[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 39 ... 120 Laatste
Acties:

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Twijfel zwaar om 90 butra te halen. Iemand ervaring mee? Next gen.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:17
Thibaut1234 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:48:
Twijfel zwaar om 90 butra te halen. Iemand ervaring mee? Next gen.
Wat houd je tegen om het te proberen? Vaak is iemand anders ervaring heel anders dan je eigen. Dat beetje tax kun je wel lijen toch? :P

• Gurbuh
En nu krijgen mensen soft bans omdat ze door die Golden Goal swaps te veel wedstrijden in een uur spelen _O- Je verzint het niet, wat een bedrijf :')

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Gurbuh schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:53:
[...]

Wat houd je tegen om het te proberen? Vaak is iemand anders ervaring heel anders dan je eigen. Dat beetje tax kun je wel lijen toch? :P
Angst om coins te verliezen en ook niet weten wie of wat te kopen.

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 11:22

Ozz

Gurbuh schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:17:
[...]

Ja die WC friendly is "First to" dus Golden Goal of je wilt of niet :P
Ik heb al een paar keer heel random gehad dat er twee keer gescoord moest worden.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Ozz schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 23:13:
[...]

Ik heb al een paar keer heel random gehad dat er twee keer gescoord moest worden.
Bij mij sluit de wedstrijd eens in de 2 a 3 potjes niet af, zit je 5 minuten naar rondlopende spelers te kijken en pas dan einde game.

• Gurbuh
Bij mij crasht ie als ik een Iran speler pack

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-01 09:15
Sleehond schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:10:
Zit er een fout in OTW Nunez…?

Hij is nu al 3 Rivals potjes bij mij achter elkaar……….. KAAL !?!?
is een placeholder binnenkort krijgt hij een face update.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:56
xNikobellicx schreef op zondag 13 november 2022 @ 07:32:
[...]

is een placeholder binnenkort krijgt hij een face update.
Oh lol, wist ik niet. Wel vreemd waarom kan zijn oude face niet blijven dan? Ik heb nu best een error hierdoor…. Haha!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:03
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:41:
[...]

Oh lol, wist ik niet. Wel vreemd waarom kan zijn oude face niet blijven dan? Ik heb nu best een error hierdoor…. Haha!
En precies dit soort foutjes zitten er steeds vaker in valt me op. Leao en Antony zijn ook een poos kaal geweest. Ik blijft het raar vinden. En die Worldcup online modus (geen FUT) geeft ook nog steeds een foutmelding als je een wedstrijd online wil spelen. Voor zo'n rijk bedrijf opvallend dat er van dit soort slordigheden in zitten.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Moody2204 schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:47:
[...]

En precies dit soort foutjes zitten er steeds vaker in valt me op. Leao en Antony zijn ook een poos kaal geweest. Ik blijft het raar vinden. En die Worldcup online modus (geen FUT) geeft ook nog steeds een foutmelding als je een wedstrijd online wil spelen. Voor zo'n rijk bedrijf opvallend dat er van dit soort slordigheden in zitten.
winst optimalisatie. Aandeelhouders willen meer en meer. Dus bezuinigen op goed personeel. Het is toch elke x copy pasted dat kan ook wel een andere programmeur doen die minder salaris wil etc etc.
EA verdiend te makkelijk hun centen en ze zijn alleen maar bezig met meer en meer winst. Doordat ze te weinig concurrentie hebben worden ze laks.

• Sleehond
fifanoob schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:58:
[...]

winst optimalisatie. Aandeelhouders willen meer en meer. Dus bezuinigen op goed personeel. Het is toch elke x copy pasted dat kan ook wel een andere programmeur doen die minder salaris wil etc etc.
EA verdiend te makkelijk hun centen en ze zijn alleen maar bezig met meer en meer winst. Doordat ze te weinig concurrentie hebben worden ze laks.
Je hebt helemaal gelijk maar het is en blijft eigenlijk een schande. Vrees alleen dat we dit niet stoppen, enige manier is dat iedereen plots FUT links laat liggen en de game massaal slecht verkoopt. Maarja dat gaan we natuurlijk niet doen toch!

• fifanoob
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:11:
[...]

Je hebt helemaal gelijk maar het is en blijft eigenlijk een schande. Vrees alleen dat we dit niet stoppen, enige manier is dat iedereen plots FUT links laat liggen en de game massaal slecht verkoopt. Maarja dat gaan we natuurlijk niet doen toch!
klopt, gaat niet gebeuren, ik zelf zou dat ook oprecht niet kunnen.

Het is wachten tot een rijke stinkerd die graag fifa speelt er helemaal klaar mee is en een groep mensen bij elkaar weet te halen. Het zou mooi zijn als een paar oud voetballers dit zouden proberen op te zetten.
Maar daar gaat jaren over heen zitten.
Kijk bv eens naar Pes, het lukt ze maar niet daar. Online in pes is DRAMA. Daar is pas delay.

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:57
fifanoob schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:40:
[...]

klopt, gaat niet gebeuren, ik zelf zou dat ook oprecht niet kunnen.

Het is wachten tot een rijke stinkerd die graag fifa speelt er helemaal klaar mee is en een groep mensen bij elkaar weet te halen. Het zou mooi zijn als een paar oud voetballers dit zouden proberen op te zetten.
Maar daar gaat jaren over heen zitten.
Kijk bv eens naar Pes, het lukt ze maar niet daar. Online in pes is DRAMA. Daar is pas delay.
Ik zou het tof vinden als Konami en EA ooit een keer samen zouden werken. Niet dat zoiets ooit gaat gebeuren natuurlijk. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Gurbuh
Ik zit al heeeeeuuuuul lang te wachten op Strikerz Inc van UFL, maar ze zijn imo wat de verkeerde weg ingeslagen. Lijken meer bezig met realistische stadions etc dan gewoon een goed voetbalspel.

• Ozz

Ozz

Gurbuh schreef op zondag 13 november 2022 @ 11:52:
Ik zit al heeeeeuuuuul lang te wachten op Strikerz Inc van UFL, maar ze zijn imo wat de verkeerde weg ingeslagen. Lijken meer bezig met realistische stadions etc dan gewoon een goed voetbalspel.
Denk dat die ook gaan falen. Het is eigenlijk wachten tot een studio als 2K Games een keer instapt. De NBA games zijn altijd heel ziek gemaakt. Zelfs als je niks met Basketbal of NBA hebt wil je dat spel een keer gespeeld hebben.

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

DE-LAY SPORTS, Its in the game

Man man man, wat een drama blijft het toch. Onspeelbaar op momenten. Hoe die delay ook tot stand komt, zuiver is het gewoon niet. En toch trap ik er steeds weer in.

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

• fifanoob
qua delay nergens last van maar het is niet mijn weekend. Waar ik vorige weekenden meestal rond de 15/16 win zit ga ik nu 11-6 :D

Meerdere potjes dat ik op beslissende momenten faal en ze dan wel tegen krijg, gebeurde te vaak wat in de WL vaak snel afgestraft wordt.
Nog wel wat packluck met Araujo ofzo, die verdediger, WC versie, verkocht voor 295k ( gisteren ), zie dat hij nu al bijna 50k minder waard is.
Heb nu een mil coins en ongeveer een mil op de transfer staan, Cruijff 91 komt in de buurt.
Vanavond WL afmaken en hopen op wat packluck.

Maar nu eerst naar de friese derby! Noppert in oranjuhhhhhhhhhhhh

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:18
fifanoob schreef op zondag 13 november 2022 @ 10:58:
[...]

En vooral geen test team hebben. De hoeveelheid fouten die met een simpel testscript gevonden hadden kunnen worden is echt absurd

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01 23:33
Hoe kan je een Qatarse speler kopen? Toch niet op de transferlijst te filteren of kijk ik erover heen?

• Prosac
saert schreef op zondag 13 november 2022 @ 13:07:
Hoe kan je een Qatarse speler kopen? Toch niet op de transferlijst te filteren of kijk ik erover heen?
Je moet ff via moments zo'n groepspakketje kopen en hopen dat er een qatarees tussen zit. Vervolgens scoren in squad battles met die qatarees en dan krijg je een pakket met 6 qatarezen. En kun je ze gebruiken in swaps.

Spelers van Qatar zijn niet op de transfermarkt te koop.

Swaps speelt wel lekker trouwens, uurtje gespeeld en 3 landen al binnen.

• Sleehond
Haaland uit zeldzaam jumbo pakket d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOCoFIPtHtIiPdugP2uEG_PFCdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HIjr5TpFBFZSo0FzISiRG9bt.jpg?f=fotoalbum_large

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:32
Uit de preview pack komt Al Owairan gelopen! Had hem al eerder gekocht vandaag en in de swaps geprobeerd, wat een fijne speler!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A-NHUZI_egbHhnPjE85fSwJjgZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fQuuEU6PYI7lXy08hMGcZmhL.jpg?f=fotoalbum_large

• Sleehond
Na full pull spelen vanaf het begin zit ik nog niet eens op 50 Rivals wins en ik speel alleen maar Rivals.

Ergens gaat er iets gigantisch mis tussen mijn PS4 (geen pro) en mijn Sony XR BRAVIA 55A84K en mijn internet.

Vrijdag avond hier een toernooi gehad met mijn televisie en iemand had een beamer mee en ook een PS4 (geen pro).

Iedereen zei: Jezus wat speelt fifa kut op jouw tv, en fifa op de beamer speelde heerlijk beweeglijk.

Ben er dit weekend zo schijt agressief weer van en zeker na de bevestiging dat de anderen het ook gigantisch kut vinden spelen bij. Besloten om FIFA te deïnstalleren en ga mijn PlayStation verkopen.

Heb alles geprobeerd van TV settings op elke setting uitproberen, zonder kabel spelen, met kabel spelen, wel game modus aan, geen game modus aan, fifa opnieuw installeren. HELEMAAL klaar mee.

Schrok er zo van dat fifa op de beamer naast mijn tv ZO lekker speelde, terwijl dus op dezelfde netwerk aangesloten en ook een PS4 zonder pro.

Ook beaamden de anderen dat het bij mij echt heel ruk en vertragend speelt.

Conclusie is helaas dat ik nu maar stop.

Ik geef het misschien een nieuwe kans als ik een PS5 weet te bemachtigen maar heb er een hard hoofd in…

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:30

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:13:
Na full pull spelen vanaf het begin zit ik nog niet eens op 50 Rivals wins en ik speel alleen maar Rivals.

Ergens gaat er iets gigantisch mis tussen mijn PS4 (geen pro) en mijn Sony XR BRAVIA 55A84K en mijn internet.

Vrijdag avond hier een toernooi gehad met mijn televisie en iemand had een beamer mee en ook een PS4 (geen pro).

Iedereen zei: Jezus wat speelt fifa nu op jouw tv, en fifa op de beamer speelde heerlijk beweeglijk.

Ben er dit weekend zo schijt agressief weer van en zeker na de bevestiging dat de anderen het ook gigantisch kut vinden spelen bij. Besloten om FIFA te deïnstalleren en ga mijn PlayStation verkopen.

Heb alles geprobeerd van TV settings op elke setting uitproberen, zonder kabel spelen, met kabel spelen, wel game modus aan, geen game modus aan, fifa opnieuw installeren. HELEMAAL klaar mee.

Schrok er zo van dat fifa op de beamer naast mijn tv ZO lekker speelde, terwijl dus op dezelfde netwerk aangesloten en ook een PS4 zonder pro.

Ik geef het misschien een nieuwe kans als ik een PS5 weet te bemachtigen maar heb er een hard hoofd in…
Zal ik je uit de droom helpen? Het ligt aan je tv. Niet aan de playstation. Game mode an sich kan alsnog anders ingesteld moeten worden. Ik had dit gezeik met m'n oude Samsung. Ik moest de hdmi eerst op 'pc' zetten en daarna werkte het wel zonder alle verbeteraars etc. Sterker nog. Sluit je console eens op een pc monitor aan en zie dan het verschil. Weet 99,9% zeker dat het je tv is.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
Oekol schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:43:
[...]

Zal ik je uit de droom helpen? Het ligt aan je tv. Niet aan de playstation. Game mode an sich kan alsnog anders ingesteld moeten worden. Ik had dit gezeik met m'n oude Samsung. Ik moest de hdmi eerst op 'pc' zetten en daarna werkte het wel zonder alle verbeteraars etc. Sterker nog. Sluit je console eens op een pc monitor aan en zie dan het verschil. Weet 99,9% zeker dat het je tv is.
Dat vrees ik ook, maar dan heb je dus een vrij nieuwe tv (paar maand oud) die niet om kan gaan met een console…!?!?

En wat bedoel je met HDMI op pc zetten..? Ik heb die optie nergens gezien dus wat bedoel je precies?

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 13-11-2022 16:50 ]

• Bozzel1987
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08-2024
Is er soms een bug met die swaps? Heb nu al 2x laatste potje gewonnen en krijg meteen na eindsignaal een disconnect… is win 6 met qatar. Rest heb ik al

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:15
Wat een stelletje retards werken er ook bij EA zeg.

Klaarblijkelijk krijg je een soft ban als je te veel wedstrijden start binnen een uur. Zat ik dus die WC Swaps normaal te grinden met Golden Goals heb ik nu een ban aan mijn broek hangen.

Krijg nu telkens na alle wedstrijden win or lose melding van EA server could not proceed en wordt uit de server geknikkerd en als DNF genoteerd.

Kan mijn Champions Finals ook niet uitspelen want wordt ook daar uitgeknikkerd. En de ban duurt naar het schijnt 24uur….Wie verzint zoiets debiels?

• fifanoob
Bpow schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:00:
Wat een stelletje retards werken er ook bij EA zeg.

Klaarblijkelijk krijg je een soft ban als je te veel wedstrijden start binnen een uur. Zat ik dus die WC Swaps normaal te grinden met Golden Goals heb ik nu een ban aan mijn broek hangen.

Krijg nu telkens na alle wedstrijden win or lose melding van EA server could not proceed en wordt uit de server geknikkerd en als DNF genoteerd.

Kan mijn Champions Finals ook niet uitspelen want wordt ook daar uitgeknikkerd. En de ban duurt naar het schijnt 24uur….Wie verzint zoiets debiels?
Kon je dat niet omzeilen door een pot uit te spelen, dus start bv een squad battles potje op, speel hem uit. Misschien dat je daarna weer online kan?

• fifanoob
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:48:
[...]

Dat vrees ik ook, maar dan heb je dus een vrij nieuwe tv (paar maand oud) die niet om kan gaan met een console…!?!?

En wat bedoel je met HDMI op pc zetten..? Ik heb die optie nergens gezien dus wat bedoel je precies?
Gaat er om wat voor tv je hebt. Wat voor paneel zit erin, wat voor chipset, hoeveel HZ kan je tv aan.
Dan is het nog welke opties heb je aan staan?
Ik speel al jaren niet meer op mijn tv, te traag vergeleken met een monitor.

• Prosac
Bozzel1987 schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:51:
Is er soms een bug met die swaps? Heb nu al 2x laatste potje gewonnen en krijg meteen na eindsignaal een disconnect… is win 6 met qatar. Rest heb ik al
Oh, bugs zat in dit nieuwe seizoen. Moments die niet werken en ik merk nu dat een potje sudden death swaps dus niet afsluit als ik verlies. Kan ik eerst ff wat anders gaan doen. :/

• Prosac
Wel echt mooi hoe vrijwel iedereen in die swaps zijn defensie negeert om maar Haaland/Mbappe/Ronaldo voorin te kunnen neerzetten. Minimaal 1 goede verdediger achterin zetten scheelt echt al ontzettend en je kunt prima met een matige spits van het betreffende land een doelpunt maken.

(gratis tip ;) )

• Sleehond
fifanoob schreef op zondag 13 november 2022 @ 17:38:
[...]

Gaat er om wat voor tv je hebt. Wat voor paneel zit erin, wat voor chipset, hoeveel HZ kan je tv aan.
Dan is het nog welke opties heb je aan staan?
Ik speel al jaren niet meer op mijn tv, te traag vergeleken met een monitor.
https://www.sony.nl/elect.../xr-55a84k/specifications

Dit is de tv die ik heb. Maar eigenlijk moet je dus niet gamen op een tv…

Is er iemand die een Sony bravia 4K televisie hier heeft en settings kan sharen?

Ik heb geen monitor maar vind het ergens ook ergelijk dat ik een monitor zou moeten aanschaffen… :(

En dan ook de vraag… waarom ik ervaar ik bij andere games geen vertraging / input gezeik…?

Zou de PS5 op tv wél een andere ervaring kunnen geven…?

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 13-11-2022 18:06 ]

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19:12
2x 100k pack in de store gekocht
Hoogste was Mertens 😅

• Ozz

Ozz

Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:13:

Iedereen zei: Jezus wat speelt fifa kut op jouw tv, en fifa op de beamer speelde heerlijk beweeglijk.

Heeft echt met je TV te maken. Ik speel zelf op een game monitor om dit te omzeilen. Een goede TV die in de buurt komt van de response van een gamemonitor kost mij te veel.

• fifanoob
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 18:00:
[...]

https://www.sony.nl/elect.../xr-55a84k/specifications

Dit is de tv die ik heb. Maar eigenlijk moet je dus niet gamen op een tv…

Is er iemand die een Sony bravia 4K televisie hier heeft en settings kan sharen?

Ik heb geen monitor maar vind het ergens ook ergelijk dat ik een monitor zou moeten aanschaffen… :(

En dan ook de vraag… waarom ik ervaar ik bij andere games geen vertraging / input gezeik…?

Zou de PS5 op tv wél een andere ervaring kunnen geven…?
apart, is een prima tv. Wel de nieuwste update op zitten?
Lastig om te zeggen of het nou echt aan je tv ligt. Heb je ook een optie om alles uit te zetten van je tv? Meestal is dat gamemode, maar wellicht als je alles handmatig zelf uitzet.
Probeer eens een andere hdmi ingang te pakken van je tv? Andere hdmi kabel, gewoon alles beetje bij langs gaan. Zodat je bepaalde dingen kan uitsluiten.

Waarom je het niet zo merkt bij andere games is omdat je daar veel minder uren in hebt zitten. Wij kennen fifa zo goed dat elke verandering je vrijwel meteen opmerkt. Met andere games merk je dat niet zo snel denk ik.
In welke provincie ben je woonachtig? Als je beetje in de buurt woont wil ik best met mijn ps5 even langskomen zodat je kan testen.

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 13-11-2022 18:29 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 16:48:
[...]

Zoals je bij Sony de hdmi poorten op 4k kan moeten zetten (moet ik bij m'n huidige Sony xe9305) zodat je dan pas 4k hebt, moest ik op m'n oude Samsung de hdmi poort op type PC zetten. Anders werkte de gamemode niet. Maar dat is iets van Samsung, niet van Sony gok ik. Probeer echt eens met een monitor om de tv wellicht toch uit te sluiten.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
@fifanoob

Klopt, het is echt een prima tv, model 2022 en kost toch even 2000euro (al snap ik dat dat niet altijd alles zegt, maar het is niet een goedkoop teeveetje zeg maar).

Ik heb de PS4 in HDMI 3 (eARC/ARC) zitten met een HDMI 2.1 kabel.

Zou HDMI 4 ingang zonder eARC/ARC verschil kunnen maken? Of zou ik zelfs op HDMI ingang 1 of 2 moeten proberen? Dat zijn dan de niet 4K / oude HDMI ingangen toch?

Als ik naar opties in TV menu ga heb ik de volgende opties bij indeling HDMI signaal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fq-e8hnNFwmxvdEuzP603g59coI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7x8EZsCM4gNiRE18pHgtAOI1.jpg?f=fotoalbum_large

Deze staat dus op verbeterde indeling. Want Dolby Vision lijkt me geen optie in combinatie met de PS4 en de VRR werkt alleen met PS5 toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n2m_bbseh6uNb11jXFLaY1ZGrGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sOYDJjUWLFJZ8tBUqgAFfLjz.jpg?f=fotoalbum_large

Dan heb ik beeldmodus spel aanstaan en automatisch beeldmodus aan. Power saving uit

Tot slot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8EgpcwFF-xAJ7E45Cpw_3jFJMk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qOQTk5NVWVpYQ60EsQRJS4UY.jpg?f=fotoalbum_large

Als laatste dus videosignaal deze opties allemaal op auto.

Conclusie is hiermee dat FIFA draait als een baksteen…

PS ten overvloede heb ik dus GEEN PS4 Pro dus pak ik niet de 4K content wat natuurlijk wel jammer is met een 4K TV, maar dat zou los moeten staan van de trage gameplay issue toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 13-11-2022 19:06 ]

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:05
waarom speel je ook een legacy editie

• Sleehond
Beavbusi schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:16:
waarom speel je ook een legacy editie
Waar heb je het over?

Heb een Ultimate editie voor PS4/PS5 omdat ik toch ergens hoop op een PS ergens in het FIFA 23 jaar.

Wat is een legacy editie en waar zie je dit überhaupt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_BPQtvGdGCQsw4EjV3uh3yBMNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/80kgBkYGLmLi4AQjuPQDkgKb.jpg?f=fotoalbum_large

• Traeces
  • Laatst online: 20:27
Ervaar zelf altijd op de tv een toch delay. Heb zelf ook een tv welke prima geschikt is voor gaming. Alleen merk ik op de tv altijd input lag welke ik niet heb op me gaming monitor heb.

Vind ook kut spelen op de bank , zit liever wat dicht op het scherm.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:21
Speel zelf op de PS5 icm een samsung 43' 4k. Wel alles altijd kabel aangesloten

Speelt meer als prima. Moet zeggen dat ik er ook relatief dicht op zit (mancave achtig iets op zolder :p ) wat @Traeces zegt zit ik liever vrij dicht op t scherm. Nauwelijks last van delay, lag of ook maar iets vervelend terwijl mn verbinding ook maar 100mbit is

[ Voor 23% gewijzigd door Augy op 13-11-2022 19:32 ]

• Sleehond
Maar waarom ervaar ik dan geen enkele lag/delay als ik bijvoorbeeld een schietspel Ali’s Apex Legends online speel met 60 mensen op de TV…? En waarom loopt FIFA dan niet optimaal zonder lag/delay…?

Ik kan daar nog steeds geen/het antwoord op vinden/krijgen.

@Augy dan biedt het mij dus wel hoop dat een PS5 beter zou moeten zijn.

Hier een 200mb download internet en 30mb upload.
Ping test is 16ms…

Ook bekabeld aangesloten (wel via een splittertje)

[ Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 13-11-2022 19:36 ]

• Traeces
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:31:
Maar waarom ervaar ik dan geen enkele lag/delay als ik bijvoorbeeld een schietspel Ali’s Apex Legends online speel met 60 mensen op de TV…? En waarom loopt FIFA dan niet optimaal zonder lag/delay…?

Heb het zelfde met FIFA is het alleen. Als ik Star Wars of zoiets spelen heb ik er geen last van.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:21

Hier een 200mbit internet, ook bekabeld aangesloten (wel via een splittertje)
Heb je wel eens een speedtest op de bewuste kabel gedaan? Laptop eraan zetten en testen? Miss is je kabel/splitter wel gaar oid

• Traeces
Match making op de ps4 voor die swaps is ook echt een drama. Kost soms 2 min om een wedstrijd te vinden pfff

• Sleehond
Augy schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:37:
[...]

Heb je wel eens een speedtest op de bewuste kabel gedaan? Laptop eraan zetten en testen? Miss is je kabel/splitter wel gaar oid
Ook gedaan, connectie is prima.

Dus ten einde raad inmiddels en in staat de tv en de ps4 kapot te rammen :+

• Ozz

Ozz

Hier een 200mb download internet en 30mb upload.
Ping test is 16ms…

Ook bekabeld aangesloten (wel via een splittertje)
Je weet gewoon niet beter met Apex Legends denk ik. Speel het op een 1MS gamemonitor en er gaat een wereld voor je open.

• Sleehond
Ozz schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:54:
[...]

Je weet gewoon niet beter met Apex Legends denk ik. Speel het op een 1MS gamemonitor en er gaat een wereld voor je open.
Geloof je 100%, maar ik ben niet bereid nog eens te investeren in een extra scherm alleen omdat fifa niet loopt.

Dus conclusie is gewoon dat de PS4 eruit gaat, ben er wel klaar mee.

PS5 maar eens proberen te bemachtigen. En als dat niet het probleem oplost verkoop ik de PS5 weer (lukt toch wel goed) en stop ik überhaupt met gamen op console want ik weiger uit principe een monitor aan te schaffen alleen omdat EA het voor elkaar krijgt dat alleen FIFA niet lekker werkt op een console

Scheelt jullie gezeik in dit topic van mij :D

[ Voor 19% gewijzigd door Sleehond op 13-11-2022 20:04 ]

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19:28
Ben nu bezig met die golden goal swaps, maar tegenstanders vinden dit erg lang. Jullie daar ook last van?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:05:
@fifanoob

Klopt, het is echt een prima tv, model 2022 en kost toch even 2000euro (al snap ik dat dat niet altijd alles zegt, maar het is niet een goedkoop teeveetje zeg maar).

Ik heb de PS4 in HDMI 3 (eARC/ARC) zitten met een HDMI 2.1 kabel.

Zou HDMI 4 ingang zonder eARC/ARC verschil kunnen maken? Of zou ik zelfs op HDMI ingang 1 of 2 moeten proberen? Dat zijn dan de niet 4K / oude HDMI ingangen toch?

Als ik naar opties in TV menu ga heb ik de volgende opties bij indeling HDMI signaal

[Afbeelding]

Deze staat dus op verbeterde indeling. Want Dolby Vision lijkt me geen optie in combinatie met de PS4 en de VRR werkt alleen met PS5 toch?

[Afbeelding]

Dan heb ik beeldmodus spel aanstaan en automatisch beeldmodus aan. Power saving uit

Tot slot:

[Afbeelding]

Als laatste dus videosignaal deze opties allemaal op auto.

Conclusie is hiermee dat FIFA draait als een baksteen…

PS ten overvloede heb ik dus GEEN PS4 Pro dus pak ik niet de 4K content wat natuurlijk wel jammer is met een 4K TV, maar dat zou los moeten staan van de trage gameplay issue toch?
Begin steeds meer je ps4 te verdenken. Heb je upscaling aan? Je hebt zo'n setting dat je van 2k 4k kan maken of was dat met de pro? Lijkt me een goeie om de ps4 settings even na te lopen

BTW waarom een hdmi 2.1 kabel, 2.1 is voor 120hz 4k right? Dat kan die ps4 niet eens.

• Sleehond
@Oekol

Uhm, ja goede vraag over HDMI 2.1 is inderdaad voor 4K

Oké, dus kort door de bocht moet ik eens testen met een HDMI 2.0 kabel want die geeft misschien het juiste signaal dan door?

Het andere wat je zegt is idd de Pro, want in settings zelf van PS4 vind ik alleen dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex05RcC-2XB4a5yteBpJMmVEP_I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PlhfpGaXPVLbk7v9pZgHRuhY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GRVyjneFF9avQTzQsd9m-AirUKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y3f88gXMqkL5WewvOlbP9Pqo.jpg?f=fotoalbum_large

Zou een “oude” HDMI 2.0 kabel het probleem oplossen? Dat de 2.1 kabel stoort bij mij omdat het geen functie heeft?

Met m’n stomme kop nog niet aan gedacht…

En zou ik die oude kabel dan op HDMI input 1 of 2 moeten koppelen en niet op 3/4 (vanwege 4K poorten).

Oké, als dat het is voel ik me wel een beetje dom…

[ Voor 78% gewijzigd door Sleehond op 13-11-2022 21:04 ]

• Gurbuh
Misschien een keer factorysettings?

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:55:
@Oekol

Uhm, ja goede vraag over HDMI 2.1 is inderdaad voor 4K

Oké, dus kort door de bocht moet ik eens testen met een HDMI 2.0 kabel want die geeft misschien het juiste signaal dan door?

Het andere wat je zegt is idd de Pro, want in settings zelf van PS4 vind ik alleen dit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zou een “oude” HDMI 2.0 kabel het probleem oplossen? Dat de 2.1 kabel stoort bij mij omdat het geen functie heeft?

Met m’n stomme kop nog niet aan gedacht…

En zou ik die oude kabel dan op HDMI input 1 of 2 moeten koppelen en niet op 3/4 (vanwege 4K poorten).

Oké, als dat het is voel ik me wel een beetje dom…
Denk dat de poorten weinig uitmaken. Het is - wellicht- meer dat 2.1 nog niet bestond toen de ps4 uit kwam? Laten we hopen dat t dat is.

En wat @Gurbuh zegt kan sowieso geen kwaad. Als je je ps4 gaat verkopen doe je dat ook en dat is de stap er na. Je hebt dus niks te verliezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 13-11-2022 21:10 ]

• Beavbusi
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:27:
[...]

Waar heb je het over?

Heb een Ultimate editie voor PS4/PS5 omdat ik toch ergens hoop op een PS ergens in het FIFA 23 jaar.

Wat is een legacy editie en waar zie je dit überhaupt?

[Afbeelding]
zo noemen ze die ps4 versie, samen met xbox en switch

• saert
Zijn de Friendly Swaps dit jaar weer zo irritant? Of leaven mensen netjes?

• Gurbuh
saert schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:54:
Zijn de Friendly Swaps dit jaar weer zo irritant? Of leaven mensen netjes?
Tis First to 1 goal, dus wedstrijd is klaar na 1 goal.

• Sleehond
Nou jongens, heb lichte hoop…

HDMI 2.0 de originele kabel gepakt en HMDI ingang 1 gekozen (maar even de 4K ingangen vermeden).

2 potjes gedaan en ergens toch het gevoel dat het “vlotter” voelt.

Durf de conclusie nog niet helemaal te trekken want ben zelf ook wel beetje gaar en moe inmiddels dus morgen zodra ik weer fris ben nog eens een poging wagen. Speelde net wel echt een prima potje in Rivals, maarja het is zondag avond en denk geen extreem druk tijdstip…

Wellicht dat dit toch voor mij de oplossing gaat zijn…

Heel benieuwd!

Dank voor degenen die meedachten qua te proberen opties etc. d:)b

• saert
Gurbuh schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:57:
[...]

Tis First to 1 goal, dus wedstrijd is klaar na 1 goal.
Dat is geweldig 8) 8) 8)

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-01 00:16
Hier ook een soft ban gekregen vanwege teveel wedstrijden op een dag. Jezus EA, waarom maak je dan zulke doelstellingen als je weet dat spelers ervoor gaan grinden. Echt, snap de mensen die daar werken gewoon totaal niet. Verstand van 0,0. Precies wanneer ik nog één golden goal win nodig heb voor mijn tiende token.

Het helpt trouwens ook niet als je een volle wedstrijd speelt in Rivals. Weet iemand een andere manier? Elke wedstrijd telt nu gewoon als een verlies.

[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 13-11-2022 22:48 ]

• Gurbuh
Lashrom schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:47:
Hier ook een soft ban gekregen vanwege teveel wedstrijden op een dag. Jezus EA, waarom maak je dan zulke doelstellingen als je weet dat spelers ervoor gaan grinden. Echt, snap de mensen die daar werken gewoon totaal niet. Verstand van 0,0. Precies wanneer ik nog één golden goal win nodig heb voor mijn tiende token.

Het helpt trouwens ook niet als je een volle wedstrijd speelt in Rivals. Weet iemand een andere manier? Elke wedstrijd telt nu gewoon als een verlies.
Stoppen?

• Lashrom
Hahaha jij en @fifanoob ... De clowns in deze thread .. :+ :P

• Gurbuh
Nee serieus? Waaorm forceren als je een ban hebt? Ga morgen verder :)

• Lashrom
Gurbuh schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:25:
Haha heb vandaag de tijd. Morgen helaas een drukke dag. Maar goed, niks anders te doen dan afwachten inderdaad.

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:15
Lashrom schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:47:

Ban duurt 24uur en geldt voor alle FUT modes. Had gelezen dat als je het blijft forceren dat het bantime alleen maar reset.

• Gurbuh
Lashrom schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:27:
[...]

Haha heb vandaag de tijd. Morgen helaas een drukke dag. Maar goed, niks anders te doen dan afwachten inderdaad.
Ja dan is het zuur :P Ik had woensdagochtend ook even tijd, toen was er ineens weer maintenance :(

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:14:

HDMI 2.0 de originele kabel gepakt en HMDI ingang 1 gekozen (maar even de 4K ingangen vermeden).

Durf de conclusie nog niet helemaal te trekken want ben zelf ook wel beetje gaar en moe inmiddels dus morgen zodra ik weer fris ben nog eens een poging wagen. Speelde net wel echt een prima potje in Rivals, maarja het is zondag avond en denk geen extreem druk tijdstip…

Heel benieuwd!

Dit soort discussies zijn de redenen dat ik een tijdje terug gestopt ben met Fifa, ipv ontspanning levert het alleen maar ergernis/frustratie op omdat de game zo wisselvallig is.

Misschien een open deur, maar heeft je tv ook een game-modus of bepaalde settings mbt beeldkwaliteit etc?
Op mijn Samsung moest ik ook een aantal default settings uitzetten om bepaalde vertragingen/stotters te verhelpen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
Voor PC gebruikers:

Voor een ieder die een extra FUT Hero + OTW + 1600 points kaart wil kan je EA Play Pro aanschaffen en je game in Origin upgraden naar de EA Play Pro versie (mits je de Ultimate Edition hebt en geen EA Play Pro had toen je het spel kocht).

Zojuist Kewell en OTW Rudiger gekregen :) ! Leuke extra's naast de 1600 Fifa points.
Kosten zijn €15,- voor 1 maandje. Daarna gelijk weer opzeggen. Voor vragen of hulp, let me know!

[ Voor 12% gewijzigd door Robonnl op 14-11-2022 10:14 ]

• Gurbuh
Robonnl schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:13:
Voor PC gebruikers:

Voor een ieder die een extra FUT Hero + OTW + 1600 points kaart wil kan je EA Play Pro aanschaffen en je game in Origin upgraden naar de EA Play Pro versie (mits je de Ultimate Edition hebt en geen EA Play Pro had toen je het spel kocht).

Zojuist Kewell en OTW Rudiger gekregen :) ! Leuke extra's naast de 1600 Fifa points.
Kosten zijn €15,- voor 1 maandje. Daarna gelijk weer opzeggen. Voor vragen of hulp, let me know!
Mijn vraag: waarom zou je 15€ aftikken voor een kans op OTW Tolisso en Hero Crouch? :P

• Prosac
Traeces schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:35:
[...]

Heb het zelfde met FIFA is het alleen. Als ik Star Wars of zoiets spelen heb ik er geen last van.
Dit ligt 100% aan FIFA.

Ik herinner mij van FIFA21 dat na een paar potjes altijd dat de verbinding tijdens een wedstrijd eerst vertraagde en vervolgens eruit klapte. Alsof er een te grote load kwam.
Ik had van die ethernet over power adapters. Het probleem had ik nooit tijdens andere games. Alleen FIFA.
Toen ik weer een kabel gebruikte, was het probleem ook afgelopen.

• Prosac
Gurbuh schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:45:
[...]

Mijn vraag: waarom zou je 15€ aftikken voor een kans op OTW Tolisso en Hero Crouch? :P
Geen kwaad woord over Crouch!

• Gurbuh
Prosac schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:46:
[...]

Geen kwaad woord over Crouch!
Kwam ff niet op de naam van Campos :P Ging vooral om de coin-waarde.

Mbt je andere verhaal: het lag aan FIFA maar toen je naar kabel overging had je geen problemen meer, dat klopt dan toch niet? O-)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:54
Lashrom schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 12:21:
[...]

Denk ook voornamelijk dat het komt omdat hij best lang is, waardoor hij ook makkelijker tegen andere lange snelle CV's sterk de bal kan houden. Hij heeft gek genoeg aparte animaties waardoor hij langzaam aanvoelt, maar toch sneller is dan de snelste CV's. Kan het moeilijk beschrijven. Maar hij is echt het proberen waard. Zelfs met delay presteert hij het beste. Het is geen dribbelaar, maar kan het wel. Je hoeft hem alleen een goede lange bal te geven en hij is weg.

Vergelijk hem maar met Mbappe van de vorige Fifa's.
Inmiddels een potje of 10 mee gespeeld ipv Lewandowski, maar er is niks aan gelogen. Uitstekende speler :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Sleehond schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:14:

Heel benieuwd!

Een 2.1 kabel is gewoon backwards compatible met 2.0 standaarden, dat maakt echt geen verschil.
Waarschijnlijk was de gameplay in die potjes gewoon beter, dat ligt echt aan fifa omdat het zo inconsistent is.

• Prosac
Gurbuh schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:48:
[...]

Kwam ff niet op de naam van Campos :P Ging vooral om de coin-waarde.

Mbt je andere verhaal: het lag aan FIFA maar toen je naar kabel overging had je geen problemen meer, dat klopt dan toch niet? O-)
Waarom was het dan alleen FIFA waarbij die EoP eruit klapte? En andere online games niet?
Dan lijkt het me toch echt aan FIFA te liggen.

• Gurbuh
Prosac schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:56:
[...]

Waarom was het dan alleen FIFA waarbij die EoP eruit klapte? En andere online games niet?
Nou, de combinatie van de EoP en FIFA dan ja. Want toen je de EoP verving door kabel had je geen problemen meer zei je :P

• fifanoob
Prosac schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:56:
[...]

Bij de ene game blijf je even in de server hangen en kom je weer terug nadat je verbinding weer hersteld is.
Soms merk je daar niks van, het kan zijn dat Fifa anders werkt. Heb je maar een milliseconde geen verbinding dat hij je er dan uit klapt. Terwijl je PSN bv wel gewoon aangemeld blijft.
Het ligt wellicht aan fifa, maar eerlijk gezegd vind ik dat als je online wilt gamen je de boel altijd bedraad aangesloten moet hebben.
Prima als je het op een andere manier doet maar dan ook accepteren dat je soms een DC krijgt.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-01 09:56
Veel zitten schrapen qua centjes, spelers die ik had aangekocht voor meer winst (Gerard Moreno, Ikone, Tchouameni) nu al verkocht, maar ik ben er bijna! Nog 30k en Frenkie de Jong is binnen :).

Dan nog via de swaps Aké binnenhalen. Dacht dat hij enkel op cv uit de voeten kon, maar gelukkig ook op lb. Kan hij mooi Wijndal vervangen.

Door de centjes die naar Frenkie gaan, staat nog wel Neuer in het doel ipv Vd Sar.

• Beavbusi
Speculaes schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:46:
Veel zitten schrapen qua centjes, spelers die ik had aangekocht voor meer winst (Gerard Moreno, Ikone, Tchouameni) nu al verkocht, maar ik ben er bijna! Nog 30k en Frenkie de Jong is binnen :).

Dan nog via de swaps Aké binnenhalen. Dacht dat hij enkel op cv uit de voeten kon, maar gelukkig ook op lb. Kan hij mooi Wijndal vervangen.

Door de centjes die naar Frenkie gaan, staat nog wel Neuer in het doel ipv Vd Sar.
Ik vind 20k v 500k wel heel veel voor een +1. Waarmee kan Frenk omhoog?
EDIT: Zie het al. Wss een 89 en heel misschien een 90 als we een beetje gunstig loten

[ Voor 6% gewijzigd door Beavbusi op 14-11-2022 12:20 ]

• Speculaes
Beavbusi schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:14:
[...]

EDIT: Zie het al. Wss een 89 en heel misschien een 90 als we een beetje gunstig loten
Yup, mooie upgrade :). 89 en 90 lijken me bijna een zekerheidje. 89 sowieso. Is-ie nog steeds erg duur overigens. Maar voor een NL-middenveld wel een must

[ Voor 9% gewijzigd door Speculaes op 14-11-2022 12:50 ]

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gurbuh schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:25:
Waar bemoeit dat bedrijf zich mee? Ik vind het nogal betuttelend. Misschien sta ik al 3 maanden droog en heb ik eindelijk een weekend voor Fifa. Misschien spelen er wel meerdere mensen op 1 account, weten zij veel.

[ Voor 7% gewijzigd door Capsaicin op 14-11-2022 13:52 ]

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik kreeg gister in 1 helft 4 doelpunten om de oren van Robbie Keane. Dus ik dacht If you can't beat them, join them. Mbappe verkocht (miste op 2 chem te vaak 100% kansen). Ik had aardig wat fodder, waardoor Keane circa 250k kostte. Van het resterende geld Marchisio en Frenkie gekocht. Nu wel blut, maar het team mag er wezen.
https://www.ea.com/fifa/u...fId=fBDnKLNwbfwO:FFA23PS4

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Die Robbie Keane is wel een endgame kaart. Voor mij onbereikbaar vooralsnog tenzij ik enorm veel 88+ fodder kan craften uit komende upgrade packs.

• Gurbuh
Capsaicin schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:50:
[...]
Waar bemoeit dat bedrijf zich mee? Ik vind het nogal betuttelend. Misschien sta ik al 3 maanden droog en heb ik eindelijk een weekend voor Fifa. Misschien spelen er wel meerdere mensen op 1 account, weten zij veel.
Technisch gezien zou je per uur niet meer dan 9 potten moeten kunnen spelen. Das niet betuttelend, maar gewoon niet mogelijk normaal om meer te spelen. Als je dat doet dan quit je dus alle potten binnen X tijd. Dat deed men in het verleden met consoles die automatisch wedstrijden startten, en dan quitten voor de match coins. En dat 24/7. Zo zijn er miljoenen coins geharkt en verkocht. Was een heel schandaal. Dus op zich niet onlogisch om iets in te bouwen dat zulke acties onmogelijk zou moeten maken. Normaal heeft niemand daar last van, maar nu hebben ze zelf veroorzaakt dat mensen meer dan die max aantal potten kunnen spelen op een legitieme manier en niet die check eraf gehaald of versoepelt.

• Prosac
Ik ben geen ICT-er, maar het moet toch wel mogelijk zijn te programmeren dat die ban eraf gaat bij een bepaalde gamemodus.

Waar ik overigens groot fan van ben, omdat je echt verbazend snel die tokens kunt harken. Ik heb de makkelijkste voor het laatst bewaard (Engeland en Nederland), moet er nu nog 9.
Voor 6 wins heb ik ongeveer 8 a 9 potjes nodig. Van gemiddeld 5 minuten ingame.

Ik heb meestal nooit langer dan 20 minuten gespeeld. Slechts 1x boven de 25 minuten en 1x zelfs de 2e helft gehaald _O-

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03
Beavbusi schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:14:
[...]

Pessimist man, sowieso 5 upgrades joh :+
Nah even serieus maar +2 if erbij is wel best grote kans en dan heb je wel echt een toppertje hoor op cm, vanaf kwartfinale kunnen we pas topland treffen als ik het goed had gezien.

Ben ook voor frenkie aan het sparen ook al is ie wat te duur, vind die kaarten die geupgrade kunnen worden toch altijd wel leuk en zeker met nederlandse spelers. Zit nu op 390k, nog 100 sparen komende dagen hopelijk is wat pack luck met play offs dan maar en anders met rivals rewards.

Liefst heb ik vinicius path to glory natuurlijk haha maar die is 2milj plus, onhaalbaar voor mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 14-11-2022 15:20 ]

Playstation 5

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:54
Ik twijfel ook over die Keane als vervanger van Haaland OTW. Ik zie dat we 13 dagen hebben, eens zien wat voor fodder ik nog kan binnen halen :)
Vind de prijs nu erg stevig.

• PaulPaulPaul83
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 30-11-2022
Is er een storing? Ik kan niet in fut komen. Meer mensen met dit probleem?

• Ozz

Ozz

Nachtapotheker schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:54:
Ik twijfel ook over die Keane als vervanger van Haaland OTW. Ik zie dat we 13 dagen hebben, eens zien wat voor fodder ik nog kan binnen halen :)
Hoe is OTW Haaland?

Vind zijn normale kaart beter dan welke spits dan ook ingame tot nu toe. Had gisteren ook een mooi dieptepunt bereikt met 1.2M coins.

Mid Drogba heb ik ook een tijdje gebruikt, die is nu ook een stuk goedkoper dan een paar weken geleden.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:03
Keane lijkt me toch zeker niet beter dan Haaland OTW? Ook grote kans dat otw upgrade krijgt komende week met world cup wedstrijd win voor denemarken.

[ Voor 47% gewijzigd door Stylze op 14-11-2022 18:53 ]

Playstation 5

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:57
Bossie schreef op maandag 14 november 2022 @ 00:00:
[...]

Dit soort discussies zijn de redenen dat ik een tijdje terug gestopt ben met Fifa, ipv ontspanning levert het alleen maar ergernis/frustratie op omdat de game zo wisselvallig is.

Misschien een open deur, maar heeft je tv ook een game-modus of bepaalde settings mbt beeldkwaliteit etc?
Op mijn Samsung moest ik ook een aantal default settings uitzetten om bepaalde vertragingen/stotters te verhelpen.
Als het goed is in de game modus van je tv de vertragende zaken allemaal standaard uit, of je het is greyed out. Althans, dat is met mijn televisie wel zo. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Prosac
Stylze schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:50:
Keane lijkt me toch zeker niet beter dan Haaland OTW? Ook grote kans dat otw upgrade krijgt komende week met world cup wedstrijd win voor denemarken.
Dan toch spijtig dat Haaland voor het niet-geplaatste Noorwegen speelt. :P

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
Nachtapotheker schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:54:
Ik zou uit deze lijst gaan shoppen, dan zit je tenminste niet vast aan een untradable van 850k:
https://www.futbin.com/23...ps_price=5000-850000&wf=5

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Prosac
Iedereen weer twitch EN youtube aan het kijken in de gok weer 3 tokens te krijgen. :D

• Lashrom
Stylze schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:50:
Bedoel je niet Noorwegen?

Keane en Haaland zijn daarentegen in mijn optiek twee verschillende spelers. Beide snel, maar Keane nog behendiger met de dribbel dan Haaland. Haaland is dan wel sterker aan de bal en moeilijk weg te schuiven. Als je OTW Haaland hebt, zou ik de sbc van Keane sowieso niet doen. Hij krijgt inderdaad upgrades door meer TOTW's. Ik zou de Keane sbc doen als je een middelmatige team hebt, zijn dynamic pic tof vindt, genoeg fodders bezit en slechte pack luck hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 14-11-2022 19:28 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Prosac schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:24:
[...]

Dan toch spijtig dat Haaland voor het niet-geplaatste Noorwegen speelt. :P
Ook Ashton United zit helaas niet in Fifa: :+

https://sportnieuws.nl/vo...wel-op-7e-engelse-niveau/

• Yellinho
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-12-2023
Man man man wat hebben ze weer met de gameplay gedaan niemand kan meer passen en je loopt er zo erdoorheen waarom altijd aanpassen kut spel

• Speculaes
Die Poolse retroset is echt tof. Hopen dat ze die voor alle landen gaan doen

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29KI9_LHqD4gTr2kQBtvrSh--Jk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7VfKwPy9M4m8vaRHKlee0vI.jpg?f=fotoalbum_large
Ik kon het niet laten, zijn stats met een finisher valt mij niet tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door _Uploader_ op 14-11-2022 19:56 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

De 87 SBC verandert niet en die normale 83 verandert als oranje verder komt op 't WK toch? Hoe krijg je die 83 kaart dan?

Pagina: 1 ... 39 ... 120 Laatste