[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 52 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 21:26
Gebruiken jullie eigenlijk aparte custom tactics in FUT? Ik heb me hier nooit echt in verdiept maar ik zie dat veel mensen die gebruiken.
Als je verdedigend of juist aanvallend kiest in-game, dat hij dan de tactiek aanpast die je zelf hebt ingesteld (zie bijvoorbeeld: YouTube: THE BEST POST PATCH CUSTOM TACTICS ON FIFA 23!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06 14:43
seadogg schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:00:
Gebruiken jullie eigenlijk aparte custom tactics in FUT? Ik heb me hier nooit echt in verdiept maar ik zie dat veel mensen die gebruiken.
Als je verdedigend of juist aanvallend kiest in-game, dat hij dan de tactiek aanpast die je zelf hebt ingesteld (zie bijvoorbeeld: YouTube: THE BEST POST PATCH CUSTOM TACTICS ON FIFA 23!
Ja als je dit niet gebruikt doe je jezelf ernstig tekort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:07
seadogg schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:00:
Uiteraard, die moet je wel echt gebruiken.

Daar kan je ook je opstelling in wijzigen. Dus als jouw start (standaard ) opstelling 433 is dan kan jij bv onder ultra verdedigend een andere opstelling instellen en dat kan je dan gewoon ingame doen zonder dat je daarvoor op pauze hoeft te drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Thanks! Ben nieuw met Fifa / FUT dus is nog even leren allemaal.
Ik ga eens even wat YT kijken om te zien wat de beste tactics zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:59
seadogg schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:45:
Gewoon vragen hoor. :)

Mensen hier kunnen je goed op weg helpen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
seadogg schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:45:
Imo zijn 4-2-2-2 en 4-3-2-1 op dit moment de zogenoemde "meta" opstellingen met de juiste tactics en instructions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Yes thanks, heb idd al wat voorzien zien komen van de 4-2-2-2.
Alleen, is het zo dat ik mijn opstelling kan starten met 4-3-3 (beste chem) en dan in-game (zodra ik op pijltje naar links / rechts druk, verdediging of aanvallend), dat hij dan overspringt naar 4-2-2-2?

En zo ja, misschien een domme vraag, maar dan staan mijn spelers niet meer op de juiste posities toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
seadogg schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:26:
Yes thanks, heb idd al wat voorzien zien komen van de 4-2-2-2.
Alleen, is het zo dat ik mijn opstelling kan starten met 4-3-3 (beste chem) en dan in-game (zodra ik op pijltje naar links / rechts druk, verdediging of aanvallend), dat hij dan overspringt naar 4-2-2-2?

En zo ja, misschien een domme vraag, maar dan staan mijn spelers niet meer op de juiste posities toch?
Als je onder verdedigend 451/532 zet kun je daar ook elke speler op elke willekeurige positie zetten waar je hem wilt hebben. Je kan zelfs je keeper in de spits zetten als je dat zou willen.
Onder aanvallend kun je dezelfde of een andere opstelling neerzetten en elke speler op een positie zetten waar jij hem wilt hebben.

Zo kun je bijvoorbeeld als je start met 433 en schakelt naar 532 een CDM als extra CB laten spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door cubert20 op 13-12-2022 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
duidelijke zaak, dankjewel!

Wel moet ik toegeven dat ik het bij FUT een stuk moeilijker vind dan in mijn laatste versie (Fifa 22).
'vroeger' zag je nog netjes groene, oranje of rode lijnen lopen van de chemastry en wist je precies wat goed en fout was. Nu zie ik alleen 3 ruitjes staan en verder niks. Ligt dit aan mij of...?

*ik zal na deze vraag stoppen met de onnozele vragen! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:15
seadogg schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:56:

Wel moet ik toegeven dat ik het bij FUT een stuk moeilijker vind dan in mijn laatste versie (Fifa 22).
'vroeger' zag je nog netjes groene, oranje of rode lijnen lopen van de chemastry en wist je precies wat goed en fout was. Nu zie ik alleen 3 ruitjes staan en verder niks. Ligt dit aan mij of...?

Nee het hele systeem is idd aangepast tov vorig jaar. Hoe je de beste chemistry krijgt, kun je het beste even op het icoontje (erlenmeyer) daarvoor drukken als je in jouw teamoverzicht zit. Hier wordt het eea uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24

Je bent denk ik zeker niet de enige. Het is voor mij nog steeds uitzoeken of ik wel de juiste spelers heb gekocht om goed te linken met de rest van de team.

Daarnaast is het nog best vaag hoe FIFA deze chemistry heeft toegepast. Stel je hebt een Virgil van Dijk achterin en je gooit een Premier League speler erin dan telt het als twee ruitjes. Gooi je Robin van Persie erin (zelfde land), telt het maar als één. Hoort dit juist niet het omgekeerde te zijn? 8)7 Hier zit in mijn optiek geen logica in. Maar goed, in principe is het nog best te doen met het linken van spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
fifanoob schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:17:
[...]

Ene kant snap ik de frustraties wel, andere kant, die frustraties zouden bij mij nooit de bovenhand krijgen.
Maar goed ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er wel kapot veel bij blow :+ Meestal ben ik na 10 min alweer vergeten hoe ik genaaid werd door de game :9
Haha hier hetzelfde. Alleen dan met pils. Als ik 2 avondjes in de week Fut speel, (hooguit een potje of 10 a 20) per week is het veel. En altijd onder het genot van een (zwaar) biertje. Is gewoon puur ontspanning. Weekend League heb ik nog nooit aangeraakt. En heb niet het idee dat ik zwaar achterloop kwa team. Tijd om te traden heb ik dan wel wat meer, omdat ik voor werk veel onderweg ben. Alhoewel dat dit jaar ook niet echt makkelijk is. Maar ik geniet ervan, lekker casual in divisie 6. Als ik nuchter zou spelen zou ik vast beter kunnen. Als ik meer tijd zou hebben zou ik ook vast beter kunnen. Maar het is gewoon prima zo.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:31

Oxigeon

En zo is dat!

Lashrom schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:03:
[...]

Je bent denk ik zeker niet de enige. Het is voor mij nog steeds uitzoeken of ik wel de juiste spelers heb gekocht om goed te linken met de rest van de team.

Daarnaast is het nog best vaag hoe FIFA deze chemistry heeft toegepast. Stel je hebt een Virgil van Dijk achterin en je gooit een Premier League speler erin dan telt het als twee ruitjes. Gooi je Robin van Persie erin (zelfde land), telt het maar als één. Hoort dit juist niet het omgekeerde te zijn? 8)7 Hier zit in mijn optiek geen logica in. Maar goed, in principe is het nog best te doen met het linken van spelers.
Indien je niet zeker bent kun je toch gewoon de futbin site of app erbij pakken en de speler in je opstelling zetten? Die site geeft ook aan of je chemistry OK is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Lashrom schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:03:
[...]

Dat klopt niet hoor, bij een willekeurige Premier League speler krijgt Van Dijk dan geen chem en bij Van Persie wel.
Hooguit als ze naast het land ook nog bij dezelfde club zitten, en dus een directe link hebben, maar die heeft Van Dijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23:07

Als je gewoon in het fifa menu zit van FUT en daar naar je opstelling gaat. Dan kan je daar aangepaste tactieken doen.
Vervolgens kan je 1 selecteren die je wilt aanpassen. Bv ultra verdedigend. Daar kan je dan ook weer naar opstelling gaan en zo kan je de spelers op de juiste plekken zetten zodat deze in de wedstrijd aanpassen als jij kiest voor ultra verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:50
Ik ga denk ik ook even pauze nemen van het spelen. FUT champs heeft zulke enorme button lag al dagen dat het totaal onspeelbaar is. Zelfs het richten bij een uittrap wordt niet geregistreerd 🤣.
In rivals is het een stuk beter, maar daar speelt momenteel alleen maar volk wat het niet waard zijn om tegen te spelen. In 2 dagen al 5x iemand die vertrekt na een gelijkmaker als ze aanvoelen het niet te gaan winnen. De community wordt met het jaar meer verrot dan hij al was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:56
Die 2e goal van Argentinië is echt zo'n controller door het beeldscherm gooien goal..

DAT KAN NOOIT MAN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Nachtapotheker schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:20:
Ik ga denk ik ook even pauze nemen van het spelen. FUT champs heeft zulke enorme button lag al dagen dat het totaal onspeelbaar is. Zelfs het richten bij een uittrap wordt niet geregistreerd 🤣.
In rivals is het een stuk beter, maar daar speelt momenteel alleen maar volk wat het niet waard zijn om tegen te spelen. In 2 dagen al 5x iemand die vertrekt na een gelijkmaker als ze aanvoelen het niet te gaan winnen. De community wordt met het jaar meer verrot dan hij al was.
Dat ligt ook aan het spel zelf, bij vrijwel elke andere game win je als de tegenstander opgeeft maar bij fifa niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
dutchgio schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:43:
[...]

Dat ligt ook aan het spel zelf, bij vrijwel elke andere game win je als de tegenstander opgeeft maar bij fifa niet.
Ja dat is ook zo, maar dat wetende, hoe triest ben je als je in rivals weg gaat na een gelijkmaker en een ander blijkbaar niks gunt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:25
Prosac schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 20:40:
Die 2e goal van Argentinië is echt zo'n controller door het beeldscherm gooien goal..

DAT KAN NOOIT MAN
De derde was ook wel een vieze fifa goal haha

Wat een geweldenaar die messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:31

Oekol

waka waka hey hey

Augy schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:30:
[...]

Lekker achterlijntje pakken haha. Fifa is dus gewoon realistisch blijkt.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:30:
[...]

Ik dacht hetzelfde idd.

De rust-SBC levert me wel Haaland op. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Hoe deel ik hier mijn fut squad? Ben benieuwd naar tips haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
seadogg schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:01:
Hoe deel ik hier mijn fut squad? Ben benieuwd naar tips haha.
Screenshotje maken vanuit futbin of de app. En hier plaatsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
Prosac schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:25:
Overigens gaat Argentinie vanavond door, want ik deed de Pasalic SBC. En ik heb van al mijn gekozen spelers dit WK geen enkele upgrade. Allememaal eruit. _O-
Hopen op een mooie SBC van een Argentijn voor de finale. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag ook eens de gok genomen. Had nog flink wat spelertjes in mijn club zitten. Miste eigenlijk alleen nog een dikke speler om boven een rating van 86 te komen. Dus maar modric gekocht en de Hero SBC voltooid. Nu ben ik zo goed als bankroet. Maar wel een mooie spits erbij (Cahill).

Verder van mijn 41212 eens wat proberen met 4222. Heb er niet echt de spelers voor nog. Mis nog 1 cam en een cvm. Maar heb het idee dat ik verdedigend een stuk beter sta. Verder met 2 snelle spitsen haaland en nu dus Cahill of Aubamayang prik ik er toch regelmatig een goaltje in. In elk geval mijn 3 wins weer binnen voor donderdag.

Dit is hoe ik nu de wedstrijd start.
https://www.futbin.com/23/squad/2365102

Vaak kijk ik het eventjes aan en daarna ga ik naar 4222. Eerst wat centjes sparen voor 2 cvm en 1 cam

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 13-12-2022 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Gister de Kean SBC (POTM Serie A) voltooid en uit getest.
Voor een kleine 30K deze kunnen voltooien maar wat een beest.
Momenteel zit C. Ronaldo op het bankie en speel ik met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik was in eerste instantie teleurgesteld met de WC hero Kohler die uit de SBC kwam. Toch op aanraden van hier maar eens in de verdediging gezet. Kwam wel mooi uit voor Frimpong. Maar die Kohler doet het echt meer dan prima zeg! Die gast is echt groot en staat 9 van de 10 op de juiste plaats. Je moet alleen niet achter iemand aan rennen :)

En @_Uploader_ ; je hebt helemaal gelijk, in het spel had hij full-chem.

@MrNobody28 ik had 'm al paar weken geleden gedaan, maar voor die 30k is het echt een steal. Meer dan prima speler! Enorm fijn dat hij op meerdere posities uit de voeten kan.

[ Voor 13% gewijzigd door Rhain op 14-12-2022 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
MrNobody28 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:38:
Ik heb de IF (red pick), aantal wedstrijden mee gespeeld en idd best een beest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:09

lasharor

7 december 2004

MrNobody28 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:38:
Eerlijk gezegd heb ik lang geprobeerd om er wat van de maken met Kean maar, het is niet echt mijn type speler. Ik heb veel betere resultaten met Arnautovic (uit Dynamic duo's).

Heb nu maar Al-Owairan als ST maar weet niet zeker of die echt zoveel beter is dan Arnautovic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
lasharor schreef op woensdag 14 december 2022 @ 10:32:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik lang geprobeerd om er wat van de maken met Kean maar, het is niet echt mijn type speler. Ik heb veel betere resultaten met Arnautovic (uit Dynamic duo's).

Heb nu maar Al-Owairan als ST maar weet niet zeker of die echt zoveel beter is dan Arnautovic.
Ik blijf persoonlijk tog altijd terug vallen op wat sterkere spelers in de spits (morientes en forlan) en behendig op de flanken (ribery en chiesa) echt meerdere spelers geprobeerd, maar kom telkens op deze voorhoede terug. Al heb ik bale untrade welke echt heerlijk speelt alleen niet te linken is helaas.

Middenveld SMS - Brozovic doet t echt heel goed. beide 5* WF en geweldige passing voegt echt enorm toe, zeker als je bedenkt dat ze samen maar 170k kosten.

Kuyt WC heb k ook nog, alleen nog niet geprobeerd en Acuna bevalt uitstekend op LA, zeker als hij meer naar t middenveld trekt haha

https://www.futbin.com/23/squad/2082499

Alleen waar zijn de keepers in de promo's tegenwoordig, wil graag Courtois upgraden

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 14-12-2022 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seadogg
Prosac schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:43:
[...]

Screenshotje maken vanuit futbin of de app. En hier plaatsen.
Dank! Zie hier mijn FUT team. Don't blame me aub. Heb ooit 2 weken FUT 22 gespeeld en voor de rest nog nooit.
Iemand tips? wellicht een paar andere spelers aanschaffen maar heb nog niet zoveel munten haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-r06iwUEzJ7-jHzYGkmI-iAQovk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o9tjzMBbOotVpKWAfVvbUaSG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kt-n2MEzWBHNN6hkRWGl66zOP20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HggtY4HgGyTwUmSMWpGOlCzV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HMs3xQxtEZY-QbZIv3QzBpf_LYI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jdzNV40JIdyYFS1LuwclYEKR.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
seadogg schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:36:
[...]

Dank! Zie hier mijn FUT team. Don't blame me aub. Heb ooit 2 weken FUT 22 gespeeld en voor de rest nog nooit.
Iemand tips? wellicht een paar andere spelers aanschaffen maar heb nog niet zoveel munten haha.
Iedereen moet ergens beginnen.. Die WC kaarten (die roze met timertje) gaan straks weg dus die moet je dan vervangen. Tot die tijd kun je prima nog wat doelstellingen behalen, zo te zien heb je dat al wat in de vingers want ik zie o.a. Buchanan. Er is nu een Jonathan David objective ook, die is in squad battles te doen.Weet niet of die kaart goed is maar is ook een Canadees.

Verder kun je eens op Futbin ofzo kijken wat de betere goedkope spelers zijn en daar mee beginnen te bouwen. Iedereen moet dat toch een beetje voor zichzelf uitvinden en aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Sterker nog, voor 125k kun je wel echt al een lkkr team opzetten tegenwoordig. Denk aan een Varane/Joe Gomez/Pope/Reece James bijv voor nog geen 10k 🙈

Kan me tog niet herinneren dat het eerder al zo goedkoop was begin december

[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 14-12-2022 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Augy schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:34:
Sterker nog, voor 125k kun je wel echt al een lkkr team opzetten tegenwoordig. Denk aan een Varane/Joe Gomez/Pope/Reece James bijv voor nog geen 10k 🙈

Kan me tog niet herinneren dat het eerder al zo goedkoop was begin december
Ik keek naar de FIFA points 8)7 Ja inderdaad, voro die coins kun je prima een redelijk teampje op de been brengen voor de lagere divisies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Dank boys, heb inderdaad 125k coins en nog wat Fifa punten.
Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk lastig vind welke spelers te kopen en welke opstelling ik moet kiezen.
Ik ben bang dat ik een speler voor x-coins koop en deze vervolgens nergens kan plaatsen.

Idem voor bijvoorbeeld buchanan, reyna, Gyasi en Lee Dong Jun. dit zijn speciale kaarten en hebben echt zieke stats, maar geen idee wat ik er mee moet haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
seadogg schreef op woensdag 14 december 2022 @ 13:37:
Dank boys, heb inderdaad 125 en nog wat Fifa punten.
Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk lastig vind welke spelers te kopen en welke opstelling ik moet kiezen.
Ik ben bang dat ik een speler voor x-coins koop en deze vervolgens nergens kan plaatsen.

Idem voor bijvoorbeeld buchanan, reyna, Gyasi en Lee Dong Jun. dit zijn speciale kaarten en hebben echt zieke stats, maar geen idee wat ik er mee moet haha.
Als je nou een begint met zoiets als onderstaande. Lekker 4-2-2-2 gaan spelen of 4-2-3-1 en dan zelf gaan aanvoelen wat je prettig vind of niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50L3jyBFHaymOvWIzJ6wyq8-680=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wtMKfliPHRUTY6O9w50NyqpJ.jpg?f=fotoalbum_large

Via futbin kun je wel wat blijven klooien en aanpassen. Je merkt vanzelf wat voor type spelers je waar fijn vind

Voorbeeld tactics incl goede uitleg waarom ed. (Van AlexBee, voorheen fifa analyst. Veel aan gehad in het begin)
YouTube: 4222 BEST Post Patch Custom Tactics on FIFA 23

[ Voor 17% gewijzigd door Augy op 14-12-2022 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
seadogg schreef op woensdag 14 december 2022 @ 13:37:
Dank boys, heb inderdaad 125k coins en nog wat Fifa punten.

lekker Gold Ronaldo kopen.
De man schiet alles erin bij mij.
Die stats moet je niet al teveel op letten.
Ronaldo heeft z'n eigen moves.
Achterin is v Dijk kaart heel goed.
Staat altijd op de goede plek.
Beide kan je kopen voor minder dan 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-05 22:02
Probeer dzeko (88) ook maar eens. Gebruik hem nog steeds basis en in div 3 is het nog steeds een fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:21
Kan maar niet wennen aan mijn team. Ben van Messi ook nog niet weg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vobUt5IWO8pOx2KaeixeLbBwwVw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mlryBbBGY8cquSyp3Aqi73UI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door nickdew op 14-12-2022 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
nickdew schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:36:
Kan maar niet wennen aan mijn team. Ben van Messi ook nog niet weg.[Afbeelding]
Hij is redelijk onzichtbaar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Gurbuh schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:38:
[...]

Hij is redelijk onzichtbaar ja :P
Was mijn oude team :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
nickdew schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:36:
Kan maar niet wennen aan mijn team. Ben van Messi ook nog niet weg.
[Afbeelding]
Franse coach, la Liga brengt alles full chem.

Bovendien zou ik wat chemstyles aanpassen (Benzema - architect, de jong - anker, kounde - anker, Messi - Hawk, verrati - shadow, donna - basic enz enz)

Welke tactieken en opstelling gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Augy schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:50:
[...]

Franse coach, la Liga brengt alles full chem.

Bovendien zou ik wat chemstyles aanpassen (Benzema - architect, de jong - anker, kounde - anker, Messi - Hawk, verrati - shadow, donna - basic enz enz)

Welke tactieken en opstelling gebruik je?
Eigenlijk alles standaard. Scheelt dit zoveel? Eerste jaar Fut :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
nickdew schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:17:
[...]

Haha ja dat scheelt enorm veel

Kijken eens op futbin (app) en kies daar de chemstyles bij full chem.

Tevens lees laatste 2 pagina's van dit topic even door, daar worden al veel tips gegeven incl opstellingen en tactieken.

Overigens was YouTube mn beste vriend in de begindagen (neilsguides/AlexBee en nog meerdere)

Uiteraard is dit topic en zijn mensen over het algemeen ook erg behulpzaam overigens ;)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 16:22
nickdew schreef op woensdag 14 december 2022 @ 21:17:
[...]

Ja dat scheelt enorm.
Daarnaast idd je chemistry van spelers aanpassen.

Qua tactiek moet je zelf beetje uitvinden wat goed bij je past. Bijna iedereen heeft minimaal een van de twee centrale middenvelders op “stay back while attacking” + “cover centre”

Daarnaast spelen workrates ook een rol.

Pak een paar tactics van Futbin. Probeer wat uit, pas wat aan etc

4222 speelt er fijn dit jaar
4231 is erg goed en gebalanceerd

Ik speel zelf en switch ingame tussen 4222 / 4321 / 4231 en 352

wijze woorden

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
THE GRIND IS OVER!!

(Wel voor nu dan even)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nWmQYPoUuFzYR_mwbR5Bt4yHsVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2oCmo96RsPOkG9QlL5Gr5Vbi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik begon wat laat met de Swaps objectives omdat ik er een beetje tegenop zag....dat had ik goed gezien. Wat een marteling maar gelukkig wel de verleiding om halverwege voor de 3x20x84+ of de WC Icon Picks kunnen weerstaan. Ik ben blij dat ik tot de 40 tokens ben gekomen want Viera is wel een eindfase speler die we dus nu gewoon al kunnen hebben. Ik heb er een paar potten mee gespeeld en ben heel erg blij dat ik er zoveel uurtjes in heb gestoken. Wat een ongelofelijk goede speler. Het is echt een aanwinst voor mijn toch al sterke verdedigingsblok.

Kort na het voltooien van de objectives haalde ik ook lvl29 in de season objectives en kwam WC Hagi uit het pakket. Hij is untradeable maar ik ga kijken wat ik er mee kan. z'n stats zijn goed maar z'n workrates niet zo lekker. Voorlopig speelt hij Foden niet uit de basis. Die is echt veel te goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZcu1i-hFdZVaBjKr4Rrz04OVgY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E8Ysb3mXVCiLQXkQuva7nCLH.jpg?f=fotoalbum_large

Daardoor heb ik nu het volgende team kunnen maken. Echt bizar dat ik dit team nu al heb in december..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xqpah5B77Gm-Tn1S-sL7jJpb7fE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZsHJ3zMA4cYMeDKrA8MmVL5d.jpg?f=user_large

Courtois: beste keeper in mijn ogen maar we kunnen wel een leuke sbc gebruiken
Walker en Mendy: standaard. zijn gewoon top.
Moore: kreeg ik uit een WL pakketje, tradeable maar tot mijn grote verbazing echt een top verdediger. Hij heeft bijna alles.
Ferdinand: Gekocht omdat ik die 2 jaar geleden met Icon Swaps koos en hij toen nooit meer uit mijn team ging. Erg goede verdediger en staat goed naast Moore.
Schweinsteiger: SBC gedaan met veel fodder. speelt ok maar niet meer dan dat
Makelele: kwam uit base icon SBC. Doet het erg goed, Grappig genoeg scoort hij veel ondanks zijn slechte stats.
Foden: Untradeable uit een pakketje gekregen. Was al heel erg goed maar met de upgrades die hij kreeg is hij vaak mijn MotM. Mooie link met Walker en rulebreaker Phillips die tot voor kort in mijn team stond.
Ansu Fati: Erg blij dat ik deze SBC heb gedaan. blijft scoren en dribbelt ook fijn.
Ferran Torres: staat er nu in wegens de chemistry. moet nog meer met hem spelen. had gehoopt dat hij upgrade zou krijgen maar ik zat er weer eens naast deze World Cup.

Danjuma: één van mijn eerste SBC's en oudste kaarten. Ik gebruik hem erg veel. staat vaak naast Fati in de spits en scoort erg veel.
Palhinha: SBC waar ik geen spijt van heb.. Valt vaak in rond de 60ste minuut. prima middenvelder.
Montiel: Untradeable uit pakketje. maakt weinig minuten maar kan op plaats van Walker.
Pulisic: Untradeable gekregen maar door de upgrades een hele leuke snelle dribbelaar geworden. valt in de 60ste minuut nog wel eens in voor Foden.
Varane: was voorheen eerste keus maar anderen zijn beter. untradeable dus blijft op de bank mocht er ooit eens een rode kaart voor een verdediger vallen.
Marquez: Untradeable WC Hero SBC. Hele fijne kaart. kan CB en CDM spelen. stond op plek van Viera maar die is toch nog een stuk beter.
Hagi: Net untradeable gepackt maar moet nog kijken hoe ik daar het beste mee kan spelen.

Sorry voor de lange post. Na de heavy WC swaps wilde ik dit even met jullie delen. Ik sta er van te kijken hoe ik dit team mid december al kan hebben zonder al teveel fifa points te hebben geïnvesteerd (€ 40,-)

Nu eerst maar eens een tijdje met dit team spelen. ik ga het wat rustiger aan doen al denk ik er nog wel over om de andere swaps ook te doen voor de 1x20x84+ pack....Ik heb nog een paar dagen maar moet dan alle squad battle objectives nog doen..boring!

Ik heb bijna geen munten meer maar nog wel veel (hoge) fodder.

• seadogg
Dank nog voor alle reacties. Ik heb mijn munten deels verbruikt en een team samen gesteld.
Iemand mooie tips voor een volgende aankoop waar ik voor kan sparen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j54LOVbtx3cziFHrrVcRF8bnJaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CoELG095AQahUXSJXtI9E9bm.png?f=fotoalbum_large

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16-05 18:12
seadogg schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:01:
Dank nog voor alle reacties. Ik heb mijn munten deels verbruikt en een team samen gesteld.

[Afbeelding]
Nieuwe rb Walker of iets van de bundesliga.

[ Voor 3% gewijzigd door Thibaut1234 op 15-12-2022 11:31 ]

• Augy
seadogg schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:01:

[Afbeelding]
Zou persoonlijk eerst je chemstyles even aanpassen :)

• seadogg
Thibaut1234 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:29:
[...]

Nieuwe rb Walker of iets van de bundesliga.
Walker is wel een goede aanvulling inderdaad, ook niet duur! Thx.
Augy schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:40:
[...]

Zou persoonlijk eerst je chemstyles even aanpassen :)
de meeste hebben al een chem style zie ik. Heb jij tips voor mij?

• Prosac
seadogg schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:42:
[...]

Walker is wel een goede aanvulling inderdaad, ook niet duur! Thx.

[...]

de meeste hebben al een chem style zie ik. Heb jij tips voor mij?
Varane naar Shadow, de RB ook. (die zou ik wel verbeteren)
Haaland naar Hunter.

Jota vervangen voor een betere spits. OP dit moment is snelheid in combinatie met dribbelen belangrijk, zoek daar naar. Haaland ramt ze er vanuit elke hoek wel in.

• seadogg
Dank! ik ga er naar kijken, komt goed.

Wat denken jullie trouwens over de pakketten kopen? Heb een bedrag aan Fifa points gekocht, maar ik weet niet wat ik van die Ultimate pakketten denk. die WK spelers verdwijnen allemaal dadelijk, dus koop ik deze pakketten nu voor niks?

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-06 15:58
Fifapunten is nu echt het minst slimme wat je kan doen. Er zit enorm weinig in packs wat enige waarde heeft. Die koop je eigenlijk alleen aan het begin van fifa als je slim bent :p

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:37
Hier na de enorme grind ook Vieira en de 20x 84+ binnen. Wanneer zouden jullie die pack gaan openen of wanneer hebben jullie die geopend?

• Augy
Pfff heb t zwaar in divisie 3 zeg, uurtje gespeeld en maar 2 wins

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
theman36 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:53:
Hier na de enorme grind ook Vieira en de 20x 84+ binnen. Wanneer zouden jullie die pack gaan openen of wanneer hebben jullie die geopend?
2 geopend toen er een leuke promo was, de anderen open ik denk ik pas bij TOTY.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
theman36 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:53:
Ik zou ff wachten tot morgen na 19:00 uur.... Volgens verschillende leaks komen er een Messi (96) en een Mbappe (94) morgen in packs t.b.v. een nieuwe WK promo....

Ik spaar m'n packs ook nog ff tot die tijd vanwege de nihile kans 1 van deze te pakken....

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Van die chemistry snap ik echt de ballen. Ik dacht net even een combo te doen tussen premier league en bundesliga of laliga. Heb nu volledig premier league...

Moet ik dan minimaal 5 spelers in mijn team hebben van de laliga? Futbin geeft om de een of andere reden te weinig chem aan. Of ik doe wat fout

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:36
Ben ook eindelijk met die swaps bezig, maar wat zijn die Squad battles ongelofelijk vervelend zeg. Niet normaal veel wedstrijden ook…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 16:22
Eindelijk previewpakket met enige waarde.
Komt goed uit, ben namelijk blut en deze is toch kleine 100k waard.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UdY3_alRiDRk4DcjI6Z74pr7Qk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cUp2RfS01lmFhnympTfReP95.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 195% gewijzigd door Valandil op 16-12-2022 08:02 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Ben ik toch slecht aan het worden, speel divisie 4, en gisteren 2x achter elkaar haal ik 19 punten voor de WL , dus 2x niet gekwalificeerd.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Divisie 4 is toch een prima niveau. Waarschijnlijk pech met de matchmaking, wellicht helpt het om te kwalificeren als de WL al bezig is, dan zitten veel goede spelers daar in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
Gisteren Ake binnengehaald met swaps. Meteen in mijn team gezet ten koste van cliché gold Mendy.

Qua swaps heb ik nu alle 84+ fodder pakketten + Ake gedaan. Zit te denken om nog 3 tokens binnen te halen voor het 82+ pakket. Die friendlies zijn best te doen als je het niet uren achter elkaar doet.

Met de fodder nog Stoichkov binnen gehaald. Geen spijt van tot nu toe, knalt ze er vanuit alle hoeken in, in de spits samen met Keane in een 4222 ingame.

Team ziet er nu zo uit (alleen Kounde enigszins offchem):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6E5Bvhiad1Ao6riYvq2utf5voRw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vjzmhk8NxrVJUYMc07I0NS21.png?f=fotoalbum_large

spoiler:
Volgende week Vanavond een nieuwe Gakpo kaart, meteen even updaten als de prijs zacht is 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_arL4Gl6DRVW8SYRJYpVrOEL1GE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vDzJPQy7h8uwiqfNNSM8pQbI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Ben trouwens zeer tevreden over Vlahovic, die een Hawk erop en het is echt een beest. Bijna Haaland-esque zoals hij ze er vanuit elke hoek en stand in knalt.

Met met swaps Kostic en Milinkovic-Savic linkt het ook nog eens lekker.

[ Voor 19% gewijzigd door Prosac op 16-12-2022 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Prosac schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 09:22:
Ben trouwens zeer tevreden over Vlahovic, die een Hawk erop en het is echt een beest. Bijna Haaland-esque zoals hij ze er vanuit elke hoek en stand in knalt.

Met met swaps Kostic en Milinkovic-Savic linkt het ook nog eens lekker.
Heb vlahovic ook gedaan, 9 wedstrijden 11 goals naast morientes in de 4-2-2-2

Moet wel zeggen dat div3 op dit moment voor mij te hoog gegrepen is haha strijden voor de 8 wins (nog 4 te gaan)

Team:
https://www.futbin.com/23/squad/2082499

Zit nog te denken om Kuyt als b2b te gaan gebruiken ipv SMS, iemand die Kuyt in die rol gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Robbio85 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 09:18:
Gisteren Ake binnengehaald met swaps. Meteen in mijn team gezet ten koste van cliché gold Mendy.

Qua swaps heb ik nu alle 84+ fodder pakketten + Ake gedaan. Zit te denken om nog 3 tokens binnen te halen voor het 82+ pakket. Die friendlies zijn best te doen als je het niet uren achter elkaar doet.

Met de fodder nog Stoichkov binnen gehaald. Geen spijt van tot nu toe, knalt ze er vanuit alle hoeken in, in de spits samen met Keane in een 4222 ingame.

Team ziet er nu zo uit (alleen Kounde enigszins offchem):

[Afbeelding]

spoiler:
Volgende week een nieuwe Gakpo kaart, meteen even updaten als de prijs zacht is 8)
[Afbeelding]
Ohhhh die wil ik!! Is ake wat op links of groot verschil met mendy? Die mendy is gewoon echt veel te goed...

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Oekol schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 10:06:
[...]

Ohhhh die wil ik!! Is ake wat op links of groot verschil met mendy? Die mendy is gewoon echt veel te goed...
Heb nog geen Rivals gespeeld met Ake :+

Ik vraag me af of hij echt beter is, Mendy is sneller maar Ake heeft betere stats qua verdedigen. Maarja, ik heb altijd die irrationele drang om de gouden kaartjes te vervangen door gekleurde kaartjes.

En Ake past gewoon goed in mijn club aangezien ik een veel NL spelers heb uit verschillende competities (en Rijkaard die ik nog steeds erg fijn vind).

Voor 8 tokens vind ik het iig prima te doen. En als het later niets meer is dan is het prima fodder.

Oh ja, ik zag dat veel special kaarten heel hard zakken. Heb een WC Phenoms Camavinga opgepikt voor 422k. Wie weet stijgen die kaarten als ze vanavond uit de packs gaan. Je weet het natuurlijk nooit, de promo's worden in hoog tempo gepompt door EA en de ratings worden steeds beter.

[ Voor 16% gewijzigd door Robbio85 op 16-12-2022 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Speel zelf met Ake als LCB en ben er zeer tevreden over. Zeker voor die 8 tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Heb enorm veel pack luck denk ik. IF Joao Cancelo en een van Dijk gepakt.
SBC van robin van Persie heeft een vriend van me voor me geregeld. Dit is nu mijn team met een bedrag van 100 euro aan Fifa points.

Iemand tips voor mij eventueel met chem style of andere spelers waar ik naartoe kan werken?
Heb namelijk maar 31/33 en zie wel graag 33/33 staan haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-eorr8itdNxj5lYfpxRDoE8IleQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/njwJWMcQxnD4zbGu0c0p4r2y.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door seadogg op 16-12-2022 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

seadogg schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:40:
SBC van robin van Persie heeft een vriend van me voor me geregeld. Dit is nu mijn team met een bedrag van 100 euro aan Fifa points.

Iemand tips voor mij eventueel met chem style of andere spelers waar ik naartoe kan werken?

[Afbeelding]
Packluck is inderdaad niets mis mee. Ik heb mijn team ondertussen als onderstaande na 1.5 weken spelen. Ik begin in 41212 en schakel meteen bij het fluitsignaal over naar 4222. Heb echter geen geld nog voor saka en saint maximim te wisselen. Hier moet ik nog een cam (Foden) en een cvm voor kopen.

Of ik moet compleet het roer omgooien en zoals bovenstaande gaan spelen met een combi premier league bundesliga. Geld steek ik niet in de game. Wat betreft chemstyle kun je ook het beste op futbin kijken. Daar geven ze precies voor je aan welke chemstyle de meeste mensen pakken bij een bepaalde speler.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3t6w_YyIjZugqFhvNLmTlzDUvQM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5wixB1RzxE6N4VTzsiRAbJh.jpg?f=fotoalbum_large

Esit: ook bij jou zie ik dat je zit te worstelen met de chemistry. Ik krijg die ook niet op 33 als ik 5 spelers zou wisselen naar bundesliga. Dan moet je alweer een combo maken met nationaliteit geloof ik

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 16-12-2022 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zie weinig berichten hier over Ginola, ik vind hem wat traag op de 1e meters, speel met een hunter kaart.
Wel 45 wedstrijden en 55 goals, maar valt me nog wat tegen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-06 17:17
Echt bizar, ik pack nooit wat en nu in de laatste twee weken in niet al te bijzondere packs:C. Ronaldo, Messi (2x), Van Dijk en Rodri (3x).

Allemaal untradeable en V. Dijk had ik al...

Tevreden met m'n team. Moet alleen nog een keer V.d. Sar halen

https://www.ea.com/fifa/u...fId=eBvofJ7EbDzO:FFA23PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas

[Afbeelding]
Ik moet eerlijk zeggen dat als er 100€ in dit team zit, ik het niet echt heel bijzonder vind... :|

Maar als het lekker speelt, helemaal prima hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier zojuist de complete Match Marques opgelost (SBC), Totale kosten ongeveer 19k.

- Beste speler: Parejo a 13k.

Dus de kosten zullen er wel uitgehaald worden maar het is geen vetpot deze week. Hopelijk volgende keer meer geluk. Ik doe ze eigenlijk elke week in de hoop eens een dikkere speler eruit te halen. Meestal draai je hiermee geen verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Oxigeon schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 14:23:
Hier zojuist de complete Match Marques opgelost (SBC), Totale kosten ongeveer 19k.

Dus de kosten zullen er wel uitgehaald worden maar het is geen vetpot deze week. Hopelijk volgende keer meer geluk. Ik doe ze eigenlijk elke week in de hoop eens een dikkere speler eruit te halen. Meestal draai je hiermee geen verlies.
Ik doe de Marquee matchups ook altijd. Als het even kan gooi ik daar untradeable spelers in (die krijg je uit Objectives e.d.) - zo zet je untradeable spul om in coins. En soms heb je een dikke pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
Oxigeon schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 14:23:

Ik open ze pas na 19:00 uur om of Messi of Mbappe te packen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
LukeSpangas schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 14:10:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat als er 100€ in dit team zit, ik het niet echt heel bijzonder vind... :|

Maar als het lekker speelt, helemaal prima hoor...
Volgens mij begint hij net met FUT en heeft hij voor 100 euro packs gekocht. Dan kun je dit verwachten. Is meteen een goede "les" om geen geld erin te stoppen ;) (heeft bij mij nooit gewerkt, heb er ook geld ingestopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sossage23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-06-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5rJibPEKd1d7rC5095fjLpc9-ZE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0rZYxoLgk0Xv16oCsupn7T2F.png?f=fotoalbum_large

Dit is op het moment mijn team. Ben alleen nog aan het kijken naar een vervanger voor Hakimi. Het liefst zijn special card maar die is een tikkeltje te duur.

Heb hier die special card van Carvajal voorheen gehad maar die vond ik te traag.

Verder nog zo’n 200k aan spelers die ik kan verkopen waar ik niks mee doe. Dus hopen op een leuke SBC vanavond…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zo... Nu zijn mijn centjes zo goed als op en kan ik echt gaan sparen voor een beter team. Geen idee wat ik nu als eerste zou moeten gaan upgraden. Denk een van beide CVM's opf zorgen dat de CAMS wat sneller worden.

https://www.futbin.com//23/squad/2365102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Die Aguerd van de showdown SBC is echt serieus goed (nu al). Hij vervangt bij mij Konate RTTK, dat is een makkelijke 220k weer op de bank erbij :)

Heb het nu zo staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhZCGT5tbzt5yfqZE_7RgHxK-l4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D6nSrr6kbHA5NpUU3eFiKfgy.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen Cech, Capdevilla, Merino en Salah zijn tradable.

[ Voor 61% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-12-2022 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nachtapotheker schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:45:
Die Aguerd van de showdown SBC is echt serieus goed (nu al). Hij vervangt bij mij Konate RTTK, dat is een makkelijke 220k weer op de bank erbij :)

Heb het nu zo staan:

[Afbeelding]

Alleen Cech, Merino en Salah zijn tradable.
Aguerd zag ik inderdaad ook voorbij komen. Moet vanavond nog een potje of 7 spelen voor wat coins. Want dit zal een flinke upgrade zijn tov Diego Costa of Varane

EDIT: nog even gekeken of ik wat fodders had. Er flink wat tegenaan gesmeten. 2 personen bijkopen met een rating van 85 a 7.5k en heb hem ook binnen nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 16-12-2022 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-06 16:16

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

[Afbeelding]
Lloris als keeper, dan ben je er al.

Maar die RVP die je hebt is niet de SBC versie, die is 90 en een WC icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Met de update gisteren kon k geen grote updates in de gameplay vinden behalve de lange bal die kwa automische precisie is verlaagd. Heb ik iets gemist?

In Div3 lijkt full press weer terug, worden al mn passes onderschept, blijft iedereen extreem achterin hangen en win ik mn wedstrijden verdomd lastig terwijl ik voorheen met 2 vingers in de neus speelde :p

Miss is het ook een divisie 3 dingetje hoor :p

Edit 8 wins binnen, laatste tegen een full WC icon team en Rooney, hoe dan 💶💰

[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 16-12-2022 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik heb die Orsic ook maar even meegepakt met UT fodder, lijkt me zeker na een upgrade een leuke sub :)

WL gaat dit weekend ineens wel weer lekker, de game speelt lekker, geen delay. Begonnen met 5-1 wat een contrast weer met afgelopen 2 weken :+ al verbaast het me niet meer met dit spel.

[ Voor 48% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-12-2022 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Eindelijk na 3x gelukt om te kwalificeren.

Team staat nu zo. Lees wel dat 90 Ribery beter is als gouden Neymar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_uRa43UFuYixCDuRQy3sUmQrfEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fsmkkYIqTBXhEEDrFr0a6mr7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
Mars18 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:33:
Eindelijk na 3x gelukt om te kwalificeren.

Team staat nu zo. Lees wel dat 90 Ribery beter is als gouden Neymar?

[Afbeelding]
Met dit team zou je het toch echt wel de kwalificatie in één keer moeten halen denk :+
Zonder dollen, echt een supernice team. Menige zal hier wel jaloers op zijn haha.

Ribery is trouwens een cheatcode. Het maakt helemaal niet uit op welke positie je hem gooit, hij presteert en is zo glibberig als de malle.

Mijn packluck is helaas minder dit jaar. Maar voor nu heb ik nog best een redelijk goed team met een resterend fut coins van 500K. WL speelt nu trouwens echt superslecht, de delay is abnormaal.

EDIT: Flashback CR7 is trouwens veels te duur. Jeetje, er zijn nu al best wat spelers met vergelijkbare posities die nu voor veel minder gaan. Deze sbc moet je doen als je echt fan bent van CR7.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MPelWjKw2_3Npy7PHngHqfAxS7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/url7xRmIPLE2ksmogneFzTjp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Lashrom op 16-12-2022 19:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joenes30
Hoe kan je nou een 87 Ronaldo Flashback kaart 550k maken haha.
Ze zijn echt de weg kwijt soms bij EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Gvardiol en Upamecano _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik doe weinig objectives, maar die pavard kaart is wel een handige.
Dat is een hele mooie CB voor niks, goede links erbij en dives into tackles als trait

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
joenes30 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 19:24:
Hoe kan je nou een 87 Ronaldo Flashback kaart 550k maken haha.
Ze zijn echt de weg kwijt soms bij EA.
En met alleen Portugal links.
Voor 200K was dat prima geweest maar dit slaat weer nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Net al mn fodder gedumpt in Correa. Nu hopen dat alle theorien waar zijn en Messi met de beker staat zondag.

Als 89 word ie wel echt heel goed namelijk :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fkeMGVzPlbJ6ZTt5kkclnpFVlY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sT9ENoTTLb0WG1qy7EUxaNOU.jpg?f=fotoalbum_large

Anders stuivertje willen tussen Chiesa en Correa

[ Voor 91% gewijzigd door Augy op 16-12-2022 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
dutchgio schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 19:34:
[...]

En met alleen Portugal links.
Voor 200K was dat prima geweest maar dit slaat weer nergens op.
Ook dat nog pffff
Verleden had je Neymar flashback 87.
Echt een topkaart voor 250k dacht ik.
Deze is 2x zo duur.
Balans is vaak zoek met dit spel in prijzen voor kaarten.
Chiesa 87 was een paar weken geleden 170k en die oogt beter dan deze Ronaldo kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Damn, wat een upgrade van mijn centrum zeg. Die zitten echt overal tussen. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XY0aN_VlbGkLiymiNpgWQcYcSo8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sunSYZ89TBNoyfWJCrvlnYeb.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kom er eventjes niet meer uit. Is er een mogelijkheid om deze 2 conceptspelers 3 chemie te geven? Wat zal ik hiervoor moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Die gakpo kaart is er... Geen LW, gezeik met opstelling weer. Ff puzzelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:59
Zo nog even Hakimi oppikken en dan heb ik het zo staan. :)

Ingame 4-1-2-1-2(2)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKpranppqwXLArNGSfasCS9CrE8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L2iIuIeUCVFXQF8w1W03lFV1.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Aangezien de markt blijft zakken al mn verhandelbare spelers verkocht en ga nu verder met dit onverhandelbare team. Pavard nog even vrijspelen en dan lekker experimenteren met opstellingen de komende tijd :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHTVjVyQn-jB4WPBA_R6_iXwPjI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WcFEenSlEui6RbKKmB5DZaaB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Augy op 17-12-2022 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeJogan
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l02YQbm5xo6j5irBT9BgYFLDHuU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sv25tm5NVwDtfaZ4b3oNZgeW.jpg?f=fotoalbum_large

Moet bazoer en geertruida nog ff vervangen. Maar helaas geen coins meer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Gisteren die Kane even getest, ik hoopte op een soort goedkope Cantona, maar helaas, die vent is echt een truck. Dus die is weer weg :D

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-12-2022 09:31 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 120 Laatste