[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 36 ... 120 Laatste
Acties:

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Aanstaande donderdag begint het nieuwe seizoen (dus seizoensbeloningen) en volgende week is het black friday. Dit zijn zekerheden. De geruchten over een mid icon sbc heb ik niet gezien, maar zelfs als ze zouden kloppen weet ik niet of het verstandig is om fodder te houden. Ik heb het idee dat je met geld op zak betere deals kunt scoren wanneer de markt overspoelt raakt met fodder.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:17
Seizoensbeloning is toch 3 bronze packs ofzo?

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Lol, zowel de youtube als de twitch-stream aangezet terwijl ik wat anders ben gaan doen. Nu 2 tokens gekregen _O_

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11-2025
tukkerterror90 schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:55:
[...]

Wou net zeggen geniet maar even van deze goede vibe. Kan zo weer omslaan naar een negatieve vibe haha :P
Dat is niet de juiste instelling :)

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:16
Pfffff.... ik hoop dat dat constant met hoge druk spelen snel aangepakt wordt. Je speelt geen normale wedstrijd meer.

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-01 23:33
Moody2204 schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:18:
Pfffff.... ik hoop dat dat constant met hoge druk spelen snel aangepakt wordt. Je speelt geen normale wedstrijd meer.
Is dit constante druk of druk na verlies balbezit? Ik vind het zelf altijd wel lekker om eronderuit te voetballen, vooral omdat alles vaak open ligt.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:16
saert schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:45:
[...]

Is dit constante druk of druk na verlies balbezit? Ik vind het zelf altijd wel lekker om eronderuit te voetballen, vooral omdat alles vaak open ligt.
Het zit 'm er meer in dat het overpowered is. Je kan het zonder dat je spelers moe worden vrijwel straffeloos doen. Klopt gewoon niet.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:51
nou als je constant aanzet is je team zo kapot

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Ben wel benieuwd naar die overpowered tactics. In divisie 2 kom ik steeds allemaal miljoenen teams tegen die nauwelijks ruimte geven op het middenveld/verdediging, maar zelf wel als een mes door de warme boter door mijn verdediging gaan. Zo is er helaas niks meer aan. Die custom tactics maken de game eigenlijk kapot. #salty:)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Moody2204 schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:18:
Yep, dat l1 dribbelen mag ook wel een tikje minder tenzij verdedigers/player switching ook zo responsief worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
Ik vind het constant druk zetten ook bijzonder irritant. Het valt me alleen wel op dat je ze meestal in de 2e helft kan terug pakken als de spelers wat minder zijn. Wat echter het meest frustrerende is is dat zij met 2-0 voor komen en zodra je, met heel veel moeite de gelijkmaker binnentikt dat de tegenstander leaved... Echt bijzonder frustrerend. Inmiddels in div 3 beland. Ik. Was bang dat het niveau veel hoger zou zijn dan in 4 maar dat valt me mee. 3 gewonnen en 1 verloren.

Ik krijg wel veel goals tegen vanaf de zijkant, zeker met een lage voorzet. Soms gaan ze dwars door mijn keeper heen of reageert de keeper nauwelijk.
Gelukkig zijn de L2 schoten wel aangepakt en krijg ik veel minder goals tegen in de 45ste en 90ste minuut.

[ Voor 21% gewijzigd door 038Zwolle op 08-11-2022 00:38 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Prosac schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:55:
Lol, zowel de youtube als de twitch-stream aangezet terwijl ik wat anders ben gaan doen. Nu 2 tokens gekregen _O_
Oh voortaan ook maar zo doen dan, dan gaat het een stuk sneller. :)
Al krijg je dan wel dezelfde speler vermoed ik, dus moet je ze wel meteen inleveren of kun je een tijdje geen packs openen.

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-01 21:40
Van de week mijn slechtste weekend league prestatie van de afgelopen jaren gehad met 10 wins.
Hoop wedstrijden zaten flink tegen, en maar liefst 3 keer op penalty's verloren..
Gelukkig was het TOTW niet veel bijzonders.

Zit op dit moment ook een beetje vast in Div2, en vraag me steeds meer af hoe lang deze FIFA leuk blijft.
Zoals sommige inderdaad zeggen kom je enkel flinke miljoenen teams tegen, ik snap echt niet hoe!?
Ik heb geen slecht team, maar het meeste zijn SBC spelers.

Voor mijn gevoel kom je nu gemiddeld al teams tegen die je normaal pas in januari / februari tegen kwam.
En natuurlijk heeft iedereen PP Mbappe en de Messi TOTM (alsof ie niks kost) :)

Hieronder hoe ik het nu heb staan, Nedved echt een aanrader mocht je een leuke LW zoeken! 4* skill 5* WF maken hem erg bruikbaar om naar binnen te laten trekken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cZXdVbKXKDZqdOJZeijtyjpM04=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tjnU7Pc6vX3quCYL20dSENfd.png?f=fotoalbum_large

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
Casual_T schreef op maandag 7 november 2022 @ 23:30:
Ben wel benieuwd naar die overpowered tactics. In divisie 2 kom ik steeds allemaal miljoenen teams tegen die nauwelijks ruimte geven op het middenveld/verdediging, maar zelf wel als een mes door de warme boter door mijn verdediging gaan. Zo is er helaas niks meer aan. Die custom tactics maken de game eigenlijk kapot. #salty:)
Ligt dat niet gewoon aan het niveau?

Want hoe weet jij nou dat het aan "overpowered tactics "ligt?

• Prosac
dutchgio schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 08:40:
[...]

Oh voortaan ook maar zo doen dan, dan gaat het een stuk sneller. :)
Al krijg je dan wel dezelfde speler vermoed ik, dus moet je ze wel meteen inleveren of kun je een tijdje geen packs openen.
Vanmorgen via de app nog een token :D

3 tokens gekregen dus. Wel 3x dezelfde, dus van die twee dubbele gewoon een premium gold in de voorraad gezet.

• fifanoob
Bossie schreef op maandag 7 november 2022 @ 23:47:
[...]

Yep, dat l1 dribbelen mag ook wel een tikje minder tenzij verdedigers/player switching ook zo responsief worden.
het is een skill, vind dat die niet minder hoeft te worden. Net als player switching, als je dat handmatig jezelf aanleert met rechterstick is daar ook niet zoveel mis mee imo.

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:52
Uit Fut champions doelstelling een jumbo zeldzaam spelers pakket gekregen, niet verhandelbaar.

En voor het eerst sinds FUT 14 een Icon gepacked. 89 Shearer!

Heb Haaland verkocht en Shearer er uiteraard ingezet. Maar die man kan ondanks zijn 3* weakfoot aardig schieten met links.

Dit is trouwens mijn team: https://www.ea.com/fifa/u...ffId=fVtextPP9x6:FFA23PCC

[ Voor 15% gewijzigd door MustacheNick op 08-11-2022 14:50 ]

• Beavbusi
Als je Shearer goed vindt ben je niet goed bij je paasei :P

[ Voor 4% gewijzigd door Beavbusi op 08-11-2022 12:20 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:35

Oekol

waka waka hey hey

Heb de oude Gakpo POTM al, de nieuwe kan ik in principe voor 'gratis' doen met untradable spelers. Kost me dus letterlijk - en ik lever de Gakpo in. Echter twijfel ik of het het wel waard is. Is maar een kleine update in principe. Wat zouden jullie doen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• fifanoob
Beavbusi schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:19:
Lengthy!

• Beavbusi
De Braut ook lengthy. Ik word niet vrolijk van hem. Misschien nog maar even de kans op PC geven..

Heb trouwens echt 500k vernaait met heroes niet verkopen :(

• dutchgio
  • Niet online
MustacheNick schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:56:
Uit Fut champions doelstelling een jumbo zeldzaam spelers pakket gekregen, niet verhandelbaar.

En voor het eerst sinds FUT 14 een Icon gepacked. 89 Shearer!

Heb Haaland verkocht en Shearer er uiteraard ingezet. Maar die man kan ondanks zijn 2* weakfoot aardig schieten met links.

Dit is trouwens mijn team: https://www.ea.com/fifa/u...ffId=fVtextPP9x6:FFA23PCC
3 weakfoot volgens futbin dus dat is wel prima.

EA doet hem eigenlijk wat tekort voor de spits die het was. Ondanks lengthy niet helemaal meta maar voor nu kan die nog wel mee.

• fifanoob
Oekol schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:23:
Heb de oude Gakpo POTM al, de nieuwe kan ik in principe voor 'gratis' doen met untradable spelers. Kost me dus letterlijk - en ik lever de Gakpo in. Echter twijfel ik of het het wel waard is. Is maar een kleine update in principe. Wat zouden jullie doen?
Niet doen. Gebruik die spelers voor in de nieuwe promo ( vrijdag? ), tenzij je echt heel graag met hem speelt. Maar de upgrade is minimaal.

Ik zelf kies in elk geval nooit voor zulke upgrades. Net als met een TOTW kaartje, ik heb mbappe maar zijn inform hoef ik niet, overpriced en zijn normale is al goed genoeg.
Dembele zelfde verhaal. Zijn Inform kaartje speelt echt niet ineens zoveel beter dan zijn gouden. Snel is ie al, wendbaar ook, het afmaken blijft drama.

Maar goed ieder zo zijn ding natuurlijk. Als je bv met eredivisie team speelt en je blijft dat nog wel eventjes zo doen dan zou je het kunnen doen. Als je nog wel eens van team veranderd zou ik het echt niet doen.

• dutchgio
  • Niet online
Ik doe het niet, geen basisspeler bij mij en vrijwel op alle stats maar een +1, dat verschil ga je niet merken.
Fodder heeft ook waarde, dus gratis is hij ook niet.

• fifanoob
Beavbusi schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:26:
De Braut ook lengthy. Ik word niet vrolijk van hem. Misschien nog maar even de kans op PC geven..

Heb trouwens echt 500k vernaait met heroes niet verkopen :(
Speel je op de pc? Welke versie speel je daar dan? Is dat de next gen of is dat nog de oude? Pc loopt meestal 1 versie achter toch en dus gelijk met de old nu? Dan heb je niks aan lengthy namelijk dat is alleen op de nieuwe versie.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:22

Sherlock

No Shit

Zit het Nederlandse commentaar bij elke versie voor de PC? Ik kom nog uit de tijd dat je cd's kocht voor je games, maar in de game-pc van mijn zoon zit niet eens meer een cd/dvd/bluray speler :o

Dus als ik een code voor Origin koop (deze bijvoorbeeld) is alles dan in het Engels, of kun je je commentaar-taal kiezen?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• fifanoob
Sherlock schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:57:
Zit het Nederlandse commentaar bij elke versie voor de PC? Ik kom nog uit de tijd dat je cd's kocht voor je games, maar in de game-pc van mijn zoon zit niet eens meer een cd/dvd/bluray speler :o

Dus als ik een code voor Origin koop (deze bijvoorbeeld) is alles dan in het Engels, of kun je je commentaar-taal kiezen?
Kun je kiezen.

• MustacheNick
dutchgio schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:27:
[...]

3 weakfoot volgens futbin dus dat is wel prima.

EA doet hem eigenlijk wat tekort voor de spits die het was. Ondanks lengthy niet helemaal meta maar voor nu kan die nog wel mee.
Inderdaad! ik was in de war met zijn skillmoves die 2* zijn.

Prima spits voor Divisie 4.

• Robbio85
  • Laatst online: 08-01 09:58
Ik heb hem direct gedaan, de oude 86 Gakpo erin gegooid.

Nee die +1 ga je niet merken, maar aan de andere kant is hij wel goedkoop. En als PSV fan ben ik natuurlijk zo simpel dat ik die kaarten steeds wil halen 8)7

En daarbij is hij nog steeds mijn beste speler ingame.

• MustacheNick
Beavbusi schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:19:
Zoals fifanoob ook al zei: Hij voelt zeer snel aan door zijn lenghty acceleratie type. :9

• Beavbusi
fifanoob schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:29:
[...]

Speel je op de pc? Welke versie speel je daar dan? Is dat de next gen of is dat nog de oude? Pc loopt meestal 1 versie achter toch en dus gelijk met de old nu? Dan heb je niks aan lengthy namelijk dat is alleen op de nieuwe versie.
Is nieuw, speel beide. Op pc lekker paar divisies lager. Op ps5 nu in twee maarja dat doe je niet voor je ontspanning. Althans ik niet.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Robbio85 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:05:
[...]

Ik heb hem direct gedaan, de oude 86 Gakpo erin gegooid.

Nee die +1 ga je niet merken, maar aan de andere kant is hij wel goedkoop. En als PSV fan ben ik natuurlijk zo simpel dat ik die kaarten steeds wil halen 8)7

En daarbij is hij nog steeds mijn beste speler ingame.
Ja hear hear. Seizoenkaarten hier en mijn team is met een flinke saus PSV. Vind Savio wel echt heel slecht. Maar kan ook aan mijn kwaliteiten liggen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• fifanoob
Beavbusi schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:11:
[...]

Is nieuw, speel beide. Op pc lekker paar divisies lager. Op ps5 nu in twee maarja dat doe je niet voor je ontspanning. Althans ik niet.
2 accounts dus?

• Robbio85
Oekol schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:17:
[...]

Ja hear hear. Seizoenkaarten hier en mijn team is met een flinke saus PSV. Vind Savio wel echt heel slecht. Maar kan ook aan mijn kwaliteiten liggen.
Savio is niet de beste idd, maar na de 87 upgrade is het te doen. Is sowieso nodig om de chemistry op peil te houden. Samen met Rijkaard krijg ik zo Gakpo op 3 chem.

Hopelijk komt er nog een Future Stars kaart van Xavi Simons 8)

• Casual_T
fifanoob schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 09:07:
[...]

Ligt dat niet gewoon aan het niveau?

Want hoe weet jij nou dat het aan "overpowered tactics "ligt?
Zou je zeggen, maar vind ik niet. Opstelling is tegenwoordig zo belangrijk en het lijkt alsof de ruimtes totaal open liggen bij mij. Ik zal zeker wat fout doen, maar heb nu geen idee wat dat dan is.

Zag ook laatst dat mijn defensive mids dus blijkbaar totaal niet passende work rates hadden. Misschien ben ik dan gewoon teveel van het spelen en niet van het uitzoeken welke stats bij een positie passen :-).

• fifanoob
Casual_T schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:13:
[...]

Zou je zeggen, maar vind ik niet. Opstelling is tegenwoordig zo belangrijk en het lijkt alsof de ruimtes totaal open liggen bij mij. Ik zal zeker wat fout doen, maar heb nu geen idee wat dat dan is.

Zag ook laatst dat mijn defensive mids dus blijkbaar totaal niet passende work rates hadden. Misschien ben ik dan gewoon teveel van het spelen en niet van het uitzoeken welke stats bij een positie passen :-).
Op dat niveau is opstelling niet meer zo bepalend hoor. Komt gewoon meer op skills aan en handelingssnelheid. Ik kom namelijk behoorlijk veel verschillende opstellingen tegen. Er is niet 1 bepaalde META opstelling met overpowered tactics.

Vind het nog al apart wat je zegt om eerlijk te zijn. Je weet niet wat het is maar je noemt het al overpowered tactics. Waarom overpowered? Je hebt eigenlijk geen flauw idee maar je oordeelt wel meteen. Ik vind dat apart.Je zegt zelf ook dat je nog niet veel uitgezocht hebt maar toch kom je wel tot deze conclusie, maar goed ieder zo zijn ding.

• Gurbuh
fifanoob schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:25:
[...]

Op dat niveau is opstelling niet meer zo bepalend hoor. Komt gewoon meer op skills aan en handelingssnelheid. Ik kom namelijk behoorlijk veel verschillende opstellingen tegen. Er is niet 1 bepaalde META opstelling met overpowered tactics.

Vind het nog al apart wat je zegt om eerlijk te zijn. Je weet niet wat het is maar je noemt het al overpowered tactics. Waarom overpowered? Je hebt eigenlijk geen flauw idee maar je oordeelt wel meteen. Ik vind dat apart.Je zegt zelf ook dat je nog niet veel uitgezocht hebt maar toch kom je wel tot deze conclusie, maar goed ieder zo zijn ding.
VECHTEN!?

• fifanoob
ieder zo zijn ding ;)

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-01 16:05
Ik kwam er net een tegen bij rivals… Die draait gewoon tot drie keer toe in een keer een corner in het doel. Bal gaat dan via de eerste paal binnen. Niet te verdedigen, of ik weet niet hoe

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:47
Speculaes schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:20:
Ik kwam er net een tegen bij rivals… Die draait gewoon tot drie keer toe in een keer een corner in het doel. Bal gaat dan via de eerste paal binnen. Niet te verdedigen, of ik weet niet hoe
Ik zie veel tegenstanders die de corner echt voor het doel knallen loopt vaak iemand wel tegen aan
Iemand idee hoe je dit doet

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:05
Speculaes schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:20:
Zo bedoel je?
YouTube: FIFA 23 Corner GLITCH! Score corners EASY😄 | Corner Kick Guide | TG ...

Ik let er tegenwoordig extra goed op dat beide palen zijn afgedekt. En het kan alleen bij indraaiende. Ow en de keeper laten staan :p

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:03
- Schiet bar 3 streepjes

- Bal mikken op heel iets / fractie voor de penaltystip (niet goal kant op maar andere kant op

- L2 + schieten

Van de 10 corners maak ik zeker de helft tot een doelpunt en soms meer dan dat!

• Casual_T
fifanoob schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:25:
[...]

Oh, ik heb zeker wel een idee. Speel steevast elk seizoen divisie 1. Ik vind het ook apart wat jij insinueert, namelijk dat tactieken minder relevant zijn op dat niveau. Helaas is het op dat niveau tegenwoordig tactieken + miljoenenteam, misschien is dat dan de ideale combi.

Maar ieder zo zijn ding :).

• Speculaes
Augy schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:51:
[...]

Zo bedoel je?
YouTube: FIFA 23 Corner GLITCH! Score corners EASY😄 | Corner Kick Guide | TG ...

Ik let er tegenwoordig extra goed op dat beide palen zijn afgedekt. En het kan alleen bij indraaiende. Ow en de keeper laten staan :p
Ja alleen raakte de bal dan de paal, binnenkant paal erin.. Vlak boven waar de speler stond, en ik haal m’n keeper nooit uit het doel

• Augy
Köhler uit de Hero sbc, Ach iig goede fodder rating 😂

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:21
Augy schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:22:
Köhler uit de Hero sbc, Ach iig goede fodder rating 😂
Iig betere pull dan mijn Mostovoi :)

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01 00:30
Twee hero sbc's gedaan. Twee keer Al Owairan ... Dag fodders ... :-(

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
_Uploader_ schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:33:
[...]

Iig betere pull dan mijn Mostovoi :)
Mostovoi was een prima CAM in mij La Liga team :)

Had zelf Carvalho, die had ik ook in mijn team dus mag niet klagen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Prosac
Mooi die FUT-heroes pack. Prijzen zakken lekker van de tradeable heroes :9
Kan inmiddels 2 Kohlers kopen van waar ik Kohler recent voor verkocht.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-01 15:55
Even een vraagje tussendoor, die r2 knop op de PS5 kun je die ook anders instellen. Heel irritant dat hij zo zwaar is/ wordt.
Of ligt dat aan mij, ik heb overigens zo’n e sports controller.
Alvast bedankt

• Sleehond
Jezus wat een slecht gebeuren vanavond weer op Rivals.

Laatst had ik veel overwinningen en liep het als een tierelier. Aangekomen in divisie 5 en heel merkwaardig precies sindsdien kunnen mijn spelers niet meer dribbelen en voelt het alsof ze een betonbouw meeslepen en moet elk balcontact eerst 1/2 seconden duren voordat ze verder bewegen.

Is divisie 5 dan te hoog gegrepen? Dat kan natuurlijk ook (heel goed zelfs) maar dat zou niets te maken moeten hebben met wel of niet normaal dribbelen en snelheid van het spel… toch?

• fifanoob
Casual_T schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 18:58:
[...]

Oh, ik heb zeker wel een idee. Speel steevast elk seizoen divisie 1. Ik vind het ook apart wat jij insinueert, namelijk dat tactieken minder relevant zijn op dat niveau. Helaas is het op dat niveau tegenwoordig tactieken + miljoenenteam, misschien is dat dan de ideale combi.

Maar ieder zo zijn ding :).
Zegt iemand die zelf aangeeft er nog niet in verdiept te hebben maar weet wel te vertellen dat het overpowered is. Oke, knap.
Ik speel elite divisie, steevast elk seizoen. Ik kijk verschillende esporters en ze hanteren allemaal verschillende tactieken. Als er 1 overpowered tactiek was dan gebruikte al die esporters dat ook wel.
Maar niemand heeft het, alleen jouw tegenstanders ( volgens jou dan ). Wellicht ligt het toch meer aan je skills. Maar uiteraard mag jij mij het tegendeel bewijzen, ik hoor het wel zodra je de overpowered tactics hebt gevonden :)

• fifanoob
Kanters85 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:07:
Even een vraagje tussendoor, die r2 knop op de PS5 kun je die ook anders instellen. Heel irritant dat hij zo zwaar is/ wordt.
Of ligt dat aan mij, ik heb overigens zo’n e sports controller.
Alvast bedankt
Ja en ja.

Je kan de knoppen anders instellen naar keuze, dit doe je ingame bij instellingen. Je kan ook dat het zwaarder wordt uitzetten.
Dit doe je in het PSN menu zelf van de controller, dus niet ingame of iets.
Het is namelijk een ps5 controller optie die dit doet.

• Prosac
Sleehond schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:12:

Laatst had ik veel overwinningen en liep het als een tierelier. Aangekomen in divisie 5 en heel merkwaardig precies sindsdien kunnen mijn spelers niet meer dribbelen en voelt het alsof ze een betonbouw meeslepen en moet elk balcontact eerst 1/2 seconden duren voordat ze verder bewegen.

Is divisie 5 dan te hoog gegrepen? Dat kan natuurlijk ook (heel goed zelfs) maar dat zou niets te maken moeten hebben met wel of niet normaal dribbelen en snelheid van het spel… toch?
Speelt juist lekker vanavond. Divisie 4, moest nog 4 overwinningen voor 8 totaal. Met 5 potjes gelukt. Speel veel rustiger. Probeer van de ren-knop af te blijven en druk sneller op L2. Aannemen met L1. Beetje heen en weer tikken en speel ook spelers aan die in de dekking lijken te staan, ze stappen vaak wel uit.

En een manier gevonden om onder de hoge druk uit te voetballen. 4-2-4 lijkt wel het nieuwe systeem, waardoor ze met 6 tot 7 man je 16 compleet afdekken, gewoon mannetjes voorin houden met steekpasses of lange ballen er doorheen voetballen. 2 rage-quits gehad toen ik de 5-1 erin knalde na de zoveelste counter.
Gewoon met 4-2-3-1 of 4-4-1-1. Werkt prima. Snelle aanvallers en buitenspelers.

• Gurbuh

• Gurbuh

joepie....

[ Voor 6% gewijzigd door Gurbuh op 08-11-2022 21:41 ]

• dutchgio
  • Niet online
fifanoob schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:30:
[...]

Ja en ja.

Je kan de knoppen anders instellen naar keuze, dit doe je ingame bij instellingen. Je kan ook dat het zwaarder wordt uitzetten.
Dit doe je in het PSN menu zelf van de controller, dus niet ingame of iets.
Het is namelijk een ps5 controller optie die dit doet.
Je kan het in Fifa ook uit zetten, de standaard is dat het zwaarder gaat naar mate je spelers moe worden.

• fifanoob
de 86 rated kaartjes bedoel je die? Zitten nu op 16k vind ik nog een beetje te weinig.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
Oeh Mascherano uit de hero sbc. Ooit al eens meegespeeld, maar verkocht toen ik Koeman uit de icon SBC kreeg. Kan ik nu weer naar Mascherano :p

• Gurbuh
fifanoob schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:44:
[...]

de 86 rated kaartjes bedoel je die? Zitten nu op 16k vind ik nog een beetje te weinig.
Bij mij verkopen de IFs al deels.

• dutchgio
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:47:
Oeh Mascherano uit de hero sbc. Ooit al eens meegespeeld, maar verkocht toen ik Koeman uit de icon SBC kreeg. Kan ik nu weer naar Mascherano :p
Hier ook, is die zo goed?
Lijkt mij als CB te klein en als CDM qua dribbel niet goed genoeg.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
dutchgio schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:10:
[...]

Hier ook, is die zo goed?
Lijkt mij als CB te klein en als CDM qua dribbel niet goed genoeg.
Ik heb em een tijdje als CDM gebruikt, viel niet echt op, maar zeker ook niet in negatieve zin. Ik dribbel toch amper met een CDM. Baby Koeman werkt nog perfect in div 4 voor mij

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:12:

Ik heb m'n Xbox van de tv beneden naar m'n game monitor gesleept. Dacht lekker 120hz gamen. Wat je zegt zit nu in divisie 5 en alles gaat mis. Bslcontscten duren 1 tot 2 seconden langer. Spel keer zo sloom. Ik ben ook antwoorden aan het zoeken. Harry Kane sprintte dumfries CB en Geertruida CB er uit. Oké.....

• Prosac
Hieruit kan ik concluderen dat sterren niet meegenomen worden naar het volgende seizoen?

• dutchgio
  • Niet online
Prosac schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:48:
[...]

Hieruit kan ik concluderen dat sterren niet meegenomen worden naar het volgende seizoen?
De sterren die je verdiend zouden mee gaan, de opdrachten en store packs worden vernieuwd.

• fifanoob
Gurbuh schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 21:49:
[...]

Bij mij verkopen de IFs al deels.
Voor hoeveel list je ze?

• Gurbuh
De Vrij 23-25k
Moreno 13-14k
Castagne 14-15k
Osimhen 17-18k
De Ligt 25-26k

Allemaal te hoog dus, maar gister aardig wat weten te lozen :)

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uP55gN-cC2loqBcz9EKf8UJ7E8U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/10smdx3k7PkQlnQs3f4Wr7XU.png?f=fotoalbum_large

dacht doe ff die totw upgrade sbc, 2x en bingo haha

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Wat zouden jullie wijzigen aan dit team, met een budget van 150-200k (wellicht morgen meer na de rewards van Rivals).

Dit is hoe het in game staat. Alles first owner en untradeable. Waarbij Gomez, Osimhen en Correa red player picks zijn en Cancelo gepackt is uit een TOTW upgrade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ir0NlOC2pbiP4IhD8LbH7KxQ6eo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/POXVgfowwAikPC13UzUiqnks.png?f=fotoalbum_large

Heb op de bank ook wat mogelijkheden.

[ Voor 34% gewijzigd door SterqVerhael op 09-11-2022 09:25 ]

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
SterqVerhael schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:24:
Wat zouden jullie wijzigen aan dit team, met een budget van 150-200k (wellicht morgen meer na de rewards van Rivals).

Dit is hoe het in game staat. Alles first owner en untradeable. Waarbij Gomez, Osimhen en Correa red player picks zijn en Cancelo gepackt is uit een TOTW upgrade.

[Afbeelding]

Heb op de bank ook wat mogelijkheden.
Je keeper, gomez en diaz vervangen. Door inform De Ligt, neuer en mane. Of een ander trio van andere team. Alleen zal cacelo maar 2 chem hebben, hero carvalho kan helpen. Zelf heb ik totw tomori maar is de upgrade niet waard tov de 84.

[ Voor 7% gewijzigd door Thibaut1234 op 09-11-2022 10:18 ]

• Thibaut1234
Lorenzoaliandro schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:21:
[Afbeelding]

dacht doe ff die totw upgrade sbc, 2x en bingo haha
toon eens je squad.

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Thibaut1234 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:14:
[...]

Je keeper, gomez en diaz vervangen. Door inform De Ligt, neuer en mane. Of een ander trio van andere team
Mooie suggestie! Neem ik mee als optie. Zat zelf ook te denken aan IF Lozana voor Diaz en dan (OOP) Dumfries als CB en wellicht RTTK Zambo Anguiza. Zambo vind ik echt een toffe speler in het echt.

• Thibaut1234
SterqVerhael schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:18:
[...]

Mooie suggestie! Neem ik mee als optie. Zat zelf ook te denken aan IF Lozana voor Diaz en dan (OOP) Dumfries als CB en wellicht RTTK Zambo Anguiza. Zambo vind ik echt een toffe speler in het echt.
Lozano If zou ik skippen. Niet tevreden van en Zambo rttk zou ik ipv Mascherano gebruiken. Bennacer zn dribbel is goud waard denk ik. Alleen zijn de workrates van Zambo ruk, zeker zn defensief is low.

• Lorenzoaliandro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftSSezfKrR3s1JLWmJ0_cReFXpg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jBAsr9N5Y3jJpk2W1fPkXod6.png?f=fotoalbum_large

Hierbij mijn team :)

• Robbio85
Ik ben jaloers op die Messi en Mbappe, maar ik vraag me wel af hoe je dit ingame regelt met 1 middenvelder ;)

• Lorenzoaliandro
Robbio85 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:40:
[...]

Ik ben jaloers op die Messi en Mbappe, maar ik vraag me wel af hoe je dit ingame regelt met 1 middenvelder ;)
Ik speel liever erg aanvallend, vaak kom ik 2-0 voor en dan leaved de tegenstander. en ja ook hierdoor veel korfbal uitslagen hoor haha :)

• Gurbuh
Godver, natuuuurlijk is er nu onderhoud. Ik ga echt niet vanavond mn laatste rivals potjes spelen *zucht*.

• fifanoob
Ze hebben een live tuning gedaan in fifa. Volle druk is met 40% aangepast ofzo en de corners zijn ook veranderd.

• Arrieknarrie123
  • Laatst online: 09-01 09:47
Tot hoe laat is het onderhoud? Moet volgens mij nog een paar potten spelen...

• Thibaut1234
Heeft iemand van jullie ervaring met butrasueno? Next gen

• Thibaut1234
Arrieknarrie123 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:01:
Tot hoe laat is het onderhoud? Moet volgens mij nog een paar potten spelen...
dadelijk gedaan

• Arrieknarrie123
  • Laatst online: 09-01 09:47
Ik krijg nog steeds:

"Meedoen aan een wedstrijd is tijdelijk niet mogelijk. Onze excuses voor het ongemak. We verwachten dat dit snel weer mogelijk zal zijn. Probeer het later nog eens."

Laten we hopen dat het snel opgelost is!

• fifanoob
het werkt weer :)

• Augy
fifanoob schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:01:
Ze hebben een live tuning gedaan in fifa. Volle druk is met 40% aangepast ofzo en de corners zijn ook veranderd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fd_cfuHnYXg6lWS5ZrsozfApaTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HobzeuxlFXtBjg8sdaHmdr8m.jpg?f=fotoalbum_large

Gebruikte zelf pressure after possession loss, maar even checken hoe het uitpakt

[ Voor 6% gewijzigd door Augy op 09-11-2022 11:15 ]

• Prosac
41% extra staminaloss op CP is wel lekker hoor. _O_

• Robbio85
Ik vind dit wel vreemd. Je zou toch denken dat stamina loss minder erg is bij respectievelijk press after posession loss en press on heavy touch?

Ik gebruik altijd die laatste, die geeft voor mij de perfecte balans van druk zetten.

Maar als mijn spelers net zo moe worden als bij constant pressure dan heeft het weinig zin...

• Prosac
Het gaat om 41% toename op hun huidige loss. Voor heavy touch zal je weinig merken denk ik, want spelers zijn nauwelijks moe na 90 minuten. Bij press after possesion loss zal het halverwege de 2e helft te merken zijn, bij CP na 1 helft al.

• Speculaes
Robbio85 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:23:
Ik vind dit wel vreemd. Je zou toch denken dat stamina loss minder erg is bij respectievelijk press after posession loss en press on heavy touch?

Ik gebruik altijd die laatste, die geeft voor mij de perfecte balans van druk zetten.

Maar als mijn spelers net zo moe worden als bij constant pressure dan heeft het weinig zin...
Zal relatief zijn: bij heavy touch heb je korte sprintjes een paar keer die nu voor iets meer drain zullen zorgen. Bij constant zal het echt hard gaan, dat houd je geen helft vol.

Goede nerf lijkt me! En de fix voor corners, net een dag te laat, maar toch!

• Robbio85
Speculaes schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:26:
[...]

Zal relatief zijn: bij heavy touch heb je korte sprintjes een paar keer die nu voor iets meer drain zullen zorgen. Bij constant zal het echt hard gaan, dat houd je geen helft vol.

Goede nerf lijkt me! En de fix voor corners, net een dag te laat, maar toch!
Dat is idd logisch. In dat geval, prima aanpassing d:)b

• Prosac
Net even een potje gespeeld, mijn spelers waren met heavy touch wel iets vermoeider dan anders, maar niet schokkend.
De tegenstander was na 1 helft volle druk wel gaar. :P

• Prosac
We are excited to share that FIFA World Cup™ Swaps will launch on November 11. Similar to ICON Swaps, you will be able to get FIFA World Cup™ Swaps Tokens that you can redeem for permanent pack content and special Player Items.
A permanently upgraded FIFA World Cup™ Star Player Item from each of the 32 nations at the FIFA World Cup™ will be available to redeem as part of FIFA World Cup™ Swaps rewards within Squad Building Challenges. Stay tuned in-game for more details regarding the other available rewards including Packs and Player Picks.
Time-limited rewards is dus ook echt time-limited
End of Event Rewards will be redeemable starting January 4, coinciding with when the FIFA World Cup™ Player Items expire and start being removed from your club

Only the FIFA World Cup™ Player Items will be limited time. This will be marked by the blue timer icon on the bottom-right portion of the Item. All other FIFA World Cup™ Campaign Player Items and historical content will be permanent.
Meer hier: https://www.ea.com/games/...itch-notes-fifa-world-cup

[ Voor 4% gewijzigd door Prosac op 09-11-2022 12:08 ]

• Gurbuh
Het gaat er toch gewoon om dat je swaps of spelers krijgt die tijdelijk zijn, om in te leveren of objectives te halen. En dat die verdwijnen na de WC periode, maar de kaarten die je daarmee unlocked hebt niet?

• Robbio85
Jep. Ik zoorzie een uitdaging voor EA om dit zonder fuckups te doen :+

Ik zie ze al de kaarten verwijderen die men met de swaps tokens unlocked heeft :P

• Speculaes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSh8GUp14or2aIgmwjvuO_lgSbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tvQTXp2SMIWU4o1lEnhZGsrO.jpg?f=fotoalbum_large

Op Reddit heeft iemand het uitgetest. Groot verschil wel.

• fifanoob
Speculaes schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:02:
[Afbeelding]

Ik merkte het net ook in rivals. Waar ik voorheen tegenstanders had die meteen vanaf begin hoge druk aanzetten, is dat nu al duidelijk anders. Hoge druk brengt volgens mij ook vaak met zich mee dat spelers tegenstanders gemankeerd worden en daardoor sneller foute passes geven. Daarom deed men dit ook imo.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Typisch EA zeggen a maar doen vervolgens b. Ook het LB of RB dribbelen is flink generfd nu ik de nieuwe patch speel.

• saert
Speculaes schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:02:
[Afbeelding]

Ik heb er overigens geen problemen mee. Het is toch juist lekker als een tegenstander vol druk zet? 1,2 korte pasjes met X en je bent er vaak al door waardoor de weg naar de goal open ligt.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Eind van de ochtend even de 8 wins gedaan, maar wat een trage bende was het in vergelijking met afgelopen 7 dagen. Hopelijk zijn dat de servers en niet de patch :+
Merkte idd wel dat de stamina sneller gaat. Had regelmatig dat de tegenstander de laatste 20 min niet meer aan voetballen toe kwam en ik kon dan rustig continu pressure aanzetten met 5 verse aanvallers *O*

Ik merkte wel dat lui die geen continu pressure spelen nog meer ptb doen… dus of het nou beter is dat dit generfd is doe ik nog geen uitspraak over :+

• Sleehond
Wat vinden jullie van Reece James als spits? De 88 kaart?

Iemand ervaring mee?

Ik overweeg hem te kopen als vervanger van Nunez OTW 82 (al gaat die geloof ik vanavond naar 84).

Zouden jullie dat doen of Nunez OTW 84 aanhouden als spits?

Overall is Reece James wel behoorlijk beter in de stats met name dribbel, schieten en passen. Pace is praktisch om het even en WF ook…

• saert
Zouden jullie gouden meta spelers nu verkopen? En na vrijdag weer kopen gezien de market crash?
Pagina: 1 ... 36 ... 120 Laatste