Ik gok dat het daarvoor al te laat is, de prijzen zijn afgelopen dagen al enorm gezakt.saert schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:30:
Zouden jullie gouden meta spelers nu verkopen? En na vrijdag weer kopen gezien de market crash?
Op zich wel jammer inderdaad dat het nu generfed is, terwijl ik deze week net een systematiek uitvogelde om er onderuit te voetballen.saert schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:05:
[...]
Ik heb er overigens geen problemen mee. Het is toch juist lekker als een tegenstander vol druk zet? 1,2 korte pasjes met X en je bent er vaak al door waardoor de weg naar de goal open ligt.
OverpricedSleehond schreef op woensdag 9 november 2022 @ 16:28:
Wat vinden jullie van Reece James als spits? De 88 kaart?
Iemand ervaring mee?
Ik overweeg hem te kopen als vervanger van Nunez OTW 82 (al gaat die geloof ik vanavond naar 84).
Zouden jullie dat doen of Nunez OTW 84 aanhouden als spits?
Overall is Reece James wel behoorlijk beter in de stats met name dribbel, schieten en passen. Pace is praktisch om het even en WF ook…
Oké dank, dat klinkt flink duidelijk haha!
Andere suggestie?
Heb 115k coins OF dus gewoon lekker met Nunez OTW door…?
Toon eens je squad. En welk type spits gebruik je graag?Sleehond schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:21:
[...]
Oké dank, dat klinkt flink duidelijk haha!
Andere suggestie?
Heb 115k coins OF dus gewoon lekker met Nunez OTW door…?
Fifa speelt na deze patch weer totaal anders, in een negatieve zin. Waar ik me steeds meer aan erger is dat ik zelf geen spelers meer kan selecteren voor het verdedigen. EA bepaalt nu welke spelers gekozen kunnen worden.
Gelukkig probeer ik nooit de OP situaties (bijv trivela shot) uit te buiten. Wanneer ik het dan eindelijk een keer onder de knie heb wordt het generfd 😁 Merk het vaak meteen na een patch, vandaag een record met 9-1 in de champs kwalificatie.
[ Voor 4% gewijzigd door Dani05 op 09-11-2022 18:29 ]
Kost misschien veel tijd maar probeer echt te gaan switchen met je rechter stick.BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:56:
Fifa speelt na deze patch weer totaal anders, in een negatieve zin. Waar ik me steeds meer aan erger is dat ik zelf geen spelers meer kan selecteren voor het verdedigen. EA bepaalt nu welke spelers gekozen kunnen worden.
Dat doe ik, maar ook met het switchen ben je afhankelijk van de spelers welke EA voor jou selecteert. Dit zijn er twee, en vaak kun je alleen een speler selecteren welke op dat moment niet eens de logische keuze is. Maar dat vertikken ze om te fixen in een patch.Dani05 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:30:
[...]
Kost misschien veel tijd maar probeer echt te gaan switchen met je rechter stick.
[ Voor 22% gewijzigd door BramViking op 09-11-2022 18:34 ]
Morgen rewards... iedereen speelt nu Rivals. Slechtste moment van de week bijna om iets over de gameplay te kunnen zeggen.BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:56:
Dat zou niet moeten uitmaken. LB en RB dribbelen is duidelijk generfd. Ik maak er veel gebruik van dus merk dat meteen op.Gurbuh schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:37:
[...]
Morgen rewards... iedereen speelt nu Rivals. Slechtste moment van de week bijna om iets over de gameplay te kunnen zeggen.
Ok dan 👍BramViking schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:38:
[...]
Dat zou niet moeten uitmaken. LB en RB dribbelen is duidelijk generfd. Ik maak er veel gebruik van dus merk dat meteen op.
Wat gaan jullie doen packs morgen openen of wachten tot vrijdag na 19:00?
Tsjah, met alle respect maar sommige mensen snappen het niet.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
De enige die het niet snapt ben jijPartypooper schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:48:
[...]
Tsjah, met alle respect maar sommige mensen snappen het niet.
Ik heb tot vandaag alles gewoon geopend maar alles was ruk.Markvd1984 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:45:
Wacht nu maar tot vrijdag, dan is nog steeds alles ruk maar heb je iig een minimale kans op een special 😂
Vrijdag ná 19:00. Al is de kans miniem om een zo’n Road to Glory kaart te packen, een kans is een kans.Markvd1984 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:45:
Bedoel waarvoor zou je morgen al je packs openen: geen lopende promo.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ligt het aan mij of heeft fifa veel lag online?
nickdew schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:44:
Ligt het aan mij of heeft fifa veel lag online?
Gurbuh schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:37:
[...]
Morgen rewards... iedereen speelt nu Rivals. Slechtste moment van de week bijna om iets over de gameplay te kunnen zeggen.
Ze zouden hem ook gewoon stoomwalstank kunnen noemen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die heb ik ook 1x gehad, daarna nooit meer gezien gelukkig.
Was destijds tegen een volledig brons team, dacht dat het aan het verschil in rating lag maar dat was meer een domme gok
Was destijds tegen een volledig brons team, dacht dat het aan het verschil in rating lag maar dat was meer een domme gok
https://www.esportsclub.nl/fifa/fifa-controller-settings
Gebruiken jullie deze settings ook? Of zijn er grote verschillen? Hier staat alles op. Cpu hulp, dat 'hoort' op semi toch?
Gebruiken jullie deze settings ook? Of zijn er grote verschillen? Hier staat alles op. Cpu hulp, dat 'hoort' op semi toch?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Er zit nu echt niks in behalve totw's, ik heb nog wel eventjes geduld.Markvd1984 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:45:
Ik zei laatst nog zelden te sparen voor de grotere promo's, maar als er echt helemaal niks in zit, dan heb ik wel even geduld. Nu 32 packs klaar staan.
Nu deze squad. Moet Nunez 84 maar eens een kans geven maar twijfel of ik hunter er af moet halen voor marksman?Thibaut1234 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:42:
[...]
Toon eens je squad. En welk type spits gebruik je graag?
Verder beetje twijfels over Fernandes en Meunier.
Met marksman wordt hij lenghtySleehond schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:40:
[...]
Nu deze squad. Moet Nunez 84 maar eens een kans geven maar twijfel of ik hunter er af moet halen voor marksman?
Verder beetje twijfels over Fernandes en Meunier.
[Afbeelding]
Als iemand nog tradeable Spanjaarden/Brazilianen en andere grote landen heeft, daar is nu op te verdienen. Spanjaarden zijn achterlijk duur kwam ik net achter, met name degenen uit andere competities dan La Liga, dit ivm die FGS uitdaging en de kleine markt.
Heeft iemand van jullie oop Ansu Fati? Is hij de moeite en de fodder/ coins waard? Wil nog een goede spits naast Danjuma in me la ligateam.
Kan je voor 300k geen tradable hero of icon halen?Markmaas schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:16:
Heeft iemand van jullie oop Ansu Fati? Is hij de moeite en de fodder/ coins waard? Wil nog een goede spits naast Danjuma in me la ligateam.
Morientes is overigens een prima spits, vind Ansu Fati echt overpriced in deze fase van de game.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
SukerBossie schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:26:
[...]
Kan je voor 300k geen tradable hero of icon halen?
Ik ben erg blij met Forlan tot op heden, goede afmaker, snel en sterk. Alleen niet heel erg wendbaar ( voor mij wel voldoende)
Geen zin in morgenavond.. zie dat ik met de rivals-rewards van vanmorgen, nu 50 packs te openen heb.
En dat na een weekje sparen.
En dat na een weekje sparen.
Wat zouden jullie nu doen met de rival rewards? Ik heb straks best veel pakjes klaarstaan (veel ook untradable), juist daarom voor tradeable gaan ivm duplicates? Of juist coins?
Zou gewoon voor zoveel mogelijk packs gaan. Duplicates kun je straks denk ik wel kwijt in de SBC's die nog gaan komen. Of de Hero SBC als je die niet gedaan hebt.Bozzel1987 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:05:
Wat zouden jullie nu doen met de rival rewards? Ik heb straks best veel pakjes klaarstaan (veel ook untradable), juist daarom voor tradeable gaan ivm duplicates? Of juist coins?
Hier toch jeukende handen om de pakjes open te maken…. Maar wil eigenlijk wel wachten tot morgen maar blijft altijd een lastig dingetje…
Same here, k ben daar zo slecht in hahaSleehond schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:30:
Hier toch jeukende handen om de pakjes open te maken…. Maar wil eigenlijk wel wachten tot morgen maar blijft altijd een lastig dingetje…
Inmiddels uit 6 potjes rivals weer 4 gewonnen, 1 gelijk en uiteraard iemand die bij een 1-1 stand en een penalty voor mij het nodig vond om te quiten 🤪
Mist Danjuma bij jullie ook vaak kansen?Tijd geleden scoorde hij bijna altijd, laatste tijd zijn ze pogingen heel zwakjes qua kracht. Na een duel in de 16 verkwanselt hij vaak grote kansen. Alternatieven?Budget 600k
Morientes als je iemand wil die Lenghty is.Thibaut1234 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:20:
Mist Danjuma bij jullie ook vaak kansen?Tijd geleden scoorde hij bijna altijd, laatste tijd zijn ze pogingen heel zwakjes qua kracht. Na een duel in de 16 verkwanselt hij vaak grote kansen. Alternatieven?Budget 600k
BenzemaThibaut1234 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:20:
Wacht, is dat een optie ?Sleehond schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:30:
Nee dat mag niet, kan je een ban voor krijgen
Het scheelt ontzettend dat er niet echt een interessante SBC is waar ik nog spelers in kwijt kan. Nedved misschien, maar die kan ik inmiddels ook wel kopen.Sleehond schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:30:
Ik heb Nedved ook op het oog, maar dat stel ik echt uit tot het laatste moment.Prosac schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:10:
[...]
Het scheelt ontzettend dat er niet echt een interessante SBC is waar ik nog spelers in kwijt kan. Nedved misschien, maar die kan ik inmiddels ook wel kopen.
Ongetwijfeld tijdens het WK een Serie A of Bundesliga LM die beter is.Bossie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:22:
[...]
Ik heb Nedved ook op het oog, maar dat stel ik echt uit tot het laatste moment.
Doen jullie die icon sbc's echt? Vind dat echt zonde van je kaarten..
Nedved86.. Wat moet je er mee?
Ik zelf doe echt heel enkel een speler sbc. Maar ga niet voor 250k coins kaarten weggooien aan een icon die nu al slechter is dan mijn huidige lm
Ik zelf doe echt heel enkel een speler sbc. Maar ga niet voor 250k coins kaarten weggooien aan een icon die nu al slechter is dan mijn huidige lm
[ Voor 42% gewijzigd door fifanoob op 10-11-2022 14:01 ]
In 21 echt heel veel plezier gehad van Nedved. Vond het in het echt ook altijd een fantastische speler, dat helpt ook. Veel SBC's van Icons niet gedaan, juist om de powercurve reden. Echter, vanuit een beetje fandom is het wel leuk.fifanoob schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:00:
En eerder konden Icons de teamgeest link zijn tussen bepaalde spelers en divisies.
Hangt van je doel af. Ik ben nu met een Milan team aan het spelen met nesta, gattuso, Seedorf, pirlo, kaka, rui Costa, Shevchenko, Rijkaard en van Basten. Van die 2m die dat team kost (en dus opnieuw zou kunnen investeren) kan ik vast een beter team creeeren (helemaal omdat ik ook otw Lewa/de ligt/kessie, potm messi/Valverde, gouden haaland, Hero park en die speciale bennacer heb), maar dat zou mijn spelplezier niet ten goede komenfifanoob schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:00:
Zo'n icon speelt vaak toch anders in vergelijking met een regular gold of iets dergelijks. Tenminste, dat is wel mijn ervaring. Misschien zit het wel tussen de oren.fifanoob schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:00:
idd, daarnaast is Nedved altijd een prima CAM, iets minder in passing/shooting dan KDB maar wel sneller/agressiever.Ozz schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:07:
[...]
Zo'n icon speelt vaak toch anders in vergelijking met een regular gold of iets dergelijks. Tenminste, dat is wel mijn ervaring. Misschien zit het wel tussen de oren.
Ik vind shooting en passing belangrijker voor een middenvelder. + KDB is goedkoper en je kan hem daarna weer verkopen. Daarom vind ik het vaak zonde dat men de kaarten in een untradeable speler stoppen. Als je beetje binding met een speler hebt snap ik het nog wel. Maar voor de rest, vind ik ze vaak overpriced, de sbc's zijn vaak net zo duur als hem gewoon kopen. Alleen als je veel untradeabel spelers hebt zou ik het soms overwegen. Maar ook dan zou ik eerder voor iemand anders kiezen dan Nedved. Kies dan een speler waar je gewoon echt een lange poos mee kan spelen een 86 nedved is toch een beetje voor een korte periode max leuk?Bossie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:27:
[...]
idd, daarnaast is Nedved altijd een prima CAM, iets minder in passing/shooting dan KDB maar wel sneller/agressiever.
Klopt, vandaar ook mijn opmerking eerder dat ik echt wacht tot het einde van de SBC voordat ik besluit de trekker over te halen.fifanoob schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:37:
[...]
Ik vind shooting en passing belangrijker voor een middenvelder. + KDB is goedkoper en je kan hem daarna weer verkopen. Daarom vind ik het vaak zonde dat men de kaarten in een untradeable speler stoppen. Als je beetje binding met een speler hebt snap ik het nog wel. Maar voor de rest, vind ik ze vaak overpriced, de sbc's zijn vaak net zo duur als hem gewoon kopen. Alleen als je veel untradeabel spelers hebt zou ik het soms overwegen. Maar ook dan zou ik eerder voor iemand anders kiezen dan Nedved. Kies dan een speler waar je gewoon echt een lange poos mee kan spelen een 86 nedved is toch een beetje voor een korte periode max leuk?
Speelde gisteren een rivals-potje tegen die gast die drie keer op exact dezelfde wijze scoort uit een corner. Bal wordt keihard voorgegeven richting de spits van de tegenstander en mijn verdedigers en keepers staan als heipalen in de grond te kijken hoe de bal iedere keer in het netje ploft. Niet de eerste keer overigens dat ik dat meemaak. Iemand een idee hoe dit te verdedigen?
keeper verplaatsen? Weet niet of indraaiende corners nog werkt met de nieuwe update. Maar als de corner nemer hem van de goal afdraait kan je sowieso je keeper verplaatsen want geen gevaar voor een indraaiende.Giel1 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:19:
Speelde gisteren een rivals-potje tegen die gast die drie keer op exact dezelfde wijze scoort uit een corner. Bal wordt keihard voorgegeven richting de spits van de tegenstander en mijn verdedigers en keepers staan als heipalen in de grond te kijken hoe de bal iedere keer in het netje ploft. Niet de eerste keer overigens dat ik dat meemaak. Iemand een idee hoe dit te verdedigen?
Dus dat zou nog een optie zijn. Verder handmatig een verdediger selecteren en proberen in te schatten waar die bal komt en daar dus alvast gaan staan? Ik heb vaak dat ik de verdediger ben die ter hoogte van de 5m gebied staat bij de 1e paal.
Je hebt toevallig die tegengoals niet opgenomen he?
Tegenwoordig kan je heel makkelijk je gameplay achteraf nog even opnemen en bekijken, dit kan je ook weer makkelijk uploaden naar youtube. Wellicht handig voor sommige lui dat je bepaalde situaties vaak ervaart het achteraf opneemt en dan een linkje hier dropt.
Ja is de eerste x wellicht wat werk, maar als je alles ingesteld hebt is het zo gedaan allemaal en het maakt je uit eindelijk echt beter
Ja keeper zet ik meestal een paar stapjes naar voren (niet te ver), en de speler die net voor de 1e paal staat wat naar achter. In mijn geval zet het spel daar alleen standaard mijn linksbuiten (Sterling) neer, die nu niet bepaald groot is haha. Heb het niet opgenomen, maar vroeg me af of meer Tweakers dit ervaren.fifanoob schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:42:
[...]
keeper verplaatsen? Weet niet of indraaiende corners nog werkt met de nieuwe update. Maar als de corner nemer hem van de goal afdraait kan je sowieso je keeper verplaatsen want geen gevaar voor een indraaiende.
Dus dat zou nog een optie zijn. Verder handmatig een verdediger selecteren en proberen in te schatten waar die bal komt en daar dus alvast gaan staan? Ik heb vaak dat ik de verdediger ben die ter hoogte van de 5m gebied staat bij de 1e paal.
Je hebt toevallig die tegengoals niet opgenomen he?
Tegenwoordig kan je heel makkelijk je gameplay achteraf nog even opnemen en bekijken, dit kan je ook weer makkelijk uploaden naar youtube. Wellicht handig voor sommige lui dat je bepaalde situaties vaak ervaart het achteraf opneemt en dan een linkje hier dropt.
Ja is de eerste x wellicht wat werk, maar als je alles ingesteld hebt is het zo gedaan allemaal en het maakt je uit eindelijk echt beter
Dat daar net de dwerg van je team vaak staat is wel irritant.Giel1 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:07:
[...]
Ja keeper zet ik meestal een paar stapjes naar voren (niet te ver), en de speler die net voor de 1e paal staat wat naar achter. In mijn geval zet het spel daar alleen standaard mijn linksbuiten (Sterling) neer, die nu niet bepaald groot is haha. Heb het niet opgenomen, maar vroeg me af of meer Tweakers dit ervaren.
Vind het zelf vervelend als je een cornergoal tegen krijgt terwijl er maar 2 of 3 aanvallers van je tegenstander in de 16 staan.
Dat soort dingetjes is error in mijn hoofd
Het spel is officieel weer compleet naar de gallemiezen geholpen met de update!
Ik moet mijn pookjes weer kapot trekken/duwen om mensen vooruit de krijgen. Blok beton hangt weer om de benen
Begin zeer ernstig te twijfelen of mijn controller, console of internet niet kapot/brak is.
Waarom kunnen tegenstanders wel over het veld dartelen en snel accelereren?
Waarom zijn mijn Mané, Antony en Nunez OTW die geen slechte pace/acceleratie stats hebben zo sloom als een slak? Sprint knop en met pookje vooruit sprinten, ze reageren gewoon niet!?
En het erge van alles: je sluit FUT af en je gaat een andere game type starten in het spel en alles is opeens weer lekker smooth…
Hoe houden mensen FUT vol…?
Wat is het geheim, vertel het me alsjeblieft want ik kan dat spel wel helemaal naar de tyfus trappen momenteel
Ik moet mijn pookjes weer kapot trekken/duwen om mensen vooruit de krijgen. Blok beton hangt weer om de benen
Begin zeer ernstig te twijfelen of mijn controller, console of internet niet kapot/brak is.
Waarom zijn mijn Mané, Antony en Nunez OTW die geen slechte pace/acceleratie stats hebben zo sloom als een slak? Sprint knop en met pookje vooruit sprinten, ze reageren gewoon niet!?
En het erge van alles: je sluit FUT af en je gaat een andere game type starten in het spel en alles is opeens weer lekker smooth…
Wat is het geheim, vertel het me alsjeblieft want ik kan dat spel wel helemaal naar de tyfus trappen momenteel
[ Voor 20% gewijzigd door Sleehond op 10-11-2022 20:54 ]
Graag iemand klein, speelt naast een lenghty spits. Graag gelijkaardige speler.Ozz schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:32:
[...]
Morientes als je iemand wil die Lenghty is.
FUT creëert een FOMO en werkt verslavend.Sleehond schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:53:
Het is een game hè relax…… je hoeft het niet te spelen.Sleehond schreef op donderdag 10 november 2022 @ 20:53:
Heb nedved gedaan. Prima kaart om te gebruiken. Staar je niet blind op de stats, want ingame is hij aanzienlijk beter.fifanoob schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:00:
Probeer zijn leen eens.
Daarnaast, ik had teveel dubbele fodder en kostte mij uiteindelijk 60k.
wijze woorden
Vrees echt dat ik daar last van heb ja…dutchgio schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:49:
[...]
FUT creëert een FOMO en werkt verslavend.
Same here, zeker dit WK jaar heeft EA mij compleet in zijn macht, had even paar dagen geen zin meer om te spelen, maar als ik dan weer wat WK nieuws voorbij zie komen heb ik ook meteen weer zin om fifa te spelen. zeker met nieuwe world cup update die er vanavond aankomt ga ik dit weekend wel weer wat potjes spelen ben ik bang..Sleehond schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:39:
[...]
Vrees echt dat ik daar last van heb ja…
Playstation 5
Dit is aangepakt met een live-tuning update, waarschijnlijk vlak nadat je deze pot speelde.Giel1 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:19:
Ik heb daar Neymar staan, die was 400k en voelt wel wat beter aanValandil schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:21:
[...]
Heb nedved gedaan. Prima kaart om te gebruiken. Staar je niet blind op de stats, want ingame is hij aanzienlijk beter.
Probeer zijn leen eens.
Daarnaast, ik had teveel dubbele fodder en kostte mij uiteindelijk 60k.
Kregen mensen met ultimate edition vandaag niet nog een extra'tje voor de world cup promo staat me iets van bij ?
Ja indien je bestelt zou hebben voor 11 augustus. Guaranteed wc hero.Dani05 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:57:
Kregen mensen met ultimate edition vandaag niet nog een extra'tje voor de world cup promo staat me iets van bij ?
PotM voor BPL is Almiron, ~100k voor een 85-rated die niet echt beter is dan de gratis objectives kaartjes, jammer
Ik moet mijn mening toch wat bijstellen over het nerfen van constant pressure. Je krijgt er veel leukere wedstrijden door. Veel meer voetbal
leuke WL tot nu toe.
Komt omdat je altijd premier league tax betaald, zodra het een speler uit de premier league is.Gurbuh schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:40:
PotM voor BPL is Almiron, ~100k voor een 85-rated die niet echt beter is dan de gratis objectives kaartjes, jammer
[ Voor 7% gewijzigd door SterqVerhael op 11-11-2022 14:03 ]
Rivals ook weer binnen, 8 vd 10 gewonnen (uiteraard de promotie verloren haha) voelt heel plichtmatig de 8 wins binnen halen tegen Haaland en Co.
Hoop dat de WC promo er weer wat leven in brengt voor me
Helaas dit weekend weer geen tijd voor de WL
Hoop dat de WC promo er weer wat leven in brengt voor me
Helaas dit weekend weer geen tijd voor de WL
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 11-11-2022 14:18 ]
Ik ben benieuwd welke ik krijg, kaartjes zien er goed uitThibaut1234 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:15:
[...]
Ja indien je bestelt zou hebben voor 11 augustus. Guaranteed wc hero.
krijgen we die vanavond om 19 uur?Kanters85 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:02:
[...]
Ik ben benieuwd welke ik krijg, kaartjes zien er goed uit
Mbappe opgepikt voor 1.140.000. Ik denk/ hoop dat zijn prijs weer wat zal stijgen als vannavond blijkt dat de packkans op zulke spelers heel laag is.
Op zich wel, maar de WL is nog niet heel leuk tot nu toe. Kom alleen maar Haaland red of TOTW tegen en krijg er maar geen grip op. Net zelfs tegen mijn eigen zin maar een optie om op 3 a 4 diepte te gaan spelen, omdat ze continu die ballen over de achterste lijn leggen naar Haaland en die wint steevast die bal van Tomori en Bonucci.Nachtapotheker schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 14:01:
Ik moet mijn mening toch wat bijstellen over het nerfen van constant pressure. Je krijgt er veel leukere wedstrijden door. Veel meer voetballeuke WL tot nu toe.
Idd veel mensen met haaland deze WL, maar Van dijk vreet hem op, niet zoveel problemem mee. Mbappe blijft een ander verhaal..Prosac schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 15:42:
[...]
Op zich wel, maar de WL is nog niet heel leuk tot nu toe. Kom alleen maar Haaland red of TOTW tegen en krijg er maar geen grip op. Net zelfs tegen mijn eigen zin maar een optie om op 3 a 4 diepte te gaan spelen, omdat ze continu die ballen over de achterste lijn leggen naar Haaland en die wint steevast die bal van Tomori en Bonucci.
Playstation 5
Als iemand nog een goede serie a spits zoekt. Dzeko doet het voor mij echt ontzettend goed. Voor mij persoonlijk ook de beste spits waarmee ik nu gespeeld heb deze FIFA.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
:fill(white):strip_exif()/f/image/93AdlvxExmCg4ryr9uNH1Jd6.png?f=user_large)
Die papzak deed de Almiron SBC en kreeg al WC kaartjes blijkbaar..
Die WC-playlist is wel echt geniaal trouwens, allemaal ouwe FIFA-platen. Word er spontaan nostalgisch van
.
Hergebruik van ouwe meuk.. die playlist(s) kun je ook gewoon al jaren op Spotify of YT vinden.Giel1 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:03:
Die WC-playlist is wel echt geniaal trouwens, allemaal ouwe FIFA-platen. Word er spontaan nostalgisch van.
Nu zijn de servers wel vaker waardeloos tijdens promos... Maar wat een waardeloze gameplay op dit moment zeg. Zo stroperig als het spel op dit moment speelt heb ik nog niet gezien.
Oh, ik al 10x meegemaakt hoor afgelopen weken038Zwolle schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:24:
Nu zijn de servers wel vaker waardeloos tijdens promos... Maar wat een waardeloze gameplay op dit moment zeg. Zo stroperig als het spel op dit moment speelt heb ik nog niet gezien.
Als je nu inlogt, kun je al je team kiezen voor het WK. Krijg je een promo-pack met tijdelijke spelers.
Servers down? Kan niet verbinden met de ea servers
Ik crash als ik een pack opentheman36 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:04:
Wilde het net typen hier, maar lijkt erop dat ik er nu wel in kom. Moest nieuwe selectie bestanden downloaden ook.theman36 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:04:
Hier nu ook net. Blijf alleen vast zitten het promo scherm van die 4 pagina's van totw etc.Sleehond schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:07:
[...]
Wilde het net typen hier, maar lijkt erop dat ik er nu wel in kom. Moest nieuwe selectie bestanden downloaden ook.
Leenspelers?? Welk land kiezen jullie? Ik heb een eredivisie team en een PL team. Denk dat ik gewoon NL kies...Prosac schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 18:58:
Als je nu inlogt, kun je al je team kiezen voor het WK. Krijg je een promo-pack met tijdelijke spelers.
Ik heb gewoon Nederland gekozen. Heb er alleen niets aan, ze zijn allemaal slechter dan de Nederlanders die ik al heb 😅. Die sbc van Berghuis ziet er wel top uit!
Duitsland gekozen, omdat ik toch een bundesliga team hebEr!k schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 19:10:
[...]
Leenspelers?? Welk land kiezen jullie? Ik heb een eredivisie team en een PL team. Denk dat ik gewoon NL kies...
Engeland gekozen ivm PL/Bundesliga team.
10 pakjes geopend
Eerste 9 pakjes was Kostic (Juventus, 85) beste kaart…
Toen laatste pakje… Carvajal tradeable
Wil hem wel verkopen want ik ga niet over op deze kaart.
Nu verkopen? Want hoe meer world cup spelers ik in de club heb hoe hoger de rewards toch? Dus als ik hem verkoop is dat op dat gebied niet handig…
10 pakjes geopend
Eerste 9 pakjes was Kostic (Juventus, 85) beste kaart…
Toen laatste pakje… Carvajal tradeable
Wil hem wel verkopen want ik ga niet over op deze kaart.
Nu verkopen? Want hoe meer world cup spelers ik in de club heb hoe hoger de rewards toch? Dus als ik hem verkoop is dat op dat gebied niet handig…
Zijn deze world Cup spelers allemaal nu tijdelijk?
Game crashed echt elke keer bij het openen van een pack.
Welke Hero hebben jullie gepackt?
Ik okocha
Ik okocha
Carvalho. Prima speler maar ik mot geen Portugezen! Invaller of fodder dus
:strip_exif()/f/image/iRgbm3APieth2e4i2Lqc1yLj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Iagr1EWp2I7TidrvidZEVyNQ.jpg?f=fotoalbum_large)