Zo zeg, net echt een hele fijne pot Rivals gewonnen.
Gast had Messi, Mbappe, Salah alle 3 de speciale kaarten. Daarnaast Koulibaly, Van Dijk dat soort gouden spelers.
Goed, zoals we hier vaker zeggen, zegt dat niet alles. Echter, deze gast kon echt wel goed spelen.
Wedstrijd start, hij drukt gelijk vol richting mijn doel. Ik weet de bal te onderscheppen en met Mané het hele veld over en geef hoog voor en Jota kopt hem binnen, vies goaltje wel.
Dan komt hij op 1-1 door prachtig doelpunt van Salah. Na rust minuut 70 komt hij op voorsprong door een pegel van Mbappe.
Minuut 85 kom ik op 2-2 door een keiharde knal van KDB op de lat en Nunez vervolgens uit rebound met omhaal een doelpunt, vies goaltje eigenlijk weer.
Minuut 91, ingooi, afspelen op de KDB, zet 1-2tje op met de spits Nunez en neem hem met KDB weer mee en buitenkant voet hard in verre hoek raak. 2-3!!
En die gozer was echt een goede speler, maar ik heb hem ontzetten goed weerstand kunnen bieden.
Ik krijg L1 dribbelen goed onder de knie en ik moet zeggen dat de aanschaf van KDB en Antony die naar 84 is geüpgraded voor mij echt de combinatie is dat het lijkt alsnog ik zelf 10% beter ben geworden.
Zit in een goede vibe