[Multi] FIFA 23 Ultimate Team

Pagina: 1 ... 35 ... 120 Laatste
Acties:

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
EA zit weer eens te prutsen, er is een exploit waarbij het scherm bewust "bevroren" bevroren wordt tijdens een pauze moment of wanneer de wedstrijd afgelopen is. Dit wordt vaak door pc spelers toegepast met crossgen aan.

[ Voor 15% gewijzigd door BramViking op 04-11-2022 15:37 ]

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-01 15:48
Van dijk in wl rewards met nog wat andere meuk, toch weer 350k. Picks waren bout maar totw stelt ook niet veel voor.

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:17
Goffer, De Vrij IF onder de 20k das gratis geld maar ik heb teveel elders geinvesteerd _O-

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-01 14:36
Ik kan de slechte gameplay nog wel redelijk ontwijken dit jaar door niet op de drukke momenten te spelen, maar wat ik nu toch meemaak. kan geen bal aanspelen of een schot lossen zonder 2 sec wachttijd van de speler.

• Gurbuh
jasperz89 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:49:
Van dijk in wl rewards met nog wat andere meuk, toch weer 350k. Picks waren bout maar totw stelt ook niet veel voor.
Wow nu al klaar dan ben je wel een diehard _O_

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
jasperz89 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:49:
ben je nou al klaar met de wl?!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-01 11:39
Dat de picks slecht zouden zijn was met de huidige TOTW vrij logisch me dunkt. :P

• Gurbuh
Prosac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:57:
Dat de picks slecht zouden zijn was met de huidige TOTW vrij logisch me dunkt. :P
Wel verschil of je Bentancur, Mane of evt nog Dalot krijgt of random Ierse IF #2 natuurlijk.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:43
Ligt het aan mij of moet je echt wennen aan haaland? Krijg genoeg kansen maar hij lijkt hem er moeilijk in te krijgen

• jasperz89
fifanoob schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:56:
[...]

ben je nou al klaar met de wl?!
Hahaha ja thuiswerken en de systemen liggen al heel de dag plat maar moet wel bereikbaar zijn…. Dan moet je toch wat hè…

• jasperz89
nickdew schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:09:
Ligt het aan mij of moet je echt wennen aan haaland? Krijg genoeg kansen maar hij lijkt hem er moeilijk in te krijgen
Heb hem sinds een dag of 3 in het team en aan het begin was het niks, inmiddels maakt ie er elke pot wel 2-3. Echt niet te stoppen

• fifanoob
jasperz89 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:10:
[...]

Hahaha ja thuiswerken en de systemen liggen al heel de dag plat maar moet wel bereikbaar zijn…. Dan moet je toch wat hè…
haha lekker man, lagen die van ons maar plat :D

Ja ik zelf ook al heb ik wel de tijd nooit mijn potjes op 1 dag en sowieso sla ik de vrijdag altijd expres over. Te veel streamers/e-sporters en andere tryharders die dan spelen waardoor ik mij te veel erger aan de manier van spelen van mijn tegenstander.
Op zaterdagmiddag vind ik het vaak chiller, maar goed ik heb dan ook vrij veel vrije tijd.
Mijn rewards bewaar ik voor een betere totw, playerpicks niet die kan je niet bewaren/heeft geen nut.

• Gurbuh
fifanoob schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:39:
[...]

haha lekker man, lagen die van ons maar plat :D

Ja ik zelf ook al heb ik wel de tijd nooit mijn potjes op 1 dag en sowieso sla ik de vrijdag altijd expres over. Te veel streamers/e-sporters en andere tryharders die dan spelen waardoor ik mij te veel erger aan de manier van spelen van mijn tegenstander.
Op zaterdagmiddag vind ik het vaak chiller, maar goed ik heb dan ook vrij veel vrije tijd.
Mijn rewards bewaar ik voor een betere totw, playerpicks niet die kan je niet bewaren/heeft geen nut.
Zou het niet het best zijn om vannacht om een uur of 2-3 te spelen, als iedereen half lam of gaar is? :P Zelf eerst 2 uurtjes slapen ofzo

• fifanoob
Gurbuh schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:51:
[...]

Zou het niet het best zijn om vannacht om een uur of 2-3 te spelen, als iedereen half lam of gaar is? :P Zelf eerst 2 uurtjes slapen ofzo
haha, zou kunnen, alleen denk ik dat je eerder de uber tryhards tegenkomt op dat tijdstip.
Ik heb ook wel vaak in de nacht gespeeld van 03 tot 05 bv, dan speel je echt te vaak te serieuze potten.
Daarom dat ook niet meer vaker gedaan, maaaar misschien is dat tegenwoordig wel anders hoor, zou kunnen maar ik gok van niet. Als je beetje lam bent denk je toch niet meteen aan fifa, dan denk je eerder aan nog een biertje en fok fifa met hun kut scripted game :+

• Madforce0543
  • Laatst online: 28-12-2025
Wat een emotionele achtbaan kan die game toch ook zijn😅
Zes potjes Rivals gespeeld, eerste gewonnen, vervolgens vier op rij verliezen met echt tig gemiste kansen en vreselijk lullige goals tegen, laatste pot dik winnen. Toch nog met een goed gevoel het weekend in 😆

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:35

Oekol

waka waka hey hey

https://www.ea.com/fifa/u...ffId=jgSUjUcX6Hk:FFA23XSX

Welke keeper moet ik doen? Kan ik bijv Kessie en ter stegen doen en dan 33 chem houden of werkt de chemistry niet zo? Of ter stegen en verdediger van barca voor 33 chemistry?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
Oekol schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:58:
https://www.ea.com/fifa/u...ffId=jgSUjUcX6Hk:FFA23XSX

Welke keeper moet ik doen? Kan ik bijv Kessie en ter stegen doen en dan 33 chem houden of werkt de chemistry niet zo? Of ter stegen en verdediger van barca voor 33 chemistry?
Nee, dat gaat net niet genoeg zijn. Je zou wel Malen door Depay kunnen vervangen, dan zit je wel goed

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Terranova schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:05:
[...]

Nee, dat gaat net niet genoeg zijn. Je zou wel Malen door Depay kunnen vervangen, dan zit je wel goed
Dus 4 uit 1 team? Frenkie, Kessie, depay en ter stegen?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• jasperz89
Markt aardig aan het crashen als ik naar de meta spelers kijk, aanleiding?

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-01 11:54

allstarted1

WTRFTS

jasperz89 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:54:
Markt aardig aan het crashen als ik naar de meta spelers kijk, aanleiding?
Season Review Pack met RTTK/Rulebreakers en OTW als promo pack. Plus delayed content van EA.

Zijn we er nog verbaasd over dat ze echt niet op tijd/goed/af* kunnen hebben? :P

En de content is uit: Gakpo/Lewa POTM & Higuain Premium SBC.

*Combineer/haal door waar nodig...

[ Voor 7% gewijzigd door allstarted1 op 04-11-2022 21:12 ]

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-01 17:39
WL er ook doorheen gejaagd. De laatste 5 potjes weggegeven omdat ik wel klaar was met het vol druk zetten van de tegenstander elke keer weer.
Het viel me wel op dat er veel minder afstandschoten gescoord werden en ook L2 vaker naast ging. Hebben ze het eindelijk generft?
Rewards waren Kobel en Batshuayi. Totw pack osimen en de rest matig. Daarna haaland toch maar eens gekocht (speelde nog met gold rashford) maar wat een unit is dat. Scoorde zijn eerste rival game 4 goals en het 2e potje een hattrick.. Bizar

• Gurbuh
fifanoob schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:02:
[...]

haha, zou kunnen, alleen denk ik dat je eerder de uber tryhards tegenkomt op dat tijdstip.
Ik heb ook wel vaak in de nacht gespeeld van 03 tot 05 bv, dan speel je echt te vaak te serieuze potten.
Daarom dat ook niet meer vaker gedaan, maaaar misschien is dat tegenwoordig wel anders hoor, zou kunnen maar ik gok van niet. Als je beetje lam bent denk je toch niet meteen aan fifa, dan denk je eerder aan nog een biertje en fok fifa met hun kut scripted game :+
Gewoon dikke toeter opsteken :)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:32
Avondje puzzelen maar dit is het uiteindelijk geworden:
https://www.futbin.com/23/squad/1727455

Allison en AWB zijn untradeable, de bank zit voornamelijk vol met objective kaartjes.

Speel vooral 4231 wide, maar wil Son/Perisic dichter bij de goal hebben dus ga ook maar eens een paar andere formaties testen (4231, 433 etc).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Packs sparen voor volgende week? Heb nog weekend league rewards (met 3 totw spelers), pack voor 50 champions wins en bijna Ultimate pack voor iets van rivals. Volgende week ook wc heroes normaal

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-01 17:22
Normaal gesproken ben ik niet zo van het klagen. Maar dat L1/Lb dribbelen verpest het op dit moment wel heel erg voor mij.

Ik kan het niet verdedigen. Ze lopen zo om mijn verdediger heen.. Hoop dat het gepatcht wordt. Maar ben er bang voor dat dit blijft.

• Prosac
Thibaut1234 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:16:
Packs sparen voor volgende week? Heb nog weekend league rewards (met 3 totw spelers), pack voor 50 champions wins en bijna Ultimate pack voor iets van rivals. Volgende week ook wc heroes normaal
Je kunt het gokje nemen. Maar na ooit had ik 80 packs gespaard voor TOTY. Welgeteld 0 TOTY's kwamen eruit wandelen. Zelfs nauwelijks leuke spelers. Sindsdien open ik ze gewoon.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Prosac schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 22:59:
[...]

Je kunt het gokje nemen. Maar na ooit had ik 80 packs gespaard voor TOTY. Welgeteld 0 TOTY's kwamen eruit wandelen. Zelfs nauwelijks leuke spelers. Sindsdien open ik ze gewoon.
Bij TOTY is de pack rate ook wel een stuk lager dan bij andere promos.
Ik zou nu ook wachten, zonder promo moet je het doen met gouden kaarten en is de kans dat je een bruikbare of waardevolle speler packt veel kleiner.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gq4zEYfmeF8UDSZve-DxO6C0BGM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6R500AEmeFhKblEBmK2eqhQt.jpg?f=fotoalbum_large

Afgelopen donderdag zwaar geluk gehad met het packen van Viera uit rivals beloningen. Voor bijna 2 miljoen kunnen verkopen. Heb dit er nu van gekocht. Hebben jullie nog tips voor mij?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:14
tukkerterror90 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:44:
[Afbeelding]

Afgelopen donderdag zwaar geluk gehad met het packen van Viera uit rivals beloningen. Voor bijna 2 miljoen kunnen verkopen. Heb dit er nu van gekocht. Hebben jullie nog tips voor mij?
VVD erin, dat is voor mij (nextgen) echt de beste CB van het spel :)

• Prosac
Divisie 4 gehaald _O_

Met een niet-youtube systeem van 4-4-1-1 _O_

• Lil Tjappo
  • Laatst online: 06-01 19:14
WL liep lekker soepel 18-2 kunnen halen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SxJS7EVwhx2KYUx84-_0siQsrtg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hGbZmNy4i5TLk5vpuBFii5Fz.jpg?f=fotoalbum_large

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-12-2025
Wat zijn je rewards dan?

• fifanoob
Ik neem aan dat hij die deels bewaard, in elk geval zijn totw pack.

• fifanoob
Maar diepe respect man. Denk niet dat iemand hier op het forum dit resultaat ooit gehaald heeft.
_/-\o_

op welk platform speel je?

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13-01 12:47
En wat is je team

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-01 18:03
Nu willen we ALLES weten…!

• Lil Tjappo
Hahaha, ik heb de packs gelijk geopend hoor. Hopen op mane maar de beste was osimen. Ook red picks osimen als beste. Heb met dit team gespeeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sOhus_J3ZMNCk4wRsfUz53644cc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wyzegUZYSH5bJWAWJlFCiXEi.png?f=fotoalbum_large

Speel meestal 41212, soms schakel ik om naar 4231. Speel op de Xbox series x. Maar speel de oude versie.

• fifanoob
Lil Tjappo schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:05:
Hahaha, ik heb de packs gelijk geopend hoor. Hopen op mane maar de beste was osimen. Ook red picks osimen als beste. Heb met dit team gespeeld.
[Afbeelding]

Speel meestal 41212, soms schakel ik om naar 4231. Speel op de Xbox series x. Maar speel de oude versie.
ah oke. Waarom speel je oude versie? Niet om je resultaten om laag te praten, het niveau is daar wel iets lager, zeker op de xbox.

Heb nog steeds bewondering voor je prestaties hoor!

• Lil Tjappo
fifanoob schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:09:
[...]

ah oke. Waarom speel je oude versie? Niet om je resultaten om laag te praten, het niveau is daar wel iets lager, zeker op de xbox.

Heb nog steeds bewondering voor je prestaties hoor!
Speel pro clubs met vrienden en die hebben niet allemaal next gen. Dus spelen we de oude versie. ben daaraan gewend, Gameplay is toch anders en als je steeds moet switchen is dat vervelend.

• fifanoob
Lil Tjappo schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:13:
[...]

Speel pro clubs met vrienden en die hebben niet allemaal next gen. Dus spelen we de oude versie. ben daaraan gewend, Gameplay is toch anders en als je steeds moet switchen is dat vervelend.
Check begrijpelijk.

Pro clubs is nog steeds niet crossplay dus? Ik meende dat ze er mee bezig waren.
oh w8 crossplay tussen old en next gen komt er niet nvm.

[ Voor 6% gewijzigd door fifanoob op 05-11-2022 13:15 ]

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:15:
[...]

Check begrijpelijk.

Pro clubs is nog steeds niet crossplay dus? Ik meende dat ze er mee bezig waren.
oh w8 crossplay tussen old en next gen komt er niet nvm.
Xbox en ps ook (nog) niet. Pro clubs heeft zoveel potentie, maar is helaas altijd het ondergeschoven kindje helaas. Maar voor mij wel de leukste mode

• fifanoob
038Zwolle schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:19:
[...]

Xbox en ps ook (nog) niet. Pro clubs heeft zoveel potentie, maar is helaas altijd het ondergeschoven kindje helaas. Maar voor mij wel de leukste mode
ja eens. Speelde het 10 jaar geleden vooral heel veel. Speciaal xbox360 voor gehaald nog want matties van mij speelden top 10 eu.
Alleen toen was het wel voornamelijk 5 atb kleine mannetjes voorin en lange ballen geven maar :P

• 038Zwolle
fifanoob schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:21:
[...]

ja eens. Speelde het 10 jaar geleden vooral heel veel. Speciaal xbox360 voor gehaald nog want matties van mij speelden top 10 eu.
Alleen toen was het wel voornamelijk 5 atb kleine mannetjes voorin en lange ballen geven maar :P
Haha dat herinner ik me ook nog. En iedereen met groene rastas.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 00:24
Besloten de WL maar niet mee te pakken en me op CoD te storten, wat een spel is dat zeg de campaign in echt insane!

Vanaf maandag de weg vervolgen naar div 3 haha

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:32
Prosac schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:54:
Divisie 4 gehaald _O_

Met een niet-youtube systeem van 4-4-1-1 _O_
Lekker, ik zit nog te ploeteren in D7 maar heb ook nog maar iets van 30 games gespeeld dit seizoen.

Heb wel een beetje een rare middag, of de tegenstander kleeft aan me vast en mijn team staat stil/kan niets en ik ga er helemaal aan of het is juist omgekeerd. Nog geen wedstrijd gehad waarbij het gelijk op ging.

4231 lijkt wel het meest stabiel te spelen, moet nog een 4222 ernaast hebben.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Markvd1984
Iemand idee om Dembele if aan de praat te krijgen?
Hij word door elke speler eruit gelopen is echt zo ongelooflijk traag
Mss iemand met bepaalde Chem erop dat die een man voorbij komt om sneller is dan Daley blind bv

• Gurbuh
Markvd1984 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:55:
Iemand idee om Dembele if aan de praat te krijgen?
Hij word door elke speler eruit gelopen is echt zo ongelooflijk traag
Mss iemand met bepaalde Chem erop dat die een man voorbij komt om sneller is dan Daley blind bv
Sorry kun je je vraag in het Nederlands stellen?

• Sleehond
Gurbuh schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:56:
[...]

Je begrijpt toch wel wat hij bedoeld zuurpruim… :O

• Markvd1984
Gurbuh schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:56:
[...]

Was vrij duidelijk maargoed
Dembele if word door iedereen eruit gelopen
Net zelfs door wijndal gold
Is er een Chem style ofzo waardoor hij mss iets explosive word hij is zo ongelofelijk traag met aannemen ook

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Markvd1984 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:15:
[...]

Was vrij duidelijk maargoed
Dembele if word door iedereen eruit gelopen
Net zelfs door wijndal gold
Is er een Chem style ofzo waardoor hij mss iets explosive word hij is zo ongelofelijk traag met aannemen ook
Futbin is je beste vriend in deze. Maar neem aan dat je daar wel bekend mee bent?

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:16
Mijn verbinding klapt er NOOIT uit. Maar precies bij mijn laatste kans voor een hogere rang wordt ik eruit gekegeld. Ligt 100% niet aan mijn verbinding die altijd goed is. Raar dus.

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 14-12-2025
Zucht, ben weer op het punt gekomen dat ik denk; waarom probeer ik het ook alweer op een normale manier? Krijg alleen maar dezelfde manier goals tegen, namelijk cutbacks van de flank en dan tap ins, vaak teams met Haaland, Cristiano of Mbappe. Zit nu tegen divisie 1 aan, maar kom er maar niet doorheen. Begin er best moe van te worden. Is dit te verdedigen? Ik ben juist van het combinatie tikken, individuele acties om iemand voorbij te komen. Maar de huidige gameplay lijkt daar haaks op te staan.

Iemand tips om het weer leuk te maken? :)

• Sleehond
Na een pauze van paar dagen toch maar weer gaan spelen.

En warempel.. het loopt direct als een tierelier vandaag. Ik heb KDB gekocht en Antony heeft dus een upgrade naar 84 gekregen.

Nu ik KDB erbij heb loopt het erg goed. Die man is natuurlijk heerlijk 2 benig en erg aanwezig. Antony… wauw die kaart voelt nu héél sterk. In de counter is hij niet te stoppen en zijn schot lijkt sterk verbeterd.

Resultaat 4 potjes > 3 wins en 1 gelijkspel.

Bijna divisie 5 *O*

Nunez en Antony untradable en de rest is tradeable d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUHVRR9cby4iai4Y_yVCsTTJ_8w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vRFTiYprxOl0Cct7tj45CGxh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 05-11-2022 17:26 ]

• BramViking
Weet iemand hoe je deze celebration kunt doen? Het is namelijk geen signature, heb het andere spelers het ook zien gebruiken.
[YouTube: Haaland FIFA 23 Celebration 🔥 #shorts]

• 038Zwolle
Vind het wel bijzonder gierig dat we ipv partybags nu packs krijgen in de store voor fifa punten of coins. Ook nu weer een TOTW speler pakket

• Prosac
038Zwolle schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 20:09:
Vind het wel bijzonder gierig dat we ipv partybags nu packs krijgen in de store voor fifa punten of coins. Ook nu weer een TOTW speler pakket
En niet verhandelbaar.

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-01 21:39
BramViking schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:34:
Weet iemand hoe je deze celebration kunt doen? Het is namelijk geen signature, heb het andere spelers het ook zien gebruiken.
Met Haaland op X drukken. Dan krijg je deze of zijn andere twee signatures (meditatieman of vingertje omhoog).

• BramViking
Mesque schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 21:14:
[...]

Met Haaland op X drukken. Dan krijg je deze of zijn andere twee signatures (meditatieman of vingertje omhoog).
Het kan ook zonder Haaland, ik weet alleen niet hoe EA deze celebration genoemd heeft.

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09-01 20:50
BramViking schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:34:
L1+R1 ;)

• Gurbuh
Zelfs weken nadat een IF uit is kun je m niet kopen zonder dat je risico loopt dat ze met zo'n random pack de hele waarde de grond in boren.

• cubert20
vandaag tussen 19:00 en 21:00 wat potjes WL gespeeld.
Was typische zaterdagavond waarbij je net niet de controle hebt over wat je spelers doen.
Vooral de verdedigers kon je net niet op tijd de kant op sturen waarvan je wil dat ze gaan.
Maar ook de passes en de draaiacties van de aanvallers net niet goed.

Desondanks gewoon 4w en 2L
Morgen even 14 potjes er nog door heen raggen en op 11 wins uitkomen :)

• Ximenez
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-01 15:50
Na wat uitproberen toch weer geswitcht naar de heerlijk aanvallende 3-4-2-1. Overal op het veld driehoekjes, altijd de mogelijkheid om een winger aan te spelen als je onder druk staat en aanvallend tal van mogelijkheden om kansen te creëren.
Uiteindelijk 14-6 met mijn Serie A team. Uitblinkers zijn IF Martinez, IF Vlahovic en IF Sergej Milinkovic Savic. Achterin houden RB Bonucci, Skriniar en Bastoni de boel prima op slot.

• cubert20
Ximenez schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 23:14:
Na wat uitproberen toch weer geswitcht naar de heerlijk aanvallende 3-4-2-1. Overal op het veld driehoekjes, altijd de mogelijkheid om een winger aan te spelen als je onder druk staat en aanvallend tal van mogelijkheden om kansen te creëren.
Uiteindelijk 14-6 met mijn Serie A team. Uitblinkers zijn IF Martinez, IF Vlahovic en IF Sergej Milinkovic Savic. Achterin houden RB Bonucci, Skriniar en Bastoni de boel prima op slot.
Aan het team te zien next generation.
Wel raar om met elkaar over fifa te discussiëren terwijl we eigenlijk verschillende games spelen.

• Gurbuh
Gast wint 3-0 van me door redelijke rat-goaltjes van Ben Yedder, na de 2-0 ging ik aanvallend dus kreeg nog 1 extra tegen. Gaat ie rest van de wedstrijd rondtikken achterin. Vervelend, maar kan. Stuurt ie mij daarna een bericht dat ik loop te AI defenden _O- En een partij janken haha, wat een gast. Ik denk niet dat ik veel auto-defend, ik wou dat ik het kon :D

• BramViking
Nee, bij voetbal hoort ook het vieren van een doelpunt. 8)

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-01 21:39
Gurbuh schreef op zondag 6 november 2022 @ 01:39:
Gast wint 3-0 van me door redelijke rat-goaltjes van Ben Yedder, na de 2-0 ging ik aanvallend dus kreeg nog 1 extra tegen. Gaat ie rest van de wedstrijd rondtikken achterin. Vervelend, maar kan. Stuurt ie mij daarna een bericht dat ik loop te AI defenden _O- En een partij janken haha, wat een gast. Ik denk niet dat ik veel auto-defend, ik wou dat ik het kon :D
Heel sneu inderdaad, dan moet ie dat echt bijna elke wedstrijd doen ook. :+ Valt me altijd op dat ik de spelers met de cursus van de tegenstander altijd ergens anders zie lopen dan de spelers die druk zetten op de bal.

• Sleehond
Zo zeg, net echt een hele fijne pot Rivals gewonnen.

Gast had Messi, Mbappe, Salah alle 3 de speciale kaarten. Daarnaast Koulibaly, Van Dijk dat soort gouden spelers.

Goed, zoals we hier vaker zeggen, zegt dat niet alles. Echter, deze gast kon echt wel goed spelen.

Wedstrijd start, hij drukt gelijk vol richting mijn doel. Ik weet de bal te onderscheppen en met Mané het hele veld over en geef hoog voor en Jota kopt hem binnen, vies goaltje wel.

Dan komt hij op 1-1 door prachtig doelpunt van Salah. Na rust minuut 70 komt hij op voorsprong door een pegel van Mbappe.

Minuut 85 kom ik op 2-2 door een keiharde knal van KDB op de lat en Nunez vervolgens uit rebound met omhaal een doelpunt, vies goaltje eigenlijk weer.

Minuut 91, ingooi, afspelen op de KDB, zet 1-2tje op met de spits Nunez en neem hem met KDB weer mee en buitenkant voet hard in verre hoek raak. 2-3!!

En die gozer was echt een goede speler, maar ik heb hem ontzetten goed weerstand kunnen bieden.

Ik krijg L1 dribbelen goed onder de knie en ik moet zeggen dat de aanschaf van KDB en Antony die naar 84 is geüpgraded voor mij echt de combinatie is dat het lijkt alsnog ik zelf 10% beter ben geworden.

Zit in een goede vibe d:)b

• Nachtapotheker
Tijdens de crash van dit weekend het team maar eens van wat nieuw elan voorzien. Het speelt nu wel heel lekker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3fJbGc46AF3zPZUk7GtpB-MbeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YUAy8BUXB6h5ysd0fStxHh5B.jpg?f=fotoalbum_large

Verder flink aan het sparen voor toty, heb nog voor minstens een miljoen aan fodder klaar staan wat ik ga listen als er goede sbc’s uitkomen :)
Dit weekend was het ook heerlijk handelen met al die paniek en prijsfluctuaties :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-11-2022 10:33 ]

• Gurbuh
Ik heb geen idee van fodder prijzen, simpelweg omdat ik er niet op let. Zou dit een goed moment zijn om 83, 84 en misschien nog hoger in de club te stacken? Om te hebben voor SBCs en/of verkopen wanneer het stijgt weer?

• Nachtapotheker
Gurbuh schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:46:
Ik heb geen idee van fodder prijzen, simpelweg omdat ik er niet op let. Zou dit een goed moment zijn om 83, 84 en misschien nog hoger in de club te stacken? Om te hebben voor SBCs en/of verkopen wanneer het stijgt weer?
Vooral 86/87/88 staat nu laag :)
85 is door die sbc van afgelopen week flink gestegen. Die koop ik pas weer onder de 8k.

Mijn richtprijzen zijn voor inkoop:

84: < 2000
85: < 8000
86: < 13000
87: < 15000/16000
88: < 20000/21000
89: < 25000/26000
90: < 35000
91: < 42000

Soms moet je de fodder wat langer vasthouden, maar er komt altijd een sbc waardoor het stijgt :)

[ Voor 32% gewijzigd door Nachtapotheker op 06-11-2022 10:54 ]

• Gurbuh
Nachtapotheker schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:51:
[...]

Vooral 86/87/88 staat nu laag :)
Check, thanks!

• Nachtapotheker
Heb de post nog wat aangepast ;)

• Sleehond
Ennnn hallo divisie 5 *O*

Gisterenavond en vanochtend bij elkaar 8 potjes.
7 winst en 1 gelijkspel. Wauw :D

Wekelijkse beloning en bonus upgrade ook gehaald dus hopelijk donderdag mooie rewards!

Denk dat ik nu even stop want een verlies komt steeds dichterbij zo _O-

• fifanoob
Sleehond schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:06:
Zo zeg, net echt een hele fijne pot Rivals gewonnen.

Gast had Messi, Mbappe, Salah alle 3 de speciale kaarten. Daarnaast Koulibaly, Van Dijk dat soort gouden spelers.

Goed, zoals we hier vaker zeggen, zegt dat niet alles. Echter, deze gast kon echt wel goed spelen.

Wedstrijd start, hij drukt gelijk vol richting mijn doel. Ik weet de bal te onderscheppen en met Mané het hele veld over en geef hoog voor en Jota kopt hem binnen, vies goaltje wel.

Dan komt hij op 1-1 door prachtig doelpunt van Salah. Na rust minuut 70 komt hij op voorsprong door een pegel van Mbappe.

Minuut 85 kom ik op 2-2 door een keiharde knal van KDB op de lat en Nunez vervolgens uit rebound met omhaal een doelpunt, vies goaltje eigenlijk weer.

Minuut 91, ingooi, afspelen op de KDB, zet 1-2tje op met de spits Nunez en neem hem met KDB weer mee en buitenkant voet hard in verre hoek raak. 2-3!!

En die gozer was echt een goede speler, maar ik heb hem ontzetten goed weerstand kunnen bieden.

Ik krijg L1 dribbelen goed onder de knie en ik moet zeggen dat de aanschaf van KDB en Antony die naar 84 is geüpgraded voor mij echt de combinatie is dat het lijkt alsnog ik zelf 10% beter ben geworden.

Zit in een goede vibe d:)b
Tegenstander modus:

Gvd ik had net een pot, ik was duidelijk de betere maar ik had dikke delay mijn spelers deden niet wat ze moesten doen. Ik kwam eerst achter, uit eindelijk terecht op voorsprong, maakt hij een lachwekkende gelijkmaker en ja hoor op het eind maakt hij ook nog de winnende, dit spel is zo scripted geen pass kwam meer aan en dan weet je gewoon dat je tegenstander de winnende ook nog gaat maken in blessure tijd.. :+

• tukkerterror90
  • Laatst online: 03-01 23:37
Sleehond schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:06:
Ennnn hallo divisie 5 *O*

Gisterenavond en vanochtend bij elkaar 8 potjes.
7 winst en 1 gelijkspel. Wauw :D

Wekelijkse beloning en bonus upgrade ook gehaald dus hopelijk donderdag mooie rewards!

Denk dat ik nu even stop want een verlies komt steeds dichterbij zo _O-
Wou net zeggen geniet maar even van deze goede vibe. Kan zo weer omslaan naar een negatieve vibe haha :P

• BramViking
Inmiddels in divisie 2, maar je merkt wel dat het niveau behoorlijk hoog is.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-01 13:30
niet toegestaan, dus bespreken we dat hier ook niet

[ Voor 80% gewijzigd door BM op 06-11-2022 14:17 ]

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Waar verdien je na rato het meeste XP mee? Ben niveau 22 en wil graag 't pakje van niveau 27 hebben. Nog 22852 XP nodig....

• Gurbuh
Oekol schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:58:
Waar verdien je na rato het meeste XP mee? Ben niveau 22 en wil graag 't pakje van niveau 27 hebben. Nog 22852 XP nodig....
Gewoon bij de doelstellingen kijken wat haalbaar is voor je en XP oplevert? Vaak die bronze, silver en gold doelstellingen wel.

• Sleehond
Nu we het over XP hebben, ik zit al paar dagen vol op level 30. Alle XP die ik nu pak gaan vast en zeker helaas niet door naar volgend seizoen… maar regelrecht het putje in..?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Correct.

• Gurbuh
Sleehond schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:45:
Nu we het over XP hebben, ik zit al paar dagen vol op level 30. Alle XP die ik nu pak gaan vast en zeker helaas niet door naar volgend seizoen… maar regelrecht het putje in..?
Ik zit al op 150k ofzo _O- Echt useless ja.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-01 17:22
Nadat het afgelopen week allemaal stroef liep bij mij. Heb ik de tactiek maar eens omgegooid en ben wat meer verdedigd spelen.

Speel nu 4231. En dat bevalt me prima :)

Speel nu met dit team:
https://www.ea.com/fifa/u...ffId=ddzT9ffE781:FFA23PS5

De keeper is alleen wel een stukje kleiner dan verwacht... Had een penalty tegen, en de keeper komt amper boven het gras uit haha. Maar hij is wel explosive en van dichtbij of 1 op 1 situaties is hij heel erg goed!

• fifanoob
16-4 hier, pp allemaal onbekende. Maar pack wel een hero, park ji sung, toch weer een 150k coins ;d

• Gurbuh
Ligt dat aan het spel of aan jou? ;)

• fifanoob
Gurbuh schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:33:
[...]

Ligt dat aan het spel of aan jou? ;)
Ken jij cummings ofzo? Of mcgoldrick? Ik niet iig maar klopt zoveel spelers ken ik ook weer niet, maar het was gewoon meuk ;p

• Gurbuh
fifanoob schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:59:
[...]

Ken jij cummings ofzo? Of mcgoldrick? Ik niet iig maar klopt zoveel spelers ken ik ook weer niet, maar het was gewoon meuk ;p
McGoldrick had een epische Paddy's day kaart in FIFA 17 ofzo. Cummings speelde ooit nog bij Rangers, als dat dezelfde is.

• Dani05
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-10-2025
Champs er weer door heen geknald 12-8 vandaag. Maar pff wat demotiverend zeg. Elke week gemakkelijk elf wins. Meest bruikbare pp Joe Gomez. Uit premium upgrade keuze uit Bentancur, De Vrij en Vlahovic. Kan niet anders dan dat er een knaller komt binnenkort 🤣

• Prosac
Iedereen speelt vanavond die Managerial Master met volle druk. Net een gozer die 3-0 voor komt en bij elke goal pauzeert en daarna rond gaat tikken. Kom ik op 3-3, gaat hij zijn keeper steeds uit de goal halen en nog een eigen goal scoren, alsof ik dan maar ff moet meewerken aan meer goals voor hem. Ja dag, dan moet je zo beginnen. :D

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:16
Prosac schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:03:
Iedereen speelt vanavond die Managerial Master met volle druk. Net een gozer die 3-0 voor komt en bij elke goal pauzeert en daarna rond gaat tikken. Kom ik op 3-3, gaat hij zijn keeper steeds uit de goal halen en nog een eigen goal scoren, alsof ik dan maar ff moet meewerken aan meer goals voor hem. Ja dag, dan moet je zo beginnen. :D
Dit soort gedrag wordt erger en erger. Helaas. Ik verlies dan nog liever met 9-0 dan dat ik wegga.

Had er net ook 1. Hele tijd volle druk. En dan na de 1-0 en 2-0 pauzeren. Ik vermoed dat ik op moest rotten van hem (althans dat gevoel krijg je dan). Dat heb ik uiteindelijk gedaan na een 4-2 overwinning. Die voelt dan wel lekker. Dat dan ook wel weer.

• Robonnl
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2024
BramViking schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:15:
Inmiddels in divisie 2, maar je merkt wel dat het niveau behoorlijk hoog is.
Herkenbaar... Divisie 4 begint nu ook vrij uitdagend te worden waar winnen niet meer vanzelfsprekend is.

• Sleehond
Robonnl schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:24:
[...]

Herkenbaar... Divisie 4 begint nu ook vrij uitdagend te worden waar winnen niet meer vanzelfsprekend is.
Herkenbaar... Divisie 5 begint nu ook vrij uitdagend te worden waar winnen niet meer vanzelfsprekend is.

Haha ;)

• Prosac
Moody2204 schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:00:
[...]

Dit soort gedrag wordt erger en erger. Helaas. Ik verlies dan nog liever met 9-0 dan dat ik wegga.

Had er net ook 1. Hele tijd volle druk. En dan na de 1-0 en 2-0 pauzeren. Ik vermoed dat ik op moest rotten van hem (althans dat gevoel krijg je dan). Dat heb ik uiteindelijk gedaan na een 4-2 overwinning. Die voelt dan wel lekker. Dat dan ook wel weer.
Heeft denk ik ook te maken met de grote hoeveelheid spelers en packs die je nu vrij kunt spelen in die modus Mensen willen snel alles binnen harken.

Ik hou er wel van. Duncan, Bruun-Larsen en Nartey zijn mooie toevoegingen voor mijn elftal. Die spelers die ik nog moet van de andere uitdagingen moet ik halen in squad battles en daar heb ik echt nauwelijks zin in. Speel een paar potjes per week, maar Wereldklasse is echt nog te moeilijk tegen de betere teams en op de lagere niveaus win ik juist weer meestal erg gemakkelijk.
Plus, de spelers van bijvoorbeeld de MLS en Super Lig zijn op geen enkel vlak een must om binnen te halen, tenzij je wat hebt met die league.
Voor SBC’s voegen ze gezien hun lage rating ook nauwelijks wat toe.

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 09:58
Prosac schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:08:
[...]

Heeft denk ik ook te maken met de grote hoeveelheid spelers en packs die je nu vrij kunt spelen in die modus Mensen willen snel alles binnen harken.

Ik hou er wel van. Duncan, Bruun-Larsen en Nartey zijn mooie toevoegingen voor mijn elftal. Die spelers die ik nog moet van de andere uitdagingen moet ik halen in squad battles en daar heb ik echt nauwelijks zin in. Speel een paar potjes per week, maar Wereldklasse is echt nog te moeilijk tegen de betere teams en op de lagere niveaus win ik juist weer meestal erg gemakkelijk.
Plus, de spelers van bijvoorbeeld de MLS en Super Lig zijn op geen enkel vlak een must om binnen te halen, tenzij je wat hebt met die league.
Voor SBC’s voegen ze gezien hun lage rating ook nauwelijks wat toe.
Die 2 Serie A spelers kun je ook in Rivals vrij spelen. Je moet dan zorgen dat je die buitenspeler in je team zet. Bij mij speelde die best goed, stuk of 10 potjes nodig gehad om Duncan te unlocken.

Het ging dan ook wel erg lekker gisteren, in een stuk door van div 6 naar bijna div 4 (de hele tijd +2 als je blijft winnen, maar het laatste potje verknald en de voorsprong weggegeven na 85 minuten...)

Jammer trouwens van Ansu Fati, had perfect in mijn team gepast ipv Danjuma, maar de prijs is me te hoog als je kijkt naar de stats.

Wel de Rijkaard SBC gedaan (zo krijg ik Gakpo op 3 chem). Geen spijt van tot nu toe.

Team staat er nu zo bij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXDBfuR2ikhDxBFAxquElmZeSf0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XSSAOXiQSrsgt1pWPEkaFhbb.png?f=user_large

Cuadrado is duidelijk de zwakke schakel, maarja moet een Juve speler hebben om Chiesa op full chem te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Robbio85 op 07-11-2022 10:04 ]

• Prosac
Bonucci kan ook nog. Maar ja, dat gaat dan weer ten koste van Alaba. En heb je nog een LB nodig. :P

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01 09:58
Prosac schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:06:
Bonucci kan ook nog. Maar ja, dat gaat dan weer ten koste van Alaba. En heb je nog een LB nodig. :P
Bonucci lijkt me net niet goed genoeg. En ja die Mendy is me ook een doorn in het oog :P

Maar hij speelt gewoon heel goed en is untradeable. Die Telles SBC was het niet waard om hem te vervangen imo.

Verder ook weinig coins, heb zo'n 40 IF kaarten gekocht laatst in de veronderstelling dat die afgelopen maand of deze maand nog in prijs verdubbelen. Maar als EA steeds die TOTW SBC's uitbrengt schiet dat niet echt op....

[ Voor 21% gewijzigd door Robbio85 op 07-11-2022 10:20 ]

• Prosac
Ik speel graag met Bonucci. Zit overal tussen. Ik heb uiteindelijk zelfs Kohler weer verkocht omdat mijn centrale duo beduidend beter staat (en gaat) met Tomori en Bonucci. Sule als backup, eventueel Posch.

Ik heb de Medel SBC voltooid, maar met Duncan lijkt die ook al weer overbodig. Eigenlijk alleen maar voltooid omdat ik nog weer wat dubbelen had, want Bennacer is met zijn upgrade ook wel heldig.

Wat ik overigens heel fijn vind aan de nieuw gen, is dat snelheid voor middenvelders niet zo belangrijk meer lijkt te zijn als ze goed kunnen passen. In FIFA21 had ik Milikovic-Savic met zijn 70 SNL niet meer opgesteld nu.

• fifanoob
geruchten over een mid icon? Iemand wat over gehoord, zie het wat voorbij komen bij sommige streamers.
Nou hopelijk dat de fodder kaarten wat omhoog gaan. Heb ook nog kapot veel inform kaartjes op de TL staan wel omgeruild voor de 84 rated ipv 82.
En ik heb ook nog heel veel lukaku 86 ingekocht.
Heb er 1 mil ingestopt dus een klappertje zou mooi zijn :>

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-11-2025
fifanoob schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:13:
geruchten over een mid icon? Iemand wat over gehoord, zie het wat voorbij komen bij sommige streamers.
Nou hopelijk dat de fodder kaarten wat omhoog gaan. Heb ook nog kapot veel inform kaartjes op de TL staan wel omgeruild voor de 84 rated ipv 82.
En ik heb ook nog heel veel lukaku 86 ingekocht.
Heb er 1 mil ingestopt dus een klappertje zou mooi zijn :>
Ze denken van wel deze week maar uiteindelijk gaat de fodder stijgen. Kwestie van geduld heb alles ook in 86/87 geinvesteerd geduld :)

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-01 17:16
Had tijdje geleden uit de 85+ totw pack Leao gekregen maar die kon ik niet chemmen. Maar gisteren heb ik even gewinkeld. :)

Ingame naar 4-2-3-1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-uOqkYH-NOFsEqRDCeCjWBaWB0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klFrJGub9qghsRisehvTfIKc.jpg?f=fotoalbum_large

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Pagina: 1 ... 35 ... 120 Laatste