Daar ging Bruno G PtG, nu 240k
Hopelijk heeft iedereen die Guimareas optijd geloosd 😅
Gefeliciteerd @Gurbuh
Ik ben enerzijds blij dat die geblondeerde primadonna's huilend ter aarde storten, maar het is ook wel jammer dat er zo bijna alleen Europese teams overblijven.

Ik ben enerzijds blij dat die geblondeerde primadonna's huilend ter aarde storten, maar het is ook wel jammer dat er zo bijna alleen Europese teams overblijven.
500k gezakt? De tering.. Zou dat met Frenkie ook zo gaan.. Krijgen we dit weer haha.Augy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:50:
Daar ging Bruno G PtG, nu 240k
Vorige wedstrijd heb ik frenkie vlak voor de wedstrijd verkocht voor 580k, toen ze scoorden heb ik hem meteen terug gekocht voor 610k. Toen steeg hij even door naar 635k en daarna weer terug naar 600k.
Wat is wijsheid.. Als ie bij verlies naar 500k gaat, dan boeit het mij nog niet zo.Maar als hij straks ook nog maar 200k waard is. Toch wel zonde om zomaar 400k te zien verdampen.
edit:
Gaat wel hard met zijn prijs. Zag Bruno net op 200k, nu weer 285k.
[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 09-12-2022 19:03 ]
Haha heb wel beetje hetzelfde hoor. Ik vind Kroatië wel sympathiek op de een of andere manier, terwijl ze best wel afbraakvoetbal spelen ook nu weer. Volgende ronde gewoon eruit tegen NL als die door gaan.Capsaicin schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:02:
Gefeliciteerd @Gurbuh![]()
Heb er 1 op de kop getikt voor 160k, dat is wel een mooi bedrag.Nachtapotheker schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:00:
Hopelijk heeft iedereen die Guimareas optijd geloosd 😅
Frenkie al verkocht?fifanoob schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 19:02:
[...]
500k gezakt? De tering.. Zou dat met Frenkie ook zo gaan.. Krijgen we dit weer haha.
Vorige wedstrijd heb ik frenkie vlak voor de wedstrijd verkocht voor 580k, toen ze scoorden heb ik hem meteen terug gekocht voor 610k. Toen steeg hij even door naar 635k en daarna weer terug naar 600k.
Wat is wijsheid.. Als ie bij verlies naar 500k gaat, dan boeit het mij nog niet zo.Maar als hij straks ook nog maar 200k waard is. Toch wel zonde om zomaar 400k te zien verdampen.
edit:
Gaat wel hard met zijn prijs. Zag Bruno net op 200k, nu weer 285k.
Wtf 🙈
WL gaat al net zo dramatisch als NL… 11 punten uit 8 potjes
Ik snap niks van die inconsistentie het is echt heel extreem deze fifa. Vorige week zonder moeite 53 punten gehaald.
Ik snap niks van die inconsistentie het is echt heel extreem deze fifa. Vorige week zonder moeite 53 punten gehaald.
Gehouden, verlies genomen gaat niet meer uit mijn elftal.
Ik heb ook ff een Frenkie opgepikt, speelt wel heel fijn. Veeeeel beter dan die Guimaraes.
Met zowel een letterlijke als figuurlijke kater na gisteren avond hier nog verder gegaan met m'n nieuwe account. Ik was er van overtuigd dat pack luck account gebonden zou zijn.. nou dat is dus niet het geval. Na 75 packs geopend te hebben waaronder een 84+ x20 en dan als toppers Modric en Rodri hebben (van alle packs bij elkaar) + 5k coins over.. dan weet je het wel..
Kortom, packluck is IP gebonden denk
.
Ik ben maar gestopt met mn onderzoek en terug naar m'n oude account gegaan
Kortom, packluck is IP gebonden denk

Hoeveel coins heb je op je nieuwe account dan?Rhain schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 08:29:
Met zowel een letterlijke als figuurlijke kater na gisteren avond hier nog verder gegaan met m'n nieuwe account. Ik was er van overtuigd dat pack luck account gebonden zou zijn.. nou dat is dus niet het geval. Na 75 packs geopend te hebben waaronder een 84+ x20 en dan als toppers Modric en Rodri hebben (van alle packs bij elkaar) + 5k coins over.. dan weet je het wel..
Kortom, packluck is IP gebonden denk.
Messi ff discarden, verder ok teamfifanoob schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 13:21:
[Afbeelding]
Mijn team op moment. Wel redelijk in balans zo. Vanaf nu ga ik allle packs sparen voor TOTY. Tot die tijd moet ik prima mee kunnen met dit team.
6-0 in de wl op moment
Zo'n 5k coins en bijna niets tradable, of iig iets dat waarde heeft. Maar goed. Zoals gezegd, ik ga terug naar m'n oude account. Ik heb er van geleerdGurbuh schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:54:
[...]
Hoeveel coins heb je op je nieuwe account dan?
:strip_exif()/f/image/zpVNG4doXND3UV7CM1PLxEVL.jpg?f=fotoalbum_large)
Met mijn team heb ik nu de volgende spelers. Nu heb ik wat gezocht op een meta gouden team. Maar of dat nu echt verbeteringen zijn weet ik ook niet direct. In de verdediging moet ik uiteraard alles vernieuwen. Heb een kleine 56k om uit te geven.
Saint maximim op de LM lijkt me al een strak plan
Darwin Nunez op de ST voor haaland als die "op" is
Bruno Fernández op de cam
Diego Carlos en Varane als CV
Heeft verder nog iemand suggesties of andere ideeën dan hoor ik dit graag
Dit is nu een PL team. Maar mag bijvoorbeeld ook een combo worden met een andere competitie
[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 10-12-2022 14:52 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Klinkt op zich logisch hoor die upgradesOxigeon schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:46:
[Afbeelding]
Met mijn team heb ik nu de volgende spelers. Nu heb ik wat gezocht op een meta gouden team. Maar of dat nu echt verbeteringen zijn weet ik ook niet direct. In de verdediging moet ik uiteraard alles vernieuwen. Heb een kleine 56k om uit te geven.
Saint maximim op de LM lijkt me al een strak plan
Darwin Nunez op de ST voor haaland als die "op" is
Bruno Fernández op de cam
Diego Carlos en Varane als CV
Heeft verder nog iemand suggesties of andere ideeën dan hoor ik dit graag
Dit is nu een PL team. Maar mag bijvoorbeeld ook een combo worden met een andere competitie
Welke van die 2 41212 is eigenlijk het beste en wat is eigenlijk het verschil? Is dat puur dat je 2 cm's kan opstellen ipv 1 rm en 1 lm?Partypooper schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:04:
Moet zeggen dat 4-1-2-1-2(2) goed bevalt.Kan met deze formatie lekker mijn eigen spel spelen.
[Afbeelding]
Hangt een beetje van je spel af. Ik merk dat ik vaak door het midden wil voetballen. Dus ik vind het fijner om met 2 cm's te spelen. Staat het net iets compacter voor mijn gevoel.Oxigeon schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:57:
[...]
Welke van die 2 41212 is eigenlijk het beste en wat is eigenlijk het verschil? Is dat puur dat je 2 cm's kan opstellen ipv 1 rm en 1 lm?
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Iedereen staat ook weer zo ver naar achteren dat voorzetten van de vleugels ook weinig zin hebben. Ik krijg er zelden een goal uit.Partypooper schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:47:
[...]
Hangt een beetje van je spel af. Ik merk dat ik vaak door het midden wil voetballen. Dus ik vind het fijner om met 2 cm's te spelen. Staat het net iets compacter voor mijn gevoel.
Hier wissel ik 4231 en 41212 (2) af. Een van die 2 opstellingen werkt vaak wel 
Heb bijna alle dure tradables in m’n team verkocht. Even tot toty een beetje minder voor het resultaat spelen
Merk wel dat het handelen minder goed loopt dit jaar. Heb nu +/- 4 miljoen, vorig jaar had ik er 10 bij toty. Komt door sbc’s en het chem systeem voor sbc’s. Er zijn daardoor veel minder cash cows. Zo maakt ea het handelen elk jaar moeilijker, winst maximalisatie…
Heb bijna alle dure tradables in m’n team verkocht. Even tot toty een beetje minder voor het resultaat spelen
Merk wel dat het handelen minder goed loopt dit jaar. Heb nu +/- 4 miljoen, vorig jaar had ik er 10 bij toty. Komt door sbc’s en het chem systeem voor sbc’s. Er zijn daardoor veel minder cash cows. Zo maakt ea het handelen elk jaar moeilijker, winst maximalisatie…
Wat een zielige mensen spelen er weer vanavond.
Zelf aftrappen en dan de bal terugspelen en wachten tot je er bijna bent en dan leaven bij 0-0.
Of er alles aan doen dat je maar niet scoort en dan leaven bij 0-0
Nu al 3 potjes achter elkaar dat ik niet eens een heel potje kan spelen
Zelf aftrappen en dan de bal terugspelen en wachten tot je er bijna bent en dan leaven bij 0-0.
Of er alles aan doen dat je maar niet scoort en dan leaven bij 0-0
Nu al 3 potjes achter elkaar dat ik niet eens een heel potje kan spelen
Het valt me op dat ik in rivals bijna altijd thuis speel en in WL bijna altijd uit. Heeft een van jullie dit ook/iemand enig idee hoe dit komt?
Gisteren lineker wc icon uit die kwartfinale pack. Daarna de icon pack gedaan en kwam lineker mid uit lopen. Die laatste is dan maar dure fodder..
Same here, jammer van de goaltune😁 Op de helft van van champs, alleen maar korfbal uitslagen terwijl ik het normaal van het verdedigen moet hebben.Mesque schreef op zondag 11 december 2022 @ 01:24:
Het valt me op dat ik in rivals bijna altijd thuis speel en in WL bijna altijd uit. Heeft een van jullie dit ook/iemand enig idee hoe dit komt?
Speelde net tegen deze YouTuber (https://m.youtube.com/@TisiSchubech/videos) in WL, heeft 900k abonnees zie ik. Jezus wat een team had die gozer. WC moments Ronaldo, moments Pelé, WC van Dijk, Lucio, etc. etc.
5-1 gewonnen en nu 11-3 in WL.
5-1 gewonnen en nu 11-3 in WL.
[ Voor 6% gewijzigd door Mesque op 11-12-2022 12:48 ]
Mijn WL ging dramatisch. Ik had ook aardig wat verlies gemaakt met verkeerde investeringen (na de 2-2 kocht ik o.a. een 2e Frenkie...). Als goedmakertje kreeg ik vandaag uit de 84+ player picks Kounde en Camavinga. Ik heb wel vaker dat na een slecht WL de rewards juist erg goed zijn.
Het voelde wel erg lekker dit weekend om teams met Messi even te laten verliezen.
Overgestapt naar een 4-3-1-2. Ik voetbal stiekem toch wel lekkerder nu met 2 spitsen voorin, ipv 1.
En vanaf de flanken krijg je toch nauwelijks meer iets voor elkaar.
Uiteindelijk net geen 14 wins, maar mbappe uit de pp 😎
Bergwijn WCS is best nog goed. Heeft Luuk de Jong met z'n speciale kaart uit de basis gespeeld. Nu carvajal op de rechtsback, wat een fijne speler is dat zeg! Eindelijk een antwoord tegen alle viniciussen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het was gisteren weer onspeelbaar op PC voor mij. Op de PS5 van de zoon super vlot, dus maar een PS5 Digital op de kop getikt en opnieuw beginnen. Jammer wel, meer dan 1 miljoen munten en goeie spelers (Figo, Kaka, Morientes, Maldini,…) op PC maar onmogelijk over te dragen of coins proberen te transfereren want PC transfermarkt <> PS5 transfermarkt. Zonde.
Speel zelf ook op PC maar nergens last van om eerlijk te zijn. Zijn wel externe exchange platforms die voor een bepaalde commissie je coins transferen maar hou rekening dat als EA erachter komt je een ban aan de broek hebtResusaap schreef op zondag 11 december 2022 @ 22:48:
Het was gisteren weer onspeelbaar op PC voor mij. Op de PS5 van de zoon super vlot, dus maar een PS5 Digital op de kop getikt en opnieuw beginnen. Jammer wel, meer dan 1 miljoen munten en goeie spelers (Figo, Kaka, Morientes, Maldini,…) op PC maar onmogelijk over te dragen of coins proberen te transfereren want PC transfermarkt <> PS5 transfermarkt. Zonde.
Geen WL gedaan weer, het weekend gebruikt voor de kwalificatie. Dat werkt prima, vrijwel iedereen zit toch in de WL. Van de 10 uiteindelijk 6 gewonnen. Terwijl ik normaal op het tandvlees die kwalificaties moet doen. 
Nu maar even kijken welk weekend ik die toegang weer in ga wisselen.
Kehrer gekocht voor 16.000 coins, prima verdediger, want snel. Daardoor wel (tijdelijk) afscheid genomen van Tomori en Bonucci. Het was zaterdag al feest voor Bonu, want 200 wedstrijden bij mijn elftal. Mooi moment voor rust.
Ook Reyna erbij gehaald, kon die voor weinig oppikken en geeft weer wat CAM mogelijkheden erbij.
Nu speel ik
Kean Kostic
Muller
Gnabry Milinkovic-Savio Schweinsteiger
Gosens Sule Kehrer Frimpong
Trapp
Bij achterstand switch ik naar 4-2-2-2 of 4-2-4. Na rust komen vaak Chiesa, Al Owairan en eventueel Reyna erin. Mocht Kean moet worden, dan Lukaku er nog bij.
Het loopt na de switch van 4-3-2-1 naar 4-3-1-2 een stuk beter. Het is een defensieve opstelling waarin ik start, maar kan hem vrijwel de hele pot laten staan omdat ik er lekker mee door defensies kan snijden.
Switch gedaan na die achterlijke pot waar ik 6-1 verloor met 4 schoten van de tegenstander :’)
Het loont toch om regelmatig wat te verversen en iets nieuws te zoeken. Ben altijd wel wat meer van het vleugelspel geweest, maar de huidige dynamiek in het spel is toch vooral het midden dicht houden.
Kehrer gekocht voor 16.000 coins, prima verdediger, want snel. Daardoor wel (tijdelijk) afscheid genomen van Tomori en Bonucci. Het was zaterdag al feest voor Bonu, want 200 wedstrijden bij mijn elftal. Mooi moment voor rust.
Ook Reyna erbij gehaald, kon die voor weinig oppikken en geeft weer wat CAM mogelijkheden erbij.
Nu speel ik
Kean Kostic
Muller
Trapp
Bij achterstand switch ik naar 4-2-2-2 of 4-2-4. Na rust komen vaak Chiesa, Al Owairan en eventueel Reyna erin. Mocht Kean moet worden, dan Lukaku er nog bij.
Het loopt na de switch van 4-3-2-1 naar 4-3-1-2 een stuk beter. Het is een defensieve opstelling waarin ik start, maar kan hem vrijwel de hele pot laten staan omdat ik er lekker mee door defensies kan snijden.
Switch gedaan na die achterlijke pot waar ik 6-1 verloor met 4 schoten van de tegenstander :’)
Het loont toch om regelmatig wat te verversen en iets nieuws te zoeken. Ben altijd wel wat meer van het vleugelspel geweest, maar de huidige dynamiek in het spel is toch vooral het midden dicht houden.
Je hebt het over Robbie Keane? Die had ik in fifa22. Die prikte er flink wat in. Heb nu ongeveer 47k aan coins. Heeft nog iemand suggesties of welke ik al eerste moet wisselen? Bij perrera gaat het vaak fout als venicius eraan komt. Zit pas in divisie 9. Maar kom hem al geregeld tegen.Prosac schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:49:
Geen WL gedaan weer, het weekend gebruikt voor de kwalificatie. Dat werkt prima, vrijwel iedereen zit toch in de WL. Van de 10 uiteindelijk 6 gewonnen. Terwijl ik normaal op het tandvlees die kwalificaties moet doen.
Nu speel ik
Kean Kostic
Muller
Trapp
Speel nu met dit elftal
:strip_exif()/f/image/et6i74dE92yduH6AiKfUVMHu.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee, Kean van Juventus. Was een SBC.
Ik spaar mijn highrated fodder echt voor toevoegingen voor het elftal. Nieuwe Japanse duo is wel grappig, met ver achter op de curve die ik nu al heb. Dus die laat ik, dus voorlopig nog ff een dubbele Courtois.
En nog 1,1 miljoen coins over, geen idee wat ik er precies mee moet. Wou Brozovic wel, maar die is extinct. Had ik hem nou toch maar voor 60k opgepikt toen.
Ik spaar mijn highrated fodder echt voor toevoegingen voor het elftal. Nieuwe Japanse duo is wel grappig, met ver achter op de curve die ik nu al heb. Dus die laat ik, dus voorlopig nog ff een dubbele Courtois.
En nog 1,1 miljoen coins over, geen idee wat ik er precies mee moet. Wou Brozovic wel, maar die is extinct. Had ik hem nou toch maar voor 60k opgepikt toen.
Toch zondagavond nog even de tijd gevonden om WL te doen.
Binnen twee uur was ik klaar en had ik mijn doel van 9 potten winnen behaald.
Had nog genoeg potten over maar was gesloopt na een druk weekend.
Kehrer gepacked en verkocht voor 20K, daarnaast nog wat fodder dus niet veel bijzonders.
Jammer dat Depay geen upgrade gaat krijgen.
Vanavond nog even 3 swaps doen en dan de 84x3 openen.
Wil daar van sowieso Frimpong gaan doen, hoe is deze kaart?
Wan-Bissaka heb ik momenteel daar staan, top kaart maar wil m'n team zoveel mogelijk Nederlands gaan maken.
Daarnaast RVP even testen om misschien in te ruilen voor C. Ronaldo.
Heb deze kaart untradebale dus zal gewoon op de bank belanden.
Binnen twee uur was ik klaar en had ik mijn doel van 9 potten winnen behaald.
Had nog genoeg potten over maar was gesloopt na een druk weekend.
Kehrer gepacked en verkocht voor 20K, daarnaast nog wat fodder dus niet veel bijzonders.
Jammer dat Depay geen upgrade gaat krijgen.
Vanavond nog even 3 swaps doen en dan de 84x3 openen.
Wil daar van sowieso Frimpong gaan doen, hoe is deze kaart?
Wan-Bissaka heb ik momenteel daar staan, top kaart maar wil m'n team zoveel mogelijk Nederlands gaan maken.
Daarnaast RVP even testen om misschien in te ruilen voor C. Ronaldo.
Heb deze kaart untradebale dus zal gewoon op de bank belanden.
Frimpong is snel, maar heeft wel een kaartje nodig om zijn verdedigende kwaliteiten wat op te krikken. Ik heb er een sentinel opgezet. Dan doet hij niets onder voor zijn voorgangers: Meunier en Berezynski
Speel dit jaar standaard 4-2-2-2 en schakel eigenlijk nooit over. Speel nu al een tijd met tchouamenie otw en valverde potm als cvm’s. Toch mis ik wat bij Tchouamenie, maar lukt me niet om onder de 500 k een goede vervanger te bedenken. Vind het erg karig allemaal qua spelers op die positie. Iemand nog een tip?
Wat voor soort speler zoek je, meer een sloper of een wat behendigheid speler? Heb je Kessie niet gedaan, hij is uitstekende sloper, Frenkie ptg is natuurlijk een ander soort speler, maar kan ook op cvm uit de voeten. Hoe ziet jouw team eruit?Dani05 schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:59:
Speel dit jaar standaard 4-2-2-2 en schakel eigenlijk nooit over. Speel nu al een tijd met tchouamenie otw en valverde potm als cvm’s. Toch mis ik wat bij Tchouamenie, maar lukt me niet om onder de 500 k een goede vervanger te bedenken. Vind het erg karig allemaal qua spelers op die positie. Iemand nog een tip?
Wat uploader ook zegt, ik zou voor Frenkie path gaan. Erg fijne speler, je moet niet verwachten dat hij goals voor je maakt, maar hij is goed in het veroveren van de bal en een erg fijne dribbel die handig kan zijn in de opbouw.Dani05 schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:59:
Ligt aan wat je zoekt.Dani05 schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:59:
Een sloper: Kessie, Palhinha PtG (mits SBC gedaan), Blanc, Sissoko, Fofana, Marchisio Hero,
Zoek je een voetballende middenvelder: Frenk PtG, Modric Road to WorldCup, Park WC Hero,
wijze woorden
Haha zelfde middenveld. Tot op heden kan ik ook nog geen vervanging vinden, tchou is echt wel een animal op t middenveldDani05 schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:59:
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
Zit zelf te twijfelen om brozovic - milinkovic te gaan proberen als brozovic ooit word aangepast kwa price range..
Of schweinie sbc, iemand al met hem een ervaring te delen?
Andere kant heb ik Paredes van LVL 30 ook bijna binnen
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 12-12-2022 12:29 ]
Ik kies die Belg wel, al is het alleen maar omdat Paredes die bal in de dug-out schoot!Augy schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:26:
[...]
Die is inderdaad echt top. Samen met Sissoko als pure cvm en Frenkie als verbindingsspeler, werkt het prima.fifanoob schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:27:
[...]
Wat uploader ook zegt, ik zou voor Frenkie path gaan. Erg fijne speler, je moet niet verwachten dat hij goals voor je maakt, maar hij is goed in het veroveren van de bal en een erg fijne dribbel die handig kan zijn in de opbouw.
Dat zijn goede toevoegingen, Kuyt WC vond ik ook een heerlijke cm met shadow!Valandil schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:19:
[...]
Ligt aan wat je zoekt.
Een sloper: Kessie, Palhinha PtG (mits SBC gedaan), Blanc, Sissoko, Fofana, Marchisio Hero,
Zoek je een voetballende middenvelder: Frenk PtG, Modric Road to WorldCup, Park WC Hero,
Paredes kiezen en meteen discarden (geen SBC)Moody2204 schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:37:
[...]
Ik kies die Belg wel, al is het alleen maar omdat Paredes die bal in de dug-out schoot!
Dat risico ga ik niet lopen. Af en toe nog ‘s proberen te spelen op PC, misschien gaat het ooit terug helemaal vlot. Heb sowieso nog een WL ticket dat ik wil opgebruiken voor einde seizoen.Robonnl schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:47:
[...]
Speel zelf ook op PC maar nergens last van om eerlijk te zijn. Zijn wel externe exchange platforms die voor een bepaalde commissie je coins transferen maar hou rekening dat als EA erachter komt je een ban aan de broek hebt
Kon pas gisteren avond om 21:00 uur proberen mij te kwalificeren voor de WL,
Helaas kwam 1 punt tekort.
Wel leuke potjes gezien, Mbappe en Al Owarain in de spits blijft goud
Wel nog divisie 5 in gekomen
Helaas kwam 1 punt tekort.
Wel leuke potjes gezien, Mbappe en Al Owarain in de spits blijft goud
Wel nog divisie 5 in gekomen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Paredes moet je nemen en direct discarden.Augy schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:26:
[...]
Schweinsteiger is wel een aanrader. Zit er lekker tussen, uitstekende pass en scoort gek genoeg ook nog eens makkelijk als hij de 16 in stormt.
Ik had inderdaad Kessie moeten doen destijds. Speel vaak met 1 sloper en een box to box. Kijk ook eigenlijk alleen ik die rol naar spelers met M\H workrates, dan wordt het lijstje al kort 😁_Uploader_ schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:20:
[...]
Wat voor soort speler zoek je, meer een sloper of een wat behendigheid speler? Heb je Kessie niet gedaan, hij is uitstekende sloper, Frenkie ptg is natuurlijk een ander soort speler, maar kan ook op cvm uit de voeten. Hoe ziet jouw team eruit?
Probeer frenkie zijn gold kaart anders eens uit. Die vond ik al erg goed, dat gevoel moet je dan zeg maar even ervaren. Kan je beetje beoordelen of je dat chil vindt. Kan je daarna altijd nog zijn PATH versie halen.Dani05 schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:26:
[...]
Ik had inderdaad Kessie moeten doen destijds. Speel vaak met 1 sloper en een box to box. Kijk ook eigenlijk alleen ik die rol naar spelers met M\H workrates, dan wordt het lijstje al kort 😁
vond frenkie gold ook erg goed.
Goretzka gold vond ik een heel stuk minder.
Goretzka gold vond ik een heel stuk minder.
Zelf heb ik geen problemen met twee cm's met high high, maar misschien is Sissoko RB dan een overweging met zijn m/h. Geen idee of die linkbaar is voor jou, maar een sloper is hij zeker.Dani05 schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:26:
[...]
Ik had inderdaad Kessie moeten doen destijds. Speel vaak met 1 sloper en een box to box. Kijk ook eigenlijk alleen ik die rol naar spelers met M\H workrates, dan wordt het lijstje al kort 😁
Maar sissoko betwijfel ik of hij beter is als tchou. Denk zelfs van niet_Uploader_ schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:16:
[...]
Zelf heb ik geen problemen met twee cm's met high high, maar misschien is Sissoko RB dan een overweging met zijn m/h. Geen idee of die linkbaar is voor jou, maar een sloper is hij zeker.
Vwb schweinie wacht ik nog even af, bedoel er komen nog 2 promo's. Even afwachten wat daarin langs komt.
Bovendien wacht ik graag Brozovic af. Duo SMS & Brozovic lijkt me echt heel erg fijn.
LVL 30 binnen, 90 rivals potjes klaar. Nu freewheelend naar het einde van t seizoen toe (miss cheecky div2 nog halen) en hopen op fijne content. Na BF heb k geen goede sbc meer gezien voor mn gevoel
[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 12-12-2022 17:25 ]
Dat is erg persoonlijk, ik vond Sissoko wel fijner. Iig ook beter dan Makelele 87 die ik nu even gebruik. Brozovic (m/m) heb ik ook op de kop weten te tikken en hoop ik binnenkort ook te kunnen gebruiken. Moet eerst mijn team weer wat omgooien.Augy schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:23:
[...]
Maar sissoko betwijfel ik of hij beter is als tchou. Denk zelfs van niet
Vwb schweinie wacht ik nog even af, bedoel er komen nog 2 promo's. Even afwachten wat daarin langs komt.
Bovendien wacht ik graag Brozovic af. Duo SMS & Brozovic lijkt me echt heel erg fijn.
LVL 30 binnen, 90 rivals potjes klaar. Nu freewheelend naar het einde van t seizoen toe (miss cheecky div2 nog halen) en hopen op fijne content. Na BF heb k geen goede sbc meer gezien voor mn gevoel
Brozovic wilde ik al heel lang. Alleen had hij nooit een tweede positie die hij nu blijkbaar wel heeft. Wanneer is me even ontgaan. Daardoor betaal ik straks de hoofdprijs haha. Alhoewel,meestal daalt de prijs alleen maar nadat een pricerange omhoog is gegaan ivm hoge supply_Uploader_ schreef op maandag 12 december 2022 @ 17:30:
[...]
Dat is erg persoonlijk, ik vond Sissoko wel fijner. Iig ook beter dan Makelele 87 die ik nu even gebruik. Brozovic (m/m) heb ik ook op de kop weten te tikken en hoop ik binnenkort ook te kunnen gebruiken. Moet eerst mijn team weer wat omgooien.
Haha boksProsac schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:56:
[...]
Paredes moet je nemen en direct discarden.
Park Ji Sung uit de hero pack gekregen, ik klaag niet
Uiteraard een duplicate UT
waarom trap ik er ook weer in.
Nu ong 6x gedaan hero
.marquiz 2x hero gold dubbel
Marquiz hero normaal
Mostovoi normaal
En nu Campos
Zal ook is mee zitten 😅
.marquiz 2x hero gold dubbel
Marquiz hero normaal
Mostovoi normaal
En nu Campos
Zal ook is mee zitten 😅
Schweini is goed qua passing maar ze dribbel is log. Ik zou voor ptg frenkie of modric wc ipv valverde gaanAugy schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:26:
[...]
Haha zelfde middenveld. Tot op heden kan ik ook nog geen vervanging vinden, tchou is echt wel een animal op t middenveld
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
Zit zelf te twijfelen om brozovic - milinkovic te gaan proberen als brozovic ooit word aangepast kwa price range..
Hier ook. Ik heb letterlijk 1 WC Hero in mn club (Kewell) en wie krijg ik: Kewell.Nachtapotheker schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:12:
Uiteraard een duplicate UTwaarom trap ik er ook weer in.
PSN: xMaurice93
zat te twijfelen maar zal em skippen de sbc. Ea wil gewoon je club leegpompen voor totyfifanoob schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:42:
Dempsey hier :<
heb nog een dubbele untradeable kroos, dus mij komt hij wel goed uit.Thibaut1234 schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:58:
[...]
zat te twijfelen maar zal em skippen de sbc. Ea wil gewoon je club leegpompen voor toty
Marquez had ik nog niet, maar mascherano staat daar ook al.
Even kijken of voetballend met 2 van die spelers weg kom.
[ Voor 17% gewijzigd door cubert20 op 12-12-2022 20:11 ]
Twijfel om Cantona te verkopen. Hierbij mn squad, iedereen untradeable behalve Eric.
Veel plezier aan gehad, maar vrees zware crash. Wil geen 200 of 300 k verlies. De prime icons komen nog.
De jong vervangen door shweinsteiger.
https://www.futbin.com/23/squad-builder/2126498
Verkocht
Veel plezier aan gehad, maar vrees zware crash. Wil geen 200 of 300 k verlies. De prime icons komen nog.
De jong vervangen door shweinsteiger.
https://www.futbin.com/23/squad-builder/2126498
Verkocht
Hier Ljungberg WC Hero, die ik al had...
Ach ik mag niet klagen met Capdevila en Park die ik vorige x had.
Ach ik mag niet klagen met Capdevila en Park die ik vorige x had.
Ja klopt, ik heb hem gelukkig met enkel UT kunnen doen, maar toch zonde van de fodder.Thibaut1234 schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:58:
[...]
zat te twijfelen maar zal em skippen de sbc. Ea wil gewoon je club leegpompen voor toty
Had kroos nog dubbel staan dus hij kwam mij goed uit. Kuyt eruit, denk wel prima pull als k zn prijs zie. kan iig erger
Wie niet waagt niet he..
Doe meestal een stat reveal..
91 Fysiek, Soh! Da's lekker
92 Verdedigen, waaaaat
En toen kwam de rest..
Kohler.
Nu kan het altijd slechter
92 Verdedigen, waaaaat
En toen kwam de rest..
Kohler.
crouch, campos en ljungberg uit 3x hero sbc. Pffff😫
Heerlijke verdediger, maar je moet wel verder achteruitgaat met je defensieRhain schreef op maandag 12 december 2022 @ 21:42:
Wie niet waagt niet he..
92 Verdedigen, waaaaat
En toen kwam de rest..
Kohler.
Toch de WC Hero SBC maar gedaan, komt daar Al Owairan toch even uitlopen 😎
Team nu zo staan. Nu sparen voor WC Kuyt op CAM, Frenkie upgrade en dan Gullit ipv Wijnaldum. Nog andere leuke tips? Wil het Nederlands houden op Owairan en Donnarumma na aangezien die untradable zijn.
Team nu zo staan. Nu sparen voor WC Kuyt op CAM, Frenkie upgrade en dan Gullit ipv Wijnaldum. Nog andere leuke tips? Wil het Nederlands houden op Owairan en Donnarumma na aangezien die untradable zijn.
:strip_exif()/f/image/DARTCr8eqnXBfadvbuc4x1n5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door GoldDutch op 12-12-2022 22:13 ]
Hier ook maar de weer Hero sbc gedaan, na Crouch en Cahill kreeg ik nu Carvalho. Niet geweldig en ik moet Rijkaard er voor banken (andere verdedigers zijn Ake en Mascherano untradable), maar toch een stuk beter dan wat ik voorheen heb gehad.
Hier ook de vorige hero sbc gedaan en nu deze ook. 2x campos

Hmm. Wil eigenlijk die hero nog meepakken. Ben ongeveer een weekje geleden begonnen. Is er nog een manier om snel aan hoge fodders te komen?
misschien die nieuwe Kroatische Shiwdown speler oppikken.Augy schreef op maandag 12 december 2022 @ 23:04:
Na een hele lange tijd proberen zowaar Brozovic PtG te pakken
[Afbeelding]
Serie A en bij upgrade kan dat echt een leuke speler worden.
40 k kost die SBC.
Die Carvalho bevalt mij uitstekend. Die is echt niet zo verkeerd hoor, Staat hier al een heel poosje in de basis nu samen met Aké.Mesque schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:18:
Hier ook maar de weer Hero sbc gedaan, na Crouch en Cahill kreeg ik nu Carvalho. Niet geweldig en ik moet Rijkaard er voor banken (andere verdedigers zijn Ake en Mascherano untradable), maar toch een stuk beter dan wat ik voorheen heb gehad.
Miss doe ik die nog wel even. Daarintegen heb ik als B2B Kuyt WC en als CAM Messi potm. Daarnaast nakata base en Valverde potm. Middenveld zit aardig vol dus vind het eigenlijk zonde van de fodderjoenes30 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 01:23:
[...]
misschien die nieuwe Kroatische Shiwdown speler oppikken.
Serie A en bij upgrade kan dat echt een leuke speler worden.
40 k kost die SBC.
Gisteren de hero sbc maar gedaan. Had drie hoge fodders dus had alles in de club. Zei tegen een vriend van: zou kuyt wel willen die past in m'n team qua chemistry en de rest weet ik 't niet van tenzij hero altijd full chem heeft. Dacht dat gelezen te hebben dat icons dat niet hebben en hero wel? Enfin. Kuyt dus... En wie kreeg ik...
:strip_exif()/f/image/QCBQtViD7EBzZjATig6kpigC.jpg?f=fotoalbum_large)
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Overigens gaat Argentinie vanavond door, want ik deed de Pasalic SBC. En ik heb van al mijn gekozen spelers dit WK geen enkele upgrade. Allememaal eruit.

Hij valt me idd niet tegen! Positionering is ook zeer goedProsac schreef op maandag 12 december 2022 @ 21:57:
[...]
Heerlijke verdediger, maar je moet wel verder achteruitgaat met je defensie
Ik heb nu al een week bijna niet meer gespeeld en dat bevalt mij prima, merkte dat ik er meer frustratie dan plezier uithaalde de laatste weken. Die tokens grinden was verschrikkelijk en weekend league met die vertraging vond ik ook te irritant worden. Ook moet je zo ontzettend veel spelen omdat je anders fomo feelings krijgt (ik in ieder geval dan).
Dus voor mij is het mooi geweest ik wil die uren weer aan nuttigere dingen besteden en gewoon casual Seasons spelen en andere minder verslavende games, FUT is voor mij gewoon niet casual te doen dus ik moet daar gewoon mee kappen.
Veel plezier iedereen, zal af en toe vast nog wel is langs komen in dit topic maar ik hoop niet dat dat dan is omdat ik weer fut speel:)
Dus voor mij is het mooi geweest ik wil die uren weer aan nuttigere dingen besteden en gewoon casual Seasons spelen en andere minder verslavende games, FUT is voor mij gewoon niet casual te doen dus ik moet daar gewoon mee kappen.
Veel plezier iedereen, zal af en toe vast nog wel is langs komen in dit topic maar ik hoop niet dat dat dan is omdat ik weer fut speel:)
Playstation 5
Doe ook nog ff Perez dan, iig penaltiesProsac schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 09:25:
Overigens gaat Argentinie vanavond door, want ik deed de Pasalic SBC. En ik heb van al mijn gekozen spelers dit WK geen enkele upgrade. Allememaal eruit.
Over Kohler gesproken.. Volgens de web app (ben niet thuis) en telefoon app heeft hij maar 1* chemistry.. Een icon of Hero heeft toch altijd full chem? Er staat ook geen bundesliga tekentje bij, maar in de bio staat dan weer wel league -> Bundesliga.. En hij staat op de juiste positie. Iemand hier zo snel een antwoord op?
Ene kant snap ik de frustraties wel, andere kant, die frustraties zouden bij mij nooit de bovenhand krijgen.Stylze schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:05:
Ik heb nu al een week bijna niet meer gespeeld en dat bevalt mij prima, merkte dat ik er meer frustratie dan plezier uithaalde de laatste weken. Die tokens grinden was verschrikkelijk en weekend league met die vertraging vond ik ook te irritant worden. Ook moet je zo ontzettend veel spelen omdat je anders fomo feelings krijgt (ik in ieder geval dan).
Maar goed ik moet ook eerlijk bekennen dat ik er wel kapot veel bij blow
Dat is een bug, hij heeft gewoon 3 chem als je een spel opstart.Rhain schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:14:
Over Kohler gesproken.. Volgens de web app (ben niet thuis) en telefoon app heeft hij maar 1* chemistry.. Een icon of Hero heeft toch altijd full chem? Er staat ook geen bundesliga tekentje bij, maar in de bio staat dan weer wel league -> Bundesliga.. En hij staat op de juiste positie. Iemand hier zo snel een antwoord op?
Frustratie ben ik wel redelijk vanaf geraakt afgelopen jaren. Vroeger wel, dan ging WL kut en verloor Heerenveen in het weekend dan was ik niet te genietenStylze schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:05:
Ik heb meer last van die fomo inderdaad die je benoemt. "Die kaart wil ik want je weet nooit of het handig is voor objectives", "ook nog maar ff rivals voor 1 extra pack" etc. Ook ongeveer een week geleden had ik het wel gehad, swaps was hemeltergend kut en ik dacht echt waar doe ik het voor. En al die neppe Marvel meuk.. Dus ipv door te grinden voor Vieira alles in zo'n pack ding gegooid, dupe Mbappe untradeable en nog wat fodder.. Sindsdien wat slechte keuzes gemaakt op de transfermarkt die mn paypal wel spekten
Dan moet EA eerst meer gratis fodder realiseren.
Ik speel slechts nu puur voor de fun.Stylze schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:05:
Winnen,verliezen... het kan met niet schelen.
Met die instelling heb je echt wel weer plezier in de game.
Alleen dat grinden voor die swap-tokens is echt bizar veel werk.
Nog 4 en dan kan ik de laatste 20X84+ doen en dan geloof ik het wel.
Ake is wel een aanrader als je toevallig wat token over hebt.
wijze woorden
Herkenbaar vroeger.Stylze schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 10:05:
Sinds deze FIFA eigenlijk bij mezelf die competitive instelling langzaam zien verdwijnen.
Ook omdat ik er nooit geld in pomp zal ik nooit zo'n goed team kunnen krijgen als sommige andere op een korte termijn.
Ik ben nu tevreden met 11 winsten in de WL en alles wat daar boven komt is mooi meegenomen.
Het fomo gevoel besluipt mij inderdaad soms ook wel eens, maar als ik weet dat ik een drukke week heb (bijv. tijdens Black Friday) dan volg ik het FIFA nieuws gewoon niet om ook niet te hoeven weten wat ik mis.
De afgelopen 4 FIFA's heb ik nooit langer dan november volgehouden terwijl ik er nu nog bijna dagelijks erg veel plezier uit haal. Ik kijk vooral uit naar het weekend als ik weet dat ik niet uit ga en geen verplichtingen heb.
Dan slinger ik de WL aan en ga ik er goed voor zitten.
Natuurlijk is het voor iedereen verschillend maar proberen het gevoel te krijgen dat je niet de beste bent scheelt enorm. Ik heb vroeger op hoog niveau FIFA gespeeld (lees halve finalist NK) maar dit zit er voor mij al een hele lange tijd niet meer in, in het begin moeite mee gehad maar nu gelukkig niet meer.
Ik hoop FIFA tot februari met veel plezier te kunnen doen en dan is het tijd voor de grind op Hogwarts Legacy.
Hier merk ik dat ik potten die raar zijn of voor mijn gevoel een onterecht verloop kennen steeds sneller gewoon quit. Ik kan die potten gewoon niet meer uitspelen. Maar dan ben ik niet de enige. Heb zelf ook vaak dat iemand na de 1-0 al weggaat. Soms speel je maar heel weinig volledige potten.
[ Voor 9% gewijzigd door Moody2204 op 13-12-2022 13:28 ]