Is die dan ook tijdelijk? Snap nog weinig van al die wk spelers, heroes zijn wel voor altijd maar de rest tijdelijk ofzo?Sleehond schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:15:
Engeland gekozen ivm PL/Bundesliga team.
10 pakjes geopend
Eerste 9 pakjes was Kostic (Juventus, 85) beste kaart…
Toen laatste pakje… Carvajal tradeable![]()
Wil hem wel verkopen want ik ga niet over op deze kaart.
Nu verkopen? Want hoe meer world cup spelers ik in de club heb hoe hoger de rewards toch? Dus als ik hem verkoop is dat op dat gebied niet handig…
[Afbeelding]
Playstation 5
Helaas zie ik ook een Araujo, een betere versie van de sterkste kaart in het spel 😅
[ Voor 9% gewijzigd door Speculaes op 11-11-2022 19:46 ]
Yep, hier ook.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja linken is erg lastig maar zijn stats zijn dikke primaDani05 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:49:
Al owairan. Erg blij mee maar zie nu dat die zonder chemistry staat…
Idem hiero. Vind nergens packsmorritz34 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:57:
Misschien een domme vraag, maar ik was in de veronderstelling dat na seizoen 1 er ook een hoop rewards zouden zijn. Bijvoorbeeld voor 90 potjes rivals spelen etc. Echter heb ik 0 rewards. Zou iemand mij willen/kunnen uitleggen hoe dat zit?
Kan je zien aan het blauwe logo rechtsonderin op de spelerskaart. Ook bij de details van de spelerPrins32 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:57:
Maar welke spelers verdwijnen er nou na het wk? Snap er de ballen niet van
Die heb je toch al gekregen op het moment of in de week dat je het haalde?morritz34 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:57:
Misschien een domme vraag, maar ik was in de veronderstelling dat na seizoen 1 er ook een hoop rewards zouden zijn. Bijvoorbeeld voor 90 potjes rivals spelen etc. Echter heb ik 0 rewards. Zou iemand mij willen/kunnen uitleggen hoe dat zit?
Die rode kaartjes. Die zijn exact gelijk aan de gewone gouden kaartenPrins32 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:57:
Maar welke spelers verdwijnen er nou na het wk? Snap er de ballen niet van
Thnx, die zijn dus tijdelijk en zou je kunnen bemachtigen bij het kiezen van een nationale elftal of uit andere packs? Kopen kan je niet toch?Speculaes schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:01:
[...]
Die rode kaartjes. Die zijn exact gelijk aan de gewone gouden kaarten
Prins32 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:05:
[...]
Thnx, die zijn dus tijdelijk en zou je kunnen bemachtigen bij het kiezen van een nationale elftal of uit andere packs? Kopen kan je niet toch?
/f/image/fvkCcsoGJix9iB0Rx0mMWJSH.png?f=fotoalbum_large)
Die kaartjes links verdwijnen. Maar zijn eigenlijk niet bijzonder…. Weet echt niet wat ik er mee moet
Je hebt ze nodig voor de World Cup swaps.Speculaes schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:07:
[...]
[Afbeelding]
Die kaartjes links verdwijnen. Maar zijn eigenlijk niet bijzonder…. Weet echt niet wat ik er mee moet
Dat zijn andere kaarten, de wissels.
Hoe kan het dat er geen enkele Southampton speler te kopen is? Worden deze opgekocht door bots?
Die zijn nodig voor de Squad battles. En het zijn er niet zoveelsaert schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:24:
[...]
Dat zijn andere kaarten, de wissels.
Hoe kan het dat er geen enkele Southampton speler te kopen is? Worden deze opgekocht door bots?
[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 11-11-2022 20:31 ]
Most of the remaining FIFA World Cup™ Swaps tokens will be available to earn by using Limited Time FIFA World Cup™ Player items to complete Offline and Online Objectives.
Maar het zijn dus zelf geen swaps
https://www.ea.com/games/...95053588&isLocalized=true
Op Reddit, lekkere faal weer als dit waar is...Heroes were counting as gold rares...
FUT
That is why so many were packed and it's fixed now. Should've started with 100k packs
50 packs geopend en geen Hero gezien.Gurbuh schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:44:
[...]
Op Reddit, lekkere faal weer als dit waar is...
De plaatsen in het team waarmee ik niet tevreden ben zijn voornamelijk lozano en danjuma. Bijna alles untradeable. Op mn bank heb ik enkele spelers om evt een team rond te bouwen, budget 600 k.
Op lm zoek ik een lenghty speler en als 2de spits iemand klein en vinnig die goed kan dribbelen. Speel vooral in de 4 4 2 en soms ook in de 4 3 2 1.
Op links Leao met architect. Z’n if is rond de 60k. Potm ligt rond de 150kThibaut1234 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:14:
Dit lijkt een goed moment om het team te upgraden. Gewone golds zoals walker, haaland, kante zijn nu in mijn ogen het halen waard. Mijn team vindt je hieronder: https://www.futbin.com/23/squad/920531
De plaatsen in het team waarmee ik niet tevreden ben zijn voornamelijk lozano en danjuma. Bijna alles untradeable. Op mn bank heb ik enkele spelers om evt een team rond te bouwen, budget 600 k.
Op lm zoek ik een lenghty speler en als 2de spits iemand klein en vinnig die goed kan dribbelen. Speel vooral in de 4 4 2 en soms ook in de 4 3 2 1.
[ Voor 3% gewijzigd door Speculaes op 11-11-2022 21:21 ]
Ik zag diverse youtubers best veel heroes packen. Ging te gemakkelijkGurbuh schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 20:44:
[...]
Op Reddit, lekkere faal weer als dit waar is...
Ook gekregen, daarnet eff getest. Kan er niks van.Traeces schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:56:
Paar packs opgespaard. Walker , Laporte en hero crouch ( die nieuwe )
Ik gebruik hem als cb naast alaba, prima spelerMadforce0543 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:41:
Iemand hier die mid Rijkaard gebruikt? Ben erg benieuwd hoe hij is op CB en CDM. Zag dat die sbc nog 18 dagen is.
Crouch ? Nee daar verwacht ik ook echt helemaal niks van. Vind het wel echt een cult held dus zet hem op de bankThibaut1234 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:11:
[...]
Ook gekregen, daarnet eff getest. Kan er niks van.
ja, was voor de meme dat ik hem gebruikt had.Traeces schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 22:57:
[...]
Crouch ? Nee daar verwacht ik ook echt helemaal niks van. Vind het wel echt een cult held dus zet hem op de bank
Kan ik die alleen linken met wc Portugal kaarten?
Daarnet kwam ik ze potm tegen in de wl. Ferm afgezien. Eerder op de avond son gekregen en die eens een kans gegeven. Fijne spelerSpeculaes schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:20:
[...]
Op links Leao met architect. Z’n if is rond de 60k. Potm ligt rond de 150k
Die man, als je geen voetballer was geweest wat had je dan geweest. Maagd….. dan ben je gewoon een baasThibaut1234 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 23:07:
[...]
ja, was voor de meme dat ik hem gebruikt had.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8hLKtoE4OBymcoEINT4Pgr74.jpg?f=user_large)
Zieke stats! Die gaat zeker in mijn team komen.
Kwam uit een van de untradable packs die ik had.
Verder niks bijzonders eigenlijk. Paar 84 en een 88 Modric.
wijze woorden
Ik heb hem gekocht en WL mee gespeeld. Wat een speler. Ik had zijn base al untradeable. Maar dit is werkelijk de beste spits met wie ik heb gespeeld. Ongelofelijk snel, sterk en maakt alles af. Marksman op gegooid voor net wat betere fysiek. Rent alle CV's voorbij. Geld dubbel en dwars waard!Valandil schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 01:13:
[Afbeelding]
Net klaar met WL ook. De laatste 6 wedstrijden weggegeven en uiteindelijk rank 6 gehaald. Komt de Sfynx tevoorschijn ...
Zo irritant, heb dit nog steeds vaak. Ladingen aan updates, maar dit oplossen ho maar.Traeces schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:26:
[...]
Ben me radar soms kwijt , spelers namen, net weer die auto stick drift in menu’s. De ps4 versie van fifa 23 is 1 grote bug.
Vazquez wil ik ooit nog eens vervangen maar moet zeggen dat hij zeer goed presteert als CM (B2B). Er zijn gek genoeg maar weinig goede B2B middenvelder die naar cdm kunnen met positie wijzigingen. (Valverde POTM zit nog op de bank maar die krijg je er helaas niet lekker in, tips altijd welkom)
:strip_exif()/f/image/S7LtGs52yaUcTHphJgm5YKbx.jpg?f=fotoalbum_large)
Zit overigens ernstig te twijfelen om überhaupt die swaps te gaan doen, word vast weet een dik sweatfest. Daarintegen wil ik de kaart van hazard graag hebben haha
[ Voor 9% gewijzigd door Augy op 12-11-2022 10:15 ]
Carvajal had ik dus uit een pakje gekregen. Keek toen direct op de TL en was toen rond 125/150k en toen ben ik even wat gaan uitzoeken voor mijn team en dacht daarna nu maar verkopen. Keek nog een keer op de TL en toen stonden ze er allemaal voor rond 80/85 erop.
Heb hem dus toen maar verkocht (voor 85) omdat ik bang was dat de drop nog veel harder ging… dat was ook zo wat daarna zag ik 55/65 range voorbij komen.
Maar als later gisteravond en nu de prijs zie…. DAMN
Verkeerde keuze gemaakt…. Helaas!
[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 12-11-2022 10:23 ]
Ja die gast is ingame ook nice hoorValandil schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 01:13:
[Afbeelding]
Wil ook graag Carvajal toevoegen had hem idd gisteravond op moeten pikken gemiste kans
Je raadt het al, mijn team vloog over het veld en ik win de pot dit keer redelijk eenvoudig. Met dezelfde opstelling, zelfde spelers, zelfde tactiek… hoe dan???
Enige probleem is dat wij het maar blijven kopen en accepteren (ik ook helaas…)
[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 12-11-2022 11:46 ]
Klopt is ook zo, ik speel het al sinds 2011Sleehond schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:43:
@Nachtapotheker Precies dit is FIFA. Maar helaas zijn er ook spelers die dit altijd maar afdoen als zeiken, maar dit gebeurt al JAREN!
Enige probleem is dat wij het maar blijven kopen en accepteren (ik ook helaas…)
[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 12-11-2022 11:44 ]
Welk pack is dit dan? Die hero sbc pack? Kunnen daar de nieuwe marvel heros uit komen?
En wat doe ik verkeerd. Net havertz gepacked. Maar gewoon goud. Hij is niet rood. Hoe kom je in godsnaam aan rode spelers. Of is het een app dingetje.
Ik ben ook wel benieuwd naar hem, maar ik twijfel erg. Ik speel nextgen, maar bij mij werken fysieke spitsen over het algemeen het beste. (Speel nu met Lewa otw, Haaland otw en Auba rttk). Ik kon bijv niks met Neymar, Vini etc. Is deze gast wezenlijk anders met lean bodytype?Lashrom schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 03:21:
[...]
Ik heb hem gekocht en WL mee gespeeld. Wat een speler. Ik had zijn base al untradeable. Maar dit is werkelijk de beste spits met wie ik heb gespeeld. Ongelofelijk snel, sterk en maakt alles af. Marksman op gegooid voor net wat betere fysiek. Rent alle CV's voorbij. Geld dubbel en dwars waard!
Net klaar met WL ook. De laatste 6 wedstrijden weggegeven en uiteindelijk rank 6 gehaald. Komt de Sfynx tevoorschijn ...![]()
[Afbeelding]
Denk ook voornamelijk dat het komt omdat hij best lang is, waardoor hij ook makkelijker tegen andere lange snelle CV's sterk de bal kan houden. Hij heeft gek genoeg aparte animaties waardoor hij langzaam aanvoelt, maar toch sneller is dan de snelste CV's. Kan het moeilijk beschrijven. Maar hij is echt het proberen waard. Zelfs met delay presteert hij het beste. Het is geen dribbelaar, maar kan het wel. Je hoeft hem alleen een goede lange bal te geven en hij is weg.Nachtapotheker schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 11:55:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar hem, maar ik twijfel erg. Ik speel nextgen, maar bij mij werken fysieke spitsen over het algemeen het beste. (Speel nu met Lewa otw, Haaland otw en Auba rttk). Ik kon bijv niks met Neymar, Vini etc. Is deze gast wezenlijk anders met lean bodytype?
Vergelijk hem maar met Mbappe van de vorige Fifa's.
[ Voor 9% gewijzigd door Lashrom op 12-11-2022 12:23 ]
Is golden goal dus boeien dat het een sweatfest is.Augy schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:12:
Carvajal en Theo IF rond half 8 gisteren toegevoegd aan mm team. Bizar dat Carvajal (50k) en Theo (30k) inmiddels alweer flink zijn gestegen.
Vazquez wil ik ooit nog eens vervangen maar moet zeggen dat hij zeer goed presteert als CM (B2B). Er zijn gek genoeg maar weinig goede B2B middenvelder die naar cdm kunnen met positie wijzigingen. (Valverde POTM zit nog op de bank maar die krijg je er helaas niet lekker in, tips altijd welkom)
[Afbeelding]
Zit overigens ernstig te twijfelen om überhaupt die swaps te gaan doen, word vast weet een dik sweatfest. Daarintegen wil ik de kaart van hazard graag hebben haha
Een van de weinige leuke toevoeging tot nu toe vind ik de oude soundtracks
[ Voor 25% gewijzigd door 038Zwolle op 12-11-2022 12:32 ]
Dat klinkt goed, vond Mbappe vorig jaar erg goed op nextgen, maar dit jaar niets bijzondersLashrom schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 12:21:
[...]
Denk ook voornamelijk dat het komt omdat hij best lang is, waardoor hij ook makkelijker tegen andere lange snelle CV's sterk de bal kan houden. Hij heeft gek genoeg aparte animaties waardoor hij langzaam aanvoelt, maar toch sneller is dan de snelste CV's. Kan het moeilijk beschrijven. Maar hij is echt het proberen waard. Zelfs met delay presteert hij het beste. Het is geen dribbelaar, maar kan het wel. Je hoeft hem alleen een goede lange bal te geven en hij is weg.
Vergelijk hem maar met Mbappe van de vorige Fifa's.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
mijn zoon heeft hem gister gedaan. Goedkoper dan hij dacht. nog niet mee gespeeld though.Oekol schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 12:51:
Iemand de sbc van berghuis al gedaan? Die 87 ziet er goed uit als vervanging voor savio
tnx, ik had er nog stuk of 8 in mijn club, allemaal voor max prijs verkocht. Toch weer snel verdiendsaert schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 13:26:
Is het inmiddels al iemand gelukt om een speler van Southampton te kopen? Voor de Marque SBC.
Dat was alleen niet helemaal m’n vraagfifanoob schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 13:40:
[...]
tnx, ik had er nog stuk of 8 in mijn club, allemaal voor max prijs verkocht. Toch weer snel verdiend
Het lijkt erop dat deze opgekocht worden door bots?
zijn gewoon niet op de markt zodra er 1 komt wil iedereen die. Zijn geen bots, waarom zou een bot spelers opkopen voor max prijs? Daar maak je geen winst meer op hoorsaert schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 14:05:
[...]
Dat was alleen niet helemaal m’n vraag![]()
Het lijkt erop dat deze opgekocht worden door bots?
Laat maar weten. Savio valt echt tegen dus de rechts buiten positie is vacant.rikislief schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 12:52:
[...]
mijn zoon heeft hem gister gedaan. Goedkoper dan hij dacht. nog niet mee gespeeld though.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Via moments kun je een pack openen uit met de mogelijkheid dat er een Qatar-speler in zit. Ik heb er inmiddels wel 6Bozzel1987 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:26:
Beetje kut dat ik geen speler van Qatar gepacked heb dus die objective niet kan halen. Heb verder wel bijna alles kunnen doen (ik ben alleen nog niet begonnen aan de daadwerkelijke swap wedstrijden).
Had meer kunnen zijn, maar ook wel echt bizarre potjes gespeeld met 16 schoten tegen 2, 5x op de paal of lat en dan 0-1 verliezen door een megapoeier van Haaland.
Soms is het net echt.
Nu heb ik 3 kop sterke spitsen als ik wat moet
Goed maken. Otw nunez, worldcup lukaku en hero crouch
Kreeg in alle 3 de playerspicks Diaby en Belaili
Die genomen en nog een spaanse verdediger erbij. Diaby lijkt me wel aardig voor erbij, de rest is fodder.
Verder allemaal fodder uit de packs. Onuachu, Plea en Gutkovskis uit de TOTW-pack
1) tradable packs
2) untradable packs (wel twee keer zoveel)
3) zelfde als 1, maar dan untradable met veel cash.
2 want meer kans om iets te packen, en als ik dan iets nice pack dan is het untradeable en heb ik niet constant de urge om te verkopenOekol schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:13:
Wat pakken jullie met rivals beloningen altijd uit de drie opties?
1) tradable packs
Mijn club was redelijk leeg de laatste weken, dus toen untradeable voor SBC-fodder.Oekol schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:13:
1) tradable packs
Maar met 70+ geopende packs is het nu wel weer aardig gevuld, dus dan tradeable.
Coins moeten we hebben, nog een miljoen en dan hebben we Cruyff 91
Sorry hij speelt nu even alleen maar met wk spelers om ze allemaal te verzamelen...Oekol schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:38:
[...]
Laat maar weten. Savio valt echt tegen dus de rechts buiten positie is vacant.
Altijd 1 en tot nu toe levert het mij prima op.Oekol schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 18:13:
1) tradable packs
Misschien dat ik ga proberem tot 30 te komen komende weken voor cafu.
Playstation 5
Maar die WC player die zijn gewoon useless lijkt mij? Krijgen geen upgrade of iets dergelijk?
Die moet je gebruiken in challenges.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 20:15:
Al-owairan en park ji-sin in de 100k pack. Risco met 100k coins was de moeite waard lol.
Maar die WC player die zijn gewoon useless lijkt mij? Krijgen geen upgrade of iets dergelijk?
Dat weet ik maar dacht missien iets anders nog. Maar goed ik heb daar geen motivatie voor die challenges dat vind ik nog erger geef mij maar gewoon WL
Dacht een glitch toen 2x na mijn 1-0 de wedstrijd afgelopen was, maar is een feature
Welke swaps? Friendlys?Prosac schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 21:25:
EA heeft die 1 goal win maar omarmt voor swaps
Dacht een glitch toen 2x na mijn 1-0 de wedstrijd afgelopen was, maar is een feature
Hij is nu al 3 Rivals potjes bij mij achter elkaar……….. KAAL !?!?
Ja die WC friendly is "First to" dus Golden Goal of je wilt of niet
:strip_exif()/f/image/uXKbCWS883XsioY80K15E0ff.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/X2OkSIXDlfqXekhkBjZnMkf5.jpg?f=fotoalbum_large)