[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 50 ... 120 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 08:27
Moody2204 schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:44:
[...]

Misschien helpt het bij je twijfel: ik had Pires....
Hehe, ja ik heb tot nu toe, Cruijff en zidane, dus hele grote kans op shit maar ach, af en toe een gokje wagen. Zo heb ik die andere 2 ook gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 16:14
fifanoob schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:32:
ik twijfel of ik hem zal doen. Donderdag maar eens voor untradeable rewards kiezen en kijken hoever we komen.
Baresi :X

Wel World Cup Baggio uit een 20x84+

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 12:32
Nachtapotheker schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:30:
Het was weer cashen vanavond met de icon sbc :)
Ik heb die Guimaraes toch behoorlijk te vroeg verkocht 7(8)7
Shit helemaal vergeten, de fodder staat nog op mijn TL. Guimares wel verkocht voor 596k gisteren. Was bang dat de bubbel zou barsten bij de volgende ronde.

Ik vind het wel jammer dat er geen echt grote SBC is waar ik mijn untradeable fodder in kan steken. Vorig jaar had je bv een flashback Varane en een POTM Mbappe die lang beschikbaar waren zodat je af en toe een panel kon indienen. Ik heb geen zin om te veel van die gok SBC's te doen, en ik heb al genoeg Bergwijn/Ferran Torres achtige spelers.

[ Voor 30% gewijzigd door Robbio85 op 06-12-2022 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:34
EA heeft weer eens een fuckup gemaakt, de icon player pick van swaps bevatte niet alle WC icons.
Als compensatie krijg je dan nog een icon playerpick, dan valt die gok wel weer mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-06 10:07
fifanoob schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:02:
[...]

Hehe, ja ik heb tot nu toe, Cruijff en zidane, dus hele grote kans op shit maar ach, af en toe een gokje wagen. Zo heb ik die andere 2 ook gekregen.
Net mijn 1e Icon SBC gedaan, met slechts 60.000 aan spelers die ik er voor moest kopen, de rest kwam nog uit mijn club.

En daar kwam 90 Best uitgelopen, 670.000 aan waarde, leuke speler voor op rechts. Messi stond daar, maar gaat nu leuk invallen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-04 20:11
Mid maldini hier :) Toch nog wat gehad aan de waardeloze 84x 20 packs. Ik ben weer stil voorlopig 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:03
Robbio85 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:25:
[...]

Shit helemaal vergeten, de fodder staat nog op mijn TL. Guimares wel verkocht voor 596k gisteren. Was bang dat de bubbel zou barsten bij de volgende ronde.

Ik vind het wel jammer dat er geen echt grote SBC is waar ik mijn untradeable fodder in kan steken. Vorig jaar had je bv een flashback Varane en een POTM Mbappe die lang beschikbaar waren zodat je af en toe een panel kon indienen. Ik heb geen zin om te veel van die gok SBC's te doen, en ik heb al genoeg Bergwijn/Ferran Torres achtige spelers.
Die sbc gaat volgens mij donderdag vrijdag weer op repeat, dus nog meer kansen ;)

Ik gok dat we richting de kerst wel weer zo'n mooie grind sbc krijgen. Die Varane was vorig jaar echt goed, heeft er tot TOTS in gestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-12-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:47

Oxigeon

En zo is dat!

Zijn er als beginnende manager nog sbc die ik eigenlijk moet doen en enigsinds betaalbaar zijn? Die fut friendleys ga ik meestal niet in ondatbik die totaal niet kan winnen als nieuwe speler

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:22
Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:34:
[...]

Die sbc gaat volgens mij donderdag weer op repeat, dus nog meer kansen ;)
Waar kan je dat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
In de app of op de console bij de sbc zelf. Weet niet of het ook zichtbaar is als je hem al gedaan hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j9CzqHRVuOyqdXs-FoKPidvt5F8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6Qs4VN6LO8P6AJlCx1aLftA.jpg?f=fotoalbum_large

Zie overigens dat het 3 dagen en 2u is, dus vrijdag op repeat :+

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-12-2022 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:15:
[...]

In de app of op de console bij de sbc zelf. Weet niet of het ook zichtbaar is als je hem al gedaan hebt.

[Afbeelding]

Dat houd toch gewoon in dat je die nu nog 1 keertje kan doen? Over 3 dagen verdwijnt die. Of zit ik hier nu mis mee

Zie overigens dat het 3 dagen en 2u is, dus vrijdag op repeat :+
Edit: zitten er hier trouwens nog mensen op bepaalde discord groepen waar eens af en toe wat trading tips op voorbij komen? Zoja welke?

[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 06-12-2022 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-06 14:35
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HkOdt606lbtMkNBeT7Ewagpt1gI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/todl9SXEKRW50Vbb7oE8ixnH.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A6zXzRNMTLd7_3NroZjiDXmALxY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z5uIImuIzULRujhNTYjQYC2K.png?f=fotoalbum_large

Blijkbaar krijgen we nu per wedstrijd 2 showdown spelers, bovenstaande zijn met predicted stats voor ENG-FRA en NL-ARG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:43
Ah, Thuram is wel interessant.

Mijn swaps zit er op, de rest is bonus. 84+20, 82+x 20 nog gehaald. Berezynski en Kostic erbij. Prima
Nog een paar tokens voor Asano of Sung denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het zijn allemaal van die ‘net niet’ kaarten met die showdowns…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:12:
Het zijn allemaal van die ‘net niet’ kaarten met die showdowns…
Loopt eigenlijk ook allemaal net achter, maar vaak is de prijs qua kaarten er ook naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:02
Prosac schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:34:
[...]

Loopt eigenlijk ook allemaal net achter, maar vaak is de prijs qua kaarten er ook naar.
Hoop dat die acuna kaart wat meer pace krijgt en als tweede positie cm (dromen mag)

Flashback naar die groene kaart van 2 jaar terug :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Prosac schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:34:
[...]

Ja das waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Augy schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:55:
[...]

Hoop dat die acuna kaart wat meer pace krijgt en als tweede positie cm (dromen mag)

Ja voor CM zou het prima zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:01:
[...]

Ja voor CM zou het prima zijn :)
Ik zie vaker kaarten voorbij komen met een 2e positie. Maar als ik ze op die positie zet zie ik een uitroepteken dat die op de verkeerde plek staat. Doe ik dan iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Oxigeon schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:13:
[...]

Ik zie vaker kaarten voorbij komen met een 2e positie. Maar als ik ze op die positie zet zie ik een uitroepteken dat die op de verkeerde plek staat. Doe ik dan iets fout?
Je moet met een positiemodificatorkaart die positie ook nog echt aanpassen. Toepassen zoals de blessurekaart/contractkaart/teamgeestkaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
Augy schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:55:
[...]

Die FIFA21 Acuna was zoals we noemen een kapotte kaart. Die kon je op elke positie spelen, was zelfs een briljante spits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
Ziyech upgrade _O_ Nu nog hopen dat ie een dikke transfer maakt 🤑

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Die Thuram is ook wel interessant voor m'n Bundesliga team. Had ik hier al eens verteld dat als je die dagelijkse positiemodificatie doet dat dat best nog wel eens voordelen met zich meebrengt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dFyEOXL0WpJGtw72fJhBnLNyhHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/447m9c9hJanYN8VTWxUYDTQU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Gurbuh schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:17:
Ziyech upgrade _O_ Nu nog hopen dat ie een dikke transfer maakt 🤑
Ajax. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Oxigeon schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:13:
[...]

Ja dan moet je een position modifier toepassen op de kaart, dan kan je kiezen op welke positie je hem wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:02
Wel leuk hoor kaartje van depay is top als NL wint, jammer wel dat ze dan weer een aanvaller doen in de confrontatie, had dan nu Noppert, blind of dumfries gedaan. Ook al zouden ze Noppert maar 83/84 maken die gaat gewoon op goal hoor haha.

Bergwijn is trouwens nog steeds niet geupgrade? Jezus joh dat duurt echt lang.

[ Voor 34% gewijzigd door Stylze op 06-12-2022 20:24 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Bergwijn geupgrade en Ziyech ook al.

Dest laat nog even op zich wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
cubert20 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:12:

zelfs een nieuw likje verf over de kaart misschien dat het daarom zolang duurde voor bergwijn :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Jammer idd dat die Showdown kaarten hem netr niet zijn. Wel blij dat ik Bergwijn heb. En Klaassen trouwens ook, best een goeie CM nu. Wel schande dat ik nu meer Ajax spelers dan PSVers in mijn team heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Nachtapotheker schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:34:
[...]

Die sbc gaat volgens mij donderdag vrijdag weer op repeat, dus nog meer kansen ;)

Ik gok dat we richting de kerst wel weer zo'n mooie grind sbc krijgen. Die Varane was vorig jaar echt goed, heeft er tot TOTS in gestaan.
Idd. Ik houd mijn fodder in de club, hopend dat ze snel zo'n top SBC droppen. Paar dagen geleden een untradeable Ruben Dias moeten discarden, toch weer 28k weggegooid als ik geen SBC vind om hem in te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Robbio85 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:36:
Jammer idd dat die Showdown kaarten hem netr niet zijn. Wel blij dat ik Bergwijn heb. En Klaassen trouwens ook, best een goeie CM nu. Wel schande dat ik nu meer Ajax spelers dan PSVers in mijn team heb :+
Vind bergwijn wel een goede hoor na de upgrade , memphis hadden ze toch wel als base 87 mogen geven die is nu waardeloos en na upgrade hoogstends eventjes bruikbaar.
Maar kan we voorstellen dat divisie 1/2 spelers allang veel betere opties hebben.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Robbio85 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:38:
[...]

Idd. Ik houd mijn fodder in de club, hopend dat ze snel zo'n top SBC droppen. Paar dagen geleden een untradeable Ruben Dias moeten discarden, toch weer 28k weggegooid als ik geen SBC vind om hem in te gooien.
Dan zou ik hem gewoon op tijd terughalen en voorlopig maar packs opsparen, zonde om die weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Stylze schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:40:
[...]

Vind bergwijn wel een goede hoor na de upgrade , memphis hadden ze toch wel als base 87 mogen geven die is nu waardeloos en na upgrade hoogstends eventjes bruikbaar.
Maar kan we voorstellen dat divisie 1/2 spelers allang veel betere opties hebben.
Idd, ik doelde ook meer op die Depay en Acuna kaarten - die Bergwijn ziet er goed uit nu. Heb hem artist chemstyle gegeven voor LCAM in 4222.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
dutchgio schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:40:
[...]

Dan zou ik hem gewoon op tijd terughalen en voorlopig maar packs opsparen, zonde om die weg te doen.
Jep dat is het plan. Even kijken of ik de premature epackulation kan inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Robbio85 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:25:
[...]

Guimares wel verkocht voor 596k gisteren. Was bang dat de bubbel zou barsten bij de volgende ronde.
625k nu 7(8)7

Die zal nog wel even blijven stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Robbio85 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:17:
[...]

625k nu 7(8)7

Die zal nog wel even blijven stijgen...
Ja zie brazilie niet van kroatie verliezen, zal wel 650 ofzo worden daarna gaat het wel risky worden. Maar ik vind hem vooral wen steeds betere asset on mijn team worden dus hou hem voorlopig wel:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Stylze schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:38:
[...]

Ja zie brazilie niet van kroatie verliezen, zal wel 650 ofzo worden daarna gaat het wel risky worden. Maar ik vind hem vooral wen steeds betere asset on mijn team worden dus hou hem voorlopig wel:)
Ja grote kans dat ze weer winnen. Maarja, ik maak me er niet meer druk over, heb een leuke winst gepakt van 285k. Daar kan ik weer ff mee vooruit.

Hij speelde wel fijn idd, ook al voor de upgrades. Maar heb nu Klaassen, Ji-Sung Park WC, Valverde POTM, Merino RB, Traore OOP en Mascherano WC. Genoeg opties op het middenveld.

Oh ja Carvajal PTG is nu een optie voor mensen die nog een LaLiga/Real Madrid RB zoeken. Is gezakt naar 130k.

[ Voor 23% gewijzigd door Robbio85 op 07-12-2022 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 13:13
cubert20 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 08:12:

Echt bizar dat het zolang duurt met Dest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Vrijdag WC Phenoms promo met jonge spelers (volgens mij 23 en jonger). Ik weet het, we hebben al 100 Gakpo's gehad. Maar een 90 rated versie (oid) zou ik toch graag toevoegen aan mijn team :9

spoiler:
Militao en Bellingham zitten sowieso in de promo.

[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 07-12-2022 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Robbio85 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:36:
Vrijdag WC Phenoms promo met jonge spelers (volgens mij 23 en jonger). Ik weet het, we hebben al 100 Gakpo's gehad. Maar een 90 rated versie (oid) zou ik toch graag toevoegen aan mijn team :9

spoiler:
Militao en Bellingham zitten sowieso in de promo.
spoiler:
Rafael Leao en Rodrygo ook ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ik zou wel tekenen voor een mooi gakpo kaartje erbij dan ja:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
Stylze schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:54:
Ik zou wel tekenen voor een mooi gakpo kaartje erbij dan ja:)
Ja zo spreek je het echt uit, dat heeft ie zelf gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:00

Oekol

waka waka hey hey

Vandaar dat Gakpo vannacht naar 1700 omhoog schoot, nu weer 1200.. Kon het al niet verklaren.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ja echt bizar de prijs van die Guimaraes. Er zit een hoop gebakken lucht in, volgende upgrades zijn alleen 5* en wat traits. Voor nieuwe echte stat upgrades zullen ze de halve en finale moeten winnen. Als ie echt 90 rated wordt dan is hij dit bedrag wel waard. Anders zou ik zeggen gebakken lucht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Ik zie hier wel eens voorbij komen dat jullie weten wat er op (vrijdag) in- en met name uit de packs gaat..
Voor vrijdag staat dan die nieuwe promo klaar. Maar gaan er dan bv WC Heroes / WC Icons uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Rhain schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:01:
Ik zie hier wel eens voorbij komen dat jullie weten wat er op (vrijdag) in- en met name uit de packs gaat..
Voor vrijdag staat dan die nieuwe promo klaar. Maar gaan er dan bv WC Heroes / WC Icons uit?
Die WC hero’s zijn er al uit en WC icon’s van deze week gaan er idd ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Nachtapotheker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:03:
[...]
Die hero’s zijn er al uit en WC icon’s van deze week gaan er idd ook uit.
Is dat op een site ergens te zien? Of common-sense?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Rhain schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:04:
[...]

Is dat op een site ergens te zien? Of common-sense?
Volgens mij niet, common sense, maar EA geeft ook vaak aan op loading screens in game hoe lang het spul er nog in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nachtapotheker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:59:
Ja echt bizar de prijs van die Guimaraes. Er zit een hoop gebakken lucht in, volgende upgrades zijn alleen 5* en wat traits. Voor nieuwe echte stat upgrades zullen ze de halve en finale moeten winnen. Als ie echt 90 rated wordt dan is hij dit bedrag wel waard. Anders zou ik zeggen gebakken lucht :+
5 * weak foot is toch echt wel een goede upgrade hoor dat hebben niet veel spelers. Als ze de finale ook nog winnen dan heb je gewoon zo goed als de beste CM in game denk ik zo (op een Icon na misschien die ik over het hoofd zie?), frenkie zou nog beter kunnen worden maar denk dat het niet heel realistisch is dat Nederland het wk wint :+

[ Voor 19% gewijzigd door Stylze op 07-12-2022 15:36 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Stylze schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:31:
[...]

5 * weak foot is toch echt wel een goede upgrade hoor dat hebben niet veel spelers. Als ze de finale ook nog winnen dan heb je gewoon zo goed als de beste CM in game denk ik zo (op een Icon na misschien die ik over het hoofd zie?), frenkie zou nog beter kunnen worden maar denk dat het niet heel realistisch is dat Nederland het wk wint :+
Mja ik weet niet, vind het zelf voor een cdm niet zo boeiend :) kan uiteraard aan mijn speelstijl liggen.
Voor aanvallers is het een ander verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-12-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren en eergisteren nog wat wedstrijden gespeeld. Kom eigenlijk maar net aan uit divisie 10. Al merk ik dat het met de wc spelers veel slechter gaat dan met mijn gouden team waar ik dezelfde opstelling mee speel. Werkelijk geen idee hoe dit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16-05 18:12
Zouden er nog 2 tokens vrij te spelen zijn? Heb er nu 27 of 28 en moet enkel nog Brazilië completen.

Heb reeds 20 tokens ingediend voor de 3 x 20 84.

Of zal 30 tokens niet lukken voor cafu? Of raden jullie mij iets anders aan? Rb is otw Dest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nachtapotheker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:42:
[...]

Mja ik weet niet, vind het zelf voor een cdm niet zo boeiend :) kan uiteraard aan mijn speelstijl liggen.
Voor aanvallers is het een ander verhaal.
Weak foot is ook voor passes gunstig he, is toch wel voor iedere speelstijl nuttig lijkt me.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Stylze schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:11:
[...]

Weak foot is ook voor passes gunstig he, is toch wel voor iedere speelstijl nuttig lijkt me.
True, voor mijn idee heeft het bij schieten wel meer impact. Mij 3* en 4* wf cm’s passen doorgaans prima met de wf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Vergeet niet je club op gouden polen te checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
cubert20 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:09:
Vergeet niet je club op gouden polen te checken
Idd, die gingen rond etenstijd nog voor 3500 tot 5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:35
Nachtapotheker schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:03:
[...]

Die WC hero’s zijn er al uit en WC icon’s van deze week gaan er idd ook uit.
Komt er geen WC hero van Mostovoi dan ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:00

Oekol

waka waka hey hey

19/20 gehaald dus niet gekwalificeerd voor weekend league. Laatste wedstrijd moest ik tegen vd sar, cafu en consorten. Helaas. Heb te weinig punten en geen tijd om die bij elkaar te halen en dan weer 10 zenuwslopende wedstrijden te doen. Maar even bezinnen en een vervanger voor luuk de Jong bedenken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:52:
[...]

Komt er geen WC hero van Mostovoi dan ?
Als het goed is, is dit het. Maar je weet het nooit met EA natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Bale ut uit de rewards. Geweldige kaart, onmogelijk te linken.

Wel eindelijk weer wat zinnigs uit de rewards *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
3x =>90 uit rivals reward, Lewandowski en natuurlijk twee world-cup pack filler kaartjes (neuer, ter stegen).

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 08-12-2022 09:39 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Ik bewaar m'n packs voor morgen avond (zal wel zaterdag worden gezien de wedstrijd :Y) ). Vind die nieuwe promo met verwachtte spelers er wel leuk uit zien. Heb nog een paar grote packs klaar staan gezien ik opnieuw was begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
Pff iedere keer disconnected met de servers na een potje swaps , terwijl ik nog 50 potjes heb. Rivals lukt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Thibaut1234 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:58:
Pff iedere keer disconnected met de servers na een potje swaps , terwijl ik nog 50 potjes heb. Rivals lukt ook niet
te veel achter elkaar gespeeld? dan heb je volgens mij een soort soft ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
fifanoob schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:04:
[...]

Ja wss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
Thibaut1234 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:46:
Zouden er nog 2 tokens vrij te spelen zijn? Heb er nu 27 of 28 en moet enkel nog Brazilië completen.

Heb reeds 20 tokens ingediend voor de 3 x 20 84.

Of zal 30 tokens niet lukken voor cafu? Of raden jullie mij iets anders aan? Rb is otw Dest.
Update heb er nu 30, ging voor cafu gaan en dest otw naar linksachter halen. Alleen kan enkel zn gewone kaart links. Lijkt me dus zonde om voor cafu te gaan, aangezien dest otw zo goed is.

40 tokens voor viera is wss niet te halen en de wc icon lijkt zwaar een gok. Waarvoor gaan jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Thibaut1234 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:24:
[...]

Update heb er nu 30, ging voor cafu gaan en dest otw naar linksachter halen. Alleen kan enkel zn gewone kaart links. Lijkt me dus zonde om voor cafu te gaan, aangezien dest otw zo goed is.

40 tokens voor viera is wss niet te halen en de wc icon lijkt zwaar een gok. Waarvoor gaan jullie?
Dest is wel wat moeilijker te linken in je team.
Maar als je die al untradeable hebt en tevreden over hem bent is het wat zonde idd.
Die WC icon zou ik idd ook niet doen dan zou ik nog eerder voor de 3x84+ gaan en nog 1x voor de losse 84+ dat kost samen 30 tokens.

Maar in eerste instantie zou ik voor cafu gaan. Die zou bij mij ook voorkeur krijgen boven Dest. Ook omdat je in de toekomst dan niet met Dest zijn nationaliteit zit te kloten ivm chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
fifanoob schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:04:
[...]

Dit ja, ondanks die 60 potjes kun je nog steeds een korte softban krijgen merkte ik.
Wel spelen, maar disconnect na afloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
[...]

kijkende op futbin lijken er nog 10 te komen. Voor mij sowieso de packs. Verder al Berezynski en Kostic binnen.
Ga rustig verder met de tokens. Als er nog 10 bijkomen is Coman ook nog haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
dus toch 60 tokens? ik heb swaps niet meer aangeraakt na 30 tokens en cafu te hebben gehaald. Begint toch weer te kriebelen haha .

Hey ze hebben PTG player upgrade gegeven al! en Bruno heeft zelfs nieuwe foto gekregen, was ook wel nodig want die vorige was erg saai maar wel leuk dat ze dat nog gedaan hebben, zorgt misschien ook nog voor stijging op de markt:P
Berghuis is nu wel erg lekker op cam hoor met die stats _/-\o_

Edit: omg Bruno is nu opeens bijna 900k waard.. hoe kan dat dan? nu wordt het wel heel verleidelijk om hem te verkopen, what to do..

[ Voor 21% gewijzigd door Stylze op 08-12-2022 12:57 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
fifanoob schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:31:
[...]

Dest is wel wat moeilijker te linken in je team.
Maar als je die al untradeable hebt en tevreden over hem bent is het wat zonde idd.
Die WC icon zou ik idd ook niet doen dan zou ik nog eerder voor de 3x84+ gaan en nog 1x voor de losse 84+ dat kost samen 30 tokens.

Maar in eerste instantie zou ik voor cafu gaan. Die zou bij mij ook voorkeur krijgen boven Dest. Ook omdat je in de toekomst dan niet met Dest zijn nationaliteit zit te kloten ivm chem
Dest linkt met mn rode tomori en die blijft nog lang staan. Maar als ik ooit verander dan is dest wel kut ivm chem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:16
Heb even grote schoonmaak gedaan met die 2x 80+ SBC, iets van 60 packs geopend, heb letterlijk jackshit gekregen... was al een voorteken.

Heb toen maar de andere fodders in die Base/Mid Icon SBC gegooid... Xabi Alonso :')

Overigens valt het mij ook op dat de keepers een beetje erg onder vertegenwoordigd zijn in al die promo's.

[ Voor 19% gewijzigd door Bpow op 08-12-2022 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Bpow schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:26:
Heb even grote schoonmaak gedaan met die 2x 80+ SBC, iets van 60 packs geopend, heb letterlijk jackshit gekregen... was al een voorteken.

Heb toen maar de andere fodders in die Base/Mid Icon SBC gegooid... Xabi Alonso :')

Overigens valt het mij ook op dat de keepers een beetje erg onder vertegenwoordigd zijn in al die promo's.
Bizar, Xabi is netzoals bijvoorbeeld Kroos een speler die simpelweg bizar goed is maar niet op een manier dat naar Fifa is te vertalen :(

Ik heb een tijdje met zijn 89? Gespeeld maar eigenlijk gewoon een prima CDM/Playmaker ondanks dat hij niet in de zogenaamde “meta” past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Als je nog geen tokens hebt uitgegeven en de 40 nog kan halen zou ik voor Vieira gaan, dat is elk jaar één van de zo niet de beste CDM's in het spel.

Cafu is ook goed maar een back is doorgaans makkelijker te vervangen omdat dat ook niet de duurste positie is.

En al die moeite voor een WC pick met kans op een onbruikbare speler zou ik ook niet doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gnabry POTM (87) sbc kost 16k, wat minder is dan de goedkoopste 87-rated speler op de markt (zo'n 20k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzaracing
  • Laatst online: 14-10-2024
Capsaicin schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:12:
Gnabry POTM (87) sbc kost 16k, wat minder is dan de goedkoopste 87-rated speler op de markt (zo'n 20k).
Kan je hem gebruiken voor andere SBC want 87 rated spelers kosten momenteel rond 20k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Precies, je moet er wel 1 speler van minstens 85 instoppen. Voor de rest 82's en een paar 83's. Prima prijs, en handig om te hebben als ze ooit met icon swaps komen waar je bv Duitsers of BL spelers nodig hebt. Of natuurlijk voor een andere SBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:52
In totaal 4x 20 x 84+ spelers geopend met de 30 tokens die ik heb gegrind, geen enkel goede waardige speler. Uiteindelijk de Barca legend WC Icon Puyol sbc gedaan.

Een van deze dagen maar 3 tokens verzamelen voor de 20 x 82+ pack.

Toch spijt gehad dat ik niet heb gespaard voor Vieira. Ach ja, tegen die tijd heb je ook wel vergelijkbare spelers met al die promo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteren de SBC's van Acuna en Depay gedaan en wil ook nog de SBC Thuram doen. Ben op een SBC spree en heb nauwelijks coins over, maar ach het is gewoon fun om spelers vrij te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door SterqVerhael op 09-12-2022 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Door het WK wat minder aan Fifa toe gekomen.
Onder andere de black friday promo's gemist waar ik toch wel van baal.
Daarnaast de afgelopen twee weken ook niet veel gespeeld omdat ik iedere avond voetbal aan het kijken was.
Enkel 1 weekend league mee gepakt.
Vroeg mezelf af of dat het Fifa jaar er weer op zat, maar nu die twee vrije dagen zijn geweest kan ik zeggen dat dat zeker nog niet het geval is.
Heb bijna de 3x84 packs vrij gespeeld en gister een nieuw team gebouwd waardoor het spelen weer een stuk leuker is.

Dit weekend helaas geen WL voor mij door verplichtingen, de tweede dit jaar die ik ga missen.

https://www.ea.com/fifa/u...fId=eQGx0gFMbzuD:FFA23PS5

Momenteel heb ik dit staan, twijfel nog over Bergkamp en Cancelo kan echt niet meer merk ik. Hopen dat Depay een upgrade krijgt, speelt wel erg prettig.
Daarnaast kan Wan-Bissaka eigenlijk ook niet meer maar ook daar verwacht ik nog wel een upgrade.

Ben benieuwd naar de promo van vanavond, moet zelf nog 3 swaps voor de fodder packs dus die hoop ik vanavond voor het voetbal nog even te kunnen fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
Ik ga toch ook ff snel die Depay doen. Toch leuk om een NL / LaLiga speler te hebben met 5* skills.

Als NL ook nog wint haalt ie misschien de bank in mijn team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben eigenlijk net begonnen 3n weet niet echt hoe ik aan die tokens moet komen. Heb er op het moment één. Maar is moeilijk om een team Korea op te stellen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Robbio85 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:44:
Ik ga toch ook ff snel die Depay doen. Toch leuk om een NL / LaLiga speler te hebben met 5* skills.

Als NL ook nog wint haalt ie misschien de bank in mijn team :+
Ik heb ze allebei gedaan. Acuna was een moetje, wilde het niet jinxen dus Depay ook gedaan 😂

Gisteravond div3 in gekomen. Nu kijken of ik de laatste 3 potjes nog kan winnen daar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Oxigeon schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:55:
Ik ben eigenlijk net begonnen 3n weet niet echt hoe ik aan die tokens moet komen. Heb er op het moment één. Maar is moeilijk om een team Korea op te stellen bijvoorbeeld.
Je kunt heel makelijk aan veel WC spelers komen door de objective "Fifa WC Player Milstone Group A&B" ,"Fifa WC Player Milstone Group C&D"..... te doen. Deze staan bij de Milestone objectives.

"Score a goal with a player from **** in any game mode" Dus je stelt een team samen van 11 spelers van verschillende nationaliteiten (die meedoen aan het WK) en je zet nog 3 spelers van andere nationaliteit op de bank. Vervolgens start je een potje Squad battles en zet je de moeilijkheidsgraad op amateur. Dan kun je letter lijk met elke speler in het team (incl de keeper) een doelpunt maken. Je wisselt ook nog drie spelers en maakt met hen een doelpunt. Dan krijg je na de wedstrijd 14 WC player pakketjes.

in elk pakketje zitten minimaal 6 WC players van 1 land waarmee je dus direct voldoende spelers hebt voor de swaps. Zo boost je ook lekker het aantal WC player kaartjes in je club voor de reward die je daar aan het einde van het WK voor krijgt wanneer je ze weer allemaal moet inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Augy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:14:
[...]

Ik heb ze allebei gedaan. Acuna was een moetje, wilde het niet jinxen dus Depay ook gedaan 😂
Had precies hetzelfde. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ZodiacBomber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:22:
[...]

Je kunt heel makelijk aan veel WC spelers komen door de objective "Fifa WC Player Milstone Group A&B" ,"Fifa WC Player Milstone Group C&D"..... te doen. Deze staan bij de Milestone objectives.

"Score a goal with a player from **** in any game mode" Dus je stelt een team samen van 11 spelers van verschillende nationaliteiten (die meedoen aan het WK) en je zet nog 3 spelers van andere nationaliteit op de bank. Vervolgens start je een potje Squad battles en zet je de moeilijkheidsgraad op amateur. Dan kun je letter lijk met elke speler in het team (incl de keeper) een doelpunt maken. Je wisselt ook nog drie spelers en maakt met hen een doelpunt. Dan krijg je na de wedstrijd 14 WC player pakketjes.

in elk pakketje zitten minimaal 6 WC players van 1 land waarmee je dus direct voldoende spelers hebt voor de swaps. Zo boost je ook lekker het aantal WC player kaartjes in je club voor de reward die je daar aan het einde van het WK voor krijgt wanneer je ze weer allemaal moet inleveren.
Thanks. Is inderdaad een oplossing. Die tokens krijg je door een match in friendly te voetballen toch?

Vind ze namelijk niet op mijn mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen-92
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-05 10:01
Oxigeon schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:30:
[...]

Thanks. Is inderdaad een oplossing. Die tokens krijg je door een match in friendly te voetballen toch?
Er is nu ook een SBC (FIFA world cup spelersupgrade (75+ alg)) waar je 1 zilveren speler en 5 bronzen spelers in stopt in ruil voor 5 WC spelers. Als je nog wat untradables hebt kan je deze dus gratis krijgen.

Als je 1 goal per nationaliteit krijgt, krijg je een pakket met 6 WC spelers van dezelfde nationaliteit. Met een team van minstens 6 WC spelers van dezelfde nationaliteit moet je dan inderdaad 6 friendlies winnen (WC swaps) om 1 token vrij te spelen.
Deze tokens kun je ook verdienen door uitdagingen te halen in squad battles. Wanneer je genoeg tokens hebt, kan je deze inruilen voor betere spelers of voor pakketjes met untradable spelers.

[ Voor 33% gewijzigd door Jeroen-92 op 09-12-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibaut1234
Iemand ervaring met Wijnaldum 88? Twijfel om frenkie de jong te vervangen voor gini. Of iemand andere suggesties?

Serie a past beter in de squad, alleen jammer dat ik dan Courtois moeilijk erin kan houden. Danjuma hoop ik ook te vervangen door een zelfde soort speler. Schlotterbeck gebruik ik omdat anders niet weet welke cv te gebruiken?

Alleen Cantona tradeable, budget 300k
https://www.futbin.com/23/squad/2126498

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Thibaut1234 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:45:
Iemand ervaring met Wijnaldum 88? Twijfel om frenkie de jong te vervangen voor gini. Of iemand andere suggesties?

Serie a past beter in de squad, alleen jammer dat ik dan Courtois moeilijk erin kan houden. Danjuma hoop ik ook te vervangen door een zelfde soort speler. Schlotterbeck gebruik ik omdat anders niet weet welke cv te gebruiken?

Schlotterbeck zou je kunnen vervangen door Militao die weer goed linktmet Courtois.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-05 22:02
Weet iemand waarom de swaps van Iran het niet doet? Je zou zeggen dit fiksen ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik kreeg gisteren bij 1 van mijn rival packs een vreemde badge. Opzich is de Badge niet vreemd maar de kleur van de kaart had ik nog niet eerder gezien. Weet iemand wat dit is? ipv een gewone gouden kaart is het nu een groene kaart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VhF2h7nBBYMmVya9AAIGI4K60oQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ojllA1Y6ZEBE9vjapl4zYxDk.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
controller door je beeldscherm gooien materiaal. Keepers met belachelijke reddingen en tegenstanders met meer goals dan schoten. :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrYuyMxVhcPs0C1u9OqbN4dGUNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dy4B8w3Ng6l57DaWpQI9AGHw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 14:56

Meneer iCy

swarma

Heb nog 1,1 miljoen op de bank en dit is mijn team. Nog leuke zinvolle upgrades? Zit te twijfelen om Hernandez maar zijn TOTW te kopen.

https://www.futbin.com/23/squad/481459

De untradeables heb ik als untradeable aangemerkt. Tradeable zijn VVD, De Ligt, Hernandez en Wijnaldum.

Bank heb ik ook gevuld met untradeables.
Thibaut1234 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:45:

Wijnaldum vind ik zelf fijner.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Meneer iCy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:44:
Heb nog 1,1 miljoen op de bank en dit is mijn team. Nog leuke zinvolle upgrades? Zit te twijfelen om Hernandez maar zijn TOTW te kopen.
Frenkie de Jong Path to Glory?

Hoewel de kans zeer aanwezig is dat hij na vanavond in prijs gaat zakken. :+

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 14:56

Meneer iCy

swarma

Valandil schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:52:
[...]

Zoveel coins voor een marginale verbetering op het middenveld en vind de andere opties net iets lekkerder spelen. Heb zijn Glory kaart niet geprobeerd, maar goud wel.

Misschien dat ik wel overstap naar een andere keeper en de WC item van linksachter ga kopen

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Valandil schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:52:
[...]

Die gaat niet zakken. Na vanavond gaat die weer omhoog. Of althans. Ik ga er vanuit dat het een overwinning wordt vanavond.

Alleen Messi is een beetje in zijn doen dit WK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Augy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 10:14:
[...]

Gisteravond div3 in gekomen. Nu kijken of ik de laatste 3 potjes nog kan winnen daar :)
Nou zelfs in div3 3vd4 potjes met RQ gewonnen. 8 wins weer binnen, vanavond relaxed voetbal kijken en een fifaloos weekend.

Wat k net weer meemaakte: bij een 4-0 voorsprong voor mij gaat de tegenstander het laatste kwartier alleen maar rond tikken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Augy schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:04:
[...]

Nou zelfs in div3 3vd4 potjes met RQ gewonnen. 8 wins weer binnen, vanavond relaxed voetbal kijken en een fifaloos weekend.

Wat k net weer meemaakte: bij een 4-0 voorsprong voor mij gaat de tegenstander het laatste kwartier alleen maar rond tikken 8)7
Relaxed voetbal kijken? Ik voel de zenuwen nu al opkomen haha wel veel zin in, argentijnen naar huis sturen zou een ongelofelijke stunt zijn en het is ook wel haalbaar. Denk dat NL sowieso tactisch stuk beter zal staan maar als messi zijn dag heeft wordt het lastig.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Stylze schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:44:
[...]

Relaxed voetbal kijken? Ik voel de zenuwen nu al opkomen haha wel veel zin in, argentijnen naar huis sturen zou een ongelofelijke stunt zijn en het is ook wel haalbaar. Denk dat NL sowieso tactisch stuk beter zal staan maar als messi zijn dag heeft wordt het lastig.
Moet zeggen dat ik relatief weinig binding heb met dit elftal, waarschijnlijk komt het ook omdat het wk in de winter is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gurbuh
ZodiacBomber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:48:
Ik kreeg gisteren bij 1 van mijn rival packs een vreemde badge. Opzich is de Badge niet vreemd maar de kleur van de kaart had ik nog niet eerder gezien. Weet iemand wat dit is? ipv een gewone gouden kaart is het nu een groene kaart.

[Afbeelding]
Volgens mij is dit een badge voor het eSports team van Man City ofzo, ergens een x gelezen. Weer zo'n vage move van EA. Volgens mij discard ie voor wat extra :P
Pagina: 1 ... 50 ... 120 Laatste