Zou me niets verbazen als ik om dezelfde reden in dit topic terecht ben gekomenStylze schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 15:02:
[...]
Tja dat is het he die digitale kaartjes moet je toch ergens showen
WL speelde weer bagger vanmiddag, dikke inputlag, later maar eens verder
de resultaten zijn gelukkig wel redelijk, die Cantona helpt me er wel doorheen
Ik sla hem denk lekker over dit weekend, even een fifaloos weekend met het gezin hahaNachtapotheker schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:03:
WL speelde weer bagger vanmiddag, dikke inputlag, later maar eens verderde resultaten zijn gelukkig wel redelijk, die Cantona helpt me er wel doorheen
Geen zwetende oksels en frustratie 😂
Ga je geen Oranje kijken dan?Augy schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:10:
[...]
Ik sla hem denk lekker over dit weekend, even een fifaloos weekend met het gezin haha
Geen zwetende oksels en frustratie 😂
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weet iemand welke specials er vanavond in de packs zitten
En blijven die icon specials, hero specials En WL specials zooals Silva en de Jong etc erin?
En blijven die icon specials, hero specials En WL specials zooals Silva en de Jong etc erin?
Alles speciaals wat er nu in zit gaat eruit. Komt een 2e batch wc icons en een nieuwe promo (ook gerelateerd aan het wk)Markvd1984 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:35:
Weet iemand welke specials er vanavond in de packs zitten
Wat een belachelijke overdaad aan kaartjes weer idd.Nachtapotheker schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:39:
[...]
Alles speciaals wat er nu in zit gaat eruit. Komt een 2e batch wc icons en een nieuwe promo (ook gerelateerd aan het wk)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb de kaart van bergwijn maar genomen. Ziet er nu al goed uit en weak foot upgrade. Kan uit de voeten op sp, ca, lb en rb. Dus mooi kaartje voor op de bank en tweede helft er in.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Jezus, wat een flut gameplay weer met WL. Zo een enorme delay heb ik echt een lange tijd niet gehad. Het speelde voor geen ene meter.
Uiteindelijk rank 6 gepakt en met rewards weer shit gekregen voor twee weken achter elkaar. Vraag me af waarom ik dit nog speel ...
Uiteindelijk rank 6 gepakt en met rewards weer shit gekregen voor twee weken achter elkaar. Vraag me af waarom ik dit nog speel ...
Omdat je het leuk vind?Lashrom schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 03:27:
Jezus, wat een flut gameplay weer met WL. Zo een enorme delay heb ik echt een lange tijd niet gehad. Het speelde voor geen ene meter.
Als ze winnen wordt ie dan 87 of 88? Dan heb je wel een lekkwre spits hoor met die snelheidOekol schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 21:55:
Heb de kaart van bergwijn maar genomen. Ziet er nu al goed uit en weak foot upgrade. Kan uit de voeten op sp, ca, lb en rb. Dus mooi kaartje voor op de bank en tweede helft er in.
Playstation 5
Als het goed is 88.Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 08:30:
[...]
Als ze winnen wordt ie dan 87 of 88? Dan heb je wel een lekkwre spits hoor met die snelheid
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Winnen 88 dacht ik. Klaassen werd ook twee omhoog.Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 08:30:
[...]
Als ze winnen wordt ie dan 87 of 88? Dan heb je wel een lekkwre spits hoor met die snelheid
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Oeh dan ga ik hem ook doen, mis nog een snelle spits, ik schat het echt op 50/50 vandaag met nederland, maar ga het gokje wel wagen dan. Wel leuk om te combineren met berghuis en frenkie PTG in team:)
Playstation 5
Die 433-2 geeft echt heerlijk veel ruimte vooral tegen pressure tegenstanders. Mijn wingers zijn eigenlijk spitsen omdat ik deze als startformatie gebruik maar blijf deze eigenlijk nu steeds spelen.Capsaicin schreef op zondag 27 november 2022 @ 16:41:
[...]
Ik begin met 433 (2) en als dat niet lekker loopt probeer ik 5212. De 5212 is van auzio (YouTube: POST PATCH CUSTOM TACTICS & FORMATIONS! 🔥 FIFA 23 Ultimate Team). De 433 (2) is als volgt:
Gebalanceerd, 45, 50 gebalanceerd, direct passen, 2,2.
Backs: achterblijven, overlap, kort erop. Cdm: achterblijven, dek midden. CM's: naar de 16 bij voorzet. Lva/rva: op rand van 16 blijven, terugkomen bij verdedigen. Spits: aanspeelpunt.
Het mooie van deze 433 is dat je in principe ontzettend veel afspeelmogelijkheden hebt. Het is raadzaam om soms spelers handmatig diep te sturen. Je hebt zoveel afspeelmogelijkheden dat je zelfs speler X diep kunt sturen, (waardoor de tegenstander daar achter aan moet) om daarna de bal af te spelen aan speler Y of Z.
De 5212 is heerlijk tegen tegenstanders die zeer compact en verdedigend spelen omdat je de flanken optimaal benut.
Mocht een tegenstander als “liverpool” spelen dan kan ik switch ik vaak naar de 5212 die je linkte of als ik merk dat ik sterker ben/word dan pak ik zelf juist een pressure variant om te brute forcen.
Ik merk wel dat door mijn lage divisie dit nog weinig zegt, het zijn vooral nog opportuun spelende tegenstanders en heel soms eentje die idd tactisch speelt zoals normaal in de hogere divisies/wl.
Crespo is overigens wel bizar, die staat altijd klaar om vieze rebounds goals te maken
Gelijkspel na 90 minuten is beide een +1Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 08:30:
[...]
Bij winst +2
En er zit echt niks tussen van "wauw" en vooral oude wijn in nieuwe zakken.Bossie schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 19:41:
[...]
Wat een belachelijke overdaad aan kaartjes weer idd.
Duplicate untradeable Mbappe in de 3x 84+x20
Ah ik zie dat mijn Frenkie zijn upgrade ook gekregen heeft. Nu vanmiddag nog winnen dan krijgt ie nog een upgrade en dan ga ik hem verkopen.
Weet iemand hoe je die 91 versie van bobby moore kunt krijgen?
Kan hem niet vinden in de transferlijst.
Ik zou hem dan zeker nu al verkopen als dat je plan is. De winst is al geanticipeerd in de prijs, en als Nederland verliest dan tankt hij enorm.fifanoob schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:05:
Ah ik zie dat mijn Frenkie zijn upgrade ook gekregen heeft. Nu vanmiddag nog winnen dan krijgt ie nog een upgrade en dan ga ik hem verkopen.
Ja zo dacht ik ook, maar hij was tijdje terug 3 a 4 dagen ofzo nog 500k waard en nu 590k ongeveer. Ik denk dat men er nog niet zeker van is dat NL van VS wint. Andere kant, de hype is nu hoog, kan hem miss nu beter verkopen. Hij zit toch maar op de bank bij mij. Wellicht later terugkopen als de VS voor komt te staan en ik nog wel het idee heb dat NL gaat winnen.Mesque schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:04:
[...]
Ik zou hem dan zeker nu al verkopen als dat je plan is. De winst is al geanticipeerd in de prijs, en als Nederland verliest dan tankt hij enorm.
Vind het best lastig. Maar denk dat ik hem maar moet verkopen idd.
Moet wel zeggen dat hij wel heel erg fijn speelt. Wellicht dat ik hem later nog wel terugkoop en Yaya Toure ga verkopen. Frenkie zijn body type sluit wel erg bij mijn style aan. Lekker bewegelijk en kan daardoor goed druk zetten.
[ Voor 14% gewijzigd door fifanoob op 03-12-2022 12:17 ]
Je kan het niet op naam zoeken, maar wel op positie, nationaliteit en price range.cubert20 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:58:
Weet iemand hoe je die 91 versie van bobby moore kunt krijgen?
Ik ga mijn frenkie niet verkopen, speelt echt heerlijk, super wendbaar met een goede pass in de benen. Heb hem nog niet eens geprobeert met de upgrade van vandaag , mocht Nederland vandaag ook nog winnen dan is is het meteen 1 van de beste op het middenveld ingame voorlopig.fifanoob schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:14:
[...]
Ja zo dacht ik ook, maar hij was tijdje terug 3 a 4 dagen ofzo nog 500k waard en nu 590k ongeveer. Ik denk dat men er nog niet zeker van is dat NL van VS wint. Andere kant, de hype is nu hoog, kan hem miss nu beter verkopen. Hij zit toch maar op de bank bij mij. Wellicht later terugkopen als de VS voor komt te staan en ik nog wel het idee heb dat NL gaat winnen.
Moet wel zeggen dat hij wel heel erg fijn speelt. Wellicht dat ik hem later nog wel terugkoop en Yaya Toure ga verkopen. Frenkie zijn body type sluit wel erg bij mijn style aan. Lekker bewegelijk en kan daardoor goed druk zetten.
Playstation 5
Zit zelf ook in dubio om hem aan te houden of nu te verkopen. Kan nu nog een kleine winst pakken, en terugkopen voor 60/70K in de plus is ook geen probleem. Het blijft m'n favoriete speler en hij speelt echt geweldig.fifanoob schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:14:
[...]
Ja zo dacht ik ook, maar hij was tijdje terug 3 a 4 dagen ofzo nog 500k waard en nu 590k ongeveer. Ik denk dat men er nog niet zeker van is dat NL van VS wint. Andere kant, de hype is nu hoog, kan hem miss nu beter verkopen. Hij zit toch maar op de bank bij mij. Wellicht later terugkopen als de VS voor komt te staan en ik nog wel het idee heb dat NL gaat winnen.
*GROM* Als Oranje nu al eens een overtuigende pot op de mat had gelegd, was de twijfel niet zo groot, denk ik
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Waarom zou je hem dan verkopen?allstarted1 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:41:
[...]
Het blijft m'n favoriete speler en hij speelt echt geweldig.
Playstation 5
Want bij verlies 300K in rook op zien gaan ook jammer is...daar kun je ongeveer Van Persie mee halen
Met de upgrade die hij nu heeft gehad kan je hem voorlopig nog wel gebruiken hoor is zeker top tier nu. Hij zal wel in waarde zakken als ze verliezen ja omdat hij geen verdere upgrades meer krijgt natuurlijk dan maar voorlopig is hij goed genoeg om in je team te houden.allstarted1 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:47:
[...]
Want bij verlies 300K in rook op zien gaan ook jammer is...daar kun je ongeveer Van Persie mee halen
Playstation 5
Je kunt hem vaak maar beter verkopen in de hype voor de wedstrijd.allstarted1 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:47:
[...]
De prijs is in de hype vaak al gebaseerd op een upgrade en kan ineens hard naar beneden gaan als ze toch niet doorgaan.
Hij stijgt echt wel in prijs nog na nederland win, dan gaat ie 90 worden:)
Ik neem het verlies wel mochten ze niet winnen vind ik frenkie alsnog een goede asset in mijm team en voorlopig nog 1 van mijn sterspelers.
Ik neem het verlies wel mochten ze niet winnen vind ik frenkie alsnog een goede asset in mijm team en voorlopig nog 1 van mijn sterspelers.
[ Voor 48% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 13:39 ]
Playstation 5
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RBbVOwmCpx61QJxrTS3lKRT8.jpg?f=user_large)
Verschil is klein, die kaart zal echt naar 200k ofzo gaan als NL verliest en later nog lager.
Veel winst en wijsheid toegewenst
Aangezien ik die kaart heb is de kans wel groot dat we verliezen trouwens, heb op weinig spelers nog winst gemaakt tijdens dit seizoen futNachtapotheker schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 14:36:
[Afbeelding]
Verschil is klein, die kaart zal echt naar 200k ofzo gaan als NL verliest en later nog lager.
Veel winst en wijsheid toegewenst
Playstation 5
We gaan er liever tegen Argentinië af dus beter doe je hem nog snel weg.Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 14:46:
[...]
Aangezien ik die kaart heb is de kans wel groot dat we verliezen trouwens, heb op weinig spelers nog winst gemaakt tijdens dit seizoen futtoch blijf ik lekker eigenwijs.
Koop even een US speler danStylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 14:46:
[...]
Aangezien ik die kaart heb is de kans wel groot dat we verliezen trouwens, heb op weinig spelers nog winst gemaakt tijdens dit seizoen futtoch blijf ik lekker eigenwijs.
Pulisic kan wel leuk kaartje worden ja als ze winnen
Ik zit nu double down op NL PTG spelers en Bergwijn confrontatie haha ik hou het gewoon bij die gok.
Als NL verliest kap ik gewoon met Fut ook weer een verslaving minder
[ Voor 22% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 15:19 ]
Playstation 5
Zelf zijn gold card is nog steeds erg goed en speel ik nog steeds mee. Een van mijn beste middenvelders in fifa.allstarted1 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:41:
[...]
Zit zelf ook in dubio om hem aan te houden of nu te verkopen. Kan nu nog een kleine winst pakken, en terugkopen voor 60/70K in de plus is ook geen probleem. Het blijft m'n favoriete speler en hij speelt echt geweldig.
*GROM* Als Oranje nu al eens een overtuigende pot op de mat had gelegd, was de twijfel niet zo groot, denk ik
Helaas geen coins voor zijn WK kaart, want anders had ik heb zonder twijfel gekocht.
wijze woorden
Heb gisteren de paarse Modric met een leuke winst verkocht en Schweinie WC icon gedaan. De fodder prijzen zakten goed gister, heeft me 120k gekost. Die bevalt ook prima, iets minder wendbaar dan Modric uiteraard, maar een stuk beter in de duels en de passing is ook erg goed.
Ben het ook met jullie eens dat Frenkie erg fijn speelt in game. Is beter dan de stats doen vermoeden.
Ben het ook met jullie eens dat Frenkie erg fijn speelt in game. Is beter dan de stats doen vermoeden.
[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-12-2022 15:55 ]
Is Frenkie al geupgrade?
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 03-12-2022 16:55 ]
Denzel verdient ook wel een PTG kaart
Pfff goede dag voor alle nederlandse kaartjes:)
Frenkie gaat nu voor 630k
Frenkie gaat nu voor 630k
[ Voor 23% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 18:09 ]
Playstation 5
Valt cafu nog te halen met de swaps? Reeds de 3 x 20 84 gedaan
Zag ergens dat er een swap in een pack zat die je in de store moest halen
Volgens mij doen ze die upgrades van PTG maar 1 keer per week op zaterdag ochtend.. hopelijk nu wat sneller gezien de knockoutfase en ze vrijdag al volgende wedstrijd spelen. Maar tot nu toe was het steeds zaterdag ochtend alleen upgrade.
Playstation 5
wacht nu even op de bergwijn upgrade
Ben zeer content met alle heerenveen spelers, ex heerenveen keuren we ook goed.
Die Noppert kaart gaat denk ik wel komen, helemaal als hij een penal pakt van messi (quote van suleyman van VI)
Die Noppert kaart gaat denk ik wel komen, helemaal als hij een penal pakt van messi (quote van suleyman van VI)
Bergwijn heeft 8x mogen invallen tijdens weekend league. Heeft alleen maar op de paal geschoten. 0 goals en 0 assists. Wat een kut kaart. Hij heeft minstens twee verhogingen nodigcubert20 schreef op zondag 4 december 2022 @ 01:04:
2 zelfs in pakjes geweest tot nu toe. Maar het is een beetje vreemd er zijn er nu 44 gereleased inclusief die packs, maar er hebben nu geloof ik 24 vd 32 landen swap wedstrijden gehad dus dat zou het weer logisch maken dat er nog 8 moeten komen. Maar pin me er niet op vastThibaut1234 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:08:
Valt cafu nog te halen met de swaps? Reeds de 3 x 20 84 gedaan
Misschien dat ze toch tot 60 gaan? Dat werd door futbin gemeld zeiden mensen hier he?
[ Voor 42% gewijzigd door Stylze op 04-12-2022 09:25 ]
Playstation 5
Die in packs, zijn geloof ik extra. Dus het is eigenlijk 50 + (vooralsnog) 2.
Volgens mij is die swapkaart van die Showcase met die Oranje WC spelers een duplicate. Klein foutje van EA....
En nog steeds geen WC kaartje hecubert20 schreef op zondag 4 december 2022 @ 01:04:
Zat ff te kijken, laatste performance based kaartje wat Hveen heeft gekregen is Sam Lammers in 19.. zware jaren. Ook niet het idee dat we bestolen zijn, meer dat er nooit iemand écht solo uitblinkt.
Sinds het wk begint het toch weer een beetje te kriebelen om fifa te gaan spelen (heb hem nog niet in bezit). Heb nu ea acces aangeschaft om even 10 uur te proberen. Daarna zal ik even de knoop echt doorhakken.
Is het eigenlijk betrouwbaar om een digitale key te kopen via een kinguin.net voor de ps5? Ga er eigenlijk vanuit dat dit Keys zijn die bij een playstation geleverd zijn. Ps account koop ik sowieso niet. Dan heb je ergens voor in de 35-40 euro namelijk de game. Bij een kinguin ben je dan ook nog enigsinds verzekerd wat je bij een marktplaats bv niet hebt.
Is het eigenlijk betrouwbaar om een digitale key te kopen via een kinguin.net voor de ps5? Ga er eigenlijk vanuit dat dit Keys zijn die bij een playstation geleverd zijn. Ps account koop ik sowieso niet. Dan heb je ergens voor in de 35-40 euro namelijk de game. Bij een kinguin ben je dan ook nog enigsinds verzekerd wat je bij een marktplaats bv niet hebt.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Doe het nietOxigeon schreef op zondag 4 december 2022 @ 11:20:
Sinds het wk begint het toch weer een beetje te kriebelen om fifa te gaan spelen (heb hem nog niet in bezit). Heb nu ea acces aangeschaft om even 10 uur te proberen. Daarna zal ik even de knoop echt doorhakken.
Fifa spelen of keys kopen ?
Fifa spelen natuurlijk. Shady codes kopen moet je altijd doen
Dit.Oekol schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:21:
[...]
Fifa spelen natuurlijk. Shady codes kopen moet je altijd doen
Maar was reactie op wat ik quotete (
Heb de stoute schoenen aangetrokken en het volgende gedaan.
Heb op marktplaats iedereen met een hoge rating een bericht gestuurd (natuurlijk alleen mensen die fifa verkochten). Heb 30 piek geboden op elke fifa die ik tegen kwam. Ook die digitale codes die bij een playstation 5 zitten. Op een gegeven moment kreeg ik meteen een berichtje terug met iemand die akkoord is gegaan. Ben hem nu aan het downloaden en zodra de Kids vanavond in bed liggen kan ik aan de gang. Wel al het volgende team op de been. Heb nog een 19k muntjes over nu. Nog geen echt idee hoe de chenistry werkt. Maar volgens mij moet je 3 spelers connecten in je team
[ Voor 19% gewijzigd door Oxigeon op 04-12-2022 16:05 ]
Je kan 0 chem hebben, 1,2 en 3. Bij 3 werkt je chemstyle kaartje optimaal. Bij 2 iets minder etc.Oxigeon schreef op zondag 4 december 2022 @ 16:05:
[...]
Heb de stoute schoenen aangetrokken en het volgende gedaan.
Heb op marktplaats iedereen met een hoge rating een bericht gestuurd (natuurlijk alleen mensen die fifa verkochten). Heb 30 piek geboden op elke fifa die ik tegen kwam. Ook die digitale codes die bij een playstation 5 zitten. Op een gegeven moment kreeg ik meteen een berichtje terug met iemand die akkoord is gegaan. Ben hem nu aan het downloaden en zodra de Kids vanavond in bed liggen kan ik aan de gang. Wel al het volgende team op de been. Heb nog een 19k muntjes over nu. Nog geen echt idee hoe de chenistry werkt. Maar volgens mij moet je 3 spelers connecten in je team
[Afbeelding]
Je krijgt 1 chem als je die speler een mede landgenoot heeft, 1 voor competitie en 1 voor euh, help jongens? Voor club?
Weet het even niet meer
Zou als je begint meteen even bij doelstellingen kijken. Daar zitten voor jou nog wel leuke spelers tussen die je gratis kan verdienen door te voldoen aan bepaalde doelstellingen. Spelen/winnen van wedstrijden in bepaalde speel type.
[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 04-12-2022 16:28 ]
fifanoob schreef op zondag 4 december 2022 @ 16:26:
[...]
Je kan 0 chem hebben, 1,2 en 3. Bij 3 werkt je chemstyle kaartje optimaal. Bij 2 iets minder etc.
Je krijgt 1 chem als je die speler een mede landgenoot heeft, 1 voor competitie en 1 voor euh, help jongens? Voor club?
Weet het even niet meer
Zou als je begint meteen even bij doelstellingen kijken. Daar zitten voor jou nog wel leuke spelers tussen die je gratis kan verdienen door te voldoen aan bepaalde doelstellingen. Spelen/winnen van wedstrijden in bepaalde speel type.
Als je er dus 3 combineert met zelfde land of club of competitie moet het goedkomen. Je zou dus 3 competitie in je elftal kunnen krijgen ofzo? Of je moet ze gewoon op land gezet krijgen.... bijvoorbeeld allemaal Nederlandse spelers waardoor je dus eigenlijk 11 competities op het veld hebt staan
De markt blijft me verbazen dit jaar… Koulibaly WC zet even de hoogste prijs van de dag neer na een uitschakeling 
Gezien de prijzen van andere CB’s in de PL is het misschien geen gekke prijs, maar toch gek.
Gezien de prijzen van andere CB’s in de PL is het misschien geen gekke prijs, maar toch gek.
Kan dit wel beamen:) het is vooral een road vol frustratie en verslaving, tenzij je buiten de ultimate team modus kan blijven. Gewoon af en toe een potje seasons online of de carriere modus is gezonder.
Playstation 5
Het is al te laat. Ik ben al hooked. Gisteren de eerste 2 matches online gespeeld (divisions). Beide gewonnen. De eerste stond ik net voor de rust al met 3-0 voor. Die werd dus gequit. De 2e match ging geruime tijd gelijk op. In de 2e helft knikker ik echter 3 goals achter elkaar in het netje. Geloof dat ik met 5-2 gewonnen heb.Stylze schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:00:
[...]
Kan dit wel beamen:) het is vooral een road vol frustratie en verslaving, tenzij je buiten de ultimate team modus kan blijven. Gewoon af en toe een potje seasons online of de carriere modus is gezonder.
Daarna een hele poos alles doordrukken bij de doelstellingen/mijlpalen. Kan dit niet met 1 druk op de knop ofzo?
Flink wat WC spelers gekregen en daarmee maar een team in elkaar gezet via de mobiele telefoon. Kan ik daar vanavond wat mee ballen. Dat team zal beter zijn dan mijn gouden mannetjes. Dan hoop ik voor woensdag nog divisie 9 of misschien wel 8 te zijn.
Helaas niet, bizar dat dit niet kan idd.Oxigeon schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:27:
[...]
Daarna een hele poos alles doordrukken bij de doelstellingen/mijlpalen. Kan dit niet met 1 druk op de knop ofzo?
Oplossing daarvoor is om het te doen via je app op je mobiel. Gaat een stuk sneller!
Let wel op dat die WC spelers uit je club verdwijnen. Volgens mij op het einde van dit Fifa seizoen, maar ik weet het niet 100% zeker.Oxigeon schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:27:
[...]
...
Flink wat WC spelers gekregen en daarmee maar een team in elkaar gezet via de mobiele telefoon. Kan ik daar vanavond wat mee ballen. Dat team zal beter zijn dan mijn gouden mannetjes. Dan hoop ik voor woensdag nog divisie 9 of misschien wel 8 te zijn.
En als je nu net pas begint met deze Fifa kun je bv die WC Swaps objectives doen met golden goal friendlies. Dan haal je wss heel veel objectives en dan kun je met die tokens fodder pakketten binnen halen.
[ Voor 15% gewijzigd door Robbio85 op 05-12-2022 13:45 ]
Dat klopt, maar in ruil daarvoor krijg je reward(s)Robbio85 schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:43:
[...]
Let wel op dat die WC spelers uit je club verdwijnen. Volgens mij op het einde van dit Fifa seizoen, maar ik weet het niet 100% zeker.
Rewards zijn echt een drama de laatste tijd.Rhain schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:44:
[...]
Dat klopt, maar in ruil daarvoor krijg je reward(s)
Je speelt enerzijds voor de fun, maar ook om je team verder uit te bouwen, maar dat is lastig met zulke slechte packluck.
Daarnaast ook zo dom geweest om tradable Cancelo (gold) in een sbc te stoppen
wijze woorden
Ik zeg uit mijn hoofd dat ze 17 januari ergens verdwijnen. Je krijgt inderdaad rewards als ze verdwijnen. Maar tot die tijd zijn deze gasten beter dan mijn eigen die ik heb. Zo heb ik dus eigenlijk nog tot 17 januari om een fatsoenlijk team op de been te brengen.Robbio85 schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:43:
[...]
Let wel op dat die WC spelers uit je club verdwijnen. Volgens mij op het einde van dit Fifa seizoen, maar ik weet het niet 100% zeker.
En als je nu net pas begint met deze Fifa kun je bv die WC Swaps objectives doen met golden goal friendlies. Dan haal je wss heel veel objectives en dan kun je met die tokens fodder pakketten binnen halen.
Ik zit eigenlijk wel een beetje met het volgende... Voorheen kreeg je vaak tradeble pakjes zodat je wat centjes kon verdienen. Is dit tegenwoordig niet meer? Toevallig nu bezig met de match marques. Daar zijn ze wel nog tradeble. Voor de rest vrijwel niks meer. Of kijk ik verkeerd.
Ik kreeg Vini Jr 2x binnen een week. Per ongeluk beiden in SBC gegooidValandil schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:48:
[...]
Rewards zijn echt een drama de laatste tijd.
Je speelt enerzijds voor de fun, maar ook om je team verder uit te bouwen, maar dat is lastig met zulke slechte packluck.
Qua packluck mag ik niet klagen. Tot nu toe tradeable Ginola, Ji-Sung Park WC Hero tradeable en untradeable (uit die WC hero SBC), Mascherano WC Hero untradeable. Ik teer nog steeds op de coins van die Ginola. Af en toe fodder inkopen als het laag is, en nu een gelukje met Guimares PTG die ik voor 280k heb gekocht.
De IF kaarten stijgen langzaam nu. Heb daar nog een stuk of 20 van op de transferlijst. Hopelijk stijgen die tot ongeveer 20k.
Minder tradeable rewards idd. Vorige Fifa's waren die Hybrid SBC rewards nog tradeable, nu niet meer. We moeten het doen met SB/Rivals/Champions en de packs uit sommige SBC's (vooral die met meerdere panelen).Oxigeon schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:54:
[...]
Ik zeg uit mijn hoofd dat ze 17 januari ergens verdwijnen. Je krijgt inderdaad rewards als ze verdwijnen. Maar tot die tijd zijn deze gasten beter dan mijn eigen die ik heb. Zo heb ik dus eigenlijk nog tot 17 januari om een fatsoenlijk team op de been te brengen.
Ik zit eigenlijk wel een beetje met het volgende... Voorheen kreeg je vaak tradeble pakjes zodat je wat centjes kon verdienen. Is dit tegenwoordig niet meer? Toevallig nu bezig met de match marques. Daar zijn ze wel nog tradeble. Voor de rest vrijwel niks meer. Of kijk ik verkeerd.
Nee klopt, weinig is meer tradeable. Zelfs packs in de store moet je nu opletten. EAOxigeon schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:54:
[...]
Ik zeg uit mijn hoofd dat ze 17 januari ergens verdwijnen. Je krijgt inderdaad rewards als ze verdwijnen. Maar tot die tijd zijn deze gasten beter dan mijn eigen die ik heb. Zo heb ik dus eigenlijk nog tot 17 januari om een fatsoenlijk team op de been te brengen.
Exact om die reden ben ik gisteren opnieuw begonnen...Valandil schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:48:
[...]
Rewards zijn echt een drama de laatste tijd.
Weekend league was drama met 5-15 geloof ik en dan heb ik 4 van de 5 wins nog gehad.. Maar dat heb ik grotendeels aan mezelf te danken. Vaak verliezen met 1-2, 2-3..
Maar de rewards waren voor de zoveelste keer een teleurstelling dit seizoen. Dit seizoen nog geen 1 klapper(tje) kunnen maken. Ook wat uit de 3x 84+ x20 kwam ging compleet nergens over.
Met als resultaat dat ik wat "leuke" untradable spelers heb en zo'n 150k in de club. Maar t.o.v. de "concurrentie" is dit gewoon heel karig. Dus dat bederft mijn plezier.
En dus nu opnieuw begonnen. Louter 20 simpele pakjes verder en ik pack Giroud WC story (bij die andere nog 20 nog wat 84,85, 87 fodder). Is Giroud een klapper? nee. Is het geluk? Vast. Is het garantie voor de toekomst? nee. Maar ik heb er nu al meer plezier in dan sinds de release.
Heb je al die 84x20 packs geopend, en kwam daar niets uit qua specials? Dat is wel erg karig, op Twitter lijkt het wel alsof iedereen een R9 of Cruijff eruit haalde..Rhain schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:03:
[...]
Exact om die reden ben ik gisteren opnieuw begonnen...
Weekend league was drama met 5-15 geloof ik en dan heb ik 4 van de 5 wins nog gehad.. Maar dat heb ik grotendeels aan mezelf te danken. Vaak verliezen met 1-2, 2-3..
Maar de rewards waren voor de zoveelste keer een teleurstelling dit seizoen. Dit seizoen nog geen 1 klapper(tje) kunnen maken. Ook wat uit de 3x 84+ x20 kwam ging compleet nergens over.
Met als resultaat dat ik wat "leuke" untradable spelers heb en zo'n 150k in de club. Maar t.o.v. de "concurrentie" is dit gewoon heel karig. Dus dat bederft mijn plezier.
En dus nu opnieuw begonnen. Louter 20 simpele pakjes verder en ik pack Giroud WC story (bij die andere nog 20 nog wat 84,85, 87 fodder). Is Giroud een klapper? nee. Is het geluk? Vast. Is het garantie voor de toekomst? nee. Maar ik heb er nu al meer plezier in dan sinds de release.
Huh maar dan loop je toch nog veel verder achter op de rest als je opnieuw begint?Rhain schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:03:
[...]
Dat packluck acount based is lopen we hier wel eens over te grappen maar dat is natuurlijk onzin, enige waar ik EA wel van verdenk is dat ze streamers accounts flaggen voor top tier cards.
Playstation 5
@Robbio85 Yes alle 3, geen promo spelers (wat toen nog RTG promo dacht ik) alleen wat (duplicate) fodder. En als je dan idd net als ik wel eens naar wat YT-ers kijk.. Waar dan multiple promo spelers of anders uit komt.
Dan is dat misschien in het verlengde van @Stylze.
En ja, ik moet nu opnieuw beginnen, maar wat ik zeg, voor nu in ieder geval iets minder gefrustreerd en speel nu relaxt in DIV10.. Maar daarnaast eerst nog wat objectives voltooien. Het voelt gewoon als een opluchting om opnieuw te beginnen.
En ja, ik moet nu opnieuw beginnen, maar wat ik zeg, voor nu in ieder geval iets minder gefrustreerd en speel nu relaxt in DIV10.. Maar daarnaast eerst nog wat objectives voltooien. Het voelt gewoon als een opluchting om opnieuw te beginnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Rhain op 05-12-2022 14:21 ]
Opnieuw beginnen zie ik niet zitten. Heb inmiddels wel een lekker team bij elkaar.Rhain schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:03:
[...]
Net Puyol SBC gedaan. Altijd groot fan van hem geweest. Aangezien ik deze editie minder fanatiek speel, kan de meta mij geen reet meer boeien.
Vorige editie was hij ook erg goed, met name door zijn positionering en agressiviteit.
Gaat nu ook mijn achterhoede staan met Ake er naast en bij 3 mans achterhoede Palhinha als grote centrale CV.
Nu maar Nuno Mendes op de plek van Cancelo gezet en weer wat coins verzamelen om Cancelo weer terug te kunnen kopen.
Nog 3 tokens voor de 3 x 20x84+
Pakketjes bewaar ik dan voor als er weer een leuke promo aankomt, maar heb er geen hoge verwachtingen van.
wijze woorden
Kan ik me voorstellen. 20 van die klote tokens en dan wat duplicate goilds krijgen... ik had alleen die 84x20 gedaan voor een paar tokens en daar kwam Ji Sung Park en Mascherano (beiden WC hero) uit, plus nog een PTG kaart van zo'n Qatar speler.Rhain schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:21:
@Robbio85 Yes alle 3, geen promo spelers (wat toen nog RTG promo dacht ik) alleen wat (duplicate) fodder. En als je dan idd net als ik wel eens naar wat YT-ers kijk.. Waar dan multiple promo spelers of anders uit komt.
De verwachtingen waren niet hoog, maar dit was eigenlijk al een weerspiegeling van heel het seizoen. En na de rewards van afgelopen weekend (waar ik ook al niet veel van verwachtte) was het wel de druppel.Robbio85 schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:23:
[...]
Kan ik me voorstellen. 20 van die klote tokens en dan wat duplicate goilds krijgen... ik had alleen die 84x20 gedaan voor een paar tokens en daar kwam Ji Sung Park en Mascherano (beiden WC hero) uit, plus nog een PTG kaart van zo'n Qatar speler.
Spelen jullie wel eens onder het RTG principe? En hoe? Geloof dat de regels nog wel eens anders geinterpreteerd worden.. De basis is eigenlijk geen spelers kopen met echt geld? Of bijvoorbeeld helemaal geen spelers kopen, maar alleen first-owned?
[ Voor 17% gewijzigd door Rhain op 05-12-2022 14:36 ]
Volgens mij bedoelen ze met RTG alleen dat je geen Fifa points mag gebruiken, dus geen echt geld erin stoppen. Dat is voor mij al te laat, heb er zo'n 100 euro ingestopt (waar dan die Ginola uit kwam...)Rhain schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:28:
[...]
De verwachtingen waren niet hoog, maar dit was eigenlijk al een weerspiegeling van heel het seizoen. En na de rewards van afgelopen weekend (waar ik ook al niet veel van verwachtte) was het wel de druppel.
Spelen jullie wel eens onder het RTG principe? En hoe? Geloof dat de regels nog wel eens anders geinterpreteerd worden.. De basis is eigenlijk geen spelers kopen met echt geld? Of bijvoorbeeld helemaal geen spelers kopen, maar alleen first-owned?
WL was leuk om te spelen, slechts 38 punten gehaald, maar gister avond was de gameplay wel apart om te zien, kan niet goed beschrijven wat er is.
Maar heel raar, een Vinicius met snelheid 95 is zo traag op de Playstation 5.
Maar heel raar, een Vinicius met snelheid 95 is zo traag op de Playstation 5.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Snap niet dat die upgrades van kaarten zo lang duren 3 dagen later en nog steeds geen bergwijn upgrade, gezien de hoeveelheid geld die ze binnenharken is een systeempje die gewoon meteen alles update toch niet een heel gek idee voor EA?
Playstation 5
IFTTT gekoppeld aan Goal.com zou geen overbodige luxe zijn nee. Maar EA kennende programmeren ze het zo dat Spanja - Costa Rica tot een +7 upgrade voor Carvajal had geleid, haha 😂Stylze schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:15:
Snap niet dat die upgrades van kaarten zo lang duren 3 dagen later en nog steeds geen bergwijn upgrade, gezien de hoeveelheid geld die ze binnenharken is een systeempje die gewoon meteen alles update toch niet een heel gek idee voor EA?
Leuk dat ze dit jaar zoveel Nl/Eredivisie spelers uitbrengen 
Speel nu met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=bcX7dJtxbxuk:FFA23PS5
Speel 433 (4) met de twee cm's en een cam.
Gakpo, van Persie, Bergwijn
Wijnaldum, Berghuis, Kuyt
Hernandez, van Dijk, De Ligt, Cuadrado
Moet zeggen dat de opstelling me heel goed bevalt. Zeker nu de meeste weer met de smalle opstellingen spelen.
Speel nu met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...fId=bcX7dJtxbxuk:FFA23PS5
Speel 433 (4) met de twee cm's en een cam.
Gakpo, van Persie, Bergwijn
Wijnaldum, Berghuis, Kuyt
Hernandez, van Dijk, De Ligt, Cuadrado
Moet zeggen dat de opstelling me heel goed bevalt. Zeker nu de meeste weer met de smalle opstellingen spelen.
Volgens mij moet dest ook al een tijdje naar 84Stylze schreef op maandag 5 december 2022 @ 17:15:
Base Cafu uit de Icon pack. Had nog geen Icon rechtsback dus dikke prima. Nu nog een linksback
Wat is die Bale een bizar lekkere kaart om me te spelen zeg. Zo jammer dat hij niet fatsoenlijk te linken is aangezien ik met Donovan (workrates denk) niet uit de voeten kan en Campos me gewoonweg doelpunten kostte door zn lengte 
Terug naar chiesa & Courtois dan maar
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
Terug naar chiesa & Courtois dan maar
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
Ik vind het altijd wel lollig als van die Youtubers heel cool een RTG doen. Ik speel al jaaaaren eigenlijk op die manier, ik koop het spel (wel ultimate dus met wat begin packs) maar verder gewoon geen geld in steken. Of je jezelf daarnaast nog wilt opleggen dat je alleen met first owner spelers speelt kun je als extra dimensie toevoegen en is voornamelijk leuk als je toch eigenlijk alles kunt kopen anders.Rhain schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:28:
[...]
De verwachtingen waren niet hoog, maar dit was eigenlijk al een weerspiegeling van heel het seizoen. En na de rewards van afgelopen weekend (waar ik ook al niet veel van verwachtte) was het wel de druppel.
Het is ook helemaal niet cooler om het zonder het kopen van packs te doen, het is misschien cooler om het zonder shitloads aan FUTpoints te doen.. en dan nog, alsof het allemaal zo bijzonder is. Zelfs als casual gamer kun je best een aardig team bouwen. Nee, je kunt niet alle SBC's doen (met de huidige staat van packs verkrijgen al helemaal niet
), maar als je een beetje rustig aan doet met je munten en high-rated kaarten is er best wat mogelijk.
En die Youtubers zitten uren te grinden en te spelen..
Ik heb er zelf nog ongeveer 100 euro extra aan FUTpoints inzitten en kan nou niet bepaald zeggen dat het me gruwelijk veel extra's heeft opgeleverd. Kleine 100k extra aan munten misschien? Heb ietsje meer kans gehad op betere kaarten omdat ik iets meer packs heb kunnen openen. Maar uiteindelijk vooral troep.
Heb nu een Bundesliga/Serie A hybrid waar ik best tevreden over ben en die ik ongetwijfeld ook zonder die 100 euro extra had kunnen hebben. Sterker.. door die 100 euro ben ik juist niet langer geneigd meer punten te kopen, want je voelt je 9 van de 10 keer toch genaaid.
In FIFA21 had ik zelfs minder geld aan FUTpoints uitgegeven en uiteindelijk geeindigd met een prima team, zeker toen ik 2 weken thuis zat met corona en alle tijd had om lekker te grinden met TOTS.
En die Youtubers zitten uren te grinden en te spelen..
Ik heb er zelf nog ongeveer 100 euro extra aan FUTpoints inzitten en kan nou niet bepaald zeggen dat het me gruwelijk veel extra's heeft opgeleverd. Kleine 100k extra aan munten misschien? Heb ietsje meer kans gehad op betere kaarten omdat ik iets meer packs heb kunnen openen. Maar uiteindelijk vooral troep.
Heb nu een Bundesliga/Serie A hybrid waar ik best tevreden over ben en die ik ongetwijfeld ook zonder die 100 euro extra had kunnen hebben. Sterker.. door die 100 euro ben ik juist niet langer geneigd meer punten te kopen, want je voelt je 9 van de 10 keer toch genaaid.
In FIFA21 had ik zelfs minder geld aan FUTpoints uitgegeven en uiteindelijk geeindigd met een prima team, zeker toen ik 2 weken thuis zat met corona en alle tijd had om lekker te grinden met TOTS.
Het was weer cashen vanavond met de icon sbc 
Ik heb die Guimaraes toch behoorlijk te vroeg verkocht
Ik heb die Guimaraes toch behoorlijk te vroeg verkocht
[ Voor 40% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-12-2022 22:31 ]
ik twijfel of ik hem zal doen. Donderdag maar eens voor untradeable rewards kiezen en kijken hoever we komen.
Misschien helpt het bij je twijfel: ik had Pires....fifanoob schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:32:
ik twijfel of ik hem zal doen. Donderdag maar eens voor untradeable rewards kiezen en kijken hoever we komen.
Ik doe deze gamble sbc’s alleen als ze echt goedkoop zijn of met n grote kans op n goede kaart. Zoals de WC hero’s only. Nu dus cashen met t fodder
:strip_exif()/f/image/EhnxckSfWn32cF245XS1WFfb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TlDrJ9ctwBkLMPf1i56Nl85V.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OQ49z2BV2e4GEkkGrqPPfsMw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5ALeNVCR2fx8dky82SxXCfak.png?f=fotoalbum_large)