blijf ik spelen met:
- Nunez
- Antony
- Odegard
Rest maakt me minder uit.
Iemand een leuke suggestie over hoe Veron in te passen of verpatsen en een andere leuke toevoeging?
Opstelling is nu 4-3-3 maar heb ook lang 4-2-4 gespeeld maar Casemiro komt dan als CVM die niet CM kan worden er niet goed in…
Zeker verpatsen.... Geen directe meerwaarde voor je team en z'n prijs zegt genoeg. Of een paar potjes proberen en dan wegdoen....
Simpel zat lijkt me....
Simpel zat lijkt me....
idd, verkopen voordat de prijs nog verder daalt.LukeSpangas schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:16:
Zeker verpatsen.... Geen directe meerwaarde voor je team en z'n prijs zegt genoeg. Of een paar potjes proberen en dan wegdoen....
Simpel zat lijkt me....