De kaarten met het blauwe vierkantje rechts bovenin die veranderen als ze een ronde verder komen. Die krijg je uit packs.Oekol schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:55:
De 87 SBC verandert niet en die normale 83 verandert als oranje verder komt op 't WK toch? Hoe krijg je die 83 kaart dan?
Zijn al die baby icons zo weinig waard? Haha slechte gok.Lashrom schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:59:
Hier een Kluivertje uit de base icon sbc. Daar gaan mijn fodders ...
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De slechte icons wel.Oekol schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:06:
[...]
Zijn al die baby icons zo weinig waard? Haha slechte gok.
Dat is de gok.
Ik juich nog niet te hard maar gisterenavond en vanavond speelde het echt prima.
Mijn laatste aanwinsten zijn Haaland, De Bruyne en Van Dijk. Het team staat nu ijzersterk.
Antony, Nunez en Haaland niet verhandelbaar, de rest wel.
Iemand leuke suggestie waarvoor ik nu moet van sparen?
Dank!
Ik had z’n gold met hunter, die vond ik wat lomp af en toe. Gebruik de OTW nu met basic en dat gaat wel beter door de dribbel boost. Idd fijne spits, maar wel duur.Ozz schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:44:
[...]
Hoe is OTW Haaland?
Vind zijn normale kaart beter dan welke spits dan ook ingame tot nu toe. Had gisteren ook een mooi dieptepunt bereikt met 1.2M coins.
Mid Drogba heb ik ook een tijdje gebruikt, die is nu ook een stuk goedkoper dan een paar weken geleden.
Hackers actief.
Ik opende m'n app en zag dat Messi verkocht was.
Ik sloot m'n app af en opende hem weer en zag ineens dat ik 450k had.
De rest van de verhandelbare spelers weg.
Console opgestart en kwam Fut niet in.
Na meerdere pogingen kwam ik er wel in en stond gelukkig nog het geld op de bank.
Wachtwoord veranderd en spelers teruggekocht.
In totaal 35k verloren door dit geintje.
Je kan gewoon even contact opnemen met EA. Kunnen dit precies nakijken en weer voor je rechtzetten.joenes30 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 03:46:
Mensen pas op.
Hackers actief.
Na meerdere pogingen kwam ik er wel in en stond gelukkig nog het geld op de bank.
Same here, fijne speler is het. Vind zijn 84 versie al best fijn en kijk uit naar verdere upgrades.SterqVerhael schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:26:
Achteraf ben ik best blij met mijn OTW Nunez uit die OTW pack bij het begin van Fifa 23. Grote kans dat die binnenkort 88 is, mits hij deze week een IF krijgt. Wat wel aannemelijk is.
Heb bij aanvang ook Antony OTW gekregen, benieuwd wat zijn ontwikkeling zal zijn.
Ok!saert schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:51:
[...]
Je kan gewoon even contact opnemen met EA. Kunnen dit precies nakijken en weer voor je rechtzetten.
Gewoon de helpdesk ofzo?
Zet 2FA aan voor je EA account om dit te voorkomen.joenes30 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 03:46:
Mensen pas op.
Hackers actief.
Vaak rond de 20e volgens mij.roland_otto schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:59:
Iemand weet wanneer prime Gaming pack november uitkomt? Zou wel lekker zijn nu.
Haha, hier kreeg ik mooi Tyler Adams. Een 76 rating en amper wedstrijden gewonnenSleehond schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:55:
[...]
Same here, fijne speler is het. Vind zijn 84 versie al best fijn en kijk uit naar verdere upgrades.
Heb bij aanvang ook Antony OTW gekregen, benieuwd wat zijn ontwikkeling zal zijn.
Buitenkant voet schoten worden generfd met 30%, behalve bij spelers die dat als eigenschap hebben daar gaat het 10% omlaag en nog wat meer dingen wat mij te veel typen is ;p
Dat is wel mooi.fifanoob schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:42:
Komt weer een nieuwe update aan.
Buitenkant voet schoten worden generfd met 30%, behalve bij spelers die dat als eigenschap hebben daar gaat het 10% omlaag en nog wat meer dingen wat mij te veel typen is ;p
Jammer dat die update voor oudere consoles waarschijnlijk pas ergens in januari er is
Beide hero's en alle drie de PSV'ers zijn onverhandelbaar. Alle suggesties zijn welkom!!
Ik heb het nu zwaar in divisie 5, terwijl ik vorig seizoen in divisie 4 prima aankon en bijna in div 3 zat. Zullen wss nog veel div 3 lui in div 5 zitten I guess sinds de update.Gurbuh schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:52:
Holy F, speel in div 5 alleen maar tegen Yaya en Ginola en Mbappe en KeaneWel gewoon mn acht wins, Vlasic is echt een held
Playstation 5
Ja logisch toch. Het nieuwe seizoen is net begonnen. Zat vorig seizoen op het einde ook in divisie 3. Op dit moment nog divisie 5Stylze schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:22:
[...]
Ik heb het nu zwaar in divisie 5, terwijl ik vorig seizoen in divisie 4 prima aankon en bijna in div 3 zat. Zullen wss nog veel div 3 lui in div 5 zitten I guess sinds de update.
Dan zou die toch een 86 worden bij een IF en als ze een wedstrijd winnen een 87 rated. Wat ik lees lijkt het Robertson te worden qua IF bij liverpool deze week.SterqVerhael schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:26:
Achteraf ben ik best blij met mijn OTW Nunez uit die OTW pack bij het begin van Fifa 23. Grote kans dat die binnenkort 88 is, mits hij deze week een IF krijgt. Wat wel aannemelijk is.
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Dit is een placebo of server effect. Je HDMI kabel heeft daar 0,0% invloed op.Sleehond schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:39:
Vanavond 5 potjes Rivals gespeeld en 5 gewonnen. Het lijkt erop dat de aanpassing van HDMI kabel en een andere HDMI ingang op de tv toch een positieve wijziging teweeg heeft gebracht.
Ik juich nog niet te hard maar gisterenavond en vanavond speelde het echt prima.
Mijn laatste aanwinsten zijn Haaland, De Bruyne en Van Dijk. Het team staat nu ijzersterk.
Antony, Nunez en Haaland niet verhandelbaar, de rest wel.
Iemand leuke suggestie waarvoor ik nu moet van sparen?
Dank!
[Afbeelding]
Het orakel heeft gesprokenBramViking schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:37:
[...]
Dit is een placebo of server effect. Je HDMI kabel heeft daar 0,0% invloed op.
Begrijp er helemaal niks meer van dit jaar
Gisteren Dzeko gesnipet voor 55K, was toen nog ruim 70K. Krijg hem nu al niet meer verkocht voor 62K. Alle Out of Position's zijn gezakt, TOTW is waardeloos door alle TOTW SBC's en andere metaspelers zijn ook dirt cheap. Haaland Gold is nu rond de 30K
Kan me toch herinneren dat je vorig jaar blij was als je zo'n speler pakte in de periode. Nu is het alleen maar verlies draaien.
[ Voor 57% gewijzigd door allstarted1 op 15-11-2022 12:57 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Haha ja ben er wel bang voor, maar laat het maar lekker placebo zijnBramViking schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:37:
[...]
Dit is een placebo of server effect. Je HDMI kabel heeft daar 0,0% invloed op.
Is niet zo gek toch, de markt wordt overspoeld met golds en WC Hero's die uit de 100K packs komen. Daarnaast hebben veel mensen hun packs bewaard en afgelopen weekend pas geopend + over 2 weken heb je Black Friday weer wat ieder jaar voor een crash zorgt. Dus de meeste mensen anticiperen daar nu al een beetje op en proberen van hun tradeble spelers af te komen.allstarted1 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:53:
Wat is er in hemelsnaam met de markt aan de hand? Echt alles heeft een gigantische drop gemaakt.
Begrijp er helemaal niks meer van dit jaar
Gisteren Dzeko gesnipet voor 55K, was toen nog ruim 70K. Krijg hem nu al niet meer verkocht voor 62K. Alle Out of Position's zijn gezakt, TOTW is waardeloos door alle TOTW SBC's en andere metaspelers zijn ook dirt cheap. Haaland Gold is nu rond de 30K![]()
Kan me toch herinneren dat je vorig jaar blij was als je zo'n speler pakte in de periode. Nu is het alleen maar verlies draaien.
Ja, ik heb 'm hier ook. Alleen dan als rcam. Gaat daar ook uitstekend. Typisch zo'n kaart waarvan iedereen op futbin elkaar napraat dat-ie slecht is. Maar dat is bij deze kaart zeker niet zo!Mesque schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:07:
Een van Julie Ljungberg al geprobeerd? Ik sta echt te kijken van zijn lage prijs, functioneert meer dan prima in de spits.
Wat heeft black friday te maken met fut dan? Gaan mensen dan gewoon massaal fifa punten kopen ofzo?Ozz schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:10:
[...]
Is niet zo gek toch, de markt wordt overspoeld met golds en WC Hero's die uit de 100K packs komen. Daarnaast hebben veel mensen hun packs bewaard en afgelopen weekend pas geopend + over 2 weken heb je Black Friday weer wat ieder jaar voor een crash zorgt. Dus de meeste mensen anticiperen daar nu al een beetje op en proberen van hun tradeble spelers af te komen.
Playstation 5
9 uit 9 in div 5 Rivals gisterSterqVerhael schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:05:
Iemand die Vlasic Dynamic Duo kaart al geprobeerd? Afgezet tegen Leao POTM is hij een stuk goedkoper en lijkt qua stats niet onder te doen. Heeft zelfs meer in-game stats.
Oh 4411 lijkt me nog wel leuke opstelling om mee te oriënteren. Wat is je tactiek en spelers instructies als ik vragen mag? En zou je luuk de jong in spits zetten en depay als ca of andersom?Prosac schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:41:
Gnabry opgepikt.
Hopelijk komt Duitsland ver. Staat toch wel een aardig teampje zo.
Heb nog 650.000 te besteden.
Ga die dynamic duo's nog wel ff met fodder doen. Als er geen bijzondere SBC's bij komen.
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik gebruik Ljungberg (untradable) als CAM met engine (ps4) in een 41212 narrow en dat bevalt prima. Eerder heb ik Kewell gebruikt en hij beviel ook goed, maar niet 330K beter.Mesque schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:07:
Een van Julie Ljungberg al geprobeerd? Ik sta echt te kijken van zijn lage prijs, functioneert meer dan prima in de spits.
Op zich is het dan nog steeds een gratis Tolisso en Crouch opseminst. Je krijgt gewoon voor €15 aan fut points dus het is wat dat betreft prima de moeite waardGurbuh schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:45:
[...]
Mijn vraag: waarom zou je 15€ aftikken voor een kans op OTW Tolisso en Hero Crouch?
[ Voor 3% gewijzigd door Lashrom op 15-11-2022 16:13 ]
Tja ligt aan je pack luck, ik pack nooit wat nuttigs dus ga denk ik doorsparen voor 30 tokens CafuLashrom schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:13:
Zojuist 10 tokens binnen gehaald. Echter zit ik nog te twijfelen of ik het ga gebruiken voor de 20 x 84+ pack. Ik zie dat velen echt goede WC Heroes eruit kunnen pakken. De pack met 20 tokens waarbij je driemaal 20x 84+ kan inwisselen, lijkt mij aantrekkelijker. Ik weet alleen niet of FIFA nog boeiend blijft voor tegen de tijd dat TOTY promo komt. Daarnaast heb ik ook niet veel zin om de vele objectives te gaan behalen. Hmmm ...
Playstation 5
Druk uitoefenen na balverliesOekol schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:07:
[...]
Oh 4411 lijkt me nog wel leuke opstelling om mee te oriënteren. Wat is je tactiek en spelers instructies als ik vragen mag? En zou je luuk de jong in spits zetten en depay als ca of andersom?
Gebalanceerde opbouw
Direct passen voor creëren kansen.
SP: centrum, achter linies kruipen, voorin blijven
CA: achter linies kruipen, voorin blijven
Vleugels: Ondersteun defensie, achter linies kruipen, naar 16 bij een voorzet
Middenvelders: 1 gebalanceerd, andere achter blijven. Naar 16 bij voorzet, dekking midden.
Backs: Achterblijven (kun je immers wel forceren als het nodig is), overlappen, kort erop.
Verdedigers: kort erop.
Als ik 2 goals achter sta, schakel ik naar een aanvallende 442. Waarbij Muller naast Lukaku komt. Niks bijzonder verder.
Tot en met divisie 4 werkte dit gemiddeld prima.
Bij 2 goals voorsprong en een lastige/trucende tegenstander schakel ik naar countervoetbal 4-2-3-1.
Wat betreft de keuze voor de SP en CA. Ik zet bij voorkeur de snelste als SP neer.
[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 15-11-2022 16:33 ]
Hoe geef je zo’n pass?fifanoob schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 17:00:
ik vind de update echt een vooruitgang, het speelt heerlijk. Vooral de diepte pass over de grond werkt weer een beetje zoals vroeger.
Wow kom er nu pas achter dat je dit ook allemaal in de app instellen kan. Toppp. Nu even pielen en vanavond proberen. Thanks!! Speel nu divisie 7, was 5 op einde seizoen. Toen ben ik verhuisd van tv + draadloze wifi naar kantoor met gamemonitor en bekabeld internet en sindsdien alles verlorenProsac schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 16:32:
[...]
Druk uitoefenen na balverlies
Gebalanceerde opbouw
Direct passen voor creëren kansen.
SP: centrum, achter linies kruipen, voorin blijven
CA: achter linies kruipen, voorin blijven
Vleugels: Ondersteun defensie, achter linies kruipen, naar 16 bij een voorzet
Middenvelders: 1 gebalanceerd, andere achter blijven. Naar 16 bij voorzet, dekking midden.
Backs: Achterblijven (kun je immers wel forceren als het nodig is), overlappen, kort erop.
Verdedigers: kort erop.
Als ik 2 goals achter sta, schakel ik naar een aanvallende 442. Waarbij Muller naast Lukaku komt. Niks bijzonder verder.
Tot en met divisie 4 werkte dit gemiddeld prima.
Bij 2 goals voorsprong en een lastige/trucende tegenstander schakel ik naar countervoetbal 4-2-3-1.
Wat betreft de keuze voor de SP en CA. Ik zet bij voorkeur de snelste als SP neer.
We gaan het straks zo proberen! Frenkie gebalanceerd gedaan en Kessie achterblijven.
[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 15-11-2022 18:51 ]
Dit kun je in het spel gewoon bij controls ofzo bekijken he. Of 1 van de vele passing-tutorials bekijken op Youtube, dan wordt het allemaal naast elkaar gelegd.saert schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:55:
[...]
Maar er is toch ook een speciale dieptepass met L2 of L1?
Met L1 + driehoekje geef je een diepe hogebal door de lucht.saert schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:55:
[...]
Maar er is toch ook een speciale dieptepass met L2 of L1?
Met L2 + driehoekje doet hij een beetje buitenkantvoet steekpass
Met L1 + R1 + driehoekje geef je een diepe strakke bal door de lucht.
Met R1 + driehoekje geef je een harde diepe steekpass over de grond.
Maar gewoon driehoekje dus over de grond, is aangepast. Deze gingen voorheen veel meer in de voet van de tegenstander, sloeg ook nergens op. Nu is dat dus aangepast en gaan deze passes dus ook weer wat beter
Lashrom schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:59:
Hier een Kluivertje uit de base icon sbc. Daar gaan mijn fodders ...
:strip_exif()/f/image/gBvbSPSyDtTmP1lbmdWAqyP6.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik was ook even bang voor een kluivertje. Maar mijn Flodder bracht Cruijff..
FlodderKanters85 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:46:
[...]
[Afbeelding]
Heel sick, ik ben aan het sparen voor hem, wel zijn mid versie maar zijn bijna hetzelfde.Kanters85 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:46:
[...]
[Afbeelding]
Zit ook nog te twijfelen gaan we die icon sbc doen of niet. De kans dat ik een kaklap van 60k pack is groot
Ja kans is groot dat je een onbruikbare speler krijgt.fifanoob schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:53:
[...]
Heel sick, ik ben aan het sparen voor hem, wel zijn mid versie maar zijn bijna hetzelfde.
Zit ook nog te twijfelen gaan we die icon sbc doen of niet. De kans dat ik een kaklap van 60k pack is groot![]()
Ik hoopte op eusebio, maar dit valt zeker niet tegen. Heb m begin fifa 23 ook al gehad.
Iemand ervaring mee?
team:
https://www.futbin.com/23/squad/1099161
ingame 4-2-3-1
Desailly is een beest. Jaar in jaar uit. Een bodybuilder achterin met voldoende snelheid. Hij is nu ook lenghty en kan ook als CVM gebruikt worden. Maar denk dat CV het beste is voor hem.Markvd1984 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:40:
Desailly uit de Icon pack
Iemand ervaring mee?
Ik kreeg Shearer… je bent gewaarschuwdfifanoob schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:53:
[...]
Heel sick, ik ben aan het sparen voor hem, wel zijn mid versie maar zijn bijna hetzelfde.
Zit ook nog te twijfelen gaan we die icon sbc doen of niet. De kans dat ik een kaklap van 60k pack is groot![]()
wijze woorden
Ik heb hem geskipped, wel een tradeable nedved voor 120k opgepikt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haaland en Mbappe zo te zien.Gurbuh schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:51:
Verkoopt iedereen zn complete team om een Mbappe voor swaps te kunnen kopen ofzo
En zoals gezegd, mensen negeren hun defensie veelvuldig, dus met die spelers ben je vrij snel bij je 1-0.
En ik had het geluk dat ik een red Mbappe kreeg uit zo'n Frankrijk pack, dus ja.. die staat wel vast in de basis.
Je hebt 40 dagen.Speculaes schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:39:
Bij de doelstellingen staan nu die duels waarin je met 6 qatari, 6 senegalezen etc moet spelen. Die heet Week 1, maar er staat ook bij dat die pas over 40 dagen is afgelopen. Heb ik dan echt nog al die tijd om ze af te ronden? Anders moet ik nog even gas geven voor die swaps.
oh, goeie tip! Veel icons zijn natuurlijk spotgoedkoop door die SBCBossie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 07:23:
[...]
Ik heb hem geskipped, wel een tradeable nedved voor 120k opgepikt
Wel fijn dat ik zo snel kon kopen voor 485k. Prijs ligt nu al op 550k.Speculaes schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:46:
Veel zitten schrapen qua centjes, spelers die ik had aangekocht voor meer winst (Gerard Moreno, Ikone, Tchouameni) nu al verkocht, maar ik ben er bijna! Nog 30k en Frenkie de Jong is binnen.
Dan nog via de swaps Aké binnenhalen. Dacht dat hij enkel op cv uit de voeten kon, maar gelukkig ook op lb. Kan hij mooi Wijndal vervangen.
Door de centjes die naar Frenkie gaan, staat nog wel Neuer in het doel ipv Vd Sar.
ja ik zag de prijs al langzaam omhoog kruipen, dus had eergisteren snel nog wat spelers uit mijn club verkocht en frenkie nog voor 498k binnen gehaald. Prijs zal nog wel even toenemen gezien we dichter bij wk wedstrijden komen.Speculaes schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:48:
[...]
Wel fijn dat ik zo snel kon kopen voor 485k. Prijs ligt nu al op 550k.
Maar wees wel gewaarschuwd, ik doe altijd slechte aankopen dus niet verrast zijn als frenkie over een maand nog maar 200k waard is
[ Voor 13% gewijzigd door Stylze op 16-11-2022 12:17 ]
Playstation 5
EA heeft altijd moeite met dingen bouwen(ook al bestond dit al jaren...)fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:02:
[Afbeelding]
Ea heeft moeite met score bijhouden.. 21 punten maar 4 win en 2 lost zegt ie..
hoe moeilijk kan het zijn..
Ik ga dus 5-1
Dikke kans dat er dan een promo is om 11 bronzen spelers in te ruilen voor een icon met rating 98 als ze in dit tempo doorganStylze schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:15:
[...]
ja ik zag de prijs al langzaam omhoog kruipen, dus had eergisteren snel nog wat spelers uit mijn club verkocht en frenkie nog voor 498k binnen gehaald. Prijs zal nog wel even toenemen gezien we dichter bij wk wedstrijden komen.
Maar wees wel gewaarschuwd, ik doe altijd slechte aankopen dus niet verrast zijn als frenkie over een maand nog maar 200k waard is
Gelijkspel!fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:02:
[Afbeelding]
Ik ga dus 5-1
Ik wil Ake ook halen, linksbenige CB’s zijn sowieso zeldzaamSpeculaes schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:46:
Veel zitten schrapen qua centjes, spelers die ik had aangekocht voor meer winst (Gerard Moreno, Ikone, Tchouameni) nu al verkocht, maar ik ben er bijna! Nog 30k en Frenkie de Jong is binnen.
Dan nog via de swaps Aké binnenhalen. Dacht dat hij enkel op cv uit de voeten kon, maar gelukkig ook op lb. Kan hij mooi Wijndal vervangen.
Door de centjes die naar Frenkie gaan, staat nog wel Neuer in het doel ipv Vd Sar.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha zag het gisteren ook al ja, had 20 punten en die teller stond op 1-6fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:02:
[Afbeelding]
Ik ga dus 5-1
Gefeliciteerd maar zou toch ff checken met EA want gebaseerd op dat shirt denk ik dat ie stuk is.fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:27:
[Afbeelding]
Goed voorbeeld van iemand hier doet volgen. Lang getwijfeld of ik hem zou doen. Alleen maar untradeable fodder hoeven te gebruiken en toen kwam mijn vriend aanlopen.
Kijk dat zijn de betere uitkomstenfifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:27:
[Afbeelding]
Goed voorbeeld van iemand hier doet volgen. Lang getwijfeld of ik hem zou doen. Alleen maar untradeable fodder hoeven te gebruiken en toen kwam mijn vriend aanlopen.
Ik ga het niet doen, werkelijk nog nooit iets bruikbaars uit gekregen, dat wordt vast Litmanen ofzo
Het is stiekem Abe LenstraBossie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:33:
[...]
Gefeliciteerd maar zou toch ff checken met EA want gebaseerd op dat shirt denk ik dat ie stuk is.
Gefeliciteerd, en hij komt ook nog eruit lopen in het mooiste shirt!fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:27:
[Afbeelding]
Nu nog Abe als icon, zou een leuke toevoeging zijn.
Haha, hoeveel was het afgelopen weekend ook alweer?Bossie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:33:
[...]
Gefeliciteerd maar zou toch ff checken met EA want gebaseerd op dat shirt denk ik dat ie stuk is.
Ik woon Dertig Kilometer Verderop, maar ik ben een Groningerfifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:39:
[...]
Haha, hoeveel was het afgelopen weekend ook alweer?
Haha ik ben ook oprecht een Groninger, geboren en getogen maar wel 1 met voetbalverstandBossie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:43:
[...]
Ik woon Dertig Kilometer Verderop, maar ik ben een Groninger
fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:27:
[Afbeelding]
EA komt ieder jaar weer op Black Friday met die special packs. Dan zetten ze 10.000 van die 100K packs met een timer van een uur. Zijn dan vaak na 10 minuten uitverkocht.Stylze schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:28:
[...]
Wat heeft black friday te maken met fut dan? Gaan mensen dan gewoon massaal fifa punten kopen ofzo?
In de afgelopen jaren hadden ze ook een best of TOTW promo lopen tijdens Black Friday. Op een of andere manier lukt het EA toch weer om mensen te triggeren om FIFA Punten uit te geven.
Ah als ze totw packs enzo erop gaan zetten snap ik wel dat alles gaat zakken ja, snap ea wel is super easy cashen met digitale kaartjes verkopen.Ozz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 14:50:
[...]
EA komt ieder jaar weer op Black Friday met die special packs. Dan zetten ze 10.000 van die 100K packs met een timer van een uur. Zijn dan vaak na 10 minuten uitverkocht.
In de afgelopen jaren hadden ze ook een best of TOTW promo lopen tijdens Black Friday. Op een of andere manier lukt het EA toch weer om mensen te triggeren om FIFA Punten uit te geven.
Playstation 5
Nice, kan Markie eindelijk Blind voorbij op paceOzz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 14:59:
Lijkt erop dat EA de lengthy meta heeft aangepakt. Spelers die controlled of explosive zijn kunnen op snelheid ook een speler voorbij rennen en worden niet meer zo snel ingehaald door iemand die lenghty is.
godzijdank zou eens tijd worden. Ben dat lengthy gebeuren echt meer dan zatOzz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 14:59:
Lijkt erop dat EA de lengthy meta heeft aangepakt. Spelers die controlled of explosive zijn kunnen op snelheid ook een speler voorbij rennen en worden niet meer zo snel ingehaald door iemand die lenghty is.
Ik ook! want de nadruk lag er te hoog op.fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:07:
[...]
godzijdank zou eens tijd worden. Ben dat lengthy gebeuren echt meer dan zat
Ook lijkt het sinds de laatste update over met de constante pressie de volledige game, waardoor je geen normale aanval op kon zetten.
Al met al is vind ik de game nu fijner spelen dan met release.
Denk niet dat ze nutteloos gaan worden, maar heel veel spelers gaan nu relevant worden. Zo'n Vinicius of Neymar was bijna onbruikbaar.Speculaes schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:13:
Heb je nog wel wat aan de lengthy spelers?
Heb Mbappe op het begin gekocht voor 1.5M coins, kon er echt helemaal niks mee. Werd steeds ingehaald door Araujo die discard was.
Nu Mbappe terug gekocht voor 1.14M coins. Verwacht dat die straks wel weer lichtjes gaat stijgen. En alle Lenghty spelers zullen wel iets zakken.
Zo'n Virgil van Dijk was alleen 200K omdat die goed pastte in de Lenghty meta. Nu heb je opeens een hele hoop andere verdedigers die op zijn plaats kunnen spelen en er weer toe doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Ozz op 16-11-2022 15:23 ]
ik woon daarintegen midden tussen de Leeuwarders in een dorpje ernaast. er was wel wat chagrijn om me heen hahaBossie schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:43:
[...]
Ik woon Dertig Kilometer Verderop, maar ik ben een Groninger
Ribery is trouwens echt een lekkere speler. Attacking AI is echt fenomenaal
kan er weer een shadow op Tomori en AlabaOzz schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:22:
[...]
Denk niet dat ze nutteloos gaan worden, maar heel veel spelers gaan nu relevant worden. Zo'n Vinicius of Neymar was bijna onbruikbaar.
Heb Mbappe op het begin gekocht voor 1.5M coins, kon er echt helemaal niks mee. Werd steeds ingehaald door Araujo die discard was.
Nu Mbappe terug gekocht voor 1.14M coins. Verwacht dat die straks wel weer lichtjes gaat stijgen. En alle Lenghty spelers zullen wel iets zakken.
Zo'n Virgil van Dijk was alleen 200K omdat die goed pastte in de Lenghty meta. Nu heb je opeens een hele hoop andere verdedigers die op zijn plaats kunnen spelen en er weer toe doen.
als het maar niet weer een ren je rot fifa gaat worden, das mijn enige zorg
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 16-11-2022 15:48 ]
Kleine lean 5* meta-rats.
Terug naar overal weer hetzelfde team met usual suspects: Ben Yedder, Ribery, Varane, etc.
Zonde. Eindelijk was het mogelijk om ook spelers zonder enorme pace te gebruiken.
wijze woorden
Fifanoob woont in DKV, ik zit daarentegen ook tussen de Leeuwarders. Sterker nog mijn buren wonen gewoon in LeeuwardenAugy schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:42:
[...]
ik woon daarintegen midden tussen de Leeuwarders in een dorpje ernaast. er was wel wat chagrijn om me heen haha
Serieus? Waar zie of lees je dit?Prosac schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:51:
Ah.. het is blijkbaar te ver doorgevoerd en. nu heeft acceleratie helemaal geen nut meer
Zoals altijd wordt het spel weer kapot gepatched zodat men weer skillmoves kan spammen. Maar dat is geen voetbal.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 16-11-2022 18:09 ]
:strip_exif()/f/image/CFf0j9hudZAEg8huXwrJZiPQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lPenH3v6ylS3upkyaXq0Luyy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DprGfAogOLlH547bx0T2S5ak.jpg?f=fotoalbum_large)