[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 48 ... 120 Laatste
Acties:

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

SterqVerhael schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:26:
Die year in review is het niet waard. Ik kreeg de keuze uit 2 milestone players :+ Heb voor Pukki gekozen, maar daar heb je natuurlijk helemaal niets (meer) aan.

Wat zijn jullie keuzes tot nu toe met de Swaps? Ik zie nog weinig soeps langs komen op YT bij de mensen die de WC ICON player pick hebben gedaan voor 35 swaps. Volgens mij kun je dan nog beter voor de Marvel Hero PP gaan.
Die pick is natuurlijk weer een manier van EA om de lucht uit de markt te halen :P Bizar trouwens dat 84-rated kaarten ongeveer 150% duurder zijn geworden door alle SBC's. Had ik dus meer van moeten inslaan toen het kon, maar dan had m'n transferlijst helemaal volgestaan. En zou ik dus niks meer kunnen openen :+ 86-/87-rated lijken eerder gedropt te zijn, net als 88-rated.

Gisteren even Klose WC Icon gekocht en een paar potten mee gespeeld. Kon er echt helemaal niks mee, totaal niet mijn type spits. Dan voelt Morientes WC Hero echt 20x beter aan.

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUIWsNsu8oxE2bbK0ZOPZdjgAek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WAiRg1IHOtU00soozNBVLLEc.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook zeker tevreden :) :)

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Rhain schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:52:
[...]

Ik ben voor de 3x 84+ x20 gegaan voor 20 tokens. Met m'n packluck hoef ik geen player picks meer te proberen. Ook hier had ik geen hoge verwachtingen en uiteraard was het ook 3x niks. Maar toch voldoende fodder op Van Persie te kunnen doen. En nog wat over voor een WC Hero, waar na Campos nog eens Cahill uit kwam.

Zijn er hier trouwens nog meer die met RvP spelen? En zo ja, wat vinden jullie ervan? Ben zelf wel zeer tevreden. Eerst met een artist in de punt, daarna toch maar met een hunter. Hunter gaat bij mij beter.
Ik gebruik bij van Persie juist de Hawk, maar ben ook niet echt bezig om hem weg te steken. Ik ben nu voor de fun aan het spelen in een 4-5-1 met forward runs en daar is hij een soort van centrale spil waar alles om heen draait (de CAMS en de LM/RM) met veel positiewisselingen. Speelt best wel heel leuk en met hawk heeft hij net wat betere schietstats icm dat beetje extra strength aangezien ik hem ook vaak aan speel met de rug naar de goal. Pace is dan minder belangrijk. Ik denk niet dat het een taktiek is voor Rivals, want ik merk dat het achterin wel beetje kwetsbaar is.

Ik ben nog heel hard aan het twijfelen wat ik met mijn tokens doe: stiekem lijkt me de 1/3 icon player pick wel leuk in de hoop op 1 van de toppers (zijn er vrij veel en weinig echte troep), maar is altijd een risico terwijl Vieira tot eind van de game 1 vd top cdm zal zijn...

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Overigens nog niet genoemd denk ik, maar dit jaar weer de complimenten voor de muziekkeuze van EA. Paar leuke bandjes en nummers ontdekt dankzij FIFA.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-01 00:16
Prosac schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:35:
Overigens nog niet genoemd denk ik, maar dit jaar weer de complimenten voor de muziekkeuze van EA. Paar leuke bandjes en nummers ontdekt dankzij FIFA.
Eens, vind het vooral een goede stap dat zij de klassiekers van de vorige FIFA's aan de afspeellijst hebben toegevoegd. Helemaal terug naar 2001 zelfs.

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05-2025
Lashrom schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:46:
[...]
Eens, vind het vooral een goede stap dat zij de klassiekers van de vorige FIFA's aan de afspeellijst hebben toegevoegd. Helemaal terug naar 2001 zelfs.
Heeft dat niet met het WK te maken? De "klassiekers" vielen mij op toen het WK begon (of de WK promo's van FUT)? Sterker nog, als ik met FIFA bezig ben zit het gezin op de bank mee te neurieen oOo

spotify FIFA 23 World Cup playlist: https://open.spotify.com/...BHcee?si=a6952933aefb43d0

[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 29-11-2022 13:56 ]

• Lashrom
Rhain schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:53:
[...]

Heeft dat niet met het WK te maken? De "klassiekers" vielen mij op toen het WK begon (of de WK promo's van FUT)? Sterker nog, als ik met FIFA bezig ben zit het gezin op de bank mee te neurieen oOo

spotify FIFA 23 World Cup playlist: https://open.spotify.com/...BHcee?si=a6952933aefb43d0
Klopt, was gelijktijdig toegevoegd samen met de update van WK ;-)

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:21
Merk dat de huidige gameplay me steeds beter ligt. Kwalificaties weer makkelijk gehaald.

Tchoumendi is na zn update echt een beest geworden! Iemand sterling al geprobeerd na de update?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Augy schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:48:
Merk dat de huidige gameplay me steeds beter ligt. Kwalificaties weer makkelijk gehaald.

Tchoumendi is na zn update echt een beest geworden! Iemand sterling al geprobeerd na de update?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0m-8IhLa8h1C1W_xDyc0J6DvUo8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QKnL5PldDYeYxGXflpUeQkvl.png?f=fotoalbum_large

Spelen bij mij wel lekker :)

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:12
Heb baggio 91 uit icon pack
Wil hem gaan proberen, welke Chem raden jullie aan
Komt op cam in een 433-4

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
Markvd1984 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:33:
Heb baggio 91 uit icon pack
Wil hem gaan proberen, welke Chem raden jullie aan
Komt op cam in een 433-4
Denk dat basic wel goed werkt, alle gebieden een kleine boost.
Maestro geeft mooie boost aan alle aanvallende stats.
En anders maar iets met speed.

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:12
cubert20 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:46:
[...]

Denk dat basic wel goed werkt, alle gebieden een kleine boost.
Maestro geeft mooie boost aan alle aanvallende stats.
En anders maar iets met speed.
Twijfelde zelf over motor of hunter

• Bozzel1987
Markvd1984 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:56:
[...]

Twijfelde zelf over motor of hunter
Wat moet de cam doen in je systeem? Spelverdeler met stay forward? Meer box-to-box? Juist ook diep gaan en bij de spits aansluiten of er over heen?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:54
Dit team voelt nu goed gebalanceerd aan, heb vandaag Guimares er nog in gezet ipv Merino (die is trouwens echt heel erg goed voor zn prijs).

Ben blij dat we een wat vlottere Modric hebben nu, hele fijne speler.

Die Morientes kan ook iedereen aanraden. Cordoba is ook erg fijn nu niet iedereen meer met Haaland voorin speelt :+

Salah op cam is ook geweldig, er zijn maar weinig spelers met soortgelijke loopacties en die gaten trekt.
Helaas heb ik niemand die LM/LW kan spelen, dan zou ik de goedkopere en nagenoeg gelijke IF kunnen pakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8v9KAyovwF-xAEriR6WmY9bZ9M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DUez2W3zcpCYnSFQXFSxpCzr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-11-2022 16:11 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03
Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:10:
Dit team voelt nu goed gebalanceerd aan, heb vandaag Guimares er nog in gezet ipv Merino (die is trouwens echt heel erg goed voor zn prijs).

Die Morientes kan ook iedereen aanraden. Cordoba is ook erg fijn nu niet iedereen meer met Haaland voorin speelt :+

Salah op cam is ook geweldig, er zijn maar weinig spelers met soortgelijke loopacties en die gaten trekt.
Helaas heb ik niemand die LM/LW kan spelen, dan zou ik de goedkopere en nagenoeg gelijke IF kunnen pakken.

[Afbeelding]
Jezus kom je nog wel is de deur uit manmet zon team? :+

Met beetje geluk gaat die bruno echt een zieke kaart worden.

Playstation 5

• Lashrom

[Afbeelding]
Jij hebt het nu al uitgespeeld zie ik ... Zou het zelfs niet meer erg vinden als ik geen coins meer over had haha. :+

• Nachtapotheker
@Lashrom @Stylze Ben nu aan het sparen voor TOTY 😅 maar ik heb een icon gepacked in het begin van 800k en daarna veel gehandeld. Dat hoeft niet veel tijd de kosten als je het op de juiste momenten doet. Handel denk ik gemiddeld 30-60 min per dag.

Die Keane en Morientes heb ik grotendeels met UT fodder gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-11-2022 18:23 ]

• Prosac
Nou was ik positief over die swaps-sessies... maar met costa rica is echt niet te doen joh :D

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:03
Prosac schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:38:
Nou was ik positief over die swaps-sessies... maar met costa rica is echt niet te doen joh :D
Jawel hoor, het is mij ook in +/- 40 wedstrijden gelukt. :+

EA heeft het alleen weer veranderd: max. 60 potjes op een dag... 8)7

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:30

Oekol

waka waka hey hey

Haha net echt een bizar potje. Ik kom 5-0 voor die gozer leaved maar niet prima. Ineens uit het niet goal na goal. Bij 5-7 voor hem ben ik maar geleaved. Kutspel:+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:32

[Afbeelding]
Ik zoek eigenlijk nog een erg kopsterke spits, is Morientes dat?
Dan kan ik in een 4321 A l Owairan op links zetten en eto'o/fati/chiesa op rechts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nnc1Y3zg5gXvVFypSwLU_Qsbx-U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wVg7YefEp34mYhInvysMnswy.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren Cannavaro baby gekregen uit de icon pack en vandaag Del Piero. Van de weinige tradable spelers denk ik toch dat Lucio het veld moet ruimen voor Cannavaro ondanks Lucio een beest is.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Laatste drie foto's zijn 41212 opstellingen. Speel ik in de verkeerde opstelling? Speelt dat zoveel fijner?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:17
Oekol schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:33:
Laatste drie foto's zijn 41212 opstellingen. Speel ik in de verkeerde opstelling? Speelt dat zoveel fijner?
Beginopstellingen...

• Nachtapotheker
_Uploader_ schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:04:
[...]

Ik zoek eigenlijk nog een erg kopsterke spits, is Morientes dat?
Dan kan ik in een 4321 A l Owairan op links zetten en eto'o/fati/chiesa op rechts.

[Afbeelding]

Gisteren Cannavaro baby gekregen uit de icon pack en vandaag Del Piero. Van de weinige tradable spelers denk ik toch dat Lucio het veld moet ruimen voor Cannavaro ondanks Lucio een beest is.
In de lucht vind ik hem oke maar niet meer dan dat (hoewel de stats anders doen vermoeden). Voor pure koopkracht zou ik Lewandowski pakken of Benzema, die vond ik beter in de lucht.

[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 29-11-2022 22:54 ]

• Bozzel1987
Wat is je budget?

• _Uploader_
Nachtapotheker schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 22:51:
[...]

In de lucht vind ik hem oke maar niet meer dan dat (hoewel de stats anders doen vermoeden). Voor pure koopkracht zou ik Lewandowski pakken of Benzema, die vond ik beter in de lucht.
Ah dat is goed om te weten zeg, dank je!
Rond de 800 900k

Hmm, dan komt Voller ook in beeld zie ik net :)

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 29-11-2022 23:02 ]

• Nachtapotheker
_Uploader_ schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 23:00:
[...]

Ah dat is goed om te weten zeg, dank je!
👍 voor Morientes had ik die OTW Lewa er staan, ook een heerlijke spits. Uiteindelijk voor Morientes gekozen omdat hij wat sneller is. Al voelt Lewa met hawk (lengthy) best vlot aan.

• Gurbuh
Die WC icons hebben trouwens ook een bronze en silver gedeelte weer trouwens, voor de mensen die net als ik dat niet meteen bedacht hadden :P Ik kreeg o.a. Bounou en PTG Hincapie en de rewards zijn tradeable.

• Bozzel1987
Of Drogba?

• _Uploader_
Ik wist niet dat hij een 5* WF had en ingame is hij Maldini 7(8)7. Die ga ik eerst even proberen!

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
_Uploader_ schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 23:17:
[...]

Ik wist niet dat hij een 5* WF had en ingame is hij Maldini 7(8)7. Die ga ik eerst even proberen!
cantona

• Nachtapotheker
Cantona lijkt mij ook nog erg interessant om te proberen :)

• Stylze
Jezus joh ik speel bijna elk Potje in Divisie 4 tegen een Icon Ronaldo, Pele of Cruyff.
Ze hebben wel flink staan uitdelen de afgelopen week of niet, iedereen zit nu al bijna met een endgame team lijkt het in November..
EA zal wel giga hebben lopen cashen met die black friday deals zodat iedereen al die sbcs kon doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 30-11-2022 09:14 ]

Playstation 5

• Moody2204
Stylze schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:13:
Jezus joh ik speel bijna elk Potje in Divisie 4 tegen een Icon Ronaldo, Pele of Cruyff.
Ze hebben wel flink staan uitdelen de afgelopen week of niet, iedereen zit nu al bijna met een endgame team lijkt het in November..
EA zal wel giga hebben lopen cashen met die black friday deals zodat iedereen al die sbcs kon doen.
Ja, niet normaal wat je regelmatig al tegenkomt. Wat ik dan nogal irritant vind is dat die kaarten ook vaak net de doorslag geven. Waardoor het pay to win lekker in stand blijft voor de geldwolven van EA. Ik denk dat de endgame teams straks bestaan uit 11 spelers met een 99 rating.

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 09:58
Prosac schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:38:
Grappig, precies hetzelfde hier. Ik heb meer dan 20 potjes nodig gehad om de 6 wins bij elkaar te schrapen met die costa ricanen. En het heeft me een controller gekost uit frustratie. Man wat irritant. Start je een nieuw potje, volle concentratie, en loopt de tegenstander gewoon recht door op mn doel af zonder dat mijn spelers ook maar een vinger uitsteken 8)7

Vervolgens mijn Vini Jr kaart in een Hero SBC gegooid in de veronderstelling dat ik er een gediscard had. Bleek dat ik die duplicate al in een andere SBC had gegooid. Wat krijg ik uit de Hero SBC? Een of andere nutteloze Amerikaan. Eigen schuld dikke bult, had ik maar niet zo'n achterlijke gok SBC moeten doen... Tijd voor wat anders dan Fifa ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Robbio85 op 30-11-2022 10:02 ]

• Gurbuh
Costa Rica ging best snel bij mij, gewoon Ruiz op CAM zetten :P

• Robbio85
Gurbuh schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:11:
Ja ik had me er makkelijk vanaf gemaakt en gewoon random costa rica WK spelers op de verdedigende posities gezet. RM's en RW's zijn daar toch niet zo goed in :+

Moet nog 8 tokens verzamelen voor de 60x84 (heb de 20x84 al gedaan om destijds de Keane SBC te doen). Daarna kap ik ermee.

Trouwens komt de 60x84 in 3 aparte packs of een grote?

[ Voor 20% gewijzigd door Robbio85 op 30-11-2022 10:28 ]

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-01 13:22
En Navas op goal scheelt ook. In die swaps is het belangrijk dat je 2 snelle spitsen hebt. Bij mij hebben Okocha en Owairan al menig gemaakt vanaf de aftrap😅

• Prosac
Robbio85 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:26:
[...]

Trouwens komt de 60x84 in 3 aparte packs of een grote?
3x een 20x84+

doe gewoon nog ff drie tokens extra voor de 20x82+, want fodder is heel lastig deze FIFA.

Ik zit de hele tijd bronzen en zilveren spelers te bewaren voor de league-sbc's, maar die hadden er volgens mij allang moeten zijn toch?

• Gurbuh
Prosac schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:23:
[...]

3x een 20x84+

doe gewoon nog ff drie tokens extra voor de 20x82+, want fodder is heel lastig deze FIFA.

Ik zit de hele tijd bronzen en zilveren spelers te bewaren voor de league-sbc's, maar die hadden er volgens mij allang moeten zijn toch?
League SBCs waren vorig jaar al ver :r t dus goede kans dat die niet terugkomen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Ik denk dat ik ook voor cafu probeer te gaan. De swaps verlopen wel redelijk snel en zit nu op 16 tokens dus dat moet wel te halen zijn. Tis alleen de vraag heb ik daar ook zin in. Vandaag 4 swaps gehaald en daar 30 potjes voor nodig gehad. Tijdsbestek van een klein uurtje.

• Bozzel1987
Ik zit nu op 32 tokens en twijfel tussen de icon pick en Vieira. De 35 moet ik vandaag wel kunnen aftikken en 40 deze week (nog 6 swaps en 2 SB tokens open). Als ik zie wat de opties zijn van de player pick zijn er 15 die ik kan pakken en kan ik ze indelen in 4 groepen:
5 spelers top: Ronaldo, Pele, Cruyff, Zidane en Eusebio (voorkeur Zidane)
2 spelers goed: Emilio en Drogba
2 redelijk: Petit en Zambrotta
5 jammer: Klose, Laudrup, Moore, Cech, Crespo
1 klote: Figo (duplicate en untradeable)

Op basis hiervan zou ik toch wel redelijk odds moeten hebben om iets acceptabels tot heel goed te krijgen? Wat zouden jullie doen?

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-01 13:22
fifanoob schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:48:
Ik denk dat ik ook voor cafu probeer te gaan. De swaps verlopen wel redelijk snel en zit nu op 16 tokens dus dat moet wel te halen zijn. Tis alleen de vraag heb ik daar ook zin in. Vandaag 4 swaps gehaald en daar 30 potjes voor nodig gehad. Tijdsbestek van een klein uurtje.
Heb Cafu ook gedaan goeie back en mooi design kaart en goede rb had ik nog niet. Nu nog even doorsparen voor 1x 20x84 pack zijn 10 tokens dacht ik moet lukken.

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:37
Bozzel1987 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 13:40:
Ik zit nu op 32 tokens en twijfel tussen de icon pick en Vieira. De 35 moet ik vandaag wel kunnen aftikken en 40 deze week (nog 6 swaps en 2 SB tokens open). Als ik zie wat de opties zijn van de player pick zijn er 15 die ik kan pakken en kan ik ze indelen in 4 groepen:

Op basis hiervan zou ik toch wel redelijk odds moeten hebben om iets acceptabels tot heel goed te krijgen? Wat zouden jullie doen?
alleen is de pot redelijk en jammer wel een goede 70% aan packkans als ik al die video's zie van SBC openingen.
Kans dat je genaaid wordt is levensgroot.

• Rhain

Nu snap ik waarom ik zoveel mensen met Klose of Laudrup zie.. Het blijft een gok.. Vanochtend nog maar eens een 87+ icon pick gedaan.. Xavi baby -O-

• Stylze

Je moet er wel rekening mee houden dat ze de pakkans van die top spelers veel lager hebben gemaakt dan die van je jammer poule. Ik zou het risico niet nemen en voor Viera of Cafu gaan, maarja aan de andere kant is dit wel de grootste kans in de game om zo'n Pele, Cruyff of Zidane te pullen :+

Die tokens grinden is wel echt een kutwerk en dan een Cech of Klose pullen kan je behoorlijk chagrijnig maken natuurlijk.

Playstation 5

• Bozzel1987
Stylze schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:52:
[...]

Je moet er wel rekening mee houden dat ze de pakkans van die top spelers veel lager hebben gemaakt dan die van je jammer poule. Ik zou het risico niet nemen en voor Viera of Cafu gaan, maarja aan de andere kant is dit wel de grootste kans in de game om zo'n Pele, Cruyff of Zidane te pullen :+

Die tokens grinden is wel echt een kutwerk en dan een Cech of Klose pullen kan je behoorlijk chagrijnig maken natuurlijk.
Staat tegenover dat ik uit de huidige Icon SBC die ik gedaan heb:

85/86 ==> base Seedorf (toen een kaart van 400-500k
Base Icon ==> Maldini base (toen een kaart van 800+k)
87+ Icon ==> Mid Riquelme (niets waard, maar voetbalt wel super in mijn speelstijl), Base Puskas (700k) en base Eto'o (600k)

Dus helemaal tegen zit dat niet en zou dan ook zoiets hebben van je win some/je lose some

• Lashrom

Op de YouTube kanalen van streamers vele player picks gezien. Het was over het algemeen Laudrup, Cech, Moore en andere kleine W spelers. De kans is groot dat je geen WW pakt, maar als je pack luck dit jaar goed is geweest dan zou ik zelf een poging wagen. Het verschil is dat je met deze sbc geen spelers moet inleveren, maar je tijd en moeite. Als ik al 35 tokens had, zou ik nog 5 opsparen en lekker gegarandeerd Vieira pakken. Een paar keren al tegen gespeeld en het is echt een monster op het veld. Daarnaast dikke respect van tegenstanders als je Vieira hebt en zien dat je die moeite hebt genomen om 40 tokens op te sparen. Althans die gedachtegang zou ik dan wel hebben. _/-\o_
Your call ofcourse ;-)

Zelf heb ik spijt dat ik de 3x20x84+ sbc heb gedaan. Als ik terugkijk naar hoe ik 20 tokens heb verzameld, zou ik het zo weer doen. Echt shit fodders gekregen ook haha. Maar goed, dat is het risico die ik heb genomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Lashrom op 30-11-2022 15:56 ]

• Nachtapotheker
Heb n Cantona op de kop getikt, vanavond maar eens testen.

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Nachtapotheker schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:06:
Kan soms lomp zijn, maar doet heel vaak magnifieke dingen. Sterke verdedigers weten er soms geen antwoord op. Ik gebruik hem samen met een wendbare spits.

• Nachtapotheker
Thibaut1234 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:15:
[...]

Kan soms lomp zijn, maar doet heel vaak magnifieke dingen. Sterke verdedigers weten er soms geen antwoord op. Ik gebruik hem samen met een wendbare spits.
Ik ga hem als cam proberen. Heb Morientes en Keane als spits.

• Moody2204
Hier Costa Rica als enige wat lastig. De rest allemaal in 6 wedstrijden.

• _Uploader_
Nachtapotheker schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:06:
Ik heb de middag versie net gekocht, ben benieuwd!

• Gurbuh
_Uploader_ schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:58:
[...]

Ik heb de middag versie net gekocht, ben benieuwd!
Goede keus, gehoord dat ie niet zo'n ochtendmens is :P

• _Uploader_
Gurbuh schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:48:
[...]

Goede keus, gehoord dat ie niet zo'n ochtendmens is :P
Nu maar hopen dat hij niet vaak een after dinner dip heeft ;)

• Gurbuh
Rivals is gewoon verlengde van swaps nu... Waar 'bouwt' men uberhaupt naar toe als er geen gamemode is waar je met een normaal team een hele wedstrijd kan spelen? Het is Al-Owairan wat de klok slaat, cool dat al die mensen die zijn poster aan de muur hadden vroeger eindelijk hun idool unlocked hebben.

• Nachtapotheker
Thibaut1234 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:15:
[...]

Bevalt me prima op cam 👍🙂

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hoe zet je je headset aan? Wil met een vriend spelen friendlies online ff met headset met elkaar lullen. Nergens de optie te vinden in menu? Ik op series X hij op ps5.

• Prosac
Gurbuh schreef op woensdag 30 november 2022 @ 19:45:
Rivals is gewoon verlengde van swaps nu... Waar 'bouwt' men uberhaupt naar toe als er geen gamemode is waar je met een normaal team een hele wedstrijd kan spelen? Het is Al-Owairan wat de klok slaat, cool dat al die mensen die zijn poster aan de muur hadden vroeger eindelijk hun idool unlocked hebben.
Erg he.. ik heb Al Owairan uit de gratis FUT WC Hero Pack en vond het niks. Sinds de update komt hij er standaard na de rust in. Lekker rennen, rennen, rennen, rennen. :+

Terwijl ik liever met een Lukaku, Vlahovic of Arnautovic speelde, maar je moet wel mee in de speedgame.

Het is weer precies als FIFA21, eerst kijken naar pace en dan pas de rest. Erg jammer.

• Nachtapotheker
Ik heb Owairan ook een tijd gebruikt, als je los bent dan is hij wel echt snel. Verder wel een redelijk complete spits. Gezien 80% van de tegenstanders de bus parkeert heb je er doorgaans weinig aan :+ Dan zijn sterkere jongens vaak effectiever.

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:15
Eindelijk de 40 swap tokens aangetikt en Vieira binnen :)

Maar ja na dat grinden ben ik wel even klaar met Fifa. Voel me een beetje doelloos nu :')

• Bozzel1987
Ik heb juist de icon pick gedaan en helaas was zoals verwacht de beste speler petit. Dit is jammer, maar goed kan m wel gebruiken verder en is een beetje een vieira light

• Nachtapotheker
Ik die Guimaraes met een leuke winst weer verkocht en Merino er weer in gezet (ook ivm de chem). Die is niet veel minder maar kost een fractie. Verder weer overgestapt op een 4231 systeem dat werkt toch iets beter sinds de patch voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnn8oT0XK5OnsC3Us1PRYJpMXwI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Y2dPFfKY0j0xCZHxCMslLeyP.png?f=fotoalbum_large

• Robbio85
Nachtapotheker schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:32:
Ik die Guimaraes met een leuke winst weer verkocht en Merino er weer in gezet (ook ivm de chem). Die is niet veel minder maar kost een fractie. Verder weer overgestapt op een 4231 systeem dat werkt toch iets beter sinds de patch voor mij.

[Afbeelding]
Ik heb ook nog een Guimares in de club (voor 280k gekocht).

Zou die niet nog verder stijgen als Brazilie de achtste finales wint?

Altijd lastig om het juiste moment te bepalen om zo'n kaart te verkopen...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51
Vanochtend Division Rivals D5 met de upgrade rewards: hoogste was een 83 duplicate :')

• Stylze
Robbio85 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:36:
[...]

Na elke win stijgen die kaarten ja maar je loopt wel risico natuurlijk:)
Hoop dat belgie vandaag mijn carrasco kaart gaat redden haha die staat nu 50 k lager dan ik hem gekocht had, neem toch het risico om af te wachten vandaag. Maarja Bruno, grealish en de jong zijn veel gestegen allemaal dus mag niet klagen.

[ Voor 24% gewijzigd door Stylze op 01-12-2022 11:59 ]

Playstation 5

• Moody2204
Saekerhett schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:29:
Vanochtend Division Rivals D5 met de upgrade rewards: hoogste was een 83 duplicate :')
Hier divisie 4, maar niet veel beter. Een dubbele Zielinski rtfwc als beste. Daarna een aantal golden 83-ers. Kak dus.

• Augy
Saekerhett schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:29:
Alexander Arnold verder niks (div4)

Crouch uit de Hero sbc, al de derde x dat ik hem tref 🤪

[ Voor 11% gewijzigd door Augy op 01-12-2022 15:53 ]

• Prosac
Ik heb tradeables genomen en laat een deel even staan tot de nieuwe promo.
Ben uit gebrek aan echt interessante SBC’s maar begonnen aan Schweinie. Lijkt me een leuke mid voor erbij. En moest wat untradeable dubbele fodder kwijt.

• Rhain
Ik kreeg nog volgend dynamic duo van een vriend doorgestuurd
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qzWTUqKAv4k1XE0BnscdGc_Ku60=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9NGz9X6QgMz19PLwzqZrlYrK.png?f=user_large

Dat zou ik als Feyenoorder toch wel een mooie vinden. Leuke links voor de Eredivisie kaartjes die er nu zijn.

• Nachtapotheker
[...]

Ja is het ook, maar ik probeer meestal alles wat ik niet nodig heb voor het weekend de deur uit te krijgen :) dan heb ik weer meer coins voor nieuwe investeringen, geen risico dat het weer wegzakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-12-2022 17:38 ]

• Rhain
Normaal gesproken doe ik altijd(!) de Marquee Matchups, maar op dit moment heb ik bijna alleen nog maar gouden fodder. Dan vraag ik me af of ik niet meer steek in de pakjes dan dat ze opleveren.. Doen jullie ze nog trouw?

• Augy
Rhain schreef op donderdag 1 december 2022 @ 19:54:
Normaal gesproken doe ik altijd(!) de Marquee Matchups, maar op dit moment heb ik bijna alleen nog maar gouden fodder. Dan vraag ik me af of ik niet meer steek in de pakjes dan dat ze opleveren.. Doen jullie ze nog trouw?
Elke week weer met dezelfde teleurstelling als resultaat 😂

Het is een beetje lood om oud ijzer, meestal krijg je dezelfde hoeveelheid spelers weer terug maar dan verhandelbaar

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 01-12-2022 19:57 ]

• Moody2204
Ja ik doe de Marquee matchups ook altijd wel. Want daar kan je meestal nog wel een beetje je lagere rated kaartjes kwijt en het levert in ieder geval weer wat coins op. En met een beetje mazzel misschien een keer een klappertje.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Goretzka in enkele minuten van 1.2 mil naar 730k _/-\o_

• Rhain
wat een knotsgekke wedstrijden zeg

• Prosac
Slechte dag voor mijn FUT spelers Lukaku en Gnabry :D

Het EK ging ik ook al zo de mist in met mijn upgradable spelers.

• Bozzel1987
Prosac schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:

Ja ik had vanochtend 10 lukaku gekocht voor 60k. Had er wel vertrouwen in maar helaas. Hopen dat het morgen met mijn 3 araujo beter gaat

• Nachtapotheker
[...]

Het was dus niet helemaal het juiste moment achteraf :+

• fifanoob
Ja je kan hier soms leuke klappers meemaken, wel hoog risico.

• Prosac
Bozzel1987 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:33:
[...]

Ja ik had vanochtend 10 lukaku gekocht voor 60k. Had er wel vertrouwen in maar helaas. Hopen dat het morgen met mijn 3 araujo beter gaat
Je zal hem wel vervloekt hebben vanmiddag met die gigantische kansen. :D

• Bozzel1987
Prosac schreef op donderdag 1 december 2022 @ 23:08:
[...]

Je zal hem wel vervloekt hebben vanmiddag met die gigantische kansen. :D
Ja nu kost het me waarschijnlijk 200k en anders had het me 300k ofzo opgeleverd..

Tenminste als ik die lukaku nog voor de min prijs kwijt raak heet dat

• Prosac
Als morgen ook nog Servie eruit vliegt, dan heb ik al mijn aankopen voor het elftal gejinxed.

(Sorry allemaal)

• Robbio85
Nachtapotheker schreef op donderdag 1 december 2022 @ 22:36:
[...]

Het was dus niet helemaal het juiste moment achteraf :+
Wow weer gestegen idd. Ik neem de gok en houd hem sowieso tot na de achtste finale van Brazilie.

Kijken wat er gebeurt... :Y)

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:57
Prosac schreef op donderdag 1 december 2022 @ 21:57:

Goretzka is ook echt heel hard naar beneden gegaan. :p Als je die tradable hebt voel je je behoorlijk zuur.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Mijn Berghuis gaat gelukkig wel een upgrade krijgen. Samen met RvP toch een leuk duo. :)

• Nachtapotheker
Partypooper schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:17:
[...]

Goretzka is ook echt heel hard naar beneden gegaan. :p Als je die tradable hebt voel je je behoorlijk zuur.
Ja tijdens wedstrijden moet je gewoon verkopen in de hype (toen DUI voor kwam). Die kaart is een te grote drain om risico mee te nemen zo blijkt :+
Dan valt een paar k op Lukaku bijv in het niet.

• Stylze
Mijn carasco gelukkig nog tijdens de rust van belgie-kroatie voor 100k verkocht (toen zag je al dat het waarschijnlijk niks meer ging worden) nu is hij nog maar 50k waard. Maar alsnog 50 k verlies op gemaakt:(

Playstation 5

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01 23:33
Stylze schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:21:
Mijn carasco gelukkig nog tijdens de rust van belgie-kroatie voor 100k verkocht (toen zag je al dat het waarschijnlijk niks meer ging worden) nu is hij nog maar 50k waard. Maar alsnog 50 k verlies op gemaakt:(
Of 50k winst? ;)

• Prosac
Partypooper schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 08:17:
[...]

Ben echt blij dat ik niet full pull mijn centen daarin gegooid heb. Hopelijk komt er nog een mooie vergelijkbare middenvelder uit de Bundesliga. Bij voorkeur toch Goretzka, want zat in mijn eindteam van FIFA21.

Nu wel voor 5 ton te koop :D
Die gaat nog wel verder zakken.

Ondanks de uitschakeling is Gnabry nog steeds wel een prima kaart, had alleen een upgradeje gehoopt vanwege zijn snelheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Prosac op 02-12-2022 09:26 ]

• Gurbuh
Zit te denken aan een Rio of Ashley Cole om mn Tomori te linken, iemand ervaring mee? :)

• fifanoob
Gurbuh schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:49:
Zit te denken aan een Rio of Ashley Cole om mn Tomori te linken, iemand ervaring mee? :)
Baby Rio is wel hard :)

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gurbuh schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:49:
IF Gomez.

• Gurbuh
Dat was de vraag niet :P Dan moet ik Gomez ook weer gaan linken.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Ik heb gisteren even geshopped en Crespo, Laudrup aan mijn team toegevoegd :)

Laudrup was een swaps reward een paar jaar terug en paste erg goed in mijn manier van spelen, Crespo is ook een favoriet uit vorige Fifa’s maar had toen nog geen 5* WF.

Het zijn natuurlijk geen game-changers zoals Ronaldo, Eusebio etc, maar ben wel erg benieuwd hoe mijn team met deze aanvallende versterking speelt :D

(Hoop vooral dat het geen downgrade is van Son/CR7) O-)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Vorige week FUT Champs gespeeld en rank 7 behaald, veel wins gewoon weggegeven, aangezien ik niet veel zin had in de 84+ packs die je nu krijgt vanwege het WK, maar goed ik open mijn eerste 84+ pack en wat zit erin, World Cup Icon Pelé.

Zo zie je maar, je hoeft geen rank 1,2 te halen om goede spelers te kunnen krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gr5lWiTaej4EWKFfAfvvtQMrn80=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oZVkeiqchS73DVgvsw4IIe1b.jpg?f=user_large

• Gurbuh
McWolf82 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:08:
Vorige week FUT Champs gespeeld en rank 7 behaald, veel wins gewoon weggegeven, aangezien ik niet veel zin had in de 84+ packs die je nu krijgt vanwege het WK, maar goed ik open mijn eerste 84+ pack en wat zit erin, World Cup Icon Pelé.

Zo zie je maar, je hoeft geen rank 1,2 te halen om goede spelers te kunnen krijgen.

[Afbeelding]
Dat zal geen nieuws voor de meeste users zijn hier.

Valt me wel op trouwens dat vaak als er een extreme pull wordt gepost het gepost wordt door iemand die hier normaal (bijna) niet post _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Gurbuh op 02-12-2022 13:44 ]

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Gurbuh schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:13:
[...]

Valt me wel op trouwens dat vaak als er een extreme pull wordt gepost het een onbekende naam is _O-
Pele was volgens mij anders best wel een bekende speler.... :+

• Gurbuh
LukeSpangas schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:31:
[...]

Pele was volgens mij anders best wel een bekende speler.... :+
:D anders verwoord

• Stylze
Gurbuh schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:13:
[...]

Dat zal geen nieuws voor de meeste users zijn hier.

Valt me wel op trouwens dat vaak als er een extreme pull wordt gepost het gepost wordt door iemand die hier normaal (bijna) niet post _O-
Tja dat is het he die digitale kaartjes moet je toch ergens showen :+

Playstation 5

Pagina: 1 ... 48 ... 120 Laatste