Bekijk futbin. Van dijk gisteren 170 en nu na de patch 140k. Explosieve spelers juist omhoog.
Nou leuk, wat sommige mensen al zeiden, nu gaat iedereen weer met al die dribbel koningen spelen en worden de fysiekere spelers weer nutteloos gemaakt. Dan is de lol er eerlijk gezegd voor mij af. 
Ik kijk over een paar maanden wel weer, of niet. Kan ik me in de tussentijd bezig houden met de nieuwe God of War.
Ik kijk over een paar maanden wel weer, of niet. Kan ik me in de tussentijd bezig houden met de nieuwe God of War.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Vorige week Al Owairan WC gehaald voor 525k. Ik ging ervan uit dat zijn prijs zou dalen. Maar nu alweer 140k gestegen. FUT Market wordt steeds moeilijker te voorspellen hey.
Van persie haaland en daalish waren waardeloos vandaag. Corea if speelde wel als een baas.
Wel een waardeloze dag om rivals te spelen vandaag. Sta je 2-0 voor leaved de tegenstander en iedereen speelt vol druk om zo snel mogelijk te scoren. Ik kreeg bijna mijn vertrouwen terug in de fifa spelers vandaag. Ik stond 3-1 voor en krijg de meest onzinnige penalty tegen waarbij ik alleen L2 gebruikte. De tegenstander selecteert zijn keeper en schiet de bal het stadion uit (bewust denk ik) en uiteindelijk won ik met 3-2.
Maar bij het laatste potje werd ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik sta, in een gelijkopstaande wedstrijd, met 2-1 achter en de tegenstander schopt me onderuit en krijgt rood. Na een paar minuten scoor ik met heel ve moeite de 2-2 in de 80ste minuut en leaved de tegenstander bij een gelijkspel (en ik gebruikte netjes l1r1) weer een potje voor niks.
Wel een waardeloze dag om rivals te spelen vandaag. Sta je 2-0 voor leaved de tegenstander en iedereen speelt vol druk om zo snel mogelijk te scoren. Ik kreeg bijna mijn vertrouwen terug in de fifa spelers vandaag. Ik stond 3-1 voor en krijg de meest onzinnige penalty tegen waarbij ik alleen L2 gebruikte. De tegenstander selecteert zijn keeper en schiet de bal het stadion uit (bewust denk ik) en uiteindelijk won ik met 3-2.
Maar bij het laatste potje werd ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik sta, in een gelijkopstaande wedstrijd, met 2-1 achter en de tegenstander schopt me onderuit en krijgt rood. Na een paar minuten scoor ik met heel ve moeite de 2-2 in de 80ste minuut en leaved de tegenstander bij een gelijkspel (en ik gebruikte netjes l1r1) weer een potje voor niks.
En wie heeft Van Dijk gisteren voor 170k gekocht?Thibaut1234 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:26:
[...]
Bekijk futbin. Van dijk gisteren 170 en nu na de patch 140k. Explosieve spelers juist omhoog.
Ik…
Het is weer, ren je rot geworden.Prosac schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:51:
Ah.. het is blijkbaar te ver doorgevoerd en. nu heeft acceleratie helemaal geen nut meer
OTW Nunez is 86, Nice!
93 snelheid, 90 fysiek, 86 schieten en 83 dribbel, prima stats!
Heb hem met afmaker als Chemstyle om schieten en dribbelen te bootsen, zal mij benieuwen… Lets go!
93 snelheid, 90 fysiek, 86 schieten en 83 dribbel, prima stats!
Heb hem met afmaker als Chemstyle om schieten en dribbelen te bootsen, zal mij benieuwen… Lets go!
Gaan jullie ook de chemstyles omzetten? Cv van anchor (lengthy) naar shadow bijvoorbeeld?
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 16-11-2022 20:02 ]
heb ik wel gedaan. Ik ben blij met deze aanpassing. Mijn Mbappe werd ingehaald door Diaz.. Die onzin is afgelopen.Augy schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:01:
[...]
Gaan jullie ook de chemstyles omzetten? Cv van anchor (lengthy) naar shadow bijvoorbeeld?
Vind het ook wel gezeik hoor nu zijn allemaal spelers uit je team opeens heel kut. Kan weer hele team omgooien terwijl mijn coins op zijn.
Ga voorlopig even over op cod denk ik, geen zin om weer zo lang te grinden voordat ik wat kan winnen.
Ga voorlopig even over op cod denk ik, geen zin om weer zo lang te grinden voordat ik wat kan winnen.
[ Voor 27% gewijzigd door Stylze op 16-11-2022 20:10 ]
Playstation 5
Bij hem merk ik het grootste verschil na de update. Wat is die bizar snel!Lashrom schreef op woensdag 16 november 2022 @ 19:10:
Vorige week Al Owairan WC gehaald voor 525k. Ik ging ervan uit dat zijn prijs zou dalen. Maar nu alweer 140k gestegen. FUT Market wordt steeds moeilijker te voorspellen hey.
Overigens ik kocht vanmiddag Aubameyamg rttk. Dacht die zou nu wel beter in het spel passen. Zakt als een baksteen in prijs 🥲
[ Voor 15% gewijzigd door Dani05 op 16-11-2022 20:12 ]
Toevallig gisteren Owairan uit een pakketje gekregen, die kan mooi op de bank.
Welke spelers heb je staan dan? Zo een drama kan t in 1 x niet zijn tog? Tomori en Alaba bijvoorbeeld is helemaal geen issue, shadow erop en gaan.Stylze schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:08:
Vind het ook wel gezeik hoor nu zijn allemaal spelers uit je team opeens heel kut. Kan weer hele team omgooien terwijl mijn coins op zijn.
Bovendien bestaat lengthy nog steeds alleen minder OP als het was
Update is wel gemaakt voor mn voorhoede haha Ribery - Messi - chiesa. Even kijken hoe forlan als spits zich houd
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 16-11-2022 20:28 ]
Ik kom sinds vandaag nauwelijks meer Haaland tegen, iedereen heeft hem ingeruild voor retesnelle spitsen. Ben genoodzaakt met Tomori en Bonucci verder terug te spelen, want het is weer lange ballen spammen.
Klopt. Ik was echt oprecht enthousiast over deze editie.dutchgio schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:09:
Ik kon het juist ook wel waarderen dat logge, fysieke spelers nu eens goed bruikbaar waren.
Zoals altijd wordt het spel weer kapot gepatched zodat men weer skillmoves kan spammen. Maar dat is geen voetbal.
Geen 5* acrobaten show en niet alleen maar van de pacewhore tegenstanders.
nu weten ze gewoon dit spel weer terug te brengen naar fifa 22, 21, 20...
Het leek eindelijk op voetbal, maar nu gaan we weer terug naar een circus.
wijze woorden
Dus je speelt liever dat de Adamas en Dembele's in 2 spitsen systeem alles diep gooien en de rest op eigen helft?fifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:07:
[...]
godzijdank zou eens tijd worden. Ben dat lengthy gebeuren echt meer dan zat
Toch maar eens kijken wat ze nou nog meer veranderd hebben..4 potjes gespeeldd, Lukaku speelt als een bronzen spits, 3x naast geschoten met open goal en een klein tikje. Alsof schieten op manual staat. Chiesa speelt als een stoomtrein, Tomori houdt niemand bij.
Lijkt wel op de eerste weken, dat ik het spel onder de knie moest krijgen.
Juist minder, want die was nog lengthy te maken.Dani05 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:08:
[...]
Bij hem merk ik het grootste verschil na de update. Wat is die bizar snel!
Overigens ik kocht vanmiddag Aubameyamg rttk. Dacht die zou nu wel beter in het spel passen. Zakt als een baksteen in prijs 🥲
Je hebt nu dan juist weer kleinere en snelle spelers nodig die goed kunnen dribbelen.
Helemaal mee eens, eindelijk zag je een keer mensen met haaland lewa benzema Sorloth vond ik echt een lijpe spitsValandil schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:00:
[...]
Klopt. Ik was echt oprecht enthousiast over deze editie.
Geen 5* acrobaten show en niet alleen maar van de pacewhore tegenstanders.
nu weten ze gewoon dit spel weer terug te brengen naar fifa 22, 21, 20...
Het leek eindelijk op voetbal, maar nu gaan we weer terug naar een circus.
En nu komt pace weer terug en zie nu ook weer dat spelers van Emmen bij wijze van de skills van Neymar hebben
Zo jammer dat straks weer 2 snelle spitsen 9 man achter de bal gaat gebeuren
In het echt wil iedereen haaland en lewa in de spits, ea vind Adama en Becker ofzo het best omdat ze snel zijn
Hopelijk komt kracht en lengte snel weer terug
Of ze gooien hem op haaland diep met lengthy wat is het verschil?Markvd1984 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:21:
[...]
Dus je speelt liever dat de Adamas en Dembele's in 2 spitsen systeem alles diep gooien en de rest op eigen helft?
Wat is realistische haaland spits en zijn snelheid en krachtfifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:43:
[...]
Of ze gooien hem op haaland diep met lengthy wat is het verschil?
Of Adama en Becker in de spits wat btw ook geen spitsen zijn maar Mets is diep en hopen op een counter
Mets =metaMarkvd1984 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:45:
[...]
Wat is realistische haaland spits en zijn snelheid en kracht
Of Adama en Becker in de spits wat btw ook geen spitsen zijn maar Mets is diep en hopen op een counter
Het is realistisch dat mijn mbappe met 97 pace door een diaz met 60 pace ingehaald wordt, dat is lekker?Markvd1984 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:45:
[...]
Wat is realistische haaland spits en zijn snelheid en kracht
Je doet nu alsof je alleen pace nodig hebt in de game. Dat is dus niet zo. Het was gewoon totaal niet in verhouding. Lewa is in het echt ook niet zo snel, waarom in fifa wel? Omdat lewa lengthy is en mbappe niet, nou wat realistisch hoor
Het is idd bullshit dat snelle spelers zoals mij Dembele if niemand voorbij sprintfifanoob schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:50:
[...]
Het is realistisch dat mijn mbappe met 97 pace door een diaz met 60 pace ingehaald wordt, dat is lekker?
Je doet nu alsof je alleen pace nodig hebt in de game. Dat is dus niet zo. Het was gewoon totaal niet in verhouding. Lewa is in het echt ook niet zo snel, waarom in fifa wel? Omdat lewa lengthy is en mbappe niet, nou wat realistisch hoor
Maar dat iemand straks weer met buiten spelers in de spits spelen is wel goed?
Ik zie de topclubs al denken city Liverpool barca psg real wie zullen we halen, Haaland? of Traore? Traore zetten we in de spits
Dit vind jij relastisch dus snelheid boven lewa en haaland?
Noodgedwongen dus ook maar team beetje omgegooid. Twijfel nog wie ik in game in de spits ga zetten, Salah if of Al Owairan wc…
Gast, hoe vaak kom je die Traore nou tegen in de spits. Doe nou niet alsof iedereen met Adama speelt.Markvd1984 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:55:
[...]
Het is idd bullshit dat snelle spelers zoals mij Dembele if niemand voorbij sprint
Ik zie de topclubs al denken city Liverpool barca psg real wie zullen we halen, Haaland? of Traore? Traore zetten we in de spits
Als jij denkt dat je met Traore in de spits kan spelen doe je dat toch.Markvd1984 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:55:
[...]
Het is idd bullshit dat snelle spelers zoals mij Dembele if niemand voorbij sprint
En je hebt het steeds over realistisch maar het zijn de wat langzamere spelers die pace boost krijgen door lengthy, waarom gaan we spelers boost geven? Is dat realistisch?
[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 16-11-2022 22:22 ]
Het is werkelijk onspeelbaar volgens de manier waarop ik speelde.. moet mijn hele "muscle-memory" weer aanpassen. Wordt aan alle kanten voorbij gerend, passing gaat anders en moet echt met de kont in de goal hangen en counteren om niet door Neymar en co weggetikt te worden.Prosac schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:31:
Toch maar eens kijken wat ze nou nog meer veranderd hebben..4 potjes gespeeldd, Lukaku speelt als een bronzen spits, 3x naast geschoten met open goal en een klein tikje. Alsof schieten op manual staat. Chiesa speelt als een stoomtrein, Tomori houdt niemand bij.
EA wat heb je gedaan, het speelde zo lekker de laatste weken.
Vond chiesa niet zo bijzonder, maar vandaag laat hij mij echt alle hoeken van het veld zien.. Helaas heb ik hem niet
Ja mensen hebben keuzes gemaakt gebaseerd op de hele lengthy meta, en nu is die weg. Wat een bedrijf038Zwolle schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:51:
Vond chiesa niet zo bijzonder, maar vandaag laat hij mij echt alle hoeken van het veld zien.. Helaas heb ik hem niet
En minder voetbal. Hadden we net zo goed fifa22 kunnen blijven spelen.Hagper schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:58:
Eindelijk weer wat snelheid in Fifa 👌
wijze woorden
Inderdaad, heerlijke gameplay dit. Gisteravond meteen Fati gedaan voor in de spits, wat een beestHagper schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:58:
Eindelijk weer wat snelheid in Fifa 👌
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Het is weer ieder jaar hetzelfde. Aan het begin van het jaar is pace minder belangrijk, snelheid ligt veel lager. Na een paar updates voelt het idd weer hetzelfde als FIFA 22.
Overigens heb ik sinds de laatste update als ik een penalty krijg iedere keer dat scherm met uitleg. Normaal gesproken verschijnt dit alleen de eerste keer, maar nu zie ik het bij iedere penalty. Meer mensen die hier last van hebben???
Overigens heb ik sinds de laatste update als ik een penalty krijg iedere keer dat scherm met uitleg. Normaal gesproken verschijnt dit alleen de eerste keer, maar nu zie ik het bij iedere penalty. Meer mensen die hier last van hebben???
Ja en niet om te zeuren maar wat FIFA23 anders maakte qua gameplay dan de vorige is nu compleet weg.Valandil schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:47:
[...]
En minder voetbal. Hadden we net zo goed fifa22 kunnen blijven spelen.
Mijn manier van spelen leent zich beter voor passing dan skills > lange bal gooien en hopen.
Leuk ook dat je ziet dat alle lenghty spelers direct verkocht worden en ingeruild voor kleine snelle mannetjes met skills & pace. Geef ze geen ongelijk want het werkt, maar het is wel jammer.
Normaal is TOTY altijd wel een moment dat het spel binnen een maand of 2-3 redelijk klaar is.
Voor mijn gevoel zitten we nu, na nog net geen 2 maanden al bijna op dat punt. Gezien de kaarten die nu al in het spel zitten.
Gewoon jammer, want FIFA blijft voor mij een leuk tijdverdrijf.
Vind de update prima, het iets snellere spel ligt mij wel. Trage gameplay ligt mij dus juist weer niet beter, ik denk te snel… denk ik haha!
Nunez OTW 86 is nu echt een heerlijke kaart, ik hoop dat Antony OTW ook nog een stap gaat maken, kan ik ook goed mee overweg.
Van het weekend hier veel gedoe gehad over mijn gameplay ervaringen. Sinds ik de HDMI kabel terug heb gebracht en naar een andere input kanaal heb gebracht is de gameplay ervaring voor mij echt zoveel beter.
Heb zondagavond, maandagavond, dinsdagavond en woensdagavond serieus niet 1 potje gehad dat ik dacht wat een klote spel/gameplay. Terwijl ik ook potjes verloor. Blijkt toch een gouden greep te zijn geweest en lijkt niet zozeer meer berust op toeval…
Dus ook dank voor alleen die meedachten en opties aangekaart hadden om uit te testen. Ben momenteel een zeer tevreden FIFA speler!
Nunez OTW 86 is nu echt een heerlijke kaart, ik hoop dat Antony OTW ook nog een stap gaat maken, kan ik ook goed mee overweg.
Van het weekend hier veel gedoe gehad over mijn gameplay ervaringen. Sinds ik de HDMI kabel terug heb gebracht en naar een andere input kanaal heb gebracht is de gameplay ervaring voor mij echt zoveel beter.
Heb zondagavond, maandagavond, dinsdagavond en woensdagavond serieus niet 1 potje gehad dat ik dacht wat een klote spel/gameplay. Terwijl ik ook potjes verloor. Blijkt toch een gouden greep te zijn geweest en lijkt niet zozeer meer berust op toeval…
Dus ook dank voor alleen die meedachten en opties aangekaart hadden om uit te testen. Ben momenteel een zeer tevreden FIFA speler!
Ik had het precies andersom, dat hele lengthy gebeuren sloeg nergens op. Ook al had je 99 pace je kon alsnog ingehaald worden door iemand met lengthy.. Nou leuk... Dus ipv dat alleen spelers met hoge pace snel waren was iedereen met lengthy OOK snel, dus meerdere spelers waren snel ipv alleen de spelers met pace.ZicoDon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:32:
[...]
Ja en niet om te zeuren maar wat FIFA23 anders maakte qua gameplay dan de vorige is nu compleet weg.
Mijn manier van spelen leent zich beter voor passing dan skills > lange bal gooien en hopen.
Leuk ook dat je ziet dat alle lenghty spelers direct verkocht worden en ingeruild voor kleine snelle mannetjes met skills & pace. Geef ze geen ongelijk want het werkt, maar het is wel jammer.
Normaal is TOTY altijd wel een moment dat het spel binnen een maand of 2-3 redelijk klaar is.
Voor mijn gevoel zitten we nu, na nog net geen 2 maanden al bijna op dat punt. Gezien de kaarten die nu al in het spel zitten.
Gewoon jammer, want FIFA blijft voor mij een leuk tijdverdrijf.
Ik vind het ook raar dat men nu opeens aangeeft dat het meer op skills aankomt dan passing, want?
Mensen deden met lengthy spelers geen skillmoves?
Je kan nog steeds passing gebruiken.
Het enige wat veranderd is dat je met spelers die in het echt ook niet zo snel zijn, nu niet meer iemand kan in halen met 99 pace die geen lengthy heeft en terecht. Want dat kan in het echt ook niet.
Nu gaan mensen hopelijk ook eens wat minder breien. Want men tikte de bal maar rond in de hoop om een gaatje te vinden, had je een gaatje gevonden werd je weer ingehaald door een lengthy speler en kon men weer opnieuw beginnen met breien.
Zo niet realistisch in mijn ogen.
[ Voor 8% gewijzigd door fifanoob op 17-11-2022 09:45 ]
Het gaat echt nergens over. Snelheid is in het echte voetbal ook een belangrijke factor. In het echt was Vinicius, Dembele of een Mbappe echt niet zo goed als ze de snelheid hadden van een Busquets of iets dergelijks.fifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:43:
[...]
Ik had het precies andersom, dat hele lengthy gebeuren sloeg nergens op. Ook al had je 99 pace je kon alsnog ingehaald worden door iemand met lengthy.. Nou leuk... Dus ipv dat alleen spelers met hoge pace snel waren was iedereen met lengthy OOK snel, dus meerdere spelers waren snel ipv alleen de spelers met pace.
Ik vind het ook raar dat men nu opeens aangeeft dat het meer op skills aankomt dan passing, want?
Het enige wat veranderd is dat je met spelers die in het echt ook niet zo snel zijn, nu niet meer iemand kan in halen met 99 pace die geen lengthy heeft en terecht. Want dat kan in het echt ook niet.
Nu gaan mensen hopelijk ook eens wat minder breien. Want men tikte de bal maar rond in de hoop om een gaatje te vinden, had je een gaatje gevonden werd je weer ingehaald door een lengthy speler en kon men weer opnieuw beginnen met breien.
Prima dat je nu het verschil kan maken met spelers die dat in het echt ook gewoon doen. Betaal je dik een miljoen coins voor Mbappe die dan door iedere verdediger onschadelijk gemaakt kan worden. Sloeg natuurlijk nergens op.
Vind het nu wel meer in balans, als ze de outside the food trait nog iets meer downgraden gaat het nog leuker worden.
Helemaal met je eensOzz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:50:
[...]
Het gaat echt nergens over. Snelheid is in het echte voetbal ook een belangrijke factor. In het echt was Vinicius, Dembele of een Mbappe echt niet zo goed als ze de snelheid hadden van een Busquets of iets dergelijks.
Prima dat je nu het verschil kan maken met spelers die dat in het echt ook gewoon doen. Betaal je dik een miljoen coins voor Mbappe die dan door iedere verdediger onschadelijk gemaakt kan worden. Sloeg natuurlijk nergens op.
Vind het nu wel meer in balans, als ze de outside the food trait nog iets meer downgraden gaat het nog leuker worden.
Ik heb nog weinig kunnen spelen sinds de laatste update, maar lees hier wel wisselende verhalen. Ben alleen vooral bezig geweest met het verzamelen van tokens via die doelstellingen. Speel ik ook eens met spelers uit Iran...
Ik had de mazzel dat ik gouden Mbappé gepackt had, dat was voor de update even zo goed mijn beste en meest scorende speler. Misschien komt hij nu nog beter uit de verf! Benieuwd of de nieuwe gameplay mee beter/slechter bevalt.
Ik had de mazzel dat ik gouden Mbappé gepackt had, dat was voor de update even zo goed mijn beste en meest scorende speler. Misschien komt hij nu nog beter uit de verf! Benieuwd of de nieuwe gameplay mee beter/slechter bevalt.
Daarnet otw sanches gehaald voor 775 k. Is nu 795 k en was gisteren 740k. Wat is er zo bijzonder aan? In mijn ogen niet direct iets.
Dat zijn van die typische Fifa spelers die iedere editie goed zijn. Sanches is zo'n allrounder.Thibaut1234 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:03:
Daarnet otw sanches gehaald voor 775 k. Is nu 795 k en was gisteren 740k. Wat is er zo bijzonder aan? In mijn ogen niet direct iets.
Klopt ook, het hele lengthy gebeuren sloeg ook nergens op.fifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:43:
[...]
Ik had het precies andersom, dat hele lengthy gebeuren sloeg nergens op. Ook al had je 99 pace je kon alsnog ingehaald worden door iemand met lengthy.. Nou leuk... Dus ipv dat alleen spelers met hoge pace snel waren was iedereen met lengthy OOK snel, dus meerdere spelers waren snel ipv alleen de spelers met pace.
Dit was een van de redenen waarom ik vaak overschakelde naar de Xbox One versie, daar heb / had je dit geneuzel niet.
Een perfecte game gaan we nooit krijgen maar vindt het altijd jammer dat er zo'n groot verschil zit in de release game, en de game een paar weken later.
Daarnet potje mee gedaan en was niks speciaals aan. Verwacht je dat hij nog stijgt qua prijs?Moody2204 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:04:
[...]
Dat zijn van die typische Fifa spelers die iedere editie goed zijn. Sanches is zo'n allrounder.
De markt is zo onvoorspelbaar, dus dat durf ik niet te zeggen. Vind 'm zelf overigens wel overpriced.Thibaut1234 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:06:
[...]
Daarnet potje mee gedaan en was niks speciaals aan. Verwacht je dat hij nog stijgt qua prijs?
Houd er rekening mee dat je niet betaald voor zijn huidige rating maar voor de potentiele upgrades. Renato is al tijden één van de beste CM's in de game en heeft weinig upgrades nodig om relevant te blijven.
Zeker in hogere divisies is hij behoorlijk vervelend om tegen te spelen.
Zeker in hogere divisies is hij behoorlijk vervelend om tegen te spelen.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Zodra Portugal een pot wint op het WK wordt het een 85 rated CM die goed linkt met Mbappe. Echter is de upgrade al meegerekend in de prijs.Thibaut1234 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:06:
[...]
Daarnet potje mee gedaan en was niks speciaals aan. Verwacht je dat hij nog stijgt qua prijs?
Zie hem ook niet snel een IF ofzo pakken dus de kans is groot dat hij de komende weken gaat dalen en minder relevant wordt door de powercurve.
Aan de bal zijn er slechts maar een paar spelers ter wereld die bijna niet in te halen zijn.Ozz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:50:
[...]
Het gaat echt nergens over. Snelheid is in het echte voetbal ook een belangrijke factor. In het echt was Vinicius, Dembele of een Mbappe echt niet zo goed als ze de snelheid hadden van een Busquets of iets dergelijks.
Deze spelers (bijvoorbeeld Mbappe) kan met een unique bodytype wel tweaken.
Gewoon jammer dat veel spelers weer onbruikbaar gaan worden en de meta-rats (veelal dezelfde spelers als in 22, 21, 20 etc) weer overal aanwezig zullen zijn.
Gek dat topspitsen als Lewa en Kane minder bruikbaar zijn.
Verratti, Kroos, Kimmich, Thiago etc. spelers van absolute wereldtop alleen nog maar fodder worden.
Jammer dat pace en bij de volgende patch 5* acrobatenshow weer de boventoon gaan voeren.
Natuurlijk mag pace van belang zijn, maar voetbal is zoveel meer dan alleen maar domweg sprinten en een akka doen.
wijze woorden
Op zich was het lenghty gebeuren wat overdreven, dat je niet met een snelle speler weg kon komen bij een lenghty “ trage” verdediger. Daar heb ik me de eerste weken ontzettend aan gestoord.
Dus op zich is het wel logisch dat een snelle speler nu ook echt snel weg blijft als hij sneller is. Waar ik vooral moeite mee heb is een egoïstische reden. Ik heb me in het begin echt moeten instellen op de oude gameplay en heb uiteindelijk een mooie opstelling en speelwijze gevonden om EN potjes te winnen EN op een leuke manier te spelen. Er lol aan te hebben.
Ik zal er gewoon weer aan moeten wennen, maar moet nu spelers laten vallen waar ik plezier aan had, omdat ze geen/minder nut meer hebben (want niet snel genoeg of onvoldoende dribbelen).
Ik moet verder achteruit en me nu in eerste instantie richten op het tegenhouden van de snelle spelers ipv dat ik me lekker kon richten op aanvallen middels mooie combinaties. Het lijkt nu vooral op zo snel mogelijk de bal achter de linies gooien zodat je rappe aanvallers er mee vandoor kunnen.
Dus op zich is het wel logisch dat een snelle speler nu ook echt snel weg blijft als hij sneller is. Waar ik vooral moeite mee heb is een egoïstische reden. Ik heb me in het begin echt moeten instellen op de oude gameplay en heb uiteindelijk een mooie opstelling en speelwijze gevonden om EN potjes te winnen EN op een leuke manier te spelen. Er lol aan te hebben.
Ik zal er gewoon weer aan moeten wennen, maar moet nu spelers laten vallen waar ik plezier aan had, omdat ze geen/minder nut meer hebben (want niet snel genoeg of onvoldoende dribbelen).
Ik moet verder achteruit en me nu in eerste instantie richten op het tegenhouden van de snelle spelers ipv dat ik me lekker kon richten op aanvallen middels mooie combinaties. Het lijkt nu vooral op zo snel mogelijk de bal achter de linies gooien zodat je rappe aanvallers er mee vandoor kunnen.
Is toch ook logisch? Vraag aan 1000 voetballers om je fantasie te gebruiken en stel een elftal op met de 11 huidige tijd beste spelers. Hoeveel variatie denk je daar tegen te komen?Valandil schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:35:
[...]
Aan de bal zijn er slechts maar een paar spelers ter wereld die bijna niet in te halen zijn.
Deze spelers (bijvoorbeeld Mbappe) kan met een unique bodytype wel tweaken.
Gewoon jammer dat veel spelers weer onbruikbaar gaan worden en de meta-rats (veelal dezelfde spelers als in 22, 21, 20 etc) weer overal aanwezig zullen zijn.
Gek dat topspitsen als Lewa en Kane minder bruikbaar zijn.
Verratti, Kroos, Kimmich, Thiago etc. spelers van absolute wereldtop alleen nog maar fodder worden.
Jammer dat pace en bij de volgende patch 5* acrobatenshow weer de boventoon gaan voeren.
Natuurlijk mag pace van belang zijn, maar voetbal is zoveel meer dan alleen maar domweg sprinten en een akka doen.
En hoezo is Lewa niet bruikbaar? Je moet er alleen niet mee counteren nee. Maar als je aanvallend voetbal speelt waarbij je de tegenstander terug dringt tot eigen 16 kan je toch prima met Lewa spelen?
Of mis je dan pace bij hem? Dus met andere woorden jij gebruikt ook graag pace in je spel?
Door spelers als lewa sneller te maken dan een speler zonder lengthy haal je de vooruitgang uit fifa.
Waarom zou je nog upgraden naar een duurdere speler die bv iets sneller is? Je kan net zo goed met lewa spelen dan met R9. Als je kijkt naar pace en daar draait het om. Jij vindt het nu minder leuk want minder pace op de non meta spelers.
Totdat je miljoenen uit geeft aan spelers en die links en rechts ingehaald worden door spelers die nog niet eens 2000 coins kosten.
En bovendien, nu was het allemaal lengthy meta-rats. Nu krijg je weer meer pace-rats tjah. Zoveel veranderd er onderaan de streep niet. Het is in mijn beleving alleen wel realistischer geworden.
[ Voor 20% gewijzigd door fifanoob op 17-11-2022 10:53 ]
Of je nu vóór of tegen bent, is het grootste probleem niet dat EA gewoon weer heeft lopen kloten en het veel te veel veranderd? Er zijn andere games waar ook wel eens iets generfd wordt, maar dan stukje bij beetje en met reageren of feedback.
Wat een onzin. Jij gaat lekker met Lewa draaien in de 16 van de tegenstander?fifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:48:
[...]
Is toch ook logisch? Vraag aan 1000 voetballers om je fantasie te gebruiken en stel een elftal op met de 11 huidige tijd beste spelers. Hoeveel variatie denk je daar tegen te komen?
En hoezo is Lewa niet bruikbaar? Je moet er alleen niet mee counteren nee. Maar als je aanvallend voetbal speelt waarbij je de tegenstander terug dringt tot eigen 16 kan je toch prima met Lewa spelen?
Of mis je dan pace bij hem? Dus met andere woorden jij gebruikt ook graag pace in je spel?
Door spelers als lewa sneller te maken dan een speler zonder lengthy haal je de vooruitgang uit fifa.
Waarom zou je nog upgraden naar een duurdere speler die bv iets sneller is? Je kan net zo goed met lewa spelen dan met R9. Als je kijkt naar pace en daar draait het om. Jij vindt het nu minder leuk want minder pace op de non meta spelers.
Totdat je miljoenen uit geeft aan spelers en die links en rechts ingehaald worden door spelers die nog niet eens 2000 coins kosten.
En bovendien, nu was het allemaal lengthy meta-rats. Nu krijg je weer meer pace-rats tjah. Zoveel veranderd er onderaan de streep niet. Het is in mijn beleving alleen wel realistischer geworden.
Ze hadden eindelijk een manier gevonden zodat iedereen niet meer met dezelfde spelers speelt verzinnen ze dit weer. Jij vindt Ben Yedder beter dan Haaland?
In Cod Warzone gebeurd hetzelfde toch? Dan is de ene gun meta dan nerven ze die gun en dan speelt iedereen weer met nieuwe meta gun etc etc.Gurbuh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:05:
Of je nu vóór of tegen bent, is het grootste probleem niet dat EA gewoon weer heeft lopen kloten en het veel te veel veranderd? Er zijn andere games waar ook wel eens iets generfd wordt, maar dan stukje bij beetje en met reageren of feedback.
Nee ik ben niet zo'n type speler om met Lewa te spelen. Maar het zou in principe wel kunnen. Als je niet op pace wilt spelen.Messi is dit jaar ook niet snel, maar ik kan prima met hem spelen hoor.Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:28:
[...]
Wat een onzin. Jij gaat lekker met Lewa draaien in de 16 van de tegenstander?
Ze hadden eindelijk een manier gevonden zodat iedereen niet meer met dezelfde spelers speelt verzinnen ze dit weer. Jij vindt Ben Yedder beter dan Haaland?
Daar gaat het toch om, ze balen ervan dat het meer pace wordt, maar ze vinden het jammer dat de non meta spelers nu geen pace meer hebben. Eigenlijk spreekt men hier zichzelf wat tegen.
Ben Yedder beter? Nee hoor, jij wel?
[ Voor 4% gewijzigd door fifanoob op 17-11-2022 11:36 ]
ja, hier ook.Er!k schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:24:
Het is weer ieder jaar hetzelfde. Aan het begin van het jaar is pace minder belangrijk, snelheid ligt veel lager. Na een paar updates voelt het idd weer hetzelfde als FIFA 22.
Ik vind dat een matige vergelijking. Het is natuurlijk kut als je favo gun ineens minder sterk is, maar je hebt die shit allemaal toch al unlocked meestal. Nu met FIFA moet je dan eigenlijk je hele team omgooien en je speelwijze gaan aanpassen. En als dat nou een legitieme verbetering is (zijn de meningen over verdeeld blijkbaar) dan is dat op zich ok. Bij EA is het alleen wel zo dat het kan zijn dat ze het over 3 dagen weer compleet terug draaien.... Van wat ik ervan zie en hoor is dit mijn vergelijking, de patch die EA nu gedaan heeft zou in CoD betekenen dat: je mannetje ineens 2x zo snel rent, je SMG nu het magazijn heeft van een LMG en je nightvision perk nu een kleurenblinden-bril is gewordenfifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:29:
[...]
In Cod Warzone gebeurd hetzelfde toch? Dan is de ene gun meta dan nerven ze die gun en dan speelt iedereen weer met nieuwe meta gun etc etc.
Nee, er was eindelijk een manier om spelers die in het echt goed zijn, ook in het spel te laten functioneren.fifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:30:
[...]
Nee ik ben niet zo'n type speler om met Lewa te spelen. Maar het zou in principe wel kunnen. Als je niet op pace wilt spelen.Messi is dit jaar ook niet snel, maar ik kan prima met hem spelen hoor.
Daar gaat het toch om, ze balen ervan dat het meer pace wordt, maar ze vinden het jammer dat de non meta spelers nu geen pace meer hebben. Eigenlijk spreekt men hier zichzelf wat tegen.
Ben Yedder beter? Nee hoor, jij wel?
Nu is dat weer weggehaald met als gevolg dat het dezelfde meta als 3 jaar lang wordt en dus dat bijv een ben yedder weer een van de betere is waarschijnlijk.
Danjuma speelt na de patch zalig. Is het druk zetten weer beter geworden? Al paar tegenstanders had die zwaar druk kwamen zetten
Maar je laat ze niet functioneren op basis van hun kwaliteiten. Je laat ze ook niet zo functioneren hoe die spelers in het echt gebruikt worden.Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:45:
[...]
Nee, er was eindelijk een manier om spelers die in het echt goed zijn, ook in het spel te laten functioneren.
Nu is dat weer weggehaald met als gevolg dat het dezelfde meta als 3 jaar lang wordt en dus dat bijv een ben yedder weer een van de betere is waarschijnlijk.
Jij wilt dat ze sneller gemaakt worden zodat ze mee kunnen in het type spel wat mensen graag in fifa speelt.
Het is niet aan EA om games gelijkwaardig te laten verlopen. Als we dat doen, moeten we dan dus ook alle spelers even duur maken, waardoor iedereen na een maand een mega team heeft omdat alle spelers dezelfde prijs kosten om te kopen. Leuk?
Ze moesten iets doen aan de lenghty meta, zoals eerder gemeld waren spelers als danjuma, neymar waardeloos pre patch. Nu zijn ze weer goed en worden spelers als lewa waardeloos. Alleen is het verschil nu ineens te veel. De lenghty spelers waren eens verfrissend en leuk maar te Op.Gurbuh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:41:
[...]
Ik vind dat een matige vergelijking. Het is natuurlijk kut als je favo gun ineens minder sterk is, maar je hebt die shit allemaal toch al unlocked meestal. Nu met FIFA moet je dan eigenlijk je hele team omgooien en je speelwijze gaan aanpassen. En als dat nou een legitieme verbetering is (zijn de meningen over verdeeld blijkbaar) dan is dat op zich ok. Bij EA is het alleen wel zo dat het kan zijn dat ze het over 3 dagen weer compleet terug draaien.... Van wat ik ervan zie en hoor is dit mijn vergelijking, de patch die EA nu gedaan heeft zou in CoD betekenen dat: je mannetje ineens 2x zo snel rent, je SMG nu het magazijn heeft van een LMG en je nightvision perk nu een kleurenblinden-bril is geworden
Er is helemaal niets veranderd aan lenghty?
Het enige wat aangepast is, is dat explosive/controlled players nu normaal accelereren wat voorheen veelte traag ging.
Lenghty spelers zijn nog exact hetzelfde als voor de patch.
Het enige wat aangepast is, is dat explosive/controlled players nu normaal accelereren wat voorheen veelte traag ging.
Lenghty spelers zijn nog exact hetzelfde als voor de patch.
Nee ik wil dat spelers die in het echt goed zijn, ook in FIFA goed zijn. Niet omdat ze toevallig pace en sterk zijn ze bijvoorbeeld heel goed als CDM zijn (Zakaria)fifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:54:
[...]
Maar je laat ze niet functioneren op basis van hun kwaliteiten. Je laat ze ook niet zo functioneren hoe die spelers in het echt gebruikt worden.
Jij wilt dat ze sneller gemaakt worden zodat ze mee kunnen in het type spel wat mensen graag in fifa speelt.
Het is niet aan EA om games gelijkwaardig te laten verlopen. Als we dat doen, moeten we dan dus ook alle spelers even duur maken, waardoor iedereen na een maand een mega team heeft omdat alle spelers dezelfde prijs kosten om te kopen. Leuk?
Wat is jouw definitie van goed? Waarom zijn die spelers nu niet goed dan?Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:31:
[...]
Nee ik wil dat spelers die in het echt goed zijn, ook in FIFA goed zijn. Niet omdat ze toevallig pace en sterk zijn ze bijvoorbeeld heel goed als CDM zijn (Zakaria)
Misschien moet je dat soort spelers anders gebruiken, net zoals in het echt. Je verwacht van spelers als Lewa dat je lekker op snelheid kan spelen?
Je verwachting van spelers over hoe ze in het echt functioneren ten opzichte van hoe jij er ingame mee speelt is totaal verschillend. En dat ligt niet aan de game, maar dat ligt aan jezelf.
Blegh, ik vind het echt een achteruitgang. Het is weer een groot feest van snelle, kleine mannetjes.
Waar je eerst nog wat had aan een Kroos en co zijn deze volledig uit het spel gehaald. Gewoon weer Speedy FIFA 22
Waar je eerst nog wat had aan een Kroos en co zijn deze volledig uit het spel gehaald. Gewoon weer Speedy FIFA 22
Gast werk je bij EA ofzo? Je ziet toch zelf dat fucking slechte spelers irl goed zijn in FIFA en vice versa? Dat was met de oude meta een beetje teruggedraaid maar gaat nu weer lekker de verkeerde kant op.fifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:40:
[...]
Wat is jouw definitie van goed? Waarom zijn die spelers nu niet goed dan?
Misschien moet je dat soort spelers anders gebruiken, net zoals in het echt. Je verwacht van spelers als Lewa dat je lekker op snelheid kan spelen?
Je verwachting van spelers over hoe ze in het echt functioneren ten opzichte van hoe jij er ingame mee speelt is totaal verschillend. En dat ligt niet aan de game, maar dat ligt aan jezelf.
Je weet dat je een videospelletje speelt toch?Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:05:
[...]
Gast werk je bij EA ofzo? Je ziet toch zelf dat fucking slechte spelers irl goed zijn in FIFA en vice versa? Dat was met de oude meta een beetje teruggedraaid maar gaat nu weer lekker de verkeerde kant op.
Nee man, dacht dat het echt was. Dankjewel voor de heads up !xavento schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:09:
[...]
Je weet dat je een videospelletje speelt toch?
Lul dan niet zo stom, het is toch logisch dat ze mindere spelers IRL leuke kaarten geven in de game anders speelt iedereen met exact hetzelfde team.
Gozer, begin nou niet allemaal onzin erbij te halen. Want ik kan ook met zulke onzin komen.Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:05:
[...]
Gast werk je bij EA ofzo? Je ziet toch zelf dat fucking slechte spelers irl goed zijn in FIFA en vice versa? Dat was met de oude meta een beetje teruggedraaid maar gaat nu weer lekker de verkeerde kant op.
Werk je bij PES ofzo? Je ziet toch zelf ook wel dat dit veel realistischer is? Wat is de toegevoegde waarde?
Dus omdat ik van mening ben dat dit realistischer is werk ik bij ea?
Waarom is Lewa niet goed dan? En welke speler is in game tering goed dat hij in het echt niet is? Kom eens met voorbeelden?
Jouw zakaria voorbeeld met 85 pace is goedkoper ( 250k ) dan Frenkie de jong 84 pace ( 500k ), terwijl Frenkie slomer is, maar toch is hij beter/duurder.
Je kan nog steeds dezelfde spelers gebruiken als die je voorheen gebruikte, met lengthy, alleen jouw tegenstanders gebruiken wellicht nu andere spelers.
Je bent nergens toe verplicht hoor, je hoeft niet perse meta spelers te kiezen. Doe je allemaal zelf.
( forum mod, wij kennen elkaar wel en kunnen het hebben dat wij redelijk op de man praten, dat weten we van elkaar ) ( en het is ook wel een nerdje daar niet van
Nee, omdat je altijd alles goed praat over de game terwijl er echt wel wat op aan te merken is. Ik bedoel meer dat het dit jaar voor mij toch veel leuker was door al die verschillende teams die je tegen kon krijgen.fifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:24:
[...]
Gozer, begin nou niet allemaal onzin erbij te halen. Want ik kan ook met zulke onzin komen.
Werk je bij PES ofzo? Je ziet toch zelf ook wel dat dit veel realistischer is? Wat is de toegevoegde waarde?
Dus omdat ik van mening ben dat dit realistischer is werk ik bij ea?
Waarom is Lewa niet goed dan? En welke speler is in game tering goed dat hij in het echt niet is? Kom eens met voorbeelden?
Jouw zakaria voorbeeld met 85 pace is goedkoper ( 250k ) dan Frenkie de jong 84 pace ( 500k ), terwijl Frenkie slomer is, maar toch is hij beter/duurder.
Je kan nog steeds dezelfde spelers gebruiken als die je voorheen gebruikte, met lengthy, alleen jouw tegenstanders gebruiken wellicht nu andere spelers.
Je bent nergens toe verplicht hoor, je hoeft niet perse meta spelers te kiezen. Doe je allemaal zelf.
( forum mod, wij kennen elkaar wel en kunnen het hebben dat wij redelijk op de man praten, dat weten we van elkaar ) ( en het is ook wel een nerdje daar niet van)
Ik bedoel een Haaland is toch beter dan veel spitsen in het echt. In FIFA is hij nu weer een stuk slechter geworden. Het was gewoon veel veelzijdiger en niet echt een probleem. (was ie al als je een beetje snapt hoe je dieptepassen tegenhoudt)
Vervelende is dat elke FIFA anders begint en na een patches speelt het weer zoals vanouds. Dwergkoningen, kort draaien en 5star skills gecombineerd met een beetje rng.
Dat gebeurd nu toch ook al?xavento schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:24:
Lul dan niet zo stom, het is toch logisch dat ze mindere spelers IRL leuke kaarten geven in de game anders speelt iedereen met exact hetzelfde team.
Nee alleen in de Div10 meta
Oh, dan zal dat het wel zijn.. Clown...
Wat een gezelligheid
Ik denk dat er nou eenmaal een groep mensen is die blij was dat de pool van 'bruikbare' spelers groter was dan normaal. Niet voor iedereen is het Ultimate Team er eentje met de hoogst rated meta spelers.
Haaland is een hele goede spits, maar een hele goede voetballer zijn is wat anders. Goed schot, kan goed afwerken, is sterk en snel en moet het daarbij hebben van goede aanvoer. Net zoals Lewandowski. Is niet snel, heeft een prima techniek, maar een solo zul je hem niet snel zien maken.Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:35:
[...]
Nee, omdat je altijd alles goed praat over de game terwijl er echt wel wat op aan te merken is. Ik bedoel meer dat het dit jaar voor mij toch veel leuker was door al die verschillende teams die je tegen kon krijgen.
Ik bedoel een Haaland is toch beter dan veel spitsen in het echt. In FIFA is hij nu weer een stuk slechter geworden. Het was gewoon veel veelzijdiger en niet echt een probleem. (was ie al als je een beetje snapt hoe je dieptepassen tegenhoudt)
Vervelende is dat elke FIFA anders begint en na een patches speelt het weer zoals vanouds. Dwergkoningen, kort draaien en 5star skills gecombineerd met een beetje rng.
Het is toch alleen maar realistisch op deze manier? Lewandowksi is een van de beste spitsen in de wereld, maar op een manier waarop hij heel erg afhankelijk is van de aanvoer die hij krijgt. In FIFA is hij nog steeds een van de beste spitsen, maar alleen als je hem goed kan bedienen met anders spelers.
Omdat jij denkt dat jou ervaring een juiste afmeting is voor iedereen. Ik vond de game geen moer aan. Ik heb hele dure spelers in mijn team zitten maar die werden links en rechts ingehaald door spelers van 900 coins.Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:35:
[...]
Nee, omdat je altijd alles goed praat over de game terwijl er echt wel wat op aan te merken is. Ik bedoel meer dat het dit jaar voor mij toch veel leuker was door al die verschillende teams die je tegen kon krijgen.
Sloeg nergens op.
Een Haaland is na deze update nog steeds prima. Zet er een hunter kaartje op en je hebt een prima spits.
Jij vindt hem slechter geworden, maar dat is hij niet, andere spelers zijn beter geworden. Want lengthy is er nog steeds en werkt hetzelfde alleen de Explode spelers hadden gewoon geen sprintboost en die hebben dat nu wel weer, of je dit wel of niet leuk vindt, dit zijn allemaal meningen.
En ik praat lang niet alles altijd goed. Dan kan ik ook heel simpel zeggen jij praat altijd alles slecht jij werkt zeker undercovver voor PES!
Mijn mening is dat dit realistischer is, wat EA daarvan vindt boeit mij geen ene moer. Dit is mijn mening.
Maar omdat ik een andere mening heb dan jij is het maar meteen dat ik voor EA werk? Kom op man, hoe oud ben je nou? Gedraag je er dan ook een beetje naar..
Ik vraag me af of in het hoofdkantoor van EA net zo fel wordt gedebateerd over het nerfen/ upgraden van eigenschappen als hier op Tweakers.
Nee, denk dat de stagiair wat variabele waardes aanpast en dan op publish drukt.Capsaicin schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:58:
Ik vraag me af of in het hoofdkantoor van EA net zo fel wordt gedebateerd over het nerfen/ upgraden van eigenschappen als hier op Tweakers.
Hahahahaha.Gurbuh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:59:
[...]
Nee, denk dat de stagiair wat variabele waardes aanpast en dan op publish drukt.
Helemaal eens!!Beavbusi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:28:
[...]
Wat een onzin. Jij gaat lekker met Lewa draaien in de 16 van de tegenstander?
Lengtly was idd iets overpowered maar eindelijk werden er niet dezelfde kleine spelers opgesteld
Binnen een week kom ik Lewa bezema etc niet meer tegen maar Dembele vini in 2 spitsen systeem
Funny because it's true.Gurbuh schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:59:
[...]
Nee, denk dat de stagiair wat variabele waardes aanpast en dan op publish drukt.
Golden goal tijdens swaps wel een dikke plus voor EA! Als de andere objectives ook grotendeels op deze manier gaan via friendly’s, speelt 80% straks met Vieira 😬
Ik vind het eigenlijk redelijk irritantDani05 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:23:
Golden goal tijdens swaps wel een dikke plus voor EA! Als de andere objectives ook grotendeels op deze manier gaan via friendly’s, speelt 80% straks met Vieira 😬
Lewandowski daar speel ik sinds begin fifa mee wat een monster. Wat is deze haat tegen deze man
Jij werkt ook voor EA jij bent altijd positief!!llovesoccerx7 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:36:
Lewandowski daar speel ik sinds begin fifa mee wat een monster. Wat is deze haat tegen deze man
Nou ja zeg mag niet eens zeggen dat ik een speler goed vindtfifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:37:
[...]
Jij werkt ook voor EA jij bent altijd positief!!
/f/image/kcUoxG3eQpWThak5bStMdDih.png?f=fotoalbum_large)
Ik speel nu met dit team bijna maandje onveranderd wel 14wins+ in WL dus ik heb echt geen idee wat nou een upgrade is waarvan je zegt dat is echt verschil? Mbappe zal dat natuurlijk wel zijn maar dat is niet echt te linken hierin. Aanraders?
[ Voor 54% gewijzigd door llovesoccerx7 op 17-11-2022 14:54 ]
Traore is een wereldspits!llovesoccerx7 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:41:
[...]
Nou ja zeg mag niet eens zeggen dat ik een speler goed vindt
[Afbeelding]
Ik speel nu met dit team bijna maandje onveranderd wel 14wins+ in WL dus ik heb echt geen idee wat nou een upgrade is waarvan je zegt dat is echt verschil? Mbappe zal dat natuurlijk wel zijn maar dat is niet echt te linken hierin. Aanraders?
Nee maar ff zonder dollen. Je zou over kunnen gaan op een icon spits. En ik denk dat ik je middenveld zou veranderen. Toure hero kaartje is heel erg sterk dit jaar. Ik ben nu nadat ik Cruijff uit de base icon heb gekregen ( Tnx EA
En ik denk dat Van dijk straks het wel zwaarder gaat krijgen. Zou daar denk ook gaan kijken voor een upgrade. Rio Ferdinand icon?
Van alle veranderingen merk ik nog niet veel, maar speel ook pas m'n eerste potjes sinds de update. Misschien dat het in divisie 8 wat anders ligt 😅
Waar ik me wel aan stoor is dat Fifa continu teruggezet wordt naar de standaard instellingen. Dingen als camera, spelersnamen weergeven moet ik steeds opnieuw wijzigen. Ook komen bij iedere vrije trap en pingel die tutorial schermen in beeld. Weet iemand waar dat aan ligt?
Waar ik me wel aan stoor is dat Fifa continu teruggezet wordt naar de standaard instellingen. Dingen als camera, spelersnamen weergeven moet ik steeds opnieuw wijzigen. Ook komen bij iedere vrije trap en pingel die tutorial schermen in beeld. Weet iemand waar dat aan ligt?
Ligt aan het feit dat EA schijt heeft aan goed werkende menu's, vlotte menu's, fouten herstellen uit instellingen etc. etc.Madforce0543 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:23:
Van alle veranderingen merk ik nog niet veel, maar speel ook pas m'n eerste potjes sinds de update. Misschien dat het in divisie 8 wat anders ligt 😅
Compleet schijt aan want dit roep ik al een paar edities dat hier 100% verbeteringen te behalen vallen....
Ik ben er nog niet uit of ik er blij mee ben haha..
Zie veel diepe ballen en 5atb met snelle flanken. Moet hier wel even op anticiperen zeg maar..
Win weinig vandaag helaas.
Iemand nog een idee kwa upgrades? 400k te besteden. Tchou, Theo, Tomori en Donna zijn tradeble
Zie veel diepe ballen en 5atb met snelle flanken. Moet hier wel even op anticiperen zeg maar..
Win weinig vandaag helaas.
Iemand nog een idee kwa upgrades? 400k te besteden. Tchou, Theo, Tomori en Donna zijn tradeble
[ Voor 57% gewijzigd door Augy op 17-11-2022 16:53 ]
Zal het spel nog wel blijven spelen, maar wel op ene heel laag pitje. Veel untradeable packs, partybags voor fifa punten en 2 maanden na release weer eens het spel aanpassen waardoor je weer moet omschakelen naar andere spelers (met untradeables) alsof je gitaar wil leren spelen en ze opeens je snaren verwisselen
Dat vind ik ook de grootste ergernis. Of het nu een verbetering of juist verslechtering, het verschil is vaak dermate groot dat je echt een andere vorm van voetbal lijkt te spelen.038Zwolle schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:46:
Zal het spel nog wel blijven spelen, maar wel op ene heel laag pitje. Veel untradeable packs, partybags voor fifa punten en 2 maanden na release weer eens het spel aanpassen waardoor je weer moet omschakelen naar andere spelers (met untradeables) alsof je gitaar wil leren spelen en ze opeens je snaren verwisselen
Idd ze hadden het in ieder geval wel even van tevoren mogen aankondigen, dit is gewoon echt zonde van veel mensen hun tijd geweest. Als je een team met vooral untradable hebt wat met de nieuwe gameplay niet goed werkt kan je bijna opnieuw beginnen.038Zwolle schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:46:
Playstation 5
YouTube: Is Explosive new META? *Explained
Hij vindt het allemaal wel meevallen, korte uitleg van iemand die ik wel hoog heb zitten
Hij vindt het allemaal wel meevallen, korte uitleg van iemand die ik wel hoog heb zitten
Een van de betere YouTubers maar ik heb toch echt wel grote moeite sinds de patch ternauwernood geplaatst voor de WL terwijl ik meestal 3/4 games weggeef. Misschien een placebo effect, maar scoren kan ik opeens ook niet meer. Maar frustrerend is het welfifanoob schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:19:
YouTube: Is Explosive new META? *Explained