Heb je geen RW die RM kan worden? Dan is het makkelijkOekol schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:52:
Die gakpo kaart is er... Geen LW, gezeik met opstelling weer. Ff puzzelen
Zie iedereen hier Upamecano doen maar zo goed is die kaart toch niet?
Vrij prijzig, ongunstige pace split, allesbehalve zeker van een upgrade en 70 stamina is ook al is het een CB vrij laag.
Vrij prijzig, ongunstige pace split, allesbehalve zeker van een upgrade en 70 stamina is ook al is het een CB vrij laag.
Maakt niet uit toch met cheatcode Butra voorin?RoeJogan schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:19:
[Afbeelding]
Moet bazoer en geertruida nog ff vervangen. Maar helaas geen coins meer
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb eerlijk gezegt beide gedaan 😋 zoals de meeste Showdown haha. Maar net even potjes gespeeld maar het is wel een beest achterin hoor. Shadow: lengthy en prima stats (zeker na de upgrade ) en kwa stamina niks van gemerkt terwijl ik tog 70 depth speeldutchgio schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:48:
Stamina heb ik tot nu toe geen last van als hij gewoon lekker achterin staat te beesten. De pacesplit merk ik tot nu toe ook weinig van. Met een Shadow erop ook prima defensieve stats.dutchgio schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:48:
Vind hem ook niet zo bijzonder. Kan je net zo goed van Dijk gold halen. Goedkoper en tradeable.dutchgio schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:48:
Ja en ja. Geldt dat ook voor jou? Geen ideesaert schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:42:
Welke tactiek spelen jullie? Is de 4-2-2-2 nog steeds speelbaar?
4-3-1-2saert schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:42:
Welke tactiek spelen jullie? Is de 4-2-2-2 nog steeds speelbaar?
en afwisselen ingame naar 4-2-2-2 en 4-2-4
Deze gisteravond voor 485k verkocht, na EA tax een kleine 40k winst.Robbio85 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 10:09:
[...]
Oh ja, ik zag dat veel special kaarten heel hard zakken. Heb een WC Phenoms Camavinga opgepikt voor 422k. Wie weet stijgen die kaarten als ze vanavond uit de packs gaan. Je weet het natuurlijk nooit, de promo's worden in hoog tempo gepompt door EA en de ratings worden steeds beter.
Handig voor mensen die niet al te veel tijd willen steken in traden. Koop een meta promo kaart met populair land/league op vrijdagmorgen voordat hij uit packs gaat. 's Avonds kun je deze dan vaak met winst verkopen als hij een uurtje uit packs is. Dit is natuurlijk zwaar afhankelijk van wat er in de nieuwe promo zit en met welke SBC's EA komt.
Met de opbrengst 85 t/m 89 fodder gekocht. Van de week komt er waarschijnlijk een nieuwe icon SBC. Dan kan die fodder weer met winst worden verkocht.
Hoop dat iemand hier iets aan heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Robbio85 op 17-12-2022 11:58 ]
Dit is inderdaad een beproefde tactiekRobbio85 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:57:
[...]
Deze gisteravond voor 485k verkocht, na EA tax een kleine 40k winst.
Handig voor mensen die niet al te veel tijd willen steken in traden. Koop een meta promo kaart met populair land/league op vrijdagmorgen voordat hij uit packs gaat. 's Avonds kun je deze dan vaak met winst verkopen als hij een uurtje uit packs is. Dit is natuurlijk zwaar afhankelijk van wat er in de nieuwe promo zit en met welke SBC's EA komt. Vooral 85 en 86’s staan erg laag nu.
Met de opbrengst 85 t/m 89 fodder gekocht. Van de week komt er waarschijnlijk een nieuwe icon SBC. Dan kan die fodder weer met winst worden verkocht.
Hoop dat iemand hier iets aan heeft.
Hier staat ook de hele transferlijst alweer vol met fodder
[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-12-2022 13:35 ]
Dankjulliewel
Ja hij kwam uit de WL rewards. WL ging trouwens weer minder dan gehoopt met 13 wins. Maar het is me vaker overkomen dat ik dan betere rewards krijg dan wanneer ik 14-15 wins haal.
Ja hij kwam uit de WL rewards. WL ging trouwens weer minder dan gehoopt met 13 wins. Maar het is me vaker overkomen dat ik dan betere rewards krijg dan wanneer ik 14-15 wins haal.
Same, kan zich vaak net niet doorzetten.Nachtapotheker schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:30:
Gisteren die Kane even getest, ik hoopte op een soort goedkope Cantona, maar helaas, die vent is echt een truck. Dus die is weer weg
Neem aan dat je voor Trippier hebt gekozen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heerlijk is dat verkoopbaar?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja, dat spreekt voor zich.Oxigeon schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:45:
[...]
Neem aan dat je voor Trippier hebt gekozen.
Nee
Bergwijn staat nu in de spits, daar kan gakpo en doe ik bergwijn naar links. Opgelost!Nachtapotheker schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:32:
[...]
Heb je geen RW die RM kan worden? Dan is het makkelijk
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
ik word zo moe van die lui die quitten bij gelijke stand.. Sta ik 2-0 voor komt tegenstander weer op 2-2 meteen drukt ie start en hij quit. Maar ook andersom. Sta ik 1-0 achter en maak ik de 1-1 en ze quitten..
Hoe moeilijk kan het zijn dat EA dit eens verhelpt door gewoon die andere de win te geven. Opgeven betekend dat de andere wint..
Na al die jaren blijven ze dit maar toestaan. En de game wordt toxicer dan ooit.
Hoe moeilijk kan het zijn dat EA dit eens verhelpt door gewoon die andere de win te geven. Opgeven betekend dat de andere wint..
Na al die jaren blijven ze dit maar toestaan. En de game wordt toxicer dan ooit.
Mede waarom ik gestopt ben met fifa , was er zo klaar mee om de weinige vrije tijd die ik heb zo te besteden.fifanoob schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:23:
ik word zo moe van die lui die quitten bij gelijke stand.. Sta ik 2-0 voor komt tegenstander weer op 2-2 meteen drukt ie start en hij quit. Maar ook andersom. Sta ik 1-0 achter en maak ik de 1-1 en ze quitten..
Vind de game zelf echt leuk maar zo klaar met die toxic community. 88 min spelen , hoppa 1-1 en weer weg. Maar ondertussen mag jij weer de wedstrijd opnieuw spelen.
Het eigenlijk verplicht moeten dichtzitten van ps berichten, omdat je soms de meest achterlijke zooi naar je hoofd geslingerd krijgt als je wint.
Weet wel dat het een hoop frustratie scheelt haha.
Typisch weer
51 punten behaald
Picks waren mager
Zeldzaam goud tadic hoogste
5x 83, tadic hoogste
Ultimate pakket tadic hoogste 😅
51 punten behaald
Picks waren mager
Zeldzaam goud tadic hoogste
5x 83, tadic hoogste
Ultimate pakket tadic hoogste 😅
Wees blij dat je deftig kan spelen, gameplay op PC was weer om te huilen…wel handig, in 2u 20 matchen kunnen afwerken…als ‘t lagt quit ik gewoon na een (own)goal. Snap er niks meer van.
Ik als vaste meelezer, (maar niet zo vaak reageerder) vroeg me al een beetje af waar je gebleven was.... Doorgaans vrij veel aanwezig hier, maar de laatste tijd wat minder....Traeces schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:42:
[...]
Mede waarom ik gestopt ben met fifa , was er zo klaar mee om de weinige vrije tijd die ik heb zo te besteden.
Ik speel FUT al een paar jaar (en daarvoor al vele jaren PES)
Pas dit jaar meer gaan letten op de lengte van spelers irlt hoe fijn ik ze vind spelen.
Blijkbaar heb ik een voorkeur voor langere spelers die wat sneller kunnen rennen t.o.v. kleinere dribbelaars.
Het is me bijv. in FIFA 22 niet opgevallen dat ik Kohler waarschijnlijk fijn vond spelen, mede omdat ie vrij lang was. Overigens had ik toen al het idee dat hij niet zo traag was, als zijn stats deden vermoeden; misschien dat de acceleRATE toen ook al aanwezig was, maar dat het nog geen naampje had gekregen.
Het viel me ook pas dit jaar op dat de meest gewilde CM's (Viera en Gullit) ook vrij lang zijn. Merino Rulebreakers (die ik pas recentelijk heb laten gaan) beviel me ook vrij goed en kwam pas daarna erachter dat hij ook vrij lang is. Denk dat Milinkovic-Savic me om deze reden ook wel eens goed zou kunnen bevallen.
Wmb zijn lengthy spelers trouwens nog steeds relevant bijv. in de achterhoede als je niet aan de bal bent, of als je langere ballen over de vleugels speelt.
Zal m'n opstelling binnenkort een keertje posten, maar heb sinds de start van het WK een stuk minder gespeeld. Wel simpel blijven inkopen/verkopen (bronze rares en silver rares).
Dit jaar voor het eerst bijna geen player-SBCs gedaan om coins te blijven sparen om spelers te kunnen blijven uitproberen en evt. weer verkopen.
Denk persoonlijk wel dat EA teveel Icon en Hero SBC's heeft gereleased tegen relatief weinig coins, waardoor veel 'gewone' player-SBC's nu veel te duur aanvoelen voor veel mensen.
Mbt chemistry is het dit jaar idd een beetje dom dat Icon's slechtere chem geven dan Heroes. Wmb zouden ze Icon's chem moeten geven obv nationaliteit, maar bijv. (net zoals met coaches) dat je een league kan wijzigen van een Icon en dat ze net als de Heroes ook league-chem geven. Dan zijn de Icon-cards iig weer het meest gewilde type kaarten. Het is nu logisch (alhoewel hij nooit echt gewild was), dat iemand als Shevchenko niet gewild is. Er zijn vrijwel geen goede Oekrainse spelers die zijn nationaliteit-chem kunnen benutten...
Tot zover een random FUT post.
Pas dit jaar meer gaan letten op de lengte van spelers irlt hoe fijn ik ze vind spelen.
Blijkbaar heb ik een voorkeur voor langere spelers die wat sneller kunnen rennen t.o.v. kleinere dribbelaars.
Het is me bijv. in FIFA 22 niet opgevallen dat ik Kohler waarschijnlijk fijn vond spelen, mede omdat ie vrij lang was. Overigens had ik toen al het idee dat hij niet zo traag was, als zijn stats deden vermoeden; misschien dat de acceleRATE toen ook al aanwezig was, maar dat het nog geen naampje had gekregen.
Het viel me ook pas dit jaar op dat de meest gewilde CM's (Viera en Gullit) ook vrij lang zijn. Merino Rulebreakers (die ik pas recentelijk heb laten gaan) beviel me ook vrij goed en kwam pas daarna erachter dat hij ook vrij lang is. Denk dat Milinkovic-Savic me om deze reden ook wel eens goed zou kunnen bevallen.
Wmb zijn lengthy spelers trouwens nog steeds relevant bijv. in de achterhoede als je niet aan de bal bent, of als je langere ballen over de vleugels speelt.
Zal m'n opstelling binnenkort een keertje posten, maar heb sinds de start van het WK een stuk minder gespeeld. Wel simpel blijven inkopen/verkopen (bronze rares en silver rares).
Dit jaar voor het eerst bijna geen player-SBCs gedaan om coins te blijven sparen om spelers te kunnen blijven uitproberen en evt. weer verkopen.
Denk persoonlijk wel dat EA teveel Icon en Hero SBC's heeft gereleased tegen relatief weinig coins, waardoor veel 'gewone' player-SBC's nu veel te duur aanvoelen voor veel mensen.
Mbt chemistry is het dit jaar idd een beetje dom dat Icon's slechtere chem geven dan Heroes. Wmb zouden ze Icon's chem moeten geven obv nationaliteit, maar bijv. (net zoals met coaches) dat je een league kan wijzigen van een Icon en dat ze net als de Heroes ook league-chem geven. Dan zijn de Icon-cards iig weer het meest gewilde type kaarten. Het is nu logisch (alhoewel hij nooit echt gewild was), dat iemand als Shevchenko niet gewild is. Er zijn vrijwel geen goede Oekrainse spelers die zijn nationaliteit-chem kunnen benutten...
Tot zover een random FUT post.
WL rewards waren weer om te janken. Uit die playerpicks 89 Casemiro gekregen en 50k en 125k pack Dzeko als hoogst rated.
Met die 5x 83+ kunnen ze ook beter stoppen.
Komt ook niets hogers dan 83 uit.
Met die 5x 83+ kunnen ze ook beter stoppen.
Komt ook niets hogers dan 83 uit.
Hier prima WL achter de rug, eindelijk eens consistent goede servers gehad dit weekend en dan is het resultaat meteen een stuk beter. 53 puntjes tevreden mee
en dat met een afgeroomd elftal 
Rewards waren zoals te doen gebruikelijk niks bijzonders. Na die George Best in week 2 heb ik niks fatsoenlijks meer gepacked. Hopelijk bewaart EA mijn packluck voor TOTY
Rewards waren zoals te doen gebruikelijk niks bijzonders. Na die George Best in week 2 heb ik niks fatsoenlijks meer gepacked. Hopelijk bewaart EA mijn packluck voor TOTY
Bewaar die packs dan ook voor TOTY ;>Nachtapotheker schreef op zondag 18 december 2022 @ 10:57:
Hier prima WL achter de rug, eindelijk eens consistent goede servers gehad dit weekend en dan is het resultaat meteen een stuk beter. 53 puntjes tevreden meeen dat met een afgeroomd elftal
Dat heb ik ooit eens gedaan, iets van 100 packs bewaard, kwam ook alleen maar troep uit. En ik moest ondertussen kaarten kopen om sbc’s te completen. Dus ja, ieder voordeel heeft zn nadeel zegmaar.
Fifa druk op zondag? Ik heb alleen maar rode verbindingen
ligt dan eerder aan je eigen verbinding gok ik. Of je moet telkens spelers uit verwegistan matchen maar dat lijkt mij sterk.nickdew schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:15:
Fifa druk op zondag? Ik heb alleen maar rode verbindingen
Ik heb het vorig jaar gedaan. Packte ik 3 TOTY. Had toen packs klaar staan voor meer dan 1000 euro aan waarde. 1 100k pack was dan 20 eu waard etc.Nachtapotheker schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:15:
[...]
Dat heb ik ooit eens gedaan, iets van 100 packs bewaard, kwam ook alleen maar troep uit. En ik moest ondertussen kaarten kopen om sbc’s te completen. Dus ja, ieder voordeel heeft zn nadeel zegmaar.
Inderdaad ieder voordeel heeft zijn nadeel. Voor mijzelf behoud ik mij dan om fifapunten uit te geven.
Ik heb nog meer dan 1200 spelers in de club dus genoeg nog om sbc's te doen en zoveel doe ik die ook niet.
Ik vind het zo irritant dat ik in mijn achterhoofd altijd met de league-SBC's zit. Dus ik houd heel vaak zilveren en bronzen 1e league spelers achter.. tegelijkertijd houd ik ook lage rated goede spelers achter de hand, voor het geval er Managerial master is voor die league.fifanoob schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:48:
[...]
Ik heb het vorig jaar gedaan. Packte ik 3 TOTY. Had toen packs klaar staan voor meer dan 1000 euro aan waarde. 1 100k pack was dan 20 eu waard etc.
Inderdaad ieder voordeel heeft zijn nadeel. Voor mijzelf behoud ik mij dan om fifapunten uit te geven.
Ik heb nog meer dan 1200 spelers in de club dus genoeg nog om sbc's te doen en zoveel doe ik die ook niet.
Heel vervelend hoe dat werkt in je hoofd.
Ik ken die sbc's niet eens waar jij op doeltProsac schreef op zondag 18 december 2022 @ 13:05:
[...]
Ik vind het zo irritant dat ik in mijn achterhoofd altijd met de league-SBC's zit. Dus ik houd heel vaak zilveren en bronzen 1e league spelers achter.. tegelijkertijd houd ik ook lage rated goede spelers achter de hand, voor het geval er Managerial master is voor die league.
Heel vervelend hoe dat werkt in je hoofd.
Zitten er nu ook nog niet in. Maar zijn herhaalbare SBC's waarbij je van elke grotere league, elke club moet vullen met spelers van die club. Pakketje per club, heb je alle clubs vol, dan krijg je nog een bonus van een prima pack om te openen.fifanoob schreef op zondag 18 december 2022 @ 13:16:
[...]
Ik ken die sbc's niet eens waar jij op doeltik doe dat echt nooit.
Ik herinner mij van FIFA21 dat het altijd zo'n fuckup was dat er altijd 1 club bij zat waar je teveel zilveren spelers voor nodig had (Cadiz bv of Bielefeld).
En dat je dan 1 of 2 zilveren spelers moet zien te halen voor 25k / 30k per stuk, omdat ze door hun zeldzaamheid en gewildheid uiteindelijk in prijs omhoog gingen.

maar je moest wel om die League te voltooien en opnieuw te kunnen beginnen.
Mensen ervaringen met stoichkov 91? Zit te twijfelen om die sbc te doen aangezien ik een drietal 89 duplicated heb staan waardoor ik geen packs kan openen...
Vanavond komt er hoogstwaarschijnlijk de 88+ mid of WC icon sbc, wellicht een gokje waard i.p.v. voor Stoichkov te gaan?theman36 schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:23:
Mensen ervaringen met stoichkov 91? Zit te twijfelen om die sbc te doen aangezien ik een drietal 89 duplicated heb staan waardoor ik geen packs kan openen...
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Bevalt hier zeer goed. Mist een beetje agility maar maakt dat goed met perfecte pace / shooting stats (met hunter chemstyle) en goede passing en strength.theman36 schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:23:
Zijn flexibiliteit qua posities is ook een plus.
Als je genoeg fodder hebt zou ik toch aanraden om voor een specifieke sbc te gaan ipv een gok sbc. De kans dat je iets bruikbaars krijgt is toch best klein…AntraXxX schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:16:
[...]
Vanavond komt er hoogstwaarschijnlijk de 88+ mid of WC icon sbc, wellicht een gokje waard i.p.v. voor Stoichkov te gaan?
Dat gaat dan een Messi worden.AntraXxX schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:16:
[...]
Vanavond komt er hoogstwaarschijnlijk de 88+ mid of WC icon sbc, wellicht een gokje waard i.p.v. voor Stoichkov te gaan?
Natuurlijk staat Frankrijk 2-0 achter, ik zou eens een SBC/WC dynamical doen die wel wat oplevert.

Heb ze alletwee gedaan haha als dit zo doorgaat word die Correa echt een monster kaart.Prosac schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:39:
Natuurlijk staat Frankrijk 2-0 achter, ik zou eens een SBC/WC dynamical doen die wel wat oplevert.
Ik had geen fodder meer voor CorreaAugy schreef op zondag 18 december 2022 @ 16:49:
[...]
Heb ze alletwee gedaan haha als dit zo doorgaat word die Correa echt een monster kaart.
Heb met de nieuwe tott kaarten aardig wat nieuwe spelers in mijn team. Harry Kane heeft van Persie eruit gespeeld. Echt een beest van een kaart! Ook Dumfries en Gakpo gekocht.
Dit is mijn team nu:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=jhlGgk2xbEHE:FFA23PS5
Dit is mijn team nu:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=jhlGgk2xbEHE:FFA23PS5
Ben benieuwd, wat een slot van de wedstrijd.
Echt geen idee wie er met de cup vandoor gaat nu. De winnaar bouw k iig mn team omheen, met 700k moet k een eind komen
[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 18-12-2022 18:12 ]
Volgens mij Correa en Upamecano een +1 nu. Gelijkspel.
Iemand nog wat interessants gepacked, hier Xavi uit de SBC.
Proberen hem gewoon even uit in plaats van Barella if.
Proberen hem gewoon even uit in plaats van Barella if.
Nee. Alleen correa +2.Prosac schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:10:
Volgens mij Correa en Upamecano een +1 nu. Gelijkspel.
Hier Socrates uit de SBC. Voelt wat clunky aan vanwege zn lengte en balans, maar is wel heel erg klinisch in de passing en afronding.
PSN: xMaurice93
Casillas uit de sbc en Correa gelukkig een +2
Ach ik ga de abc ook maar doen, laat het weten wat eruit komt!
Edit:
Mid Figo, weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden...
Edit:
[ Voor 34% gewijzigd door Wulfric92 op 18-12-2022 20:22 ]
Dat is gewoon een W hoor.Wulfric92 schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:15:
Edit:
Hier mid Kaka, ben benieuwd, ga hem eens een kans geven 
Kon hem volledig met UT spelers doen.
Kon hem volledig met UT spelers doen.
[ Voor 25% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-12-2022 20:43 ]
Wat is het nu van je team 'Free win' te noemen en dan bij 0-0 nog weg te gaan?

Pirlo uit de sbc... denk dat hij niet eens op de bank komt
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb zelfde gepacktWulfric92 schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:15:
Edit:
Ik vind hem heel goed. Ik gebruik engine en als LW in een 4-3-3 met valse 9 dus hij komt vaak in scorings positie en is ook bijna altijd raak.theman36 schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:23:
Uit de mid sbc kwam bij mij wc dalglish. Ik blijf het wel ronduit schandalig vinden dat bij al die wc icons het gezicht niet klopt. De spelers zitten al een maand in de game geloof ik en nog hebben de het niet gefixed, de gezichten zitten er gewoon in dus het is kwestie van een DB nummer aan te passen. Vanochtend leen Pelé uit die store pack van 25k en het is gewoon een random gezicht..
Geen ervaring met mid Figo maar wc Figo is best wel fijn moet ik zeggenWulfric92 schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:15:
Edit:
Hier de gok in eerste instantie toch gewaagd en seedorf 88 uit de sbc. Volgens mij geen reden tot klagen. Heb een box to box cm nodig naast Vieira dus dat moet wel goed komen als ik de stats zo zie. Als ik de berichten over stoichkov lees is dat dus een prima speler. Die sbc ook maar eens gaan doen dan.
Ik dacht dat penalty's nooit meetelden bij Showdowncards.
maar goed, dan heb ik dus 0! gekochte/SBC spelers dit WK die een upgrade hebben gekregen. Gnabry, Lukaku, Pasalic, Milinkovic-Savic en Upamecano.

Correa heeft nu al een upgrade, wat een snelheid van EA.
De icon loterij sla ik over, te veel L's zo te zien.
Di Maria pik ik wel op. Als sub en link-materiaal voor toekomstige kaarten. Ik heb mijn lesje geleerd van het niet doen van Acuna, die destijds niet in mijn team paste maar nu de missing link zou zijn.
Di Maria pik ik wel op. Als sub en link-materiaal voor toekomstige kaarten. Ik heb mijn lesje geleerd van het niet doen van Acuna, die destijds niet in mijn team paste maar nu de missing link zou zijn.
Ik kom Di Maria in dit geval ook niet laten lopen ivm Argentijnse links (Messi, Acuna, Correa) en inmiddels aardig opgelopen Juventus enclave in mn clubCapsaicin schreef op zondag 18 december 2022 @ 23:08:
:strip_exif()/f/image/JlUksCcLWUspOBYaErK20wvl.jpg?f=fotoalbum_large)
Ok Correa wel de upgrade maar Orsic nog niet lekker logischCapsaicin schreef op zondag 18 december 2022 @ 23:08:

Icon pack klaar staan, volledig met fodder kunnen doen maar zo een pakketje ga ik niet openen op mijn mobiel haha.
Daarnaast gaat Di Maria ook zeker gedaan worden, wat een kaart!
Daarnaast gaat Di Maria ook zeker gedaan worden, wat een kaart!
Nakata 87 kwam uit WL rewards dat was nog 58.000 euro.
Heb ICON SBC gedaan, en daar kwam uit..... 90 Laudrup....
Die is 50.000...
Heb ICON SBC gedaan, en daar kwam uit..... 90 Laudrup....
Die is 50.000...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik lees het al.. Ik kan kiezen tussen Di Maria of wederom een gok. Dan moet het ditmaal een no-brainer zijn. Paredes is ook bijna binnen, ben benieuwd.
Di Maria voor een 83, 84 en 85 rated team is een mooie toevoeging.
Met mijn Servische enclave Kostic, Vlahovic en Milinkovic-Savic is het de vraag of hij basis staat, maar hij is dermate goedkoop dat het eigenlijk wel moet.
Met mijn Servische enclave Kostic, Vlahovic en Milinkovic-Savic is het de vraag of hij basis staat, maar hij is dermate goedkoop dat het eigenlijk wel moet.
Met paar potjes met Di Maria gespeeld, wat een bizar goede kaart. Schiet alles erin, beweegt heerlijk soepel en met een Hunter bloedsnel. Dat icm 5* sm en (2* upgrade) 4* WF. Insane! Je merkt alleen soms de 83 balance maar het stoorde me nietProsac schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:57:
Di Maria voor een 83, 84 en 85 rated team is een mooie toevoeging.
Niet met kostic gespeeld maar Di Maria is up there met Ribery
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 19-12-2022 10:02 ]
Wat is de beste betaalbare LA op dit moment?
Hoe komen jullie nu het beste aan alle fodder die nodig is voor de hogere SBC's?
Spelen jullie veel en verzamelen je op die manier packs?
Koop je packs?
Leveren jullie bv ook speciale kaartjes in die je via een milestone hebt gehaald om zo een hogere SBC, of ICON binnen te slepen?
Ik speel dit jaar wat meer ten opzichte van vorige jaren en kom er meer en meer in,
maar die hogere sbcs'met al die 86/87 rated teams, man... die zijn voor mij niet te doen.
Koop je packs?
Leveren jullie bv ook speciale kaartjes in die je via een milestone hebt gehaald om zo een hogere SBC, of ICON binnen te slepen?
Ik speel dit jaar wat meer ten opzichte van vorige jaren en kom er meer en meer in,
maar die hogere sbcs'met al die 86/87 rated teams, man... die zijn voor mij niet te doen.
Ik speel iedere week voor de 8 wins in rivals en squad battles tot Elite 2/3. Verder idd milestones en objectives zoals pavard en dynamische duo.b.o.n.s schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:27:
Hoe komen jullie nu het beste aan alle fodder die nodig is voor de hogere SBC's?
Koop je packs?
Al moet ik zeggen dat ik bij di Maria wel wat specials (oude sbc die ik had voltooid) erin heb gegooid die k nog in de club had en niet meer gebruikte.
Zoals @Augy al aangeeft. En als je de objectives etc in de gaten hou, dan pak je ook automatisch XP waarna je weer packs krijg van de seizoenrewards.
Zelf heb ik nog 20 tokens gestoken in 3x 84+ x20. Dat schiet ook wel op vwb fodder.
Vervolgens moet je nog wat pack luck hebben, zelfs om wat hi-rated fodder te krijgen.
En ook hier heb ik bijvoorbeeld een Savio 87 en een Gnabry 87 uit oude SBC's in de nieuwe Di Maria SBC gestoken.
Zelf heb ik nog 20 tokens gestoken in 3x 84+ x20. Dat schiet ook wel op vwb fodder.
Vervolgens moet je nog wat pack luck hebben, zelfs om wat hi-rated fodder te krijgen.
En ook hier heb ik bijvoorbeeld een Savio 87 en een Gnabry 87 uit oude SBC's in de nieuwe Di Maria SBC gestoken.
@Augy @Rhain Thanks!
Ik begrijp het stukken beter.
Wel zit in in een fase in FUT Waarbij de SBC's die lukken ook al direct mijn beste spelers zijn.
Ik zal ook extra scherp zijn op extra objectives en swap SBC's.
*helaas gisteren niet goed opgelet bij die Di Mario SBC, ik dacht YES, die Messi is makkelijk te pakken:
Is het een kaartje met maar 3 wedstrijden. (die objective deed mij al aardig pijn haha)
Ik begrijp het stukken beter.
Wel zit in in een fase in FUT Waarbij de SBC's die lukken ook al direct mijn beste spelers zijn.
Ik zal ook extra scherp zijn op extra objectives en swap SBC's.
*helaas gisteren niet goed opgelet bij die Di Mario SBC, ik dacht YES, die Messi is makkelijk te pakken:
Is het een kaartje met maar 3 wedstrijden. (die objective deed mij al aardig pijn haha)
Hangt uiteraard van de chemistry, leagues en de andere spelers in je team af. Maar voor discard value kun je deze prima oppikken: https://www.futbin.com/23...ervis-estupi%C3%B1%C3%A1n.
Alle winst van de icon sbc is weer weg
Ik dacht slim te zijn en gisteren voor weinig wat Neymars in te slaan. High rated kaarten stijgen vaak in de loop van de maandag. En toen was daar de di Maria sbc, dag winst
Zo zie je maar, het kan niet altijd mee zitten
Ik dacht slim te zijn en gisteren voor weinig wat Neymars in te slaan. High rated kaarten stijgen vaak in de loop van de maandag. En toen was daar de di Maria sbc, dag winst
Zo zie je maar, het kan niet altijd mee zitten
[ Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 19-12-2022 12:20 ]
Thx man, ik ga eens kijken!SterqVerhael schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:52:
[...]
Hangt uiteraard van de chemistry, leagues en de andere spelers in je team af. Maar voor discard value kun je deze prima oppikken: https://www.futbin.com/23...ervis-estupi%C3%B1%C3%A1n.
Wellicht een andere domme vraag, maar kon je niet via futbin, je eigen spelers die je bezit hebt toevoegen om zo bepaalde selecties te bekijken die goed zijn in chem en dergelijke? Ik heb bijvoorbeeld 4-5 spelers waar ik omheen wil bouwen maar kom er zelf niet echt uit
Deze optie zit volgens mij niet in futbin. Wel kun je 11 of 15 spelers in een pool gooien en deze door futbin laten bekijken welke opstelling de meeste chemistry geeft. Hier heb je echter wel premium voor nodig.seadogg schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:06:
[...]
Thx man, ik ga eens kijken!
Wellicht een andere domme vraag, maar kon je niet via futbin, je eigen spelers die je bezit hebt toevoegen om zo bepaalde selecties te bekijken die goed zijn in chem en dergelijke? Ik heb bijvoorbeeld 4-5 spelers waar ik omheen wil bouwen maar kom er zelf niet echt uit
Ook heb je nog futbooster.com. Doet eigenlijk hetzelfde als de premium versie van futbin.
Gisteren zelf ook nog een potje of 6 FUT gespeeld. Moet zeggen dat het allemaal wel lekker ging. Heb mijn team flink weten te updaten na de laatste keer. Dit resulteerde gisteren in 6 potjes spelen en 6 wins. Vond het zelf eigenlijk ook veels te goed gaan. Dus zal vanavond wel alles verliezen.
Speel nu met dit team:
:strip_exif()/f/image/GRo2fwDOvw62HaNDdZYNpChp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Oxigeon op 19-12-2022 12:34 ]
Rivals spelen tot 8 wins, Squad Battles tot Goud/Elite (ik ga echt voor de 5-0 en laat het spel dan zelf verder gaan :’) )b.o.n.s schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:27:
Koop je packs?
En niet aan elke SBC mee willen doen. Eerst je club vullen met nietverhandelbare packs en als je zo’n 900/1000+ spelers hebt, voor de verhandelbare packs kiezen. Dan kun je ook geld genereren met de dubbelen.
Ik doe aan zoveel mogelijk SBC’s mee, waarmee je packs kunt krijgen. Dus niet die speler-SBC’s. Die doe ik alleen maar met spelers die in mijn team passen. Ik laat gok-SBC’s in deze fase van het spel ook altijd links liggen, tenzij ik heel veel fodder over of dubbel heb (maar vaak kun je prima geduld betrachten).
Een goedkope SBC waarmee je een high-rated speler kunt krijgen zou je ook kunnen doen. Zo is POTM Gnabry (87) goedkoper te doen met spelers dan een 87 speler kopen op de markt.
En ik heb nu 1,1 miljoen op de bank, dus als er iets langs komt waar ik onvoldoende fodder voor heb, dan koop ik gewoon spelers om de SBC te vullen.
Kwam voor Upamecano wat 85’s te kort (althans, die ik wilde missen) en dus koop ik wat keepers of trage middenvelders/verdedigers.
En ik doe die objectieve-kaarten ook allemaal. Meestal puur voor de fodder. Al heb ik geen puf meer voor de milestone kaarten van 83 die er nog staan. Die zijn nergens meer goed voor. Zo’n David doet ik waarschijnlijk nooit meer wat mee, maar het is toch weer een 86 die straks ingezet kan worden. Dan maar even doorbijten in SB.
Ik heb in het begin wat packs gekocht, maar je word gemiddeld genomen toch keihard benadeeld, dus ik koop geen points meer.
Als je hier je spelers dropt is er vast wel iemand die je wil helpen met het samen stellen 👌seadogg schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:06:
[...]
Thx man, ik ga eens kijken!
mannen spelen hier squad battles, respect hoor. Dat kan mijn hoofd echt niet aan. De CPU speelt mij veel te traag ik word dan helemaal gek. Bovendien vind ik dat pas scripted. het is daar gewoon continu hetzelfde truukje doen. De CPU anticipeert zich slechts op een paar dingen als je dat truukje door hebt is het qua niveau niks moeilijks aan als je het mij vraagt.
Ik speel het liefste ook alleen Divisions. Gewoon lekker tegen andere spelen. Squad Battles speel ik ook alleen maar voor de rewards. Vind het verder weinig aan "offline".fifanoob schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:21:
mannen spelen hier squad battles, respect hoor. Dat kan mijn hoofd echt niet aan. De CPU speelt mij veel te traag ik word dan helemaal gek. Bovendien vind ik dat pas scripted. het is daar gewoon continu hetzelfde truukje doen. De CPU anticipeert zich slechts op een paar dingen als je dat truukje door hebt is het qua niveau niks moeilijks aan als je het mij vraagt.
Deze week ook 7 matches SB gespeeld om Pavard te unlocken. Heb deze maar in SB gedaan omdat ik dan zeker weet dat ik win. Had het ook in Divisions kunnen doen maar dan is voor mij 7 wins een aardig uitdaging als ik ook nog eens een fraai schotgoal moet maken etc. En 8x scoren met franse speler etc.
[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 19-12-2022 13:26 ]
Ik wordt inderdaad altijd heel goed en netjes geholpen, dus dank daarvoor allen!Augy schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:09:
[...]
Als je hier je spelers dropt is er vast wel iemand die je wil helpen met het samen stellen 👌
ik wil alleen niet elke dag die gast zijn, waarvan iedereen denkt: "Heb je hem weer met zijn domme vragen

afijn, hierbij mijn opstelling. heb verder weinig tot geen spelers in mijn club zitten (op wat world cup kaarten na, waar ik iets aan heb. Die WC kaarten zijn leuk, maar zijn maar tijdelijk bruikbaar dus wil daar niet teveel op leunen, tenzij ik ze kan kopen.)
/f/image/C1liWRG1KCwwGSwZN2xwaT9e.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/IZTjK7rZkrT3EFydI2M2o49w.png?f=fotoalbum_large)
Heb 150k munten beschikbaar en wil graag upgraden / sparen voor upgrades.
Alle tips zijn dus welkom
Ik zou voor een wat dynamischere aanvaller gaan.seadogg schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:36:
[...]
Ik wordt inderdaad altijd heel goed en netjes geholpen, dus dank daarvoor allen!
ik wil alleen niet elke dag die gast zijn, waarvan iedereen denkt: "Heb je hem weer met zijn domme vragen".
afijn, hierbij mijn opstelling. heb verder weinig tot geen spelers in mijn club zitten (op wat world cup kaarten na, waar ik iets aan heb. Die WC kaarten zijn leuk, maar zijn maar tijdelijk bruikbaar dus wil daar niet teveel op leunen, tenzij ik ze kan kopen.)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb 150k munten beschikbaar en wil graag upgraden / sparen voor upgrades.
Alle tips zijn dus welkom
Dus een wat kleinere misschien met het looptype Explosive maar controlled lijkt me ook al voldoende.
Als je in Futbin voor FIFA 23 Squad Builder kiest en je zet daar je spelers in die je sowieso wilt blijven gebruiken, vervolgens klik je op het "lampje/peertje" rechtsboven op de kaart krijg je de best mogelijke suggesties, ook hier kun je nog op filteren waar je speler aan moet voldoen bijvoorbeeld.
Een type ribery rulebreaker of okocha lijken mij leuke toevoegingen voor dit team.
Het liefst 90+ pace (evt. met een chemstyle te krijgen, ook dit kun je testen in Futbin)
ah top, dankjewel man! dit is precies wat ik zocht om nieuwe spelers te vinden met de juiste chem.MrNobody28 schreef op maandag 19 december 2022 @ 13:43:
[...]
Ik zou voor een wat dynamischere aanvaller gaan.
Dus een wat kleinere misschien met het looptype Explosive maar controlled lijkt me ook al voldoende.
Als je in Futbin voor FIFA 23 Squad Builder kiest en je zet daar je spelers in die je sowieso wilt blijven gebruiken, vervolgens klik je op het "lampje/peertje" rechtsboven op de kaart krijg je de best mogelijke suggesties, ook hier kun je nog op filteren waar je speler aan moet voldoen bijvoorbeeld.
Een type ribery rulebreaker of okocha lijken mij leuke toevoegingen voor dit team.
Het liefst 90+ pace (evt. met een chemstyle te krijgen, ook dit kun je testen in Futbin)
super!
Cancelo en Walker als backs.Eiland schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:07:
[Afbeelding]
Iemand nog tips om te verbeteren ik maar een schamele 50k te besteden
Of mendy en walker als backs en diaz vervangen door Rudiger
[ Voor 6% gewijzigd door theman36 op 19-12-2022 14:17 ]
@Prosac Held!
Mooie uitleg en onderbouwing van jouw speelstijl. Thanks!!
En niet aan elke SBC mee willen doen.
Dit is best een lastige voor mij, ik probeer nu wat SBC's om high rated 'fodder' te krijgen.
Maar, merk dat mijn club snel aan het leeglopen is op deze manier.
als je zo’n 900/1000+ spelers hebt,
Dus, is dit een streven waar ik mij nu op moet focussen.
Dit is best een lastige voor mij, ik probeer nu wat SBC's om high rated 'fodder' te krijgen.
als je zo’n 900/1000+ spelers hebt,
Dus, is dit een streven waar ik mij nu op moet focussen.
Wat ik bedoel is dat je niet aan elke speler-SBC moet meedoen. Een Marquee Matchup of SBC waarmee je een pack vrijspeelt, die kun je in principe altijd doen. Puur voor de gok om weer wat hogere spelers terug te krijgen.b.o.n.s schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:00:
@Prosac Held!
Ik zou willen dat ik mezelf wat meer bezig hield met SBC'S haha, ik ben vaak heel fanatiek om er aan te beginnen, maar krijg ze zelden tot nooit afgerond.
zal wel aan mij liggen denk ik
heb ik nu een paar keer gehad.seadogg schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:43:
Ik zou willen dat ik mezelf wat meer bezig hield met SBC'S haha, ik ben vaak heel fanatiek om er aan te beginnen, maar krijg ze zelden tot nooit afgerond.
inclusief niet goed opletten, waardoor ik aardig wat kaartjes kwijt ben grr haha
Leuk, zit je net lekker wat te coin flippen (350 inkoop 900 verkoop), maak je een copy paste fout, bied je ipv 350 -> 33500 (max was 10.000) dus toch nog 9.900 geboden op een rare zilveren
dag winst van de afgelopen uren
Iemand die 85+ Semi-finals SBC al gedaan? Een rare gold player from Arg/Croa/Fra/Morocco.. Morocco heeft toch geen rare golds van 85+.. of zitten er ook WC-cards bij?

Iemand die 85+ Semi-finals SBC al gedaan? Een rare gold player from Arg/Croa/Fra/Morocco.. Morocco heeft toch geen rare golds van 85+.. of zitten er ook WC-cards bij?
[ Voor 26% gewijzigd door Rhain op 19-12-2022 19:35 ]
Ik had gvardiol...Rhain schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:17:
Leuk, zit je net lekker wat te coin flippen (350 inkoop 900 verkoop), maak je een copy paste fout, bied je ipv 350 -> 33500 (max was 10.000) dus toch nog 9.900 geboden op een rare zilveren![]()
dag winst van de afgelopen uren