THE GRIND IS OVER!!
(Wel voor nu dan even)
Ik begon wat laat met de Swaps objectives omdat ik er een beetje tegenop zag....dat had ik goed gezien. Wat een marteling maar gelukkig wel de verleiding om halverwege voor de 3x20x84+ of de WC Icon Picks kunnen weerstaan. Ik ben blij dat ik tot de 40 tokens ben gekomen want Viera is wel een eindfase speler die we dus nu gewoon al kunnen hebben. Ik heb er een paar potten mee gespeeld en ben heel erg blij dat ik er zoveel uurtjes in heb gestoken. Wat een ongelofelijk goede speler. Het is echt een aanwinst voor mijn toch al sterke verdedigingsblok.
Kort na het voltooien van de objectives haalde ik ook lvl29 in de season objectives en kwam WC Hagi uit het pakket. Hij is untradeable maar ik ga kijken wat ik er mee kan. z'n stats zijn goed maar z'n workrates niet zo lekker. Voorlopig speelt hij Foden niet uit de basis. Die is echt veel te goed.
Daardoor heb ik nu het volgende team kunnen maken. Echt bizar dat ik dit team nu al heb in december..
Courtois: beste keeper in mijn ogen maar we kunnen wel een leuke sbc gebruiken
Walker en Mendy: standaard. zijn gewoon top.
Moore: kreeg ik uit een WL pakketje, tradeable maar tot mijn grote verbazing echt een top verdediger. Hij heeft bijna alles.
Ferdinand: Gekocht omdat ik die 2 jaar geleden met Icon Swaps koos en hij toen nooit meer uit mijn team ging. Erg goede verdediger en staat goed naast Moore.
Schweinsteiger: SBC gedaan met veel fodder. speelt ok maar niet meer dan dat
Makelele: kwam uit base icon SBC. Doet het erg goed, Grappig genoeg scoort hij veel ondanks zijn slechte stats.
Foden: Untradeable uit een pakketje gekregen. Was al heel erg goed maar met de upgrades die hij kreeg is hij vaak mijn MotM. Mooie link met Walker en rulebreaker Phillips die tot voor kort in mijn team stond.
Ansu Fati: Erg blij dat ik deze SBC heb gedaan. blijft scoren en dribbelt ook fijn.
Ferran Torres: staat er nu in wegens de chemistry. moet nog meer met hem spelen. had gehoopt dat hij upgrade zou krijgen maar ik zat er weer eens naast deze World Cup.
Danjuma: één van mijn eerste SBC's en oudste kaarten. Ik gebruik hem erg veel. staat vaak naast Fati in de spits en scoort erg veel.
Palhinha: SBC waar ik geen spijt van heb.. Valt vaak in rond de 60ste minuut. prima middenvelder.
Montiel: Untradeable uit pakketje. maakt weinig minuten maar kan op plaats van Walker.
Pulisic: Untradeable gekregen maar door de upgrades een hele leuke snelle dribbelaar geworden. valt in de 60ste minuut nog wel eens in voor Foden.
Varane: was voorheen eerste keus maar anderen zijn beter. untradeable dus blijft op de bank mocht er ooit eens een rode kaart voor een verdediger vallen.
Marquez: Untradeable WC Hero SBC. Hele fijne kaart. kan CB en CDM spelen. stond op plek van Viera maar die is toch nog een stuk beter.
Hagi: Net untradeable gepackt maar moet nog kijken hoe ik daar het beste mee kan spelen.
Sorry voor de lange post. Na de heavy WC swaps wilde ik dit even met jullie delen. Ik sta er van te kijken hoe ik dit team mid december al kan hebben zonder al teveel fifa points te hebben geïnvesteerd (€ 40,-)
Nu eerst maar eens een tijdje met dit team spelen. ik ga het wat rustiger aan doen al denk ik er nog wel over om de andere swaps ook te doen voor de 1x20x84+ pack....Ik heb nog een paar dagen maar moet dan alle squad battle objectives nog doen..boring!
Ik heb bijna geen munten meer maar nog wel veel (hoge) fodder.