PSN: xMaurice93
Geen prime memberMaurice079 schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:06:
FYI: Het Amazon prime pakket van December is vanaf vandaag weer te claimen.
Mist niet heel veel hoor had sczezeny van Juve als hoogste.
https://www.futbin.com/squad-building-challengesseadogg schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:35:
Kan iemand mij vertellen wat de site was, om simpel de sbc oplossingen te vinden? Ik dacht futbin maar krijg het niet meer gevonden! Thx
Ben al een paar jaar member ivm Amazon Prime (video) en gratis verzending via Amazon zelf maar letterlijk nog nooit echt wat zinnigs uitgehaald haha. Doe het niet voor het maandelijkse pakketje 🙈roland_otto schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:32:
[...]
Mist niet heel veel hoor had sczezeny van Juve als hoogste.
[ Voor 14% gewijzigd door Augy op 19-12-2022 21:56 ]
Anyway.. Di Maria.. wat.. een.. cheat-code is dat zeg. Hij en Lautaro laten me net promoveren naar DIV5. Ik ben totaal geen skiller, maar beweeg een beetje met de rechterknuppel en hij wandelt overal doorheen
En Ake blijft ook gruwelijk gewoon. Zo leuk om mee te spelen.
Paredes valt me tegen, maar was te verwachten. Iemand ervaring met Dumfries OOP op de CDM?
[ Voor 10% gewijzigd door Rhain op 19-12-2022 22:08 ]
Yes dumfries is onderdeel van de defensieve muur. Heerlijk kaartje!Rhain schreef op maandag 19 december 2022 @ 22:04:
Hier De Gea uit de Prime. Ben er blij mee zelfs als fodder. Hoogste van de laatste 20 packs was denk 84 Chiesa..
Anyway.. Di Maria.. wat.. een.. cheat-code is dat zeg. Hij en Lautaro laten me net promoveren naar DIV5. Ik ben totaal geen skiller, maar beweeg een beetje met de rechterknuppel en hij wandelt overal doorheen![]()
En Ake blijft ook gruwelijk gewoon. Zo leuk om mee te spelen.
Paredes valt me tegen, maar was te verwachten. Iemand ervaring met Dumfries OOP op de CDM?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Zie dat ze nu van 17,5k gaan, stijgen ze nog verder door of zou het hier bij blijven?
Ik kreeg Bounou 86Rhain schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:17:
Leuk, zit je net lekker wat te coin flippen (350 inkoop 900 verkoop), maak je een copy paste fout, bied je ipv 350 -> 33500 (max was 10.000) dus toch nog 9.900 geboden op een rare zilveren![]()
dag winst van de afgelopen uren
Iemand die 85+ Semi-finals SBC al gedaan? Een rare gold player from Arg/Croa/Fra/Morocco.. Morocco heeft toch geen rare golds van 85+.. of zitten er ook WC-cards bij?
Die had ik samen met lukaku in mijn prime pakketje zitten. Mooie fodder.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dubbele Modric, Mane en Ruben Dias. Hopen op snel een leuke SBC waar ik ze in kwijt kan want ik vertik het om zo'n hoog rated spelers te discarden.
Ik weet dat ik ze terug kan halen binnen een week maar daar moet ik ook maar aan denken.
Ook maar even Bale kaartje gehaald voor mijn MLS team. Veel leuke speciale kaartjes uit de MLS en dacht ga er is een team van maken (ook nog Chicharito 85 op de bank). Dit is mijn MLS team nu. Benieuwd hoe Bale is, vanavond maar eens uitproberen. Moet nog wat rival games doen voor die 90 games.
:strip_exif()/f/image/kbBA4lwBytUZmNPRmRnXiBS9.jpg?f=fotoalbum_large)
Alhoewel ik nog wel erg vaak tegen Haaland in de spits speel. Zelfs nadat ze 'Lengthy' spelers hebben aangepakt.
Ik krijg geen 33/33 teamgeest. Iemand tips voor mij hoe ik dit wel kan krijgen? Hugo Lloris in de goal. Heb verder weinig tot geen spelers in de club zitten die ik kan gebruiken.
/f/image/H0Leo8pofe5d4mpbRu17UE2u.png?f=fotoalbum_large)
Er staat toch gewoon 33/33?seadogg schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:04:
shit.... per ongeluk Nedved gekocht terwijl dit niet helemaal de bedoeling was. Echter wel een koopje en een prima speler, maar toch..
Ik krijg geen 33/33 teamgeest. Iemand tips voor mij hoe ik dit wel kan krijgen? Hugo Lloris in de goal. Heb verder weinig tot geen spelers in de club zitten die ik kan gebruiken.
[Afbeelding]
ja Nedved zit op de bank, vandaar dat hij nog op 33/33 staat. Maar wil hem eigenlijk laten starten in de basis.
Of wisselen jullie bij dit soort zaken altijd gewoon gelijk bij het fluitsignaal?
Even voor mijn beeldvorming. Ik zie vaak tegenstanders direct bij aftrap een pauze inlassen voor een wissel denk ik.seadogg schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:37:
[...]
ja Nedved zit op de bank, vandaar dat hij nog op 33/33 staat. Maar wil hem eigenlijk laten starten in de basis.
Of wisselen jullie bij dit soort zaken altijd gewoon gelijk bij het fluitsignaal?
Waarom gebeurd dat?
Waarom zou je niet met Nedved starten vanaf het begin?
Startopstelling 442, reyna vervangen voor een rm uit Bundesliga (gnabry bijv) en nedved op de plek van nkunkuseadogg schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:04:
shit.... per ongeluk Nedved gekocht terwijl dit niet helemaal de bedoeling was. Echter wel een koopje en een prima speler, maar toch..
[Afbeelding]
Maak je al gebruik van futbin? Daar kan je met de squad builder zelf lkkr rommelen
[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 20-12-2022 12:49 ]
Die speler die basis staat geeft dan extra chemstry aan andere spelers. Nedved geeft andere spelers geen chemstry behalve als het van hetzelfde land is.b.o.n.s schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:45:
[...]
Even voor mijn beeldvorming. Ik zie vaak tegenstanders direct bij aftrap een pauze inlassen voor een wissel denk ik.
Waarom gebeurd dat?
Waarom zou je niet met Nedved starten vanaf het begin?
Pogba goldRhain schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:17:
Leuk, zit je net lekker wat te coin flippen (350 inkoop 900 verkoop), maak je een copy paste fout, bied je ipv 350 -> 33500 (max was 10.000) dus toch nog 9.900 geboden op een rare zilveren![]()
dag winst van de afgelopen uren
Iemand die 85+ Semi-finals SBC al gedaan? Een rare gold player from Arg/Croa/Fra/Morocco.. Morocco heeft toch geen rare golds van 85+.. of zitten er ook WC-cards bij?

Maar goed.. die heb je eigenlijk automatisch gespaard zonder iets voor te doen.. toch? Dus iets met een gegeven paard.. Irriteer me alleen dood dat heel je club er vol mee zit. Had fijn geweest als je die eruit kon filteren.rikislief schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:11:
De echte hel komt pas wanneer die rewards komen voor de world cup spelers. heb je er 750 verzameld, krijg je ruk beloningen...
in zoverre dat we er best wat bronzen en zilveren spelers voor gekocht hebben om die pakjes van 5 te krijgen, maar inderdaad, bijna gratis.Rhain schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:16:
[...]
Maar goed.. die heb je eigenlijk automatisch gespaard zonder iets voor te doen.. toch? Dus iets met een gegeven paard.. Irriteer me alleen dood dat heel je club er vol mee zit. Had fijn geweest als je die eruit kon filteren.
Tonali vind ik ook een mooie kaart, maar dan kan ik niet meer de 3x 83+ x25 voor fodder doen..Rhain schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:56:
[...]
[Afbeelding]
Tik'm aan maat!![]()
Leuk straks die Winter Wilcard swap rewards.. denk dat ik dan toch mooi voor een Tonali ga. Ik durf gewoon bijna geen packs meer te openen. Als je denkt dat het niet slechter kan, kan het altijd nog slechter.
Ik heb er echt al 1000+ van volgens mij. Vreselijk. Ik heb er 750. Ik heb alle gamemodes zo ongeveer gedaan. WEG ERMEE.Rhain schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:16:
[...]
Maar goed.. die heb je eigenlijk automatisch gespaard zonder iets voor te doen.. toch? Dus iets met een gegeven paard.. Irriteer me alleen dood dat heel je club er vol mee zit. Had fijn geweest als je die eruit kon filteren.
De packweight van die kaarten was wel prima, geloof dat ik alle topspelers al vrij snel had. Mbappe en DeBruyne deden vanaf het begin van swaps mee.
CR7, Lozano en Rabiot zijn tradeable
:strip_exif()/f/image/p92sLNkAiAyoCrn6z7wAGsTn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door mohammed1 op 20-12-2022 15:58 ]
Niet helemaal helaas, start 442 en in-game schakel ik over naar 4-2-2-2.Augy schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:47:
[...]
Startopstelling 442, reyna vervangen voor een rm uit Bundesliga (gnabry bijv) en nedved op de plek van nkunku
Maak je al gebruik van futbin? Daar kan je met de squad builder zelf lkkr rommelen
Staat op 30/33 teamgeest. Maar best een prima opstelling zo vind ik zelf.
/f/image/H8YTRHlEtd5pfqtFV9H5azjI.png?f=fotoalbum_large)
Franse coach met bundesliga competitie geeft je met deze spelers genoeg voor 33seadogg schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:51:
[...]
Niet helemaal helaas, start 442 en in-game schakel ik over naar 4-2-2-2.
Staat op 30/33 teamgeest. Maar best een prima opstelling zo vind ik zelf.
[Afbeelding]
Het is mij nog steeds onduidelijk wat nou precies de beloning zal zijn. Ik ben (uiteraard als je een beetje gespeeld hebt) rang 10, maar krijg je dan alleen 3 x 85+ speler? Of ook alle beloningen van de eerdere ranks?rikislief schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:11:
De echte hel komt pas wanneer die rewards komen voor de world cup spelers. heb je er 750 verzameld, krijg je ruk beloningen...
Waar zie je deze beloning? Kijk bij doelstellingen maar zie niets?rikislief schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:11:
damn, je hebt gelijk! Dankjewel man.cubert20 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:03:
[...]
Franse coach met bundesliga competitie geeft je met deze spelers genoeg voor 33
Waarom snap ik toch zo weinig van FUT

moet nog veel leren denk ik zo.

Al gevonden.. Alleen de rank 10 rewards dus.Laan1988 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:18:
[...]
Het is mij nog steeds onduidelijk wat nou precies de beloning zal zijn. Ik ben (uiteraard als je een beetje gespeeld hebt) rang 10, maar krijg je dan alleen 3 x 85+ speler? Of ook alle beloningen van de eerdere ranks?
Wat wat wat? dat zou echt wel een drama zijn. ik zou zeggen dat je alles krijgt, maar nu begin ik wel te twijfelen. heb jij een bron?Laan1988 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:34:
[...]
Al gevonden.. Alleen de rank 10 rewards dus.
Nee hoor, je krijgt de rewards van alle niveausLaan1988 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:34:
[...]
Al gevonden.. Alleen de rank 10 rewards dus.
"collect all of the reward levels"
belangrijkste woord: ALL
edit: bij mij staat er onder in beeld
"Gefeliciteerd je hebt ALLE beloningen ontgrendeld"
[ Voor 19% gewijzigd door Prosac op 20-12-2022 17:29 ]
Dik team, maar Ronaldo is wel behoorlijk achterhaald. Ik weet alleen niet zo 1 2 3 wie hem het beste zou kunnen vervangen.mohammed1 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 15:48:
Wat zouden jullie aanpassen aan dit team? Ik speel 4-2-2-2 in game met ribery als LS en ronaldo RS
CR7, Lozano en Rabiot zijn tradeable
[Afbeelding]
Giroud in dit geval.Capsaicin schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 18:47:
[...]
Dik team, maar Ronaldo is wel behoorlijk achterhaald. Ik weet alleen niet zo 1 2 3 wie hem het beste zou kunnen vervangen.
Di Maria is me trouwens ook goed bevallen.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Toevallig ook erg tevreden met bovenstaande duo. Mijn team omgegooid en ook Butra gehaald. Dat doe ik jaarlijks maar dit jaar al erg snel vanwege de lage prijzen: gisteravond gehaald voor slechts 400K.Partypooper schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:06:
Gisteren even wat potjes gespeeld met mijn team. Die Dumfries tott kaart is echt mega goed. Daar kwam echt niemand langs.
Di Maria is me trouwens ook goed bevallen.
:strip_exif()/f/image/pyaj6t7GN5P9EJyzptXOzr8A.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is de tweede? Naast de SBC?theman36 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:40:
Vandaag geen nieuwe winter wildcard token? Oftewel nog steeds 2 haalbaar?
3.
1. gratis bij inlog
2. SBC
3. één win in First Owner Fiesta
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Heb alleen erg veel moeite in div3, verlies echt 80% van de potten. Wedstrijden zijn ook niet leuk, iedereen speelt mega verdedigend en dan met Mbappe maar rennen. Verbaast me dat dit in div3 al begint, de WL is makkelijker qua niveau
Ervaring deel ik. Vond divisie 3 niks aan, blij dat het seizoen voorbij isNachtapotheker schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:17:
Hier ook di Maria ingepast met Dumfies, Bonucci en Lozano. Spelen allemaal wel aardig
Heb alleen erg veel moeite in div3, verlies echt 80% van de potten. Wedstrijden zijn ook niet leuk, iedereen speelt mega verdedigend en dan met Mbappe maar rennen. Verbaast me dat dit in div3 al begint, de WL is makkelijker qua niveau
Druk bezig met inpassen van Di Maria, Messi en Correa in een team met bij voorkeur morientes in de spits (4-2-3-1) is nog best lastig alles op chem te krijgen haha
Waarom willen zoveel mensen niet gewoon een leuk spelletje? Maar direct na de 1-0 pauzeren en als je niet weg gaat je zo hard mogelijk proberen te vernederen.
Vergeet ook niet dat mensen nog snel voor de 90 wedstrijden willen gaan, dat helpt vaak ook niet en haalt het slechste naar bovenProsac schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:51:
Het is ook gewoonweg geen leuke avond om te spelen, blijkbaar veel lui die nog even voor die 8 wins gaan. Wel bewust een paar keer verloren in Div 4, geen zin om naar 3 te gaan. Die token was ook niet leuk spelen.
Waarom willen zoveel mensen niet gewoon een leuk spelletje? Maar direct na de 1-0 pauzeren en als je niet weg gaat je zo hard mogelijk proberen te vernederen.
Wordt je niet na het seizoen een niveau terug geplaatst? Volgens mij was dit voorheen in de fifas het geval. Na een seizoen was ik 1 of 2 divisies terug geplaatst. Ik heb bewust gisteren niet meer gespeeld omdat het voor niks zou zijn.Prosac schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:51:
Het is ook gewoonweg geen leuke avond om te spelen, blijkbaar veel lui die nog even voor die 8 wins gaan. Wel bewust een paar keer verloren in Div 4, geen zin om naar 3 te gaan. Die token was ook niet leuk spelen.
Ja je gaat 2 divisies terug, maar dat geldt voor iedereen. Dus voordat het weer wat wordt moeten de ‘betere’ spelers eerst promoveren.Oxigeon schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:10:
[...]
Wordt je niet na het seizoen een niveau terug geplaatst? Volgens mij was dit voorheen in de fifas het geval. Na een seizoen was ik 1 of 2 divisies terug geplaatst. Ik heb bewust gisteren niet meer gespeeld omdat het voor niks zou zijn.
Ik houd het voorlopig wel bij fut champs. Rivals doe ik alleen 3 wins zodat ik een paar packs heb, verder weg van blijven 🤣
[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-12-2022 07:39 ]
2 heb ik er nu maar waar zit die 3e verborgen?
Klopt, twee divisies terug. Maar als ik naar 3 ga, dan word ik in 5 terug gezet, nu in 6.Oxigeon schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:10:
[...]
Wordt je niet na het seizoen een niveau terug geplaatst? Volgens mij was dit voorheen in de fifas het geval. Na een seizoen was ik 1 of 2 divisies terug geplaatst. Ik heb bewust gisteren niet meer gespeeld omdat het voor niks zou zijn.
En blijkbaar is er nu skillbased matchmaking en voor objectives is het dan minder zweten om die binnen te harken.
1x winnen in First Owner Fiestajoenes30 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:49:
Er zijn nu 3 Wildcard tekens uitgekomen.
2 heb ik er nu maar waar zit die 3e verborgen?
:strip_exif()/f/image/yy1ulcBZd6BS66Cig0yZK2GA.jpg?f=fotoalbum_large)
Ow ea: ik wil dat Correa ook een dynamic met de cup krijgt 😋
[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 21-12-2022 08:45 ]
Meer mensen die de eerste free token niet hebben ontvangen? Niet in de app ontvangen, maar ook gisteravond met inloggen op console helemaal niksAntraXxX schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:05:
[...]
3.
1. gratis bij inlog
2. SBC
3. één win in First Owner Fiesta

Als je het bericht bij startup hebt gekregen over die swaps, dan zou je hem moeten hebben gekregen.henkjan101 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 09:25:
[...]
Meer mensen die de eerste free token niet hebben ontvangen? Niet in de app ontvangen, maar ook gisteravond met inloggen op console helemaal niks
Blij mee, maar ook blij dat ik weer terug gezet wordt na div3 zodra het seizoen voorbij is.
[ Voor 34% gewijzigd door SterqVerhael op 21-12-2022 10:39 ]
Ja, of dat er ook net als bij online seasons bekercompetities te spelen zijn van verschillende niveaus.SterqVerhael schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:38:
Ik zou het veel leuker vinden als Rivals net als Weekend League een form based matchmaking kent. Hoe hoger je komt in Rivals, hoe minder leuk het is om te spelen. Zit nu tegen divisie 2 aan en het is mij gewoon net iets te competitief. Daardoor wordt je bijna gedwongen om mee te gaan in die competitie drang.
Zo hem lekker houden op stay back, meer als prima CDMseadogg schreef op woensdag 21 december 2022 @ 12:57:
Ik pack net een WCTOTT Casemiro 91 (CM).
Iemand ervaring met deze speler? Want voor +/-150k wil ik hem best op de transfer zetten.
[Afbeelding]
Leuk team inmiddels, miss alleen nog een wat flexibeler spits, al vind k het heerlijk om 2 sterke (lengthy) mannen voorin te hebben
thx!Augy schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:16:
[...]
Zo hem lekker houden op stay back, meer als prima CDM
Leuk team inmiddels, miss alleen nog een wat flexibeler spits, al vind k het heerlijk om 2 sterke (lengthy) mannen voorin te hebben
ik ga sparen voor C Ronaldo ipv haaland denk ik, alleen ik zit een beetje met met chemstyle te kloten. Geen zin om heel mijn opstelling weer te veranderen en andere aankopen te doen.
Ik zou VVD, Schlotterbeck en casemiro op shadow zetten. De rest is primaseadogg schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:18:
[...]
thx!
ik ga sparen voor C Ronaldo ipv haaland denk ik, alleen ik zit een beetje met met chemstyle te kloten. Geen zin om heel mijn opstelling weer te veranderen en andere aankopen te doen.
CR7 kun je volgens mij er zo inzetten zonder chem verlies, architect erop en gaan
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 21-12-2022 13:30 ]
https://www.futbin.com/23/squad/2082499

Ik heb nu nog 525k om te investeren of spelers van te kopen om mijn team te versterken.
Ben er eigenlijk al heel tevreden over, maar mis natuurlijk wel nog een icon bijvoorbeeld.
Iemand een idee wat een toevoeging zou kunnen zijn?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Frenkie ptgOekol schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:29:
[Afbeelding]
Ik heb nu nog 525k om te investeren of spelers van te kopen om mijn team te versterken.
Ben er eigenlijk al heel tevreden over, maar mis natuurlijk wel nog een icon bijvoorbeeld.
Iemand een idee wat een toevoeging zou kunnen zijn?
In plaats van wijnaldum?
Snap ik, maar het probleem is dat ik zelfs het bericht nooit heb gekregen. Heb het net nog eens gecheckt in mijn club en mijn spelers gesorteerd op speciale spelers van laag - hoog en dan zie ik maar 1 token, die ik behaald heb met de eerste sbc..Prosac schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:06:
[...]
Als je het bericht bij startup hebt gekregen over die swaps, dan zou je hem moeten hebben gekregen.
/f/image/mXjFFb9h3VakZzJeUzFSdrYN.png?f=fotoalbum_large)
Hmm als ik op futbin bij selecties kijk hebben mensen hem op cm staan, bij cdm zie ik hem niet (als er 1 is). Als er twee CDMs zijn wordt hij wel gebruikt. Had eerst z'n gouden kaart naast Kessie en dat was wel fijn. Dumfries is wel echt een beuker op deze positie
Die sla ik even over
Valt mee toch? Gewoon golden goal. Kostte me 15 minAugy schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:10:
Token zit bij de Silver stars, word dat ff sweaty he 😂
Die sla ik even over
henkjan101 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 18:23:
[...]
Snap ik, maar het probleem is dat ik zelfs het bericht nooit heb gekregen. Heb het net nog eens gecheckt in mijn club en mijn spelers gesorteerd op speciale spelers van laag - hoog en dan zie ik maar 1 token, die ik behaald heb met de eerste sbc..
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/l0bNC3BzA3QoLCZPxEVIJaNh.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 22-12-2022 10:50 ]
Zo raar, vraag me af of we de token nog wel krijgenLorenzoaliandro schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:20:
Hier precies hetzelfde hoor, heb die eerste swap ook niet ontvangen..
[...]

Dit is nu het elftal wat ik heb. In-game speel ik 4-2-2-2. Van mij mogen Kean en Chiesa er wel uit. Want Bruno G. staat nu niet op volle chem. Iemand nog suggesties? Wil eigenlijk nog Gakpo uit TOTT erin zien te fietsen.
/f/image/dNgD7EOZW29MxjJnPCpycduC.png?f=fotoalbum_large)
Heb een Argentijnse La Liga manager, dus de rest is wel op volle chem.
[ Voor 4% gewijzigd door SterqVerhael op 22-12-2022 12:08 ]
Trippier (tokens) of Pope (SBC) van Newcastle om Guimares te linken?SterqVerhael schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:07:
Season 2 in review pack gedaan (75k), maar gekocht met Fifa points. I know....slecht... Maarrrr toch blij mee, want Path to Glory Bruno Guimaraes eruit gekregen. Die is ruim 200k waard.![]()
Dit is nu het elftal wat ik heb. In-game speel ik 4-2-2-2. Van mij mogen Kean en Chiesa er wel uit. Want Bruno G. staat nu niet op volle chem. Iemand nog suggesties? Wil eigenlijk nog Gakpo uit TOTT erin zien te fietsen.
[Afbeelding]
Heb een Argentijnse La Liga manager, dus de rest is wel op volle chem.
Moet je alleen wel Acuna weer gelinkt zien te krijgen.
Eigenlijk had je dan Correa moeten doen...
Goede suggesties. Thanks! Wat ik zou kunnen doen is Walker weer terug op RB en dan Pope op doel.dutchgio schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:22:
[...]
Trippier (tokens) of Pope (SBC) van Newcastle om Guimares te linken?
Moet je alleen wel Acuna weer gelinkt zien te krijgen.
Eigenlijk had je dan Correa moeten doen...
Correa heb ik niet gedaan, omdat ik die Coins/Fodder toen net niet had. Achteraf jammer. Een goede Braziliaanse icon op rechts zou ook niet verkeerd zijn, maar die zijn allemaal +500k.
[ Voor 6% gewijzigd door SterqVerhael op 22-12-2022 12:38 ]
pope veel te duur. Ederson of alisson kan ookSterqVerhael schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:37:
[...]
Goede suggesties. Thanks! Wat ik zou kunnen doen is Walker weer terug op RB en dan Pope op doel.
Correa heb ik niet gedaan, omdat ik die Coins/Fodder toen net niet had. Achteraf jammer. Een goede Braziliaanse icon op rechts zou ook niet verkeerd zijn, maar die zijn allemaal +500k.
[ Voor 3% gewijzigd door Thibaut1234 op 22-12-2022 12:54 ]
Is eruit gehaald omdat door een bug de token tradeable was.
Heb er nooit mee gespeeld. Maar is die niet te langzaam?ThijsM schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:36:
Overweeg de Puyol SBC.
Wat zeggen jullie? De moeite waard of de kaarten in de club houden?
Hou a.u.b. je kaarten in de club (Puyol niet gebruikt hier hoor trouwens), maar die is toch veel te traag / log voor deze periode in de game?ThijsM schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:36:
Overweeg de Puyol SBC.
Zie CB's als Dumfries / Gvardiol etc. etc. Die zijn beter en voor max. 30k te krijgen (ook al zijn ze wat lastiger te linken, maar voor 't idee).
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Die zijn duurder als Pope, en dat is een SBC die je met fodder kan doen...Thibaut1234 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:53:
[...]
pope veel te duur. Ederson of alisson kan ook
Nu niet meer doen, zonde van het geld omdat er veel betere spelers te krijgen zijn voor veel minder.ThijsM schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:36:
Overweeg de Puyol SBC.
Wat je ook zou kunnen doen als ik zo snel kijk is: Nakata op plek Ziyech, Di Maria op plek Damsgard en Ronaldo eruit mieteren voor Lautaro Martinez en een Argentijnse coach. Is ook alles full chem. Hernandez zou met 2chem op plek van Shaw kunnen, ook wel prima dan.
https://www.futbin.com/23/squad/2082499
[ Voor 25% gewijzigd door Augy op 22-12-2022 14:50 ]